• Barturion
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 24-11 20:50
Eigenlijk heel simpel:
- Doe de skill oefeningen "schieten"
- Vanaf rand 16 geplaatst schieten in de verre hoek (bij voorkeur rechter verre hoek met speler die rechts is en linker verre hoek met speler die links is.)

• ptholemy
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 28-11 08:41
weer hard terug in div 5: bijna alles verloren in div 4. wat een niveau verschil. word gek van die keeper die uitkomt bij corners = altijd goal tegen. jullie ervaring mee?

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-12 10:24
ptholemy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 21:21:
weer hard terug in div 5: bijna alles verloren in div 4. wat een niveau verschil. word gek van die keeper die uitkomt bij corners = altijd goal tegen. jullie ervaring mee?
Niet specifiek bij corners maar bij alle hoge ballen van de zijkant. De keeper komt snel uit en bokst erg veel. Het valt me ook op dat hij nog wel eens een 'foutje' maakt. Redelijk irritant want dat resulteert altijd in een tegengoal.

PSN: Curvaa_

• ptholemy
Curva schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 07:55:
[...]

Niet specifiek bij corners maar bij alle hoge ballen van de zijkant. De keeper komt snel uit en bokst erg veel. Het valt me ook op dat hij nog wel eens een 'foutje' maakt. Redelijk irritant want dat resulteert altijd in een tegengoal.
Ok. Bij mij komt de keeper standaard uit bij corners (ik doe dus niets). Keeper mist de bal en dus een tegengoal. Overigens een keeper met 78 stats, dus geen Grandell ;)

Merk dat in de hogere divisies de sprint abuse van fifa 15 (zigzag rennen) weer aardig terug is. Zeer irritant om dat effectief op te lossen. Welke formaties en custom tactics gebruiken jullie online?

• ettie1990
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 30-11 07:57
ptholemy schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 16:22:
[...]

Met ander shirt spelen? Wil nog wel eens helpen en andere tegenstandrers opleveren. Ook nog leuk ook
Nee, de uitdaging in Fifa ligt volgens mij juist om met een team als Ajax of PSV titel te winnen van divisie 1 + alle bekers

Anoniem: 337891

ptholemy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

zit nu in div 4. gelijk stuk lastiger weer. 3 gespeeld, 2 punten gepakt. Wel spannende wedstrijden (met veeeel frustraties) 8)7 Valt me op dat mijn tegenstanders zeer vaak van afstand/rand 16 schieten en scoren of paal/lat raken. Mij lukt dat nauwelijks. Hier nog tips voor?
Voor standaard longshot doe ik dit:

Schietknop indrukken als de maximale afstand tussen speler en bal bereikt is.

Powerbalk tussen de 2 en 3 streepjes afhankelijk van afstand tot goal.

Goede been speler kennen en die dus gebruiken.

Schietrichting vasthouden tot de bal van de voet is.

Echt goede spelers geven een zwiep mee aan de schietrichting voor een krul. Ik ben geen goede speler.

____

Ik heb goede ervaringen met corners met custom tactic 'near post'. Voorzetje geef ik dan met 1,5 power. Als je dat echter twee keer doet staat er steeds een mannetje bij de eerste paal. Dan scoor je nauwelijks meer. Ik gebruik ook wel eens een strakke pass naar de rand van de zestien. Werkt ook maar 1 keer per wedstrijd. Iemand tips voor andere types hoekschoppen?

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-11 11:08
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:34:
[...]

Voor standaard longshot doe ik dit:

Schietknop indrukken als de maximale afstand tussen speler en bal bereikt is.

Powerbalk tussen de 2 en 3 streepjes afhankelijk van afstand tot goal.

Goede been speler kennen en die dus gebruiken.

Schietrichting vasthouden tot de bal van de voet is.

Echt goede spelers geven een zwiep mee aan de schietrichting voor een krul. Ik ben geen goede speler.

____

Ik heb goede ervaringen met corners met custom tactic 'near post'. Voorzetje geef ik dan met 1,5 power. Als je dat echter twee keer doet staat er steeds een mannetje bij de eerste paal. Dan scoor je nauwelijks meer. Ik gebruik ook wel eens een strakke pass naar de rand van de zestien. Werkt ook maar 1 keer per wedstrijd. Iemand tips voor andere types hoekschoppen?
2e speler erbij en dan een actie maken de 16 in ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Anoniem: 337891

Ricloo86 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 14:46:
[...]

2e speler erbij en dan een actie maken de 16 in ;)
Ja maar maar maar, dat doen ze altijd bij mij. Zo erg dat ik er flauw van word. Plus ik kan geen skillmoves. Maakt het leven wel lastig. ;)

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-11 11:08
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Ja maar maar maar, dat doen ze altijd bij mij. Zo erg dat ik er flauw van word. Plus ik kan geen skillmoves. Maakt het leven wel lastig. ;)
beetje met je rechterpookje heen en weer en het lijkt al heel wat ;)

En je hoeft geen skillmoves te kunnen, je kan met die tweede man toch opbouwen of indraaiende voorzet geven.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• RonVonDutch
  • Registratie: maart 2015
  • Laatst online: 03-05-2019
Curva schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:46:
Pff, even de frustratie uiten. Mijn controller is gelukkig nog wel heel. Maar het lijkt wel of Groningen, Excelsior en Cambuur het tikki-takka voetbal hebben uitgevonden. Carrière met Ajax gestart, elke wedstrijd gemiddeld 30-40% balbezit maar en ik word zoek getikt.. Intercepties die ze doen.....
Speel op professional btw.

Met offline fut heb ik geen veel minder moeite en gaat het de hele tijd op en neer..
Klopt daar had ik ook veel last van. wat helpt is niet jagen op de helft van je tegenstander en pas op je eigen helft proberen de bal af te pakken (zelfs dat doe ik nog rustig aan, vanaf 10meter van het 16mtr gebied val ik actief aan). staan je spelers veel compacter en de AI maakt sneller fouten. Probeer maar es....

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01-12 09:18
ptholemy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Ok. Bij mij komt de keeper standaard uit bij corners (ik doe dus niets). Keeper mist de bal en dus een tegengoal. Overigens een keeper met 78 stats, dus geen Grandell ;)

Merk dat in de hogere divisies de sprint abuse van fifa 15 (zigzag rennen) weer aardig terug is. Zeer irritant om dat effectief op te lossen. Welke formaties en custom tactics gebruiken jullie online?
Opvallend, ik merk juist het tegenovergestelde. Zit nu in divisie 2. Sinds divisie 3 eigenlijk geen last meer van tegenstanders die lange bal spelen en gaan rennen. Er worden wel meer trucjes gedaan, maar door niet te snel te happen kun je dit wel redelijk tegengaan. Divisie 2 is wel te lastig voor me gok ik. Overigens ook leuk om tegen de teams met voor echt geld gekochtte spelers te komen, en dan toch te winnen :P

PSN/Steam: Xamsix

• ptholemy
Xamsix schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:43:
[...]

Opvallend, ik merk juist het tegenovergestelde. Zit nu in divisie 2. Sinds divisie 3 eigenlijk geen last meer van tegenstanders die lange bal spelen en gaan rennen. Er worden wel meer trucjes gedaan, maar door niet te snel te happen kun je dit wel redelijk tegengaan. Divisie 2 is wel te lastig voor me gok ik. Overigens ook leuk om tegen de teams met voor echt geld gekochtte spelers te komen, en dan toch te winnen :P
wellicht verschil in gameplay tussen FUT en seasons. Ik speel het laatste.

• ptholemy
Veel zigzaggers online btw, slalom (speedabuse achtig fifa 15) lopen zo overal doorheen.. ga weer degraderen vrees ik

en van div 4, naar 5 en nu 6 |:(

[Voor 13% gewijzigd door ptholemy op 27-10-2015 21:18]

• Supermach
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 30-11 09:37
ptholemy schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 20:43:
Veel zigzaggers online btw, slalom (speedabuse achtig fifa 15) lopen zo overal doorheen.. ga weer degraderen vrees ik

en van div 4, naar 5 en nu 6 |:(
ik verval er ook vaak in; als je eenmaal paar potjes verloren hebt ga je forceren, je gaat je ergeren etc.
De kunst is om de rust te bewaren. Neem soms eens een pauze van FIFA voor je weer verder gaat en ineens loopt het weer als een tierelier.

• nexhil
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 19:46

nexhil

BAM!

Mijn team komt steeds meer in de buurt van wat ik wil.

Denk nog Griezman en een betere verdedigende middenvelder, maar die zijn schaars in de BBVA.
Begin Mathieu wel echt steeds mee te waarderen, alleen irritant dat ie soms als een gek mee naar voren komt en ik me afvraag waar mijn verdedigers zijn bij een tegen counter :D

[Voor 30% gewijzigd door nexhil op 28-10-2015 08:59]

• SoulsOnFire
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 21-07 11:26

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

ptholemy schreef op maandag 26 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

zit nu in div 4. gelijk stuk lastiger weer. 3 gespeeld, 2 punten gepakt. Wel spannende wedstrijden (met veeeel frustraties) 8)7 Valt me op dat mijn tegenstanders zeer vaak van afstand/rand 16 schieten en scoren of paal/lat raken. Mij lukt dat nauwelijks. Hier nog tips voor?
Het is me ook meer en meer opgevallen dat ze dit inderdaad doen. In mijn verdedigende acties gebruik ik altijd L2 bij het verdedigen, maar het meest van al loop ik met mijn speler richting zijn aanvaller; schakel over naar een andere speler en laat de speler het dichtst bij de aanvaller automatisch verdedigen. Vaak proberen ze je via een truckje te omzeilen en dan te trappen. Als het een CPU gestuurde verdediger is, zal het ze minder makkelijk lukken.
Omgekeerd, om dit als aanvaller te doen is het hetzelfde principe. Er zijn zo makkelijke truckjes die je helpen om in een perfecte hoek te staan. Ik probeer steeds met buitenkant voet of een draaibal hoog in doel. Ik gebruik ook graag L1 om body-faints te doen. Op het eerste zicht lijkt dit niet veel te doen maar in een aanval tegen CPU gestuurde verdedigers kan je hen vaak wel op het verkeerde been zetten. Als hij dan niet goed verdedigt kan je dat perfecte afstandsschot nemen.
Probeer simpele truckjes, waarvoor je geen hoge skill lvl's nodig hebt.

Asiv (e)Sports || Rocket League (grand champion) | AoC (waiting)

• ptholemy
SoulsOnFire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:20:
[...]

Het is me ook meer en meer opgevallen dat ze dit inderdaad doen. In mijn verdedigende acties gebruik ik altijd L2 bij het verdedigen, maar het meest van al loop ik met mijn speler richting zijn aanvaller; schakel over naar een andere speler en laat de speler het dichtst bij de aanvaller automatisch verdedigen. Vaak proberen ze je via een truckje te omzeilen en dan te trappen. Als het een CPU gestuurde verdediger is, zal het ze minder makkelijk lukken.
Omgekeerd, om dit als aanvaller te doen is het hetzelfde principe. Er zijn zo makkelijke truckjes die je helpen om in een perfecte hoek te staan. Ik probeer steeds met buitenkant voet of een draaibal hoog in doel. Ik gebruik ook graag L1 om body-faints te doen. Op het eerste zicht lijkt dit niet veel te doen maar in een aanval tegen CPU gestuurde verdedigers kan je hen vaak wel op het verkeerde been zetten. Als hij dan niet goed verdedigt kan je dat perfecte afstandsschot nemen.
Probeer simpele truckjes, waarvoor je geen hoge skill lvl's nodig hebt.
Thnx. hoe pak jij de speedabusers aan? (zigzaggers)

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

ptholemy schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:32:
[...]

Thnx. hoe pak jij de speedabusers aan? (zigzaggers)
(Zoals ze in het echt doen.) Deels terug lopen zodat ze je niet op snelheid voorbij zijn.
Dan via L2 proberen te blocken. Sowieso een verdediger bijroepen en als je kan hard tackelen (op de bal als je zeker bent dat je hem hebt). Als je een paar keer hun Ronaldo/Bale/.. tackelt met lichte blessure tot gevolg, leren ze het sprinten wel af. Elke keer als ze sprinten blijf ik de bal ook rond passen, als een subtiele hint.

• ptholemy
SoulsOnFire schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:38:
[...]

(Zoals ze in het echt doen.) Deels terug lopen zodat ze je niet op snelheid voorbij zijn.
Dan via L2 proberen te blocken. Sowieso een verdediger bijroepen en als je kan hard tackelen (op de bal als je zeker bent dat je hem hebt). Als je een paar keer hun Ronaldo/Bale/.. tackelt met lichte blessure tot gevolg, leren ze het sprinten wel af. Elke keer als ze sprinten blijf ik de bal ook rond passen, als een subtiele hint.
helder. gisteren speelde ik vooral tegen mijzelf en forceer ik alles, degraderen is dan niet moeilijk 8)7
vanavond maar weer een poging wagen en weer richting div 5 spelen

• Xamsix
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 01-12 09:18
Supermach schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:58:
[...]

ik verval er ook vaak in; als je eenmaal paar potjes verloren hebt ga je forceren, je gaat je ergeren etc.
De kunst is om de rust te bewaren. Neem soms eens een pauze van FIFA voor je weer verder gaat en ineens loopt het weer als een tierelier.
Vooral dit. Neem je rust, pak even een half uurtje ofzo. Als je een aantal keer verliest raak je gefrustreerd en ga je ook echt geforceerd spelen. Of speel even een paar potjes tegen de computer voor het zelfvertrouwen en het goede gevoel terug te krijgen.

PSN/Steam: Xamsix

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Akkoord. Ik speel desnoods even een ander spel. Rocket League is wel een favoriet om mezelf af te leiden! Probeer steeds je eigen spel te maken. Sommige spelers kunnen heel erg hoog spelen en je de kans niet geven om een goede actie te maken (Krijg dit zelf ook soms te horen). Het enige wat echt helpt dan is om die bal te laten rond gaan. Niet proberen rechtstreeks naar voor of opgejaagd weg trappen. Gewoon rustig en geconcentreerd

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 26-11 22:12

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Supermach schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 07:58:
[...]

Dat is een tip die geld voor alle games. Of je nu Fifa speelt of Halo 5.
Daarnaast een tip die ik altijd kan geven is: Neem het niet te serieus.
Mensen kunnen zoveel waarde hechten aan hun ranks (Dit zie je in Fifa,Counter-strike, Starcraft etc.)
dat ze gefrustreerd raken als ze paar potjes verliezen.

2 jaar terug kon ik me ergeren als het even minder ging en begon ik andere de schuld te geven.
Mijn oplossing was juist om minder te gaan gamen (ik game nu nog maar 10 uur per week en dat was in mijn studenten tijd meer dan 40 uur per week), daarnaast als het niet lekker gaat gelijk stoppen.

Kijk een potje fifa moet je gewoon uitspelen of een CS:GO match, maar speel je online een potje battlefield op een public server, dan mag je van mij part altijd "Rage-quiten"

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:16
Als EA nu gewoon eens de AI op orde zou hebben (of de dice roll situaties), zou 90% van m'n frustratie al foetsie zijn (tegen skillers is gewoon een sport ze neer te maaien :P).

Keepers die de meest simpele balletjes compleet missen, scheids die vrije trappen geeft voor onlogica en geel geeft voor belachelijke dingen. Er zit een groot verschil tussen een 'marge van fouten' (niemand is perfect) en compleet missen van een bal.

Maar ook van die simpele zaken, spits rent opeens diepte in, jij trapt richting zijn ren-richting en echt een moment voordat je schiet.. stopt hij met rennen :/

En zo pak ik ze vaak ook terug, de counter bij corner (2 man achter) is gewoon een random speler neermaaien, gele kaart pakken en weer verder.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• monaldo12
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 13-07-2018
Weten jullie waar er toernooien georganiseerd worden voor Fifa 16 op de PS4?

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 22:25
monaldo12 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:46:
Weten jullie waar er toernooien georganiseerd worden voor Fifa 16 op de PS4?
Die ga ik organiseren ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• N.Uckerman
  • Registratie: juli 2013
  • Laatst online: 01-08 21:14
Hallo iedereen,

Was van plan om fifa16 te kopen voor de pc. Hoe draait t spel op de pc en is deel 16 van de serie een redelijke aankoop?

• ptholemy
N.Uckerman schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 16:06:
Hallo iedereen,

Was van plan om fifa16 te kopen voor de pc. Hoe draait t spel op de pc en is deel 16 van de serie een redelijke aankoop?
Het is wennen qua gameplay, maar ik heb er geen spijt van. Speel alleen seasons, dus offline en fut geen idee

• N.Uckerman
ptholemy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 20:58:
[...]

Het is wennen qua gameplay, maar ik heb er geen spijt van. Speel alleen seasons, dus offline en fut geen idee
Geen slechte pc port, of een fifa deel die vol met buggs zit? In fifa zitten altijd buggs haha, maar zegmaar niet buggs die het spel echt onspeelbaar maken?

• ptholemy
N.Uckerman schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:11:
[...]

Geen slechte pc port, of een fifa deel die vol met buggs zit? In fifa zitten altijd buggs haha, maar zegmaar niet buggs die het spel echt onspeelbaar maken?
Nope

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-11 22:14

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

In careermode van prof terug naar semi. Week geprobeerd maar werkt niet. Semi is helaas te piss easy voor me, potjes met 6-0 tegen Chelsea ofzo, maar prof is meteen bizar onrealistisch zon verschil.

Ai passing is van buitenaards nivea. Zo perfect en zo snel. Zelfs tegen een degradatie club. De bal afpakken is een unicum zo agile is de ai terwijl mijn spelers om 1 of andere reden een draaicirkel van een vrachtschip hebben en zo traag als stront zijn.

Passinggame willen spelen werkt ook niet. Ai drukt met 11 man op mijn helft, dus spelen op counters.

Super frustrerend dit. Helaas maar terug naar 2 vingers in mijn neus niveau. Hoe kan dat verschil toch zo bizar zijn.

"Oooh Jeroen!"

• SmokingCrop
  • Registratie: januari 2012
  • Niet online
Kaap schreef op zondag 01 november 2015 @ 21:48:
In careermode van prof terug naar semi. Week geprobeerd maar werkt niet. Semi is helaas te piss easy voor me, potjes met 6-0 tegen Chelsea ofzo, maar prof is meteen bizar onrealistisch zon verschil.

Ai passing is van buitenaards nivea. Zo perfect en zo snel. Zelfs tegen een degradatie club. De bal afpakken is een unicum zo agile is de ai terwijl mijn spelers om 1 of andere reden een draaicirkel van een vrachtschip hebben en zo traag als stront zijn.

Passinggame willen spelen werkt ook niet. Ai drukt met 11 man op mijn helft, dus spelen op counters.

Super frustrerend dit. Helaas maar terug naar 2 vingers in mijn neus niveau. Hoe kan dat verschil toch zo bizar zijn.
Misschien wat sliders aanpassen om semi-pro moeilijker te maken of pro makkelijker?

Klik voor [handleiding] Raspberry Pi met UniFi controller en Pi-hole (headless)

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 30-11 22:14

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gedaan. Op Pro bijvoorbeeld passsnelheid op 45 voor de AI, merk je niks van. Fouten bij balaanname en foutieve passen staan zelfs op 70, ik zie amper effect van die sliders.

Nee, ik heb het idee dat prof gewoon een vreemde eend in de bijt is.

Ik ga nog 1 ding proberen, en dat is op pro de bal snelheid op laag te zetten.

"Oooh Jeroen!"

• Supermach

Het klopt dat het op Pro moeilijker is de bal te veroveren, maar het gaat erom wat je er mee doet als je hem eenmaal hebt. In mijn beleving is de cpu erg sterk in bal rondspelen op pro, maar verdedigend niet zo. Houd meer rust aan de bal, bouw je aanvallen rustig en redelijk risicoloos op en je zal zien dat je ook op pro steeds minder moeite hebt.

• Curva
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 01-12 10:24

Ik ben ook van semi pro naar pro gegaan en had er aan het begin ook veel moeite mee. Ook ik had mijn frustratie op het forum geuit en werd daarna geattendeerd op deze post: Thomas18GT in "[Multi] FIFA 16 Ultimate Team"
Dit kwam ik tegen met wat Googlen..
Morgen maar eens proberen.

cable spineless players use this tactic to overwhelm the mechanics of the game for a measly win.

With that out of the way, let's look at how it's done and its implications.

First comes custom tactics. The players who use this, set high pressing to 75, aggression to 85 and employ offside trap. Once the game starts, they also go ultra attacking (one before all out attack) they will also choose team pressing from the d-pad up menu.

Once that's set, the whole team press and run like Usain Bolt for the full game without getting tired. The player holds RB for the whole game.

Since the game mechanics are flawed, (and has been since FIFA 12) this tactic is here to stay unfortunately. That's because EA know if they remove it, they'll lose a huge chunk of their user-base who rely on this flaw to win games. That in itself is a despicable act.

Now to the technical aspect. The mechanics of the game are faulty and high pressing is not affected by the coding. This is because through team contain feature, the ai controls the second player and it doesn't register the stamina loss anywhere near the same as when controlling a player manually. All you have to do is hold RB.

Try out the following test: Do not high press or run around in a game. Simply play normally, while your opponent plays like an idiot.

You'll notice that despite your opponent's players running at full pelt the whole game, by the 80th minute their stamina and your player's stamina will be equal or very similar. How can this be if you haven't been running around like him? And why hasn't his player's stamina drained out completely?

EA won't fix this because they CAN'T fix it unless they create a whole new engine for the game. Since FIFA 12 they've been adding new features on top of faulty code, creating redundant coding, which is why you see so many bugs and glitches on this forum.

And then EA have the audacity to plaster the slogan "play beautiful" on this game...
Ik hou niet voortdurend R1 ingedrukt. De tegenstander laat ik rustig een paar keer overpassen op hun eigen helft. Ze willen je de tent uit lokken, laat dat niet gebeuren. Ik wandel dan vaak met m'n spits de richting op waar naartoe gepasst wordt. De fout wordt vroeg of laat toch wel gemaakt. Zijn ze bijna halverwege mijn helft, gebruik ik R1 veel. Druk zetten met de speler die aangeroepen wordt met R1, dan kan met de speler die je zelf bestuurd rugdekking geven, gaten dichtlopen of de pass proberen te onderscheppen.
Zoals Supermach hierboven ook al zegt, bouw rustig je aanval op. Dat is toch wel het beste advies voor balbezit.

PSN: Curvaa_

• maswa1414
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 08-06 07:31
Ik speelde wereldklasse met Fifa 15 en moest bij Fifa 16 beginnen op semi -pro omdat pro gewoonweg nog te moeilijk was. Inmiddels speel ik nu op pro en gaat het heerlijk!

• plasman87
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 28-10-2019
Vraag: Als ik de game op pauze zet hoor ik geen muziek. Ook als ik daar dus opstelling of tactiek ga aanpassen hoor ik geen muziek. In het hoofdmenu wel. Ik neem aan dat ik tijdens het pauzemenu gewoon muziek zou moeten horen?

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Inderdaad normaal is er muziek
plasman87 schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:53:
Vraag: Als ik de game op pauze zet hoor ik geen muziek. Ook als ik daar dus opstelling of tactiek ga aanpassen hoor ik geen muziek. In het hoofdmenu wel. Ik neem aan dat ik tijdens het pauzemenu gewoon muziek zou moeten horen?
Ik ben flink opweg naar DIV 2. Had gisteren 1 punt te kort om te promoveren.

• ptholemy
SoulsOnFire schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 12:01:
Inderdaad normaal is er muziek

[...]

Ik ben flink opweg naar DIV 2. Had gisteren 1 punt te kort om te promoveren.
Seasons of fut?

• Meivogeltje
  • Laatst online: 27-10 15:18
Nu heb ik niet veel pagina's terug gelezen, maar het valt mij op dat hier weinig geklaagd wordt over fifa 16. Na de laatste update vond ik het echt een bagger spel worden. Met mij vele anderen (officiële ea fifa 16 forum). Verdediging, keepers, vooral weer meer op snelheid gebaseerd, slechte scheidsrechters, veel penalties, passen slecht, zig zag dribbel doelpunten, aftrap doelpunte ....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Mijn kopie (ps4) is alweer verkocht. Hoe denken jullie erover. Ook het fifa 15 update 2.0 gevoel? Ik speelde vooral fut.
Games komen in het nieuws voor slechte implementatie, GBS aan vroege updates enz.
Ik heb toch het gevoel dat fifa 16 die dans (onterecht) ontspringt.

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:30
Meivogeltje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 01:16:
Nu heb ik niet veel pagina's terug gelezen, maar het valt mij op dat hier weinig geklaagd wordt over fifa 16. Na de laatste update vond ik het echt een bagger spel worden. Met mij vele anderen (officiële ea fifa 16 forum). Verdediging, keepers, vooral weer meer op snelheid gebaseerd, slechte scheidsrechters, veel penalties, passen slecht, zig zag dribbel doelpunten, aftrap doelpunte ....en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Mijn kopie (ps4) is alweer verkocht. Hoe denken jullie erover. Ook het fifa 15 update 2.0 gevoel? Ik speelde vooral fut.
Games komen in het nieuws voor slechte implementatie, GBS aan vroege updates enz.
Ik heb toch het gevoel dat fifa 16 die dans (onterecht) ontspringt.
Ik denk dat de mensen wel een beetje klaar zijn met het geklaag over Fifa. De problemen gebieden zijn wederom obvious en komen de laatste jaren iedere keer terug (EA lost 2 bugs op maar creëert er 5 bij). Ik ben al jaren een die-hard Fifa fan maar voor het eerst in jaren was ik blij dat Halo 5 uit kwam (en dat binnen een maand na release van Fifa!) om zodoende een andere game te kunnen spelen.

Clubs blijft voor mij nog steeds echt een geweldig concept maar de frustratie met het spelen van Fifa zorgt er bij mij voor dat ik de game soms dagen niet oppak. Een aangezien deze modes niet in PES zit is deze game een no-go voor mij.

Het is gewoon erg jammer dat Fifa zo weinig concurrentie heeft de laatste jaren. Waar PES de vorige generatie wel echt een geduchte tegenstander was van Fifa, is Fifa vooralsnog alleen heerser in het rijk en dat is een groot gemis Konami probeert wel maar heeft vooralsnog niet de middelen vrijgemaakt om de technologische achterstand in te halen. Zo zie ik het tenminste.

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

seasons... Al sta ik nog maar op plaats 20.000, het gaat snel sinds er momenteel al ruim 1 miljoen spelers zijn!
FUT wacht ik nog even mee. Ik heb de tijd niet meer om me veel bezig te houden met het traden dus wacht tot de prijzen zakken. Zit daar in DIV 6 dacht ik.
Remmetje schreef op woensdag 04 november 2015 @ 08:37:
[...]

Ik denk dat de mensen wel een beetje klaar zijn met het geklaag over Fifa.

Het is gewoon erg jammer dat Fifa zo weinig concurrentie heeft de laatste jaren. Waar PES de vorige generatie wel echt een geduchte tegenstander was van Fifa, is Fifa vooralsnog alleen heerser in het rijk en dat is een groot gemis Konami probeert wel maar heeft vooralsnog niet de middelen vrijgemaakt om de technologische achterstand in te halen. Zo zie ik het tenminste.
Desondanks proberen we er toch het beste van te maken...
Het is spijtig maar als iedereen zou stoppen met enkele honderden euro's in FUT te pompen zou het ook al helpen.

[Voor 48% gewijzigd door SoulsOnFire op 04-11-2015 09:33]

• SinergyX
FUT, zal me niets verbazen als volgend jaar er een Fifa17 én FUT17 uit gaan komen, ze weten toch dat ze bakken geld met UT kunnen verdienen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• mar69vin
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-11 01:41
Vraag: Wanneer ik fifa 16 op mijn PS4 opstart en de Nederlandse vlag kies, heb ik tijdens het spelen met de volgende clubs: Westhan united, Westbrom Albion, Crystal Palace, Stoke City en Watford geen sponsoring op mijn shirt. Start ik op met een Duitse of Engelse vlag heb ik dat probleem niet zijn er meer mensen die deze bug hebben?

• Mars18
mar69vin schreef op woensdag 04 november 2015 @ 10:42:
Vraag: Wanneer ik fifa 16 op mijn PS4 opstart en de Nederlandse vlag kies, heb ik tijdens het spelen met de volgende clubs: Westhan united, Westbrom Albion, Crystal Palace, Stoke City en Watford geen sponsoring op mijn shirt. Start ik op met een Duitse of Engelse vlag heb ik dat probleem niet zijn er meer mensen die deze bug hebben?
Is geen bug, is al jaren zo, waarschijnlijk hebben ze gok of drank sponsors?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SinergyX
Albion heeft inderdaad TLCBET, groot aziatisch gokkantoor.

• mar69vin
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 25-11 01:41
Ze hebben allemaal gok bedrijven als sponsor , bedankt voor de reacties. Speel ik wel in het Engels heb ik er geen last van :)

• CJRS7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 09-11 12:39
SoulsOnFire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 09:30:
[...]

seasons... Al sta ik nog maar op plaats 20.000, het gaat snel sinds er momenteel al ruim 1 miljoen spelers zijn!
FUT wacht ik nog even mee. Ik heb de tijd niet meer om me veel bezig te houden met het traden dus wacht tot de prijzen zakken. Zit daar in DIV 6 dacht ik.
Speel je het op de PS4? Zo ja wat is je psn. Ik zit zelf ook in div2 namelijk.
Verder zijn die zigzag dribbels in het 16meter gebied echt zwaar irritant. Of het is een doelpunt of een penal. Iemand tips hoe je dit tegen kan houden?

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

bng07 schreef op woensdag 04 november 2015 @ 14:07:
[...]

Speel je het op de PS4? Zo ja wat is je psn. Ik zit zelf ook in div2 namelijk.
Verder zijn die zigzag dribbels in het 16meter gebied echt zwaar irritant. Of het is een doelpunt of een penal. Iemand tips hoe je dit tegen kan houden?
Inderdaad.
Mijn naam is SoulsOnFire_
Die dribbels zijn redelijk logisch. Ze gaan naar links en veronderstellen dat jij ook naar links gaat... Blijf gewoon in het midden hangen en druk L2 in. Werkt niet altijd maar in die situaties moet je altijd een verdediger bij roepen.
Ik heb vaak penalty's mee en weinig tegen. Meestal omdat ik ze zo ver niet laat komen. Als ze wel in de 16 zijn probeer ik hen niet te duwen maar wel voor hen te staan. Liever een corner dan de bal in mijn doel. :P

Wil je penalty's in je voordeel krijgen, gebruik dan afwisselend sprint, truckjes, pauze,.. ze worden er knettergek van!

[Voor 6% gewijzigd door SoulsOnFire op 04-11-2015 15:05]

• Meivogeltje
  • Laatst online: 27-10 15:18
nog een leuk filmpje wat ik net op het ea fifa forum tegenkwam.

https://www.facebook.com/.../videos/1636727626610805/

• Stringer
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 28-11 23:46

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Seasons is ook geen zak veranderd eigenlijk. Het leek zo hoopvol aan het begin. Maar met deze engine is gewoon niets te beginnen denk ik. Het speelt vrijwel weer gelijk als FIFA 15.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

• SinergyX
Foetsie schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:59:
Seasons is ook geen zak veranderd eigenlijk. Het leek zo hoopvol aan het begin. Maar met deze engine is gewoon niets te beginnen denk ik. Het speelt vrijwel weer gelijk als FIFA 15.
Wij gaan vanavond zelfs een rondje FIFA 15 proclubs spelen, om te kijken of het nu echt zoveel anders/of juist niet is. Hele tikietakie van de AI is grappig, maar ze falen daarna 10x harder om een normale pass aan te nemen of zelfs een balletje terug te geven, ik had het idee dat in Fifa15 ze gewoon 'gemiddeld matig' zijn, niet met zulke pieken en dalen van presteren.

• Pompi
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 30-11 20:24
Is er een manier om een mooie harde cross-pass te geven? Want ik gebruikte in Fifa 14 en eerder altijd vierkantje (playstation), alleen als ik dat nu doe met mijn links of rechts achter ploft de bal in de buurt van het midden van de breedte neer. Ik was gewent dat de bal richting de zijlijn ging.
Moet ik gewoon langer de lange pass knop in houden of is er een andere/betere manier voor in Fifa 16?

• SinergyX
Pompi schreef op woensdag 04 november 2015 @ 16:25:
Is er een manier om een mooie harde cross-pass te geven? Want ik gebruikte in Fifa 14 en eerder altijd vierkantje (playstation), alleen als ik dat nu doe met mijn links of rechts achter ploft de bal in de buurt van het midden van de breedte neer. Ik was gewent dat de bal richting de zijlijn ging.
Moet ik gewoon langer de lange pass knop in houden of is er een andere/betere manier voor in Fifa 16?
Als je assisted heb, bepaalt hij de afstand naar de speler die daar staat, als je de goede richting geeft en er staat iemand, locked hij netjes op die speler (of als je kort inhoud, dus op een speler ertussen).

• DaYwaLkUr
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 23:28
Ik heb een 2e hands exemplaar van FIFA op de PS4.

Echter als ik online seasons wil gaan doen krijg ik de error:THERE WAS A PROBLEM WITH ONLINE SQUAD CHECK'

Al verschillende malen bij profiles alles weggegooid en een Squad reset etc...

Ook uPNP op de router aangezet.

Dit issue had ik op de PC met FIFA 15 ook, hoe kan ik een nieuwe origin is koppelen?

• Smithkj
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 01-12 13:53
Ik heb een vraagje over careermode.

Je kunt nu spelers trainen, dat vind ik mooi. Proberen met talenten een leuk spelend team te bouwen.

Maar ontwikkelen spelers zich ook nog 'vanzelf' zonder training en alleen door wedstrijden te spelen? Lijkt er soms niet op...

• veldkampj
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 29-11 17:04
Smithkj schreef op donderdag 05 november 2015 @ 23:50:
Ik heb een vraagje over careermode.

Je kunt nu spelers trainen, dat vind ik mooi. Proberen met talenten een leuk spelend team te bouwen.

Maar ontwikkelen spelers zich ook nog 'vanzelf' zonder training en alleen door wedstrijden te spelen? Lijkt er soms niet op...
Ja, alleen minder vaak dan wanneer je ze traint. Ik weet niet hoe het in Fifa 16 is maar in voorgaande delen waren het geloof ik vaste momenten in het seizoen dat spelers ratings werden aangepast.
Bij mij zie ik ze in ieder geval wel veranderen, ook de stats waar ik met de trainingen geen invloed op heb.

• Smithkj
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 01-12 13:53
Nou dat is dan in ieder geval mooi :)

Thanks!

• CJRS7
SoulsOnFire schreef op woensdag 04 november 2015 @ 15:04:
[...]

Inderdaad.
Mijn naam is SoulsOnFire_
Die dribbels zijn redelijk logisch. Ze gaan naar links en veronderstellen dat jij ook naar links gaat... Blijf gewoon in het midden hangen en druk L2 in. Werkt niet altijd maar in die situaties moet je altijd een verdediger bij roepen.
Ik heb vaak penalty's mee en weinig tegen. Meestal omdat ik ze zo ver niet laat komen. Als ze wel in de 16 zijn probeer ik hen niet te duwen maar wel voor hen te staan. Liever een corner dan de bal in mijn doel. :P

Wil je penalty's in je voordeel krijgen, gebruik dan afwisselend sprint, truckjes, pauze,.. ze worden er knettergek van!
Nice, mijn psn is Don-Aru. Ik zag dat wij vergelijkbare statistieken hebben. Mocht je een keer een potje willen spelen, kan je mij toevoegen. Je tip helpt mij enorm trouwens, thanks. Laatste potje 13-0 in div2. Sinds ik met real speel win ik meer en eindig morgen wel in div 1.

• CJRS7
Doen er trouwens meer mensen van tweakers morgen mee met het NK fifa 16 op de ps4 in Almere?

[Voor 3% gewijzigd door CJRS7 op 06-11-2015 17:25]

• Mees789
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 08-11 14:43
Heb deze game bij Used Products besteld voor 33 euro inclusief verzendkosten voor de Xbox 360. Dit is een prima bedrag hiervoor lijkt me??
Vinden jullie Fifa 15 of Fifa 16 beter?

• maswa1414
Mees789 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 18:38:
Heb deze game bij Used Products besteld voor 33 euro inclusief verzendkosten voor de Xbox 360. Dit is een prima bedrag hiervoor lijkt me??
Vinden jullie Fifa 15 of Fifa 16 beter?
Fifa 16 vind ik beter omdat het wat realistischer is naar mijn mening.
Het vraagt meer geduld en de strijd lever je voornamelijk op het middenveld.
Het is tactisch spelen en wachten op het foutje van de tegenstander.
Eigenlijk draait alles om geduld ;-)
Scoren is moeilijker en dus geeft het meer voldoening. Speel het aub niet zoals je Fifa 15 speelt anders ga je ten onder.

• Mees789
maswa1414 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 20:56:
[...]

Fifa 16 vind ik beter omdat het wat realistischer is naar mijn mening.
Het vraagt meer geduld en de strijd lever je voornamelijk op het middenveld.
Het is tactisch spelen en wachten op het foutje van de tegenstander.
Eigenlijk draait alles om geduld ;-)
Scoren is moeilijker en dus geeft het meer voldoening. Speel het aub niet zoals je Fifa 15 speelt anders ga je ten onder.
Dank voor je antwoord. Dat klinkt goed, hoop dat het wat beter gaat dan in Fifa 15 haha :)

• maswa1414
Mees789 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:06:
[...]

Dank voor je antwoord. Dat klinkt goed, hoop dat het wat beter gaat dan in Fifa 15 haha :)
Gun jezelf de tijd :)
Bij Fifa 15 speelde ik op wereldklasse en toen ik met Fifa 16 begon moest ik 2 levels terug op semi pro.
Ik speel nu sinds 2 weken op professioneel en ik denk dat het nog wel even zal duren voordat ik het weer op wereldklasse mag proberen :)
Ik win mijn potjes nu met klein verschil en het is nog aardig zweten voor mij op professioneel.

• Mees789
maswa1414 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:33:
[...]

Gun jezelf de tijd :)
Bij Fifa 15 speelde ik op wereldklasse en toen ik met Fifa 16 begon moest ik 2 levels terug op semi pro.
Ik speel nu sinds 2 weken op professioneel en ik denk dat het nog wel even zal duren voordat ik het weer op wereldklasse mag proberen :)
Ik win mijn potjes nu met klein verschil en het is nog aardig zweten voor mij op professioneel.
Dat vind ik nou zo leuk aan Fifa, het blijft altijd spannend!

Toen ik de demo speelde kon ik met semi-prof wel winnen (soms maar net), en bij professioneel kostte het heel veel moeite voordat ik kon winnen... Maar ik hoorde dat de demo anders speelt dan de game zelf

• maswa1414
Mees789 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 21:42:
[...]

Dat vind ik nou zo leuk aan Fifa, het blijft altijd spannend!

Toen ik de demo speelde kon ik met semi-prof wel winnen (soms maar net), en bij professioneel kostte het heel veel moeite voordat ik kon winnen... Maar ik hoorde dat de demo anders speelt dan de game zelf
De game zelf speelt inderdaad anders in positieve zin :)
Ik speel de game overigens op de pc en ps4 en heb me dit jaar ook laten verleiden om pes 2016 aan te schaffen vanwege de goede reviews.Toch blijft Fifa voor mijn favoriet en ik raak ook in de war als ik 2 verschillende voetbal games speel.Pes 2016 speel ik dus niet meer :)
Op de pc is dit overigens een ps3 port dus ook niet echt de moeite waard.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 28-11 13:16
Laat maar, las het verkeerd :P

[Voor 109% gewijzigd door Scavy op 06-11-2015 22:45]

• maswa1414
Wat maakt het uit het is weekend :P

• RickvN
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:05
Ik heb een paar wedstrijden op pro gespeeld, maar dan kwam ik niet verder dan een gelijkspelletje...
Hoe doen jullie het trouwens in career mode, pakken jullie 1 team en die probeer je helemaal uit te breiden, of switch je juist vaker van team door bijv. een nationaal elftal te trainen en dan weer ergens heen te gaan?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• maswa1414
RickvN schreef op zondag 08 november 2015 @ 13:58:
Ik heb een paar wedstrijden op pro gespeeld, maar dan kwam ik niet verder dan een gelijkspelletje...
Hoe doen jullie het trouwens in career mode, pakken jullie 1 team en die probeer je helemaal uit te breiden, of switch je juist vaker van team door bijv. een nationaal elftal te trainen en dan weer ergens heen te gaan?
Ik speel met 1 team en laat het nationaal elftal schieten. Ik speel met Tottenham en dat team heb ik uitgebreid met Musa (snel op de vleugel) en Honda op het middenveld.

• RickvN
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 01-12 13:05
maswa1414 schreef op zondag 08 november 2015 @ 18:00:
[...]

Ik speel met 1 team en laat het nationaal elftal schieten. Ik speel met Tottenham en dat team heb ik uitgebreid met Musa (snel op de vleugel) en Honda op het middenveld.
Ik ben nu 1,5 seizoen onderweg met Feyenoord. Maar daar is al wel een flinke wind doorheen... Ben wat talentjes aan het trainen/in de basis. Maar ook al genoeg gekocht/verkocht. Narsingh is bijvoorbeeld al gekocht en weer vertrokken.
Heb nu Embolo (via fifatalenten.nl), die bevalt erg goed! En S. St. Juste van Heerenveen vind ik ook erg goed verdedigen...

Maar door bij 1 team te blijven, dan ben je na 3-4 seizoen op career wel uitgekeken?
Laatste keer was voor mij FIFA12 en ben nog een beetje zoekende, dus wellicht hoor ik zo nog wat tips!

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

• maswa1414
RickvN schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:46:
[...]

Ik ben nu 1,5 seizoen onderweg met Feyenoord. Maar daar is al wel een flinke wind doorheen... Ben wat talentjes aan het trainen/in de basis. Maar ook al genoeg gekocht/verkocht. Narsingh is bijvoorbeeld al gekocht en weer vertrokken.
Heb nu Embolo (via fifatalenten.nl), die bevalt erg goed! En S. St. Juste van Heerenveen vind ik ook erg goed verdedigen...

Maar door bij 1 team te blijven, dan ben je na 3-4 seizoen op career wel uitgekeken?
Laatste keer was voor mij FIFA12 en ben nog een beetje zoekende, dus wellicht hoor ik zo nog wat tips!
Elk seizoen verkoop ik wat spelers en als ik met een team alles gewonnen heb ga ik naar een andere club/competitie.
Premier League is toch wel mijn favoriet :)
Als ik met Spurs alles heb gewonnen ga ik naar een Italiaanse subtopper en begin ik weer opnieuw en waarschijnlijk dan ook op wereldklasse.
Ik vind de wedstrijden met de nationale teams soms teveel van het goede als ik midden in de competitie zit.
Vaak speel ik dan een ander systeem en moet ik steeds omschakelen en dat vind ik persoonlijk verwarrend.
Ik speel het liefts 4-3-3 of 4-3-2-1.
Alles op handmatig zodat ik het zoveel mogelijk zelf de pass en schotrichting in de hand heb.
In het begin is dat moeilijk maar het geeft zoveel meer voldoening als je dat onder de knie hebt :)

• Mees789
RickvN schreef op zondag 08 november 2015 @ 19:46:
[...]

Ik pak weleens een team in de FL Championship, daar zit meer variatie in vind ik want dan kun je daarna nog promoveren en tegen uitdagende teams spelen

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 20:30
Is trouwens al bekend wanneer de november patch naar Xbox One en PS4 komt? Ik kan zo geen statement hierover vinden. Een maat van mij weigert Pro Clubs te spelen totdat de patch er is omdat er al 1 iemand van ons team genaaid werd door de bug en al zijn stats kwijtraakte.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 23:20
Gister bezig geweest om alle skillgames te completen. Erg leuke oefeningen zitten er bij. En het zal wellicht helpen om een betere speler te worden. Zeker de vrije trappen en het afwerken en dribbelen best wel veel aan gehad.

Deze week ook maar het vrouwenvoetbal spelen. Hier zitten de nodige trophys aan vast :)

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

• SinergyX
Remmetje schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:21:
Is trouwens al bekend wanneer de november patch naar Xbox One en PS4 komt? Ik kan zo geen statement hierover vinden. Een maat van mij weigert Pro Clubs te spelen totdat de patch er is omdat er al 1 iemand van ons team genaaid werd door de bug en al zijn stats kwijtraakte.
Dat is toch de Patch 3? 'At a later date', alles wat ze te vertellen hadden.

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

bng07 schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 17:23:
[...]

Nice, mijn psn is Don-Aru. Ik zag dat wij vergelijkbare statistieken hebben. Mocht je een keer een potje willen spelen, kan je mij toevoegen. Je tip helpt mij enorm trouwens, thanks. Laatste potje 13-0 in div2. Sinds ik met real speel win ik meer en eindig morgen wel in div 1.
Ik typ dit van op het werk dus zal het waarschijnlijk vergeten... Je mag mij altijd zelf ook toevoegen!
Dat is mooi! Ik speel met Bayern Munchen. Heb het nooit echt voor spaans voetbal gehad. De Duitsers kunnen er wel wat van. 8)
Momenteel speel ik iets minder Fifa sinds Blops maar binnenkort zal dit wel weer veranderen.

• homernt
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 15:31
Zonet patch aan de download toegevoegd op de PS4 versie 1.03.

• maswa1414
Voor degene die op de ps4 een keer een potje willen spelen mijn psn id is maswa1414 ;-)

• llovesoccerx7
  • Laatst online: 30-11 14:40
Corners en voorzetten zijn wel lastiger dit jaar vind ik. De keeper komt echt bijna 9/10 uit en stop de bal weg. Hoe geven jullie ze nu?

• patricks8
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 27-11 11:26
Vaak kort en gevolgd door een voorzet van de inkomende speler. 5/10 keer kop ik dan op goal.

PSN: Skippy0810 | iRacing Profiel

• Ronwiel
  • Registratie: juli 2004
  • Niet online
Heb FIFA een paar jaar overgeslagen. Ben benieuwd hoe het nu online is (Xbox one). Paar jaar terug was het vaak kijken naar een pauze scherm, quitters en lag. Iets aan veranderd?

• DaYwaLkUr
Ik deed een friendly match met ManU maar ik mistte Martial, komt deze in de volgende roster update?

Edit: ik zie ook nog Chicarito...

Terwijl als ik career doe, wel alles up-to-date is?

[Voor 31% gewijzigd door DaYwaLkUr op 15-11-2015 20:41]

• veldkampj
DaYwaLkUr schreef op zondag 15 november 2015 @ 13:59:
Ik deed een friendly match met ManU maar ik mistte Martial, komt deze in de volgende roster update?

Edit: ik zie ook nog Chicarito...

Terwijl als ik career doe, wel alles up-to-date is?
Geupdate voor je aan je career begon? Vanuit het hoofdmenu kan je ook de laatste updates downloaden geloof ik.
llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:38:
Corners en voorzetten zijn wel lastiger dit jaar vind ik. De keeper komt echt bijna 9/10 uit en stop de bal weg. Hoe geven jullie ze nu?
Ik gebruik nu vaak 2x rondje (PES instellingen) om de bal voor te geven. Dat werkt bij mij iig een stuk beter dan enkel rondje te gebruiken. Dan zit er vaak een verdediger tussen of heeft de keeper m inderdaad.
Vroege voorzetten willen ook nog wel eens helpen als je de ruimte ervoor hebt.

[Voor 39% gewijzigd door veldkampj op 17-11-2015 09:56]

• SinergyX
ronwiel schreef op donderdag 12 november 2015 @ 22:38:
Heb FIFA een paar jaar overgeslagen. Ben benieuwd hoe het nu online is (Xbox one). Paar jaar terug was het vaak kijken naar een pauze scherm, quitters en lag. Iets aan veranderd?
Eerste 2 is bijna niet veranderd, net als niet skippen van cutscenes.

• DaYwaLkUr
veldkampj schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 09:53:
[...]

Geupdate voor je aan je career begon? Vanuit het hoofdmenu kan je ook de laatste updates downloaden geloof ik.
Ik haal altijd de laatste updates binnen,

Als ik Career mode doe heb ik altijd de juiste up-to-date selecties.

Echter bij een friendly exhibition match, zie ik nog de oude squads. Heb jij dit niet?

Btw. Ik heb wel vaak issues met het binnenhalen van nieuwe updates in FIFA.

• veldkampj
DaYwaLkUr schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 12:18:
[...]

Ik haal altijd de laatste updates binnen,

Als ik Career mode doe heb ik altijd de juiste up-to-date selecties.

Echter bij een friendly exhibition match, zie ik nog de oude squads. Heb jij dit niet?

Btw. Ik heb wel vaak issues met het binnenhalen van nieuwe updates in FIFA.
Ik speel eigenlijk nooit friendly. De momenten die ik heb om te gamen besteed ik met Fifa vooral aan mn career :)

• Karrespoor
  • Laatst online: 30-11 11:35
Ik speel al jaren de Career Mode. Meestal begin ik op professional tot dat te makkelijk wordt en dan ga ik over op World Class. Probleem is voor mij dan altijd dat ik op World Class verschrikkelijk moeilijk scoor. 80% van de wedstrijden eindigt in 0-0.
Zelfde verhaal geldt nu weer. Ik speel met Ajax 4-3-3 punt naar achter. Volop druk, 2 middenvelders ook druk, spits blijft voorin, speel op attacking/ultra-attacking. Nog steeds wordt een groot deel van de wedstrijden 0-0. Op professional win ik meestal 2-0 of 3-0 trouwens, dus daar is ook geen lol meer aan.

Hebben mensen enig idee hoe dit komt/tips?

• iRobert
  • Laatst online: 16:35
Karrespoor schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 14:13:
Hebben mensen enig idee hoe dit komt/tips?
Misschien speel je wel met teveel pressie op het doel van de tegenstander, waardoor er te weinig ruimte is om te scoren.

• Lekkerboeie86
Iemand die het leuk vind om vanavond een friendly season te spelen? Gewoon voor de fun en om de Trophy "the friendship test" te halen :p

Psn: lekkerboeie86

• N.Uckerman
Weet iemand hoe je op de pc je online stats kan resetten? Ik wil graag overnieuw beginnen na een lange tijd. Ik heb het dan over je statistieken bij 1v1 seizoenen etc.

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 26-11 15:05
Dat is niet mogelijk. En ik geloof ook niet dat je op PC tweede accounts kan aanmaken, zoals je bij consoles wel kan, om online te spelen.

FIFA Benelux Administrator

• Phusebox
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 23:05
Nou, black Friday sale op xbox dus deze maar weer eens gekocht. Wat een bagger. Career mode, vier wedstrijden gespeeld ga ik naar mijn objectives staat alles nog op 0.

Bugs much?
Ook een wedstrijd waarin ik gewisseld werd kies ik simulate rest, klapt ie terug naar menu en hebben we opeens verloren terwijl we met 3-0 voor stonden in de 70e minuut.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing | PVoutput

• analist83
  • Registratie: september 2015
  • Laatst online: 15-06-2018
De voordeelregel wordt vaak niet goed toegepast. Zo gebeurt het vaak dat een snelle counter zomaar wordt afgefloten wegens een overtreding op de speler die die pass gaf terwijl de steekpass al was gevegeven en ik 1 op 1 met de keeper kwam.

• Lekkerboeie86
Hoewel Fifa best lekker speelt en niet alleen om pace draait, zitten er weer zat problemen in. De scheidsrechter is echt drama. Penalty's en voordeelregel zoals hierboven zijn enorm frustrerend.

• yrew
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 19:38
llovesoccerx7 schreef op donderdag 12 november 2015 @ 14:38:
Korte corner en dan naar binnen dribbelen. Dan afleggen, schieten of de bal afschermen en een penalty mee krijgen.

huh?!?!?

• veldkampj
Hebben jullie dit wel eens gehad: ik heb een speler in de jeugdopleiding met een aardige potentie (83-88). Als ik hem een contract aanbied vindt hij deze te lang, terwijl ik niet eens een contract langer dan een jaar kan aanbieden.
Ik heb al geprobeerd om ipv de standaard 500 salaris er 5000 van te maken maar alsnog weigert ie omdat ie het contract te lang vindt.
Bug, of moet ik m gewoon nog meer bieden?

• Supermach
veldkampj schreef op donderdag 26 november 2015 @ 09:55:
Hebben jullie dit wel eens gehad: ik heb een speler in de jeugdopleiding met een aardige potentie (83-88). Als ik hem een contract aanbied vindt hij deze te lang, terwijl ik niet eens een contract langer dan een jaar kan aanbieden.
Ik heb al geprobeerd om ipv de standaard 500 salaris er 5000 van te maken maar alsnog weigert ie omdat ie het contract te lang vindt.
Bug, of moet ik m gewoon nog meer bieden?
Misschien iets doen met zijn status in het team. Hoe beter die status hoe sneller ze geneigd zijn te tekenen.

• Mars18
Spelen jullie nog FIWC?
Er is iemand die heeft van de 90 wedstrijden er 90 gewonnen.

Ik heb nu 4 gewonnen 2 gelijk, 2 verloren. geloof ik.

haha

• veldkampj
Supermach schreef op donderdag 26 november 2015 @ 10:23:
[...]

Misschien iets doen met zijn status in het team. Hoe beter die status hoe sneller ze geneigd zijn te tekenen.
Dat is idd nog een poging waard :) Stom dat ik daar zelf niet aan heb gedacht

Edit: Helaas werkt dat ook niet.. Heb op andere sites wel gelezen dat het een kwestie is van volhouden of wachten tot de speler zelf begint te zeuren dat ie weg wil.

[Voor 21% gewijzigd door veldkampj op 27-11-2015 11:45]

• Leoleo
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 27-11 17:07
Sinds fifa16 komen bijna geen voorzetten meer aan vanaf de achterlijn. Veelal in de handen van de keeper. Herkent iemand dit?
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee