dat lijkt me welVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:05:
[...]
Ik ben al klant bij Wehkamp als ik een nieuwe account aanmaak met zelfde adres is de kortingscode dan nog wel geldig of niet?
psn: taker-mart
dat lijkt me welVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:05:
[...]
Ik ben al klant bij Wehkamp als ik een nieuwe account aanmaak met zelfde adres is de kortingscode dan nog wel geldig of niet?
psn: taker-mart
Verwijderd
Ja ik doe het op me ouders hun naamtaker1987 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:06:
[...]
dat lijkt me welanders doe je het op een onbekende naam , doe je net alsof je maat bij je inwoond ofzo
Seasons tegen Real? Dan moet je zelf geen 5-ster team nemen.CrapperDeCrap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:28:
Zitten er weer match lobbies in? Of ben je nog steeds "verplicht" seasons tegen Real of FUT online te spelen?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
nopeVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:53:
Ik speelde altijd op de playstation, maar wil hem nu op de xbox one halen. Geldt die terugkerende spelerbonus dan ook?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Die heb ik door ja, maar mocht je een 3 of 4 sterren team pakken dan sta je alsnog tegenover t beste wat er binnen die range te vinden is of met de snelste aanvallers.On_E schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:49:
[...]
Seasons tegen Real? Dan moet je zelf geen 5-ster team nemen.
Ik speelde Seasons altijd met Utrecht en kwam alleen teams uit het Championship tegen enzo, altijd prima games gehad tot je op een bepaald moment in een divisie zit waar iedereen alleen nog maar speelt om te winnen en dus elk trucje gebruikt om daarvoor te zorgen.CrapperDeCrap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:57:
[...]
Die heb ik door ja, maar mocht je een 3 of 4 sterren team pakken dan sta je alsnog tegenover t beste wat er binnen die range te vinden is of met de snelste aanvallers.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Points zijn gekoppeld aan je account, dus je kunt ze alleen uitgeven op het account waarmee ze gekocht zijn. In dit geval kun je dus beter spelen op het US account, points zijn wel goedkoper op us accountDaggettD schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:21:
Voor degenen die de US versie hebben gekocht, ik heb begrepen dat FIFA points niet te kopen zijn op een EU account en je daarvoor je US account moet gebruiken. Klopt dat?
Zo ja, als je dan op je US account de punten koopt kan je die dan alsnog uitgeven op je EU account of zit je dan helemaal vast aan je US account?
Dealbreaker gaat het niet worden (heb de game toch al gekocht en ben niet zo van het puntjes kopen), maar heb toch nog wat tegoed over op de US store nu.
Wauw, zowel Media Markt Amsterdam Centrum als Amsterdam Arena hebben geen nachtopening, maar Amersfoort wel? Bijzonder. Maar wel relaxt voor jou!Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:52:
Woensdag nacht naar de mediamarkt in Amersfoort, zal vast goed komen met de prijs
MediaMarkt Eindhoven ook al nietEdzeau schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:42:
[...]
Wauw, zowel Media Markt Amsterdam Centrum als Amsterdam Arena hebben geen nachtopening, maar Amersfoort wel? Bijzonder. Maar wel relaxt voor jou!
Nee, ik ben géén Belg!
Alleen Amersfoort en Leeuwarden ja. Nou ja...dan maar ritje Denbosch-Amersfoort-Denbosch avonds
PSN: Maichel
Venlo ook geloof ik. En MM Tilburg gaat donderdag om 08:00 open.Maichel schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:46:
[...]
Alleen Amersfoort en Leeuwarden ja. Nou ja...dan maar ritje Denbosch-Amersfoort-Denbosch avonds
Nee, ik ben géén Belg!
Je bent niet goed. Koop hem gewoon digitaal.Maichel schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:46:
[...]
Is een fucking Metropool manEdzeau schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:42:
[...]
Wauw, zowel Media Markt Amsterdam Centrum als Amsterdam Arena hebben geen nachtopening, maar Amersfoort wel? Bijzonder. Maar wel relaxt voor jou!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ha jij ook al naar Amersfoort?Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:52:
Woensdag nacht naar de mediamarkt in Amersfoort, zal vast goed komen met de prijs
Daarvoor maar biertje doen zeker Mathijs?
Haha komt goedRicloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:54:
[...]
Daarvoor maar biertje doen zeker Mathijs?
Jij begrijpt het.
Angelo NL / Global Cargo VTC
Kort maar krachtig. Nee.CrapperDeCrap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:57:
[...]
Maar zitten match lobbies er weer in?
Zou het niet doen.Kaap schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:34:
Stiekem hoop ik dat Wehkamp vanavond verstuurd, dan neem ik morgen nog dagje vrij, had hem toch al als optie gezet. Maar ga er maar niet vanuit
Veel plezier kerel!FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:07:
Fifa 16 binnen, nu alleen nog wachten tot ik kan spelen, want het spel wordt nog geïnstalleerd. Bedankt Thomas18GT!
Even wachten wat de markt doet. Ik zelf zou Neymar verkopen denk ik, want nu zijn er nog weinig exemplaren op de markt en daar liggen kansen. Heb je trouwens toegevoegd op PSNThomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:09:
[...]
Veel plezier kerel!
Ik heb ondertussen Neymar uit een pack gevist, houden of verkopen?
Gezellig! HahaFraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:11:
[...]
Even wachten wat de markt doet. Ik zelf zou Neymar verkopen denk ik, want nu zijn er nog weinig exemplaren op de markt en daar liggen kansen. Heb je trouwens toegevoegd op PSN.
Netjes netjes! Vraagje, hoelang duurde het installeren bij jou?Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:14:
[...]
Gezellig! Haha
Ja aan de ene kant komen er donderdag natuurlijk veel spelers bij die packs gaan openen, en dus veel Neymarretjes, aan de andere kant ook veel nieuwe spelers die de mijne kunnen kopen.
Depay zit al op 40k, die heb ik van de week voor 13 gekocht
Geen idee, heeft hij gedaan toen ik nog lag te slapenFraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:28:
[...]
Netjes netjes! Vraagje, hoelang duurde het installeren bij jou?
Precies. Niet dat ik nou zo goed ben, maar het is altijd bungelen tussen div 2 en 1 en dan heb je dus van die gasten ja. Ik begrijp het ergens wel, maar irritant, tering.On_E schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 16:00:
[...]
Ik speelde Seasons altijd met Utrecht en kwam alleen teams uit het Championship tegen enzo, altijd prima games gehad tot je op een bepaald moment in een divisie zit waar iedereen alleen nog maar speelt om te winnen en dus elk trucje gebruikt om daarvoor te zorgen.
Beter voor je, want tering, dit duurt me lang zeg. Ik was al ongeduldig sinds vanmiddag maar dit is geloof ik een jaar aan karma dat ik nu nog moet wachten.Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:29:
[...]
Geen idee, heeft hij gedaan toen ik nog lag te slapen
Waarom zou je geen ideal gebruiken ?alaineman schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 18:54:
Weet iemand waarom mijn paypal vraagt om een creditcard, als ik deze wil gebruiken om fifa 16 op origin te kopen? Ik heb genoeg balacne en het is alleen op origin..
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik zou maar wat anders gaan doen.. Hier wilt hij geen verbinding meer maken met de geliefde servers.FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:07:
En we wachten en we wachten .. verdomme ..
Lekker is dat.. dan maar Rocket League erbij pakken. Bedankt voor het melden!Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:09:
[...]
Ik zou maar wat anders gaan doen.. Hier wilt hij geen verbinding meer maken met de geliefde servers.
Ik had hetzelfde. Heb uiteindelijk via Amazon Amerikaans PSN tegoed gekocht, dat werkte primaSuperCrisz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:02:
Ik wil Fifa gaan kopen via PSN, en wil gebruik maken van credit card, maar omdat mn creditcard in NL staat geregistreerd, accepteert hij hem niet.
Hoe komen jullie aan $ 60,-?
Nee, ik ben géén Belg!
Revive the guild!
Je kan ook online giftcards halen voor de Amerikaanse psn store. Heb ik gedaan en werkt perfect.SuperCrisz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:02:
Ik wil Fifa gaan kopen via PSN, en wil gebruik maken van credit card, maar omdat mn creditcard in NL staat geregistreerd, accepteert hij hem niet.
Hoe komen jullie aan $ 60,-?
Bijna geen verschil met Fifa 15 zeg je? Natuurlijk, het is gewoon weer een voetbalspel maar het speelt totaal anders. Alles wat je met 15 hebt geleerd kan je over boord gooien en vanaf 0 beginnen..Beakzz schreef op woensdag 23 september 2015 @ 02:07:
Ze hebben dus blijkbaar alle grote aanpassingen weer zo getweakt dat er bijna geen verschillen zijn met 15 als ik de volgende review mag geloven :
YouTube: FIFA 16 Review
Jammer want ik was eindelijk weer wat positiever wat FIFA betreft na het spelen van de demo. Veel lol met PES, maar had voor de careermode Fifa op een later tijdstip nog wel gekocht, maar ook daar is weinig ontwikkeling te bekennen.
Ja heb ik ook gehad. Gewoon je billing address even aanpassen aan een Amerikaanse. Heb zelf gewoon het adres van een McDonald's in San Francisco gebruikSuperCrisz schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:29:
ik krijg bij amazon de melding
We noticed you're shopping from Netherlands. This item is not available for purchase due to geographical restrictions. Not Shopping from Netherlands? Change your country setting.. ook gehad?
[ Voor 19% gewijzigd door EvEs0r op 23-09-2015 07:49 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Als ik op hun site kijk:JapieTalent schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 23:40:
Ik heb 'm gewoon (zoals bijna alle games) via DLGamer. Werkt perfect en nooit aan de dure kant.
Heb Fifa 16 voor de PC voor € 42 euro en kreeg net de mail dat ik kon preloaden, dus hij is momenteel bezig om alles binnen te trekken (met 8 mb/s dus dat schiet mooi op).
Overigens staat op Origin release date 24 september om 00.00 uur, dat zou dan een dag eerder zijn dan aangekondigd toch?
In co-op modes wordt zo te zien geen gebruik gemaakt van de spuitbus met scheerschuim?swoutr schreef op woensdag 23 september 2015 @ 02:19:
Nou daarnet toch een leuk potje co-op gespeeld met wat prachtige goaltjes.
http://xboxclips.com/Wout...9c-4698-a220-cfb6725f8a4f
En
http://xboxclips.com/Wout...26-40df-a979-0afb23135ed3
Netjes op tijd dusExterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:42:
M'n exemplaar wordt tussen 14-18uur geleverd morgen, aldus de Wehkamp site
Ik heb sowieso 5% meer korting omdat ik er regelmatig bestel. Bij een x aantal games of waarde krijg je zogenoemde extra vip korting a 5%. Daarnaast heb ik 'm eigenlijk sinds dat hij bij hen op de site staat al gepreorderd en volgens mij stond hij in eerste instantie voor rond de € 45,00 vermeld.kaat17 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 07:47:
[...]
Als ik op hun site kijk:
€47,99 (incl 15 FUT Standard Gold Packs, up to €15 value)
Yes, nu alleen hopen dat ze t in m'n brievenbus duwen...
Duidelijk, thanks.JapieTalent schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:35:
[...]
Ik heb sowieso 5% meer korting omdat ik er regelmatig bestel. Bij een x aantal games of waarde krijg je zogenoemde extra vip korting a 5%. Daarnaast heb ik 'm eigenlijk sinds dat hij bij hen op de site staat al gepreorderd en volgens mij stond hij in eerste instantie voor rond de € 45,00 vermeld.
zonder twijfel.Exterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:39:
[...]
Yes, nu alleen hopen dat ze t in m'n brievenbus duwen...
Zover ik heb gezien, online wordt dat helemaal niet gedaan (fut, seasons, pro clubs).trummel schreef op woensdag 23 september 2015 @ 08:00:
In co-op modes wordt zo te zien geen gebruik gemaakt van de spuitbus met scheerschuim?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Pro clubs met 11 spelers (alle posities vullen) is dus aan te raden?SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:35:
[...]
Zover ik heb gezien, online wordt dat helemaal niet gedaan (fut, seasons, pro clubs).
Wij hebben avond pro clubs gedaan, zwaar geirriteerd door AI van drones, scheids die vage overtredingen geeft, dus even 1 potje '15 om weer beetje happy te worden.
En toen gebeurde er dit.. let op wie rood krijgt en wie de overtreding (heey Nigel) begaat.
http://xboxclips.com/Sine...ff-47b6-bf72-8c301fdcf984
Dus meteen weer naar 16 gegaan, ondanks mateloze irritaties aan de AI, zit er gewoon iets meer rust in de game. Helaas zie je de eerste gaatjes/foutjes al komen voor bepaalde builds en verdediging compleet wegspelen, maar gaat nog redelijk.
In ieder geval een verdediger of 2, 1 van onze dedicated CB's kwam er bij, dat voelde meteen als een aardig groot verschil. Die dribbeljochies zijn zeer voorspelbaar, nadat wij de CB hadden, die had gewoon 12 interceptions in 1 potje.Ricloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:52:
Pro clubs met 11 spelers (alle posities vullen) is dus aan te raden?
[ Voor 35% gewijzigd door SinergyX op 23-09-2015 10:25 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb FIFA15 nog net niet met een inbelverbinding gespeeld en heb nergens last van gehad.Exterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:23:
Hmm, bedenk me nu t volgende...
Speel fifa voornamelijk veel online.
Nu ben ik sinds kort ingetrokken bij mijn vriendin. Zij heeft t laagste internet abonnement (van n paar jaar geleden) van ziggo en wifi (ps4 via wifi verbonden) via t Ziggo modem. Gaat dit fatsoenlijk werken? Vind t anders jamer om 50euro aan ps plus abonnement uit te geven....
Daarmee geef je aan dat het spel echt onrealistisch isettie1990 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:28:
De scheids geeft nu lijkt het nog sneller een gele kaart voor een overtreding maar met cillessen wel 2 van de 3 penalty's gestopt haha
Ons huidig record is 2x rood en 6x geel in 1 wedstrijdRicloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:29:
[...]
Daarmee geef je aan dat het spel echt onrealistisch is
stelletje schoppers!SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:39:
[...]
Ons huidig record is 2x rood en 6x geel in 1 wedstrijd
Man wat zijn die slidings gaaf om te doen (soms glij je sneller dan iemand kan rennen).
Valt wel mee, je krijgt gewoon erg snel geel bij sliding op iemand die trucje doet, dat was in '15 ook al vaak het geval. Maar soms is het ook gewoon tegen speler aanlopen of sliding en speler loopt tegen je aan, dus ja.. toen werd het even de uitdaging zoveel mogelijk geel te scorenRicloo86 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:41:
[...]
stelletje schoppers!
Morgen staat hele dag FIFA in de agenda, dus ga het meemaken, zin in!
Moet zeggen dat ik dat in 15 wel mee vindt vallen hoor.SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:46:
[...]
Valt wel mee, je krijgt gewoon erg snel geel bij sliding op iemand die trucje doet, dat was in '15 ook al vaak het geval. Maar soms is het ook gewoon tegen speler aanlopen of sliding en speler loopt tegen je aan, dus ja.. toen werd het even de uitdaging zoveel mogelijk geel te scoren
Dat zou best kunnen, geen idee of je dan ook de 24/9 lock krijgt, anders kan je dagje eerder spelenceetje13 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:52:
Ik heb hem voor de Xbox One bij Bol.com besteld, vannacht mailtje gekregen dat hij al verzonden is, verwachte leveringsdatum staat op vandaag tussen nu en 14:30, zou het echt zo zijn?
Ik heb het traagste abbo van Ziggo dat ik kon krijgen. Ik speel geen Fifa online, maar de speedtest geeft een ping van 8 ms aan en 40 mb/s download, dus ik denk dat het wel goed gaatExterminator schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:23:
Hmm, bedenk me nu t volgende...
Speel fifa voornamelijk veel online.
Nu ben ik sinds kort ingetrokken bij mijn vriendin. Zij heeft t laagste internet abonnement (van n paar jaar geleden) van ziggo en wifi (ps4 via wifi verbonden) via t Ziggo modem. Gaat dit fatsoenlijk werken? Vind t anders jamer om 50euro aan ps plus abonnement uit te geven....
Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!
Jup, LB is naar LT gegaan, ook bij passes (fancy pass feat niet nemen lost dat deels op).nickdew schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:08:
Linker trigger en schieten is nu trucje ipv hard schieten??
waarom verbaast dit mij toch niet?SinergyX schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:39:
[...]
Ons huidig record is 2x rood en 6x geel in 1 wedstrijd
Man wat zijn die slidings gaaf om te doen (soms glij je sneller dan iemand kan rennen).
PSN: Direstraits87
II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II
Afb doet t niet?WestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:10:
hmm..mensen zeiden hier toch dat ze het in de brievenbus zouden krijgen van wehkamp..nu begin ik zelf te twijfelen en ben zelf niet thuis ... UGHHH
https://www.dropbox.com/home/Public?preview=jammer.JPG
Ik heb dit mailtje vannacht ook gekregen, maar wel pas om 4:30. Ik hoop dat ie vanmiddag in de brievenbus ligt, en anders denk ik dat het morgen is.ceetje13 schreef op woensdag 23 september 2015 @ 10:52:
Ik heb hem voor de Xbox One bij Bol.com besteld, vannacht mailtje gekregen dat hij al verzonden is, verwachte leveringsdatum staat op vandaag tussen nu en 14:30, zou het echt zo zijn?
Verwijderd
Nou, Maccaroni pakte gisteren rood in de eerste wedstrijd!
met jou praat ik niet meerMaverick! schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:51:
[...]
Nou, Maccaroni pakte gisteren rood in de eerste wedstrijd!
Kan me niet herinneren dat ik in 15 rood heb gepakt
Nope, vandaag niet. Daarvoor moet je nog een dag wachten
Kon gelijk weleens de laatste keer zijn voor Bartje Smit als ze erachter komenVerwijderd schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:50:
Jaja!!! net even in de pauze het spel te kopen bij de Bart Smit op Utrecht Centraal. Ze verkopen hem daar onder de toonbank!!! Ik ga lekker spelen veel plezier allemaal!!
Heb de mail nu ook idd... Vreemd, gisteren Wehkamp getwittert, ze zeiden zelf brievenbusWestBoy_B schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:45:
helaas... maar wat er op stond was als ik niet thuis ben wordt het de volgende dag weer aangeboden...in een e-mail van Wehkamp...dus.. je moet thuis zijn ervoor
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq