• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23:12
Supermach schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 15:33:
[...]

Als ik het goed begrijp komt er op 15 Juni meer info over de gameplay naar buiten.
Heb je goed begrepen. 15 juni komt er meer info. Zowel op Tweakers als de verschillende community's (ik zal niet te expliciet promoten nu :P ) zullen dan meer info brengen ;)

Jammer van de Champions League, had toch gehoopt dat EA er eindelijk eens wat meer moeite/geld in zou steken. Wellicht dat Konami een makkelijkere mogelijkheid had om contract te verlengen.

FIFA Benelux Administrator

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:22
FUT zorgt voor enorm veel extra inkomsten naast de game, dus zal EA FUT weer de meeste aandacht geven. Verder copy/paste, nieuwe sperlslijsten en vrouwen tegevoegd?

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Falastine
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 20-01 09:29

Falastine

Think about my signature...

Het alternatief...ik maak dit jaar weer een keuze op basis van demo en reviews

[YouTube: https://youtu.be/HshfqDVGWJU]

[Voor 200% gewijzigd door Falastine op 13-06-2015 09:03]

Experience is what you get when you don't get what you want.....

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-01 16:17
[b]Ricloo86 schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 13:07

[...]

Zit er soms ook over na te denken, aangezien ik alleen pro clubs speel boeit mij het niet of er echte spelers in staan (die zitten toch niet in pro clubs)
Maar heb je dat bij PES ook?
Geen pro clubs bij PES helaas, bij fifa speelde ik ook alleen pro clubs, maar fifa15 vond ik zo erg 'gescript' dat ik de spel na 3 maanden heb verkocht. Gelukkig is PES meer voetbal en minder gescript, alleen zit er geen proclubs.

Je hebt wel een teamplay feature waarmee je 11vs11 kan spelen, dus ook 2vs2 enz. Dan maak je een lobby en moet je wachten tot de gewenste spelers in je lobby zitten. Werkt nog niet optimaal, capaciteit is mimimaal, kunnen maar max 50 spelers tegelijk spelen volgens mij.

Volgens mij zit er in PES2016 ook geen pro clubs.

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2021
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 11:05:
[...]

Geen pro clubs bij PES helaas, bij fifa speelde ik ook alleen pro clubs, maar fifa15 vond ik zo erg 'gescript' dat ik de spel na 3 maanden heb verkocht. Gelukkig is PES meer voetbal en minder gescript, alleen zit er geen proclubs.

Je hebt wel een teamplay feature waarmee je 11vs11 kan spelen, dus ook 2vs2 enz. Dan maak je een lobby en moet je wachten tot de gewenste spelers in je lobby zitten. Werkt nog niet optimaal, capaciteit is mimimaal, kunnen maar max 50 spelers tegelijk spelen volgens mij.

Volgens mij zit er in PES2016 ook geen pro clubs.
Dat is wel jammer, dan zal FIFA16 er wel gewoon komen bij mij.
(dat ik nu met pro club zo'n 1300 wedstrijden heb gespeeld geeft wel aan dat ik mij niet echt heel erg stoor aan het gescript. Wat er overigens zeker is zo nu en dan)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 17:24

Pykow

Pykow Gaming | BuG

van mij mogen ze de volgende dingen ook eens fixen, Carreer mode (Offline)
- 1 overstapje is gelijk een doelpunt
- Nadat de tegenstander gescoord heeft, dan kan je in 1 rechtelijn lopen en 99% van de gevallen scoren.
- Sprinten met Messi kan een speler van FC knudde niet bij houden.
- Pingen van de AI, dus echt in rechte lijnen weg te lopen
- Sommige stadions hebben geen tot nauwelijks spreekkoren of het gevoel dat er 20.000 man in het stadion zitten.
- Nederlandse competitie is SUPER slecht bijgewerkt, Willem II in een totaal verkeerde shirt.
- Nederlandse maar ook Engelse commentator VOL met fouten, ze hebben geen nieuwe lijnen opgenomen maar dan moeten ze dingen weglaten en fixen. Hier wat voorbeelden:
1. Christiano ronaldo speler van manchest united .... (Hoeveel jaar is hij niet weg)
2. Overtreding Team X, maar vrije trap is voor team Y.
3. Alle spelers in nederland die voorheen wel omgeroepen werden, hebben nu geen tekst meer
- bij regen gaat de bal bij een voorzet in de lucht soms ook langzaam, Heavy rain ?
- Gescript of niet, maar als ik tig wedstrijden achter elkaar speel met zelfde einduitslag is er toch wat aan de hand.
- een afslaande bal bij een corner is altijd voor de tegenstander, ook als sta je met 2 man achter en hoeft hij aleen een klein stukje te lopen.

Daarnaast ik hou van een voetbal game, maar PES gaat erbij mij nooit inkomen. kan er leuk uitzien of misschien beter spelen, maar ik mis licenties en sfeer (Hoewel Fifa 15 sfeer nogal had verneukt)

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 01:45
Ben benieuwd naar het nieuws vandaag

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:24
Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:03:
Ben benieuwd naar het nieuws vandaag
Ik verwacht er eerlijk helemaal niets, kul verhaal over vrouwenvoetbal, onzin over fut en fine-tune van ignite engine (blabla animaties, blabla new faces, blabla dynamic), EA moet eens de ballen hebben (lol) om gewoon al die punten die afgelopen jaar zijn aangehaald eens te gaan behandelen.

Maar zoals velen, zolang PES bv geen proclubs heeft, kan EA blijven doen wat ze doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ricloo86
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:08:
[...]

Ik verwacht er eerlijk helemaal niets, kul verhaal over vrouwenvoetbal, onzin over fut en fine-tune van ignite engine (blabla animaties, blabla new faces, blabla dynamic), EA moet eens de ballen hebben (lol) om gewoon al die punten die afgelopen jaar zijn aangehaald eens te gaan behandelen.

Maar zoals velen, zolang PES bv geen proclubs heeft, kan EA blijven doen wat ze doen.
Ja erg jammer dat ze weinig doen met de feedback van de gebruiker.
Ze kunnen daarin een voorbeeld nemen aan Destiny, was EA ook maar zo.

• SC4RF4C3
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:08:
[...]

Helemaal eens, zou het nut hebben als wij op officiele forum van ea sports met zn allen gaan klagen hierover of gaan spammen met mail?

• SinergyX
SC4RF4C3 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:12:

Helemaal eens, zou het nut hebben als wij op officiele forum van ea sports met zn allen gaan klagen hierover of gaan spammen met mail?
Nee, want het is altijd een open discussie.

Als jij een grijze lijn speler bent die alles en van iedereen kan winnen door zulke flauwe trucjes, zou je dat dan anders willen zien? Krijg je van die kiddies 'l2p nub' reacties, Pro clubs blijft maar een klein marginaal deel van de game, waar blijkbaar EA weinig extra tijd in wil steken (ooit afgevraagd waarom er 'ruim 40' bench-slots zijn in het pro-scherm? :P).

Elke FIFA hoop je weer op betere tijden, meestal is het gewoon weer wat nieuwe features die je weer zoet houden voor een paar maanden, daarna is het weer afgelopen.

Om het maar met Franklin te zeggen:
“The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• SC4RF4C3
Je hebt helemaal gelijk alleen baal ik heel erg dat pro clubs voor mijn gevoel in fifa 11,12,13 beter was, het is meer scripting geworden, heb er minder plezier in dan vroeger. Dus enige wat ik zou willen is meer de gameplay van vroeger en de graphics van nu :)

• Mars18
Ik keek net een preview op http://www.fifavoetbal.net/?p=29735
Maar die is nu weer offline, denk dat die te vroeg online is gegaan..

Maar ook in FIFA 16 zit dynamisch weer, dus begin met regen en na verloop van tijd is het droog.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:12
Mars18 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:50:
Ik keek net een preview op http://www.fifavoetbal.net/?p=29735
Maar die is nu weer offline, denk dat die te vroeg online is gegaan..

Maar ook in FIFA 16 zit dynamisch weer, dus begin met regen en na verloop van tijd is het droog.
Oh god nog meer dingen waar de AI mee kan kloten in het einde van wedstrijden

• AntiChrist7
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 23:58
Ze kunnen amper deftig zichzelf vrij lopen of een speler dekken, maar owee, het weer is te statisch en het publiek ziet er niet echt genoeg uit! En er moeten vrouwen in!

Echt zo'n zonde dat iets met zoveel potentieel zo maar halfslachtig wordt behandeld: prop er wat nieuwe crap in en haal dan weer geld op met UT. Dat is het devies bij EA

• Ricloo86
AntiChrist7 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 14:26:
Ze kunnen amper deftig zichzelf vrij lopen of een speler dekken, maar owee, het weer is te statisch en het publiek ziet er niet echt genoeg uit! En er moeten vrouwen in!

Echt zo'n zonde dat iets met zoveel potentieel zo maar halfslachtig wordt behandeld: prop er wat nieuwe crap in en haal dan weer geld op met UT. Dat is het devies bij EA
Prioriteiten liggen ook in mijn ogen op de verkeerde dingen.

Ach het blijft een onderneming waar het gaat om de munten, dus investeren in de cashcow blijft idd (helaas) het devies.

• SinergyX
SC4RF4C3 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:34:
Je hebt helemaal gelijk alleen baal ik heel erg dat pro clubs voor mijn gevoel in fifa 11,12,13 beter was, het is meer scripting geworden, heb er minder plezier in dan vroeger. Dus enige wat ik zou willen is meer de gameplay van vroeger en de graphics van nu :)
Maarja, dat is het 'vroeger was het beter principe', ik slinger nog wel eens een oude versie aan, valt je toch behoorlijk tegen hoor :P Ook al is verdedigen nu niet 100% (zeker niet met LB-Y balletjes), speelt het allemaal wel een stuk fijner dan op vorige versies.

• SC4RF4C3
Mocht het nog niet bekend zijn, vandaag om 22:00 NL tijd gameplay nieuws Fifa16

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Ze hebben niks laten zien. Alles precies hetzelfde.

• SinergyX
beter moves, bla bla meer dribbel, bla bla, keepers blijven kut, jammer.

• Arwintju
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 18-01 18:47
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:10:
beter moves, bla bla meer dribbel, bla bla, keepers blijven kut, jammer.
Uiteindelijk weten we niks door het bekijken van de persconferentie. Lees even de review van jurian op de homepage. Die heeft het toch wel over verbeteringen die er dus wel degelijk zijn. Daarnaast is nog niet alles bekend gemaakt dus ik zou zeker niet te snel oordelen.

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• SinergyX
Arwintju schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:18:
[...]

Uiteindelijk weten we niks door het bekijken van de persconferentie. Lees even de review van jurian op de homepage. Die heeft het toch wel over verbeteringen die er dus wel degelijk zijn. Daarnaast is nog niet alles bekend gemaakt dus ik zou zeker niet te snel oordelen.
Uiteraard, maar uitgaan van het ergste, dan valt het allemaal wel mee :) Nu maar weer wachten tot de gamescom :P

• Arwintju
  • Laatst online: 18-01 18:47
SinergyX schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:20:
[...]

Uiteraard, maar uitgaan van het ergste, dan valt het allemaal wel mee :) Nu maar weer wachten tot de gamescom :P
Dat is ook een manier natuurlijk :P

Xlive: CyclOwneDD | PSN: CyclOwneD-NL | Origin: CyclOwneD-NL |

• AntiChrist7
Ik wil geen vragen stelen bij de partijdigheid, maar als er in de conclusie wordt verwezen naar FIFA 15 als " een van de favoriete sportgames aller tijden", tja....

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:38
AntiChrist7 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:52:
Ik wil geen vragen stelen bij de partijdigheid, maar als er in de conclusie wordt verwezen naar FIFA 15 als " een van de favoriete sportgames aller tijden", tja....
Kon je verwachten bij onze vriend Jurian.....
Nu wachten op de PES 2016 preview....

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Mars18
Weinig boeiends helaas, zag alleen het stadion van BMG.
En in de preview lees ik dat de spray er nu ook in zit.

• Supermach
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 21-01 11:47
Mars18 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:24:
Weinig boeiends helaas, zag alleen het stadion van BMG.
En in de preview lees ik dat de spray er nu ook in zit.
Dan ben ik overtuigd... :O

• Ricloo86
Ben benieuwd wat ze met pro clubs gaan doen, vooralsnog niets over gezien (overigens logisch).

Verder een filmpje wat je kan verwachten, als ben ik met de nieuwe manier van verdedigen bang voor nog meer Park the Bus Chelsea style!

• Terranova
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21:12
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:39:
[...]

Kon je verwachten bij onze vriend Jurian.....
Nu wachten op de PES 2016 preview....
Die mag waarschijnlijk weer opnieuw gedaan worden door de 34598345 klachten daarna dat het een slechte review was.

• Falastine

Falastine

HamburgerHenk schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:08:
[...]

Die mag waarschijnlijk weer opnieuw gedaan worden door de 34598345 klachten daarna dat het een slechte review was.
Ging erom dat bij de metareviews beide games een 82 scoorde de meeste waren positiever over pes2015 deze was vernieuwend speelde beter gaf hij ook toe weinig - punten ja de presentatie en dan lager beoordelen als fifa welke een game afleverde die exact dezelde was als het jaar hiervoor.

• Ricloo86
Falastine schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Ging erom dat bij de metareviews beide games een 82 scoorde de meeste waren positiever over pes2015 deze was vernieuwend speelde beter gaf hij ook toe weinig - punten ja de presentatie en dan lager beoordelen als fifa welke een game afleverde die exact dezelde was als het jaar hiervoor.
best lastig te volgen zonder leestekens, echter is het wel waar wat je zegt.

• henkyyyyyyy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 19:38
Falastine schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:43:
[...]

Ach ja ik kan met nog herinneren dat hij PES 2013 reviewde en deze laag beoordeelde, dat was de eerste keer dat er zoveel klachten op kwamen.

En een week eerder verstuurde hij deze tweet

https://twitter.com/tweakjur/status/251315454142971905
Jurian Ubachs
@tweakjur
Oh en het tegenargument 'komt omdat je het niet kan': zonder meer waar. Ik kan het niet. Ik speel t nu een paar dagen en kom er niet in...

06:40 - 27 sep. 2012
Tja dan neem ik je niet meer serieus...

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

• Falastine

Falastine

Het is totaal ook niet te vergelijken. Iemand die fifa gewend is zal pes niks vinden iemand die pes gewend is zal fifa niks vinden. Het enige wat overblijft en waar je op kunt beoordelen is dan de presentatie. En die ziet er idd vaak beter uit bij fifa maar sinds 2015 is die ook dik in orde bij pes.

Daarnaast als je jaren pes speelt ik al sinds pes 3 dan zul je fifa heel makkelijk vinden. Ik scoor werkelijk aan de lopende band ik hoef niet echt moeilijk te doen of na te denken bij dit spel. Een dieptepaas hoog of laag volstaat vaak wel. Ik heb beide spellen en speel fifa met vrienden omdat deze geindoctrineerd zijn na 2013 ze denken dat pes nooit meer beter word ze zweren ook trouw aan fifa. Het leuke is dat ik wel altijd win.

• SinergyX
Krijg je een mailtje van EA, dacht meteen 'leuk, meer details'...

DELUXE EDITION
Get up to £45+ worth of FUT Premium Gold Packs*, and start your FIFA 16 Ultimate Team season with Lionel Messi on a 5 game loan.

Werkelijk? Alles wat ze hebben is een trailer en meteen is het weer cashcow FUT in de aanbieding.

• Ricloo86
SinergyX schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:53:
Krijg je een mailtje van EA, dacht meteen 'leuk, meer details'...

DELUXE EDITION
Get up to £45+ worth of FUT Premium Gold Packs*, and start your FIFA 16 Ultimate Team season with Lionel Messi on a 5 game loan.

Werkelijk? Alles wat ze hebben is een trailer en meteen is het weer cashcow FUT in de aanbieding.
:'( 8)7 |:( :F

• Falastine

Falastine

Ik snap dat plaatjes sparen werkelijk waar niet. Wat is er zo leuk aan dat FUT paar keer geprobeerd direct afgehaakt.

• iNotSure
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-12-2017
FUT is echt het enige (op Pro Clubs na) wat ik speel en waarvoor ik FIFA koop.

Zoals FUT nu is zou het aan het begin van FIFA 16 moeten zijn. Bale voor een 100K, dan kun je die nog makkelijk bij elkaar sparen.

En waarom FUT? Wat is er leuker dan je dreamteam samen te stellen en te sparen voor de spelers?

Als het scripting er nu maar uit is (of in ieder geval minder), dat betekend voor mij meer dan nieuwe features...

• Ricloo86
iNotSure schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:20:
FUT is echt het enige (op Pro Clubs na) wat ik speel en waarvoor ik FIFA koop.

Zoals FUT nu is zou het aan het begin van FIFA 16 moeten zijn. Bale voor een 100K, dan kun je die nog makkelijk bij elkaar sparen.

En waarom FUT? Wat is er leuker dan je dreamteam samen te stellen en te sparen voor de spelers?

Als het scripting er nu maar uit is (of in ieder geval minder), dat betekend voor mij meer dan nieuwe features...
Omdat er een verdien model achter zit, dat stoort mij (of regel het zo in dat iedereen ook zonder real money eraan te spenderen gelijk is)

Als ik een gratis app download snap ik het idee dat je ergens anders geld uit moet halen.

• JPM85
  • Laatst online: 21-01 15:44
Ricloo86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:30:
[...]

Omdat er een verdien model achter zit, dat stoort mij (of regel het zo in dat iedereen ook zonder real money eraan te spenderen gelijk is)

Als ik een gratis app download snap ik het idee dat je ergens anders geld uit moet halen.
Dat is ook exact wat iNotSure aangeeft.
Begin dit jaar heeft EA FUT volledig omgegooit, en is het sparen voor leuke spelers ook belonend door te spelen.

Waar je in februari nog 1,5 miljoen coins moest betalen voor Bale, is deze nu voor 80-100K coins te kopen. De aanpassingen die EA heeft gedaan zijn effectief voor de ervaring van FUT.
Als ze de scripting eruit halen, dan is het gewoon een top onderdeel van FIFA. Veel spelen levert je namelijk coins op, die je met een beetje sparen (denk 25-35 wedstrijden) een speler als Bale, Neymar etc. op kan leveren.

FUT was volledig verpest sinds mid 2014 door coin sellers, waardoor het hele spelprincipe weg was. Dit is sinds een maand of 2/3 weer terug, en is het ook leuk om te sparen.

Dat ze ook moeten gaan richten op Pro Clubs en andere online onderdelen, absoluut mee eens!

iRacing Profiel | Twitch

• iNotSure
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-12-2017
JPM85 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:09:
[...]

Begin dit jaar heeft EA FUT volledig omgegooit, en is het sparen voor leuke spelers ook belonend door te spelen.

Waar je in februari nog 1,5 miljoen coins moest betalen voor Bale, is deze nu voor 80-100K coins te kopen. De aanpassingen die EA heeft gedaan zijn effectief voor de ervaring van FUT.
Als ze de scripting eruit halen, dan is het gewoon een top onderdeel van FIFA. Veel spelen levert je namelijk coins op, die je met een beetje sparen (denk 25-35 wedstrijden) een speler als Bale, Neymar etc. op kan leveren.

FUT was volledig verpest sinds mid 2014 door coin sellers, waardoor het hele spelprincipe weg was. Dit is sinds een maand of 2/3 weer terug, en is het ook leuk om te sparen.

Dat ze ook moeten gaan richten op Pro Clubs en andere online onderdelen, absoluut mee eens!
^this

• Supermach
[...]

<knip>

<knip>
wat natuurlijk wel weer resulteert in allemaal exact dezelfde teams met alle sterren erin na een paar maanden. Dus de prijzen zullen wel een tikje hoger liggen in het begin.

• JPM85
Supermach schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:17:
[...]

wat natuurlijk wel weer resulteert in allemaal exact dezelfde teams met alle sterren erin na een paar maanden. Dus de prijzen zullen wel een tikje hoger liggen in het begin.
Ik verwacht sowieso dat bepaalde kaarten van zichzelf al wel een mate van zeldzaamheid zullen hebben. Indien je namelijk Messi uit een pakje haalt, dan ga je die niet verkopen voor 300K coins, die ga je dan gebruiken.

Het openen van pakjes zal ook wel minder worden, gezien de ROI van spelers gewoon lager ligt. Met de hyperinflatie, kon je gewoon op elk willekeurig 7500 coins pakje een paar duizend coins verdienen. Er zat altijd wel een speler tussen de 10 pakjes die je opent die minimaal voor 80-100K weg ging.

iRacing Profiel | Twitch

• Mathijs14
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 16:55
Om dit moment is het nieuwe filmpje voor mij echt nikszeggend. De laatste weken heb ik wat PES op de PC zitten spelen en daar zitten echt wel wat flinke pluspunten in waar EA naar zou mogen kijken.

• Ricloo86
[...]

Ah dat was mij nog niet duidelijk.
Mijn ervaring is inderdaad vanaf het begin dat ik het geprobeerd heb.

Wellicht met 16 nog eens proberen om te zien wat het voorstelt.
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:37:
Om dit moment is het nieuwe filmpje voor mij echt nikszeggend. De laatste weken heb ik wat PES op de PC zitten spelen en daar zitten echt wel wat flinke pluspunten in waar EA naar zou mogen kijken.
Maar geen pro clubs! dus mag je niet kopen (PS4) >:)

• AntiChrist7
[b][message=44425217,noline]

..
-Je favoriete club naar de top leiden in een carriere
-met vrienden samen spelen in 1 club-
-als beginner niet moeten spelen tegen iemand die als Man City een pacewhore team bijeen heeft gekocht
-Niet tegen cheaters en laggers moeten spelen

Alleen brengt dat geen geld op

• Jotewi
  • Registratie: juni 2015
  • Laatst online: 29-06-2015
Zelf speel ik veel zogenoemde 'Realistische carrières'. Voor mij is dus de manier van jeugd scouten etc allemaal erg belangrijk wanneer ik een carrière start met een club als FC Twente, Porto of wat dan ook. Het scouten is nu gewoon te standaard en eenvoudig, eigenlijk is de hele cariere mode dat.

Ik hoop er dan ook nog steeds vurig op dat die eens flink onder de schop gaat. Dat je spelers kan terugzetten naar je beloften elftal, dat je daarmee wedstrijdjes kunt simuleren elke week en dat spelers daardoor groeien etc. Op die manier word het spelen van een (realistische) carrière juist leuker, als ik voor mezelf spreek dan.

Ik wil meer in de hand hebben als manager zijnde. Het mag allemaal wat/stukken uitgebreider.

Over de bugs in het spel wil ik het niet eens meer hebben..

- Team X krijgt de vrijebal, uiteindelijk is het een vrije trap voor team Y
- Doorgebroken spelers krijgen geel
- Sommige penaltys zijn natuurlijk totaal onterecht
- Commentaar is verrot (Youri en Evert...)
- Speler wil weg vanwege Heimwee en wordt door het bestuur verkocht aan een club in dezelfde competitie of ergens anders buiten het oorspronkelijke geboorteland..
- ...
- ...

En zo kan ik nog wel even doorgaan..

• Ricloo86
Jotewi schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:46:
Zelf speel ik veel zogenoemde 'Realistische carrières'. Voor mij is dus de manier van jeugd scouten etc allemaal erg belangrijk wanneer ik een carrière start met een club als FC Twente, Porto of wat dan ook. Het scouten is nu gewoon te standaard en eenvoudig, eigenlijk is de hele cariere mode dat.

Ik hoop er dan ook nog steeds vurig op dat die eens flink onder de schop gaat. Dat je spelers kan terugzetten naar je beloften elftal, dat je daarmee wedstrijdjes kunt simuleren elke week en dat spelers daardoor groeien etc. Op die manier word het spelen van een (realistische) carrière juist leuker, als ik voor mezelf spreek dan.

Ik wil meer in de hand hebben als manager zijnde. Het mag allemaal wat/stukken uitgebreider.

Over de bugs in het spel wil ik het niet eens meer hebben..

- Team X krijgt de vrijebal, uiteindelijk is het een vrije trap voor team Y
- Doorgebroken spelers krijgen geel
- Sommige penaltys zijn natuurlijk totaal onterecht
- Commentaar is verrot (Youri en Evert...)
- Speler wil weg vanwege Heimwee en wordt door het bestuur verkocht aan een club in dezelfde competitie of ergens anders buiten het oorspronkelijke geboorteland..
- ...
- ...

En zo kan ik nog wel even doorgaan..
Voor jou zou een Footbal manager een goede zijn.

• Jotewi
Gebasseerd waarop? Ik mag toch wel aangeven dat ik de huidige cariere mode te weinig geupdate vind de laatste jaren? Of ben je dat niet met me eens..

• Ricloo86
Jotewi schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:02:
Gebasseerd waarop? Ik mag toch wel aangeven dat ik de huidige cariere mode te weinig geupdate vind de laatste jaren? Of ben je dat niet met me eens..
Nou het was goed bedoeld, bedoelde meer dat die zich echt op diepgang in managen richten.
FIFA richt zich voornamelijk op de gameplay zelf, en hun cashcow FUT.

• Jotewi
Oh op die manier, moet ook zeggen dat het er wat cru uit kwam, niet zo bedoelt, haha.

Weet wel dat FIFA zich daar meer op richt. Maar naar mijn mening wordt t spel online en grafisch echt wel goed verbetert elk jaar, maar ben ik er wel teleurgesteld over dat er in de cariere mode relatief weinig energie wordt gestoken..

• Ricloo86
Jotewi schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:09:
Oh op die manier, moet ook zeggen dat het er wat cru uit kwam, niet zo bedoelt, haha.

Weet wel dat FIFA zich daar meer op richt. Maar naar mijn mening wordt t spel online en grafisch echt wel goed verbetert elk jaar, maar ben ik er wel teleurgesteld over dat er in de cariere mode relatief weinig energie wordt gestoken..
NP ;)

Kan daar niet over oordelen aangezien ik maar 3/4 uurtjes carierre heb gespeeld.
Heb een kleine hoop dat ze van pro clubs iets weten te maken zodat er wat minder frustraties zijn zo nu en dan.
Pro clubs kan en mag ook allemaal wat uitgebreider en professioneler dan het nu is, maar wat ik zeg, kleine hoop.

• Jotewi
Ben er ook bang voor ;)

• Ibidem
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 21-01 16:19
Is er ook al een topic met levertijden + prijzen voor FIFA 16? Kwam deze namelijk niet tegen op GoT en heb daardoor mijn preorder van FIFA 16 voor de PS4 gewoon bij Wehkamp gedaan voor 49.99 EUR. Lijkt me niet dat deze prijs veel lager gaat worden :?

..::System Specs::..

• Mars18
Ibidem schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:15:
Is er ook al een topic met levertijden + prijzen voor FIFA 16? Kwam deze namelijk niet tegen op GoT en heb daardoor mijn preorder van FIFA 16 voor de PS4 gewoon bij Wehkamp gedaan voor 49.99 EUR. Lijkt me niet dat deze prijs veel lager gaat worden :?
Meestal 44 tot 48 euro de 1e week bij Media Markt :)

• Jeroen87
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 21-01 12:22

Jeroen87

Bier Connaisseur

Blijft in carrière afweging tussen hoe uitgebreid wil je het maken en wanneer is het TE uitgebreid. FM kun je inderdaad micro managen. Tot in detail alles bepalen. Fifa moet toch meer op gameplay gericht zijn en blijven. Ben ik het er nog wel mee eens dat de Carrière modus nog wel wat tandjes uitgebreider mag.

Fifa 15 voor het eerst sinds fifa 2001 overgeslagen. Dus ben heel erg benieuwd naar Fifa 16.
De kant waarop FUT lijkt te gaan is in ieder geval een goede. Echter haal je uit deze gameplay beelden nog relatief weinig info. Wel lijken de upgrades in verdedigen logisch, Dus ben benieuwd naar de eerste speelbare demo :)

Craft beer specialist

• Ricloo86
Jeroen87 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:39:
Blijft in carrière afweging tussen hoe uitgebreid wil je het maken en wanneer is het TE uitgebreid. FM kun je inderdaad micro managen. Tot in detail alles bepalen. Fifa moet toch meer op gameplay gericht zijn en blijven. Ben ik het er nog wel mee eens dat de Carrière modus nog wel wat tandjes uitgebreider mag.

Fifa 15 voor het eerst sinds fifa 2001 overgeslagen. Dus ben heel erg benieuwd naar Fifa 16.
De kant waarop FUT lijkt te gaan is in ieder geval een goede. Echter haal je uit deze gameplay beelden nog relatief weinig info. Wel lijken de upgrades in verdedigen logisch, Dus ben benieuwd naar de eerste speelbare demo :)
Al bekend wanneer de speelbare demo uit komt eigenlijk?

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Jotewi schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:09:

Ik heb totaal niks met FUT of Online spelen. Dit komt doordat Fut altijd een combinatie is van spelers die je vrijwel nooit samen zult zien spelen in 1 team.
Online speelt iedereen met standaard clubs of je krijgt matches met Brazilië tegen Barcalona . |:(

Ze moeten meer aandacht besteden aan de AI en cariere mode. daar kan nog veel verbeterd worden.
en ook commentatoren en spreekkoren kunnen verbeterd worden.

en Philips stadion en De Kuip mogen ook eens in de game komen i.p.v. De Toppers stadion waar de rest van het jaar wat arrogante spelers makkelijk hun geld verdienen.

[Voor 8% gewijzigd door Pykow op 17-06-2015 10:00]

• SinergyX
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:56:
[...]

Al bekend wanneer de speelbare demo uit komt eigenlijk?
FIFA 15 had pas begin september de demo, waar hij goede 2 weken later uitkwam. Op z'n best nog een demo tijdens GC, maar anders gewoon wachten tot september.

• Mars18
Ik heb sinds kort EA Access dus ik verwacht FIFA 16 een week van te voren wel al te kunnen spelen.

• Ricloo86
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:58:
[...]

FIFA 15 had pas begin september de demo, waar hij goede 2 weken later uitkwam. Op z'n best nog een demo tijdens GC, maar anders gewoon wachten tot september.
We wachten het maar weer af he.
Vooralsnog weinig nieuws te horen gekregen.

Andere kant hoe vernieuwend kun je op een gegeven moment nog zijn met een voetbalspel.

• Jotewi
In ieder geval zo vernieuwend dat je naast de grafische aspecten in ieder geval nog die cariere mode een keer op de schop kan gooien, wat kan uitbreiden, wat meer realistisch kan maken zonder al jaren lang die standaard teksten etc te geven, spelers die heimwee hebben en vervolgens naar wéér een ander land gaan, etc etc etc etc

• Supermach
Pykow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 09:58:
[...]

Ik heb totaal niks met FUT of Online spelen. Dit komt doordat Fut altijd een combinatie is van spelers die je vrijwel nooit samen zult zien spelen in 1 team.
Online speelt iedereen met standaard clubs of je krijgt matches met Brazilië tegen Barcalona . |:(

Ze moeten meer aandacht besteden aan de AI en cariere mode. daar kan nog veel verbeterd worden.
en ook commentatoren en spreekkoren kunnen verbeterd worden.

en Philips stadion en De Kuip mogen ook eens in de game komen i.p.v. De Toppers stadion waar de rest van het jaar wat arrogante spelers makkelijk hun geld verdienen.
Met zo een briljante onderbouwing gaat EA meteen overstag en komen de kuip en het philips stadion er wel. Is het echt zo moeilijk om jaloezie/haat/afkeer buiten een reactie te laten?

Inhoudelijk ben ik het wel met je eens; Commentaar heeft zijn beste tijd allang gehad. Tijd voor een nieuw duo en nieuwe teksten. De Carrière mode speel ik niet veel, maar juist omdat ik het vreselijk onrealistisch vind (vooral de transfers) en er te weinig uitdaging in ligt. Daar moet dus zeker e.e.a. aan verbeteren.

Qua stadions mogen er inderdaad wel wat nieuwe bij. We spelen al jaren met dezelfde stadions en het lijkt me toch niet zo ongelofelijk moeilijk om er wat nieuwe aan toe te voegen. Zag overigens in de trailer wel stadion van Mönchengladbach voorbij komen dus wie weet.

Maar het belangrijkste vind ik toch gameplay zaken als voordeelregel verbeteren wat gewoon zeer irritant wordt toegepast, of de situatie waarbij een pass richting 2 vrijstaande spelers áltijd naar degene zal locken die offside staat etc. EA kennende zullen er echter weer genoeg van dit soort onzinnige zaken in Fifa16 komen waar we ons fijn het hele jaar over kunnen irriteren om hier richting FIFA 17 weer dezelfde opmerkingen te plaatsen 8)7

• Jotewi
Exact, zo denk ik er dus ook over..

• Ricloo86
Supermach schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:15:
[...]

Maar het belangrijkste vind ik toch gameplay zaken als voordeelregel verbeteren wat gewoon zeer irritant wordt toegepast, of de situatie waarbij een pass richting 2 vrijstaande spelers áltijd naar degene zal locken die offside staat etc. EA kennende zullen er echter weer genoeg van dit soort onzinnige zaken in Fifa16 komen waar we ons fijn het hele jaar over kunnen irriteren om hier richting FIFA 17 weer dezelfde opmerkingen te plaatsen 8)7
Die laatste zaken stoor ik mij in Pro clubs ook enorm aan.
Hoop echt dat ze daar wat aan gedaan hebben.

Hoe vaak ik bij een voordeel situatie voor ons, ons team wel niet hoor schreeuwen ¨WE HEBBEN DE BAL!!! $#&$&#$%"

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

[...]

Haha daar noem je wat, Voordeelregel.
Alleen in het voordeel voor de AI. Als ze een voordeelregel toepassen, moet je denk ik 10 seconde wachten voordat je wat mag doen, maar als jij een voordeel krijgt en je verliest de bal binnen de 10 seconde, dan heb je gewoon pech :P

Genoeg punten die ze kunnen verbeteren, maar niet gaan verbeteren omdat sport games toch wel gekocht worden, want we worden al blij met kleine vernieuwingen. Bij shooters is dit anders, kijk bijvoorbeeld naar Hardline. ik weet niet hoeveel mensen dat nog spelen.

