• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 23:16
Afbeeldingslocatie: http://i58.tinypic.com/k1w36d.jpg

Hij is best sexie 1 dag voor de release

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
Exterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:03:
[...]

Heb de mail nu ook idd... Vreemd, gisteren Wehkamp getwittert, ze zeiden zelf brievenbus
Ook vreemd ja,had ik laatst ook en ik wachte wachte.Denk toch maar de post checke en ja hoor daar lag die.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
Ik wacht graag tot vannacht. Fifa 16 gewonnen bij MediaMarkt :)

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ah wat is die cover lelijk zeg. Ben totaal geen fan van troep op mijn cover art.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Wel vrij dik, maar smaken verschillen zullen we maar zeggen. :+

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:02
iPodKiller schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:09:
[...]

Ah wat is die cover lelijk zeg. Ben totaal geen fan van troep op mijn cover art.
Die game icon op de XBO staat ook onze leuke US dame op, had die lekker op de cover gezet :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Afvalzak
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 31-08 12:02

Afvalzak

Zet jij mij even buiten?

Is dat Ronaldo op de achtergrond? Staat hij er ook weer eens op :D

edit: Ik zeg nu wéér, maar ik kan hem niet eens vinden op de oude covers :o

[ Voor 38% gewijzigd door Afvalzak op 23-09-2015 13:30 ]

Last.fm | Code Talks

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Mocht er iemand toevallig achter komen dat de verkoop in of rond amersfoort gestart is hoor ik het graag. ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Heeft er al iemand fifa 16 binnen via Wehkamp?

• Guzanni
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-05 10:08
Hoe kom je er aan? :)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Moet zeggen dat het echt een stuk moeilijker is dan fifa 15. Moet meer echt zoeken naar een opening dan voorheen.

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
The Jackel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:47:
Heeft er al iemand fifa 16 binnen via Wehkamp?
Bezorgdatum
Productafbeelding FIFA 16 (PlayStation 4 games)
Bestelnummer: **-39-4**
Aantal: 1
24-09-2015
11:00 - 15:00

Morgen dus voor mij

Verwijderd

trummel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:55:
[...]

Bezorgdatum
Productafbeelding FIFA 16 (PlayStation 4 games)
Bestelnummer: **-39-4**
Aantal: 1
24-09-2015
11:00 - 15:00

Morgen dus voor mij
Hier ook maar dan tussen 2 en 6, tijd is al wel klikbaar dus zal wel snel een track en trace komen.

• trummel
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:56:
[...]

Hier ook maar dan tussen 2 en 6, tijd is al wel klikbaar dus zal wel snel een track en trace komen.
Bij mij is die dan weer niet klikbaar .. :?

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik had de Xbox One versie besteld en op de site stond ook dat deze morgen bezorgd zou worden, maar nu kan ik fifa niet meer terugvinden onder mijn bestellingen. Misschien dat het pakketje al verstuurd is..

Verwijderd

trummel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:57:
[...]

Bij mij is die dan weer niet klikbaar .. :?
Zal zo denk ik wel komen, als het goed is komt hij via de brievenbus. Lekker uitslapen en maar is kijken hoe dat FUT Draft werkt.

• HaWkY61
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-11-2024
Waar is de Bart Smit op Utrecht Centraal??

Wesside

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Blijkt er helemaal geen Bart Smit op Utrecht Centraal te zijn. :+

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Ik wou zeggen die is sinds kort weg daar, door die verbouwing etc.

Edit: iemand al wat zinnigs te melden over de game? Ik twijfel nog als een malle om hem wel of niet te halen. Van die reviews online heb ik vaak ook het idee dat ze maar wat roepen...

[ Voor 58% gewijzigd door Spud82 op 23-09-2015 14:15 ]

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:50:
Jaja!!! net even in de pauze het spel te kopen bij de Bart Smit op Utrecht Centraal. Ze verkopen hem daar onder de toonbank!!! Ik ga lekker spelen veel plezier allemaal!!
Trollert :+

OT: Gisteren dus toch FIFA maar uit de Amerikaanse store gehaald. Moet zeggen dat ik hem nog een stukje lekker vind spelen dan in de demo nu. Wellicht inderdaad iets meer richt FIFA15 zoals ik her en der al las, maar nog steeds een stuk beter. Heb nu al leukere potjes gehad dan tijdens het hele jaar FIFA15, zit gewoon veel meer balans (en dus spanning) in. :)

Nee, ik ben géén Belg!

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
Fifa via Wehkamp komt via de brievenbus, zojuist via twitter bevestigd. Je hoeft er dus niet voor thuis te zijn.

PSN: Direstraits87

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 23:16
Te vroeg opgestuurd door de webshop, maar omdat het ongeveer de populairste webshop op budgetgaming is, vind ik het niet zo netjes om ze bij naam te noemen. Maar ze hebben een tevreden klant erbij! _/-\o_

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

EvEs0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:16:
[...]

Trollert :+

OT: Gisteren dus toch FIFA maar uit de Amerikaanse store gehaald. Moet zeggen dat ik hem nog een stukje lekker vind spelen dan in de demo nu. Wellicht inderdaad iets meer richt FIFA15 zoals ik her en der al las, maar nog steeds een stuk beter. Heb nu al leukere potjes gehad dan tijdens het hele jaar FIFA15, zit gewoon veel meer balans (en dus spanning) in. :)
Alleen jammer dat de installatie bijna net zo lang duurt als het wachten op FIFA 17. |:( Maar ben het met je eens. Het voelt gebalanceerd, er zit veel meer voetbal in en het belevingsgevoel ligt vele malen hoger. Als je twijfelt, ik zou lekker FIFA halen.

Als ze in FIFA 17 niets aan carrière doen, dan stap ik echt, echt over naar PES. Dan maar met pijn in mijn hart.

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:34:
[...]

Alleen jammer dat de installatie bijna net zo lang duurt als het wachten op FIFA 17. |:( Maar ben het met je eens. Het voelt gebalanceerd, er zit veel meer voetbal in en het belevingsgevoel ligt vele malen hoger. Als je twijfelt, ik zou lekker FIFA halen.

Als ze in FIFA 17 niets aan carrière doen, dan stap ik echt, echt over naar PES. Dan maar met pijn in mijn hart.
Heb je het over vanaf de disc downloaden of digitaal?

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

• EvEs0r
[...]

Hoe lang duurde het bij jou dan? Mijne was in pak 'm beet een 1,5u klaar inclusief de hele download.

Wat mis je precies aan carrière dan? Ik speel het zelf niet zoveel, maar ben wel benieuwd wat je mist :)

Nee, ik ben géén Belg!

• WestBoy_B
  • Laatst online: 01-09-2022
superessy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:22:
Fifa via Wehkamp komt via de brievenbus, zojuist via twitter bevestigd. Je hoeft er dus niet voor thuis te zijn.
Hey staat dat op de openbare twitter van Wehkamp of heb je ze een prive bericht gestuurd?

Laat me even weten :9

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Werkzaam in de retail (of een kennis)? In mijn PSN lijst allemaal mensen die bij Dixons, Mycom, MM werken die hem al spelen. Vandaag meenemen en morgen afrekenen i.v.m. embargo. :)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:48:
[...]

Hey staat dat op de openbare twitter van Wehkamp of heb je ze een prive bericht gestuurd?

Ik had ze ook een tweet gestuurd, kreeg ook bevestiging dat het door de brievenbus komt!

• Guzanni

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 10-09 19:39
Gisteren FUT Draft online finale gehaald. Na vijf minuten krijg ik ongelukkige rode kaart en penalty tegen, welke ik gelukkig nog kan tegenhouden. Vervolgens weet ik nog twee goals te maken voor rust, dus denk ik dat er nog niet veel aan de hand is. Tot de 51e minuut, waarin hij de aansluitingstreffer maakt. Er staan nog geen 59 minuten op de klok of mijn voorsprong is weg én sta ik nog achter ook. Ongelofelijk hoe snel dat ging, maar had echt het gevoel dat ik machteloos stond bij zijn aanvallen. Vervolgens nog wel nodige kansen gehad, maar in de counter werd het 2-4. Erg lullig om op zo'n manier finale uit handen te geven.

Vervolgens maar overgestapt naar online seizoenen, waarin ik het volgende team heb samengesteld:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NFbiHac.jpg

Link voor de liefhebbers: https://www.easports.com/...Id=fhPnbyLHnLWjR:FFA16PS4

Team speelt erg goed en is daarnaast ook erg betaalbaar. Burak Yilmaz is met tien goals in drie wedstrijden (uiteraard online) lekker bezig en ook de rest van het team speelt prima. Met de coins die ik nu nog over heb wil ik gaan beginnen aan een fitness / tweede team. Iemand wellicht suggesties wat ik daarvoor kan maken?

Speel op PS4 overigens, dus geen EA Access voordelen gehad. Wel game al paar dagen liggen.

FIFA Benelux Administrator

• dutchgio
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:30:
[...]

Te vroeg opgestuurd door de webshop, maar omdat het ongeveer de populairste webshop op budgetgaming is, vind ik het niet zo netjes om ze bij naam te noemen. Maar ze hebben een tevreden klant erbij! _/-\o_
Iets met gratis briefenpost zeker, daar kan dat. :P

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:06
Heb nu steeds meer zin in FUT op de een of andere manier, terwijl ik het nooit aangeraakt heb.. raar maar waar!

Verwijderd

b.o.n.s schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:25:
Heb nu steeds meer zin in FUT op de een of andere manier, terwijl ik het nooit aangeraakt heb.. raar maar waar!
#hype

• FraxleNL

FraxleNL

Ricloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:39:
[...]

Heb je het over vanaf de disc downloaden of digitaal?
Digitaal via de playstore.
EvEs0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:40:
[...]

Hoe lang duurde het bij jou dan? Mijne was in pak 'm beet een 1,5u klaar inclusief de hele download.

Wat mis je precies aan carrière dan? Ik speel het zelf niet zoveel, maar ben wel benieuwd wat je mist :)
Downloaden bij mij een half uurtje, niet eens. Installatie duurde bij mij ongeveer 4 uur. Geen idee wat er mis ging.

Ik mis vernieuwingen in het verloop van een carrière zelf. Je kan spelers trainen, wat ik enorm toejuich. Preseason toernooien? Perfect. Maar toch mist het een enorme toevoeging. Zo'n toevoeging waarvan je zegt; shit, ik heb zin om een carrière te starten. Waar je als coach van een club wat aan hebt en je extra uitdaging geeft.

• superessy
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-11-2022
[...]

Via privé bericht bevestigd ja.

PSN: Direstraits87

• WestBoy_B
superessy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:32:
[...]

Via privé bericht bevestigd ja.
Ok goed...we gaan het zien...

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:28
[...]

Werd ook op twitter account van Wehkamp aangegeven.

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Digitaal via de playstore.
Op de PS4?
Ik heb m daar gepreordered maar blijft aftellen naar releasetijd. :? :-(

• b.o.n.s
  • Laatst online: 12:06
True.. Maar toch.. het ziet er goed uit. En wil wel met wat leuke teams tegen maatjes spelen.
Al met al blijft profclubs het leukst om te doen.

• EvEs0r
Dan0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:50:
[...]

Op de PS4?
Ik heb m daar gepreordered maar blijft aftellen naar releasetijd. :? :-(
Hij bedoelt de Amerikaanse store :)
FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:28:

[...]

Downloaden bij mij een half uurtje, niet eens. Installatie duurde bij mij ongeveer 4 uur. Geen idee wat er mis ging.

Ik mis vernieuwingen in het verloop van een carrière zelf. Je kan spelers trainen, wat ik enorm toejuich. Preseason toernooien? Perfect. Maar toch mist het een enorme toevoeging. Zo'n toevoeging waarvan je zegt; shit, ik heb zin om een carrière te starten. Waar je als coach van een club wat aan hebt en je extra uitdaging geeft.
Heb je toevallig een SSD ofzo in je ps4 zitten, die bijna vol is o.i.d.? Kan me haast niets anders bedenken wat het zou kunnen veroorzaken.

En ik snap je punt betreft carrière, maar wat zou voor jou dan zo'n groundbreaking feature kunnen zijn?

[ Voor 62% gewijzigd door EvEs0r op 23-09-2015 15:52 ]

Nee, ik ben géén Belg!

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
Mijn preorder bij G2A gecancelled, aangezien die de key niet meer eerder leveren dan release date. Dan gewoon besteld bij CJS-CDKeys en direct mijn key gehad. Nu aan het preloaden!!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

[...]

Als je nu al denkt aan een overstap naar PES, dan doet het geen pijn in je hart.
Als ik puur de demo's vergelijk van PES 2016 en Fifa 16, dan is het verschil zo groot dat je gewoon niet kan overstappen.

Ik weet niet hoe de carrière mode is van PES, maar ik weet wel dat ze weinig licenties hebben en dat de game niet zo sfeervol is.
In fifa 16 heb je nu Trainingen (om je spelers beter te maken), een betere transfermarkt (Zover ik dat heb ervaren) en als laatst de pre-season cups

Als je fifa wilt "Verlaten" voor PES vanwege de carrière mode, dan ben ik benieuwd wat PES beter doet in deze mode ?
Kom niet aanzetten dat PES fijner speelt dan FIFA, want dat is een SMAAK en AAN TE LEREN.
Ik wil juist weten wat PES beter doet in de carrière mode.

De kracht van FIFA(16) is juist de sfeer zoals spreekkoren, juichen na een doelpunt, Corners en vrije trappen zonder een gele lijntje(komt realistischer over), het publiek, aantal teams die beschikbaar zijn, Weer omstandigheden en het ziet er weer allemaal beter uit.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Neymar in een packje, verkocht en een mooi team van gekocht die vast nog wel in waarde gaat stijgen >:)

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/xp4w1c.png

• Guzanni
Thomas18GT schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:12:
Neymar in een packje, verkocht en een mooi team van gekocht die vast nog wel in waarde gaat stijgen >:)

[afbeelding]
Ik ben benieuwd hoeveel fifa points/coins je kwijt was voor je Neymar had?

• WestBoy_B
zonde... juist wachten ...hoe meer spelers er zouden zijn hoe meer potentiele kopers, hoe meer geld op de markt... hoe meer je voor je Neymar zou kunnen krijgen.. zonde

Verwijderd

Heeft iemand hem op pc ?

Bevalt hij daar ook op of is het zoals elk jaar gene vette op pc ?

• Thomas18GT
Guzanni schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:14:
[...]

Ik ben benieuwd hoeveel fifa points/coins je kwijt was voor je Neymar had?
3e pack van 7500 :+
WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:15:
zonde... juist wachten ...hoe meer spelers er zouden zijn hoe meer potentiele kopers, hoe meer geld op de markt... hoe meer je voor je Neymar zou kunnen krijgen.. zonde
Neymar voor 490k verkocht bij een max van 600k.
Alle spelers die ik nu heb zullen volgens jouw methode ook stijgen, het zijn stuk voor stuk (op de keeper en CB na) de meest geliefde spelers in de meest geliefde competitie..

• MyUtd4Life
Thomas18GT schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:12:

[afbeelding]
Heel mooi team wat ongetwijfeld fantastisch speelt. Wel zonde van je coins om Depay te kopen, die in mijn ogen op dit moment nog erg duur is.

• Thomas18GT
MyUtd4Life schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:21:
[...]

Heel mooi team wat ongetwijfeld fantastisch speelt. Wel zonde van je coins om Depay te kopen, die in mijn ogen op dit moment nog erg duur is.
Die had ik begin van de week al voor 13k :*)

• MyUtd4Life
Ow, dan is datgene wat ik zei niet van toepassing. Goede deal dan!

• NLoldebroek
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 12-08 08:42
youri_69 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:57:
Mijn preorder bij G2A gecancelled, aangezien die de key niet meer eerder leveren dan release date. Dan gewoon besteld bij CJS-CDKeys en direct mijn key gehad. Nu aan het preloaden!!
CJS-CDKeys, als je daar besteld, krijg je dus direct een key.
Kan je hem alleen preloaden of ook gelijk spelen?

• Guppiee
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-05 11:50
kaat17 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:21:
[...]

Ik wou hem daar ook bestellen maar na bestelling (nog geen betaling) gaf hij aan out of stock..

Dus waar gaan we hem nu bestellen? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Guppiee op 23-09-2015 17:35 ]

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
[...]

Alleen preloaden jammergenoeg :-(

• Jortsteen2000
Guppiee schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:25:
[...]

Ik wou hem daar ook bestellen maar na bestelling (nog geen betaling) gaf hij aan out of stock..

Dus waar gaan we hem nu bestellen? 8)7
http://www.allkeyshop.com...16-cd-key-compare-prices/

Hier de goedkoopste. :)

• Jortsteen2000
Weet iemand of fifa 16 op de pc al te spelen is dmv VPN?

• FraxleNL

FraxleNL

EvEs0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:50:
[...]

Hij bedoelt de Amerikaanse store :)

[...]

Heb je toevallig een SSD ofzo in je ps4 zitten, die bijna vol is o.i.d.? Kan me haast niets anders bedenken wat het zou kunnen veroorzaken.

En ik snap je punt betreft carrière, maar wat zou voor jou dan zo'n groundbreaking feature kunnen zijn?
Ja zit daaraan te denken. Ik ga er zo eens naar kijken. En wat betreft de feature: Met bijvoorbeeld een profcarriere, mis ik meer het gevoel dat ik speler ben van een topploeg, waarbij mijn prestatie in het veld bepaald of ik bepalend ben ( en mag blijven staan in de basis ) of wanneer je een paar pech wedstrijden heb, dat je invaller bent. Het zou ook leuk zijn om in te vallen in het begin als jong talent en dat wanneer je je kansen pakt je meer minuten maakt en uitgroeit tot basisklant. Het zal er nu al enigszins inzitten, maar het mist gewoon nog gevoel.

Carrière zelf, het is leuk en vermaak me prima, maar er worden maar telkens een paar goede features toegevoegd, terwijl de rode lijn eigenlijk al jaren hetzelfde is. Een grote vernieuwing met een groot scala aan features.
  • Speler events. Een speler is ziek geweest en weet niet of hij in de basis kan starten.
  • Je speelt een paar wedstrijden slecht en het publiek komt minder opdagen.
  • Realistische aanbiedingen op je spelers.
  • Meer verbondenheid met je spelers en met hun geluk.
  • Reserve ploegen. Speelt een speler slecht, gooi hem daar in. Is hij nog niet fit genoeg? Gooi hem daar in.
  • Edit: Het gevoel mist bij Europese wedstrijden.
Dit zijn kleine punten, maar het is wel vernieuwd. Niet die standaard "Coach kan ik je even spreken"-berichten van spelers, maar echt meer het gevoel dat je spelers ook een persoonlijk leven hebben. Het gevoel is er een beetje uit omdat die rode draad al jaren hetzelfde is en alle teksten wel vernieuwd zijn, maar continu terug komen. Dat mis ik en daarom zit ik zelf te denken om PES te proberen. Niet omdat het anders speelt, maar omdat ik anders wil ervaren en meer erachter wil komen wat ik nou in FIFA zie waardoor ik het ieder jaar weer koop, maar wel teleurgesteld raak vanwege de carrière modus.

Edit: Bijvoorbeeld europese wedstrijden. Ik mis echt nog het gevoel van belang daarbij. Er wordt te weinig bij stil gestaan naar mijn gevoel en ik zie ze altijd als "normale" wedstrijden.

[ Voor 5% gewijzigd door FraxleNL op 23-09-2015 17:50 ]

• Guppiee

• dutchgio
FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:47:
[...]

Ja zit daaraan te denken. Ik ga er zo eens naar kijken. En wat betreft de feature: Met bijvoorbeeld een profcarriere, mis ik meer het gevoel dat ik speler ben van een topploeg, waarbij mijn prestatie in het veld bepaald of ik bepalend ben ( en mag blijven staan in de basis ) of wanneer je een paar pech wedstrijden heb, dat je invaller bent. Het zou ook leuk zijn om in te vallen in het begin als jong talent en dat wanneer je je kansen pakt je meer minuten maakt en uitgroeit tot basisklant. Het zal er nu al enigszins inzitten, maar het mist gewoon nog gevoel.

Carrière zelf, het is leuk en vermaak me prima, maar er worden maar telkens een paar goede features toegevoegd, terwijl de rode lijn eigenlijk al jaren hetzelfde is. Een grote vernieuwing met een groot scala aan features.
  • Speler events. Een speler is ziek geweest en weet niet of hij in de basis kan starten.
  • Je speelt een paar wedstrijden slecht en het publiek komt minder opdagen.
  • Realistische aanbiedingen op je spelers.
  • Meer verbondenheid met je spelers en met hun geluk.
  • Reserve ploegen. Speelt een speler slecht, gooi hem daar in. Is hij nog niet fit genoeg? Gooi hem daar in.
  • Edit: Het gevoel mist bij Europese wedstrijden.
Dit zijn kleine punten, maar het is wel vernieuwd. Niet die standaard "Coach kan ik je even spreken"-berichten van spelers, maar echt meer het gevoel dat je spelers ook een persoonlijk leven hebben. Het gevoel is er een beetje uit omdat die rode draad al jaren hetzelfde is en alle teksten wel vernieuwd zijn, maar continu terug komen. Dat mis ik en daarom zit ik zelf te denken om PES te proberen. Niet omdat het anders speelt, maar omdat ik anders wil ervaren en meer erachter wil komen wat ik nou in FIFA zie waardoor ik het ieder jaar weer koop, maar wel teleurgesteld raak vanwege de carrière modus.

Edit: Bijvoorbeeld europese wedstrijden. Ik mis echt nog het gevoel van belang daarbij. Er wordt te weinig bij stil gestaan naar mijn gevoel en ik zie ze altijd als "normale" wedstrijden.
Klopt inderdaad wel, kan allemaal wat uitgebreider. Ze zouden naar een Football manager moeten kijken.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:55:
[...]

Klopt inderdaad wel, kan allemaal wat uitgebreider. Ze zouden naar een Football manager moeten kijken.
Dat misschien niet, totaal andere game, maar bijvoorbeeld een NBA 2k komt elk jaar met een nieuwe story mode. Met een verhaal er doorheen en dergelijke, zoiets zou toch al wel welkom zijn. Persconferentie als je word voorgesteld, wat vragen in de catacombe na de wedstrijd, zulke dingen.

• dutchgio
Valt mee hoor, je past het dan alleen wat aan zodat het binnen de carriere modus van FIFA past, waar je tevens manager bent, alleen de wedstrijden simuleert en niet zelf speelt.
FM heeft juist ook veel uitgebreidere mogelijkheden en invloeden vanuit de manager, de persoon zelf etc. In interviews en dergelijke. Dat kun je dan visueel in beeld brengen en uitwerken, geeft de carriere modus een nieuwe dimensie.
NBA is meer een andere game dan FM dat is, dat is echt de uitgebreide carriere modus maar dan simulatie van de westrijden, zoals ik al zei.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:03:
Valt mee hoor, je past het dan alleen wat aan zodat het binnen de carriere modus van FIFA past, waar je tevens manager bent, alleen de wedstrijden simuleert en niet zelf speelt.
FM heeft juist ook veel uitgebreidere mogelijkheden en invloeden vanuit de manager, de persoon zelf etc. In interviews en dergelijke. Dat kun je dan visueel in beeld brengen en uitwerken, geeft de carriere modus een nieuwe dimensie.
NBA is meer een andere game dan FM dat is, dat is echt de uitgebreide carriere modus maar dan simulatie van de westrijden, zoals ik al zei.
Ik doelde meer op, wil je een manager zijn en wedstrijden simuleren... koop dan FM? Maar in FIFA wil ik zelf spelen, en mijn speler zien groeien, op en naast het veld. Rivaliteiten met andere spelers ontwikkelen, dat is wat 2k doet. Dit jaar beginnen ze zelfs vanaf High School met een hoop drama enzo.

Heb het idee dat de carriere modus van FIFA eigenlijk nooit is veranderd. Toevoegingen van trainingen is denk ik de grootste verbetering sinds dat het bestaat. Gelukkig hebben we FUT nog...

• Jortsteen2000
http://www.gamers-outlet....l&utm_campaign=allkeyshop

Key hiervandaan en was vanochtend binnen. :)

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Instant gaming voor €37

Direct ontvangen en nu aan t pre loaden

• dutchgio
Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:08:
[...]

Ik doelde meer op, wil je een manager zijn en wedstrijden simuleren... koop dan FM? Maar in FIFA wil ik zelf spelen, en mijn speler zien groeien, op en naast het veld. Rivaliteiten met andere spelers ontwikkelen, dat is wat 2k doet. Dit jaar beginnen ze zelfs vanaf High School met een hoop drama enzo.

Heb het idee dat de carriere modus van FIFA eigenlijk nooit is veranderd. Toevoegingen van trainingen is denk ik de grootste verbetering sinds dat het bestaat. Gelukkig hebben we FUT nog...
Ah zo.
We hebben het beiden om de carriere modus, maar ik bedoelde meer de managertak en jij de speler.

Ze voegen jaarlijks wel iets toe, maar dat gaat maar heel traag. Daar ligt de focus niet echt op, en je moet jet jezelf niet te moeilijk maken voor het jaar erop, denken ze blijkbaar bij EA.

Verwijderd

dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:18:
[...]

Ah zo.
We hebben het beiden om de carriere modus, maar ik bedoelde meer de managertak en jij de speler.

Ze voegen jaarlijks wel iets toe, maar dat gaat maar heel traag. Daar ligt de focus niet echt op, en je moet jet jezelf niet te moeilijk maken voor het jaar erop, denken ze blijkbaar bij EA.
Haha inderdaad, doelde op de spelers modus. Manager modus kijk ik niet echt na, want FM _/-\o_ .

• Guppiee
CrapperDeCrap schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:11:
Instant gaming voor €37

Direct ontvangen en nu aan t pre loaden
Top !

[ Voor 6% gewijzigd door Guppiee op 23-09-2015 19:52 ]

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Jortsteen2000 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:39:
Weet iemand of fifa 16 op de pc al te spelen is dmv VPN?
ja, ik speel via Japan:
https://www.reddit.com/r/...t_if_youre_on_the_pc_and/

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• taker1987
  • Laatst online: 12-09 11:49
hier nog iets langer dan 3 uurtjes :D

psn: taker-mart

• NLoldebroek
taker1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:22:
hier nog iets langer dan 3 uurtjes :D
Is het gelijk vanaf 0:00 te spelen of vanaf bepaalde vroege tijd in de ochtend?

• taker1987
na de countdown kan je gelijk spelen , dit was vorig jaar ook zo met fifa 15 dus zou niet weten waarom het nu anders zou zijn :D

• NLoldebroek
taker1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:29:
na de countdown kan je gelijk spelen , dit was vorig jaar ook zo met fifa 15 dus zou niet weten waarom het nu anders zou zijn :D
Duidelijk, thanks :D

• Gunner_Youri
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-09 22:11
[...]

Als je bvb Vyper Vpn installeert, USA als locatie kiest, en dan Origin en Fifa opstart kan je spelen ja ;)

• NLoldebroek
Er is daar alleen een 29 september versie te koop, heb jij die ook gekocht?

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ga de game ook nog maar even fixen, ~35 euro is nog wel schappelijk.

Speel overigens alleen maar tegen de cpu (ben waarschijnlijk de enige hier :') ), maar heb wel zin in een carrière met m'n cluppie (Arsenal) :D

Tesla M3LR '21

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:33

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Nee hier ook alleen tegen AI. Online is gewoon kindergarten in Fifa, niet aan beginnen. :)

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:52
NLoldebroek schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:37:
[...]

Er is daar alleen een 29 september versie te koop, heb jij die ook gekocht?
Please make sure there are two versions:

1) Delayed Stock (29th September).

2) EU Release Time Stock (24th September).

[ Voor 82% gewijzigd door SuperVeloce op 23-09-2015 22:39 ]

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Jerbo.
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-02 22:24
Ik denk dat ze gewoon geen keys meer hebben en de 29e een nieuwe lading binnenkrijgen. Ik heb nog een van de 24e in mijn cart, maar volgens hun twitter zijn alle codes verstuurd. Heb hun gevraagd hoe het nu zit, maar nog geen reply. En anders koop ik em morgen wel ergens anders, heb vandaag helaas geen tijd.

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:52
Zal wel 0.00u Engelse tijd zijn, dus pas om 1u hier.. dat word proxy.. ;)

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Weet er iemand ook een adresje voor een key met de 40 futpacks? Heb al wel even gekeken maar helaas, hoef niet perse direct te kunnen gamen, mag vanavond (donderdag) ook...

Revive the guild!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Ik had de Deluxe via de psn store gepreorded en gedownload maar de betaling was mislukt via mijn credit card en dan word de bestelling geannuleerd. Ik moest hem dus opnieuw uit de store bestellen toen ik FIFA wilde opstarten op zich niet erg maar ik kon alleen de normale versie afrekenen. Vervolgens kreeg toch alle de 3 leenspelers van Deluxe versie en mocht ook een Jumbo pack optrekken en een normale pack. Ik klaag natuurlijk niet maar gaat EA misschien denken dat ik wat raars heb gedaan en er ban overheen gooit?

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Is de gewone/standaard versie ook met de 15 futpacks?

Zoals hier te koop?

http://www.intertoys.nl/fifa-16-pc?previousSearchTerm=fifa 1

Revive the guild!

• taker1987
Jelte,89 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:41:
Is de gewone/standaard versie ook met de 15 futpacks?

Zoals hier te koop?

http://www.intertoys.nl/fifa-16-pc?previousSearchTerm=fifa 1
alleen de pre orders hebben dit . dus als je de normale versie hebt gereserveerd dan wel .

• trummel
Wehkamp tussen 11:00 en 15:00 en vanmorgen is hij het magazijn verlaten. Wehkamp orders elkaar ff op de hoogte houden?

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Ik ben nu fifa 16 aan het downloaden voor de PC. Maar als ik op de webapp inlog staat er geen PC tussen alleen PS4, PS3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maussert
Hier ook Wehkamp, verwachte bezorging tussen 14:00 - 18:00. Heb geen reden om aan te nemen dat ie vandaag niet in de brievenbus valt. Mijn ervaring met Wehkamp t.a.v. leveren op releasedag is sowieso altijd positief geweest.

Gisteren is het nieuwe distributiecentrum van de Wehkamp geopend. Weet niet of onze FIFA's al vanuit hier geleverd worden, maar dat ze de zaakjes wel aardig voor elkaar hebben aldaar moge duidelijk zijn. :)

• WestBoy_B
trummel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:02:
Wehkamp tussen 11:00 en 15:00 en vanmorgen is hij het magazijn verlaten. Wehkamp orders elkaar ff op de hoogte houden?
Same here...ik ben zelf niet thuis... dus ja... afwachten of ze hem in de brievenbus gooien... :P

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
Hier ook Wehkamp, ook verwachte bezorging tussen 14:00 en 18:00. eerste keer levering van Wehkamp dus ben benieuwd :)

• ThijsM
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:19
Mijn wehkampje is ondertussen ook onderweg. Tussen 11:00-15:00 bezorgd.
Vorige week met PES waren ze snel. Hopelijk nu weer.

[ Voor 11% gewijzigd door ThijsM op 24-09-2015 09:19 ]

• WestBoy_B
thijsmunniksma schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:16:
Mijn wehkampje is ook ook ondertussen. Tussen 11:00-15:00.
Vorige week met PES waren ze snel. Hopelijk nu weer.
Ik heb ook PES :D ! Dat heb ik wel bij MediaMarkt besteld... 44 euro ..PS4 version ! Kwam netjes op tijd! >:)

• CrapperDeCrap
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-06 11:09
Jelte,89 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:05:
Weet er iemand ook een adresje voor een key met de 40 futpacks? Heb al wel even gekeken maar helaas, hoef niet perse direct te kunnen gamen, mag vanavond (donderdag) ook...
Stond gister sws nog op instant gaming

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
Geeft Bol.com geen track en trace code uit? Ik heb namelijk niks ontvangen. FIFA gisteren besteld.

• WestBoy_B
Hey mensen ik heb de normale versie (ps4) besteld op de Wehkamp.nl, maar krijg je daar ook FUT pakketten elke week of niet? Kan ik ook achteraf die 40 weken FUT pakketten regelen met een code ofzo? Laat het even weten mensen, en als er mensen die online spelen op PS4, ik wil wel een potje spelen ! Voeg me toe: HOTWINGS888

Groeten

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Ligt het aan mij of is de steekbal assist helemaal veranderd. Heb deze nu maar op manual staan, word gek van belachelijke steekballen waar ik totaal niet heen wil spelen.
Eigenlijk wil ik een semi optie hiervoor net als bij een normale pass.

[ Voor 17% gewijzigd door Amelandbor op 24-09-2015 09:52 ]

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
BP14 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:24:
Geeft Bol.com geen track en trace code uit? Ik heb namelijk niks ontvangen. FIFA gisteren besteld.
Het zou goed kunnen dat als je gister pas besteld heb dat ze door hun voorraad heen zijn. Je zou in elk geval wel een verzendbevestiging moeten krijgen.

Al moet ik er wel bij zeggen dat ik wel eens een verzendbevestiging van bol.com gehad heb terwijl ik al met het pakje in mijn hand stond 8)7

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:48:
Hey mensen ik heb de normale versie (ps4) besteld op de Wehkamp.nl, maar krijg je daar ook FUT pakketten elke week of niet? Kan ik ook achteraf die 40 weken FUT pakketten regelen met een code ofzo? Laat het even weten mensen, en als er mensen die online spelen op PS4, ik wil wel een potje spelen ! Voeg me toe: HOTWINGS888

Groeten
15 normale goudpakketten als je voor 19 september hebt besteld bij Wehkamp. Dus 15 weken lang elke week eentje.

[ Voor 67% gewijzigd door SR8 op 24-09-2015 09:56 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Was het in Fifa 15 ook al zo, wanneer het sneeuwde dat het veld steeds witter werd ?
Ik kan me dit namelijk niet herinneren.

Daarnaast heb ik erg veel problemen met de EA servers, al vanaf zaterdag (Met early access)
Na 1 minuut of korter valt me verbinding gewoon weg, terwijl ik in Fifa 15 nergens last van heb gehad.

(PS. het gaat hier om de XboxOne versie)

Angelo NL / Global Cargo VTC

• WestBoy_B
SR8 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:55:
[...]

15 normale goudpakketten als je voor 19 september hebt besteld bij Wehkamp. Dus 15 weken lang elke week eentje.
Ja op 10 sept... besteld.. :P hopelijk wel dus.. maar kan ik ook niet speciale pakketten kopen... of moest ik dan de dure versie kopen? :P

• BP14
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 11:36
@Katala ; Ik heb wel een verzend bevestiging gehad. Als ze door hun voorraad heen zouden zijn zal dit toch op de site moeten staan? Het pakje is iig verstuurd.. helaas kan ik het niet volgen.

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-06 12:46
BP14 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:05:
@Katala ; Ik heb wel een verzend bevestiging gehad. Als ze door hun voorraad heen zouden zijn zal dit toch op de site moeten staan? Het pakje is iig verstuurd.. helaas kan ik het niet volgen.
Kon je niet op hun website inloggen en dan bij bestelstatus dit zien? Ik meen mij zoiets te herinneren

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 17:18
llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:07:
Ik ben nu fifa 16 aan het downloaden voor de PC. Maar als ik op de webapp inlog staat er geen PC tussen alleen PS4, PS3
Je moet je account even koppelen https://help.ea.com/nl/ar...your-psn-id-and-gamertag/
Pagina: 1 ... 14 ... 22 Laatste