‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ongelofelijk dat mensen hier zoveel geld in stoppen dat is een compleet nieuwe ps4 met fifa16 ... Spellen zijn verziekt door die ingame aankopen.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:23:
Ik zit hier op 46%...Schiet niet op. Heb €400,00 klaar te staan aan MS tegoed voor mijn puntjes
Zal em morgen pas worden helaas
Experience is what you get when you don't get what you want.....
Verwijderd
Sjah, wie het breed heeft laat breed hangen. Don't blame me dat ik dit kan missen. Anderen gaan op stap en geven ieder weekend +€50,00 uit, dan weet ik wel zeker dat ik hier meer plezier aan ga hebben.Falastine schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 05:34:
[...]
Ongelofelijk dat mensen hier zoveel geld in stoppen dat is een compleet nieuwe ps4 met fifa16 ... Spellen zijn verziekt door die ingame aankopen.
Serieus? als iemand € 400 uit wilt geven aan in-game zaken dan moeten ze dat toch lekker doen? Ik heb niet het idee dat het spel erdoor verziekt wordt.Falastine schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 05:34:
[...]
Ongelofelijk dat mensen hier zoveel geld in stoppen dat is een compleet nieuwe ps4 met fifa16 ... Spellen zijn verziekt door die ingame aankopen.
ach valt wel mee. waarschijnlijk gooi ik er ook ff wat geld er tegenaan voor een goede start.Falastine schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 05:34:
[...]
En bovendien heb je met goede spelers geen garantie dat je beter gaat spelen, want daar ligt nog steeds de basis.
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
35 € voor de game en ik vermaak me prima met seasons en career en af en toe pro. FUT heb ik nooit wat aan gevonden. ieder zijn/haar ding...Supermach schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:53:
[...]
Serieus? als iemand € 400 uit wilt geven aan in-game zaken dan moeten ze dat toch lekker doen? Ik heb niet het idee dat het spel erdoor verziekt wordt.
ik speel ook FUT, heb er nog nooit een euro in-game aan uitgegeven en speel lekker mijn potjes op redelijk niveau. Heb je volgens mij geen in-game aankoop voor nodig. Maar als je echt graag zsm met alleen maar toppers wilt spelen, ja dan moet je.ptholemy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:55:
[...]
35 € voor de game en ik vermaak me prima met seasons en career en af en toe pro. FUT heb ik nooit wat aan gevonden. ieder zijn/haar ding...
http://xboxdvr.com/gamer/Brainstorm4ever/video/9776381
Dat gaat me niet nog een x lukken xd
Verwijderd
voordeel is dat je dan ook al redelijk wat contracten, blessure en fitnesskaartjes packed die je in het begin goed kunt gebruiken en je dan niet in de knoop komt.
voor de rest koop ik geen points. Ik vind packs vaak wel leuker dan sparen voor een top speler hoewel leuke spelers met de huidige transfermarkt misschien wel haalbaarder zijn.
Vorig jaar was mijn Pack luck enorm. Ik had IF Costa (2x) IF Muller IF Silva IF Reus etc etc. dus uiteindelijk had ik gewoon een paar miljoen bij elkaar en heb ik een top Bundesliga team gekocht met Robben, ribbery etc etc. Dat was nog voor de hele omgooi in de transfermarkt, daarna heb ik nog maar een paar potjes gespeeld omdat de interesse er niet meer was.
Ik kijk nu wel weer echt uit naar Fifa 16 en de nieuwe transfer markt.
oh'ja, daily gift van vandaag was 250 muntjes WHOOHOO!
Meer geluk dan ik, 1 waardeloze speler. 2x spelercontract (bronze) en een thuistenueVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:10:
oh'ja, daily gift van vandaag was 250 muntjes WHOOHOO!
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Jij moet ook geen fut spelen 😝Ricloo86 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:34:
[...]
Meer geluk dan ik, 1 waardeloze speler. 2x spelercontract (bronze) en een thuistenue
Echte voetballers spelen proclub hehe
Haha misschien wel beter idd!SC4RF4C3 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:14:
[...]
Jij moet ook geen fut spelen 😝
Echte voetballers spelen proclub hehe
Volgens mij is ie gewoon het goedkoopst / makkelijkst te krijgen bij MediaMarkt. Koop hem daar altijd op dag van de release zonder pre-order. Hebben altijd genoeg voorraad en de prijs ligt meestal net boven de 50,-FraxleNL schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:41:
Nou heren, waar kan ik de PS4 versie van FIFA 16 het goedkoopst bemachtigen? Zal de discussie gemist hebben, maar als goed is kan ik nog preorderen.
