[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste
Acties:
  • 46.715 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Nieuwe replay serie:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Eerst krijg ik gezeik van mijn team dat ik als 12t niet genoeg aan het scouten was om daarna de pot te winnen en iedereen is weer blij, het is ook nooit goed. :P

Leuk dat je de series blijft uitbreiden size

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn eerste pools medal :)

4.9K dmg met cdc 10 kills

http://wotreplays.com/site/1943345#self

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 10:11
Dit weekend word de D-day special ga ik van uit, het was er elk jaar dus moet ook dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15
Vedrano schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:16:
Dit weekend word de D-day special ga ik van uit, het was er elk jaar dus moet ook dit jaar.
Eehhh....

Welke datum was vorige week zaterdag ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
User schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 14:32:
[...]
Eehhh....

Welke datum was vorige week zaterdag ook alweer?
Operation Overlord niet?
Alhoewel dat was D-day volgens mij.

[ Voor 8% gewijzigd door Catscratch op 10-06-2015 14:35 ]

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Mensen plz :D D-day (idd Overlord) was 6 juni, oftewel afgelopen zaterdag. En er was ook wel een special, maar die was erg mager dit jaar. Volgens mij was hij vorig jaar dikker, maar toen was D-day 70 jaar geleden. Dit jaar 71, minder speciaal en dus een magere special I guess..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:26

jdh009

FP ProMod
Waarom is er vandaag geen Carentan Special? Ik eis binnenkort ook een Cobra Special!!!!!

[ Voor 34% gewijzigd door jdh009 op 10-06-2015 15:12 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-09 10:45
Ah, mooi vandaag... Sta alleen tegenover een BatChat, een M60 en nog een tier 9 medium (weet niet meer welke). Batchat weet ik te raken en hij moet reloaden, ik ben te langzaam om hem op te jagen in mijn VK45.02B en ik heb de M60 in mijn flank. Mja, ik verlies dus.

Oftwel volgens de WZ-132 speler (die overigens nauwelijks dmg had gedaan) was ik een noob omdat ik de BatChat niet afschoot. Vervolgens ben ik nog een grotere noob omdat ik geen tier 10 tank heb na 12k potjes...

Potje erna met mijn Aufkl. Panther top dmg (2.6k) in tier 10 game, ghehe.
Dat ding is wel zo fijn om te spelen. Snel, wendbaar, redelijke camo en een gun die overal door heen lijkt te prikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 20:42

ShockWave

Lost it somewhere

jdh009 schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 15:12:
Waarom is er vandaag geen Carentan Special? Ik eis binnenkort ook een Cobra Special!!!!!
Als we zoveel specials gaan krijgen is het niet speciaal meer toch?
Was ooit een tijd dat je blij mocht zijn met 1x per maand een special...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
Dweebus schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 16:46:Vervolgens ben ik nog een grotere noob omdat ik geen tier 10 tank heb na 12k potjes...
Ik heb er bijna 17000 gespeeld en heb niet eens een T9...wist niet dat dat perse moest na een x-aantal potjes :+

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
Orandajin schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:11:
[...]

Ik heb er bijna 17000 gespeeld en heb niet eens een T9...wist niet dat dat perse moest na een x-aantal potjes :+
Nou ja, het schijnt blijkbaar een goede indicatie te zijn of je een noob bent of niet :P

Ik heb gewoon heel veel op low tier zitten spelen en alles lopen unlocken. Mooi rustig aan, bevalt me prima zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Dweebus schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:15:
[...]

Nou ja, het schijnt blijkbaar een goede indicatie te zijn of je een noob bent of niet :P

Ik heb gewoon heel veel op low tier zitten spelen en alles lopen unlocken. Mooi rustig aan, bevalt me prima zo :)
Wat ik wel raar vind, hoe kan hij nou zien dat je nog geen T10 hebt. Het aantal battles betekend toch niet dat je een aantal tiers niet meer mag spelen :?

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Ik heb ook veel op lagere tiers zitten spelen, voornamelijk op T6 en 7 ben ik lang blijven hangen.

En natuurlijk ben ik ook wel een noob maar of dat verbeterd als ik een t10 tank heb...Denk het niet -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Frunz schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 18:02:
[...]

Wat ik wel raar vind, hoe kan hij nou zien dat je nog geen T10 hebt. Het aantal battles betekend toch niet dat je een aantal tiers niet meer mag spelen :?
Heeft ie waarschijnlijk de moeite genomen om Dweebus zijn Stats te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
Dweebus schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 17:15:
[...]

Je bedoelt dat je 5000 potjes hebt zitten sealclubben in je t18 en mathilda? :)

Ik heb net mn eerste t10 na 7k potjes en dacht dat ik al laat was, dr zitten hier mensen die in 5k potjes al 4 t10 tanks hebben 8)7

(al denk ik dat die erg goed zijn, premium accounts runnen, veel platoonen met unicums, goede clan bonussen en clanwar prijzen etc. )

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 10-06-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
_Anvil_ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:21:
[...]

Ik heb net mn eerste t10 na 7k potjes en dacht dat ik al laat was, dr zitten hier mensen die in 5k potjes al 4 t10 tanks hebben 8)7

(al denk ik dat die erg goed zijn, premium accounts runnen, veel platoonen met unicums, goede clan bonussen en clanwar prijzen etc. )
Volgens mij kun je met ongeveer 1000 battles een tier 10 unlocken/kopen.

Ik heb 20,5k battles en 17 reguliere tier 10 tanks unlocked, waarvan 16 in mijn garage staan.

Uiteraard ook nog flink wat battles in premiums en andere tanks, en natuurlijk in de tier 10s zelf.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Dat winstpercentage, platoonen met Vorst en beide een ISU gebruiken. BOOM! Echt lachen!

http://en.wot-life.com/eu/player/stef602/
Wat een heerlijke tank vind ik dat.

spoiler:
@fordox, besix, p0st en andere e-bay'ers, doe de groeten aan Racermax3. Die heeft mij nog gevraagd om de "modification destructible" toen we in RANGR zaten, zodat hij beter kon FC'en _/-\o_. Nog geen dag later kwam de rest ook vragen om een modje. 8) Geen idee of hij nu nog steeds gebruikt, maar wel grappig dat jullie nu bij hem in de clan zitten.

[ Voor 102% gewijzigd door Frozen op 10-06-2015 22:12 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
wsLy schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:00:
[...]

Volgens mij kun je met ongeveer 1000 battles een tier 10 unlocken/kopen.
Ik weet dat het kan, heb er eigenlijk nog nooit de behoefte aan gehad --> Ik was altijd gewoon alle lijnen tegelijkertijd aan het grinden... 8)7

Ben wel wat credits opzij aan het zetten voor 2x T9 nu: IS-8 en de AMX 50 120

Gelukkig kan ik na 1 week Internet-loos zijn weer online vanavond na het werk...Mijn kat vond het vorige week woensdag geweldig om over het Ziggo modem te kotsen namelijk... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:33

p0st

Dutch Reefer

Frozen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:04:
@fordox, besix, p0st en andere e-bay'ers, doe de groeten aan Racermax3. Die heeft mij nog gevraagd om de "modification destructible" toen we in RANGR zaten, zodat hij beter kon FC'en _/-\o_. Nog geen dag later kwam de rest ook vragen om een modje. 8) Geen idee of hij nu nog steeds gebruikt, maar wel grappig dat jullie nu bij hem in de clan zitten.
Ik zit in R3INO hoor :+ alleen mijn p0stNL account zit in E-BAY als opvulling d:)b

Campaign redelijk goede start gehad, helaas nog geen land maar wel een mooie win in de semifinal die wat bonus fame opleverde. Morgen ook maar eens de T54 Lightweight halen, dat lijkt een beetje de allround tank te zijn naast de bekende setups :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G0BFqfO.png

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

p0st schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:38:
[...]

Ik zit in R3INO hoor :+ alleen mijn p0stNL account zit in E-BAY als opvulling d:)b
Ik kom er nu achter dat jouw naam toch wel erg grappig is "p0stNL" :D

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bo0bz
  • Laatst online: 21:07
Zeuuu.... Het wilde echt even niet vanavond. Ondanks mijn inzet:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/28454635/WOT/Optimized-Knipsel.PNG

Tijd om te gaan tukken! }:O

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Frozen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 23:40:
[...]

Ik kom er nu achter dat jouw naam toch wel erg grappig is "p0stNL" :D
Pun intended :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flying_pizza
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:49
zo dat was een verassing.

potje op cap gewonnen door onze hero ELC. word met cap op 100 gekilled,maar niet optijd
wat mij een kolobanov's medal opleverd >:)

http://wotreplays.com/sit...ve_oaks-flying_pizza-e_25

nu nog een keer op eigen kracht gaan halen en niet op geluk

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

Rianata

Have you played Atari today?

Frozen schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 22:04:

Ik weet niet wat je hiermee probeert te bereiken en of je begrijpt wat je hiermee uitstraalt, maar veel meer woorden wil ik er ook niet aan vuil maken |:(

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-09 09:42

bbc

flying_pizza schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 00:39:
zo dat was een verassing.

potje op cap gewonnen door onze hero ELC. word met cap op 100 gekilled,maar niet optijd
wat mij een kolobanov's medal opleverd >:)

http://wotreplays.com/sit...ve_oaks-flying_pizza-e_25

nu nog een keer op eigen kracht gaan halen en niet op geluk
Zo heb ik er ook nog eentje gehaald in de week op El Halluf in mijn T-44 in een tier 10 potje. Wij zitten uiteindelijk met 3 tegen 1 in de richting van hun cap te gaan. De heavy corner is aan het vallen en dus beslis ik maar alvast te cappen. Kolobanov's binnen. De andere die ik zo gehaald heb is bij verdediging op assault mode waarbij ik overleef en de tegenstander niet kan cappen.

Ik heb er maar eentje die de naam waardig is, waar ik 1 tegen 7 win. Uiteindelijk ook wel op de cap, nadat 1 vs 1 was tegen hun arty. Ik had geen zin om te laten snapshotten voor de laatste kill. Dat was wel een Pool's geweest dan. Maar een zekere Kolobanov's/Radley-Walter's combinatie leek me ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Eventjes een paar battles meegedaan van de campaign, totaal 38575 FP;
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BcZz8B1.jpg

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
Gisteren voor m'n verjaardag een dag vakantie genomen en een babysit genomen zodat ik een ganse dag had voor WOT. Vieren doe ik toch zaterdag. ;)

62 games gespeeld, 32 gewonnen. De ganse dag slechte mm. Veelal als enige groene in de tomatensoep en makkelijk 80% van alle games bottom tier. Echt random kan dat toch niet meer zijn?

Al bij al nog een WN8 van 1700 kunnen scoren. Nog 10 WN8 puntjes en ik ben blauw. Yay!

Ook nog een Ace gehaald op de Rudy en de KV-1S. Die laatste is met veel plezier verkocht en nu staat de KV-85 in de garage. Nog een luttele free xp en ik kan de 100mm unlocken. Maar blijkbaar speelt de KV-85 ongeveer hetzelfde als de KV-1S. Ik weet niet of ik daar nu blij om ben ... :/

Ik denk er ook aan om van daar de medium lijn te starten. Via de KV-13, die blijkbaar niet veel gespeeld wordt door de rare plaats in de tech tree, naar de T62A of Object 140.

Ondertussen ook nog proberen een Ace te halen op de ISU-152 zodat ik mij de Object 704 kan aanschaffen. >:)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
wsLy schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 23:27:
Eventjes een paar battles meegedaan van de campaign, totaal 38575 FP;
[afbeelding]
Meh, ben vanaf morgen op vakantie, kan helaas niet aan de campaign meedoen, ik denk wss niet dat 3 dagen spelen genoeg is om in de top 11k te eindigen. Me clan haalt die tanks zowiezo wel binnen. Dus ja moet ik die IS5 maar aan me voorbij laten gaan. Mis ook nog eens mangled metal ^^ real life so harsh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-02 15:18
Twee avonden spelen in de campaign:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/qPRQetLmXhTkTCPht7WVQuD6/full.jpg

Damnit! net niet in de top 11k, ik wil tenminste de optie hebben om de tank aan te schaffen. Dat wordt nog wat werk de aankomende week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Om in de top 11k te komen zul je toch redelijk wat battles moeten spelen. Wat wij doen is zorgen dat de mensen die laag staan vaak voorrang krijgen, totdat ze weer safe staan. Ik ben nu battles aan het doen omdat ik nooit weet of ik doordeweeks wel kan spelen ivm mijn werk (vrachtwagenchauffeur). Dus dan is het wel handig om in het weekend redelijk wat battles te doen zodat ik een buffer heb

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Zo, HT-12.3 is binnen. 7.6k bounced in mijn T32 in een tier 8 pot op Himmelsdorf.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/h18l0nS.jpg
Ik stond alleen tegenover een JTiger 88, KT, Lowe en een M6. Ging aardig rap met de bounces. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

Ik ben benieuwd of alle mensen in die top 11k de tank ook echt gaan kopen. Ik blijf het toch een smerige zet vinden van WG. Slim maar smerig :)

In other news, de STB-1 is de volgende top of the tree naar het schijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

wsLy schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:24:
Om in de top 11k te komen zul je toch redelijk wat battles moeten spelen. Wat wij doen is zorgen dat de mensen die laag staan vaak voorrang krijgen, totdat ze weer safe staan. Ik ben nu battles aan het doen omdat ik nooit weet of ik doordeweeks wel kan spelen ivm mijn werk (vrachtwagenchauffeur). Dus dan is het wel handig om in het weekend redelijk wat battles te doen zodat ik een buffer heb
Jup, ik kan bijvoorbeeld vanavond niet spelen en heb daarom gisteravond wat meer gespeeld. Helaas de finale verloren en vanwege een fout maar 1 landing, maar wat niet is kan nog komen :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KiIpqor.png

Haha Cold ik zie dat jij na 1 avondje spelen dus al in de top 1000 staat, nice _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Ja, en dat door alleen landing tourny op IJsland te spelen :p

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

p0st schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Jup, ik kan bijvoorbeeld vanavond niet spelen en heb daarom gisteravond wat meer gespeeld. Helaas de finale verloren en vanwege een fout maar 1 landing, maar wat niet is kan nog komen :D

[afbeelding]

Haha Cold ik zie dat jij na 1 avondje spelen dus al in de top 1000 staat, nice _/-\o_
Mooi om te zien dat je hopelijk tijdelijke overstap >:) goed lijkt uit te pakken. Wel even volhouden tot het eind! :*)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
User schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:51:
Zo, HT-12.3 is binnen. 7.6k bounced in mijn T32 in een tier 8 pot op Himmelsdorf.

[afbeelding]
Ik stond alleen tegenover een JTiger 88, KT, Lowe en een M6. Ging aardig rap met de bounces. :P
Nice.

Ik ben nog maar bezig voor de Stug :p
Was laatst blij dat ik eindelijk de VK45.02B had, zodat ik de HT-15 kon halen. Pak ik die gewoon in de Tiger 2, omdat er een Obj 416 en een Comet op mijn schuine hull stonden te schieten :)

Meeste problemen ondervind ik toch wel met de arty missies. Alles lijkt altijd mis te gaan. Dan zie je soms arty stats van mensen met een WN8 van rond de 300-400 en die hebben gemiddeld dan 2 of 3 kills per potje met hun arty.
Gebruiken die dan die arty mod? Of heeft die mod niet een dusdanige impact dat het interessant is om te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
Gebruiken die dan die arty mod? Of heeft die mod niet een dusdanige impact dat het interessant is om te gebruiken?
Als je de mod 'Battle Assistant' bedoelt dan is die zeker de moeite waard om te gebruiken. Is trouwens perfect 'legaal' dus waarom niet gebruiken?
Je kan hiermee veel beter het traject gaan bekijken dat je shell zal volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:41
kreezjie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Als je de mod 'Battle Assistant' bedoelt dan is die zeker de moeite waard om te gebruiken. Is trouwens perfect 'legaal' dus waarom niet gebruiken?
Je kan er door net iets beter zien onder welke hoek je de tank raakt en of je schot dus zin heeft. Ook kan je heel af entoen net een trickshot door een huisje zien die je anders niet zag.
Daadwerkelijk beter richten, niet helemaal, omdat je niet echt achter de tank aimt, ik heb het idee dat ik er te veel voor schiet, dus gebruik het alleen als oordeel om wel of niet een schot te nemen, voornamelijk als er partial hardcover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
1 battle vandaag gespeeld, ga zometeen naar het café dus ik laat even anderen mensen met minder punten spelen:

+16 820 Participating in a battle in province Lipetsk Oblast 19:12

55395 FP momenteel :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:51
45 games heb ik nodig gehad om de Ace tanker te halen op de T-57 Heavy.

[ Voor 7% gewijzigd door Kepro op 12-06-2015 23:55 ]

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Replay van de Leopard Prototyp A. Wat een sexy tank. Nog een paar duizend XP'tjes en ik heb de Leopard 1 unlocked :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
kreezjie schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:33:
[...]

Heb hem gisteravond ff geprobeerd. Dat is toch echt wel een heel verschil. Veel makkelijker te aimen en te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Door de Battle Assistant vind ik arty spelen ineens weer leuk...
Ook al is het weekend en kan ik geen een potje winnen maar dat ter zijde.

PS.. in dat filmpje van de Leopard hierboven, welke mod is dat dat je de healthbar zo in rood en groen krijgt?

[ Voor 85% gewijzigd door FSXnoob op 14-06-2015 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Gaat tot nu toe lekker :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ODq3UMR.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distael
  • Laatst online: 25-06 16:59
Ik zit nu zo'n 4 jaar op de NA server...ik gok dat een overvoer naar de EU server er niet van gaat komen. Heeft iemand een invite code voor de EU server? Dan maak ik daar een account aan en begin weer opnieuw.

edit: thanks! code is geaccepteerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Distael op 14-06-2015 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Vedrano schreef op zondag 14 juni 2015 @ 10:49:
PS.. in dat filmpje van de Leopard hierboven, welke mod is dat dat je de healthbar zo in rood en groen krijgt?
Ik gebruik Aslain modpack om mijn ideale setup samen te stellen: http://aslain.com/index.p...preview-v4418-13-06-2015/

De specifieke selectie voor deze setting zie je hieronder:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rJSI3uBl.png
http://imgur.com/rJSI3uB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ging gisteren lekker in de campaign, oa EFE verslagen, helaas finale verloren.
Daarna door naar onze target province. Eerst 3 easy wins, daarna een goed uitgespeelde win om vervolgens de finale te verliezen omdat 3 tanks blijven hangen op het connect scherm en ook zonder mods de battle niet in kwamen. :( ... Waren ook nog eens 3 belangrijke tanks (erg goede arty en 2 heavies) dus werd helaas een loss

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ah thnx.. nu heb ik de bars maar alleen bij mijn eigen team? Hoe krijg ik het bij de tegenstanders ook?
Dat menu van Aslain instellingen, kan je die ook aanpassen na de instalatie of alleen vooraf?

En nog iets, nu heb ik de health bars half maar ben ik een andere mod kwijt die ik had, die hield elk 24 uur alle stats bij in de garage, hoeveel potjes je gespeld hebt, hoeveel winst, hoeveel geld verdiend etc, welk mod is/was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Vedrano schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:38:
Ah thnx.. nu heb ik de bars maar alleen bij mijn eigen team? Hoe krijg ik het bij de tegenstanders ook?
Dat menu van Aslain instellingen, kan je die ook aanpassen na de instalatie of alleen vooraf?

En nog iets, nu heb ik de health bars half maar ben ik een andere mod kwijt die ik had, die hield elk 24 uur alle stats bij in de garage, hoeveel potjes je gespeld hebt, hoeveel winst, hoeveel geld verdiend etc, welk mod is/was dat?
Waarschijnlijk krijg je conflicten als je Aslain combineert met andere (losse) mods... ik gebruik altijd alleen selecties uit Aslain. Je installeert vervolgens de onderdelen 'as is', oftewel je kunt ze daarna niet meer wijzigen/configureren. Dat zou je achteraf wellicht via config bestanden nog kunnen doen, maar daar heb ik me nooit in verdiept. Oftewel voordat je Aslain (onderdelen) installeert, resmods folder leeggooien, maar dat is in het installatieprogramma van Aslain al een optie.

Als laatste bedoel je waarschijnlijk Locastan of Yasenkrasen session stats. In Aslain kun je die ook een van beide selecteren met als extra optie dat de stats om 6.00am gereset worden.

[ Voor 6% gewijzigd door Rianata op 14-06-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Ja klopt, heb het nu, zag dat gedeelte niet waar je preview er naaast kreeg, heb het nu wel goed ge-fine tuned, moet alleen nog dat Duitse stem vinden die op jou filmpje gilt en ben ik klaar :D

Veel makkelijker dit dan alle overige tig mods die ik los deed altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Vedrano schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:51:
Ja klopt, heb het nu, zag dat gedeelte niet waar je preview er naaast kreeg, heb het nu wel goed ge-fine tuned, moet alleen nog dat Duitse stem vinden die op jou filmpje gilt en ben ik klaar :D

Veel makkelijker dit dan alle overige tig mods die ik los deed altijd :)
Dat zijn gewoon standaard WoT stemmen. Ingame setting waar je kiest voor national voices.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
  • Laatst online: 19:08
Gister weer een mooi voorbeeld van het type speler 'Ik verpruts het, ga snel dood en geef dan anderen de schuld'. Mijn laatste potje van de dag, de M53/55 uit de garage gehaald om een persoonlijke missie proberen te halen. Tier 10, 3 arties beide zijde, Malinovka, dus best een goed arty map. 2 van onze tier 10 heavies zijn snel dood op de heuvel en daarna begint het in de chat, onze arty is niets, is onze arty AFK, etc. Uiteindelijk winnen we met 15-10 ofzo en dan het resultaat. Onze arty heeft totaal 5 kills, zijn nummer 2, 3 en 5 in dmg dealt. De tegenstander arty heeft 1 kill en erg weinig dmg. En onze tier 10 heavies? Geen van hen heeft boven de 1k dmg.

Dat soort spelers, dat anderen de schuld gaat geven van hun eigen falen, dat is toch wel een van mijn grootste ergenissen in WoT. In dit geval, een blauwe speler in een T-57, deed 780 dmg en was na een paar minuten dood. Dan ga je niet anderen de schuld geven, maar dan houd je gepast je mond en ga je in een hoek zitten schamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FSXnoob
Na dagje finetunen en experimenteren heb ik de hele Aslain's pack zoals ik het wil :D alleen een ding wilt maar niet lukken of ik mis het steeds, de hitlog van gebrachte/bezorgde schade, dus gewoon 2 nette rijtjes naast elkaar. Alle opties die ik heb gekozen tot op heden was het of rommelig, of alleen gebrachte schade etc..

Zo is het perfect en had ik het altijd al
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ci0jbEc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

WG PLS :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/to6gDqt.png

Edit1: Verloren van RSOP met 5-15 ghehe ;(
Edit2: Andere landing verloren in landing battle tegen KAZNA met 6-15 }:O

[ Voor 53% gewijzigd door p0st op 14-06-2015 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Vandaag even lopen zweten om de nieuwe website van Gathering of Tanks online te zetten en gelijk bij een nieuwe hoster

Resultaat is te bekijken op Gathering of Tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freelh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-09 20:24
Vedrano schreef op zondag 14 juni 2015 @ 18:08:
Zo is het perfect en had ik het altijd al
[afbeelding]
Kill stealer :+

[ Voor 41% gewijzigd door freelh op 15-06-2015 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
_Anvil_ schreef op woensdag 10 juni 2015 @ 19:21:
[...]

Nog net geen 5k battles en 4 tier 10's. dus het kan zeker en ik ben nog steeds een noob :D
Dus goed hoef je niet te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Arjant2 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:13:
[...]

Nog net geen 5k battles en 4 tier 10's. dus het kan zeker en ik ben nog steeds een noob :D
Dus goed hoef je niet te zijn...
Zit je dan veel dezelfde tanks te spelen? Ik heb nu 6.8k games ofzo en ik heb 1 tier 10 en bijna nog 2 tier 10s erbij, moet ik in totaal nog 60k xp ofzo. Alleen dan moet ik de credit nog hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
uh ja veel premium tanks en premium account wel...
speel vooral IS-6... enorme creditmaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Arjant2 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:57:
uh ja veel premium tanks en premium account wel...
speel vooral IS-6... enorme creditmaker
Daar heb je het al, ik speel zonder premium account, behalve als ik wat gold heb die ik bijvoorbeeld een keer gewonnen had. Dan koop ik wel een paar dagen. En ik heb ook geen tier 8 premium ofzo. Alleen een tier 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
Jouw WN8 is dan ook wel flink beter, ik ben veel te vroeg al in tier 8 beland.
Dat is niet best voor je ratings... nu eindelijk een inhaalslag aan t maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
Kepro schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 23:54:
45 games heb ik nodig gehad om de Ace tanker te halen op de T-57 Heavy.
faler :+

Van 't weekend niet online geweest, dus weekend filmpje is wat laat:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blonderulez schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:12:
Gister weer een mooi voorbeeld van het type speler 'Ik verpruts het, ga snel dood en geef dan anderen de schuld'. Mijn laatste potje van de dag, de M53/55 uit de garage gehaald om een persoonlijke missie proberen te halen. Tier 10, 3 arties beide zijde, Malinovka, dus best een goed arty map. 2 van onze tier 10 heavies zijn snel dood op de heuvel en daarna begint het in de chat, onze arty is niets, is onze arty AFK, etc. Uiteindelijk winnen we met 15-10 ofzo en dan het resultaat. Onze arty heeft totaal 5 kills, zijn nummer 2, 3 en 5 in dmg dealt. De tegenstander arty heeft 1 kill en erg weinig dmg. En onze tier 10 heavies? Geen van hen heeft boven de 1k dmg.

Dat soort spelers, dat anderen de schuld gaat geven van hun eigen falen, dat is toch wel een van mijn grootste ergenissen in WoT. In dit geval, een blauwe speler in een T-57, deed 780 dmg en was na een paar minuten dood. Dan ga je niet anderen de schuld geven, maar dan houd je gepast je mond en ga je in een hoek zitten schamen.
Ik vind het niet zo bijzonder dat heavies minder als 1000 dmg doen met zoveel OP arty op die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:53
hey, zie ik nu hedenmorgen een micropatch van 8mb aan de client toegevoegd worden? Nieuw stukje Ruski spyware, gekoppeld aan de rigged matchmacking en RNG no doubt :)

EDT: @Mr_size: je hebt er een nieuwe YT subscriber bij, goed en fijn commentaar bij je filmpjes. Ga je aanbevelen aan wat clanleden, wellicht ook degenen die Nederlandstalig prettig vinden.

[ Voor 36% gewijzigd door _Anvil_ op 16-06-2015 07:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiler1974
  • Laatst online: 02-04 08:43
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:46:
[...]

Ik vind het niet zo bijzonder dat heavies minder als 1000 dmg doen met zoveel OP arty op die map.
Een e-100 of maus zou ik niet vreemd vinden, maar een t-57 is bij uitstek een mobiele dps dealer, geen damage soaker. Je kan minimaal verwachten dat hij 1 clip erin weet te pompen en 1600 damage doet. Als je onder de 1000 damage zit, dan doe je echt iets fout in die tank. (of je hebt stomme pech)

Sommige mensen weten ook niet waarover ze ranten. Gisteren een redelijke pot gespeeld in een e-100, tegen overmacht in leven gebleven en vervolgens wordt ik uitgescholden door een wtf, omdat ik niet blind naar voren rijd recht een full health is-8, tier 9 TD en tier 10 arty in. Sommige mensen zijn alleen maar gefrusteerd en willen dat afreageren. Daarvoor hebbn we de mooie ignore knop toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

blonderulez schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:12:

Ik had er gisteren ook zo een groene T-49 die loopt te zeiken over arty en de tegenstander hun arty feliciteert omdat ze het spel gewonnen hebben. Na al het flamen, winnen wij het potje en ben ik top damage met mijn CGC arty :P

Geen bijzonder potje, maar wel SPG-15 met honours klaar voor de T55A. Het ziet ernaar uit dat de mensen hem niet meer leuk vinden na de patch, want ik had maar 1036 base xp nodig voor een ace tanker, wat vroeger ondenkbaar was.
http://wotreplays.com/sit...on-conqueror_gun_carriage

Alvast mijn excuses, maar vroeger spamde ik ook al goud in dit ding wegens niet accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata

Rianata

Zo'n dag na zo'n dag. Gisteren lukte niets! Maar dan ook niets! Bijna geen toptier (ja, nog teveel grinds en light missies om geen tier X te kunnen/willen spelen) en om de nabij de 30% winrate met net geen 2.000 WN8 8)7 En dan vandaag, alles lukt, gunstige MM ook qua lights. LT-14 gehaald voor T28 HTC, nu alleen nog LT-15 :9 En qua stats en wr ook wel lekker:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oqJ0EAf.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Na 6 dagen in de campaign (waarvan 5 dagen gespeeld) is mijn positie in de Top 11k redelijk zeker, er wordt geschat dat je ongeveer 30-40k fame nodig hebt om hierbinnen te blijven. Helaas niet gratis, want daarvoor moet je clan in de top 130~150 staan en aangezien we elke keer blijven haken op de landing zit dat er hoogstwaarschijnlijk niet in. Landings de afgelopen twee dagen op El Halluf tegen KAZNA en op Airfield tegen Odem Mortis gespeeld, beide stabiele clans met bijzonder goed teamspel en uiteraard hoefden zij alleen maar te verdedigen dus dat is sowieso lastig(er) :)

Maar voor 12k gold nog steeds een unieke tank, dus tja voor een scrub als ik de enige optie haha :9

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/thovbX3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:46:
[...]

Zoals ik al zei in mijn post, ' De tegenstander arty heeft 1 kill en erg weinig dmg'. En met erg weinig dmg bedoel ik zo weinig dat ze in totaal nog niet voldoende dmg hadden om de T-57 te vernietigen. Die T-57 ging gewoon in de frontline tegen een Maus, JPZ-E100 en 2 E100 zonder dekking. Gewoon erg slecht gespeeld. Van onze 3 heavies was er zelfs nog 1 (een E5) in leven aan het eind van de battle, met een whopping 450 dmg done.

Dus ja, ik vind dat wel bijzonder als al je 3 top tier 10 heavies minder dan 1k dmg doen. De enige die reden tot klagen hadden waren de tier 10 heavies en TDs van de tegenstander, die kregen wel flinke klappen van onze arty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 02-04-2024

Bigsexy3

Planner

Ik sta op plaats 7151 en de clan staat op plek 51, ik hoop nog even binnen de 4500 gelukkigen te vallen door veel te spelen (mits mogelijk).

Hopelijk kunnen we ook nog wat plekken stijgen met de clan zodat we meer mensen de tank kunnen geven. Gisteren eindelijk weer geland op de map, nadat we er 2 dagen hebben verkloot met landings en stomme f***ups door clanmaten die je nooit bij CW ziet en nu ineens perse moeten spelen.

Gelukkig blijft de commander van onze clan er rustig onder, ik zou me geduld allang kwijt zijn met al die zeurende lui die je normaal nooit ziet en nu ineens haantje de voorste willen zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat komt me bekend voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

_/-\o_ om gek van te worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Drie keer raden waarom ik niet meer in een NL clan zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:05:
Ik zou niet weten waarom dit een directe relatie heeft met NL clans... Roemenen, Fransen en Engelsen kunnen er ook wat van haha! Ligt meer aan de manier hoe je hier als clan/council mee omgaat, bij R3INO gaat dat gelukkig op een no-drama manier. Bevalt het je niet hoe we tanks picken? Nou dan rot je toch lekker op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Ware het niet dat ie in een internationale clan zit :+

Bij onze clan valt het wel mee, zijn toch vaak dezelfde 20-25 mensen die je ook al vaak in de strongholds ziet. Alleen jammer dat we net die paar mensen tekort komen om met 2 teams te spelen, waardoor je toch soms wat scheve gezichten krijgt als mensen wat minder aan spelen toekomen.
Persoonlijk sta ik wel safe (nr. 2376). Nu alleen de clan nog verder omhoog krijgen (nr. 153) + wat clan members hoger zien te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
p0st schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:16:
[...]

Ik zou niet weten waarom dit een directe relatie heeft met NL clans... Roemenen, Fransen en Engelsen kunnen er ook wat van haha! Ligt meer aan de manier hoe je hier als clan/council mee omgaat, bij R3INO gaat dat gelukkig op een no-drama manier. Bevalt het je niet hoe we tanks picken? Nou dan rot je toch lekker op :+
Zelfde hier, hoewel mensen bij ons weten dat ze zich niet al te druk hoeven te maken. Probleem bij ons is dat sommige leden koper moeten jatten om de IS-5 te kunnen betalen, als ze hem moeten kopen.

In internationale clans word gewoon geaccepteerd dat de officers zeggen dat iemand de bek moet houden. In NL clans heb je dan direct heb je direct de halve clan over je heen met: "DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!! WEES EENS LIEF!!!".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
[...]
Zelfde hier, hoewel mensen bij ons weten dat ze zich niet al te druk hoeven te maken. Probleem bij ons is dat sommige leden koper moeten jatten om de IS-5 te kunnen betalen, als ze hem moeten kopen.

In internationale clans word gewoon geaccepteerd dat de officers zeggen dat iemand de bek moet houden. In NL clans heb je dan direct heb je direct de halve clan over je heen met: "DAT MAG JE NIET ZEGGEN!!! WEES EENS LIEF!!!".
Ja User! Doe eens lief! :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn....zo'n bizar account heb ik nog niet eerder gezien:
14 battles, tanks in garage:
2st tier 10 arty
1st WT100 (premiun ammo schietend)
1st tier 3 brits iets
1st T2 light

Winrate 35%

Vraag me dan wel af hoe de beste persoon aan de 750k free XP komt om die tier 10 te unlocken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:41:
2st tier 10 arty
1st tier 3 brits iets
1st T2 light

Vraag me dan wel af hoe de beste persoon aan de 275k free XP komt om die tier 10 te unlocken.....
Strongholds, teambattles, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:41:
2st tier 10 arty
1st tier 3 brits iets
1st T2 light

Vraag me dan wel af hoe de beste persoon aan de 275k free XP komt om die tier 10 te unlocken.....
Strongholds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:43:
[...]
Strongholds, teambattles, etc.
account is 11-07-2015 gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:44:
[...]

account is 11-07-2015 gemaakt
Zeker weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

accountnaam is WGS_Thib

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:25:
[...]

Hmm ja maar het voordeel bij jullie is dat je met 2 of 3 battles in de top 11k staat, en de clan waarschijnlijk ook redelijk hoog staat zodat veel mensen gratiesj een tenk krijgen of valt dat mee?
En WGS staat voor ... :) iets met Wargaming gok ik :+

[ Voor 65% gewijzigd door p0st op 16-06-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Account created: 07.07.2014 - 344 Days Ago
p0st schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:54:
[...]

Hmm ja maar het voordeel bij jullie is dat je met 2 of 3 battles in de top 11k staat, en de clan waarschijnlijk ook redelijk hoog staat zodat veel mensen gratiesj een tenk krijgen of valt dat mee?
Wij staan op dit moment op plek 38. We hebben een paar (dikke) faals gehad in battles waardoor we missies lieten liggen.

Also, Wargaming is retarded. Je landing op Swabia is afhankelijk van je ingestelde tijdzone. Sommige landings zitten stikvol terwijl andere landingen maar 1 clan hebben. Die dus automatisch 1.000.000 clan fame points krijgen.

[ Voor 62% gewijzigd door User op 16-06-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Ik vermoed het ook, waarschijnlijk staat er dan ook een lading goud en/of free exp op dat account.

Of User.tmp bewijst dat het account al bijna een jaar bestaat...

[ Voor 27% gewijzigd door Quantor op 16-06-2015 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Quantor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:56:
Ik vermoed het ook, waarschijnlijk staat er dan ook een lading goud en/of free exp op dat account.

Of User.tmp bewijst dat het account al ruim een jaar bestaat...
Ik vond het al zo raar dat hij zei dat de account in de toekomst gemaakt was. Bij mijn weten hebben we tijdreizen nog niet uitgevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quantor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:56:

Of User.tmp bewijst dat het account al bijna een jaar bestaat...
Maar dat zie je dus niet als je ingame kijkt op "player's service record" Daar staat toch echt 11-06-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
User schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:58:
[...]
Ik vond het al zo raar dat hij zei dat de account in de toekomst gemaakt was. Bij mijn weten hebben we tijdreizen nog niet uitgevonden.
Scherp! Had ik niet eens gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quantor schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Scherp! Had ik niet eens gezien :)
Ik zie mijn typo ook nu pas.
Moest dus echt 11-06 zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:59:
[...]

Maar dat zie je dus niet als je ingame kijkt op "player's service record" Daar staat toch echt 11-06-2015
Wat is het nu 11-06 of 11-07 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Het is de account van een WG stagiair. Clicketyclick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigsexy3

Bigsexy3

Planner

NL-clans, daar zit ik al ff niet meer in. Maar de drama is bij internationale clans ook gewoon groot, mensen willen gewoon graag die tank hebben. En bij ons wordt ook gewoon gezegd dat je ken oprotten als je niet de juiste tank hebt, of bijna nooit een CW of SH joined.

Maakt voor sommige niks uit, die blijven huilen. Campaign gaat altijd gepaard met gezeik, maak niet uit in welke clan je zit denk ik. En als je belabberd speelt krijg je dat ook gewoon te horen, gisteren zelfs nog een FC op z'n flikker gekregen van de Commander _O-. Moet je maar luisteren in plaats van de hele tijd lopen te brullen over TS :Y).

Laten we hopen dat de actieve spelers gewoon de IS-5 krijgen en dat de wanna bee's buiten de boot vallen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Bigsexy3 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:16:
[...]
Laten we hopen dat de actieve spelers gewoon de IS-5 krijgen mogen kopen en dat de wanna bee's buiten de boot vallen O-)
Fixed :9

En uiteraard mee eens, als voelt het wel 'zuur' dat ik 5-6 avonden volop landing tournaments moet spelen om het voorrecht te hebben om voor +/-40 euro een tank te kopen, terwijl mensen in de betere clans met land door met 2 of 3 aanvallen mee te doen 'm gratis krijgen.

Maar goed, "dan moet ik maar beter spelen" of "ik kies er zelf voor om geld te lappen", beide waar :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blonderulez
Lijkt helaas niet meer te werken ;(

Voor het geval het nog niet bekend is, 1 dag premium bonus code: 7ERBDFTM7D

source: http://www.worldoftanks-w...ium-bonus-code-na-server/

Staat wel na-server in de url, maar op de site staat: 'Works for tankers on NA servers and EU servers'.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar op de forums wordt gemeld dat het werkt.

[ Voor 6% gewijzigd door blonderulez op 16-06-2015 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bbc

bbc

De spelers van de echte goeie clans hebben ook voldoende inkomen van CW om het te 'kopen'.

Bij mijn huidige clan zijn de CW picks soms wat frustrerend. Mijn tier 10 tanks zijn in volgorde T110E5, Patton, CGC en FV4202. Onlangs is daar nog de batchat en de IS-7 bijgekomen. Een hoop tanks worden gewoon niet meegenomen wegens betere alternatieven. Als je dan toch eens iets hebt kijken ze eerst naar de betere spelers en/of vriendjes.

Op zich heb ik er niks op tegen. Voor SH word ik ook niet vaak gevraagd en als je dan zegt dat je soms geen zin hebt omdat je aan het grinden bent voor een tank die wel mee mag in CW is het ook al niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Kom SH spelen in GOT1 :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blonderulez schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:59:
Voor het geval het nog niet bekend is, 1 dag premium bonus code: 7ERBDFTM7D

source: http://www.worldoftanks-w...ium-bonus-code-na-server/

Staat wel na-server in de url, maar op de site staat: 'Works for tankers on NA servers and EU servers'.

Heb het zelf nog niet geprobeerd, maar op de forums wordt gemeld dat het werkt.
Helaas krijg ik een error als ik de code gebruik op de NA server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Invalid krijg ik ook meerdere keren.

LinkedIn WoT Cash Converter

Pagina: 1 ... 4 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.