• JPM85
[...]
Qua stadions mogen er inderdaad wel wat nieuwe bij. We spelen al jaren met dezelfde stadions en het lijkt me toch niet zo ongelofelijk moeilijk om er wat nieuwe aan toe te voegen. Zag overigens in de trailer wel stadion van Mönchengladbach voorbij komen dus wie weet.
Ze zijn hier natuurlijk al wel mee begonnen in FIFA15 door alle stadions uit de BPL in het spel te stoppen. Als de trailer al start met Mönchengladbach, dan zou het zomaar kunnen dat we de Bundesliga er volledig in krijgen (incl facescans van spelers?)

De eredivisie zal dan pas ergens achteraan de lijst staan, want je hebt dan nog Frankrijk (ivm EK 2016 veel nieuwe stadions), Spanje, Italie voor lopen. Na deze landen zal de MLS wel aan de beurt zijn.

iRacing Profiel | Twitch

• Ricloo86
Pykow schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:27:
[...]

Genoeg punten die ze kunnen verbeteren, maar niet gaan verbeteren omdat sport games toch wel gekocht worden, want we worden al blij met kleine vernieuwingen. Bij shooters is dit anders, kijk bijvoorbeeld naar Hardline. ik weet niet hoeveel mensen dat nog spelen.
Dat is hard terug gelopen, komt ook omdat veel spelers een soort BF4 gingen verwachten wat natuurlijk niet kan. Die zijn dus terug gegaan.
FIFA heeft dat met PES niet dus mensen zullen idd wel kopen.

(overigens zijn de uitgekomen maps voor hardline wel echt de moeite ;) )

• Jotewi
JPM85 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:29:
[...]

Ze zijn hier natuurlijk al wel mee begonnen in FIFA15 door alle stadions uit de BPL in het spel te stoppen. Als de trailer al start met Mönchengladbach, dan zou het zomaar kunnen dat we de Bundesliga er volledig in krijgen (incl facescans van spelers?)

De eredivisie zal dan pas ergens achteraan de lijst staan, want je hebt dan nog Frankrijk (ivm EK 2016 veel nieuwe stadions), Spanje, Italie voor lopen. Na deze landen zal de MLS wel aan de beurt zijn.
Op de één of andere manier denk ik dat ze alleen wat grotere clubs uit Duitsland hebben toegevoegd. Idd dus Gladback, maar daarnaast misschien Wolfsburg, Leverkusen enzo?

Ik blijf erbij dat ik de carriere mode graag verbetert zie, aangezien ik dat voornamelijk speel. Maargoed, die vlieger zal ook wel weer niet op gaan :+

• JPM85
Jotewi schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:32:
[...]

Op de één of andere manier denk ik dat ze alleen wat grotere clubs uit Duitsland hebben toegevoegd. Idd dus Gladback, maar daarnaast misschien Wolfsburg, Leverkusen enzo?

Ik blijf erbij dat ik de carriere mode graag verbetert zie, aangezien ik dat voornamelijk speel. Maargoed, die vlieger zal ook wel weer niet op gaan :+
Zou kunnen, maar gezien de grote van de stadions zouden ze er zo maar allemaal in kunnen zitten. Kleinste stadion is van Paderborn met +/- 15K toeschouwers, en daarna gaan ze allemaal naar de 30K+, idem dus aan de BPL.

Qua stadions hoeft het wat mij betreft niet hoor, huidige keus is voor mij wel prima als de sfeer ervan verhoogt wordt dmv publiek en geluid van de tribune.

iRacing Profiel | Twitch

• Jotewi
Dat ook natuurlijk, we gaan het meemaken. Doordat ik veelal realistische carrieres speel vind ik dan vaak een écht stadion, met faces etc altijd wel meedragen aan het spelplezier. Maar nogmaals, stadion is voor mij inherent aan de vele opties die ze nog zouden kunnen toevoegen aan de cariere mode.

Vorig jaar is er aan de CM niet veel gedaan, op wat grafische verbeteringen na, daarvoor eigenlijk ook al niet.. Hopelijk pakken ze daar dit jaar wel een keer mee uit. Dat je qua verbeteringen in de gameplay op een gegeven moment niet zo heel veel grote stappen meer kan maken lijkt me nog enigzins logisch. Voor de next-gen consoles moet er echter wel wat meer uit te halen zijn.

• JPM85
Nog een puntje waar ik me wel aan kan irriteren in de gameplay, de (on)natuurlijke beweging van een speler tov tegenstander en de bal. Zeker als je in de regen speelt valt het goed op hoe spelers op een rails lijken te bewegen, of als een speler op de grond ligt en je er niet over/langs kan met jou speler tot eerstgenoemde is opgestaan.

Daarnaast dus ook de onnatuurlijke overtredingen bij clashes tussen spelers, zeker in het penalty gebied. Hoeveel penalties ik in FIFA wel niet tegen heb gehad omdat je met een verdediger LT ingedrukt houdt, en de aanvaller op je in loopt en een penalty krijgt.

iRacing Profiel | Twitch

• Ricloo86
JPM85 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:46:
Nog een puntje waar ik me wel aan kan irriteren in de gameplay, de (on)natuurlijke beweging van een speler tov tegenstander en de bal. Zeker als je in de regen speelt valt het goed op hoe spelers op een rails lijken te bewegen, of als een speler op de grond ligt en je er niet over/langs kan met jou speler tot eerstgenoemde is opgestaan.

Daarnaast dus ook de onnatuurlijke overtredingen bij clashes tussen spelers, zeker in het penalty gebied. Hoeveel penalties ik in FIFA wel niet tegen heb gehad omdat je met een verdediger LT ingedrukt houdt, en de aanvaller op je in loopt en een penalty krijgt.
Haha ja die penaltys gaan soms helemaal nergens over, moet zeggen dat ik daar altijd erg om moet lachen.
Ben van mening dat wij er als club ook genoeg mee hebben gehad die nergens over gaan dat het redelijk gelijk in voor/nadeel is.

Neemt niet weg dat de denkwijze op die manier moet zijn in zo'n spel en dat het gewoon niet zo vaak voor moet komen.

• JPM85
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:53:
[...]

Haha ja die penaltys gaan soms helemaal nergens over, moet zeggen dat ik daar altijd erg om moet lachen.
Ben van mening dat wij er als club ook genoeg mee hebben gehad die nergens over gaan dat het redelijk gelijk in voor/nadeel is.

Neemt niet weg dat de denkwijze op die manier moet zijn in zo'n spel en dat het gewoon niet zo vaak voor moet komen.
Klopt, ik was zelf zo netjes om de 1e paar weken online zulke penalties express naast/over te schieten, maar daar ook maar snel mee gestopt.

iRacing Profiel | Twitch

• Ricloo86
JPM85 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:56:
[...]

Klopt, ik was zelf zo netjes om de 1e paar weken online zulke penalties express naast/over te schieten, maar daar ook maar snel mee gestopt.
Dat siert je wel, als ik met vrienden speel doen we dat wel.
Altijd leuke discussie om samen te beslissen of hij terecht was of niet, maken ons eigen spelletje ervan.

Met pro clubs rammen we die bal er gewoon, minuut later ligt hij met een beetje pech ten onrechte aan de andere kant op de stip >:)

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-01 18:58
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 10:53:
[...]

Haha ja, die penalty's zijn soms echt een ramp 8)7 Sowieso zijn de scheidsrechters dramatisch, zoals al genoeg gezegd is in dit topic.

Ik hoop dat we in pro clubs gewoon wat speler met hogere skill krijgen voor de Any, i.p.v. de 80 rated retards die je nu krijgt. Snap wel waarom ze dat doen - zodat met meer mensen spelen zou lonen, omdat je dan hogere skill hebt - alleen krijg je dan weer het punt dat het positiespel dan naar de ballen gaat :D

Voor FUT mogen ze inderdaad gewoon die bronzen en zilveren kaartjes eruit gooien, echt 0,0 toegevoegde waarde!

De demo komt overigens altijd op de woensdag in de tweede week van september, dus ik verwacht hem op woensdag 9 september :)

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Haha ja, die penalty's zijn soms echt een ramp 8)7 Sowieso zijn de scheidsrechters dramatisch, zoals al genoeg gezegd is in dit topic.

Ik hoop dat we in pro clubs gewoon wat speler met hogere skill krijgen voor de Any, i.p.v. de 80 rated retards die je nu krijgt. Snap wel waarom ze dat doen - zodat met meer mensen spelen zou lonen, omdat je dan hogere skill hebt - alleen krijg je dan weer het punt dat het positiespel dan naar de ballen gaat :D

Voor FUT mogen ze inderdaad gewoon die bronzen en zilveren kaartjes eruit gooien, echt 0,0 toegevoegde waarde!

De demo komt overigens altijd op de woensdag in de tweede week van september, dus ik verwacht hem op woensdag 9 september :)
Ja of we gaan in FIFA16 met een volledig elftal spelen, eens kijken hoe dat gaat >:)
Dan wel met een vast team, waarin we dan rouleren in de posities.

Wellicht na een tijdje spelen met elkaar (wat we nu al bijna een jaar doen) weet je wel wat je aan elkaar hebt, dus zou best eens kunnen werken.

Flikker toch op met je FUT ;) :)B

• Mars18
Ik verwacht de FIWC nu eindelijk op de PS4 is?

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Ja of we gaan in FIFA16 met een volledig elftal spelen, eens kijken hoe dat gaat >:)
Dan wel met een vast team, waarin we dan rouleren in de posities.

Wellicht na een tijdje spelen met elkaar (wat we nu al bijna een jaar doen) weet je wel wat je aan elkaar hebt, dus zou best eens kunnen werken.

Flikker toch op met je FUT ;) :)B
Haha, maar dan zit je weer met aanwezigheid ;) Dan zit je óf met laten we zeggen max. 6 spelers, óf met een compleet elftal. Alles daartussen is gewoon klote :9

Nee, ik ben géén Belg!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:10:
[...]

Haha, maar dan zit je weer met aanwezigheid ;) Dan zit je óf met laten we zeggen max. 6 spelers, óf met een compleet elftal. Alles daartussen is gewoon klote :9
Die gasten van Dutch United spelen ook altijd met volledig elftal als ik het goed begreep.
Zit je wel altijd in de brakke game chat met elkaar i.v.m. de 8max party bull shit op de PS.

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:12:
[...]

Die gasten van Dutch United spelen ook altijd met volledig elftal als ik het goed begreep.
Zit je wel altijd in de brakke game chat met elkaar i.v.m. de 8max party bull shit op de PS.
De partylimit van PS4 is verhoogd naar 16 al een hele tijd geleden :) Maargoed, dan nog zit je met aanwezigheid; dan zul je veel members moeten hebben, en er veel moeten teleurstellen als er al gespeeld wordt.

Nee, ik ben géén Belg!

• Falastine

Falastine

Wat ik dus niet snap werkelijkwaar. Als je het fifa15 topic terug leest en hoeveel mensen ontevreden waren en helemaal klaar waren met EA en FIFA en nu dus doodleuk om zijn en wachten op fifa 16 waarbij minimale veranderingen zijn doorgevoerd....

• EvEs0r
Falastine schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:15:
Wat ik dus niet snap werkelijkwaar. Als je het fifa15 topic terug leest en hoeveel mensen ontevreden waren en helemaal klaar waren met EA en FIFA en nu dus doodleuk om zijn en wachten op fifa 16 waarbij minimale veranderingen zijn doorgevoerd....
Haha, dat gebeurd echt élk jaar. Denk toch dat het komt doordat FIFA de enige voetbalgame is met volledige licenties, waardoor toch veel mensen niet eens overwegen om over te stappen op PES. Wat dat betreft hebben ze het wel goed voor elkaar daar bij EA :P

Nee, ik ben géén Belg!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:14:
[...]

De partylimit van PS4 is verhoogd naar 16 al een hele tijd geleden :) Maargoed, dan nog zit je met aanwezigheid; dan zul je veel members moeten hebben, en er veel moeten teleurstellen als er al gespeeld wordt.
Waarom krijg ik dan nog steeds de melding als er 8 in zitten dat hij vol is?
Van teleurstellingen wordt je alleen maar beter, moet jij toch weten ;)

We zien het tegen die tijd wel, misschien blijven we wel 15 spelen omdat we anders de falen van EA gaan missen :P

• Ricloo86
Falastine schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:15:
Helaas zien we dat bij erg veel games terug.

Veel makers moeten een voorbeeld nemen aan wat de makers van Destiny doen met hun feedback van hun spelers.

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:18:
[...]

Waarom krijg ik dan nog steeds de melding als er 8 in zitten dat hij vol is?
Van teleurstellingen wordt je alleen maar beter, moet jij toch weten ;)

We zien het tegen die tijd wel, misschien blijven we wel 15 spelen omdat we anders de falen van EA gaan missen :P
Oh huh, ik zoek het net inderdaad op, en je kunt tegenwoordig wel 16 mensen uitnodigen, maar er kunnen er maar 8 in de party 8)7 Go Sony!

Haha, ik verwacht niet dat ik FIFA15 nog aanraak, wanneer FIFA16 uit is. Ik spreek uit ervaring :D

Nee, ik ben géén Belg!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:23:
[...]

Oh huh, ik zoek het net inderdaad op, en je kunt tegenwoordig wel 16 mensen uitnodigen, maar er kunnen er maar 8 in de party 8)7 Go Sony!

Haha, ik verwacht niet dat ik FIFA15 nog aanraak, wanneer FIFA16 uit is. Ik spreek uit ervaring :D
Ik neem mijn pro uit 15 mee naar 16, desnoods ontwikkel ik het zelf bij EA :Y

• Falastine

Falastine

Ik haal pes2016 en vriend fifa 16 en we ruilen deze via ps4 zodat we beide kunnen spelen met beide games. Ik vond vorige pes2015 erg erg goed. En dit jaar met inporteren van kits en faces verwacht ik helemaal veel. De hele premier league is straks mogelijk incl kits. Enige wat ik aan fifa leuk vind is toernooitjes met vrienden omdat ik deze vaak win. Daarnaast stoor ik me wezeloos aan penalty's welke ik vaak tegen kreeg als ik tegen iemand aanliep in de 16.... of geplaatste schoten van 25 meter van ronaldo die altijd zaten.

als wij een toernooi spelen is het vaak dat we briefjes met teams erop hebben staan en dan graai je uit de hoed een team en daarmee speel je de wedstrijden. werkt perfect.

• Ricloo86
Falastine schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:33:

als wij een toernooi spelen is het vaak dat we briefjes met teams erop hebben staan en dan graai je uit de hoed een team en daarmee speel je de wedstrijden. werkt perfect.
Dat is een leuk concept inderdaad.
Varieer je leuk met de teams en heb je niet alleen de grote clubs.

• JPM85
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:41:
[...]

Dat is een leuk concept inderdaad.
Varieer je leuk met de teams en heb je niet alleen de grote clubs.
Dit hebben wij met een paar man van de Xbox clubs ook gedaan.
1 iemand kiest een team, en iedereen speelt daarmee tegen elkaar. Volgende wedstrijden kan iemand anders weer een team kiezen.

iRacing Profiel | Twitch

• Mathijs14
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 16:55
Wij doen meestal 5 x op random drukken en daaruit een team kiezen of als je teams van een bepaald niveau wilt net zo lang op random drukken totdat je bijvoorbeeld een team van 4 sterren hebt. Dat werkt ook best goed en heb je veel afwisselende potjes van :)

• SinergyX
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:28:
[...]

Ik neem mijn pro uit 15 mee naar 16, desnoods ontwikkel ik het zelf bij EA :Y
Zal wel op de wishlist van vele staan, maar denk dat je in 16 gewoon weer vanaf scratch mag beginnen met je pro.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:36
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:18:
[...]

Zal wel op de wishlist van vele staan, maar denk dat je in 16 gewoon weer vanaf scratch mag beginnen met je pro.
Ik vind het persoonlijk ook juist leuker om weer bij 0 te beginnen. Dan heb je weer wat persoonlijke doelen, werkt nog motiverende imo.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• SinergyX
Edzeau schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:19:
[...]

Ik vind het persoonlijk ook juist leuker om weer bij 0 te beginnen. Dan heb je weer wat persoonlijke doelen, werkt nog motiverende imo.
Dat zeker, en wel zo eerlijk, maar dan moet je ook weer bepaalde punten halen, die ik in klein jaar spelen met mazzel heb gehaald (haal de bal van de lijn, 10 volley buiten 16), omhaal heb ik bv nog steeds niet.

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:36
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:27:
[...]

Dat zeker, en wel zo eerlijk, maar dan moet je ook weer bepaalde punten halen, die ik in klein jaar spelen met mazzel heb gehaald (haal de bal van de lijn, 10 volley buiten 16), omhaal heb ik bv nog steeds niet.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Dat zijn inderdaad dingen die je bijna niet gepland kan voltooien.

Overigens lijkt het me ook leuk als ze het ranking systeem ook slimmer maken. Het lijkt me erg tof als je (bijvoorbeeld) als middenvelder kan starten, en je jezelf kan ontpoppen tot een soort speler (lees: spelmaker, controlerende middenvelder, box to box), in plaats van dat je dat nu kan kiezen. Aan de andere kant maakt het het spel natuurlijk wel minder laagdrempelig.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Ricloo86
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:18:
[...]

I know, zat wat te trollen.

Ik vind het ook weer leuk om van het begin af aan een pro te ontwikkelen.

Ben het wel met EvEsOr eens dat die any's wel wat beter mogen zijn, waarom niet gewoon beschikking hebben over alle pros in je club ook als deze offline is.

• EvEs0r
Bij IGN hebben ze een wat uitgebreidere Gameplay Demo van FIFA16 gepost, zie http://www.ign.com/videos...lay-demo-ign-live-e3-2015

Zitten toch wel wat interessante dingen in als je ze zo in actie ziet! Het annuleren van een sliding zit er wel interessant uit. Ben ook wel benieuwd wat voor invloed dat nieuwe dribbelsysteem gaat hebben met die lichaamsschijnbewegingen. Vraag me af of je daar écht iets aan gaat hebben.

Hoop wel dat ze in ieder geval een betere balans vinden tussen aanval en verdediging dan in FIFA15 :)

Nee, ik ben géén Belg!

• SinergyX
Ziet er inderdaad goed uit, dat hele AI plekje rennen is maar geval van afwachten (ook al gaat die gast naar bale, LB-Y naar ronaldo gaat nu nog steeds als die achterste niet mee komt).

Die sliding->staan is ronduit geweldig, al vraag ik me af hoe dit in volle snelheid gaat (uitgaande dat een marcello tegen bv Bale heel andere snelheid is). Zeker die onderscheppende ballen is AI, maar doet een AI dat ook als je any speelt (en dus andere speler bestuurd). Goalkeeper is weer berg PR verhaal, heb ik m'n twijfels.

Maarja, kom maar op met features, die gameplay is kwestie van afwachten :P

[Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 17-06-2015 22:27]

• EvEs0r
SinergyX schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:26:
Ziet er inderdaad goed uit, dat hele AI plekje rennen is maar geval van afwachten (ook al gaat die gast naar bale, LB-Y naar ronaldo gaat nu nog steeds als die achterste niet mee komt).

Die sliding->staan is ronduit geweldig, al vraag ik me af hoe dit in volle snelheid gaat (uitgaande dat een marcello tegen bv Bale heel andere snelheid is). Zeker die onderscheppende ballen is AI, maar doet een AI dat ook als je any speelt (en dus andere speler bestuurd). Goalkeeper is weer berg PR verhaal, heb ik m'n twijfels.

Maarja, kom maar op met features, die gameplay is kwestie van afwachten :P
Ja, dat eerste is inderdaad afwachten. Hopen dat ze daar de goede balans hebben! We will see...

Dat tweede ben ik ook benieuwd naar. Ze zeggen wel dat het verschil in snelheid tussen aanvallers en verdedigers kleiner is dan in FIFA15. Maargoed, je zult in ieder geval altijd méér kans maken als verdediger dan wanneer je de sliding inzet, mist en hem niet meer kunt annuleren :)

Nee, ik ben géén Belg!

• Mars18
Wel een toffe video van IGN. Benieuwd naar het sliden in praktijk.

• Ricloo86
EvEs0r schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 22:33:
[...]

Ja, dat eerste is inderdaad afwachten. Hopen dat ze daar de goede balans hebben! We will see...

Dat tweede ben ik ook benieuwd naar. Ze zeggen wel dat het verschil in snelheid tussen aanvallers en verdedigers kleiner is dan in FIFA15. Maargoed, je zult in ieder geval altijd méér kans maken als verdediger dan wanneer je de sliding inzet, mist en hem niet meer kunt annuleren :)
Denk dat timing vooral erg belangrijk gaat worden dus.

Mooie handtekening Eve :+

Pagina: 1 2 3 ... 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee