True story..Christiano007 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Ja mij ook, heb al verschillende penalty's gehad door een schouderduw. Bij PES mag je iemand doodschoppen voor een gele kaart, bij Fifa mag je iemand niet eens een duw geven
Ja en als je er wat aan kan doen kun je het oefenen en er rekening mee houden, maar dat kan dus niet.Christiano007 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 09:37:
[...]
Ja mij ook, heb al verschillende penalty's gehad door een schouderduw. Bij PES mag je iemand doodschoppen voor een gele kaart, bij Fifa mag je iemand niet eens een duw geven
En vindt het ook zo vervelend als zo vaak het spel stil gelegd wordt als ik zelf in de aanval ben voor deze kleine overtredingen (dan moet er soms ook gewoon geel gegeven worden).
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Je kunt het beste altijd van achter naar voren beuken i.p.v. opzij , maargoed dit kan helaas niet altijd. Slidings worden ook vrij snel gegeven vind ik, zo doe ik zelden tot nooit een sliding in de 16 want het is vaak een penaltyRicloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:54:
[...]
Ja en als je er wat aan kan doen kun je het oefenen en er rekening mee houden, maar dat kan dus niet.
En vindt het ook zo vervelend als zo vaak het spel stil gelegd wordt als ik zelf in de aanval ben voor deze kleine overtredingen (dan moet er soms ook gewoon geel gegeven worden).
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik vind het ook té vaak stil leggen van het spel, buitenspel (zonder dat spits nog doorloopt), voorzetten met overtreding die te lang in de lucht zijn worden afgefloten, 2 spelers op elkaar botsen, speler valt over speler op de grond.. weer vrije trap, weer gele kaart.Ricloo86 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 10:54:
Ja en als je er wat aan kan doen kun je het oefenen en er rekening mee houden, maar dat kan dus niet.
PES is wat overdreven, maar FIFA is compleet doorgeslagen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mn dreamgame redeemcode weigert voor de pc.. Iemand enig idee of dat een tijdje duurt?
Weet iemand hier een workaround voor? IK kan via google niet vinden.SmokingCrop schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 14:54:
Ongelooflijk dat je nog steeds elke keer je taal moet kiezen aan het begin van het spel..
Wanneer gaan ze eens leren dat gewoon in de settings te stoppen.
Gaat om de PC editie: het spel starten geeft een menu met spelen, instellingen, taal en afsluiten. Daarna kom je gelijk ingame in een menu met taalkeuze, mn die 2e wil ik kwijt.
Klein foutje in career mode gemaakt...
M'n salarisbudget is op, weet iemand hoe ik dit eventueel kan fixen? Ik kan nu namelijk geen contracten verlengen...
M'n salarisbudget is op, weet iemand hoe ik dit eventueel kan fixen? Ik kan nu namelijk geen contracten verlengen...
Allebei op? Onder tabblad transfer kun je budget verdeling verschuiven.Exterminator schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 07:38:
Klein foutje in career mode gemaakt...
Daarnaast kan je bij office meer budget aanvragen van de club. Dan moet je wel bepaalde beloftes maken, en niet teveel vragen want dan zeggen ze gewoon nee.
Als je op t punt staat een toernooi te winnen dan kun je ook op dat geld wachten.
Afgelopen weken op vakantie geweest en de release van Fifa 16 is een beetje aan mij voorbij gegaan. Heb de demo een keer of 2 gespeeld voor die tijd en die speelde best lekker vind ik.
Nu het spel uit is en jullie er waarschijnlijk aardig wat uurtjes in hebben zitten, hoe bevalt het? Is het echt een verbetering tov 15? Wil voor mezelf de afweging maken of ik m uberhaupt ga kopen of niet.
Nu het spel uit is en jullie er waarschijnlijk aardig wat uurtjes in hebben zitten, hoe bevalt het? Is het echt een verbetering tov 15? Wil voor mezelf de afweging maken of ik m uberhaupt ga kopen of niet.
Terugscrollen helpt wel, maar deze review zal 90% van je vragen wel beantwoorden:veldkampj schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:40:
Afgelopen weken op vakantie geweest en de release van Fifa 16 is een beetje aan mij voorbij gegaan. Heb de demo een keer of 2 gespeeld voor die tijd en die speelde best lekker vind ik.
reviews: FIFA 16 - Niet langer de allerbeste
Ik had al een beetje teruggelezen idd en las al wat irritatie puntjes.Afvalzak schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:13:
[...]
Terugscrollen helpt wel, maar deze review zal 90% van je vragen wel beantwoorden:
reviews: FIFA 16 - Niet langer de allerbeste
Reviews van websites hecht ik weinig waarde aan. Vaak zijn die vele malen positiever dan de gebruikers zelf. Vandaar dat ik hier om meningen vraag
Vind het echt een verbetering t.o.v. 15.veldkampj schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 09:40:
Je moet nu echt veel meer voetballen, de ene noemt het traag ik noem het realistisch (dat is ieder zijn mening natuurlijk)
Word wel een beetje moe van de vele overtredingen waardoor het spel stil ligt en de kansloze pingels mee en tegen (zal elkaar wel opheffen)
Echter in de finale van een draft wel erg zuur om in de laatste minuut een onterechte pingel tegen te krijgen.
Met je keeper als een gek gaan dansen: vaak schieten ze dan door het middenRicloo86 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 10:32:
[...]
Vind het echt een verbetering t.o.v. 15.
Je moet nu echt veel meer voetballen, de ene noemt het traag ik noem het realistisch (dat is ieder zijn mening natuurlijk)
Word wel een beetje moe van de vele overtredingen waardoor het spel stil ligt en de kansloze pingels mee en tegen (zal elkaar wel opheffen)
Echter in de finale van een draft wel erg zuur om in de laatste minuut een onterechte pingel tegen te krijgen.
Gisteren laatste minuut 2-2, penal tegen, bovenstaande scenario, snelle counter en 3-2 gemaakt. Prachtig!
Ja het grootste probleem is imho het geen wat in de Tweakers review ook staat, dat het geheel nogal traag kán zijn.
Tegenstander die 3 min. aan het overspelen is, ingooi, slechte aanname, bal eruit, weer ingooi en dat 3 keer achter elkaar.
En natuurlijk elke beuk is een vrije trap tegen.
Tegenstander die 3 min. aan het overspelen is, ingooi, slechte aanname, bal eruit, weer ingooi en dat 3 keer achter elkaar.
En natuurlijk elke beuk is een vrije trap tegen.
Even een vraagje. Speelt er iemand career mode Player. Ik ben spits maar mijn match ratings kelderen enorm. Enige wat mij vaak redt is een doelpunt waardoor ik, als ik mazzel heb, eindig met een magere 7.
Het spel vindt dat ik kennelijk te vaak uit positie loop. Ik probeer zoveel mogelijk rond de middencirkel te blijven en zeker niet achter elke bal aan te rennen omdat mijn stamina enorm terug loopt dan.
Even nog een kleine frustratie!! Wat kan die AI vreselijk slecht afmaken zeg! Ik heb belangrijke momenten waarbij, in de 88ste minuut bijvoorbeeld, een speler het presteert om voor een leeg doel de ver over te schieten. Of dit moet een soort toevoeging zijn op het realisme van het spel.
Dit is op professional niveau
Het spel vindt dat ik kennelijk te vaak uit positie loop. Ik probeer zoveel mogelijk rond de middencirkel te blijven en zeker niet achter elke bal aan te rennen omdat mijn stamina enorm terug loopt dan.
Even nog een kleine frustratie!! Wat kan die AI vreselijk slecht afmaken zeg! Ik heb belangrijke momenten waarbij, in de 88ste minuut bijvoorbeeld, een speler het presteert om voor een leeg doel de ver over te schieten. Of dit moet een soort toevoeging zijn op het realisme van het spel.
Ik heb ook een leuke computer..
Waarom speel je niet met het hele team, vind ik persoonlijk heel wat makkelijker en wat vermakelijker, dan blijft je speler gewoon in positie lopen. Het kan ook zijn dat je een spits gemaakt hebt maar dat je op linksbuiten word opgesteld? Dat al eens gecheckt?Tranzy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:46:
Even een vraagje. Speelt er iemand career mode Player. Ik ben spits maar mijn match ratings kelderen enorm. Enige wat mij vaak redt is een doelpunt waardoor ik, als ik mazzel heb, eindig met een magere 7.
Wat betreft de AI? bij welke teams speel je? een engelse 3e divisie schiet uiteraard wat slechte dan een Premier league speler.?
Dat is wel een idee ja om met het hele team te spelen ja. Eigenlijk doe ik dat nooit. Is inderdaad wel leuker.
Ik sta gewoon als diepste (enige) spits opgesteld.
Speel met Feyenoord btw.
Speel met Feyenoord btw.
Er zit volgens mij een bug in met die matchrating, meeste matchen haal ik gewoon 9+, maar soms merk ik op dat je geen punten krijgt voor zaken waar je normaal wel punten krijgt en dat er continu punten afgaan terwijl je gewoon op de goede positie staat etc..
Een goal lijkt dat soms te fixen, maar ook niet altijd..
Een goal lijkt dat soms te fixen, maar ook niet altijd..
Dan moet je Immers niet laten schietenTranzy schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 15:01:
Dat is wel een idee ja om met het hele team te spelen ja. Eigenlijk doe ik dat nooit. Is inderdaad wel leuker.
Speel met Feyenoord btw.
Ben inmiddels helemaal klaar met FIFA 16,
Bij Fut disconnecte 50% van mijn wedstrijden en kreeg ik geen munten of verloor ik mijn token bij draft.
Begonnen met Proclubs... Is mijn Pro gereset... Erg vervelend en weer opnieuw begonnen...
Zojuist is mn PRO ALWEER!!! gereset!! ben er echt HELEMAAL klaar mee!
Bij Fut disconnecte 50% van mijn wedstrijden en kreeg ik geen munten of verloor ik mijn token bij draft.
Begonnen met Proclubs... Is mijn Pro gereset... Erg vervelend en weer opnieuw begonnen...
Dit is een bekend probleem.038Zwolle schreef op woensdag 07 oktober 2015 @ 01:40:
Ben inmiddels helemaal klaar met FIFA 16,
Zorg dat als je team niet voor "next match" kiest of je aanvoerder (bij ons altijd de any) stapt eruit dat je je rating van je pro checkt.
vaak zet hij hem terug naar 78, je moet dan even uit het opstellingscherm en weer terug, dan heb je je goede stats.
Hij onthoud anders de rating na dat potje en dan ben je het haasje.
Haha..

Spelend als team bereik ik veel meer mee. Je hebt inderdaad meer controle. Maar op deze manier kan je net zo goed als manager spelen. Ik ben alleen niet zo'n fan van het hele mananger's gedeelte. Ik wil gewoon voetballen en hooguit opstelling en wisselspelers bepalen. Net als met race spellen wil ik gewoon racen... en niet per se mijn auto hoeven te tunen steeds.
[ Voor 49% gewijzigd door Tranzy op 07-10-2015 10:09 ]
Ik loop nu inderdaad ook tegen wat veelgenoemde mankementjes op. Spelers die paar minuten voor tijd 1:1 met keeper staan en de bal naar de sterren knallen, penalty's zonder kaarten en zonder reden, veel gepingel. Maar ik heb al enkele jaren geen FIFA gespeeld en onlangs zat die bij mijn PS4 aanschaf bij, dus ik ben ook nog volop in ontdekking. Ook om die reden spelniveau op amateur gezet. Maar gisteren was met een steekpass alles een goal. Toornstra bijv. 3 schoten op doel, 3x een goal
. Dus vanavond maar eens wat pittiger zetten. Maar veel rondspelen helpt je wel om het te controleren en het lijkt alsof je minder wordt "geholpen" dan voorheen bij FIFA.
Momenteel speel ik enkel de managerscareer. Is dit te combineren met spelerscareer? Of speel je het beiden afzonderlijk (nog niet in verdiept namelijk, heb er pas 2 wedstrijden op zitten
).
Momenteel speel ik enkel de managerscareer. Is dit te combineren met spelerscareer? Of speel je het beiden afzonderlijk (nog niet in verdiept namelijk, heb er pas 2 wedstrijden op zitten
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
PS4 aanschaffen en je Fifa16 omruilen voor de PS4 versie?
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
Ik scoorde gister met met mijn offline prof mijn eerste doelpunt in zo'n oefenwedstrijd stond daarna davy Klaassen op het scorebord
,iemand dit al meegemaakt?
FIFA16 verkopen voor € 40-50 en de PS4/FIFA16 bundel voor € 370 kopensjorremans schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:41:
PS4 aanschaffen en je Fifa16 omruilen voor de PS4 versie?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
ik en mijn broertje hebben week geleden een ps4 gekocht met fifa 16. Wij willen graag allebei een aparte fifa ultimate team hebben. Ik dacht dat je daarvoor 2 accounts moet hebben. Wij hebben 2 controllers. Ik heb wel iets gehoord over primaire en secundaire met accounts ofzo, ik weet niet of dat wat is. Ik snap nog weinig van de ps4.
Wie kan mij zo duidelijk en precies mogelijk uitleggen hoe dit moet?!?
Was de nieuwe FIFA 16 patch 1.02 nu al live? Zouden weer wat fixes in zitten voor keeper.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Voor PS4 en PC wel. XBONE moest nog komen.
je moet dan inderdaad een tweede account aanmaken, als je de ps4 opstart krijg (ik tenminste wel) de optie het account te selecteren waarop je wil inloggen. vgm kun je daar ook een tweede account aanmakenVerwijderd schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 14:57:
ik en mijn broertje hebben week geleden een ps4 gekocht met fifa 16. Wij willen graag allebei een aparte fifa ultimate team hebben. Ik dacht dat je daarvoor 2 accounts moet hebben. Wij hebben 2 controllers. Ik heb wel iets gehoord over primaire en secundaire met accounts ofzo, ik weet niet of dat wat is. Ik snap nog weinig van de ps4.
Verwijderd
Er staat controller 1 en controller 2, maar, kan dat ook met 1 PSNetwork??rhgraboy schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:34:
[...]
je moet dan inderdaad een tweede account aanmaken, als je de ps4 opstart krijg (ik tenminste wel) de optie het account te selecteren waarop je wil inloggen. vgm kun je daar ook een tweede account aanmaken
Ah gezien ik nog ook PS4 meldingen zie van playerresets, zat dat dus blijkbaar nog niet in de 1.02.Boinkie schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:16:
Voor PS4 en PC wel. XBONE moest nog komen.
Ja speelt weer als FIFA 15,altijd goeie first touches, perfecte passen uit allerlei richtingen.SinergyX schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 15:11:
Was de nieuwe FIFA 16 patch 1.02 nu al live? Zouden weer wat fixes in zitten voor keeper.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Werkelijk?e1ndbaas schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 16:59:
[...]
Ja speelt weer als FIFA 15,altijd goeie first touches, perfecte passen uit allerlei richtingen.

Verwijderd
k en mijn broertje hebben week geleden een ps4 gekocht met fifa 16. Wij willen graag allebei een aparte fifa ultimate team hebben. Ik dacht dat je daarvoor 2 accounts moet hebben. Wij hebben 2 controllers. Ik heb wel iets gehoord over primaire en secundaire met accounts ofzo, ik weet niet of dat wat is. Ik snap nog weinig van de ps4.
(ik weet dat ik dit eerder heb gepost maar wil graag snel een reactie)
(ik weet dat ik dit eerder heb gepost maar wil graag snel een reactie)
Verwijderd
Ik snap niet wat ze daar zeggen. Ik kan wel beetje engels, maar niet zo goed, en leg het ff gwn makkelijk in het nederlands uit
Nederlands is al een probleem zie ik. Ik zal een tip geven. 2 accounts aanmaken met verschillende adressen en je komt een heel eind.
In de release notes van de nieuwe xbox one patch staat o.a. verbinding met controller wordt niet langer verbroken in FIFA 16: FUT.
Echter na het installeren van de patch is de controller 4x uitgevallen tijdens 1 wedstrijd in fut...
Meer mensen die dit ervaren?
Echter na het installeren van de patch is de controller 4x uitgevallen tijdens 1 wedstrijd in fut...
Meer mensen die dit ervaren?
Heb de demo nu flink gespeeld, en het spijt me, maar als ik eerlijk ben dan vind ik deze game....
Mega vet! Ga hem zeker halen.
--
Ff een vraag, als je competitie speelt. En je begint aan je 2de seizoen.
Dan zijn er dus clubs gedegradeerd, en komen er een of twee andere voor terug. Toch?
Als dit zo is, bij de eredivisie, zit NAC hier toevallig bij?
Hoop het echt.
Zou ook realistisch zijn, want we draaien als een trein in de Jupiler dit jaar.
De Fyra wel te verstaan....
--
Dan zijn er dus clubs gedegradeerd, en komen er een of twee andere voor terug. Toch?
Hoop het echt.
[ Voor 58% gewijzigd door Turfschipper op 09-10-2015 03:58 ]
Scoren jullie weleens corners? Keeper heeft veel als die uit komt.
Zag gister wel een mooie corner, die bij de 1e paal er in ging met een kopbal.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Eerste paal is inderdaad wel effectief. Scoor regelmatig een corner ja. Gewoon niet te dicht op de keeper leggen en probeer een speler te bedienen die ook echt goed kan koppen.
Wat me opvalt is dat ik veel vaker een omhaal scoor als in FIFA 14 en FIFA 15, dit lijkt dus weer makkelijker geworden, want mijn skills zijn niet verbeterd.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Wat je moet doen, is de bal op de 11 meter plaatsen, het liefst nog een meter erachter. Meestal is dat te ver voor de keeper en kan een lange speler op doel koppen.Mars18 schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 06:48:
Scoren jullie weleens corners? Keeper heeft veel als die uit komt.
Helaas geen promotie/degradatie in de Nederlandse competities - de Jupiler League zit niet in het spel. De Eredivisie blijft altijd uit dezelfde clubs bestaan. Ik hoop er al jaren op, maar helaas, vooralsnog niet.Turfschipper schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 03:53:
Heb de demo nu flink gespeeld, en het spijt me, maar als ik eerlijk ben dan vind ik deze game....
--
Hoop het echt.
De grotere competities (bijvoorbeeld Duitsland, Engeland) hebben wel promotie/degradatie.
Ja, nog niet opgevallen dan?
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Nope. Keeper blijft ruk, drones blijven bagger, scheids snapt het spel nog steeds niet, pro resets komen nog voor, wat hebben ze eigenlijk wel gepatched?
Verwijderd
Vaak is het commentaar ook bagger. Uitspraken over dingen die helemaal niet zijn gebeurd.
Het is wel nederlands commentaar, of is het engels beter?
Engels is 10x beter. Engels is niet perfect, natuurlijk, maar Nederlands heb ik al jaren niet en ik hoor van vrienden constant dat het nergens op slaat wat ze zeggen, terwijl het bij mij 99% wel correct is.Verwijderd schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:18:
Vaak is het commentaar ook bagger. Uitspraken over dingen die helemaal niet zijn gebeurd.
Niet vernieuwend, en vaak niet heel goed, maar ook niet fout.
Engels is inderdaad stukken beter, is natuurlijk ook meer aandacht aan besteed. Commentaar zit er bij mij ook regelmatig naast. Daarnaast zit er weinig variatie in het commentaar, het is vaak hetzelfde. Nederlands commentaar is leuk voor de eerste drie wedstrijden, daarna zet ik het helemaal uit. Voegt in mijn ogen niets toe aan het spel.NibborSneffets schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 12:22:
[...]
Engels is 10x beter. Engels is niet perfect, natuurlijk, maar Nederlands heb ik al jaren niet en ik hoor van vrienden constant dat het nergens op slaat wat ze zeggen, terwijl het bij mij 99% wel correct is.
Niet vernieuwend, en vaak niet heel goed, maar ook niet fout.
Verwijderd
Doe ik iets verkeerd dat spelers die in de zomer getransferd zijn, niet bij je selectie zitten bij online friendlies? Speelde gisteren met United en had Hernandez en Januzay erin staan. Martial was niet te vinden. Memphis vreemd genoeg wel.
ik heb precies hetzelfde gehad. Nu heb ik weer wat anders... al mijn unlockte dingen zijn ineens weg en begin weer met mijn prof vanaf 0ettie1990 schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 09:24:
Ik scoorde gister met met mijn offline prof mijn eerste doelpunt in zo'n oefenwedstrijd stond daarna davy Klaassen op het scorebord,iemand dit al meegemaakt?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Kwam door die bug waarmee je via het bekijken van andere spelers in de ranglijsten ineens al die specialiteiten die zij hadden kreeg denk ik.
Nee, die zijn gewoon gereset/removed, het 'alles kwijt' moeten ze nog steeds fixen.dutchgio schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 11:05:
Kwam door die bug waarmee je via het bekijken van andere spelers in de ranglijsten ineens al die specialiteiten die zij hadden kreeg denk ik.
Ok kan iemand mij dit alsjeblieft eens uitleggen.
Ik heb FIFA altijd een dom spel gevonden, omdat voetbal me niets interesseerde.
Echter, na een jongensavond waar we een toernooi deden me toch goed vermaakt.
Heb dus maar eens FIFA 16 aangeschaft, om online wat te oefenen zodat ik niet geheel canonfodder ben.
Punt is... ik word echt gek van het spel.
De skillgames zijn ook bedroevend. Daar wordt niks uitgelegd, je kunt alleen je vaardigheden testen.
Heb dus maar eens FIFA 16 aangeschaft, om online wat te oefenen zodat ik niet geheel canonfodder ben.
Punt is... ik word echt gek van het spel.
- Er zijn knoppen die mij niet zijn uitgelegd, en die ik ook in de controls niet kan terugvinden want iedereen waar ik online tegen speel kan dingen die ik niet kan.
- Ik zit in division 7, dus het gaat niet helemaal slecht, maar HOE verdedig je in godsnaam?!
Ik gebruik left-trigger, maar dan nog lopen ze door een groepje van 3 van mijn verdedigers heen, of slagen er zelfs in een pass te doen. Elke keer als ik maar naar de B-knop kijk word het spel stilgelegd en ben ik ook de bal weer kwijt. End-match heb ik 28 tackles (geen slidings(!), en de tegenstander hooguit 3 of 4. - Zodra er een tegenstander binnen een straal van 3 meter van mijn speler met balbezit komt ben ik hem sowieso kwijt. Hij trekt mij aan de grond, of passeert mij terwijl ik met Ronaldo in volle sprint ben. Ik weet dat je B snel achter elkaar kunt indrukken, maar als ik dat doe kan ik NOOIT zo verdedigen als anderen dat wel bij mij kunnen.
- Je kunt lefttrigger gebruiken om balbezit te houden schijnbaar. Moet je deze zsm tappen, of juist timen op moment dat tegenstander probeert af te pakken, of constant inhouden??
De skillgames zijn ook bedroevend. Daar wordt niks uitgelegd, je kunt alleen je vaardigheden testen.
[ Voor 34% gewijzigd door DutchManticore op 13-10-2015 00:48 ]
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Druk eens je rechterstick in.. Dan krijg je de FIFA Trainer, ook in je skillgames.DutchManticore schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 00:41:
Ok kan iemand mij dit alsjeblieft eens uitleggen.
Punt is... ik word echt gek van het spel.Heeft iemand zin en tijd om mij dit even uit te leggen want ik ben klaar om dit spel in de hoek te gooien zo. Het voelt echt continu oneerlijk, omdat ik gewoon niet weet, noch kan vinden, hoe het werkt.
- Er zijn knoppen die mij niet zijn uitgelegd, en die ik ook in de controls niet kan terugvinden want iedereen waar ik online tegen speel kan dingen die ik niet kan.
- Ik zit in division 7, dus het gaat niet helemaal slecht, maar HOE verdedig je in godsnaam?!
Ik gebruik left-trigger, maar dan nog lopen ze door een groepje van 3 van mijn verdedigers heen, of slagen er zelfs in een pass te doen. Elke keer als ik maar naar de B-knop kijk word het spel stilgelegd en ben ik ook de bal weer kwijt. End-match heb ik 28 tackles (geen slidings(!), en de tegenstander hooguit 3 of 4.- Zodra er een tegenstander binnen een straal van 3 meter van mijn speler met balbezit komt ben ik hem sowieso kwijt. Hij trekt mij aan de grond, of passeert mij terwijl ik met Ronaldo in volle sprint ben. Ik weet dat je B snel achter elkaar kunt indrukken, maar als ik dat doe kan ik NOOIT zo verdedigen als anderen dat wel bij mij kunnen.
- Je kunt lefttrigger gebruiken om balbezit te houden schijnbaar. Moet je deze zsm tappen, of juist timen op moment dat tegenstander probeert af te pakken, of constant inhouden??
Verwijderd
Qua verdedigen moet ik nog héél wat oefenen, maar gelukkig ben ik niet de enige!
Ik vind het tevens wat overdreven dat de keeper van de CPU vaak meekomt in de laatste minuten van een wedstrijd terwijl ik 2-0 voorsta. Bij een stand van 1-0 kan ik me het wel voorstellen, maar nu is de kans groter dat ik 3-0 scoor uit de counter dan dat de CPU 2-1 maakt.
Ik vind het tevens wat overdreven dat de keeper van de CPU vaak meekomt in de laatste minuten van een wedstrijd terwijl ik 2-0 voorsta. Bij een stand van 1-0 kan ik me het wel voorstellen, maar nu is de kans groter dat ik 3-0 scoor uit de counter dan dat de CPU 2-1 maakt.
Ja ik zie daar alleen weinig echte hulp met verdedigen instaan.Razorbite schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 08:20:
[...]
Druk eens je rechterstick in.. Dan krijg je de FIFA Trainer, ook in je skillgames.
Er staat bijvoorbeeld dat de linker trigger balbezit helpt houden, maar vervolgens wordt niet uitgelegd hoe dat dan zou moeten?
Moet ik het indrukken timen, moet ik gewoon mashen, moet ik hem inhouden?
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
lefttrigger inhouden als je bal aan de voet hebt, wordt de bal afgeschermd. Ligt aan je speler stats hoe goed dit lukt.
Met verdedigen zo weinig mogelijk de sprintknop ingedrukt houden. Gebruik de contain knop of de jockey knop anders ren je er iedere keer langs. Tackle knop kan je gebruiken om even het shirt vast te pakken, zowal als verdediger of als aanvaller om in een sprint erlangs te komen. Tacklke knop bij het verdedigen moet je zeer goed timen want je speler stapt in. Als je dit verkeerd doet dan is de aanvallen er meteen langs.
Met verdedigen zo weinig mogelijk de sprintknop ingedrukt houden. Gebruik de contain knop of de jockey knop anders ren je er iedere keer langs. Tackle knop kan je gebruiken om even het shirt vast te pakken, zowal als verdediger of als aanvaller om in een sprint erlangs te komen. Tacklke knop bij het verdedigen moet je zeer goed timen want je speler stapt in. Als je dit verkeerd doet dan is de aanvallen er meteen langs.
Of de oldskool manier van verdedigen gebruiken als het nieuwe verdedigen (hoewel ondertussen ook al een jaar of 3/4) je niet ligt. Weet uit mn hoofd alleen niet waar je dit aan moet zetten
Sowieso gaat er een wereld voor je open als je de rechter thumbstick gaat gebruiken. Denk dat je die nog niet gebruikt namelijk, enige manier om tegenstanders goed uit te spelen online. Beetje dit verhaal:
http://www.fifauteam.com/fifa-16-skill-moves-guide/
Verdedigen is ook niet mijn sterkste punt trouwens, tegenstander loopt te vaak gewoon langs mijn mannetjes.
http://www.fifauteam.com/fifa-16-skill-moves-guide/
Verdedigen is ook niet mijn sterkste punt trouwens, tegenstander loopt te vaak gewoon langs mijn mannetjes.
[ Voor 17% gewijzigd door shenr op 13-10-2015 17:14 ]
bij optionsveldkampj schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 15:20:
Of de oldskool manier van verdedigen gebruiken als het nieuwe verdedigen (hoewel ondertussen ook al een jaar of 3/4) je niet ligt. Weet uit mn hoofd alleen niet waar je dit aan moet zetten
kan volgens mij niet online overigens....
Is inderdaad alleen nog offline mogelijk, ze wilde toch beetje eerlijkheid houdenptholemy schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 09:15:
[...]
bij options
kan volgens mij niet online overigens....
Als ik career mode speel zie ik de computer de bal soms heel ver voor zich uitspelen en er achteraan rennen. Ik kan deze functie niet gevonden krijgen. iemand een idee hoe dit werkt? ik speel de X1
De rechter stick 2 keer snel achter elkaar naar de kant die je op rent duwen, dan speel je de bal heel ver voor je uit. 1 keer kan ook, voor als je minder ruimte hebt.
Een keer dat deed ik altijd al. Twee keer (vrij logisch ook) was me nergens opgevallen.dutchgio schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 11:23:
De rechter stick 2 keer snel achter elkaar naar de kant die je op rent duwen, dan speel je de bal heel ver voor je uit. 1 keer kan ook, voor als je minder ruimte hebt.
Bedankt
Gisteren een mail gekregen van EA Games. Voor zowel FIFA 15 als FIFA 16:
Iemand ervaring mee?
Heel vreemd aangezien ik nóóit multiplayer speel.Hello,
We want to notify you that your FIFA 16 account has recently violated our Terms of Service by farming FIFA Coins. As a result, we have permanently blocked your EA Account.
You may violate the Terms of Service if, as determined by EA in its sole discretion, if you:
• Promote, encourage, or take part in any activity involving hacking, cracking, phishing, taking advantage of exploits or cheats and/or distribution of counterfeit software and/or virtual currency/items.
EA reserves account closure for the most serious breaches of the Terms of Service. EA can also apply it in cases where an account accumulates a number of violations over a period of time.
You can review the full Terms of Service at http://tos.ea.com/legalapp/WEBTERMS/US/en/PC/
We aim to keep everyone’s gaming experience safe, secure, and enjoyable. If you feel you have received this notice in error, please contact us at accountdisputes@ea.com.
Thank you,
EA Terms of Service
Iemand ervaring mee?
Geen ervaring mee gelukkig, maar als je nooit multiplayer speelt, moet dat wel opgelost geraken via accountdisputes@ea.com.
Je bent ook zeker dat je niet gehacked bent?
Je bent ook zeker dat je niet gehacked bent?
[ Voor 17% gewijzigd door SmokingCrop op 14-10-2015 18:51 ]
Wachtwoord wijzigen is wellicht ook een aanrader, dan sljit je zoiets in de toekomst uit...
Mochten er nog mensen zijn die FIFA gepre-orderd hebben maar niets dan met de FUT pre- order bonus doen houd ik mij aanbevolen.
Alvast bedankt
Alvast bedankt
Had vriend van mij vorig jaar ook en die speelde ook nooit FUT of multiplayer in het algemeen. Je kan het uitleggen aan EA, maar luisteren....nee hoor. Ban bleef ban bij hem.Guppiee schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 17:48:
Gisteren een mail gekregen van EA Games. Voor zowel FIFA 15 als FIFA 16:
[...]
Heel vreemd aangezien ik nóóit multiplayer speel.
Iemand ervaring mee?
PSN: Maichel
Zie je PM. speel alleen maar seizoenen in fifa, dus gebruik die code nietRicloo86 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 08:49:
Mochten er nog mensen zijn die FIFA gepre-orderd hebben maar niets dan met de FUT pre- order bonus doen houd ik mij aanbevolen.
Alvast bedankt
superB
Heeft er iemand misschien nog een lvl 45 transfer list upgrade over?
Macamba_80 ps4
Macamba_80 ps4
Thnx kerel! top!inXs schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:59:
[...]
Zie je PM. speel alleen maar seizoenen in fifa, dus gebruik die code niet
Hoe kan ik bij voorzetten de bal drukken? Ik volley en kop veel te veel ballen over na mijn zin.
2 of 3x heel snel achter elkaar op de voorzetknop drukken: houdt de bal laag. Of LB/L2 + Voorzetknop zorgt voor een soort vroege voorzet. Beetje uitproberenhomernt schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 08:42:
Hoe kan ik bij voorzetten de bal drukken? Ik volley en kop veel te veel ballen over na mijn zin.
Voor mensen die nog ouderwets offline carriere spelen net als ik: hier staan behoorlijk goeie talenten voor in je carrière..
[ Voor 6% gewijzigd door ruttger op 19-10-2015 21:07 ]
Thanks, vanavond de scouts maar eens op pad sturen....ruttger schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 21:04:
[...]
2 of 3x heel snel achter elkaar op de voorzetknop drukken: houdt de bal laag. Of LB/L2 + Voorzetknop zorgt voor een soort vroege voorzet. Beetje uitproberen![]()
Voor mensen die nog ouderwets offline carriere spelen net als ik: hier staan behoorlijk goeie talenten voor in je carrière..
Speel nu met Feyenoord, maar Middenveld en aanval is toch al binnen 1 seizoen lekker aan het groeien....
Wat een teringscheids in FIFA 16, twee penalty's en twee goals bij licht contact tussen de spelers in het strafschopgebied. Verloren met 2-3 hierdoor, voor 5$.
No problemo, succer ermee
superB
Man man man, wat kan ik slecht penalty's nemen. Als ik gewoon het groene raak, en ik doe maar 2 bars dan schiet ik de bal nog enorm naast. Als hij al de hoek in gaat... anders gaat hij door het midden.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Pff, even de frustratie uiten. Mijn controller is gelukkig nog wel heel. Maar het lijkt wel of Groningen, Excelsior en Cambuur het tikki-takka voetbal hebben uitgevonden. Carrière met Ajax gestart, elke wedstrijd gemiddeld 30-40% balbezit maar en ik word zoek getikt.. Intercepties die ze doen.....
Speel op professional btw.
Met offline fut heb ik geen veel minder moeite en gaat het de hele tijd op en neer..
Met offline fut heb ik geen veel minder moeite en gaat het de hele tijd op en neer..
PSN: Curvaa_
Wat bij mij enorm hielp, is om de penalty-oefening in de arena een aantal keren achter elkaar te spelen. Op deze manier krijg je een behoorlijke feeling hoe je controller precies anticipeert als je je pookje naar een kant toe duwt.Christiano007 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:44:
Man man man, wat kan ik slecht penalty's nemen. Als ik gewoon het groene raak, en ik doe maar 2 bars dan schiet ik de bal nog enorm naast. Als hij al de hoek in gaat... anders gaat hij door het midden.
Ook is het goed om deze oefening met zowel een goede als een slechte speler te proberen.
Pas na het schieten beginnen met mikken met de linkerstick, eventueel wachten tot de speler begint met lopen. en inderdaad max 2 streepjes.Christiano007 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 22:44:
Revive the guild!
Zelf met Ajax (ook op professional) niet zoveel last van eigenlijk. Af en toe dat ze vrij lang achterin rond blijven tikken maar verder word ik niet zoek getikt ofzo.Curva schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 23:46:
Pff, even de frustratie uiten. Mijn controller is gelukkig nog wel heel. Maar het lijkt wel of Groningen, Excelsior en Cambuur het tikki-takka voetbal hebben uitgevonden. Carrière met Ajax gestart, elke wedstrijd gemiddeld 30-40% balbezit maar en ik word zoek getikt.. Intercepties die ze doen.....
Merk wel dat ik minder makkelijk een mannetje voorbij kom als in Fifa 15, alsof je daar net iets meer hulp bij kreeg ofzo.
Wat hier wel al vaker is geroepen: de scheids.. man man man, ga zaalvoetbal fluiten ofzo. Had laatst dat Gudelj bezig was een hoge bal te controleren, verdediger komt erin en ze maken dus contact. Vrije trap voor de tegenstander. U fokkin wot m8?
Anders dan dat geniet ik wel echt van Fifa 16 en vind ik het heerlijk spelen. Individuele trainingen vind ik ook een toevoeging, al simuleer ik die. Als ik die ook allemaal nog moet spelen ben ik 3 jaar bezig met een seizoen
Het iriteert mij als ik ajax pak met online seizoenen, ik dus teams tegen krijg zoals CSKA Moskou of het nationale team van België.
in divisie 4 pak ik ternauwernood nog een punt tegen CSKA maar tegen het nationale elftal van België is weinig te beginnnen als ajax zijnde...
in divisie 4 pak ik ternauwernood nog een punt tegen CSKA maar tegen het nationale elftal van België is weinig te beginnnen als ajax zijnde...
Sorry, ik ben één van die mannen die Belgische nationale team neemt.ettie1990 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:44:
Het iriteert mij als ik ajax pak met online seizoenen, ik dus teams tegen krijg zoals CSKA Moskou of het nationale team van België.

learning every day.
Tip: normaal gesproken verdedigen alle spelers muv de spits mee. Als je bijvoorbeeld 433 speelt, verdedigen de 2 buitenspelers ook mee. Althans, dat proberen ze. Omdat ze zo ver van het eigen doel zitten, voegen ze eigenlijk niet zoveel toe aan de verdediging. Maar door hun verdedigende taak verzwakt hun aanvalpotentie (omdat ze terugzakken is de afstand tot het vijandelijke doel groot en door het heen en weer rennen vermindert hun conditie). Daarom kun je ze beter voorin laten blijven. Ditzelfde geldt voor de aanvallende middenvelder bij de 4-1-2-1-2. Zelfs de RM en de LM kun je voorin laten blijven, maar dan moet je de VM wel altijd achterin laten blijven.
Bij teams als Barca/ Real Madrid valt 1 van de 2 CV's standaard aan. Ik denk dat deze CV niet zoveel toevoegt aan de aanval en de defensie enorm kwetsbaar maakt voor counters. CV's kunnen beter achterin blijven.
Bij teams als Barca/ Real Madrid valt 1 van de 2 CV's standaard aan. Ik denk dat deze CV niet zoveel toevoegt aan de aanval en de defensie enorm kwetsbaar maakt voor counters. CV's kunnen beter achterin blijven.
Met ander shirt spelen? Wil nog wel eens helpen en andere tegenstandrers opleveren. Ook nog leuk ookettie1990 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:44:
Ik irriteer me ook aan nationale teams als ik met clubs speel. In de matchmaking settings kun je instellen dat je alleen maar speelt tegen soortgelijke teams. Dus als je met een club speelt, kom je alleen clubs tegen en hetzelfde geldt voor nationale teams.ettie1990 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 12:44:
en CSKA, tsja, daar moet je gewoon van kunnen winnen
Ik bak er echt niks van, 10 gewonnen en 25 verloren online.
Heb serieus gister PES 2016 besteld.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
haha, vorig jaar div 2-3 online, nu met moeite in 6. En toch vind ik het leuk... Speel nu wel totaal anders dan ik ben gewend en dat is wel leuk in ieder geval. Gaat langzaamaan beter.Mars18 schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 07:00:
Ik bak er echt niks van, 10 gewonnen en 25 verloren online.
Ken ik ook.ptholemy schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 10:22:
[...]
haha, vorig jaar div 2-3 online, nu met moeite in 6. En toch vind ik het leuk... Speel nu wel totaal anders dan ik ben gewend en dat is wel leuk in ieder geval. Gaat langzaamaan beter.
Vorig jaar DIV 1-2 zowel seizoenen als FUT nu zit ik vast op 3.
Als je kijkt bij klassementen is het ook wel duidelijk waarom.
Er zitten in de hogere divisies véél minder mensen dan op F15 het geval was.
learning every day.
Heerlijk spel zeg, voor de zoveelste keer in een week kan ik mijn spel niet starten vanwege een crash...pas na een reinstall doet ie het weer.
Ook hier moeite met fifa. Ik ben gestopt met sprinten. En dat is al een nieuw begin. Ook kampioen geworden van divisie 8 
Gister kwam ik toch weer tegen een speler die mij helemaal zoek dribbelde. Ik snap echt niet hoe hij dat deed. Hij kon gerust het hele veld oversteken met een matige verdediger zonder dat ik de bal kon pakken. Ook op snelheid..
Vind iemand het leuk om vanavond tegen mij te spelen op de PS4? Gewoon voor de fun en om elkaar wat tips te geven.
Gister kwam ik toch weer tegen een speler die mij helemaal zoek dribbelde. Ik snap echt niet hoe hij dat deed. Hij kon gerust het hele veld oversteken met een matige verdediger zonder dat ik de bal kon pakken. Ook op snelheid..
Vind iemand het leuk om vanavond tegen mij te spelen op de PS4? Gewoon voor de fun en om elkaar wat tips te geven.
[ Voor 90% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 26-10-2015 10:39 ]
zit nu in div 4. gelijk stuk lastiger weer. 3 gespeeld, 2 punten gepakt. Wel spannende wedstrijden (met veeeel frustraties)SoulsOnFire schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:00:
[...]
Ken ik ook.
Vorig jaar DIV 1-2 zowel seizoenen als FUT nu zit ik vast op 3.
Als je kijkt bij klassementen is het ook wel duidelijk waarom.
Er zitten in de hogere divisies véél minder mensen dan op F15 het geval was.