Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

MyUtd4Life schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 16:36:
Lijst met achievements van FIFA 16 is inmiddels ook bekend. Ben erg blij dat hier niet een trophy inzit zoals extra effort in FIFA 15. Ik heb daar zo ontiegelijk lang over gedaan om die te halen, maar uiteindelijk toch in samenwerking met een maat allebei gelukt. In FIFA 14 en FIFA 15 allebei de platinum trophy behaald, en met deze lijst denk ik dat het niet heel lang zou moeten duren of dit ook in FIFA 16 het geval is.

Vanaf vandaag mogen enkele YouTubers, waaronder Kazooie94 en Hjerpseth, beelden vrij gaan geven van de volledige versie van FIFA 16, welke zij ruim een week in Vancouver mogen testen. Ik zal deze video's gaan bijhouden in een artikel en via Twitter. Ben zelf erg benieuwd hoe de gameplay is getweaked naar aanleiding van de feedback die EA ontvangen heeft van de beta en Gamescom.
Ik hou fifabenelux altijd in de gaten wanneer er weer een nieuwe fifa deel uitkomt.
ik zie de filmpjes graag tegemoed ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Dan heb ik goed nieuws voor je, want de eerste FIFA 16 video's zijn inmiddels beschikbaar ;)

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:55
Pykow schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 00:04:
[...]

Als pes meer licenties krijgt. Kunnen ze het winnen van fifa.

Op dit moment heeft pes niets beters te bieden dan fifa.
Vroeger speelde ik altijd pes en ben pas bij FIFA14 overgestapt.
Laatste wee keuze gemaakt naar pes2015.... Slechtste uitgave ooit.
Drama spel! Totaal geen vrijheid, niets klopt, platte gameplay en totaal geen sfeer en beleving. Zonde van mijn geld. Ik blijf bij FIFA, ondanks dat ik PES al vanaf de eerste versie speel (behalve 2014)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Valandil schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 21:54:
[...]

Vroeger speelde ik altijd pes en ben pas bij FIFA14 overgestapt.
Laatste wee keuze gemaakt naar pes2015.... Slechtste uitgave ooit.
Drama spel! Totaal geen vrijheid, niets klopt, platte gameplay en totaal geen sfeer en beleving. Zonde van mijn geld. Ik blijf bij FIFA, ondanks dat ik PES al vanaf de eerste versie speel (behalve 2014)
Ik ben vanag fifa 95 al een fifa speler.
Pes 2006 is de laatste versie die ik heb gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de PES demo ook 2 games geprobeerd. Wat een karige slechte demo zeg!
Geen commentaar en de opties in de demo zijn nihil. Enige wat ik wel goed vond aan het spel waren de player faces.

Wanneer de demo van FIFA uit komt zul je pas echt het verschil kunnen zien tussen PES en FIFA. En FIFA gaat de strijd wederom winnen. Niet alleen door de licenties maar door alles erom heen. Ze liggen gewoon een aantal jaar voor op PES en die moeten dat nu gaan inhalen wat niet makkelijk zal worden.

Wordt gewoon weer FIFA voor mij dit jaar, geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om PES een kans te geven, vooral niet na het spelen van die demo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SC4RF4C3
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-12-2024
FYI: Fifa 16 demo is al uit voor de mensen in new zealand :) , ben hem nu aan het downloaden op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:20
SC4RF4C3 schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:07:
FYI: Fifa 16 demo is al uit voor de mensen in new zealand :) , ben hem nu aan het downloaden op de PS4.
Weet je of dat trucje ook werkt voor PC? :P

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marino_91
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-08 22:37
Thx voor de tip! Downloaden gaat jammer genoeg wel erg traag.. Bij jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-08 13:40
Dit werkt helaas nog niet voor de Xbox One :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Marino_91 schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:50:
[...]

Thx voor de tip! Downloaden gaat jammer genoeg wel erg traag.. Bij jullie ook?
In begin bij mij ook na paar keer pauze hervat pauze hervat te klikken was hij binnen 20 min klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
SC4RF4C3 schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:17:
[...]

In begin bij mij ook na paar keer pauze hervat pauze hervat te klikken was hij binnen 20 min klaar.
En? Heb je m al gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan? Ben heel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Arwintju schreef op maandag 07 september 2015 @ 20:34:
[...]

En? Heb je m al gespeeld? Zo ja, wat vind je ervan? Ben heel benieuwd!
Heb nog maar 2 potjes gespeeld, 1x tegen cpu en 1x tegen mn broertje :)
Tot nu toe wel positief, niet dat ik al gelijk grote veranderingen zie ten opzichte van fifa 15 maar het voelde wel gelijk goed aan, ik had voor eerst weer het gevoel na fifa 12 dat er weer leuk gevoetbald kan worden, alles voelt wat werkelijker aan dus meer realisme, ook grafisch vooral cutscenes zien er top uit. Nogmaals heb nog maar 2 potjes gespeeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Nog een ander land waar de demo al uit is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
Weet iemand wanneer de demo voor PC versie uit komt? Is die te spelen via een ander land? Komt hij straks om 00:00? Of pas later? Kan het nergens vinden.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Mitchell-CWD schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:14:
Weet iemand wanneer de demo voor PC versie uit komt? Is die te spelen via een ander land? Komt hij straks om 00:00? Of pas later? Kan het nergens vinden.
Nou.. heb tot nu toe elke VPN geprobeerd, de demo is nog nergens uit.
Misschien toch meer wachten tot morgen, ga ik tenminste ook optijd naar bed. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
HollowGamer schreef op maandag 07 september 2015 @ 21:40:
[...]

Nou.. heb tot nu toe elke VPN geprobeerd, de demo is nog nergens uit.
Misschien toch meer wachten tot morgen, ga ik tenminste ook optijd naar bed. :9
Haha verstandig... Ik moet zeggen dat de hype bij mij nog meeviel, maar nu ik hoorde over de ps4 versie en op twitch ff gekeken heb had ik toch wel erg veel zin om hem even uit te proberen :P

Ik heb vandaag trouwens de super deluxe edition gekocht (met 40 FUT Jumbo packs), voor 53 euro. Als je een proxy uit Mexico gebruikt kun je hem daar kopen voor 60 dollar (normale versie 40 dollar). Misschien handig voor mensen hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:05
Weet iemand of dat irritante gedoe van het niet saven van custom tactics op FUT verholpen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
gisteren ook de demo gespeeld (nieuw gebruiker aanmaken, en nieuw zeeland als lokatie kiezen en dan kan je de game downloaden). En ik sluit mij aan bij SC4RF4C3, spel lijkt beter te spelen dan fifa15. FUT-draft is ook wel geinig, lekker creatief aan de slag met het samenstellen van je team. En grafisch ziet het er beter uit. Supporters zijn wat mooier te zien en zoals gezegd de cutscenes.
Al met al toch weer wat verbeteringen en wat meer opties (vrouwenvoetbal, FTdraft e.d.).

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Net de demo download gestart uit Nederlandse psn store voor de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
homernt schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 08:14:
Net de demo download gestart uit Nederlandse psn store voor de ps4.
Yep, same here, net even vanaf kantoor naar m'n PS4 gepushed, hopen dat het nu goed werkt en ik vanavond alvast even kan spelen. Voor de geïnteresseerden: klikkerdeklik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Nog geen demo beschikbaar op de xbox one.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 22:43
FIFA 16 is nu bij de Wehkamp voor €48,95 met actiecode: zinin
Deze code is echter geldig t/m volgende week maandag en zondag a.s. is FIFA 16 dagdeal bij Wehkamp, dus wellicht is ie dan nog goedkoper te krijgen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Download vanmorgen aangezet. Strakjes na het werk een paar potjes spelen.
Iemand al gespeeld? Ben wel benieuwd naar FUT Draft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
maussert schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 09:00:
FIFA 16 is nu bij de Wehkamp voor €48,95 met actiecode: zinin
Deze code is echter geldig t/m volgende week maandag en zondag a.s. is FIFA 16 dagdeal bij Wehkamp, dus wellicht is ie dan nog goedkoper te krijgen. :*)
Thanks, even alarm ingesteld voor komende zondag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mijn Fifa versie via internet besteld.

Krijg de code op de 23ste (release in Amerika). Dus als het nog werkt zoals vorig jaar dan kan ik de game 2 dagen voor de release in Europe spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 10:18:
Heb mijn Fifa versie via internet besteld.

Krijg de code op de 23ste (release in Amerika). Dus als het nog werkt zoals vorig jaar dan kan ik de game 2 dagen voor de release in Europe spelen :)
Waar heb je hem besteld? :)

Even ter bevestiging, is de demo al beschikbaar op Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Durf het zo niet meer te zeggen, moet ik thuis dan even nakijken.

Betaalde iets van € 55,00.

Waren nog wel goedkopere maar ik wou dat de key geleverd werd op de 23ste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrux
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-08 13:40
Even ter bevestiging, is de demo al beschikbaar op Origin?
Nope, not yet. Ook nog niet voor de Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu wel beschikbaar op Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 13:52
Paar wedstrijden gespeeld op de PS4, waarvan 1 FUT Draft. Het ziet er allemaal toch weer wat mooier en realistischer uit.
Alleen in de paar wedstrijden die ik heb gespeeld verloor ik bijna elk kopduel. Nu kan dat aan mijn skills liggen. Ik ben overgestapt van PC naar PS4 dit jaar, ik speelde wel altijd met een xbox controller op de PC. Meer mensen hier last van? Of hebben tips voor mij? :)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
Curva schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:22:
Paar wedstrijden gespeeld op de PS4, waarvan 1 FUT Draft. Het ziet er allemaal toch weer wat mooier en realistischer uit.
Alleen in de paar wedstrijden die ik heb gespeeld verloor ik bijna elk kopduel. Nu kan dat aan mijn skills liggen. Ik ben overgestapt van PC naar PS4 dit jaar, ik speelde wel altijd met een xbox controller op de PC. Meer mensen hier last van? Of hebben tips voor mij? :)
COC maat ;)

voeg me ff toe op psn, kunnen we keer samen spelen!

Kwestie van timen gok ik.
Vaak bij het button bashen mis je vaker dan getimed drukken.

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
2 potjes gespeeld op de XB1, even wat eerste indrukken:

- grafisch veel en veel beter dan 15
- het passen, schieten en steken naar fysiek onmogelijke richtingen lijkt er grotendeels uit te zijn
- de bal voelt ook wat slomer/zwaarder aan, realistischer, niet zon stuk stuiterbal wat amper last van de zwaartekracht lijkt te hebben
- bij het passen schoot de bal telkens alle kanten op bij de ontvanger, blijkbaar moet je nu dus de bal aannemen met je rechterpook. Gewoon niets doen stuitert de bal weg van je voet, wat natuurlijk logisch is. dit zorgt voor een natuurlijke vertraging van het spel, en voorkomt dus die potjes waarin je tegenstander als een malle op de passknop zit te drukken. ik verwacht hier heel veel gejank over van mensen die denken met heel snel passen en sprinten te kunnen winnen

Edit: gek genoeg was bij het volgende potje dat die bal telkens wegkaatst weer weg. Vreemd

[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 08-09-2015 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Heel benieuwd, vanavond proberen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llovesoccerx7
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-08 19:33
Waar kan ik hem voor de PC vinden? Gaat toch altijd via Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:57
llovesoccerx7 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:54:
Waar kan ik hem voor de PC vinden? Gaat toch altijd via Origin?
Later vanmiddag pas :)
https://gyazo.com/40e69ca4e6f91b2ec074c9da614f728b

Via PS4 binnen uurtje binnengehaald. Niet verwacht van PSN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:29
Leuk, ben benieuwd hoe deze versie aan voelt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Paar potjes gedaan op PS4, voelt best wel lekker aan! Wel wennen dat het een stuk 'zwaarder' voelt nu, maar op zich is dat een positief iets. De verdediging staat echt een stuk beter dan in FIFA15 en je hebt nu ook echt het gevoel dat wanneer je tegenstander een pass/voorzet geeft, dat je team dan ook z'n best doet om de bal te onderscheppen. Ook de welbekende steekpass door de lucht is veel minder effectief en resulteerde bij mij vaker in balverlies dan een vrije doortocht.

De strakke passes over de grond voegen ook een extra element toe en zorgt voor de tempowisselingen in het spel.

Al met al zeer tevreden met de gameplay dus! Grafisch gezien vind ik het niet echt een stap vooruit, maar de gameplay is natuurlijk een stuk belangrijker. Heb nu al zin om weer aan ProClubs te gaan beginnen over 2 weekjes!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
En de FIWC is dit jaar op PS4 en Xbox one

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang is de demo beschikbaar? (PC)
Misschien dat ik mijn trainingavondje maar oversla :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SC4RF4C3
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:16:
Hoe lang is de demo beschikbaar? (PC)
Misschien dat ik mijn trainingavondje maar oversla :p
Demo's hebben geen end date, dus zolang je maar wilt, beta is een ander verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stringer
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-07 08:39

Stringer

Casual Sim liefhebber.

Ben benieuwd. Eerste reacties klinken goed. Maar zal het toch pas echt kunnen beoordelen online of offline vs een human player wat mij betreft, Dan komen de typische FIFA scheefheden of exploits pas naar boven.

i5 3570k @ 4.2 | MSI Z77A-G45 | 16GB RAM | GTX 1070 TI 8GB |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Foetsie schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:45:
Ben benieuwd. Eerste reacties klinken goed. Maar zal het toch pas echt kunnen beoordelen online of offline vs een human player wat mij betreft, Dan komen de typische FIFA scheefheden of exploits pas naar boven.
Begin is het meestal niet zo'n probleem met exploits, maar met de tijd neemt iedereen het over of is dat het enige nog wat overblijft. Zo'n demo heb ik ook weinig mee, gaat mij puur om hoe alles werkt in pro omgeving.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:49:
[...]

Begin is het meestal niet zo'n probleem met exploits, maar met de tijd neemt iedereen het over of is dat het enige nog wat overblijft. Zo'n demo heb ik ook weinig mee, gaat mij puur om hoe alles werkt in pro omgeving.
In het pro gedeelte speel je het spel zelf toch ook, dus kun je nu toch al voelen hoe het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 14:39
Zonet een paar potjes gespeeld op legendary. Maar één gewonnen, maar de eerste indruk is erg positief.

Voelt idd wat zwaarder, maar op een goede manier. Fysieke duels zijn eindelijk op de goede manier aanwezig. Zowel scoren als verdedigen zijn moeilijker, maar veel realistischer. Veel meer dan voorheen is jouw positie ten opzichte van de bal, je tegenstander, het goal, de snelheid, curve of niet, waarmee je de bal aangespeeld krijgt belangrijk voor het vervolg. Ook lichaamschijnbewegingen of het van richting veranderen hebben nu echt waarde en niet omdat zeg maar het 'ingebakken zit in de gameplay' maar omdat je tegenstanders op een logische manier reageren op wat jij doet. Hetzelfde met de AI. Verdedigend lijkt het goed te staan en de verdediging kan niet meer zo makkelijk gespleten worden door een hoge steekbal en spelers a la Aubameyang kunnen niet meer zomaar overal doorheen rennen. Mijn eerste potje was met Barça tegen de Seattle Sounders en het was mooi om te zien hoe ze achterin bleven hangen om te verdedigen en probeerden eruit te counteren. Verder viel me op dat je heel goed pressie kan spelen, maar ook juist kan afwachten tot over de middellijn om dan pas druk te gaan zetten. Al met al positief dus, maar nog niet veel gespeeld :)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ricloo86 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:51:
[...]

In het pro gedeelte speel je het spel zelf toch ook, dus kun je nu toch al voelen hoe het speelt.
Alleen pro zit je nog steeds met meest retarted AI dat de rest van je team bestuurd en kan je de 'oude trucjes' niet testen, al zou het fijn zijn dat ze 'be a pro' ook hebben verbeterd en dit ook in de online Pro is gekomen (met name keepers).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De PC versie laat op zich wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
MrMistral schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 15:53:
Zonet een paar potjes gespeeld op legendary. Maar één gewonnen, maar de eerste indruk is erg positief.
Legendary maar? Ik heb net na penalties gewonnen op het niveau 'eindbaas' ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:38:
[...]

Maar jij bent ook echt een eindbaas!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:37:
De PC versie laat op zich wachten...
Nog steeds niet? VPN al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:22
HollowGamer schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:42:
[...]

Nog steeds niet? VPN al geprobeerd?
EA sports fifa blijft het hebben over "later today" (4 min geleden nog een tweet). Dus andere VPN helpt ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Laatst online: 14:39
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 16:38:
[...]

Ah knap hoor! Ik speel ook meestal op Godlike, maar ik wilde even simpel beginnen ;)

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
Hahaha

En nogmaals haha voor onderstaande video. Dit gebeurde me net tijdens een potje... WTF

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ruUN0G-_44g]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:02:
Hahaha

En nogmaals haha voor onderstaande video. Dit gebeurde me net tijdens een potje... WTF

[video]
Ze vonden middellijn doelpunten niet goed genoeg, we doen er ~10 meter bij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
SinergyX schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:03:
[...]

Ze vonden middellijn doelpunten niet goed genoeg, we doen er ~10 meter bij :D
Dit was nog vanuit een vrije bal ook.. Die witte lijn die je ziet is de boog van rand eigen 16 meter :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
CFC-Mathijs schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:02:
Hahaha

[video]
Niveau "eindbaas" lijkt dus ook allemaal wel mee te vallen? ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Purehz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 14:05
Had dit ook al bij een vrije trap.
Stuiterde op de voet van de keeper het doel in... 8)7
Wel was het natuurlijk Zlatan die de freekick nam.

Trouwens voor de mensen die ook graag VI lezen,
In combi met FiFa 16 en 7 maanden abbonement voor 79,99.
https://www.vi.nl/abonnem...mulier.htm?formid=6020208

[ Voor 11% gewijzigd door Purehz op 08-09-2015 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Laatst online: 10-09 08:22
Wat mij al wel opviel, en dat is in deze video niet anders, is dat spelers helemaal bevriezen na een bepaalde actie. Nu is dat in dit geval de keeper, ik heb het zelf bij een verdediger (die een tackle inzette maar miste) en een aanvaller (waarvan de bal afgepakt werd) gezien. Hopen dat dit enkel en alleen een foutje in de demo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Laatst online: 11-09 22:11
Weet er iemand wanneer we gaan kunnen beginnen met Ultimate Team? Dan heb ik het over het op voorhand handelen via de site e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
youri_69 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 17:35:
Weet er iemand wanneer we gaan kunnen beginnen met Ultimate Team? Dan heb ik het over het op voorhand handelen via de site e.d.
http://www.fifagamenews.com/fifa-16-calendar/

Hier kan je alles vinden :P

[ Voor 20% gewijzigd door Jortsteen2000 op 08-09-2015 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-09 17:35
PC demo komt pas 20:00 CET

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner_Youri
  • Laatst online: 11-09 22:11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Al 8 jaar FIFA spelen? Ze doen ieder jaar hetzelfde hoor, zelfde data, tijdstippen, prijzen (ongeveer) en de mooiste: game engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 12:37
20min left guys be ready :D !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
e1ndbaas schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 18:36:
Al 8 jaar FIFA spelen? Ze doen ieder jaar hetzelfde hoor, zelfde data, tijdstippen, prijzen (ongeveer) en de mooiste: game engine.
Al meer dan 8 jaar! Ik heb alleen nooit op de demo release tijd zitten wachten ofzo, meestal was ik gwn paar dagen later maar heb nu wel zin om ff te spelen! :P

@ptholemy thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Heb pas 10 minuten gespeeld maar heb al een irritatiepuntje ontdekt. Dat als je speler de bal krijgt hij uit zichzelf beslist om een extra beweging of actie met de bal te doen. Dat ziet er ten eerste al heel houterig uit en heeft ook al een paar keer tot bal verlies geleden omdat de speler uit zichzelf de bal vooruit tikte om te versnellen. FUT draft lijkt me wel een leuke toevoeging.

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ik ben nu fifa 16 demo aan het downloaden op de XboxOne.
Ik heb zojuist ook even PES gespeeld, maar man wat lopen die ver achter op fifa.
Sorry als ik nu PES fans beledig, maar ik begrijp nu ook waarom fifa jaar in en jaar uit dezelfde game kunnen maken.
PES komt gewoon niet in de buurt van Fifa.
1. Sfeer is slecht.
2. Grafisch blokkerig :S lijkt wel een xbox360 game (ja herhalingen en van dichtbij is het te doen/mooi)
3. Besturing is voor mij niet logisch op de xboxOne. hoekschop naar links is trappen naar rechts :S
verder denk ik dat konami niets mag gebruiken van EA qua besturing. Alles is andersom.
4. Spelers vallen steeds random :S
5. animaties zijn niet vloeiend (vooral slidingen)

Nee fifa blijft nog jaren hetzelfde, totdat er een nieuwe ontwikkelaar komt met een voetbal game.
Ik dacht eerst dat het alleen aan licentie brak, maar ook qua gameplay.

nu maar wachten op de Fifa 16 demo en kijken wat ze opgelost hebben van Fifa 15 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom. C
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:54
PC demo van Fifa 16 is inmiddels te vinden in de Origin Store.

9800X3D | X870e Nova | Corsair Dominator 32GB 6000mhz | TUF RTX 3080TI | Corsair 6500X | MSI MP341CQPX OLED | Simagic Evo Pro | ClubSport Pedals V3 | Megane Renault Sport RS 250

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Tom. C schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:28:
link ? niks te zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arwintju
  • Laatst online: 10-09 09:49
Tom. C schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:28:
Inderdaad, ben m nu aan het downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Hier ook nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jortsteen2000
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 04-04-2023
Hier ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Laatst online: 21:31
Je moet naar de productpagina van Fifa 16 gaan op origin en dan staat ergens dat je de fifa 16 demo kunt proberen.

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goosche
  • Laatst online: 02-09 20:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Laatst online: 22:05
birdie25 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 19:39:
Je moet naar de productpagina van Fifa 16 gaan op origin en dan staat ergens dat je de fifa 16 demo kunt proberen.
dit werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Wat ik overigens ook wel een subtiele verandering vind, maar die best veel aan de beleving doet, is dat de spelers nu ook daadwerkelijk naar de bal kijken. Je ziet spelers soms omkijken, of omhoog kijken als de bal uit de lucht komt. Sowieso zien de animaties er een stuk beter uit dan vorig jaar.

Heb tot nu toe eigenlijk alleen een rare penalty tegen gekregen, die werd veroorzaakt omdat de aanvaller tegen de verdediger opliep à la FIFA15.

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ptholemy
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 15:06

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Hoe veranderen we de keyboard settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Acradavos
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 08:15

Acradavos

Poetsfanaat

Kcetin1994 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:00:
Hoe veranderen we de keyboard settings?
FIFA fatsoenlijk spelen met je toetsenbord kan al jaren niet meer. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
Acradavos schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 20:08:
[...]

FIFA fatsoenlijk spelen met je toetsenbord kan al jaren niet meer. :P
Dat weet ik ook wel maar de laatse jaren kon je het veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 16:57
Net een potje of 10 gespeeld, en bugs zullen er nog wel genoeg komen, maar zeker wat zaken die mij positief verrassen in de gameplay:

- Hands, eindelijk zit er daadwerkelijk hands in waar ook iets mee gedaan is. Vorig jaar aangezet in de instellingen, en nooit ook maar 1 vrije trap mee of tegen gehad voor hands, waarbij de bal op zeker met de hand gespeeld werd. Nu al 3x een vrije trap gehad vanwege hands (voor & tegen). Weet niet of het ook in online komt, maar goede toevoeging.
- Schieten, passen etc.. Ik heb het nog niet helemaal onder de knie, maar heb al wel in de gaten dat daar de grootste verandering in zit. Het lichaam van de speler, en positie van de bal zijn meegenomen in de richting en snelheid die de bal uiteindelijk zal hebben. Paar keer een schot gemaakt die in 15 er zeker in zat, of hard op doel ging. Nu komt er een zwak onnauwkeurig schot, of wanneer de positie correct was een hard schot, maar niet altijd een doelpunt. Ook veel passes die net achter de speler kwamen, doordat ik hem diep liet lopen, maar te vroeg de kaats door wilde spelen.
- Fysiek. Geen dribbel van eigen helft meer, en rennend langs iedereen. Snelheid is nog steeds belangrijk, maar een speler gaat wat moeilijker los van zijn tegenstander.

Verder lijkt de engine zeker wat beter opgezet met natuurlijke zaken (geen onnatuurlijke ballen meer), maar ben heel benieuwd hoe lang het duurt voordat we de eerste exploits gevonden hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Heb gemerkt dat een geplaatst schot weer wat makkelijker is geworden. In 15 als je dat probeerde vlogen ze 9 van de 10 keer over. En in 10 of 11 weet niet meer :p vlogen ze er 9 van de 10 keer in hehe. Die balans lijkt nu dus beter te zijn. Heb wel heel veel moeite nog met verdedigen. Op semi-prof :o

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:10
What the fuck, ik kan de FIFA 16 demo niet activeren...

Edit: Op het moment dat ik screenshot wilde maken startte ie opeens wel op.

[ Voor 41% gewijzigd door Terranova op 08-09-2015 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-09 20:42
Gevonden fifa 16 demo op origin, amai nogal verstopt!
Gaat snel vooruit met download :) 5min totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
haha al die positieve casual gamer reacties hier, fifa veteraan to the bone hier... Sinds 08 ontbreekt ie al, en dit deel is niet anders ik vind het echt te kansloos. Well played EA... Well played:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BVCoU6D.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door dannbla op 08-09-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ben verrast door de gameplay van de vrouwen, spelt eigenlijk nog best aardig. Goed, ze lijken niet echt op de echte personen (zeker wambach valt zwaar tegen). Keeper is wederom te zwak, veel te laat duiken, simpele ballen niet vastpakken en tot 2x toe een kopbal gewonnen van een springende keeper.

Verder voelt het wel wat sneller, menu's, cutscenes, allemaal wat vloeiender. Wel grappig als je in replay gezichtanimaties gaat zitten bekijken, zit best wat detail in.

Kaarten zijn weer met nieuwe animaties, matig op z'n best, irritatie binnen 2 weken. Wel leuk zijn de ingame details nu, klappen voor een nette poging of dankje voor goede pass. AI lijkt ook een stuk beter te passen ipv die vage solo runs lang de zijlijn.

Maar gameplay zelf twijfel ik nog, maar we gaan het zien als de game uit is en eerste pro clubs zijn gespeeld.

Verder maar 3-4 potjes gedaan, elke 2-3 minuten controller die er mee stopt, beetje moe van geworden.

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 08-09-2015 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Het spel speelt prima voor een demo, ik heb alleen nog wel wat issues met het switchen van spelers. Gaat niet echt lekker lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dan0r
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2022
Terranova schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:03:
Het spel speelt prima voor een demo, ik heb alleen nog wel wat issues met het switchen van spelers. Gaat niet echt lekker lijkt me.
Nu zit ik niet in het spel, maar ik meen me te herinneren dat als automatisch wisselen van speler bij controller-instellingen staat op "automatisch" , het switchen vervelender is dan bij "switchen bij hoge ballen" .

Misschien heb je er wat aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
Chill, de demo werkt nu ook prima op mn laptop. Vorig jaar kreeg ik Fifa 15 nauwelijks aan de praat, vanwege de relatief hoge systeemeisen. Zijn ongeveer hetzelfde nu bij Fifa 16, maar het gaat nu wel gewoon soepeltjes, zij het op iets mindere kwaliteit. Kan ook aan Windows 10 liggen trouwens. Superblij mee in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Dan0r schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 21:06:
[...]

Nu zit ik niet in het spel, maar ik meen me te herinneren dat als automatisch wisselen van speler bij controller-instellingen staat op "automatisch" , het switchen vervelender is dan bij "switchen bij hoge ballen" .

Misschien heb je er wat aan.
Nee stond automatisch op hoge ballen, toch werkte het niet super.

Trouwens bij draft Ronaldo, Neymar en Zlatan.

Werkt dat zo ook maar bij de echte FUT :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
hmm net even FIFA 16 op de PC gespeeld maar ik twijfel nog heel erg of ik hem daarop wel ga kopen. De resolutie 3440x1440 wordt niet goed ondersteund.. Aspect Ratio 21:9 bestaat niet in FIFA 16 (in 15 ook al niet) waardoor je van die grote zwarte balken in je scherm hebt... Lekker next-gen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Speelt lekker op de Xbox One.. net ook even de PC versie geprobeerd en die speelt net zo lekker. Wel lame dat de cutscenes maar 30FPS zijn terwijl de game zelf 60FPS is.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
Rivanov schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:14:
Speelt lekker op de Xbox One.. net ook even de PC versie geprobeerd en die speelt net zo lekker. Wel lame dat de cutscenes maar 30FPS zijn terwijl de game zelf 60FPS is.
FPS unlocken en adaptive vsync aanzetten = menu + replays + cutscenes 60fps. (Console is altijd 30)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:40
Adaptive vsync in Nvidia Inspector? Heb nu Locked 60FPS ingesteld via de FIFA instellingen op de PC.

Console versie is gameplay toch 60FPS?

/edit: Ingesteld en inderdaad, alles nu 60FPS. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 08-09-2015 22:24 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
Net even met de vrouwen gespeeld, wel apart dat die ook zulke hoge ratings hebben. Met alle respect maar die zou ik max een 75 rating geven omdat ze simpelweg niet zo tactisch, snel en sterk als mannen zijn.

Die Alex Morgan van USA ziet er in real life trouwens ook niet verkeerd uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Vlassie1980 schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:29:
Net even met de vrouwen gespeeld, wel apart dat die ook zulke hoge ratings hebben. Met alle respect maar die zou ik max een 75 rating geven omdat ze simpelweg niet zo tactisch, snel en sterk als mannen zijn.

Die Alex Morgan van USA ziet er in real life trouwens ook niet verkeerd uit :P
Het is ook relatieve rating voor de dames onderling en niet tov de mannen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Doet het tot nu toe prima (alles high/1080p), PC specs.:
- Intel i5-2400 (Geen overclock)
- Club 3D Radeon R9 270 royalQueen
- 8GB RAM
- Samsung 850 EVO SSD

Zal morgen wat meer op de game ingaan, maar opzicht wel een aantal verbeter punten, maar er zitten nog een aantal 'pff' momenten in. EA kan er niet veel aan doen (of toch wel?), maar ik blijf bij dit bedrijf altijd met de gedachte 'zoveel geld verdienen zitten'. Zo vind ik de gameplay op Legendary nog steeds te makkelijk, waardoor misschien gamers makkelijker overstappen op FUT voor meer/nieuwe uitdaging. Maar maybe that's just me. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelte,89
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18-08 16:30

Jelte,89

Woodworking

Tegen de PC is sowieso peanuts... ik heb net 2 potjes FUT gespeeld en al 12x gescoord, dat gaat me straks niet meer lukken...

Edit, eerder stuurde ik me teamgenoten naar voren met R1, (PC met xbox controller) nu doet ie wat anders,

[ Voor 30% gewijzigd door Jelte,89 op 08-09-2015 23:29 ]

Revive the guild!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FIFA 16 is gewoon Fifa 15 met wat sliders die anders ingesteld staan waardoor het net wat anders voelt. Ongelofelijk eigenlijk dat de graphics sinds FIFA 14 exact hetzelfde is. Sinds jaren begin ik serieus PES 2016 te overwegen. EA vindt haar melkoe die iedereen maar blind koopt zo wel best.
Pagina: 1 ... 7 ... 22 Laatste