Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Game van de week is eraf en hij is terug op de normale prijs 79 euro. Toch 23 euro verschil uiteindelijk.

Ik zag dat alleen de deluxe versie bij de bartsmit en de intertoys nog 69 euro is in de preorder. Bij bijna alle webwinkels is het 79 euro.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
voor de gene die fifa nog niet gepreorderd hebben, zondag (13 September) als dagaanbieding bij wehkamp! wat de actie precies inhoudt weet ik ook niet maar hij zal in ieder geval goedkoper zijn :)

Bron: http://www.wehkamp.nl/Blokken/Blokken.aspx?BPC=LBS&BPT=S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
De soundtracks voor FIFA 16 dit jaar :)

https://www.easports.com/...id=43343&ts=1441869287893

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:37
Ik heb het ook alvast bij Wehnkamp besteld. Nu is de vraag hoe de ervaringen hier zijn met het leveren op de release dag. Zullen zij het de 23ste alvast versturen of wordt het pas de 24ste verstuurd en dus een dagje later in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Was al weer klaar om Fifa tot de grond toe af te zeiken, maar eerlijk gezegd vind ik de demo helemaal niet zo slecht (tot nu toe 2 potjes gespeeld). Fifa vind ik sinds 11 niet meer beter geworden en ik heb het gevoel dat je te vaak hetzelfde doelpunt scoort en juist dat vind ik nu beter.

Nu merk ik helaas wel dat Fifa (of welke sportgame dan ook) pas zijn ware aard toont na heel veel potjes aangezien dan de herhaling en terugkerende fouten gaan opvallen. Wordt nog een leuke keuze, want de PES2016 demo vind ik ook erg lekker spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-08 13:40
Zit enorm te twijfelen of ik het spel nu wel of niet moet gaan pre-orderen. Heb de demo nu al een aantal keren gespeeld en ik vind FIFA 16 eerder een FIFA 15.5. De gameplay voelt weliswaar iets anders (zwaarder) aan maar dit is een kwestie van wennen. Qua graphics zie ik weinig verschil tijdens het spelen zelf. Wel zijn de filmpjes tussendoor mooier geworden en lijken de gezichten weer iets beter op de realiteit. Het vrouwenvoetbal vind ik persoonlijk weinig toevoegen. In de demo moet ik zeggen dat FUT Draft wel een leuke toevoeging is en erg verslavend. Ben dan ook lang door gegaan tot ik op het volgende team stuitte en ik wel een potje moest gaan spelen met dit sterrenteam:

http://i.imgur.com/JcxKxcf.jpg

Al met al is het gewoon de FIFA zoals we die allemaal kennen. Blijf het jammer vinden dat er zoveel geld betaald moet worden om een goed team bij elkaar te krijgen (tenzij je 24/7 speelt). Ik ga de aanbieding van komende zondag eens bekijken bij de Wehkamp (bedankt voor de tip) en op basis daarvan zal ik het spel wel of niet bestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Bledismauw schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 11:06:
Ik heb het ook alvast bij Wehnkamp besteld. Nu is de vraag hoe de ervaringen hier zijn met het leveren op de release dag. Zullen zij het de 23ste alvast versturen of wordt het pas de 24ste verstuurd en dus een dagje later in huis?
zo ging het vorig jaar
[Multi] FIFA 15

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bledismauw
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 09:37
Aah top, had ik zelf ook kunnen vinden, bedankt in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij was de aanbieding gisteren ook al geldig, uiteindelijk Fifa16 gekocht voor €39,99 en €1,95 voor verzendkosten.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2015 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zalaroth
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 01:02
Ik vind het een hele verbetering ten opzichte van 15.
De AI is veel intelligenter geworden naar mijn idee. Ik heb zelfs een paar keer een terugspeel bal naar de keeper gezien. Zelfs een keer te zacht en mijn aanvaller er aan kwam sprinten, paniek trapje van de keeper de bune in! Voor mij is dit soort realisme erg belangrijk. Ik speel dan ook voornamelijk offline.

Verdedigers lopen naar mijn idee ook veel sneller gaten dicht, zelfs als jij zelf het gat veroorzaakt hebt.
Wel even wennen dat de controls wat gewijzigd zijn, maar ach dat komt wel. Die harde paas is wel wat overpowered en gaat zelden mis.. Ook vind ik steekpasen wel erg makkelijk geworden. Die komen net wat te vaak, te precies op maat uit..

Wel heb ik het meest gescoort met voorzetten en kopballen!
Dat heb ik heel erg gemist in 15, kan ook aan mij liggen - maar dat ging mij te moeizaam in 15.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Dat er een Web App komt voor FIFA 16 Ultimate Team lijkt inmiddels wel zeker na het zien van deze afbeelding:

Afbeeldingslocatie: http://www.fifabenelux.com/wp-content/uploads/2015/09/fifa16webapp.jpg

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Ik heb inmiddels de deluxe versie digitaal besteld voor €60,- door twee keer €40,- tegoed en een zwitsal zeep te kopen voor €32,- met de 'zinin' code bij wehkamp.

In totaal dus €80,- psn tegoed gekocht voor €60,- op die manier en daar FIFA voor gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Of trading mogelijk is, blijft de grote hamvraag.
Ik ga er eigenlijk vanuit dat het niet mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Zestien Braziliaanse teams in FIFA 16

Ik vind het erg vet om spelers als Ronaldinho, Pato, etc. weer in de game te hebben dit jaar. Meer goede spelers, waaronder 5*-skillers, in Ultimate Team. Carrière modus is het wel wat rommeliger, omdat het niet de hele competitie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35

There's no school like the old school and i'm the headmaster

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
De DEMO van FIFA 16 lijkt beter te functioneren op de PC dan FIFA 15.
Wellicht hebben ze toch wat dingen aangepast zodat de game wat soepeler loopt , in ieder geval
bij mij werkt het optimaal en kan niet wachten tot de 24e :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Na een aantal wedstrijden, toch weer teleurgesteld.
Nog steeds kom ik eenvoudig langs de CPU, zelfs op legendary. Moet ik nou echt FUT gaan spelen?!!

• MyUtd4Life
Franscoism, serieus? Vind je het zo makkelijk? Ik vind dat EA dit jaar wel degelijk de niveau's heeft opgekrikt. En als je tegen AI spelen te makkelijk vind, kan je toch ook gewoon online wedstrijden spelen totdat je tegenstanders krijgt van hetzelfde niveau?
Zelf speel ik eigenlijk alleen maar online, naast het niveau vind ik het menselijke aspect leuker. Is toch wat leuker als je weet dat iemand aan de andere kant van de verbinding in de luren wordt gelegd met mooie actie of tegengoal (en ja, dat gebeurd mij uiteraard ook af en toe).

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

HollowGamer schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 13:03:
Na een aantal wedstrijden, toch weer teleurgesteld.
Nog steeds kom ik eenvoudig langs de CPU, zelfs op legendary. Moet ik nou echt FUT gaan spelen?!!
Teleurgesteld? Legendary te makkelijk? Volgens mij kraam je nu gewoon onzin uit :+

Ik weet niet welke demo jij gespeeld hebt maar met de demo is echt niks mis mee, voelt echt reuze stabiel aan.

FIFA 16 zal misschien niet heel veel dingen toevoegen, maar wat ik wel weet is dat de gameplay echt veel beter is dan FIFA 15. Kleine subtiele details die veel verschil maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Een video tutorial gemaakt met in mijn ogen één van de effectiefste skill moves van FIFA 16.

Reacties worden gewaardeerd en als jullie een aanvraag hebben voor een tutorial kan ik daar natuurlijk naar kijken.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

MyUtd4Life schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:23:
Een video tutorial gemaakt met in mijn ogen één van de effectiefste skill moves van FIFA 16.

[video]

Reacties worden gewaardeerd en als jullie een aanvraag hebben voor een tutorial kan ik daar natuurlijk naar kijken.
Nette vid! Kun je een tutorial maken van de scorpion kick of van de rabona?

• MyUtd4Life
Die moet ik zelf ook nog wat meer onder de knie krijgen, omdat je daar bepaalde luck voor nodig hebt. Daarnaast wil ik me richten op het bredere publiek, dus niet alleen de mensen die met volledige skillruns willen scoren, maar skill moves die daadwerkelijk toegevoegde waarde hebben aan je spel.

• dannbla
MyUtd4Life schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:23:

[video]

Dit is gewoon de Mcgeady spin? Zat in 15 ook al hoor.. De Advanced spin is 100x beter (Maakte zijn debuut in FIFA15)

• MyUtd4Life
Ik heb ook niet beweerd dat het een exclusieve FIFA 16 skill move is. En deze beweging staat inderdaad ook bekend als McGeady- of Berbaspin. Overigens ben ik niet met je eens dat de andere beter is, ligt namelijk echt aan situatie.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

@CFC-Matthijs en Edzeau ; Jullie topicstart is erg verouderd, zou iemand die kunnen aanpassen? Er is namelijk al genoeg info over. Je kunt als voorbeeld de topics van FIFA 15/14 en 13 nemen.

• dannbla
MyUtd4Life schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:30:
Ik heb ook niet beweerd dat het een exclusieve FIFA 16 skill move is. En deze beweging staat inderdaad ook bekend als McGeady- of Berbaspin. Overigens ben ik niet met je eens dat de andere beter is, ligt namelijk echt aan situatie.
Mcgeady/Berbaspin was in FIFA 14 erg OP omdat je toen nog heel balvast was. Dat werd in FIFA 15 minder en nu met 16 hetzelfde verhaal. In plaats daarvan kwam de advanced spin in 15, sneller en bal vaster dan de Mcgeady/Berba en in vele ogen dus beter. Velen kunnen deze skill echter niet wanneer ze diagonaal lopen en doen dan liever de Mcgeady.

[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 12-09-2015 22:34 ]

• dannbla
iPodKiller schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:25:
[...]
Nette vid! Kun je een tutorial maken van de scorpion kick of van de rabona?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
iPodKiller schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:33:
@CFC-Matthijs en Edzeau ; Jullie topicstart is erg verouderd, zou iemand die kunnen aanpassen? Er is namelijk al genoeg info over. Je kunt als voorbeeld de topics van FIFA 15/14 en 13 nemen.
Druk, druk, maar thanks voor de reminder, snel weer even met de TS bezig. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorank
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 15:37
Zojuist FIFA 16 voor de PS4 besteld bij Wehkamp voor €40 met kortingscode zinin.
Actie is tot 23:00 vanavond :)

II 9800X3D, 64GB, ROG B850-E, RTX 5080 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:22
jorank schreef op zondag 13 september 2015 @ 08:34:
Zojuist FIFA 16 voor de PS4 besteld bij Wehkamp voor €40 met kortingscode zinin.
Actie is tot 23:00 vanavond :)
En nu maar hopen dat er niks geks gaat gebeuren. Las dat er vorig jaar nogal wat problemen ontstonden bij wehkamp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
MyUtd4Life schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 22:30:
Wanneer je RB of R1 vasthoudt en dit uitvoert met een 5* skiller krijg je de nieuwe Bolasie flick, ziet er echt vet uit vind ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Zoals een aantal member al had aangegeven voor vandaag; aanbeiding bij de Wehkamp, 49,-
Linkje

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Heb hem net ook besteld bij Wehkamp voor de Xbox 360. Bedankt voor de info over de dagdeals en de kortingscode: zinin. Mooi bedrag om hem voor € 39,99 op de kop te tikken :9

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Wel jammer dat die 49,99 kost, dat was die namelijk ook van de week tot 23:00. Dan kon ik hem toen al bestellen.... toch maar besteld, want alsnog een goede deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 07:17

kronolith

[EDIT]

Bedankt voor de tip! Voor die 40 euro kan ik FIFA 16 niet laten liggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:39

Hupske

AFCA

Ghehe voor de PC is die 39,99. code zinin werkt alleen bij 40 euro of meer.

Kan iemand iets vinden van 50 cent ofzo bij de wehkamp?:P

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:36
hupske schreef op zondag 13 september 2015 @ 12:00:

Zul je zien dat het niet meer door de brievenbus past en daardoor ook meer verzendkosten kwijt bent ;-)

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Zwitzal doekjes van 2 euro erbij gooien, dat is volgens mij het goedkoopste daar. (kun je op pepper lezen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla

Koop deze gewoon in de Russische/Mexican origin store ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Aangezien het met zwitsal doekjes je 32 euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
hupske schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:13:
[...]

Aangezien het met zwitsal doekjes je 32 euro kost.
Maar dan kan je niet 2 dagen eerder spelen (US Release) en geen FUT Pre order bonussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Daar maak ik mij niet zo druk om. 2 dagen eerder heb ik toch de tijd niet voor. Verder speel ik FUT nauwelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
hupske schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:16:
Daar maak ik mij niet zo druk om. 2 dagen eerder heb ik toch de tijd niet voor. Verder speel ik FUT nauwelijks :)
Dan kan je m net zo goed uit de piratenbaai halen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hupske

Hupske

AFCA

Dan heb je geen enkele update en moet je eerst weer 6 maanden op een crack wachten.

De demo is mij zo bevallen dat ik hem gewoon origineel wil kopen. Kan ik mooi paar potjes met De Graafschap gaan spelen _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Hupske op 13-09-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
e1ndbaas schreef op zondag 13 september 2015 @ 13:17:
[...]

Dan kan je m net zo goed uit de piratenbaai halen 8)7
En daar ging zojuist enige vorm van logica het raam uit.. :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Het was een grapje, OT: Ik vind de fake tackle briljant! Ik zie mezelf deze wel toepassen online! Offline doet ie niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Hoe doe je die dan? Heb ik nog niet ontdekt in de paar potjes die ik gespeeld heb. Voor alsnog vind ik dat no touch dribbling ook maar nutteloos. Probeer iedere keer de bal stil te leggen met L1 maar in plaats daarvan schud die een beetje met z´n voet en ben ik de bal kwijt 8)7

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Bruh!

