Pro Clubs zou inderdaad wel eens wat meer aandacht mogen krijgen.
Ikzelf speel het sinds Fifa12, toen nog bloed fanatiek met 100% player progression. God wat heb ik lang gedaan om die diving header te krijgen. Hebben zelfs toen nog even eerste vd wereld gestaan in de leaderboards. Hebben we denk ik een weekje vol gehouden, erg leuk.
Maar ik mis de vernieuwing en ik mis dat de any spelers te weinig meegroeien met je Club.
Stel je wint gemakkelijk en kruipt omhoog naar Div1. Dan zouden je cpu-spelers (die niet worden bediend door iemand op je Any na) moeten meegroeien naar spelers die bij een Div1 club horen.
Mogen van mij random spelers zijn maar voor mijn part gooien ze hier een FUT sausje overheen:
- Laagste Div (12?) t/m Div 10 pakjes kunnen openen met punten die je verdiend door te spelen. Hier kunnen dan alleen bronzen spelers in zitten.
- Div 9 t/m Div 7 pakjes waar zilveren spelers in zitten
- Div 7 t/m Div 5 waar gouden spelers in zitten tot 80 rating
- Div 4 t/m Div 2 waar gouden spelers in zitten van 80 rating tot 87 rating
- Div 1 waar gouden spelers in zitten van 87 rating of hoger (de Messi's, Aguero's en Zlatans van deze wereld)
De pakjes worden natuurlijk wel steeds duurder en je mag maar 1 speler per positie hebben. Dus heb je een Felipe Luis op LB van rating 82 (bijvoorbeeld) en je trekt Clichy van rating 82 (bijvoorbeeld) dan moet je kiezen wie je wilt houden. Je moet dus ook rekening houden met wat voor opstelling je speelt en met hoeveel spelers je normaal Clubs speelt.
Daarnaast gaat dit ook het steeds opnieuw beginnen met een club tegen. Wanneer je eindelijk een paar seizoenen in Div1 hebt kunnen spelen en wellicht een pakje hebt kunnen openen daar en je haalt Neuer eruit dan denk je er wel 2x over na om weer overnieuw te starten met een Club.
Het zal wel niet gaan gebeuren maar zoiets zo mij dus mooi lijken.
[
Voor 3% gewijzigd door
Verwijderd op 30-06-2015 20:07
]