Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
SC4RF4C3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:41:
[...]

Zie jij mij ergen zeggen dat ik steekballetjes nodig heb om te scoren :)
De mensen die fifa 16 niet beter vinden klagen niet omdat ze moeite hebben met scoren, dan moet je maar is beter lezen waarom ze klagen.
Ik zit ook op echt voetbal :) en ik vind fifa 15 en 16 verre van echt voetbal (nogmaals voornamelijk pro clubs). De echte voetballers horen juist niet zo snel tevreden te zijn met een v1.2 van fifa 15. Ze hadden beter naar hun klanten moeten luisteren ipv alleen maar geld pompen in FUT!
NotSoSteady schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:00:
[...]

Heb je gezien hoe Ronaldo draait? Dat is realisme? Laat me toch niet lachen, je hebt meer het gevoel dat je met een stel amateurs bezig bent. Daarnaast heb ik het gewoon over simpele aannames met een enkele x druk, waarbij je wilt terugdraaien met een draaicirkel groter dan een vrachtwagen. Het is next-gen dus dan mogen we wel wat meer verwachten qua animaties, physics bij een botsing en ga zo maar door.
Ik denk dat jullie (en veel andere klagers) het spel nog teveel als FIFA 15 spelen. Wij beginnen clubs nu aardig door te krijgen, en het is echt 10x beter dan FIFA 15. Rustig tikken en afwachten is zo belangrijk. We begonnen heel slecht, omdat we dezelfde speelstijl als 15 hanteerde. Je moet echt opnieuw leren spelen. Als je het ruk vind spelen, dan moet je eerst is proberen om je speelstijl aan te passen! Juist het wegspringen van de bal en verkeerd passen is een teken dat je niet veel van het nieuwe spel snapt.

[ Voor 19% gewijzigd door Arwintju op 27-09-2015 02:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10-09 19:39
Als je die fase voorbij bent van wennen en rustig spelen dan kan je het ook weer heel snel spelen, maar dan wel op een fatsoenlijke manier. Omdat ik nu al zo'n 60+ potjes gedaan heb (heb de game sinds afgelopen zondag al) ben ik inmiddels flink gewend en vind ik de game echt heerlijk spelen. In online wedstrijden met Barça, Real, City, etc. kan je, als je dat wilt (en ja dat wil ik) het tempo enorm opvoeren en de tegenstander helemaal zoekspelen. Een combinatie van het juiste moment kiezen voor een pass en een individuele actie zijn hiervoor cruciaal. Dan kan je gewoon het counterspelletje spelen zoals Real in het echt kan. Nu heb je er echter wat meer vaardigheden voor nodig dan in FIFA 15, waarbij het één keer hoge steekbal was en je gelijk een opgelegde scoringskans kreeg.

De reden waarom ik dat wil doen is overigens omdat veel mensen moeite hebben met het verdedigen van dribbels in combinatie met skillmoves. Ook het snelle rondtikken vinden veel tegenstanders in de lage divisies nog vervelend. Waarom zou je daar dan geen gebruik van maken?

Ik denk dat FIFA 16 tot nu toe het voor iedere soort speler mogelijk maakt om zijn eigen spelletje te spelen. Of je nou zoals ik met skillmoves wil spelen, liever rustig opbouwt en de vrije man zoekt of voorzetten geeft vanaf de zijkanten. Ik denk niet dat er één manier veel sterker is dan de ander, waardoor je hopelijk ook online meer variatie krijgt.

En @SingeryX, mijn toon was wellicht inderdaad wat denigrerend. Dit komt mede omdat betreffende persoon het zelf ook nodig vond iemand anders op een denigrerende, onnodige, manier op z'n plek te zetten.

Maar ik snap niet hoe je met de eerder genoemde argumenten de game daadwerkelijk dan zo slecht kan spelen. Als ik zie hoe in mijn potjes de aannames zijn, spelers als Ronaldo en Messi ontiegelijk bewegelijk draaien en de botsingen niets aan op te merken valt, dan vind ik het nogal makkelijk om het als schijtgame aan te merken. Wat eerder genoemd is klopt dan denk ik wel. Als je het op de FIFA 15 manier wilt spelen, en dan met name zoals veel mensen online speelden (die hoge steekballetjes en makkelijk scoren), dan heb je het inderdaad in FIFA 16 een stuk lastiger.

En dat wilt niet zeggen dat er geen fouten in zullen zitten, want dat zal ongetwijfeld zo zijn. Maar als ik zie wat voor stap EA gezet heeft met FIFA 16 ten opzichte van FIFA 15, ben ik over het algemeen meer dan tevreden. Wilt dat zeggen dat EA het fantastisch gedaan heeft? Nee, dat is ook weer te kort door de bocht. Gamemodes, zoals proclubs en carrière modus, hadden bijvoorbeeld meer uitwerking verdient.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
dat je dit serieus moet vragen ! WTF

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertroeper
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-08 12:41
vraagje, ik heb fifa 16 via origin en ik krijg het commentaar alleen in het nederlands. Engels kan ik niet kiezen alle andere talen behalve NL staat ook in het grijs aangegeven.

Wie kan mij helpen het audio commentaar in de wedstrijden op engels te zetten.
Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Stuk terugscrollen, is al ge-upload dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Na de aftrap in spelers carrière sta ik helemaal bij de cornervlag 8)7
Meer mensen die dit hebben?

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Supertroeper schreef op zondag 27 september 2015 @ 12:41:
vraagje, ik heb fifa 16 via origin en ik krijg het commentaar alleen in het nederlands. Engels kan ik niet kiezen alle andere talen behalve NL staat ook in het grijs aangegeven.

Wie kan mij helpen het audio commentaar in de wedstrijden op engels te zetten.
Bvd
SmokingCrop in "[Multi] FIFA 16" :)

Bij installatie overal Engels aanduiden waar je kan, heeft het voor mij gedaan overigens (dan heb je enkel Engelse taal).

[ Voor 11% gewijzigd door SmokingCrop op 27-09-2015 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:52
Heb je 2 seizoenen carriere manager gespeeld, verkopen ze in laatste uur van transfer window, Ronaldo voor 105milj.. normaal krijg je bericht dat er interesse is en kan je accepteren of afwijzen.. Ronaldo werd zonder toestemming in laatste uur verkocht...

Ook maar Engels commentaar downloaden/installeren.. want dat Nederlandse commentaar is echt dom..

"Wat vond je van Ronaldo in eerste helft? Ja redelijk, hij is natuurlijk blij met zijn goal, maar die penalty had er ook in gemoeten"
Er is niet eens een penalty geweest :F

[ Voor 35% gewijzigd door SuperVeloce op 27-09-2015 14:16 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-09 15:32
:o
SuperVeloce schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:14:
Heb je 2 seizoenen carriere manager gespeeld, verkopen ze in laatste uur van transfer window, Ronaldo voor 105milj.. normaal krijg je bericht dat er interesse is en kan je accepteren of afwijzen.. Ronaldo werd zonder toestemming in laatste uur verkocht...

Ook maar Engels commentaar downloaden/installeren.. want dat Nederlandse commentaar is echt dom..

"Wat vond je van Ronaldo in eerste helft? Ja redelijk, hij is natuurlijk blij met zijn goal, maar die penalty had er ook in gemoeten"
Er is niet eens een penalty geweest :F
Je kan toch gewoon een savegame teruggaan, desnoods een van de autosaves als je zelf niet hebt gesaved? In career mode save ik altijd zeer regelmatig, vaak met een backupsave 1x in de zoveel tijd. Career kan soms gewoon heel raar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Taal aanpassen in origin is niet zo moelijk, rmb op je tegeltje en de optie speleigenschappen

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
Jelte,89 schreef op zondag 27 september 2015 @ 15:10:
Taal aanpassen in origin is niet zo moelijk, rmb op je tegeltje en de optie speleigenschappen
Ah, dat is nieuw, nee?
Eindelijk dat commentaar-taal probleem opgelost dan.

edit: Lukt inderdaad op die manier, hij checked de bestanden en ziet dat de commentaar files er niet zijn waarna hij deze download (laat overigens de andere taal gewoon staan).
top, thanks voor de tip d:)b

[ Voor 26% gewijzigd door SmokingCrop op 27-09-2015 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:00:
[...]

Heb je gezien hoe Ronaldo draait? Dat is realisme? Laat me toch niet lachen, je hebt meer het gevoel dat je met een stel amateurs bezig bent. Daarnaast heb ik het gewoon over simpele aannames met een enkele x druk, waarbij je wilt terugdraaien met een draaicirkel groter dan een vrachtwagen. Het is next-gen dus dan mogen we wel wat meer verwachten qua animaties, physics bij een botsing en ga zo maar door.
haha ik kan met Ronaldo 360 graden draaien binnen 1m2 dat jij het niet kan, ligt dus aan jouw skills en niet aan de game! Je kan idd niet meer op volle snelheid met de bal even draaien nee, dat is logisch.

Leer het spel eerst maar eens spelen voordat je met dit soort onzin dingen komt. Man man hij draait als een vrachtwagen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:52
Jesserr schreef op zondag 27 september 2015 @ 14:34:
:o
[...]

Je kan toch gewoon een savegame teruggaan, desnoods een van de autosaves als je zelf niet hebt gesaved? In career mode save ik altijd zeer regelmatig, vaak met een backupsave 1x in de zoveel tijd. Career kan soms gewoon heel raar doen.
Helpt niet, gaat weer bij laatste uur ineens verkocht.. al geprobeerd ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
SuperVeloce schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:33:
[...]

Probeer eens z'n contract te verlengen? Misschien dat dit een andere handeling triggered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:18

Christiano007

Ich bin der champion

Is er trouwens een mogelijkheid om die assist cirkel weg te krijgen maar wel je powerbalk te behouden boven je speler?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
SuperVeloce schreef op zondag 27 september 2015 @ 18:33:
[...]

Loan list zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Ben nog steeds met de demo bezig. En ik vind het super leuk.

Alleen speel inmiddels op legendarisch en word niet echt zenuwachtig van de tegenstand. Als ik de game haal, ff ga masteren, dan speel ik die helemaal van de kaart vrees ik haha ;-).

Alleen penalties..... Geen idee wat ik moet doen. Maar dat komt nog wel.

Een vraag, online. Werkt dat gewoon goed, geen lag, disconnections en stutters en dergelijke?

Ga hem wel halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:28
Verwijderd schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:57:
[...]
haha ik kan met Ronaldo 360 graden draaien binnen 1m2 dat jij het niet kan, ligt dus aan jouw skills en niet aan de game! Je kan idd niet meer op volle snelheid met de bal even draaien nee, dat is logisch.

Leer het spel eerst maar eens spelen voordat je met dit soort onzin dingen komt. Man man hij draait als een vrachtwagen..
:'( Het ligt aan jouw skills, hoe oud ben je 3? Dit zit er al jaren in, maar het is dieptriest dat er nooit wat aan wordt gedaan. Je voelt bij bepaalde moves echt een vertraging, had wel verwacht dat ze daar een keer wat aan zouden doen maar helaas.

[ Voor 16% gewijzigd door NotSoSteady op 27-09-2015 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op zondag 27 september 2015 @ 21:05:
[...]

:'( Het ligt aan jouw skills, hoe oud ben je 3? Dit zit er al jaren in, maar het is dieptriest dat er nooit wat aan wordt gedaan. Je voelt bij bepaalde moves echt een vertraging, had wel verwacht dat ze daar een keer wat aan zouden doen maar helaas.
Haha gast, met je 3? Prima, maar iemand van 3 snapt het wel en jij niet, succes met oefenen. Man man, grow up pls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Christiano007 schreef op zondag 27 september 2015 @ 19:07:
Is er trouwens een mogelijkheid om die assist cirkel weg te krijgen maar wel je powerbalk te behouden boven je speler?
FIFA Trainer uitzetten met een knop op de rechterthumbstick, denk dat dat hetgene is waar jij op doelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

MyUtd4Life schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:07:
[...]

FIFA Trainer uitzetten met een knop op de rechterthumbstick, denk dat dat hetgene is waar jij op doelt ;)
Klopt, maar dan krijg je ook geen snelheidsmeter boven je speler. Die vind ik namelijk wel handig. Hoef alleen niet de info van "x is passen" en :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Heb eerst maar eens wat potjes gespeeld voordat ik een mening wilde geven, maar erg tevreden ben ik nog niet. Het ligt een beetje aan het potje, soms is het wel ok, soms is het bagger (ik speel alleen online divisies). Maar er zitten een aantal punten in waar ik me hard op erger, en volgens mij ligt het niet aan mij (heb die dingen zelf ook wel eens in het voordeel):

1. Paasjes slaan veel te snel een speler over om naar een diepere speler te spelen. Ik heb het idee dat ik echt over A moet wrijven om zo zacht mogelijk te drukken zodat ik zeker weet dat de bal naar de speler gaat die ik bedoel. In 15 en eerder moest je nog een beetje "kracht" er achter zetten omdat je anders zo'n half balletje kreeg, nu hoeft dat blijkbaar niet meer en alles wat iets meer dan minimaal is vliegt om de haverklap 2-3 spelers voorbij. Kun je dat ergens instellen ofzo? Als ik er bewust over nadenk gebeurt het minder maar nog steeds erg vervelend.

2. Ballen worden veel te makkelijk door de cpu onderschept. Ik zeg cpu waarmee ik bedoel de andere spelers in het team van de tegenstander die hij niet direct bestuurt. Je ziet gewoon meteen of een bal gaat aankomen of niet, aan de reactie van een tegenstander die ineens in een of andere sprint animatie trekt en de bal onderschept. Zelfs reacties die fysiek onmogelijk lijken zijn geen probleem. Erg irritant omdat dit puur cpu is en het dus puur automatisch gebeurt. Als het nu en dan was ok, maar het gebeurt echt veel te vaak, ook aan mijn kant, verbaas me er regelmatig over dat ik ineens de bal heb omdat een random speler ineens superman blijkt te zijn en een bal onderschept waar hij niet aan had kunnen komen.

Combineer dit punt met punt 1 en het is een recept voor frustratie natuurlijk; want elke bal die per ongeluk te ver gaat wordt 99% van de tijd onderschept.

3. De eeuwen oude BUG waarbij je automatisch naar een speler die buitenspel staat speelt zit er nog STEEDS in. Hier kan ik me echt kwaad om maken, dit is zo frustrerend en echt gewoon een bug. Let maar eens op, als er iemand buitenspel staat kun je proberen wat je wil maar het is niet mogelijk om naar een andere speler te spelen (behalve achteruit). In 16 gaan ze zelfs van die enorm harde ballen door de lucht gooien om die man maar te bereiken ook al drukte ik heel zacht op A om een man vlak voor me in de voeten te spelen.

Combineer dit met punt 1 en 2 en.. tja. Er blijft weinig van het spel over.

4. Verdedigers die bij het minst of geringste neer vallen. Ik denk dat 80% van de goals komt omdat de aanvaller tegen de verdediger aanloopt. De aanvaller kan gewoon doorlopen met bal terwijl de verdediger valt - vrij op doel. Wordt nog erger als het druk is en je eigen spelers elkaar in de weg gaan lopen. De man aan de bal is niet weg te zetten en kegelt iedereen letterlijk omver.

5. Vrije trappen en gele kaarten worden veel te snel gegeven, echt om helemaal niks regelmatig een gele kaart. Dit was in 15 bijna perfect vond ik, in ieder geval waren het aantal 'missers' van de scheids realistisch. Nu is het ronduit belachelijk.

Aan de andere kant heb ik nog geen enkele rode kaart gezien, voor de gein eens een tackel vol van achteren gemaakt op doorgebroken speler en dat was ook geel... Lol?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
NickThissen schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:29:
Heb eerst maar eens wat potjes gespeeld voordat ik een mening wilde geven, maar erg tevreden ben ik nog niet. Het ligt een beetje aan het potje, soms is het wel ok, soms is het bagger (ik speel alleen online divisies). Maar er zitten een aantal punten in waar ik me hard op erger, en volgens mij ligt het niet aan mij (heb die dingen zelf ook wel eens in het voordeel):

1. Paasjes slaan veel te snel een speler over om naar een diepere speler te spelen. Ik heb het idee dat ik echt over A moet wrijven om zo zacht mogelijk te drukken zodat ik zeker weet dat de bal naar de speler gaat die ik bedoel. In 15 en eerder moest je nog een beetje "kracht" er achter zetten omdat je anders zo'n half balletje kreeg, nu hoeft dat blijkbaar niet meer en alles wat iets meer dan minimaal is vliegt om de haverklap 2-3 spelers voorbij. Kun je dat ergens instellen ofzo? Als ik er bewust over nadenk gebeurt het minder maar nog steeds erg vervelend.

2. Ballen worden veel te makkelijk door de cpu onderschept. Ik zeg cpu waarmee ik bedoel de andere spelers in het team van de tegenstander die hij niet direct bestuurt. Je ziet gewoon meteen of een bal gaat aankomen of niet, aan de reactie van een tegenstander die ineens in een of andere sprint animatie trekt en de bal onderschept. Zelfs reacties die fysiek onmogelijk lijken zijn geen probleem. Erg irritant omdat dit puur cpu is en het dus puur automatisch gebeurt. Als het nu en dan was ok, maar het gebeurt echt veel te vaak, ook aan mijn kant, verbaas me er regelmatig over dat ik ineens de bal heb omdat een random speler ineens superman blijkt te zijn en een bal onderschept waar hij niet aan had kunnen komen.

Combineer dit punt met punt 1 en het is een recept voor frustratie natuurlijk; want elke bal die per ongeluk te ver gaat wordt 99% van de tijd onderschept.

3. De eeuwen oude BUG waarbij je automatisch naar een speler die buitenspel staat speelt zit er nog STEEDS in. Hier kan ik me echt kwaad om maken, dit is zo frustrerend en echt gewoon een bug. Let maar eens op, als er iemand buitenspel staat kun je proberen wat je wil maar het is niet mogelijk om naar een andere speler te spelen (behalve achteruit). In 16 gaan ze zelfs van die enorm harde ballen door de lucht gooien om die man maar te bereiken ook al drukte ik heel zacht op A om een man vlak voor me in de voeten te spelen.

4. Verdedigers die bij het minst of geringste neer vallen. Ik denk dat 80% van de goals komt omdat de aanvaller tegen de verdediger aanloopt. De aanvaller kan gewoon doorlopen met bal terwijl de verdediger valt - vrij op doel. Wordt nog erger als het druk is en je eigen spelers elkaar in de weg gaan lopen. De man aan de bal is niet weg te zetten en kegelt iedereen letterlijk omver.

5. Vrije trappen en gele kaarten worden veel te snel gegeven, echt om helemaal niks regelmatig een gele kaart. Dit was in 15 bijna perfect vond ik, in ieder geval waren het aantal 'missers' van de scheids realistisch. Nu is het ronduit belachelijk.

Aan de andere kant heb ik nog geen enkele rode kaart gezien, voor de gein eens een tackel vol van achteren gemaakt op doorgebroken speler en dat was ook geel... Lol?
Ik ben het eigenlijk alleen met punt 5 eens, ik krijg nogal vaak geel voor een schouderduw of een sliding op de bal..

Verder moet je gewoon meer oefenen denk ik, als je pass wordt onderschept is je pass niet goed genoeg (richting of kracht). En ik loop met Costa of Lukaku nog niet door verdedigingen heen alsof ze er niet staan dus ik weet niet wie jij ervoor gebruikt, maar die wil ik ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:51

Turfschipper

Hup NAC

Dat is voor mij ook het enige minpuntje tot zover. Soms als ik de bal een klein tikje geeft gaat ie heel hard en veel verder dan de bedoeling is.

Ik denk dat ik dat met settings wel kan aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Thomas18GT schreef op maandag 28 september 2015 @ 00:12:
[...]

Ik ben het eigenlijk alleen met punt 5 eens, ik krijg nogal vaak geel voor een schouderduw of een sliding op de bal..

Verder moet je gewoon meer oefenen denk ik, als je pass wordt onderschept is je pass niet goed genoeg (richting of kracht). En ik loop met Costa of Lukaku nog niet door verdedigingen heen alsof ze er niet staan dus ik weet niet wie jij ervoor gebruikt, maar die wil ik ook!
Ik merk inderdaad ook weinig van de punten, en moet eerlijk zeggen dat het aantal keren geel ook wel meevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Op metacritic staat de userscore op 4.3 (laagste van alle fifa series tot nu toe). Hier zal vast iemand weer roepen dat die mensen niet weten hoe ze moeten spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Swaxie schreef op maandag 28 september 2015 @ 08:53:
[...]

Ik merk inderdaad ook weinig van de punten, en moet eerlijk zeggen dat het aantal keren geel ook wel meevalt.
Ik merk toch wel dat het snel geven van geel aanwezig is.
Gisteren een 1 tegen 1 potje gespeeld waarbij er twee gele kaarten werden gegeven voor belachelijke "overtredingen" Speler van de tegenstander schopt mijn speler onderuit, deze valt. ligt op de grond. Andere speler struikeld hierover en mijn speler krijgt geel...

Andere situatie is dat er op het middenveld een botsing is van twee spelers waarbij de tegenstander geel krijgt.

Dus het snel geel geven ervaar ik ook. In 15 kreeg ik sporadisch een kaart.

Ook nog een puntje van irritatie aan mijn kant (iets wat tijdens 13 of 14 ook heel erg was) de aantrekkingskracht van de paal en lat.
Ik schiet gemiddeld per game 3 a 4 keer op de lat/paal of vaker. Vooral bij "betere" tegenstanders is dit goed merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

SC4RF4C3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:07:
Op metacritic staat de userscore op 4.3 (laagste van alle fifa series tot nu toe). Hier zal vast iemand weer roepen dat die mensen niet weten hoe ze moeten spelen :)
Metacritic moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die gasten haten op elke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshh
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 12-09 14:05
iPodKiller schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:22:
[...]

Metacritic moet je altijd met een flinke korrel zout nemen. Die gasten haten op elke game.
Kijk de scores van Metal Gear Solid V en PES 2106 maar even na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
NickThissen schreef op zondag 27 september 2015 @ 23:29:

Dit is echt precies wat ik ook merk, punt 1, 2 en 3. Ik heb het idee dat heel veel mensen het gewoon niet doorhebben. Heeft namelijk niks te maken met meer oefenen of beter passen. Hij gaat gewoon echt niet naar degene die je bedoelt en kiest voor jou voor de speler buitenspel. En die interception runs zijn inderdaad belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
Wat ik merk dat er weer lekker veel rebound goals in fifa 16 zitten :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arwintju
Prima dat mensen de game niet leuk vinden. Dat mag allemaal want smaken verschillen. Je kan nooit iedereen tevreden houden natuurlijk.

Van veel van de punten die hier aangedragen worden had ik eerst ook last en dacht precies wat iedereen dacht die ook last heeft van die punten. Dit spel slaat nergens op, is te moeilijk en niet leuk meer. Totdat ik eens ging kijken naar hoe ik eigenlijk aan het spelen was. Ik gebruikte (grotendeels) dezelfde manier van spelen als FIFA 15.

Verdedigend ging dat allemaal prima, maar zodra ik naar voren wou kwam geen enkele bal aan en werd alles onderschept. Dat ben ik toen gaan veranderen. Rustiger spelen, totaal 180 graden gedraaid van hoe ik FIFA 15 zou spelen. Alleen passen als de speler daadwerkelijk vrij staat. Eerst de richting uitkijken van de speler waar je naartoe wil spelen. Geen nutteloze steekballen of hoge steekballen meer etc. etc. Eigenlijk alsof je een echte wedstrijd zou spelen.

Het werkte wel, want sindsdien komen de meeste van mijn passjes aan. Wordt de bal bijna niet onderschept en kan ik toch af en toe die risico steek pass geven op het juiste moment wat tot fantastische aanvallen leidt.

Ook de opmerking dat pace veel te ver teruggeschroefd is ben ik het niet mee eens. Met Ronaldo lukt het me nog steeds om bijna iedere verdediger eruit te sprinten, je moet alleen wel de bal veder voor je uitspelen zodat je de optimale snelheid kan pakken. Dit is trouwens in het echt niet anders. Als een voetballer een flinke sprint inzet speelt hij de bal altijd ver voor zich uit. Anders lukt het ook niet.

Waar ik het wel mee eens ben is dat de strengheid van de scheids een beetje te is. Hij fluit heel snel, maar dat is ook een kwestie van timen. Krijg bijna nooit geel laat staan rood tenzij ik echt een harde overtreding maak.

Ook ben ik het ermee eens dat de passjes zo af en toe de verkeerde richting uit gaan. Mensen die dit ook hebben moeten misschien in de instellingen passen op semi of handmatig zetten. Dan heb je veel beter onder controle hoe hard en waarheen je je pass verstuurd.

En ja ik zeg dus tegen diegene die zoveel moeite hebben met dit spel, gooi je hele speelstijl om. Mensen snappen dit spel niet. Nee je kan niet meer spelen op pace, nee een bal achter de verdediging leggen werkt niet altijd meer. Nee de 180 graden pass werkt niet meer. Ja de ai ziet de ruimtes nu goed waardoor je niet elke bal naar vooruit kunt spelen. Het is allemaal een stuk realistischer.

Nogmaals iedereen mag vinden van het spel wat hij er van vind. Maar de redenen die ik hier lees zijn echt een kwestie van oefenen en je speelstijl t.o.v. FIFA 15 radicaal aanpassen. Ik ben heel tevreden iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ik bak er echt niks van online, geen enkel team / formatie.

Welk team / formatie spelen jullie online ?
Ben zo slecht geworden

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Arwintju schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:53:
Prima dat mensen de game niet leuk vinden. Dat mag allemaal want smaken verschillen. Je kan nooit iedereen tevreden houden natuurlijk.

Van veel van de punten die hier aangedragen worden had ik eerst ook last en dacht precies wat iedereen dacht die ook last heeft van die punten. Dit spel slaat nergens op, is te moeilijk en niet leuk meer. Totdat ik eens ging kijken naar hoe ik eigenlijk aan het spelen was. Ik gebruikte (grotendeels) dezelfde manier van spelen als FIFA 15.

Verdedigend ging dat allemaal prima, maar zodra ik naar voren wou kwam geen enkele bal aan en werd alles onderschept. Dat ben ik toen gaan veranderen. Rustiger spelen, totaal 180 graden gedraaid van hoe ik FIFA 15 zou spelen. Alleen passen als de speler daadwerkelijk vrij staat. Eerst de richting uitkijken van de speler waar je naartoe wil spelen. Geen nutteloze steekballen of hoge steekballen meer etc. etc. Eigenlijk alsof je een echte wedstrijd zou spelen.

Het werkte wel, want sindsdien komen de meeste van mijn passjes aan. Wordt de bal bijna niet onderschept en kan ik toch af en toe die risico steek pass geven op het juiste moment wat tot fantastische aanvallen leidt.

Ook de opmerking dat pace veel te ver teruggeschroefd is ben ik het niet mee eens. Met Ronaldo lukt het me nog steeds om bijna iedere verdediger eruit te sprinten, je moet alleen wel de bal veder voor je uitspelen zodat je de optimale snelheid kan pakken. Dit is trouwens in het echt niet anders. Als een voetballer een flinke sprint inzet speelt hij de bal altijd ver voor zich uit. Anders lukt het ook niet.

Waar ik het wel mee eens ben is dat de strengheid van de scheids een beetje te is. Hij fluit heel snel, maar dat is ook een kwestie van timen. Krijg bijna nooit geel laat staan rood tenzij ik echt een harde overtreding maak.

Ook ben ik het ermee eens dat de passjes zo af en toe de verkeerde richting uit gaan. Mensen die dit ook hebben moeten misschien in de instellingen passen op semi of handmatig zetten. Dan heb je veel beter onder controle hoe hard en waarheen je je pass verstuurd.

En ja ik zeg dus tegen diegene die zoveel moeite hebben met dit spel, gooi je hele speelstijl om. Mensen snappen dit spel niet. Nee je kan niet meer spelen op pace, nee een bal achter de verdediging leggen werkt niet altijd meer. Nee de 180 graden pass werkt niet meer. Ja de ai ziet de ruimtes nu goed waardoor je niet elke bal naar vooruit kunt spelen. Het is allemaal een stuk realistischer.

Nogmaals iedereen mag vinden van het spel wat hij er van vind. Maar de redenen die ik hier lees zijn echt een kwestie van oefenen en je speelstijl t.o.v. FIFA 15 radicaal aanpassen. Ik ben heel tevreden iig.
Dit had ik zelf kunnen type, helemaal mee eens! _/-\o_

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
iPodKiller schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:22:
[...]

Vind ik juist niet ik vind de userscores van metacritic juist reeel, zie bijv mad max slechte review cijfers maar wel goede user score ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie

Hoezee, Hoezee, Hoezee _/-\o_ _/-\o_

Eindelijk echt voetballen he:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
Mars18 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:55:

Ben zo slecht geworden
haha, herkenbaar: vorig jaar div 2-3: nu div 7: gisteren 7 op rij verloren. Overigens geflatteerd, maar toch.

speel altijd met PSV. merk wel dat je echt rustig moet opbouwen. 433 is dus lastiger tov vorig jaar met lange bal, sprint, goal

[ Voor 3% gewijzigd door ptholemy op 28-09-2015 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24
Aanpassen is best te doen als je 2vs2 doet, of FUT 1vs1, maar je kan niet aanpassen tegen een pace'ahum' team van 7-11 man. Moment dat je een manual keeper verliest weet je gewoon dat ze gaan scoren, op de simpelste manieren. Moment dat je Any verliest weet je dat de AI de boel gaat verzieken, hoe vrij je ook staat (en niemand om de bal gaat vragen).

Het enige wat wij nu aanpassen is dezelfde vuile trucjes gebruiken, vrije trappen uitlokken, keeper fails gebruiken, bizar harde tackles (niet op bal) gebruiken voor geel (soms niet eens) en complete counter wegvagen (wat gewoon rood hoort te zijn).

Ik speel uitsluitend en alleen pro clubs, mijn hele oordeel over 16 is dan ook pro clubs. Dezelfde game, dezelfde engine, andere situatie.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ptholemy schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:22:
[...]

haha, herkenbaar: vorig jaar div 2-3: nu div 7: gisteren 7 op rij verloren. Overigens geflatteerd, maar toch.

speel altijd met PSV. merk wel dat je echt rustig moet opbouwen. 433 is dus lastiger tov vorig jaar met lange bal, sprint, goal
Man City is wel goed opzich, Sterling speelt heerlijk. Maar nog bak ik er weinig van.

Speelde online een divisie wedstrijd, de tegenstander had 2 gamertags, zal dat een gast zijn geweest met een eigen gamerstag?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06
Mars18 schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:38:
[...]

Man City is wel goed opzich, Sterling speelt heerlijk. Maar nog bak ik er weinig van.

Speelde online een divisie wedstrijd, de tegenstander had 2 gamertags, zal dat een gast zijn geweest met een eigen gamerstag?
Geen idee. passing is wel cruciaal anders: je moet rekening houden met sterke/zwakke been van je speler, positie tov de bal en de richting waar je heen wil passen etc. sprinten is nerved: spelers worden sneller moe. als je daar rekening mee houdt, dan ben je al een heel eind. gisteren dus flink verloren, maar wel goede matches gehad. krijg wel irritant veel penals tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

ptholemy schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:22:
[...]

Lange ballen naar voren hebben geen nut of steekpaas door het midden.
Wat ik nu doe is de vleugel opzoeken en vanuit die positie of naar binnen trekken of een voorzet geven.
Beetje het nederlandse voetbal waarbij het steeds over de vleugels gaat.
Dit werkt goed.

Ik speel zelf nooit online en speel alleen carrière mode, de volgende carrières ben ik mee begonnen:
1. FC Bayren münchen (Manager)
2. Watfort FC (Speler)
3. Willem II (Manager)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddieee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22:16
Beste mensen,

Weet iemand of er ook een mogelijkheid tot couch co-op inzit? Dus met 2 players een spelers carrière beginnen?

BVD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arwintju
SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:22:
[...]

Aanpassen is best te doen als je 2vs2 doet, of FUT 1vs1, maar je kan niet aanpassen tegen een pace'ahum' team van 7-11 man. Moment dat je een manual keeper verliest weet je gewoon dat ze gaan scoren, op de simpelste manieren. Moment dat je Any verliest weet je dat de AI de boel gaat verzieken, hoe vrij je ook staat (en niemand om de bal gaat vragen).

Het enige wat wij nu aanpassen is dezelfde vuile trucjes gebruiken, vrije trappen uitlokken, keeper fails gebruiken, bizar harde tackles (niet op bal) gebruiken voor geel (soms niet eens) en complete counter wegvagen (wat gewoon rood hoort te zijn).

Ik speel uitsluitend en alleen pro clubs, mijn hele oordeel over 16 is dan ook pro clubs. Dezelfde game, dezelfde engine, andere situatie.
Ik baseer mijn ervaringen ook voor een groot deel op pro clubs. Het hele veranderen van speelstijl heeft voor ons juist heel erg positief uitgepakt. In het begin verloren we heel veel mede door de oude speelstijl die we nog hanteerde. Nu iedereen dit aan het aanpassen is, en we veel rustiger spelen winnen we vrij veel, ook van pace teams (we spelen wel met een any). Natuurlijk blijven er altijd teams en mensen die gebruik maken van de zwakheden en exploits van het spel. Maar dat is bij PES bijvoorbeeld ook. Ik vind dat geen reden om het spel slecht te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Mijn
Mars18 schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:55:

Ben zo slecht geworden
Ik speel vooral met Bayern in hun originele (aanvallende) opstelling. Dit vooral omdat mijn stijl aanvallend is.
4123 is ook één van mijn favo's.
Het beste is om te kijken naar een ploeg die dezelfde speelstijl als jou aanneemt. Wil je toch met één bepaald team spelen dan zal je héél wat instellingen naar uw hand moeten zetten.

Welke spelers gaan aanvallend mee, werken ze op de counter, buitenspelval, hoge druk, aanvallende onderscheppingen, defensieve, pasrichting afschermen,...

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Arwintju schreef op maandag 28 september 2015 @ 12:54:
[...]

Ik baseer mijn ervaringen ook voor een groot deel op pro clubs. Het hele veranderen van speelstijl heeft voor ons juist heel erg positief uitgepakt. In het begin verloren we heel veel mede door de oude speelstijl die we nog hanteerde. Nu iedereen dit aan het aanpassen is, en we veel rustiger spelen winnen we vrij veel, ook van pace teams (we spelen wel met een any). Natuurlijk blijven er altijd teams en mensen die gebruik maken van de zwakheden en exploits van het spel. Maar dat is bij PES bijvoorbeeld ook. Ik vind dat geen reden om het spel slecht te noemen.
Winnen is maar een simpele bijzaak, we winnen genoeg in diverse formaties, maar de 'lol' die ik had in fifa 15 is compleet vervangen door verbazing en irritatie. Nu we vooral nu focussen op unlocks, is de kans groot dat we niet winnen, maar balbezit van 60% is vrijwel standaard. Veranderen voor het goede is niet slecht, veranderen omdat er veel slecht is, is heel ander verhaal.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Ik speel met online met PEC, PSV, oranje en af toe bayern. Allemaal met default instellingen. Wat kan de jong toch machtig koppen. Het veldspel en verdedigen gaat mij goed af. Heb bijna altijd 60% bal bezit en max 5 kansen tegen of de bal blijft een beetje in mijn 16 hangen, waardoor de tegenstander paniekschoten lost en hij meer kansen heeft. Het afronden van kansen op koppen en de bal van dichtbij dakken in de korte hoek na gaat mij wel slecht af. Ik kan daardoor mijn overwicht in bezit en kansen niet altijd omzetten in een overwinning.

Hoeveel beter en scherper verdedigers ook zijn geworden, dribbelen is er ook niet op achteruit gegaan. Het kan nu zo ontzettend nauwkeurig, zelfs met de mindere goden. Het doet voor mij wonderen op het middenveld tegen lui die constant heel veel druk zetten.
Combineer L2/LT met sprinten, laat sprinten af en toe los waardoor je de bal een beetje afschermt, gooi daar de rechterstick nog subtiel in de mix. Geen fancy skills maar de veegjes over de bal, simpele feints en t stick subtiele tikjes geven om net dat beetje momentum te pakken. Speel een beetje met die mogelijkheden en je zult er achterkomen hoe nauwkeurig het werkt. Het is geen zekerheid tot succes, maar vooral op het middenveld is het fijn om ala xavi een beetje weg te draaien ff de rust te pakken op het middenveld en dan de lijnen weer uit te zetten.

Probeer voorzetten in dien mogelijk ook wat eerder te geven of gooi ze verder van de goal af. De keeper komt behoorlijk goed uit en pakt of bokst alles weg dat dichtbij de goal valt. Voorzetten waarbij de bal naar de goal toe draait zijn ook heel gevaarlijk.

Verander je speelstijl in wedstrijden. Ik begin vaak heel rustig. Tik de bal een beetje rond, sprint amper en wacht heel geduldig op een opening. Zodra mijn tegenstander dat door heeft en vooral gaten dicht loopt om zo het passen te beperken dan ga ik het wat meer op de man spelen. En daar blijf ik tussen variëren zelfde met verdedigen. Ik laat de tegenstander vaak ver komen met de bal zonder veel druk, alleen een beetje jockeyen met L2 voor m. Dat leverd veel foute passjes op en mocht hij mij er als nog uit dribbelen, trucken dan staat er sowieso nog n linie op m te wachten.
Mocht ik het niet eens zijn met het spelverloop dan voer ik de druk wat op en laat m ook zo weer vieren, om weer wat rustiger te spelen.

Dit zijn allemaal geen garanties, maar helpt mij iig heel erg. Nu nog constanter worden in de afronding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesserr schreef op maandag 28 september 2015 @ 10:28:
[...]

Dit is echt precies wat ik ook merk, punt 1, 2 en 3. Ik heb het idee dat heel veel mensen het gewoon niet doorhebben. Heeft namelijk niks te maken met meer oefenen of beter passen. Hij gaat gewoon echt niet naar degene die je bedoelt en kiest voor jou voor de speler buitenspel. En die interception runs zijn inderdaad belachelijk.
Blabla t ligt echt niet aan mij hoor...

Kerel, je instellingen, overal cpu hulp bij aanstaan zeker..

Ik heb daar geen last van want ik heb alles op handmatig staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:58:
[...]

Blabla t ligt echt niet aan mij hoor...

Kerel, je instellingen, overal cpu hulp bij aanstaan zeker..

Ik heb daar geen last van want ik heb alles op handmatig staan
Ja ik snap ook wel dat als je alles op handmatig zet, de computer niet de verkeerde pass voor je uitkiest :+ Punt is dat ik handmatig niet lekker vind spelen, ik wil gewoon dat die begrijpt wat ik bedoel als ik 1 milliseconde op X druk, en dat die niet denkt dat ik langs twee teamgenoten wil passen, maar die ene man die juist buitenspel staat. Lijkt mij niet heel moeilijk te programmeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 11:22:
[...]

Als je clubs speelt en je gebruikt de cpu als any dan snap je het spel sws niet..

Ik speel ook clubs en ik ben juist altijd de any, laatste 12 potjes 10 op rij winst :) mjah wil ook makkelijk in div 10, spelen nu in 7 :)

Maar juist in clubs is het beter want ECHT VOETBAL. In clubs speelde iedereen met 532 lange bal op een spits van 1,60 en die sprint dan alles en iedereen eruit, nee dat kan niet meer.

Juist clubs in deze FIFA is fantastisch want je moet nu ECHT voetballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesserr schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:03:
[...]

Ja ik snap ook wel dat als je alles op handmatig zet, de computer niet de verkeerde pass voor je uitkiest :+ Punt is dat ik handmatig niet lekker vind spelen, ik wil gewoon dat die begrijpt wat ik bedoel als ik 1 milliseconde op X druk, en dat die niet denkt dat ik langs twee teamgenoten wil passen, maar die ene man die juist buitenspel staat. Lijkt mij niet heel moeilijk te programmeren.
Je kan het dus niet, sorry maar je wilt iets wat je niet kan, maar verwacht wel dat de computer het voor je kan..

Een computer is niet slimmer dan een mens he, jij moet nog altijd de computer besturen. De computer weegt op dat moment de beste opties voor jou af, niet lullig bedoeld, maar met jou voetbalvisie, denk ik dat de helft van de tijd de man die jij wilt aanspelen A of niet bereikbaar is, of B de man die de pass moet geven vind het beter om naar de andere te passen want die staat wel te wachten op een bal ipv naar speler B die gedekt staat en geen bal wilt ontvangen. Jij wilt hulp van cpu dus hij bepaald voor jou wie t beste er voor staat omdat jij dat zelf niet kan?

Sorry maar echt met dit soort reacties kan ik niks, je klaagt op het spel vanwege je eigen tekort koningen zoals wel meer mensen hier. Ga het spel eerst maar eens langer spelen, zo makkelijk js voetbal niet, voetbal wordt bepaald op details en zo werkt FIFA ook.

Goede been gebruiken inspelen, juiste snelheid, op de juiste speler, de bal moet echt voor de voeten liggen als je een pass geeft en niet " los " op 2m van de speler af als je dan passt gebeurd er wat anders etc.

Maar ja mensen willen allemaal Ronaldo en of Messi zijn maar zo werkt voetbal niet en terecht anders zat iedereen alweer in div1 en kreeg je weer die standaard wedstrijden.

Je moet nu eindelijk voetballen wil je winnen

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:16:
[...]

Je kan het dus niet, sorry maar je wilt iets wat je niet kan, maar verwacht wel dat de computer het voor je kan..

Een computer is niet slimmer dan een mens he, jij moet nog altijd de computer besturen.

Sorry maar echt met dit soort reacties kan ik niks, je klaagt op het spel vanwege je eigen tekort koningen zoals wel meer mensen hier. Ga het spel eerst maar eens langer spelen, zo makkelijk js voetbal niet, voetbal wordt bepaald op details en zo werkt FIFA ook.

Goede been gebruiken inspelen, juiste snelheid, op de juiste speler, de bal moet echt voor de voeten liggen als je een pass geeft en niet " los " op 2m van de speler af als je dan passt gebeurd er wat anders etc.

Maar ja mensen willen allemaal Ronaldo en of Messi zijn maar zo werkt voetbal niet en terecht anders zat iedereen alweer in div1 en kreeg je weer die standaard wedstrijden.

Je moet nu eindelijk voetballen wil je winnen
Het heeft niks te maken met wat ik kan. Het heeft te maken met slecht programmeerwerk. Wat er gebeurt is dit.

Speler A gaat passen, er zijn drie opties:
Optie 1 is 5 meter van hem vandaan
Optie 2 10 meter
Optie 3 12 meter, en hij staat buitenspel.

Alle 3 de opties staan grof genomen ongeveer in dezelfde lijn, de 1 wat meer naar links, de ander iets naar rechts.

Speler A drukt X heel kort in, de powerbalk wordt minimaal gevuld.

Resultaat van het programmeerwerk van FIFA: Speler A kiest voor optie 3. Het heeft dus niks te maken met skills, oefenen, goed zijn, etc.

Daarnaast snap ik niet zo goed waarom je het nodig vindt met zo'n toon te reageren op mensen. We zijn toch niet onaardig tegen je? Doe even normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Akkoord dat het eerder aan die persoon zijn speelstijl zal liggen maar soms merk ik ook wel dat hij automatisch naar de speler in buitenspel past.
Zeggen dat hij niet kan spelen is idioot want mij overkomt het ook soms en ik speelde in fifa 15 zowel in FUT als in seizoenen in DIV1.
Op één of andere manier gaat het soms mis en dat is normaal want het is een spel en dat zal nooit zijn zoals de realiteit (toch niet de eerst komende jaren).
Uiteindelijk leer je de fouten van de CPU kennen en reageer je anders in bepaalde situaties. Leer uit de fouten van de CPU en nog beter, misbruik ze als je kan om de winst te bevestigen.

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48
Vraagje.. Als je keeper naar buiten rusht om de bal weg te trappen bij het verdedigen, Hoe kan je de keeper selecteren om vervolgens bv te passen?

FIFA 15 kon je de RB of LB(vergeten welke precies) ingedrukt houden en daarna kon je de keeper controleren. In 16 werkt die niet..

[ Voor 30% gewijzigd door xamirz op 28-09-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:06:
Als je clubs speelt en je gebruikt de cpu als any dan snap je het spel sws niet..
En waar zeg ik dat precies? Ander kant, any met 6 spelers, dat is drama :P Hadden ze nu bij 11 man de Any de optie gegeven camera ook gewoon op z'n speler te kunnen zetten, had het nog iets beter geweest.

Maar blijkbaar snappen clubs als Lunatics, Foreplay of Futbol (niet creative, die heeft er wel 1) zeker het spel niet? Divisie 1 clubs allemaal zonder Any met WL ratio's tot over de 3.

En nogmaals, hele nieuwe systeem vind ik wel grappig, het past precies zoals ik in 15 al speelde. Verschil zijn de kansloze fouten die er nog steeds inzitten, van keepers die de domste ballen niet weten tegen te houden tot een scheids die betaald krijgt in aantal vrije trappen en gele kaarten (en voordeel uit buitenspel nog steeds niet kent).

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2015 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jesserr schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:24:
[...]

Het heeft niks te maken met wat ik kan. Het heeft te maken met slecht programmeerwerk. Wat er gebeurt is dit.

Speler A gaat passen, er zijn drie opties:
Optie 1 is 5 meter van hem vandaan
Optie 2 10 meter
Optie 3 12 meter, en hij staat buitenspel.

Alle 3 de opties staan grof genomen ongeveer in dezelfde lijn, de 1 wat meer naar links, de ander iets naar rechts.

Speler A drukt X heel kort in, de powerbalk wordt minimaal gevuld.

Resultaat van het programmeerwerk van FIFA: Speler A kiest voor optie 3. Het heeft dus niks te maken met skills, oefenen, goed zijn, etc.

Daarnaast snap ik niet zo goed waarom je het nodig vindt met zo'n toon te reageren op mensen. We zijn toch niet onaardig tegen je? Doe even normaal.
Moet je passes op handmatig zetten! En ZELF die pass geven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:27:
Vraagje.. Als je keeper naar buiten rusht om de bal weg te trappen bij het verdedigen, Hoe kan je de keeper selecteren om vervolgens bv te passen?

FIFA 15 kon je de RB of LB(vergeten welke precies) ingedrukt houden en daarna kon je de keeper controleren. In 16 werkt die niet..
touchpad indrukken op ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
En wat is het op de xbox controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:31:
[...]

En waar zeg ik dat precies? Ander kant, any met 6 spelers, dat is drama :P Hadden ze nu bij 11 man de Any de optie gegeven camera ook gewoon op z'n speler te kunnen zetten, had het nog iets beter geweest.

Maar blijkbaar snappen clubs als Lunatics, Foreplay of Futbol (niet creative, die heeft er wel 1) zeker het spel niet? Divisie 1 clubs allemaal zonder Any met WL ratio's tot over de 3.

En nogmaals, hele nieuwe systeem vind ik wel grappig, het past precies zoals ik in 15 al speelde. Verschil zijn de kansloze fouten die er nog steeds inzitten, van keepers die de domste ballen niet weten tegen te houden tot een scheids die betaald krijgt in aantal vrije trappen en gele kaarten (en voordeel uit buitenspel nog steeds niet kent).
ik geloof niet in clubs zonder any, iemand die met clubs in div1 zit speelt altijd met any.

Sorry maar dat geloof ik pas als ik ze echt zie spelen zonder, heb op de Xbox jaren in de top gespeeld met clubs tijdje plek 12 gestaan van de wereld.

Noway dat ik teams tegenkwam met een cpu als any..

Maar wellicht kan je met bewijzen komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:46:
[...]

En wat is het op de xbox controller?
Dunno, als ik bv battlefield speel kom ik met de touchknop in battlelog.

Misschien dat je die knop herkent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:49:
[...]

Dunno, als ik bv battlefield speel kom ik met de touchknop in battlelog.

Misschien dat je die knop herkent
Ik weet niet zeker, maar dat zou dan de Back button zijn. Ik zal vanav testen. Dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:47:
[...]
ik geloof niet in clubs zonder any, iemand die met clubs in div1 zit speelt altijd met any.

Sorry maar dat geloof ik pas als ik ze echt zie spelen zonder, heb op de Xbox jaren in de top gespeeld met clubs tijdje plek 12 gestaan van de wereld.

Ben het gedeeltelijk met je eens. Heb zelf ook een try-out gedaan bij een goede club (FIFA 15) en daar hing het ervan af hoeveel mensen er online waren. Ik de officiële FIFA virtual competities, zoals FVPA en EVPA etc. is het spelen met een any voorzover ik weet niet toegestaan. Maar daar speel je dan ook meestal met 11 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Ook ik ben weer wat potjes verder, maar ik moet blijkbaar wat oude gewoonten gewoon af leren om kans te maken. Ik heb jaren fifa gespeeld, maar ben echt heel slecht :(

Tegenstander kan heeel veeel beter dribbelen dan ik. Sommige spelers kunnen met een verdediger het hele veld op en neer dribbelen en de bal beschermen zonder ik hem kan afpakken. Tenzij ik een overtreding maak.

Zelf probeer ik ook wel eens om de bal gewoon bij me te houden, maar ik krijg het dribbelen niet lekker onder de knie. Ik probeer nu met het pasen de bal in de ploeg te houden, maar dat is al snel een flipperkast. De tegenstander geeft me voor mn gevoel weinig ruimte. En daarom moet ik heel snel handelen. Maar waarom lukt het niet om de tegenstander vast te zetten?

Het begint voor mij even met balbezit. Zodra ik dat op 60% heb kan ik mn spel verbeteren. Ik geef het spel niet de schuld, want ik kan aan mn tegenstander zien dat het wel mogelijk is om het spelletje onder te knie te krijgen :)

Mochten er tweakers zijn die me een keer online een lesje willen leren heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18:14
Persoonlijk vind ik de overstap van FIFA 15 naar FIFA 16 wel groot. In ieder geval een stuk groter dan tussen 14 en 15. Zoals eerder aangegeven moet ik dat auto-passen ook maar uit zetten want 50% van de gevallen schiet hij compleet de verkeerde kant op.

Verder gaat het spel mij wel aardig af, maar ik zit nog wel iets anders in wat mij erg tegen valt als ik tegen de computer speel. Vanuit corners of vrije trappen krijg ik altijd een tegendoelpunt. Van ver buiten de 16 schiet de cpu het gewoon in de kruising, of via de paal erin. Hetzelfde geld voor corners waar er altijd gescoord wordt. Is er hier iets tegen te doen? Wat ik over het hoofd zie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arwintju schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:53:
[...]

Ben het gedeeltelijk met je eens. Heb zelf ook een try-out gedaan bij een goede club (FIFA 15) en daar hing het ervan af hoeveel mensen er online waren. Ik de officiële FIFA virtual competities, zoals FVPA en EVPA etc. is het spelen met een any voorzover ik weet niet toegestaan. Maar daar speel je dan ook meestal met 11 man.
met 11 man ben je idd ook geen any nodig :)

Snap wel wat er bedoeld wordt met een gekke harde pass soms, maar volgens mij stuit je bal dan net op op moment van passen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcsusa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 10:13
Ik speel bij fifa eigenlijk alleen de spelmodus waar je met een eigen gemaakte speler een carriere modus doorloopt, verder niet.
Bij alle fifa games wordt je dan rond de 60e minuut gewisseld, of je er nou 10 in trapt of er niks van bakt.
Weet iemand of dit in de nieuwe fifa is aangepast? Anders blijf ik lekker 15 spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
mdcsusa schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:32:
Ik speel bij fifa eigenlijk alleen de spelmodus waar je met een eigen gemaakte speler een carriere modus doorloopt, verder niet.
Bij alle fifa games wordt je dan rond de 60e minuut gewisseld, of je er nou 10 in trapt of er niks van bakt.
Weet iemand of dit in de nieuwe fifa is aangepast? Anders blijf ik lekker 15 spelen.
Ik ben nog geen enkele keer gewisseld geweest, al speel ik op dit moment in Middlesbrough (2e klasse UK). Ongeveer 40 matches gespeeld. Misschien is dit anders bij een top club, geen idee.

[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 28-09-2015 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 15:58
mdcsusa schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:32:
Ik werd bij FC Twente in de 90e minuut gewisseld nadat ik 2 doelpunten scoorde. Voelde als een publiekswissel :) . Verder tot op heden nog niet gewisseld door de AI manager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
SinergyX schreef op maandag 28 september 2015 @ 13:18:
[...]

Winnen is maar een simpele bijzaak, we winnen genoeg in diverse formaties, maar de 'lol' die ik had in fifa 15 is compleet vervangen door verbazing en irritatie. Nu we vooral nu focussen op unlocks, is de kans groot dat we niet winnen, maar balbezit van 60% is vrijwel standaard. Veranderen voor het goede is niet slecht, veranderen omdat er veel slecht is, is heel ander verhaal.
Sinergyx zeg maar gewoon dat fifa 16 pro clubs geweldig is anders denken anderen dat het meer aan ons ligt (zo kan EA ook lekker elk jaar met zelfde spel op de markt komen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 14:47:
[...]

Je weet hoe je op de pro club site kan zien of er een any is? Hint, dashes bij position. Et voila, er is een site voor proclubs 16. Ik ga niet alles voorkauwen...
SC4RF4C3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:59:
Sinergyx zeg maar gewoon dat fifa 16 pro clubs geweldig is anders denken anderen dat het meer aan ons ligt (zo kan EA ook lekker elk jaar met zelfde spel op de markt komen).
Ik maak me er weinig druk om, heb lol op m'n tijd (veelal de leuke fails en 360's bij tackles :P), ik heb redelijk wat potjes achter de rug om mijn eigen mening te vormen, daarbij hoef ik niet echt te pochen op welk niveau ik heb gespeeld.

[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 28-09-2015 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
SC4RF4C3 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:59:
[...]

Nogmaals prima als je het spel minder vind, want dat is je goed recht.

Alleen als ik jouw kritiek lees, en van de andere kan ik niet anders dan concluderen dat je het spelletje gewoon niet goed speelt. Sorry het is niet anders. Nogmaals, ook ik had eerst diezelfde kritiek en ben daar heel erg op teruggekomen door mijn spel aan te passen.

Maar misschien is dit niet jouw Fifa, past het nieuwe spel niet bij jou of jullie speelstijl. Maar doe niet alsof jou mening de enige waarheid is en dat EA niks heeft veranderd. Want dat is gewoon niet zo en ik hoop dat ze deze lijn doortrekken bij Fifa 17. Maarja dat is weer mijn mening en ook niet perse de waarheid natuurlijk Ik zie altijd nog meer positieve dan negatieve meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ervaart iemand anders problemen met de EA servers. Ik krijg plots de melding dat ik een account moet aanmaken?

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt erop dat heel PSN eruit ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe de online scene is op de pc? Is er een grote fifa community online op de pc? Niet dat ik elke keer zit te wachten tot ik een potje kan spelen online. Ik wil geen ps4 of xbox aanschaffen puur alleen voor fifa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zojuist I am a Boss achievement gehaald in een pro drop-in match, hell yeah :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:18:
Het lijkt erop dat heel PSN eruit ligt.
Hier weer 2 keer aan het einde een foutmelding, verloren en geen coins terwijl je 2 keer wint..

Op de ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Thomas18GT schreef op maandag 28 september 2015 @ 18:08:
[...]

Hier weer 2 keer aan het einde een foutmelding, verloren en geen coins terwijl je 2 keer wint..

Op de ps4
Ik heb helaas ook last van deze error (en ik heb wat meer PSN vrieden die hetzelfde ervaren. Ook op de EA fora is het erg druk..

Gezien FUT voor EA toch het belangrijkste onderdeel is, zal dit vast snel opgelost worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:52:
Kan iemand mij vertellen hoe de online scene is op de pc? Is er een grote fifa community online op de pc? Niet dat ik elke keer zit te wachten tot ik een potje kan spelen online. Ik wil geen ps4 of xbox aanschaffen puur alleen voor fifa :)
Tot nu toe wisselend. De ene keer snel, de andere keer even wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tot nu toe wisselend. De ene keer snel, de andere keer even wachten
En hoe lang is eventjes? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007

Christiano007

Ich bin der champion

paar minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

http://www.fifabenelux.com/fifa16/fifa-16-review/

Prima review van FIFA Benelux, ben het volledig met ze eens. Met name die features... vind het echt jammer dat ze er niks mee doen.

Ik wil nog steeds dat er meer gedaan gaat worden met carrière modus, en FIFA 17 moet online features krijgen daarin. Virtual pro / prof clubs wat echt veel beter kan, dat trainen is nog wel leuk, maar kan veeeeeel uitgebreider. Ook leuk interviews geven, echt een soort RPG ervan maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
iPodKiller schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:52:

Prima review van FIFA Benelux, ben het volledig met ze eens. Met name die features... vind het echt jammer dat ze er niks mee doen.

Ik wil nog steeds dat er meer gedaan gaat worden met carrière modus, en FIFA 17 moet online features krijgen daarin. Virtual pro / prof clubs wat echt veel beter kan, dat trainen is nog wel leuk, maar kan veeeeeel uitgebreider. Ook leuk interviews geven, echt een soort RPG ervan maken.
Inderdaad, kan me hier prima in vinden! Goede review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Thanks voor het delen van review die ik voor grootste gedeelte geschreven heb iPodKiller. Het is moeilijk om de verschillende negatieve geluiden die je, ook hier, hoort te negeren, maar ik heb serieus geen last van issues. Nog geen enkele disconnect gehad, munten altijd ontvangen na wedstrijd, catalogus items gekregen etc. Dan ga ik niet schrijven dat het een slechte game is omdat ik zie dat bepaalde mensen die issues hebben.

Gameplay had ik nog wel veel meer over kunnen schrijven, maar je moet het toch beetje behapbaar maken voor de lezers. Maar zoals ik al eerder hier gezegd heb ben ik erg blij hoe de gameplay nu is en verbaas ik me erover dat anderen mensen veel negatieve dingen hierin merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
MyUtd4Life schreef op maandag 28 september 2015 @ 23:14:
Thanks voor het delen van review die ik voor grootste gedeelte geschreven heb iPodKiller. Het is moeilijk om de verschillende negatieve geluiden die je, ook hier, hoort te negeren, maar ik heb serieus geen last van issues. Nog geen enkele disconnect gehad, munten altijd ontvangen na wedstrijd, catalogus items gekregen etc. Dan ga ik niet schrijven dat het een slechte game is omdat ik zie dat bepaalde mensen die issues hebben.

Gameplay had ik nog wel veel meer over kunnen schrijven, maar je moet het toch beetje behapbaar maken voor de lezers. Maar zoals ik al eerder hier gezegd heb ben ik erg blij hoe de gameplay nu is en verbaas ik me erover dat anderen mensen veel negatieve dingen hierin merken.
denk jij ook dat dat komt doordat mensen het spel nog als Fifa 15 spelen? Dat heb ik hier al meerdere malen gezegd en ik denk echt dat het zo is. Dit zal jij misschien ook wel zo ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Wacht zijn er serieus mensen die geen last hebben van dc's? Ik dacht dat het een globaal probleem was. Elk jaar zijn er wel connectieproblemen met FIFA, maar hier nog nooit zo erg als dit jaar. Extra ernstig natuurlijk met die FUT Draft, waarbij je gewoon je entree kwijt bent na een verloren pot..

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
WickedWizard schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 00:33:
Wacht zijn er serieus mensen die geen last hebben van dc's? Ik dacht dat het een globaal probleem was. Elk jaar zijn er wel connectieproblemen met FIFA, maar hier nog nooit zo erg als dit jaar. Extra ernstig natuurlijk met die FUT Draft, waarbij je gewoon je entree kwijt bent na een verloren pot..
Precies, daar wacht ik dus nog maar even mee..

Overigens wilt het spel wel steeds beter lukken naarmate ik meer heb geoefend. Nu speel ik op professioneel waar in het begin semi-pro zelfs lastig was (op Fifa 15 wereldklasse). Gelukkig maar :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Elke dag ten minste een paar potjes gepeelt (allemaal FUT online), nog geen enkele disconnect gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Ik speel alleen seasons, heb 30 wedstrijden gespeeld, 0 dc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 03:54
Thomas18GT schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 01:04:
[...]

Precies, daar wacht ik dus nog maar even mee..

Overigens wilt het spel wel steeds beter lukken naarmate ik meer heb geoefend. Nu speel ik op professioneel waar in het begin semi-pro zelfs lastig was (op Fifa 15 wereldklasse). Gelukkig maar :+
Ik speelde FIFA 15 ook op wereldklasse of legendary; gisteren een potje op amateur (FUT offline) en gewoon een tegengoal gehad! Zelfs op amateurniveau tikt Luton Town me af en toe scheel. Oke, verdedigend stellen ze niks voor, maar het is een hele andere beleving dan in 15. Ik zie het als positief trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
iPodKiller schreef op maandag 28 september 2015 @ 21:52:

Ik zag gisteren ergens een Trailer voorbij komen van de Be A Pro mode van NBA 2K16.
in 1 woord WOW! dat is hoe een carriere modus eruit hoort te zien. Heb helaas geen toegang tot het internet om hem verder te zoeken, Verhaal lijn erbij alles. Voor de geinteresseerden, zoek hem even op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PresidentSkroob
  • Laatst online: 11-09 10:14
Swaxie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:52:
[...]

Ik zag gisteren ergens een Trailer voorbij komen van de Be A Pro mode van NBA 2K16.
in 1 woord WOW! dat is hoe een carriere modus eruit hoort te zien. Heb helaas geen toegang tot het internet om hem verder te zoeken, Verhaal lijn erbij alles. Voor de geinteresseerden, zoek hem even op:)
Ja, dan heb je het natuurlijk wel over NBA 2K... In mijn optiek staat deze serie al jaren bovenaan qua spelbeleving...
Let ook maar eens op het commentaar tijdens het spelen...zelfs na 3 seizoenen is dit nog onderhoudend (in tegenstelling tot Evert en Youri, haha)

een klein nadeel, je moet wel een beetje affiniteit met basketbal hebben of willen krijgen.. Persoonlijk heb ik door NBA 2K leren houden van basketbal (maar dat geldt ook voor andere amerikaanse sporten...

Absoluut een aanradert en sinds vandaag te kopen op Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
JayBee0206 schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 09:41:
[...]

Ja, dan heb je het natuurlijk wel over NBA 2K... In mijn optiek staat deze serie al jaren bovenaan qua spelbeleving...
Let ook maar eens op het commentaar tijdens het spelen...zelfs na 3 seizoenen is dit nog onderhoudend (in tegenstelling tot Evert en Youri, haha)

een klein nadeel, je moet wel een beetje affiniteit met basketbal hebben of willen krijgen.. Persoonlijk heb ik door NBA 2K leren houden van basketbal (maar dat geldt ook voor andere amerikaanse sporten...

Absoluut een aanradert en sinds vandaag te kopen op Steam
Nouja, het hoeft niet zoals NBA want dat zag er wel retestrak uit natuurlijk maar je kan op zn minst wat meer van dit soort dingetjes in Fifa gooien in mijn optiek. Want heb ook al gelezen dat dat in NBA alleen het eerste seizoen is, en het 2e seizoen nog maar nauwelijks. Maar er zijn toch vast wel dingetjes uit te halen die het hele offline carriere weer een boost kunnen geven, waardoor ze op zn minst weer een hele hoop spelers mee terug gaan winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier ook totaal geen dc gehad.
Lijkt wel of je de klagers harder hoort dan het merendeel? van de spelers die er geen last van hebben.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:15
Seasons ook geen last alleen met fut. De helft van de wedstrijden dc aan het eind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Supermach schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:12:
[...]

Ik speelde FIFA 15 ook op wereldklasse of legendary; gisteren een potje op amateur (FUT offline) en gewoon een tegengoal gehad! Zelfs op amateurniveau tikt Luton Town me af en toe scheel. Oke, verdedigend stellen ze niks voor, maar het is een hele andere beleving dan in 15. Ik zie het als positief trouwens :)
Ik speelde fifa 15 op ultimate (en won) maar raak bij 16 maar nipt voorbij wereldklasse en vaak met een 2-1 stand en dergelijke dus ik begrijp wat je bedoelt.
het heeft mij vooral geholpen om niet meer te kijken naar hoe fifa 15 was, ondanks dat ik er erg goed in was. Kijk naar realistisch voetbal...
Ik werk graag met 1-2tjes of in driehoekspassen (speelstijl Bayern) omdat ze zo in het echt spelen en ben sinds ik online gegaan ben steeds kampioen (momenteel wel maar DIV7).

Iedereen die commentaar heeft op de nieuwe manier van spelen:
kijk naar echt voetbal en kopieer

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Swaxie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:52:
[...]

Meen je dat nou serieus? Het is de meest belachelijke '''be a pro'' ooit denk ik zo, 1 groot cliché (waar ze Spike Lee voor nodig hebben gehad is mij onduidelijk) en je bent ook nog eens verplicht om in je rookie season naar een overdaad aan unskippable cutscenes te kijken...

Idee was prima, de uitwerking bijzonder matig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dacht ik mijn ultieme goal te hebben gehaald, volley of omhaal? :(
http://xboxclips.com/Sine...a9-4e6e-9a51-8f04c58c18ba

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
On_E schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 10:51:
[...]

Meen je dat nou serieus? Het is de meest belachelijke '''be a pro'' ooit denk ik zo, 1 groot cliché (waar ze Spike Lee voor nodig hebben gehad is mij onduidelijk) en je bent ook nog eens verplicht om in je rookie season naar een overdaad aan unskippable cutscenes te kijken...

Idee was prima, de uitwerking bijzonder matig.
Nee ik zag alleen de trailer, en heb daaruit geconcludeerd dat dat wel een heel stukje vetter is dan een beetje belachelijk je wedstrijdjes doen zonder dat daar een verhaal achter zit:).
Een beetje verhaal kun je er wel aanhangen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ben er nog niet intensief mee aan de slag gegaan, maar op het eerste gezicht bevallen de gameplay-veranderingen t.o.v. Fifa 15 me prima. Ik was sowieso al wel een opbouwer/rondtikker.

Wat wel echt vervelend begint te worden, maar dat kan aan mij liggen, is de scheids. Ik krijg nagenoeg elke wedstrijd wel een keer een penalty tegen voor ogenschijnlijk correcte ingrepen. Iemand daar nog tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Swaxie schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:07:
[...]

Nee ik zag alleen de trailer, en heb daaruit geconcludeerd dat dat wel een heel stukje vetter is dan een beetje belachelijk je wedstrijdjes doen zonder dat daar een verhaal achter zit:).
Het is echt 1 groot cliché dat verhaal en ook nog op kleuterschool-niveau, de moeite van het kijken echt niet waard. ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
On_E schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 11:10:
[...]

Het is echt 1 groot cliché dat verhaal en ook nog op kleuterschool-niveau, de moeite van het kijken echt niet waard. ;)
Nogmaals:)

Pagina: 1 ... 17 ... 22 Laatste