Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• CFC-Mathijs
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 30-08 23:31
Mede-auteur:
  • Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 10:59

Edzeau

FIFA 16 - PLAY BEAUTIFUL
FIFA 16 innoveert op alle vlakken om een gebalanceerde, authentieke en spannende voetbalervaring te bieden die je op jouw manier op een hoger niveau laat spelen. Je verdedigt met zelfvertrouwen, hebt controle op het middenveld en je creëert meer magische momenten dan ooit. FIFA 16 – Play Beautiful.

New Features

VERDEDIGEN MET ZELFVERTROUWEN
FIFA 16 geeft je de middelen om je tegenstander vol vertrouwen af te stoppen. Beweeg met grotere vrijheid als verdediger - vertrouw op je team om als eenheid te verdedigen en op je laatste linie om dreigende loopacties in de gaten te houden zodat er balans komt tussen aanval en verdediging.

BEHENDIGHEID IN VERDEDIGING
Gebruik 25 vernieuwende wijzigingen in de bewegingsvrijheid en de motoriek om technische spelers te dekken. Wendbare verdedigers kunnen de ruimte dichtlopen, snel van richting veranderen en met zijwaartse bewegingen de tegenstander bijhouden. Je voelt de bewegingsvrijheid als je loopbewegingen afdekt en aanvallen onderbreekt.

ALS EEN EENHEID VERDEDIGEN
Verdedig samen, win samen. Vertrouw op je verdedigers dat zij de gaten afdekken terwijl jij op de aanvaller afgaat. Nieuwe verdedigende AI laat de spelers beter bewust zijn van de gevaarlijke ruimte op het veld in relatie tot de bal en hun tegenstander. Je teamgenoten laten zich zakken om slimme aanvallende loopacties af te stoppen en openingen voor een aanval af te dekken.

NIEUWE BASISBESTURING TACKELEN
Ga het duel aan en win de bal terug met de nieuwe tackelmechanismes en -animaties. Door de geheel nieuwe sliding, staande tackle en neptackle wordt het jagen op de bal directer en levert het meer voldoening en plezier op!

CONTROLE OP HET MIDDENVELD
Op het middenveld worden wedstrijden gewonnen en verloren. Ook in FIFA 16 is het middenveld belangrijk. Houd balbezit en bouw geduldig op of geef slimme passes in de ruimte om een aanval op te zetten.

SLIMME ONDERSCHEPPINGEN
Spelers anticiperen op passes en verplaatsen zich om aanvalsopties en openingen voor passes af te dekken. Slimmere teamgenoten zoeken naar ruimte en bieden meer mogelijkheden om op te bouwen via het middenveld.

PASSEN MET EEN DOEL
Een revolutie op het gebied van passen. Met FIFA 16 kun je scherpe, splijtende passes geven om je teamgenoten met precisie te bereiken. Gebruik een nieuw mechanisme om met strakke passes over de grond naar teamgenoten in kleine ruimtes te spelen, waardoor er aanvalsmogelijkheden ontstaan.

MAGISCHE MOMENTEN
Creëer meer WAUW-momenten. In FIFA 16 hebben spelers net dat beetje extra dat elk team nodig heeft om magische momenten te creëren en defensies open te breken.

DRIBBELEN ZONDER AANRAKEN
De beste aanraking kan de aanraking zijn die zich nooit voordoet. Maak jezelf los van de bal om tijd te winnen, afstand te creëren, een schijnbeweging te maken of je tegenstander voorbij te gaan, zoals Messi in topvorm doet. Aan de bal heb je de beschikking over een bijna grenzeloze creativiteit.

DYNAMISCHE VOORZETTEN
Zet die bal voor! Met authentieke voorzetten kun je teamgenoten met meer precisie bereiken. Aanvallende spelers raken de bal en rennen naar de bal vol overtuiging. Ze brengen de verdediging in de war door voorzetten heel gemeen achter de laatste linie te geven.

KLINISCH AFMAKEN
Raak de bal correct en maak het af als een prof. Door de voet en enkel beter te plaatsen, kunnen spelers met meer variatie schieten en doelpunten maken. Je kunt voelen waar de bal geraakt wordt en je kunt je benadering aanpassen voor meer nauwkeurigheid en kracht.

FIFA Trainer
Haal alles uit jezelf met FIFA Trainer. Met de optionele grafische schil kun je beter leren spelen. Deze toont gameplaymogelijkheden op basis van je niveau en de positie op het veld. Het begint met basisopdrachten, maar er zijn ook hints met meer diepgang voor de meest vaardige spelers.

LANDENTEAMS DAMES
De dames doen nu ook mee. Speel met de 12 dameslandenteams, voor het eerst in de FIFA-serie, in het speltype Aftrap, een offline toernooi en online vriendschappelijke wedstrijden.

Platformen: PC, PS3, X360, XONE, PS4
Ontwikkelaar(s): EA Canada
Uitgever(s): Electronic Arts
Spelserie: FIFA
Releasedatum: 24 September 2015
Genre(s): Sport, voetbal
Speelmodus: Singleplayer, multiplayer, online multiplayer
Leeftijdsklasse: ESRB: E
PEGI: 3+

Fifa 16 beeldmateriaal

Vrouwenvoetbal
nieuws: EA kondigt FIFA 16 aan met vrouwenvoetbal als primeur

FIFA16 Preview - E3
Nieuws Tweakers: FIFA 16 Preview - Vrouwen maken hun debuut

FIFA 16 Gameplay Features: No Touch Dribbling

Links

Edzeau wijzigde deze reactie 16-09-2015 22:59 (111%)

http://specs.tweak.to/18507

• CFC-Mathijs
Om maar even zelf af te trappen: Mijn grootste wens voor FIFA 16 is dat EA wat meer aandacht besteed aan andere gamemodes (Pro-Clubs) en niet alleen maar aan FUT.

In Pro-clubs zitten een paar enorm irritante bugs die naar mijn idee heus wel op te lossen zijn. Dat zou de gameplay al een stuk beter maken!

• lasharor
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 20-09 19:13
Jammer dat de tweakers pro-Club toendertijd door een aantal Personen de das omgedaan is. Hopelijk gaat dat met Fifa 16 beter.

Ik hoop dat ze ook iets gaan doen met UT. Ik vind persoonlijk dat de zilvere en bronze kaartjes al een aantal edities lang niet echt relevant meer zijn. Vroeger was het altijd best wel leuk om in de bronze competities mee te doen. Maar in de latere fifa's is dat om een of andere reden nooit goed uit de verf gekomen.

First Person View Drone racen!! - Ook meedoen? - Zelf proberen?

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-09 12:50

Falastine

Think about my signature...

Mag hopen dat ze aan online aspect wat gaan doen.

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• CFC-Mathijs
quote:
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:02:
Jammer dat de tweakers pro-Club toendertijd door een aantal Personen de das omgedaan is. Hopelijk gaat dat met Fifa 16 beter.
Aangezien ik weet dat jij op de PS4 speelde zal je oa mij bedoelen hiermee. Dit is waarschijnlijk niet de goede plek hiervoor maar ik zou toch graag willen weten hoe wij de club de das om hebben gedaan? Wij zijn met enkele actieve spelers die wat serieuzer wouden gaan spelen een aparte club begonnen en hebben de eerste club overgedragen aan andere Tweakers..

• lasharor
quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:10:
[...]

Aangezien ik weet dat jij op de PS4 speelde zal je oa mij bedoelen hiermee. Dit is waarschijnlijk niet de goede plek hiervoor maar ik zou toch graag willen weten hoe wij de club de das om hebben gedaan? Wij zijn met enkele actieve spelers die wat serieuzer wouden gaan spelen een aparte club begonnen en hebben de eerste club overgedragen aan andere Tweakers..
:)

Welke bugs vind jij zo irritant bij Pro-Clubs dan?

• CFC-Mathijs
quote:
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:19:
[...]

:)

Welke bugs vind jij zo irritant bij Pro-Clubs dan?
1. Als je met ANY speelt en de keeper komt uit om de bal weg te schieten dat jij ineens de keeper bent en de bal in je voeten krijgt.
2. Het slechte verdedigen van de AI-verdediging.
3. overpowerde steekbal door de lucht
4. de scheidsrechter
5. Dat de snelheid bij veel van de aannames in de loop weg is en ineens een verdediger je voorbij komt lopen.

Dat zijn er een paar die ik graag gefixed zou zien ;)

• Edzeau
Ik ben erg benieuwd wat EA dit keer heeft bedacht voor de volgende update. Ik hoop dat FIFA16 meer sfeer kent dan zijn voorgangers. Minder (verplichte) herhalingen en snellere laadtijden (zowel in hoofdmenu, gamemenu als bijv. carrière modus).

Overigens heb ik net het FIFA16 Pro Clubs topic geopend. :)

PS4: Edzeau - Rainbow Six Siege - Compilaties

• CFC-Mathijs
quote:
Haha oke... :')

Ik verwacht trouwens dat wij met de huidige club gewoon doorgaan in FIFA 16. Weet niet hoe je dat wilt gaan regelen?

CFC-Mathijs wijzigde deze reactie 27-05-2015 17:51 (18%)

• Edzeau
quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:51:
[...]

Haha oke... :')

Ik verwacht trouwens dat wij met de huidige club gewoon doorgaan in FIFA 16. Weet niet hoe je dat wilt gaan regelen?
Is dat gek? Ben gewoon erg enthousiast voor het nieuwe FIFA jaar. :)

En huidige club? Geen probleem lijkt me. Ik kan jullie er gewoon als team inzetten. Maar check je PM even. ;)

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 08:34
quote:
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 17:02:

Ik hoop dat ze ook iets gaan doen met UT. Ik vind persoonlijk dat de zilvere en bronze kaartjes al een aantal edities lang niet echt relevant meer zijn. Vroeger was het altijd best wel leuk om in de bronze competities mee te doen. Maar in de latere fifa's is dat om een of andere reden nooit goed uit de verf gekomen.
Bijzondere reactie (wellicht zul je mij hier ook mee bedoelen), zoals Mathijs aangeeft is er gewoon een idee geweest om met een aantal verder te gaan om wat serieuzer te spelen.

Vervelend dat je aangeeft dat het door een aantal de das is omgedaan. Denk dat je vooral jezelf te kort hebt gedaan want het team is gewoon verder gegaan. Wij zijn weg gegaan.
quote:
Ik snap je enthousiasme en daar is natuurlijk niets mis mee. Maar wat Mathijs aangeeft is dat wij in FIFA16 gewoon door zullen gaan en wij het forum als platform gebruiken zoals voorgaand jaar. wij hebben er flink wat tijd in zitten en met een ander gevormd team voor gezorgd dat mensen via dit forum mee konden spelen.

Ben ook wel benieuwd naar jou idee hierover?

PSN: Ricloo86

• Edzeau
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:52:

[...]

Ik snap je enthousiasme en daar is natuurlijk niets mis mee. Maar wat Mathijs aangeeft is dat wij in FIFA16 gewoon door zullen gaan en wij het forum als platform gebruiken zoals voorgaand jaar. wij hebben er flink wat tijd in zitten en met een ander gevormd team voor gezorgd dat mensen via dit forum mee konden spelen.

Check ook jou PM! :)

• lasharor
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 18:52:
[...]

Bijzondere reactie (wellicht zul je mij hier ook mee bedoelen), zoals Mathijs aangeeft is er gewoon een idee geweest om met een aantal verder te gaan om wat serieuzer te spelen.

Vervelend dat je aangeeft dat het door een aantal de das is omgedaan. Denk dat je vooral jezelf te kort hebt gedaan want het team is gewoon verder gegaan. Wij zijn weg gegaan.

[...]

nja bij de mensen die in Tweakers Fc achterbleven heeft die actie in ieder geval wel een zure smaak achtergelaten. Mede door de slechte communicatie én het feit dat binnen no-time meer dan de helft van het team opeens was overgestapt. Past wat mij betreft niet geheel binnen het idee van Tweakers.net

Hopelijk vinden dat soort acties bij de volgende editie dan ook niet plaats. Wellicht is het dan verstandig om gelijk met een "serieus" non-tweakers team te beginnen.

• Ricloo86
quote:
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:04:
[...]

nja bij de mensen die in Tweakers Fc achterbleven heeft die actie in ieder geval wel een zure smaak achtergelaten. Mede door de slechte communicatie én het feit dat binnen no-time meer dan de helft van het team opeens was overgestapt. Past wat mij betreft niet geheel binnen het idee van Tweakers.net

Hopelijk vinden dat soort acties bij de volgende editie dan ook niet plaats. Wellicht is het dan verstandig om gelijk met een "serieus" non-tweakers team te beginnen.
Helft? We waren met iets van 20 members waarvan er iets van 5 weg zijn gegaan, het is niet onze schuld dat het is doodgebloed. Kun je wellicht beter bij jezelf beginnen.

Aangezien wij degene zijn die de Tweakers naam weer zijn gaan dragen en daar een leuke club van hebben gemaakt is je non-Tweakers benaming ongepast.

• Kaap
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 10:47
Ik zelf hoop dat EA de ai wat verder tweaked. Ik speel zelf enkel careermode en waar ik me gruwelijk aan erger is de onzichtbare lijn die tussen spelerslinies in staat.

Ik zal het uitleggen. Ik speel zelf altijd 4-2-3-1. Soms komt het voor, bijvoorbeeld bij een counter, dat mijn spits de bal al krijgt net voorbij de middellijn. Mijn aanvallende middenvelders houden dan vervolgens altijd in, alsof er een regel zit ingebakken dat ze nooit dieper dan de linie voor hun mogen staan. Ook met de instructies kan ik dit niet oplossen.

Ook de opstellingen zelf mogen wel iets anders. Nu bieden ze een hele hoop standaard opstellingen aan, maar vervolgens worden nergens de rollen (cdm, cm, cam) benoemd. Heleboel kun je zelf wel invullen, maar soms moet je dan op positie bewerken drukken om dan uiteindelijk de rol te kunnen zien.

Fifa 15 vond ik een hele verbetering, maar gameplay wise was 14 beter. Ik hoop dat ze in 16 dat net weer even beter doen. En inderdaad, graag iets minder FUT, er zijn ook mensen die andere modus spelen.

"Political correctness will be the downfall of western society"

• lasharor
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:24:
[...]

Helft? We waren met iets van 20 members waarvan er iets van 5 weg zijn gegaan, het is niet onze schuld dat het is doodgebloed. Kun je wellicht beter bij jezelf beginnen.

Aangezien wij degene zijn die de Tweakers naam weer zijn gaan dragen en daar een leuke club van hebben gemaakt is je non-Tweakers benaming ongepast.
nouja, ik spreek alleen mijn hoop uit dat het bij Fifa 16 niet zal komen tot: "weer zijn gaan dragen".

maar, dit gaat niet echt over de game zelf. Ik stel voor om dit verder via de pm te doen, mocht jij daar behoefte aan hebben :)

• Ricloo86
quote:
lasharor schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 21:33:
[...]

nouja, ik spreek alleen mijn hoop uit dat het bij Fifa 16 niet zal komen tot: "weer zijn gaan dragen".

maar, dit gaat niet echt over de game zelf. Ik stel voor om dit verder via de pm te doen, mocht jij daar behoefte aan hebben :)
Nee geen behoefte aan, dank je wel!

We zijn in overleg hoe we het gaan aanpakken.

Ik hoop dat veel FUT spelen idd ook loont. Het zou erg prettig zijn dat je leuke spelers inderdaad ook bijelkaar kunt voetballen ipv de absurde prijzen een tijdje terug.

Momenteel zijn de prijzen erg prettig op de PS4, wat ook meteen weer motiveerd om meer te gaan spelen.

Daarnaast vind dat de bal vaak niet duidelijk zichtbaar is als het spel zich aan de verre zijde afspeeld

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13:18

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Terug naar fifa 14 zodat het offline leuk is om met de Nederlandse competitie te kunnen spelen.

NAC Breda uit de game en het is de beste fifa ooit haha

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Dutchredgaming
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 19-09 23:25

Dutchredgaming

ICT Beheerder

Front cover? :P

http://9gag.com/gag/a8YZpq3?ref=android

Dutchredgaming wijzigde deze reactie 27-05-2015 23:25 (27%)

Review Samsung C27H800 Monitor

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 15:53
quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 27 mei 2015 @ 16:48:
Om maar even zelf af te trappen: Mijn grootste wens voor FIFA 16 is dat EA wat meer aandacht besteed aan andere gamemodes (Pro-Clubs) en niet alleen maar aan FUT.

In Pro-clubs zitten een paar enorm irritante bugs die naar mijn idee heus wel op te lossen zijn. Dat zou de gameplay al een stuk beter maken!
Keep dreaming: UT is nog meer hun melkkoe geworden, dus waarom zouden ze aan andere dingen andacht besteden als ze gewoon copy-paste kunnen doen? Elk jaar komen bijvoorbeeld in career mode dezelfde problemen terug.

Laatste goeie FIFA was 12. De engine van FIFA 15 trok op niets: pacewhoring galore, een referee die niet kan werken met de collision engine, keepers die continu flateren, en wie zijn "brilliante" idee was het in godsnaam om fifa vol te steken met irritante cutscenes? Ja, tien keer in een match zien hoe de keeper de bal neerlegt om uit te trappen. Wat een gameplay verbetering....

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Hoop dat EA iets doet met online career mode.

• On_E
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 15:20

On_E

Housemusic

Laat ze allereerst de naam schrappen, FIFA kan echt niet meer.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
On_E schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:41:
Waarom niet? Ze hebben de licentie om FIFA te gebruiken, om van FIFA af te stappen kan gewoon niet.

• On_E

On_E

Housemusic

quote:
iPodKiller schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:48:
[...]

Waarom niet? Ze hebben de licentie om FIFA te gebruiken, om van FIFA af te stappen kan gewoon niet.
Serieus?

• Ricloo86
quote:
On_E schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 09:41:
Blatter 16?

• CFC-Mathijs
quote:
Dan wordt het net als PES. London Blue tegen North London :D

• On_E

On_E

Housemusic

quote:
CFC-Mathijs schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:09:
[...]

Dan wordt het net als PES. London Blue tegen North London :D
En betere gameplay, ik teken ervoor! :P

Maar goed, je kunt je gamereeks natuurlijk niet de naam laten behouden van een tot op het bot corrupte organisatie.

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 20-09 15:13
Ik kijk er nu al naar uit.

Hoop op meer stadions.

Zou gaaf zijn als dingen van hieronder er in komen:

2. SCHORSINGEN
Heel wat mensen spelen online steeds met hetzelfde team. Op zich geen problemen mee, maar het gebeurt dat er in een wedstrijd twee belangrijke spelers een rode kaart krijgen. De volgende wedstrijd zijn die gewoon weer van de partij, maar zou het niet leuker zijn als die jongens ook effectief eens een schorsing krijgen?

3. BLESSURES
In de onlinemodus zie je ook nooit een speler geblesseerd uitvallen, terwijl dit in de carrière wel kan. Een blessure is erg realistisch en is gewoon een factor die kan meespelen in elke wedstrijd. Het zou dan ook veel leuker zijn dat er jongens effectief geblesseerd naar de kant moeten en die blessure dan ook in de toekomst nog zal meetellen. Te vergelijken met de schorsingen.

7. ONLINE STAND MET TOPSCHUTTERS
Statistieken, daar doen we het toch allemaal voor? Zou het niet leuk zijn mocht je in je onlinemodus kunnen zien welke spelers al hoe vaak hebben gescoord voor je? Als je dit dan ook nog eens kan vergelijken met je vrienden heb je de ideale mix, niet?

9. ONLINE PRESTATIES MET ALLE TEAMS
Het zou ook leuk zijn als je kan zien wat je prestaties waren met bepaalde ploegen. Hoe vaak won je al met FC Barcelona? Hoe vaak met Manchester City? Met welke ploeg heb je al vaak verloren? Op basis daarvan kan je mogelijk ook sneller uitmaken welk team je echt ligt en welke ploeg niet.

10. EEN MANIER OM DIE VERVELENDE HERHALINGEN AF TE ZETTEN
Herkenbaar? Je tegenstander maakt een mooi doelpunt en je moet tot vervelens toe zitten kijken naar die goal. Na één blik had je het al wel begrepen. Je kan niets doen, want je hebt al lang gekozen voor ‘skip’. Het is alleen wachten tot de tegenstander dat ook doet.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Ricloo86
quote:
On_E schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:13:
[...]

En betere gameplay, ik teken ervoor! :P

Maar goed, je kunt je gamereeks natuurlijk niet de naam laten behouden van een tot op het bot corrupte organisatie.
Denk dat de ontwikkelaar van de game (EA Canada) weinig met (MA)FIFA te maken heeft, het gaat enkel om de licenties.

Ben het wel met je eens dat ze zich moeten afvragen of je de naam moet houden.
Toch wel stukje imago, anderzijds is de naamsbekendheid zo groot dat ze hier niets mee gaan doen haha

• On_E

On_E

Housemusic

quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:17:
[...]

Denk dat de ontwikkelaar van de game (EA Canada) weinig met (MA)FIFA te maken heeft, het gaat enkel om de licenties.

Ben het wel met je eens dat ze zich moeten afvragen of je de naam moet houden.
Toch wel stukje imago, anderzijds is de naamsbekendheid zo groot dat ze hier niets mee gaan doen haha
Toen bekend werd dat Tiger Woods niet zo'n hele aardige jongen was werd die gamereeks ook direct hernoemd.

Dan is het Fifa verhaal nog wel wat erger als je het mij vraagt.

• Ricloo86
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:16:
Ik kijk er nu al naar uit.

Hoop op meer stadions.

Zou gaaf zijn als dingen van hieronder er in komen:

2. SCHORSINGEN
Heel wat mensen spelen online steeds met hetzelfde team. Op zich geen problemen mee, maar het gebeurt dat er in een wedstrijd twee belangrijke spelers een rode kaart krijgen. De volgende wedstrijd zijn die gewoon weer van de partij, maar zou het niet leuker zijn als die jongens ook effectief eens een schorsing krijgen?

3. BLESSURES
In de onlinemodus zie je ook nooit een speler geblesseerd uitvallen, terwijl dit in de carrière wel kan. Een blessure is erg realistisch en is gewoon een factor die kan meespelen in elke wedstrijd. Het zou dan ook veel leuker zijn dat er jongens effectief geblesseerd naar de kant moeten en die blessure dan ook in de toekomst nog zal meetellen. Te vergelijken met de schorsingen.

7. ONLINE STAND MET TOPSCHUTTERS
Statistieken, daar doen we het toch allemaal voor? Zou het niet leuk zijn mocht je in je onlinemodus kunnen zien welke spelers al hoe vaak hebben gescoord voor je? Als je dit dan ook nog eens kan vergelijken met je vrienden heb je de ideale mix, niet?

9. ONLINE PRESTATIES MET ALLE TEAMS
Het zou ook leuk zijn als je kan zien wat je prestaties waren met bepaalde ploegen. Hoe vaak won je al met FC Barcelona? Hoe vaak met Manchester City? Met welke ploeg heb je al vaak verloren? Op basis daarvan kan je mogelijk ook sneller uitmaken welk team je echt ligt en welke ploeg niet.

10. EEN MANIER OM DIE VERVELENDE HERHALINGEN AF TE ZETTEN
Herkenbaar? Je tegenstander maakt een mooi doelpunt en je moet tot vervelens toe zitten kijken naar die goal. Na één blik had je het al wel begrepen. Je kan niets doen, want je hebt al lang gekozen voor ‘skip’. Het is alleen wachten tot de tegenstander dat ook doet.
Ik speel vrijwel alleen Pro clubs maar dan kan ik mij zeker vinden in punt 10.
(wellicht een optie dat je met 1 knoppen combi de hele reeks herhalingen kan opslaan en kun je het zelf terug kijken)

Punt 2 en 3 is natuurlijk erg lastig om dat helemaal fair te krijgen.
Soms krijgt je speler ook voor iets belachelijks rood en zit je de volgende pot (wellicht beslissend) zonder die speler.

• Ricloo86
quote:
On_E schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:22:
[...]

Toen bekend werd dat Tiger Woods niet zo'n hele aardige jongen was werd die gamereeks ook direct hernoemd.

Dan is het Fifa verhaal nog wel wat erger als je het mij vraagt.
Oke dat wist ik niet, is ook EA toch?
In dat geval spel andere naam geven!

Wel jammer dat je wel gewoon munten moet storten aan die boefjes voor je licenties.

• On_E

On_E

Housemusic

quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:24:
[...]

Oke dat wist ik niet, is ook EA toch?
In dat geval spel andere naam geven!

Wel jammer dat je wel gewoon munten moet storten aan die boefjes voor je licenties.
Ja ook van EA Sports inderdaad, de game heet nu Rory McIlory PGA Tour. :+

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16:02
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:16:
2. SCHORSINGEN

3. BLESSURES
Schorsingen en blessures hoeven van mij niet, die zijn door de engine zo fucking random dat het een gokwerk is of je volgende wedstrijd wel mag meespelen. Ik zie genoeg spitsen tot 1% stamina oprennen en nooit blessure krijgen, ik krijg 1 trap en meteen blessure. Ik heb 100+ gelen kaarten gehad (danwel meer), maar daar heeft een groot deel tussen gezeten waar gewoon niets mis was (frontale botsingen).

Mijn puntjes:
-Daadwerkelijk werken van de bank, mensen die dus reserve kunnen zitten, wedstrijd spectaten en door captain gewisseld kunnen worden.

-AI keeper, geef die gast een 1000000% buff op moeilijkheid. Zelfs de simpelste ballen mist hij, duikt altijd veel te laat of verkeerde kant, reageert niet op een hoge bal, tot die bal vlak bij het doel is.

-verdedigen vs dribbelen, als verdediger kan jij niet in 1x stilstaan en andere kant op lopen, diezelfde snelheid met de bal aan je voet kan dat probleemloos. Die lompe 'sta en steek je voet uit' animatie mag er direct uit.

-AI verdedigers, compleet retarted. Ze lopen soms compleet andere kant op, dekken nooit hun man. Die hoge ballen eroverheen komen altijd in een 'animatie lock', een stukje roulette wie een 'aanneemanimatie' gaat doen en wie niet, die laatste kan daarna vrij doorlopen.

-penalties.. werkelijk, waarom duurt dit zo lang?

-Pro-keeper, fix die freaking camera.

Hopelijk gooien ze de focus nu volledig op next-gen en kunnen ze het grafisch nog wat opkrikken.

SinergyX wijzigde deze reactie 28-05-2015 10:53 (4%)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mars18
quote:
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 10:49:
[...]

Schorsingen en blessures hoeven van mij niet, die zijn door de engine zo fucking random dat het een gokwerk is of je volgende wedstrijd wel mag meespelen. Ik zie genoeg spitsen tot 1% stamina oprennen en nooit blessure krijgen, ik krijg 1 trap en meteen blessure. Ik heb 100+ gelen kaarten gehad (danwel meer), maar daar heeft een groot deel tussen gezeten waar gewoon niets mis was (frontale botsingen).

Mijn puntjes:
-Daadwerkelijk werken van de bank, mensen die dus reserve kunnen zitten, wedstrijd spectaten en door captain gewisseld kunnen worden.

-AI keeper, geef die gast een 1000000% buff op moeilijkheid. Zelfs de simpelste ballen mist hij, duikt altijd veel te laat of verkeerde kant, reageert niet op een hoge bal, tot die bal vlak bij het doel is.

-verdedigen vs dribbelen, als verdediger kan jij niet in 1x stilstaan en andere kant op lopen, diezelfde snelheid met de bal aan je voet kan dat probleemloos. Die lompe 'sta en steek je voet uit' animatie mag er direct uit.

-AI verdedigers, compleet retarted. Ze lopen soms compleet andere kant op, dekken nooit hun man. Die hoge ballen eroverheen komen altijd in een 'animatie lock', een stukje roulette wie een 'aanneemanimatie' gaat doen en wie niet, die laatste kan daarna vrij doorlopen.

-penalties.. werkelijk, waarom duurt dit zo lang?

-Pro-keeper, fix die freaking camera.

Hopelijk gooien ze de focus nu volledig op next-gen en kunnen ze het grafisch nog wat opkrikken.
Ach schorsings en blessures maken het wel wat afwisselender, ik speel nu 300 wedstrijden online met bijna de zelfde opstelling

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SinergyX
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:33:

Ach schorsings en blessures maken het wel wat afwisselender, ik speel nu 300 wedstrijden online met bijna de zelfde opstelling
Toch puur je eigen keuze? Als ik hele avond lekker bezig ben en ik moet opeens 2-3 wedstrijden aan de kant (dat is bijna uurtje), toch dom?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Toch puur je eigen keuze? Als ik hele avond lekker bezig ben en ik moet opeens 2-3 wedstrijden aan de kant (dat is bijna uurtje), toch dom?
Als ze het dusdanig realistisch kunnen maken dat de kaarten terecht zijn kan ik me er enigszins in vinden.
Maar als ik even tijd heb om 2 / 3 potjes te spelen word ik ook goed chago als ik een retarded rode kaart krijg en er dus net zo goed mee kan stoppen.

• Mars18
quote:
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:37:
[...]

Is mijn eigen keuze ja, maar ik bedoel als je speelt met Real Madrid en in wedstrijd 1 pakt Ramos een rode kaart. Vindt ik het niet erg om daarna in wedstrijd 2 zonder Ramos te moeten spelen. :)

• Ricloo86
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Is mijn eigen keuze ja, maar ik bedoel als je speelt met Real Madrid en in wedstrijd 1 pakt Ramos een rode kaart. Vindt ik het niet erg om daarna in wedstrijd 2 zonder Ramos te moeten spelen. :)
Nu wordt seasons en pro club door elkaar gehaald heb ik het idee ;)

• SinergyX
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:49:
[...]

Zoals Riclo zei, we hebben het over Pro-clubs, niet de seasons :P

• xamirz
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:26
Ik ben heel erg benieuwd of windows 10 en xbox players vanaf deze versie samen kunnen spelen. Zou veel schelen voor FUT.

Uplay: aMiRanees

• Mars18
quote:
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 11:59:
[...]

Zoals Riclo zei, we hebben het over Pro-clubs, niet de seasons :P
Ah ik had het over seasons, wat vinden jullie er dan van?

• Ricloo86
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:33:
[...]

Ah ik had het over seasons, wat vinden jullie er dan van?
Met mijn 10 wedstrijden seasons heb je aan mij niet erg veel ;)

• SinergyX
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:35:
Met mijn 10 wedstrijden seasons heb je aan mij niet erg veel ;)
Seasons kan je ook toch couch-coop doen? Dat heb ik nog aardig wat gedaan, maar die zie ik als losse potjes an sich, je zou maar 1 troll hebben die je halve team kapottrapt en zelf rood krijgen, moet je wedstrijd erna opeens met complete B elftal spelen? Neuh dank je.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Seasons kan je ook toch couch-coop doen? Dat heb ik nog aardig wat gedaan, maar die zie ik als losse potjes an sich, je zou maar 1 troll hebben die je halve team kapottrapt en zelf rood krijgen, moet je wedstrijd erna opeens met complete B elftal spelen? Neuh dank je.
Door mijn verhuizing is daar bij FIFA15 weinig van gekomen helaas.

• HouseQ
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:32
NL Commentaar door Sierdje!

• Mars18
quote:
Helaas al bekend geworden dat Youri en Evert het zijn.

• Ricloo86
quote:
Was idd leuk geweest, nu moeten we het weer doen met die saaie lui.

Misschien even je onderschrift wijzigen Dirk :)

• SinergyX
quote:
Mars18 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:45:
[...]

Helaas al bekend geworden dat Youri en Evert het zijn.
Ze moeten gewoon iedereen die met NL commentaar speelt, standaard -90% run speed geven.

• HouseQ
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 13:32
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:47:
[...]

Was idd leuk geweest, nu moeten we het weer doen met die saaie lui.

Misschien even je onderschrift wijzigen Dirk :)
Haha gewijzigd!

• dunn0w
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 12-09 14:11
Moeten we na 10 jaar nog steeds dat gezever van Youri en Evert aan horen? :F
Erg slecht van EA, kunnen we niet een petitie starten of bestaat daar al een petitie voor?
Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat Sierd de Vos de nieuwe commentator moet worden voor de Fifa reeks :)

• Mars18
quote:
dunn0w schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 13:09:
Moeten we na 10 jaar nog steeds dat gezever van Youri en Evert aan horen? :F
Erg slecht van EA, kunnen we niet een petitie starten of bestaat daar al een petitie voor?
Denk dat iedereen het er wel mee eens is dat Sierd de Vos de nieuwe commentator moet worden voor de Fifa reeks :)
Er was al een petitie gestart op Facebook. Maar toch weer Evertje ;)

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:03
Je kan dus met het vrouwenteam spelen in FIFA 16.

https://www.easports.com/...id=38917&ts=1432816422932

polopolo150 wijzigde deze reactie 28-05-2015 14:41 (9%)

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• Ricloo86
quote:
Hebben ze toch aan je gedacht Jop (Odieus) :P

• Mars18
quote:
Helaas geen nederland...

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Sorry maar ik vind dit niks, en de graphics zien er afschuwelijk uit op de faces. Ze konden hun kostbare tijd in iets beters stoppen.

• Ricloo86
quote:
iPodKiller schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 15:42:
Sorry maar ik vind dit niks, en de graphics zien er afschuwelijk uit op de faces. Ze konden hun kostbare tijd in iets beters stoppen.
Het nieuwtje is nu enkel de dames denk ik, spel zal nog wel verder ontwikkeld worden.
Zie weinig verschil nu met FIFA15 overigens qua graphics.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:02:
[...]

Het nieuwtje is nu enkel de dames denk ik, spel zal nog wel verder ontwikkeld worden.
Zie weinig verschil nu met FIFA15 overigens qua graphics.
De main graphics zien er hetzelfde uit, wat prima is. Maar de kwaliteit van de faces lopen erg uiteen vind ik. Natuurlijk ziet Alex Morgan er beter uit dan de meeste faces, die is natuurlijk de Ronaldo van het vrouwenvoetbal.

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 16-09 21:30
Releasedatum FIFA 16 is op 24 september in Benelux.

Logische datum gezien de afgelopen jaren.

FIFA Benelux Administrator

• Ricloo86
Ik zou het eigenlijk wel vet vinden als je (bij pro club) je eigen shirtje / logo etc kan maken ofzo.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

quote:
Ja zou goed kunnen. Ben ook benieuwd naar de early access... Gaat sony nou met EA Access komen of gaat het een Xbox only ding blijven...

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
quote:
Tijd voor een nieuwe celebration dus >:) :9~

• Ricloo86
quote:
JPM85 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:51:
[...]

Tijd voor een nieuwe celebration dus >:) :9~
Shirt uit!! :Y

• Sn3gG3l
  • Laatst online: 04:12
quote:
SinergyX schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 12:38:
[...]

Co-op seasons is eigenlijk het enige wat ik speel in FIFA, vind ik persoonlijk de leukste modus, neem aan dat die in 16 ook gewoon weer komt.

Steam: Sneggel

• lasharor
quote:
Ricloo86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 16:21:
Ik zou het eigenlijk wel vet vinden als je (bij pro club) je eigen shirtje / logo etc kan maken ofzo.
Lijkt me idd ook wel een leuk idee. Een beetje forza editor achtig maar dan voor shirtjes. Die mogelijkheid zal er echt wel zijn. Je kan nu ook al met je eigen gezicht spelen, dus shirtje lijkt me niet echt anders dan

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13:18
Goed gevonden dat vrouwen voetbal. Geen grafische en gameplay verbeteringen zou wel een domper zijn, er valt echt wel veel meer uit de next gen te halen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• polopolo150
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 13:03
Ik weet niet wat er bijzonder is aan twaalf nieuwe teams toevoegen hoor. :$

Nintendo Switch | Xbox One S | Surface Pro 2 | Oneplus 6 64 GB | AOC Q3279VWFD8 | Google Home Max | OnePlus Bullets Wireless | Audio-Technica ATH-M50X | Samsung Galaxy Watch

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Nu online
Wel cool, krijg je straks de melding dat een speler 9 maanden uit de roulatie is ivm zwangerschap.

• SinergyX
quote:
JPM85 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:18:
Wel cool, krijg je straks de melding dat een speler 9 maanden uit de roulatie is ivm zwangerschap.
Of in ieder geval 1 week per maand :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaap
quote:
JPM85 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:18:
Hmmm....als je dan een manager career start met een vrouwenteam, is dan je halve team op zwangerschapsverlof als je je manager John Terry noemt :? :+ :o

• bravehendrik
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 16-10-2016
Nieuwe cover Fifa 16 uitgelekt

• Mars18
quote:
Niet grappig

• b.o.n.s
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 20-09 13:47
Ik speel zelf niet met het tweakers Pro clubs team, amar speel wel zeer veel met vrienden.
Wij hadden het laatst over de frustraties van Pro Clubs die er zijn, maar ook over hoeveel beter het al is in vergelijking met de versie van '14.

Verder hebben wij ook de hoop dat als je een bepaald team kiest (bv. United), dat je dan soort extra ingame achievements kan halen, bijv:

Kampioen 10e divisie - Stadion/clublied vrijspelen
20 wedstrijden winnen - vrijspelen echte naam CVM (Blind)
...
..

En zo door, dat bijvoorbeeld de sterspelers moeilijker zijn dan de nieuwelingen.

Om zo het spel voor de spelers leuker te maken naast de vrij te spelen items in de catalogus.

Ook hoop ik/wij dat er iets gedaan kan gaan worden: de lelijke spelers, groene afro's, bug bij de aftrap etc.

• SinergyX
Liever fixes dan features, er is nog zoveel 'broken' aan fifa15, dat ze dat eerst mogen doen.. Maarja, het is EA, zij hebben nog nooit bugfixing gedaan in welke FIFA versie dan ook.

• Ricloo86
quote:
b.o.n.s schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:06:
Ik speel zelf niet met het tweakers Pro clubs team, amar speel wel zeer veel met vrienden.
Wij hadden het laatst over de frustraties van Pro Clubs die er zijn, maar ook over hoeveel beter het al is in vergelijking met de versie van '14.

Verder hebben wij ook de hoop dat als je een bepaald team kiest (bv. United), dat je dan soort extra ingame achievements kan halen, bijv:

Kampioen 10e divisie - Stadion/clublied vrijspelen
20 wedstrijden winnen - vrijspelen echte naam CVM (Blind)
...
..

En zo door, dat bijvoorbeeld de sterspelers moeilijker zijn dan de nieuwelingen.

Om zo het spel voor de spelers leuker te maken naast de vrij te spelen items in de catalogus.

Ook hoop ik/wij dat er iets gedaan kan gaan worden: de lelijke spelers, groene afro's, bug bij de aftrap etc.
opzich leuk bedacht, alleen werk je daar wel mee in de hand dat je alleen (zie seasons) met de grote clubs tegen elkaar aan het spelen bent.
Wordt ook wat eentonig dan.
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:21:
Liever fixes dan features, er is nog zoveel 'broken' aan fifa15, dat ze dat eerst mogen doen.. Maarja, het is EA, zij hebben nog nooit bugfixing gedaan in welke FIFA versie dan ook.
Eens! ach ieder jaar weer hoopvol he ;)

• b.o.n.s
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:33:
[...]

opzich leuk bedacht, alleen werk je daar wel mee in de hand dat je alleen (zie seasons) met de grote clubs tegen elkaar aan het spelen bent.
Wordt ook wat eentonig dan.
Daar heb je wel gelijk in!

• SinergyX
quote:
Ricloo86 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:33:
Eens! ach ieder jaar weer hoopvol he ;)
Jup, al was het maar dat ze gewoon wel bugfixing zouden doen in een huidige versie en niet elke bugfix opsparen tot de volgende versie. Maarja, nog 2 weekjes en hopelijk meer info wat ze nu weer doen.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:44:
[...]

Jup, al was het maar dat ze gewoon wel bugfixing zouden doen in een huidige versie en niet elke bugfix opsparen tot de volgende versie. Maarja, nog 2 weekjes en hopelijk meer info wat ze nu weer doen.
Ja eens, dat zie tegenwoordig bij alle grotere spellen (bv shooters).

Idd afwachten, alleen hoop ik op meer dan een filmpje over vrouwenvoetbal 8)7

• SinergyX
Tietuh jonguh!! Wil toch iedereen zien :P

Maar gezien het wederom cashcow succes van FUT, zal daar wederom wel weer de focus op liggen.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:53:

Maar gezien het wederom cashcow succes van FUT, zal daar wederom wel weer de focus op liggen.
Ja helaas werkt dat zo!

• CFC-Mathijs
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:53:

Helaas wel. Wellicht dat ik me komend jaar toch ga proberen te wagen aan FUT. Heb het verschillende keren geprobeerd maar ik heb tot op heden nog niet echt de lol ervan ingezien :p

• Falastine

Falastine

Elk jaar hetzelde luisteren totaal niet naar de communitie ik heb het spel 3 maanden gehad en ingeruild voor pes2015 stuk beter en meer plezier uit gehaald.

• Ricloo86
quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 12:14:
[...]

Helaas wel. Wellicht dat ik me komend jaar toch ga proberen te wagen aan FUT. Heb het verschillende keren geprobeerd maar ik heb tot op heden nog niet echt de lol ervan ingezien :p
Nee, hier hetzelfde!
Vind er weinig lol aan, en verschil tussen mensen die er (te) veel geld insteken is gelijk gemaakt.
quote:
Falastine schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:02:
Elk jaar hetzelde luisteren totaal niet naar de communitie ik heb het spel 3 maanden gehad en ingeruild voor pes2015 stuk beter en meer plezier uit gehaald.
Zit er soms ook over na te denken, aangezien ik alleen pro clubs speel boeit mij het niet of er echte spelers in staan (die zitten toch niet in pro clubs)
Maar heb je dat bij PES ook?

• SinergyX
quote:
Falastine schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:02:
Ik heb Pes ook, ondanks het best lekker wegspeelt en online nog behoorlijk netjes is, mis je gewoon de pro clubs feature, die toch mijn meest gespeelde onderdeel in FIFA is geworden.

• Falastine

Falastine

Ik vind de nieuwe modussen van pes echt een stuk beter uitgewerkt myclub en myclub online klopt als een bus. Online nooit problemen en een stuk moeilijker scoren zijn voor mij belangrijke zaken. Normale uitslagen geen 8-1 en 11-7 maar 3-2 en 2-1. Ook de laatste minuut cheat heb ik niet meegemaakt. Dat de computer altijd scoort in de laatste minuut rete irritant.

• CFC-Mathijs
d:)b
quote:
Falastine schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:36:
Ik vind de nieuwe modussen van pes echt een stuk beter uitgewerkt myclub en myclub online klopt als een bus. Online nooit problemen en een stuk moeilijker scoren zijn voor mij belangrijke zaken. Normale uitslagen geen 8-1 en 11-7 maar 3-2 en 2-1. Ook de laatste minuut cheat heb ik niet meegemaakt. Dat de computer altijd scoort in de laatste minuut rete irritant.
Ik verwacht dat ik voor mezelf FIFA16 ga aanschaffen op de PS4 en wellicht wat later PES2016 op de PC. Dan kan ik tenminste alle namen en shirts ed goedzetten :)

De PC versie van PES is meestal ook een stuk goedkoper, dus dat klinkt best als een goed idee

• Falastine

Falastine

quote:
CFC-Mathijs schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:50:
d:)b
[...]

Ik verwacht dat ik voor mezelf FIFA16 ga aanschaffen op de PS4 en wellicht wat later PES2016 op de PC. Dan kan ik tenminste alle namen en shirts ed goedzetten :)

De PC versie van PES is meestal ook een stuk goedkoper, dus dat klinkt best als een goed idee
Alle namen en shirtjes kun je ook op de ps4 goedzetten dat heb ik ook gedaan. En de ps4 versie kocht ik op launch voor 38 euro voor de ps4 idd stukken goedkoper.

• Ricloo86
quote:
Falastine schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:36:
quote:
SinergyX schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:25:
[...]

Ik heb Pes ook, ondanks het best lekker wegspeelt en online nog behoorlijk netjes is, mis je gewoon de pro clubs feature, die toch mijn meest gespeelde onderdeel in FIFA is geworden.
Is er nou wel of geen Pro club is PES? en is het vergelijkbaar met FIFA pro clubs?

• SinergyX
My Club is gewoon FUT, maar zonder de kaartjes, dat is compleet wat anders dan Pro Clubs. Al weet ik niet of Online Myclub ook coop gespeeld kan worden of puur FUT seasons solo. Volgens mij kan je enkel in Become a Legend een eigen speler maken, maar die kan je niet online gebruiken.

SinergyX wijzigde deze reactie 03-06-2015 14:57 (23%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• b.o.n.s
Ik ben een van de weinig die FUT amper aanraakt, zelfs de singleplayer amper gespeeld.
Sinds 2014 spelen 'we' praktische dagelijke profclubs!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kaap
Same, ooit es naar gekeken, tis een soort panini plaatjes sparen. Laat maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
Ik ben ook vooral van Pro club.

Gezien de activiteiten van EA denken erg veel gamers daar anders over dan wij.

• Edzeau

• SinergyX
Mwah, miste ik toch al niet, zat in principe toch alleen in single player. Online zie je de grote clubs uit de CL toch al veel te veel.

• Ricloo86
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:20:
Mwah, miste ik toch al niet, zat in principe toch alleen in single player. Online zie je de grote clubs uit de CL toch al veel te veel.
Hahaha ja idd! Gelukkig hebben we wel dames voetbal >:)

Al is het wel leuk als je met je eigen pro het behaald om CL te winnen natuurlijk.

• Falastine

Falastine

Wanneer komen er meer details naar buiten?

Falastine wijzigde deze reactie 12-06-2015 15:29 (135%)

• Supermach
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 20-09 13:46
quote:
Falastine schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:28:
Wanneer komen er meer details naar buiten?
Als ik het goed begrijp komt er op 15 Juni meer info over de gameplay naar buiten.

• Falastine

Falastine

quote:
Supermach schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Als ik het goed begrijp komt er op 15 Juni meer info over de gameplay naar buiten.
Shitload aan nieuwe pes2016 info check et forum. Faces en teams importeren via de ps4 ook mogelijk nu :P

Pagina: 1 2 3 ... 22 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 iPhone

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True