• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:04:
Was het in Fifa 15 ook al zo, wanneer het sneeuwde dat het veld steeds witter werd ?
Ik kan me dit namelijk niet herinneren.

Daarnaast heb ik erg veel problemen met de EA servers, al vanaf zaterdag (Met early access)
Na 1 minuut of korter valt me verbinding gewoon weg, terwijl ik in Fifa 15 nergens last van heb gehad.

(PS. het gaat hier om de XboxOne versie)
Ik geloof niet dat ik in Fifa 15 1x sneeuw heb gehad 8)7 .
Maar wat ik overal lees is dat ze het weer veel dynamischer hebben gemaakt en dat het van Regen kan overgaan in zonne(n)schijn. Dus t zou best kunnen.

Verwijderd

Ik had net nog wel een klein gelukje.

Ik kreeg deze week een folder thuis waarin stond dat Bart Smit Fifa 16 met extra 15 pakketjes verkoopt vanaf vandaag maar dat alleen de eerste kopers die 15 pakketjes krijgen. Dus ik was gisteren al even naar de Bart Smit geweest om te vragen hoeveel van die vouchers voor vroege kopers ze hadden, toen zeiden ze dat ze er nooit zoveel kregen en ik er dus vandaag om 09:00 moest zijn om er zeker van te zijn.

Zo gezegd zo gedaan en dus stond ik vandaag bij 09:00 bij de Bart Smit.....in de rij! echt wel 20 wachtende voor mij allemaal voor Fifa16. Nou dat wordt nog spannend dacht ik al maar ik zag dat dit met name de pre-order klanten waren die hun schijfje kwamen ophalen en daar zag ik inderdaad de voucher bij zitten en ze kregen nog een gift card van €5,-.

Met nog 1 klant voor mij is er enige verwarring over het wel of niet inscannen van de giftcards als ze worden meegegeven en er wordt wat op de kassa geklooit. Duurt daardoor allemaal wat langer maar dan ben ik echt aan de beurt.

Ik vraag om Fifa16 voor de PS4 en krijg een normale editie zonder poespas dus ik vraag nog even naar de "vroege kopers" actie en ze snappen er niets meer van maar daar ben ik op voorbereid en trek de folder uit m'n jas en laat het aan de verkoper zien. Ze proberen me nog even af te wimpelen met het argument dat dit alleen voor de pre-orders is en dat alle vouchers al op de pre-order bestellingen is geplakt. Ik geef vervolgens aan dat zo niet in de folder staat en aangezien ik er direct om 09:00 was er toch wel vanuit ging dat ik de voucher zou krijgen. vervolgens gaan ze zoeken en krijg ik te horen dat er nog 1 voucher over is en dat die dan voor mij is. Ondertussen een hoop gezeur van de klanten die achter mij stonden en dit te horen kregen maar ik heb mijn spel en de voucher dus loop tevreden de zaak uit.

Kijk ik net op mijn bon en zie ik dat ik ook nog eens €5,- korting heb gekregen omdat er een giftcard met tegoed van €5,- is ingescant...HAHAHA. toch een mooi voordeeltje zo zonder dat ik heb hoeven pre-orderen want dat doe ik gewoon nooit.

• Thomas18GT
  • Laatst online: 08-09 14:00
Goed verhaal, lekker kort ook..

En veel plezier ermee!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:50
Thomas18GT schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:33:
Goed verhaal, lekker kort ook..

En veel plezier ermee!
>:)

Verwijderd

trummel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:02:
Wehkamp tussen 11:00 en 15:00 en vanmorgen is hij het magazijn verlaten. Wehkamp orders elkaar ff op de hoogte houden?
24 september 2015 Pakket heeft ons magazijn verlaten
24 september 2015 Pakket is ontvangen op depot, wordt vandaag bezorgd

Moet alleen straks naar school dus hoop van harte dat ze het gewoon in de brievenbus gooien :P

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:43:
[...]

Moet alleen straks naar school dus hoop van harte dat ze het gewoon in de brievenbus gooien :P
Hier hetzelfde... Wehkamp mensen, laat aub even weten of hij in de brievenbus is ggedeponeerd :)

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:04:
[...]

Ja op 10 sept... besteld.. :P hopelijk wel dus.. maar kan ik ook niet speciale pakketten kopen... of moest ik dan de dure versie kopen? :P
Bij de duurdere versie, de Deluxe Edition kreeg je die 40 premium goudpakketten (20 weken lang, elke week 2)

Verwijderd

Exterminator schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:45:
[...]

Hier hetzelfde... Wehkamp mensen, laat aub even weten of hij in de brievenbus is ggedeponeerd :)
Ik zie het vanavond pas aangezien ik een bedrijfsuitje heb. Hopelijk kan ik vanavond nog een potje doen dan :')

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Exterminator schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:45:
[...]

Dat doen ze dat hebben ze gisteren ook al op twitter aangegeven.

Burp

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik heb FIFA 16 vooruitbesteld op de ps4 via psn. Na dat ik FUT begon te spelen merkte ik op dat ik 2200 FIFA munten had, terwijl mijn vrienden die niet kregen weet iemand waarom? Heb er wel allemaal pakketjes van gekocht met daarin onder andere Pedro en Di Maria

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
TweakerRecordzz schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:57:
Ik heb FIFA 16 vooruitbesteld op de ps4 via psn. Na dat ik FUT begon te spelen merkte ik op dat ik 2200 FIFA munten had, terwijl mijn vrienden die niet kregen weet iemand waarom? Heb er wel allemaal pakketjes van gekocht met daarin onder andere Pedro en Di Maria
Had je die munten nog over van Fifa15 misschien?

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:19:
Ik had net nog wel een klein gelukje.

Ik kreeg deze week een folder thuis waarin stond dat Bart Smit Fifa 16 met extra 15 pakketjes verkoopt vanaf vandaag maar dat alleen de eerste kopers die 15 pakketjes krijgen. Dus ik was gisteren al even naar de Bart Smit geweest om te vragen hoeveel van die vouchers voor vroege kopers ze hadden, toen zeiden ze dat ze er nooit zoveel kregen en ik er dus vandaag om 09:00 moest zijn om er zeker van te zijn.

Zo gezegd zo gedaan en dus stond ik vandaag bij 09:00 bij de Bart Smit.....in de rij! echt wel 20 wachtende voor mij allemaal voor Fifa16. Nou dat wordt nog spannend dacht ik al maar ik zag dat dit met name de pre-order klanten waren die hun schijfje kwamen ophalen en daar zag ik inderdaad de voucher bij zitten en ze kregen nog een gift card van €5,-.

Met nog 1 klant voor mij is er enige verwarring over het wel of niet inscannen van de giftcards als ze worden meegegeven en er wordt wat op de kassa geklooit. Duurt daardoor allemaal wat langer maar dan ben ik echt aan de beurt.

Ik vraag om Fifa16 voor de PS4 en krijg een normale editie zonder poespas dus ik vraag nog even naar de "vroege kopers" actie en ze snappen er niets meer van maar daar ben ik op voorbereid en trek de folder uit m'n jas en laat het aan de verkoper zien. Ze proberen me nog even af te wimpelen met het argument dat dit alleen voor de pre-orders is en dat alle vouchers al op de pre-order bestellingen is geplakt. Ik geef vervolgens aan dat zo niet in de folder staat en aangezien ik er direct om 09:00 was er toch wel vanuit ging dat ik de voucher zou krijgen. vervolgens gaan ze zoeken en krijg ik te horen dat er nog 1 voucher over is en dat die dan voor mij is. Ondertussen een hoop gezeur van de klanten die achter mij stonden en dit te horen kregen maar ik heb mijn spel en de voucher dus loop tevreden de zaak uit.

Kijk ik net op mijn bon en zie ik dat ik ook nog eens €5,- korting heb gekregen omdat er een giftcard met tegoed van €5,- is ingescant...HAHAHA. toch een mooi voordeeltje zo zonder dat ik heb hoeven pre-orderen want dat doe ik gewoon nooit.
Blijf het gek vinden dat mensen vroeg uit bed gaan om voor de deur te staan van een winkel ;)
Altijd wel grappig om te zien, maar ik zal er zelf nooit aan meedoen.

Als ik echt weet dat ik een game ga halen, dan pre-order ik hem alvast.
Wanneer ik nog aan het twijfelen ben, dan bestel ik de game nog in de laatste week.
De game is dan al af, dus mijn geld wordt (Hopelijk) niet onnodig gebruikt. Het voelt dan hetzelfde aan wanneer ik het in de winkel koop.

Zelf heb ik Fifa 16 via de microsoft store gehaald. Gelijk een gratis EA access code erbij en kon dus zater dag al beginnen met spelen. Gisteren voor de release ook nog 2 uurtjes kunnen spelen. Als ze dat bij Fifa 17 weer gaan doen, dan bestel ik hem weer gewoon via de MS store. Ik weet toch dat ik ieder jaar Fifa ga kopen. Ik hou nou eenmaal van voetbal en fifa wordt steeds beter.
Swaxie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:17:
[...]

Ik geloof niet dat ik in Fifa 15 1x sneeuw heb gehad 8)7 .
Maar wat ik overal lees is dat ze het weer veel dynamischer hebben gemaakt en dat het van Regen kan overgaan in zonne(n)schijn. Dus t zou best kunnen.
Dan speel je waarschijnlijk alleen FUT of Online. In carrière mode heb ik altijd een paar wedstrijden in de sneeuw.
Ik weet dat het dymanischer is als je kiest voor REGENBUI of SNEEUWBUI.
Maar niet dat het veld natter of witter werd.
Vanavond nog wat potjes spelen :D

Angelo NL / Global Cargo VTC

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:43:
[...]

Nu het 11;00 is geweest staat er:

Datum Bericht
Op dit moment is er geen informatie beschikbaar

Kan hem ook al reviewen of retourneren :?

Ik zeg kom maar op met die bezorger zal hem hartelijk ontvangen _/-\o_

Verwijderd

Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:03:
[...]

Blijf het gek vinden dat mensen vroeg uit bed gaan om voor de deur te staan van een winkel ;)
Altijd wel grappig om te zien, maar ik zal er zelf nooit aan meedoen.

Als ik echt weet dat ik een game ga halen, dan pre-order ik hem alvast.
Wanneer ik nog aan het twijfelen ben, dan bestel ik de game nog in de laatste week.
De game is dan al af, dus mijn geld wordt (Hopelijk) niet onnodig gebruikt. Het voelt dan hetzelfde aan wanneer ik het in de winkel koop.

[...]
Vroeg op moest ik toch al want ik moet vandaag gewoon werken en mijn kantoor staat op 3min lopen van de plaatselijke Bart Smit. Gewoon even tijdens werktijd ophalen dus. lekker efficient!

Pre-orderen doe ik nooit omdat ik het een hoop gedoe vindt en ik nit op een paar euro kijk. Als ik hem op de dag van de release haal weet ik tenminste zeker dat ik hem ook echt heb want stel dat hij bij de ene winkel al op is dan ga ik gewoon naar een ander. Dat vind ik prettiger dan de hele dag in spanning op het werk zitten of het pakketje nou wel of niet in de brievenbus wordt gegooid.
Omdat ik voor mijn werk nooit heel ver van te voren weet in welke stad ik de dag van de release moet werken is het ook niet handig om te pre-orderen bij bart smit en hem in een bepaalde winkel te laten bezorgen. zal je altijd zien dat ik net die dag in een andere stad werk...

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Maar eens even een carrière starten met Arsenal :D Net wat potjes gespeeld, en het speelt echt veel fijner dan Fifa 15. Even Swansea - Everton gedaan, wat een tof team is Swansea _O_

Tesla M3LR '21

• WestBoy_B
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-09-2022
Iemand al fifa 16 van Wehkamp geleverd gekregen?

• trummel
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:10:
[...]

Vroeg op moest ik toch al want ik moet vandaag gewoon werken en mijn kantoor staat op 3min lopen van de plaatselijke Bart Smit. Gewoon even tijdens werktijd ophalen dus. lekker efficient!

Pre-orderen doe ik nooit omdat ik het een hoop gedoe vindt en ik nit op een paar euro kijk. Als ik hem op de dag van de release haal weet ik tenminste zeker dat ik hem ook echt heb want stel dat hij bij de ene winkel al op is dan ga ik gewoon naar een ander. Dat vind ik prettiger dan de hele dag in spanning op het werk zitten of het pakketje nou wel of niet in de brievenbus wordt gegooid.
Omdat ik voor mijn werk nooit heel ver van te voren weet in welke stad ik de dag van de release moet werken is het ook niet handig om te pre-orderen bij bart smit en hem in een bepaalde winkel te laten bezorgen. zal je altijd zien dat ik net die dag in een andere stad werk...
Dit jaar voor het eerst online besteld met 20 euro korting dus dat scheelt dan wel enorm. (Wehkamp was aanbieding + 10euro kortingscode). Nou moet ik zeggen dat het wachten in spanning ook wel iets heeft haha. Ook al had ik nu al uitgebreid kunnen spelen.

• TweakerRecordzz
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23-10-2024
shoombak schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:03:
[...]

Had je die munten nog over van Fifa15 misschien?
Helemaal vergeten heb FIFA 15 pas 2 maanden geleden gekocht op psn. Op dat moment was het spel 20 euro en kreeg je er veel extra's bij. Toen niet naar gekeken omdat ik pas met fut zou beginnen bij FIFA 16. Dus waarschijnlijk nog over van FIFA 15.

• WestBoy_B
Iemand zijn Wehkamp pakketje al binnen?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:10:
[...]

Ik heb een kantoor baan (Hoewel ik vaak uit buiten de deur ben), maar ik kan mijn pakketjes altijd laten bezorgen op kantoor. Daar is altijd iemand aanwezig.
Vandaag 2 Nintendo amiibo's binnen gekregen zonder problemen.
ik pre-order meestal via PSN,XboxStore of Steam.
Alleen Nintendo games heb ik vooraf besteld bij Nedgame meestal. Want dan krijg je extra spulletjes erbij.
Las Vegas schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:11:
Maar eens even een carrière starten met Arsenal :D Net wat potjes gespeeld, en het speelt echt veel fijner dan Fifa 15. Even Swansea - Everton gedaan, wat een tof team is Swansea _O_
Ik ben zelf gestart mer Bayren München en gisteren een heerlijke pot gehad.
3 - 3 tegen wolfsburg. ik stond met 2 - 0 achter. terug kunnen brengen naar 2 -1.
Kort daarna was het 3 - 1. in de laatste 20 minuten heel veel kansen maar in de 87 minuut de 3 - 3 gemaakt. Ik maakte wel even een sprongetje op mijn stoel van blijdschap.
Dit is al de 4e pot die zo spannend was, dit heb ik nog niet meegemaakt in Fifa 15 en eerder delen.

Ik hou ervan dat de AI zoveel rond paast ipv dat ze steeds maar lopen te pingelen met de bal.

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:54:
[...]

Ik heb een kantoor baan (Hoewel ik vaak uit buiten de deur ben), maar ik kan mijn pakketjes altijd laten bezorgen op kantoor. Daar is altijd iemand aanwezig.
Vandaag 2 Nintendo amiibo's binnen gekregen zonder problemen.
ik pre-order meestal via PSN,XboxStore of Steam.
Alleen Nintendo games heb ik vooraf besteld bij Nedgame meestal. Want dan krijg je extra spulletjes erbij.

[...]

Ik ben zelf gestart mer Bayren München en gisteren een heerlijke pot gehad.
3 - 3 tegen wolfsburg. ik stond met 2 - 0 achter. terug kunnen brengen naar 2 -1.
Kort daarna was het 3 - 1. in de laatste 20 minuten heel veel kansen maar in de 87 minuut de 3 - 3 gemaakt. Ik maakte wel even een sprongetje op mijn stoel van blijdschap.
Dit is al de 4e pot die zo spannend was, dit heb ik nog niet meegemaakt in Fifa 15 en eerder delen.

Ik hou ervan dat de AI zoveel rond paast ipv dat ze steeds maar lopen te pingelen met de bal.
Carriere modus denk ik zo? en welke niveau speel je dan?

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

martijn24 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:57:
[...]

Carriere modus denk ik zo? en welke niveau speel je dan?
Ik speel op Semi-pro (dat is blijkbaar Professional niveau van Fifa 15)
in fifa 15 speelde ik ook op Semi-pro.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Weet iemand of het spel in Media Markt Eindhoven centrum nog op voorraad is?

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Ik heb er ook zin in. Vriendin heeft lief m'n pre-order opgehaald, dus het spel ligt thuis al op me te wachten (PS4). Ik hoor tot nu toe eigenlijk alleen maar veel postieve dingen:

- Pace is niet meer OP
- Passen/ball controle op het middenveld ga je echt nodig hebben
- AI slimmer en realistischer

Puur het feit dat Pace en de Through Balls niet meer zo overpowered zijn zal het spel al een stuk leuker maken denk ik.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-08 17:27
Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:08:
[...]

Ik speel op Semi-pro (dat is blijkbaar Professional niveau van Fifa 15)
in fifa 15 speelde ik ook op Semi-pro.
Ik heb net Fifa 16 gekocht net als andere jaren en wacht nu op me key.
Ik ben helemaal geen Die hard voetbal fan maar vind wel leuk om potjes te voetballen.
FUT speel ik niet alleen carriere en online 1vs1 .

Daarintegen de demo gespeeld en ik moest echt op wereldklasse zetten om beetje uitdagend te maken.
Mischien dat wereldklasse nog moeilijker is dan de demo en dus ook naar semi-pro moet gaan.

• LeenVan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02-2024
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 11:51:
Iemand zijn Wehkamp pakketje al binnen?
Ja, net binnen gekomen

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
miicker schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:14:
Nee ik weet het niet. Laat aub wat weten als je het hoort!

Verwijderd

Wat voor tijd stond er bij jou?

• LeenVan
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:32:
[...]

Wat voor tijd stond er bij jou?
Tussen 11:00 en 15:00 (Geleverd in Amsterdam)

• WestBoy_B
LeenVan schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:33:
[...]

Tussen 11:00 en 15:00 (Geleverd in Amsterdam)
Wat is de status op je wehkamp site?

Laat even weten... is het nog steeds: Bezorger is met pakket onderweg?

Of afgeleverd ofzo? En waar zat het? Werd er aangebeld of gwn in de brievenbus gegooit?

Laat het weten _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricNL
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:34:
[...]

Of afgeleverd ofzo? En waar zat het? Werd er aangebeld of gwn in de brievenbus gegooit?

Laat het weten _/-\o_
Holy crap... Ga ff een rondje lopen of iets.
Wat boeit de hele status op de website als je het spel binnen hebt?

[ Voor 7% gewijzigd door EricNL op 24-09-2015 12:36 ]

• WestBoy_B
EricNL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:35:
[...]

Holy crap... Ga ff een rondje lopen of iets.
Wat boeit de hele status op de website als je het spel binnen hebt?
Haha, ik ben op werk hoor, ik kan waarschijnlijk pas in het weekend spelen :P :P 8)7

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:37:
[...]

Haha, ik ben op werk hoor, ik kan waarschijnlijk pas in het weekend spelen :P :P 8)7
Wat loop je dan te zeiken 8)7 8)7 :/

• LeenVan
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:34:
[...]

Laat het weten _/-\o_
Op de Wehkamp site stond levering tussen 11:00 en 15:00 en dat is dus netjes gelukt.
Gewoon brievenbus post, niks tekenen ofzo.

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
WTF : net wat raars met fut online , ik win de match met 4-3 , na de match duurde het even voor ik terug was in de game alleen dit keer de melding dat ik uit de game ben gegaan en de match als niet voltooid werd beschouwd door mijn fout volgens ut , daar gaat mn promotie ...

psn: taker-mart

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 06:52
Kan er niet gewoon een leveringstopic voor FIFA geopend worden? Dit is toch nutteloos?

• taker1987
Boinkie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:41:
Kan er niet gewoon een leveringstopic voor FIFA geopend worden? Dit is toch nutteloos?
dit gaat al jaren zo op elk forum , alleen heeft fifa benelux een speciaal topic hier voor inderdaad :)

• trummel
taker1987 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:41:
WTF : net wat raars met fut online , ik win de match met 4-3 , na de match duurde het even voor ik terug was in de game alleen dit keer de melding dat ik uit de game ben gegaan en de match als niet voltooid werd beschouwd door mijn fout volgens ut , daar gaat mn promotie ...
Wees blij dat je hem niet hebt verloren, dat was vorig jaar vaak het geval. Blijkbaar nog niet gefixed door EA bah..

• WestBoy_B
Sorry jongens haha! :) Volgens mij is dit spel een van de betere FIFA's in jaren. Er wordt nadruk gelegd op PES 2016 dit jaar, dat het zo geweldig is! En dat klopt ook. Dat spel is top! Maar volgens mij is dit ook een van de betere FIFA's in jaren!

• EricNL
taker1987 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:41:
Gebeurde ook al in Fifa 15. Is helaas niks aan te doen. Fifa zal waarschijnlijk altijd een spel blijven met veel bugs, die helaas ongepatched blijven. Neem vooral geen moeite om dergelijke zaken bij EA aan te melden: ze gaan er echt niets mee doen.

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
EricNL schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:16:
Ik heb er ook zin in. Vriendin heeft lief m'n pre-order opgehaald, dus het spel ligt thuis al op me te wachten (PS4). Ik hoor tot nu toe eigenlijk alleen maar veel postieve dingen:

- Pace is niet meer OP
- Passen/ball controle op het middenveld ga je echt nodig hebben
- AI slimmer en realistischer

Puur het feit dat Pace en de Through Balls niet meer zo overpowered zijn zal het spel al een stuk leuker maken denk ik.
Ja FIFA 16 is zeker n verbetering.
Het loont nu echt om de bal rond te tikken op zoek naar openingen, ipv kick en rush.

Gister paar potjes seasons gedaan. Ronaldo kan je verdediging nog steeds slopen, maar dan moet je van goeie huize komen en jij het verdedigen niet onder de knie hebben. Het lijkt zo ver iig een goeie balans te hebben. Die snelle pass met r1 of bumper biedt ook leuke opties om de verdediging open te gooien mits je aanname goed is.

Ik speel met ds4 inputmapper op PC en die toont nog mankementen. Hij registreert 2 controllers en als je n knop indrukt registreert ie er ook 2. Ik weet niet of er al n juiste oplossing is. Wat voor mij iig werkt is: naar kick off gaan en als je een kant kiest met je controller de USB er ff uit en weer in doen, dan registreert ie daarna 1 controller en werkt alles zoals t moet in alle menu's en game modes.

• taker1987
trummel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:43:
[...]

Wees blij dat je hem niet hebt verloren, dat was vorig jaar vaak het geval. Blijkbaar nog niet gefixed door EA bah..
wel verloren dus , 2 winst 1 verloren , terwijl ik die eigenlijk had gewonnen .

• EricNL
CrapperDeCrap schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:45:
[...]
Ik speel met ds4 inputmapper op PC en die toont nog mankementen. Hij registreert 2 controllers en als je n knop indrukt registreert ie er ook 2. Ik weet niet of er al n juiste oplossing is. Wat voor mij iig werkt is: naar kick off gaan en als je een kant kiest met je controller de USB er ff uit en weer in doen, dan registreert ie daarna 1 controller en werkt alles zoals t moet in alle menu's en game modes.
Had er wel eerder al iets over gelezen, maar kan het helaas niet terug vinden.
MIsschien is dit een alternatief: http://ds4windows.com/ (persoonlijk geen ervaring mee)

• trummel
taker1987 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:49:
[...]

Ah sorry dan begreep ik het misschien verkeerd. Balen ik hoop dat ik er zelf niet tegenaan ga lopen.

• Fresh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-08 17:28

Fresh

nee is nee

miicker schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:14:
Jazeker. Net geweest en er ligt nog een hele pallet vol :P

• miicker
  • Niet online
Fresh schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:18:
[...]

Jazeker. Net geweest en er ligt nog een hele pallet vol :P
Top, hopelijk om 3 uur ook nog :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Djiee
  • Niet online
Wehkamp bestelling inmiddels binnen. Eerst single player draft gespeeld. Zowaar IF Ronaldo en Messi in m'n team. eerste wedstrijd 6-0 voor, nog tien min op de klok, 'connection lost with servers'. Wedstrijd verloren, token kwijt en drama prijs natuurlijk. Top!

Weet overigens iemand hoe het zit met die gratis packs, er zat namelijk geen code bij het spel. Krijg je deze dan gewoon 1x per week op een bepaalde dag?

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 14:53
Je krijgt vandaag via je mail een code van wehkamp!

• WestBoy_B
Daimen schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:47:
Je krijgt vandaag via je mail een code van wehkamp!
Dat is top! Hopelijk snel al! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

taker1987 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:42:
[...]

dit gaat al jaren zo op elk forum , alleen heeft fifa benelux een speciaal topic hier voor inderdaad :)
Ja, lekker belangrijk ook, het is met een paar dagen weer over en dan worden er 3 berichtjes per dag in dit topic geplaatst over hoe weinig er verbeterd is en hoe kut iemand nou weer verloren heeft. De rest is voor het FUT topic;)

Last.fm | Code Talks

• Thomas18GT
taker1987 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:49:
[...]

Dat had ik 3 potjes achter elkaar..
Toen maar uitgezet en even gaan afkoelen :+

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:43:
Sorry jongens haha! :) Volgens mij is dit spel een van de betere FIFA's in jaren. Er wordt nadruk gelegd op PES 2016 dit jaar, dat het zo geweldig is! En dat klopt ook. Dat spel is top! Maar volgens mij is dit ook een van de betere FIFA's in jaren!
PES 2016 is een stuk beter dan PES 2015 (Ik heb alleen de demo's gespeeld), maar Fifa 16 doet het dit jaar in mijn ogen weer goed en laat PES nog steeds op de 2e plaats staan.
martijn24 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 12:16:
[...]

Ik heb net Fifa 16 gekocht net als andere jaren en wacht nu op me key.
Ik ben helemaal geen Die hard voetbal fan maar vind wel leuk om potjes te voetballen.
FUT speel ik niet alleen carriere en online 1vs1 .

Daarintegen de demo gespeeld en ik moest echt op wereldklasse zetten om beetje uitdagend te maken.
Mischien dat wereldklasse nog moeilijker is dan de demo en dus ook naar semi-pro moet gaan.
Voor mij is Semi-pro een fijne niveau.
Misschien dat ik hem later nog wat opschroef.
wil niet steeds achter de bal aanrennen en ik kan geen trucjes. ook al speel ik met Messi, dan gaat het nog altijd mis.

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Net even wat online season potjes gespeeld. Eens met de meeste reviews: het is wat beter geworden dan 15: minder pace, je moet meer opbouwen. Blind naar voren ketsen heeft niet veel zin meer. Maargoed, het is en blijft FIFA. De looplijnen, passlijnen, houterige bewegingsphysics etc, allemaal hetzelfde als voorgaande jaren. Het voelt weliswaar 'iets' organischer cq. vrijer qua feel, maar ik word er nog niet euforisch van.

[ Voor 7% gewijzigd door Stringer op 24-09-2015 14:45 ]

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

• jenpet
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-09 08:07
net paar potjes online gedaan maar als tegenstander scoort vliegt de verbinding eruit maar hij telt de wedstrijd niet zal wel bugje zijn ?

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Verwijderd

Het laden duurt wel lang in deze versie. Zoeken naar een online tegenstander.. Het laden van fut..

En wat ik het meest irritante en domme vind van skilgames/trainingen, dat je de keeper van je rivaal op de goal staat. Alsof de keeper van Feyenoord even komt keepen bij een training van Ajax.. Come on??

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 14:58:
En wat ik het meest irritante en domme vind van skilgames/trainingen, dat je de keeper van je rivaal op de goal staat. Alsof de keeper van Feyenoord even komt keepen bij een training van Ajax.. Come on??
Kun je volgens mij gewoon aanpassen...

PSN: LinQ-NL

• WestBoy_B
Djiee schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:40:
Wehkamp bestelling inmiddels binnen. Eerst single player draft gespeeld. Zowaar IF Ronaldo en Messi in m'n team. eerste wedstrijd 6-0 voor, nog tien min op de klok, 'connection lost with servers'. Wedstrijd verloren, token kwijt en drama prijs natuurlijk. Top!

Weet overigens iemand hoe het zit met die gratis packs, er zat namelijk geen code bij het spel. Krijg je deze dan gewoon 1x per week op een bepaalde dag?
Staat jou bestelling op: bestelling bezorgd op de site van Wehkamp?

• Swaxie
Ik heb al een dilemma, met wie ga ik in godsnaam mijn carriere starten in de Engels PL?

• WestBoy_B
Begin je carriere met QPR ! Of met Southhampton...of Sunderland van Dickie :P

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:18:
Begin je carriere met QPR ! Of met Southhampton...of Sunderland van Dickie :P
QPR speelt tegenwoordig een divisie'tje lager :P

• Zalaroth
  • Laatst online: 00:13
Swaxie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:14:
Ik heb al een dilemma, met wie ga ik in godsnaam mijn carriere starten in de Engels PL?
Manchester City. Dan het geld in je eigen zak steken en de club laten degraderen, daarna lekker fris opnieuw beginnen als amateur en opwerken naar de top.

8)7 Je weet toch wel wat je wilt? Geld, roem, middenmoter.. wie weet de kleur van een tenue die bepalend is.. Ik snap je dilemma niet als je die niet uitlegt.

• WestBoy_B
rhgraboy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:19:
[...]

QPR speelt tegenwoordig een divisie'tje lager :P
Schande....is Leroy Fer ook weg daar of niet ? :O ;w

• rhgraboy
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:22:
[...]

Schande....is Leroy Fer ook weg daar of niet ? :O ;w
nope die zit er nog.

ironie is: de club waarbij die weg is gegaan, (Norwich city) omdat ze championship speelden, nu weer premier league speelt :p

• Swaxie
Zalaroth schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:20:
[...]

Manchester City. Dan het geld in je eigen zak steken en de club laten degraderen, daarna lekker fris opnieuw beginnen als amateur en opwerken naar de top.

8)7 Je weet toch wel wat je wilt? Geld, roem, middenmoter.. wie weet de kleur van een tenue die bepalend is.. Ik snap je dilemma niet als je die niet uitlegt.
Nouja, de vraag is altijd of ik United of Arsenal wil pakken. United, gewoon omdat het evet is. Arsenal om ze weer naar de top te brengen.(beide rood trouwens).
Of zal ik gewoon een lage of subtopper pakken en die kampioen maken, zoals Tottenham ofzo.

Dilemma

• rhgraboy
Swaxie schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:27:
[...]

Nouja, de vraag is altijd of ik United of Arsenal wil pakken. United, gewoon omdat het evet is. Arsenal om ze weer naar de top te brengen.(beide rood trouwens).
Of zal ik gewoon een lage of subtopper pakken en die kampioen maken, zoals Tottenham ofzo.

Dilemma
dan zou ik als ik jou was voor Swansea of west ham gaan. veel potentie en leuke spelers bij gekomen in de zomer :)

• Swaxie
rhgraboy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:29:
[...]

dan zou ik als ik jou was voor Swansea of west ham gaan. veel potentie en leuke spelers bij gekomen in de zomer :)
Liverpool zou ik het liefste doen(alleen al vanwege de sfeer in het stadion).
maar DAMN! wat zijn dat een boutspelers allemaal hahaha

[ Voor 5% gewijzigd door Swaxie op 24-09-2015 15:33 ]

• Zalaroth
  • Laatst online: 00:13
Nouja, zie United ook niet 'zomaar' kampioen worden hoor. Dus ligt eraan wat je eigen fantasie hierin is denk ik. Arsenal is de perfecte middenmoter die in een seizoen of 2 bij de absolute top kan horen ja. Ligt eraan hoeveel potentie je wilt hebben met een kleine of subclub.

Zelf wil ik liever proberen om kampioen te worden, dan dat ook daadwerkelijk worden. Ik ga lekker met Liverpool aan de slag en hou de selectie zo standaard en zo lang mogelijk op een voor mij moeilijk niveau.

• Djiee
  • Niet online
WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:01:
[...]

Staat jou bestelling op: bestelling bezorgd op de site van Wehkamp?
Ja

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Ik vind teams met meer dan 4 sterren en zeker met een te groot budget meestal al niet leuk meer, dan liever (vorig jaar iig) met Southhampton, kampioen worden is meestal toch niet zo'n probleem, op World Class wel overigens, dus ik probeer meestal 1/2 jaar Professional en dan wat leuke spelers kopen en dan het 3e jaar World class, dan kan ik het ook al een stuk beter natuurlijk, dus dan is Professional meestal niet leuk meer.

Last.fm | Code Talks

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:42
Op allerlaagste niveau in Engeland beginnen is ook leuk, en dan het hoogste proberen te bereiken. ;)

• rhgraboy
dutchgio schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:44:
[...]

Op allerlaagste niveau in Engeland beginnen is ook leuk, en dan het hoogste proberen te bereiken. ;)
precies dus wat ik ga doen :P. dit jaar met Portsmouth vanwege het hebben van het stadion ingame :D

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Roda JC, oh wacht...

Verwijderd

Ik twijfel om FIFA 16 aan te kopen. Ik beschik over een Acer 5745G - 7744G50 met:

- Intel core I7 740 QM
- 16 GB DDR3
- 330M videokaart
- Pro 840 256 GB SSD

Mijn vraag aan jullie is: kun je hier überhaupt FIFA mee spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• taker1987
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:08:
Ik twijfel om FIFA 16 aan te kopen. Ik beschik over een Acer 5745G - 7744G50 met:

- Intel core I7 740 QM
- 16 GB DDR3
- 330M videokaart
- Pro 840 256 GB SSD

Mijn vraag aan jullie is: kun je hier überhaupt FIFA mee spelen?
kijk even op . www.canyourunit.com

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

Christiano007

Ich bin der champion

Heb de demo op de pc gespeeld, gaat erg soepel allemaal. Vergeleken met de PES 16 versie vind ik juist de Fifa veel sneller spelen (volgens de review was PES sneller) .

Zit er nog een verschil tussen de PC en de PS4/XBO versie bij Fifa 16?

Ter land, ter zee en in de kroeg

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:37

KipCurreh

Nightcrawler

rhgraboy schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:29:
[...]

beste voorstel dat hier gepasseerd is.. Swansea is echt een leuke ploeg geworden !
Ik had het ook wel voor Aston Villa, maar die zijn er wel enkele kwijt dit jaar...

persoonlijk speel ik al eens graag met Pachuca (Mexico) 8)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben die Yourie Mulder al weer zat.

• Thomas18GT
Ik zette in Fifa 15 Feyenoord in de BPL, tenminste leuke tegenstanders met echte stadions en een mooie uitdaging.

• dutchgio
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 16:59:
Ik ben die Yourie Mulder al weer zat.
Volgend jaar Sierd. :*)
Tot die tijd commentaar op Engels. ;)

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Thomas18GT schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:16:
[...]

Ik zette in Fifa 15 Feyenoord in de BPL, tenminste leuke tegenstanders met echte stadions en een mooie uitdaging.
En hoe voelt dat nou om laatste te staan of te degraderen in BPL ? :P

• dutchgio
Pykow schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:28:
[...]

En hoe voelt dat nou om laatste te staan of te degraderen in BPL ? :P
Niet heel veel anders dan geen prijs in de eredivisie? ;)

• MedionAkoya
  • Laatst online: 12-09 21:35

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Fifa 16 valt tegen, ik dacht dat je met Zlatan-god de Zweedse damesteam kon inmaken. :(
Ze hebben damesvoetbal gescheiden van de mannenvoetbal. :-(
Anders kon ik een handicap nemen door een damesteam te kiezen als mijn vriendjes met mannenteam van Real Madrid aankomen.

[ Voor 55% gewijzigd door MedionAkoya op 24-09-2015 18:03 ]

Trein?

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
dutchgio schreef op donderdag 24 september 2015 @ 17:22:
[...]

Volgend jaar Sierd. :*)
Tot die tijd commentaar op Engels. ;)
Haha, dat zou wel erg leuk zijn! :)

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:55
Dit is toch een stuk lastiger zeg dan FIFA 15!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
Als mensen nog iemand zoeken voor clubs fifa 16 pc ik houd mij aanbevelen.

Origin id: SirNeverLuck

Ik speel casual, ben geen topper. Wil wel winnen maar mijn leven hangt er niet van af :)

Mocht ik eens mee kunnen ballen, voeg mij dan gerust toe!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ook maar FIFA16 (pc) gekocht. Had eerst niet de voornemens om het te kopen, maar na een comment te lezen dat het allemaal wat minder om pace enzo ging toch maar even de demo gespeeld.
Toch wel een mooie verbetering in vergelijking met vorig jaar :)

Nu nog beslissen of ik voor een slecht team ga of ... :>

• Spacejockey
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 01-08 20:04
Edit: Past beter in andere topic.

[ Voor 86% gewijzigd door Spacejockey op 24-09-2015 20:11 ]

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
Linkje, naar de PC handleiding, in het Nederlands:
https://eaassets-a.akamai.../fifa-16-manual_PC_nl.pdf

Verwijderd

Zit ik net in dat draft, word ik eruit gegooid. Kan momenteel geen verbinding maken met de servers.....
Pffff....

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Hoe zit het nou met de deluxe editie ziet je ps4 dat aan de hand van je schijfje of moet je een code invoeren

Er zat bij mij een code bij alleen dat Is volgens mij de standaard per order bonus. Zit er misschien nog een. Code bij of krijgen we die nog via de email van bijv wehlamp

Burp

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:50

Hupske

AFCA

Nou ik heb van de Wehkamp ook een pre-order bonus in mijn mail ontvangen. Ik moet de code invoeren in Origin. Aangezien ik hem voor de pc heb. Echter is de code niet geldig volgens Origin. Beetje jammer of ik doe iets fout.

Verder bevalt de game mij prima. Seizoen begonnen met De Graafschap. Gaat nog niet zo best haha.

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:15:
Zit ik net in dat draft, word ik eruit gegooid. Kan momenteel geen verbinding maken met de servers.....
Pffff....
Voor mij precies hetzelfde verhaal.
Vervolgens ben je je token ook nog eens kwijt :S
Had het ook al met een gewoon potje.

• dutchgio
Nu al 4 wedstrijden aan het einde erafgegooid. :(
Gaat lekker zo.

Verwijderd

DvMaasakker schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:36:
[...]

Voor mij precies hetzelfde verhaal.
Vervolgens ben je je token ook nog eens kwijt :S
Had het ook al met een gewoon potje.
Kostte me wel 300 fifa points om aan die draft mee te doen.

• DvMaasakker
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 07:38
Verwijderd schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:15:
[...]

Kostte me wel 300 fifa points om aan die draft mee te doen.
Ja, idd.
Heb net gebeld met EA.
Reactie:
Ja, iedereen wilt nu natuurlijk spelen dus het kan zijn dat het wat druk is.

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
Wii4all schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:15:
Hoe zit het nou met de deluxe editie ziet je ps4 dat aan de hand van je schijfje of moet je een code invoeren

Er zat bij mij een code bij alleen dat Is volgens mij de standaard per order bonus. Zit er misschien nog een. Code bij of krijgen we die nog via de email van bijv wehlamp
Ik heb bij mij de code ingelost, maar krijg geen extra download....dus geen Messie en geen packs. Is dit bij iemand wel gelukt en zo ja, wat doe ik verkeerd.

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
dutchgio schreef op donderdag 24 september 2015 @ 20:49:
Nu al 4 wedstrijden aan het einde erafgegooid. :(
Gaat lekker zo.
Hebben heel veel mensen last van. Na het laatste fluitsignaal niets meer aanraken helpt bij mij, gewoon rustig wachten tot de hoogtepunten voorbij zijn en dan gaat het goed

• dutchgio
Hm, zal het eens proberen.
Als dat het is wel iets om rekening mee te houden.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-08 21:10

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Hoe weerhoud FIFA 16 zich op de PlayStation 3? Ik weet nog dat het vroeger zo was dat de PS2 versies na de introductie van de PS3 op de oude PS2 engine bleven draaien. Is dit nu ook weer zo, of blijft nu enkel de visuele en stadionbeleving achter?

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
Pagina: 1 ... 15 ... 22 Laatste