[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:
  • 46.406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-05 20:10
Ilikebananas schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:31:
[...]

Zolang WG niet zegt dat XVM niet mag...

En zolang als unicums, ondanks dat ze ze continu worden gefocussed, unicums blijven, kunnen ze dat best hebben :+
Brb, installing tracer hack en lasers.

En zolang als shitters, ondanks dat ze in de grond worden getrapt door hacks, shitters blijven, kunnen ze dat best hebben.

:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
User schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:23:
Dus met behulp van een mod de 'gevaarlijkste' speler focussen om zodoende een spelvoordeel te krijgen is nu ineens wel helemaal top?

Brb, installing fallen trees indicator.
De laatste is illegaal verklaard dus dat mag niet ! Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, heel veel mods geven een voordeel (wat dacht je van de minimap enhancer) maar zijn wel toegestaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:40:
[...]

De laatste is illegaal verklaard dus dat mag niet ! Voor de rest ben ik het helemaal met je eens, heel veel mods geven een voordeel (wat dacht je van de minimap enhancer) maar zijn wel toegestaan.
EU heeft geen officiële lijst met gebande mods voor spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
User schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:41:
[...]
Klopt, maar algemeen worden de regels van de NA servers gebruikt. Of er daadwerkelijk mensen voor b.v. die vallende bomen mods zijn gebanned weet ik niet, maar op de NA server kan ik me ook niet herinneren dat er veel mee werd gedaan.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:47:
[...]

Klopt, maar algemeen worden de regels van de NA servers gebruikt. Of er daadwerkelijk mensen voor b.v. die vallende bomen mods zijn gebanned weet ik niet, maar op de NA server kan ik me ook niet herinneren dat er veel mee werd gedaan.
Sela (bekende NA streamer) is er voor gebanned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-05 16:47
iTitus schreef op maandag 27 juli 2015 @ 18:43:
@blonderulez, niet persee. Als ik arty speel met 20s+ reload, aim ik alvast op de volgende target, maar kijk met rechtermuisknop ingedrukt ook of ik een andere arty tracer spot. Als jij een tier X arty weg kan schieten voor hij 5k damage in een pot gaat doen ben je wel degelijk nuttig bezig. Same voor die light die iedereen uit spot...

Het probleem is dat de meeste mensen er totaal in door schieten. Het zou een idee zijn om alle missies(muv 15) aan te zetten, en als je er dan 1 of meer complete, dat je er dan maar 1 mag kiezen die je ook daadwerkelijk haalt.
Tuurlijk is dat een groot voordeel om in het begin van een spel de tegenstander arty op te ruimen. Maar zoals je aangaf, sommige schieten daar voor door. Zoals arties die de heel game niets anders doen dan proberen een light te raken die met 50km/u over de map raast en de rest van tegenstander voor het gemak even vergeet. Dat aspect mogen ze van mij wel veranderen in de missies. Er zijn ook genoeg missions die vooral voor het team gunstig zijn (zoals x dmg doen, etc .)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
User schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:41:
[...]
WG EU is idd nog steeds bijzonder vaag, ik geloof dat ik ook maar eens wat meer mods ga installeren :+

Maar serieus: de xvm kleurtjes vind ik nu niet echt een game-breaker, het is meta-informatie die niets met de game-mechanics doet. In tegenstelling tot fallen tree mods, laser-aims, foliage removers, aimbots en misschien nog een paar andere die ik vergeten ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Ilikebananas schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:06:
[...]
WG EU is idd nog steeds bijzonder vaag, ik geloof dat ik ook maar eens wat meer mods ga installeren :+

Maar serieus: de xvm kleurtjes vind ik nu niet echt een game-breaker, het is meta-informatie die niets met de game-mechanics doet. In tegenstelling tot fallen tree mods, laser-aims, foliage removers, aimbots en misschien nog een paar andere die ik vergeten ben.
Ik vind het anders toch erg handig als ik ergens sta en verschillende mensen kan raken. Ik weet 100% zeker dat mijn schot op die paarse speler dan toch een stuk nuttiger is dan op een rode tomaat (wederom natuurlijk ook afhankelijk van welke tank er gereden wordt)
User schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:54:
[...]
Sela (bekende NA streamer) is er voor gebanned.
Zeker iets teveel mods tijdens het streamen laten zien :P Ik weet nl. wel dat er daar genoeg spelers dit soort mods gebruikten zonder dat er ooit iets mee gedaan werd.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-05 20:14
p0st schreef op maandag 27 juli 2015 @ 21:11:
[...]
Ook ik probeer eerst de paars/blauwe spelers weg te schieten omdat dat 1) een beter gevoel geeft en 2) je winkans vergroot. En ik ben natuurlijk niet de enige, dus in verhouding hebben deze spelers het 'zwaarder' dan groen/gele spelers :9
Vandaar dat ik geen ster in wot ben dus...ik zie alleen maar rode spelers waar ik op tracht te schieten. DIe waren toch van de tegenpartij?? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
idef1x schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:18:
[...]

Vandaar dat ik geen ster in wot ben dus...ik zie alleen maar rode spelers waar ik op tracht te schieten. DIe waren toch van de tegenpartij?? :P
Dat is nu net het voordeel van XVM, je ziet niet alleen de tegenpartij, je ziet ook de infiltranten van de tegenpartij die er alles aan doen om hun te laten winnen.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-05 22:54
redwing schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:11:
[...]

Ik vind het anders toch erg handig als ik ergens sta en verschillende mensen kan raken. Ik weet 100% zeker dat mijn schot op die paarse speler dan toch een stuk nuttiger is dan op een rode tomaat (wederom natuurlijk ook afhankelijk van welke tank er gereden wordt)
Het is ook eerder dat je weet welke gasten in jouw team zo onwijs slecht zijn dat je daar ver weg van moet blijven, want die maken meer kapot voor je eigen team dan hun ooit voor het enemy team kunnen doen.

XVM focus is alleen zo nutteloos, en frusteert vaak alleen de purple player. Hoe vaak je geyoloed wordt om jou, als een purple, te killen en daarvoor 3-4 tanks verliest. Is eigenlijk al een free win voor je team. Ik raak daarnaast liever een top tier tank die een match kan beslissen dan een bottom tier unicum. Die gast blijf toch afhankelijk van de performance van zijn team om zelf te kunnen shinen. en endgame kan je zo'n gast echt wel uitspelen. Het is geen god, alleen gud in internet tonks because of situational awareness.

Its not about killing a unicum fast, but its about killing his friendlies faster. Een unicum kan alleen maar shinen als hij de ruimte krijgt ervoor, als zijn eigen team zo hard faalt zal hij zelf ook weinig kunnen uitrichten.

Iedereen denkt altijd in de verkeerde angle en focussen XVM, terwijl dit eigenlijk tegendraads werkt. Een arty die alleen XVM focust ipv van top tier tanks schiet, is eigenlijk bezig met de game voor zn team te verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 667027

jantje 2 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:09:
[...]

Het is ook eerder dat je weet welke gasten in jouw team zo onwijs slecht zijn dat je daar ver weg van moet blijven, want die maken meer kapot voor je eigen team dan hun ooit voor het enemy team kunnen doen.

XVM focus is alleen zo nutteloos, en frusteert vaak alleen de purple player. Hoe vaak je geyoloed wordt om jou, als een purple, te killen en daarvoor 3-4 tanks verliest. Is eigenlijk al een free win voor je team. Ik raak daarnaast liever een top tier tank die een match kan beslissen dan een bottom tier unicum. Die gast blijf toch afhankelijk van de performance van zijn team om zelf te kunnen shinen. en endgame kan je zo'n gast echt wel uitspelen. Het is geen god, alleen gud in internet tonks because of situational awareness.

Its not about killing a unicum fast, but its about killing his friendlies faster. Een unicum kan alleen maar shinen als hij de ruimte krijgt ervoor, als zijn eigen team zo hard faalt zal hij zelf ook weinig kunnen uitrichten.

Iedereen denkt altijd in de verkeerde angle en focussen XVM, terwijl dit eigenlijk tegendraads werkt. Een arty die alleen XVM focust ipv van top tier tanks schiet, is eigenlijk bezig met de game voor zn team te verliezen.
Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens maar door bijvoorbeeld goede (unicum) scouts/mediums vroeg uitschakelen kan een slecht team toch de overhand krijgen. Als goede scout kan je in een dieprood team op een map als redshire/malinovka etc. zoveel betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Anoniem: 667027 schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 11:43:
[...]

Dat ben ik wel gedeeltelijk met je eens maar door bijvoorbeeld goede (unicum) scouts/mediums vroeg uitschakelen kan een slecht team toch de overhand krijgen. Als goede scout kan je in een dieprood team op een map als redshire/malinovka etc. zoveel betekenen.
Ja uiteraard, maar dat geldt ook voor een green tot purple scout op maps als malinovka. Je moet er maar eens opletten hoeveel yellows en greens de spotting bushes kennen door die missies ineens. Op zulke maps is het killen van scouts de prioriteit early game. Dit heeft niet zozeer te maken met de speler die erin rijdt ( tenzij below yellow, die gasten weten geen eens hoe ze moeten rijden laat staan spotten )

Dus ook hier is unicum niet de main target, maar de tanks die een game kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05 14:02
@p0st (en eventueel anderen die dit kunnen beantwoorden), is jouw modpack al een beetje stabiel? Ik las dat tijdens het uitkomen van 9.9 nogal wat problemen waren namelijk. Misschien dat ik een bericht van je gemist heb...

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Laatst online: 08-05 08:16

p0st

Dutch Reefer

mkliko schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:25:
@p0st (en eventueel anderen die dit kunnen beantwoorden), is jouw modpack al een beetje stabiel? Ik las dat tijdens het uitkomen van 9.9 nogal wat problemen waren namelijk. Misschien dat ik een bericht van je gemist heb...

Alvast bedankt!
Nog niet 100%, maar als je er zelf de nieuwste Nightly van xvm overheen gooit moet het beter zijn. Vrijdagavond ben ik weer thuis dus zaterdag een nieuwe en stabiele(re) versie!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:39
mkliko schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:25:

Alvast bedankt!
Heb eigenlijk nergens last meer van met de laatste versie, alleen de Steel Hunt blijft hangen met mods. Maar ja, dat is overkomenlijk, aangezien het toch een funmode is.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05 14:02
p0st schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:38:
[...]

Nog niet 100%, maar als je er zelf de nieuwste Nightly van xvm overheen gooit moet het beter zijn. Vrijdagavond ben ik weer thuis dus zaterdag een nieuwe en stabiele(re) versie!
Bedankt voor de snelle reacties.
Is het mogelijk om XVM uit jouw modpack te slopen? Ik vind die sowieso toch al minder interessant, de rest daarentegen vind ik wel erg fijn! _/-\o_
Als het heel eenvoudig kan, dan hoor ik dat graag! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-05 09:35

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Samenvatting van vandaag:
*spawn*
Hey, een vijand.... pieuw! WTF ging dat schot heen??! (3x)
WTF, waarom staan we 0 - 8 achter binnen een minuut!!!

