• Mathijs14
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11:04
Mede-auteur:
  • Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11:57

Edzeau

FIFA 16 - PLAY BEAUTIFUL
FIFA 16 innoveert op alle vlakken om een gebalanceerde, authentieke en spannende voetbalervaring te bieden die je op jouw manier op een hoger niveau laat spelen. Je verdedigt met zelfvertrouwen, hebt controle op het middenveld en je creëert meer magische momenten dan ooit. FIFA 16 – Play Beautiful.

[YouTube: https://youtu.be/AfeDwkIaHNY]

New Features

VERDEDIGEN MET ZELFVERTROUWEN
FIFA 16 geeft je de middelen om je tegenstander vol vertrouwen af te stoppen. Beweeg met grotere vrijheid als verdediger - vertrouw op je team om als eenheid te verdedigen en op je laatste linie om dreigende loopacties in de gaten te houden zodat er balans komt tussen aanval en verdediging.

BEHENDIGHEID IN VERDEDIGING
Gebruik 25 vernieuwende wijzigingen in de bewegingsvrijheid en de motoriek om technische spelers te dekken. Wendbare verdedigers kunnen de ruimte dichtlopen, snel van richting veranderen en met zijwaartse bewegingen de tegenstander bijhouden. Je voelt de bewegingsvrijheid als je loopbewegingen afdekt en aanvallen onderbreekt.

ALS EEN EENHEID VERDEDIGEN
Verdedig samen, win samen. Vertrouw op je verdedigers dat zij de gaten afdekken terwijl jij op de aanvaller afgaat. Nieuwe verdedigende AI laat de spelers beter bewust zijn van de gevaarlijke ruimte op het veld in relatie tot de bal en hun tegenstander. Je teamgenoten laten zich zakken om slimme aanvallende loopacties af te stoppen en openingen voor een aanval af te dekken.

NIEUWE BASISBESTURING TACKELEN
Ga het duel aan en win de bal terug met de nieuwe tackelmechanismes en -animaties. Door de geheel nieuwe sliding, staande tackle en neptackle wordt het jagen op de bal directer en levert het meer voldoening en plezier op!

CONTROLE OP HET MIDDENVELD
Op het middenveld worden wedstrijden gewonnen en verloren. Ook in FIFA 16 is het middenveld belangrijk. Houd balbezit en bouw geduldig op of geef slimme passes in de ruimte om een aanval op te zetten.

SLIMME ONDERSCHEPPINGEN
Spelers anticiperen op passes en verplaatsen zich om aanvalsopties en openingen voor passes af te dekken. Slimmere teamgenoten zoeken naar ruimte en bieden meer mogelijkheden om op te bouwen via het middenveld.

PASSEN MET EEN DOEL
Een revolutie op het gebied van passen. Met FIFA 16 kun je scherpe, splijtende passes geven om je teamgenoten met precisie te bereiken. Gebruik een nieuw mechanisme om met strakke passes over de grond naar teamgenoten in kleine ruimtes te spelen, waardoor er aanvalsmogelijkheden ontstaan.

MAGISCHE MOMENTEN
Creëer meer WAUW-momenten. In FIFA 16 hebben spelers net dat beetje extra dat elk team nodig heeft om magische momenten te creëren en defensies open te breken.

DRIBBELEN ZONDER AANRAKEN
De beste aanraking kan de aanraking zijn die zich nooit voordoet. Maak jezelf los van de bal om tijd te winnen, afstand te creëren, een schijnbeweging te maken of je tegenstander voorbij te gaan, zoals Messi in topvorm doet. Aan de bal heb je de beschikking over een bijna grenzeloze creativiteit.

DYNAMISCHE VOORZETTEN
Zet die bal voor! Met authentieke voorzetten kun je teamgenoten met meer precisie bereiken. Aanvallende spelers raken de bal en rennen naar de bal vol overtuiging. Ze brengen de verdediging in de war door voorzetten heel gemeen achter de laatste linie te geven.

KLINISCH AFMAKEN
Raak de bal correct en maak het af als een prof. Door de voet en enkel beter te plaatsen, kunnen spelers met meer variatie schieten en doelpunten maken. Je kunt voelen waar de bal geraakt wordt en je kunt je benadering aanpassen voor meer nauwkeurigheid en kracht.

FIFA Trainer
Haal alles uit jezelf met FIFA Trainer. Met de optionele grafische schil kun je beter leren spelen. Deze toont gameplaymogelijkheden op basis van je niveau en de positie op het veld. Het begint met basisopdrachten, maar er zijn ook hints met meer diepgang voor de meest vaardige spelers.

LANDENTEAMS DAMES
De dames doen nu ook mee. Speel met de 12 dameslandenteams, voor het eerst in de FIFA-serie, in het speltype Aftrap, een offline toernooi en online vriendschappelijke wedstrijden.

Platformen: PC, PS3, X360, XONE, PS4
Ontwikkelaar(s): EA Canada
Uitgever(s): Electronic Arts
Spelserie: FIFA
Releasedatum: 24 September 2015
Genre(s): Sport, voetbal
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

Fifa 16 beeldmateriaal

Vrouwenvoetbal
nieuws: EA kondigt FIFA 16 aan met vrouwenvoetbal als primeur

FIFA16 Preview - E3
Nieuws Tweakers: FIFA 16 Preview - Vrouwen maken hun debuut

FIFA 16 Gameplay Features: No Touch Dribbling

Links

[Voor 111% gewijzigd door Edzeau op 16-09-2015 22:59]

• Mathijs14
Om maar even zelf af te trappen: Mijn grootste wens voor FIFA 16 is dat EA wat meer aandacht besteed aan andere gamemodes (Pro-Clubs) en niet alleen maar aan FUT.

In Pro-clubs zitten een paar enorm irritante bugs die naar mijn idee heus wel op te lossen zijn. Dat zou de gameplay al een stuk beter maken!

• Mathijs14
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:02:
Jammer dat de tweakers pro-Club toendertijd door een aantal Personen de das omgedaan is. Hopelijk gaat dat met Fifa 16 beter.
Aangezien ik weet dat jij op de PS4 speelde zal je oa mij bedoelen hiermee. Dit is waarschijnlijk niet de goede plek hiervoor maar ik zou toch graag willen weten hoe wij de club de das om hebben gedaan? Wij zijn met enkele actieve spelers die wat serieuzer wouden gaan spelen een aparte club begonnen en hebben de eerste club overgedragen aan andere Tweakers..

• Mathijs14
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:19:
[...]

:)

Welke bugs vind jij zo irritant bij Pro-Clubs dan?
1. Als je met ANY speelt en de keeper komt uit om de bal weg te schieten dat jij ineens de keeper bent en de bal in je voeten krijgt.
2. Het slechte verdedigen van de AI-verdediging.
3. overpowerde steekbal door de lucht
4. de scheidsrechter
5. Dat de snelheid bij veel van de aannames in de loop weg is en ineens een verdediger je voorbij komt lopen.

Dat zijn er een paar die ik graag gefixed zou zien ;)

• Edzeau
Ik ben erg benieuwd wat EA dit keer heeft bedacht voor de volgende update. Ik hoop dat FIFA16 meer sfeer kent dan zijn voorgangers. Minder (verplichte) herhalingen en snellere laadtijden (zowel in hoofdmenu, gamemenu als bijv. carrière modus).

Overigens heb ik net het FIFA16 Pro Clubs topic geopend. :)

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Mathijs14
Haha oke... :')

Ik verwacht trouwens dat wij met de huidige club gewoon doorgaan in FIFA 16. Weet niet hoe je dat wilt gaan regelen?

[Voor 18% gewijzigd door Mathijs14 op 27-05-2015 17:51]

• Edzeau
CFC-Mathijs schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:51:
[...]

Haha oke... :')

Ik verwacht trouwens dat wij met de huidige club gewoon doorgaan in FIFA 16. Weet niet hoe je dat wilt gaan regelen?
Is dat gek? Ben gewoon erg enthousiast voor het nieuwe FIFA jaar. :)

En huidige club? Geen probleem lijkt me. Ik kan jullie er gewoon als team inzetten. Maar check je PM even. ;)

• Edzeau
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:52:

[...]

Ik snap je enthousiasme en daar is natuurlijk niets mis mee. Maar wat Mathijs aangeeft is dat wij in FIFA16 gewoon door zullen gaan en wij het forum als platform gebruiken zoals voorgaand jaar. wij hebben er flink wat tijd in zitten en met een ander gevormd team voor gezorgd dat mensen via dit forum mee konden spelen.

Ben ook wel benieuwd naar jou idee hierover?
Check ook jou PM! :)

• Mathijs14
Dan wordt het net als PES. London Blue tegen North London :D

• Mathijs14
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:53:
Tietuh jonguh!! Wil toch iedereen zien :P

Maar gezien het wederom cashcow succes van FUT, zal daar wederom wel weer de focus op liggen.
Helaas wel. Wellicht dat ik me komend jaar toch ga proberen te wagen aan FUT. Heb het verschillende keren geprobeerd maar ik heb tot op heden nog niet echt de lol ervan ingezien :p

• Mathijs14
d:)b
Falastine schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:36:
Ik vind de nieuwe modussen van pes echt een stuk beter uitgewerkt myclub en myclub online klopt als een bus. Online nooit problemen en een stuk moeilijker scoren zijn voor mij belangrijke zaken. Normale uitslagen geen 8-1 en 11-7 maar 3-2 en 2-1. Ook de laatste minuut cheat heb ik niet meegemaakt. Dat de computer altijd scoort in de laatste minuut rete irritant.
Ik verwacht dat ik voor mezelf FIFA16 ga aanschaffen op de PS4 en wellicht wat later PES2016 op de PC. Dan kan ik tenminste alle namen en shirts ed goedzetten :)

De PC versie van PES is meestal ook een stuk goedkoper, dus dat klinkt best als een goed idee

• Edzeau

• Mathijs14
Om dit moment is het nieuwe filmpje voor mij echt nikszeggend. De laatste weken heb ik wat PES op de PC zitten spelen en daar zitten echt wel wat flinke pluspunten in waar EA naar zou mogen kijken.

• Mathijs14
Wij doen meestal 5 x op random drukken en daaruit een team kiezen of als je teams van een bepaald niveau wilt net zo lang op random drukken totdat je bijvoorbeeld een team van 4 sterren hebt. Dat werkt ook best goed en heb je veel afwisselende potjes van :)

• Edzeau
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:18:
[...]

Zal wel op de wishlist van vele staan, maar denk dat je in 16 gewoon weer vanaf scratch mag beginnen met je pro.
Ik vind het persoonlijk ook juist leuker om weer bij 0 te beginnen. Dan heb je weer wat persoonlijke doelen, werkt nog motiverende imo.

• Edzeau
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Dat zeker, en wel zo eerlijk, maar dan moet je ook weer bepaalde punten halen, die ik in klein jaar spelen met mazzel heb gehaald (haal de bal van de lijn, 10 volley buiten 16), omhaal heb ik bv nog steeds niet.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dat zijn inderdaad dingen die je bijna niet gepland kan voltooien.

Overigens lijkt het me ook leuk als ze het ranking systeem ook slimmer maken. Het lijkt me erg tof als je (bijvoorbeeld) als middenvelder kan starten, en je jezelf kan ontpoppen tot een soort speler (lees: spelmaker, controlerende middenvelder, box to box), in plaats van dat je dat nu kan kiezen. Aan de andere kant maakt het het spel natuurlijk wel minder laagdrempelig.

• Mathijs14
Een direct youtube linkje was genoeg geweest toch? Je website is al populair genoeg ;)

Ik ben wel het wel met je eens dat dit nog best overpowered kan worden... We wachten (on)geduldig af :)

[Voor 31% gewijzigd door Mathijs14 op 30-06-2015 19:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mathijs14
Razorbite schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:42:
[...]

Oscar en Hazard op de flank _/-\o_
Zou ik eerder voor Hazard en Willian gaan of Hazard en Caudrado :)

• Edzeau
Fifa 16 - New season trailer:
[YouTube: https://youtu.be/AfeDwkIaHNY]

Fifa 16 - FUT draft trailer:

• Edzeau
MyUtd4Life schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 00:55:
Zit natuurlijk wel logica achter. Weinig gespeeld => weinig verbeteringen => weinig gespeeld.
Desondanks komt er binnenkort alsnog nieuws over veranderingen in proclubs naar buiten ;)
Je weet meer? Ben benieuwd!

• Mathijs14
Gisteren denk ik een stuk of 12/14 potjes FIFA16 kunnen spelen op de Gamescom. Ik had de mazzel dat ik een Fast Pass had gewonnen dus kon elke keer langs de rij heen. Er waren een aantal dingen die mij erg opvielen.

Off-the-ball bewegingen. Als je de bal in bezit hebt kon je bij FIFA15 met L1 een speler diep sturen, dat is nu niet meer zo (wellicht een andere knop geworden) Als je nu L1 ingedrukt houdt kan je een soort van lichaamsschijnbewegingen doen. Dit is even wennen maar hiermee kan je vrij simpel een tegenstander uitspelen.

Keepers. Ik merkte duidelijk dat de keepers anders reageerde. Schoten van afstand pakte ze vaker maar het was dan wel regelmatig zo dat ze de bal in 2 instanties pas hadden. Dus een hard schot van 20/25 meter of een schot met een lastig stuit erin probeerde ze wel te klemmen maar dat lukte niet altijd. Ik voorzie hier nog wel de nodige bugs mee. Ook zijn ze met corners/voorzetten van de zijkant een stuk beter geworden naar mijn idee. Ze stompen de bal nu regelmatig de 16 uit.

Steekbal door de lucht over de verdediger heen. Dat was iets wat in FIFA15 enorm overpowered was omdat je verdediger over het algemeen een draaicirkel van een vrachtwagen had. In FIFA16 heb ik op de beurs geen enkele goal tegen gehad uit bovenstaande situatie. Als je de speler selecteerde en hij deed eerst nog een stap naar voren maakte hij een korte draaibeweging waardoor je niet direct helemaal kansloos was.

Verder merkte ik vooral dat de snelheid wat lager lag en dat je niet zo gemakkelijk meer met een aanvaller een verdediger eruit loopt. Aubameyang van Dortmund is volgens mij nog steeds 1 van de snelste spelers van het spel en dat kon je dan wel een klein beetje merken. Maar lang niet meer zo erg als in 15. Naar mijn idee kan je de cutscenes ook sneller doordrukken bij vrije ballen ed.

• Mathijs14
jmignolet schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:17:
En daarna releaset EA een patch 2 weken na de release en is alles een stuk sneller ( speelsnelheid ) en worden de keepers dramatisch slecht.

Sorry, maar elk jaar is het van : het ziet er echt goed uit, dit en dat is verbeterd, maar eens je een maandje heb gespeeld, ben je alles al tegenkomen van irritaties.

Ik denk ook dat het dit jaar PES wordt.
EnzymeNL schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 09:29:
Ik ben eerlijk gezegd ook een beetje fifa moe aan het worden. Ieder jaar praten ze over een aantal steeds weer terug kerende verbeterpunten zoals bijvoorbeeld de keeper en dat die hoge steekpass niet meer zo makkelijk zou zijn. In het begin lijkt dat inderdaad zo omdat de game iets anders aanvoelt maar na een paar weken zie je die pass over de verdediging weer elke wedstrijd terug komen. De laatste 5 jaar heb ik zonder erover na te denken steeds fifa gekocht maar nu ga ik toch eerst beide demo's eens uitgebreid spelen. De meeste aandacht lijkt weer te gaan naar hun geldboompje FUT. Las op de twitter van EA iets over nieuwe animaties voor het uitpakken van pakketjes.. wooptiedoo -O-
Veel plezier met PES ;w

Heb je dat serieus wel eens gespeeld de laatste 3/4 jaren? Die mag zich geeneens een uitdager meer noemen imo.

• Mathijs14
Odieus schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:13:
[...]

Ik kan anders niet wachten om in Fifa 16 weer per ongeluk een bal in te gooien of uit te trappen omdat ik een animatie door wilde klikken :+
Jij bent gewoon onhandig :D

• Mathijs14
Odieus schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 16:16:
[...]

Zegt de hoofdsponsor van PS4 controllers :X
Hahahaha. Ik heb nog steeds m'n 2 controllers sinds dag 1 van de PS4. Al zij het met wat lijm en verschillende reconstructies O-)

• Mathijs14
TradeMarkNL schreef op zaterdag 15 augustus 2015 @ 17:14:
Ik las het idd ook laatst van die beta. Helaas geen code hier. Speel vooral online seasons, maar ben wel benieuwd naar de pure gameplay-veranderingen.
Heb je hem op de Gamescom niet ff gespeeld? ;)

• Mathijs14
MyUtd4Life schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:58:
Zoals velen van ons al dachten; FIFA 16 demo vanaf 8 september te downloaden

Op de Gamescom dezelfde setting gespeeld, dus vraag me of het ook dezelfde build zal zijn.
Ik ben ook benieuwd of er nog verschil zit tussen die en de Gamescom versie inderdaad. Wil hem graag zowel op de PC als PS4 spelen aangezien ik twijfel om hem op beide platformen aan te schaffen. Heb een nieuwe gamepc en ben van origine toch een PC-gamer..

• Mathijs14
Scavy schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Hoor ik daar een open sollicitatie voor de PC Tweakers FC Pro-club? ;)
Ik denk het wel ja. Moet ik daarvoor ook try-outs doen? ;)

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:20:
[...]

Verrader ;)

Oh oh oh dat wordt wat, dan heb je een keyboard en muis om te slopen >:)
Haha, ik koop het uiteraard ook nog op de PS4 hoor :)

Het slopen zal toch beperkt blijven tot controllers, fifa op het toetsenbord spelen is zo 2000 ;)

• Mathijs14
Zie het als een trainingsstage ;)

Anyway, laten we het weer FIFA-16 ontopic houden. Dit wordt wel erg veel Proclubs geleuter :P

• Mathijs14
MyUtd4Life schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:31:
En de tien beste spelers van FIFA 16 (Ultimate Team) zijn inmiddels bekend. Ik kan me goed vinden in de lijst en denk dat Messi op basis van vorig seizoen ook een betere rating dan Ronaldo heeft verdiend.
Ik snap alleen nog steeds niet dat sommige spelers geen 5 sterren skills hebben. Zoals Hazard bijvoorbeeld. Die schud al die trucjes normaal gesproken zou uit z'n mouw

• Mathijs14
MrMistral schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:53:
Zonet een paar potjes gespeeld op legendary. Maar één gewonnen, maar de eerste indruk is erg positief.
Legendary maar? Ik heb net na penalties gewonnen op het niveau 'eindbaas' ;)

• Mathijs14
Hahaha

En nogmaals haha voor onderstaande video. Dit gebeurde me net tijdens een potje... WTF

• Mathijs14
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:03:
[...]

Ze vonden middellijn doelpunten niet goed genoeg, we doen er ~10 meter bij :D
Dit was nog vanuit een vrije bal ook.. Die witte lijn die je ziet is de boog van rand eigen 16 meter :F

• Edzeau
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:02:
Hahaha

En nogmaals haha voor onderstaande video. Dit gebeurde me net tijdens een potje... WTF

[video]
Niveau "eindbaas" lijkt dus ook allemaal wel mee te vallen? ;)

• Edzeau
Wat mij al wel opviel, en dat is in deze video niet anders, is dat spelers helemaal bevriezen na een bepaalde actie. Nu is dat in dit geval de keeper, ik heb het zelf bij een verdediger (die een tackle inzette maar miste) en een aanvaller (waarvan de bal afgepakt werd) gezien. Hopen dat dit enkel en alleen een foutje in de demo is.

• Mathijs14
hmm net even FIFA 16 op de PC gespeeld maar ik twijfel nog heel erg of ik hem daarop wel ga kopen. De resolutie 3440x1440 wordt niet goed ondersteund.. Aspect Ratio 21:9 bestaat niet in FIFA 16 (in 15 ook al niet) waardoor je van die grote zwarte balken in je scherm hebt... Lekker next-gen

• Mathijs14
EvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:02:
[...]

Op de PS4 is dat R1+X. Op de XBone zal dat dus RB+A zijn :) (de vroegere controls voor 'fancy pass', deze is nu verschoven naar L2+X / LT+A)
Wat ik me nu alleen wel afvraag is hoe ik nu dat zwabber/power shot doe. Dat was voorheen altijd L2+O maar als je dat nu doet dan krijg je af en toe zo'n fancy shot(Hakje a la Ricloo86) Dat is wel aardig irritant

• Edzeau
iPodKiller schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:33:
@CFC-Matthijs en Edzeau ; Jullie topicstart is erg verouderd, zou iemand die kunnen aanpassen? Er is namelijk al genoeg info over. Je kunt als voorbeeld de topics van FIFA 15/14 en 13 nemen.
Druk, druk, maar thanks voor de reminder, snel weer even met de TS bezig. :)

• Edzeau
Zojuist heb ik de FIFA 16 TS aangepast met actuele feiten over deze versie van het mooie voetbalspel. Als je feedback, aanvullingen, vragen of opmerkingen hebt, PM mij even! :)

• Edzeau
Voor de Career liefhebbers:
De grootste talenten van Fifa 16

Beste Nederlander: Memphis Depay (2e op lijst).
Beste Eredivisionist: Bazoer (11e op lijst).

• Edzeau
In de companion app kan ik helemaal niks en de web app geeft een foutmelding. Alleen bij mij, of ook bij anderen?

• Edzeau
Ricloo86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:15:
[...]

Bij mij werkt de app gewoon (Iphone6).
Heel vreemd. Ik kan op mijn (Android) app alleen wat informatie vinden over Fifa16. Ik kan wel inloggen, maar geen FUT. In de webapp krijg ik overigens een vreemde foutmelding. Ik ben overigens niet de enige die dit zo ervaart.

• Edzeau
CelticSeb76 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:02:
[...]

Denk dat dat dan wel eens de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn. heb er geen verstand van maar de meest mensen kunnen er volgens mij nu wel op.

Meeste mensen die dat nu nog niet kunnen hebben fifa 15 niet gespeeld of in ieder geval niet voor 01-08. of proberen eerst op de telefoon ipv eerst op webapp.

Wel zuur dat je als nieuwe gebruiker de webapp pas kunt gebruiken als je eerst een paar potjes hebt gespeeld volgende week.
Nee, het lijkt niet zo te werken. Ik ben wel FIFA15 speler, ook op PS4. Ik krijg ook de vraag of ik mijn oude team wil selecteren (niets selecteren is overigens geen optie). Dan alsnog foutmelding. :?

• Edzeau
CelticSeb76 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:07:
[...]

Heb je in fifa15 coins gekocht en is je account daardoor gebanned (geweest)?
Ik heb zeker geen geld gestoken in FUT! :+

Maar nee, ik heb geen idee wat de reden is van deze error. Ook geen idee hoe ik EA hier het beste over kan contacteren. Vanavond maar even naar zoeken.

• Edzeau
Stiekem hoop ik weer op een nachtopening in Media Markt Arena. Ik las wel iets over een actie bij Media Markt Den Haag, maar ze konden nog niks zeggen over andere filialen.

• Edzeau
Pykow schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:49:
[...]

Ze hebben een Fifa 16 toernooi door heel nederland.
Waaronder Amsterdam,Maastricht, Den bosch en als eind station op de release dag in Den Haag.
Er zal een grote vrachtwagen voor de deur staan met XboxOnes en Fifa 16.
Je kan gewoon binnen lopen en mee doen aan de "Competitie"

het is een actie van EA, Microsoft en mediamarkt.

Bron:
[video]
Ik heb het idee dat je mijn post niet helemaal goed gelezen hebt. Ik had het over een nachtopening van de Media Markt op 23SEP voor de release van FIFA16. :)

• Mathijs14
llovesoccerx7 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:42:
Ik wil met PS4 controller spelen op de pc. Maar met DS4 Tool doet hij alles dubbel zeg maar. En hij ziet bij team selecteren ook 2 controllers. En als ik zonder Ds4 tool doe kloppen de knopjes nooit.

Iemand ervaring hiermee?
Yes. Je moet DS4Windows even downloaden. Vervolgens opstarten zonder dat je de controller hebt aangesloten. Dan ga je naar het tabblad Controllers, klik je op de knop "Connect DS4 exclusivly" en daarna sluit je de controller aan.

Veel speelplezier!

• Edzeau
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:52:
Woensdag nacht naar de mediamarkt in Amersfoort, zal vast goed komen met de prijs ;)
Wauw, zowel Media Markt Amsterdam Centrum als Amsterdam Arena hebben geen nachtopening, maar Amersfoort wel? Bijzonder. Maar wel relaxt voor jou! ;)

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:52:
Woensdag nacht naar de mediamarkt in Amersfoort, zal vast goed komen met de prijs ;)
Ha jij ook al naar Amersfoort? ;)

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:54:
[...]

Daarvoor maar biertje doen zeker Mathijs?
Haha komt goed :)

• Edzeau
Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:48:
[...]

Is een fucking Metropool man _/-\o_ ;)
Jij begrijpt het. ;) Maar helaas, had graag morgenavond al gespeeld. Dan donderdagochtend maar wat eerder op.

• Mathijs14
Den Haag heeft voor zover ik weet ook een nachtopening. Daar wordt namelijk de finale van het toernooi gespeeld 's avonds..

• Mathijs14
Ik wacht graag tot vannacht. Fifa 16 gewonnen bij MediaMarkt :)

• Edzeau
dutchgio schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:22:
[...]

Volgend jaar Sierd. :*)
Tot die tijd commentaar op Engels. ;)
Haha, dat zou wel erg leuk zijn! :)

• Edzeau
Thomas18GT schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:08:
[...]

Hier weer 2 keer aan het einde een foutmelding, verloren en geen coins terwijl je 2 keer wint..

Op de ps4
Ik heb helaas ook last van deze error (en ik heb wat meer PSN vrieden die hetzelfde ervaren. Ook op de EA fora is het erg druk..

Gezien FUT voor EA toch het belangrijkste onderdeel is, zal dit vast snel opgelost worden.

• Edzeau
Christiano007 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:44:
Man man man, wat kan ik slecht penalty's nemen. Als ik gewoon het groene raak, en ik doe maar 2 bars dan schiet ik de bal nog enorm naast. Als hij al de hoek in gaat... anders gaat hij door het midden.
Wat bij mij enorm hielp, is om de penalty-oefening in de arena een aantal keren achter elkaar te spelen. Op deze manier krijg je een behoorlijke feeling hoe je controller precies anticipeert als je je pookje naar een kant toe duwt.

Ook is het goed om deze oefening met zowel een goede als een slechte speler te proberen. :)

• Edzeau
Nu moet ik zeggen dat ik al jaren niet meer warm loop voor die edities. Tuurlijk is het leuk om een WK/EK te kunnen spelen met je favoriete land, maar verder hadden die games in mijn ogen geen enkele meerwaarde t.o.v. de normale jaarlijkse editie. Meestal is het een (iets uitgebreidere) bugfix van de jaarlijkse editie. En iets meer sfeer/animaties in de game, maar daar doe ik het niet voor. Dus wat mij betreft hoeven ze het zeker niet te doen en mogen ze zich gaan focussen op Fifa17.

• Edzeau
TomasAr3 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:24:
Vraagje, wil bij Fifa 16 online vriendschappelijk spelen. Tijdens het laden komt er een melding: Hiervoor heb je een actief profiel nodig. Ga naar Aanpassen > Profiel > Profielbeheer om een profiel als actief profiel in te stellen. Vervolgens doe ik dit en staat er dat bijv. Barcelona mijn actieve profiel is. Alsnog krijg ik steeds dezelfde melding. Iemand enig idee hoe dit wel lukt? Alvast dank
Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Rechts bovenin in het hoofdmenu kun je zien of je bij de EA servers bent aangemeld, is dit het geval? Als dit niet het geval is, staat er duidelijk dat je connectie kan maken.

• Edzeau
Ferra schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:49:
Man man man... Wat speelt fifa 16 stug... Tis echt wennen geblazen... Zijn er nog tips ten opzichte van 15?
Ik sluit me inderdaad grotendeels bij ptholemy aan. In dit spel is het (gelukkig) voorbij met lange ballen naar voren, rennen en scoren. Het is nu belangrijk om een spel goed op te bouwen, over passen en een gaatje in de defensie vinden. Steekballen zijn veel moeilijker (en dus in veel gevallen niet mogelijk). Niet iedere bal hoeft naar voren, probeer een bal terug en kantel het spel naar de andere kant van het veld. Succes!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee