• Mathijs14
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 18:06
Mede-auteur:
  • Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 12:43

Edzeau

FIFA 16 - PLAY BEAUTIFUL
FIFA 16 innoveert op alle vlakken om een gebalanceerde, authentieke en spannende voetbalervaring te bieden die je op jouw manier op een hoger niveau laat spelen. Je verdedigt met zelfvertrouwen, hebt controle op het middenveld en je creëert meer magische momenten dan ooit. FIFA 16 – Play Beautiful.

[YouTube: https://youtu.be/AfeDwkIaHNY]

New Features

VERDEDIGEN MET ZELFVERTROUWEN
FIFA 16 geeft je de middelen om je tegenstander vol vertrouwen af te stoppen. Beweeg met grotere vrijheid als verdediger - vertrouw op je team om als eenheid te verdedigen en op je laatste linie om dreigende loopacties in de gaten te houden zodat er balans komt tussen aanval en verdediging.

BEHENDIGHEID IN VERDEDIGING
Gebruik 25 vernieuwende wijzigingen in de bewegingsvrijheid en de motoriek om technische spelers te dekken. Wendbare verdedigers kunnen de ruimte dichtlopen, snel van richting veranderen en met zijwaartse bewegingen de tegenstander bijhouden. Je voelt de bewegingsvrijheid als je loopbewegingen afdekt en aanvallen onderbreekt.

ALS EEN EENHEID VERDEDIGEN
Verdedig samen, win samen. Vertrouw op je verdedigers dat zij de gaten afdekken terwijl jij op de aanvaller afgaat. Nieuwe verdedigende AI laat de spelers beter bewust zijn van de gevaarlijke ruimte op het veld in relatie tot de bal en hun tegenstander. Je teamgenoten laten zich zakken om slimme aanvallende loopacties af te stoppen en openingen voor een aanval af te dekken.

NIEUWE BASISBESTURING TACKELEN
Ga het duel aan en win de bal terug met de nieuwe tackelmechanismes en -animaties. Door de geheel nieuwe sliding, staande tackle en neptackle wordt het jagen op de bal directer en levert het meer voldoening en plezier op!

CONTROLE OP HET MIDDENVELD
Op het middenveld worden wedstrijden gewonnen en verloren. Ook in FIFA 16 is het middenveld belangrijk. Houd balbezit en bouw geduldig op of geef slimme passes in de ruimte om een aanval op te zetten.

SLIMME ONDERSCHEPPINGEN
Spelers anticiperen op passes en verplaatsen zich om aanvalsopties en openingen voor passes af te dekken. Slimmere teamgenoten zoeken naar ruimte en bieden meer mogelijkheden om op te bouwen via het middenveld.

PASSEN MET EEN DOEL
Een revolutie op het gebied van passen. Met FIFA 16 kun je scherpe, splijtende passes geven om je teamgenoten met precisie te bereiken. Gebruik een nieuw mechanisme om met strakke passes over de grond naar teamgenoten in kleine ruimtes te spelen, waardoor er aanvalsmogelijkheden ontstaan.

MAGISCHE MOMENTEN
Creëer meer WAUW-momenten. In FIFA 16 hebben spelers net dat beetje extra dat elk team nodig heeft om magische momenten te creëren en defensies open te breken.

DRIBBELEN ZONDER AANRAKEN
De beste aanraking kan de aanraking zijn die zich nooit voordoet. Maak jezelf los van de bal om tijd te winnen, afstand te creëren, een schijnbeweging te maken of je tegenstander voorbij te gaan, zoals Messi in topvorm doet. Aan de bal heb je de beschikking over een bijna grenzeloze creativiteit.

DYNAMISCHE VOORZETTEN
Zet die bal voor! Met authentieke voorzetten kun je teamgenoten met meer precisie bereiken. Aanvallende spelers raken de bal en rennen naar de bal vol overtuiging. Ze brengen de verdediging in de war door voorzetten heel gemeen achter de laatste linie te geven.

KLINISCH AFMAKEN
Raak de bal correct en maak het af als een prof. Door de voet en enkel beter te plaatsen, kunnen spelers met meer variatie schieten en doelpunten maken. Je kunt voelen waar de bal geraakt wordt en je kunt je benadering aanpassen voor meer nauwkeurigheid en kracht.

FIFA Trainer
Haal alles uit jezelf met FIFA Trainer. Met de optionele grafische schil kun je beter leren spelen. Deze toont gameplaymogelijkheden op basis van je niveau en de positie op het veld. Het begint met basisopdrachten, maar er zijn ook hints met meer diepgang voor de meest vaardige spelers.

LANDENTEAMS DAMES
De dames doen nu ook mee. Speel met de 12 dameslandenteams, voor het eerst in de FIFA-serie, in het speltype Aftrap, een offline toernooi en online vriendschappelijke wedstrijden.

Platformen: PC, PS3, X360, XONE, PS4
Ontwikkelaar(s): EA Canada
Uitgever(s): Electronic Arts
Spelserie: FIFA
Releasedatum: 24 September 2015
Genre(s): Sport, voetbal
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

Fifa 16 beeldmateriaal

Vrouwenvoetbal
nieuws: EA kondigt FIFA 16 aan met vrouwenvoetbal als primeur

FIFA16 Preview - E3
Nieuws Tweakers: FIFA 16 Preview - Vrouwen maken hun debuut

FIFA 16 Gameplay Features: No Touch Dribbling

Links

[Voor 111% gewijzigd door Edzeau op 16-09-2015 22:59]

• bravehendrik
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-10-2016
Nieuwe cover Fifa 16 uitgelekt

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[/img]

Marcelo en Varane zijn niet vernieuwd, Benzema heeft rare haar textures. Modric en Lucas Silva moeten nog een 3D model krijgen:

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mars18 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Ziet er cool uit, de man van 100 miljoen mocht niet mee doen?
Met zn gekke haar :P :D :D
Die hoeft geen nieuwe scansessie, ze hebben alleen zijn haar een update gegeven ;)

Oja nog een screenshot van de website geplukt:

[Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 21-07-2015 11:03]

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 22:13
Mars18 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:25:
[...]

Waar zie je bloemen?
Dat stadion uit Canada is vet :)

Nogmaals: Echt een mooi gebaar van EA.

FIFA Benelux Administrator

• MyUtd4Life
Nieuwe designs van FUT kaarten. Even wennen, maar niet ontzettend lelijk / mooi.

Later vandaag, tijdens de Microsoft persconferentie, worden de (nieuwe) Legends bekend gemaakt.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21:51
Haha heerlijk

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• dannbla
  • Laatst online: 25-01 22:37
haha al die positieve casual gamer reacties hier, fifa veteraan to the bone hier... Sinds 08 ontbreekt ie al, en dit deel is niet anders ik vind het echt te kansloos. Well played EA... Well played:

[Voor 6% gewijzigd door dannbla op 08-09-2015 20:46]

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 22:16

Zou de echte draft maar zo werken :P

• dannbla
Rivanov schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:20:
Adaptive vsync in Nvidia Inspector? Heb nu Locked 60FPS ingesteld via de FIFA instellingen op de PC.

Console versie is gameplay toch 60FPS?

/edit: Ingesteld en inderdaad, alles nu 60FPS. :)
Nee op console zijn de eerdergenoemde dingen niet 60 FPS, de gameplay verder wel.
Kaap schreef op woensdag 09 september 2015 @ 06:03:
[...]

Als je denkt dat PES elk jaar een nieuwe engine heeft vrees ik dat je ook van een koude kermis thuiskomt.
Nou i.t.t EA kwam konami in 2014 met de nieuwe (from the ground up) FOX Engine. EA teert al sinds 08 op dezelfde engine en de daarbij behorende tekortkomingen. Fix dit dan eerst voordat je tof komt doen met je scheerschuimspuitbus?! Ik snap echt niet hoe ze hier elk jaar weer mee weg komen.

Voor de blinden hij heeft al jaren geen fluit.

[Voor 16% gewijzigd door dannbla op 09-09-2015 07:06]

• MyUtd4Life
Dat er een Web App komt voor FIFA 16 Ultimate Team lijkt inmiddels wel zeker na het zien van deze afbeelding:

• dannbla
Bruh!

Winkel Datum Tijd
Media Markt Enschede 15 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Leeuwarden 16 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Groningen 17 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Amersfoort 18 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Amsterdam ArenA 19 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Rotterdam Centrum 20 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Maastricht 21 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Den Bosch 22 september 2015 12:00 - 19:00

[Voor 61% gewijzigd door dannbla op 13-09-2015 15:25]

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-01 16:30
epamel schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:08:
Die bundels worden verkocht maar meestal zit er een download voucher in, en die is denk ik nog niet vrij gegeven ze zeggen wel dat je meteen kan spelen maar geloof er niets van.

Vanaf 17 sep kan je via ea access als eerste een trial van 10 uur spelen de volledige game van Fifa 16. En dat is alleen voor de Xbox One.

Eerder denk ik toch niet.. maar ik kan het ook mis hebben..
Waarom heeft een maat van me dan dit,

? Hij heeft vandaag die set gekocht en kan gewoon spelen.

[Voor 3% gewijzigd door rejer op 15-09-2015 17:26]

• rejer
  • Registratie: februari 2012
  • Laatst online: 24-01 16:30
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:30:
Als die game dus al nu in de schappen komt, breekt de pleuris uit bij EA access :P
Hij heeft de fiifa bundel gekocht geen losse fifa's nog ;)

[Voor 19% gewijzigd door rejer op 15-09-2015 17:33]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Exterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:42:
M'n exemplaar wordt tussen 14-18uur geleverd morgen, aldus de Wehkamp site :)
Netjes op tijd dus :)

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 22:53

Hij is best sexie 1 dag voor de release

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• MyUtd4Life
Gisteren FUT Draft online finale gehaald. Na vijf minuten krijg ik ongelukkige rode kaart en penalty tegen, welke ik gelukkig nog kan tegenhouden. Vervolgens weet ik nog twee goals te maken voor rust, dus denk ik dat er nog niet veel aan de hand is. Tot de 51e minuut, waarin hij de aansluitingstreffer maakt. Er staan nog geen 59 minuten op de klok of mijn voorsprong is weg én sta ik nog achter ook. Ongelofelijk hoe snel dat ging, maar had echt het gevoel dat ik machteloos stond bij zijn aanvallen. Vervolgens nog wel nodige kansen gehad, maar in de counter werd het 2-4. Erg lullig om op zo'n manier finale uit handen te geven.

Vervolgens maar overgestapt naar online seizoenen, waarin ik het volgende team heb samengesteld:

Link voor de liefhebbers: https://www.easports.com/...Id=fhPnbyLHnLWjR:FFA16PS4

Team speelt erg goed en is daarnaast ook erg betaalbaar. Burak Yilmaz is met tien goals in drie wedstrijden (uiteraard online) lekker bezig en ook de rest van het team speelt prima. Met de coins die ik nu nog over heb wil ik gaan beginnen aan een fitness / tweede team. Iemand wellicht suggesties wat ik daarvoor kan maken?

Speel op PS4 overigens, dus geen EA Access voordelen gehad. Wel game al paar dagen liggen.

• Thomas18GT
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 14:22
Neymar in een packje, verkocht en een mooi team van gekocht die vast nog wel in waarde gaat stijgen >:)

• Luxicon
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021

Fake of real?

...

• iNFiNiTY-
  • Registratie: juli 2008
  • Laatst online: 09-01 20:44
Iemand postte toch dat ie een paars/roze kit wilde? Dit wat?

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21:15

nexhil

BAM!

Mijn team komt steeds meer in de buurt van wat ik wil.

Denk nog Griezman en een betere verdedigende middenvelder, maar die zijn schaars in de BBVA.
Begin Mathieu wel echt steeds mee te waarderen, alleen irritant dat ie soms als een gek mee naar voren komt en ik me afvraag waar mijn verdedigers zijn bij een tegen counter :D

[Voor 30% gewijzigd door nexhil op 28-10-2015 08:59]

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Wanneer ik (op PS4) online vriendschappelijke tegen iemand anders wedstrijdjes speel, komt het voor dat er een behoorlijk rood gekleurde bal gebruikt wordt welke in sommige situaties (combinatie met overdag/avond, stadion en kleur tenues) behoorlijk lastig zichtbaar is.

Helaas zijn de omstandigheden (behalve shirtje) en kleur bal niet te beïnvloeden. Ben ik de enige, of..?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2021
Lol pak rood in wedstrijd en alsnog kan ik wisselen :P

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee