Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56

Nibbz

Postmaster General

Ricloo86 schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:38:
[...]

Oke nice! vanavond nog maar eens een poging wagen dan.
Via Ipad tablet is het niet mogelijk ofwel?
Denk het niet, het is een chrome / firefox plugin geloof ik die het uiteindelijk afhandelt voor je.

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Nibbz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:41:
[...]

Denk het niet, het is een chrome / firefox plugin geloof ik die het uiteindelijk afhandelt voor je.
Chrome heb ik wel op mijn samsung tablet, ga maar eens wat proberen en hopen dat het lukt.
En hem dan nog op de ps4 krijgen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 15:44
zover ik weet werkt dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15:06
veldkampj schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 15:43:
[...]

Haha, of een hoge bal die vlakbij een speler van jou landt, die er alleen naar kijkt en een andere speler die er volle bak naartoe sprint :P

Had laatst een wedstrijd waarin ik kans op kans kreeg maar zelfs jongens als Aguero en Lewandowski de meest simpele kansen ineens naast wisten te mikken of constant op paal en lat. Uiteindelijk scoorde de CPU uit de eerste de beste kans die die zo'n beetje kreeg, en dan ook niet een intikker ofzo maar een volley in de kruising.
Toen was ik zo gefrustreerd dat ik de wedstrijd opnieuw ben begonnen. Gelijkspelen of verliezen kan uiteraard een keer gebeuren, maar als het zo moet.. daar doe ik niet aan mee
twee nieuwe mijlpalen

voor het eerst div 2 gehaald met seasons
voor het eerst een volledig seizoen onverslagen in seasons.

nu klopt krijgen in div 2 waarschijnlijk. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Nibbz schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 16:41:
[...]

Het is gelukt met veel downloaden en geneuzel haha.

Moet zeggen dat mijn eigen game-face niet erg sterk lijkt, misschien nog betere foto gebruiken en zij-aanzichten gebruiken.

Rutte ook nog gedaan, maar zonder bril lastig te herkennen :P
Nu loop ik rond als de joker hahaha.... toch grappig om te doen.
En zie een hoop lelijke gezichten, maar zie vrijwel nooit lachen zelfgemaakte game face op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibbz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:56

Nibbz

Postmaster General

Ricloo86 schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 08:53:
[...]

Het is gelukt met veel downloaden en geneuzel haha.

Moet zeggen dat mijn eigen game-face niet erg sterk lijkt, misschien nog betere foto gebruiken en zij-aanzichten gebruiken.

Rutte ook nog gedaan, maar zonder bril lastig te herkennen :P
Nu loop ik rond als de joker hahaha.... toch grappig om te doen.
En zie een hoop lelijke gezichten, maar zie vrijwel nooit lachen zelfgemaakte game face op ps4.
Heb er zelf ook wel een aantal keren over gedaan om tot een goed resultaat te komen (wel de voor en zijaanzichten gebruiken, dat verbeterd het zeer sterk!).

Kijk niet teveel naar het voorbeeld tijdens het zoomen van de afbeelding, zorg eigenlijk dat je gezicht er goed op staat (vergeet je haar, zorg dat je schedel erop staat.. haar word genegeerd).

(als dit zo makkelijk kan... waarom zitten we dan al een half jaar te kijken naar Memphis, die eruit ziet als een schildpad / TMNT in Fifa 15/16)

13:37

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Nibbz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:57:
[...]

Heb er zelf ook wel een aantal keren over gedaan om tot een goed resultaat te komen (wel de voor en zijaanzichten gebruiken, dat verbeterd het zeer sterk!).

Kijk niet teveel naar het voorbeeld tijdens het zoomen van de afbeelding, zorg eigenlijk dat je gezicht er goed op staat (vergeet je haar, zorg dat je schedel erop staat.. haar word genegeerd).

(als dit zo makkelijk kan... waarom zitten we dan al een half jaar te kijken naar Memphis, die eruit ziet als een schildpad / TMNT in Fifa 15/16)
Ja ga nog wel wat prutsen, maar als je eenmaal de smaak te pakken heb is het erg vermakelijk :)

Ga nog wat bekende personages proberen en kijken welke het leukste is.

Moet zeggen de joker die ik nu heb is wel lachen, hij is gewoon net niet waardoor het juist tof is.
Grappige is dat zijn hele lichaam nu wit is hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
ptholemy schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 23:12:
[...]

twee nieuwe mijlpalen

voor het eerst div 2 gehaald met seasons
voor het eerst een volledig seizoen onverslagen in seasons.

nu klopt krijgen in div 2 waarschijnlijk. |:(
Succes :)
Ben zelf echt een Career fanaat. Speel Fifa eigenlijk nooit online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
veldkampj schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:59:
[...]

Succes :)
Ben zelf echt een Career fanaat. Speel Fifa eigenlijk nooit online
dank, heb ik nodig. 5 gespeeld, slechts 3 punten. wordt snelle degra vrees ik.

kan het je wel aanraden hoor, online: elke tegenstander is weer uniek.

edit": weer terug in div 3 O-) :X

[ Voor 5% gewijzigd door ptholemy op 02-03-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Nibbz schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 09:57:
[...]

In pro clubs zie ik en mijn teamgenoten wel de game face van jezelf maar niet van de ander.

Kan het kloppen dat het niet kan met pro clubs? Althans dat andere je game face zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Ricloo86 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:23:
In pro clubs zie ik en mijn teamgenoten wel de game face van jezelf maar niet van de ander.

Kan het kloppen dat het niet kan met pro clubs? Althans dat andere je game face zien?
Nope, is sinds 13 dacht ik al zo geweest, zal wel nooit veranderen denk ik. In PES kan je gewoon nog bestanden vervangen (blijft clientside), maar dan kan je met je club wel bestanden daarvoor delen. (4chan heeft altijd die grappige seasons-cups).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:30:
[...]

Nope, is sinds 13 dacht ik al zo geweest, zal wel nooit veranderen denk ik. In PES kan je gewoon nog bestanden vervangen (blijft clientside), maar dan kan je met je club wel bestanden daarvoor delen. (4chan heeft altijd die grappige seasons-cups).
Jammer, had wel lachen gevonden om eigen game face bij pro clubs te hebben.
Zag het al zo weinig voorbij komen haha

Voor niets de moeite gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-03 12:21
Ik heb ook een belachelijke lange losestreak gehad, van divisie 3 naar divisie 6 wtf? De tegenstanders daarvan schat z'n 70-80% zijn gewoon van het niveau van Divisie 1-3(op de PC).

En dat ik soms punten aftrek krijg, vanwege ragequitters of onstabiel internet wordt ik ook beu van, geloof dat mijn multiplier nog nooit op 1x heeft gestaan |:( :+

[ Voor 37% gewijzigd door Bjorn89 op 03-03-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
Bjorn89 schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 13:49:
Ik heb ook een belachelijke lange losestreak gehad, van divisie 3 naar divisie 6 wtf? De tegenstanders daarvan schat z'n 70-80% zijn gewoon van het niveau van Divisie 1-3(op de PC).

En dat ik soms punten aftrek krijg, vanwege ragequitters of onstabiel internet wordt ik ook beu van, geloof dat mijn multiplier nog nooit op 1x heeft gestaan |:( :+
Herkenbaar! van 3 naar 6. vandaar uit weer naar 2 en nu weer in 3. volledig andere tactic aangeleerd, wierp zn vruhcten af. maar het klopt wel dat er veel (te) goede tegenstanders zijn.

punten aftrek door rq nooit meeggemaakt. win die wedstrijden altijd dan (ook pc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
ptholemy schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 19:08:
[...]

dank, heb ik nodig. 5 gespeeld, slechts 3 punten. wordt snelle degra vrees ik.

kan het je wel aanraden hoor, online: elke tegenstander is weer uniek.

edit": weer terug in div 3 O-) :X
Nee dank. Al dat gekloot online van tegenstanders (replays niet skippen, eindeloos de bal achterin rond blijven tikken, altijd tegen Real Madrid/Barcelona/Bayern Munchen etc) hebben mij daar wel van genezen.

Laat mij maar lekker Career mode spelen. Begin eigenlijk altijd met Ajax en na een jaar of 3 vertrek ik over het algemeen naar een mooie buitenlandse club.

Deze keer naar City gegaan. Mooie uitdaging aangezien een hoop spelers tegen de 30 zitten of al gepasseerd zijn, dus verjongen is aardig nodig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Afgelopen week een PS4 en meteen FIFA 16 aangeschaft, maar nu kan ik geen tegenstanders vinden online. Doe ik iets verkeerd? Verbinding is gewoon goed en ik heb alles op willekeurig staan qua tegenstander zoeken.

En misschien zie ik iets over het hoofd, maar waar kan ik gewoon snel een potje tegen iemand anders online (een random iemand) spelen? Voor zover ik kan zien is het een soort van career modus geworden?

Origin: Tjebakka

[ Voor 4% gewijzigd door Tjebakka op 08-03-2016 15:18 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjebakka schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 15:02:
Afgelopen week een PS4 en meteen FIFA 16 aangeschaft, maar nu kan ik geen tegenstanders vinden online. Doe ik iets verkeerd? Verbinding is gewoon goed en ik heb alles op willekeurig staan qua tegenstander zoeken.

En misschien zie ik iets over het hoofd, maar waar kan ik gewoon snel een potje tegen iemand anders online (een random iemand) spelen? Voor zover ik kan zien is het een soort van career modus geworden?

Origin: Tjebakka
misschien is je nat moderate of strict

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15:58
Is Seasons (online) nou zoveel makkelijker dan FUT?

FUT trekt me niet zo, maar zowel binnen Seasons als Seasons (2v2) kom ik met gemak in Divisie 1 en heb ik zelden een tegenstander waar ik niet van kan winnen. Met 2v2 hebben we een immense win-streak staan tot nu toe (spelen meestal op vrijdag wat potjes tot in de nacht).

Op dit moment vermaak ik me maar met offline 'be a pro' mode om eens wat anders te doen (Legendary). Het enige irritante daar aan is dat ze tot vervelens toe de bal achterin rondspelen ook al staan ze achter.

Ik bedoel met deze post geen (humble)brag of iets dergelijks te doen. Ik vraag me echter wel af of ik meer uitdaging zou vinden als ik toch zou ingeven aan FUT, waar ik zwaar tegenop zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Kaasdipje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:25:
Is Seasons (online) nou zoveel makkelijker dan FUT?

FUT trekt me niet zo, maar zowel binnen Seasons als Seasons (2v2) kom ik met gemak in Divisie 1 en heb ik zelden een tegenstander waar ik niet van kan winnen. Met 2v2 hebben we een immense win-streak staan tot nu toe (spelen meestal op vrijdag wat potjes tot in de nacht).

Op dit moment vermaak ik me maar met offline 'be a pro' mode om eens wat anders te doen (Legendary). Het enige irritante daar aan is dat ze tot vervelens toe de bal achterin rondspelen ook al staan ze achter.

Ik bedoel met deze post geen (humble)brag of iets dergelijks te doen. Ik vraag me echter wel af of ik meer uitdaging zou vinden als ik toch zou ingeven aan FUT, waar ik zwaar tegenop zie.
Het maken van een team moet je denk ik leuk vinden, en het traden.
Daarbij de packs openen vind ik altijd wel weer leuk en spannend of er wat in zit.

Wellicht is het niveau hoger, geen idee voor jou.
Maar wel kun je diverse tactische elementen toe voegen wat voor jou meer tegenstand kan bieden waar je op kan anticiperen.

Ben zelf niet verder dan divisie 4 gekomen met FUT, ik vond het handelen erg leuk maar spelen minder.
Speel FIFA enkel pro clubs, wellicht is dat ook nog een uitkomst voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:05:
[...]

Het maken van een team moet je denk ik leuk vinden, en het traden.
Daarbij de packs openen vind ik altijd wel weer leuk en spannend of er wat in zit.

Wellicht is het niveau hoger, geen idee voor jou.
Maar wel kun je diverse tactische elementen toe voegen wat voor jou meer tegenstand kan bieden waar je op kan anticiperen.

Ben zelf niet verder dan divisie 4 gekomen met FUT, ik vond het handelen erg leuk maar spelen minder.
Speel FIFA enkel pro clubs, wellicht is dat ook nog een uitkomst voor je ;)
Ik speel Pro Clubs ook met een paar jongens van hier. Helaas niet zo vaak als ik zou willen (PC), maar ben zelf ook een tijdje niet actief geweest (Origin gehacked e.d.). Dat is zeker een van de leukste dingen om te doen.

Op advies van de mensen hier heb ik zojuist mijn gameface toegevoegd. Erg leuk ook :D Ben benieuwd hoe het er IG uit ziet (ben niet thuis nu). Ik neem aan dat ik dan wel mijn Carriere opnieuw zal moeten beginnen helaas :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Kaasdipje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:28:
[...]

Op advies van de mensen hier heb ik zojuist mijn gameface toegevoegd. Erg leuk ook :D Ben benieuwd hoe het er IG uit ziet (ben niet thuis nu). Ik neem aan dat ik dan wel mijn Carriere opnieuw zal moeten beginnen helaas :'(
Is ook leuk maar in pro-clubs zie je hem alleen zelf en derest dus niet. (PS4 is dit zo, wellicht PC is het anders)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
Ricloo86 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:37:
[...]

Is ook leuk maar in pro-clubs zie je hem alleen zelf en derest dus niet. (PS4 is dit zo, wellicht PC is het anders)
Oh, dat vind ik niet zo erg. Gaat toch een beetje om de eigen ervaring. Plus, als ik offline speel is het niet eens relevant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Kaasdipje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 12:28:
[...]

Ik speel Pro Clubs ook met een paar jongens van hier. Helaas niet zo vaak als ik zou willen (PC), maar ben zelf ook een tijdje niet actief geweest (Origin gehacked e.d.). Dat is zeker een van de leukste dingen om te doen.

Ik denk dat de beste manier om meer tegenstand te krijgen, switchen van platform is. Ik had op PC ook een stuk minder tegenstand dan op PS4. PS4 heeft een veel grotere spelerspool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
TimoVeld schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:26:
[...]

Ik denk dat de beste manier om meer tegenstand te krijgen, switchen van platform is. Ik had op PC ook een stuk minder tegenstand dan op PS4. PS4 heeft een veel grotere spelerspool.
Zonder een console-war te willen opstarten - PC is voor mij voor veel spellen superieur aan console (grafisch en gameplay).

Dat gezegd hebbende: Fifa is een spel wat ik mezelf op zich nog wel op console zou kunnen zien spelen. Maar om alleen daarvoor een Ps4 aan te schaffen vind ik het dan ook weer net niet waard O-)

Ik geloof wel best dat de spelerspool daar inderdaad ook voor meer uitdaging zou kunnen zorgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paffelton
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-07-2024
Kaasdipje schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:16:
[...]

Zonder een console-war te willen opstarten - PC is voor mij voor veel spellen superieur aan console (grafisch en gameplay).

Dat gezegd hebbende: Fifa is een spel wat ik mezelf op zich nog wel op console zou kunnen zien spelen. Maar om alleen daarvoor een Ps4 aan te schaffen vind ik het dan ook weer net niet waard O-)

Ik geloof wel best dat de spelerspool daar inderdaad ook voor meer uitdaging zou kunnen zorgen
Ligt er aan hoeveel je het speelt natuurlijk. Fifa is nog steeds mijn meest gespeelde spel dus voor mij loont het om specifiek daarvoor een ps4 aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
TimoVeld schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:22:
[...]

Ligt er aan hoeveel je het speelt natuurlijk. Fifa is nog steeds mijn meest gespeelde spel dus voor mij loont het om specifiek daarvoor een ps4 aan te schaffen.
Zeker, heb je helemaal gelijk in.

Ik krijg toch wel een paar honderd uur uit elke iteratie van Fifa, maar ben in de basis een FPS-speler. Daarbij is een goede vriend (waar ik dus Seasons online mee doe) op de PC, dus blijf ik maar bij mijn leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferra
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Hoe verdedigen jullie over het algemeen? L2? Ik word toch nog vaak voorbij gesprint!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:18
Ferra schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:06:
Hoe verdedigen jullie over het algemeen? L2? Ik word toch nog vaak voorbij gesprint!
Ren nooit in tegengestelde richting op een spits af, 1 stap mis en je bent hem kwijt, ik ren altijd stukje mee/dezelfde richting, dan sliding, tackle of ervoor zien te komen. Meeste mensen online doen altijd hetzelfde truckje opnieuw, die heb je dan in no time door.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
SinergyX schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:41:
[...]

Ren nooit in tegengestelde richting op een spits af, 1 stap mis en je bent hem kwijt, ik ren altijd stukje mee/dezelfde richting, dan sliding, tackle of ervoor zien te komen. Meeste mensen online doen altijd hetzelfde truckje opnieuw, die heb je dan in no time door.
Aanvulling

Ligt aan de tegenstander, als ik weet dat een tegenstander 1op1 geen man kan uitspelen zit ik er direct op manually, als hij iemand is die goed kan pasen gebruik ik vaker contain, en probeer ik snel te switchen om de pass af te sluiten.

Bij spelers die sterker zijn, maar minder snel dan aanvallers moet je proberen in hun baan te lopen vaak om hem af te snijden(je zult je verbazen hoeveel mensen niet met 1 speler kunnen rennen, en meteen het overzicht kwijt zijn) kun je hun afspeel mogelijkheden zelf al zien.

Verder kun je met de sliding vaak een pass onderscheppen, als je weet dat er een pass komt(zo haal je mensen ook uit hun spel). daarnaast moet je ook weer zo min mogelijk sliden, en zoveel mogelijk staande tackle gebruiken(het werkt bijna altijd, als je schouder aan schouder bent en net voor degene loopt).

En gebruik linker trigger om de bal af te schermen/ schouder duwen uit te delen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bjorn89 op 09-03-2016 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:49
Harribo schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 11:23:
[...]

Het spel is gewoon behekst. Ik speel nu al dagen met een team wat niet in staat is om fatsoenlijk snel te over te spelen. Niets reageert op mijn knoppen. Wil ik uit frustratie tacklen....zelfs die knoppen reageren lang niet altijd. Wil ik druk zetten met een andere man, loopt ie niet, wat ik ook doe.
Tis heel simpel : als je verne*kt wilt worden moet je FIFA spelen.
Leuk als het mee zit, maar frustrerend als het tegen zit.
Het spel bepaalt hoe je speelt, de speler zelf nauwelijks. Kunde is weinig sprake van.

Talloze voorbeelden waarin blijkt dat de tegenstander telkens de bal weer heeft en jouw spelers als kreupelen rondkruipen. Of dat geprogrammeerd is of een lag, het zuigt enorm.
Voorbeel die ik nu weer had: hun middenvelder schiet vanaf het middenveld op mijn keeper. Die stompt de bal richting 4(!) van mijn spelers en gaat zelf liggen. Geen een van mijn spelers blijkt in staat om die bal die op hun af komt, aan te nemen terwijl hij gewoon wat stuitert en niet eens snel is. Sterker nog , hij rolt door en de dezelfde tegenstander schiet hem erin in een leeg doel.
Tja wat moet je speler met dit soort dingen????

Ik begon FUT 15 met een bagger team en ik won alles tm divisie 3. Elke speler reageerde ook gewoon op mijn knoppen. Nu opeens niet meer??? Yeah right
Misschien moet je dan toch maar overwegen om weer terug te gaan naar PES kerel :+

Of zoals ik al een keer of wat aanhaalde, kijk een keer naar je hardware + internet verbinding, misschien dat PES dan opeens wel goed speelt.

Het lijkt me sterk dat zowel FIFA als PES totaal waardeloos zijn als er zo veel mensen zijn die aan zowel PES als FIFA veel speel plezier beleven terwijl beide spellen bij jou blijkbaar zuigen als een windtunnel..

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Nee PES is echt heel een ramp hierin.Dat is gewoon onspeelbaar en zit dan ook nog vol met cheat ai.

Ik zeg toch niet dat die spellen waardeloos zijn? Ze zijn leuk maar ze kloppen alleen niet.
Het ene spel speel ik de pannen van het dak. De andere wedstrijd kan ik opeens niets meer en reageren knoppen niet meer. Bij PES is dat nog veel erger dan FIFA, vandaar FIFA.
Dat kan toch niet? Knoppen die niet reageren?

Heel gelukkig zijn ze hier op het FIFA topic zo realistisch en nuchter om dat te erkennen en in te zien.
Waar ze op het PES topic massaal hun kop in het zand steken ondanks voorbeeldvideos en ondanks dat de maker zelf aangeeft dat er cheat ai in zit. Net als jou.
Ik heb op verschillende adressen gewoond met verschillende computers en heb zelf informatica gestudeerd en 10 jaar ervaring. Niet dat ik heilig ben maar het lijkt me dan sterk dat het aan mijn systeem ligt.
Speel mijn hele leven al zowat online.

Maar volgens mensen hier ligt dat aan de online verbinding. Niet aan mijn systeem maar aan het spel online. Dat zou het zeker kunnen zijn denk ik. Dat zou verklaren waarom spelers soms reageren als slakken.
Maar het gebeurt soms ook bij mijn tegenstanders maar ja das natuurlijk dan niet frustrerend maar kloppen doet het niet.
Toch raar dat anno 2016 het nog steeds onmogelijk lijkt te zijn om online 90% van de tijd goed te kunnen spelen.

Vroeger, met FIFA 2002, speelde ik ook online. Daar zat wel eens een verkeerde verbinding tussen maar lang niet zoveel als nu. Toen viel een slechte verbinding ook op want het schokte. Ze hebben vermoed ik een vertragende "oplossing" bedacht die niet zo opvalt. Tenminste hopen ze. Maar mij valt het nog steeds op dat het ene spelletje online alles als een tierelier reageert zoals offline en het volgende spel praktisch niet.

Heb ik het niet eens over dat als je een bal afpakt , soms wel 5x achter elkaar en dat ie gewoon telkens weer bij de tegenstander in de voeten komt. Of dat er een bal naar voren wordt getrapt en dat ie altijd bij de tegenstander terecht komt en jouw spelers gewoon stokstijf blijven staan. Of mannetjes die opeens last krijgen van de vallende ziekte.
Ga zo maar door, dat heeft nog niets iets met online uit te staan. Maar dat accepteer ik wel.

Einde discussie, het blijft gewoon frustrerend met die voetbalspellen online, kloppen gewoon niet.
Ondanks dat blijft het verslavend

[ Voor 13% gewijzigd door Harribo op 12-03-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1nsane
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 12:49
Harribo schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:23:
Nee PES is echt heel een ramp hierin.Dat is gewoon onspeelbaar en zit dan ook nog vol met cheat ai.

Ik zeg toch niet dat die spellen waardeloos zijn? Ze zijn leuk maar ze kloppen alleen niet.
Het ene spel speel ik de pannen van het dak. De andere wedstrijd kan ik opeens niets meer en reageren knoppen niet meer. Bij PES is dat nog veel erger dan FIFA, vandaar FIFA.

Heel gelukkig zijn ze hier op het FIFA topic zo realistisch en nuchter om dat te erkennen en in te zien.
Waar ze op het PES topic massaal hun kop in het zand steken ondanks voorbeeldvideos en ondanks dat de maker zelf aangeeft dat er cheat ai in zit. Net als jou.
Ik heb op verschillende adressen gewoond met verschillende computers en heb zelf informatica gestudeerd en 10 jaar ervaring. Niet dat ik heilig ben maar het lijkt me dan sterk dat het aan mijn systeem ligt.

Maar volgens mensen hier ligt dat aan de online verbinding. Niet aan mijn systeem maar aan het spel online. Dat zou het zeker kunnen zijn denk ik. Dat zou verklaren waarom spelers soms reageren als slakken.
Maar het gebeurt soms ook bij mijn tegenstanders maar ja das natuurlijk dan niet frustrerend maar kloppen doet het niet.
Toch raar dat anno 2016 het nog steeds onmogelijk lijkt te zijn om online 90% van de tijd goed te kunnen spelen.

Vroeger, met FIFA 2002, speelde ik ook online. Daar zat wel eens een verkeerde verbinding tussen maar lang niet zoveel als nu. Toen viel een slechte verbinding ook op want het schokte. Ze hebben vermoed ik een vertragende "oplossing" bedacht die niet zo opvalt. Tenminste hopen ze. Maar mij valt het nog steeds op dat het ene spelletje online alles als een tierelier reageert zoals offline en het volgende spel praktisch niet.

Heb ik het niet eens over dat als je een bal afpakt , soms wel 5x achter elkaar en dat ie gewoon telkens weer bij de tegenstander in de voeten komt. Of dat er een bal naar voren wordt getrapt en dat ie altijd bij de tegenstander terecht komt en jouw spelers gewoon stokstijf blijven staan. Of mannetjes die opeens last krijgen van de vallende ziekte.
Ga zo maar door, dat heeft nog niets iets met online uit te staan. Maar dat accepteer ik wel.

Einde discussie, het blijft gewoon frustrerend met die voetbalspellen online, kloppen gewoon niet.
Man man man, windt je toch niet zo op zeg, ja ik speel met PES ook wel eens wedstrijden dat m'n team minder lijkt en bij de tegenstander alles lukt, dat heet realistisch, ik speelde gisteren CL toernooi en de eerste potten gingen relatief makkelijk maar in de finale had m'n tegenstander ineens 2x zo grote longen en mijn spelers misten ineens een stuk meer preciezie en ballen kwamen stuk minder aan. Ten opzichte van andere wedstrijden lijkt dat gemanipuleerd en misschien is dat zo maar ik stoor me er niet aan. Jij moet het zo nodig op de man spelen, mij hoor je nergens zeggen dat ik ontken dat de AI invloed heeft op het spel en je eigen spelers, ik stoor me er alleen niet aan.

Nogmaals, dat gebeurt in het echt ook, als je daar niet tegen kan, kan je beter gaan schaken of vissen..

Adjust non olet, plerumque...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
1nsane schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 20:19:
[...]
Man man man, windt je toch niet zo op zeg, ja ik speel met PES ook wel eens wedstrijden dat m'n team minder lijkt en bij de tegenstander alles lukt, dat heet realistisch, ik speelde gisteren CL toernooi en de eerste potten gingen relatief makkelijk maar in de finale had m'n tegenstander ineens 2x zo grote longen en mijn spelers misten ineens een stuk meer preciezie en ballen kwamen stuk minder aan. Ten opzichte van andere wedstrijden lijkt dat gemanipuleerd en misschien is dat zo maar ik stoor me er niet aan. Jij moet het zo nodig op de man spelen, mij hoor je nergens zeggen dat ik ontken dat de AI invloed heeft op het spel en je eigen spelers, ik stoor me er alleen niet aan.

Nogmaals, dat gebeurt in het echt ook, als je daar niet tegen kan, kan je beter gaan schaken of vissen..
Heb je wel gelijk in Insane :)
Ben nogal fanatiek type...des te minder kan ik er tegen dat als ik een knop indruk en het mannetje niets doet snappie. In het echt gebeuren dat soort rare natuurlijk dingen niet. Ooit 4 verdedigers tegen elkaar op zien lopen en vallen zonder de bal in de buurt? Om maar iets te noemen...
En blijf het raar vinden dat mensen dit allemaal ok vinden terwijl je als speler gewoon genaaid wordt.
Maar blijft inderdaad staan: ik heb het maar te accepteren. Rare manier van voetbalspelletjes spelen tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Wil de trophies allemaal graag halen echter kom ik er met 1 niet uit.

Betreft trophie "Braverik" Scoor een A op alle oefeningen in een skill games- categorie.
Heb op joeptoep al wat filmpjes gekeken en op die manier krijg ik de trophy niet.

Zij doen het in managercarreer en dan alle 5 de trainingen spelen en een A halen.
Dit heb ik gedaan maar krijg hem niet.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Gaat het niet om de skill games, dus die acties die je met 1 speler uitvoert?
Dat is dan niet in de managercarreer maar als optie achter de oefenarena in het hoofdmenu geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
dutchgio schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:09:
Gaat het niet om de skill games, dus die acties die je met 1 speler uitvoert?
Dat is dan niet in de managercarreer maar als optie achter de oefenarena in het hoofdmenu geloof ik.
Maar daar werk je met goud, zilver en brons toch? niet met A dingen en in manager carreer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Klopt ja.
En je weet wel zeker dat alle oefeningen in dezelfde categorie vallen?
Verder moet je ze ook zelf uitvoeren denk ik, en niet laten simuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Je hebt in totaal 60 skillgames, verdeelt over 5 categorieën. Zie hoofdmenu --> Play --> Skill Games.

Edit: ik lees het verkeerd, ik dacht dat je op alle skillgames een A moest halen.

Als je nou voor die 8 skillgames die onder de categorie basic vallen, een A haalt. Dat zou voldoende moeten zijn voor die trophy.

http://i.imgur.com/c3AzLso.jpg
http://i.imgur.com/7CbVPdw.jpg

[ Voor 88% gewijzigd door SR8 op 07-04-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SR8 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 11:21:
Je hebt in totaal 60 skillgames, verdeelt over 5 categorieën. Zie hoofdmenu --> Play --> Skill Games.

Edit: ik lees het verkeerd, ik dacht dat je op alle skillgames een A moest halen.

Als je nou voor die 8 skillgames die onder de categorie basic vallen, een A haalt. Dat zou voldoende moeten zijn voor die trophy.

http://i.imgur.com/c3AzLso.jpg
http://i.imgur.com/7CbVPdw.jpg
Thnx, ik ga het proberen.

Dan nog de laatste 4 online fut draft wedstrijden winnen, die wordt nog het meest lastig ben ik bang.
Nooit verder gekomen dan drie keer winst achter elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Ik had al vrij snel platina in trophy bij elkaar gecheat gespeeld. FUT Draft Online is inderdaad een pittige, want je moet echt geluk hebben dat je een goed team krijgt en natuurlijk tegenstanders. Rest van trophies is op verschillende manieren vrij makkelijk bij elkaar te krijgen.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:41:
Ik had al vrij snel platina in trophy bij elkaar gecheat gespeeld. FUT Draft Online is inderdaad een pittige, want je moet echt geluk hebben dat je een goed team krijgt en natuurlijk tegenstanders. Rest van trophies is op verschillende manieren vrij makkelijk bij elkaar te krijgen.
Eens, alleen speel eigenlijk alleen pro clubs, en fut vind ik het traden leuk om een 1 miljoen te sparen.
Dus dan duurt het wat langer.

Nu mijn gehele team aan het verkopen en alle spullen erbij etc etc
Zit nu alweer van 6k op 90k, dus kan het alweer 6x proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een vriend bij het playstation netwerk hebt hoe kun je dan online tegen elkaar spelen met FIFA 16?
Ik speel FIFA 16 op de Playstation 4.

Ik heb genoeg vrienden die FIFA 16 spelen maar hoe krijg je het dan voor elkaar om tegen elkaar te spelen met FIFA 16?

En hoe zit het met de spraak van FIFA 16? als je je headset in doet die bij de Playstation 4 zit kun je elkaar dan ook horen?
Ik zou het leuk vinden om tegen tegenstanders bijvoorbeeld online te praten.

Ik ken ook iemand die Skype altijd opend met FIFA zo kun je toch met elkaar praten met een online game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 01:00:
Als je een vriend bij het playstation netwerk hebt hoe kun je dan online tegen elkaar spelen met FIFA 16?
Ik speel FIFA 16 op de Playstation 4.

Ik heb genoeg vrienden die FIFA 16 spelen maar hoe krijg je het dan voor elkaar om tegen elkaar te spelen met FIFA 16?

En hoe zit het met de spraak van FIFA 16? als je je headset in doet die bij de Playstation 4 zit kun je elkaar dan ook horen?
Ik zou het leuk vinden om tegen tegenstanders bijvoorbeeld online te praten.

Ik ken ook iemand die Skype altijd opend met FIFA zo kun je toch met elkaar praten met een online game.
Je kan een friendly season met elkaar starten, meen rechtsonder in het hoofdmenu.

Als het een vriend is kun je hem voor de party uitnodigen, is makkelijker dan in game chat want dan hoor je elkaar enkel tijdens de wedstrijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PS3 > Fifa 16

Heeft iemand wel eens deze melding gehad:

''Hiervoor heb je een actief profiel nodig. Ga naar Aanpassen > Profiel > Profielbeheer om een profiel als actief profiel in te stellen.''

Krijg dit niet voor elkaar. heb de aangegeven stappen doorlopen. PSN is gewoon aangemeld en is er ook verbinding met de EA-servers..

Weet iemand hier de oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:31
http://xboxdvr.com/gamer/Brainstorm4ever/video/16768553

(nog wel gewonnen) maar god wat een klote bug is dat zeg. Gratis goal weggeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
Wat is er nieuw in de update? Ik heb al overal gezocht maar kan niks vinden -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Je hebt overal gezocht, behalve op het EA FIFA Forum zelf :+
FIFA Forums
FIFA 16 Title Update 6

Hello FIFA fans,

The sixth title update for FIFA 16 is now available for PC.

We addressed the following in FIFA 16 Ultimate Team:
Enhanced ability to message players about issues and updates.
Matchmaking improvements to help players find each other quicker.
Matchmaking rematch issues in FUT Online Draft.

In addition we have also addressed the following:
Fixed the compare feature on leaderboards.
Fixed an issue with Player Career Mode accomplishments affecting Pro Clubs.

Thank you to all FIFA fans who continue to provide their constructive feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. Throughout the course of the FIFA 16 season we'll provide you with more information and updates if and when they become available.

The FIFA Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjorn89
SR8 schreef op maandag 16 mei 2016 @ 20:01:
Je hebt overal gezocht, behalve op het EA FIFA Forum zelf :+

[...]
Nu lijkt het alsof ik maar vijf minuten heb gezocht. Er zijn verschillende pagina's met hun updates. Snap sws niet dat het via twitter/facebook bekend gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Zijn er PC gamers die hun ervaring over fifa willen delen? Fut afzonderlijk genomen van seasons dan.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA is echt raar. Deze week direct na het winnen van diviisie 1 co-op een serie van 1-1-18 neergezet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-08 09:03
Ik ben opzoek naar leden die met mij de laatste 3 trophys kunnen halen in FIFA op de ps4
het gaat om de thropy
1. win met je pro een competitie wedstrijd
2. win een season friendly competitie
3. win een fut friendly competitie

wie o wie kan me hiermee helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Nu online
Blijft een superfrustrerend spel.. Maandenlang seasons div 2 gespeeld, beter geworden en doorgestoten naar div 1, meegespeeld tot de laatste wedstrijd om het kampioenschap om de seizoenen daarna opeens drie keer achter elkaar te degraderen naar div 4 en daar met moeite in te blijven. Klopt geen zak van. Niets veranderd (zelfde team, opstelling en tactiek), behalve dan dat al mijn knoppen amper meer reageren en als ik dan eindelijk weer een keer een redelijke pot voetbal speel, mijn spitsen de simpelste ballen missen en de keeper van de tegenstander standaard MotM wordt. Ik noem het altijd maar wedstrijden die je op voorhand niet kan winnen. Maar nu dit zo vaak gebeurt ben ik er wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delph
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 02-08 13:54
Ik had gister online iets wat ik nog niet eerder was tegen gekomen wat wat mij betreft heel dicht tegen een exploit aanzit. De tegenstander had namelijk in zijn opstelling de spits en keeper van functie verwisseld en terug op hun eigen plek gezet. Dit had als gevolg dat Lewandowski ineens in een keeperstenue in de spits rondliep.

Je kan je wel voorstellen dat je hem hierdoor soms over het hoofd ziet en verdedigen knap lastig wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
De career-mode is echt onwijs buggy.. na 4 seizoenen crashed de modus of kom je niet meer in de save.. dit zit er al in vanaf FIFA 2004.. misschien eens overstappen op een ander database formaat. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Wij willen met shirtjes van IJsland gaan spelen, helaas zitten deze niet in 16.
Weet iemand of er een team is met soortgelijke shirtjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

http://www.futhead.com/16/items/kits/797/ ?

Edit: Zo lijkt ie er nog wel op, maar ik heb nog even via google gekeken en dan is het toch wel anders.

[ Voor 55% gewijzigd door SR8 op 01-07-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SR8 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:48:
http://www.futhead.com/16/items/kits/797/ ?

Edit: Zo lijkt ie er nog wel op, maar ik heb nog even via google gekeken en dan is het toch wel anders.
ik denk niet dat er een betere te vinden is dan deze.

Of anders in deze tool eens gaan spitten

http://www.futbin.com/16/club_items/kits

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
Lol pak rood in wedstrijd en alsnog kan ik wisselen :P

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/bf680f6ca47a4de2a832e17ca2e42227.png

Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/7e1b6f31586944afb407829c6a10e26b.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 22:20
Meer tweakers last van server problemen bij EA?
Heb sinds afgelopen vrijdag middag vaak geen connectie en als ik er dan wel doorheen kom, word ik er na een paar minuten uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand helpen?
Heeft nog iemand last van vertragingen, haperingen, niet reageren van knopkes, als je bal past dat dat peetje gewoon blijft stil staan ipv naar de bal toekomen, als je op passen duwt dat hij niet eens reageert. Als je FUT speelt dat je het gevoel krijgt dat je in slow motion bezig zijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
soccerroos schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:23:
Lol pak rood in wedstrijd en alsnog kan ik wisselen :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Hoe doe je dat, meteen pauzeren zodra je rood krijgt? :+
Of stond die wissel al gepland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soccerroos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10-05-2022
dutchgio schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 13:13:
[...]

Hoe doe je dat, meteen pauzeren zodra je rood krijgt? :+
Of stond die wissel al gepland. ;)
Nee hij had al geel en zette overtreding in, toen dacht ik shit nu krijg ik rood dus gelijk op pauze ( normaal kun je dan al zien dat hij rood heeft ) maar stond nog geen rood bij. Dus dacht laat ik hem maar wisselen .
Toen kreeg die alsnog rood en kon de wissel toch doorgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Vanmiddag met maat bezig in online seizoenen, op de drempel van de titel tot dit gebeurde:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=WBPGJrGPTl4&feature=youtu.be]

8)7 8)7 8)7

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Gister naar Genk geweest voor een fifa 16 toernooi, was de top van Belgie en Nederland bij aanwezig. Wat een hoog nivo heeft de Benelux toch.

Had totaal geen kans..

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Harribo schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 13:23:

Zo herkennend..

Ik ben zo klaar met dit kl*te spel!

We zijn nu bijna een jaar verder maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik dit spel voor het eerst speel of dat ik voor het eerst in mijn leven een voetbal spel speel ongelooflijk.. in mijn ervaring is dit de meest gare frustrerende FIFA ooit.

Offline gaat het nog wel, maar de capriolen die gebeuren bij Seasons slaan echt alles..

Kan niet wachten op FIFA17, hopelijk zit deze wel beter in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Grappig dat ik nog aangehaald wordt.

Ik speel nog steeds Fifa maar het spel blijft gewoon raar.
Ene avond fantastisch, andere avond kan ik er niets meer van.

Het is de cheat ai.
Zoals , paar voorbeelden:
- verdediger rent spontaan van de aanvaller af in de 16
- bij luchtduels zie ik opeens een hand van God die mijn speler ff tikkie naar achteren zodat ik niet kan koppen

Ga zo maar door. Ik kan een lijst met zeker 20 dingen maken ongeacht wat je voor knop indrukt of niet.
Ea heeft geprobeerd om dit subtiel weg te moffelen maar de oplettende gamer kan dit zien.

Het zou leuk zijn als het spel zich wat meer op kunde zou baseren. Kortom verminder die rare cheats.

Maar of je je er nu druk over maakt of niet, veranderen doet het niet. Daarvoor heeft ea ook teveel een monopolie positie.
En er zijn te weinig die het zien en nog minder die klagen bij ea.

Dus mijn advies: geniet ervan zolang het spel eerlijk blijft en zet het spel uit zodra de cheat ai zijn werk begint te doen. Gewoon avond erop weer proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Harribo schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 15:34:
Grappig dat ik nog aangehaald wordt.

Ik speel nog steeds Fifa maar het spel blijft gewoon raar.
Ene avond fantastisch, andere avond kan ik er niets meer van.

Het is de cheat ai.
Zoals , paar voorbeelden:
- verdediger rent spontaan van de aanvaller af in de 16
- bij luchtduels zie ik opeens een hand van God die mijn speler ff tikkie naar achteren zodat ik niet kan koppen

Ga zo maar door. Ik kan een lijst met zeker 20 dingen maken ongeacht wat je voor knop indrukt of niet.
Ea heeft geprobeerd om dit subtiel weg te moffelen maar de oplettende gamer kan dit zien.

Het zou leuk zijn als het spel zich wat meer op kunde zou baseren. Kortom verminder die rare cheats.

Maar of je je er nu druk over maakt of niet, veranderen doet het niet. Daarvoor heeft ea ook teveel een monopolie positie.
En er zijn te weinig die het zien en nog minder die klagen bij ea.

Dus mijn advies: geniet ervan zolang het spel eerlijk blijft en zet het spel uit zodra de cheat ai zijn werk begint te doen. Gewoon avond erop weer proberen.
"Gewoon de avond erop weer proberen", dat heb ik de afgelopen twee weken ook gedaan. Maar van de 25 potjes heb ik er maar 4 gewonnen ofzo, echt niett normaal gewoon wat hier gebeurt.

Ik wil niet zeggen dat ik een supergoede speler ben maar dit slaat echt nergens op. Ik vind t best dat ik verlies van iemand die gewoon beter is dan mij, maar 4 van de 5 keer verlies ik omdat mijn eigen team er geen kloot van bakt door die cheat AI (aka God mode).

- (Steek) Passes gaan allemaal rechtstreeks naar de tegenstander

- Passes worden allemaal onderschept, maakt niet uit hoe ik die paas geef. Alsof m'n tegenstander (zijn AI) 1 seconde voorsprong heeft op datgene wat ik in mijn beeld zie (of f*cking helderziend is) en dus altijd tussen mijn pass kan lopen. Omgekeerd loopt er nooit al een speler bij mij naar diegene waar naar gepaast wordt of ben ik altijd te laat om te onderscheppen, super vaag.

- Meteen doorpasen (dus t tikki takka spel) kan ik gewoon niet spelen, omdat er nooit meteen door wordt gepaast maar de speler altijd loopt te kloten met het aannemen.

Of het duurt 3 seconden voordat de volgende paas wordt gegeven en dan meestal staan er alweer drie man om me heen die de bal afpakken (dit snap ik sowieso niet, hoe the hell kan je 3 spelers op mijn speler afsturen). Of duurt het zo lang voordat die paas wordt gegeven dat het wel duidelijk is waar ik hem naartoe wil spelen.

- Spelers die doorglijden, vooral bij het verdedigen. Iemand kan mij zo makkelijk voorbij, ik snap er helemaal niks van. Als iemand al een beetje een andere richting op dribbelt duurt het 10 seconde voordat mijn verdediger er op kan anticiperen en rustig door loopt, of maakt ie automatisch zo'n klote stap waardoor ik hem helemaal kwijt ben.

Etc etc etc, maar goed. Het zal best dat ik deze fifa gewoon iets structureels fout blijf doen, maar sommige zaken zijn echt wel de "god mode". Nieuwe ronde nieuwe kansen met 17.

Laatst de PES demo weer eens gespeeld, maar wat reageert deze qua passing toch sneller zeg dan fifa, lijkt alsof je veel meer de controle hebt over wat je doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam

[ Voor 92% gewijzigd door Grotman op 29-08-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Spammer is geband, was flink bezig overal.. Bedankt voor het melden allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Freshnezz schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 13:23:
[...]

"Gewoon de avond erop weer proberen", dat heb ik de afgelopen twee weken ook gedaan. Maar van de 25 potjes heb ik er maar 4 gewonnen ofzo, echt niett normaal gewoon wat hier gebeurt.

Ik wil niet zeggen dat ik een supergoede speler ben maar dit slaat echt nergens op. Ik vind t best dat ik verlies van iemand die gewoon beter is dan mij, maar 4 van de 5 keer verlies ik omdat mijn eigen team er geen kloot van bakt door die cheat AI (aka God mode).

- (Steek) Passes gaan allemaal rechtstreeks naar de tegenstander

- Passes worden allemaal onderschept, maakt niet uit hoe ik die paas geef. Alsof m'n tegenstander (zijn AI) 1 seconde voorsprong heeft op datgene wat ik in mijn beeld zie (of f*cking helderziend is) en dus altijd tussen mijn pass kan lopen. Omgekeerd loopt er nooit al een speler bij mij naar diegene waar naar gepaast wordt of ben ik altijd te laat om te onderscheppen, super vaag.

- Meteen doorpasen (dus t tikki takka spel) kan ik gewoon niet spelen, omdat er nooit meteen door wordt gepaast maar de speler altijd loopt te kloten met het aannemen.

Of het duurt 3 seconden voordat de volgende paas wordt gegeven en dan meestal staan er alweer drie man om me heen die de bal afpakken (dit snap ik sowieso niet, hoe the hell kan je 3 spelers op mijn speler afsturen). Of duurt het zo lang voordat die paas wordt gegeven dat het wel duidelijk is waar ik hem naartoe wil spelen.

- Spelers die doorglijden, vooral bij het verdedigen. Iemand kan mij zo makkelijk voorbij, ik snap er helemaal niks van. Als iemand al een beetje een andere richting op dribbelt duurt het 10 seconde voordat mijn verdediger er op kan anticiperen en rustig door loopt, of maakt ie automatisch zo'n klote stap waardoor ik hem helemaal kwijt ben.

Etc etc etc, maar goed. Het zal best dat ik deze fifa gewoon iets structureels fout blijf doen, maar sommige zaken zijn echt wel de "god mode". Nieuwe ronde nieuwe kansen met 17.

Laatst de PES demo weer eens gespeeld, maar wat reageert deze qua passing toch sneller zeg dan fifa, lijkt alsof je veel meer de controle hebt over wat je doet.
Heel herkenbaar allemaal.
Eigenlijk is het belachelijk dat wij als gamers dit soort cheat ai accepteren. Maar ja...veel zien het niets een denk ik. Die spelen gewoon.

Je kunt aardig wat a4's tjes vullen met dit soort rare dingen.
Ik heb de ene avond wereldspelers die alles kunnen ongeacht hun rating, de andere avond kunnen mijn spelers opeens niets meer. Dan maakt het heel weinig meer uit hoe goed in je in dit spel bent.

Verkijk je niet op PES, dat is in het begin leuk maar daar is de cheat ai 2x zo erg. Dat groeit erin of zo.
Ik heb PES jaren gespeeld, ik weet er helaas alles van.

Zo had ik bijv Robben, moest ik scoren om ergens door te gaan. Robben loopt helemaal vrij voorin en ik geef de beslissende steekpass door de lucht. Kortom: de tegenstander was eigenlijk al gezien.
Wat gebeurt er? De bal stuitert opeens op het laatste moment 2x zo snel door en Robben wordt opeens door de hand van God ff een fractie afgeremd. Bal over de zijlijn. Helaas had ik dat niet op video.
Dat was het moment en de bekende druppel waarop ik het helemaal gehad had met PES.
Toen ben ik FIFA gaan spelen. Daar zit dus ook cheat ai in. Maar minder opzichtig en frustrerend als bij PES. Ja, het kan echt.

En elk jaar wordt er zowel bij FIFA als PES gouden bergen beloofd maar daar komt niets van terecht. Grafisch wordt het beter, de gameplay niet echt en de cheat ai wordt er al helemaal niet uitgehaald of in elk geval minder aanwezig.

[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 31-08-2016 12:34 ]

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Misschien even n stomme vraag:

Ik wil morgen Fifa 16(PS4) gaan inleveren bij de Game Mania ivm de €17 actie.

Nu schijnt 't zo te zijn dat hier alle boekjes bii de game dienen te zitten. Heb net gekeken, heb 3 boekjes, maar geen met de uitleg van de controls, klopt dit?
Pagina: 1 ... 21 22 Laatste