• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 26-11 15:05
Yep, dit komt omdat keepers aanzienlijk verbeterd zijn. Soms helpt het een voorzet met L1 en één of twee keer vierkantje / X te drukken.

FIFA Benelux Administrator

• Jack_Mojo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 13-11 16:41
Klopt. Heeft zelden nut. Ik kan je een snelle en goed koppende spits aanraden met een goede winger. Geef een voorzet vanaf 30 meter van de achterlijn in de loop en dit heeft meer effect.

• ZieMaar!
  • Registratie: oktober 2004
  • Nu online

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik vermaak me de laatste tijd wel met die worldcup, waarbij elke speler een rating van 85 heeft. Dit maakt dat je echt ziet wie het beste is, en zijn het niet per se de hele snelle spitsen die het verschil maken. Alle ploegen hebben wel hun bestaande tactiek, wat het opbouwen tegen Barcelona bijvoorbeeld erg lastig maakt, maar daar liggen dan weer zeeën van ruimte achter de defensie.

Mij bevalt dat erg goed, nadeel van de normale seasons vind ik dat het ff duurt voor je de juiste teams hebt gevonden (ik hou niet van 5 sterren teams, maar tussen 4 sterren teams kunnen enorme verschillen zitten).

• Dopiej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-11 09:48
Zijn er nog mensen die problemen hebben met het starten van Fifa 16 op pc via Origin?

Ik krijg de volgende melding:

Ongeldige Licentie. Reason code = Missing DLL: [MFPlat.DLL] error: 0x7E

Heb al gezocht op google en daar zegt iedereen je moet een KB update voor media pack installeren.
Zit op Windows 10 Pro N.
Heb dat gedaan en werkt nog niet..
Gedaan:
- Reinstall
- Repair
- KB install
- DirectX 11 reinstall
- Drivers up to date

Moet er wel bij zeggen dat ik afgelopen weekend Windows updates heb gehad.. misschien dat het hieraan ligt..

[Voor 48% gewijzigd door Dopiej op 07-12-2015 11:10]

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 14:15
Koentje is nu de nr 1 van de wereld.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MyUtd4Life
Nieuwe update voor FIFA 16 zorgt ervoor dat je minder snel een penalty (tegen) krijgt. Eindelijk :)
Ben benieuwd hoe het daadwerkelijk in game gaat uitpakken. Ook andere patchnotes klinken goed. Ben overigens wel benieuwd of spelers nu nóg sneller uitgeput zijn, dat zou ik wel jammer vinden.

• Lee_Tech
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 28-11 13:05
MyUtd4Life schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 00:07:
Nieuwe update voor FIFA 16 zorgt ervoor dat je minder snel een penalty (tegen) krijgt. Eindelijk :)
Ben benieuwd hoe het daadwerkelijk in game gaat uitpakken. Ook andere patchnotes klinken goed. Ben overigens wel benieuwd of spelers nu nóg sneller uitgeput zijn, dat zou ik wel jammer vinden.
Ik hoop het vooral online 1 groot drama 8)7

• mike0001
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11:11
Weet iemand of je een instelling ofzo kan aanpassen dat passes en steekballetjes niet standaard gaan naar de speler die altijd buitenspel staat? Als ik een voorzet geef en er staat 1 speler buitenspel (terwijl ik niet eens naar hem richt) komt de bal daar altijd aan met als effect buitenspel.

Het begint behoorlijk irritant te worden. Speel al jaren Fifa maar het valt me bij 16 meer en meer op dat dit een hele vervelende bug is. Je richt naar de speler vlakbij, zacht tikje op de A (speel op de xbox) en de speler die buitenspel staat en veel verder weg staat ontvangt de bal.

• ptholemy
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-11 08:41
Valt me op bij online friendlys (tegen een vriend dus) dat je custom tactics niet beschikbaar zijn? Zowel tactics als formatie wordt gereset. In edit teams heb ik wel een andere opstelling ingesteld.

Iemand een oplossing hiervoor?

• Paffelton
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 09:51
mike0001 schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 11:12:
Weet iemand of je een instelling ofzo kan aanpassen dat passes en steekballetjes niet standaard gaan naar de speler die altijd buitenspel staat? Als ik een voorzet geef en er staat 1 speler buitenspel (terwijl ik niet eens naar hem richt) komt de bal daar altijd aan met als effect buitenspel.

Het begint behoorlijk irritant te worden. Speel al jaren Fifa maar het valt me bij 16 meer en meer op dat dit een hele vervelende bug is. Je richt naar de speler vlakbij, zacht tikje op de A (speel op de xbox) en de speler die buitenspel staat en veel verder weg staat ontvangt de bal.
Dat is niks nieuws van fifa 16, zit er al jaren in. Als twee spelers in dezelfde lijn staan en er staat er één buitenspel kiest fifa al sinds jaar en dag voor de speler die buitenspel staat. Zijn van die kleine dingen die nooit aangepast worden terwijl er wel tijd en resources gestoken wordt in het mogelijk maken van vrouwenvoetbal en emotionele reacties van spelers. Zucht.

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
As vrijdag heb ik acht man over de vloer voor met name een Fifa 16 (PS4) tournament. Nu heb ik nog geen tweede PS4, maar wel alle bekabeling/TV in een tweede ruimte voor een tweede PS4. Vriend neemt die mee, dus het plan is 4 tegen 3 (maar verwacht 4 tegen 4) in twee aparte ruimtes. Mooie is dat je elkaar niet ziet maar wel goed hoort (garage naast de woonkamer), dus dat brengt wel een extra dimensie. Geeft hopelijk alleen geen issues vanaf hetzelfde WAN-IP, omdat via het LAN niet (direct) mogelijk is. Als een vriend zich aanmeldt op PSN vanaf de andere ruimte moet dat volgens mij goed gaan.

Iemand hier ervaring mee?

• b.o.n.s
  • Registratie: september 2009
  • Nu online
Ja gaat prima, ik neem best vaak mijn ps4 mee naar mijn broertje of vrienden. Veel plezier!

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
b.o.n.s schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 06:48:
Ja gaat prima, ik neem best vaak mijn ps4 mee naar mijn broertje of vrienden. Veel plezier!
Nice. Thanks!

• jenpet
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 27-11 12:30
iemand die toevallig zin heeft om coop te spelen op pc of friendly ?

origin jenpetNL

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

• Maurice079
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 06:50
Ik ben benieuwd of ik de enige ben met het volgende probleem.

Ik speel al geruime tijd FIFA en speel daarbij ook veel online. Ik ben een degelijke speler, niet bijzonder goed. Speel meestal rond divisie 3 (in online seizoenen). Deze FIFA gaat het wat moeizamer en blijf ik vaak rond divisie 5 steken. Iets wat mij echter vaak voorkomt de laatste tijd, is dat ik mensen tref die records van 29-0-1 hebben o.i.d. Is het deze FIFA de trend om een nieuw account aan te maken, zodat je de eerste 50 wedstrijden kunt winnen?
Het was laatst zo dat ik 4 keer achter elkaar mensen trof met dergelijke records, dat haalt wel een beetje het plezier uit het spel.
Ik hoor graag of er meer mensen zijn die dit herkennen.

PSN: iRoyalFlushh

• ptholemy
Maurice079 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 09:44:
Ik ben benieuwd of ik de enige ben met het volgende probleem.

