[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 49 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 37.195 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-06 11:18
_Anvil_ schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 08:31:
[...]
Wat een verborgen juweel he, die at-15a, de stats die ik ermee heb liggen echt ver boven mn average.

Voor de buff deed de matchmaking en lage hp hem wellicht de das om, maar snap niet dat je dit ding niet vaker ziet, het armor (met veel minder weakspots dan de meeste van de AT lijn) icm de pref. matchmaking doen het hem denk ik.

Je moet dat 17pondertje wel laten zingen vanwege de lage alpha, maar dat kan gewoon met dat armor. T29 shells bounce ik en IS-3tjes kun je gewoon 1 op 1 de baas, gewoon blijven doorrollen en de meeste tegenstanders gaan panikeren :)
Ik denk dat ik die lijn ook maar eens ga starten. Al heb ik zelf nog een trauma van tanks die geen draaien de koepel hebben. (M3 Lee)
Wat was die tank om te huilen zeg...
Wat jij beschrijft met: Gewoon op de tegenstander afrijden en kijken hoe ze in paniek raken lijkt me echt briljant! :9

Daarnaast:
Hulde aan P0st, erg bedankt! _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 01-07 19:40
mkliko schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 09:57:
[...]

Ik denk dat ik die lijn ook maar eens ga starten. Al heb ik zelf nog een trauma van tanks die geen draaien de koepel hebben. (M3 Lee)
Wat was die tank om te huilen zeg...
Wat jij beschrijft met: Gewoon op de tegenstander afrijden en kijken hoe ze in paniek raken lijkt me echt briljant! :9
de AT-2 is holy moly fijn... alles erna tot (vind ik) de at-15 is meh je armor is niet zoals de at-2.. de at-7 heeft het voordeel/nadeel dat het kanon links(of rechts?) zit en dat je dus makkelijk een soort van peek-a-boo tactiek kan uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 27-06 11:41
Ik had het wel over de t7 premium he, de AT-15A (bijnaam at-at).

Deze heeft niet de armor setup van de AT2, AT8 en AT7 (203mm voor), maar van de AT-15 (226mm voor en dikkere zijkanten). De premium ziet echter alleen tier 7 en 8, dit i.t.t. de AT-15 die t8, t9 en t10 ziet :(

Verder heeft de 15A een flinke gun arc op het 17 pondertje, je kunt dus je hull tijdens het schieten anglen en zo t8 heavies bouncen. Heerlijk om ze vervolgens met je high DPM sateprikker lek te knallen en ze in paniek de achteruit te zien zoeken. Mathilda style zeg maar ;)

Dit is overigens 1 van de weinige tanks waar ik dubbele repair kit op heb, soms is het echt cruciaal je tracks een 2e keer te kunnen fixen. Je blijft doorgaans als laatste over he, mensen schieten liever op zachtere targets. Mn AT crews hebben dus ook firefighting als skill om het gemis van de auto fire ext. te compenseren.

De AT2 heb ik een tijdje aangehouden met een aparte crew puur voor de lol (Jingles noemt het "the sweet spot in de AT lijn"). De kers op de taart is hier ook de t10 waarmee de lijn eindigt, de death star 8)

@Post: ik was eigenlijk van plan de QB modpack weer terug te zetten als ie klaar was, maar ik ben toch overstag. Ik blijf jouw mod gebruiken voorlopig. De WN8 stats boeien me niet, maar verder is ie erg prettig en compleet.

[ Voor 19% gewijzigd door _Anvil_ op 29-05-2015 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26
Heel 9.7 moeten missen en nu is 9.8 alweer een aantal dagen uit :'(
Nog even doorbijten en dan ben ik afgestudeerd en kan ik jullie weer vervelen met (hopelijk) goddelijke potjes en idiote RNG!

Voor nu gaan we verder in deeltje 50!

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.