Afbeeldingslocatie: http://picscdn.redblue.de/doi/msh-pixelboxx-846383139/feecms_1188_x_x

Winkel Datum Tijd
Media Markt Enschede 15 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Leeuwarden 16 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Groningen 17 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Amersfoort 18 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Amsterdam ArenA 19 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Rotterdam Centrum 20 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Maastricht 21 september 2015 12:00 - 19:00
Media Markt Den Bosch 22 september 2015 12:00 - 19:00

[ Voor 61% gewijzigd door dannbla op 13-09-2015 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 14-09 16:37
PS4 versie gekocht voor 32 euro bij wehkamp,kon het niet laten voor die prijs.Had zelf nog een extra kortingscode van hun ontvangen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommiboy96
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-05-2024
Is wehkamp een beetje betrouwbaar als het aankomt om op tijd te leveren? Want er staat namelijk levertijd 2 weken

[ Voor 22% gewijzigd door tommiboy96 op 13-09-2015 19:11 ]

Psn: stone-face-lock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Het is toch jammer dat ze ieder jaar de engine 'tweaken'. Ze maken iets minder OP, om vervolgens iets anders meer OP te maken. Geen LB+Y's meer in 16? Meet the early cross:

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=N6JbPd3mP1g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Laatst online: 14-09 16:37
tommiboy96 schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:02:
Is wehkamp een beetje betrouwbaar als het aankomt om op tijd te leveren? Want er staat namelijk levertijd 2 weken
Nooit problemen gehad,altijd op release binnenmEn bestel de laatste tijd best vaak bij hun ivm hoge kortingen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-09 20:39
e1ndbaas schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:54:
Het is toch jammer dat ze ieder jaar de engine 'tweaken'. Ze maken iets minder OP, om vervolgens iets anders meer OP te maken. Geen LB+Y's meer in 16? Meet the early cross:

[video]
Gewoon goed gegeven imho

Ik vraag me wel serieus af op welk niveau dit potje is gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 08:22
Zojuist heb ik de FIFA 16 TS aangepast met actuele feiten over deze versie van het mooie voetbalspel. Als je feedback, aanvullingen, vragen of opmerkingen hebt, PM mij even! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14-09 14:39
Edzeau schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:35:
Zojuist heb ik de FIFA 16 TS aangepast met actuele feiten over deze versie van het mooie voetbalspel. Als je feedback, aanvullingen, vragen of opmerkingen hebt, PM mij even! :)
Nice! Ziet er goed uit :)
Razorbite schreef op zondag 13 september 2015 @ 20:38:
[...]

Gewoon goed gegeven imho

Ik vraag me wel serieus af op welk niveau dit potje is gespeeld?
Dat vraag ik mij idd ook af :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
MrMistral schreef op zondag 13 september 2015 @ 22:45:
[...]

Nice! Ziet er goed uit :)

[...]

Dat vraag ik mij idd ook af :)
Vraag ik me ook af. Tot nu toe heb ik dat met alle OP dingen en zogenaamde bugs. Ik probeer elke exploit uit op wereld klasse maar het lukt me nooit! Kan aan mij liggen natuurlijk, maar als het echt OP was zou het mij ook moeten lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Op Futhead staat nu de volledige database van Fifa 16. Helaas nog niet de carriere database, dus we kunnen nog niet op zoek naar spelers met hoog potentieel.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Arwintju schreef op zondag 13 september 2015 @ 23:21:
[...]

Vraag ik me ook af. Tot nu toe heb ik dat met alle OP dingen en zogenaamde bugs. Ik probeer elke exploit uit op wereld klasse maar het lukt me nooit! Kan aan mij liggen natuurlijk, maar als het echt OP was zou het mij ook moeten lukken!
Precies. Ik speelde met de fifa demo alles eigenlijk op legendary, daar kreeg ik dit hooguit tegen, maar nu ook op world class lukt het mij niet. Was het zwaar zat om 3 minuten te kijken naar hoe de computer de bal rondspeelt op lichtsnelheid 8)7 , op legendary. Vind ook overigens ook dat reviewers op world class moeten reviewen. Daaronder wordt gewoon expres ruimte gelaten, meer ballen verkeerd ingespeeld etc. waardoor je niet echt een goed beeld kan krijgen van hoe alles eigk werkt of iig hoort te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

MrMistral schreef op maandag 14 september 2015 @ 00:07:
[...]

Precies. Ik speelde met de fifa demo alles eigenlijk op legendary, daar kreeg ik dit hooguit tegen, maar nu ook op world class lukt het mij niet. Was het zwaar zat om 3 minuten te kijken naar hoe de computer de bal rondspeelt op lichtsnelheid 8)7 , op legendary. Vind ook overigens ook dat reviewers op world class moeten reviewen. Daaronder wordt gewoon expres ruimte gelaten, meer ballen verkeerd ingespeeld etc. waardoor je niet echt een goed beeld kan krijgen van hoe alles eigk werkt of iig hoort te werken.
Ik speel zelf semiprof en ik merk al dat de ai beter is geworden in fifa 16 en dat ze goed de ruimtes dichtlopen.

Ik kan world class niet meer aan. Fifa 2005 was mijn laatste deel waar ik op hoog niveau mee kon spelen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 10-09 09:49
[...]

Dat vind ik dus ook. Buiten dat exploits on- en offline wel een verschil zijn natuurlijk. Zoals in het filmpje van e1ndbaas, dat je met 3 man zo door kan lopen en uiteindelijk zowat met zn 3e voor het doel staat, dat gebeurd niet op world class en zeker niet met zo'n grote voorsprong. Net als dat scoren vanaf de middenlijn. Lukt mij dus ook niet op world class (wel keer op semi prof in de standaard start wedstrijd, waar het niveau dus semi-prof is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
e1ndbaas schreef op zondag 13 september 2015 @ 19:54:

[video]
Wat ik er jammer aan vind is dat ze zo weinig achteraf tweaken en gelijk weer aan Fifa 17 gaan werken. Elk jaar is er wel iets OP en de patches die het verhelpen blijven uit. En elk jaar dat ik Fifa heb gespeeld kom ik er na 10 - 50 wedstrijden achter wat de makkelijke doelpunten zijn en die zie je dan weer het hele jaar gemaakt worden. Zelfs Activision doet nog meer aan zijn games.

Het zou ook leuk zijn als de bal wat vaker totaal de verkeerde kant op zou schieten met zo'n moeilijke volley. (of neem ik dan de Eredivisie teveel als voorbeeld ? :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
[...]

Mee eens, op professioneel zie je vooral dat de verdediging net nog iets teveel ruimtes weggeeft, aanvallend is het nog wel aardig wat de AI neerzet. Ik vind dat de AI ook op wereldklasse nog net iets teveel van het goede blijft rondspelen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:00
Ik speel de demo op pro en mij valt op hoe vreselijk lastig het is de tegenstander van de bal te krijgen als ze een keer voor staan. dat blijft maar rondtikken en draaien. bij een gelijke stand of voorsprong voor mij is dat veel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Sjurm schreef op maandag 14 september 2015 @ 08:49:
[...]

Mee eens, op professioneel zie je vooral dat de verdediging net nog iets teveel ruimtes weggeeft, aanvallend is het nog wel aardig wat de AI neerzet. Ik vind dat de AI ook op wereldklasse nog net iets teveel van het goede blijft rondspelen trouwens.
Supermach schreef op maandag 14 september 2015 @ 09:21:
Ik speel de demo op pro en mij valt op hoe vreselijk lastig het is de tegenstander van de bal te krijgen als ze een keer voor staan. dat blijft maar rondtikken en draaien. bij een gelijke stand of voorsprong voor mij is dat veel minder.
Ja vind ik ook. Inderdaad net iets teveel van het goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Beakzz schreef op maandag 14 september 2015 @ 01:07:
Wat ik er jammer aan vind is dat ze zo weinig achteraf tweaken en gelijk weer aan Fifa 17 gaan werken. Elk jaar is er wel iets OP en de patches die het verhelpen blijven uit. En elk jaar dat ik Fifa heb gespeeld kom ik er na 10 - 50 wedstrijden achter wat de makkelijke doelpunten zijn en die zie je dan weer het hele jaar gemaakt worden. Zelfs Activision doet nog meer aan zijn games.

Het zou ook leuk zijn als de bal wat vaker totaal de verkeerde kant op zou schieten met zo'n moeilijke volley. (of neem ik dan de Eredivisie teveel als voorbeeld ? :p)
Maar veel van zulke 'makkelijke' doelpunten zijn ergens ook te counteren, zeker als je weet dat ze bepaalde trucje gaan doen. Zoals de FIFA 15 pass back -> LB Y eroverheen aan de linker/rechterkant, kwestie van tijdig je speler selecteren en direct mee rennen.

LB Y werkt in Fifa16 nog net zo makkelijk, eigenlijk is het puur de AI die elke keer gigantisch faalt en niet zozeer de soort voorzet die je geeft.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
SinergyX schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:33:
[...]

Maar veel van zulke 'makkelijke' doelpunten zijn ergens ook te counteren, zeker als je weet dat ze bepaalde trucje gaan doen. Zoals de FIFA 15 pass back -> LB Y eroverheen aan de linker/rechterkant, kwestie van tijdig je speler selecteren en direct mee rennen.

LB Y werkt in Fifa16 nog net zo makkelijk, eigenlijk is het puur de AI die elke keer gigantisch faalt en niet zozeer de soort voorzet die je geeft.
Ga wel vrouwenvoetbal spelen, parkeer de bus kunnen ze dan toch niet!

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarti66
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 10:32
PSV-EHV schreef op zondag 13 september 2015 @ 23:22:
Op Futhead staat nu de volledige database van Fifa 16. Helaas nog niet de carriere database, dus we kunnen nog niet op zoek naar spelers met hoog potentieel.
Kijk ff bij Sofifa daar staat wel de carriere database.

EDIT: Laat maar is niet bijgewerkt, er staan nog maar 3 nederlandse spelers in :(

[ Voor 10% gewijzigd door jarti66 op 14-09-2015 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind wereldklasse en legendarisch onspeelbaar. Het is vrijwel onmogelijk de bal te veroveren en als je hem eindelijk hebt moet je wel heel geconcentreerd de bal rondspelen want anders ben je hem zo weer kwijt. Natuurlijk komt het gelukkig ook wel eens voor dat ik een wedstrijd met 2-1 of 1-0 win, maar het is wel verdomd moeilijk en haalt daardoor het plezier weg. Professioneel is weer net iets te makkelijk. Ze mogen die niveaus wel wat balanceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SR8
  • Niet online

SR8

Daar zijn de sliders voor. Shot error, pass error, gk ability en marking zijn zo uit mijn hoofd de belangrijkste sliders om mee te spelen om het niveau van de CPU te tweaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Laatst online: 26-06 12:46
Met die niveau's is het altijd zo. Als je het truucje eenmaal kan dan win je bijvoorbeeld altijd gemakkelijk op Professional.

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyUtd4Life
De Web App FIFA 16 Ultimate Team start 17 september, waarbij price ranges terug zijn en de markten gesplitst worden tussen generatie consoles. Ook is het weer mogelijk om items te kopen en verkopen via de Web App.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
SR8 schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:41:
Daar zijn de sliders voor. Shot error, pass error, gk ability en marking zijn zo uit mijn hoofd de belangrijkste sliders om mee te spelen om het niveau van de CPU te tweaken.
Mee eens! Die maken echt het verschil, al heb je er online natuurlijk niks aan. Aanrader is om Orion's sliders te checken. Die heeft wat mij betreft de best gebalanceerde sliders, zo ook in Fifa 15: http://www.operationsport...anual-sim-slider-set.html

En hij is al bezig met Fifa 16 :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesserr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-09 13:35
Avioto schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:03:
[...]

Mee eens! Die maken echt het verschil, al heb je er online natuurlijk niks aan. Aanrader is om Orion's sliders te checken. Die heeft wat mij betreft de best gebalanceerde sliders, zo ook in Fifa 15: http://www.operationsport...anual-sim-slider-set.html

En hij is al bezig met Fifa 16 :)
Even doorgekeken, maar kan me niet voorstellen dat bv shot error 49 (of zelfs meetbaar) verschil uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Jesserr schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:11:
[...]

Even doorgekeken, maar kan me niet voorstellen dat bv shot error 49 (of zelfs meetbaar) verschil uitmaakt?
Ik heb geen idee. Ik weet alleen dat career mode een stuk leuker word met die instellingen elk jaar :)

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Welke camera gebruiken jullie ?
Ik altijd tele maar ben benieuwd naar andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Pykow schreef op maandag 14 september 2015 @ 22:53:
Sinds ik online/couch-coop speel, co-op (camera op speller) :D
Je ziet niets van de mooie details en alles, maar volledig line-to-line overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat de tele camera het spel er lelijk uit laat zien. Vooral het doel lijkt dan meer op een vierkant blok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKB
  • Laatst online: 13-09 16:11

SKB

Iemand een idee of er ook een bundle komt met de PS4 ipv Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrybeuker
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 17:49
jaren tele gehad. Toen overgegaan naar COOP en je hebt veel meer overzicht. Tot op heden was ik nog nooit kampioen van div1 geworden met online seasons. Sinds die camera change is het mij al 2 keer gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
jakz schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:13:
[...]

jaren tele gehad. Toen overgegaan naar COOP en je hebt veel meer overzicht. Tot op heden was ik nog nooit kampioen van div1 geworden met online seasons. Sinds die camera change is het mij al 2 keer gelukt :)
Ook op Co-Op staan.
Hierdoor heb je veel meer overzicht, en zie je ook de looplijnen van je spitsen beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:02:
[...]

Ik vind dat de tele camera het spel er lelijk uit laat zien. Vooral het doel lijkt dan meer op een vierkant blok.
Wat gebruik jij dan ? Standaard ?

Standaard ziet er wel beter uit. Maar minder overzicht
Co-op heb ik nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhgraboy
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11-09 12:27
SKB schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:10:
Iemand een idee of er ook een bundle komt met de PS4 ipv Xbox?
hiero: http://www.wehkamp.nl/spe...ate=%2f_%2fN-1xw8&IsSeg=0 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik gebruik al jaren Tele sinds de default camera werd veranderd een aantal jaren geleden. Zal vanavond eens de Co-op camera proberen in de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Mediamarkt heeft de xbox bundels met fifa al binnen zie
https://twitter.com/mmekkersrijt/status/643444182732947456

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Dat kunnen ze natuurlijk prima zo verkopen.
Krijgt er een downloadkaart bij, en kan de game pas vanaf volgende week spelen.

Vorig jaar zo ook de Xone met Forza5 + Fifa 15 ontvangen op 7 september, en Fifa later pas kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Wij spelen nog oefenwedstrijden in 15 voor de VFL, maar kan nu niet meer wachten op 16, wat zit er inmiddels een berg irritatie in 15. Nog 2 dagen en ik kan beginnen met de headstart, denk dat ik daarna ook niet meer terugkijk naar 15.

Gisteren meest bizarre meegemaakt, blijkbaar overtreden 'ergens' middenveld, let op waar vrije trap direct worden genomen.
http://xboxclips.com/Sine...2b-41ac-bbf6-6029ed202815

En keepers.. tja, geweldig spul, dat collision detection.
http://xboxclips.com/Sine...27-40ad-9e89-f7872d5065fe

[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:00
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 09:53:
Wij spelen nog oefenwedstrijden in 15 voor de VFL, maar kan nu niet meer wachten op 16, wat zit er inmiddels een berg irritatie in 15. Nog 2 dagen en ik kan beginnen met de headstart, denk dat ik daarna ook niet meer terugkijk naar 15.

Gisteren meest bizarre meegemaakt, blijkbaar overtreden 'ergens' middenveld, let op waar vrije trap direct worden genomen.
http://xboxclips.com/Sine...2b-41ac-bbf6-6029ed202815

En keepers.. tja, geweldig spul, dat collision detection.
haha, geef het nog een paar weken, Sin, dan kunnen we tieren over FIFA 16 :+

Natuurlijk met de wetenschap dat het in FIFA 17 allemaal opgelost wordt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Supermach schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:06:
[...]

True true :P Doe het al sinds 2013 :D

Maar er zijn kleine puntjes die ik nu zie als verbetering, maar het zal allemaal gaan uitwijzen hoe dit daadwerkelijk gaat worden.

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 15-09-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
Supermach schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:06:
[...]

Ik moet zeggen dat tot op heden ik me uitstekend vermaak met de demo van Fifa 16.
Snelheid is echt uit het spel gehaald, en met continue sprinten is elke speler rond minuut 60 wel kapot.

Even afwachten hoe dit in Pro Clubs eruit gaat zien.

Heb wel het idee dat een olietanker voorin dit jaar wel heel erg OP gaat zijn. Koppen dmv voorzetten gaan er lekker in dit jaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katala
Wat mij tot nu toe het meest opvalt:

- De AI is veel doelgerichter. Ze zoeken sneller de vrije man en schieten op doel
- Semi-Pro is makkelijker geworden, net als Professional
- Bal afpakken en shirtje trekken zijn moeilijker geworden
- Duels voelen wat realistischer aan, meer afhankelijk van op welke positie je staat of je de bal wint of niet
- De tutorial, nu kan ik eindelijk zien waar ik mijn controller naartoe mik en dit resulteerd in veel makkelijker scoren i.p.v. open kansen missen

Die nieuwe celebration waar je naar de camera kan rennen vind ik erg leuk, vooral als je met wat vrienden op de bank zit en dan even inzoomen op de doelpuntenmaker ;)

Minpunten:
- Keepers doen nog steeds vreselijke dingen
- Leuk dat vrouwen voetbal, maar had de focus gewoon gestoken in meer realistische mannen, bijv. de NL competitie (ok ok.. dat stelt niets voor, weet ik)
- Het lijkt wel scripted hoe vaak de AI op de paal schiet of open kansen hoog over ramt (op Semi Pro dan iig)
- Het Commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n2theb
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 15:44

n2theb

Tweakers Abonnee

Is het probleem al opgelost in FIFA 16, dat als de keeper de bal beet heeft in de lucht en een tegenstander, of je eigen speler, je keeper om tikt waardoor je keeper over de lijn komt en daardoor een tegendoelpunt krijg?

Heeft iemand dit al ervaren in de demo?

Voor de rest een heerlijke demo, ik vind het al een stuk beter spelen. Ben benieuwd of ze nog veel gaan veranderen in het volledige spel. Power balk bij je mannetje vind ik ook stukken beter zodat je beter ziet hoe hard je nou schiet. Handig als je op groter scherm speelt.

Overigens vind ik Real Madrid en Barcelona lekker spelen, maar Ronaldo valt wel beetje tegen als 1 van de beste voetballers, maar voor de rest speelt het goed. Hoe ervaren jullie dat?

[ Voor 55% gewijzigd door n2theb op 15-09-2015 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Bedoel je zoals in het filmpje dat SinergyX een paar posts hierboven postte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
n2theb schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:25:
Is het probleem al opgelost in FIFA 16, dat als de keeper de bal beet heeft in de lucht en een tegenstander, of je eigen speler, je keeper om tikt waardoor je keeper over de lijn komt en daardoor een tegendoelpunt krijg?

Heeft iemand dit al ervaren in de demo?

Voor de rest een heerlijke demo, ik vind het al een stuk beter spelen. Ben benieuwd of ze nog veel gaan veranderen in het volledige spel. Power balk bij je mannetje vind ik ook stukken beter zodat je beter ziet hoe hard je nou schiet. Handig als je op groter scherm speelt.

Overigens vind ik Real Madrid en Barcelona lekker spelen, maar Ronaldo valt wel beetje tegen als 1 van de beste voetballers, maar voor de rest speelt het goed. Hoe ervaren jullie dat?
Als het goed is wel. Ik hoorde iemand erover dat deze glitch eruit gehaald is.

[ Voor 5% gewijzigd door Wii4all op 15-09-2015 10:38 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zet dat ding dan gewoon op Engels :P

Het is jammer dat in pro clubs ze geen praatjes doen, offline pro hoor je nog wel eens zaken over mogelijke transfer of je tegenvallend resultaat laatste paar wedstrijden, zelfde dynamiek mag van mij ook wel in pro clubs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
n2theb schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:25:
Ze hebben C.Ronaldo eindelijk eens realistisch gemaakt.
Een goede voetballer, maar geen god aan de bal die je enkel van de bal af kan krijgen als je 6 man een doodschop uit laat delen (Fifa15).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
SinergyX schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:39:
[...]

Zet dat ding dan gewoon op Engels :P

Het is jammer dat in pro clubs ze geen praatjes doen, offline pro hoor je nog wel eens zaken over mogelijke transfer of je tegenvallend resultaat laatste paar wedstrijden, zelfde dynamiek mag van mij ook wel in pro clubs.
Dat ding staat op Engels ;)

Hoe vaak ik wel niet moet horen dat Suarez en Benzema de "lone striker today" zijn... een beetje variatie mag wel. Meer dynamisch, of laat ze af en toe eens " uuh" zeggen zoals iedereen doet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Katala schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 10:55:
[...]

Dat ding staat op Engels ;)

Hoe vaak ik wel niet moet horen dat Suarez en Benzema de "lone striker today" zijn... een beetje variatie mag wel. Meer dynamisch, of laat ze af en toe eens " uuh" zeggen zoals iedereen doet!
Ah zo'n manier, snap ook niet dat ze dat zeggen als je 442 gaat of 532, dan staat benzema hier toch echt als cam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Hoe kan fifa 16 met een xbox vanaf vandaag al te koop zijn bij de Media Markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
Viavia28 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 11:05:
[...]

Hoe kan fifa 16 met een xbox vanaf vandaag al te koop zijn bij de Media Markt?
Xbox one is te koop vanaf vandaag met een digitale code voor fifa 16 die je pas 24 september kunt downloaden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Laatst online: 11-09 20:47
Die bundels worden verkocht maar meestal zit er een download voucher in, en die is denk ik nog niet vrij gegeven ze zeggen wel dat je meteen kan spelen maar geloof er niets van.

Vanaf 17 sep kan je via ea access als eerste een trial van 10 uur spelen de volledige game van Fifa 16. En dat is alleen voor de Xbox One.

Eerder denk ik toch niet.. maar ik kan het ook mis hebben..

[ Voor 5% gewijzigd door epamel op 15-09-2015 11:08 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 22 Laatste