Ik speel al geruime tijd FIFA en speel daarbij ook veel online. Ik ben een degelijke speler, niet bijzonder goed. Speel meestal rond divisie 3 (in online seizoenen). Deze FIFA gaat het wat moeizamer en blijf ik vaak rond divisie 5 steken. Iets wat mij echter vaak voorkomt de laatste tijd, is dat ik mensen tref die records van 29-0-1 hebben o.i.d. Is het deze FIFA de trend om een nieuw account aan te maken, zodat je de eerste 50 wedstrijden kunt winnen?
Het was laatst zo dat ik 4 keer achter elkaar mensen trof met dergelijke records, dat haalt wel een beetje het plezier uit het spel.
Ik hoor graag of er meer mensen zijn die dit herkennen.
Speel enkel seasons met PSV. Voorgaande edities redelijk stabiel in Div 3 en soms 2. Dit jaar ook structureel in div 5 en nu stabiel in 4. Ik kom echter niet zulke extreme tegenstanders tegen. Overigens kan je op de PC geen andere account maken. welk platform speel je?

PS mijn manier van spelen is radicaal veranderd tov vorige edities. Deze FIFA is mijns inziens echt anders.

• Maurice079
  • Laatst online: 06:50
ptholemy schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:31:
[...]

Speel enkel seasons met PSV. Voorgaande edities redelijk stabiel in Div 3 en soms 2. Dit jaar ook structureel in div 5 en nu stabiel in 4. Ik kom echter niet zulke extreme tegenstanders tegen. Overigens kan je op de PC geen andere account maken. welk platform speel je?

PS mijn manier van spelen is radicaal veranderd tov vorige edities. Deze FIFA is mijns inziens echt anders.
Ik speel op de PS4, daar zou je natuurlijk tweede accounts aan kunnen maken. Ik schommel momenteel tussen divisie 4 en 6. Maar dat komt vooral door de tegenstanders met die extreme records, behoorlijk frustrerend. |:(

PSN: iRoyalFlushh

• Bjorn89
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 07-07 01:19
Vraagje

Ik zag net in deze youtube video

YouTube: 10 Things Fifa 16 Players HATE

dat de clubleiding kan klagen op je gedrag ingame? Geld dit als je een beetje in je mic ligt te schreeuwen tijdens het spelen, of waar is dat op gebaseerd?

Nog nooit gezien :P (geloof dat het nummer 4-6 was)

• dutchgio
  • Registratie: april 2012
  • Nu online
Video niet gezien, maar als ik het zo lees lijkt het me meer om het maken van veel overtredingen in een wedstrijd tijdens de carrière modus oid.

• Bjorn89
dutchgio schreef op woensdag 16 december 2015 @ 13:08:
Video niet gezien, maar als ik het zo lees lijkt het me meer om het maken van veel overtredingen in een wedstrijd tijdens de carrière modus oid.
Dat dacht ik ook al, maar ik zou het zeker grappig vinden als dat gebeurt. Dat je persoonlijkheid iets meer invloed op het spel heeft.

Als je kijkt naar NBA player career mode is het 10x uitgebreider dan wat je in Fifa ziet.

• Sleehond
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 17:28
Zo toch maar weer eens aan FIFA geslagen.
FIFA 16 aangeschaft voor de PC, aanbieding via Origin voor 30 euro, prima te doen dus.

Speelt erg lekker, laatst gespeelde FIFA was 14 op de PS3 welke ik reeds verkocht heb.

Merk wel dat ik een controller ga aanschaffen voor de PC, want toetsenbord is ook niet alles.

Als er meer tweakers via de PC spelen, voeg me toe op Origin > Leon1987vl

[Voor 10% gewijzigd door Sleehond op 27-12-2015 14:45]

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16:36

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Sleehond schreef op zondag 27 december 2015 @ 14:44:
Zo toch maar weer eens aan FIFA geslagen.
FIFA 16 aangeschaft voor de PC, aanbieding via Origin voor 30 euro, prima te doen dus.

Speelt erg lekker, laatst gespeelde FIFA was 14 op de PS3 welke ik reeds verkocht heb.

Merk wel dat ik een controller ga aanschaffen voor de PC, want toetsenbord is ook niet alles.

Als er meer tweakers via de PC spelen, voeg me toe op Origin > Leon1987vl
Ik twijfel te kopen....

Review QNAP TS-230 NAS

• Sleehond

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 16:36

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Ik had ooit Fifa 14 cracked (sorry jongens), maar vond het wel geinig.
Ik zag de game en op tweakers is 3 sterren of zelfs 1 ster
Ik heb alleen toetsenbord en muis

Review QNAP TS-230 NAS

• Harm_Genius
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 28-11 12:40
Ik heb wat PS4 vragen:
ik heb 1 PS4 met PSN Plus, 2 PSN met gekoppelde EA Origin accounts.

Op de PS4 staan dus 2 Gebruikers. 1 gebruiker start het spel. In het spel logt het 'actief profiel' in bij EA.
Het andere account kan ook inloggen op Fifa maar dan moet je het profiel op 'actief' zetten. (daarmee maak je het andere account inactief).

Nu is de vraag; hoe kan je met beide accounts online spelen? Zodat elk account ook bijgehouden wordt?
Dus je verdient punten wanneer je wint, het andere account niet. Beide zien de uitslagen in het EA Fifa profiel dan staan.
Nu wordt de wedstrijd alleen gelogd bij het actieve profiel, de andere gebruiker krijgt dan geen updates over de gespeelde wedstrijd.

assumption is the mother of all fuck ups

• Sleehond
Dutchredgaming schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:15:
[...]

FIFA 16 speelt erg fijn op de PC moet ik zeggen hoor. Heb het even 1 dagje met een oude controller kunnen doen, maar daar had ik de oplaadkabel niet meer van, dus even kort kunnen testen. Daarna dus met toetsenbord gaan spelen. Dat ben ik nu wel zat, wil echt weer een controller. Maar qua spel ansich, FIFA 16 ziet er grafisch echt heel top uit, veel beter dan FIFA 14 wat ik op mn PS3 gewend was. Verder speelt het mooi realistisch moet ik zeggen.

Ik heb de game bij Origin dus aangekocht voor 30 euro in de aanbieding, geen spijt van!

• jenpet
Ik vind wel dat het heeel erg lang duurt voor matches te vinden bij Fifa op de PC , op de ps4 is veel sneller .
Dus mocht iemand vriendschappelijk willen spelen mijn origin is jenpetNL

• Bjorn89
jenpet schreef op donderdag 31 december 2015 @ 11:22:
Ik vind wel dat het heeel erg lang duurt voor matches te vinden bij Fifa op de PC , op de ps4 is veel sneller .
Dus mocht iemand vriendschappelijk willen spelen mijn origin is jenpetNL
Dat is toch niet raar, kijk voor de gein naar de FUT markt.

Gemiddeld een 100k-500k items, op de PC en de PS4/XBOX halen makkelijk 1-2 milioen aan spullen.

Met andere woorden, er zijn veel minder spelers op de PC

• jenpet
Bjorn89 schreef op donderdag 31 december 2015 @ 12:20:
[...]

Dat is toch niet raar, kijk voor de gein naar de FUT markt.

Gemiddeld een 100k-500k items, op de PC en de PS4/XBOX halen makkelijk 1-2 milioen aan spullen.

Met andere woorden, er zijn veel minder spelers op de PC
Had het misschien anders moeten schrijven vind het persoonlijk gewoon jammer maar snappen doe ik het zeker wel :) vandaar dat ik op zoek ben naar mensen die eventueel gewoon vriendschappelijk willen spelen

• donleone83
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 28-11 20:55
Sinds een week de overstap gemaakt naar Fifa 16. Ben van PES4 overgestapt naar Fifa 2009 en geen enkele versie meer gemist op 13 na.

Wat een budspel zeg. Het is ongelooflijk hoe belachelijk vaak de AI het spel volledig verneukt voor je. Veel te zachte passes die onderschept worden als je de bal in je verdediging wat rondspeelt, terwijl je het balkje vol indrukt, heel veel passes in niemandsland terwijl je duidelijk aangeeft naar wie je de bal wilt spelen, dat soort grappen. Daarnaast regelmatig online potjes waarbij je aanvoelt dat je niet kan winnen, wat je ook doet. Laatst weer zo'n pot bij FUT draft waarbij vanaf 6 meter recht voor de goal in één wedstrijd zowel Lewandowski, Benzema als Di Maria de bal zachtjes recht in de handen van de keeper schieten.

Normaal speel ik met Feyenoord online (vind 3,5-4 sterren teams veel leuker spelen) en de laatste paar Fifa's in division 1. Ik weet dus wel enigszins wat ik doe.

Dit zou wel eens weer de overstap naar PES kunnen betekenen. Ik vind dit spel namelijk zowat op geen enkel vlak een verbetering. Zelfs de keepers zijn nog steeds dramatisch. Als je hem een stukje uit laat komen en dan los laat doet ie gewoon helemaal niets meer 😖
donleone83 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 09:34:
Sinds een week de overstap gemaakt naar Fifa 16. Ben van PES4 overgestapt naar Fifa 2009 en geen enkele versie meer gemist op 13 na.

Wat een budspel zeg. Het is ongelooflijk hoe belachelijk vaak de AI het spel volledig verneukt voor je. Veel te zachte passes die onderschept worden als je de bal in je verdediging wat rondspeelt, terwijl je het balkje vol indrukt, heel veel passes in niemandsland terwijl je duidelijk aangeeft naar wie je de bal wilt spelen, dat soort grappen. Daarnaast regelmatig online potjes waarbij je aanvoelt dat je niet kan winnen, wat je ook doet. Laatst weer zo'n pot bij FUT draft waarbij vanaf 6 meter recht voor de goal in één wedstrijd zowel Lewandowski, Benzema als Di Maria de bal zachtjes recht in de handen van de keeper schieten.

Normaal speel ik met Feyenoord online (vind 3,5-4 sterren teams veel leuker spelen) en de laatste paar Fifa's in division 1. Ik weet dus wel enigszins wat ik doe.

Dit zou wel eens weer de overstap naar PES kunnen betekenen. Ik vind dit spel namelijk zowat op geen enkel vlak een verbetering. Zelfs de keepers zijn nog steeds dramatisch. Als je hem een stukje uit laat komen en dan los laat doet ie gewoon helemaal niets meer 😖
user error. Gebeurt zo vaak dat spelers gelijk gillen dat het spel niet klopt zonder eerst naar A) hun zelf te kijken en B) naar de stats van de speler of die wel in staat is dingen te doen die de user wilt doen.

Algemeen bekend dat de passing van verdedigers belabberd is (check hun stats maar), dus onderscheppingen zijn niet zo heel raar. En zo zal alles zijn reden hebben. Alles werkt nauwer/preciezer dan de vorige versies.

Ik vind fifa 16 ook een steilere leercurve hebben dan de voorgangers, dus probeer je eerst goed te verdiepen in deze nieuwe versie.

Maar vaak is het makkelijk om de spel de schuld te geven dan jezelf. Geen probleem, ik doe het ook vaak genoeg ;) :+

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• FidoDido
  • Registratie: augustus 2005
  • Nu online
Ik gebruik in fifa 16 heel vaak de harde pass, zodra je een beetje weet wanneer je die kan gebruiken met momenten kom je al weer een heel eind. In het begin gebruikte ik die te vaak en stuiterde alle ballen van de voet en dan maar zitten afvragen ja hoe kan dit nou :P
Fifa 16 is geen rot spel, je moet het alleen onder de knie krijgen je kan echt mooie wedstrijden spelen en zeker ook mooi scoren!
Laatst had ik een geweldige omhaal dat was wel even een gaaf moment :) die heb ik zelden zo gescoord en speel toch al sinds fifa 98.

En wat er al wordt gezegd als het meestal niet gaat dan ligt het echt aan jezelf :) ik speel de ene dag een beter potje fifa dan de andere dag. Lukt het die dag niet dan stop ik ook gewoon want dan weet ik dat ik me toch erger:)

• donleone83
Ik snap wat jullie bedoelen en tuurlijk is het ook frustratie, maar het gebeurt m.i. te vaak. Ik speel al jaren division 1 online dus ben echt niet slecht, maar dezelfde soort fouten worden elke wedstrijd meerdere keren gemaakt. Een verdediger met de bal aan de voet en tijd zal in het echt 99 van de 100 passes over 15 meter gewoon op de juiste snelheid in spelen. In het spel gaat het grof gezegd 1 op de 10 keer fout. Daar erger ik me ontzettend aan.

• jenpet
iemand zin en tijd om samen een Fifa 16 toernooi ( PC & PS4 ) op te zetten ? of is er al iemand mee bezig dan help ik graag.

• Mars18
Tof dat je co-op seizoenen kan doen, gister met een vriend begonnen 6 gewonnen 1 verloren.
Heerlijk met Spurs, prima team

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Jay-K
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Is er een 2vs2 lobby in Fifa 16 (ps4) eventueel ranked? Of bestaat dit niet?

Before me there were many, after me there will be none

• jenpet
Jay-K schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:14:
Dit is toch de Coop modus ? en als je alleen tegen 2vs2 wilt spelen kun je in je filter aanpassen.

Of begrijp ik je vraag verkeerd ?

• MyUtd4Life
Je hebt inderdaad de coöp-seizoenen en als je lokaal een seizoen start met een gast speel je ook eigenlijk alleen maar tegen andere duo's. Je kunt dan een ander account gebruiken om de seizoenen te starten, zodat je niet je progress van je main account aantast.

• Bjorn89
donleone83 schreef op zaterdag 02 januari 2016 @ 09:34:

Gebruik de RB button en pasen eens, wow! Je kan ineens over lange afstanden passen.

Fifa 16 speelt minder als individu het heeft mij 300+ potjes nodig gehad om de nieuwe gameplay onder de knie te hebben.

Over het schieten en scoren, je moet wel richten he.

Veel van je argumenten komen neer op het volgende, fifa zuigt want ik heb de basis skills nog niet onder de handen.

Fifa 16

- RB PASS
- veel driehoekjes creeren
- leer tacklen met staanse tackle knop
- Leer looplijnen van spelers / snij passing af
- Nogmaal PASSING
- Leer hoe je de linker trigger gebruikt voor schouder duwen en afschermen

-DAN
- leer de tactieken en formaties die bij elke formatie horen
- Vrije trappen en vormen

En natuurlijk veel spelen, ben zo blij dat ik het barca spel enorm goed kan uitvoeren bij 16.

Grootste minpunt voor mij is dat ik telkens weer die custom tactics moet aanpassen |:( :r |:( |:(

• donleone83
Bjorn89 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:48:
[...]

Gebruik de RB button en pasen eens, wow! Je kan ineens over lange afstanden passen.

Fifa 16 speelt minder als individu het heeft mij 300+ potjes nodig gehad om de nieuwe gameplay onder de knie te hebben.

Veel van je argumenten komen neer op het volgende, fifa zuigt want ik heb de basis skills nog niet onder de handen.

Fifa 16

- RB PASS
- Nogmaal PASSING

-DAN

En natuurlijk veel spelen, ben zo blij dat ik het barca spel enorm goed kan uitvoeren bij 16.

Grootste minpunt voor mij is dat ik telkens weer die custom tactics moet aanpassen |:( :r |:( |:(
Ik moet toegeven: ik vind hem toch steeds beter worden nu ik hem beter onder controle heb. Inmiddels div 4 online (blijf maar promoveren) en ik snap het spel steeds beter. Ik vind nog steeds dat er veel dingen in het spel niet kloppen, maar de game wordt wel steeds leuker en ik ben een stuk milder geworden in mijn oordeel.

• Slaapje
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12:30
Dutchredgaming schreef op zondag 27 december 2015 @ 21:15:
[...]

Sorry, maar dit is gewoon echt niet te snappen... Wat probeer je nou eigenlijk te zeggen? 8)7
Goeie smaak d:)b

[Voor 17% gewijzigd door Slaapje op 07-01-2016 19:22]

To dare is to do

• Jay-K
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

jenpet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:55:
[...]

Dit is toch de Coop modus ? en als je alleen tegen 2vs2 wilt spelen kun je in je filter aanpassen.

Wat ik me afvraag is of er een 2vs2 ranked is, net zoals dat bij 1vs1 is.
Punten winnen/verliezen na een wedstrijd etc. PES heeft dit namelijk niet en ik vroeg me af of Fifa dat wel heeft.

Before me there were many, after me there will be none

• MyUtd4Life
Ja, dat is mogelijk. Als je paar posts terugleest zie je hoe je dat kan doen.

• evert 84
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 11-01-2016
hoe en waar kan ik die code van FIFA 16 activeren op de xbox one ?

• Turfschipper
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 02:24
Komt fifa ook nog steeds met een ek en wk editie?

Zal niet zo heel goed verkopen hier, haha ;-).

Maar voor mij is de keuze sowieso tergend dan. Of gewone fifa zonder NAC, of een ek fifa zonder Oranje.

Wat een kontenjaar eigenlijk he? ;-)

• dutchgio
  • Nu online
Misschien weer zo'n aparte FUT modus, maar ik verwacht het niet. Met een EK maken ze sowieso geen compleet nieuwe game dacht ik.

• MyUtd4Life
EA heeft de licentie niet meer voor het EK, dus ik weet niet precies wat ze wel en niet kunnen. Wellicht hetzelfde principe als twee jaar geleden bij het WK, maar dan bijvoorbeeld zonder officiële logo's.

• Sjurm
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 14:51
Inderdaad, de licentie van het EK is dit jaar voor PES. Het ligt er een beetje aan hoe exclusief de licentie is.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 28-11 17:36
Nu moet ik zeggen dat ik al jaren niet meer warm loop voor die edities. Tuurlijk is het leuk om een WK/EK te kunnen spelen met je favoriete land, maar verder hadden die games in mijn ogen geen enkele meerwaarde t.o.v. de normale jaarlijkse editie. Meestal is het een (iets uitgebreidere) bugfix van de jaarlijkse editie. En iets meer sfeer/animaties in de game, maar daar doe ik het niet voor. Dus wat mij betreft hoeven ze het zeker niet te doen en mogen ze zich gaan focussen op Fifa17.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• dutchgio
  • Nu online
Sjurm schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:07:
Inderdaad, de licentie van het EK is dit jaar voor PES. Het ligt er een beetje aan hoe exclusief de licentie is.
In de stijl van PES, waar Engelse clubs door het gebrek aan een licentie vernoemd worden naar de clubkleur, zou Oranje dan toch nog in de EK versie zitten. :+

• MyUtd4Life
2010 FIFA World Cup was een erg goede game, wat daarna verscheen viel tegen. Ik snap niet dat EA de licentie niet gehouden heeft voor het uitbrengen van een DLC, want dan zullen er veel mensen geïnteresseerd in zijn. Zeker als je er rekening mee houdt dat de Champions- en Europa League licentie ook voorlopig nog bij Konami ligt.

• dennis_rsb
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
Even kijken of jullie van dit probleem last hebben. Ik speel Fifa 16 altijd online. Dus ''seizoenen'' En om de zoveel tijd (ik denk gemiddeld 1 keer per week) gaat tijdens het spelen het geluid ineens uit, en vervolgens gaat Fifa uit de fullscreenmodus. Het beeld is dan nog wel ruim gevuld, maar toch is het irritant. Ik draai Windows 8.1 nu. Maar onder Windows 10 was dit ook als ik het mij goed herinner. Wat denken jullie / is er iemand dit probleem ook ervaart?

• roycerolls
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 11:41
Jay-K schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 14:14:
jenpet schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 15:55:
Vroegâh (fifa pc 13/14) was er de mogelijkheid voor 'online team play' dit was een online ruimte waar je een wedstrijd kon opzetten en iedereen kon joinen en je had een algemene chat. Het totaal aantal spelers was max 10 man (5vs5) en alles daar tussen.

Dit onderdeel mis ik al sinds jaren Ik speelde vaak samen met zijn 3-en en dan tegen een willekeurige samenstelling van 2,3, of 4 spelers... dit was echt helemaal tof d:)b

[Voor 22% gewijzigd door roycerolls op 16-01-2016 04:04]

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:20
Ben een newbee en speel fifa 15. Heb ik destijds gekocht via gamesync middels een code via de email.

Als ik nu fifa 16 wil kopen, kan ik dat dan op marktplaats ook doen?
Zie zelfs prijzen voor een code van 20 euro.... Is dat wel veilig?
En als ik 2e hands fifa 16 koop en de code is al ingevoerd door de vorige eigenaar om uit te proberen, kan ik met dezelfde code nog wel online?

• MyUtd4Life
Op de console versies van FIFA 16 (15 ook niet) heb je geen key meer nodig om online te spelen, wat je voorheen wel had. €20 voor FIFA 16 lijkt me echter niet echt realistisch, maar als iemand er graag van af wilt is tweedehands natuurlijk van alles mogelijk.

• dennis_rsb
  • Registratie: november 2011
  • Nu online
dennis_rsb schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 17:47:
Even kijken of jullie van dit probleem last hebben. Ik speel Fifa 16 altijd online. Dus ''seizoenen'' En om de zoveel tijd (ik denk gemiddeld 1 keer per week) gaat tijdens het spelen het geluid ineens uit, en vervolgens gaat Fifa uit de fullscreenmodus. Het beeld is dan nog wel ruim gevuld, maar toch is het irritant. Ik draai Windows 8.1 nu. Maar onder Windows 10 was dit ook als ik het mij goed herinner. Wat denken jullie / is er iemand dit probleem ook ervaart?
Niemand met dit probleem? Ik weet eerlijk gezegd ook niet goed waar het aan kan liggen, mits het geen bug is in Fifa zelf. Zoals ik al zei meen ik mij te herinneren dat dit probleem ook al voordeed onder Windows 10. Nu sinds oktober ongeveer heb ik Windows 8.1 clean geïnstalleerd weer.

