AMX 40... brrrr... De enige tank hoger dan Tier II die ik volledig heb geskipt met free XP
Maar 478 dmg in een T-54 is niet echt goed voor je WN8 nee. Dat heeft niets met veel grinden te maken, meer met op de goede plek staan schat ik zo in
Ik had echt een rare avond. Ik werd een paar potjes volledig ge trolled door RNG, maar ben toch nog 'weggekomen' met 3,4K WN8 en 64% WR.
Vooral de Franse autoladers zijden collectief NON tegen mij vandaag. Ik stond stilstaand fully aimed te unloaden in mijn 13 90 op een enemy 13 90 die door het water aan het ploeteren was en dus als een slak voortbewoog: Miss, Miss, Bounce, Miss, Miss en hij is in cover. Ok, ga ik wel ff reloaden voor 43 sec, GG RNG...
Potje later in de AMX 50 100: zelfde liedje, ik sta stil, fully aimed op de zijkant van een one shot T-54: Miss, Miss, Miss, Crit, Miss en hij is in cover. No problem, ik reload wel weer ff voor 45 sec. Echt wtf
Dat potje wel uiteidenlijk gewonnen tho, omdat wij als platoon 11 kills deden en Kepro en ik nog 3K dmg each hadden. Dat is ook de reden dat ik verder niet al te hard mag klagen eigenlijk

Zoals ik al zei, een rare avond...
[
Voor 109% gewijzigd door
Mr_Size op 30-07-2015 23:06
]