Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:19:
Ik had net nog wel een klein gelukje.
Ik kreeg deze week een folder thuis waarin stond dat Bart Smit Fifa 16 met extra 15 pakketjes verkoopt vanaf vandaag maar dat alleen de eerste kopers die 15 pakketjes krijgen. Dus ik was gisteren al even naar de Bart Smit geweest om te vragen hoeveel van die vouchers voor vroege kopers ze hadden, toen zeiden ze dat ze er nooit zoveel kregen en ik er dus vandaag om 09:00 moest zijn om er zeker van te zijn.
Zo gezegd zo gedaan en dus stond ik vandaag bij 09:00 bij de Bart Smit.....in de rij! echt wel 20 wachtende voor mij allemaal voor Fifa16. Nou dat wordt nog spannend dacht ik al maar ik zag dat dit met name de pre-order klanten waren die hun schijfje kwamen ophalen en daar zag ik inderdaad de voucher bij zitten en ze kregen nog een gift card van €5,-.
Met nog 1 klant voor mij is er enige verwarring over het wel of niet inscannen van de giftcards als ze worden meegegeven en er wordt wat op de kassa geklooit. Duurt daardoor allemaal wat langer maar dan ben ik echt aan de beurt.
Ik vraag om Fifa16 voor de PS4 en krijg een normale editie zonder poespas dus ik vraag nog even naar de "vroege kopers" actie en ze snappen er niets meer van maar daar ben ik op voorbereid en trek de folder uit m'n jas en laat het aan de verkoper zien. Ze proberen me nog even af te wimpelen met het argument dat dit alleen voor de pre-orders is en dat alle vouchers al op de pre-order bestellingen is geplakt. Ik geef vervolgens aan dat zo niet in de folder staat en aangezien ik er direct om 09:00 was er toch wel vanuit ging dat ik de voucher zou krijgen. vervolgens gaan ze zoeken en krijg ik te horen dat er nog 1 voucher over is en dat die dan voor mij is. Ondertussen een hoop gezeur van de klanten die achter mij stonden en dit te horen kregen maar ik heb mijn spel en de voucher dus loop tevreden de zaak uit.
Kijk ik net op mijn bon en zie ik dat ik ook nog eens €5,- korting heb gekregen omdat er een giftcard met tegoed van €5,- is ingescant...HAHAHA. toch een mooi voordeeltje zo zonder dat ik heb hoeven pre-orderen want dat doe ik gewoon nooit.
Blijf het gek vinden dat mensen vroeg uit bed gaan om voor de deur te staan van een winkel

Altijd wel grappig om te zien, maar ik zal er zelf nooit aan meedoen.
Als ik echt weet dat ik een game ga halen, dan pre-order ik hem alvast.
Wanneer ik nog aan het twijfelen ben, dan bestel ik de game nog in de laatste week.
De game is dan al af, dus mijn geld wordt (Hopelijk) niet onnodig gebruikt. Het voelt dan hetzelfde aan wanneer ik het in de winkel koop.
Zelf heb ik Fifa 16 via de microsoft store gehaald. Gelijk een gratis EA access code erbij en kon dus zater dag al beginnen met spelen. Gisteren voor de release ook nog 2 uurtjes kunnen spelen. Als ze dat bij Fifa 17 weer gaan doen, dan bestel ik hem weer gewoon via de MS store. Ik weet toch dat ik ieder jaar Fifa ga kopen. Ik hou nou eenmaal van voetbal en fifa wordt steeds beter.
Swaxie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:17:
[...]
Ik geloof niet dat ik in Fifa 15 1x sneeuw heb gehad

.
Maar wat ik overal lees is dat ze het weer veel dynamischer hebben gemaakt en dat het van Regen kan overgaan in zonne(n)schijn. Dus t zou best kunnen.
Dan speel je waarschijnlijk alleen FUT of Online. In carrière mode heb ik altijd een paar wedstrijden in de sneeuw.
Ik weet dat het dymanischer is als je kiest voor REGENBUI of SNEEUWBUI.
Maar niet dat het veld natter of witter werd.
Vanavond nog wat potjes spelen