Nee PES is echt heel een ramp hierin.Dat is gewoon onspeelbaar en zit dan ook nog vol met cheat ai.
Ik zeg toch niet dat die spellen waardeloos zijn? Ze zijn leuk maar ze kloppen alleen niet.
Het ene spel speel ik de pannen van het dak. De andere wedstrijd kan ik opeens niets meer en reageren knoppen niet meer. Bij PES is dat nog veel erger dan FIFA, vandaar FIFA.
Dat kan toch niet? Knoppen die niet reageren?
Heel gelukkig zijn ze hier op het FIFA topic zo realistisch en nuchter om dat te erkennen en in te zien.
Waar ze op het PES topic massaal hun kop in het zand steken ondanks voorbeeldvideos en ondanks dat de maker zelf aangeeft dat er cheat ai in zit. Net als jou.
Ik heb op verschillende adressen gewoond met verschillende computers en heb zelf informatica gestudeerd en 10 jaar ervaring. Niet dat ik heilig ben maar het lijkt me dan sterk dat het aan mijn systeem ligt.
Speel mijn hele leven al zowat online.
Maar volgens mensen hier ligt dat aan de online verbinding. Niet aan mijn systeem maar aan het spel online. Dat zou het zeker kunnen zijn denk ik. Dat zou verklaren waarom spelers soms reageren als slakken.
Maar het gebeurt soms ook bij mijn tegenstanders maar ja das natuurlijk dan niet frustrerend maar kloppen doet het niet.
Toch raar dat anno 2016 het nog steeds onmogelijk lijkt te zijn om online 90% van de tijd goed te kunnen spelen.
Vroeger, met FIFA 2002, speelde ik ook online. Daar zat wel eens een verkeerde verbinding tussen maar lang niet zoveel als nu. Toen viel een slechte verbinding ook op want het schokte. Ze hebben vermoed ik een vertragende "oplossing" bedacht die niet zo opvalt. Tenminste hopen ze. Maar mij valt het nog steeds op dat het ene spelletje online alles als een tierelier reageert zoals offline en het volgende spel praktisch niet.
Heb ik het niet eens over dat als je een bal afpakt , soms wel 5x achter elkaar en dat ie gewoon telkens weer bij de tegenstander in de voeten komt. Of dat er een bal naar voren wordt getrapt en dat ie altijd bij de tegenstander terecht komt en jouw spelers gewoon stokstijf blijven staan. Of mannetjes die opeens last krijgen van de vallende ziekte.
Ga zo maar door, dat heeft nog niets iets met online uit te staan. Maar dat accepteer ik wel.
Einde discussie, het blijft gewoon frustrerend met die voetbalspellen online, kloppen gewoon niet.
Ondanks dat blijft het verslavend
[
Voor 13% gewijzigd door
Harribo op 12-03-2016 15:16
]