Ah duidelijk!
Waarom heeft een maat van me dan dit,epamel schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:08:
Die bundels worden verkocht maar meestal zit er een download voucher in, en die is denk ik nog niet vrij gegeven ze zeggen wel dat je meteen kan spelen maar geloof er niets van.
Vanaf 17 sep kan je via ea access als eerste een trial van 10 uur spelen de volledige game van Fifa 16. En dat is alleen voor de Xbox One.
Eerder denk ik toch niet.. maar ik kan het ook mis hebben..

? Hij heeft vandaag die set gekocht en kan gewoon spelen.
[ Voor 3% gewijzigd door rejer op 15-09-2015 17:26 ]
Toevallig een bol.com verzending?
https://twitter.com/DoNotPressNL/status/643800442456117248
[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2015 17:27 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Als die game dus al nu in de schappen komt, breekt de pleuris uit bij EA access
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij heeft de fiifa bundel gekocht geen losse fifa's nogSinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 17:30:
Als die game dus al nu in de schappen komt, breekt de pleuris uit bij EA access
[ Voor 19% gewijzigd door rejer op 15-09-2015 17:33 ]
Je kan inderdaad duidelijk zien dat het de full version is inderdaad maar ben toevallig vandaag nog bij de media markt geweest en op de dozen van de xbox one gekeken.. Daar stond duidelijk op dat je een download voucher krijgt met als datum de 24e september dat je hem dan pas kan spelen..
Maar goed beter toch...
Maar goed beter toch...
Ik las op twitter al dat het om een fout ging in het systeem, je kan al geen code meer invoeren als je zo'n bundel heb gekocht.. (waarschijnlijk).. ik wacht netjes tot de 24e en eerst donderdag via ea access spelen..
En ondertussen heb ik ook PES 2016 nog, wat ook een lekkere footie is
En ondertussen heb ik ook PES 2016 nog, wat ook een lekkere footie is
Op de beelden lijkt het dat hij alleen offline kan spelen? Niet verbonden met de servers.
Wel chill haha, super vroeg zo
Wel chill haha, super vroeg zo
*Wrong topic
[ Voor 96% gewijzigd door Tha-PC-Legend op 15-09-2015 19:42 ]
Even je xbox uit zetten in de stand-by modus.Tha-PC-Legend schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:40:
Ik heb vandaag de Xbox One FIFA bundel ontvangen! Kan FIFA 16 nog niet redeemen met die code, maar dat zal 17 september vast wel kunnen.
Wat mij opvalt is hoe traag het downloaden van de update / games gaat. Dat is overigens nog niets bij het installeren van games. Ik ben nu de FIFA 16 demo aan het installeren en die gaat misschien met 1% vooruit per 3 minuten. Ik kan me niet voorstellen dat dit niet sneller kan?
Dan gaat het downloaden bij mij in ieder geval een stuk sneller.
Bedankt. Dat ga ik proberen proberenJPM85 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 19:42:
[...]
Even je xbox uit zetten in de stand-by modus.
Dan gaat het downloaden bij mij in ieder geval een stuk sneller.
De Web App van FIFA 16 Ultimate Team is vanavond (in plaats van donderdag) al online gegaan. Echter doordat de servercapaciteit beperkt is, is het moeilijk om te kunnen inloggen of de pagina te bezoeken. Tip voor de mensen die er al op kunnen: Morgen komt het eerste TOTW voor FIFA 16, dus je gratis packs dan pas openen geeft je kans op een in form.
FIFA Benelux Administrator
Verwijderd
Mooie poep, heb de Xbox one fifa bundel van bol.com vandaag binnengekregen. In mijn enthousiasme iets te ver gekrast waardoor 6 letters van de code slecht leesbaar zijn. Nu werkelijk alle combinaties geprobeerd maar niet een werkt. Nu las ik dat de code eigenlijk niet hoort te werken maar pas vanaf release? Kan het hier aan liggen? Weet iemand anders hoe ik hier andefs mee om moet gaan?
Early acces code al wel ingevuld. Maar als het goed is geeft die pas vanaf donderdag rechr om te spelen.
Thanks alvast!
Early acces code al wel ingevuld. Maar als het goed is geeft die pas vanaf donderdag rechr om te spelen.
Thanks alvast!
Heb de zelfde bundel als jij. Mijn code werkt ook nog niet. Gewoon donderdag(avond?) alle combinaties opnieuw proberen ;-)Verwijderd schreef op woensdag 16 september 2015 @ 00:36:
Mooie poep, heb de Xbox one fifa bundel van bol.com vandaag binnengekregen. In mijn enthousiasme iets te ver gekrast waardoor 6 letters van de code slecht leesbaar zijn. Nu werkelijk alle combinaties geprobeerd maar niet een werkt. Nu las ik dat de code eigenlijk niet hoort te werken maar pas vanaf release? Kan het hier aan liggen? Weet iemand anders hoe ik hier andefs mee om moet gaan?
Thanks alvast!
Inderdaad dit heb ik ook gemerkt. Iets makkelijker van de bal af te krijgen zonder dat je druk met het hele team op hem hoeft te zetten... Geeft gelijk wat meer balans aan het team van Real Madrid zelf.JPM85 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:48:
[...]
Ze hebben C.Ronaldo eindelijk eens realistisch gemaakt.
Een goede voetballer, maar geen god aan de bal die je enkel van de bal af kan krijgen als je 6 man een doodschop uit laat delen (Fifa15).
Verwijderd
Meestal gebruik ik standaard omdat dat het mooiste eruit ziet en de beste beleving met zich mee brengt. Als alternatief voor meer overzicht gebruik ik televisie-uitzending hoogte 17 en zoom 7.Pykow schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:38:
[...]
Wat gebruik jij dan ? Standaard ?
Standaard ziet er wel beter uit. Maar minder overzicht
Co-op heb ik nooit gebruikt.
Kreeg zojuist een mail van Bart Smit dat FIF 16 uit is. Dacht dat zal wel. Kijk ik op de site zie ik dat je de game (voor de PS4 in dit geval) gewoon kan bestellen en er staat bij: voor 22.00 uur besteld morgen in huis. Kan iemand bevestigen dat de game al in de schappen ligt?
Ik zie toch overal onder de afbeelding:Olivinio schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:44:
Kreeg zojuist een mail van Bart Smit dat FIF 16 uit is. Dacht dat zal wel. Kijk ik op de site zie ik dat je de game (voor de PS4 in dit geval) gewoon kan bestellen en er staat bij: voor 22.00 uur besteld morgen in huis. Kan iemand bevestigen dat de game al in de schappen ligt?
Bestel nu en ontvang FIFA 16 op donderdag 24 september. Inclusief cadeaucard t.w.v. 5,-
Dat zal wel die 'morgen in huis' opmerking overrullen (die staat bij alles wat op voorraad is).
lol @ die opmerking bij BS: FIFA 15: Feel The Game. FIFA 16: Feel The Same.
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 16-09-2015 12:51 ]
dat klopt niet. Dat stond er vorige week ook al namelijk.. Is gewoon een foutje.Olivinio schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:44:
Game komt op 24-09 uit in de winkels.
Burp
Ok, thanx! Nog even geduld hebben dus
Kan niet wachten om carrière te spelen met Tottenham! Voornamelijk met die voorseizoenen en trainingen. Hoop dat het ook een "buitenlands gevoel" geeft als je in Amerika bijv. je voorseizoen speelt.
Waarom Tottenham als ik vragen mag? Ben je een spurs fanTRK schreef op woensdag 16 september 2015 @ 13:50:
Kan niet wachten om carrière te spelen met Tottenham! Voornamelijk met die voorseizoenen en trainingen. Hoop dat het ook een "buitenlands gevoel" geeft als je in Amerika bijv. je voorseizoen speelt.
Eerste wedstrijd die ik zag van Tottenham en Engels voetbal waarbij Jermain Defoe en Ledley King samen speelden, vond ik Defoe echt een baas in de spits en King een beest van een verdediger, fysiek heel sterk en had zijn lengte altijd mee. Sindsdien een beetje de Engelse competitie gaan volgen waarbij ik toch een beetje bij Tottenham bleef hangen. Uiteindelijk kwamen hier ook Michael Dawson en Robbie Keane bij kijken, wat Tottenham veel sterker maakte en wat meer concurrentie bood in de competitie. Sinds dien ben ik dus echt in to Tottenham en dus ook sinds FIFA 2005iPodKiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:36:
[...]
Waarom Tottenham als ik vragen mag? Ben je een spurs fan
Tottenham is ook zo een team waar je nog mee kan groeien in de FIFA-games. Je kan daar mooie doelstellingen hebben: Champions League halen, Europa League winnen, FA Cup, een sterspeler kopen. Een speler a la Eriksen voor veel geld verkopen. Doelstellingen waar je hard voor moet werken en niet zoals bij Man City waar je al miljoenen budget toegediend krijgt.
Dan begin ik liever bij Southampton of QPR
Ik begin liever bij AFC Wimbledon

Steam/XBL: Avioto
Dat is inderdaad ook waar. Spurs is meer een middenmoter/top 5 club. Wat ik altijd fijn vind in FIFA. Geen 100miljoenen kapitaal en veel spelers die je kan laten groeien of verkopen en dus kan experimenteren met het team. Je moet uiteindelijk toch nog wat doen op de competitie te winnen, CL te pakken en door te groeien met het team.IJburger schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:07:
Tottenham is ook zo een team waar je nog mee kan groeien in de FIFA-games. Je kan daar mooie doelstellingen hebben: Champions League halen, Europa League winnen, FA Cup, een sterspeler kopen. Een speler a la Eriksen voor veel geld verkopen. Doelstellingen waar je hard voor moet werken en niet zoals bij Man City waar je al miljoenen budget toegediend krijgt.
Teams zoals Barca, Real, Man. City, etc. vind ik helemaal niks in carriere mode van FIFA. je hebt dan als het ware "niks" om te bereiken met dat team omdat het team al alles bevat qua kwaliteiten.
[ Voor 10% gewijzigd door TRK op 16-09-2015 16:17 ]
Begin gewoon weer bij Utreg, mijn eigen cluppie
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ik hoop dat het hele scouting apparaat icm youth squad nu wat mooier en uitgebreider werkt.
Ajax in ENG2 zetten en dan doorgroeien is ook leuk. Vast ook leuk met andere NL clubs!
Sorry als ik straks in je zon staTRK schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:01:
[...]
Eerste wedstrijd die ik zag van Tottenham en Engels voetbal waarbij Jermain Defoe en Ledley King samen speelden, vond ik Defoe echt een baas in de spits en King een beest van een verdediger, fysiek heel sterk en had zijn lengte altijd mee. Sindsdien een beetje de Engelse competitie gaan volgen waarbij ik toch een beetje bij Tottenham bleef hangen. Uiteindelijk kwamen hier ook Michael Dawson en Robbie Keane bij kijken, wat Tottenham veel sterker maakte en wat meer concurrentie bood in de competitie. Sinds dien ben ik dus echt in to Tottenham en dus ook sinds FIFA 2005. Ook onderhand een Spurs fan geworden ja.
Kan niet wachten om met Arsenal aan de slag te gaan

Kijk met jou kan ik "proaten" heheRicloo86 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:16:
Begin gewoon weer bij Utreg, mijn eigen cluppie
PSN ID: Enzyme-NL
Ah zo, leuk verhaalTRK schreef op woensdag 16 september 2015 @ 16:01:
[...]
Eerste wedstrijd die ik zag van Tottenham en Engels voetbal waarbij Jermain Defoe en Ledley King samen speelden, vond ik Defoe echt een baas in de spits en King een beest van een verdediger, fysiek heel sterk en had zijn lengte altijd mee. Sindsdien een beetje de Engelse competitie gaan volgen waarbij ik toch een beetje bij Tottenham bleef hangen. Uiteindelijk kwamen hier ook Michael Dawson en Robbie Keane bij kijken, wat Tottenham veel sterker maakte en wat meer concurrentie bood in de competitie. Sinds dien ben ik dus echt in to Tottenham en dus ook sinds FIFA 2005. Ook onderhand een Spurs fan geworden ja.
Net trouwens iets grappigs in de demo.
C.Ronaldo raakt geblesseerd, loopt zelf naar de kant terwijl de wedstrijd door gaat.
Wordt geholpen door de medische staf (ook echt te zien), loopt naar de middellijn en wordt na een paar minuten door de scheids weer in gelaten.
Zat dit al in Fifa15?
C.Ronaldo raakt geblesseerd, loopt zelf naar de kant terwijl de wedstrijd door gaat.
Wordt geholpen door de medische staf (ook echt te zien), loopt naar de middellijn en wordt na een paar minuten door de scheids weer in gelaten.
Zat dit al in Fifa15?
JaJPM85 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:45:
Net trouwens iets grappigs in de demo.
Zat dit al in Fifa15?
Edit: weet niet of de staf ook te zien was. Volgens mij zaten ze maar een beetje te zitten.
[ Voor 10% gewijzigd door Jesserr op 16-09-2015 21:44 ]
Voor de Career liefhebbers:
De grootste talenten van Fifa 16
Beste Nederlander: Memphis Depay (2e op lijst).
Beste Eredivisionist: Bazoer (11e op lijst).
De grootste talenten van Fifa 16
Beste Nederlander: Memphis Depay (2e op lijst).
Beste Eredivisionist: Bazoer (11e op lijst).
Lees zojuist dat de EA access mensen nu kunnen spelen, mij lukt het niet, maar zie al diverse van VFL bezig.
Iemand link waar je kan proberen om je fut 16 companion web app kan gebruiken?
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
Of de companion app ff downloaden op je telefoon:)
[ Voor 33% gewijzigd door 038Zwolle op 17-09-2015 02:14 ]
"my old man said be a tottenham fan" ..iPodKiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:56:
[...]
Ah zo, leuk verhaalAltijd leuk om spurs fans rond te hebben hier, hoop je dan ook hier te zien binnenkort. Altijd leuk om Spurs fans te zien als Tottenham tegen Arsenal (en andersom) moet (Ja ben een Gooner
).

Gisteren even kort 2 dropins gespeeld, AI tikt wel maar snapt de ballen niet val 'probeer de bal te pakken', je zit 60% van de tijd te kijken hoe AI loopt te kutten met een bal.
Zitten wat kleine nieuwe dingen bij, random input bij celebration valt je ventje gewoon neer en zit z'n hoofd te schudden, maar zoals bij dropins was het verder 1 bonk egoisme, maar trucjes gaan lang niet zo makkelijk meer.
LB-Y, nog steeds krachtig genoeg, maar je schot lijkt nu random hoog/laag te gaan.
Zitten wat kleine nieuwe dingen bij, random input bij celebration valt je ventje gewoon neer en zit z'n hoofd te schudden, maar zoals bij dropins was het verder 1 bonk egoisme, maar trucjes gaan lang niet zo makkelijk meer.
LB-Y, nog steeds krachtig genoeg, maar je schot lijkt nu random hoog/laag te gaan.
Hoe kun je nu al spelen dan?SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:28:
Gisteren even kort 2 dropins gespeeld, AI tikt wel maar snapt de ballen niet val 'probeer de bal te pakken', je zit 60% van de tijd te kijken hoe AI loopt te kutten met een bal.
Okay, dacht met de drop-in te begrijpen dat er online gespeeld wordt.
In de companion app kan ik helemaal niks en de web app geeft een foutmelding. Alleen bij mij, of ook bij anderen?038Zwolle schreef op donderdag 17 september 2015 @ 02:13:
https://www.easports.com/nl/fifa/ultimate-team/web-app
Bij mij werkt de app gewoon (Iphone6).Edzeau schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:11:
[...]
In de companion app kan ik helemaal niks en de web app geeft een foutmelding. Alleen bij mij, of ook bij anderen?
Ja, met EA access kan je nu al 10 uur de volledige game spelen.
(dat is dus een XBO only feature).
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 17-09-2015 10:16 ]
Oke, dat is wel nice!SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:16:
[...]
maar erg positief klink je niet

Edit onderstaande info klopt nietSinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:16:
[...]
Dat klopt niet helemaal Je kan EA acces ook aanschaffen voor bijv ps4.
Alleen de bundel xbox plus fifa is xbox only.
[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 17-09-2015 10:37 ]
Burp
Zover ik weet heeft PS4 dit niet, laat staan het early play systeem, of dat moet de laatste maand zijn veranderd, in augustus was dit door EA nog bevestigd.Wii4all schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:21:
[...]
Dat klopt niet helemaal Je kan EA acces ook aanschaffen voor bijv ps4.
Alleen de bundel xbox plus fifa is xbox only.
Dus pro clubs in fifa 16 is net zo slecht als in fifa 15? Ofwel niet echt beter? Dan heeft het voor mij geen zin om fifa 16 te kopen, speel 99% pro clubs.SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:28:
Volgens mij lastig te beoordelen met drop-in.SC4RF4C3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:32:
[...]
Dus pro clubs in fifa 16 is net zo slecht als in fifa 15? Ofwel niet echt beter? Dan heeft het voor mij geen zin om fifa 16 te kopen, speel 99% pro clubs.
Nou, als iets een als slechte maatstaaf is om te bepalen of pro clubs goed of slecht is zijn het wel drop-in matches. Daar zou ik mn beslissing om FIFA te kopen niet vanaf laten hangen!Ricloo86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:35:
[...]
Volgens mij lastig te beoordelen met drop-in.
Excuus. Heb net even gekeken ik dacht dat het voor alle platforms was maar het is inderdaad alleen maar voor de xbox.SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:26:
[...]
Zover ik weet heeft PS4 dit niet, laat staan het early play systeem, of dat moet de laatste maand zijn veranderd, in augustus was dit door EA nog bevestigd.
Burp
Leuk, ga het zeker volgen!iPodKiller schreef op woensdag 16 september 2015 @ 17:56:
[...]
Ah zo, leuk verhaalAltijd leuk om spurs fans rond te hebben hier, hoop je dan ook hier te zien binnenkort. Altijd leuk om Spurs fans te zien als Tottenham tegen Arsenal (en andersom) moet (Ja ben een Gooner
).
Dat is wat ik zegArwintju schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:37:
[...]
Nou, als iets een als slechte maatstaaf is om te bepalen of pro clubs goed of slecht is zijn het wel drop-in matches. Daar zou ik mn beslissing om FIFA te kopen niet vanaf laten hangen!
Heel vreemd. Ik kan op mijn (Android) app alleen wat informatie vinden over Fifa16. Ik kan wel inloggen, maar geen FUT. In de webapp krijg ik overigens een vreemde foutmelding. Ik ben overigens niet de enige die dit zo ervaart.Ricloo86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:15:
[...]
Bij mij werkt de app gewoon (Iphone6).
Volgens mij moet je je eerst aanmelden (op pc, want flash werkt niet op je telefoon)Edzeau schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:04:
[...]
Heel vreemd. Ik kan op mijn (Android) app alleen wat informatie vinden over Fifa16. Ik kan wel inloggen, maar geen FUT. In de webapp krijg ik overigens een vreemde foutmelding. Ik ben overigens niet de enige die dit zo ervaart.
Vandaag kunnen de FUT pakjes weer open via web app. Is TOTW al begonnen? Maak je toch het nog 0.0000001% kans op Ronaldo 
Ben benieuwd wat erin zit. Zal de resultaten posten!
Ja dat kon gisteren al, vanaf 1900u onze tijd stond TOTW er al op.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:10:
Vandaag kunnen de FUT pakjes weer open via web app. Is TOTW al begonnen? Maak je toch het nog 0.0000001% kans op Ronaldo
Succes, ben benieuwd.
Ik had alleen maar bagger!
Heb je gelijk in, alleen heb ik niet meer zoveel vertrouwen in EA dat ze wat aan pro clubs gedaan hebben..Ricloo86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:35:
[...]
Volgens mij lastig te beoordelen met drop-in.
Niet 1 rare gold player..
1 coach en 1 contract rare.

1 coach en 1 contract rare.

Nope, helaas niet! valt niet genoeg in te verdienen heSC4RF4C3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:23:
[...]
Heb je gelijk in, alleen heb ik niet meer zoveel vertrouwen in EA dat ze wat aan pro clubs gedaan hebben..
Het is nog even kijken hoe het in pro clubs zelf gaat, had 1 drop-in waar er wel wat werd rondgetikt, maar als de AI de bal kreeg, iedereen massaal A gaat spammen.SC4RF4C3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:32:
Dus pro clubs in fifa 16 is net zo slecht als in fifa 15? Ofwel niet echt beter? Dan heeft het voor mij geen zin om fifa 16 te kopen, speel 99% pro clubs.
Er zit wel wat beter gevoel in qua pace, met bal ben je stuk langzamer, losse sprints zijn snel, maar verder is het nog wat zoeken. Andersom is het 'ren achter een speler aan' nog hetzelfde, soms mag je niet meer sprinten/inhalen, zwaar irritant.
Bal-aannames zijn compleet random, soms perfect stil onder de voet (meestal time ik dit met LT), andere keren stuitert dat ding halve veld over. Jammer dat dus de 'LB pass' (fancy pass) nu onder de LT zit, wat in voorgaande situatie soms bagger irritant is.
Alles is iets 'fine tuned', wat soms beter gevoel geeft en je moet echt nadenken over je actie, andere keren meer gevoel van 'random actie' moment, gewone X bal gaat soms mid/laag, andere keer met een pisboog die 10 minuten in de lucht blijft. De one-touch acties zijn een stuk strakker, vooruit/logisch gaat goed, maar de onrealistische 180graden draaipasses komen amper aan.
Verdediging is nog steeds te doorbreken, niet meer old-school trucjes style, maar breed en diep gaan. Ik verwacht met een goede Any dat LB-Y goed te counteren is, LB-druk zetten met AI blijft gewoon bagger (ze rennen er maar beetje achteraan).
Keeper.. tja, keeper. Nog steeds domme fouten, nog steeds veel ballen niet klem, nog steeds moment dat de keeper bal afkets rent verdediging standaard naar voren, dus 90% kans dat afketsende bal dus bij aanvaller komt en rebound scored.
Is dit allemaal slechter? Nee, voor mij absoluut niet. Het random is irritant, maar al het overige is echt een kwestie van nadenken, rustig en logisch spelen.
Ik moet nog even wachten tot ik extra man in de club heb, kan ik ook normale matches gaan spelen, al verwacht ik daar btw weinig anders, mensen zijn nu zo gebrand op dingen vrijspelen.
Edit: Dubbel
[ Voor 97% gewijzigd door EvEs0r op 17-09-2015 11:51 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Ik had alleen Smalling, de rest ook bagger... Hopen dat ik met de gift pakketjes nog wat binnen kan harken...Ricloo86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:12:
[...]
Ja dat kon gisteren al, vanaf 1900u onze tijd stond TOTW er al op.
Succes, ben benieuwd.
Ik had alleen maar bagger!
Ik ruik een kans Rick!SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:46:
[...]
Keeper.. tja, keeper. Nog steeds domme fouten, nog steeds veel ballen niet klem, nog steeds moment dat de keeper bal afkets rent verdediging standaard naar voren, dus 90% kans dat afketsende bal dus bij aanvaller komt en rebound scored.
Ben zelf wel benieuwd hoe het gaat zijn om Proclubs te spelen inderdaad. Maar ik denk dat je pas echt een oordeel kan vellen als je met een man of 5 in je club hebt gespeeld.
Vind het nog steeds lame dat Sony EA Early Access blokkeert, maargoed, misschien bedenken ze zich nog ooit
[ Voor 20% gewijzigd door EvEs0r op 17-09-2015 11:50 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Duidelijk, snap alleen niet hoe moeilijk het kan zijn om de keepers wat beter te maken. Ik weet zeker dat als ze meer tijd en geld investeren in pro clubs ze dit dik terugverdienen, voor mij de enige 'teamplay' spel waar ik echt samen met mijn vrienden in teamverband kan spelen. Waar je dus echt moet samenwerken.SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:46:
[...]
Het is nog even kijken hoe het in pro clubs zelf gaat, had 1 drop-in waar er wel wat werd rondgetikt, maar als de AI de bal kreeg, iedereen massaal A gaat spammen.
Er zit wel wat beter gevoel in qua pace, met bal ben je stuk langzamer, losse sprints zijn snel, maar verder is het nog wat zoeken. Andersom is het 'ren achter een speler aan' nog hetzelfde, soms mag je niet meer sprinten/inhalen, zwaar irritant.
Bal-aannames zijn compleet random, soms perfect stil onder de voet (meestal time ik dit met LT), andere keren stuitert dat ding halve veld over. Jammer dat dus de 'LB pass' (fancy pass) nu onder de LT zit, wat in voorgaande situatie soms bagger irritant is.
Alles is iets 'fine tuned', wat soms beter gevoel geeft en je moet echt nadenken over je actie, andere keren meer gevoel van 'random actie' moment, gewone X bal gaat soms mid/laag, andere keer met een pisboog die 10 minuten in de lucht blijft. De one-touch acties zijn een stuk strakker, vooruit/logisch gaat goed, maar de onrealistische 180graden draaipasses komen amper aan.
Verdediging is nog steeds te doorbreken, niet meer old-school trucjes style, maar breed en diep gaan. Ik verwacht met een goede Any dat LB-Y goed te counteren is, LB-druk zetten met AI blijft gewoon bagger (ze rennen er maar beetje achteraan).
Is dit allemaal slechter? Nee, voor mij absoluut niet. Het random is irritant, maar al het overige is echt een kwestie van nadenken, rustig en logisch spelen.
Ik moet nog even wachten tot ik extra man in de club heb, kan ik ook normale matches gaan spelen, al verwacht ik daar btw weinig anders, mensen zijn nu zo gebrand op dingen vrijspelen.
Ach, je mag maar 10 uur spelen, dus moet mijn tijd nu al erg goed gebruiken, klote drop-in en je bent weer een half uur kwijt zonder enige unlock. Maar inderdaad, echte werk komt pas wanneer we volle club weer hebben.EvEs0r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:50:
Ik ruik een kans Rick!![]()
Ben zelf wel benieuwd hoe het gaat zijn om Proclubs te spelen inderdaad. Maar ik denk dat je pas echt een oordeel kan vellen als je met een man of 5 in je club hebt gespeeld.
Vind het nog steeds lame dat Sony EA Early Access blokkeert, maargoed, misschien bedenken ze zich nog ooit
Zag trouwens in de leaderboards vanochtend (dus krap 8 uur later) al iemand met 44 games gespeeld, volgens mij telt dus drop-in -> quit 1ste helft ook als een played match, anders lukt het nooit 44 games te spelen in die tijd, of het is zo'n EA foutje FIFA-bundle.
Wij hebben het geluk nu dat we 2 vrij goede keepers hebben gesigned, dat scheelt al enorm. Maar het voelt nu echt als een 'teamplay' gameplay, al zal het natuurlijk kwestie van tijd zijn tot ze foutjes en glitches vinden.SC4RF4C3 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:58:
Duidelijk, snap alleen niet hoe moeilijk het kan zijn om de keepers wat beter te maken. Ik weet zeker dat als ze meer tijd en geld investeren in pro clubs ze dit dik terugverdienen, voor mij de enige 'teamplay' spel waar ik echt samen met mijn vrienden in teamverband kan spelen. Waar je dus echt moet samenwerken.
We wachten het gewoon af, als het maar beter is dan fifa 15 (enige fifa serie die ik sinds fifa 98 heb verkocht na 3 maanden)SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:01:
[...]
Ach, je mag maar 10 uur spelen, dus moet mijn tijd nu al erg goed gebruiken, klote drop-in en je bent weer een half uur kwijt zonder enige unlock. Maar inderdaad, echte werk komt pas wanneer we volle club weer hebben.
Zag trouwens in de leaderboards vanochtend (dus krap 8 uur later) al iemand met 44 games gespeeld, volgens mij telt dus drop-in -> quit 1ste helft ook als een played match, anders lukt het nooit 44 games te spelen in die tijd, of het is zo'n EA foutje FIFA-bundle.
[...]
Wij hebben het geluk nu dat we 2 vrij goede keepers hebben gesigned, dat scheelt al enorm. Maar het voelt nu echt als een 'teamplay' gameplay, al zal het natuurlijk kwestie van tijd zijn tot ze foutjes en glitches vinden.
Ik heb de FUT in fifa 15 pas vanaf januari gespeeld dit keer kom ik er vanaf het begin bij. Zijn die pakjes nou het geld waard om ze te kopen? Nooit gedaan, maar volgens mij kreeg je er ook geen reet voor. Is handel de enige manier om geld te krijgen?
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ja ik ga erbij keepen als er genoeg mensen zijnEvEs0r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 11:50:
[...]
Ik had alleen Smalling, de rest ook bagger... Hopen dat ik met de gift pakketjes nog wat binnen kan harken...
[...]
Ik ruik een kans Rick!![]()
In fifa 14 behoorlijk wat geld gestoken in fut en het resultaat was drama. Afgelopen jaar heb ik helaas coins gekocht. 2 miljoen voor 15 euro. Hierdoor kon ik eindelijk Robben kopenRoyz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:06:
Ik heb de FUT in fifa 15 pas vanaf januari gespeeld dit keer kom ik er vanaf het begin bij. Zijn die pakjes nou het geld waard om ze te kopen? Nooit gedaan, maar volgens mij kreeg je er ook geen reet voor. Is handel de enige manier om geld te krijgen?
Dit jaar zal ik bij de release wellicht 1 keer een paar tientjes neerleggen en erna gewoon lekker spelen. Handelen met price ranges is best lastig. En je kan ook flink verlies maken.
Daarnaast was de handicap met sterke teams zo goed voelbaar dat je soms beter met een goedkoop team kan spelen.
Dat heb ik ook gedaan, omdat ik halverwege instapte... ik vraag me serieus af hoe je op een normale manier aan miljoenen kan komen. Nu de coins redelijk zijn aangepakt denk ik ook dat er veel minder rijke spelers komenLekkerboeie86 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:15:
[...]
In fifa 14 behoorlijk wat geld gestoken in fut en het resultaat was drama. Afgelopen jaar heb ik helaas coins gekocht. 2 miljoen voor 15 euro. Hierdoor kon ik eindelijk Robben kopen
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Ik vraag me toch af of dat probleem echt getackled is...Volgens mij valt dat nog steeds vies tegen!Royz schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:26:
[...]
Dat heb ik ook gedaan, omdat ik halverwege instapte... ik vraag me serieus af hoe je op een normale manier aan miljoenen kan komen. Nu de coins redelijk zijn aangepakt denk ik ook dat er veel minder rijke spelers komen
Nee, ik ben géén Belg!
Dat is inderdaad maar de vraag, maar gezien het enorme hoeveelheid geld die ze zijn misgelopen mag ik toch verwachten dat ze het probleem gaan aanpakken. Packs blijven verder erg duur, dus de zoektocht naar alternatieven blijft. Fut draft is wel een mooie oplossing. Denk dat ik die modus wel veel wil spelen. Ook goed voor de afwisseling van spelersEvEs0r schreef op donderdag 17 september 2015 @ 12:28:
[...]
Ik vraag me toch af of dat probleem echt getackled is...Volgens mij valt dat nog steeds vies tegen!
Heb hetzelfde, webapp zegt dat ik geen team heb en Companion app laat 3 slides zien maar verder niks.Edzeau schreef op donderdag 17 september 2015 @ 10:11:
[...]
In de companion app kan ik helemaal niks en de web app geeft een foutmelding. Alleen bij mij, of ook bij anderen?

Demo gespeeld, en gepreorderd op PSN.
[ Voor 3% gewijzigd door P.K. op 17-09-2015 13:10 ]
Mocht er interesse zijn, ik heb de FIFA 16 demo gemod zodat de gameplay iets moeilijker is.
Zoek even op Gameplay Revolution Patch 16.
Nu (wel) echt zin in FIFA 16! Nog een hele week wachten..
Zoek even op Gameplay Revolution Patch 16.
Nu (wel) echt zin in FIFA 16! Nog een hele week wachten..

Verwijderd
Maar had je wel Fifa 15 gespeeld op dat account dan?P.K. schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:09:
[...]
Heb hetzelfde, webapp zegt dat ik geen team heb en Companion app laat 3 slides zien maar verder niks.![]()
Demo gespeeld, en gepreorderd op PSN.
Verwijderd
Toch mooi dat dit draaiboek elk jaar weer hetzelfde is.
In het begin krijg je de reacties dat mensen EA geldwolven vinden en ze niet gaan pre-orderen omdat er haast niets verandert is sinds de laatste fifa editie.
Dan krijg je de hele Fifa vs PES discussie.
Daarna krijg je een soort vergelijkend warenonderzoek bij welke site of winkel je het beste kunt pre-orderen voor het meeste voordeel.
Gevolgd door de webapp release en alle mensen die daar problemen mee hebben.
....en dan volgende week vanaf dinsdag denk ik dat het gesprek gaat over de mensen die de hand hebben weten te leggen op de disc in 1 of andere winkel en daardoor de game eerder kunnen spelen.
gaat iedereen weer op zoek naar winkels waar het spel eerder te krijgen is.HYPE HYPE!
..en dan eindelijk de release en kunnen we eindelijk allemaal inhoudelijk over de game praten.
In het begin krijg je de reacties dat mensen EA geldwolven vinden en ze niet gaan pre-orderen omdat er haast niets verandert is sinds de laatste fifa editie.
Daarna krijg je een soort vergelijkend warenonderzoek bij welke site of winkel je het beste kunt pre-orderen voor het meeste voordeel.
....en dan volgende week vanaf dinsdag denk ik dat het gesprek gaat over de mensen die de hand hebben weten te leggen op de disc in 1 of andere winkel en daardoor de game eerder kunnen spelen.
gaat iedereen weer op zoek naar winkels waar het spel eerder te krijgen is.HYPE HYPE!
..en dan eindelijk de release en kunnen we eindelijk allemaal inhoudelijk over de game praten.
Ja, was alleen wel op een X360, nu PS4. Zelfde Origin account.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:51:
[...]
Maar had je wel Fifa 15 gespeeld op dat account dan?
Verwijderd
Denk dat dat dan wel eens de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn. heb er geen verstand van maar de meest mensen kunnen er volgens mij nu wel op.P.K. schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:57:
[...]
Ja, was alleen wel op een X360, nu PS4. Zelfde Origin account.
Meeste mensen die dat nu nog niet kunnen hebben fifa 15 niet gespeeld of in ieder geval niet voor 01-08. of proberen eerst op de telefoon ipv eerst op webapp.
Wel zuur dat je als nieuwe gebruiker de webapp pas kunt gebruiken als je eerst een paar potjes hebt gespeeld volgende week.
Haha! Precies hoe ik er ook over dacht. Doet EA Sports toch iets goed lijkt me ;-)Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:57:
Toch mooi dat dit draaiboek elk jaar weer hetzelfde is.
Vond het al zuur om Fifa gepreload zien worden terwijl je er nog niks mee mag, nu ook dit nogVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:02:
[...]
Denk dat dat dan wel eens de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn. heb er geen verstand van maar de meest mensen kunnen er volgens mij nu wel op.
Meeste mensen die dat nu nog niet kunnen hebben fifa 15 niet gespeeld of in ieder geval niet voor 01-08. of proberen eerst op de telefoon ipv eerst op webapp.
Wel zuur dat je als nieuwe gebruiker de webapp pas kunt gebruiken als je eerst een paar potjes hebt gespeeld volgende week.
Volgende week maar weer proberen dan, jammer van de packs.
Nee, het lijkt niet zo te werken. Ik ben wel FIFA15 speler, ook op PS4. Ik krijg ook de vraag of ik mijn oude team wil selecteren (niets selecteren is overigens geen optie). Dan alsnog foutmelding.Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:02:
[...]
Denk dat dat dan wel eens de oorzaak van het probleem zou kunnen zijn. heb er geen verstand van maar de meest mensen kunnen er volgens mij nu wel op.
Verwijderd
Heb je in fifa15 coins gekocht en is je account daardoor gebanned (geweest)?Edzeau schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:27:
[...]
Nee, het lijkt niet zo te werken. Ik ben wel FIFA15 speler, ook op PS4. Ik krijg ook de vraag of ik mijn oude team wil selecteren (niets selecteren is overigens geen optie). Dan alsnog foutmelding.
Hier zit ik alVerwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:57:
Trouwens, als je FIFA 15 bepaalde zaken had gehaald, neem je zaken daarvan over.
Seasons kom je automatisch in een seizoen terecht, ik zat in 7, mag in 9 beginnen.
Voor FUT kreeg ik.. errr iets, geen idee
Voor offline Pro kreeg ik pro-boost, 50% budget en nog iets
Voor Pro Clubs kreeg ik een Fifa15 'medal' die mensen zien bij mijn profiel.
Je pro speler wordt 1 op 1 omgezet (inclusief dansje, kleding, zelfs als ze nu locked zijn), begint afaik rond 73. Heb je Fifa15 pro gespeeld heb je boost naar 76. Vervolgens via de store kan je tot lvl25 zaken kopen (30 is afro) die je tot 81 boosten. (dit is 6"1 ST, cam zal wel iets hoger liggen).
Heb 5 gouden contracten voor 150 gekocht, maar de optie is er niet om ze op de transferlijst te zetten.
iemand een idee waarom dat niet gaat?
iemand een idee waarom dat niet gaat?
Ik heb zeker geen geld gestoken in FUT!Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:07:
[...]
Heb je in fifa15 coins gekocht en is je account daardoor gebanned (geweest)?
Maar nee, ik heb geen idee wat de reden is van deze error. Ook geen idee hoe ik EA hier het beste over kan contacteren. Vanavond maar even naar zoeken.
Een overzicht van alle competities & teams FIFA 16. Amper veranderingen ten opzichte van FIFA 15, maar ik vind het sowieso al een hele goede lijst.
FIFA Benelux Administrator
Jammer dat weer niet alle teams up-to-date zijn. Moet er nu echt met elke club individueel worden gesproken of zijn er zogenaamde pakketten als voor TV?MyUtd4Life schreef op donderdag 17 september 2015 @ 17:42:
Een overzicht van alle competities & teams FIFA 16. Amper veranderingen ten opzichte van FIFA 15, maar ik vind het sowieso al een hele goede lijst.
Hoe bedoel je ?HollowGamer schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:05:
[...]
Jammer dat weer niet alle teams up-to-date zijn. Moet er nu echt met elke club individueel worden gesproken of zijn er zogenaamde pakketten als voor TV?
Engeland, Frankrijk,Duitsland,België, Nederland, spanje en italië kloppen toch ?
Dat turkijen, braziliën of polen niet up-to-date is maakt mij niets uit.
Dat zijn nou niet echt de leukste competities om in te spelen.
Ik vermaak me altijd prima in alle andere competities
[ Voor 5% gewijzigd door Pykow op 17-09-2015 19:32 ]
Angelo NL / Global Cargo VTC
huh, ik heb mijn fifa een week geleden gepreload, maar nu ka ik niet spelen met early acces?? nu moet ik weer een proef versie downloaden?
WTF
WTF
Dat hoefde ik niet in ieder geval. Hier stond 'ie al een week of wat preloaded, vanmiddag via EA Acces de FIFA trial opgezocht. Die linkt naar de Store. Als je dan klikt op de tweede optie: 'Play trial' unlockt je preload en kun je 10 uur spelen...Xenophoben schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:57:
huh, ik heb mijn fifa een week geleden gepreload, maar nu ka ik niet spelen met early acces?? nu moet ik weer een proef versie downloaden?
WTF
zucht nog maar op 6%.... dat met een 200mbit lijn, ongelofelijk
Verwijderd
Ik zit hier op 46%...Schiet niet op. Heb €400,00 klaar te staan aan MS tegoed voor mijn puntjes 
Zal em morgen pas worden helaas
^^Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:23:
Ik zit hier op 46%...Schiet niet op. Heb €400,00 klaar te staan aan MS tegoed voor mijn puntjes
Hier het voorbeeld waarom FUT zoveel meer aandacht krijgt
Dit.SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:32:
[...]
^^
Hier het voorbeeld waarom FUT zoveel meer aandacht krijgt

PSN: MrMistral
Heb m'n pro nog niet gechecked, maar kreeg een badge en mag in Div7 beginnen (div1 of 2 Seasons in fifa15).SinergyX schreef op donderdag 17 september 2015 @ 15:18:
[...]
Hier zit ik al
Trouwens, als je FIFA 15 bepaalde zaken had gehaald, neem je zaken daarvan over.
Seasons kom je automatisch in een seizoen terecht, ik zat in 7, mag in 9 beginnen.
Voor FUT kreeg ik.. errr iets, geen idee
Voor offline Pro kreeg ik pro-boost, 50% budget en nog iets
Voor Pro Clubs kreeg ik een Fifa15 'medal' die mensen zien bij mijn profiel.
Je pro speler wordt 1 op 1 omgezet (inclusief dansje, kleding, zelfs als ze nu locked zijn), begint afaik rond 73. Heb je Fifa15 pro gespeeld heb je boost naar 76. Vervolgens via de store kan je tot lvl25 zaken kopen (30 is afro) die je tot 81 boosten. (dit is 6"1 ST, cam zal wel iets hoger liggen).
FUT draft gespeelt, maar daar was de reward 1 rare gold pak bij 4 overwinningen. Dat is dus echt geen ROI als je 15k in moet inleggen.
Daarnaast 2 potjes FUT seasons maar bij de 2e rage quitte mijn tegenstander bij 3-0 voorsprong. Krijg ik ook nog server fout en verlies.
Morgen maar eens even Pro aanzwengelen.