HALP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:05
Even heel wat anders, draait iemand al Windows 10 met WoT? Morgen begint de roll out en ik lees over het algemeen dat het zou moeten werken, maar ja, WG....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Misschien een domme vraag hier maar zijn hier ook spelers van Blitz of is dat not done? :P Ik zie er namelijk niet over gesproken worden.

Heb sinds afgelopen weekend WoT Blitz op m'n tablet staan waar ik me echt goed mee vermaak :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Cloud schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:13:
Misschien een domme vraag hier maar zijn hier ook spelers van Blitz of is dat not done? :P Ik zie er namelijk niet over gesproken worden.

Heb sinds afgelopen weekend WoT Blitz op m'n tablet staan waar ik me echt goed mee vermaak :)
Ik speel het af en toe maar vind het niet zo fijn spelen. Vandaar ook dat ik het maar weinig doe.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik heb eigenlijk geen vergelijk met de pc-versie omdat ik die nog nooit gespeeld heb. Ik game eigenlijk nooit meer op de pc, heb alleen nog een laptop met een integrated videokaartje. Ik vind WoTB juist voor een Android game erg fijn wegspelen qua controls. Kan uiteraard ook aan mij liggen.

Maar misschien moeten we die discussie hier niet aanzwengelen, want het lijkt een beetje op pc gaming vs console gaming ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Hey, kijk nu, je kunt de Pz.Kpfw. IV Hydrostat in de shop kopen.

In een mooie bundel, samen met 30500 gold. Voor maar €99,99! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Hoeveel kost 30.500 gold ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12:47
User schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:09:
€99,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
minder dan 54 euro met Jgdtiger 8.8 bundels atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Nu online
Cloud schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:27:
Maar misschien moeten we die discussie hier niet aanzwengelen, want het lijkt een beetje op pc gaming vs console gaming ;)
Nee hoor, voor een phone-spel vind ik het zeker goed in elkaar zitten. Mij kan die versie alleen niet zo erg boeien :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:12
Lijkt er op dat mn vastloop issues voorbij zijn, bekende bug icm AMD catalyst 15.7 .. het lijkt er zelfs op dat crossfire uitschakelen (wat toch niet werkt bij woT) al de oplossing is.

Voortaan moet ik eerder het WoT forum lezen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Cloud schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:13:

heb het een hele tijd op mijn nexus 4 gespeeld daar ik in het buitenland zat en het normale wot op de laptop niet te spelen was vanwege teveel lag, dus maar met een nieuw account op de na server. ook veel lag maar minder. Vond het redelijk speelbaar, maar door lag en een klein scherm niet echt super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:22
Een 'Kepro'tje'. 2e game in de AMX 30B en meteen de Ace tanker gehaald. 8)7

http://wotreplays.com/site/2047775#redshire-kepro-amx_30_b

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Vandaag counter-arty aan het spelen voor persoonlijke missies. Ik weet gelijk weer waarom ik dat normaal nooit doe: het is zo verschrikkelijk inefficient... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Haha, je moet gewoon een lower tier arty pakken en een snel schietende gun er op zetten. 1e potje 2 counter kills, en daarna nog 2k damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Minimaal tier 6... :/

Edit: De M44 maar eens afgestoft...

[ Voor 46% gewijzigd door Ilikebananas op 28-07-2015 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Ik heb het met de 212A en tier VII gun erop gedaan :) Maar Bert kan opzich ook, of M12 of die franse bak. Overigens de autolader BC arty is ook een aardige :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Fair enough, je krijgt de tank plus een garageslot cadeau. Neemt niet weg dat het weer een typische WG-bundel is voor EU en dat €99,99 veel geld is om in één keer uit te geven aan een F2P-game. :)
ik geef het liever in kleine gedeeltes uit, dan mis ik het minder, ook al ben ik volgens mij uiteindelijk meer kwijt. :+

Nou, gister m'n eerste reguliere tier 8 gekocht. Met m'n premium tier 8's haal ik tot nog toe een whopping 37% winrate, maar het zijn pas 57 battles. Toch hoop ik met m'n Centurion een wat normalere winrate te halen (overall is bijna 55% nu). :P

Ik ben benieuwd. Geen armor, groot doelwit, niet al te hoge DPM, lage topsnelheid. Maar ook een goede gun depression en fatsoenlijke hp/ton, dus vrij mobiel en een goede pen voor een tier 8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-04 11:55
Om eerlijk te zijn is het een revamp van mijn meest succesvolle video ooit: Hoe krijg je teamspeak 3 Overlay werkend met World of Tanks:

PS: De update was ook wel nodig, want de oude guide werkte niet meer :D

[ Voor 15% gewijzigd door pkregting op 29-07-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-04 13:40
Kepro schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:05:
Een 'Kepro'tje'. 2e game in de AMX 30B en meteen de Ace tanker gehaald. 8)7

http://wotreplays.com/site/2047775#redshire-kepro-amx_30_b
4,1K dmg en 5 kills voor een Ace op T10?? 8)7 8)7

De keren dat ik in mijn E50-M een 1st class heb gehaald met minimaal 6K dmg en 4 kills zijn niet op 1 hand te tellen. Toch nog nooit de Ace gehaald.

Wordt die 30B dan zo weinig gespeeld atm?

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:03:
[...]

De keren dat ik in mijn E50-M een 1st class heb gehaald met minimaal 6K dmg en 4 kills zijn niet op 1 hand te tellen. Toch nog nooit de Ace gehaald.

[video]
Geen idee maar vind het wel jammer dat deze ace zo makkelijk is. Krijg er geen voldoening uit in tegen stelling de ace op de batchat of E50m. De ace op de AMX 30Prot ligt weer bizar hoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
[...]

AMX 30b stats zijn idd nog niet volledig. Ik zit 3,7k avg damage met 950 assist. na 170 games. en Xte rating is 80. terwijl alles boven server top ligt. 3rde mark is daardoor volgens mij ook extreem moeilijk te halen. Met 4,7k avg combined zou een 3de mark zo binnen moeten zijn namelijk. Dit is denk ik ook de rede waarom ace zo laag ligt. 1681 is natuurlijk wel heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riegah
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:04
pkregting schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 11:43:
Om eerlijk te zijn is het een revamp van mijn meest succesvolle video ooit: Hoe krijg je teamspeak 3 Overlay werkend met World of Tanks:

[video]

PS: De update was ook wel nodig, want de oude guide werkte niet meer :D
Nice, kan ik Teamspeak eindelijk gaan updaten :). Nooit meer gedurfd nadat ik het op basis van je vorige video eindelijk aan de praat had gekregen.

Editje:
Ingame kanaal Gathering of Tanks wordt niet meer gebruikt? Ik heb een half jaartje gemist...

[ Voor 8% gewijzigd door Riegah op 29-07-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Wauw,

Du moment dat ik mijn incinerator missie uitzet voor een andere zet ik 2 vehicles OP RIJ in de brand in mijn Cromwell. Het fucking eerstvolgende potje ook echt...

FUUUUUUU :|(

[ Voor 13% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Is je IGN toevallig ETitus? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:08

PcDealer

HP ftw \o/

Riegah schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:48:
[...]
Nice, kan ik Teamspeak eindelijk gaan updaten :). Nooit meer gedurfd nadat ik het op basis van je vorige video eindelijk aan de praat had gekregen.

Editje:
Ingame kanaal Gathering of Tanks wordt niet meer gebruikt? Ik heb een half jaartje gemist...
Alleen de echte die-hards loggen daar regelmatig in.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Zucht en het is weer eens zo ver, elke pot verliezen in 2 minuten met 15-2.
20 potjes volgehouden, morgen weer een kans......

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Wat een heerlijk top platoon avond met Size :9~ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Ik heb juist een bazendag vandaag. Alles zat mee. Hoop carries met Kepro en vanmiddag met Poderosoo gedaan.
Hoogtepunt:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/oVLSqBvklb9qi4zImwenwNir/thumb.jpg

Eindelijk de ace op de E-50M :D

[ Voor 6% gewijzigd door Mr_Size op 29-07-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Mr_Size schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:29:
Ik heb juist een bazendag vandaag. Alles zat mee. Hoop carries met Kepro en vanmiddag met Poderosoo gedaan.
Hoogtepunt:
[afbeelding]

Eindelijk de ace op de E-50M :D
je had gewoon geluk van mij nodig O-) :P

Ik citeer;
[...]

[ Voor 4% gewijzigd door Kepro op 29-07-2015 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Tja lol. Ik heb er toch echt 138 potjes voor nodig gehad, dit was mijn 1e Ace ooit in dat ding :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
Die SPG-10-4 is echt retarded! (twee unspotted arties afschieten) Ik kan echt bijna niets meer voor mijn team doen, ik zit alleen maar achter tracers aan te jagen. Mijn wn8 is de afgelopen dagen dik onder de 1000 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-04 12:13
Ilikebananas schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 00:14:
Die SPG-10-4 is echt retarded! (twee unspotted arties afschieten) Ik kan echt bijna niets meer voor mijn team doen, ik zit alleen maar achter tracers aan te jagen. Mijn wn8 is de afgelopen dagen dik onder de 1000 :(
Anders support je je team in het begin en gaat dan arty jagen...?

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilikebananas
wsLy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 04:55:
[...]

Anders support je je team in het begin en gaat dan arty jagen...?
Het is al lastig genoeg wanneer je vanaf het begin al countert. De meeste arty beweegt netjes na ieder schot en als ze dat al niet deden, dan wel na je eerste poging. Daarnaast, als je te lang wacht en ze worden gespot ben je ook te laat.

Ik probeer het nu afwisselend met de M44 en de T92/CGC. De eerste is wat weinig accuraat, maar je kunt wel relatief veel schieten en hopelijk op minder alerte arty. Die laatste twee hebben een big-ass splash, zodat het wat minder belangrijk is om je target precies te raken. Het meest dichtbij wat ik tot nu toe in 70 battles ben gekomen is één kill en eentje op nog een paar hp.

Bij alle andere missies kun je gewoon (min of meer) normaal bijdragen aan een battle. Bij deze lukt dat niet, als je een serieuze kans wilt maken hem te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Dus, voorlopig geen WoT voor mij. M'n PC is toast. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 10:46:
Dus, voorlopig geen WoT voor mij. M'n PC is toast. :-(
Had je maar geen S3ALpack moeten gebruiken.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Laatst online: 16-04 20:06
iemand ook een idee of wij ook de fv201 (a45) krijgen op de EU server?

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Harm30 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:15:
Er zijn geruchten dat die inderdaad dat die naar EU komt binnenkort. Of we er blij mee moeten wezen is een ander verhaal. Geen idee waarom iedereen een slechtere caern op T7 wil spelen.

Heb liever een special voor een T8 prem dan voor een lousy langzame T7 prem. Maar volgens mij loopt iedereen alleen te huilen omdat andere servers hem al wel mochten grinden en EU nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:43

jdh009

FP ProMod
Wat een goed begin van de dag.... Ben bezig met de grind voor de MOE 3 op de A-44 en meteen om de credits bij elkaar te spelen voor de volgende tank. Zat helaas op het begin van de dag op 93% na een paar tegenvallende potjes gister iets terug gevallen van 94%. Twee potjes gespeeld en nu al genoeg gezien om bijna te stoppen. Eerste game op Malinovka, start goed waardoor ik in de noordelijke spam een scoutbosje kan nemen waar ik voor ik naar de linker flank(7-9 lijn) ga even kan spotten wat van hen omhoog gaat. Rijd er een su-122-44 van een blauwe speler achter me en begint op me te schieten omdat ik in zijn bosje sta. Ik negeer het maar hij blijft schieten en killt me, met als resultaat dat ik maar 263 spotting heb. Volgen de game zit ik weer bij hem in het team, eerste wat ie doet na de start is zijn gun op mij richten en ammoracked me... 0 damage. Resultaat: Terug naar 89%. Ticket ingediend maar verwacht er weinig van.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
jantje 2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:21:
[...]

Er zijn geruchten dat die inderdaad dat die naar EU komt binnenkort. Of we er blij mee moeten wezen is een ander verhaal. Geen idee waarom iedereen een slechtere caern op T7 wil spelen.

Heb liever een special voor een T8 prem dan voor een lousy langzame T7 prem. Maar volgens mij loopt iedereen alleen te huilen omdat andere servers hem al wel mochten grinden en EU nog niet.
ik probeer alle britse tanks in mijn garage te krijgen. vandaar dat ik hem wil hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

Harm30 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 13:15:
Zie deze link, binnenkort dus in de premium shop: http://forum.worldoftanks...ailable-in-the-gift-shop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Even tekst doorlezen, bleek iemand op de NA shop gekeken te hebben inplaats van EU shop. Oftewel niets op die manier confirmed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110209

jantje 2 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 15:04:
[...]

Even tekst doorlezen, bleek iemand op de NA shop gekeken te hebben inplaats van EU shop. Oftewel niets op die manier confirmed.
Had het topic vanochtend vroeg gelezen, toen was er nog niemand zo wakker dat het NA shop was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Harm30 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:56:
[...]

ik probeer alle britse tanks in mijn garage te krijgen. vandaar dat ik hem wil hebben :9
Rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
jdh009 schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 14:48:
Wat een goed begin van de dag.... Ben bezig met de grind voor de MOE 3 op de A-44 en meteen om de credits bij elkaar te spelen voor de volgende tank. Zat helaas op het begin van de dag op 93% na een paar tegenvallende potjes gister iets terug gevallen van 94%. Twee potjes gespeeld en nu al genoeg gezien om bijna te stoppen. Eerste game op Malinovka, start goed waardoor ik in de noordelijke spam een scoutbosje kan nemen waar ik voor ik naar de linker flank(7-9 lijn) ga even kan spotten wat van hen omhoog gaat. Rijd er een su-122-44 van een blauwe speler achter me en begint op me te schieten omdat ik in zijn bosje sta. Ik negeer het maar hij blijft schieten en killt me, met als resultaat dat ik maar 263 spotting heb. Volgen de game zit ik weer bij hem in het team, eerste wat ie doet na de start is zijn gun op mij richten en ammoracked me... 0 damage. Resultaat: Terug naar 89%. Ticket ingediend maar verwacht er weinig van.
Lekker dan :X Als je 2 replays kan laten zien naast jouw ticket dan mag ik toch aannemen dat WG daar wel wat mee doet. 2 potjes op rij is wel heul bizar, wat een moron.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:43

jdh009

FP ProMod
Mr_Size schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 20:32:
[...]

Lekker dan :X Als je 2 replays kan laten zien naast jouw ticket dan mag ik toch aannemen dat WG daar wel wat mee doet. 2 potjes op rij is wel heul bizar, wat een moron.
Bij het laatste potje is ie wel meteen gebant, gelukkig. Maar heb alles netjes opgestuurd en dus hopen dat hier wat aan gedaan word.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Gezien hij al automatisch gebanned is, wat denk je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:45
een automatische ban is voor een vrij korte periode toch meestal? ik kan me voorstellen dat WG op een gegeven moment zelf langere bans gaat uitdelen. tenminste, dat las ik ergens op reddit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Lol... sinds die 'Red ball arty mod' bekender is geworden gebruiken mensen dit als excuus als ze gecounterd worden. Daarstraks was ik arty aan het counteren en werd ik direct uitgemaakt voor 'cheater' 'red ball arty user'. Moet je maar niet blijven staan als je geschoten hebt :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
gotfurrr schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 21:58:
een automatische ban is voor een vrij korte periode toch meestal? ik kan me voorstellen dat WG op een gegeven moment zelf langere bans gaat uitdelen. tenminste, dat las ik ergens op reddit.
Automatische bans lopen ook aardig rap op. Onze grote vriend photomorti heeft meerdere automatische 3 maand bans gekregen wegens teamkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
User schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:14:
[...]
Automatische bans lopen ook aardig rap op. Onze grote vriend photomorti heeft meerdere automatische 3 maand bans gekregen wegens teamkillen.
Alleen dacht ik dat je na de 3 maanden ban een half jaar of permanente ban kreeg...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VI3Ph9eWjEVT3xJokPtmVxAs/full.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/6utAIu1bsmegTfyD9tzrcFtL/full.png
best een aardige avond. Wat meer focus zou me goed doen, merk ik. Ik ben met 8K games nog steeds zwevende tussen geel en groen, terwijl resultaten als deze niet bepaald zeldzaam voor me zijn. Ik grind gewoon nog te veel lijnen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
AMX 40... brrrr... De enige tank hoger dan Tier II die ik volledig heb geskipt met free XP :+

Maar 478 dmg in een T-54 is niet echt goed voor je WN8 nee. Dat heeft niets met veel grinden te maken, meer met op de goede plek staan schat ik zo in ;)

Ik had echt een rare avond. Ik werd een paar potjes volledig ge trolled door RNG, maar ben toch nog 'weggekomen' met 3,4K WN8 en 64% WR.

Vooral de Franse autoladers zijden collectief NON tegen mij vandaag. Ik stond stilstaand fully aimed te unloaden in mijn 13 90 op een enemy 13 90 die door het water aan het ploeteren was en dus als een slak voortbewoog: Miss, Miss, Bounce, Miss, Miss en hij is in cover. Ok, ga ik wel ff reloaden voor 43 sec, GG RNG...

Potje later in de AMX 50 100: zelfde liedje, ik sta stil, fully aimed op de zijkant van een one shot T-54: Miss, Miss, Miss, Crit, Miss en hij is in cover. No problem, ik reload wel weer ff voor 45 sec. Echt wtf |:(

Dat potje wel uiteidenlijk gewonnen tho, omdat wij als platoon 11 kills deden en Kepro en ik nog 3K dmg each hadden. Dat is ook de reden dat ik verder niet al te hard mag klagen eigenlijk ;) Zoals ik al zei, een rare avond...

[ Voor 109% gewijzigd door Mr_Size op 30-07-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:48:
AMX 40... brrrr... De enige tank hoger dan Tier II die ik volledig heb geskipt met free XP :+
Ik begrijp nu waarom, inderdaad. Ik heb helaas de Free XP niet; bovendien is het jouw schuld. Ik besloot de Franse Light lijn op te gaan na je BatChat review :P
Maar 478 dmg in een T-54 is niet echt goed voor je WN8 nee. Dat heeft niets met veel grinden te maken, meer met op de goede plek staan schat ik zo in ;)
Allereerst: ik ben nog geen goede medium speler. Heb me tot nu toe vooral op Heavies en TD's gericht. Het is overduidelijk dat iok mijn rol nog moet ontdekken. Van de drie medium lijnen die ik nu speel (T-54, Indien, Panther) heb ik alleen in de 30.01M en de T34-85 een Ace badge gehaald. In de Indien zal het me niet gebeuren, vermoed ik.

De T-54 speel ik nog met de stock gun. Deze pot was een volledige TierX bezetting en ik kreeg het voorelkaar om in mijn eentje tegenover een Object140 terecht te komen, die halverwege steun kreeg van een E-50M. Kansloos, ik kon zelfs niet meer vluchten.
Ik had echt een rare avond. Ik werd een paar potjes volledig ge trolled door RNG, maar ben toch nog 'weggekomen' met 3,4K WN8 en 64% WR.

Vooral de Franse autoladers zijden collectief NON tegen mij vandaag. Ik stond stilstaand fully aimed te unloaden in mijn 13 90 op een enemy 13 90 die door het water aan het ploeteren was en dus als een slak voortbewoog: Miss, Miss, Bounce, Miss, Miss en hij is in cover. Ok, ga ik wel ff reloaden voor 43 sec, GG RNG...

Potje later in de AMX 50 100: zelfde liedje, ik sta stil, fully aimed op de zijkant van een one shot T-54: Miss, Miss, Miss, Crit, Miss en hij is in cover. No problem, ik reload wel weer ff voor 45 sec. Echt wtf :|(

Dat potje wel uiteidenlijk gewonnen tho, omdat wij als platoon 11 kills deden en Kepro en ik nog 3K dmg each hadden. Dat is ook de reden dat ik verder niet al te hard mag klagen eigenlijk ;) Zoals ik al zei, een rare avond...
Met 3K damage op Tier VIII mag je niet klagen over een paar crits, idd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
waar ik vooral een betere wn8 door heb gekregen is ervoor te zorgen dat je minder potten hebt met een paar 100 damage, de echt goede games komen vanzelf maar bij mij ging het echt lang minder omdat ik teveel games had met 400 damage ofzo omdat ik er te agro in yolo'de (alhoewel ik net weer een paar heerlijke 400dmg tier 8 potten had :D )

verder (imho) is het zo dat bepaalde tiers en tanks zorgen voor een vertekent beeld van wn8 (duh), maar ik vind dit echt nogal extreem. Zelf vind ik het veeeeeel lastiger om op tier X stabiel een wn8 te halen van 3k (of lager nog) op de meeste tanks. en, wat anders, de tanks verschillen nogal, stel ik doe 6kdmg in aan e50 -> 12k wn8 en in een t54 krijg je dan bijvoorbeeld 8k wn8 (getallen zijn compleet verzonnen, maar het gaat om het idee).

Allemaal oud nieuws voor de meesten, maar het verbaast me nog steeds een beetje ;)

Zelf vind ik tier 9, 7 en 6 eigenlijk nog het meest vage wn8 scores geven, vaag als in hoog. Maar ik dwaal af, ik wilde eigenlijk ook nog vragen of ik de enige ben die tierX veel lastiger vind dan lagere tier tanks en wat ik er aan kan doen :D

-edit-

en wat ik dus kut vind is dat ik de e50 de meest geweldige tank uit het spel vind, maar dat je daar relatief makkelijk tussen de 3k-4.5k wn8 mee haalt en dat ik em daarom maar niet meer speel |:(

[ Voor 8% gewijzigd door gotfurrr op 30-07-2015 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Edmin schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:11:
Ik begrijp nu waarom, inderdaad. Ik heb helaas de Free XP niet; bovendien is het jouw schuld. Ik besloot de Franse Light lijn op te gaan na je BatChat review :P
Oeps sorry :+ Maar de Bat chat grind is echt een hele aparte wat dat betreft, want alleen de Lorraine is verder een med. Imho werd de lijn pas leuk met de 13 90, zelfs de ELC was niet aan mij besteed. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik ben niet echt een goede light speler.

Dus succes ermee :+

En verder moet je in meds niet meteen je HP gaan traden, zeker niet met hogere tiers en al helemaal niet stock. Snipe eerst wat, of zorg in ieder geval dat je mede mediums op jouw flank hebt. Pas in mid en end game ga je HP traden met de tegenstander en/of flanken. Dat is in a nutshell hoe meds werken denk ik, maar is idd wel hard to master.. Veel oefenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:20

Rianata

Have you played Atari today?

Vanavond was echt om te huilen. Wou een aantal missies halen voor de T55A en daarvoor solo gaan spelen om de vaart er meer in te houden...

Wins/Battles: 6 (22) (27.3%)

Was echt om te huilen af en toe, veelal dit soort teams:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5DkE2x0l.jpg
http://imgur.com/5DkE2x0

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
Mr_Size schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:23:
[...]

Oeps sorry :+ Maar de Bat chat grind is echt een hele aparte wat dat betreft, want alleen de Lorraine is verder een med. Imho werd de lijn pas leuk met de 13 90, zelfs de ELC was niet aan mij besteed. Maar dat kan ook aan mij liggen, want ik ben niet echt een goede light speler.

Dus succes ermee :+

En verder moet je in meds niet meteen je HP gaan traden, zeker niet met hogere tiers en al helemaal niet stock. Snipe eerst wat, of zorg in ieder geval dat je mede mediums op jouw flank hebt. Pas in mid en end game ga je HP traden met de tegenstander en/of flanken. Dat is in a nutshell hoe meds werken denk ik, maar is idd wel hard to master.. Veel oefenen!
yes goed advies, vooral het hp traden in het begin is erg lastig om af te leren. Verder is het wel handig dat je alle plekjes kent op de mappen waar je naar toe kan rushen om in het begin een paar schoten in de zijkant van heavies te plaatsen waarna je kan relocaten op basis van hoe je eigen team zich verdeelt.

Dat laatste ben ik nog steeds slecht in en is volgens mij een van de moeilijkste dingen in het spel, zodra je dat door hebt op elke map ben je klaar met wot ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Vandaag de m44 aangeschaft voor de SPG missies. Tot vandaag had ik alleen de S-51 en FV304 staan. De S-51 loopt me te vaak te trollen de laatste tijd.. Die heb ik ook verkocht nu. De FV304 heeft gewoon te weinig range voor bijvoorbeeld de counter arty missies.

En de M44 is leuk hehe, vooral de HEAT shells :+

Morgen nog SPG 15 voor de T28 HTC halen en dan door voor de volgende tank.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

M44 is erg precies, voor een long range SPG dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertvdk
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 04-09-2020
Rianata schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 23:25:
Vanavond was echt om te huilen. Wou een aantal missies halen voor de T55A en daarvoor solo gaan spelen om de vaart er meer in te houden...

Wins/Battles: 6 (22) (27.3%)

Was echt om te huilen af en toe, veelal dit soort teams:

[afbeelding]
http://imgur.com/5DkE2x0
Jup, dat soort onzin heb ik dus al dagen lang.
Vandaag ook weer een paar potjes geprobeerd, resultaat: 0% WR.

Doei WoT, het waren 4 fantastische dagen, tot nooit meer ziens :(

Noobmeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
@ Size, dat potje op Swamp met z'n 3en was super spannend!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xVJ
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-02-2023

xVJ

“Once you start down the dark path, forever will it dominate your destiny, consume you it will.”
Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
wsLy schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 22:26:
[...]

Alleen dacht ik dat je na de 3 maanden ban een half jaar of permanente ban kreeg...
Was vroeger wel zo maar ik denk dat er nu een soort van afkoelperiode tussen zit. Als je maar lang genoeg niks doet zakt de lengte van de volgende ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Zo.. 3e battle heb ik de SPG 15 missie completed voor de T28 HTC.

Het begon al goed toen ik 2 hits op een AMX CDC deed die full speed reed op 850m :')

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0NmIt3h.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qMKKKUN.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:08:

Het begon al goed toen ik 2 hits op een AMX CDC deed die full speed reed op 850m :')
Oh noes, dat is onmogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-04 09:35

Mojo

The Power Within

wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:08:
Zo.. 3e battle heb ik de SPG 15 missie completed voor de T28 HTC.

[afbeelding]
[afbeelding]
Ja heerlijk is dat. Had vorige week ook al een surprise buttsex 1200dmg met de M12 op de achterkant van een CDC die net een hoekje om probeerde te sneaken.

Toch is 3500dmg niet verkeerd. Veel met HEAT geschoten?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Mojo schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:12:
[...]

Ja heerlijk is dat. Had vorige week ook al een surprise buttsex 1200dmg met de M12 op de achterkant van een CDC die net een hoekje om probeerde te sneaken.

Toch is 3500dmg niet verkeerd. Veel met HEAT geschoten?
Ja, toen ze stil bleven staan of maar 4-5m bewogen ben ik HEAT gaan schieten.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:13:
[...]

Ja, toen ze stil bleven staan of maar 4-5m bewogen ben ik HEAT gaan schieten.
M44 is echt de broken arty van tier 6 lol. in ESL zie je niets anders dan M44's ook. Heat damage is zo sterk op die arty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
jantje 2 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 10:27:
[...]

M44 is echt de broken arty van tier 6 lol. in ESL zie je niets anders dan M44's ook. Heat damage is zo sterk op die arty
Yep, 240mm penetration met 700 avg damage.
Alhoewel ik ook al 3 bounces heb gehad en een aantal detracks met die shells vandaag 8)7

Maar het is een fijne SPG voor de missies moet ik zeggen.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07-05 09:48
Mensen, tijd voor een gratis code (één dag premium en nog wat).

http://eu.alienwarearena.com/giveaways/the-world-of-tanks-bonus-code-key-giveaway

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Thx. Bonuscode is binnen. De alienware site gaf een uur wachttijd aan, maar ik had hem binnen 2 minuten in de mailbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-04 21:15
Welke muis; Ik heb onlangs een muis van de steel serie, sensei gekocht. Op zich goed maar bij het in close up richten op het doel trilt de aanwijzer erg. Als je snel naar het doel beweegt duurt het te lang voor ik de trillende aanwijzer op het doel stil krijg. Heel vervelend. Ik heb de snelheid verlaagd, frequentie verlaagd, helpt wel iets maar het blijft een probleem. Heeft iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:55:
Welke muis; Ik heb onlangs een muis van de steel serie, sensei gekocht. Op zich goed maar bij het in close up richten op het doel trilt de aanwijzer erg. Als je snel naar het doel beweegt duurt het te lang voor ik de trillende aanwijzer op het doel stil krijg. Heel vervelend. Ik heb de snelheid verlaagd, frequentie verlaagd, helpt wel iets maar het blijft een probleem. Heeft iemand een idee??
andere muismat proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
Met muismatjes en stofjes ben ik ook in de weer; zwarte onderlaag, witte onderlaag, stroef of soepel bewegen. Maar er zijn WOT spelers veel sneller dan ik met aimen en raken. De oplossing zit toch ook in de muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:38

wontcachme

You catch me? No you wont

dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:55:
Hoe bedoel je trillen? Is het dat de muis overdreven reageert als je een kleine beweging maakt? Of echt dat als je de muis los laat de aim blijft bewegen in beeld?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
wontcachme schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:53:
[...]

Hoe bedoel je trillen? Is het dat de muis overdreven reageert als je een kleine beweging maakt? Of echt dat als je de muis los laat de aim blijft bewegen in beeld?
Met een AIM moet de muispointer blijven bewegen volgens mij. Nee als ik de muispointer op een doel wil zetten dan komt de muis er meestal eerst naast, uit een vloeiende handbeweging dan en dan nog twee soms drie keer corrigeren en dan is het goed. Dat duurt te lang en moet sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Heb je niet toevallig server-side crosshair aanstaan..? Check dat eens onder settings.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dick53
wsLy schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 13:59:
Heb je niet toevallig server-side crosshair aanstaan..? Check dat eens onder settings.
Mmm ik gebruik wel crosshair maar zie geen server side staan. Wel op crosshair de muisgevoeligheid arcade en sluipschutter drastisch verlaagd (staan standaard hoog in combinatie met m'n gevoelige muis te hoog denk ik) en dat helpt al flink. Instellingen uittesten. Dank voor deze tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:
[...]

Mmm ik gebruik wel crosshair maar zie geen server side staan. Wel op crosshair de muisgevoeligheid arcade en sluipschutter drastisch verlaagd (staan standaard hoog in combinatie met m'n gevoelige muis te hoog denk ik) en dat helpt al flink. Instellingen uittesten. Dank voor deze tip.
Dit bedoelde ik.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/kmwMNaK.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
dick53 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 14:33:
[...]

Als ik langzaam wil corrigeren met de muis, bijvoorbeeld ver af op een target. Heb ik vaak ook moeite om hem precies te krijgen. Hij gaat dan een beetje schokkig zoals je aangeeft. Ik denk gewoon instellingen van de muis. De meeste zeggen lage settings ingame en hoger settings muis. ( of precies andersom i dunno anymore )

Probleem is dat ik zo gewend ben aan deze instelling dat als ik het verander ik de eerst komende tijd er niets van zal bakken :P Gebruik zelf G500S

Denk ook een keer een fatsoenlijke muismat aanschaffen die prulleria die je overal bijkrijgt is nou niet echt het beste wat je kan krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
en het beste is die uit of aan te hebben staan (server side recticle)? Ik heb hem momenteel aan en lijkt goed te gaan
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Dit topic is gesloten.