Mooi! Ik ben verliefd op die Russische tank destroyers dat ik de ISU-122S ook in huis heb gehaaldp0st schreef op vrijdag 19 juni 2015 @ 23:13:
Zo, campaign voorbij! Uiteindelijk geëindigd ergens rond de 5000'e plek, wat betekent dat ik binnenkort de IS5 'mag' kopen
Verder is die ISU-122S echt een beest haha, 2 potjes achter elkaar Ace Tanker? No problem
Samen met Trac, eerste match top tier, gewoon rijden en schieten, tweede match tier ix, gewoon wat apcr mee ^^
Die DPM is zo ziek dat je, nadat je geschoten hebt en even genoten hebt van je 400 damage, bijna alweer kunt schieten
Ik ben nu met de ISU-152 aan het grinden op weg naar de Object 704. Ik heb zo'n regel dat ik pas verder ga in een tier als ik een Ace binnen heb maar met de ISU-152 wil het maar niet lukken. Nu ja nog 50k xp naar de Object 704.
Aansluitend nog een vraag ... m'n crew van de ISU-152 is full camouflage. Heeft een camouflage net dan nog wel zin? Ik speel nu met Vents, Rammer & GLD. Of misschien toch maar voor Binocs gaan ... 'k voel me te afhankelijk van het team.