Wehkamp was van de week wat goedkoper, maar die staan bekend om delays bij de leveringen. Dus mijn tip: Mediamarkt
Nee, ik ben géén Belg!
Bart Smit stuurt mij vandaan een email waarin ze aangeven dat het spel is verzondenEvEs0r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:41:
[...]
Volgens mij is ie gewoon het goedkoopst / makkelijkst te krijgen bij MediaMarkt. Koop hem daar altijd op dag van de release zonder pre-order. Hebben altijd genoeg voorraad en de prijs ligt meestal net boven de 50,-![]()
Wehkamp was van de week wat goedkoper, maar die staan bekend om delays bij de leveringen. Dus mijn tip: Mediamarkt

Verwijderd
Als je een pre-order doet bij bart smit of intertoyus krijg je nog een giftcard van 5,-
Wehkamp kun je inderdaad niet van op aangaan dat het op de dag van release bij je thuis hebt
Mediamarkt heeft vaak op de dag van de release nog wel een extra aanbieding, waarbij er nog een paar euro van de prijs af gaatVerwijderd schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 13:59:
Maar als je geen Media Markt in de buurt heb kun je net zo goed naar bart Smit of Intertoys gaan want bij alle drie betaal je 56,99.
Als je een pre-order doet bij bart smit of intertoyus krijg je nog een giftcard van 5,-
Wehkamp kun je inderdaad niet van op aangaan dat het op de dag van release bij je thuis hebt
Nee, ik ben géén Belg!
Klopt, met PES nu ook weer voor 44 eurotjes. Ga hem ook op de dag van release halen.EvEs0r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:01:
[...]
Mediamarkt heeft vaak op de dag van de release nog wel een extra aanbieding, waarbij er nog een paar euro van de prijs af gaatMaar als je er geen in de buurt hebt zijn inderdaad Intertoys en Bart Smit goede alternatieven.
Ja dat dacht ik inderdaad ook. Volgens mij heb ik de afgelopen jaren Fifa elke keer op de release dag gekocht, voor rond de €45. MediaMarkt is hier altijd best scherp in hoor. Volgens mij doen ze de eerste dagen/eerste week zo'n aanbieding, en daarna gaat de prijs richting €60pelidee schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:14:
[...]
Klopt, met PES nu ook weer voor 44 eurotjes. Ga hem ook op de dag van release halen.
My PC Steam Profile PSN: AfcaEricNL
Ze hebben een Fifa 16 toernooi door heel nederland.Edzeau schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:05:
Stiekem hoop ik weer op een nachtopening in Media Markt Arena. Ik las wel iets over een actie bij Media Markt Den Haag, maar ze konden nog niks zeggen over andere filialen.
Waaronder Amsterdam,Maastricht, Den bosch en als eind station op de release dag in Den Haag.
Er zal een grote vrachtwagen voor de deur staan met XboxOnes en Fifa 16.
Je kan gewoon binnen lopen en mee doen aan de "Competitie"
het is een actie van EA, Microsoft en mediamarkt.
Bron:
Angelo NL / Global Cargo VTC
Ik heb het idee dat je mijn post niet helemaal goed gelezen hebt. Ik had het over een nachtopening van de Media Markt op 23SEP voor de release van FIFA16.Pykow schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:49:
[...]
Ze hebben een Fifa 16 toernooi door heel nederland.
Waaronder Amsterdam,Maastricht, Den bosch en als eind station op de release dag in Den Haag.
Er zal een grote vrachtwagen voor de deur staan met XboxOnes en Fifa 16.
Je kan gewoon binnen lopen en mee doen aan de "Competitie"
het is een actie van EA, Microsoft en mediamarkt.
Bron:
[video]
Die hangt in Den Haag wel samen met die competitie! De finale van de landelijke competitie (2 winnaars per voorronde, per stad dus) heeft plaats op de avond van de 23e, daar kan iedereen tevens het spel spelen in een trailer. Aansluitend is dan de nachtopening en verkoop.Edzeau schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 18:45:
[...]
Ik heb het idee dat je mijn post niet helemaal goed gelezen hebt. Ik had het over een nachtopening van de Media Markt op 23SEP voor de release van FIFA16.
Nee, ik ben géén Belg!
Heb jij hieraan trouwens al meegedaan met de voorronde of iemand anders?!EvEs0r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:12:
[...]
Die hangt in Den Haag wel samen met die competitie! De finale van de landelijke competitie (2 winnaars per voorronde, per stad dus) heeft plaats op de avond van de 23e, daar kan iedereen tevens het spel spelen in een trailer. Aansluitend is dan de nachtopening en verkoop.
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Nope helaas niet! Hoopte dat ze Eindhoven zouden aandoen, maar helaas!MitchelFC schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 19:52:
[...]
Heb jij hieraan trouwens al meegedaan met de voorronde of iemand anders?!
Nee, ik ben géén Belg!
Den Bosch kan je proberen? Ik heb me vanmiddag geplaatst namelijk voor de finales in den haag!EvEs0r schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:26:
[...]
Nope helaas niet! Hoopte dat ze Eindhoven zouden aandoen, maar helaas!
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Ja zat ik ook naar te kijken, maar weet niet of ik dat ga halenMitchelFC schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:32:
[...]
Den Bosch kan je proberen? Ik heb me vanmiddag geplaatst namelijk voor de finales in den haag!
Nee, ik ben géén Belg!
Normaal is het 10 dagen van te voren spelen voor 5 uur ?
Maar ik lees overal 10 uur ?
Verwijderd
Iemand ervaring hiermee?
Ik speel zelf gewoon op semi-pro (hetzelfde als in Fifa 15) en het voelt allemaal net wat pittiger aan.
Echter heb ik in mijn 6 uur speeltijd nog geen enkele gescripte game gehad waarbij je het gevoel hebt niks te kunnen doen. in Fifa 15 kwam het voor dat je soms totaal geen kans had tegen de AI.
Ik ben begonnen met Willem II - FC utrecht live match, die ik net won met 3 - 2 (hopelijk wint willem II vanavond ook haha) Heerlijk om te zien dat een minder sterke ploeg moeite heeft met het aannemen van de bal.
Daarna 2 carrieres gestart. namelijk Manager mode met Bayren munchen en "Be-a-pro" bij Watford FC.
Competitie voor het seizoen is leuk en veel beter dan die nutteloze Friendly games.
Daarnaast het trainen van je spelers is een leuke toevoeging, maar vooral bij "be-a-pro" zeer handig om je speler beter te krijgen. van 68 naar 72 gegaan vandaag.
Als laatst heb ik een dames cup gestart met England en mijn eerste wedstrijd was tegen Spanje dat eindige met 1 - 1.
Ik moet zeggen dat Fifa 16 een stuk beter is geworden dan Fifa 15.
Plus punten:
+ Geen gescripte games (tot nu toe)
+ Vloeiendere gameplay (animaties)
+ spelers / AI lopen goed de ruimtes in
+ Semi-pro voelt als een stap tussen Semi-pro en Profession van fifa 15
+ Grafisch zoals belichting is weer beter of de verschillende weeromstandigheden.
+ Als je wint in het Neder-stadion met een nederlandse team, dan wordt er eindelijk gejuicht. In fifa 15 was het sfeerloos
Min punten:
- Nederlandse commentaar nog steeds zo slecht als in fifa 15. (speel dus weer lekker met engelse commentaar)
- Te weinig stamina/conditie met je pro speler.
- veel EIGEN doelpunten. vaak door dat de laatste verdediger de bal onderschept en hem dan in zijn/haar eigen doel schuift
- Nog steeds min punten krijgen als pro speler, wanneer je teammaat een bal verkeerd aanspeelt naar je.
Is nu 7 dagen van te voren spelen voor 10 uur.Pykow schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 21:12:
Hoe zit dat nou met ea access ?
Normaal is het 10 dagen van te voren spelen voor 5 uur ?
Maar ik lees overal 10 uur ?
Morgen heeft Bart Smit een online sale, consoles zijn dan met 5% korting.IJburger schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 19:22:
Intertoys en Bart Smit bieden 1TB PS4 met FIFA 16 voor 369. Heb net gepre-ordered. Wordt donderdag geleverd
Konami gaat niet zo lekker.
Straks geen concurrentie meer in fifa 19 ofzo.
En mexicaanse en canadeze vrouwen zijn verwijderd omdat de spelers geld verdiende en dat mag blijkbaar niet van een of andere Amerikaanse school instelling. Vaag
Nee, dat heb je verkeerd begrepen. Het echte verhaal:Pykow schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:30:
Het lijkt erop dat we niet veel innovatie moeten verwachten in fifa.
Konami gaat niet zo lekker.
Straks geen concurrentie meer in fifa 19 ofzo.
En mexicaanse en canadeze vrouwen zijn verwijderd omdat de spelers geld verdiende en dat mag blijkbaar niet van een of andere Amerikaanse school instelling. Vaag
bronOf the hundreds of players on these rosters, 13 are currently attending or likely to attend NCAA-sanctioned schools in the U.S. The NCAA recently informed EA SPORTS that these 13 student-athletes would be risking their eligibility for collegiate athletics by being included in FIFA 16.
We do not agree with this position. All rights were secured following standard protocol with national governing bodies and federations, and none of these NCAA student-athletes or potential student athletes were to be individually compensated by EA SPORTS for their inclusion in the game.
PSN: MrMistral
Yes. Je moet DS4Windows even downloaden. Vervolgens opstarten zonder dat je de controller hebt aangesloten. Dan ga je naar het tabblad Controllers, klik je op de knop "Connect DS4 exclusivly" en daarna sluit je de controller aan.llovesoccerx7 schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 14:42:
Ik wil met PS4 controller spelen op de pc. Maar met DS4 Tool doet hij alles dubbel zeg maar. En hij ziet bij team selecteren ook 2 controllers. En als ik zonder Ds4 tool doe kloppen de knopjes nooit.
Iemand ervaring hiermee?
Veel speelplezier!
Dan is ie bij Intertoys met de code vandaag nog het goedkoopste € 49,49.mischa2011 schreef op zondag 20 september 2015 @ 14:59:
Bij de media markt aankomende 24 september 52 euro voor zowel de xbone en de ps4.
Iphone 5 -- eerste Iphone
https://gyazo.com/2e1a01234da8414915874408b4508698 Ik zie alleen dit als ik op controllers klik.CFC-Mathijs schreef op zondag 20 september 2015 @ 11:49:
[...]
Yes. Je moet DS4Windows even downloaden. Vervolgens opstarten zonder dat je de controller hebt aangesloten. Dan ga je naar het tabblad Controllers, klik je op de knop "Connect DS4 exclusivly" en daarna sluit je de controller aan.
Veel speelplezier!
[ Voor 11% gewijzigd door llovesoccerx7 op 20-09-2015 20:04 ]
Iemand die dit toevallig al heeft uitgezocht?
Idem.HollowGamer schreef op zondag 20 september 2015 @ 20:16:
Ik wacht op dinsdag voor de release, tenminste als een online shop de (download) key verstuurd en niet wacht op de 24ste (EU).
Iemand die dit toevallig al heeft uitgezocht?
Vorig jaar al, op de maandag voor de release, voor de PC, een key gekocht via origin Mexico.
Dat werkte dan weer, dmv een VPN uit Azië
FIFA Benelux Administrator
Omdat ik alleen maar pro clubs speel zou ik heeeeel graag willen weten of deze al beter is dan fifa15? Ai beter? Keepers beter?MyUtd4Life schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:04:
Vandaag review exemplaar (is dus wel gewoon full game) gekregen, maar helaas is de 1.01 patch, waar op Twitter wel patchnotes van stonden, nog niet te vinden op PS4. Zijn er nog dingen die jullie die uit die versie willen weten, voordat jullie mogelijk de game aanschaffen?
Voor je andere vragen wil ik nog wat potjes spelen, dus zal daar later op terugkomen. Maar eerste indruk is positief t.o.v. de demo, waar het in mijn ogen al veel beter was dan in FIFA 15.
FIFA Benelux Administrator
Wat zijn de veranderingen dan t.o.v. de demo dat je zo positief bent?MyUtd4Life schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:51:
Proclubs kon ik niet spelen, omdat er niemand online was op de servers. Net als bij FUT
Voor je andere vragen wil ik nog wat potjes spelen, dus zal daar later op terugkomen. Maar eerste indruk is positief t.o.v. de demo, waar het in mijn ogen al veel beter was dan in FIFA 15.
zou op dag van release worden bezorgd. Ik heb ook geen verder bericht gehad, maar ga er vanuit dat je woensdag mailtje krijgt dat hij is verzonden.Exterminator schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:41:
Iemand al iets gehoord mbt de verzending van Wehkamp? Na mijn order stond dat ik hier nog bericht over kreeg, tot op heden niks...
Als je geluk hebt krijg je deze op de dag van de release, zoals elk jaar.Exterminator schreef op maandag 21 september 2015 @ 07:41:
Iemand al iets gehoord mbt de verzending van Wehkamp? Na mijn order stond dat ik hier nog bericht over kreeg, tot op heden niks...
Als ik hem niet op release krijg, dan ga ik pissed worden.shoombak schreef op maandag 21 september 2015 @ 08:08:
[...]
Als je geluk hebt krijg je deze op de dag van de release, zoals elk jaar.
Ik heb de patchnotes van 1.01 nog niet gelezen, maar ik ben zeer benieuwd naar Stamina/Conditie.MyUtd4Life schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:51:
Proclubs kon ik niet spelen, omdat er niemand online was op de servers. Net als bij FUT
In de EA Early access editie zijn je spelers vaak moe en moet je soms met het B elftal spelen.
ook als je 'Pro speler' speelt, is je eigen speler na 3 dagen rust nog steeds niet 100%, maar 75% fit
Je kan het beste geen engelse team kiezen, want dan ben je steeds moe.
Patch 1.01 will be released on all platforms and will contain the following updates:
– Stability fixes in online game modes.
– Stability fixes in Ultimate Team.
– Stability fixes in Career Mode
– Optimized goalkeeper AI.
– Adjusted trap error tuning.
– Adjusted player positioning after corner kicks.
– Addressed player Substitutions after a red card.
– Addressed debug text issues in certain game modes.
– Addressed incorrect EA Trax artwork.
– Addressed Player and team artwork and names.
In de demo merkte ik dat je niet meer de hele wedstrijd de sprintknop ingedrukt kan houden, want dan zijn de meeste spelers rond de 70e minuut op.Pykow schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:16:
[...]
Ik heb de patchnotes van 1.01 nog niet gelezen, maar ik ben zeer benieuwd naar Stamina/Conditie.
In de EA Early access editie zijn je spelers vaak moe en moet je soms met het B elftal spelen.
ook als je 'Pro speler' speelt, is je eigen speler na 3 dagen rust nog steeds niet 100%, maar 75% fit
Je kan het beste geen engelse team kiezen, want dan ben je steeds moe.
Dat was in fifa 15 ook het geval.shoombak schreef op maandag 21 september 2015 @ 09:41:
[...]
In de demo merkte ik dat je niet meer de hele wedstrijd de sprintknop ingedrukt kan houden, want dan zijn de meeste spelers rond de 70e minuut op.
Probleem is dat ze na 3 dagen rust gewoon niet herstellen.
vooral je pro speler die soms 60% stamina heeft en dan aan een wedstijd moet beginnen.
Na 50 minuten (zonder veel te rennen, want dat was in fifa 15 ook niet mogelijk) is je speler echt op.
Al regelmatig een wissel aan moeten vragen om me "fit" te krijgen voor de volgende wedstrijd.
Daarnaast krijg je heel veel min punten omdat je postitie niet goed is.
Het pijltje dat normaal aangeeft waar je hoort te staan, komt dan gewoon niet te voorschijn en denk je goed te staan. Heb nu alweer wensen voor Fifa 17 voor 'be-a-pro'.
1. Beter weergave welke positie je moet aannemen.
2. bij je naam onderin aangeven of je SP,CAM,LB,RB ... etc moet spelen. dit kan je over het hoofd zien wanneer de manager voor een andere tactiek gaat.
We gaan toch niet nu nog 3 dagen deze discussie krijgen toch? hahaFlorissant schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:30:
Is er iemand die vandaag al op jacht gaat om hem te bemachtigen?

Hopelijk niet.Swaxie schreef op maandag 21 september 2015 @ 10:59:
[...]
We gaan toch niet nu nog 3 dagen deze discussie krijgen toch? haha
1. het is "illegaal"
2. Google geeft je alle antwoorden
3. Geduld is een schone zaak
4. EA Access geeft je eerder toegang (10 uur lang)
5. Je kan de Demo nog altijd spelen
6. Laatste punten scoren in Fifa 15 (Coins verzamelen)
Revive the guild!
Omdat je die weer kan gebruiken in Fifa 16 lijkt mij.Jelte,89 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:17:
Waarom zou je nu nog coins gaan verzamelen in fifa 15?
Tenminste wel met de catalogus coins.
Leuk om ballen,shirts etc vrij te spelen.
Verwijderd
Gewoon rustig blijven, game komt vanzelf
Vind je de gameplay zo verschillend? Kun je daar wat specifieker in zijn?Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:22:
Als je EA Access hebt gespeeld lijkt het me niet dat je de demo nog daarna gaat spelen. Totaal verschillende gameplay.
Gewoon rustig blijven, game komt vanzelf

Heb er ook zin in, weinig tijd gehad om de demo te spelen dus vrijwel nieuw voor mij.Kaap schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:32:
Nog een paar daagjes tot de enige echte complete voetbalgame uitkomtKan niet wachten.
![]()
Ook wel nieuwsgierig wat er zoveel anders is aan de demo t.o.v. de hele game?!
psn: taker-mart
Ik heb de demo niet gespeeld. Omdat ik dan weer zin krijg in Fifa, en dan 15 weer ga opstarten en dan teveel verschil is met de nieuwe:)Ricloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:36:
[...]
Heb er ook zin in, weinig tijd gehad om de demo te spelen dus vrijwel nieuw voor mij.
Ook wel nieuwsgierig wat er zoveel anders is aan de demo t.o.v. de hele game?!
Ik gooi fifa games ronde maart meestal wel de prullebak in haha, dan heb ik het genoeg gespeeld haha
Snap je beredenering niet helemaal, demo ga je niet spelen want dan krijg je zin om te spelen en start je 15 op. Dan begin je toch gelijk met 16, daarbij ligt 15 toch al in de prullenbakSwaxie schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]
Ik heb de demo niet gespeeld. Omdat ik dan weer zin krijg in Fifa, en dan 15 weer ga opstarten en dan teveel verschil is met de nieuwe:)
Ik gooi fifa games ronde maart meestal wel de prullebak in haha, dan heb ik het genoeg gespeeld haha
Haha, bij mij is het over het algemeen zo als de nieuwe demo uit is dat ik de oude FIFA niet meer aanraak, maar de demo blijf spelen om alvast een beetje te wennen aan de nieuwe gameplaySwaxie schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:47:
[...]
Ik heb de demo niet gespeeld. Omdat ik dan weer zin krijg in Fifa, en dan 15 weer ga opstarten en dan teveel verschil is met de nieuwe:)
Nee, ik ben géén Belg!
Had ik dat ook maar gedaanEvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:54:
[...]
Haha, bij mij is het over het algemeen zo als de nieuwe demo uit is dat ik de oude FIFA niet meer aanraak, maar de demo blijf spelen om alvast een beetje te wennen aan de nieuwe gameplay
Ach paar uurtjes spelen en ik weet niet meer beter.
Verwijderd
Maar laten we het zo stellen: De uiteindelijke game is moeilijker dan de demo. Het passen is lastiger. Kon ik in de demo makkelijk met 2-0 winnen van de computer, dat lukt me dus niet in de early access. Ik word compleet weggetikt.
Om een voorbeeld te geven:
Ik kreeg een gratis Draft token toen ik de mobile app opstarte. Deze had ik ingezet voor een offline Draft toernooi op semi-prof. Eerste wedstrijd makje: 4-0.
Tweede wedstrijd ineens al een stuk lastiger: 2-0
Derde wedstrijd was HEL! Na verlenging gewonnen: 2-1
De finale...de pot was een kwartier bezig en ik stond al met 3-0 achter. Uiteindelijk werd het: 3-2
Het niveau wordt aangepast naarmate je verder komt. Denk dus niet met een makje offline FUT Draft te winnen om packs te oogsten.
Het passen is vele malen lastiger. Wanneer je niet iemand aankijkt met passen dan gaat deze geheid naar de voetjes van een tegenstander. Key is breedte pasjes en terug tikken. Er goed voorstaan en dan pas passen. In de demo kon ik rustig tiki-taka doen, wil hier dus niet. Heel soms lukt het en dan voelt het als een echte prestatie.
De demo was een oude versie van de uiteindelijke game. Het passen is het grootste verschil en maakt het vrij lastig, in ieder geval lastiger dan in de demo
Het niveau verschil is er zeker tussen Fifa 15 en Fifa 16.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:57:
Om wat specifieker in te gaan op de gameplay-verschillen tussen de demo en de uiteindelijke game is vrij lastig. Is ook heel veel een gevoel issue.
Maar laten we het zo stellen: De uiteindelijke game is moeilijker dan de demo. Het passen is lastiger. Kon ik in de demo makkelijk met 2-0 winnen van de computer, dat lukt me dus niet in de early access. Ik word compleet weggetikt.
Om een voorbeeld te geven:
Ik kreeg een gratis Draft token toen ik de mobile app opstarte. Deze had ik ingezet voor een offline Draft toernooi op semi-prof. Eerste wedstrijd makje: 4-0.
Tweede wedstrijd ineens al een stuk lastiger: 2-0
Derde wedstrijd was HEL! Na verlenging gewonnen: 2-1
De finale...de pot was een kwartier bezig en ik stond al met 3-0 achter. Uiteindelijk werd het: 3-2
Het niveau wordt aangepast naarmate je verder komt. Denk dus niet met een makje offline FUT Draft te winnen om packs te oogsten.
Het passen is vele malen lastiger. Wanneer je niet iemand aankijkt met passen dan gaat deze geheid naar de voetjes van een tegenstander. Key is breedte pasjes en terug tikken. Er goed voorstaan en dan pas passen. In de demo kon ik rustig tiki-taka doen, wil hier dus niet. Heel soms lukt het en dan voelt het als een echte prestatie.
De demo was een oude versie van de uiteindelijke game. Het passen is het grootste verschil en maakt het vrij lastig, in ieder geval lastiger dan in de demo
De demo had veel weg van het Fifa 15 niveau, maar de full game is een STUK lastiger.
Veel youtubers die ik de full game heb zien spelen zijn van World class naar Professional gegaan.
Er wordt zoveel rond gespeeld en ook zo snel dat 1 foutje zo een tegendoelpunt kan opleveren.
Ik speel op Semi-prof, dat speelde ik ook in Fifa 15.
heb partijen erbij zitten dat ik gewoon met 30% balbezit speel en dus steeds aan het verdedigen ben.
in Fifa 15 zat ik altijd op 50% á 70%. dat haal ik nu niet.
In Fifa 15 bleeft de AI heel lang met de bal aan de voet en was je er soms als een zotje achterna aan het rennen. In Fifa 16 zie je dit niet meer gebeuren, maar zie je dat er veel meer overgespeeld wordt.
TIP: Zorg dat de AI de bal niet kan afspelen (Spelers dekken), Dit klinkt misschien logisch, maar in voorgaande delen kon je gewoon erop afrennen en met een goede timeing de bal afpakken. Als je nu de ruimte geeft voor een paas, dan gaat het altijd mis
De AI zal tevens ook de bal over de breedte spelen met een hoge bal, iets wat ik nog nooit heb gezien in eerdere delen.
in de Demo kan je nog makkelijk een steekpass geven. in de full game wordt hij 3/5 keer tegengehouden door de AI. Je moet echt goed kijken of het kan.
Al met al is Fifa 16 nu al beter dan al zijn voorgangers.
Natuurlijk zijn niet alle problemen verholpen
Maar dit kennen we allemaal al uit Fifa 15 en zullen ooit nog wel gefixed worden
Ik ben allang blij dat ik geen gescripte wedstrijden ben tegengekomen of dat de AI veel sneller is.
Als ik berichten moet geloven is Real Madrid niet meer overpowered.Supermach schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:39:
Voor de mensen die al de early access spelen: Hoe overpowered is Real Madrid dit jaar?
Coins kun je sowieso niet meenemen!Pykow schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:22:
[...]
Omdat je die weer kan gebruiken in Fifa 16 lijkt mij.
Tenminste wel met de catalogus coins.
Leuk om ballen,shirts etc vrij te spelen.
Revive the guild!
Wel die EA coins die hij bedoelt; de coins die je in de catalogus gebruikt. Die gaan inderdaad mee naar het nieuwe deel
Nee, ik ben géén Belg!
Hetzelfde is voor het level wat je tot nu toe bereikt hebt, gaat ook ieder jaar mee.EvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:48:
[...]
Wel die EA coins die hij bedoelt; de coins die je in de catalogus gebruikt. Die gaan inderdaad mee naar het nieuwe deel
Aangezien ik pas level 59 ben ga ik weer een paar mensen lief aankijken om wat cadeautjes te krijgen
En heb je amper wat aan, ik had iets van 150k, totaal van aankopen (ok, 90 verschillende schoenen en 30 t-shirts hoef ik niet) was amper 20k. Daarbij is online (pro) nu een max van lvl25, met 30 voor de afro, dat is bizar stuk naar beneden gehaald.EvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:48:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 21-09-2015 13:51 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik gebruik de catalogus eigenlijk vooral voor de ProClub boosts en sommige FUT dingen, zoals grotere transferlijst e.d.SinergyX schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:50:
[...]
En heb je amper wat aan, ik had iets van 150k, totaal van aankopen (ok, 90 verschillende schoenen en 30 t-shirts hoef ik niet) was amper 20k. Daarbij is online (pro) nu een max van lvl25, met 30 voor de afro, dat is bizar stuk naar beneden gehaald.
Nee, ik ben géén Belg!
Die proclub boosts werken wel lekker, ban 76 naar 81, scheelt toch iets. Maar we hadden maar 1 persoon in de club die geen lvl25 wasEvEs0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:54:
[...]
Ik gebruik de catalogus eigenlijk vooral voor de ProClub boosts en sommige FUT dingen, zoals grotere transferlijst e.d.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Max 1000 per wedstrijd extra ofzo
Revive the guild!
Verwijderd
Zo jaloers op want me geduld begint op te raken en die demo ken ik nou wel en terug naar 15 is geen optie meer!
Die kun je gewoon allemaal tegelijk gebruiken hoor.Jelte,89 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:17:
Die coin boost kun je trouwens niet allemaal tegelijk aanzetten!!! vorig jaar flink de boot mee ingegaan!
Zou niet weten waarom niet.
Je kunt ze niet tegelijk gebruiken, maar wel allemaal alvast kopen. iedere wedstrijd wordt er dan gewoon een coin boost afgegeven in de volgorde van kopen. Koop je dus eerst 10 x 500 coin boost en gelij daarna de 10 x 1000, dan krijg je deze ook in die volgorde.Ricloo86 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:31:
[...]
Die kun je gewoon allemaal tegelijk gebruiken hoor.
Zou niet weten waarom niet.
Ik heb al 22gb binnen op de ps4 kan alleen nog niet spelen, staat nog 2 dagenDan0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:31:
Wanneer zal deze op de PS4 vanuit de PSN store gedownload kunnen worden?
Ja op die manier, maar kun je ze wel tegelijk aanzettenArwintju schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:37:
[...]
Je kunt ze niet tegelijk gebruiken, maar wel allemaal alvast kopen. iedere wedstrijd wordt er dan gewoon een coin boost afgegeven in de volgorde van kopen. Koop je dus eerst 10 x 500 coin boost en gelij daarna de 10 x 1000, dan krijg je deze ook in die volgorde.
De boost bij je pro wordt volgens mij wel allemaal tegelijk toegepast.
Heb hem gepreordered via de PSN store, maar staat nog niet in mijn bibliotheek.SC4RF4C3 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:40:
[...]
Ik heb al 22gb binnen op de ps4 kan alleen nog niet spelen, staat nog 2 dagen
Doe ik wat fout dan?
Op reddit las ik ergens dat iemand dat de coin boosts elkaar overschrijven. Dus hij had bijvoorbeeld 2000, 1000 en 500 extra per wedstrijd enabled. En de 500 als laatste en heeft alleen die boostst gekregen. Ik ga hier voor de zekerheid wel op letten: Volgens mij eerst de hoogste aanzetten, als je die allemaal hebt de een-na-hoogste etc.Arwintju schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:37:
[...]
Je kunt ze niet tegelijk gebruiken, maar wel allemaal alvast kopen. iedere wedstrijd wordt er dan gewoon een coin boost afgegeven in de volgorde van kopen. Koop je dus eerst 10 x 500 coin boost en gelij daarna de 10 x 1000, dan krijg je deze ook in die volgorde.
[ Voor 17% gewijzigd door GandalfTheGrey op 21-09-2015 16:22 ]

psn: taker-mart
Heb je onder meldingen gekeken bij downloads? Als het goed is staat hij daar, zo niet ff bij je bestellingen kijken en op automatisch downloaden kiezen.Dan0r schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:59:
[...]
Heb hem gepreordered via de PSN store, maar staat nog niet in mijn bibliotheek.
Doe ik wat fout dan?
Hier op het forum begreep ik dat de FUT pakketten die je hierbij kreeg wel veel meer dan die €10,- waard waren. Aangezien ik veel FUT wil gaan doen deze keuze dus gemaakt, naast de aanschaf stop ik verder geen geld in FUT.
Die dansjes die je er bij krijgt doen me niets
De normale versie gekocht a 69,99 geloof ik.lerosa schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:35:
Hi, kopen jullie de normale versie via PSN of zijn er ook mensen die de duurste versie kopen?
Speel enkel online seizoenen overigens dus FUT punten e.d. doe ik niets mee