[MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 50 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste
Acties:
  • 46.726 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraVE
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 13-07 21:22

CobraVE

Visual Effects Artists

Als RNJesus matchmaking je potjes achter mekaar in +2 battles knalt moet je misschien gewoon even een andere tank spelen of wat anders gaan doen?

Doe ik ook als ik meer dan 3 potjes verlies op een rij, gewoon kappen en even wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 19:21
CobraVE schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:43:
Als RNJesus matchmaking je potjes achter mekaar in +2 battles knalt moet je misschien gewoon even een andere tank spelen of wat anders gaan doen?

Doe ik ook als ik meer dan 3 potjes verlies op een rij, gewoon kappen en even wat anders doen.
Maar ik speel dit speel vaak om dingen te grinden of bijvoorbeeld 3 MoE's te halen. Ik heb weinig tanks die ik voor de lol speel en wil graag een doel hebben om te doen. Ik wil op dat moment dus niet een andere tank spelen. Maarja 3x T10 dan 1x T9 en dan weer 3x T10 met een T8 is ook weinig aan. Dus dan is het vaak redelijk snel stoppen ^^

Gelukkig ben ik bijna uitgegrind, nog 4 lijnen te gaan. En T10 MoE's heb ik er gelukkig minder last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraVE
  • Laatst online: 13-07 21:22

CobraVE

Visual Effects Artists

jantje 2 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:47:
[...]

Maar ik speel dit speel vaak om dingen te grinden of bijvoorbeeld 3 MoE's te halen. Ik heb weinig tanks die ik voor de lol speel en wil graag een doel hebben om te doen. Ik wil op dat moment dus niet een andere tank spelen. Maarja 3x T10 dan 1x T9 en dan weer 3x T10 met een T8 is ook weinig aan. Dus dan is het vaak redelijk snel stoppen ^^

Gelukkig ben ik bijna uitgegrind, nog 4 lijnen te gaan. En T10 MoE's heb ik er gelukkig minder last van ;)
Jah.....actief grinden ben ik inmiddels mee gestopt, speel alleen nog de tanks waar ik op dat moment zin in heb en die ik leuk vind om te spelen.

MoE boeien me niet zoveel, die krijg ik vanzelf wel bij elkaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

jantje 2 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:38:
[...]

Jij gelooft zelf dat mensen het leuk vinden om in hun T25/2 of Chi Ri tegen T54's en E75s te zitten die je niet gepenned kan krijgen en altijd 2 shot bent? Als ik in me top tier tank zit( zelfs papieren tanks ), is het gewoon kannonenvoer en heb je 0,00 skill nodig om maar te winnen van low tier tanks. Ik vind daar zelf echt niets aan en met een + 1 en - 1 MM worden de games over het algemeen spannender doordat er meer HP, betere tanks en meer skill nodig is om te winnen.

Daarnaast hebben beide kanten dat ze een kans maken en voor elkaar moeten oppassen.

Voorheen speelde ik alles stock maar de laatste grinds merkte ik gewoon dat ik klaar was met MM, die altijd in + 2 indeelt.Vind het helemaal niet erg om tegen 1 tier hoger te spelen, is meer xp en credits maar tegen + 2 ben je gewoon zo outclassed dat je nog zo goed kan zijn, vaak is het hopeloos om te carryen.

Ik snap wel waarom ze het er niet inbrengen, omdat ze geen geen reet om gameplay of een tevreden playerbase geven. Zij zien liever meer gold vliegen en meer free xp om stock tanks te eliten of helemaal over te slaan.
Meerdere spelers willen wel OP zijn en tanks van 2 tiers lager afknallen met gemak. En geef toe, soms is dat gewoon leuk :)
Als je 2 tiers hoger tegen komt, krijg je weer een uitdaging.
Als je die variatie niet hebt, raak je redelijk snel uitgekeken, laat staan uitgekeken oo de tijdsduur van de matchmaker omdat er minder spelers zijn die aan jou kriteria voldoen.
Ook krijg je meer xp als je meer damage doet op hogere tiers.

Ik zie alleen voordelen in ±2 mm. We zullen wel zien hoe snel armored warfare saai wordt met hun 10% RNG en ±1 mm, al hoop ik natuurlijk wel aangenaam verrast te worden.

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Laatst online: 09-09 23:44
jantje 2 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:38:
[...]
Jij gelooft zelf dat mensen het leuk vinden om in hun T25/2 of Chi Ri tegen T54's en E75s te zitten die je niet gepenned kan krijgen en altijd 2 shot bent? Als ik in me top tier tank zit( zelfs papieren tanks ), is het gewoon kannonenvoer en heb je 0,00 skill nodig om maar te winnen van low tier tanks. Ik vind daar zelf echt niets aan en met een + 1 en - 1 MM worden de games over het algemeen spannender doordat er meer HP, betere tanks en meer skill nodig is om te winnen.
Het leuke en de variatie komt er dus omdat je je speelstijl moet aanpassen aan deze ongelijke strijd. Je noemt nu wel 2 tanks die nog niet zo'n drama zijn als je low tier bent. De ene heeft redelijke camo en goede gun de andere deftige mobiliteit en een autoloader die voor verrassing kan zorgen. Je mag ook niet te vies zijn van wat APCR te schieten natuurlijk ;)

Het is niet de bedoeling dat je 1 op 1 tegen een T54 of E75 uitkomt, dan ben je idd ook kannonenvoer en fout bezig. Circlen lukt nog wel bij een E75 maar ook dat is lastig. Je moet in zo'n potjes net op een andere manier het verschil proberen maken voor jouw team, en dat is net het leuke vind ik persoonlijk. Wat meer scouten, samen met je teammates oprukken ipv lone wolf te spelen.

Er zijn wel match ups die echt kansloos zijn, met een trage tank of full stock tank ... tja. In die gevallen heb je wel gelijk. Daar kan ik niks op aanmerken.

Miscchien ontstaat jouw +2/-2 frustratie ook wel meer omdat de teams dan soms/meestal ook nog eens unbalanced zijn. Als jouw toptiers echt ruk zijn tov goede toptiers van het andere team, dan kan je nog zo'n goede teamplayer zijn, dan doen die toch niks met jouw spotting of distraction moves als low tier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasG
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:31
Het probleem is niet de ±2 matchmaking, maar dat vooral de oudere tanks die al jaren in het spel niet (meer) gebalanceerd zijn. Zo heb je bijvoorbeeld zeer zwakke tier 7 tanks zijn waar je vrijwel niets mee kunt beginnen tegen een bepaalde veel gespeelde tier 9 tanks. Dat ligt niet aan de matchmaker, maar aan de tanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-07 07:54
wsLy schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 09:16:
Gisteren maar eens verder gegaan met de click click missies voor de StuG en T28 htc. 20 battles ofzo gedaan en iets van 9 of 10 missies afgerond :')

S-51 met full premium HE aan 8k per shell. Toch nog 600k winst gemaakt :p
Ik ben sowieso een noob maar vooral van arties heb ik geen kaas gegeten...

Welke Arty is het beste alrounder voor de missies, ik heb in mijn garage alleen een Hummel & een FV304 maar heb de volgende arties unlocked staan:
  • S-51
  • GW Panther
  • Crusader SP
Als ik zo eens kijk naar wat je zei lijkt me de S-51 de beste optie?

http://thunderskill.com/en/stat/Chinpokemon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
redwing schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 22:57:
[...]

Ik vraag me af waarom je denkt dat het verschil groot zal zijn ? Nu duurt het al honderden potjes voordat je een getal krijgt die binnen +/- 100 WN8 aangeeft hoe goed iemand speelt. Dat zou met zo'n MM als jij noemt nog een heel stuk lastiger worden.
Daarom recent stats gebruiken. En voor dat er weer iemand begint te zeuren: Logic brings you from a to b imagination brings you everywhere...

Met een balances MM komt je als goede speler nog altijd nubs tegen waardoor je hoge stats haalt. Enkel gaat er ook jouw equal aanwezig zijn in het andere team waardoor de pot spannender wordt.
Tja, misschien zegt dat meer over jou dan de code. Als je bedenkt wat er allemaal meegenomen wordt van hoeveel spelers snap je wel dat we het hier over iets meer dan 1 lijntje code hebben.
Speel vanavond 20 games en pak een screenshot van alle match ups en bepaal dan hoeveel daarvan op voorhand al zo goed als kansloos zijn voor 1 van de teams. Dit wordt vergroot door 2500+ 3man WN8 platoons die veel voorkomen maar zelden matched worden met equal skill in het andere team. Dat het over meer dan 1 lijn code gaat is logisch, tis maar een uitdrukking. Heb gewoon het gevoel dat het met vrij eenvoudige aanpassingen al een stuk beter zou kunnen.

Ik ga er ook niet van uit dat MM ooit zo goed kan zijn dat iedere battle op het scherp van de snee gaat zijn. Dat hoeft ook niet, dat is zelfs misschien op termijn ook saai. Ik zou gewoon graag iets meer balance zien.
Een MM die gaat doen wat jij zegt zal er alleen voor zorgen dat de wachttijden heel lang gaan worden en uiteindelijk dat de potjes nog ongelijk zullen zijn.
Ik zou niet verwachten dat de wachttijden veel langer worden. Het gaat om dezelfde 30 spelers in een pot, enkel worden ze meer gebalanceerd ingedeeld in teams. Hoe lang is de wachttijd nu? 5-10seconden, zelden meer. Als ze dan 10 sec extra uittrekken en dit van de pre-battle wachttijd aftrekken is het voor mij ook goed ;) SSD's zijn toch cheap nu :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-07 11:54
mhindrik schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:17:
Russian arty stronk arty. German arty bad arty.

Nee serieus, 6 schoten geknald (40 secs reload tijd!!!) 1 splash, 1 detrack, 4 miss.

Russian arty, hit 20 secs hit 20 secs hit 20 secs one shot 20 secs kill 20 secs boom headshot.

Bias much?
Mijn S-51 heeft toch echt 45 seconde reload tijd met rammer, bia en food. En dat ding is alles behalve accuraat.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Fordox schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:55:
[...]

Meerdere spelers willen wel OP zijn en tanks van 2 tiers lager afknallen met gemak. En geef toe, soms is dat gewoon leuk :)
Als je 2 tiers hoger tegen komt, krijg je weer een uitdaging.
Als je die variatie niet hebt, raak je redelijk snel uitgekeken, laat staan uitgekeken oo de tijdsduur van de matchmaker omdat er minder spelers zijn die aan jou kriteria voldoen.
Ook krijg je meer xp als je meer damage doet op hogere tiers.

Ik zie alleen voordelen in ±2 mm. We zullen wel zien hoe snel armored warfare saai wordt met hun 10% RNG en ±1 mm, al hoop ik natuurlijk wel aangenaam verrast te worden.
Grappig dat er mensen zijn die kunnen zeggen dat het leuk is om afgeslacht te worden haha. Don't get me wrong, ik ben een zeer ervaren speler en hoge WN8, maar ik kan er geen lol meer in zien. Ik heb al moeite zat om tegenwoordig van RNG te winnen en dat is al uitdaging genoeg om me lang genoeg bezig te houden. Vaak zat moet me bureau er aan geloven en komt ALT + F4 weer om de hoek. Als ik dan ook nog een RNG heb tegen hoge tiers als bottom bekijk het dan maar ^^

Game voelt vaak gewoon unfair, je weet dat je de betere speler bent en iemand hard outplayed. Maar omdat iemand dan RNG mee heeft, verlies je soms gevechten die je 99/100 keer gewoon hoort te winnen. Zwaar frustrerend en in mij inziens het grootste probleem van het spel.

Ik weet dat jullie hier anders over denken, waarschijnlijk omdat het spel op verschillende niveau's wordt gespeeld. In ESL ed. maak ik me er wat minder druk om maar in randoms wil ik gewoon mijn averages halen, en dit wordt vaak verziekt doordat je onzin bounces hebt. En dit zijn vaak papieren tanks. scouts, 50bs, batchats ( let maar eens op hoe vaak een batchat minimaal 1 schot per game bounced ) ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Laatst online: 05-09 10:45
ThomasG schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:33:
Het probleem is niet de ±2 matchmaking, maar dat vooral de oudere tanks die al jaren in het spel niet (meer) gebalanceerd zijn. Zo heb je bijvoorbeeld zeer zwakke tier 7 tanks zijn waar je vrijwel niets mee kunt beginnen tegen een bepaalde veel gespeelde tier 9 tanks. Dat ligt niet aan de matchmaker, maar aan de tanks.
Ik heb minder last van de kwaliteit van de tanks. Bij mij ligt het vaker aan de kwaliteit van de spelers. Die balans is gewoon niet aanwezig. Nu zegt dat uiteraard niet altijd wat en soms valt het kwartje wel goed, maar ik ben gewoon niet goed genoeg om in mijn eentje een tier 10 match te dragen in mijn Tiger 2. Oftewel ik ben nog steeds gedeeltelijk afhankelijk van mijn team om een goed resultaat neer te zetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 10:21
Orandajin schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:34:
[...]

Ik ben sowieso een noob maar vooral van arties heb ik geen kaas gegeten...

Welke Arty is het beste alrounder voor de missies, ik heb in mijn garage alleen een Hummel & een FV304 maar heb de volgende arties unlocked staan:
  • S-51
  • GW Panther
  • Crusader SP
Als ik zo eens kijk naar wat je zei lijkt me de S-51 de beste optie?
Ik weet niet welke missies je precies wilt halen, maar je kan stug en HTC prima met honours met de Bishop of FV304 doen. Ik moet zeggen dat T55A lastiger is ivm met die 3K damage, daar kom je niet zo makkelijk aan. 2K daarentegen is prima te doen, gewoon goed max range op engine decks mikken en Food mee ;)

Om je vraag verder te beantwoorden. S-51 heeft hoge splash met gold ^^ Dus daar kan je die missie mee halen. Not sure about GW panther, volgens mij is het verschil voornamelijk de accuracy vs damage potential. Daarnaast de shell arc.

Crusader SP zelf zou ik niet nemen, maar de tanks erna wel weer.

zie ook http://tank-compare.com/e...139&T3=149I119I67I182I132

[ Voor 22% gewijzigd door Titus op 09-07-2015 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Niet alleen hoge splash, maar ook 102mm penetration hihi. Gisterrn tier 7, 8 en 9 tanks flink ermee toegetakeld

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryack
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-10-2021
Inrage schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:31:
[...]
Het leuke en de variatie komt er dus omdat je je speelstijl moet aanpassen aan deze ongelijke strijd. Je noemt nu wel 2 tanks die nog niet zo'n drama zijn als je low tier bent. De ene heeft redelijke camo en goede gun de andere deftige mobiliteit en een autoloader die voor verrassing kan zorgen. Je mag ook niet te vies zijn van wat APCR te schieten natuurlijk ;)

Het is niet de bedoeling dat je 1 op 1 tegen een T54 of E75 uitkomt, dan ben je idd ook kannonenvoer en fout bezig. Circlen lukt nog wel bij een E75 maar ook dat is lastig. Je moet in zo'n potjes net op een andere manier het verschil proberen maken voor jouw team, en dat is net het leuke vind ik persoonlijk. Wat meer scouten, samen met je teammates oprukken ipv lone wolf te spelen.

Er zijn wel match ups die echt kansloos zijn, met een trage tank of full stock tank ... tja. In die gevallen heb je wel gelijk. Daar kan ik niks op aanmerken.

Miscchien ontstaat jouw +2/-2 frustratie ook wel meer omdat de teams dan soms/meestal ook nog eens unbalanced zijn. Als jouw toptiers echt ruk zijn tov goede toptiers van het andere team, dan kan je nog zo'n goede teamplayer zijn, dan doen die toch niks met jouw spotting of distraction moves als low tier...
Ik denk dat het er ook mee te maken heeft dat als je top tier bent je meer invloed kunt hebben op de game (of denkt te kunnen hebben) dan wanneer je bottom tier bent.
Het ligt er natuurlijk ook aan welke tank je hebt als je bottom tier bent. Sommige tanks kun je nog leuk meespelen terwijl je in andere tanks het liefste in een hoekje gaat zitten janken. Ik kan uit ervaring vertellen dat ik niet veel plezier heb in een t9 game in mijn Challenger.

Heel soms maak je ook iets leuks mee als bottom tier. Tijdje geleden met een Comet een E75 geside hugged. Hij kon me niet raken en ook niet wegkomen. :) Jammer genoeg had hij nog vrienden.

Van mij mag het +2/-2 blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:41
Inrage schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:43:
[...]
Daarom recent stats gebruiken. En voor dat er weer iemand begint te zeuren: Logic brings you from a to b imagination brings you everywhere...
Je kunt wel recente stats gebruiken, maar als je een paar honderd potjes nodig hebt om een representatief getal te krijgen zul je toch echt ook een paar honderd battles mee moeten nemen om tot een representatief getal te komen.
Met een balances MM komt je als goede speler nog altijd nubs tegen waardoor je hoge stats haalt. Enkel gaat er ook jouw equal aanwezig zijn in het andere team waardoor de pot spannender wordt.
Maar dus ook waardoor je eerder neergeschoten wordt en daarmee dus minder damage doet waardoor de WN8 getallen weer dichter bij elkaar komen te liggen en als gevolg daarvan heb je weer meer battles nodig om tot een goed representatief getal te komen :+
Speel vanavond 20 games en pak een screenshot van alle match ups en bepaal dan hoeveel daarvan op voorhand al zo goed als kansloos zijn voor 1 van de teams. Dit wordt vergroot door 2500+ 3man WN8 platoons die veel voorkomen maar zelden matched worden met equal skill in het andere team. Dat het over meer dan 1 lijn code gaat is logisch, tis maar een uitdrukking. Heb gewoon het gevoel dat het met vrij eenvoudige aanpassingen al een stuk beter zou kunnen.
Het probleem is alleen dat dat gevoel niet overeen komt met de werkelijkheid. WG heeft in het verleden wel vaker aanpassingen gemaakt die naar mijn (en hun) gevoel goed zouden moeten werken maar toch de MM teveel vertraagden of zelfs averechts werkten.
Ik ga er ook niet van uit dat MM ooit zo goed kan zijn dat iedere battle op het scherp van de snee gaat zijn. Dat hoeft ook niet, dat is zelfs misschien op termijn ook saai. Ik zou gewoon graag iets meer balance zien.
Ik ben het helemaal met je eens dat de huidige MM niet optimaal is (eerder slecht ;) ), het is alleen niet iets dat je even snel op kunt lossen omdat er veel meer bijwerkingen zijn die het een stuk moeilijker maken.
Ik zou niet verwachten dat de wachttijden veel langer worden. Het gaat om dezelfde 30 spelers in een pot, enkel worden ze meer gebalanceerd ingedeeld in teams. Hoe lang is de wachttijd nu? 5-10seconden, zelden meer. Als ze dan 10 sec extra uittrekken en dit van de pre-battle wachttijd aftrekken is het voor mij ook goed ;) SSD's zijn toch cheap nu :p
WoT moet ook op low-end bakken kunnen draaien (Russia :P ) dus die tijd van de pre-battle tijd afhalen gaat niet gebeuren. Daarnaast heeft het verleden wel uitgewezen dat dit soort dingen wel wat meer dan 10 secs. toevoegen (helaas)

Maar nogmaals, ik ben het met je eens dat er wat zou moeten veranderen, alleen zal wat jij voorstelt in de praktijk heel moeilijk goed te implementeren zijn en veel ongewenste bijwerkingen hebben.
Ik zie wat dat betreft meer in een RNG die van ipv 25% naar 5 of 10% gaat (en natuurlijk niet te vergeten een complete delete van arties ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
WoT laad zelfs op tomatencomputers tegenwoordig behoorlijk snel. Ik kom zelden iemand tegen die past geladen is als het potje al gestart is, vroeger was dat wel anders. Een maat van mij die op een broodrooster speelt met alle instellingen op het laagst en de 3D resolutie op iets van 75% laadt even snel als mijn 3930k op 4.0 GHz en een SSD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:57:
WoT laad zelfs op tomatencomputers tegenwoordig behoorlijk snel. Ik kom zelden iemand tegen die past geladen is als het potje al gestart is, vroeger was dat wel anders. Een maat van mij die op een broodrooster speelt met alle instellingen op het laagst en de 3D resolutie op iets van 75% laadt even snel als mijn 3930k op 4.0 GHz en een SSD.
Ik merk op mijn laptoppie (met SSD) toch regelmatig dat ik een stuk later geladen ben dan de rest van het team. Toch al verschillende keren bij SH gehad dat ik na de uitleg van de FC pas in het spel kwam.
Maar het is inderdaad een stuk beter dan vroeger alhoewel ik ze dat niet zie gaan compenseren door de pre-battle tijd korter te maken.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
wsLy schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:40:
Niet alleen hoge splash, maar ook 102mm penetration hihi. Gisterrn tier 7, 8 en 9 tanks flink ermee toegetakeld
Wtf, een reload van een minuut!!?? -O-

Ik heb al geen geduld en vind de Hummel al langzaam...(Ongeveer 30 sec...) Heb je bijna een fles bier leeg na 1 reload!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Orandajin schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:24:
[...]
Wtf, een reload van een minuut!!?? -O-

Ik heb al geen geduld en vind de Hummel al langzaam...(Ongeveer 30 sec...) Heb je bijna een fles bier leeg na 1 reload!!
Het grote voordeel van deze arty is dan ook dat je lekker op je gemak je biertje kunt drinken terwijl je toch al je schoten kunt maken en dus nuttig bent voor het team :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChojinZ
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 16:03
redwing schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:26:
[...]

Het grote voordeel van deze arty is dan ook dat je lekker op je gemak je biertje kunt drinken terwijl je toch al je schoten kunt maken en dus nuttig bent voor het team :+
Ah! Toch nog wat positiefs aan arty! :+

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
ChojinZ schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:36:
[...]

Ik zie dit nu ook zo, maar laat ik er maar geen Triples van maken dan... O-)

Vette uitspraak trouwens van "Onze Bas" als onderschrift, die man is echt geweldig!! --> "you can buy muscles, but you cant buy cojones" -bas rutten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ChojinZ schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 17:36:
[...]

Niet voor niets is dat nog 1 van de arties die ik heb (de enige andere is een FV304, maar dat is gewoon een snelle TD die toevallig een arty-mode heeft ;) )

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik91
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08-09 18:54
Ik heb alle arty missies voor de Stug in de Hummel en daarna GW Panther gedaan. Enigste missie die moeilijk was was de splash 2 enemy's missie aangezien de splash niet geweldig is op de GW Panther.

Gun arcs zijn lekker hoef bijna nooit te draaien waardoor de aim circle lekker klein blijft. Goede accy en aim time ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Gisteren meerdere keren 2 tanks tegelijkertijd geraakt, maar vandaag leek het alsof ik maar 1m splash radius had.. Tot 3 keer toe plemp ik een prem HE shell tussen twee vijandelijke tanks in en ik raak er maar eentje..
Maarja vandaag was weer zo een dag dat zo goed als al mijn shells niet eens in de buurt kwamen van een vijandelijke tank. En dan heb je een 400 wn8 scrub in een arty die alles aan het raken is met een arty die nog inaccurater is :')

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

Durf het bijna niet te zeggen, maar gisteren ook de laatste arty missie voor Stug IV gehaald. Merendeel in de leFH18B2 gehaald, een paar in de FV304, splash missie met S-51 (niet topgun) en de laatste (15e) in de Lorraine tier VII. Mooi een vrouwelijke commander direct met 6th sense straks op mijn T49.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:39

jdh009

FP ProMod
Even een gamepje voor de vlucht., maar wat moet ik hier nu van zeggen... :(

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/pqzs9MCehWHwMrAunJKo5kta/full.png

[ Voor 14% gewijzigd door jdh009 op 10-07-2015 04:48 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Wij hadden gisteren een team tegenover ons waarin 8 spelers allemaal 0 damage hadden gedaan... Dit waren tier 8, 9 en 10 tanks. Dat is triester dan die battle tbh :p jij zit daar met, in mijn ogen, beginnelingen die nog niet echt veel ervaring hebben.

Maarja zelfs op t9 en t10 komen 0-15 / 15-0 battles wel eens voor...

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerGio
  • Laatst online: 12:31
Tja ik speel vanuit china op EU servers.

Dat gaat vrij aardig met een ping van 300. Net te agressief spelen overigens.
Alleen gisteren kwam ik online had ik een ingame ping van 500 met lag.
Das dus niet handig in een AMX CHC. Maar aangezien we met 15 - 0 wonnen was het nog steeds wel een goed potje. Toch nog twee tanks kunnen killen (stealen) met die lag. Damage gedaan was dan weer om te janken.

Nickname KasPlantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
O man o man, wat een avond gister. Begon lekker met een goeie win met de Comet. 1e MoE na 54 battles, het zal ongetwijfeld sneller kunnen, maar ik vind dat toch best netjes. :)

Daarna kon ik geen goed meer doen. Teamleden die complete flanken open laten, of gewoon weer het halve vijandelijke team tegenkomen, zelf lekker blunderen natuurlijk (oh, hier zijn geen doelen, dan rij ik even dit heuveltje af. Oh, hoi E 25 platoon. :( ), en dat 16 potten lang. Uiteindelijk dus 17 potten gespeeld waarvan 1 fatsoenlijke, 3-4 redelijke en de rest gewoon bagger. Het helpt ook niet om maar 1x top tier te mogen zijn natuurlijk, maar dat mag geen excuus zijn. Zeker in potten waarin je maar 1 tier lager bent moet je gewoon je eigen hp aan damage kunnen doen.

Afgelopen 60 dagen staat m'n winrate nu op 48%, terwijl m'n overall daarvoor nog op 55% stond. :+ Meer spelen dan maar denk ik, komt vanzelf wel weer goed. Wellicht wel weer meer focus proberen te leggen op hoe ik speel en zodra ik bij m'n eerste tier 8 tank kom, die nog niet gelijk gaan spelen, maar eerst nog even comfortabel worden met tier 7 gameplay. Wat ik dan wel typisch vind is dat de Comet fantastisch gaat, maar de Panther gewoon echt niet wil lukken (32% winrate nu..., al is het een kleine samplesize, het nodigt niet uit tot doorspelen :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Wat een pot! Mssn enkel iets minder agressief traden tegen die T25 in het begin.

Kansloos team, dat zeker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Inrage schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:22:
[...]
Wat een pot! Mssn enkel iets minder agressief traden tegen die T25 in het begin.

Kansloos team, dat zeker....
Yup, mooi potje, alleen jammer van dat gescheld aan het eind. Totaal zinloos en het geeft je alleen een slechte naam.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
redwing schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:30:
[...]

Yup, mooi potje, alleen jammer van dat gescheld aan het eind. Totaal zinloos en het geeft je alleen een slechte naam.
Als het mijn replay was zou ik dit plaatsen:
Afbeeldingslocatie: http://www.crymore.net/wp-content/uploads/2015/05/My-Little-Shruggie.jpg

Maar het is mijn replay niet, dus: Foei, Frunz!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
User schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:04:
[...]
Als het mijn replay was zou ik dit plaatsen:
[afbeelding]

Maar het is mijn replay niet, dus: Foei, Frunz!
Och, ik kan me er verder ook totaal niet druk over maken, maar het is vooral zo zinloos :+ Je team een beetje bashen is leuk, maar dat kun je ook zonder schelden en vaak krijg je dan ten minste nog leuk commentaar terug :P

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Om een bord ergens langs een autosnelweg te citeren:
'Wees geen papegaai, vloeken is aangeleerd'

Foei. :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Wees een maatje, geen pestkop

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
wsLy schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:08:
Om een bord ergens langs een autosnelweg te citeren:
'Wees geen papegaai, vloeken is aangeleerd'

Foei. :+
Klopt wel ergens... Ik leer een hoop nieuwe woorden van je.. :+

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-09 10:21
Ach ja, gebeurt ook in het heetst van de strijd, afreageren is beter dan gefrustreerd doorspelen...wel grappig dat iedereen er over valt terwijl er geen ziektes of antisemitisme/fascisme aan te pas komt (maar misschien ben ik er wel niet meer gevoelig voor, gewoon vloeken dus). Overigens Vloeken is goed voor je en het gebeurd ook niet dagelijks. Er wordt overigens wel dagelijks in chat tegen me gevloekt, wat gelukkig als het over nazi's/joden/ziektes gaat leidt tot een instant ban (als ik customer support mag geloven).

edit: @redwing, je krijgt alleen leuk commentaar terug als je ook daadwerkelijk wint bij een harde carry, bij verlies vinden de meeste dat je nog meer had moeten doen.

[ Voor 12% gewijzigd door Frunz op 10-07-2015 12:56 ]

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
GJP80 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:38:
[...]

Hehe geen dank :+

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
redwing schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:30:
[...]

Had het mobiel bekeken, kon de text niet lezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Laatst online: 13-09 11:15

Fordox

00101010

GJP80 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:38:
[...]

I can relate to this :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
Eindelijk de Ace medaille op de Hellcat, iets met carry 8)

http://wotreplays.com/sit...d_river-kepro-m18_hellcat

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Zo, dikke 80%wr vanavond. Kom maar op met je MM klachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:33

p0st

Dutch Reefer

Haha mooi dat het bij jou wel lekker gaat Ed! De teams zijn hier werkelijk om te huilen, waardoor je DIT soort potjes met DAT soort winrates krijgt, morgen weer beter :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ClexRXt.jpg

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsLy
Edmin schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:18:
2 uit 8 gewonnen. 3-15 verloren in een full t10 battle omdat maar 2 man in mijn team meer dan 2k damage hadden gedaan (dat was ik en nog iemand).

Battle in mijn e25, 3,5k damage doen was ook niet genoeg om te winnen.

Special teams were special.

Stichting Hobbyserver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:07
Edmin schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:18:
kwam de tegenpartij niet opdagen? ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Het wordt erg moeilijk om in deze tank dit potje nog te overtreffen....
1.860 base xp door 3.2k damage in de VK 30.01 (D) + spotting + assist :D

http://wotreplays.com/sit...halluf-inraged-vk_30_01_d

Ik had wel enkele heel gewillige slachtoffers... maar zo hoort het soms 8)

Edit: Potje erna weer ace tanker met 1506 xp, soms zit het gewoon effe allemaal mee :)

http://wotreplays.com/sit..._river-inraged-vk_30_01_d

[ Voor 40% gewijzigd door Inrage op 11-07-2015 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Eindelijk die achterlijke cap missie voor de heavies gedaan. Voor die missie moet je echt een achterlijk smerige speelstijl hebben. Teammates laten doodgaan, express flanken niet gaan helpen, etc etc.

Maargoed, ik heb hem. Op naar HT15.3.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tKQfgUa.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/770zCkG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

idef1x schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 09:36:
[...]

kwam de tegenpartij niet opdagen? ;P
Ik heb echt bijna heel mijn garage met gemak gedubbeld. En dat zijn nogal wat tanks, kan ik je beloven :P De enige waar het wat minder mee ging, was de M4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Lol, ik zeg bij aanvang van een battle: "Kill your arty or this kitten dies!" 20 seconden later twee van hun arty dood... :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Laatst online: 06-08 19:20
Deze week de 100 subs behaald ;)

Vandaar als beloning een lange video, een review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm30
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-04 20:06
Mr_Size schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:04:

Haha, Geldklopperij inderdaad :P

gametag: estruqiarixs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Dit weekend is de Public Beta op de Xbox One verschenen (en 28 juli komt de final) dus ben ik weer aan het spelen geslagen. Ik heb geen ervaring met de PC versie maar ken de gameplay een klein beetje van de Blitz versie op de iPad.

Nu wil ik hier wat meer tijd in steken dan de iPad versie en daarom ben ik benieuwd of jullie wat tips hebben voor een beginnende speler, ik wordt nu geregeld van de baan geveegd namelijk.

Is het nou verstandig met meerdere tanks te spelen, of juist 1 tank volledig te levelen, zo ja welk model enz?

Of is er ergens een site waar ik wat goeie beginners tips kan vinden?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Edmin schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 13:11:
[...]

Ik heb echt bijna heel mijn garage met gemak gedubbeld. En dat zijn nogal wat tanks, kan ik je beloven :P De enige waar het wat minder mee ging, was de M4.
Met de M4 heb ik een haat/liefde verhouding. Zal wel aan de stand van de maan liggen of het een beetje wil lukken of niet.
Momenteel gaat het met mijn kv-1 wel aardig en heb um eindelijk in elite status :) Nu een bedenken wat de volgende in lijn gaat worden dan... denk de kv-2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frunz
  • Laatst online: 06-09 10:21
Donstil schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:47:
Is het nou verstandig met meerdere tanks te spelen, of juist 1 tank volledig te levelen, zo ja welk model enz?
Sowieso is het verstandig alle modules te onderzoeken en te installeren, een standaard tank is, met een paar uitzonderingen, vrij zwak. Verder gewoon veel spelen, dan leer je de maps en weet je waar je moet staan. Positionering is een erg belangrijk deel van het spel, samen met weakspots van de tanks waar je op schiet en het lezen van de game (minimap), alswel het spotting systeem (weet alleen niet hoe het spel op de XBox is.

WoT: Frunzzzzz NoobMeter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Frunz schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:29:
[...]

Sowieso is het verstandig alle modules te onderzoeken en te installeren, een standaard tank is, met een paar uitzonderingen, vrij zwak. Verder gewoon veel spelen, dan leer je de maps en weet je waar je moet staan. Positionering is een erg belangrijk deel van het spel, samen met weakspots van de tanks waar je op schiet en het lezen van de game (minimap), alswel het spotting systeem (weet alleen niet hoe het spel op de XBox is.
Het spel op de XBox is prima. Had de game tot enkele jaren terug op de PC gespeeld en was altijd kansloos terwijl ik nu regelmatig tanks de shredder in jaag. Het ziet er goed uit en speelt lekker weg met de controller. Perfecte game voor een hele avond of voor slechts een half uurtje als je niet meer tijd hebt.
Enige minpunt is dat ze gemeend hebben dat voicechat wel leuk is en dat is dus niet leuk wanneer het standaard aanstaat en niet uit te zetten is.

Nu nog hopen dat alles van dit weekend mee naar de release gaat want ik heb al drie tiers en kan met wat mazzel vandaag aan tier 5 komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 12 juli 2015 @ 08:15:
[...]

Het spel op de XBox is prima. Had de game tot enkele jaren terug op de PC gespeeld en was altijd kansloos terwijl ik nu regelmatig tanks de shredder in jaag. Het ziet er goed uit en speelt lekker weg met de controller. Perfecte game voor een hele avond of voor slechts een half uurtje als je niet meer tijd hebt.
Enige minpunt is dat ze gemeend hebben dat voicechat wel leuk is en dat is dus niet leuk wanneer het standaard aanstaat en niet uit te zetten is.

Nu nog hopen dat alles van dit weekend mee naar de release gaat want ik heb al drie tiers en kan met wat mazzel vandaag aan tier 5 komen.
Dat Voice chatten stoort mij ook echt enorm. Wat een geklier over de speakers zeg. Ik speel nu met de headset in mijn controller gepluged maar niet op mijn hoofd.
Frunz schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 20:29:
[...]

Oké duidelijk. Gewoon veel spelen en upgraden dus :)

Ik wissel nu met drie tanks af. Zo kan ok blijven spelen :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
idef1x schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 19:47:
[...]
Momenteel gaat het met mijn kv-1 wel aardig en heb um eindelijk in elite status :) Nu een bedenken wat de volgende in lijn gaat worden dan... denk de kv-2..
Misschien beter de IS lijn nemen? De Kv-2 is weleens leuk maar de IS lijn is wat veelzijdiger wat mij betreft..

Ik heb nu de KV-4 en vind dat ding echt verschrikkelijk...Weleens leuk zoveel armour maar in hogere tiers wordt je zo opgevreten...Ik weet niet of de lange grind naar de ST1 het waard is...

In de IS lijn heb ik altijd plezier in ieders geval...

Kijk eerst maar goed wat het beste bij je speelstijl past. Zie --> Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
Tsja min of meer al met de IS lijn begonnen door de KV-1S te kopen/spelen, maar die vind ik een stuk minder dan de KV-1...Misschien dan de T-150 maar,want idd de KV-2 heeft misschien wel een aardig kanonnetje, maar reload times erg hoog lees ik her en der...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:51
Zou de lijn naar de IS-7 pakken. De IS-7 en IS-3 zijn fantastisch. De IS is ook heel leuk. Ik speel alle tanks van die lijn nog.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
okee ik ben overtuigd ;) dan maar verder aanrommelen met de kv-1s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 15:00
idef1x schreef op zondag 12 juli 2015 @ 17:12:
okee ik ben overtuigd ;) dan maar verder aanrommelen met de kv-1s
Ik vond de KV-1 super, maar ik had een bloedhekel aan de KV-1S. Ik speelde hem met de 122mm. De IS op tier 7 is terug erg leuk om te spelen. Ik ben nu aan de IS-3 en die tank speelt helemaal anders vind ik persoonlijk. Maar eens je het principe van de sloped / spiked neus door hebt en reverse sidescraping gebruikt, krijg je echt een erg leuke spelervaring. :)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idef1x
ik speel de kv-1s met de 85mm. Daar haal ik meer damage/resultaat mee dan de 122 en met een duel heb ik liever een snellere reload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rianata
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:13

Rianata

Have you played Atari today?

idef1x schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:20:
ik speel de kv-1s met de 85mm. Daar haal ik meer damage/resultaat mee dan de 122 en met een duel heb ik liever een snellere reload.
Dat is ook de algemeen geadviseerde gun voor de KV-1S, want niet alleen de reload van de 122 is tergend, maar ook de precisie.

Mijn Youtube kanaal | Mijn Twitch kanaal | Volvo XC40 P8 Recharge (MY21), 19" zomerbanden, warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Rianata schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:06:
[...]

Dat is ook de algemeen geadviseerde gun voor de KV-1S, want niet alleen de reload van de 122 is tergend, maar ook de precisie.
De KV-1 speelde ik met de 85mm, aangezien die toch niet zo mobiel is. Met een goed resultaat.

De KV-1S was echt mijn ding niet. Ik vond de armor ook totaal niet werkbaar en om dan in duel te gaan met de 85mm ... nee dan liever een zware hit met de 122mm en maken dat ik uit het zicht was. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Catscratch schreef op zondag 12 juli 2015 @ 21:34:
[...]

De KV-1 speelde ik met de 85mm, aangezien die toch niet zo mobiel is. Met een goed resultaat.

De KV-1S was echt mijn ding niet. Ik vond de armor ook totaal niet werkbaar en om dan in duel te gaan met de 85mm ... nee dan liever een zware hit met de 122mm en maken dat ik uit het zicht was. ;)
Maar zijn de KV-85 en de IS niet van hetzelfde soort boterstaal als de KV-1S? Tenminste, het kostte mij wel enige tijd om te accepteren dat je totaal niet kon vertrouwen op het pantser van die tanks (i.t.t. de KV-1 en KV-220). En als ik je stats zo zie, doe je het daarmee een stuk beter dan de KV-1S. :)

Heb zelf de KV-1S met de 85mm gespeeld. Ongeveer hetzelfde resultaat als jij (qua WN8 dan, wel wat lagere winrate), uiteindelijk is het vooral de gun depression (vooral het gebrek eraan :+) die me bleef irriteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Ik ben ook richting de IS lijn gegaan, maar heb wel eerst de KV2 vrijgespeeld... deze is zo leuk (cult factor, net als de Tog en Mathilda) dat hij wel een zijstapje waard is en staat nog steeds in mn garage.

Die derp gun met giga reload is echt wennen, maar na een tijdje heb je het door. Ik denk dat zelfs matige spelers wel 55% winrate met een KV2 kunnen halen :)

Hoogtepunt bij mij is een blind shot op el Halluf, op zo'n 400m. Wegrijdende arty, raakt unspotted. Ik gok ongeveer waar hij zou rijden "Komrade Stalin please guide my shot!" BAM! destroyed.. stronk russian accuracy LOL... ik kon net voor de volgende reload weer op mn bureaustoel klimmen .. net op tijd om de zijkant van een Tog2 te zien hahahahaha..heerlijk :)

Wat de lijnen betreft, IS lijn staat inderdaad bekend als de mobielere, meer veelzijdige lijn. Vanaf de IS is er weer sprake van armor, met sloping.. dus lichter dan Kv serie.

Bij de KV serie schijnt de T150 zeer de moeite te zijn.. waarbij je de 100mm al vanzelf met de heerlijke kv2 vrijspeelt. De t9 ST1 heeft dezelfde armor reputatie als de E75, maar de tier10 IS-4 is niks bijzonders. Dan is de IS7 de betere tank, tenzij je downhill onder mijn e100 gaat staan *evil grin*

Bijkomend voordeel van de kv2 vrijspelen is dat deze uitkomt op de S51 t7 arty, voor mij en vele andere arty haters een easy shortcut om de arty missies te halen.

Kv1s vond ik zelf heerliijk, gewoon met de derp rond gecrossed en lekker veel geflanked met He shells. als je net uit de kv1 komt voelt ie heerlijk mobiel.. wat er trouwens zo goed aan de huidige kv85 is snap ik niet, speel hem met de 100mm (omdat de 122 zo generfed is) maar ze hebben helaas de gun depression ellendig gemaakt.

[ Voor 11% gewijzigd door _Anvil_ op 13-07-2015 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-08 21:02

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

IS lijn vond ik prima.

IS zelf heeft niets speciaals imo, maar als ik er zelfs een 56% wr op kan spelen is het een goede tank. ;) IS3 vind ik erg prettig spelen, alleen kom ik niet verder dan 48% wr. ;(

IS8 meer gebruikt om de IS7 vrij te spelen, daarna gelijk verkocht. IS7 kende ik een goed begin, nu rond de 50% wr. Voor een goede wr op T10 moet ik toch echt minder foutjes maken. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Gaius schreef op maandag 13 juli 2015 @ 07:17:
[...]

Maar zijn de KV-85 en de IS niet van hetzelfde soort boterstaal als de KV-1S? Tenminste, het kostte mij wel enige tijd om te accepteren dat je totaal niet kon vertrouwen op het pantser van die tanks (i.t.t. de KV-1 en KV-220). En als ik je stats zo zie, doe je het daarmee een stuk beter dan de KV-1S. :)

Heb zelf de KV-1S met de 85mm gespeeld. Ongeveer hetzelfde resultaat als jij (qua WN8 dan, wel wat lagere winrate), uiteindelijk is het vooral de gun depression (vooral het gebrek eraan :+) die me bleef irriteren.
Het amor van de KV-85 en de IS, is inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Maar toch niet zo erg zoals dat van de KV-1S. Ik ben nu niet het type dat alle cijfertjes uit het hoofd kent, ik spreek nu zuiver gevoelsmatig. Met de IS scoor ik toch redelijk wat blocked damage op het einde van de match. Maar je hebt gelijk hoor, mijn resultaten met de KV-1S komen niet in de buurt van de andere heavies in die lijn. Ik kan het ook niet verklaren eigenlijk? Heb die tank toen ook nog geprobeerd met de 85mm, maar dat ging ook niet al te super ...

Anyways, ik was toch blij dat ik de KV-1S kon verkopen en starten met de KV-85! Desondanks de negatieve commentaren dat ik las online omtrent de KV-85, vond ik het een supertank om te spelen. Maar als je nu al vloekt op de gun depression van de KV-1S, hou je dan maar vast aan die van de KV-85. ;)

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

_Anvil_ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 08:25:
Ik ben ook richting de IS lijn gegaan, maar heb wel eerst de KV2 vrijgespeeld... deze is zo leuk (cult factor, net als de Tog en Mathilda) dat hij wel een zijstapje waard is en staat nog steeds in mn garage.

Die derp gun met giga reload is echt wennen, maar na een tijdje heb je het door. Ik denk dat zelfs matige spelers wel 55% winrate met een KV2 kunnen halen :)

Hoogtepunt bij mij is een blind shot op el Halluf, op zo'n 400m. Wegrijdende arty, raakt unspotted. Ik gok ongeveer waar hij zou rijden "Komrade Stalin please guide my shot!" BAM! destroyed.. stronk russian accuracy LOL... ik kon net voor de volgende reload weer op mn bureaustoel klimmen .. net op tijd om de zijkant van een Tog2 te zien hahahahaha..heerlijk :)
*laughing* :)

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12-09 16:30

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Gisteren weer een paar mooie potjes gehad. Ging best prima alhoewel het wel weekend was.
-Erlenberg, E50
Ga op G1 staan om het team te supporten, krijg ik opeens een teamshot van een 50 120 welke roept dat ik moet spotten?
-Serene Coast, T54
Lekker aan het rond scheuren, op een gegeven moment aan het brawlen met een Panther 8.8. Krijg ik een friendly arty shot van 550 damage. Iets daarna wordt ik geteamkilled door een T30 (690 damage) omdat er ik er blijkbaar voor sta??!
:X

Whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Zo'n dagen heb je ook, negeren en verder spelen.

Heb voor de eerste keer een kill kunnen maken met een ricochet shot ! yey :)
Dacht eerst dat ik lag had of niet goed had gekeken. Spijtig dat hij niet achter een hoekje stond ofzo anders was had ik weer wat nieuwe poolse woordjes geleerd, nu had ie het gewoon niet door denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Eerste keer ricochet met een rots of de grond bedoel je?

Bewuste ricochets tegen de onderkant van de turret/mantlet die de bovenkant van de hull inschieten (tiger131 style) zullen toch standaard zijn bij alle blauwe en paarse spelers hier? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
_Anvil_ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:39:
Eerste keer ricochet met een rots of de grond bedoel je?

Bewuste ricochets tegen de onderkant van de turret/mantlet die de bovenkant van de hull inschieten (tiger131 style) zullen toch standaard zijn bij alle blauwe en paarse spelers hier? :p
Niet echt, een shottrap schieten blijft altijd onderdeel van luck. Als je close combat aan het brawlen ben kan je er inderdaad wel op mikken, maar op afstand is het vooral RNG of het ook daadwerkelijk uitkomt. Daarnaast kom je eigenlijk nooit in de positie dat je ook daadwerkelijk daar op moet mikken. Er zijn vaak makkelijkere plaatsen om te pennen.

Inrage bedoelde eigenlijk dat hij had richochet had op de zijkant van een tank en dit schot afkaatste in de vijand die naast hem stond. ( dit komt over het algemeen al weinig voor ) Daarnaast ricochet via de grond of rotsen is niet mogelijk, dit kan alleen via tanks.

[ Voor 10% gewijzigd door jantje 2 op 13-07-2015 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Mr_Size schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 15:04:

[video]
Ik derp hier compleet... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
jantje 2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 11:05:
[...]

Inrage bedoelde eigenlijk dat hij had richochet had op de zijkant van een tank en dit schot afkaatste in de vijand die naast hem stond. ( dit komt over het algemeen al weinig voor ) Daarnaast ricochet via de grond of rotsen is niet mogelijk, dit kan alleen via tanks.
ah zijkant van een tank, klinkt logischer inderdaad. Enn an sich begrijpelijk dat rotsen en de grond niet bouncen, dan zou je regelmatig gepend worden door mischietende tomaten ::)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Ik had nog een vraag voor de mensen die replays uploaden op Youtube. Misschien dat dit niet het juiste forum is voor m'n probleem, anders stel ik m'n vraag elders.

Normaal gezien gebruik ik FRAPS om een replay te recorden. De AVI converteer ik dan met Handbrake naar MKV h264. Deze upload ik dan naar Youtube. Nu ik heb gemerkt dat een langere replay recorden met FRAPS zorgt voor de nodige 'stutters' en frameratedrops binnen World of Tanks. Daarom heb ik op aanraden van User - waarvoor dank - DxTory aangekocht en de Lagarith codec geïnstalleerd. DxTory geeft geen frameratedrops in m'n replays, dus so far so good.

Nu een World of Tanks replay van 10 minuten (60 fps) geeft me in:

- FRAPS een .AVI van 50Gb
- DxTory een .AVI van 75Gb

Als ik die dan convert naar .MKV h264 (encoder options placebo, RT 0, 60 fps constant) dan moet ik:

- 3 uren converten en krijg ik een 1,5Gb .MKV van de FRAPS .AVI
- 10 uren converten en krijg ik een 25Gb .MKV van de DxTory .AVI

Waar zit het probleem? Is dat door die Lagarith codec te gebruiken binnen DxTory? Geen idee welke codec FRAPS gebruikt?

Nu buiten het framedrops-probleem in FRAPS, vind ik het resultaat van mijn upload op Youtube wel erg goed @ 1080p60:

Nu wil ik op zijn minst toch hetzelfde resultaat halen met DxTory, maar dan met een redelijke filesize om te uploaden. Ik denk dat ik 10 uren nodig heb om het bestand van 25Gb op te laden. Het maakt niet uit dat mijn PC 10 uren moet converten, dat is toch een ander systeem dan m'n game PC. Maar als m'n upload bandbreedte voor 10 uren vol zit, daar heb ik meer last van ...

Iemand een idee wat ik kan doen?

Nu ja ik ben nu wel het 25Gb bestand aan het uploaden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat vanavond ...

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Catscratch schreef op maandag 13 juli 2015 @ 09:14:
[...]

Het armor van de KV-85 en de IS, is inderdaad niet echt om over naar huis te schrijven. Maar toch niet zo erg zoals dat van de KV-1S. Ik ben nu niet het type dat alle cijfertjes uit het hoofd kent, ik spreek nu zuiver gevoelsmatig. Met de IS scoor ik toch redelijk wat blocked damage op het einde van de match. Maar je hebt gelijk hoor, mijn resultaten met de KV-1S komen niet in de buurt van de andere heavies in die lijn. Ik kan het ook niet verklaren eigenlijk? Heb die tank toen ook nog geprobeerd met de 85mm, maar dat ging ook niet al te super ...
Wat wellicht wel een verklaring kan zijn; de KV-1S van nu heeft bij z'n introductie de WN8-waardes van de KV-1 gehad, en later is dit bijgesteld. Voordat dit bijgesteld werd, deed ik het even goed in de KV-1 als KV-1S. De bijstelling heeft m'n score voor de KV-1S bijna 500 punten omlaag gehaald.
Anyways, ik was toch blij dat ik de KV-1S kon verkopen en starten met de KV-85! Desondanks de negatieve commentaren dat ik las online omtrent de KV-85, vond ik het een supertank om te spelen. Maar als je nu al vloekt op de gun depression van de KV-1S, hou je dan maar vast aan die van de KV-85. ;)
De KV-85 heb ik al gehad. Kostte even tijd om te wennen, maar daarna heb ik er wel plezier in gehad. Nu zit ik bij de IS, ik zit nog in de wen-fase en heb nog geen plezier in die tank. Zit daarom toch te twijfelen om de 100mm erin te schroeven, ik word niet vrolijk van de 122mm, te onnauwkeurig en te lange reload. :)

Maar om nog even terug te komen op de gun depression; daar op focussen lijkt mij wel te liggen qua speelstijl, ik haal nu hele fijne resultaten in de Comet bijvoorbeeld. Ik heb dan ook besloten dat de Centurion m'n eerste reguliere ( :') ja, ik ben ook zo'n wallet-warrior noob) tier 8 wordt. Als ik zo de verhalen lees over de Centurion heb ik blijkbaar masochistische trekjes, maar hey, de M3 Lee, DW2 en Pz III/IV vielen ook best mee. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
Inrage schreef op maandag 13 juli 2015 @ 10:24:
Heb voor de eerste keer een kill kunnen maken met een ricochet shot ! yey :)
Dacht eerst dat ik lag had of niet goed had gekeken.
Ik heb nog screens ergens waar ik met mijn arty met AP een Black prince turret bounce en zo recht een M103 zijkant in voor 1100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catscratch
Gaius schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:39:
[...]

Wat wellicht wel een verklaring kan zijn; de KV-1S van nu heeft bij z'n introductie de WN8-waardes van de KV-1 gehad, en later is dit bijgesteld. Voordat dit bijgesteld werd, deed ik het even goed in de KV-1 als KV-1S. De bijstelling heeft m'n score voor de KV-1S bijna 500 punten omlaag gehaald.
De stats buiten beschouwing gelaten, vond ik ook dat ik het erg belabberd deed in die tank. ;)
Gaius schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:39:
[...]

De KV-85 heb ik al gehad. Kostte even tijd om te wennen, maar daarna heb ik er wel plezier in gehad. Nu zit ik bij de IS, ik zit nog in de wen-fase en heb nog geen plezier in die tank. Zit daarom toch te twijfelen om de 100mm erin te schroeven, ik word niet vrolijk van de 122mm, te onnauwkeurig en te lange reload. :)

Maar om nog even terug te komen op de gun depression; daar op focussen lijkt mij wel te liggen qua speelstijl, ik haal nu hele fijne resultaten in de Comet bijvoorbeeld. Ik heb dan ook besloten dat de Centurion m'n eerste reguliere ( :') ja, ik ben ook zo'n wallet-warrior noob) tier 8 wordt. Als ik zo de verhalen lees over de Centurion heb ik blijkbaar masochistische trekjes, maar hey, de M3 Lee, DW2 en Pz III/IV vielen ook best mee. :+
De IS vraagt gewoon achter die 122mm. De premium IS-2 heeft ook dezelfde gun. En op tier 7 rond de 400dmg weg schieten van je tegenstander geeft toch wel een aardig gevoel. En ik denk dat je tot en met de IS-7 wel met hetzelfde type van gun gaat zitten. De IS-3 al zeker. Te onnauwkeurig? In de replay die ik hierboven heb gepost, schakel ik een E-25 op de spoorweg uit van op de heuvel van Fiery Salient. Ik heb niet zo zeer te klagen. :)

Ja, gun depression hoef je niet te zoeken in de IS lijn.

Frank Lenaerts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-05 16:03
iTitus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:52:
[...]

Ik heb nog screens ergens waar ik met mijn arty met AP een Black prince turret bounce en zo recht een M103 zijkant in voor 1100.
LOL, surely skillshot as intended _/-\o_ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-01-2023
Hallo mensen,
--Eerste post in dit topic. Nog niet zo lang (<1jaar) WoT aan het spelen--

Hebben mensen ervaring met de Cromwell? Ik heb nu de Crusader, maar is het het sparen (25k ervaring en 900k geld) waard? Ik heb namelijk ook de Matilda en kan dus ook 'doorsparen' voor de Churchill VII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Rhitik schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:22:
Hallo mensen,

Hebben mensen ervaring met de Cromwell? Ik heb nu de Crusader, maar is het het sparen (25k ervaring en 900k geld) waard? Ik heb namelijk ook de Matilda en kan dus ook 'doorsparen' voor de Churchill VII.
De Cromwell is echt een heerlijke tank! (ik heb de Cromwell B maar is speelt hetzelfde)

Hangt echter af van je speelstijl hoor.
Snel, dynamisch, weinig armor --> Cromwell
Traag, meer armor --> Churchill

De Churchill VII heb ik ook in de garage staan maar ik kom er nauwelijks nog mee buiten (23 battles mee gedaan)

Wat echter ook wel van belang is dat er veel modules gemeen zijn in beide lijnen waardoor je die slechts eenmaal hoeft te researchen.

[ Voor 8% gewijzigd door kreezjie op 13-07-2015 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dat zijn twee heel verschillende lijnen. De Churchill brengt je in de heavy lijn en de rest is medium.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orandajin
Ja je kunt beter eerst afwegen wat je leuk vind spelen en natuurlijk kan het afhangen welke tank je later wilt unlocken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Catscratch schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:10:
[...]

De stats buiten beschouwing gelaten, vond ik ook dat ik het erg belabberd deed in die tank. ;)
Niks gezegd dan. :P
[...]

De IS vraagt gewoon achter die 122mm. De premium IS-2 heeft ook dezelfde gun. En op tier 7 rond de 400dmg weg schieten van je tegenstander geeft toch wel een aardig gevoel. En ik denk dat je tot en met de IS-7 wel met hetzelfde type van gun gaat zitten. De IS-3 al zeker. Te onnauwkeurig? In de replay die ik hierboven heb gepost, schakel ik een E-25 op de spoorweg uit van op de heuvel van Fiery Salient. Ik heb niet zo zeer te klagen. :)

Ja, gun depression hoef je niet te zoeken in de IS lijn.
Jup, 400 wegschieten op tier 7 geeft een leuk effect. Alleen ken ik mijn geluk, ik zou bouncen op die E 25, of vlak voor 'm in de grond schieten. :+ De onnauwkeurigheid wordt wel beter gelukkig in de lijn*. De IS doet 0,46, de IS-3 0,4, de IS-8 0,38 en de IS-7 is dan weer 0,4. De IS is dan voor m'n gevoel echt "schiet maar ongeveer die kant op, als we mazzel hebben staat er toevallig iets." Voor nu laat ik de lijn even voor wat ie is in ieder geval, toch stiekem wel jammer, want m'n beste crew zit erin.

* cijfermatig in ieder geval, ik heb natuurlijk nog geen speel-ervaring met die tanks.
Hallo mensen,

Cromwell is zalig en de xp en credits meer dan waard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
Thanks. Ja mijn speelstijl is een combinatie van snelheid, ontwijken en in de flank aanvallen. Nu 500 gevechten gespeeld waarvan 250 win. Vond het wel een aardige: 50:50. Ruimte voor verbetering ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Dan zou ik zeker voor de Cromwell gaan. Sowieso leidt die lijn naar de Centurion 7/1 (n daar kijk ik erg naar uit.) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Hallo mensen,

de britse heavy lijn is tot de conqueror underwelming, en voor nieuwe spelers niet heel tof om mee te beginnen. De britse medium lijn is opzich een stuk rechtlijniger, iedereen vindt de crommwell leuk, de comet is ook decent. De centurion 1 en MK7/1 zijn ook degelijke tanks met gun depression goede pen, maar geen topspeed en alleen turret armor. de tier 10 FV4202 is meh, en zou ik niet aanraden ( wordt binnenkort wel vervangen voor de cent action X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhitik
jantje 2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:39:
[...]

de britse heavy lijn is tot de conqueror underwelming, en voor nieuwe spelers niet heel tof om mee te beginnen. De britse medium lijn is opzich een stuk rechtlijniger, iedereen vindt de crommwell leuk, de comet is ook decent. De centurion 1 en MK7/1 zijn ook degelijke tanks met gun depression goede pen, maar geen topspeed en alleen turret armor. de tier 10 FV4202 is meh, en zou ik niet aanraden ( wordt binnenkort wel vervangen voor de cent action X
bedankt! Voordat ik daar (FV4202) aan toe ben duurt het nog wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 15:18

Mojo

The Power Within

Catscratch schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:25:
Ik had nog een vraag voor de mensen die replays uploaden op Youtube. Misschien dat dit niet het juiste forum is voor m'n probleem, anders stel ik m'n vraag elders.

Normaal gezien gebruik ik FRAPS om een replay te recorden. De AVI converteer ik dan met Handbrake naar MKV h264. Deze upload ik dan naar Youtube. Nu ik heb gemerkt dat een langere replay recorden met FRAPS zorgt voor de nodige 'stutters' en frameratedrops binnen World of Tanks. Daarom heb ik op aanraden van User - waarvoor dank - DxTory aangekocht en de Lagarith codec geïnstalleerd. DxTory geeft geen frameratedrops in m'n replays, dus so far so good.

Als ik die dan convert naar .MKV h264 (encoder options placebo, RT 0, 60 fps constant) dan moet ik:

Waar zit het probleem? Is dat door die Lagarith codec te gebruiken binnen DxTory? Geen idee welke codec FRAPS gebruikt?

Nu buiten het framedrops-probleem in FRAPS, vind ik het resultaat van mijn upload op Youtube wel erg goed @ 1080p60:

[video]

Nu wil ik op zijn minst toch hetzelfde resultaat halen met DxTory, maar dan met een redelijke filesize om te uploaden. Ik denk dat ik 10 uren nodig heb om het bestand van 25Gb op te laden. Het maakt niet uit dat mijn PC 10 uren moet converten, dat is toch een ander systeem dan m'n game PC. Maar als m'n upload bandbreedte voor 10 uren vol zit, daar heb ik meer last van ...

Nu ja ik ben nu wel het 25Gb bestand aan het uploaden. Ik ben benieuwd naar het eindresultaat vanavond ...
Wat het vooral nogal overbodig maakt zijn je settings in Handbrake. Placebo RT0 is nogal overbodig. Je moet gewoon even kijken naar de bitrate. h264 is wel goed in het comprimeren van animatiebeelden. Op 1080p60 is een bitrate van 12Mbit (2 pass encoding) voldoende en zal je zien dat de kwaliteit genoeg blijft.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
jantje 2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:39:
[...]

Enig idee hoe de Amerikaanse mediums spelen in vergelijking tot de Britse mediums? Als ik zo door de eigenschappen heen blader zit het met de mobiliteit en gun depression ook wel snor, alleen zijn ze wat minder nauwkeurig en qua pen wat minder, klopt dat een beetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreezjie
Gaius schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:49:
[...]

Enig idee hoe de Amerikaanse mediums spelen in vergelijking tot de Britse mediums? Als ik zo door de eigenschappen heen blader zit het met de mobiliteit en gun depression ook wel snor, alleen zijn ze wat minder nauwkeurig en qua pen wat minder, klopt dat een beetje?
Ik zit momenteel ook op de M4A3E8 en heeft toch wel een zelfde speelstijl als de Cromwell eigenlijk. Is iets minder snel en wendbaar maar dat vormt zeker geen probleem. En om de tanks te pennen die je tegenkomt heb je geen problemen hoor dus die pen is wel voldoende. (de M4A3E2 is volledig hetzelfde maar dan met meer armor waardoor je mobiliteit verliest)

Over hogere tiers kan ik natuurlijk nog niets zeggen maar ik verwacht wel veel goed van de T20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
Ik ben als n00b met de Britse heavy line gestart en "underwhelming" is het juiste woord... uiteindelijk leer je de sterke punten wel te gebruiken, maar toppers worden het nooit. Heb wel hele leuke momenten met de church I en 7 gehad (allereerste Top gun met de 1e en een Kolabanov met de 2e)

Momenteel bij de Caravan (caernavron), heb de A barrel 20pounder er op. Qua mobiliteit en alpha dmg een flinke verbetering tov zijn voorgangers, maar speel hem al een tijd niet meer.. er zijn zoveel betere en leukere tanks..

De caravan is een leuke hull down sniper, maar kan top tier simpelweg niet carry-en.. feitelijk is het een Centurion met een kapotte motor en wat meer hp :)

De t9 schijnt het waard te zijn vanwege de geweldige gun, maar na de gruwelijke stock grind met de Caravan heb ik de kracht nie meer.

Wellicht dat ik de grind naar hogere tiers opgeef en de Black Prince terugkoop vanwege zn cult status en het feit dat ik er gold camo op heb (was mn 1e t7, vlak voor ik de Tiger H ontdekte).

De lage alpha van dat ding was wel een constante irritatiefactor (Copyright Jochem M).. je bent een grote heavy, maar iedereen kan je negeren met 150 alpha en 170 pen.. feitelijk heeft de hele lijn medium tank guns :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
kreezjie schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:22:
[...]

LOL, surely skillshot as intended _/-\o_ :+
Ja wie gaat er nou op een tier 7 schieten als hij een tier 9 kan raken :X

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nszMZZk.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/swqJiWY.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
Gaius schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:49:
[...]

De mediums zijn over het algemeen meer flankers in verhouding met de britten. De britse tanks kunnen zowat elke tank frontal pennen waardoor ze goed via rigdes kunnen peekabooen en niet perse hoeven te flanken wat met hun topspeed ook wat lastiger is. De amerikaanse mediums hebben inderdaad ook goede gun depression maar weinig turret armor ( pershing en M48 patton wel iets maar niet om over naar huis te spreken) hun penetration is minder maar hebben wel een hogere vuursnelheid en aimtime ed. waardoor de dpm hoger is. daarnaast is hun mobiliteit hoger waardoor je makkelijker door het veld kan rijden.

Persoonlijk vind ik die pershing een erg leuke tank om te spelen. De patton wordt veel gebruikt door de statpadders doordat het in goede handen erg goed kan presteren. De M48 pattont wordt door de meeste als een beetje de letdown van de lijn gezien. Eigenlijk nergens goed in. Heb zelf de M60 maar die vindt ik altijd wel leuk spelen doordat de gun altijd lekker schiet.( korte aimtime )

Ik zou persoonlijk denk ik als je kan kiezen de amerikaanse mediums doen. Hopelijk heb je er wat aan, heb het ff kort en snel opgeschreven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Catscratch schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:25:

[video]

Fraps gebruikt inderdaad een andere codec. Voor zover ik weet encodeert Fraps tijdens het opnemen al het een en ander (lossy codec), Lagarith doet dat praktisch niet (near-lossless codec), vandaar ook dat je bij het opnemen met Dxtory veel minder resources nodig bent.

Placebo preset is ENORME, ENORME, ENORME overkill. Niet alleen is placebo sowieso compleet nutteloos, Youtube gooit er toch nog een codec overheen waardoor je in principe voor nop zit te encoden. De naam geeft het in principe al aan, je bent achterlijk lang bezig met een encoden voor een niet praktisch meetbaar verschil in kwaliteit.
Het is in principe hetzelfde als urenlang een Ferrari mooi blinkend oppoetsen en dan via een zandweg naar een autowasstraat gaan om je auto schoon te maken om hem te showen aan mensen.
Compleet zinloos.

Ik gebruik zelf deze instellingen:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/G8FOcnm.jpg(CRF: 18)
Qua kwaliteit zit het ergens rond het gemiddelde.

Als je wat betere kwaliteit wil:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lwcF0KD.jpg(CRF: 16)
Hoger dan dit is in mijn ogen niet echt zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
iTitus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:28:
[...]

Ja wie gaat er nou op een tier 7 schieten als hij een tier 9 kan raken :X

[afbeelding]
[afbeelding]
waar aimde je in eerste eigenlijk op. Normaal gesproken had die shell ook mis moeten zijn. Je aimt tussen beide in en best ver er achter. uiteindelijk was het een mooi RNG schot, en die m103 liep denk ik behoorlijk te balen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titus
jantje 2 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:37:
[...]

waar aimde je in eerste eigenlijk op. Normaal gesproken had die shell ook mis moeten zijn. Je aimt tussen beide in en best ver er achter. uiteindelijk was het een mooi RNG schot, en die m103 liep denk ik behoorlijk te balen >:)
Aim cirkel was nog relatief groot, en de black prince was achteruit aan het rijden, vandaar dat het lijkt alsof ik er tussen aim. Hij draaide echter net zijn turret naar voren waar hij eerst naar rechts(voor hem) keek, dus ik ging voor zijn turret zijkant. Overigens kon ik door lage arc niet bij de M103 anders had ik die geschoten O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
_Anvil_ schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:27:

Momenteel bij de Caravan (caernavron), heb de A barrel 20pounder er op...

De t9 schijnt het waard te zijn vanwege de geweldige gun, maar na de gruwelijke stock grind met de Caravan heb ik de kracht nie meer.
Je MOET doorduwen, echt waar! De Conqueror maakt alles goed (al moet je daar ook nog effe de topgun op grinden, ook heel pijnlijk) !! Die krijgt trouwens ook een armour buff binnenkort als ik het goed heb. Hopelijk nerfen ze ter compensatie niet de sublieme gun :( Op dit moment is het ook meer een medium tank, of long range sniper met veel HP, want echt brawlen is die ook niet goed in. Enkel in de 2de fase van een potje kan je die HP gebruiken om wat verzwakte tegenstanders van dichtbij op te zoeken.

Caravan gewoon altijd hull down spelen en proberen 2 shoten tegen 1 te traden. Tegen tier 9 en 10 ben je wel kansloos. Heel de lijn is ook wel ideaal om je tank te leren anglen. Ze hebben allemaal tracks die wat uitsteken waarmee je heel wat 0 damage crits vangt :) Maar wel als sitting duck op het veld blijft staan natuurlijk... :D

[ Voor 10% gewijzigd door Inrage op 13-07-2015 14:54 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.