Zou de echte draft maar zo werken
Als je denkt dat PES elk jaar een nieuwe engine heeft vrees ik dat je ook van een koude kermis thuiskomt.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:26:
FIFA 16 is gewoon Fifa 15 met wat sliders die anders ingesteld staan waardoor het net wat anders voelt. Ongelofelijk eigenlijk dat de graphics sinds FIFA 14 exact hetzelfde is. Sinds jaren begin ik serieus PES 2016 te overwegen. EA vindt haar melkoe die iedereen maar blind koopt zo wel best.
Nee op console zijn de eerdergenoemde dingen niet 60 FPS, de gameplay verder wel.Rivanov schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:20:
Adaptive vsync in Nvidia Inspector? Heb nu Locked 60FPS ingesteld via de FIFA instellingen op de PC.
Console versie is gameplay toch 60FPS?
/edit: Ingesteld en inderdaad, alles nu 60FPS.
Nou i.t.t EA kwam konami in 2014 met de nieuwe (from the ground up) FOX Engine. EA teert al sinds 08 op dezelfde engine en de daarbij behorende tekortkomingen. Fix dit dan eerst voordat je tof komt doen met je scheerschuimspuitbus?! Ik snap echt niet hoe ze hier elk jaar weer mee weg komen.Kaap schreef op woensdag 09 september 2015 @ 06:03:
[...]
Als je denkt dat PES elk jaar een nieuwe engine heeft vrees ik dat je ook van een koude kermis thuiskomt.
[ Voor 16% gewijzigd door dannbla op 09-09-2015 07:06 ]
There's no school like the old school and i'm the headmaster
EA is een aantal jaar geleden met de Ignite engine gekomen, volgens mij eind 2013 en voor het eerst toegepast op FIFA 14.e1ndbaas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:02:
Nou i.t.t EA kwam konami in 2014 met de nieuwe (from the ground up) FOX Engine. EA teert al sinds 08 op dezelfde engine en de daarbij behorende tekortkomingen. Fix dit dan eerst voordat je tof komt doen met je scheerschuimspuitbus?! Ik snap echt niet hoe ze hier elk jaar weer mee weg komen.
[afbeelding]
Voor de blinden hij heeft al jaren geen fluit.
Maar wel een spuitbus,e1ndbaas schreef op woensdag 09 september 2015 @ 07:02:
[...]
Nee op console zijn de eerdergenoemde dingen niet 60 FPS, de gameplay verder wel.
[...]
Nou i.t.t EA kwam konami in 2014 met de nieuwe (from the ground up) FOX Engine. EA teert al sinds 08 op dezelfde engine en de daarbij behorende tekortkomingen. Fix dit dan eerst voordat je tof komt doen met je scheerschuimspuitbus?! Ik snap echt niet hoe ze hier elk jaar weer mee weg komen.
[afbeelding]
Voor de blinden hij heeft al jaren geen fluit.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Haha, nice one! Wat een aanfluiting van EA.e1ndbaas schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:45:
haha al die positieve casual gamer reacties hier, fifa veteraan to the bone hier... Sinds 08 ontbreekt ie al, en dit deel is niet anders ik vind het echt te kansloos. Well played EA... Well played:
[afbeelding]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Vind je dat serieus? Ik had juist het idee dat de speler details veel hoger waren als vorig jaar ?! (gisteren 1 pot met barca gespeeld)Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 00:26:
FIFA 16 is gewoon Fifa 15 met wat sliders die anders ingesteld staan waardoor het net wat anders voelt. Ongelofelijk eigenlijk dat de graphics sinds FIFA 14 exact hetzelfde is. Sinds jaren begin ik serieus PES 2016 te overwegen. EA vindt haar melkoe die iedereen maar blind koopt zo wel best.
automation fanboy
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Haha denk dat dat meer over je speelstijl zegt dan over FIFAPunkbuster schreef op woensdag 09 september 2015 @ 08:54:
Vind deze FIFA echt een aanfluiting, 15 speelde stukken vloeiender. Sinds jaren maar weer terug naar PES, die wel is verbeterd qua gameplay.
Nee, ik ben géén Belg!
[ Voor 30% gewijzigd door Nibbz op 09-09-2015 09:12 ]
13:37
Grappig, bij FIFA 15 was het verschil tussen professional en wereldklasse te groot voor mij. Dit jaar heb ik het idee dat het gat tussen die twee veel kleiner is geworden. Kan veel makkelijker een wedstrijd winnen.Nibbz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:06:
Ik vond het verschil tussen semi-pro en professional op Fifa 15 een redelijk verschil. Lijkt bij 16 alleen maar groter.
Ik win 12 - 0 op semi pro, en een magere 1 - 0 op pro. Echt het verdedigen op Pro.. ik kan ze niet van de bal krijgen.. Het is maar gewoon wachten todat de computer de bal over de zijlijn / achterlijn schiet. lijkt compleet anders te reageren als Fifa 15.
Mensen nog tips voor verdedigen?
Verschil tussen alle niveaus is enorm.Nibbz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:06:
Ik vond het verschil tussen semi-pro en professional op Fifa 15 een redelijk verschil. Lijkt bij 16 alleen maar groter.
Ik win 12 - 0 op semi pro, en een magere 1 - 0 op pro. Echt het verdedigen op Pro.. ik kan ze niet van de bal krijgen.. Het is maar gewoon wachten todat de computer de bal over de zijlijn / achterlijn schiet. lijkt compleet anders te reageren als Fifa 15.
Mensen nog tips voor verdedigen?
Angelo NL / Global Cargo VTC
Speelstijl ja? Ik ren nauwelijks in FIFA en verplaats het spel altijd. Trager is juist een pluspunt, maar de animaties voelen niet best aan hoor. Lijkt soms wel input lag te zijn.EvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:04:
[...]
Haha denk dat dat meer over je speelstijl zegt dan over FIFADoordat het trager is kun je inderdaad niet meer volle snelheid naar voren rennen en kan het ervaren worden als minder 'vloeiend', maar het komt nu toch echt een stuk dichter bij de realiteit dan FIFA15.
Overigens ervaar ik de gameplay zelf juist als vloeiender dan het vorige deel, doordat de bal niet zomaar meer van de ene kant van het veld naar de andere kant van het veld zal vliegen, zodat een wedstrijd meer als een flipperkast voelt.
Maargoed, ieder z'n mening he!
automation fanboy
learning every day.
RB + A was altijd fancy passen, ik gebruikte dit persoonlijk veel voor hakballen. LT + A was altijd fancy finish. Ik vraag mij nu dus ook af waar de hakballen naar toe zijn. Ja met LT + A kun je dat nog wel doen, maar ze zijn nu meer sporadisch dan voorheen (niet iedere LT + A is een hakbal.)JPM85 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:21:
Wat ik trouwens ook nog merkte gisteren, er zijn wat controls veranderd. (Xone controller)
Een driven pass wordt gegeven met RB+A, maar een fancy pass met LT+A. In 15 was een fancy pass RB+A. Doordat ik veel LT gebruik om de bal af te schermen, ben ik continue fancy passes aan het geven. Heel leuk om te zien, maar niet echt bruikbaar. Omwisselen van LT & RB voor passing is ook geen oplossing, want dan geef ik continue driven passes.
Het LB knopje, waardoor de speler los komt van de bal, om lichaamsschijnbeweging te maken is er ook een die nog wat oefening nodig heeft. Dit was in 15 het stoppen van de speler + bal, nu ben je de bal dus kwijt als je dat gebruikt.
There's no school like the old school and i'm the headmaster
STEAM : http://steamcommunity.com/profiles/76561197992252776/
PSN: LinQ-NL
Volgens mij heeft vermoeidheid inderdaad een effect op de prestaties!Odieus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:03:
Gisteren twee potjes gespeeld, vond het wel aardig spelen.
Is het zo dat wanneer je een sprint hebt getrokken en zonder energie zit, dit een negatieve invloed heeft op je schoten? Ik trok gisteren namelijk een sprint met Aguero waarna ik 1v1 tegen de keeper op goal schoot die hij helemaal verkeerd raakte en dichter bij de cornervlag kwam dan bij de goal.
Nee, ik ben géén Belg!
Ok!EvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:04:
[...]
Volgens mij heeft vermoeidheid inderdaad een effect op de prestaties!
Revive the guild!
Verwijderd
Ik wil niet als Fifa fan overkomen, want goede concurrentie is altijd goed en helpt beide games op een betere niveau. maar....Vlassie1980 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:15:
Ik vind het vooralsnog erg moeilijk om dit jaar een keuze te maken. Koop nu al een paar jaar FIFA maar heb daarvoor altijd PES gespeeld.
Vooral op de PS3 hebben ze PES goed naar de klote geholpen, maar de demo op PS4 kon me zeker wel bekoren. Maar dan zit je wel weer met die bagger licenties, ze hebben wel de EURO 2016 licentie in handen.
En FIFA speel ik inmiddels ook al jaren waarbij de gameplay ook amper wijzigt en er verder minimale aanpassingen zijn.
Ik ga nog wel even beide demo's spelen om te checken wat nou echt het beste bevalt
Dat idee heb ik nu ook. Het ene jaar presenteren ze met veel bombarie een nieuwe optie/mogelijkheid/bewegingen, om dit er in twee/drie jaar weer een beetje uit te laten sluipen en vervolgens presenteren ze de optie/mogelijkheid/bewegingen weer, maar dan net iets anders. Het plopje van het passen veranderd sommige jaren ook licht.On_E schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:01:
Ik heb echt het idee dat EA maar wat doet...
Het ene jaar ligt de nadruk op snel spel en dieptepasses, het jaar erop is het weer langzamer en kun je weer ping-pong passen.
Je werkt toch toe naar de perfecte gameplay lijkt mij? EA verandert gewoon om het veranderen heb ik het idee, er zit geen enkele lijn in.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Dat staat er niet, maar PES is tenminste bezig met vernieuwing. Als je Fifa 14, 15, 16 naast elkaar neerlegt zijn er grafisch gezien amper tot geen veranderingen te zien. Het enige wat je ziet is dat het spel net wat anders aanvoelt.Kaap schreef op woensdag 09 september 2015 @ 06:03:
[...]
Als je denkt dat PES elk jaar een nieuwe engine heeft vrees ik dat je ook van een koude kermis thuiskomt.
Revive the guild!
Zijn wel degelijk veranderingen geweest, ook op grafisch vlak.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:40:
[...]
Dat staat er niet, maar PES is tenminste bezig met vernieuwing. Als je Fifa 14, 15, 16 naast elkaar neerlegt zijn er grafisch gezien amper tot geen veranderingen te zien. Het enige wat je ziet is dat het spel net wat anders aanvoelt.
Qua kwaliteit van de textures is er misschien op het eerste oog niet heel veel veranderd als je een wedstrijd speelt, maar als je kijkt naar de stadions, player faces, en alle nieuwe animaties (zie bijvoorbeeld mijn eerdere post omtrent het rondkijken van de spelers) zijn er toch genoeg vernieuwingen te vinden. Ook de bouw van de spelers lijkt dit jaar te zijn verbeterd. Het zijn hier dus juist de kleine dingen die minder gauw opvallen, maar wel degelijk verbeterd zijn.Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:40:
[...]
Dat staat er niet, maar PES is tenminste bezig met vernieuwing. Als je Fifa 14, 15, 16 naast elkaar neerlegt zijn er grafisch gezien amper tot geen veranderingen te zien. Het enige wat je ziet is dat het spel net wat anders aanvoelt.
Nee, ik ben géén Belg!
Inderdaad! Vind het verschil echt gigantisch met Fifa 15.nickdew schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:34:
Spel is grafisch precies FIFA 15?? Gaat toch nergens over
13:37
Op de PS4 is dat R1+X. Op de XBone zal dat dus RB+A zijnxamirz schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:00:
Even andere vraag.. Hoe doe je die harde pass over de grond(pass with purpose)?
[ Voor 13% gewijzigd door EvEs0r op 09-09-2015 12:03 ]
Nee, ik ben géén Belg!
Wat ik me nu alleen wel afvraag is hoe ik nu dat zwabber/power shot doe. Dat was voorheen altijd L2+O maar als je dat nu doet dan krijg je af en toe zo'n fancy shot(Hakje a la Ricloo86) Dat is wel aardig irritantEvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:02:
[...]
Op de PS4 is dat R1+X. Op de XBone zal dat dus RB+A zijn(de vroegere controls voor 'fancy pass', deze is nu verschoven naar L2+X / LT+A)
Die trick shots zijn volgens mij gewoon L2+R1+O, de gewaagde schoten zijn zover ik weet nog gewoon L2+O.CFC-Mathijs schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:14:
[...]
Wat ik me nu alleen wel afvraag is hoe ik nu dat zwabber/power shot doe. Dat was voorheen altijd L2+O maar als je dat nu doet dan krijg je af en toe zo'n fancy shot(Hakje a la Ricloo86) Dat is wel aardig irritant
Nee, ik ben géén Belg!
Nope, L2 + O = flair shotEvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:29:
[...]
Die trick shots zijn volgens mij gewoon L2+R1+O, de gewaagde schoten zijn zover ik weet nog gewoon L2+O.
Gebeurt dit nu niet automatisch afhankelijk van de positie van de bal en power?CFC-Mathijs schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:14:
[...]
Wat ik me nu alleen wel afvraag is hoe ik nu dat zwabber/power shot doe. Dat was voorheen altijd L2+O maar als je dat nu doet dan krijg je af en toe zo'n fancy shot(Hakje a la Ricloo86) Dat is wel aardig irritant
[ Voor 40% gewijzigd door Odieus op 09-09-2015 12:38 ]
Verwijderd
[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2015 12:40 ]
Oh, die zijn er dus inderdaad helemaal uitgehaald. Zal het inderdaad wel automatisch gebeuren op basis van hoe je de bal raakt. Wel jammer opzich, want het voelde altijd wel lekker om met wat extra effort (L2 indrukkenOdieus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:34:
[...]
Nope, L2 + O = flair shot
http://www.fifauteam.com/fifa-16-controls/#Controls
[...]
Gebeurt dit nu niet automatisch afhankelijk van de positie van de bal en power?
Nee, ik ben géén Belg!
Heb hier ook wel wat last van (ingesleten patronen), schieten met L2/LT, zodat je een soort knuckle-ball effect mee kon geven. Vind wel dat de passing/schieten een vooruitgang zijn, doordat een hard schot / geplaatst schot / verkeerd schot nu echt afhankelijk ik van de positie bal / lichaam speler.EvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:46:
[...]
Oh, die zijn er dus inderdaad helemaal uitgehaald. Zal het inderdaad wel automatisch gebeuren op basis van hoe je de bal raakt. Wel jammer opzich, want het voelde altijd wel lekker om met wat extra effort (L2 indrukken) zo'n gewaagd schot de bal vol de kruising in te rammen.
Ben het er zeker mee eens dat het allemaal verbeterd is, en het is ook zeker goed dat het meer afhankelijk is van de positie, lichaam, vermoeidheid e.d., maar toch had het ook wel wat om extra risico mee te kunnen geven door een extra knop in te houden. En zo te zien hebben ze de hele combinatie L2+R1+O er gewoon uitgehaald, dus die trick shots hadden eigenlijk daar mooi op kunnen blijven staan; dan had je ook minder kans dat je dit per ongeluk doet, aangezien je minder snel 3 knoppen per ongeluk tegelijk indrukt dan 2.JPM85 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 13:17:
[...]
Heb hier ook wel wat last van (ingesleten patronen), schieten met L2/LT, zodat je een soort knuckle-ball effect mee kon geven. Vind wel dat de passing/schieten een vooruitgang zijn, doordat een hard schot / geplaatst schot / verkeerd schot nu echt afhankelijk ik van de positie bal / lichaam speler.
Nee, ik ben géén Belg!
En hoewel je knoppen kan aanpassen, kan je combo's niet aanpassen, ik sta nu 90% van die fancy passes te geven, freaking irritant (ik gebruik LT zeer vaak als ik bal wil aannemen of wil wegdraaien). Blij dat mij pro speler dat straks niet kan, probleem minderEvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:02:
[...]
Op de PS4 is dat R1+X. Op de XBone zal dat dus RB+A zijn(de vroegere controls voor 'fancy pass', deze is nu verschoven naar L2+X / LT+A)
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 09-09-2015 13:30 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
learning every day.
Tja, ik kop maar gewoon in wat ik in het verleden PES fans hoor roepen als gezegd werd dat Fifa er zoveel beter uitzag: "gameplay > graphics".Verwijderd schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:40:
[...]
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
Correct me if I'm wrong...Maar L2 + X was toch niets in FIFA15? Volgens mij was die combinatie alleen beschikbaar bij het nemen van vrije trappen, om de tweede (of derde, weet niet meer precies) man te besturen?GAITii schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:00:
Men wat is dat wennen met dat passen, voorheen altijd met L2 + X, maar dat is nu dus de fancy pass geworden.
Nee, ik ben géén Belg!
Ik ken L2 + X ook niet, L1 + X gebruikte ik daarentegen wel.EvEs0r schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:06:
[...]
Correct me if I'm wrong...Maar L2 + X was toch niets in FIFA15? Volgens mij was die combinatie alleen beschikbaar bij het nemen van vrije trappen, om de tweede (of derde, weet niet meer precies) man te besturen?
PSN: Sluuz
Ik heb alleen maar Fifa 14 naast Fifa 15 gelegd en dan zie je dat Fifa 15 echt een vooruitgang is geweest op zijn voorganger (Mede doordat het de eerste echte nextgen voetbal game was)JPM85 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:53:
[...]
Zijn wel degelijk veranderingen geweest, ook op grafisch vlak.
- De gehele BPL heeft 'scanned faces' gekregen in FIFA15
- Alle stadions uit de BPL zijn nagemaakt.
- In FIFA 16 zijn er ook weer teams toegevoegd die 'scanned faces' hebben
- 'Pitch wear' in FIFA15
- Spelers die vies werden tijdens wedstrijden
Zo zullen er nog een hele lijst met (kleine) veranderingen zijn per FIFA.
Juist als je de spellen (14/15/16) naast elkaar zult leggen, op Youtube is dat ook gedaan, zal je de verschillen zien.
FIFA Benelux Administrator
learning every day.
[ Voor 12% gewijzigd door DaYwaLkUr op 09-09-2015 21:01 ]
Dat is me bij Fifa15 al een aardig wat keren overkomen eigenlijk. Of als je met een topteam in carriere modus vlak voor ijd nog op 0-0 staat tegen een degradatiekandidaat dat ze met een handbalverdediging alles weg gaan rammen. Buitengewoon frustrerend, en ook realistisch natuurlijkroelg90 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:27:
AI is veel intelligenter geworden. Stond gisteren 1-0 achter en aan het einde van de wedstrijd probeerde de AI het tempo eruit te halen en de wedstrijd uit te spelen, bij de cornervlag tijd winnen etc. Dit is me in voorgaande edities niet overkomen. Enorm pluspunt.
"Better ask questions before you shoot"
L2 gebruik ik vaak om de bal dichtbij te houden met dribbelen, in FIFA 15 kon je L2 inhouden, dan deed die inderdaad niks en dat was een soort van automatisme om deze dan ook in te houden.Odieus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 15:21:
[...]
Ik ken L2 + X ook niet, L1 + X gebruikte ik daarentegen wel.
Er staat maximaal, omdat je de packs niet kan 'opsparen' als je dus max 10 pack over 10 weken krijgt bedoelen ze dat je er 10 hebt als je ze elke week open maakt, Speel je 2 weken niet en mis je 1 pack, is die weg en heb je er dus maar max 9.jongf7 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 09:49:
Erg te spreken over de demo, dus ik ga fifa zeker weer halen dit jaar.
Nu wil ik dit keer eens voor digitaal gaan, omdat ik fifa elke dag wel even opstart, maar vaak ook wel een ander spel veel speel (Uncharted etc). Nu moet ik altijd discs wisselen.
Nou staat er bij alle digitale versies iets in de trand van "en ontvang gedurende 20 weken maximaal 40 FUT Premium Goud-pakketten*."
Weten jullie waarvan het afhankelijk is hoeveel pakketen je ontvangt? Ik vind het vreemd dat er staat maximaal 40, maar niet hoeveel minimaal. Ook staat er een sterretje achter alsof er een voorbehoud is, maar nergens staat vervolgens wat voor voorbehoud.
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
Ja dat vind ik best irritant. Nu dus elke keer maar Lt loslaten, of L1 bij PS, maar dat zit er bij mij helemaal ingesleten dat ik die standaard inhoudGAITii schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:30:
[...]
L2 gebruik ik vaak om de bal dichtbij te houden met dribbelen, in FIFA 15 kon je L2 inhouden, dan deed die inderdaad niks en dat was een soort van automatisme om deze dan ook in te houden.
In FIFA 16 geeft deze dus een fancy paas wat volgens mij in 15 R1 (of) L1 + X was...
Ff wennen dus.
Ik heb hetzelfde, het zit mij meer in de weg dan dat ik er echt gemak van heb, of ik moet nog even oefenenshoombak schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:34:
Die nieuwe functie om los van de bal te bewegen snap ik het nut ook nog niet echt van?
Ok, dus een kwestie van iedere week een keer inloggen?Mitchell-CWD schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:00:
[...]
Er staat maximaal, omdat je de packs niet kan 'opsparen' als je dus max 10 pack over 10 weken krijgt bedoelen ze dat je er 10 hebt als je ze elke week open maakt, Speel je 2 weken niet en mis je 1 pack, is die weg en heb je er dus maar max 9.
yes, kan ook op de app of web appjongf7 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:51:
[...]
Ok, dus een kwestie van iedere week een keer inloggen?
Thnx!
Gaat nog lastig worden met 2 reizen gepland van ieder een maand.jongf7 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:51:
[...]
Ok, dus een kwestie van iedere week een keer inloggen?
Thnx!
Voor zover ik weet telt dit ook.JPM85 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:59:
[...]
Gaat nog lastig worden met 2 reizen gepland van ieder een maand.
Hopelijk telt inloggen op de mobiele app ook
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Ja, dat telt zeker. Kunt daar het pakketje gewoon meteen openen. Geloof dat die pakketjes meestal op woensdag in je account komen te staanJPM85 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 11:59:
[...]
Gaat nog lastig worden met 2 reizen gepland van ieder een maand.
Hopelijk telt inloggen op de mobiele app ook
Nee, ik ben géén Belg!
25 extra pakketten voor €10 is zeker een goede dealjongf7 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:04:
Ik heb nooit iets extra gekocht in FUT, maar vind dit wel een leuke modus.
Is €10,- voor 40 primium goud paketten ipv 15 gewone goud paketten een goede deal, of krijg je net zo veel als je die €10,- later in FUT stopt?
Opzich een goede deal. 10 euro erin stoppen ligt eraan of je fifa points of de 'illegale' coins bedoeld. De 40 pakketten krijg je niet gelijk. In het begin van de game zijn spelers veel duurder, dus packs meer waard.jongf7 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 12:04:
Ik heb nooit iets extra gekocht in FUT, maar vind dit wel een leuke modus.
Is €10,- voor 40 primium goud paketten ipv 15 gewone goud paketten een goede deal, of krijg je net zo veel als je die €10,- later in FUT stopt?
Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
Ik hoop het. Vorig jaar kwam ie rond de 16e ofzo uit maar met de coinbots betwijfel ik of er dit jaar ook een komt. En als hij komt denk ik dat traden uitgeschakeld is. Maar ik wil hem wel voor mijn begin pakketjes ☺rejer schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:49:
komt er dit jaar ook weer een vroege ultimate-team/web-app ?
Psn: stone-face-lock
Ik heb hier gisteren of eergisteren een timetable voorbij zien komen met wat datums en meen inderdaad dat daar 16 september op stond.tommiboy96 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:51:
[...]
Ik hoop het. Vorig jaar kwam ie rond de 16e ofzo uit maar met de coinbots betwijfel ik of er dit jaar ook een komt. En als hij komt denk ik dat traden uitgeschakeld is. Maar ik wil hem wel voor mijn begin pakketjes ☺
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
PSN: MrMistral
Dat heb ik ook. Soms zit je echter een minuut lang naar de AI te kijken hoe die tikken. Dat is iets té.jongf7 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:19:
Ik kan redelijk mee komen op legendary, krijg vooral niet veel tegen.
Meestel uitslagen tussen de 0-0 en 2-1.
Uiteindelijk verlies ik nog wel 3 van de 4 potjes.
Speel steeds met draft teams tegen chelsea.
Ik vraag me overigens af of je nu alleen de spelers kunt draften die in de team's uit de demo spelen, plus een paar extra teams (krijg vaak spelers van Bayern Munchen welke niet in de demo zit.)
Ik heb het idee dat ik van max 15 verschillende teams spelers kan kiezen.
[ Voor 31% gewijzigd door Stringer op 10-09-2015 16:07 ]
i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |
[ Voor 6% gewijzigd door Arwintju op 10-09-2015 16:21 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tesla M3LR '21
1 pass opzij, terug midden, LB+Y op de andere kant en je hebt vrij spel. Zal met pro clubs misschien minder makkelijk gaan, maar je kan nog steeds doodsimpel hele spel verplaatsen en een losse rennen z'n gang laten gaan.Las Vegas schreef op donderdag 10 september 2015 @ 17:36:
Niet meer als een pacehoer langs de backs sprinten, maar echt combinerend tot een oplossing komen. I love it
[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 10-09-2015 17:55 ]
Nu in de aanbieding op wehkamp.nl tot 23.00. Ik heb de PC versie besteld voor 29 euroLekkerboeie86 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 21:35:
Als ik het goed begrijp kan je FIFA 16 op wehkamp bestellen voor 42.- met code "zinin"
Waar? Bij Wehkamp is die 65 euro. En levertijd staat op 2 weken ipv release 24-9. Bedoelen ze dan 2 weken vanaf release, of 2 weken vanaf vandaag?Wii4all schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:27:
56 euro voor de deluxe versie geen geld
PSN: Direstraits87
DaYwaLkUr schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:11:
[...]
Nu in de aanbieding op wehkamp.nl tot 23.00. Ik heb de PC versie besteld voor 29 euro
Hoe heb je dat gedaan dan?Voor deze waardebon geldt een minimaal bestelbedrag van € 40.
[ Voor 7% gewijzigd door London op 10-09-2015 22:39 ]
Tesla M3LR '21
Kortingscode "zinin"superessy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:38:
[...]
Waar? Bij Wehkamp is die 65 euro. En levertijd staat op 2 weken ipv release 24-9. Bedoelen ze dan 2 weken vanaf release, of 2 weken vanaf vandaag?
Als je de pc versie kiest staat er wel 24-9...
Normaal gesproken op de release datum. Aanbieding nog 15 minuten geldig!superessy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:42:
En die levertijd? Hoe zit dat?
De release is over 14 dagen. Dus dat vind ik vrij logisch dat je hem dan over 2 weken krijgt?superessy schreef op donderdag 10 september 2015 @ 22:46:
Er staat levertijd 2 weken... als je pc kiest staat er 24-9.
Verwarrend
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq