• Bardu
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 00:42
Gisteravond laat nog heel even een potje Fifa 15 gespeeld op de XBox One, valt me op dat op de homepage er een nieuw bericht stond "reserveer FIFA 16 nu".

Het is dan een versie met 40 gold pakketjes, twee nieuwe moves, en een paar leenspelers - maar €99,99 is dat niet wat veel?

• Dopiej
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 03-01 15:43
Ricloo86 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:18:
[...]

Waarom krijg ik dan nog steeds de melding als er 8 in zitten dat hij vol is?
Van teleurstellingen wordt je alleen maar beter, moet jij toch weten ;)

We zien het tegen die tijd wel, misschien blijven we wel 15 spelen omdat we anders de falen van EA gaan missen :P
Hehe dat zei ik ook over BF3 en BF4, Ik blijf BF3 spelen want BF4 sucks...
Uiteindelijk na een dag maar BF4 gekocht omdat vrienden het speelden en omdat je het toch wilt spelen om te zien hoe het is..

Zit nu in dubio, heb de laatste 4 Fifa's gekocht maar zit er misschien toch over te denken om PES een try te geven.. Van het lezen van reviews ben ik toch benieuwd geworden..

• Vecodo
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:28
Bardu schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:46:
Gisteravond laat nog heel even een potje Fifa 15 gespeeld op de XBox One, valt me op dat op de homepage er een nieuw bericht stond "reserveer FIFA 16 nu".

Het is dan een versie met 40 gold pakketjes, twee nieuwe moves, en een paar leenspelers - maar €99,99 is dat niet wat veel?
Ik heb deze net gekocht voor de Xbox One. Betreft de Super Deluxe pre-order editie. Je krijgt 40 jumbo gold packs. Gekocht via amerikaanse store dus voor 88 euro.

Je hebt ook de deluxe pre-order editie. Dan krijg je 40 normale goude pakketen voor 62 euro.
Of de standaard pre-order. geen goude pakketen en kost 53 euro.
Ik speel zoveel Fifa dat die 88 euro wel prima is wat mij betreft.

Ben alleen benieuwd wanneer Fifa 16 FUT open gaat nu.

[Voor 3% gewijzigd door Vecodo op 18-06-2015 09:49]

• EvEs0r
  • Registratie: maart 2008
  • Laatst online: 19-01 18:58
Vecodo schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Ik heb deze net gekocht voor de Xbox One. Betreft de Super Deluxe pre-order editie. Je krijgt 40 jumbo gold packs. Gekocht via amerikaanse store dus voor 88 euro.

Je hebt ook de deluxe pre-order editie. Dan krijg je 40 normale goude pakketen voor 62 euro.
Of de standaard pre-order. geen goude pakketen en kost 53 euro.
Ik speel zoveel Fifa dat die 88 euro wel prima is wat mij betreft.

Ben alleen benieuwd wanneer Fifa 16 FUT open gaat nu.
Jeetje, ik vind dat écht te veel geld voor een paar FUT pakketjes hoor! :/ Maargoed, er zal inderdaad wel animo voor zijn, anders voegen ze niet die duurdere versies toe. Tien euro meer voor een Ultimate Team edition kan ik nog inkomen, maar 99 euro (of 88 in US) vind ik echt ver gaan!

Nee, ik ben géén Belg!

PSN: EvEs0r - YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC7pUWyI4QgWTnfu-dVluZRw

• Ricloo86
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 11-11-2021
Defqonwolf schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 09:49:
[...]

Hehe dat zei ik ook over BF3 en BF4, Ik blijf BF3 spelen want BF4 sucks...
Uiteindelijk na een dag maar BF4 gekocht omdat vrienden het speelden en omdat je het toch wilt spelen om te zien hoe het is..

Zit nu in dubio, heb de laatste 4 Fifa's gekocht maar zit er misschien toch over te denken om PES een try te geven.. Van het lezen van reviews ben ik toch benieuwd geworden..
Was meer een geintje over het fifa15 blijven spelen, koop 16 toch wel ;)

Denk dat je de afweging moet maken wat je belangrijk vind om pes of fifa te spelen.
Ik ga echt voor pro clubs dus is de keuze snel gemaakt.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• SinergyX
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 01:24
Ik heb EA access, kreeg nog extra korting op de preorder. In ieder geval alweer 2 maanden ea access terugverdiend :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ricloo86
SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:10:
Ik heb EA access, kreeg nog extra korting op de preorder. In ieder geval alweer 2 maanden ea access terugverdiend :)
EA access? wat heb je nu betaald dan?

• Vecodo
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:12:
[...]

EA access is een dienst die je af kan nemen voor een maand of jaar. Je krijgt dan toegang tot games (gratis) van EA, vaak kan je eerder spelen en dus kortingen op nieuwe games.

• Vecodo
Er is nog niks bekend voor opening FUT 16, toch?

• SinergyX
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:12:
[...]

Hij was dacht ik $59.99, ik heb hem voor 53.99. Het is maar $6, maar toch voor iets minder :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Dopiej
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:04:
[...]

Was meer een geintje over het fifa15 blijven spelen, koop 16 toch wel ;)

Denk dat je de afweging moet maken wat je belangrijk vind om pes of fifa te spelen.
Ik ga echt voor pro clubs dus is de keuze snel gemaakt.
Ja ik speel bijna niet online (omdat ik gewoon niet goed genoeg ben)..
Ik speel veel liever Career manager en af en toe ook speler (moeilijkheid Prof).
Maar is het verschil tussen Prof en Wereldklasse heel groot?

Eigenlijk stom dat ze maar voor een paar kleine aanpassingen Fifa 16 releasen.. Bij andere spellen zouden ze gewoon patch uitbrengen en klaar..

• Ricloo86
Defqonwolf schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:24:
[...]

Ja ik speel bijna niet online (omdat ik gewoon niet goed genoeg ben)..
Ik speel veel liever Career manager en af en toe ook speler (moeilijkheid Prof).
Maar is het verschil tussen Prof en Wereldklasse heel groot?

Eigenlijk stom dat ze maar voor een paar kleine aanpassingen Fifa 16 releasen.. Bij andere spellen zouden ze gewoon patch uitbrengen en klaar..
Pro club ontwikkel je een eigen speler, je hoeft ook geen ster te zijn in FIFA om daaraan mee te doen.
Ik speel vrijwel geen seizoenen dus laat Any (speler die het overige team bestuurd) over aan iemand die sterk is met seasons.

Nog geen idee of het kleine aanpassingen zijn, ik vond 14 naar 15 wel flink verschil.
14 geen lol aan in mijn beleving en 15 beter voor mij, wellicht omdat ik in 15 pro clubs heb ontdekt en daar veel plezier aan beleef.

• Ricloo86
SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:17:
[...]

Hij was dacht ik $59.99, ik heb hem voor 53.99. Het is maar $6, maar toch voor iets minder :)
Alles is mooi meegenomen!!
Dat pre- orderen doe ik eigenlijk nooit aan.
Rij wel langs de winkel als het zover is.

• SinergyX
Prijs is leuk, maar belangrijkste is dit :P
With EA Access on Xbox One, gamers can play the new EA titles five days early. This is not available on the Xbox 360, PS4 or PS3.

• Dopiej
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:35:
[...]

Pro club ontwikkel je een eigen speler, je hoeft ook geen ster te zijn in FIFA om daaraan mee te doen.
Ik speel vrijwel geen seizoenen dus laat Any (speler die het overige team bestuurd) over aan iemand die sterk is met seasons.

Nog geen idee of het kleine aanpassingen zijn, ik vond 14 naar 15 wel flink verschil.
14 geen lol aan in mijn beleving en 15 beter voor mij, wellicht omdat ik in 15 pro clubs heb ontdekt en daar veel plezier aan beleef.
dus dat zijn dan subs die de any invullen?
want zit bij een pro club maar zijn niet echt veel mensen online als ik wil spelen, ik kan dan gewoon een match spelen (vriendschappelijk?) en mijn speler daarmee ontwikkelen?

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-09-2019
Die editie van 99 euro is idd wel erg veel. Maar daar krijg je wel 15k pakketjes volgens mij. Bij die van 75 euro krijg je 40 7.5 k pakketjes en bij die andere 5k denk ik

Psn: stone-face-lock

• SinergyX
Defqonwolf schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 10:57:
dus dat zijn dan subs die de any invullen?
want zit bij een pro club maar zijn niet echt veel mensen online als ik wil spelen, ik kan dan gewoon een match spelen (vriendschappelijk?) en mijn speler daarmee ontwikkelen?
Voor een pro club match moet je altijd 2 mensen hebben, 1 pro en 1 any. Je kan met je pro wel drop-in matches doen (6 vs 6 max), maar dat is hoofdzakelijk drama, slechts sporadisch heb je een leuk team.
tommiboy96 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:01:
Die editie van 99 euro is idd wel erg veel. Maar daar krijg je wel 15k pakketjes volgens mij. Bij die van 75 euro krijg je 40 7.5 k pakketjes en bij die andere 5k denk ik
Ze mogen al die pakketjes douwen in plekken waar de zon nooit schijnt :P

[Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 18-06-2015 11:02]

• tommiboy96
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23-09-2019
Ja klopt Sinergy. Ik speel ook veel pro clubs. Ik nader de kaap van 300 wedstrijden. Speel altijd met hetzelfde team en dat is echt wel leuk dan. Je raakt ook lekker op elkaar ingespeeld zo. En wat betreft de pakketten, het is een haat-liefde verhouding. Meestal haat :p

Psn: stone-face-lock

• Vecodo
FUT is in het begin wat mij betreft leuk. Totdat iedereen het een tijdje speelt en alle teams bestaan uit Ronaldo, Messi, Neuer en ga zo maar door (mensen kopen deze spelers vaak).

Ik haal dat zelf nooit (zulke spelers) Ben niet handig in verhandelen en speel nooit genoeg voor miljoenen.
Kick is het wel weer als jij met een minder team een dik rating team verslaat.

Hang meestal zo in 2de of eerste divisie met FUT.

Daarna stap ik over na seasons. Lekker met NL team andere mensen inmaken (althans, proberen).

[Voor 3% gewijzigd door Vecodo op 18-06-2015 11:14]

• Dopiej
SinergyX schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:01:
[...]

Voor een pro club match moet je altijd 2 mensen hebben, 1 pro en 1 any. Je kan met je pro wel drop-in matches doen (6 vs 6 max), maar dat is hoofdzakelijk drama, slechts sporadisch heb je een leuk team.

[...]

Dus je moet met 2 mensen van de Pro club zelf zijn om te kunnen spelen?
Dus als ik alleen online ben moet ik van die invalmatches spelen omdat ik anders niet kan groeien met mijn speler.. (vind die inval indd niet zo leuk, altijd van die ego's die bal niet overspelen, of keepers die alsmaar eigen doelpunten maken..)

• Ricloo86
tommiboy96 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:04:
Ja klopt Sinergy. Ik speel ook veel pro clubs. Ik nader de kaap van 300 wedstrijden. Speel altijd met hetzelfde team en dat is echt wel leuk dan. Je raakt ook lekker op elkaar ingespeeld zo. En wat betreft de pakketten, het is een haat-liefde verhouding. Meestal haat :p
[...]

[...]

Drop in matches speel ik in het begin alleen om wat dingen te un-locken om mijn team niet te benadelen :+
Dat is ook de reden dat iedereen voor eigen succes aan het klote is daar.

Ik zit bijna op 1200 wedstrijden (pro club) haha, best ziek maar wel goede score over-all.
gemiddelde beoordeling van 7.1 ben ik best wel trots op :)

• EvEs0r
Ricloo86 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:28:
[...]

[...]

Drop in matches speel ik in het begin alleen om wat dingen te un-locken om mijn team niet te benadelen :+
Dat is ook de reden dat iedereen voor eigen succes aan het klote is daar.

Ik zit bijna op 1200 wedstrijden (pro club) haha, best ziek maar wel goede score over-all.
gemiddelde beoordeling van 7.1 ben ik best wel trots op :)
Inderdaad, drop-in wedstrijden zijn alleen handig voor het unlocken van bepaalde verdiensten, zoals skill moves enzo. Voor de rest moet je er met een grote boog omheen lopen helaas 8)7

Haha ik zit geloof ik rond de 850 potjes nu. En dan te bedenken dat een potje vaak wel 20 minuten duurt...dat is al 283 uur aan alleen pro-clubs 8)7 Ik heb trouwens wel het gevoel dat pro-clubs in FIFA15 meer gespeeld wordt dan in FIFA14. Misschien dat het toch wat meer aandacht gaat krijgen in FIFA16, maar ik ben bang dat ik dat alleen in m'n dromen tegenkom ;(

Nee, ik ben géén Belg!

• Ricloo86
EvEs0r schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:40:
[...]

Inderdaad, drop-in wedstrijden zijn alleen handig voor het unlocken van bepaalde verdiensten, zoals skill moves enzo. Voor de rest moet je er met een grote boog omheen lopen helaas 8)7

Haha ik zit geloof ik rond de 850 potjes nu. En dan te bedenken dat een potje vaak wel 20 minuten duurt...dat is al 283 uur aan alleen pro-clubs 8)7 Ik heb trouwens wel het gevoel dat pro-clubs in FIFA15 meer gespeeld wordt dan in FIFA14. Misschien dat het toch wat meer aandacht gaat krijgen in FIFA16, maar ik ben bang dat ik dat alleen in m'n dromen tegenkom ;(
1189 * 20 min = 23780 min / 60 = 396.33 uur / 24 = 16,5 dag FIFA 8)7 :X >:)
Maak er met de nodige rage quitters 16 dagen van is het nog teveel hahaha

Ach als het maar leuk is en een gezellig groepje zo!

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 30-12-2021
[...]

Je moet idd met 2 zijn maar je kan ook beide met een pro spelen en dan is er eentje captain die de tactiek bepaald en dergelijke maar voor de rest worden alle niet pro's bestuurd door de AI.
Zelf paar keer ondervonden omdat onze "any" er vandoor ging :+

Als je dat een beetje goed doet is er nog mee te voetballen ook, ik zou het zelf overigens niet aanbevelen.

[Voor 4% gewijzigd door Scavy op 18-06-2015 15:46]

tommiboy96 schreef op donderdag 18 juni 2015 @ 11:01:
Idd, jumbo pakketjes ipv reguliere pakketjes.

Aangezien ik de PS4 vrijwel alleen maar opstart om Fifa te spelen, zal ik deze ws ook wel in de pre-order zetten. Andere games speel ik voornamelijk bij vrienden op de bank :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Pykow
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 19-01 17:24

Pykow

Pykow Gaming | BuG

ik denk dat ik zelf net 100 potjes heb gespeeld.
Speel het soms dagelijks en daarna speel ik het weken of zelfs maanden niet meer.

Pykow Gaming | Twitter | Twitch | YouTube

• JPM85
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21-01 15:44
Pykow schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 12:21:
ik denk dat ik zelf net 100 potjes heb gespeeld.
Speel het soms dagelijks en daarna speel ik het weken of zelfs maanden niet meer.
Zit daar wel een klein beetje boven;
+/- 1000 potjes Ultimate Team
+/- 700 potjes Pro Clubs
+/- 150 potjes (Co-Op) Seasons
2 potjes offline :) 8)7

iRacing Profiel | Twitch

JPM85 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:37:
[...]

Zit daar wel een klein beetje boven;
+/- 1000 potjes Ultimate Team
+/- 700 potjes Pro Clubs
+/- 150 potjes (Co-Op) Seasons
2 potjes offline :) 8)7
ik zit op 5 online ofzo, beetje ingemaakt worden is weinig spannend.
Daarnaast vind ik het bijzonder irritant dat veel tegenspelers het spel pauzeren als je wilt omschakelen :O .

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Robinho96
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 23:37
Wat ik graag als nieuwe feature zou willen (in carrière-modus):
• Dat je je eigen stadion kan bouwen voor je club (als deze geen eigen stadion heeft in het spel natuurlijk). Dit mag natuurlijk ook over heel het spel.
• Dat je zoals in FIFA 10 geld krijgt voor verkochte tickets.
• Dat je terug zoals in FIFA 09 zelf je oefenpartners kan kiezen en trainingen kan inplannen.

• Stringer
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-01 13:04

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ben zoals elk jaar toch weer benieuwd of Fifa een stukje meer gebalanceerd is. Maar bijna elk jaar fixen ze een overpowered dingetje door iets anders weer te vernagelen. Fifa is eigenlijk een soort crack, je weet dat het slecht voor je is, maar toch maak je er gebruik van ;-)

Had na '14 WC de hoop dat ze deze gameplay door zouden trekken naar '15. Ik denk niet dat veel mensen de WC editie van '14 hebben gespeeld, maar deze was echt bijzonder prettig uitgebalanceerd.

Moet wel zeggen dat sindsdien ik Co-op 2vs2 speel het allemaal een stuk leuker is. Het gaat allemaal nog net iets trager dan bij Seasons (laat staan FUT). Daardoor is het op de gebruikelijke impact engine flaws en momentum goals na heel aardig te doen.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

• MyUtd4Life
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 23:12
De gameplay-verbetering No Touch Dribbling ziet er echt gaaf uit als je het mij vraagt. Heel vloeiend hoe je die bewegingen kan doen en zijn zo te zien ook vrij effectief. Wel vraag ik me af of het niet té overpowered wordt, maar dat zullen we zijn in de komende maanden.

Daarnaast vallen de faces mij op, deze lijken echt een stuk beter uitgewerkt dan in FIFA 15.

FIFA Benelux Administrator

• Mathijs14
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 16:55
Een direct youtube linkje was genoeg geweest toch? Je website is al populair genoeg ;)

Ik ben wel het wel met je eens dat dit nog best overpowered kan worden... We wachten (on)geduldig af :)

[Voor 31% gewijzigd door Mathijs14 op 30-06-2015 19:15]

• iPodKiller
  • Registratie: september 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

CFC-Mathijs schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:12:
Een direct youtube linkje was genoeg geweest toch? Je website is al populair genoeg ;)

[video]

Ik ben wel het wel met je eens dat dit nog best overpowered kan worden... We wachten (on)geduldig af :)
Ach komop, alsof EA al niet genoeg verdient...

Alle nieuwe faces trouwens uit de trailer:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QzB1kBtl77s]

• iNotSure
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 25-12-2017
Pro Clubs zou inderdaad wel eens wat meer aandacht mogen krijgen.
Ikzelf speel het sinds Fifa12, toen nog bloed fanatiek met 100% player progression. God wat heb ik lang gedaan om die diving header te krijgen. Hebben zelfs toen nog even eerste vd wereld gestaan in de leaderboards. Hebben we denk ik een weekje vol gehouden, erg leuk.

Maar ik mis de vernieuwing en ik mis dat de any spelers te weinig meegroeien met je Club.

Stel je wint gemakkelijk en kruipt omhoog naar Div1. Dan zouden je cpu-spelers (die niet worden bediend door iemand op je Any na) moeten meegroeien naar spelers die bij een Div1 club horen.
Mogen van mij random spelers zijn maar voor mijn part gooien ze hier een FUT sausje overheen:

- Laagste Div (12?) t/m Div 10 pakjes kunnen openen met punten die je verdiend door te spelen. Hier kunnen dan alleen bronzen spelers in zitten.
- Div 9 t/m Div 7 pakjes waar zilveren spelers in zitten
- Div 7 t/m Div 5 waar gouden spelers in zitten tot 80 rating
- Div 4 t/m Div 2 waar gouden spelers in zitten van 80 rating tot 87 rating
- Div 1 waar gouden spelers in zitten van 87 rating of hoger (de Messi's, Aguero's en Zlatans van deze wereld)

De pakjes worden natuurlijk wel steeds duurder en je mag maar 1 speler per positie hebben. Dus heb je een Felipe Luis op LB van rating 82 (bijvoorbeeld) en je trekt Clichy van rating 82 (bijvoorbeeld) dan moet je kiezen wie je wilt houden. Je moet dus ook rekening houden met wat voor opstelling je speelt en met hoeveel spelers je normaal Clubs speelt.

Daarnaast gaat dit ook het steeds opnieuw beginnen met een club tegen. Wanneer je eindelijk een paar seizoenen in Div1 hebt kunnen spelen en wellicht een pakje hebt kunnen openen daar en je haalt Neuer eruit dan denk je er wel 2x over na om weer overnieuw te starten met een Club.

Het zal wel niet gaan gebeuren maar zoiets zo mij dus mooi lijken.

[Voor 3% gewijzigd door iNotSure op 30-06-2015 20:07]

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-01 15:58
Ik voel met je mee iNotSure. Ik zit bij een club met 6 spelers maar het blijft lastig om de crew te blijven motiveren voor FIFA Clubs. Meestal wordt er hierdoor maar met 2 of 3 man gespeeld. De grootste frustratie is inderdaad wat je zelf al aanhaalt. De niet gekozen spelers zijn zo ontiegelijk slecht t.o.v. menselijke spelers. Dit maakt het Any zijn soms wel frustrerend. Jouw idee staat mij dan ook wel aan!

Ik hoop ook echt dat in FIFA 16 de belangrijkste frustraties (Pacing, Rare keeper acties en scripted vrije trappen) er eens uitgehaald worden. Met name de standaard lob over de verdediging op het kleinste mannetje van het veld... Of je nu in divisie 9 of in divisie 1 zit, je komt dit overal tegen :(

• Ricloo86
iNotSure schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:05:
Pro Clubs zou inderdaad wel eens wat meer aandacht mogen krijgen.
Ikzelf speel het sinds Fifa12, toen nog bloed fanatiek met 100% player progression. God wat heb ik lang gedaan om die diving header te krijgen. Hebben zelfs toen nog even eerste vd wereld gestaan in de leaderboards. Hebben we denk ik een weekje vol gehouden, erg leuk.

Maar ik mis de vernieuwing en ik mis dat de any spelers te weinig meegroeien met je Club.

Stel je wint gemakkelijk en kruipt omhoog naar Div1. Dan zouden je cpu-spelers (die niet worden bediend door iemand op je Any na) moeten meegroeien naar spelers die bij een Div1 club horen.
Mogen van mij random spelers zijn maar voor mijn part gooien ze hier een FUT sausje overheen:

- Laagste Div (12?) t/m Div 10 pakjes kunnen openen met punten die je verdiend door te spelen. Hier kunnen dan alleen bronzen spelers in zitten.
- Div 9 t/m Div 7 pakjes waar zilveren spelers in zitten
- Div 7 t/m Div 5 waar gouden spelers in zitten tot 80 rating
- Div 4 t/m Div 2 waar gouden spelers in zitten van 80 rating tot 87 rating
- Div 1 waar gouden spelers in zitten van 87 rating of hoger (de Messi's, Aguero's en Zlatans van deze wereld)

De pakjes worden natuurlijk wel steeds duurder en je mag maar 1 speler per positie hebben. Dus heb je een Felipe Luis op LB van rating 82 (bijvoorbeeld) en je trekt Clichy van rating 82 (bijvoorbeeld) dan moet je kiezen wie je wilt houden. Je moet dus ook rekening houden met wat voor opstelling je speelt en met hoeveel spelers je normaal Clubs speelt.

Daarnaast gaat dit ook het steeds opnieuw beginnen met een club tegen. Wanneer je eindelijk een paar seizoenen in Div1 hebt kunnen spelen en wellicht een pakje hebt kunnen openen daar en je haalt Neuer eruit dan denk je er wel 2x over na om weer overnieuw te starten met een Club.

Het zal wel niet gaan gebeuren maar zoiets zo mij dus mooi lijken.
Vind dit helemaal geen gek idee, het moet alleen niet zo zijn dat er real money in voor komt want dan zijn de verhoudingen weer snel zoek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 23henkieboy
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-10-2019
FIFA 16 staat nu als flash sale bij kinguin - actie is nog 3 uur geldig staat er .. FIFA 16 voor € 27,99 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: januari 2004
  • Niet online
23henkieboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:10:
FIFA 16 staat nu als flash sale bij kinguin - actie is nog 3 uur geldig staat er .. FIFA 16 voor € 27,99 8)7
In je winkelmandje wordt het € 43,07..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 23henkieboy
  • Registratie: juli 2015
  • Laatst online: 25-10-2019
je moet wel beetje naar beneden scrollen en de goeie aanklikken lol :D 8)7

http://www.kinguin.co.nl/...42/fifa-16-origin-cd-key/

[Voor 30% gewijzigd door 23henkieboy op 03-07-2015 14:41. Reden: link erbij gedaan]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 01:45
Ben benieuwd hoe populair Chelsea gaat worden.
Falcao en Costa in de spits !

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SinergyX
23henkieboy schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 14:40:
je moet wel beetje naar beneden scrollen en de goeie aanklikken lol :D 8)7

http://www.kinguin.co.nl/...42/fifa-16-origin-cd-key/
Zal wel typefoutje geweest zijn, zie nu enkel nog 40's en hoge 39 als prijs.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 01-01 22:22
Mars18 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:45:
Ben benieuwd hoe populair Chelsea gaat worden.
Falcao en Costa in de spits !
Oscar en Hazard op de flank _/-\o_

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 20-01 16:55
Razorbite schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:42:
[...]

Zou ik eerder voor Hazard en Willian gaan of Hazard en Caudrado :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ricloo86
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:56:
[...]

Zou ik eerder voor Hazard en Willian gaan of Hazard en Caudrado :)
En dan lekker Parkeer het busje spelen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mars18
Razorbite schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:42:
[...]

Zeker, dat zal veel gekozen worden :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 4 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• veldkampj
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 13:08
Robin Verbeek schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:31:
Wat ik graag als nieuwe feature zou willen (in carrière-modus):
• Dat je je eigen stadion kan bouwen voor je club (als deze geen eigen stadion heeft in het spel natuurlijk). Dit mag natuurlijk ook over heel het spel.
• Dat je zoals in FIFA 10 geld krijgt voor verkochte tickets.
• Dat je terug zoals in FIFA 09 zelf je oefenpartners kan kiezen en trainingen kan inplannen.
Ik zie liever nog meer features uit vorige edities terugkomen:
* Trainers aanstellen voor keepers, verdedigers, middenveld en aanval
* Scouten van spelers terug naar hoe het was
* Ticketprijzen bepalen
* Sponsoren kiezen

En als echt nieuwe feature zie ik graag dat je echt met je spelers kan praten wanneer ze lopen te zeiken.
Nu is het: stel mij op! Ik wil weg! zonder dat je daar antwoord op kan geven.

Vrees alleen dat dit nooit gaat gebeuren of nog tig jaar gaat duren aangezien ze bij EA alleen nog maar dollar tekens in de ogen hebben door dat FUT, wat ik zelf nooit speel..

• MyUtd4Life
Nieuwe FIFA 16 video met gameplay verbeteringen

Hoewel veel van de verbeteringen al te zien waren in de IGN demo en eerste trailer, vind ik de gameplay veranderingen er erg subtiel uitzien. Hoewel het geen super grote veranderingen zijn, kan dit net bepaalde frustraties weghalen. Hoop dat EA dit combineert met een aantal goede verbeteringen aan gamemodes en nog meer polijsten en balanceren van de gameplay.

• harrybeuker
  • Registratie: maart 2004
laten ze aub een keer handsballen invoeren bij de online modi. Hoe vaak wordt je daar wel niet mee genaaid. Ook erger ik mij dood dat de scheidsrechter buitenspel situaties altijd affluit terwijl er situaties zijn dat de speler die buiten spel staat, niet eens aan de situatie mee doet. Keepers mogen van mij ook een upgrade hebben :)

• Mars18
MyUtd4Life schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 00:42:
Nieuwe FIFA 16 video met gameplay verbeteringen

Hoewel veel van de verbeteringen al te zien waren in de IGN demo en eerste trailer, vind ik de gameplay veranderingen er erg subtiel uitzien. Hoewel het geen super grote veranderingen zijn, kan dit net bepaalde frustraties weghalen. Hoop dat EA dit combineert met een aantal goede verbeteringen aan gamemodes en nog meer polijsten en balanceren van de gameplay.
Zie weinig verschil :P

• carpebios
  • Registratie: december 2008
  • Laatst online: 22:28
jakz schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 08:41:
laten ze aub een keer handsballen invoeren bij de online modi. Hoe vaak wordt je daar wel niet mee genaaid. Ook erger ik mij dood dat de scheidsrechter buitenspel situaties altijd affluit terwijl er situaties zijn dat de speler die buiten spel staat, niet eens aan de situatie mee doet. Keepers mogen van mij ook een upgrade hebben :)
Die buitenspelsituaties inderdaad. Daar mag na 5000 jaar toch wel eens iets aan gedaan worden!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

[/img]

Marcelo en Varane zijn niet vernieuwd, Benzema heeft rare haar textures. Modric en Lucas Silva moeten nog een 3D model krijgen:

• Mars18
iPodKiller schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:50:
[video]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding][/img]

Marcelo en Varane zijn niet vernieuwd, Benzema heeft rare haar textures. Modric en Lucas Silva moeten nog een 3D model krijgen:

[afbeelding]
[afbeelding]
Ziet er cool uit, de man van 100 miljoen mocht niet mee doen?
Met zn gekke haar :P :D :D

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Mars18 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:58:
[...]

Ziet er cool uit, de man van 100 miljoen mocht niet mee doen?
Met zn gekke haar :P :D :D
Die hoeft geen nieuwe scansessie, ze hebben alleen zijn haar een update gegeven ;)

Oja nog een screenshot van de website geplukt:

[Voor 16% gewijzigd door iPodKiller op 21-07-2015 11:03]

• Razorbite
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 01-01 22:22
Wat mij opvalt: volgens mij hebben ze ook zitten sleutelen aan de modellen van de benen. Het ziet er imho realistischer uit.
Razorbite schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:49:
Wat mij opvalt: volgens mij hebben ze ook zitten sleutelen aan de modellen van de benen. Het ziet er imho realistischer uit.
De gezichten ogen nogal nep om eerlijk te zijn, misschien lijkt het meer op mijn Tv en 3 meter afstand :X

• SinergyX
Bossie schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:40:
[...]

De gezichten ogen nogal nep om eerlijk te zijn, misschien lijkt het meer op mijn Tv en 3 meter afstand :X
Ach, ik speel altijd op co-op camera, enkel in een replay is het leuk te zien.

• Maichel
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 07-01 14:11
Het word wel eens tijd voor wat nieuws over FUT :) Weet iemand trouwens of de Legends weer alleen voor XBox zal zijn?

Laat maar, zie t al :|

http://news.futhead.com/p...as-fifa-16-xbox-exclusive

[Voor 35% gewijzigd door Maichel op 24-07-2015 10:46]

PSN: Maichel

• MyUtd4Life
Volgende week start uiteraard de Gamescom waarbij we veel nieuws van FIFA 16 mogen verwachten. Tevens zal ik voor de vierde keer naar Keulen afreizen om in de speciale EA lounge FIFA 16 zelf te proberen. Uiteraard zal ik hierover mijn impressies opschrijven, maar ben ook benieuwd wat jullie nog graag zouden willen horen. Heb jij dus vragen over FIFA 16, laat maar horen. Hou er wel rekening mee dat ik geen hele carrière modus etc. kan spelen, maar wellicht dat ik viavia hier toch meer over te weten kom.

Wat hopen jullie verder voor FIFA 16 aankondiging te zien tijdens de EA persconferentie (woensdag om 10:00 uur)?

• SinergyX
Bergen nieuwe features voor pro clubs :D

• hotymoty
  • Registratie: september 2014
  • Laatst online: 00:24
Wordt de Carriere mode onder de schop genomen?

• SC4RF4C3
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20-01 16:17
MyUtd4Life schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 17:19:
Volgende week start uiteraard de Gamescom waarbij we veel nieuws van FIFA 16 mogen verwachten. Tevens zal ik voor de vierde keer naar Keulen afreizen om in de speciale EA lounge FIFA 16 zelf te proberen. Uiteraard zal ik hierover mijn impressies opschrijven, maar ben ook benieuwd wat jullie nog graag zouden willen horen. Heb jij dus vragen over FIFA 16, laat maar horen. Hou er wel rekening mee dat ik geen hele carrière modus etc. kan spelen, maar wellicht dat ik viavia hier toch meer over te weten kom.

Wat hopen jullie verder voor FIFA 16 aankondiging te zien tijdens de EA persconferentie (woensdag om 10:00 uur)?
Wanneer ze weer Fifa uitbrengen zonder gescripte doelpunten of acties (vooral in proclubs)?. Misschien kan je aangeven dat we gewoon wat meer echte voetbal willen spelen.

• Remmetje
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 21-01 15:58

Vraag vooral of er vernieuwing is in FIFA clubs? Dat is misschien wel de enige modus die in 4 jaar tijd amper is veranderd. Naar die informatie ben ik toch wel het meeste in geïnteresseerd :).

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Of het mogelijk is om zelf vriendschappelijke wedstrijden aan te maken in carrière mode. en of dit alleen begin van het seizoen kan of door heel het seizoen door ?

Transfer uit te kunnen schakelen of op eenvoud te zetten, Dus dat je minder aanbiedingen krijgt en dus sneller van wedstrijd naar wedstrijd kan gaan.

Snellere agenda, nu moet je soms 20 seconde wachten per dag.

• MyUtd4Life
Inmiddels zijn de stadions van FIFA 16 ook bekend. Wat een schitterend gebaar van EA Sports om het stadion van Portsmouth toe te voegen, nadat er een bekende naam uit het FIFA ontwikkelaarsteam eerder dit jaar is overleden.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:03:
Inmiddels zijn de stadions van FIFA 16 ook bekend. Wat een schitterend gebaar van EA Sports om het stadion van Portsmouth toe te voegen, nadat er een bekende naam uit het FIFA ontwikkelaarsteam eerder dit jaar is overleden.
Heel mooi gebaar ja, mooi gedaan met die bloemen.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

MyUtd4Life schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:03:
He nog steeds geen PSV stadion, De kuip of Koning willem II stadion haha.

Ben wel benieuwd of ze iets veranderen aan de commentatoren.
Uitspraken als: De treffer scoort weer, jaja.

In Fifa 12,13 en 14 was het Nederlandse commentaar een stuk beter.
Als ik met nederlandse teams speel, speel ik liever ook met Nederlandse commentaar om een betere sfeer te krijgen. (Dit doe ik tevens ook met Spaans en italiaans, alleen daar versta ik niks van haha)

Ook hoop ik dat ze de shirts goed updaten in Nederland. Willem II had namelijk een knoop aan de bovenkant zitten :S dat klopte van geen meter.

• SinergyX
Je gaat toch geen Nederlands commentaar luisteren? :P

• Mars18
iPodKiller schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:08:
[...]

Heel mooi gebaar ja, mooi gedaan met die bloemen.
Waar zie je bloemen?
Dat stadion uit Canada is vet :)

• Maichel
Pykow schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:58:
[...]

He nog steeds geen PSV stadion, De kuip of Koning willem II stadion haha.

Ben wel benieuwd of ze iets veranderen aan de commentatoren.
Uitspraken als: De treffer scoort weer, jaja.
Nog nooit gehoord....

• MyUtd4Life
Mars18 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:25:
[...]

Waar zie je bloemen?
Dat stadion uit Canada is vet :)

Nogmaals: Echt een mooi gebaar van EA.

• Scavy
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 30-12-2021
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 11:18:
Je gaat toch geen Nederlands commentaar luisteren? :P
en...

Je gaat toch niet met Willem II shirts spelen :+

• MyUtd4Life
Nieuwe designs van FUT kaarten. Even wennen, maar niet ontzettend lelijk / mooi.

Later vandaag, tijdens de Microsoft persconferentie, worden de (nieuwe) Legends bekend gemaakt.

• Maichel
MyUtd4Life schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:35:
Nieuwe designs van FUT kaarten. Even wennen, maar niet ontzettend lelijk / mooi.

[afbeelding]

Later vandaag, tijdens de Microsoft persconferentie, worden de (nieuwe) Legends bekend gemaakt.
Design van de kaartjes maakt mij weinig uit, ben meer benieuwd naar de "specs" van de spelers in FUT16 maar die lijstjes komen meestal pas later.

• Pykow

Pykow

Pykow Gaming | BuG

Scavy schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:08:
[...]

en...

Je gaat toch niet met Willem II shirts spelen :+
Tja met NAC spelen gaat zo moeilijk dit jaar :+
MyUtd4Life schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 13:35:

[afbeelding]

Ik ben nooit een fan geweest van FUT, ik speel zelf alleen maar Carrière mode.
Ze mogen de AI nog wel aanpakken, want "opeens" gaan ze erg veel aan de zijlijn spelen, zodra je afpakt gaat de bal 99/100 keer over de zijlijn en hebben ze een wissel. (Gescript)

Bij 2 - 0 voorsprong of minder gaat de AI opeens erg aanvallend spelen en langer dribbelen met de bal.
Ze winnen vaker duels en er staat vaak iemand vrij (In fifa 14 ging de AI "opeens" trucjes uithalen die alleen Messi kan maken)

Als je een slechte corner hebt genomen is er ALTIJD 1 speler helemaal vrij in de aanval.
maar als je een slechte corner tegenhoud van de AI, staat jou aanvaller nooit vrij of zelfs pas net buiten de 16 meter (ondanks alles op Ultra aanvallend)

Op bepaalde niveau doet de AI tegenstander vrijwel niks meer, nadat ze daarvoor een doelpunt hebben gemaakt. Dus bij 1 - 1 of 0 -1, wist je het zo weer om te buigen.

Alleen dit soort zaken ga je niet zien in persconferenties en Demo's ;)

• MyUtd4Life
FIFA 16 krijgt acht nieuwe Legends

Door die aangepaste chemistry met Legends wordt het wel heel makkelijk om daarmee teams te maken, maar wellicht dat het nu te moeilijk was. Kan ik als PS4-speler wat moeilijker over oordelen :P

• SinergyX
Legends, fut.. Ea zet weer hoog in op inkomsten :D

• veldkampj
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 13:08
SinergyX schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 17:52:
Legends, fut.. Ea zet weer hoog in op inkomsten :D
Kijk je daar nog van op dan? :P

Zolang ik geen nieuws hoor over features van de Career mode zal ik 16 sowieso links laten liggen.
Al die "elke grasspriet heeft nu invloed op x en y" features kunnen mij ondertussen gestolen worden en FUT al helemaal. Daar weiger ik aan bij te dragen.

• lubbertk
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 20-01-2021

• Edzeau
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 23:36
Fifa 16 - New season trailer:
[YouTube: https://youtu.be/AfeDwkIaHNY]

Fifa 16 - FUT draft trailer:

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.fifabenelux.co...iere-modus-veranderingen/

Ziet er goed uit, maar nog steeds niet vernieuwend genoeg!!!

• EvEs0r
Welkome veranderingen bij de carrièremodus, hoewel ik meestal niet verder kom dan een wedstrijd of 10 in carrière en het vervolgens helemaal links laat liggen.

FUT Draft lijkt me ook wel geinig, maar als de grote beloning een drietal pakketjes is, waarvan in de trailer ook nog eens twee zilveren...vraag ik me af of dit ook daadwerkelijk iets toevoegt aan je eigen FUT team.

De grote bummer: nog steeds geen nieuws over Proclubs! ;(

Nee, ik ben géén Belg!

• Mars18
Edzeau schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 11:14:
Fifa 16 - New season trailer:
[video]

Fifa 16 - FUT draft trailer:
[video]
Gelikte trailer :9~

• SinergyX
Nog meer cashcow gelul.. valt weer zwaar tegen.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oja zoals ze vorig jaar deden met de BPL, hebben ze nu ook gedaan met de Bundesliga, ziet er erg gaaf uit man!

http://www.fifabenelux.co...-authentieke-presentatie/

FUT verbeteringen ook leuk, maar toch licht teleurgesteld:
http://www.fifabenelux.co...an-fifa-16-ultimate-team/

• MyUtd4Life
Thanks voor het delen van content iPodKiller.
Zo, 8 artikelen in de laatste 24 uur gepubliceerd voor FIFA Benelux en waarschijnlijk zijn dat nog niet de laatste voor vandaag.

Nogmaals; Morgen reis ik af naar Gamescom om FIFA 16 te testen, als jullie nog vragen hebben hoor ik die graag ;)

• SC4RF4C3
Ik speel Fifa voornamelijk voor Pro Clubs, helaas weer helemaal NIETS nieuws voor ons. Sla een jaar weer voorbij tot ze iets gaan doen dat het weer leuk is om te spelen net als in fifa 11/12.

• MyUtd4Life
Wat niet is kan nog komen hè, EA heeft nog een aantal weken tot de release. Dus wie weet zien we daar komende weken nog veel nieuws over ;)

• Mars18
Haha heerlijk

• FiXeR.nl
  • Registratie: februari 2005
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:16:
Ik speel Fifa voornamelijk voor Pro Clubs, helaas weer helemaal NIETS nieuws voor ons. Sla een jaar weer voorbij tot ze iets gaan doen dat het weer leuk is om te spelen net als in fifa 11/12.
Wat kunnen ze verbeteren aan Pro Clubs dan? :)

• JPM85
Leuk om 1 keer te zien, maar met het aantal overtredingen in FIFA15 heb ik geen zin om weer 10.000x een animatie te moeten zien die ik niet kan skippen.

Snelheid in de spelbeleving online, laat die animaties maar lekker in offline zitten..

iRacing Profiel | Twitch

• SinergyX
JPM85 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:46:

Leuk om 1 keer te zien, maar met het aantal overtredingen in FIFA15 heb ik geen zin om weer 10.000x een animatie te moeten zien die ik niet kan skippen.

Snelheid in de spelbeleving online, laat die animaties maar lekker in offline zitten..
Precies zoals nu die 'gevechtjes' waar gele kaart bij kom kijken, of de 'spanning' van het klaarleggen en nemen van een penalty. Leuk om 2x te zien, leuk om 1x te skippen, daarna irritant.
FiXeR.nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

Vraagstelling is beter 'wat was er nu wel echt goed aan pro clubs?' :P

• JPM85
Moet zeggen dat na het lezen van de FUT draft artikelen, dit wel een hele leuke toevoeging gaat zijn, als de uitwerking is zoals beloofd.

- Inschrijving kost 15.000 coins, maar eliminatie in de 1e wedstrijd zou een gelijk aantal coins in waarde terug moeten geven. Dit zou betekenen dat FUT draft je nimmer coins kost in die zin, en de vorm is nagenoeg gelijk aan de tournaments.

Ik zie een super onderdeel, want spelers die in het filmpje naar voren komen zijn spelers die je dan lekker uit kan proberen alvorens ze te kopen. Zo zouden ook Legendes en IF kaarten in de draft moeten komen, wat het alleen maar leuker maakt.

iRacing Profiel | Twitch

• SC4RF4C3
FiXeR.nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 13:36:
[...]

- gescripte gameplay eruit
- slimmere betere AI
- slimmere betere keepers
- minder makkelijk mannen uitspelen met skills, nu loop je er langs.
- samengevat: meer echte voetbal, de betere gamer moet gewoon winnen met goed voetbal en niet met gescripte doelpunten of een stomme fout van de AI.

Sorry voor al het negatieve, ik mis gewoon de oudere fifa series met leukere en betere pro clubs..

• FiXeR.nl
  • Niet online
SC4RF4C3 schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 19:07:
[...]

- gescripte gameplay eruit
- slimmere betere AI
- slimmere betere keepers
- minder makkelijk mannen uitspelen met skills, nu loop je er langs.
- samengevat: meer echte voetbal, de betere gamer moet gewoon winnen met goed voetbal en niet met gescripte doelpunten of een stomme fout van de AI.

Sorry voor al het negatieve, ik mis gewoon de oudere fifa series met leukere en betere pro clubs..
Dat heeft niets met Pro Clubs te maken, maar met Fifa gameplay in het algemeen. :7

• SinergyX
FiXeR.nl schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 22:31:
[...]

Dat heeft niets met Pro Clubs te maken, maar met Fifa gameplay in het algemeen. :7
Doen we even pro clubs:

-weg met onrealistische presets zoals hoogte = langzamer/lagere stats
-bench nuttig maken / ingame wissels
-drones op hoger niveau, startend in div10/9 kan je met drones niets beginnen tegen 88+ cam/st
-betere/bredere progressive, een ST die defensive/GK moet unlocken om 89 te worden is onzin.
-rot op met die $#&*($&(#@&$*#(@&( cutscenes en doorskippen
-goal-ingame chat met tegenstander uitschakelen
-progression via training, niet enkel drop-in/proclubs
-preview outfit (wit vs wit tenue)
-BETERE (even nadrukkelijk) pro-keeper camera/controls
-pro-keeper vrij-duiken (nu kan je pas duiken als rode lijn/schot komt)
-friendly/invite matches pas starten als de tegenstander accepteerd
-overname bij DC any speller (desnoods via captain)
-rot op met 'out of position' penalty
-verdedigers optie tot feats, zoals improved tackle (sneller opstaan), betere reactie/hendigheid, beter koppen.
-Any optie geven tot cam-switch (zoals single-pro)
-vrije training bv corners/vrije trappen/inworp
-mogelijkheid (via bench) tot joinen bij rust

• SC4RF4C3
SinergyX schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 23:43:
[...]

Doen we even pro clubs:

-weg met onrealistische presets zoals hoogte = langzamer/lagere stats
-bench nuttig maken / ingame wissels
-drones op hoger niveau, startend in div10/9 kan je met drones niets beginnen tegen 88+ cam/st
-betere/bredere progressive, een ST die defensive/GK moet unlocken om 89 te worden is onzin.
-rot op met die $#&*($&(#@&$*#(@&( cutscenes en doorskippen
-goal-ingame chat met tegenstander uitschakelen
-progression via training, niet enkel drop-in/proclubs
-preview outfit (wit vs wit tenue)
-BETERE (even nadrukkelijk) pro-keeper camera/controls
-pro-keeper vrij-duiken (nu kan je pas duiken als rode lijn/schot komt)
-friendly/invite matches pas starten als de tegenstander accepteerd
-overname bij DC any speller (desnoods via captain)
-rot op met 'out of position' penalty
-verdedigers optie tot feats, zoals improved tackle (sneller opstaan), betere reactie/hendigheid, beter koppen.
-Any optie geven tot cam-switch (zoals single-pro)
-vrije training bv corners/vrije trappen/inworp
-mogelijkheid (via bench) tot joinen bij rust
amen

• biggestn00b
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 21-11-2016
De Deluxe editie is nu op meerdere sites te pre-orderen voor minder dan 65eu. Heb hem zelf op yourgamezone.nl aangeschaft. Erg benieuwd

Ik doe mijn naam graag eer aan - Honor 7

• FiXeR.nl
  • Niet online
Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik niet zoveel Pro Clubs speel.

Ik ben vooral benieuwd naar de Carriere mode. Ik hoop dat we ook kunnen trainen op Position Changes. Bale van RM naar ST bijvoorbeeld, native. :)

• EvEs0r
IGN heeft vandaag een game Playstation demo gepost vanaf Gamescom. Zie onderstaand filmpje voor een complete wedstrijd (na de FUT Draft demo).

Ik vind dat het er best degelijk uitziet en ben erg benieuwd hoe het is om te spelen! Begin er nu toch wel steeds meer zin in te krijgen! :)

Nee, ik ben géén Belg!

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 23:22
Weinig interessant nieuws.

Ik wacht op:
Skippen van scripted events;
Tactieken aanpassen ook op dode spelmomenten;
Vloeiender spel;
Sommige animaties zijn te lang;

Focus ligt alweer veel te veel op de cash cow FUT.

Konami heeft de UEFA Euro 2016 licentie gescoord, ik hoop dat ze een topgame maken en deze dan voor € 29,99 verkopen. EA mag wel weer eens gaan zweten, er veranderd te weinig voor de prijs die ze vragen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Pagina: 1 2 3 ... 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee