Toon posts:

[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste
Acties:
  • 44.511 views

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:25
Gwatholthar schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 16:57:
[...]
Ik ben een noob. me w/l ratio word steeds bedroevender en mijn wn8 gelukkig wat beter. ben i.i.g. geen base camper. Maar wat is voor de winst spelen? ik houd het 9-10 wel als een van de laatste uit. Toch geef ik vaker het team de schuld omdat binnen 5 min 0,5 - 0,75 van je team dood is. Heb het idee dat dit vaak voorkomt dan echt basecampers.
Wat Jantje2 hierboven al zegt.

Verder is de link tussen WN8 en winstratio dat je een goede WN8 krijgt door veel schade te doen, maar je een hoge winstrate krijgt door veel schade op de goede plek te doen.

Waar je nl. verschil in hebt bij spelers met dezelfde damage per potje is of iemand weet waar hij het beste de schade kan doen of niet. Als je op een flank zit die het toch wel redt kun je misschien beter naar de andere kant om te helpen op de flank die valt.
Het verschil is dat in het eerste geval je veel schade doet maar een flank, en misschien daarmee het potje, verliest. In het tweede geval doe je ook veel schade maar win je beide flanken en daarmee het potje.

[removed]

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:40
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=EeplN3y997M]

Heej, leuk dat Wargaming Tankfest 2015 sponsort! ik had er al veul zin in, maar nu krijg ik ook vast nog bonus codes mee naar huis ;)

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-04 14:34
Bean77 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:20:
[...]

9 van de 10 paarse spelers blijven achterin basecampen, die voegen 0,0 toe aan de game. Net weer een voorbeeld gezien van een paarse speler in een t57 die iedereen als schild gebruikt en zijn team in de steek laat.
9 van de 10 8)7 Er zijn idd zat spelers die zo spelen, maar niet 90%. De meesten spelen agressief en worden juiste gehinderd door (te) passieve tomaten die de game weggooien.

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10:52
Bean77 schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 10:20:
[...]

9 van de 10 paarse spelers blijven achterin basecampen, die voegen 0,0 toe aan de game. Net weer een voorbeeld gezien van een paarse speler in een t57 die iedereen als schild gebruikt en zijn team in de steek laat.
How to start a Tweakers WoT war. Exhibit A.

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:50
http://wotreplays.com/sit...nberg-wouterst-pz_sfl_ivc

dat soort potjes zijn erg frustrerend. En dat niet 1x, maar keer op keer op keer. Ben heerlijk aan het doen waar die tank voor gemaakt is, lekker kills maken, damage doen en mijn team op afstand ondersteunen, worden ze volledig opgerold :-/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-06 13:10
Gisteravond een paar potjes domination gedaan in een platoon. Best wel een leuke gamemode! :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Emryte
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 13:55
Gister heb ik vooral veel potjes gewonnen. Alleen bij jullie gaat het dus minder. Wat ik meestal doe is dan van server veranderen. En heb je meestal er minder last van.

game pc

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:26
Persoonlijke aanvallen horen hier niet.

[Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2015 09:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
Dit voegt niks toe, maak dan een topicreport in plaats van hout op het vuur te gooien.

[Voor 80% gewijzigd door psychoclown op 05-06-2015 09:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:06

Rianata

Have you played Atari today?

Welke clans/personen gaan hier trouwens deelnemen aan het aankomende CW event? Wat vinden jullie van de regels en dan voornamelijk de verdeling van de IS-5 reward?

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
  • Laatst online: 16:30
Rianata schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:45:
Welke clans/personen gaan hier trouwens deelnemen aan het aankomende CW event? Wat vinden jullie van de regels en dan voornamelijk de verdeling van de IS-5 reward?
Ik had wel zin om die IS5 te halen, is het alleen precies in de week dat ik op vakantie ben. Net als vorig jaar trouwens tijdens dat viking event voor 112. Was ook precies op vakantie. Dus ik time me vakanties perfect hehe.

Gisteren zelf nog een potje domination gespeeld. Wat een doelloze gamemode. Vlaggen veroveren is waste of time. Het enige wat je kan doen is damage farmen. Schiet je 20k damage met 2x dood en win je. Nice medal binnen, nooit meer aanraken.

Ik vind het een leuk idee, maar is voor de verandering weer slecht uitgevoerd. Doordat iedereen en alles door elkaar rijdt is er geen enkel teamplay mogelijk, en is het onmogelijk enigszins normaal vlaggen te veroveren. een normale CTF zou tot een betere oplossing horen, choas is alleen leuk als je wat wil schieten op elkaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Ik ben het niet met je eens. Ja, meestal is teamplay ver te zoeken. Maar ik heb gisteren toch echt gezien dat er wordt samengewerkt om de vlaggendrager (dat was ikzelf op dat moment) te beschermen en de vlag te bezorgen op de goede plek. Dus nee, vlaggen veroveren is geen waste of time. Het potje kan dan nog sneller afgelopen zijn (dus niet de volle 10 min duren) en als je in bijv. 6 min tijd rond de 10K dmg kan doen dan verdien je aardig wat xp en credits. In hetzelfde voorbeeld: ik kreeg 1071 xp en 50000 credits netto winst in een potje dat 8 min duurde. Lang niet alle random potjes worden zo goed beloond of zijn zo snel afgelopen, zeker niet voor non-prem tanks. Ik ben iig lekker een extra crew aan het trainen op die 50b, die ik straks kan gebruiken op mijn 50 100.

Ja, verder is er niet echt veel mee te winnen, maar ik vind het toch wel een relaxte modus om ff wat potjes weg te spelen zonder me druk te hoeven maken om WR en WN8 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:24
Researched:M103 researched.
Undistributed experience spent: 168500
Free Experience spent: 0

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:40
Toch jammer dat WG zo traag is met het plaatsen van new items... heb vandaag veel tijd om te spelen en best wel zin om mn 1e T10 (de E100) te kopen..

Maar wie weet is er vanaf morgen een discount op equipment (moet nog een rammer en Vert.stab voor de e100 hebben, mis daarvoor net de credits, l3 vents heb ik liggen) of op t10 tanks...

Het mission panel staat al weer vol, maar vaak krijg je het news item met de special op de dag zelf om 11u ofzo. Wat een arbeidsethos moeten die lui hebben :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:59
Goed bezig PcDealer. Ikzelf heb vanwege de Top of the tree eindelijk de T32 gekocht (vanwege de korting nu) maar het gaat nog niet erg goed. (57% winrate op mijn t29, 30% op mijn t32...)

Alles behalve de turret is ge-researched nu, maar de reload is lang en in T10 potjes is het maar aanrommelen nu..Mijn schoten bouncen erg gemakkelijk ook...

Ik hoop dat de 2de turret wat uit gaat maken, ga ervan uit van wel aangezien de bepantsering zowat verdubbeld word...De reload tijd gaat ook omlaag, die is best wel lang nu??

Welke setup heb je gebruikt qua equipment?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Orandajin schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 10:39:
[...]

Goed bezig PcDealer. Ikzelf heb vanwege de Top of the tree eindelijk de T32 gekocht (vanwege de korting nu) maar het gaat nog niet erg goed. (57% winrate op mijn t29, 30% op mijn t32...)

Alles behalve de turret is ge-researched nu, maar de reload is lang en in T10 potjes is het maar aanrommelen nu..Mijn schoten bouncen erg gemakkelijk ook...

Ik hoop dat de 2de turret wat uit gaat maken, ga ervan uit van wel aangezien de bepantsering zowat verdubbeld word...De reload tijd gaat ook omlaag, die is best wel lang nu??

Ik zou gaan voor Rammer, Vert. Stab en Optics. Optics eventueel vervangen voor vents, is meer een persoonlijke keuze. Maar Rammer en vert stab zijn wel echte must haves.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

[...]

Ik ken iemand die beweerd dat de T32 de beste tier 8 heavy is die er rond rijd. Z'n top turret is werkelijk een fort en als je je hull kan beschermen ga je daar echt plezier aan beleven.

De reload is misschien wat lang, maar daar kan je op anticiperen.

Ik raad je aan om een rammer, vents en V.stab.
BIA op je crew en gaan met dat hok :9.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Nemm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02-06 12:28
De top turret van de t32 is inderdaad enorm sterk. Iemand vertelde mij dat hij na de HD remake zelf nog iets beter is geworden. Hull down en geen arty = much fun :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
[...]

Reload is 6,82 s bij mij uit mijn hoofd. Turret bewegen geeft veel bounces t.o.v. stil zitten. Goede spelers en hogere tiers pennen toch wel.
Ik heb rammer, vstab en GLD. Scheelt echt heel veel met aimen. BIA op de crew en volgens mij de tweede skill/6th Sense en repair.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FSXnoob
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-05 15:53
Wat zijn ze weer lekker sloom met de weekend special aankondiging.. bloedje irritant..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bigsexy3
  • Laatst online: 26-01-2022

Bigsexy3

Planner

Is het al weekend dan? O-)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wildcardxl
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23-05-2022
Heb hetzelfde probleem, wou nog evenawachten met ik met mijn 3,5 mill wil doen tot de weekend special aankondiging. Het voldoende voor de M103 maar moet ook nog richting de bulldog werken.

Top of the tree is een maand lang? Ik vraag me af of het me binnen een maand lukt te werken naar de T110E5 te werken vnaf 0 met de M103.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 04-06 13:10
[...]

Ik heb de T32 zelf ook gehad. De betere turret maakt zeker veel uit.
Dan wordt het gewoon een grote T29 (qua verhouding voor zijn tier). Alleen qua matchmaking heb je dan wat minder, de T32 heeft namelijk dezelfde gun als de T29. |:( Dus hogere matchmaking valt dan tegen, alles is veel moeilijker te pennen.

M103 heb ik goed gevoel bij, alleen zijn mn stats er nog niet helemaal naar. Hopelijk gaat dat snel verbeteren!

Op de T29 heb ik veruit mijn beste stats tot nu toe! :*)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17-09-2022
wildcardxl schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:01:
Top of the tree is een maand lang?
14 dagen

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-04 12:59
We gaan het proberen, bedankt voor de tips mensen! _/-\o_

Daar gaan mijn credits weer...Tijd dat ze in de uitverkoop gaan want ik moet ze weer alle drie ineens aanschaffen...(Ik heb er wel een hoop op wat andere tanks geïnstalleerd maar die houd ik liever daar)

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 20:06
redwing schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 18:43:
[...]
Als je op een flank zit die het toch wel redt kun je misschien beter naar de andere kant om te helpen op de flank die valt.
Snelle tanks kunnen dat misschien, want als de ene flank dreigt te vallen, is het vaak te laat om nog van flank te wisselen. Je loopt dan een groot risico als enige tegenover de doorbraak te staan. Je kunt soms beter een sterke groep behouden op de 'makkelijke' flank dan in je eentje proberen de moeilijke flank te redden.

Ik wacht vaak tot zich een verdeling aftekent op de minimap en kies dan de flank waarvan ik verwacht dat die er het slechtst voor staat.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bean77
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:50
Mr_Size schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:17:
[...]

9 van de 10 8)7 Er zijn idd zat spelers die zo spelen, maar niet 90%. De meesten spelen agressief en worden juiste gehinderd door (te) passieve tomaten die de game weggooien.
User schreef op donderdag 04 juni 2015 @ 20:42:
[...]
How to start a Tweakers WoT war. Exhibit A.
Huh, vertel ik nu iets nieuws? Okee 9 van de 10 beetje overdreven, maar er zijn er zoveel die zo spelen en gisteren kwam ik er dan teveel tegen ;) En ik zat ivm arty missies vaak in mijn arty en zie het dan ook te veel.

Overigens heb ik gisteren nog wel een compliment gegeven aan een paarse speler die een bazenpot speelde in zijn 263. (dat was die ene van de 10 haha).

[Voor 6% gewijzigd door Bean77 op 05-06-2015 13:23]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
MrSize is natuurlijk zelf ook paars en heeft wel degelijk een andere speelstijl dan passief.. daar gaat het om :)

Speelt padel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Nee, daar gaat het helemaal niet om. Ik constateer wat anders dan Bean, ik vind dat over het algemeen paarse spelers juist wel agressief spelen en niet hun team aan het lot overlaten.
Wat mijzelf betreft: ik bekijk het per potje en situatie: de ene situatie vereist een agressieve speelstijl en de andere situatie een meer passieve. Als aan het einde van de rit het potje maar gewonnen wordt ;)

In mijn ogen zijn de passieve spelers juist de slechtere spelers, die geen idee hebben wat ze moeten doen en vaak ook niet durven om HP te traden bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
Is het een idee om mijn naam aan te passen naar 'FullYoloBestYolo?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
Mr_Size schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 14:08:
Nee, daar gaat het helemaal niet om. Ik constateer wat anders dan Bean, ik vind dat over het algemeen paarse spelers juist wel agressief spelen en niet hun team aan het lot overlaten.
Wat mijzelf betreft: ik bekijk het per potje en situatie: de ene situatie vereist een agressieve speelstijl en de andere situatie een meer passieve. Als aan het einde van de rit het potje maar gewonnen wordt ;)

In mijn ogen zijn de passieve spelers juist de slechtere spelers, die geen idee hebben wat ze moeten doen en vaak ook niet durven om HP te traden bijvoorbeeld.
Yep, meeste normale paarse spelers campen niet 24/7 en zijn over het algemeen meer aggresief dan passief. Wanneer er geen arty is vaak ultra aggresive en met 3 arties zal je 80% van de tijd ergens achter hardcover kunnen vinden omdat je 9/10 toch geraakt gaat worden door arty.

Het is net wat de map toe laat, en je hebt de bushwanker unicums wel hoor, en die zijn ook zwaar vervelend. Die farmen meer dan ze opleveren alleen vaak zitten die net rond blauw/paars. Gisteren nog een platoontje met 2 blauwe spelers in T62a/ STB1 op abbey stonden linkerzijde op base te campen en lieten hun t9s die wel vooraan wilde staan dood gaan en wij konden letterlijk na hun base rijden ( obj 260 + obj 140 ) daar ze stonden ze al klaar met full heat ons op te wachten.

Was ook nog een rode tiger II erbij die we eerst wilde uitschakelen, maar die kerel snapshote 2x weakpoints. eerste shot trap op mantle in my hull ( + dead driver ) 2de snapshot raakt turret roof.. dus dan sta je al achter met 700 hp en module damage. Uiteindelijk nog dood gegaan ook doordat skill ( read sarcasm ) hier de doorslag gaf in de engagement. Erge is dat zulke spelers het volgende keer weer opnieuw gaan doen omdat het "blijkbaar" werkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Het is weer zo'n begin van het weekend echt ik ben blij dat ik een vol weekend heb dan dat ik mij ga ergeren aan bepaalde tanks en mensen online..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Dat deed Timgot vandaag ook :) even doorspoelen naar 3:33:40 :D
http://en.twitch.tv/timgot/b/666089812

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:06

Rianata

Have you played Atari today?

Odessa schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 18:56:
Dat deed Timgot vandaag ook :) even doorspoelen naar 3:33:40 :D
http://en.twitch.tv/timgot/b/666089812
Ik vind het altijd al een beetje een huilerd... :X en met je arty daar gaan staan, wat verwacht je dan :9 Het is de enige Twitch stream waarbij ik kennelijk een permanente ban heb, omdat ik het soms niet met hem eens was en dat in de chat vermeldde... O-)

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0Henk 'm!

• FSXnoob
En weer een verkrackt weekend special, het is verdomme D-day en dan krijg je dit gepruts, mag toch echt hopen dat ze terug komen op D-day en speciaal iets maken zoals alle overige jaren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:26
Wauw, met die nieuwe regels die bekend zijn gemaakt over het CW event: http://worldoftanks.eu/en...geddon-Awards-and-Medals/
Dus de top 3 clans hoeven maar 15 man te hebben die spelen, ze krijgen alle 100 een tank. Ok, dat betekent iig geen boosting van spelers. But still als je dus geen top 135 clan bent dan krijg je geen gratis is-5.
Nice move WG. Laat de JagdPanther 8.8 bundles maar vloeien om cheap gold te verzamelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• User
iTitus schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 20:09:
Wauw, met die nieuwe regels die bekend zijn gemaakt over het CW event: http://worldoftanks.eu/en...geddon-Awards-and-Medals/
Dus de top 3 clans hoeven maar 15 man te hebben die spelen, ze krijgen alle 100 een tank. Ok, dat betekent iig geen boosting van spelers. But still als je dus geen top 135 clan bent dan krijg je geen gratis is-5.
An exception will be clans with 100 licenses – in these clans tanks will be sent to all players of the clan, if they are in top 11000.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• The_Zohan
  • Laatst online: 09:50

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15:34
Rianata schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 19:13:
[...]

Ik vind het altijd al een beetje een huilerd... :X en met je arty daar gaan staan, wat verwacht je dan :9 Het is de enige Twitch stream waarbij ik kennelijk een permanente ban heb, omdat ik het soms niet met hem eens was en dat in de chat vermeldde... O-)
Ik zit zovaak te zeiken op hem, maar dat is meer omdat ik hem eigenlijk wel aardig vind. Heb een paar keer ook met hem geplatooned. Chat vind ik zelf ook wel leuk met de vaste mensen daar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
you, my friend, are right. Maar als clan #1 maar 15 mensen in de top 11k heeft, worden er dan 85 tanks minder door WG uitgegeven, I guess so?

• Mr_Size

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 10:36

p0st

Dutch Reefer

Mooi filmpje Size! Wel ff je res_mods map legen en het modpack opnieuw unzippen, ik zie wat legacy meuk haha!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

• Mr_Size
No worries, is een filmpje die ik een maand geleden al heb opgenomen in patch 9.7. Inmiddels run ik de nieuwste versie van je modpack ;)

• Titus
Nice carry, en die HE pen op de E4, lololol!

Wordt je niet helemaal gek van die view range mod van enemy tanks?

Ik blijf dat toch wel een van de twijfelachtigste mode vinden.
Hij lijkt me en overkill aan info, maar in sommige situaties best wel handig ja, wel een voordeel tov zonder

• Mr_Size
http://static.tweakers.net/ext/f/pfnaTcnlHaosxVMlSdXOsd39/thumb.jpg

Deze weekend teams :') :') :') :') :') :') :')

Nog een leuke:

http://static.tweakers.net/ext/f/GuOjPZbdSAhmuIxcb3tnGvns/thumb.jpg

WHAT THE FUCK DOE IK HIER WG?????????

[Voor 36% gewijzigd door Mr_Size op 06-06-2015 16:15]

• KeiFront
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-06 19:55
7 games 7 losses, dramateams tier 10's die nog niet eens boven 1k damage uitkomen, 2 maal geonshot in mijn ru 251 terwijl ik tegen +-50km/h rijd, eenmaal door een knalrode xvm arty en eenmaal zelf door een knalrode su-152 die me gewoon even voor 1200hp hit (natuurlijk de oneshot su-152 met 70hp die ik een minuut of 2 daarvoor 3 maal gebounced heb op zijn zijkant, 60mm of stalin armor!).

[Voor 5% gewijzigd door KeiFront op 06-06-2015 17:59]

• FSXnoob
Ik heb een recoord staan die niemand kan breken denk ik..
3 kills,
48 hp alle 3 bij elkaar opgeteld

Elk x was ik laat, toen ik kwam was het puur afmaken geblazen, eentje zelfs maar 4 hp

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-05 15:30
Mr_Size schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 16:02:
[afbeelding]

Deze weekend teams :') :') :') :') :') :') :')

Nog een leuke:

[afbeelding]

WHAT THE FUCK DOE IK HIER WG?????????
Weekend teams? Het gaat al klote sinds freaking maandag.

Stichting Hobbyserver

• Mr_Size
KeiFront schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 17:56:
[...]

7 games 7 losses, dramateams tier 10's die nog niet eens boven 1k damage uitkomen, 2 maal geonshot in mijn ru 251 terwijl ik tegen +-50km/h rijd, eenmaal door een knalrode xvm arty en eenmaal zelf door een knalrode su-152 die me gewoon even voor 1200hp hit (natuurlijk de oneshot su-152 met 70hp die ik een minuut of 2 daarvoor 3 maal gebounced heb op zijn zijkant, 60mm of stalin armor!).
Ach, ik werd net al rijdend in mijn E-50M ge one shot door een GW E 100 voor de volle 2050 HP dmg. Legit as fuck :D

Vandaag was duidelijk world of arties, op 2 of 3 potjes na constant 3 arties per team. En de regel gaat altijd op: arty in mijn team is hersendood, arty in het team van de tegenstander doet top dmg.

• PcDealer
Waarom is het zo moeilijk te geloven dat je niet geraakt of zelfs geoneshot kan worden als je rijdt?

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:25
Leopard PTA verkocht -> Hallo AMX 30 Prototype.

Twitch kanaal Kepro_ - WoT Statistieken

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Mijn winnrate is bagger op dit ding maar een acetanker is altijd lekker... 8)

Star Citizen referralcode

• Titus
212A met 203 mm B-4, 260mm AP pen shells, BOUNCET op een T25/2 engine deck van boven..
GG wargaming, iedereen die zeurt over OP arty RNG moet eens tegen mij spelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PcDealer
Een tier IX bouncete op mijn M12 vanaf 100 meter :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:26
iTitus schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 23:40:
212A met 203 mm B-4, 260mm AP pen shells, BOUNCET op een T25/2 engine deck van boven..
GG wargaming, iedereen die zeurt over OP arty RNG moet eens tegen mij spelen.
Herkenbaar...
Schoot gisteren met de m40/43 ook een AP richting een m103, bounce ik op een t37 die ervoor zichtbaar word.
pffttt....Het word tijd dat ik die laatste spg15 haal en dan de komende maanden van arty afblijf.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
Leuk om mezelf terug te zien in een van je filmpjes!

Speelt padel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
PcDealer schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 20:29:
Waarom is het zo moeilijk te geloven dat je niet geraakt of zelfs geoneshot kan worden als je rijdt?
Geraakt, ok kan gebeuren. Maar een one shot on the move voor 2050 HP. Gtfo plz.

Ook vanwege de voorbeelden die hierboven worden aangedragen: pure luck, no skill involved. En ik word dan uitgerekend weer ge one shot. Gewoon fucking bs, waarom hebben die arties tegen mij dan altijd die luck wel, terwijl mijn arties altijd mis schieten?
Quantor schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:15:
Leuk om mezelf terug te zien in een van je filmpjes!
:)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• garathane
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:32

garathane

l'enfer, c'est les Autres

[quote]Mr_Size schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:30:
[...]

Ook vanwege de voorbeelden die hierboven worden aangedragen: pure luck, no skill involved. En ik word dan uitgerekend weer ge one shot. Gewoon fucking bs, waarom hebben die arties tegen mij dan altijd die luck wel, terwijl mijn arties altijd mis schieten?

[...]

Maar wat denk je dan ? Het 'grote-frusteer-Mr. Size' complot ? Het blijven nulletjes en eentjes die in een grote rekenmachine worden gecombineerd. En toevallig ben jij daar af en toe het slachtoffer van

[Voor 4% gewijzigd door garathane op 07-06-2015 12:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:50
Mr_Size rijdt gewoon in een magnetische tank.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
ThomasG schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:26:
Dat is eigenlijk wel goed voor de rest van het team. :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
ThomasG schreef op zondag 07 juni 2015 @ 12:26:
Af en toe lijkt het wel zo ja :+

http://static.tweakers.net/ext/f/HAhTf2ComGOhvGrWvrXJlI9b/thumb.jpg

Eeeeeen met dit team nemen we afscheid van deze speelsessie. World of bots en world of arties did it again.. Van de 21 potjes welgeteld 1 potje zonder arty gehad. Dan 2 of 3 met 1 arty, de rest allemaal 2 en meestal 3 per team. Veel fun!!! :F

Ik ga ff wat domination spelen, lekker ontspannen zonder me druk te hoeven maken om rukkende google maps spelers.

[Voor 8% gewijzigd door Mr_Size op 07-06-2015 14:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
Vandaag de E 50 Ausf. M gekocht, damn wat een fijne tank! Sessie van 11 battles ermee gedaan.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 10:36

p0st

Dutch Reefer

Mr_Size schreef op zondag 07 juni 2015 @ 14:14:
[...]

Af en toe lijkt het wel zo ja :+

[afbeelding]

Eeeeeen met dit team nemen we afscheid van deze speelsessie. World of bots en world of arties did it again.. Van de 21 potjes welgeteld 1 potje zonder arty gehad. Dan 2 of 3 met 1 arty, de rest allemaal 2 en meestal 3 per team. Veel fun!!! :F

Ik ga ff wat domination spelen, lekker ontspannen zonder me druk te hoeven maken om rukkende google maps spelers.
OMFG dat damage farm :9 echt k*t dat je dit soort potjes dan moet verliezen, snap dat dit soort potjes het dan ff de das omdoen... :o

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0Henk 'm!

• wsLy
Vandaag die EvilJoe weer eens tegengekomen.. 144k battles. Heeft 1 minuut geleefd ofzo en toen was hij al dood..
Leuk en aardig die 144k battles, maar niet echt een toegevoegde waarde voor het team waar hij in zit.

[Voor 31% gewijzigd door wsLy op 07-06-2015 21:37]

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-06 13:32
wsLy schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:36:
Vandaag die EvilJoe weer eens tegengekomen.. 144k battles. Heeft 1 minuut geleefd ofzo en toen was hij al dood..
Leuk en aardig die 144k battles, maar niet echt een toegevoegde waarde voor het team waar hij in zit.
1 minuut in leven blijven? Tja... dan weten we ook hoe hij aan 144k battles komt.... :+ |:(

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-06 19:14

jdh009

FP ProMod
GJP80 schreef op zondag 07 juni 2015 @ 21:44:
[...]

1 minuut in leven blijven? Tja... dan weten we ook hoe hij aan 144k battles komt.... :+ |:(
Dat is waarschijnlijk ook de reden waarom hij qua damage(2de) en kills(4de) niet bovenaan staat in de ranking van Wargaming. Het zijn o.a. spelers met 70k battles die boven hem staan.

[Voor 8% gewijzigd door jdh009 op 08-06-2015 12:54]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | Intel Core i9-9900KF, nVidia RTX 2080 8.0Gb GDDR6, G.Skill Ripjaws 64Gb DDR4 3200Mhz, Samsung 970 EVO PLUS 1Tb en 2Tb NVMe en 2x 870 QVO 8TB SSD

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 11:48
ik heb trouwens nog een jagdtiger + 1250 gold + 7 dagen premium code liggen (teveel gekocht :D), voor 15 euro mag iemand deze wel overnemen van me

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
Ik heb wel interesse! DM send

Acties:
  • 0Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-06 11:48
ik krijg volgens mij verschillende dm's, ik wacht nog een kwartier tot ik ze allemaal zie en dan gooi ik ze in de random pick generator ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bbc
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-05 09:41
Mr_Size schreef op zondag 07 juni 2015 @ 11:30:
[...]

[...]

:)
Mjah, ik heb ook eens een paarse AMX 50B genakt met mijn Conqueror GC, net geen minuut na het starten van de battle op Erlenberg. Tegenwoordig begin ik te aimen na 20 seconden met mijn arty. Op de meeste maps bereiken tanks van beide ploegen strategische plekken na ongeveer 50 seconden. Meestal rijden ook de goeie spelers naar die plekken. Het is niks persoonlijks. Ik heb het nog niet getest, maar op El Halluf kan je tanks blind shotten op die tijd als ze al niet gespot worden.

Maar je hebt op zich wel gelijk dat er niet zoveel skill aan is. Die AMX 50B reed aan volle snelheid. Het timen van de shell is de skill, maar met arty belandt de shell meestal niet in de buurt.

Ik beperkt me met arty voor missies. Bijna de hele zaterdag gespeeld om een domme missie te halen. Ik ga nu beginnen aan SPG-15, LT-15, MT-15 en TD-15 voor de T 55A.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
gotfurrr schreef op maandag 08 juni 2015 @ 15:50:
ik krijg volgens mij verschillende dm's, ik wacht nog een kwartier tot ik ze allemaal zie en dan gooi ik ze in de random pick generator ;)
:D Won en werkte. Thanks for the kans! Zie DM ook nog

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artemiev
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 06-06 18:24
bbc schreef op maandag 08 juni 2015 @ 17:06:
[...]

Mjah, ik heb ook eens een paarse AMX 50B genakt met mijn Conqueror GC, net geen minuut na het starten van de battle op Erlenberg. Tegenwoordig begin ik te aimen na 20 seconden met mijn arty. Op de meeste maps bereiken tanks van beide ploegen strategische plekken na ongeveer 50 seconden. Meestal rijden ook de goeie spelers naar die plekken. Het is niks persoonlijks. Ik heb het nog niet getest, maar op El Halluf kan je tanks blind shotten op die tijd als ze al niet gespot worden.

Maar je hebt op zich wel gelijk dat er niet zoveel skill aan is. Die AMX 50B reed aan volle snelheid. Het timen van de shell is de skill, maar met arty belandt de shell meestal niet in de buurt.

Ik beperkt me met arty voor missies. Bijna de hele zaterdag gespeeld om een domme missie te halen. Ik ga nu beginnen aan SPG-15, LT-15, MT-15 en TD-15 voor de T 55A.
Met de treinrails op prokhorovka is dat ook zo, als mensen dan oversteken staat er echt een file voor die verhoging.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Artemiev
  • Laatst online: 06-06 18:24
- dubbel

[Voor 172% gewijzigd door Artemiev op 08-06-2015 19:32]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Istrilyin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-04 23:19
Gooide gisteren een glas water om. Druppelt achter de monitor EXACT, zonder te aimen, in de enige weakspot (niet gebruikte stopcontact) van m'n verdeelstekker: pats aardlekschakelaar en de boel moet weer opdrogen -> einde speelavond.

Oh well... vanavond weer!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bbc
http://wotreplays.com/site/1939725#murovanka-ther3dbaron-m44

Een voorbeeldje waarom arty een probleem is. Gisteren zowat alles raak geschoten met mijn M44. 10 penetrations + 2 splash op 15 schoten. Dikke carry, maar meestal raak ik gewoon niks. Jammer dat er 49hp ontbrak voor de T55A SPG-15 missie :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HurpDerp
  • Laatst online: 11-04 15:30
Istrilyin schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:45:
Gooide gisteren een glas water om. Druppelt achter de monitor EXACT, zonder te aimen, in de enige weakspot (niet gebruikte stopcontact) van m'n verdeelstekker: pats aardlekschakelaar en de boel moet weer opdrogen -> einde speelavond.

Meer dissidents aan Stalin geven ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quantor
  • Niet online
bbc schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 10:09:
http://wotreplays.com/site/1939725#murovanka-ther3dbaron-m44

Een voorbeeldje waarom arty een probleem is. Gisteren zowat alles raak geschoten met mijn M44. 10 penetrations + 2 splash op 15 schoten. Dikke carry, maar meestal raak ik gewoon niks. Jammer dat er 49hp ontbrak voor de T55A SPG-15 missie :)
Ik heb gisteren 4 potten gespeeld in de M44 om een SPG missie (bij de beste 3 qua damage in beide teams en winnen) te proberen te halen: 1e pot redelijk gespeeld, verloren, daarna 2 echt super potten, allebei top damage in een tier 8 match, allebei verloren.. 4e pot: Himmelsdorf, 0 damage en gewonnen :X
Genoeg M44 gespeeld voor dat moment :)

Speelt padel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bbc
Quantor schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Ik heb gisteren 4 potten gespeeld in de M44 om een SPG missie (bij de beste 3 qua damage in beide teams en winnen) te proberen te halen: 1e pot redelijk gespeeld, verloren, daarna 2 echt super potten, allebei top damage in een tier 8 match, allebei verloren.. 4e pot: Himmelsdorf, 0 damage en gewonnen :X
Ik zou eerder de FV304 aanraden of de Bishop als je geen 3k damage moet schieten. Deze had ik in het weekend voor een andere vervelende arty missie.
http://wotreplays.com/sit...keville-ther3dbaron-fv304
Voor SPG-15 ga ik gewoon de Conqueror GC gebruiken. Het is wat duurder om het te halen, maar als je top xp/damage bent, weet je zeker dat je ook die 3k damage gehaald hebt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gwatholthar
  • Laatst online: 20-03 19:08

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

heren, welke gun raden julile aan op de VK 30.01?

de 7,5 cm Kw.K. 42 L/70 of de 8,8 cm Kw.K. 36 L/56

die 8,8 is niet dezelfde als op de VK 36.01 (H) toch?

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
Quantor schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:10:
[...]

Ik probeer die nou ook al een tijdje te halen in mijn 212A. Of ik sta top damage, maar nergens in XP, ondanks een win, want ja, arty spot niets zelf, of top xp, maar dan zijn er 3 waffels met 6k damage....

Of ik nou gold schiet of AP, of food run(met 40k loss per potje), het mag niet. 2 keer in de buurt gekomen, 1 keer een zure loss ipv draw :'( En een andere keer een top pot maar 11 xp te weinig.

Misschien dat ik de Su-14-1 even terug koop, zelfde gun, langere reload, maar wel meer kans dus op top XP/damage door 2 tiers lager.
bbc schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:20:
[...]

Ik zou eerder de FV304 aanraden of de Bishop als je geen 3k damage moet schieten. Deze had ik in het weekend voor een andere vervelende arty missie.
http://wotreplays.com/sit...keville-ther3dbaron-fv304
Voor SPG-15 ga ik gewoon de Conqueror GC gebruiken. Het is wat duurder om het te halen, maar als je top xp/damage bent, weet je zeker dat je ook die 3k damage gehaald hebt.
BBC, je moet ook nog 2k damage doen :( Dus dat is aan de lastige kant met bishop, FV zou evt kunnen maar ja...

[Voor 4% gewijzigd door Titus op 09-06-2015 14:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:53:
[...]

Ik probeer die nou ook al een tijdje te halen. Of ik sta top damage, maar nergens in XP, ondanks een win, want ja, arty spot niets zelf, of top xp, maar dan zijn er 3 waffels met 6k damage....

Of ik nou gold schiet of AP, of food run(met 40k loss per potje), het mag niet. 2 keer in de buurt gekomen, 1 keer een zure loss ipv draw :'( En een andere keer een top pot maar 11 xp te weinig.
Pak tier 8 arty met een goede gun M40/43 ed. en platoon met 2 tier 10 tanks. Of de M53/55 etc. Hierdoor schiet je altijd hogere tier targets en krijg je in ieder geval veel meer xp dan wanneer je in je eigen tier zit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
jantje 2 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:54:
[...]

Pak tier 8 arty met een goede gun M40/43 ed. en platoon met 2 tier 10 tanks. Of de M53/55 etc. Hierdoor schiet je altijd hogere tier targets en krijg je in ieder geval veel meer xp dan wanneer je in je eigen tier zit.
Ja klopt, maar in een Tier 10 pot, zitten vaak ook Waffels/JgdPanzer auf E100's die gewoon in 3 of 4 schoten meer damage doen dat jij.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:55:
[...]

Ja klopt, maar in een Tier 10 pot, zitten vaak ook Waffels/JgdPanzer auf E100's die gewoon in 3 of 4 schoten meer damage doen dat jij.
Mah, met een goed arty potje doe je met een T8/T9 arty ook wel 5k damage in T10. Meestal zal er dan niemand hoger dan jouw hebben. Je moet net RNG meehebben dat je een high tier target pent. Ik bedoel arty blijft random en hogere tiers blijven net zo makkelijk te pennen voor T8 arties.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Titus
jantje 2 schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:57:
[...]

Mah, met een goed arty potje doe je met een T8/T9 arty ook wel 5k damage in T10. Meestal zal er dan niemand hoger dan jouw hebben. Je moet net RNG meehebben dat je een high tier target pent. Ik bedoel arty blijft random en hogere tiers blijven net zo makkelijk te pennen voor T8 arties.
Misschien dat dit dan gewoon niet de goede arty voor mij is :'(
Ik word helemaal gek van die gun arc van 8 graden totaal in mijn 212A. Als ik AP schiet dan mis ik echt te veel, en met (goud) HE blijft het rond de 600 damage per hit, als ik hit met 0.84m dispersion(crew/equipment daar gelaten)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mhindrik
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-05 11:38
Gwatholthar schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 14:47:
heren, welke gun raden julile aan op de VK 30.01?

de 7,5 cm Kw.K. 42 L/70 of de 8,8 cm Kw.K. 36 L/56

die 8,8 is niet dezelfde als op de VK 36.01 (H) toch?
Welke VK30.01? de P of D?

Die 8.8 is inderdaad dezelfde als die op de VK36.01 H

De 8.8 meer alpha minder pen. (132 pen)
De 7.5 meer pen minder alpha. (150 pen) <-- deze gun zit ook op de stug 3, jpz4 en vk3002d

Als je de D speelt is de 7.5 beter. Schiet sneller en accuraat. En je kan er mee snipen. De VK3001D is snel en mobiel. Ik speelde het als een lange afstand sniper, maar wanneer het spel meer "ontwikkelt" was kan je er leuk mee flanken en brawlen. Voor de lange afstand is deze gun goed voor.

Ik heb geen ervaring met de P.
De P is wat langzamer dan de VK3001d en flank je niet zoveel. Dan kan je, van dichtbij, met de 8.8 goed op weakspots knallen en dan is de hogere alpha wellicht leuker.

Alle vragen hebben een antwoord

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:17:
[...]

Misschien dat dit dan gewoon niet de goede arty voor mij is :'(
Ik word helemaal gek van die gun arc van 8 graden totaal in mijn 212A. Als ik AP schiet dan mis ik echt te veel, en met (goud) HE blijft het rond de 600 damage per hit, als ik hit met 0.84m dispersion(crew/equipment daar gelaten)
Ben zelf ook aan die lijn begonnen. ATM bij de SU14-2 maar AP is niet echt een optie gezien de slechte accuacry. HE is vaak de betere optie. Ik raak meestal rond de 600-900 per hit afhankelijk welke tank het is. Deze lijn heeft inderdaad de smalste gun arc wat het lastiger maakt om te leaden in verhouding met andere arties.

Maar ook met deze arties is te doen om damage te schieten, alleen kost het wat potjes. Vandaar dat ik alle missies heb gedaan zonder arties ^^

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

mhindrik schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 15:24:
[...]

Welke VK30.01? de P of D?

Die 8.8 is inderdaad dezelfde als die op de VK36.01 H

De 8.8 meer alpha minder pen. (132 pen)
De 7.5 meer pen minder alpha. (150 pen) <-- deze gun zit ook op de stug 3, jpz4 en vk3002d

Als je de D speelt is de 7.5 beter. Schiet sneller en accuraat. En je kan er mee snipen. De VK3001D is snel en mobiel. Ik speelde het als een lange afstand sniper, maar wanneer het spel meer "ontwikkelt" was kan je er leuk mee flanken en brawlen. Voor de lange afstand is deze gun goed voor.

Ik heb geen ervaring met de P.
De P is wat langzamer dan de VK3001d en flank je niet zoveel. Dan kan je, van dichtbij, met de 8.8 goed op weakspots knallen en dan is de hogere alpha wellicht leuker.
Het betreft de P. Ik lees op internet gasten die voor de 88 en voor de 75 zijn. Ik vroeg me af wat jullie ervaring was.

Intel Core i5 4670K / 3.4 GHz * Corsair Vengeance 1600 MHz / PC3-12800 * 1x Asus EAH6870 DC/2DI2S/1GD5 * MSI Z87-G45 Gaming * Logitech G19 Keyboard * Logitech Mouse G500 * WD Caviar Black WD1002FAEX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 23:01

Fordox

00101010

De P is een rot tank. De gun keuze maakt hem niet beter :p

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-04 12:07
Fordox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:06:
^ dit! Ik speel hem met de 8.8 omdat ik mij persoonlijk meer in close combat bevind dus heb ik liever wat meer punch.
Maar aangezien ik 'em echt niet leuk spelen vind, blijft hij maar zielig in de garage staan :)
Zou 'em echt moeten spelen zodat ik hem kan verkopen :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-06 22:10

Mojo

The Power Within

Gwatholthar schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:02:
[...]

Het betreft de P. Ik lees op internet gasten die voor de 88 en voor de 75 zijn. Ik vroeg me af wat jullie ervaring was.
Ik vond het wel een prettige tank. De 8.8mm is redelijk accuraat (ben amerikaanse guns gewend :p), goede damage en RoF. De pen is wat laag, maar je kan op weakspots mikken. En voor T8 potten kan je wat premium meenemen.

Verder is de armor redelijk bouncy tegen de lagere tiers.

[Voor 4% gewijzigd door Mojo op 09-06-2015 16:15]

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gwatholthar

Gwatholthar

WOT Heavy_panzer_1

Fordox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:06:
er is jammer genoeg maar 1 route naar de tiger(p) die ik toch eens wil proberen :)

Gisteren mijn 1e ace op de tiger 1. was echt een lekkere pot :)

[Voor 11% gewijzigd door Gwatholthar op 09-06-2015 16:23]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-06 23:01

Fordox

00101010

De Tiger P is alles waard.
Bijt er doorheen, de Tiger P is awesome :D F8ck sidescrapen, gewoon met je hull eerst de hoek om rijden :9

*Geschreven door een electronics engineer die soms iets teveel nadenkt. Speccies: 3700x, ASUS TUF 3080, Silverstone RL-08

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SehudeKoza
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-06 22:41
Fordox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:26:
Bijt er doorheen, de Tiger P is awesome :D F8ck sidescrapen, gewoon met je hull eerst de hoek om rijden :9
In mijn T29 kom ik liever een Tiger tegen ja, die P's zijn een stuk minder om tegen te komen armor wise

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Ik vond de VK 3001P prima te doen! Ik heb hem met de 8,8 cm gespeeld, de hogere alpha is op T6 toch wel erg welkom. De lage pen heb ik eigenlijk weinig last van gehad. Zie ook mijn ace tanker pot op deze tank op mijn YT kanaal!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Fordox schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:26:
Ey pas eens op die Tiger P vind ik echt ruk ten opzichte van zijn voorganger en de Tiger en Tiger II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 02-05 18:45

ShockWave

Lost it somewhere

Istrilyin schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 09:45:

Splashdamage...damn clickers...http://cdn-frm-eu.wargaming.net/4.3/style_emoticons/wot/arta.gif

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mr_Size
Vandaag de 60% overall winrate aangetikt. Moet stiekem bekennen dat ik toch best trots ben op deze mijlpaal :D Nu maar hopen dat ik het vast kan houden en dat ik nu niet ineens magisch ga kelderen...

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-05 10:36
kreezjie schreef op dinsdag 09 juni 2015 @ 16:10:
[...]

^ dit! Ik speel hem met de 8.8 omdat ik mij persoonlijk meer in close combat bevind dus heb ik liever wat meer punch.
Maar aangezien ik 'em echt niet leuk spelen vind, blijft hij maar zielig in de garage staan :)
Zou 'em echt moeten spelen zodat ik hem kan verkopen :+
De P is een aparte tank inderdaad. Ik speelde hem veel met de VK36 (toen die nog een medium was).
Maar met de P kun je nog wel redelijk spelen als een heavy, mits je top tier bent. Dan komt die 8.8 heel goed van pas.
Maar ook als support medium is die 8.8 niet verkeerd.

• ed31
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06-2018
Toch wel apart om door een arty voor coward uitgemaakt te worden.
Een arty nota bene! (winrate 45%, WN8 550)
Cowards durven het bos niet in.....nee, nogal logisch als je met z'n 2-en bent en de tegenstander er met 6 was. |:(

https://www.tradingview.com/u/Crypto_Ed/

Pagina: 1 2 3 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee