Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Spud82 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:08:
Ben er nog niet intensief mee aan de slag gegaan, maar op het eerste gezicht bevallen de gameplay-veranderingen t.o.v. Fifa 15 me prima. Ik was sowieso al wel een opbouwer/rondtikker.

Wat wel echt vervelend begint te worden, maar dat kan aan mij liggen, is de scheids. Ik krijg nagenoeg elke wedstrijd wel een keer een penalty tegen voor ogenschijnlijk correcte ingrepen. Iemand daar nog tips voor?
Probeer nooit rechtstreeks op je tegenstander in te lopen. Zeker nu de skillmoves belangrijker geworden zijn. Laat een 2de verdediger helpen door beide gewoon voor de man te gaan staan of naast hem mee te lopen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warfare
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-09 15:22
Waarom zit er eigenlijk geen handleiding bij het spel, of een degelijk overzicht van special moves en hoe je ze uit moet voeren. Rare gang van zaken wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
Spud82 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:08:
Ben er nog niet intensief mee aan de slag gegaan, maar op het eerste gezicht bevallen de gameplay-veranderingen t.o.v. Fifa 15 me prima. Ik was sowieso al wel een opbouwer/rondtikker.

Wat wel echt vervelend begint te worden, maar dat kan aan mij liggen, is de scheids. Ik krijg nagenoeg elke wedstrijd wel een keer een penalty tegen voor ogenschijnlijk correcte ingrepen. Iemand daar nog tips voor?
ik ook. zeer irritant. gelukkig gisteren ook een mee gekregen. 2-2 laatste minuut :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Warfare schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:24:
Waarom zit er eigenlijk geen handleiding bij het spel, of een degelijk overzicht van special moves en hoe je ze uit moet voeren. Rare gang van zaken wmb.
Zit er gewoon in hoor, bij de opties ergens.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Arwintju schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:47:
[...]

denk jij ook dat dat komt doordat mensen het spel nog als Fifa 15 spelen? Dat heb ik hier al meerdere malen gezegd en ik denk echt dat het zo is. Dit zal jij misschien ook wel zo ervaren.
Dat denk ik inderdaad en ik moet zeggen dat ik daar zelf ook last van heb gehad bij de verschillende potjes op de Gamescom en demo. Je vraagt je af of de game nou zo slecht is (wat in die 2 versies natuurlijk nog wel wat meer was dan nu, omdat nog e.e.a. geoptimaliseerd moest worden) of dat je er zelf helemaal niks van kan. Uiteindelijk was het denk ik meer het laatste dan het eerste. En ik moet zeggen hoe meer je FIFA 16 speelt je er echt steeds beter in word (en ik had het geluk dat ik al door eerdere speelsessies er goed aan mee overweg ben leren gaan). Iemand die minder de demo gespeeld heeft zal FIFA 16 snel op de FIFA 15 manier gaan spelen (en zeker als je dan veel op pace speelde) dan is de nieuwe FIFA gewoon echt een stuk pittiger.
Bean77 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:57:
[...]

hier ook totaal geen dc gehad.
Lijkt wel of je de klagers harder hoort dan het merendeel? van de spelers die er geen last van hebben.
Dit zal je altijd blijven houden. Mensen gaan er vanuit dat iets goed gaat en zullen dat dan niet vermelden. Pas als het fout gaat zal je er wat over zeggen. Er zijn dus gelukkig ook veel spelers zonder problemen en laten we hopen dat het voor de rest snel opgelost gaat worden.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Goh wat rennen ze snel en bewegen ze fel op mijn scherm. O... wacht dat is Barca tegen leverkusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
manual voelt bugged. steekpass op manual gezet, klein tikje en gelijk een torpedo. lijkt me niet horen. seasons btw. verder maak ik te veel fouten. zelfs degradatie naar div. 9 dreigt. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Euhm..

Blijkbaar stond mijn Fifa account bij een vriend ingesteld? Hij heeft hem nu unlinked maar ik kan geen FUT meer opstarten. Ik heb wel de keuze om te relinken maar dan komt hij automatisch weer op zijn account, ik kan dus geen nieuw account aangeven.

Als ik op de site van Fifa kijkt toont hij op mijn account ook geen level of iets dergelijks, iemand enig idee hoe ik hem aan mijn account kan koppelen? Ik zie het nergens terug ;( (het gaat om xbox one).

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ADDG
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:42
Ik weet niet wat het is met deze versie maar verdedigen lukt me nog totaal niet in seasons. De aanvallers lopen me alle kanten voorbij en kan maar nauwelijks af en toe een wedstrijd winnen in seasons. Gelukkig lukt het scoren nog wel aardig.

Ik ben niet bepaald een goed speler maar in Fifa 15 wist ik nog wel redelijk te verdedigen en redde ik het tot divisie 6, nu kom ik divisie 9 nog niet eens uit. Het zal wel gewoon wennen zijn en meer oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
ADDG schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 21:59:
Ik weet niet wat het is met deze versie maar verdedigen lukt me nog totaal niet in seasons. De aanvallers lopen me alle kanten voorbij en kan maar nauwelijks af en toe een wedstrijd winnen in seasons. Gelukkig lukt het scoren nog wel aardig.

Ik ben niet bepaald een goed speler maar in Fifa 15 wist ik nog wel redelijk te verdedigen en redde ik het tot divisie 6, nu kom ik divisie 9 nog niet eens uit. Het zal wel gewoon wennen zijn en meer oefenen.
De betere spelers zitten nu nog laag waardoor je nu betere tegenstanders hebt dan dat je in divisie 6 had. Ik zit al jaren in divisie 1, maar nu ook nog maar in 9 omdat ik nog niet veel online heb gespeeld.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:35
Het begint bij mij na 2 dagen enigszins te lopen, wat ik ben er vaak vanaf getikt zeg. Ik zie het nieuwe verdedigen als groot pluspunt. Vraag me wel af wat er met de snelheid van (snelle) buitenspelers gebeurd is, compleet onrealistisch dat je keihard ingehaald wordt door een verdediger.

T.o.v. 15 moet je wel veel meer nadenken om er doorheen te komen, veel meer overspelen etc. Tof maar damn wat een frustratie op het begin. Net eindelijk in divisie 7 gekomen.. bij 15 zat ik in 3 :9

[ Voor 6% gewijzigd door Electromonkey op 30-09-2015 00:47 ]

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Electromonkey schreef op woensdag 30 september 2015 @ 00:46:
Het begint bij mij na 2 dagen enigszins te lopen, wat ik ben er vaak vanaf getikt zeg. Ik zie het nieuwe verdedigen als groot pluspunt. Vraag me wel af wat er met de snelheid van (snelle) buitenspelers gebeurd is, compleet onrealistisch dat je keihard ingehaald wordt door een verdediger.

T.o.v. 15 moet je wel veel meer nadenken om er doorheen te komen, veel meer overspelen etc. Tof maar damn wat een frustratie op het begin. Net eindelijk in divisie 7 gekomen.. bij 15 zat ik in 3 :9
Een speler zonder bal is normaal gesproken sneller dan een speler met Bal, dus wat betreft de buitenspelers kan dat wel kloppen. (ok bij sommige spelers niet. maar je snapt m)

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Ik speel geen Carrière mode als speler meer.
Het rating systeem is gewoon stuk.
In de laatste 15 minuten ga ik vaak van een 9.1 naar 6.9 :S terwijl ik dan nog steeds op de goede positie speel. Het slaat echt nergens op dat je opeens zo slechte rating krijgt en dat het dus inzakt als een huis,

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

Is het niet zo dat er opeens door de manager van tactiek gewisseld wordt in de laatste 15 minuten zonder dat je het merkt, en dat je daarom in rating zakt?

Gravity is a habit that is hard to shake off.

• ptholemy
PC versie ook mensen waar het beeld volledig wegvalt tijdens een match (seasons) en dat je alt f4 moet doen (en dus verliest)? geen idee hoe dit kan...

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Het beeld is hier nog niet weggevallen, enige wat ik wat irritant vind aan de performance bij de PC versie (en wellicht ook bij de console versie) is dat de FPS helemaal in elkaar zakt bij het tonen van de cutscene wanneer een goal is gescoord.. Die 20-30 FPS is zeer goed merkbaar en vrij irritant, maar meestal skip ik het toch.. :/

• Thomas18GT
SmokingCrop schreef op woensdag 30 september 2015 @ 18:09:
Het beeld is hier nog niet weggevallen, enige wat ik wat irritant vind aan de performance bij de PC versie (en wellicht ook bij de console versie) is dat de FPS helemaal in elkaar zakt bij het tonen van de cutscene wanneer een goal is gescoord.. Die 20-30 FPS is zeer goed merkbaar en vrij irritant, maar meestal skip ik het toch.. :/
Op de PS4 (nog) geen last van gehad.

Bij mij loopt het nu eindelijk ook lekker, al 10 potjes fut achter elkaar gewonnen :+

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Iemand die het leuk vind om tegen mij online te spelen? Speel meestal met Barcelona of Bayern. Ben niet zo goed :p

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 01:22
Ik speel op de PS4 en in het begion had ik wel commentaar, maar nu niet meer. Nu vond ik op google dat je dan de instellingen van de PS4 moet veranderen. Ik heb alle mgelijkheden al geprobeert, maar bij geen één optie veranderd het.

Ik heb mij PS4 aangesloten dmv een HDMI kabel aan mijn receiver.

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11-09 22:20

Barbas

Gallego!

Ik speel Fifa 16 op de PS4, waar ik echt moeite mee heb is om een kopduel te winnen. Verlies ze bijna allemaal. Blijven oefenen erop. Daarnaast ook vaak moeite met de 1e aanname. Gelijk een verdediger in m'n nek die me de bal aftroeft.

Mejor así

• Jesserr
  • Laatst online: 15:32
Weet iemand wat je moet doen bij de assisted free kicks training? Lukt me niet in career mode. Lijkt bugged, of ik snap het niet...

Als ik schiet, of eerst een passje geef, dan fade het scherm en moet ik het opnieuw proberen. Elke keer weer. Moet je een bepaald soort vrije trap doen eerst?

(Ps4 manager career mode)

[ Voor 42% gewijzigd door Jesserr op 30-09-2015 21:14 ]

• Stflorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20-08 11:09

Stflorian

a.k.a pisang

Heb helaas standaard last van een disconnect na een FUT potje.. Ik had hier geen last van met 15 :-(

a.k.a pisang

• Thomas18GT
Jesserr schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:12:
Weet iemand wat je moet doen bij de assisted free kicks training? Lukt me niet in career mode. Lijkt bugged, of ik snap het niet...

Als ik schiet, of eerst een passje geef, dan fade het scherm en moet ik het opnieuw proberen. Elke keer weer. Moet je een bepaald soort vrije trap doen eerst?

Staat dat er niet gewoon bij dan? Hier staat er altijd precies wat je moet doen van tevoren, of als het wisselt op het moment dat je het moet doen..
Barbas schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:00:
Ik speel Fifa 16 op de PS4, waar ik echt moeite mee heb is om een kopduel te winnen. Verlies ze bijna allemaal. Blijven oefenen erop. Daarnaast ook vaak moeite met de 1e aanname. Gelijk een verdediger in m'n nek die me de bal aftroeft.
Met wat voor team speel je? Kopduels lukken hier ook niet altijd, en aannames trouwens ook niet. Je moet niet te hard inpassen, dan springt de bal gegarandeerd van je voet, ook probeer ik rekening te houden met de favoriete been van de ontvanger, al is dat best lastig.

Koppen moet je echt gewoon timen, en dus oefenen.

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik speel met Milan. Blijven oefenen dus op het timen! Gaan we doen :D

Mejor así

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Een penalty stoppen is ook lastig geworden in fifa 16. Kan de keeper niet eens een hoek in laten duiken... Ik speel op de xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:16
Weet iemand ook of er in Carreer Mode mogelijkheden zijn om de 'vorm' van spelers te verbeteren? Ik neem aan dat het laten spelen van spelers dit positief beïnvloedt, maar zijn er nog andere aspecten om rekening mee te houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Eddieee schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 01:16:
Weet iemand ook of er in Carreer Mode mogelijkheden zijn om de 'vorm' van spelers te verbeteren? Ik neem aan dat het laten spelen van spelers dit positief beïnvloedt, maar zijn er nog andere aspecten om rekening mee te houden?
player rating bij de matches wellicht, met een daling als de speler niet veel speelt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Succes vandaag allemaal met de FIWC, zou knap zijn als iemand zich plaatst.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Mars18 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 06:58:
Succes vandaag allemaal met de FIWC, zou knap zijn als iemand zich plaatst.
Doen er mensen van hier mee? Succes allemaal voor diegene die mee doen d:)b

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Barbas schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 07:04:
[...]

Doen er mensen van hier mee? Succes allemaal voor diegene die mee doen d:)b
Iedereen kan mee doen online ;) Op ps4 en Xbox one, je kan volgens mij max 90 games spelen per seizoen, en eigenlijk moet je ze allemaal winnen om te kwalificeren voor de grote wereldfinale :D

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

Ik heb die nog niet gedaan dus kan er niet over meepraten.
Had gisteren wel een probleem met de Penalty waarbij je moet stoppen met lopen zegmaar
Om een of andere reden stopt de speler niet met lopen. Kan het zijn dat je dit eerst moet ontgrendelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Gait schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:57:
Ik speel op de PS4 en in het begion had ik wel commentaar, maar nu niet meer. Nu vond ik op google dat je dan de instellingen van de PS4 moet veranderen. Ik heb alle mgelijkheden al geprobeert, maar bij geen één optie veranderd het.

Ik heb mij PS4 aangesloten dmv een HDMI kabel aan mijn receiver.
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijder fifa eens van je ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ben ik dan verder geen voortgang kwijt?

[ Voor 20% gewijzigd door Gait op 01-10-2015 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Gait schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 09:20:
Ben ik dan verder geen voortgang kwijt?
Volgens mij wel ja :(

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Volgens mij niet als je de save game gewoon in de cloud opslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Maakt eigenlijk ook niet uit, ik heb alleen nog maar online seizoenen en FUT gedaan dus dan ben ik nisk kwijt volgens mij. Zal het proberen zodra ik thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Soms moet je bv. R1 + X induwen. De uitleg staat er bij het is niet zo moeilijk je moet gewoon de juiste knoppen op de juiste moment gebruiken!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb FIFA 16 aangeschaft voor de XBOX one als prerelease, volgens mij was het zo dat je dan 40 extra speler pakketjes of zou krijgen. Ik merk daar weinig van. Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen die extra dingen van de prerelease aankoop?

Sorry als dit al eerder is gepost, kon het zo snel niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 12:42:
ik heb FIFA 16 aangeschaft voor de XBOX one als prerelease, volgens mij was het zo dat je dan 40 extra speler pakketjes of zou krijgen. Ik merk daar weinig van. Of heb ik het helemaal verkeerd begrepen die extra dingen van de prerelease aankoop?

Sorry als dit al eerder is gepost, kon het zo snel niet vinden.
Volgens mij kun je er 40 weken lang iedere week een openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razorbite schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:36:
[...]

Volgens mij kun je er 40 weken lang iedere week een openen :)
Hmm ok, volgens mij heb ik die dus nog nooit ontvangen, ga het even in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 13:53:
[...]

Hmm ok, volgens mij heb ik die dus nog nooit ontvangen, ga het even in de gaten houden :)
Ik heb ze maandag gekregen al zijn er sommige die ze niet gekregen hebben waarop EA beloofd had dat ze vandaag in uw FUT store zouden staan. Indien dit niet het geval is zou ik toch even contact zoeken met EA.
Verder is het ook mogelijk dat u uw voucher code nog niet ingegeven heeft op de store.
Heeft u hier rekening mee gehouden?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

Ik heb ze maandag gekregen al zijn er sommige die ze niet gekregen hebben waarop EA beloofd had dat ze vandaag in uw FUT store zouden staan. Indien dit niet het geval is zou ik toch even contact zoeken met EA.
Verder is het ook mogelijk dat u uw voucher code nog niet ingegeven heeft op de store.
Ik ga dat zodra ik thuis ben even controleren, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
Fifa 16 is wel "realistisch" geworden... maar vind het tot nu toe echt een $%@# game.

Hoe kan je zorgen dat je spitsen eens in de bal komen inplaats van altijd maar diep lopen?
Waarom voelt een potje voetbal alsof ik een vrachtwagen aan het besturen bent?
Wanneer je een keer ruimte hebt en die steekbal geeft en het is nog een stukje naar de achterlijn/goal halen verdedigers je altijd met gemak weer in.

Heb ongeveer een 40 potjes gespeeld, tot nu toe lijken het alleen maar schaakpotten met enorm veel bal verlies en mislukte passes op het middenveld. En wanneer gaan ze eens wat aan die rebound goals doen? 5/6 verdedigers in de 16 van mij.. tegenstander schiet op goal, keeper red maar heeft de bal niet klem en 9 van de 10 keer vliegt die weer precies in de voeten van de tegenstander. Niet echt realistisch.. zie namelijk nooit zoveel rebound goals in het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Looney1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:00:
Fifa 16 is wel "realistisch" geworden... maar vind het tot nu toe echt een $%@# game.

Hoe kan je zorgen dat je spitsen eens in de bal komen inplaats van altijd maar diep lopen?
Wanneer je een keer ruimte hebt en die steekbal geeft en het is nog een stukje naar de achterlijn/goal halen verdedigers je altijd met gemak weer in.

Hen ongeveer een 40 potjes gespeeld, tot nu toe lijken het alleen maar schaakpotten met enorm veel bal verlies en mislukte passes op het middenveld. En wanneer gaan ze eens wat aan die rebound goals doen? 5/6 verdedigers in de 16 van mij.. tegenstander schiet op goal, keeper red maar heeft de bal niet klem en 9 van de 10 keer vliegt die weer precies in de voeten van de tegenstander. Niet echt realistisch.. zie namelijk nooit zoveel rebound goals in het echt.
Ik herken het wel, het is niet meer even relaxed een potje Fifa doen. Je moet er echt voor gaan zitten en nadenken wat je doet, online dan. Misschien wel een stuk realistischer, maar of dat ook leuker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

Hen ongeveer een 40 potjes gespeeld, tot nu toe lijken het alleen maar schaakpotten met enorm veel bal verlies en mislukte passes op het middenveld. En wanneer gaan ze eens wat aan die rebound goals doen? 5/6 verdedigers in de 16 van mij.. tegenstander schiet op goal, keeper red maar heeft de bal niet klem en 9 van de 10 keer vliegt die weer precies in de voeten van de tegenstander. Niet echt realistisch.. zie namelijk nooit zoveel rebound goals in het echt.
Pas je speelstijl dan een keer aan. In plaats van lopen te zeuren dat je mislukte passes niet aankomen, misschien geef je elke keer een pass met je slechte been, sta je op je verkeerde been of sta je met de rug naar de speler. Balverlies ligt uiteindelijk ook aan jezelf hoor, voor tips, zie mijn uitleg hierboven.

Volgens mij ligt het spitsenprobleem voornamelijk aan het soort spits dat je op stelt? hier heb ik eerlijk gezegd wat minder last van. Maar als je een ander type spits hebt dan een aanspeelpunt kan ik me best voorstellen dat deze niet in de bal komen.

En wat betreft dat rennen naar de achterlijn/goal? eindelijk halen de verdedigers je een keer in, de vorige fifa's was pace veels te overpowered. Het komt eindelijk een keer op skills aan, en de mensen die dachten in de vorige fifa games heel goed te zijn, blijken dat opeens niet meer te zijn en vinden het opeens een rukgame.

!!!!!!Pas je speelstijl gewoon aan!!!!!!!

Ps. Kom maar op met de discussie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39

Ik raak ook zo idioot veel de paal. Iemand anders ook last van? Minstens 2-3 keer per wedstrijd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Swaxie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:10:
[...]

Pas je speelstijl dan een keer aan. In plaats van lopen te zeuren dat je mislukte passes niet aankomen, misschien geef je elke keer een pass met je slechte been, sta je op je verkeerde been of sta je met de rug naar de speler. Balverlies ligt uiteindelijk ook aan jezelf hoor, voor tips, zie mijn uitleg hierboven.

Volgens mij ligt het spitsenprobleem voornamelijk aan het soort spits dat je op stelt? hier heb ik eerlijk gezegd wat minder last van. Maar als je een ander type spits hebt dan een aanspeelpunt kan ik me best voorstellen dat deze niet in de bal komen.

En wat betreft dat rennen naar de achterlijn/goal? eindelijk halen de verdedigers je een keer in, de vorige fifa's was pace veels te overpowered. Het komt eindelijk een keer op skills aan, en de mensen die dachten in de vorige fifa games heel goed te zijn, blijken dat opeens niet meer te zijn en vinden het opeens een rukgame.

!!!!!!Pas je speelstijl gewoon aan!!!!!!!

Ps. Kom maar op met de discussie!
Fanboy sorry dat ik op je teentjes trap en dat ik tot op heden nog niet erg positief ben over fifa.
Ik weet natuurlijk van alle spelers in fifa wat hun goede voet is.En natuurlijk weet jij dat ik geen andere speeltijl heb geprobeerd... want jij zat natuurlijk met al die potjes naast mij mee te kijken.

En om te reageren op je pace verhaal ik speeldeoverigens nooit zo, maar als ik nu een aantal meter voorsprong heb met een snelle speler, dan zou ik toch wel wat meer voordeel verwachten... en niet dat de verdediger mij in 4 seconden alweer heeft ingehaald.

[ Voor 8% gewijzigd door Looney1984 op 01-10-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Looney1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Fanboy sorry dat ik op je teentjes trap en dat ik niet tot op heden nog niet erg positief ben over fifa.
Ik weet natuurlijk van alle spelers in fifa wat hun goede voet is.En om te reageren op je pace verhaal ik speelde overigens nooit zo, maar als ik nu een aantal meter voorsprong heb met een snelle speler, dan zou ik toch wel wat meer voordeel verwachten... en niet dat de verdediger mij in 4 seconden alweer heeft ingehaald.
Ik weet niet met welke spelers je speelt. maar in 4 seconden nog niet op de achterlijn staan? dan speel je met FC duckstad? :) :)

Ik ga ervan uit dat je met 1 team speelt toch? of speel je elke wedstrijd met een ander team? Na verloop van tijd weet je toch wel welke speler links / Rechts is? anders misschien even research doen, zal je een hele hoop frustratie schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Razorbite schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Ik raak ook zo idioot veel de paal. Iemand anders ook last van? Minstens 2-3 keer per wedstrijd..
Heb ik ook last van overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
Swaxie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Ik weet niet met welke spelers je speelt. maar in 4 seconden nog niet op de achterlijn staan? dan speel je met FC duckstad? :) :)

Ik ga ervan uit dat je met 1 team speelt toch? of speel je elke wedstrijd met een ander team? Na verloop van tijd weet je toch wel welke speler links / Rechts is? anders misschien even research doen, zal je een hele hoop frustratie schelen.
Ik speel inderdaad met andere teams, vind dat leuker dan elke keer het zelfde team te zijn. En om nou uit te zoeken wie links en rechts is van spelers voor een leuk potje gamen vind ik nou net iets teveel van het goede.

Maar goed een discussie voeren met jou ben ik wel klaar mee... al je reacties zijn gebaseerd op aannames.

En sorry dat ik je heilige fifa spelletje anders bekijk dan jij dat doet ;) hoop dat ik je niet teveel gekwetst hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Looney1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

Ik speel inderdaad met andere teams, vind dat leuker dan elke keer het zelfde team te zijn. En om nou uit te zoeken wie links en rechts is van spelers voor een leuk potje gamen vind ik nou net iets teveel van het goede.

Maar goed een discussie voeren met jou ben ik wel klaar mee... al je reacties zijn gebaseerd op aannames.

En sorry dat ik je heilige fifa spelletje anders bekijk dan jij dat doet ;) hoop dat ik je niet teveel gekwetst hebt.
Ow nee hoor, Fifa is totaal niet heilig. Kan er alleen een beetje slecht tegen dat mensen iets een k*t game vinden omdat de ontwikkelaar besluit het realisme omhoog te gooien.

je hoeft t niet uit te zoeken, je kan er ook achter komen door te gamen. maar dan moet je dan niet gan zeuren dat de ballen niet aankomen omdat je een rechtspoot met een zwak links been een bal laat geven.
Ga maar eens kijken bij Lutjebroek 3 tegen FC helm 7 bij jou in de buurt. Ik durf te wedden dat de rechtsback daar ook geen enkele bal met links goed bij zijn teamgenoot in de voetjes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
SoulsOnFire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 11:27:
[...]

Soms moet je bv. R1 + X induwen. De uitleg staat er bij het is niet zo moeilijk je moet gewoon de juiste knoppen op de juiste moment gebruiken!
Kan jij, of iemand anders, een screenshot of foto van smartphone posten om te laten zien waar dat zou moeten staan? Of ik kijk er compleet overheen, of het is bugged bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Looney1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:23:
[...]

Heeft niet echt met fanboy te maken in mijn ogen, maar eigenlijk wel een juiste reactie.

Als je voor de zoveelste keer de bal op deze wijze kwijt raakt, dan moet je dat dus niet meer doen.
Ik heb exact hetzelfde, maar probeer er op te letten en nu gaat het steeds beter.

Het komt nu neer op echt voetbal, en niet overpowered spits wegsturen. (blij dat die arcade stijl eraf is, al zorgt het mij ook nog voor de nodige frustraties)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Heeft niet echt met fanboy te maken in mijn ogen, maar eigenlijk wel een juiste reactie.

Als je voor de zoveelste keer de bal op deze wijze kwijt raakt, dan moet je dat dus niet meer doen.
Ik heb exact hetzelfde, maar probeer er op te letten en nu gaat het steeds beter.

Het komt nu neer op echt voetbal, en niet overpowered spits wegsturen. (blij dat die arcade stijl eraf is, al zorgt het mij ook nog voor de nodige frustraties)
Het kost mij ook de nodige moeite en af en toe heb ik ook de neiging om die controller ergens neer te gooien. maar doorzetten levert veel meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
Swaxie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

Ow nee hoor, Fifa is totaal niet heilig. Kan er alleen een beetje slecht tegen dat mensen iets een k*t game vinden omdat de ontwikkelaar besluit het realisme omhoog te gooien.

je hoeft t niet uit te zoeken, je kan er ook achter komen door te gamen. maar dan moet je dan niet gan zeuren dat de ballen niet aankomen omdat je een rechtspoot met een zwak links been een bal laat geven.
Ga maar eens kijken bij Lutjebroek 3 tegen FC helm 7 bij jou in de buurt. Ik durf te wedden dat de rechtsback daar ook geen enkele bal met links goed bij zijn teamgenoot in de voetjes krijgt.
Dus ik mag niet aangeven dat fifa 16 mij niet bevalt.. en jij noemt dat dan gelijk zeuren? Zeiken is als je iets elke dag en in elke post aan het herhalen bent. En goed dat je dat kan wedden... is maar net hoe iemand is.. speel zelf elke zondag om 10:00 in één of ander gehucht voetbal. Ben zelf de rechtsback en heb geen problemen om een pass met links of rechts te geven. (wederom een aanname van jou kant)

Maar goed vind deze discussie nu iets te ver gezocht, bedankt voor je nodige input en tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Looney1984 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:38:
[...]

Dus ik mag niet aangeven dat fifa 16 mij niet bevalt.. en jij noemt dat dan gelijk zeuren? Zeiken is als je iets elke dag en in elke post aan het herhalen bent. En goed dat je dat kan wedden... is maar net hoe iemand is.. speel zelf elke zondag om 10:00 in één of ander gehucht voetbal. Ben zelf de rechtsback en heb geen problemen om een pass met links of rechts te geven. (wederom een aanname van jou kant)

Maar goed vind deze discussie nu iets te ver gezocht, bedankt voor je nodige input en tips.
Tussen niet bevallen en een k*t spel zit een flink verschil:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
d:)b
Swaxie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:54:
[...]

Tussen niet bevallen en een k*t spel zit een flink verschil:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

wat een discussie! Wil je dat je spits diep loopt? stel hem in om achter de linie te lopen en geef hem dan een L1+X pas. die sprint vooruit en kan je sowieso met driehoekje meegeven. (Indien hij niet op ultraverdedigend speelt natuurlijk.) Ik begrijp de frustratie van de andere persoon maar als iedereen elkaar nu eens probeert te helpen? :D

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
Swaxie schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:19:
[...]

Heb ik ook last van overigens. (op de paal schieten)
Hier ook! Merk sowieso dat afmaken een stuk lastiger is geworden. De standaard dingen van Fifa 15 werken niet meer ;) Fancy pass als keeper uitkomt is niet standaard een goal meer!

Moet echt weer leren om beter af te maken en te zorgen dat er echt dreiging komt vanuit mijn aanvallen!

Kortom, veel frustratie maar wel leuk om weer wat dieper over voetbal na te denken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Ricloo86 schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:28:
[...]

Tja als je niet verder ziet dan de eredivisie.... Niet voor niets hebben ronaldo en messi bergen goals.
Ronaldo draait slomer dan een trein op een draaischijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
FIFA opnieuw installeren heeft helaas niet geholpen :( nog steed geen commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampje77
  • Laatst online: 01-01-2023
Gait schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:18:
FIFA opnieuw installeren heeft helaas niet geholpen :( nog steed geen commentaar.
Geluid wel aanstaan bij instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Jesserr schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:27:
[...]

Kan jij, of iemand anders, een screenshot of foto van smartphone posten om te laten zien waar dat zou moeten staan? Of ik kijk er compleet overheen, of het is bugged bij mij...
Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet tenminste. Ik heb bijna alle skill-games voltooid.
Gait schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:18:
PS4/XBOX/PC?

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
PS4, had ik iets terug ook vermeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Gait schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:32:
PS4, had ik iets terug ook vermeld ;)
Contacteer EA eens?
Ik las je voorgaande reacties en het lijkt me raar dat je commentaar opeens wegvalt.
Een post openen op het forum of zoals voorgaande mensen deden... live chat!
Ben alvast benieuwd naar hun reactie.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Iemand postte toch dat ie een paars/roze kit wilde? Dit wat?

Afbeeldingslocatie: http://www.futwiz.com/assets/img/fifa16/kits/6400205.png

Afbeeldingslocatie: http://www.futwiz.com/assets/img/fifa16/kits/6300201.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

iNFiNiTY- schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:31:
Iemand postte toch dat ie een paars/roze kit wilde? Dit wat?

[afbeelding]

[afbeelding]
Andere topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Hoe kan je je tegenstander muten bij een online potje? Ik irriteer me hier mateloos aan.

Daarnaast krijg ik het verdedigen maar niet onder de knie. Aanvallers lopen zo door m'n verdediging heen. Hoe kan je de aanvaller voor je houden? Het lijkt wel een gatenkaas. Tips zijn welkom;)

Ik speel trouwens op een Xbox 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
Ik ben ook mijn speelstijl aan gaan passen en dan kun je best lekker spelen in fifa 16 , echter heb ik met 1 ding nog moeite en misschien kan iemand mij vertellen wat de beste truc ervoor is , wanneer ik een actie maak langs de zijlijn en ik loop dan naar de achterlijn dan zou ik graag de bal terug leggen echt hoe hard ik ook pass hij gaat altijd naar de rand 16 terwijl er andere dichter bij staan... wie heeft een goede tip ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNFiNiTY-
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-07 13:28

iNFiNiTY-

pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Vecodo schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 17:10:
[...]

Hier ook! Merk sowieso dat afmaken een stuk lastiger is geworden. De standaard dingen van Fifa 15 werken niet meer ;) Fancy pass als keeper uitkomt is niet standaard een goal meer!

Moet echt weer leren om beter af te maken en te zorgen dat er echt dreiging komt vanuit mijn aanvallen!

Kortom, veel frustratie maar wel leuk om weer wat dieper over voetbal na te denken!
Redelijk mee eens, al levert het me wat frustratie op. Net met een collega wat potjes gedaan, online. Jonge gast, nog niet bijster bekend met Fifa en alles spelend op CPU-hulp etc. Ik speel al sinds jaar en dag op manual, hetgeen me meestal prima afgaat.

Nu verloor ik kansloos. Passes kwamen niet aan, zijn tempo was moordend en geen tijd om na te denken. Vergalde voor mij deels het plezier. Settings op CPU-hulp gezet (ben ik zwaar op tegen) en toen ging het stukken beter..maar is niet wat ik zoek/wil. Ik vind het meer dan top dat je écht moet nadenken over wanneer je passt en hoe, maar ik bepaalde voorheen ook hoe hard ik dat deed. Met CPU-hulp is dat over. Dat weer uitgezet maar maakt het weer lastiger tegen mensen die het aan hebben staan.

Realisme is zeker aanwezig, maar ben wel ergens van mening dat het te ver doorgetrokken is. Haal (iig vanavond) minder plezier uit mijn potjes. Binnenkort maar even in Pro-clubs met 5 man mét elkaar tegen een online tegenstander. Kijken hoe de verschillende kwaliteiten dan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoulsOnFire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:10:
[...]

@SoulsOnFire, ik heb thuis gekeken, maar ik kan mij niets herinneren over een voucher code, ik heb de pre-order van FIFA, via de XBOX aangeschaft, enig idee waar ik die voucher code ontvangen zou moeten hebben?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smashhorn
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16-11-2020
Exorcist schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 23:18:
[...]

Redelijk mee eens, al levert het me wat frustratie op. Net met een collega wat potjes gedaan, online. Jonge gast, nog niet bijster bekend met Fifa en alles spelend op CPU-hulp etc. Ik speel al sinds jaar en dag op manual, hetgeen me meestal prima afgaat.

Nu verloor ik kansloos. Passes kwamen niet aan, zijn tempo was moordend en geen tijd om na te denken. Vergalde voor mij deels het plezier. Settings op CPU-hulp gezet (ben ik zwaar op tegen) en toen ging het stukken beter..maar is niet wat ik zoek/wil. Ik vind het meer dan top dat je écht moet nadenken over wanneer je passt en hoe, maar ik bepaalde voorheen ook hoe hard ik dat deed. Met CPU-hulp is dat over. Dat weer uitgezet maar maakt het weer lastiger tegen mensen die het aan hebben staan.

Realisme is zeker aanwezig, maar ben wel ergens van mening dat het te ver doorgetrokken is. Haal (iig vanavond) minder plezier uit mijn potjes. Binnenkort maar even in Pro-clubs met 5 man mét elkaar tegen een online tegenstander. Kijken hoe de verschillende kwaliteiten dan uitpakken.
Ik vind het eerlijk gezegd een positieve evolutie, dat realisme.
In de vorige versies had ik telkens het gevoel dat je na 5-6 potjes terug het niveau haalde van het jaar ervoor. Nu voelt het spel volledig anders aan, alsof je nog nooit Fifa gespeeld hebt. Maar uiteindelijk is het ook maar een kwestie van gewoon worden.
Ik vind het echt een topversie, ook al zijn er nog een pak foutjes die eruit moeten.
- De scheids fluit te snel fout en geen consequentie in de kaarten. Waardoor het spel ook veel te veel stilligt.
- Ook al heb je balvoordeel, toch leggen ze meestal gewoon het spel stil.
- Buitenspel-gevallen, al paar goals tegen gekregen of gemaakt waar duidelijk sprake was van buitenspel.
- Keeper is veel te makkelijk te kloppen in de korte hoek, zowel met het hoofd als met de voet.
En ik vergeet er wel nog een paar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Nog mensen FIWC gespeeld? Iedereen is 85 maar spelers verschillen wel in bepaalde ratings.
Ik won er 1, 1 gelijk, en 2 verloren pff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Blue
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-09-2024
Mars18 schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 09:15:
Nog mensen FIWC gespeeld? Iedereen is 85 maar spelers verschillen wel in bepaalde ratings.
Ik won er 1, 1 gelijk, en 2 verloren pff
Hoe werkt deze game mode precies? Heb een paar potten gespeeld 3 gewonnen 1 gelijk, maar wat kun je er mee bereiken? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Misschien een nog dommere vraag, maar hoe start je de FIWC :?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying Blue
Royz schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:24:
Misschien een nog dommere vraag, maar hoe start je de FIWC :?
Bij online seizoen, 2x RB en dan bij live toernooien als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Flying Blue schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:04:
[...]

Hoe werkt deze game mode precies? Heb een paar potten gespeeld 3 gewonnen 1 gelijk, maar wat kun je er mee bereiken? Dat is mij niet helemaal duidelijk. 8)7
Ieder team is gelijk, ze hebben allemaal de rating 85. Wedstrijd wordt gespeeld in een neutraal stadion.

20.000 dollar kan je winnen :P

Hier staat alles uitgelegd:

http://www.fifa.com/inter...on/tournament-format.html

http://www.fifa.com/inter...-to-new-york-2702889.html

[ Voor 8% gewijzigd door Mars18 op 02-10-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
lochtejans schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 20:53:
Hoe kan je je tegenstander muten bij een online potje? Ik irriteer me hier mateloos aan.

Daarnaast krijg ik het verdedigen maar niet onder de knie. Aanvallers lopen zo door m'n verdediging heen. Hoe kan je de aanvaller voor je houden? Het lijkt wel een gatenkaas. Tips zijn welkom;)

Ik speel trouwens op een Xbox 360.
Party starten, dan zit je automatisch in party chat ipv gamechat en hoor je hem niet.
Smashhorn schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 08:57:
Ik vind het eerlijk gezegd een positieve evolutie, dat realisme.
Zeker dat aantal zaken realistischer zijn geworden, maar dat maakt de 'niet aangepaste' zaken alleen maar erger. Dribbel, passes, lopen, allemaal realistischer, maar een keeper of scheids worden door dat contrast alleen maar erger.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
SoulsOnFire schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:30:
[...]

Ik zal morgen eens kijken als ik het niet vergeet tenminste. Ik heb bijna alle skill-games voltooid.

[...]

PS4/XBOX/PC?
Maar heb je die game in career mode gedaan ook? Kan zijn dat de bug zich beperkt tot career mode natuurlijk. Ik zal vanavond kijken of ik een foto kan posten hoe het er bij mij uitziet.

Als er mensen zijn die career mode op de ps4 doen, kan iemand dan is checken voor mij of je de Assisted Free Kicks training goed kan uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en het valt me op dat in sommige wedstrijden ik de bal slecht zichtbaar vind. Moet dan echt me ogen dichtknijpen wil de bal kunnen volgen. Zit ongeveer 1,5 meter van de tv af.. Meer Tweakers die dit ervaren?

Mejor así

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flying Blue
Barbas schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:11:
Ik heb nu een aantal potjes gespeeld en het valt me op dat in sommige wedstrijden ik de bal slecht zichtbaar vind. Moet dan echt me ogen dichtknijpen wil de bal kunnen volgen. Zit ongeveer 1,5 meter van de tv af.. Meer Tweakers die dit ervaren?
Nee totaal geen last van zelfs, wellicht is de opticien een optie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

lol, die kon ik verwachten natuurlijk. Zal eens naar de settings van mijn tv kijken dan. :+

Mejor así

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
De bal ook wel, maar vooral de speler indicators als je 2 tegen 2 speelt is lastig te zien.
Bij de instellingen kun je volgens mij wel de standaard bal aanpassen. Wellicht helpt het om een gele bal te kiezen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
Ik heb het commentaar weer terug :), ik heb de instelling veranderd van HDMI naar optisch en alles aangevinkt. Nu werkt het gewoon ondanks dat ik gewoon een HDMI kabel gebruik ipv een optische.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
iemand die zin heeft om paar potjes online te spelen of coop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas

Barbas

Gallego!

dutchgio schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:50:
De bal ook wel, maar vooral de speler indicators als je 2 tegen 2 speelt is lastig te zien.
Bij de instellingen kun je volgens mij wel de standaard bal aanpassen. Wellicht helpt het om een gele bal te kiezen. ;)
Gele bal werkt idd beter! :+

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Tweede game-update voor FIFA 16 is inmiddels verschenen en, van wat ik zo om me heen hoor, er lijkt steeds meer verbetering te zijn met betrekking tot de disconnects-situaties. Zelf heb ik er nog helemaal geen last van gehad, gelukkig.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
jenpet schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:27:
iemand die zin heeft om paar potjes online te spelen of coop ?
PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
Yes, maar ben over uurtje pas online denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
jenpet schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 11:50:
[...]

Yes, maar ben over uurtje pas online denk ik
Geef je PSN maar, voeg ik je toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18:22
Razorbite schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:14:
[...]

Haha dacht dat ik de enige was! Lat kan ik ook wat van.

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbio85
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 14:53
jenpet schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:32:
Ik ben ook mijn speelstijl aan gaan passen en dan kun je best lekker spelen in fifa 16 , echter heb ik met 1 ding nog moeite en misschien kan iemand mij vertellen wat de beste truc ervoor is , wanneer ik een actie maak langs de zijlijn en ik loop dan naar de achterlijn dan zou ik graag de bal terug leggen echt hoe hard ik ook pass hij gaat altijd naar de rand 16 terwijl er andere dichter bij staan... wie heeft een goede tip ?
Een voorzet over de grond (3x snel achter elkaar de voorzet knop indrukken) of een halfhoge voorzet (2x de voorzet knop) biedt misschien uitkomst. Dan komt de bal dichter bij het doel itt het passen richting de 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
Robbio85 schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 17:19:
[...]

Een voorzet over de grond (3x snel achter elkaar de voorzet knop indrukken) of een halfhoge voorzet (2x de voorzet knop) biedt misschien uitkomst. Dan komt de bal dichter bij het doel itt het passen richting de 16.
Krijg het nu een beetje door. van Div 8 naar Div 6 met PSV. Speel 433 aanvallend met paar instructions en een aangepaste variant op tactiek balbezit (meer snelheid). Veel kansen waarvan veel op de paal. Krijg de corners nog niet door, FK wel, al een paar heerlijke ballen erin.

Overigens valt het mij op dat de keeper bij een tegencorner auto uitkomt en regelmatig mist, waardoor een tegengoal. Iemand dit ook en een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Vind het op zich lekker spelen, het rennen is gelukkig niet zo belangrijk meer. Een paar puntjes van kritiek:

Ik dacht dat ze die belachelijke achterwaartse passen eruit hadden gehaald,maar ik zie tegenstanders die nog regelmatig doen.

En qua realisme slaat het natuurlijk nergens op dat tackles zelden worden afgefloten, terwijl bij veel schouderduwen dit wel het geval is.

Ook heb ik nog niet keepers gezien, behalve Neuer misschien, die zoveel uitkomen.

[ Voor 13% gewijzigd door Amelandbor op 04-10-2015 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
Amelandbor schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 09:09:
Vind het op zich lekker spelen, het rennen is gelukkig niet zo belangrijk meer. Een paar puntjes van kritiek:

Ik dacht dat ze die belachelijke achterwaartse passen eruit hadden gehaald,maar ik zie tegenstanders die nog regelmatig doen.

En qua realisme slaat het natuurlijk nergens op dat tackles zelden worden afgefloten, terwijl bij veel schouderduwen dit wel het geval is.

Ook heb ik nog niet keepers gezien, behalve Neuer misschien, die zoveel uitkomen.
het affluiten van schouderduwen werkt inderdaad behoorlijk op mijn zenuwen. er is ogenschijnlijk niets aan de hand: hup weer een vrije trap of penalty. vaak loop je alleen maar mee met je tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Supermach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:33:
[...]

het affluiten van schouderduwen werkt inderdaad behoorlijk op mijn zenuwen. er is ogenschijnlijk niets aan de hand: hup weer een vrije trap of penalty. vaak loop je alleen maar mee met je tegenstander.
Dit is inderdaad wel erg vervelend, vond ik in 15 ook al een ding.
Soms laat ik bewust in de 16 mijn man lopen in de hoop dat de keepert hem pakt omdat ik anders toch die pingel tegen krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Supermach schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 08:33:
[...]

Ja mij ook, heb al verschillende penalty's gehad door een schouderduw. Bij PES mag je iemand doodschoppen voor een gele kaart, bij Fifa mag je iemand niet eens een duw geven :D

Ter land, ter zee en in de kroeg

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste