Wat Jantje2 hierboven al zegt.Gwatholthar schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:57:
[...]
Ik ben een noob. me w/l ratio word steeds bedroevender en mijn wn8 gelukkig wat beter. ben i.i.g. geen base camper. Maar wat is voor de winst spelen? ik houd het 9-10 wel als een van de laatste uit. Toch geef ik vaker het team de schuld omdat binnen 5 min 0,5 - 0,75 van je team dood is. Heb het idee dat dit vaak voorkomt dan echt basecampers.
Verder is de link tussen WN8 en winstratio dat je een goede WN8 krijgt door veel schade te doen, maar je een hoge winstrate krijgt door veel schade op de goede plek te doen.
Waar je nl. verschil in hebt bij spelers met dezelfde damage per potje is of iemand weet waar hij het beste de schade kan doen of niet. Als je op een flank zit die het toch wel redt kun je misschien beter naar de andere kant om te helpen op de flank die valt.
Het verschil is dat in het eerste geval je veel schade doet maar een flank, en misschien daarmee het potje, verliest. In het tweede geval doe je ook veel schade maar win je beide flanken en daarmee het potje.
[removed]