Hij is best sexie 1 dag voor de release
Ook vreemd ja,had ik laatst ook en ik wachte wachte.Denk toch maar de post checke en ja hoor daar lag die.Exterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:03:
[...]
Heb de mail nu ook idd... Vreemd, gisteren Wehkamp getwittert, ze zeiden zelf brievenbus
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ah wat is die cover lelijk zeg. Ben totaal geen fan van troep op mijn cover art.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:05:
[afbeelding]
Wel vrij dik, maar smaken verschillen zullen we maar zeggen.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:05:
[afbeelding]
Die game icon op de XBO staat ook onze leuke US dame op, had die lekker op de cover gezetiPodKiller schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:09:
[...]
Ah wat is die cover lelijk zeg. Ben totaal geen fan van troep op mijn cover art.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 38% gewijzigd door Afvalzak op 23-09-2015 13:30 ]
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hoe kom je er aan?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:05:
[afbeelding]
BezorgdatumThe Jackel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:47:
Heeft er al iemand fifa 16 binnen via Wehkamp?
Verwijderd
Hier ook maar dan tussen 2 en 6, tijd is al wel klikbaar dus zal wel snel een track en trace komen.trummel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:55:
[...]
Bezorgdatum
Productafbeelding FIFA 16 (PlayStation 4 games)
Bestelnummer: **-39-4**
Aantal: 1
24-09-2015
11:00 - 15:00
Morgen dus voor mij
Bij mij is die dan weer niet klikbaar ..Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:56:
[...]
Hier ook maar dan tussen 2 en 6, tijd is al wel klikbaar dus zal wel snel een track en trace komen.
Verwijderd
Zal zo denk ik wel komen, als het goed is komt hij via de brievenbus. Lekker uitslapen en maar is kijken hoe dat FUT Draft werkt.trummel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:57:
[...]
Bij mij is die dan weer niet klikbaar ..
Wesside
[ Voor 58% gewijzigd door Spud82 op 23-09-2015 14:15 ]
TrollertVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:50:
Jaja!!! net even in de pauze het spel te kopen bij de Bart Smit op Utrecht Centraal. Ze verkopen hem daar onder de toonbank!!! Ik ga lekker spelen veel plezier allemaal!!
Nee, ik ben géén Belg!
PSN: Direstraits87
Te vroeg opgestuurd door de webshop, maar omdat het ongeveer de populairste webshop op budgetgaming is, vind ik het niet zo netjes om ze bij naam te noemen. Maar ze hebben een tevreden klant erbij!
Alleen jammer dat de installatie bijna net zo lang duurt als het wachten op FIFA 17.EvEs0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:16:
[...]
Trollert![]()
OT: Gisteren dus toch FIFA maar uit de Amerikaanse store gehaald. Moet zeggen dat ik hem nog een stukje lekker vind spelen dan in de demo nu. Wellicht inderdaad iets meer richt FIFA15 zoals ik her en der al las, maar nog steeds een stuk beter. Heb nu al leukere potjes gehad dan tijdens het hele jaar FIFA15, zit gewoon veel meer balans (en dus spanning) in.
Heb je het over vanaf de disc downloaden of digitaal?FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:34:
[...]
Alleen jammer dat de installatie bijna net zo lang duurt als het wachten op FIFA 17.Maar ben het met je eens. Het voelt gebalanceerd, er zit veel meer voetbal in en het belevingsgevoel ligt vele malen hoger. Als je twijfelt, ik zou lekker FIFA halen.
Als ze in FIFA 17 niets aan carrière doen, dan stap ik echt, echt over naar PES. Dan maar met pijn in mijn hart.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Hoe lang duurde het bij jou dan? Mijne was in pak 'm beet een 1,5u klaar inclusief de hele download.FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:34:
[...]
Alleen jammer dat de installatie bijna net zo lang duurt als het wachten op FIFA 17.Maar ben het met je eens. Het voelt gebalanceerd, er zit veel meer voetbal in en het belevingsgevoel ligt vele malen hoger. Als je twijfelt, ik zou lekker FIFA halen.
Als ze in FIFA 17 niets aan carrière doen, dan stap ik echt, echt over naar PES. Dan maar met pijn in mijn hart.
Nee, ik ben géén Belg!
Hey staat dat op de openbare twitter van Wehkamp of heb je ze een prive bericht gestuurd?superessy schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:22:
Fifa via Wehkamp komt via de brievenbus, zojuist via twitter bevestigd. Je hoeft er dus niet voor thuis te zijn.
Werkzaam in de retail (of een kennis)? In mijn PSN lijst allemaal mensen die bij Dixons, Mycom, MM werken die hem al spelen. Vandaag meenemen en morgen afrekenen i.v.m. embargo.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:05:
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Ik had ze ook een tweet gestuurd, kreeg ook bevestiging dat het door de brievenbus komt!WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:48:
[...]
Hey staat dat op de openbare twitter van Wehkamp of heb je ze een prive bericht gestuurd?
Laat me even weten
FIFA Benelux Administrator
Iets met gratis briefenpost zeker, daar kan dat.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:30:
[...]
Te vroeg opgestuurd door de webshop, maar omdat het ongeveer de populairste webshop op budgetgaming is, vind ik het niet zo netjes om ze bij naam te noemen. Maar ze hebben een tevreden klant erbij!
Verwijderd
#hypeb.o.n.s schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:25:
Heb nu steeds meer zin in FUT op de een of andere manier, terwijl ik het nooit aangeraakt heb.. raar maar waar!
Digitaal via de playstore.Ricloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:39:
[...]
Heb je het over vanaf de disc downloaden of digitaal?
Downloaden bij mij een half uurtje, niet eens. Installatie duurde bij mij ongeveer 4 uur. Geen idee wat er mis ging.EvEs0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:40:
[...]
Hoe lang duurde het bij jou dan? Mijne was in pak 'm beet een 1,5u klaar inclusief de hele download.
Wat mis je precies aan carrière dan? Ik speel het zelf niet zoveel, maar ben wel benieuwd wat je mist
Via privé bericht bevestigd ja.WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:48:
[...]
Hey staat dat op de openbare twitter van Wehkamp of heb je ze een prive bericht gestuurd?
Laat me even weten
PSN: Direstraits87
Werd ook op twitter account van Wehkamp aangegeven.WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:48:
[...]
Laat me even weten
Op de PS4?Digitaal via de playstore.
True.. Maar toch.. het ziet er goed uit. En wil wel met wat leuke teams tegen maatjes spelen.
Hij bedoelt de Amerikaanse storeDan0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:50:
[...]
Op de PS4?
Ik heb m daar gepreordered maar blijft aftellen naar releasetijd.![]()
Heb je toevallig een SSD ofzo in je ps4 zitten, die bijna vol is o.i.d.? Kan me haast niets anders bedenken wat het zou kunnen veroorzaken.FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:28:
[...]
Downloaden bij mij een half uurtje, niet eens. Installatie duurde bij mij ongeveer 4 uur. Geen idee wat er mis ging.
Ik mis vernieuwingen in het verloop van een carrière zelf. Je kan spelers trainen, wat ik enorm toejuich. Preseason toernooien? Perfect. Maar toch mist het een enorme toevoeging. Zo'n toevoeging waarvan je zegt; shit, ik heb zin om een carrière te starten. Waar je als coach van een club wat aan hebt en je extra uitdaging geeft.
[ Voor 62% gewijzigd door EvEs0r op 23-09-2015 15:52 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Als je nu al denkt aan een overstap naar PES, dan doet het geen pijn in je hart.FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 14:34:
[...]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik ben benieuwd hoeveel fifa points/coins je kwijt was voor je Neymar had?Thomas18GT schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:12:
Neymar in een packje, verkocht en een mooi team van gekocht die vast nog wel in waarde gaat stijgen![]()
[afbeelding]
Verwijderd
3e pack van 7500Guzanni schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:14:
[...]
Ik ben benieuwd hoeveel fifa points/coins je kwijt was voor je Neymar had?
Neymar voor 490k verkocht bij een max van 600k.WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:15:
zonde... juist wachten ...hoe meer spelers er zouden zijn hoe meer potentiele kopers, hoe meer geld op de markt... hoe meer je voor je Neymar zou kunnen krijgen.. zonde
Heel mooi team wat ongetwijfeld fantastisch speelt. Wel zonde van je coins om Depay te kopen, die in mijn ogen op dit moment nog erg duur is.Thomas18GT schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:12:
Neymar in een packje, verkocht en een mooi team van gekocht die vast nog wel in waarde gaat stijgen![]()
[afbeelding]
Die had ik begin van de week al voor 13kMyUtd4Life schreef op woensdag 23 september 2015 @ 16:21:
[...]
Heel mooi team wat ongetwijfeld fantastisch speelt. Wel zonde van je coins om Depay te kopen, die in mijn ogen op dit moment nog erg duur is.
CJS-CDKeys, als je daar besteld, krijg je dus direct een key.youri_69 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:57:
Mijn preorder bij G2A gecancelled, aangezien die de key niet meer eerder leveren dan release date. Dan gewoon besteld bij CJS-CDKeys en direct mijn key gehad. Nu aan het preloaden!!
Ik wou hem daar ook bestellen maar na bestelling (nog geen betaling) gaf hij aan out of stock..kaat17 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:21:
[...]
CJS-CDKeys, als je daar besteld, krijg je dus direct een key.
Kan je hem alleen preloaden of ook gelijk spelen?
[ Voor 6% gewijzigd door Guppiee op 23-09-2015 17:35 ]
Alleen preloaden jammergenoegkaat17 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:21:
[...]
http://www.allkeyshop.com...16-cd-key-compare-prices/Guppiee schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:25:
[...]
Ik wou hem daar ook bestellen maar na bestelling (nog geen betaling) gaf hij aan out of stock..
Dus waar gaan we hem nu bestellen?
Ja zit daaraan te denken. Ik ga er zo eens naar kijken. En wat betreft de feature: Met bijvoorbeeld een profcarriere, mis ik meer het gevoel dat ik speler ben van een topploeg, waarbij mijn prestatie in het veld bepaald of ik bepalend ben ( en mag blijven staan in de basis ) of wanneer je een paar pech wedstrijden heb, dat je invaller bent. Het zou ook leuk zijn om in te vallen in het begin als jong talent en dat wanneer je je kansen pakt je meer minuten maakt en uitgroeit tot basisklant. Het zal er nu al enigszins inzitten, maar het mist gewoon nog gevoel.EvEs0r schreef op woensdag 23 september 2015 @ 15:50:
[...]
Hij bedoelt de Amerikaanse store
[...]
Heb je toevallig een SSD ofzo in je ps4 zitten, die bijna vol is o.i.d.? Kan me haast niets anders bedenken wat het zou kunnen veroorzaken.
En ik snap je punt betreft carrière, maar wat zou voor jou dan zo'n groundbreaking feature kunnen zijn?
[ Voor 5% gewijzigd door FraxleNL op 23-09-2015 17:50 ]
Ook de betrouwbaarste?Jortsteen2000 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:38:
[...]
http://www.allkeyshop.com...16-cd-key-compare-prices/
Hier de goedkoopste.
Klopt inderdaad wel, kan allemaal wat uitgebreider. Ze zouden naar een Football manager moeten kijken.FraxleNL schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:47:
[...]
Ja zit daaraan te denken. Ik ga er zo eens naar kijken. En wat betreft de feature: Met bijvoorbeeld een profcarriere, mis ik meer het gevoel dat ik speler ben van een topploeg, waarbij mijn prestatie in het veld bepaald of ik bepalend ben ( en mag blijven staan in de basis ) of wanneer je een paar pech wedstrijden heb, dat je invaller bent. Het zou ook leuk zijn om in te vallen in het begin als jong talent en dat wanneer je je kansen pakt je meer minuten maakt en uitgroeit tot basisklant. Het zal er nu al enigszins inzitten, maar het mist gewoon nog gevoel.
Carrière zelf, het is leuk en vermaak me prima, maar er worden maar telkens een paar goede features toegevoegd, terwijl de rode lijn eigenlijk al jaren hetzelfde is. Een grote vernieuwing met een groot scala aan features.Dit zijn kleine punten, maar het is wel vernieuwd. Niet die standaard "Coach kan ik je even spreken"-berichten van spelers, maar echt meer het gevoel dat je spelers ook een persoonlijk leven hebben. Het gevoel is er een beetje uit omdat die rode draad al jaren hetzelfde is en alle teksten wel vernieuwd zijn, maar continu terug komen. Dat mis ik en daarom zit ik zelf te denken om PES te proberen. Niet omdat het anders speelt, maar omdat ik anders wil ervaren en meer erachter wil komen wat ik nou in FIFA zie waardoor ik het ieder jaar weer koop, maar wel teleurgesteld raak vanwege de carrière modus.
- Speler events. Een speler is ziek geweest en weet niet of hij in de basis kan starten.
- Je speelt een paar wedstrijden slecht en het publiek komt minder opdagen.
- Realistische aanbiedingen op je spelers.
- Meer verbondenheid met je spelers en met hun geluk.
- Reserve ploegen. Speelt een speler slecht, gooi hem daar in. Is hij nog niet fit genoeg? Gooi hem daar in.
- Edit: Het gevoel mist bij Europese wedstrijden.
Edit: Bijvoorbeeld europese wedstrijden. Ik mis echt nog het gevoel van belang daarbij. Er wordt te weinig bij stil gestaan naar mijn gevoel en ik zie ze altijd als "normale" wedstrijden.
Verwijderd
Dat misschien niet, totaal andere game, maar bijvoorbeeld een NBA 2k komt elk jaar met een nieuwe story mode. Met een verhaal er doorheen en dergelijke, zoiets zou toch al wel welkom zijn. Persconferentie als je word voorgesteld, wat vragen in de catacombe na de wedstrijd, zulke dingen.dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:55:
[...]
Klopt inderdaad wel, kan allemaal wat uitgebreider. Ze zouden naar een Football manager moeten kijken.
Verwijderd
Ik doelde meer op, wil je een manager zijn en wedstrijden simuleren... koop dan FM? Maar in FIFA wil ik zelf spelen, en mijn speler zien groeien, op en naast het veld. Rivaliteiten met andere spelers ontwikkelen, dat is wat 2k doet. Dit jaar beginnen ze zelfs vanaf High School met een hoop drama enzo.dutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:03:
Valt mee hoor, je past het dan alleen wat aan zodat het binnen de carriere modus van FIFA past, waar je tevens manager bent, alleen de wedstrijden simuleert en niet zelf speelt.
FM heeft juist ook veel uitgebreidere mogelijkheden en invloeden vanuit de manager, de persoon zelf etc. In interviews en dergelijke. Dat kun je dan visueel in beeld brengen en uitwerken, geeft de carriere modus een nieuwe dimensie.
NBA is meer een andere game dan FM dat is, dat is echt de uitgebreide carriere modus maar dan simulatie van de westrijden, zoals ik al zei.
Ah zo.Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:08:
[...]
Ik doelde meer op, wil je een manager zijn en wedstrijden simuleren... koop dan FM? Maar in FIFA wil ik zelf spelen, en mijn speler zien groeien, op en naast het veld. Rivaliteiten met andere spelers ontwikkelen, dat is wat 2k doet. Dit jaar beginnen ze zelfs vanaf High School met een hoop drama enzo.
Heb het idee dat de carriere modus van FIFA eigenlijk nooit is veranderd. Toevoegingen van trainingen is denk ik de grootste verbetering sinds dat het bestaat. Gelukkig hebben we FUT nog...
Verwijderd
Haha inderdaad, doelde op de spelers modus. Manager modus kijk ik niet echt na, want FMdutchgio schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:18:
[...]
Ah zo.
We hebben het beiden om de carriere modus, maar ik bedoelde meer de managertak en jij de speler.
Ze voegen jaarlijks wel iets toe, maar dat gaat maar heel traag. Daar ligt de focus niet echt op, en je moet jet jezelf niet te moeilijk maken voor het jaar erop, denken ze blijkbaar bij EA.
Top !CrapperDeCrap schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:11:
Instant gaming voor €37
Direct ontvangen en nu aan t pre loaden
[ Voor 6% gewijzigd door Guppiee op 23-09-2015 19:52 ]
ja, ik speel via Japan:Jortsteen2000 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:39:
Weet iemand of fifa 16 op de pc al te spelen is dmv VPN?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
psn: taker-mart
Is het gelijk vanaf 0:00 te spelen of vanaf bepaalde vroege tijd in de ochtend?
Duidelijk, thankstaker1987 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:29:
na de countdown kan je gelijk spelen , dit was vorig jaar ook zo met fifa 15 dus zou niet weten waarom het nu anders zou zijn
Als je bvb Vyper Vpn installeert, USA als locatie kiest, en dan Origin en Fifa opstart kan je spelen jakaat17 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 17:21:
[...]
Er is daar alleen een 29 september versie te koop, heb jij die ook gekocht?Jortsteen2000 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 18:11:
[...]
http://www.gamers-outlet....l&utm_campaign=allkeyshop
Key hiervandaan en was vanochtend binnen.
Tesla M3LR '21
NLoldebroek schreef op woensdag 23 september 2015 @ 20:37:
[...]
Er is daar alleen een 29 september versie te koop, heb jij die ook gekocht?
Please make sure there are two versions:
1) Delayed Stock (29th September).
2) EU Release Time Stock (24th September).
[ Voor 82% gewijzigd door SuperVeloce op 23-09-2015 22:39 ]
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 16ProMax | WatchUltra 2 zw
Revive the guild!
Revive the guild!
alleen de pre orders hebben dit . dus als je de normale versie hebt gereserveerd dan wel .Jelte,89 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 08:41:
Is de gewone/standaard versie ook met de 15 futpacks?
Zoals hier te koop?
http://www.intertoys.nl/fifa-16-pc?previousSearchTerm=fifa 1
Same here...ik ben zelf niet thuis... dus ja... afwachten of ze hem in de brievenbus gooien...trummel schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:02:
Wehkamp tussen 11:00 en 15:00 en vanmorgen is hij het magazijn verlaten. Wehkamp orders elkaar ff op de hoogte houden?
[ Voor 11% gewijzigd door ThijsM op 24-09-2015 09:19 ]
Ik heb ook PESthijsmunniksma schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:16:
Mijn wehkampje is ook ook ondertussen. Tussen 11:00-15:00.
Vorige week met PES waren ze snel. Hopelijk nu weer.
Stond gister sws nog op instant gamingJelte,89 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 00:05:
Weet er iemand ook een adresje voor een key met de 40 futpacks? Heb al wel even gekeken maar helaas, hoef niet perse direct te kunnen gamen, mag vanavond (donderdag) ook...
[ Voor 17% gewijzigd door Amelandbor op 24-09-2015 09:52 ]
Het zou goed kunnen dat als je gister pas besteld heb dat ze door hun voorraad heen zijn. Je zou in elk geval wel een verzendbevestiging moeten krijgen.BP14 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:24:
Geeft Bol.com geen track en trace code uit? Ik heb namelijk niks ontvangen. FIFA gisteren besteld.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
15 normale goudpakketten als je voor 19 september hebt besteld bij Wehkamp. Dus 15 weken lang elke week eentje.WestBoy_B schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:48:
Hey mensen ik heb de normale versie (ps4) besteld op de Wehkamp.nl, maar krijg je daar ook FUT pakketten elke week of niet? Kan ik ook achteraf die 40 weken FUT pakketten regelen met een code ofzo? Laat het even weten mensen, en als er mensen die online spelen op PS4, ik wil wel een potje spelen ! Voeg me toe: HOTWINGS888
Groeten
[ Voor 67% gewijzigd door SR8 op 24-09-2015 09:56 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ja op 10 sept... besteld..SR8 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:55:
[...]
15 normale goudpakketten als je voor 19 september hebt besteld bij Wehkamp. Dus 15 weken lang elke week eentje.
Kon je niet op hun website inloggen en dan bij bestelstatus dit zien? Ik meen mij zoiets te herinnerenBP14 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 10:05:
@Katala ; Ik heb wel een verzend bevestiging gehad. Als ze door hun voorraad heen zouden zijn zal dit toch op de site moeten staan? Het pakje is iig verstuurd.. helaas kan ik het niet volgen.
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Je moet je account even koppelen https://help.ea.com/nl/ar...your-psn-id-and-gamertag/llovesoccerx7 schreef op donderdag 24 september 2015 @ 09:07:
Ik ben nu fifa 16 aan het downloaden voor de PC. Maar als ik op de webapp inlog staat er geen PC tussen alleen PS4, PS3
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq