SC4RF4C3 schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 23:41:
[...]
Zie jij mij ergen zeggen dat ik steekballetjes nodig heb om te scoren![]()
De mensen die fifa 16 niet beter vinden klagen niet omdat ze moeite hebben met scoren, dan moet je maar is beter lezen waarom ze klagen.
Ik zit ook op echt voetbalen ik vind fifa 15 en 16 verre van echt voetbal (nogmaals voornamelijk pro clubs). De echte voetballers horen juist niet zo snel tevreden te zijn met een v1.2 van fifa 15. Ze hadden beter naar hun klanten moeten luisteren ipv alleen maar geld pompen in FUT!
Ik denk dat jullie (en veel andere klagers) het spel nog teveel als FIFA 15 spelen. Wij beginnen clubs nu aardig door te krijgen, en het is echt 10x beter dan FIFA 15. Rustig tikken en afwachten is zo belangrijk. We begonnen heel slecht, omdat we dezelfde speelstijl als 15 hanteerde. Je moet echt opnieuw leren spelen. Als je het ruk vind spelen, dan moet je eerst is proberen om je speelstijl aan te passen! Juist het wegspringen van de bal en verkeerd passen is een teken dat je niet veel van het nieuwe spel snapt.NotSoSteady schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:00:
[...]
Heb je gezien hoe Ronaldo draait? Dat is realisme? Laat me toch niet lachen, je hebt meer het gevoel dat je met een stel amateurs bezig bent. Daarnaast heb ik het gewoon over simpele aannames met een enkele x druk, waarbij je wilt terugdraaien met een draaicirkel groter dan een vrachtwagen. Het is next-gen dus dan mogen we wel wat meer verwachten qua animaties, physics bij een botsing en ga zo maar door.
[ Voor 19% gewijzigd door Arwintju op 27-09-2015 02:50 ]