Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
lerosa schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:35:
Hi, kopen jullie de normale versie via PSN of zijn er ook mensen die de duurste versie kopen?
De duurste ik speel het toch het hele jaar. Ik zit er ook aan te denken om nog fifa punten te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

lerosa schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:35:
Hi, kopen jullie de normale versie via PSN of zijn er ook mensen die de duurste versie kopen?
Wanneer je niet van plan bent om FUT (fifa ultimate team met kaartjes) te gaan spelen, dan heb je voldoende aan de standaard editie.
De standaard digitale editie bevat standaard 2 extra dansjes (niet bijzonder)
andere edities hebben FUT (Digitale) kaarten die je erbij krijgt.

Ik heb zelf gewoon de standaard editie gekocht zoals ieder jaar.
FUT ga ik heus wel spelen, maar ik speel het liefst offline.

Heel het jaar ga ik me weer vermaken met de Carreer mode, zowel als manager als "Pro speler"

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lerosa
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-11-2024
homernt schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:56:
[...]

De duurste ik speel het toch het hele jaar. Ik zit er ook aan te denken om nog fifa punten te kopen.
Precies ja, zo denk ik er nu ook wel over. Fifa is zo'n beetje de enige game welke ik het heel jaar door speel. Denk niet at ik voor de fifa punten ga, vond ze met fifa 15 te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

lerosa schreef op maandag 21 september 2015 @ 17:05:
[...]

Precies ja, zo denk ik er nu ook wel over. Fifa is zo'n beetje de enige game welke ik het heel jaar door speel. Denk niet at ik voor de fifa punten ga, vond ze met fifa 15 te duur.
Ja maar als je geen FUT gaat spelen is het wel sonde van je geld ;)
Ik kan heel het jaar genieten van de standaard editie.
Zowel Offline als online en als ik FUT wil spelen, kan dat nog steeds.

zover ik het nu zie, moet je wel voor een duurdere editie gaan als je FUT wilt gaan spelen.
Anders heb je minder "Goude pakketjes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FPS_Thomas
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-08 19:47
Heeft iemand al gekeken naar de spelergroei in de carriere mode? Dit is de mode die ik altijd speel en vorig jaar was deze niet zo best..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 20:18
Ik zit te oefenen op de fifa 16 demo tegen CPU en sommige hebben het spel al..
Woensdag om 19.00 toernooi mediamarkt den haag fifa 16, ik heb me al geplaatst. Super veel zin in!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
MitchelFC schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:49:
Ik zit te oefenen op de fifa 16 demo tegen CPU en sommige hebben het spel al..
Woensdag om 19.00 toernooi mediamarkt den haag fifa 16, ik heb me al geplaatst. Super veel zin in!
Zover ik weet enkel mensen die zo'n console+fifa hebben gekocht lijken toegang te hebben (was snel gefixed), de rest zijn de 10 uur trials via EA access :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_wiersema
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-05-2021
Mensen,

Ik heb een xbox one gekocht in een pakket met Fifa 16. Nu heb ik 10 uur gespeeld en zegt hij dat ik zou moeten wachten tot 24 september. Echter lees ik ook her en der dat je al wel de gehele game kan spelen. Wie weet hier meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 14:00
Iemand een idee of ik mijn ps4 gewoon op USA kan zetten om hem dan morgen te downloaden en kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
In mijn Origin lijst zijn er ook al mensen Fifa 16 aan het spelen, zal wel iets zijn met uit andere regio kopen en dergelijke :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:18
XBoX One net op USA gezet en ik kon ineens de full game al spelen, YAY!!! (Digital Super Deluxe version) :9~

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Laatst online: 16:57
GandalfTheGrey schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:22:
[...]

Op reddit las ik ergens dat iemand dat de coin boosts elkaar overschrijven. Dus hij had bijvoorbeeld 2000, 1000 en 500 extra per wedstrijd enabled. En de 500 als laatste en heeft alleen die boostst gekregen. Ik ga hier voor de zekerheid wel op letten: Volgens mij eerst de hoogste aanzetten, als je die allemaal hebt de een-na-hoogste etc.
Can confirm. Ik speelde eerst FIFA 15 op de PC, maar was toen overgestapt op PS4. Toen dacht ik slim te zijn door alle coin boosts in een keer te kopen, en na 1 wedstrijd stinkend rijk te zijn :D

Niets was minder waar, want ik kocht inderdaad van hoog naar laag, en kreeg per wedstrijd een schamele 200 coins extra ouzo (het allerlaagste) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
ik zou ook wel willen weten of het mogelijk is om de ps4 op amerikaans te zetten , op de pc kan dit wel met origing namelijk maar ps4 weet ik niet :)

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18:19
detonatic schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:05:
XBoX One net op USA gezet en ik kon ineens de full game al spelen, YAY!!! (Digital Super Deluxe version) :9~
hier ook :)

Er staat je bent te vroeg, maar toch start hij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ps4 kan alleen als je het spel in de US store gekocht hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
is het met een vpn ook niet mogelijk zoals bij origin op de pc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:37
Nee, account gebonden dus dan moet je de game ook met dat US account kopen.
Spelen kan dan wel met je andere account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 13:46
Ja klopt, ik koop m'n games altijd via de Amerikaanse store (makkelijk delen), en bij mijn unlockt die morgenochtend om 06.00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Hadden meer mensen last van een trage carriere modus in de vorige FIFA? Na 3 seizoenen duurde het laden constant erg lang na ene wedstrijd of als ik van scherm wisselde. Hopelijk is dat nu verholpen .. Ik zal moeten wachten tot donderdag heb hem voor 41 euro bij de Wehkamp besteld. PS4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Heb gisteren verteld dat ik al de beschikking heb over de game (review exemplaar). Helaas embargo waardoor ik niks mag laten zien, sorry. Had graag wat beelden gemaakt.
Hoop dat jullie ook snel de game zullen krijgen.

[ Voor 14% gewijzigd door MyUtd4Life op 21-09-2015 22:35 ]

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
Pykow schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:27:
[...]

Het niveau verschil is er zeker tussen Fifa 15 en Fifa 16.
De demo had veel weg van het Fifa 15 niveau, maar de full game is een STUK lastiger.
Veel youtubers die ik de full game heb zien spelen zijn van World class naar Professional gegaan.
Er wordt zoveel rond gespeeld en ook zo snel dat 1 foutje zo een tegendoelpunt kan opleveren.

Ik speel op Semi-prof, dat speelde ik ook in Fifa 15.
heb partijen erbij zitten dat ik gewoon met 30% balbezit speel en dus steeds aan het verdedigen ben.
in Fifa 15 zat ik altijd op 50% á 70%. dat haal ik nu niet.

In Fifa 15 bleeft de AI heel lang met de bal aan de voet en was je er soms als een zotje achterna aan het rennen. In Fifa 16 zie je dit niet meer gebeuren, maar zie je dat er veel meer overgespeeld wordt.
TIP: Zorg dat de AI de bal niet kan afspelen (Spelers dekken), Dit klinkt misschien logisch, maar in voorgaande delen kon je gewoon erop afrennen en met een goede timeing de bal afpakken. Als je nu de ruimte geeft voor een paas, dan gaat het altijd mis
De AI zal tevens ook de bal over de breedte spelen met een hoge bal, iets wat ik nog nooit heb gezien in eerdere delen.

in de Demo kan je nog makkelijk een steekpass geven. in de full game wordt hij 3/5 keer tegengehouden door de AI. Je moet echt goed kijken of het kan.

Al met al is Fifa 16 nu al beter dan al zijn voorgangers.
Natuurlijk zijn niet alle problemen verholpen ;) Slechte keepers, lomp ingooien, AI die over de zijlijn loopt zonder druk, spelers die gek doen bij een botsing, Grafisch nog armen en benen door elkaar.
Maar dit kennen we allemaal al uit Fifa 15 en zullen ooit nog wel gefixed worden ;)

Ik ben allang blij dat ik geen gescripte wedstrijden ben tegengekomen of dat de AI veel sneller is.
Tip: Probeer eens met camera mode 'Tele' te spelen. In de vorige 2 Fifa's en de 16demo zie je de ruimtes veel beter. Dat maakt het 'steken' en trucjes wat eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
deze gast heeft voor 300 dollar aan munten gekocht en heeft nog een een goede speler :D http://www.twitch.tv/theohhscar214

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
trummel schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:38:
[...]

Tip: Probeer eens met camera mode 'Tele' te spelen. In de vorige 2 Fifa's en de 16demo zie je de ruimtes veel beter. Dat maakt het 'steken' en trucjes wat eenvoudiger.
En als je liever de camera houdt zoals ie is, gebruik de radar. Ik heb vaak als ik tegen vrienden speel dat ik een lange bal van linksback naar rechtsbuiten speel die zij helemaal niet verwachten, dat zorgt wel voor een mooie verrassing ;)

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Kan ik morgen via de PC in USA of UK al de game kopen? Zo ja hoe werkt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 21 september 2015 @ 18:57:
[...]

Zover ik weet enkel mensen die zo'n console+fifa hebben gekocht lijken toegang te hebben (was snel gefixed), de rest zijn de 10 uur trials via EA access :)
en de pro's krijgen hem van ea zoals 2 vrienden van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

taker1987 schreef op maandag 21 september 2015 @ 23:01:
deze gast heeft voor 300 dollar aan munten gekocht en heeft nog een een goede speler :D http://www.twitch.tv/theohhscar214
?

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

trummel schreef op maandag 21 september 2015 @ 22:38:
[...]

Ik ben juist naar de standaard camera gegaan voor de sfeer.
Ik heb geen moeite om de ruimtes te zien.
Voorheen speelde ik altijd met tele.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
mijn fout :+ had het te snel getypt zonden enige uitleg ,

ik zat gister avond deze stream te kijken , en deze gast heeft gewoon 300 dollar aan fifa points gekocht en hij ging met die points packs openen , nou er zat werkelijk niets boven de 85 in .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan was ik lucky denk ik :)
Nu wachten totdat de spelers gaan zakken in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
Pykow schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 00:38:
[...]

Ik ben juist naar de standaard camera gegaan voor de sfeer.
Ik heb geen moeite om de ruimtes te zien.
Voorheen speelde ik altijd met tele.
Ik vind standaard ook mooier hoor, maar Tele soms wel wat fijner. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Ruudox schreef op maandag 21 september 2015 @ 21:14:
[...]

hier ook :)

Er staat je bent te vroeg, maar toch start hij op.
Digitaal in de NL store gekocht?
Net geprobeerd namelijk, maar bij mij komt hij niet voorbij het "je bent te vroeg" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik heb hem ook via de nl store gekocht en het enige wat ik te zien krijg is de countdown , spel start niet op omdat de download nog bij niemand compleet is , na de unlock krijg je nog een kleine 1 gb om te downloaden als ik t goed heb , en daarna kan je het spel spelen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Haha al dagen zeveren over het wel of niet opstarten en kunnen spelen.

Wacht gewoon tot de release of post iets nuttigs dat je hem daadwerkelijk kan spelen.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-10-2023

FraxleNL

PSN: FraxleHD

Ricloo86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:03:
Haha al dagen zeveren over het wel of niet opstarten en kunnen spelen.

Wacht gewoon tot de release of post iets nuttigs dat je hem daadwerkelijk kan spelen.
Elk jaar is dat het geval. Dan voel je de spanning in dit topic stijgen met de minuut haha, 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
en komt de vraag waar die al te halen is... haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Hoe kunnen wij nu al fifa kopen in EU? In een US shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

EvEs0r schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:53:
[...]

Las toevallig vanochtend de review van IGN. Zijn best hard in hun oordeel zeg! :o
Mooi toch?
FIFA is toe aan vernieuwing en niet in de vorm van vrouwenteams. ;)

Vind het vooral weer erg jammer dat blijkbaar de final game sneller is dan de demo, terwijl ik de demo goed vond spelen...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
On_E schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:55:
[...]

Mooi toch?
FIFA is toe aan vernieuwing en niet in de vorm van vrouwenteams. ;)

Vind het vooral weer erg jammer dat blijkbaar de final game sneller is dan de demo, terwijl ik de demo goed vond spelen...
Ja opzich natuurlijk goed dat ze er kritisch over zijn. Ik verwacht alleen niet dat EA zich er iets van aantrekt aangezien de andere reviews over het algemeen wel gewoon positief zijn ;)

Daarnaast is het vreemd dat IGN vaak positief was, terwijl het publiek minder te spreken was. Nu is het eigenlijk precies andersom, want veruit de meeste mensen zijn lovend over de veranderingen van de gameplay.

[ Voor 17% gewijzigd door EvEs0r op 22-09-2015 10:07 ]

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

EvEs0r schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:06:
[...]

Ja opzich natuurlijk goed dat ze er kritisch over zijn. Ik verwacht alleen niet dat EA zich er iets van aantrekt aangezien de andere reviews over het algemeen wel gewoon positief zijn ;)
EA trekt zich nergens wat van aan zolang miljoenen mensen de game ieder jaar kopen en ik geef ze geen ongelijk. :+
EvEs0r schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:06:
[...]
Daarnaast is het vreemd dat IGN vaak positief was, terwijl het publiek minder te spreken was. Nu is het eigenlijk precies andersom, want veruit de meeste mensen zijn lovend over de veranderingen van de gameplay.
Ik lees toch meerdere kritische reviews hoor, die van videogamer ook bv.

[ Voor 32% gewijzigd door On_E op 22-09-2015 10:08 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ik heb een US account aangemaakt en daarmee Fifa 16 gekocht in de US store, die ik nu dus gewoon kan spelen op mijn normale, Nederlandse account.

Hij staat alleen wel op Engels en ik weet niet of je hem op Nederlands kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:45:
Ik heb een US account aangemaakt en daarmee Fifa 16 gekocht in de US store, die ik nu dus gewoon kan spelen op mijn normale, Nederlandse account.

Hij staat alleen wel op Engels en ik weet niet of je hem op Nederlands kan krijgen.
Ja, kan bij elke versie, digitale versie is altijd multi-language (behalve duitse disc versie dacht ik).

Ik heb vanochtend even snel gekeken, ik moest wel even omschakelen naar mijn US account om te activeren (anders kreeg ik de 24/9 melding), maar na opstarten weer naar UK, en hij werkt.

[ Voor 17% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2015 11:06 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Laatst online: 13-06 13:48

is dit op console of pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Enige wat ik mij dan afvraag, kun je dan wel online spelen tegen vrienden op je nederlandse account op de ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Ps4

En @mischa, ja dat kan :)

@Sinergy, bedankt daar zal ik zo eens voor kijken dan.

[ Voor 13% gewijzigd door Thomas18GT op 22-09-2015 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:49:
Hoe kunnen wij nu al fifa kopen in EU? In een US shop?
Ik heb Fifa 16 net gekocht in de US store op de volgende manier:
  1. 4 x 15$ dollar tegoed US Region gekocht.
  2. Fifa 16 gekocht op Xbox.com bij de US-Store met m'n EU account
  3. ???
  4. Profit!
Kan vandaag al spelen. Tegoed gekocht bij PCGameSupply, daar is nu een actie. 15$ tegoed voor 12,50$. Dus omgerekend heb ik ongeveer 46 euro betaald voor Fifa 16. Daarnaast share ik via homesharing dus voor 23 euro heb ik Fifa 16. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

FIFA 15(&14) uit de US PSN Store had maar 3 talen. Engels, Spaans en Frans.
Daar waren wel klachten over, dus misschien is het nu anders.

[ Voor 19% gewijzigd door SR8 op 22-09-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Op PS heb je uit de US store geen NL menu, qua commentaar ook niet maar daar mis je niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik ben toch wel benieuwd wat voor legendarische woorden we nu weer te horen krijgen van youri en evert :D KNIP IK HEB JE DAAR BIJ DE ZIJLIJN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
SR8 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:27:
Dat is nu dus ook het geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
taker1987 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:33:
ik ben toch wel benieuwd wat voor legendarische woorden we nu weer te horen krijgen van youri en evert :D KNIP IK HEB JE DAAR BIJ DE ZIJLIJN :P
Daar komt de tackle, hij zet een tackle in, wat een tackle, wat een mooie tackle... :/ Nee, gewoon nee.
SR8 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:27:
Begin daar nu inderdaad over te twijfelen, ik heb NL commentaar zoooooo ver weg gestopt dat ik niet eens meer weet of XBO wel NL optie had.. :P

@algemeen: Misschien wel handig je platform te melden, XBO kan je vrij switchen van regio (en dus kopen), PS4 heb je apart account nodig, PC zal wel weer met vage origin, proxy en codes moeten :P

[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 22-09-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Elk jaar hetzelfde natuurlijk. :P

Hoop meer dat de bug die de commentaarsetting van Engels naar Nederlands terugzet als je FUT opstart er eindelijk een keer uit is. >:)

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 22-09-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
in 15 was het toch iets anders dan in 14 ;) waren echt teksten die ik niet eerder in fifa gehoord had , chocolade benen bijvoorbeeld en hij had al een rooie kaart de sukkel .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
dutchgio schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:36:
[...]

Elk jaar hetzelfde natuurlijk. :P

Hoop meer dat de bug die de commentaarsetting van Engels naar Nederlands terugzet als je FUT opstart er eindelijk een keer uit is. >:)
Haha daar heb ik dan geen last van omdat er geen Nederlands in die US versie zit :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Iedereen is draft aan het spelen ofzo? Kan amper tegenstanders online vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:28
Ik ben overgeleverd aan de Wehkamp-goden ;(

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Selectvracht verzending donderdag, dat wordt ook nog wat. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
ik moet wachten tot dat de unlock van ps store er af is :S weet iemand trouwens of dat bij psn net zo werkt als in de winkels ? dat ze wachten tot dat er een embargo af is ... stel hij word vandaag verkocht bij media markt , en iedereen mag hem verkopen in de winkels .. kan psn dan ook de unlock er af halen of is dit een rare gedachte ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
taker1987 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:44:
ik moet wachten tot dat de unlock van ps store er af is :S weet iemand trouwens of dat bij psn net zo werkt als in de winkels ? dat ze wachten tot dat er een embargo af is ... stel hij word vandaag verkocht bij media markt , en iedereen mag hem verkopen in de winkels .. kan psn dan ook de unlock er af halen of is dit een rare gedachte ?
Daar zou ik zeker niet van uit gaan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Hetzelfde als vorig jaar.
Ze weten nog steeds niet wat ze zeggen.
Meest voorkomende fouten:

1. Bal op de paal is bal op de lat
2. Vrije trap meekrijgen is een vrije trap tegen krijgen
3. Doeltrap is een hoekschop
4. een schot net voorlangs of net naast het doel is een Behoorlijke misser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hem gewoon kopen met USA PSN tegoed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xelfer
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Hij heeft de bal! Wat gaat hij er mee doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Net maar even de NL pre order gecancelled en via de US Xbox store gekocht. 2 dagen eerder en ook nog eens goedkoper :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:50:
[...]

Kan je hem gewoon kopen met USA PSN tegoed?
Ik heb een US account aangemaakt en daarop Fifa 16 gekocht (met US PSN tegoed dus ja). Dan dat account als primary ingesteld, samen met mijn eigen Nederlandse account. Dan kan je gewoon op je Nederlandse account spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:58:
[...]

Ik heb een US account aangemaakt en daarop Fifa 16 gekocht (met US PSN tegoed dus ja). Dan dat account als primary ingesteld, samen met mijn eigen Nederlandse account. Dan kan je gewoon op je Nederlandse account spelen.
Klinkt redelijk ingewikkeld of valt het mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:03:
[...]

Klinkt redelijk ingewikkeld of valt het mee?
Was er een half uurtje mee bezig, met al het uitzoeken hoe en of het zou werken erbij..
Maar nee, ingewikkeld is het niet.
Als er vragen zijn kan ik ze beantwoorden voor je hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:09:
[...]

Was er een half uurtje mee bezig, met al het uitzoeken hoe en of het zou werken erbij..
Maar nee, ingewikkeld is het niet.
Als er vragen zijn kan ik ze beantwoorden voor je hoor :)
Is het veel moeite om een soort stappenplan te maken? Zou ik enorm waarderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenpet
  • Laatst online: 13-09 08:07
FraxleNL schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:11:
[...]

Is het veel moeite om een soort stappenplan te maken? Zou ik enorm waarderen :)
denk dat thomas dit bedoeld :)

http://gadgets.ndtv.com/g...s4-games-using-psn-718099

STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 07:45
Waar verzend Wehkamp eigenlijk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 20:49
Ik dacht met DHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Haha dat heb ik toch net gedaan?

1. Een US account aanmaken.
2. 60 dollar psn kopen
3. Fifa 16 kopen
4. Account op ps4 inloggen
5. Account als primary instellen
6. Spelen op je Nederlandse account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:58:
[...]

Thanks, hij is aan het downloaden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Hmz, knallen die dat in de brievenbus of moet daar voor getekend worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Precies, alleen hoef je niet te deactiveren omdat alle 2 de accounts toch van jou zijn :)

Veel plezier robroyy010, als je een potje wilt doen voeg je me maar toe: MeesterThomas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
Goede vraag, heb al meerdere keren via de Wehkamp games besteld (tot volle tevredenheid), maar kan het me niet echt meer herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraxleNL

FraxleNL

Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:31:

2. 60 dollar psn kopen
3. Fifa 16 kopen
Dankje! En excuses, koffie is op dus ben niet zo scherp als dat ik zou willen zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maussert schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:34:
Goede vraag, heb al meerdere keren via de Wehkamp games besteld (tot volle tevredenheid), maar kan het me niet echt meer herinneren.
Na even googlen zag ik op budgetgaming.nl iemand die zei dat spellen altijd als briefpost worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullettooth
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-09 15:20

Bullettooth

--VR--

xelfer schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:54:
[...]

Hij heeft de bal! Wat gaat hij er mee doen?
Het lijkt wel of hij de bal aan een touwtje heeft. :z

Gravity is a habit that is hard to shake off.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
"Hij schiet met zijn chocolade been."

Speel ze momenteel FIFA 16 en PES 2016, en ze zijn beide niet slecht. EA luistert gewoon te weinig naar de community. Tactiek veranderen in dode spelmomenten bij voorbeeld, daar wordt al sinds 2010 om gevraagd, zit er nog steeds niet in. De grootste veranderingen zitten in FUT. Dat is niet toevallig, dat is juist het deel waar ze extra geld op de community kunnen verdienen. Bij PES 2016 zitten natuurlijk geen volledige licenties (wat echt jammer is). Wel heb ik het idee dat er in PES 2016 veel minder 'standaard' steeds dezelfde soort doelpunten vallen. Online is het iets minder voor elkaar, de servers hebben sneller last van lag en verbindings problemen, lijkt het. Al is het stukken beter als in 2014 en 2015. Al sinds 2008 speel ik non stop FIFA, maar objectief gezien, kan ik dit jaar niet kiezen.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampje77
  • Laatst online: 01-01-2023
maussert schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:34:
Wehkamp verzend via selectvracht. Gooien ze door de brievenbus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
lampje77 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:06:
[...]

Wehkamp verzend via selectvracht. Gooien ze door de brievenbus :)
Zeker? Anders bel ik even ivm bezorgadres wijziging :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
waar mensen zich druk om kunnen maken 8)7 dan komt die een dag later binnen. Wehkamp is 20 euro goedkoper, heb liever die 20 euro dan 2 dagen eerder spelen.

Merk toch wel duidelijk niveau verschil vergeleken met fifa 15. Af en toe begint die cpu dat balletje rond te tikken zit toch wel meer uitdaging in wat dat betreft. Stom balverlies wordt nu vaak afgestraft en terecht houd je scherp :)

[ Voor 43% gewijzigd door FidoDido op 22-09-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
Jullie hebben het allemaal over de PS en XBOX hoe zit het met de PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampje77
  • Laatst online: 01-01-2023
Exterminator schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:08:
[...]

Zeker? Anders bel ik even ivm bezorgadres wijziging :p
Ff opgezocht. Selectvracht heet nu DHL parcel. Ik loop beetje achter schijnbaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
FidoDido schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:09:
waar mensen zich druk om kunnen maken 8)7 dan komt die een dag later binnen. Wehkamp is 20 euro goedkoper, heb liever die 20 euro dan 2 dagen eerder spelen.
Eens! Snap ook nooit zo goed dat mensen graag 20 euro meer betalen om al eerder te kunnen spelen, maargoed misschien is het omdat ik er ook minder tijd voor heb óm te spelen.

Dat ie door de brievenbus komt is mooi meegenomen, overdag is er namelijk niemand thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:31:

2. 60 dollar psn kopen
3. Fifa 16 kopen
Als je het bovenstaande toepast, kun je dan gewoon met je NL account(waar ik een rank + coins heb opgebouwd) spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 20:21
Hoe krijg je die €20 korting bij mediamarkt dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:42:
[...]

Als je het bovenstaande toepast, kun je dan gewoon met je NL account(waar ik een rank + coins heb opgebouwd) spelen?
Precies, ik speel nu gewoon op mijn Nederlandse account met mijn niveau 40, en kan leuke dingen uit de catalogus kopen.

Enige nadeel is dat het spel dan in het Engels is, als je dat een nadeel vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
En je kunt geen points kopen met je NL account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FidoDido schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:09:

Merk toch wel duidelijk niveau verschil vergeleken met fifa 15. Af en toe begint die cpu dat balletje rond te tikken zit toch wel meer uitdaging in wat dat betreft. Stom balverlies wordt nu vaak afgestraft en terecht houd je scherp :)
Hoe kom jij op €20 goedkoper? Als je bedoeld een prijs van €52 dan is Wehkamp niet de enige (check MediaMarkt maar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Woensdag nacht naar de mediamarkt in Amersfoort, zal vast goed komen met de prijs ;)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:20
Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:51:
[...]

Hoe kom jij op €20 goedkoper? Als je bedoeld een prijs van €52 dan is Wehkamp niet de enige (check MediaMarkt maar)
vorige week of 2 weken geleden zijn er 2 dagen (donderdag en zondag) geweest kon je hem voor 40 euro bestellen :) dit forum heeft er als het goed is vol mee gestaan ieder geval.

dan neem ik het voor lief als die 1 of 2 dagen later binnen komt je hebt toch een heel jaar om hem te spelen die 2 dagen maakt dan ook niet uit ;)

[ Voor 15% gewijzigd door FidoDido op 22-09-2015 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Toevallig staat dit net online:

Fifa 16 voor 44,45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas18GT
shoombak schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:48:
En je kunt geen points kopen met je NL account
Nu je het zegt, hoe komt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Laatst online: 01-11-2024
Betalen > Betaalwijze

Deze waardeboncode is niet geldig.
Het door jou te betalen bedrag is 54.45. Bekijk de specificatie

edit:
Je moet kennelijk een nieuw account aanmaken

[ Voor 6% gewijzigd door cypher21 op 22-09-2015 14:01 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Thomas18GT schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 13:59:
[...]

Nu je het zegt, hoe komt dat?
daarom koop ik dus niks uit de us store .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:24

nexhil

BAM!

birdie25 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 11:43:
Ik ben overgeleverd aan de Wehkamp-goden ;(
Same here :D
Maar goed voor 41 euro klaag ik niet :D Speel em nu al via EA Acces

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 14:04:
[...]

Same here :D
Maar goed voor 41 euro klaag ik niet :D Speel em nu al via EA Acces
Ik ben al klant bij Wehkamp als ik een nieuwe account aanmaak met zelfde adres is de kortingscode dan nog wel geldig of niet?
Pagina: 1 ... 12 ... 22 Laatste