Ik kom niet verder dan 3 x 22 euro op fast2play.de......is het elders nog goedkoper te krijgen?iTitus schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:48:
[...]
User schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:09:
Hoeveel kost 30.500 gold ook alweer?
minder dan 54 euro met Jgdtiger 8.8 bundels atm
Als je de JT88 al hebt dan heb je aan 3 bundels genoeg voor die hoeveelheid goud, dus vandaar dat hij waarschijnlijk maar 54 euro ervoor uit hoeft te geven.Distael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:24:
[...]
Ik kom niet verder dan 3 x 22 euro op fast2play.de......is het elders nog goedkoper te krijgen?
Ik heb de bundels op ebay gekocht voor ~80 euro. Ik had er 4 gekocht omdat ik de JT88 nog niet had, maar ik heb dus een JT8.8, 35000 goud, 4x7 dagen premium en 4 garage slots gekregen voor 80 euro.. de prijs van dit is normaal:
Jagdtiger 8.8: 36,78 euro
35000 goud: 118,44 euro
4x7 dagen premium: 21 euro
4x garage slot (a 300 goud per stuk): ~6 euro
Totaal: 182,22 euro
Nou.. dan heb ik een verdomd goede deal gedaan

Ah vandaar. Thanks....had zelf ook al een JT88 gekocht, maar wil nu wel weer een jaartje premium spelen....dat maakt het grinden toch net even wat leuker.
Wacht met premium kopen tot komende week. Gamescom en verjaardag special, dus waarschijnlijk ook korting op premiumDistael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:41:
Ah vandaar. Thanks....had zelf ook al een JT88 gekocht, maar wil nu wel weer een jaartje premium spelen....dat maakt het grinden toch net even wat leuker.

ebay, maar de codes zijn verlopen dus ze worden niet meer te koop aangeboden. Fast2play codes zullen ook niet meer werken...Distael schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:24:
[...]
Ik kom niet verder dan 3 x 22 euro op fast2play.de......is het elders nog goedkoper te krijgen?
Ik dacht premium te kopen met het goud van de Jagdtiger....meestal is de korting alleen op de bundels toch?
edit: eh...op fast2play en kinguin staan ze gewoon nog te koop?
edit: eh...op fast2play en kinguin staan ze gewoon nog te koop?
[Voor 24% gewijzigd door Distael op 31-07-2015 16:50]
Yes, een RNG missie gehaald
MT-12: The Incinerator voor de T55A, twee tanks of een tank 2x in de fik zetten
http://imgur.com/LkD9EAM

http://imgur.com/LkD9EAM
Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp
De beste Heavy die er is op T7. En de KV3 natuurlijk.Xeodopel schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 16:30:
Mooi die nieuwe Top of the Three. ik stond op het punt om vanavond de T29 te kopen. Ik wacht daar nog maar een paar dagen mee. Scheelt toch weer credits.
Hopelijk speelt die T29 een beetje lekker.
Dat is het dus. Aangezet en het trillen op en rond het doel is over. Wel gaat het vizier erg traag naar het doel maar dat moet ik nog ff afstellen met een hogere gamegevoeligheid en hogere muisgevoeligheid. Bedankt voor deze tip.idef1x schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 16:09:
en het beste is die uit of aan te hebben staan (server side recticle)? Ik heb hem momenteel aan en lijkt goed te gaan
Eindelijk twee ongespotte arties weten te killen...
Congratulations!
For successful completion of personal missions you receive the following rewards:
Added: Large Repair Kit (x7), Large First Aid Kit (x7), Automatic Fire Extinguisher (x7)
...Na ongeveer 130 battles met 750 WN8 en 35% winrate
:
Uiteindelijk in een potje op mines in mijn T92 alleen maar tussen de huisjes op zuid lopen splashen, daar stonden er drie. Blij dat dat drama voorbij is, kan ik weer gewoon damage doen!
Congratulations!
For successful completion of personal missions you receive the following rewards:
Added: Large Repair Kit (x7), Large First Aid Kit (x7), Automatic Fire Extinguisher (x7)
...Na ongeveer 130 battles met 750 WN8 en 35% winrate

Uiteindelijk in een potje op mines in mijn T92 alleen maar tussen de huisjes op zuid lopen splashen, daar stonden er drie. Blij dat dat drama voorbij is, kan ik weer gewoon damage doen!

En nu ga je eindelijk een toegevoegde waarde zijn voor je team? Kappa.Ilikebananas schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 23:20:
Eindelijk twee ongespotte arties weten te killen...
Congratulations!
...Na ongeveer 130 battles met 750 WN8 en 35% winrate:
In dit teamspel doet iedereen toch zijn best om een goede bijdrage te leveren aan het team en er samen iets moois van te maken? Ik voel me achteraf beschaamd dat ik zo lang mijn persoonlijk gewin voor het teambelang heb gesteld...wsLy schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 00:48:
[...]
En nu ga je eindelijk een toegevoegde waarde zijn voor je team? Kappa.

Lousy special is crap.. Zelfs niet eens T8 korting. Geen equipment korting, consumables niet. Crew retraining niet.iTitus schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 18:15:
No tier IX-X kortingen?
http://worldoftanks.eu/en...rgaming-anniversary-2015/
We pompen zeker niet genoeg geld in WG om er iets voor terug te krijgen. O, wacht

Zie Rita, de special is mager omdat er nog een "super special" met gamescom komt.
Wel 15% op 180 en 360 dagen prem btw.
Wel 15% op 180 en 360 dagen prem btw.
Zoiets zei ik ook op Reddit. Maar dat was dus een extreem snelle manier om downvotes te farmen. 

Heb zojuist de cromwell unlocked. Leuke tank eerste pot gelijk missie MT-14 gehaald. Nu proberen de modules te unlocken want de stock gun is nogal uhmm.. ruk.
7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020
Ja, de Cromwell komt pas tot bloei met de topgun. Dan is het gelijk ook de beste T6 med waar je heel veel fun aan gaat beleven 
Ondertussen heeft Xcessive de dikste IS-3 pot die ik ooit gezien heb gespeeld:

Ondertussen heeft Xcessive de dikste IS-3 pot die ik ooit gezien heb gespeeld:
Wat maar weer afwachten is want onderhand kennen we WG-EU wel een beetje.iTitus schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 10:13:
Zie Rita, de special is mager omdat er nog een "super special" met gamescom komt.
Trouwens een onzin excuus want in 2013 en 2014 hadden we ook 1e week Wargaming Anniversary en 3e week Gamescom Special en die waren beiden goed. ( 2013 - WG - Gamescom en 2014 - WG - Gamescom )
Tenzij ze van de Wargaming Anniversary gaan afstappen en die gaan vervangen door de mijlpalen/verjaardagen van de games individueel, kan je niet anders zeggen dat deze "special" wel heel magertjes is. Zeker in vergelijking met voorgaande jaren en zelfs met sommige normale "specials".
Maar goed ik wacht het wel af wat er gaat komen.
Had toch graag de nodige tier 8, 9 en 10 met korting willen halen, zeker omdat toch wel de VKB/Maus voor HT-12: Sturdy Armor T55a (3x je HP blocked) bijna een must is.
World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !
Was er de voorgaande jaren ook een WoT Anniversary special in Augustus?
Dit jaar is de vijfde verjaardag van WoT en de zeventiende van WG, welke is belangrijker/unieker?
Ik heb trouwens HT12.3 met de T32 gedaan. Met de M6A2E1 issie super makkelijk maar die heeft bijna niemand.
Dit jaar is de vijfde verjaardag van WoT en de zeventiende van WG, welke is belangrijker/unieker?
Ik heb trouwens HT12.3 met de T32 gedaan. Met de M6A2E1 issie super makkelijk maar die heeft bijna niemand.
[Voor 24% gewijzigd door User op 01-08-2015 12:38]
Daarom zeg ik toch ook :User schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:36:
Was er de voorgaande jaren ook een WoT Anniversary special in Augustus?
Kan de T32 wel eens proberen. Met de IS7 kom ik elke keer net een paar honderd tekort omdat de ene keer tracks wel/niet mee tellen.Zertaxka schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 12:25:
Tenzij ze van de Wargaming Anniversary gaan afstappen en die gaan vervangen door de mijlpalen/verjaardagen van de games individueel, kan je niet anders zeggen dat deze "special" wel heel magertjes is. Zeker in vergelijking met voorgaande jaren en zelfs met sommige normale "specials".
Benieuwd naar de WG stand op de Gamescom, heb kaarten voor de woensdag met een aantal vrienden. Zal een stuk rustiger zijn omdat die dag niet voor het grote publiek is 

De vorige WoT Anniversary specials waren altijd in april, de WG Anniversary was altijd in augustus, beide specials waren altijd erg goed. Dit is de eerste keer dat ze beide in augustus zijn. En in augustus is er dus ook de gamescom special. No way dat WG drie zeer goeie specials op een rij zet.
En tbh, zo slecht is deze special helemaal niet. x3 crew XP, korting op alle tiers tot tier 8 en korting op premium account is best nice imo.
En tbh, zo slecht is deze special helemaal niet. x3 crew XP, korting op alle tiers tot tier 8 en korting op premium account is best nice imo.
Ik heb alvast even gebruik gemaakt om met de 15k gold terug te investeren naar WG
360 dagen premium erbij.
Wat staat ie mooi te blinken

[Voor 36% gewijzigd door Joindry op 01-08-2015 13:09]
Leuk is dat he, keihard goud verspillen in WoT en toch gratis spelen.Joindry schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:06:
Ik heb alvast even gebruik gemaakt om met de 15k gold terug te investeren naar WG360 dagen premium erbij.
[afbeelding]

Binnenkort maar eens proberen een T-44-122 te regelen.

[Voor 6% gewijzigd door User op 01-08-2015 13:13]
Wat zijn die goudkleurige tanks? 3x MoE?
Premium tanksEd_L schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:28:
Wat zijn die goudkleurige tanks? 3x MoE?
Maak de special nog wat beter en iedereen loopt weer te janken dat er dan teveel weekndwarriors uit hun grot komenUser schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 13:03:
De vorige WoT Anniversary specials waren altijd in april, de WG Anniversary was altijd in augustus, beide specials waren altijd erg goed. Dit is de eerste keer dat ze beide in augustus zijn. En in augustus is er dus ook de gamescom special. No way dat WG drie zeer goeie specials op een rij zet.

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/
Ik ben weer terug in Nederland en het is inmiddels alweer tijd voor een nieuw deel.
Vanaf morgen ga ik de TS ook weer een flinke update geven.
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51
Vanaf morgen ga ik de TS ook weer een flinke update geven.
[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 51
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Dit topic is gesloten.