Ricloo86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:30:
[...]
Omdat er een verdien model achter zit, dat stoort mij (of regel het zo in dat iedereen ook zonder real money eraan te spenderen gelijk is)
Als ik een gratis app download snap ik het idee dat je ergens anders geld uit moet halen.
Dat is ook exact wat iNotSure aangeeft.
Begin dit jaar heeft EA FUT volledig omgegooit, en is het sparen voor leuke spelers ook belonend door te spelen.
Waar je in februari nog 1,5 miljoen coins moest betalen voor Bale, is deze nu voor 80-100K coins te kopen. De aanpassingen die EA heeft gedaan zijn effectief voor de ervaring van FUT.
Als ze de scripting eruit halen, dan is het gewoon een top onderdeel van FIFA. Veel spelen levert je namelijk coins op, die je met een beetje sparen (denk 25-35 wedstrijden) een speler als Bale, Neymar etc. op kan leveren.
FUT was volledig verpest sinds mid 2014 door coin sellers, waardoor het hele spelprincipe weg was. Dit is sinds een maand of 2/3 weer terug, en is het ook leuk om te sparen.
Dat ze ook moeten gaan richten op Pro Clubs en andere online onderdelen, absoluut mee eens!