• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 23:07
Kan iemand mij vertellen hoe ik de preorder bonus bij xbox one redeem aangezien het een code is van minder dan 25 tekens ?

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 05:15
Wel weer een verbetering ten opzichte van Fifa 15.
Heb de hele avond carrière gespeeld met Barnsley. Begonnen om semi pro omdat ik hier las dat dat net zo moeilijk was als professioneel in 15. Vond Semi pro wel erg makkelijk dus ben maar overgegaan naar professioneel. Speelt lekker weg. Vind het realistische rondspelen van de bal en het erin betrekken van de keeper wat de AI nu doet wel prettig. Daarnaast is goed passen erg belangrijk.

Al met al nog geen slechte dingen tegen gekomen (behalve carrière dan ook niets geprobeerd..)

Verwijderd

Ik heb voor 30 euries punten gekocht en ik kan nog niet eens een team maken met een teamgeest van boven de 70.
De beste speler die ik heb is vermaelen. Wat een afzetters.
Ik denk dat ik het beste gewoon al die spelers kan verkopen en dan een team kopen van wat er over blijft.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2015 22:49 ]

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
daarom geef ik geen geld uit aan fut .. er was een paar dagen terug een gast op twitch die man had 300 dollar besteed aan fut , was ook te zien aan zijn fifa points .. na 2 a 3 uur packs openen had hij ook geen ene ruk .. zijn beste spelers waren rond de 80 tm 85 , hogere spelers heeft hij niet gehad ... kortom ZONDE VAN JE GELD ! ;)

psn: taker-mart

• Slaapje
  • Laatst online: 13-09 14:01
Vanavond een aantal potjes seasons gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een flinke verbetering vind vergeleken met 15. Vooral het terugschroeven van de snelheid bevalt mij goed en het tactischer spelen. Kan er wel weer een jaartje tegenaan.

To dare is to do

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Zonde van je geld,heb fifa voor 30 gekocht en dan nog geld uitgeven voor paar spelers no way.Vermaak me zo ook wel :)

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Woolfy681
Hmm schijnbaar is er bij wehkamp iets fout gegaan met de bonus codes heb maar 12 tekens inplaats van 25 ontvangen. Hopelijk kunnen ze het oplossen.

• taker1987
Woolfy681 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:49:
Hmm schijnbaar is er bij wehkamp iets fout gegaan met de bonus codes heb maar 12 tekens inplaats van 25 ontvangen. Hopelijk kunnen ze het oplossen.
heb hier al meer over gelezen , hoop voor de mensen die dit ervaren dit snel opgelost is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Slaapje schreef op donderdag 24 september 2015 @ 23:11:
Vanavond een aantal potjes seasons gespeeld en ik moet zeggen dat ik het een flinke verbetering vind vergeleken met 15. Vooral het terugschroeven van de snelheid bevalt mij goed en het tactischer spelen. Kan er wel weer een jaartje tegenaan.
Echt een verademing. Ook mooi om te zien dat sommige lui er zich nog geen raad mee weten. Begin vd avond n gast die continu hoge steekbal op Ronaldo gooide, geen 1 viel goed, waar je er in 15 donder op kon zeggen dat ie wel n aantal keer goed zou vallen en mocht ie wel goed vallen dan ben je nog niet kansloos. Spelers zoals Alonso hebben nu ook weer recht om op t veld te staan, ipv horde voor alle snelle mannekes.

Dikke props voor de ontwikkelaar, had dit niet verwacht na de bagger van 14 en 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Neymar gisteren voor 490k verkocht, nu heb je hem voor 360k :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online
FUT -> [Multi] FIFA 16 Ultimate Team

Gisteren mijn copy ontvangen. Speel normaal op pro, maar voor Fifa 16 toch stapje terug moeten doen. Pass Accuracy en ball control is bij de AI in career mode echt ziek. Valt geen speld tussen te krijgen. Ook op semi-pro heb ik de sliders van bal aanname en pass accuracy van 50 naar 65 gezet, ook voor mezelf trouwens.

Maar heb echt wel het idee dat verdedigend clubs als Sunderland of Heracles mee kunnen tegen de europese top.

Verder speelt alles eigenlijk wel fijn. Mailtjes in career mode zijn echter wat slecht te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Geld dit ook voor de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Laatst online: 13-09 14:01
Die van de ps4 werkte bij mij prima

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Ik speelde pro in 15 en las hier dat semi-pro met pro van 15 was te vergelijken. Nou niet dus. Vanavond maar gewoon weer pro doen in 16 want elke keer met 6-0 winnen is ook geen uitdaging.
Verder speelt het lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Slaapje schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 07:44:
Die van de ps4 werkte bij mij prima
12 tekens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
ik had er ook 1 met 12 tekens, ingelost en kreeg messi op fut dus als het goed is klopt alles.

heb de deluxe iditie, ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Gisteravond eindelijk maar eens begonnen met een spelerscarrière. Als jeugdexponent van Feyenoord heb ik een kans gekregen om mij te laten zien bij een paar wedstrijden in de voorbereiding. "De echte nieuwe spits" werd mijn speler al genoemd en dat bewees ik ook tijdens de voorbereiding door een paar doelpunten te maken tegen Bursaspor, Norwich en Sunderland, tijdens een internationaal toernooi in Engeland.

Met een goed gevoel teruggereisd naar het net zo regenachtige Nederland, maar daar te horen gekregen dat ik zou worden uitgeleend. Teleurstellend, maar ik snap het ook wel dat ze Michiel Kramer de kans moeten geven om zich te bewijzen. Een jeugd speler boven een aankoop, dat zou wat zijn.

Na enkele aanbiedingen afgeslagen te hebben kwam Blackpool om de hoek kijken. Ze zochten nog een aanvalsleider, terwijl hun budget niet hoog was. Ze hadden enkele scouts gestuurd naar wedstrijden van het internationale toernooi en ik heb mij daar in de kijker gespeeld. Ze namen contact op en ik besloot om naar Blackpool te verkassen. Spelen in het goddelijke oranje van The Seasiders, iets wat ik niet kan laten liggen. Het kostte mij in het begin wat moeite om mijn draai daar te vinden. Het zijn toch rare mensen, die Engelse. Na twee wedstrijden droog te hebben gestaan scoorde ik mijn eerste doelpunt; een beauty. Afgeslagen bal, voorzet door een medespeler en uit de volley strak in het hoekje. Een goed begin van wat hopelijk mag uitbloeien tot iets moois. Na gelijk te hebben gespeeld tegen Milwall en een overwinning op Sheffield is het zelfvertrouwen gestegen en kijk ik uit naar de volgende wedstrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
Bij mij doet die van Wehkamp het prima. Invullen bij 'Codes iIlossen' in de PS Store, niet bij Origin. ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Fifa 16 (PS4) bevalt mij tot nu toe erg goed. Gister de hele avond Career Mode gespeeld met Ajax op Legendary. Op Fifa 15 speelde ik nog op World Class, maar had ik eigenlijk een stapje omhoog moeten doen omdat het te makkelijk werd. Nu met Fifa 16 er voor gekozen om gelijk op Legendary te spelen omdat ik het nu ook echt eens moeilijk wil hebben. Nou, dat is in ieder geval gelukt.

Het lukt me bijna niet om meer dan 1 keer per wedstrijd te scoren. Balbezet is onwijs belangrijk geworden, en ik merk dat als ik mezelf klem loop toch liever de bal terug/opzij speel, dan maar in het diepe gooien, want dat heeft echt geen nut in Fifa 16.

Het gevoel wat je in Fifa 16 krijgt na het scoren van een goal met een mooie aanval is wel 10 keer beter dan bij Fifa 15. Je moet er nu ook echt wat voor doen. Het is geen automatische piloot-werk meer.

Overigens weet ik ik niet of de tip al voorbij gekomen is, maar later op de avond kwam ik erachter dat je met "R1" (Xbox: RB) en een pass knop (Kruisje/Driehoekje) een bal strak en hard in kan spelen. De kans dat de aanname verkeerd gaat is natuurlijk wel groter, maar als je een keer snel uit wil breken kan het veel opleveren.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 10:11
Jumpman schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:38:
[...]

Bij mij doet die van Wehkamp het prima. Invullen bij 'Codes iIlossen' in de PS Store, niet bij Origin. ;)
Xbox heeft 25 tekens nodig, deze kunnen de code niet gebruiken omdat deze te kort is ;-). Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Wehkamp.

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
rmathijssen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:55:
[...]

Xbox heeft 25 tekens nodig, deze kunnen de code niet gebruiken omdat deze te kort is ;-). Ik ben ook benieuwd naar de reactie van Wehkamp.
klopt. heb net een tweet naar ze gestuurd. ben ook benieuwd naar de reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online
rmathijssen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:55:
[...]

Ah, okay dat was me even ontgaan. Ik dacht 12 codes dus PlayStation code.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:13
EricNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:52:
Overigens weet ik ik niet of de tip al voorbij gekomen is, maar later op de avond kwam ik erachter dat je met "R1" (Xbox: RB) en een pass knop (Kruisje/Driehoekje) een bal strak en hard in kan spelen. De kans dat de aanname verkeerd gaat is natuurlijk wel groter, maar als je een keer snel uit wil breken kan het veel opleveren.
Dit is ook bedoeld voor grotere afstanden. Als de aanname verkeerd gaat is de paas te hard of te dichtbij uitgevoerd. Ik vind het een geweldige toevoeging.
Zelf gebruik ik het vaak i.p.v. crosspassing. Om snel de bal aan de andere kant te krijgen. Als de bal echt hard aan komt kan je ook (als je de ruimte hebt) met je rechter stick bepalen waar de stuit ongeveer heen gaat. Erg fijn als je bij de lijn staat om te zorgen dat hij er niet overheen gaat, ondanks de slechte paas.

(oh, en doe geen harde paas terug naar je keeper vanaf je CB .. die ervaring heb ik al binnen. :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Jumpman schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:38:
[...]

Ik heb een xbox en die wil toch ect 25 tekens helaas 😔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

FraxleNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:29:
Gisteravond eindelijk maar eens begonnen met een spelerscarrière. Als jeugdexponent van Feyenoord heb ik een kans gekregen om mij te laten zien bij een paar wedstrijden in de voorbereiding. "De echte nieuwe spits" werd mijn speler al genoemd en dat bewees ik ook tijdens de voorbereiding door een paar doelpunten te maken tegen Bursaspor, Norwich en Sunderland, tijdens een internationaal toernooi in Engeland.

Met een goed gevoel teruggereisd naar het net zo regenachtige Nederland, maar daar te horen gekregen dat ik zou worden uitgeleend. Teleurstellend, maar ik snap het ook wel dat ze Michiel Kramer de kans moeten geven om zich te bewijzen. Een jeugd speler boven een aankoop, dat zou wat zijn.

Na enkele aanbiedingen afgeslagen te hebben kwam Blackpool om de hoek kijken. Ze zochten nog een aanvalsleider, terwijl hun budget niet hoog was. Ze hadden enkele scouts gestuurd naar wedstrijden van het internationale toernooi en ik heb mij daar in de kijker gespeeld. Ze namen contact op en ik besloot om naar Blackpool te verkassen. Spelen in het goddelijke oranje van The Seasiders, iets wat ik niet kan laten liggen. Het kostte mij in het begin wat moeite om mijn draai daar te vinden. Het zijn toch rare mensen, die Engelse. Na twee wedstrijden droog te hebben gestaan scoorde ik mijn eerste doelpunt; een beauty. Afgeslagen bal, voorzet door een medespeler en uit de volley strak in het hoekje. Een goed begin van wat hopelijk mag uitbloeien tot iets moois. Na gelijk te hebben gespeeld tegen Milwall en een overwinning op Sheffield is het zelfvertrouwen gestegen en kijk ik uit naar de volgende wedstrijden.
In mijn speler carrière speel ik bij Watford, een club die dit jaar gepromoveerd is naar de BCL.
Net als in Fifa 14 en 15 krijg je gelijk de melding dat je op de leenlijst staat, maar als je naar paar potjes goed spelen als favourite bent in het team, kan je gewoon een verzoekplaatsen om je van de leenlijst te zetten. Na 8 wedstrijden staan we 2e, 1 wedstrijd gelijk gespeeld nadat ik een wedstrijd daarvoor een 2e geel had te pakken en dus rood.

Probleem in Fifa 16 is dat je zelf om een wissel moet vragen. want je speler is zo uitgeput en dan is er gewoon niks meer aan. in Fifa 15 ging ik vaak tot het uiterste, maar dan is de kans op blessures een stuk groter.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Pykow schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:20:
[...]

In mijn speler carrière speel ik bij Watford, een club die dit jaar gepromoveerd is naar de BCL.
Net als in Fifa 14 en 15 krijg je gelijk de melding dat je op de leenlijst staat, maar als je naar paar potjes goed spelen als favourite bent in het team, kan je gewoon een verzoekplaatsen om je van de leenlijst te zetten. Na 8 wedstrijden staan we 2e, 1 wedstrijd gelijk gespeeld nadat ik een wedstrijd daarvoor een 2e geel had te pakken en dus rood.

Probleem in Fifa 16 is dat je zelf om een wissel moet vragen. want je speler is zo uitgeput en dan is er gewoon niks meer aan. in Fifa 15 ging ik vaak tot het uiterste, maar dan is de kans op blessures een stuk groter.
Klopt als een bus. Ik wou in eerste instantie bij Feyenoord blijven om mijn kans vanzelf af te wachten. Had hier geen geduld voor en vind het belangrijk om minuten te maken en belangrijk te zijn voor een team.

Ik vind de uithoudingsvermogen tot nu toe ook een struikelpunt. Ik merk dat ik, met 5 dagen rust, ongeveer tot minuut 75 mee kan. Dan vraag ik een wissel aan. Met minder rust werk ik mij in het zweet tot minuut 60 en dan vind ik het welletjes.

Uiteindelijk komt het vanzelf, maar het is nog even wachten tot je uithoudingsvermogen groeit en je het langer volhoudt. Tot die tijd, even netjes op de bank plaatsnemen. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
FraxleNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:24:
[...]

Klopt als een bus. Ik wou in eerste instantie bij Feyenoord blijven om mijn kans vanzelf af te wachten. Had hier geen geduld voor en vind het belangrijk om minuten te maken en belangrijk te zijn voor een team.

Ik vind de uithoudingsvermogen tot nu toe ook een struikelpunt. Ik merk dat ik, met 5 dagen rust, ongeveer tot minuut 75 mee kan. Dan vraag ik een wissel aan. Met minder rust werk ik mij in het zweet tot minuut 60 en dan vind ik het welletjes.

Uiteindelijk komt het vanzelf, maar het is nog even wachten tot je uithoudingsvermogen groeit en je het langer volhoudt. Tot die tijd, even netjes op de bank plaatsnemen. ;w
Ik zie al wat online mensen met rating 85 tot 88, zelfs die trekken geen wedstrijd, second wind trek je nog iets extra's eruit. En dat is elke wedstrijd met volle nieuwe balk.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Zalaroth schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:12:
[...]

oh, en doe geen harde paas terug naar je keeper vanaf je CB .. die ervaring heb ik al binnen. :+
Deze ervaring deel ik ook al met je 8)7 Alleen bij mij ging het via de paal uiteindelijk nog net goed :F

Overigens krijg ik wel het idee dat de Player Training wel een beetje overpowered is. Ik heb er nu zo'n 9 wedstrijden opzitten met Ajax. Vanaf week 1 alleen maar Cerny getrained, met (bijna) alleen maar Moeilijke Skills. Ik simuleer ze altijd, en Cerny is nu al 7 punten in Overall gestegen! Van 66 naar 73.

Als dit zo doorgaat zit Cerny na 2 seizoenen in de 85+
In ieder geval is hij al hard op weg om Fischer te vervangen.

[ Voor 39% gewijzigd door EricNL op 25-09-2015 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:38:
[...]

Ik zie al wat online mensen met rating 85 tot 88, zelfs die trekken geen wedstrijd, second wind trek je nog iets extra's eruit. En dat is elke wedstrijd met volle nieuwe balk.
Dan is het dus de bedoeling dat je je momenten kiest om ervoor te gaan, in plaats van als een idioot achter elke bal aan te rennen? Dat vind ik nou een pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

SinergyX schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:38:
[...]

Sorry met een volle balk kan je makkelijk een wedstrijd uitspelen en ik zit met een rating van 76 (Offline carrièremode), je moet niet alles zelf willen doen en de AI lekker zijn gangetje laten gaan.
Als je gewoon goed op je positie blijft spelen en 1 doelpunt kan scoren in een wedstrijd heb je zo een rating van 8,5 of hoger en ben je man of the match.
EricNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:41:
[...]

Deze ervaring deel ik ook al met je 8)7 Alleen bij mij ging het via de paal uiteindelijk nog net goed :F

Overigens krijg ik wel het idee dat de Player Training wel een beetje overpowered is. Ik heb er nu zo'n 9 wedstrijden opzitten met Ajax. Vanaf week 1 alleen maar Cerny getrained, met (bijna) alleen maar Moeilijke Skills. Ik simuleer ze altijd, en Cerny is nu al 7 punten in Overall gestegen! Van 66 naar 73.

van 60 tot 75 gaat het snel, daarna duurt het vrij lang voordat je een hogere Overall gaat krijgen.
Het is inderdaad met een goede training mogelijk om een speler veel beter te maken, maar is dat erg ?
Goed trainen en daarna verkopen en je kan naar paar seizoenen misschien Messi nog binnen halen bij Ajax ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
EricNL schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:41:
[...]

Ik heb niet het idee dat je boven het potentieel van een speler uit kunt komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 00:13
Vind het ook zeker een plus punt. Zorgen dat je tactisch goed staat en je zonder de bal ook eens je kop gaat gebruiken en rustig looplijnen gaat afschermen of mandekken. Je hoeft je echt niet te vervelen als je de bal niet hebt hoor.
Je ziet vaak aanvallers uit ongeduld op de bal jagen.. en blijven jagen.. Tja, dan lig je na een uur in coma. Doen ze in het eggie ook niet. Uiteraard ligt het ook aan je positie. Een rechtsback/linksback heeft het zwaar in deze fifa als je zowel wilt aanvallen als verdedigen. Eigenlijk moet je een keus maken, want beide is niet niet te doen.

Die bal komt vanzelf weer terug, dat geduld moet je hebben. Maar dat is voor mij misschien wat makkelijker aangezien ik ook verdedigend ingesteld ben. Ik geniet ervan om een tegenaanval om zeep te helpen met een drafje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 15:32
Razorbite schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:00:
[...]

Ik heb niet het idee dat je boven het potentieel van een speler uit kunt komen?
Als je het potentieel bedoelt dat op sites als futhead te vinden is: ja dat kan wel en kon altijd al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
Gister avond ook een complete serie van 10 wedstrijden gespeeld helaas net niet de titel kunnen halen maar wel gepromoveerd , wat is het heerlijk om een goal te scoren nu ! , je werkt dat veel mensen in het verleden alleen maar solo gingen met 1 speler of alles op goal schoten maar nu merk ik die altijd voetballend een oplossing zocht toch een voordeel heb tegen de rest.

Wat kunnen die keepers reddingen maken , en wat kunnen mijn spitsen toch kansen om zeep helpen , ik vind het 10 x beter als fifa 15 .

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Zalaroth schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:10:
Vind het ook zeker een plus punt. Zorgen dat je tactisch goed staat en je zonder de bal ook eens je kop gaat gebruiken en rustig looplijnen gaat afschermen of mandekken. Je hoeft je echt niet te vervelen als je de bal niet hebt hoor.
Je ziet vaak aanvallers uit ongeduld op de bal jagen.. en blijven jagen.. Tja, dan lig je na een uur in coma. Doen ze in het eggie ook niet. Uiteraard ligt het ook aan je positie. Een rechtsback/linksback heeft het zwaar in deze fifa als je zowel wilt aanvallen als verdedigen. Eigenlijk moet je een keus maken, want beide is niet niet te doen.

Die bal komt vanzelf weer terug, dat geduld moet je hebben. Maar dat is voor mij misschien wat makkelijker aangezien ik ook verdedigend ingesteld ben. Ik geniet ervan om een tegenaanval om zeep te helpen met een drafje.
Dit dus. Je zal als back ook niet bij elke aanval eroverheen gaan. Je moet eerst een aanval analyseren en bepalen of het handig is om over de aanvallers heen te gaan voor een voorzet, waar je in de vorige versies gerust als een gek naar voren kon blijven gaan.

Als spits zijnde stel ik mij telkens op voor de verdedigende linie van de tegenstander. Ik probeer een aanspeelpunt te zijn en ze over de flanken te laten spelen. Mijn speler is ongeveer 1.90m, dus ik wacht vanzelf een voorzet af. Als ze door het midden spelen probeer ik ruimte te creëren zodat ik de bal kan aannemen of om de verdediger kan draaien om mijzelf vrij te spelen. Ik ga niet als een debiel naar voren rennen en kijken waar de bal terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 15:32
Ik merk dat de interceptions, dat eigenlijk de allergrootste verandering is imho, erg gescript aan kunnen voelen. Vooral als ik van middellange afstand op een spits pass, beweegt de spits soms op een onnatuurlijke manier naar achter een verdediger, die door die pass supersnel getriggerd werd om de interception te maken. Ontzettend irritant dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Jesserr schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:29:
Ik merk dat de interceptions, dat eigenlijk de allergrootste verandering is imho, erg gescript aan kunnen voelen. Vooral als ik van middellange afstand op een spits pass, beweegt de spits soms op een onnatuurlijke manier naar achter een verdediger, die door die pass supersnel getriggerd werd om de interception te maken. Ontzettend irritant dit.
Sowieso zit er (nog) meer scripting in dan voorheen. Zo zie ik de meest dubieuze ballen wegstuiteren of keiharde ballen gegeven worden terwijl ik de passknop maar even indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Laatst online: 12-09 03:54
Supermach schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 08:58:
[...]

klopt. heb net een tweet naar ze gestuurd. ben ook benieuwd naar de reactie.
In de loop van vandaag wordt een nieuw code gestuurd. Ik weet natuurlijk niet of dat voor alle XBO gebruikers geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

shoombak schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:40:
[...]

Sowieso zit er (nog) meer scripting in dan voorheen. Zo zie ik de meest dubieuze ballen wegstuiteren of keiharde ballen gegeven worden terwijl ik de passknop maar even indruk.
Je weet wel dat er knoppen zijn gewijzigd zijn ? een Fancy-pass is verplaats naar een andere knop.
Als je op dezelfde manier passed, dan gaat je bal heel hard nu.

Ben allang blij dat de AI overpaast en niet als een kip zonder kop maar met de bal aan de voet blijft lopen.
Nu heb je tenminste het gevoel dat je kan onderscheppen en voelt het realistischer aan dan in Fifa 15.
Ik heb alleen gemerkt dat fifa een soort van Assist heeft, als je wisselt tussen spelers, dan merk je dat je ongeveer een seconde geen invloed hebt op zijn loop richting. Meestal is dit goed, maar je voelt het wel.

Maar iedereen moet concluderen dat Fifa 16 een stuk beter aanvoelt dan Fifa 15 op alle fronten.
Sommige zaken gaan nog net zo slecht als in fifa 15, maar andere zaken gaan weer een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 10-09 09:49
shoombak schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:40:
[...]

Niet met je eens. Ballen die wegstuiteren hebben meestal ook een oorzaak in deze FIFA. Dan wel te hard inspelen of de speler is niet vaardig genoeg om de bal in 1x mee te nemen.

Als je problemen ervaart dat de speler niet doet wat je wil, moet je is spelen met de controls. Vaak staat er dan een pass of power of the pass assist helemaal aan. Dit heeft dan tot gevolg dat het gescript aan kan voelen, wat natuurlijk ook zo is want de pc helpt je.

Qua gescript is deze FIFA 100x beter dan FIFA 15. Ik heb nog niet gehad dat ik echt het idee had dat een Heracles bijvoorbeeld tegen Ajax in de laatste minuten wel alles goed doet en de goal moet vallen. net alsof het niveau van de CPU omhoog gaat. Nog niet gehad dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
Ik heb echt nog nooit meegemaakt dat iets gescript aanvoelt, buiten de AI zelf dan... maar dat is in princiepe gewoon 1 groot script. Zo zal de AI op Semi Pro veel vaker naast schieten dan op World Class

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Blijkbaar moet je de arena keeper even veranderen als je last hebt van disconnecties. Net een paar fut spellen gespeelt zonder disconnectie.

"If you are having issues with disconnecting from fut games after they're over, try going into the customization screen in the main menu (not main fut menu the actual main menu) and change the arena keeper from tim howard to ANY RANDOM KEEPER. I found this on the EA Answers HQ and it's the only thing that has stopped the diconnects for me."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Arwintju schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 10:53:
[...]
Qua gescript is deze FIFA 100x beter dan FIFA 15. Ik heb nog niet gehad dat ik echt het idee had dat een Heracles bijvoorbeeld tegen Ajax in de laatste minuten wel alles goed doet en de goal moet vallen. net alsof het niveau van de CPU omhoog gaat. Nog niet gehad dus!
Mee eens. Het is nog vroeg, maar ik vind het heerlijk spelen. Ik speelde gister vanaf m'n buitenspeler de bal naar Gudelj die op de rand 16 stond met z'n rug tegen de goal. Ik wilde wel met de bal mee draaien richting de goal, maar in de draai stuiterde de bal net even omhoog waardoor Gudelj hem vervolgens heerlijk op de volley nam en zo in de hoek schoot. Zulke "random" dingen kunnen natuurlijk ook verkeerd uit pakken, maar dit zag je echt niet in Fifa 15.

In Fifa 15 was elke pass 100% straks en in de goede richting, en vrijwel elke aanname was altijd perfect. Ik heb op Fifa 15 meerdere malen spelers met een rating van 55 een bal van 60 meter die over hun schouder kwam in één keer dood zien leggen... En dat 3-4 keer per wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Pykow schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 09:59:
Sorry met een volle balk kan je makkelijk een wedstrijd uitspelen en ik zit met een rating van 76 (Offline carrièremode), je moet niet alles zelf willen doen en de AI lekker zijn gangetje laten gaan.
Als je gewoon goed op je positie blijft spelen en 1 doelpunt kan scoren in een wedstrijd heb je zo een rating van 8,5 of hoger en ben je man of the match.
Ik heb heel andere ervaring. Offline zal misschien wel 'beter' omgaan met je stamina, maar online is heel ander verhaal, online heb ik er al ruim 60 wedstrijden opzitten.

Met een 6"2 198lb met uitsluitend stilstaan en half-stick lopen (dus niet eens rennen) kom je op ~30-40% balkje over, met een 5"5 110lbs zonder sprint haal je ~45%. Sta je gewoon stil (tot melding afk) kan je 50% halen, maar dan doe je echt niets in de wedstrijd. Dit allemaal als ST, finisher.

En exploit van de dag, als je in worldrank naar speler 23 gaat, details opvraagt en direct terug gaat, heb je ~80% van je feats en stances unlocked (wo second wind, outside foot shot, long trow, early pass etc).

FUT, carriere etc, boeit me allemaal weinig, ik speel uitsluitend pro clubs en daar is het redelijk drama (en onrealistische schoten).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 25-09-2015 11:28 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
Van Wehkamp zojuist een bericht ontvangen via Twitter dat er vanmiddag een nieuwe code verstuurd wordt. Hopelijk nu wel 25 characters.

En de code is binnnen. Zo te zien is er gewoon een stuk weg gevallen van de eerste mail aangezien de eerste 12 characters nog het zelfde zijn. Vanavond maar eens proberen :9

[ Voor 39% gewijzigd door Woolfy681 op 25-09-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rambie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-06 21:20
Meer mensen met het probleem dat je online geen tegenstander kunt vinden?

Mijn Nat staat op open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:43

Hupske

AFCA

Wehkamp heeft mailtje gestuurd met een nieuwe code. Zo eens kijken of die werkt :)

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Iemand volgende probleem al gehad? Ik zat in een drop-in match, tijdens wedstrijd best veel eigenschappen unlocked, zoals assist shoots en games played enz. Minimaal wel 8 kenmerken. Na wedstrijd gekeken of ze geopend worden maar nee hoor ze staan nog locked :) geen 1 was unlocked.

- al paar keer naar hoofdmenu, geen verandering
- pro aanpassen opnieuw opslaan geen verandering
- ps4 opnieuw opgestart, geen verandering

Mijn pro is meegenomen uit fifa 15 ik weet niet of dat wat uitmaakt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
SC4RF4C3 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:08:
Iemand volgende probleem al gehad? Ik zat in een drop-in match, tijdens wedstrijd best veel eigenschappen unlocked, zoals assist shoots en games played enz. Minimaal wel 8 kenmerken. Na wedstrijd gekeken of ze geopend worden maar nee hoor ze staan nog locked :) geen 1 was unlocked.

- al paar keer naar hoofdmenu, geen verandering
- pro aanpassen opnieuw opslaan geen verandering
- ps4 opnieuw opgestart, geen verandering

Mijn pro is meegenomen uit fifa 15 ik weet niet of dat wat uitmaakt..
hoe neem je je pro mee uit 15 dan ? en kan dit ook offline gebruikt worden of alleen online ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
taker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 13:51:
[...]

hoe neem je je pro mee uit 15 dan ? en kan dit ook offline gebruikt worden of alleen online ?
Doet ie automatisch, je moet wel alle verdiensten opnieuw open spelen, volgens mij neemt ie alleen de uiterlijk van je pro mee. Ik speel alleen online, weet niet of offline zelfde is.

[ Voor 7% gewijzigd door SC4RF4C3 op 25-09-2015 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Weet iemand hoe je die cirkeltjes uit zet om de speler tijdens het spel? Ik zie nu de hele tijd een speler met een cirkel erom en dan vierkantje, of rondje staan ofzo... moet die zooi niet. Ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
drusloos schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:50:
Weet iemand hoe je die cirkeltjes uit zet om de speler tijdens het spel? Ik zie nu de hele tijd een speler met een cirkel erom en dan vierkantje, of rondje staan ofzo... moet die zooi niet. Ps3
R3 indrukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ongelooflijk dat je nog steeds elke keer je taal moet kiezen aan het begin van het spel.. 8)7
Wanneer gaan ze eens leren dat gewoon in de settings te stoppen.

[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2015 14:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drusloos
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 23:36
Topp dankej!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ik snap de berichten niet goed dat F16 moeilijker is? Speel op prof (eerste paar wedstrijdenem semi-prof), maar zojuist van PSV gewonnen met Roda 0-6. Eigenlijk zou dit toch niet moeten kunnen aldus berichten mbt moeilijkheid? Snap niet goed waar t vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Exterminator schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:01:
Ik snap de berichten niet goed dat F16 moeilijker is? Speel op prof (eerste paar wedstrijdenem semi-prof), maar zojuist van PSV gewonnen met Roda 0-6. Eigenlijk zou dit toch niet moeten kunnen aldus berichten mbt moeilijkheid? Snap niet goed waar t vandaan komt.
Offline spelen in deze tijden snap ik sowieso niet :') Maargoed, online lijkt het allemaal wat moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
shoombak schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:07:
[...]

Offline spelen in deze tijden snap ik sowieso niet :') Maargoed, online lijkt het allemaal wat moeilijker.
Offline spelen is meestal ter opwarming en het wennen aan de controls(in geval van nieuwe fifa). Voor mij tenminste:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
[...]

Ik speel al lang geen online meer. Er is altijd wel een bepaalde manier van spelen die het beste is en dat doen ze dan allemaal.. (yay?)
Vorige jaren was dat overduidelijk balletje naar voor en laat Ronaldo maar scoren :X
Of die middellijn goal glitch.. etc

Ik heb veel meer fun met offline.

[ Voor 3% gewijzigd door SmokingCrop op 25-09-2015 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Het wordt naar mate je verder komt moeilijker (carriere)
En met PSV ben je sowieso al de betere, speel je tegen een gelijkwaardig team, raak op 1-0 achter en je zult zien dat de tegenstander de bal wel heel goed kan rondspelen. Ook achterin, puur op balbezit spelen. Dan is het vrij lastig om de bal terug te veroveren. Een aanzienlijk verschil met '15, waar je op prof wellicht al minder snel een doelpunt tegen kreeg, maar zelf ook veel meer kans had om te scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
dutchgio schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:46:
[...]

Het wordt naar mate je verder komt moeilijker (carriere)
En met PSV ben je sowieso al de betere, speel je tegen een gelijkwaardig team, raak op 1-0 achter en je zult zien dat de tegenstander de bal wel heel goed kan rondspelen. Ook achterin, puur op balbezit spelen. Dan is het vrij lastig om de bal terug te veroveren. Een aanzienlijk verschil met '15, waar je op prof wellicht al minder snel een doelpunt tegen kreeg, maar zelf ook veel meer kans had om te scoren.
Ik speelde met Roda ;)

Blijkbaar moet k nu wel iedere x het niveau handmatig aaanpassen voordat de wedstrijd begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Er wordt veel meer overgespeeld door de tegenstander en hierdoor wordt het lastiger om de bal af te pakken.
De verdediging en keeper zijn een stuk beter geworden op semi-prof niveau als je het vergelijkt tussen Fifa 15 en Fifa 16.
Soms heb ik ook makkelijkere wedstrijden erbij zitten.
SmokingCrop schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 15:26:
[...]

Ik speel al lang geen online meer. Er is altijd wel een bepaalde manier van spelen die het beste is en dat doen ze dan allemaal.. (yay?)
Vorige jaren was dat overduidelijk balletje naar voor en laat Ronaldo maar scoren :X
Of die middellijn goal glitch.. etc

Ik heb veel meer fun met offline.
Fifa 2005 is het laatste deel die ik online heb gespeeld.
Steeds ragequiters of mensen die aan het trollen zijn
en vergeet natuurlijk niet de wedstrijden zoals : Real vs Real of Barca vs Barca

Ik ben vanaf Fifa 10 overgestapt van PC naar Console omdat de PC altijd ver achterliep.
Nu 5 jaar later geniet ik nog steeds van Offline Fifa.
Carriière mode kan lastig worden na een paar seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Exterminator schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:07:
[...]

Ik speelde met Roda ;)

Blijkbaar moet k nu wel iedere x het niveau handmatig aaanpassen voordat de wedstrijd begint?
:*)

Als het goed is kun je dat bij de instellingen aanpassen, dan hoef je het niet per wedstrijd meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannyvdb1997
  • Laatst online: 08:04
Als ik met seizoenen een wedstrijd speel, komt het vaak voor dat de uitslag niet wordt opgeslagen. Meer mensen last van? Ik speel op PS3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
dutchgio schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:29:
[...]

:*)

Als het goed is kun je dat bij de instellingen aanpassen, dan hoef je het niet per wedstrijd meer te doen.
Huh, ben ik dan zo scheel? Zie alleen de opties pas na t toewijzen van de controller aan t team...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Exterminator schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:42:
[...]

Huh, ben ik dan zo scheel? Zie alleen de opties pas na t toewijzen van de controller aan t team...
In carriere bedoel je dan?
In heel Fifa is het instellingen > spelindtellingen > moeilijkheidsniveau
In carriere onder kantoor > instellingen spelinstellingen > moeilijkheidsniveau

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Pykow schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 16:28:
[...]

Ik ben vanaf Fifa 10 overgestapt van PC naar Console omdat de PC altijd ver achterliep.
Nu 5 jaar later geniet ik nog steeds van Offline Fifa.
Carriière mode kan lastig worden na een paar seizoenen.
Je verwisseld console met pc 😉

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Hebben er meer mensen last van behoorlijke stutters / lage FPS op de PC versie? FIFA15 speelde super vloeiend met alles op het hoogste, terwijl FIFA16 met alle settings minimaal nog steeds stottert en laggy aanvoelt. Ik speel op een i7 4770K met HD7970, dat mag toch geen probleem zijn lijkt me.

Kan hier niks over vinden, in de vorige 6-7 pagina's hier niet en ook niet op google, ben ik dan echt de enige? 8)7 Het is eigenlijk niet speelbaar op deze manier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Op de xbox one heb ik nog geen patch gezien voor fifa 16. Is de patch al wel uit voor de ps4 en de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
The Jackel schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:41:
Op de xbox one heb ik nog geen patch gezien voor fifa 16. Is de patch al wel uit voor de ps4 en de pc?
tijdens de digitale pre load zat wel een patch bij , ps4 versie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
NickThissen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:28:
Hebben er meer mensen last van behoorlijke stutters / lage FPS op de PC versie? FIFA15 speelde super vloeiend met alles op het hoogste, terwijl FIFA16 met alle settings minimaal nog steeds stottert en laggy aanvoelt. Ik speel op een i7 4770K met HD7970, dat mag toch geen probleem zijn lijkt me.

Kan hier niks over vinden, in de vorige 6-7 pagina's hier niet en ook niet op google, ben ik dan echt de enige? 8)7 Het is eigenlijk niet speelbaar op deze manier.
Heb je je FPS vast gezet in je instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 07:43

Hupske

AFCA

NickThissen schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:28:

Volgens mij heeft ook niemand problemen met de PC versie. Bij mij loopt die gewoon lekker vloeiend. I7 3770 met r9 290x.

Wellicht de fps vast op 30 of 60 zetten?

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
taker1987 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 19:44:
[...]

tijdens de digitale pre load zat wel een patch bij , ps4 versie .
Ik heb de versie op disc. Meende dat er vandaag een patch uitgekomen was, maar kan ook zijn dat deze gisteren al uit was en meteen mee is gegaan tijdens de installatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Ik/een vriend van me ziet de behaaldr trofeeën niet (PS4). Ik zie die van hem wel. Ligt de sync achter of iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De nieuwe schiet animaties in Fifa 16 is toch wel tof om te zien. De tempo in seasons is bijna perfect.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2015 23:01 ]

• JeroenNietDoen
  • Nu online
[...]

Ik speel puur career mode.

Ik snap juist dat online spelen niet. Iedereen speelt met Barca of Real. Lekker origineel allemaal...

Verwijderd

Wie o wie? Fifa 16, eigen toernooi, 2 spelers in 1 team en tegen de Xbox one. Een controller is blauw, de ander is rood.
Is er een mogelijkheid om het rode en blauwe driehoekje boven de speler duidelijker/ groter te maken? De helft van de tijd zien we niet wie we zijn... We hebben gezocht, maar niks gevonden...

• dutchgio
Dat had ik ook, als je alleen speelt heb ik er geen last van, maar met meerdere spelers wordt het lastig om te herkennen welke speler je nu hebt geselecteerd.
Heb de instellingen nog niet nagelopen of je het kan aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Even de Engelse commentary files upgeload voor de mensen die het nodig hebben:
https://mega.nz/#!ztIklCz...2jticoI-q1WW6qvl7_kBILl7Q

unzip & copy/paste naar de hoofdmap (...\FIFA 16)

Je kan gewoon Rechts klikken op FIFA 16 in Origin -> speleigenschappen -> Taal game aanpassen.
Daarbij checked hij je bestanden en dan ziet hij dat de commentary files er niet zijn. Origin download deze dan en laat de andere commantary bestanden staan. :)

[ Voor 59% gewijzigd door SmokingCrop op 27-09-2015 15:32 ]

• maswa1414
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16-08 16:47
Toch maar weer Fifa 16 aangeschaft naast Pes 2016 .
Ik moet zeggen dat ik het een heerlijke game vind!
Scoren gaat gewoon wat moeilijker en het is wachten op het gaatje dat uiteindelijk vanzelf ontstaat ;)
Fifa 15 speelde ik op wereldklasse en ik moest even een level omlaag bij Fifa 16 omdat het simpelweg wat moeilijker is. Het is zoals eerder gezegd moeilijker om een doelpunt te maken en dat maakt het tegelijkertijd voor mij in ieder geval een stuk leuker! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 22:28
Waar een schijtgame zeg. Realisme noemen ze dat, laat me toch niet lachen. Waarom draait Cristiano Ronaldo als een vrachtwagen? Waarom duurt het uren voordat een speler een bal onder controle heeft? Waarom schieten spelers constant tegen elkaar op? Verder zijn de botsingen nog net zo kansloos en is de scheidsrechter misschien nog wel kanslozer.

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
NotSoSteady schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:54:
Waar een schijtgame zeg. Realisme noemen ze dat, laat me toch niet lachen. Waarom draait Cristiano Ronaldo als een vrachtwagen? Waarom duurt het uren voordat een speler een bal onder controle heeft? Waarom schieten spelers constant tegen elkaar op? Verder zijn de botsingen nog net zo kansloos en is de scheidsrechter misschien nog wel kanslozer.
Dan speel jij een ander spel dan wat ik speel :+

• NotSoSteady
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:11:
[...]

Dan speel jij een ander spel dan wat ik speel :+
Of jouw standaard is heel laag, die kans acht ik groter.

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Ik heb een fifa 16 xbox 360 preorder bonus code liggen. Ik had bij wehkamp de verkeerde versie besteld (dom) en krijg dus ook de verkeerde preorder bonus.

Heeft 15 euro aan fut waarde en een keuze uit een vreugdedansje (ko of robot). 5 euro voor de liefhebber. Doe maar een privé berichtje bij interesse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 10-09 19:39
Denk niet dat aan de standaard van Ilovesoccerx7 ligt NotSoSteady, want denk dat FIFA 16, op enkele schoonheidsfoutjes, echt goed speelt. Maar het is niet erg als je nog niet zo goed in de game bent, beetje oefenen en dan komt dat wel goed. Dan zal je hopelijk ook inzien dat het een goede verbetering is ten opzichte van FIFA 15.

FIFA Benelux Administrator

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Ik geef je groot gelijk. Lijkt wel flipperen co op online. Bal gaat steeds heen en weer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Helaas heb je gelijk, spel is op hele kleine puntjes misschien beter dan fifa 15 en dat is dan vooral offline of fut mode. Online en vooral pro clubs is het nog steeds net zo slecht als fifa 15. Ik snap niet waarom mensen dit zo snel accepteren, EA is vies bezig lekker makkelijk geld verdienen door alleen FUT groter te maken en alle andere mode door alleen een rooster update te geven en weer op markt te brengen. Niemand kan mij zeggen dat fifa 16 in zijn geheel een verbetering is vooral niet in pro clubs. En ja ook ik heb weer gekocht puur omdat PES geen pro clubs heeft.

• SinergyX
MyUtd4Life schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 17:54:
Denk niet dat aan de standaard van Ilovesoccerx7 ligt NotSoSteady, want denk dat FIFA 16, op enkele schoonheidsfoutjes, echt goed speelt. Maar het is niet erg als je nog niet zo goed in de game bent, beetje oefenen en dan komt dat wel goed. Dan zal je hopelijk ook inzien dat het een goede verbetering is ten opzichte van FIFA 15.
Nee, dat is gewoon denigerend blind gezwam, 'niet erg als je nog niet zo goed bent..' werkelijk?

Volgens mij ben je juist goed als je tot aan de fouten van de game kan komen, wat in deze versie al relatief simpel is.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 26-09-2015 19:37 ]

• Luxicon
  • Laatst online: 18-07-2021
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CPwbJjwW8AAp6jD.jpg:large

Fake of real?

...

• Amaze86
  • Laatst online: 20:48
Wat denk jezelf ooo

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Verwijderd

je kan het spel dus niet. Bij mij nemen ze de bal wel goed aan etc, omdat ik ze niet te hard in speel en op hun goede been etc.

Je kan idd niet meer een hoge dieptepass op Ronaldo geven en dat hij hem op zijn borst aanneemt op volle snelheid.

Het is realisme, voor arcade moet je naar pes

Verwijderd

SC4RF4C3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:05:
[...]

Helaas heb je gelijk, spel is op hele kleine puntjes misschien beter dan fifa 15 en dat is dan vooral offline of fut mode. Online en vooral pro clubs is het nog steeds net zo slecht als fifa 15. Ik snap niet waarom mensen dit zo snel accepteren, EA is vies bezig lekker makkelijk geld verdienen door alleen FUT groter te maken en alle andere mode door alleen een rooster update te geven en weer op markt te brengen. Niemand kan mij zeggen dat fifa 16 in zijn geheel een verbetering is vooral niet in pro clubs. En ja ook ik heb weer gekocht puur omdat PES geen pro clubs heeft.
de gameplay is megaveranderd! Mensen klagen omdat ze niet meer het simpele hoge steekbal kunnen geven..
Je moet positiespel beheersen en goed om je heen kijken. Elke aanval gaat dus weer anders want de standaard aanvallen kan niet meer zo makkelijk en daar ben ik als echte voetballer blij om! Speel div2 alweer in seasons :)

Scoren is easy for me want ik speel Fifa al jaren op balbezit en positiespel en ben juist blij dat al die domme crossballen van linksachter naar rechtsvoor niet meer kan etc.

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
Scheids is wel een tikkeltje overdreven streng. Verder kan ik nog niet wennen aan de gameplay,offline of online. AI op WC is bijv net schaken. Ben nog niet zo happy met deze fifa

[ Voor 3% gewijzigd door ptholemy op 26-09-2015 22:32 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Gisteren met vier man uitgebreid gespeeld. Andere gast had PES mee, dus konden goed vergelijken. Ben in ieder geval blij dat ik weer voor FIFA gekozen heb; speelt imho beter dan 15. Passen gaat veel lekkerder, collision detection is niet zo achterlijk als in voorgaande delen en de spanningsopbouw is beter geregeld omdat een aanvalt écht goed moet worden opgezet.

Dat hele vrouwenvoetbal kan me gestolen worden verder, maar OK. PES had wat leuke momenten, zeker bij doelpogingen..maar vind het verder gewoon niet lekker spelen, al speelt het weer beter dan 14/15.

[ Voor 13% gewijzigd door Exorcist op 26-09-2015 22:59 ]

• JeroenNietDoen
  • Nu online
Inmiddels al een stuk beter ingespeeld. Puntje van kritiek blijft dat de AI een bal control heeft waar Messi jaloers op zou zijn :+

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:22:
[...]
de gameplay is megaveranderd! Mensen klagen omdat ze niet meer het simpele hoge steekbal kunnen geven..
Je moet positiespel beheersen en goed om je heen kijken. Elke aanval gaat dus weer anders want de standaard aanvallen kan niet meer zo makkelijk en daar ben ik als echte voetballer blij om! Speel div2 alweer in seasons :)

Scoren is easy for me want ik speel Fifa al jaren op balbezit en positiespel en ben juist blij dat al die domme crossballen van linksachter naar rechtsvoor niet meer kan etc.
Amen!

• SC4RF4C3
[...]

Zie jij mij ergen zeggen dat ik steekballetjes nodig heb om te scoren :)
De mensen die fifa 16 niet beter vinden klagen niet omdat ze moeite hebben met scoren, dan moet je maar is beter lezen waarom ze klagen.
Ik zit ook op echt voetbal :) en ik vind fifa 15 en 16 verre van echt voetbal (nogmaals voornamelijk pro clubs). De echte voetballers horen juist niet zo snel tevreden te zijn met een v1.2 van fifa 15. Ze hadden beter naar hun klanten moeten luisteren ipv alleen maar geld pompen in FUT!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Sorry maar voor mij is fifa 16 beter dan fifa 15.

Ik ben nog niet tegengekomen dat een speler van de graafshap opeens de dribbel skills heeft van Messi.

Natuurlijk is het nog niet helemaal top. Maar dat is al jaren zo het geval.
Toch is er nog geen andere voetbal game die zo compleet is. Zoveel sfeer heeft en nog in mijn ogen een goed werkende gameplay heeft.

Ik heb nog niets te klagen. Ik ben geen nieuwe bug tegengekomen. Ze hebben niet alles gefixt jammer maar als je een voetbal game wilt spelen moet je de bugs maar voor lief nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Kan zelf maar niet wennen aan FIFA 16, misschien moet ik het meer tijd geven.

Vind het leuk dat ze het realistisch hebben gemaakt, maar die passing on purpose vind i irritant. Maar waar ligt de grens? Willen we een sim hebben of een game dat leuk is om te spelen? Ik ga liever voor die laatste.

FIFA 11 vond ik zelf de beste FIFA van last gen. Hoop dat EA met FIFA 17 ook echt nieuwe features gaat introduceren wat ook echt iets gaat toevoegen aan FIFA. Tot nu toe vind ik FIFA 16 geen 60 euro waard. Ik snap nog steeds niet waarom EA nog helemaal niks met online career mode doet, want FM kan het al. Waarom FIFA niet? Houden ze expres features achter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
En dan speel je fut? of carreer? Doe eens pro clubs met 3-4 tegenstanders :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 22:14:
[...]
je kan het spel dus niet. Bij mij nemen ze de bal wel goed aan etc, omdat ik ze niet te hard in speel en op hun goede been etc.

Je kan idd niet meer een hoge dieptepass op Ronaldo geven en dat hij hem op zijn borst aanneemt op volle snelheid.

Het is realisme, voor arcade moet je naar pes
Heb je gezien hoe Ronaldo draait? Dat is realisme? Laat me toch niet lachen, je hebt meer het gevoel dat je met een stel amateurs bezig bent. Daarnaast heb ik het gewoon over simpele aannames met een enkele x druk, waarbij je wilt terugdraaien met een draaicirkel groter dan een vrachtwagen. Het is next-gen dus dan mogen we wel wat meer verwachten qua animaties, physics bij een botsing en ga zo maar door.
Pagina: 1 ... 16 ... 22 Laatste