• TomasAr3
  • Laatst online: 23-01-2016
Vraagje, wil bij Fifa 16 online vriendschappelijk spelen. Tijdens het laden komt er een melding: Hiervoor heb je een actief profiel nodig. Ga naar Aanpassen > Profiel > Profielbeheer om een profiel als actief profiel in te stellen. Vervolgens doe ik dit en staat er dat bijv. Barcelona mijn actieve profiel is. Alsnog krijg ik steeds dezelfde melding. Iemand enig idee hoe dit wel lukt? Alvast dank

• Edzeau
TomasAr3 schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:24:
Vraagje, wil bij Fifa 16 online vriendschappelijk spelen. Tijdens het laden komt er een melding: Hiervoor heb je een actief profiel nodig. Ga naar Aanpassen > Profiel > Profielbeheer om een profiel als actief profiel in te stellen. Vervolgens doe ik dit en staat er dat bijv. Barcelona mijn actieve profiel is. Alsnog krijg ik steeds dezelfde melding. Iemand enig idee hoe dit wel lukt? Alvast dank
Dit heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Rechts bovenin in het hoofdmenu kun je zien of je bij de EA servers bent aangemeld, is dit het geval? Als dit niet het geval is, staat er duidelijk dat je connectie kan maken.

• TomasAr3
  • Laatst online: 23-01-2016
Doet het weer. Thanks

• Soccer98
  • Registratie: oktober 2015
  • Laatst online: 28-11 19:37
Ik wil FUT opstarten, krijg ik opeens deze melding: Problemen met verbinding maken met FUT 16 servers. U keert terug naar het hoofdmenu.

Hoe los ik dit op? Het gaat niet weg.
Soccer98 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 17:00:
Ik wil FUT opstarten, krijg ik opeens deze melding: Problemen met verbinding maken met FUT 16 servers. U keert terug naar het hoofdmenu.

Hoe los ik dit op? Het gaat niet weg.
iedereen heeft daar last van ;)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm

• MarcoC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 16:52
Ik blijf me er aan ergeren dat een vrije trap op de helft van de tegenstander op 1 of andere manier in 99% van de tijd in balverlies of een counter van de tegenstander leidt (met een tegendoelpunt als gevolg). Zo vermoeiend :{ . Slaat ook nergens op.

• veldkampj
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 17:04
Een vraag aan de mensen hier die (manager) career mode spelen:
Krijgen jullie ooit aanbiedingen van andere clubs? Ik ben aan mn 3e seizoen bij Ajax begonnen en in mn eerste 2 seizoenen vrijwel alles gewonnen wat er viel te winnen.
Nu kijk ik soms zelf wel welke vacatures beschikbaar zijn maar daar zitten zelden boeiende clubs tussen (NEC, Heracles, Heerenveen, Portugese/Duitse laagvliegers) maar echt aanbiedingen van andere clubs aan het eind van een seizoen ontvang ik niet. Of zit dat er uberhaupt niet (meer) in?

• dutchgio
  • Nu online
Als manager volgens mij niet, alleen van landen en misschien heel soms, van andere clubs. Maar ik dacht van niet.

Het ligt volgens mij aan je prestaties, doe je het wel goed? Verder zijn er vooral betere clubs aan het begin/einde van een seizoen.

• Tweakwondo
  • Laatst online: 14:17
Nog iemand die fifa 16 speelt op de pc en dit online wilt spelen met voip? stuur me p.m..

• veldkampj
dutchgio schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:52:
Als manager volgens mij niet, alleen van landen en misschien heel soms, van andere clubs. Maar ik dacht van niet.

Het ligt volgens mij aan je prestaties, doe je het wel goed? Verder zijn er vooral betere clubs aan het begin/einde van een seizoen.
Landen krijg ik idd bijna wekelijks binnen en ik zou graag een optie zien om dit uit te kunnen schakelen.
Zoals ik zei, in de eerste 2 seizoenen vrijwel alles gewonnen: kampioen, beker, CL en 2 keer om de Europese supercup gespeeld, waarvan 1x gewonnen.
Maar dan hou ik de vacatures zelf wel in de gaten voor de zekerheid. Nu mn 3e seizoen en vind het dan eigenlijk wel tijd voor een nieuwe uitdaging :)

• RikN89
  • Laatst online: 13-07 16:19
Bjorn89 schreef op donderdag 07 januari 2016 @ 18:48:
[...]

Fifa 16

- RB PASS
- Nogmaal PASSING

-DAN

Niet helemaal mee eens, ik ben ook een doorgewinterde division 1 speler maar erger me echt kapot aan deze FIFA. De randomness van de AI is gewoon te groot. Maar het meest frustrerende zijn de schoten, er staan tegenwoordig echt superkeepers in het doel. Elke corner wordt uit de lucht geplukt, en je kunt zelfs op de 5 meter soms gewoon zo hard schieten als je wil, maar hij gaat er niet in.

Verder is je aanvaller na een klein schouderduwtje de bal meteen kwijt. Wat een overcompensatie van eerdere versies zeg.

• nickdew
  • Laatst online: 10:00
Als ik seasons klassement bekijk zie ik overal bij mijzelf 0 punten staan? Had ik ook al met de vorige fifa's

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 17:24
RikN89 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:29:

Niet helemaal mee eens, ik ben ook een doorgewinterde division 1 speler maar erger me echt kapot aan deze FIFA. De randomness van de AI is gewoon te groot. Maar het meest frustrerende zijn de schoten, er staan tegenwoordig echt superkeepers in het doel. Elke corner wordt uit de lucht geplukt, en je kunt zelfs op de 5 meter soms gewoon zo hard schieten als je wil, maar hij gaat er niet in.

Verder is je aanvaller na een klein schouderduwtje de bal meteen kwijt. Wat een overcompensatie van eerdere versies zeg.
Slechtste vind ik juist de keepers, kunnen niet normaal duiken, kunnen niet normaal anticiperen, zijn veels te traag, ik weet 50/50 op voorhand al of er een doelpunt komt of niet.

Toegegeven, de AI is nog veruit de meest retarted, blijft jammer dat FUT de cashcow is geworden en de rest als 'extraatje' in FIFA zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Bjorn89
RikN89 schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 13:29:
[...]

Buiten dat de keeprs afentoe vaag doen heb ik dat totaal niet. Ja, soms heb ik er een wedstrijd tussen die ik kansloos verlies, maar over het algemeen is het goed te spelen.

Anticipatie
Mijn spel is een combinatie tussen Ajax/FcBarca/Atletico, veel balbezit maar ook snel eruit komen.

Ipv vorige Fifa die allemaal pace gebaseerd was, kun je nu ten minste een duel winnen met een sterke speler, een schouder duwtje die goed getimed is doet wonderen.|

De verdediger kun je als aanvaller vaak makkelijk uit spelen, als hij op volle snelheid is...gebruik linker button om snel van drichting te veranderen of stop gewoon snel met rennen, vaak heb je 1-3 seconden de tijd om snel een andere richting uit te rennen/passen... vooral langzame verdediger werkt diet goed.

het spel draait nu gelukkig om balbezit, en goede passing... geen belachelijke solo's meer.

• RikN89
Bjorn89 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 20:58:
[...]

Buiten dat de keeprs afentoe vaag doen heb ik dat totaal niet. Ja, soms heb ik er een wedstrijd tussen die ik kansloos verlies, maar over het algemeen is het goed te spelen.

Anticipatie
Mijn spel is een combinatie tussen Ajax/FcBarca/Atletico, veel balbezit maar ook snel eruit komen.

Ipv vorige Fifa die allemaal pace gebaseerd was, kun je nu ten minste een duel winnen met een sterke speler, een schouder duwtje die goed getimed is doet wonderen.|

De verdediger kun je als aanvaller vaak makkelijk uit spelen, als hij op volle snelheid is...gebruik linker button om snel van drichting te veranderen of stop gewoon snel met rennen, vaak heb je 1-3 seconden de tijd om snel een andere richting uit te rennen/passen... vooral langzame verdediger werkt diet goed.

het spel draait nu gelukkig om balbezit, en goede passing... geen belachelijke solo's meer.
Ja, om vervolgens met een voorsprong naar het doel ingehaald te worden en met een klein duwtje van de bal gezet te worden.

Ik heb 60 procent balbezit altijd (minstens), maar toch 1 counter en mn hele verdediging ligt open. Het hele speler switchen systeem werkt minder goed, waardoor ik altijd (rechter stick of niet) de verkeerde verdediger te pakken heb en de tegenstander maar door loopt.

Daarnaast voer je soms een op het oog makkelijke tackle uit, maar door een of andere reden krijgt de aanvaller de bal gewoon mee. En dit 3x achter elkaar en doelpunt. De meest frustrerende FIFA tot nu toe voor mij. :/

• veldkampj
RikN89 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 09:58:
[...]

Ja, om vervolgens met een voorsprong naar het doel ingehaald te worden en met een klein duwtje van de bal gezet te worden.

Ik heb 60 procent balbezit altijd (minstens), maar toch 1 counter en mn hele verdediging ligt open. Het hele speler switchen systeem werkt minder goed, waardoor ik altijd (rechter stick of niet) de verkeerde verdediger te pakken heb en de tegenstander maar door loopt.

Daarnaast voer je soms een op het oog makkelijke tackle uit, maar door een of andere reden krijgt de aanvaller de bal gewoon mee. En dit 3x achter elkaar en doelpunt. De meest frustrerende FIFA tot nu toe voor mij. :/
Herkenbare frustraties. Of spelers die ineens de bal niet meer over 3 meter over kunnen spelen.
Laatst een vrije trap op eigen helft, waarbij ik de bal naar de speler die het dichtst bij speelde die vervolgens een paar stappen opzij doet en ineens niet meer bij de bal kan. Resultaat: balverlies |:(
Ik beleef best veel plezier aan FIFA maar toch heb ik na 3/4 potjes mijn max wel bereikt en ga ik iets anders doen.

• mike0001
  • Laatst online: 11:11
veldkampj schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:35:
[...]

Herkenbare frustraties. Of spelers die ineens de bal niet meer over 3 meter over kunnen spelen.
Laatst een vrije trap op eigen helft, waarbij ik de bal naar de speler die het dichtst bij speelde die vervolgens een paar stappen opzij doet en ineens niet meer bij de bal kan. Resultaat: balverlies |:(
Ik beleef best veel plezier aan FIFA maar toch heb ik na 3/4 potjes mijn max wel bereikt en ga ik iets anders doen.
Mijn grootste ergenis is dat de bal ALTIJD naar de speler in buitenspel positie wordt geschoten ipv naar de speler die ik in gedachte had. En dit niet alleen, ook kleine pass tikjes worden diepe passes naar de speler welke het verst van je af staat. Ergenis welke keer op keer erger wordt.
Maar idd zoals iemand hierboven al aangaf. FUT is de melkkoe en daar zit de ontwikkeling.

• Mars18
Ga zondag met 3 vrienden mee doen aan een online toernooi, ben benieuwd hoever wij komen

• Gunner_Youri
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 13:37
Iemand die weet wanneer er een nieuwe update komt, met alle transfers van de laatste 2 dagen?

• veldkampj
dutchgio schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:52:

Alsof FIFA me heeft gehoord, zag ik na een wedstrijd of 10 in mn 3e seizoen vacatures bij Chelsea, Man City en Newcastle. Ik zit nu dus bij Man City. Al voelde het niet helemaal eerlijk om gedurende het seizoen weg te gaan, wilde ik de kans toch niet laten lopen :)

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Wanneer ik (op PS4) online vriendschappelijke tegen iemand anders wedstrijdjes speel, komt het voor dat er een behoorlijk rood gekleurde bal gebruikt wordt welke in sommige situaties (combinatie met overdag/avond, stadion en kleur tenues) behoorlijk lastig zichtbaar is.

Helaas zijn de omstandigheden (behalve shirtje) en kleur bal niet te beïnvloeden. Ben ik de enige, of..?

• Mars18
JBS schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:40:
Wanneer ik (op PS4) online vriendschappelijke tegen iemand anders wedstrijdjes speel, komt het voor dat er een behoorlijk rood gekleurde bal gebruikt wordt welke in sommige situaties (combinatie met overdag/avond, stadion en kleur tenues) behoorlijk lastig zichtbaar is.

[afbeelding]

Helaas zijn de omstandigheden (behalve shirtje) en kleur bal niet te beïnvloeden. Ben ik de enige, of..?
Verander bij je offline instellingen de bal eens, volgens mij pakt hij die bal ook als je thuis speelt online?

• RikN89
JBS schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 14:40:

[afbeelding]

Volgens mij kan dit niet nee.

• RemkoDJ
  • Laatst online: 16-11 13:57
Ik heb eigenlijk een beetje een basic vraag wat ik niet snap, als ik online speel dan is het heel vaak zo dat de tegenstander heel snel druk zet op mijn aanvallers. zodat ik geen eens tijd krijg om de bal uberhaubt aan te nemen. is dat een instelling of? Mijn vededigers doen dat namelijk nooit...

• jmignolet
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 28-11 17:52
Man man man, ik dacht: " ik ga wat competitief spelen, dus een cupje meedoen met ESL ".

Ik win 3-0, dus ik dacht : " it's in the pocket ". 90ste minuut scoort hij 3 goals met 4" extra tijd. EA, leg me dat asjeblief eens uit. Ik stond zelfs op Park The Bus nadat ie 3-1 van maakte, gewoon om zeker te zijn. Mijn verdedigers leken eerder aanvallend te spelen, dus Park The Bus ? Nah don't think so.

Je zit dus echt duidelijk na afloop van de westrijd :

90' Lewandowski
90' Lewandowski
90 'Lewandowski

Ik krijg het op mijn zenuwen dat het zo onrechtvaardigt is. Kutspel man. Zo willen buitensmijten van't raam. :P

[Voor 13% gewijzigd door jmignolet op 14-02-2016 13:34]

• ptholemy
jmignolet schreef op zondag 14 februari 2016 @ 13:30:
Man man man, ik dacht: " ik ga wat competitief spelen, dus een cupje meedoen met ESL ".

Ik win 3-0, dus ik dacht : " it's in the pocket ". 90ste minuut scoort hij 3 goals met 4" extra tijd. EA, leg me dat asjeblief eens uit. Ik stond zelfs op Park The Bus nadat ie 3-1 van maakte, gewoon om zeker te zijn. Mijn verdedigers leken eerder aanvallend te spelen, dus Park The Bus ? Nah don't think so.

Je zit dus echt duidelijk na afloop van de westrijd :

90' Lewandowski
90' Lewandowski
90 'Lewandowski

Ik krijg het op mijn zenuwen dat het zo onrechtvaardigt is. Kutspel man. Zo willen buitensmijten van't raam. :P
je teamtactic? bijv press of counter of bal. dat bepaalt nog meer dan bus of all out. dat schuift alleen je lijnen naar voren of achteren, maar zegt niets over hoe je spelers reageren op tegenstander

ps.mee eens dat het een zenuwenspel is 8)7 vooral als je online van div. 3 naar 6 zakt zonder het te begrijpen. (nu pas weer terug in 3 na 8 seizoenen :X )

[Voor 7% gewijzigd door ptholemy op 14-02-2016 20:57]

• Unigo
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 17:03
Wel benieuwd wanneer de laatste transferupdate uit komt... zie alleen maarnl nieuws over FUT, maar wil 'm voor career mode!

3ds fc: 4270-0926-7440

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:46
ptholemy schreef op zondag 14 februari 2016 @ 20:54:
[...]

je teamtactic? bijv press of counter of bal. dat bepaalt nog meer dan bus of all out. dat schuift alleen je lijnen naar voren of achteren, maar zegt niets over hoe je spelers reageren op tegenstander

ps.mee eens dat het een zenuwenspel is 8)7 vooral als je online van div. 3 naar 6 zakt zonder het te begrijpen. (nu pas weer terug in 3 na 8 seizoenen :X )
Hier precies hetzelfde, van Div. 3 naar Div.5 en daar met moeite in kunnen blijven.
nu weer terug in 4 naar 4 seizoenen.

Verder speel ik met Anderlecht, lekker voetballend elftal. Verdedigend niet top maar aantal creatieve spelers op het middelveld, Najar en Praet/Djuric. Topspits Ezekiel voorin, lekker snel 8)

maar nu loot ik minimaal de helft van de tijd Leicester |:( is kwalitatief een stuk(je) beter waardoor ik 7/10 keer niet kan winnen. Iemand hetzelfde geval dat hij altijd dezelfde teams loot?

Snap natuurlijk dat het gekoppeld is aan Divisie en aantal Sterren team, maar toch... :X

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 13:09:
[...]

Verander bij je offline instellingen de bal eens, volgens mij pakt hij die bal ook als je thuis speelt online?
Dat lijkt inderdaad de oplossing te zijn. Tenminste, de eerste 3 wedstrijden na de aanpassing had ik gewoon een witte bal.

• ptholemy
Purehz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 15:23:
[...]

Hier precies hetzelfde, van Div. 3 naar Div.5 en daar met moeite in kunnen blijven.
nu weer terug in 4 naar 4 seizoenen.

Verder speel ik met Anderlecht, lekker voetballend elftal. Verdedigend niet top maar aantal creatieve spelers op het middelveld, Najar en Praet/Djuric. Topspits Ezekiel voorin, lekker snel 8)

maar nu loot ik minimaal de helft van de tijd Leicester |:( is kwalitatief een stuk(je) beter waardoor ik 7/10 keer niet kan winnen. Iemand hetzelfde geval dat hij altijd dezelfde teams loot?

Snap natuurlijk dat het gekoppeld is aan Divisie en aantal Sterren team, maar toch... :X
met een anders shirt spelen wil nog wel eens andere tegenstanders opleveren.

• MyUtd4Life
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar je tegenstander wordt niet bepaald aan de hand van shirts.

• MrMistral
  • Laatst online: 17:43
Toch blijft proclubs de leukste spelmodus wat mij betreft :)

PSN: MrMistral

• ptholemy
MyUtd4Life schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:07:
Ik weet niet waar je dat vandaan haalt, maar je tegenstander wordt niet bepaald aan de hand van shirts.
je tegenstander wordt uitgezocht aan de hand van je stats en het shirt. Anders krijg je zwarte shirts tegen zwarte shirts bijv. Veel laten shirt op default staan, dus als jij een ander kleur shirt kiest, kan je andere tegenstanders krijgen. Ik krijg bijv nooit Sunderland als tegenstander met PSV default, wel met uit shirt.

• Purehz
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 16:46
Ahh nu snap ik het, dacht eerst'' huh, shirt wisselen.. wat maakt dat uit..''
Bedankt voor deze handige tip, eens kijken of t werkt voor mijn team
ptholemy schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 20:37:
[...]

je tegenstander wordt uitgezocht aan de hand van je stats en het shirt. Anders krijg je zwarte shirts tegen zwarte shirts bijv. Veel laten shirt op default staan, dus als jij een ander kleur shirt kiest, kan je andere tegenstanders krijgen. Ik krijg bijv nooit Sunderland als tegenstander met PSV default, wel met uit shirt.

• Ferra
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:20
Man man man... Wat speelt fifa 16 stug... Tis echt wennen geblazen... Zijn er nog tips ten opzichte van 15?

• ptholemy
Ferra schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:49:
Man man man... Wat speelt fifa 16 stug... Tis echt wennen geblazen... Zijn er nog tips ten opzichte van 15?
wat zaken waarvan ik vind dat het een hoop uitmaakt. gebaseerd op ervaringen met online seasons

- niet te snel willen: pass eens terug
- gebruik LT om te bal te beschermen en volgende actie te kiezen
- LT + RT samen kan je enorm goed dribbelen en tegenstanders uitlokken en om de tuin leiden.
- minstens met 1 CVM spelen of anders 3 CV. Je LB en RB nooit mee laten opkomen (besteed dus tijd aan je formatie en instellingen.
- houd je verdediging in formatie, selecteer je CVM of CM om tegestander aan te pakken en niet je CV (tenzij het hoge nood is) Je verdediging is anders gatenkaas.

succes

• Edzeau
Ferra schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 22:49:
Ik sluit me inderdaad grotendeels bij ptholemy aan. In dit spel is het (gelukkig) voorbij met lange ballen naar voren, rennen en scoren. Het is nu belangrijk om een spel goed op te bouwen, over passen en een gaatje in de defensie vinden. Steekballen zijn veel moeilijker (en dus in veel gevallen niet mogelijk). Niet iedere bal hoeft naar voren, probeer een bal terug en kantel het spel naar de andere kant van het veld. Succes!

• Harribo
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 16:20
veldkampj schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 12:35:
[...]
Het spel is gewoon behekst. Ik speel nu al dagen met een team wat niet in staat is om fatsoenlijk snel te over te spelen. Niets reageert op mijn knoppen. Wil ik uit frustratie tacklen....zelfs die knoppen reageren lang niet altijd. Wil ik druk zetten met een andere man, loopt ie niet, wat ik ook doe.
Tis heel simpel : als je verne*kt wilt worden moet je FIFA spelen.
Leuk als het mee zit, maar frustrerend als het tegen zit.
Het spel bepaalt hoe je speelt, de speler zelf nauwelijks. Kunde is weinig sprake van.

Talloze voorbeelden waarin blijkt dat de tegenstander telkens de bal weer heeft en jouw spelers als kreupelen rondkruipen. Of dat geprogrammeerd is of een lag, het zuigt enorm.
Voorbeel die ik nu weer had: hun middenvelder schiet vanaf het middenveld op mijn keeper. Die stompt de bal richting 4(!) van mijn spelers en gaat zelf liggen. Geen een van mijn spelers blijkt in staat om die bal die op hun af komt, aan te nemen terwijl hij gewoon wat stuitert en niet eens snel is. Sterker nog , hij rolt door en de dezelfde tegenstander schiet hem erin in een leeg doel.
Tja wat moet je speler met dit soort dingen????

Ik begon FUT 15 met een bagger team en ik won alles tm divisie 3. Elke speler reageerde ook gewoon op mijn knoppen. Nu opeens niet meer??? Yeah right

[Voor 26% gewijzigd door Harribo op 01-03-2016 11:48]

• Ricloo86
  • Laatst online: 11-11 11:08
Damn, krijg het niet voor elkaar om een gameface aan te maken omdat iedere PC niet voldoet aan hun eisen.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001

DarkUnreal

Postmaster General

Weet niet of er iemand hier naar 3FM heeft geluisterd vandaag, maar ik hoor de hele dag al fifa nummers op de radio.. Is het een speciale Fifa dag ofzo? :)
Ricloo86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 13:54:
Damn, krijg het niet voor elkaar om een gameface aan te maken omdat iedere PC niet voldoet aan hun eisen.

Hoe krijg ik dit voor elkaar?
Zelf ook veel problemen mee gehad (de plugin werkte niet in chrome, uiteindelijk FF gedownload, om die plugin te downloaden. Toen gaf hij constant de melding, dat ik mn browsers moest afsluiten om verder te gaan met installatie.. Alle browers gesloten, constant die melding. Veel gegoogled, en uiteindelijk opgelost. (wat nu uiteindelijk de oplossing was.. echt geen idee meer.. had er iig mee te maken, dat ik via taskmanager alles gekilled heb, wat er te killen was)

En van tevoren dacht ik nog "toffe feature, ff proberen! (met de nadruk op "ff") uiteindelijk heeft het me 2 uur gekost, om het werkend te krijgen)

[Voor 77% gewijzigd door DarkUnreal op 01-03-2016 15:14]

13:37

• Ricloo86
DarkUnreal schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:07:
Weet niet of er iemand hier naar 3FM heeft geluisterd vandaag, maar ik hoor de hele dag al fifa nummers op de radio.. Is het een speciale Fifa dag ofzo? :)

[...]

Zelf ook veel problemen mee gehad (de plugin werkte niet in chrome, uiteindelijk FF gedownload, om die plugin te downloaden. Toen gaf hij constant de melding, dat ik mn browsers moest afsluiten om verder te gaan met installatie.. Alle browers gesloten, constant die melding. Veel gegoogled, en uiteindelijk opgelost. (wat nu uiteindelijk de oplossing was.. echt geen idee meer.. had er iig mee te maken, dat ik via taskmanager alles gekilled heb, wat er te killen was)

En van tevoren dacht ik nog "toffe feature, ff proberen! (met de nadruk op "ff") uiteindelijk heeft het me 2 uur gekost, om het werkend te krijgen)
Gelukkig blijft het NL commentaar van FIFA je bespaard ;)

Oke klinkt als een heel gedoe waar ik weinig zin in heb, en heb er weinig verstand van helaas.
Is het resultaat wel gewenst of ook niet?

• DarkUnreal
  • Registratie: september 2001

DarkUnreal

Postmaster General

Ricloo86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:23:
[...]

Gelukkig blijft het NL commentaar van FIFA je bespaard ;)

Oke klinkt als een heel gedoe waar ik weinig zin in heb, en heb er weinig verstand van helaas.
Is het resultaat wel gewenst of ook niet?
Hehe ja het is alleen maar de muziek... Het zijn natuurlijk allemaal maar 'gewone' nummers... maar ong. 50 tot 60% van de nummers vandaag op 3FM hebben een erg sterke FIFA link (bv, she got me dancing... YouTube: Tommy Sparks - She's Got Me Dancing (Music video))

Had ook al een berichtje gestuurd via de App.. maar nog geen reactie :p

Over gameface kan ik erg kort zijn..

It fucking rocks!! Het is de moeite zeker waard!

13:37

• veldkampj
Harribo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:23:
[...]

Het spel is gewoon behekst. Ik speel nu al dagen met een team wat niet in staat is om fatsoenlijk snel te over te spelen. Niets reageert op mijn knoppen. Wil ik uit frustratie tacklen....zelfs die knoppen reageren lang niet altijd. Wil ik druk zetten met een andere man, loopt ie niet, wat ik ook doe.
Tis heel simpel : als je verne*kt wilt worden moet je FIFA spelen.
Leuk als het mee zit, maar frustrerend als het tegen zit.
Het spel bepaalt hoe je speelt, de speler zelf nauwelijks. Kunde is weinig sprake van.

Talloze voorbeelden waarin blijkt dat de tegenstander telkens de bal weer heeft en jouw spelers als kreupelen rondkruipen. Of dat geprogrammeerd is of een lag, het zuigt enorm.
Voorbeel die ik nu weer had: hun middenvelder schiet vanaf het middenveld op mijn keeper. Die stompt de bal richting 4(!) van mijn spelers en gaat zelf liggen. Geen een van mijn spelers blijkt in staat om die bal die op hun af komt, aan te nemen terwijl hij gewoon wat stuitert en niet eens snel is. Sterker nog , hij rolt door en de dezelfde tegenstander schiet hem erin in een leeg doel.
Tja wat moet je speler met dit soort dingen????

Ik begon FUT 15 met een bagger team en ik won alles tm divisie 3. Elke speler reageerde ook gewoon op mijn knoppen. Nu opeens niet meer??? Yeah right
Haha, of een hoge bal die vlakbij een speler van jou landt, die er alleen naar kijkt en een andere speler die er volle bak naartoe sprint :P

Had laatst een wedstrijd waarin ik kans op kans kreeg maar zelfs jongens als Aguero en Lewandowski de meest simpele kansen ineens naast wisten te mikken of constant op paal en lat. Uiteindelijk scoorde de CPU uit de eerste de beste kans die die zo'n beetje kreeg, en dan ook niet een intikker ofzo maar een volley in de kruising.
Toen was ik zo gefrustreerd dat ik de wedstrijd opnieuw ben begonnen. Gelijkspelen of verliezen kan uiteraard een keer gebeuren, maar als het zo moet.. daar doe ik niet aan mee

• Ricloo86
DarkUnreal schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:32:
[...]

Hehe ja het is alleen maar de muziek... Het zijn natuurlijk allemaal maar 'gewone' nummers... maar ong. 50 tot 60% van de nummers vandaag op 3FM hebben een erg sterke FIFA link (bv, she got me dancing... YouTube: Tommy Sparks - She's Got Me Dancing (Music video))

Had ook al een berichtje gestuurd via de App.. maar nog geen reactie :p

Over gameface kan ik erg kort zijn..

It fucking rocks!! Het is de moeite zeker waard!
Oke nice! vanavond nog maar eens een poging wagen dan.
Via Ipad tablet is het niet mogelijk ofwel?

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee