Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11:22
DanielFeyenoord schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:09:
[...]

Opzich kon ik in de eerste maanden zo'n beetje alles kopen wat ik wilde, als ik er de coins voor had. Echter, nu met die maximale transferwaarden die er nu zijn is er bijvoorbeeld geen enkele Aguero, Hazard of Yaya Toure op de markt te koop... Dus dat is wel jammer, weet niet of dat soort spelers (de non inform versies) wel op consoles te koop zijn...?

[...]

Bij PC werkt dat niet zo makkelijk. Mijn commentaar is alleen Engels of Nederlands. Engels heb ik ondertussen ook wel een beetje gehad. Als ik bijv. Spaans commentaar wil, moet ik hele spel opnieuw downloaden en installeren en ook met de taal van Origin prutsen om dat voor elkaar te krijgen volgens mij. En opnieuw downloaden en installeren met mijn dramatische internetsnelheid is me de moeite ook niet waard.
Ik ben gestopt vlak voordat er ingrijpende veranderingen werden doorgevoert in FUT. Hoe zat het met spelers die net onder de top zaten? Spelers als Mirallas, Matic, Mangala, Lukaku etc. Zijn die ook allemaal niet meer te koop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 13:02
LOL...ik kijk eigenlijk altijd alleen bij mijn actieve topics, dus ik zag m niet staan. Dom dom dom :)

Thanks iig

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-09-2023
jaihel schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 13:21:
[...]

Ik ben gestopt vlak voordat er ingrijpende veranderingen werden doorgevoert in FUT. Hoe zat het met spelers die net onder de top zaten? Spelers als Mirallas, Matic, Mangala, Lukaku etc. Zijn die ook allemaal niet meer te koop?
Die kun je allemaal voor een bodemprijsje krijgen nu. Een gewone non-inform Rooney bijvoorbeeld is ook nog voldoende in aanbod en heb je voor 13K buyout-price in je team zitten :).

Mijn teams die ik nu gebruik, zonder ooit fifa points gekocht te hebben, met hooguit ongeveer 10 premium gold packs uit de store met coins betaald, en met inmiddels 332 wedstrijden gespeeld in Fifa 15. :
Juventus (gemaakt nadat ik een MOTM Morata kreeg uit een pakje): http://www.futhead.com/15/squads/32101427/
Premier League team: http://www.futhead.com/15/squads/4235430/

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Commentaar in Fifa 15 PC is toch redelijk eenvoudig aan te passen kom ik nu achter! Zie hier de oplossing: http://answers.ea.com/t5/...ary-language/td-p/3721063
Ik heb het getest en het werkt prima, ik heb nu Spaans commentaar extra er in gedownload.

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-11-2024
DanielFeyenoord schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 15:24:
Commentaar in Fifa 15 PC is toch redelijk eenvoudig aan te passen kom ik nu achter! Zie hier de oplossing: http://answers.ea.com/t5/...ary-language/td-p/3721063
Ik heb het getest en het werkt prima, ik heb nu Spaans commentaar extra er in gedownload.
GOOOOOAAAAAL GOAL GOAL GOAL!!! >:)

PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16:57
EvEs0r schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:57:
[...]

Ik heb hem inderdaad ook wel eens op Spaans staan voor de afwisseling. Zit wel veel meer beleving in! :D
Spaans commentaar is leuk inderdaad, maar in eigenlijk net zo slecht als Evert & Youri, de meeste kunnen het alleen niet verstaan. Hoe vaak daar niet onzin verkondigd wordt, of alles maar hetzelfde herhaalt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
JPM85 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:16:
[...]

Spaans commentaar is leuk inderdaad, maar in eigenlijk net zo slecht als Evert & Youri, de meeste kunnen het alleen niet verstaan. Hoe vaak daar niet onzin verkondigd wordt, of alles maar hetzelfde herhaalt wordt.
Kan het redelijk volgen, maar de beleving is echt wel beter.
En alles gaat op den duur vervelen als je het 1000x hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Je kan toch gewoon het volume van het commentaar omlaag zetten, heb die zo laag staan dat je die nog net kan horen maar niet zo nadrukkelijk aanwezig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
gstoffers schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 18:38:
Je kan toch gewoon het volume van het commentaar omlaag zetten, heb die zo laag staan dat je die nog net kan horen maar niet zo nadrukkelijk aanwezig is.
Ja je kan ook enkel volume regelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gstoffers
  • Registratie: Januari 2008
  • Nu online
Ricloo86 schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 19:53:
[...]

Ja je kan ook enkel volume regelen
Dat bedoel ik ook, alleen het volume voor commentaar lager zetten, rest hoog laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DanielFeyenoord
Het allerliefste zie ik volledig nieuw NL commentaar in de vorm van Sierd de Vos. Ik hoop dat EA ooit nog die Evert en Youri gaat vervangen..

Jiayu S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
DanielFeyenoord schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:17:
Het allerliefste zie ik volledig nieuw NL commentaar in de vorm van Sierd de Vos. Ik hoop dat EA ooit nog die Evert en Youri gaat vervangen..
Sierd vindt je leuk of totaal niet.
Daar zullen ze zich niet aan wagen.

Persoonlijk vind ik hem een clown die zichzelf veel te grappig vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
HollowGamer schreef op zondag 23 augustus 2015 @ 01:39:
[...]

1. Zelfde als de (nextgen-)console versies. Alleen ben ik eerlijk wel altijd wat voorzichtig of dit in de toekomst zo blijft.

2. Lijkt me hetzelfde. Speel hier ook gewoon met een Xbox One controller op de PC, en kan prima meekomen op de consoles. ;)

3. Er zijn veel mods beschikbaar en ook online is er genoeg. Helaas zijn er wel meer 'cheaters' online bij FUT, die nog weleens de game afsluiten als jij met 4-0 voorstaat.

4. Een erg dure game PC, eigenlijk te veel voor FIFA 15/16. Misschien is het goed ook even advies te vragen aan mede Tweakers (zie Desktop Aankoopadvies).
Zijn de cheaters alleen bij fut? Niet bij 1v1 season mode? Fut speel ik gelukkig niet zo veel. Ik speel voornamelijk profclubs en 1v1 season mode. Dus ik zou graag willen weten of deze twee modes goed actief en speelbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supermach
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:09
En wie is Daryl? 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricloo86
Ai Ai Ai, je lijkt op Supremech |:( srry!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17:13
Zoals velen van ons al dachten; FIFA 16 demo vanaf 8 september te downloaden

Op de Gamescom dezelfde setting gespeeld, dus vraag me of het ook dezelfde build zal zijn.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Ricloo86 schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 11:27:
[...]

Sierd vindt je leuk of totaal niet.
Daar zullen ze zich niet aan wagen.

Persoonlijk vind ik hem een clown die zichzelf veel te grappig vindt.
Haha true, maar ik denk dat het gros hem wel beter vindt dan Youri en Evert! Voeg hem desnoods toe als tweede commentaar. Bij het Engelse commentaar hebben ze ook twee commentaarkoppels :)

Nee, ik ben géén Belg!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Ik heb hier al enkele goede commentaren gelezen. Als ze enkel en alleen de commentaar van dit forum zouden lezen, zou fifa in iets heel moois kunnen veranderen. Ik probeer me altijd voor te bereiden op negatieve kenmerken zodat de positieve er tijdens het spelen extra uitspringen. Beter 2 maand commentaar op de nieuwe fifa en dan een jaar tevreden tot de volgende release ;)

- online season 450+ games DIV1-2
- FUT 650+ games DIV 1-3

learning every day.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00
MyUtd4Life schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 19:58:
Zoals velen van ons al dachten; FIFA 16 demo vanaf 8 september te downloaden

Op de Gamescom dezelfde setting gespeeld, dus vraag me of het ook dezelfde build zal zijn.
Ik ben ook benieuwd of er nog verschil zit tussen die en de Gamescom versie inderdaad. Wil hem graag zowel op de PC als PS4 spelen aangezien ik twijfel om hem op beide platformen aan te schaffen. Heb een nieuwe gamepc en ben van origine toch een PC-gamer..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scavy
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 31-12-2023
CFC-Mathijs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:59:
[...]

Ik ben ook benieuwd of er nog verschil zit tussen die en de Gamescom versie inderdaad. Wil hem graag zowel op de PC als PS4 spelen aangezien ik twijfel om hem op beide platformen aan te schaffen. Heb een nieuwe gamepc en ben van origine toch een PC-gamer..
Hoor ik daar een open sollicitatie voor de PC Tweakers FC Pro-club? ;)

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Oeh is die club er? Mijn normale teamgenoten zijn over naar de xbone :( En dat terwijl we meervoudig div 1 kampioenen waren :(

• Scavy
@HamburgerHenk

We willen weer onder de naam van Tweakers gaan spelen met een fun en een wat meer prestatie gerichte club.
Hoe en wat moet nog even doorgesproken worden. Maar aangezien fifa 2016 met een maand uitkomt zal het niet meer lang duren voor hier meer over bekend wordt :)

Als je wil kan je nu al try-outs spelen met onze pro-club, als je interesse hebt graag mij of Arwintju even een berichtje sturen.

[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 27-08-2015 15:00 ]

• Mathijs14
Scavy schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 14:34:
[...]

Hoor ik daar een open sollicitatie voor de PC Tweakers FC Pro-club? ;)
Ik denk het wel ja. Moet ik daarvoor ook try-outs doen? ;)

• Ricloo86
CFC-Mathijs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:07:
[...]

Verrader ;)

Oh oh oh dat wordt wat, dan heb je een keyboard en muis om te slopen >:)

• Scavy
[...]

Maar natuurlijk en je wordt natuurlijk extra streng beoordeeld want we verwachten wel net ff dat beetje meer van jou hé :P

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

[...]

Daar gaat onze keeper ;w

PSN: LinQ-NL

• Mathijs14
Ricloo86 schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:20:
[...]

Verrader ;)

Oh oh oh dat wordt wat, dan heb je een keyboard en muis om te slopen >:)
Haha, ik koop het uiteraard ook nog op de PS4 hoor :)

Het slopen zal toch beperkt blijven tot controllers, fifa op het toetsenbord spelen is zo 2000 ;)

• Scavy
CFC-Mathijs schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 15:21:
[...]

Haha, ik koop het uiteraard ook nog op de PS4 hoor :)

Het slopen zal toch beperkt blijven tot controllers, fifa op het toetsenbord spelen is zo 2000 ;)
Mensen die met kb/m spelen zijn per definitie afgewezen :+

• Mathijs14
Zie het als een trainingsstage ;)

Anyway, laten we het weer FIFA-16 ontopic houden. Dit wordt wel erg veel Proclubs geleuter :P

• Ricloo86
Ik ga keepen vriend!! :F _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
Wil gaan pre-orderen. Oh, special edition en super special edition zijn er ook. Even kijken wat er zo special aan is.

Fijn...extra panini plaatjes :(

[ Voor 4% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-08-2015 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaap schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:37:
Wil gaan pre-orderen. Oh, special edition en super special edition zijn er ook. Even kijken wat er zo special aan is.

Fijn...extra panini plaatjes :(
Yep, die ga ik als voornamelijk fut speler toch ff halen :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Mijn punt: 2 special editions dit jaar, en niets, maar dan ook niets voor mensen die geen fut spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPM85
  • Laatst online: 16:57
Kaap schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:34:
Mijn punt: 2 special editions dit jaar, en niets, maar dan ook niets voor mensen die geen fut spelen.
Wat zou je dan willen zien als niet FUT speler?
Is weinig te verzamelen buiten FUT in FIFA..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Bossie schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 17:58:
[...]

Yep, die ga ik als voornamelijk fut speler toch ff halen :)
Haha, ik had de afgelopen twee jaar ook de ultimate edition, maar je haalt echt helemaal niets uit die pakketjes meestal. Is mij het geld in ieder geval niet meer waard :9

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
JPM85 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:00:
[...]
Wat zou je dan willen zien als niet FUT speler?
Is weinig te verzamelen buiten FUT in FIFA..
Doe dan bijvoorbeeld erin dat je als je career speelt een paar buitengewone talenten gescout krijgt. Of een financiële injectie. Of voor spelerscareer dat je een statsboost krijgt.

Zo zijn er best wel wat dingen te verzinnen. Nu komt het enkel maar over alsof EA alleen FUT belangrijk vind, en de rest slechts bijzaak is.
EvEs0r schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:02:
[...]

Haha, ik had de afgelopen twee jaar ook de ultimate edition, maar je haalt echt helemaal niets uit die pakketjes meestal. Is mij het geld in ieder geval niet meer waard :9
Ik gooide die codes die je bij je pre-order krijgt ook altijd gelijk weg :P

[ Voor 25% gewijzigd door JeroenNietDoen op 28-08-2015 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Morgen de game pre-orderen.
Ga hem digitaal bestellen bij xbox store.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Kaap schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:15:
[...]
Nu komt het enkel maar over alsof EA alleen FUT belangrijk vind, en de rest slechts bijzaak is.
[...]
Dit is ook de realiteit helaas.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat ze de scheids moeten fixen en het probleem van FUT dat als je een eerlijk bijelkaar gespeeld barclays team van 84 algemene beoordeling hebt dat als je een tegenstander gaat zoeken het vaak een of andere gozer is die veel geld heeft geinvesteerd en een full if team heeft. Dit verziekt vaak finales van een toernooi waarvoor je hard gestreden hebt en dat je dan in de finale weerloos bent. Ik ben wel blij met het fixen van de verdediging want ik erger me bij fifa 15 erg aan de spelers die een voorhoedehebben
Met doumbia en ibarbo etc. Die gwn voor geen drol kunnen voetballen en blind op de steekBal spelen en spelers als mangala en kompany kunnen hun niet bijhouden en san verlies je onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13-09 20:18
Ben benieuwd of het een keer lukt om de game al voor de release te bemachtigen, alleen met fifa 11 had ik hem al twee dagen voor de release ( Bart Smit ) daarna nooit meer gelukt helaas om de game eerder te bemachtigen bij een winkel.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
MitchelFC schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:13:
Ben benieuwd of het een keer lukt om de game al voor de release te bemachtigen, alleen met fifa 11 had ik hem al twee dagen voor de release ( Bart Smit ) daarna nooit meer gelukt helaas om de game eerder te bemachtigen bij een winkel.
Eerst nog de demo. Die komt pas over iets meer dan een week.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Jelle_v, ik ben het met je eens (en dit wordt ook aangepakt in FIFA 16), maar de manier waarop je je post samenstelt vind ik eerlijk gezegd bedroevend. Kan je alsjeblieft meer moeite steken om je post in correct Nederlands te formuleren?

Voor de geïnteresseerden: Waarschijnlijk worden er nog twee nieuwe Legends, Landon Donovan & Alexi Lalas, toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Kaap schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 19:15:
[...]

Doe dan bijvoorbeeld erin dat je als je career speelt een paar buitengewone talenten gescout krijgt. Of een financiële injectie. Of voor spelerscareer dat je een statsboost krijgt.

Zo zijn er best wel wat dingen te verzinnen. Nu komt het enkel maar over alsof EA alleen FUT belangrijk vind, en de rest slechts bijzaak is.
Ssshhhtt.... Dalijk leest EA dat je daar voor wilt betalen. Bij FIFA 15 kreeg ik als terugkerende Career Mode speler de mogelijkheid om voor elke carriere die ik begin 60% meer transferbudget én een 5-sterren scout te krijgen voor het eerste seizoen. De add-ons die jij dus graag in een duurdere Special-Edition wilt zien zitten grotendeels al in het spel. Dus ik ben eigenlijk wel blij dat ik meer plezier aan FIFA kan beleven zonder extra bij te moeten leggen, gelukkig.

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MitchelFC schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 22:13:
Als je de game nu gewoon koopt via de Xbox store (of ergens anders voor digitale versie) dan kan je de game al spelen wanneer deze uit komt in Amerika.

Enige wat je dan hoeft te doen is je console op regio Amerika te zetten en je kunt de game downloaden en installeren. Wanneer dit dan klaar is zet je je console weer terug op Europa / Nederland en je hebt de game voordat deze hier officieel uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 19:40:
Ik vind dat ze de scheids moeten fixen en het probleem van FUT dat als je een eerlijk bijelkaar gespeeld barclays team van 84 algemene beoordeling hebt dat als je een tegenstander gaat zoeken het vaak een of andere gozer is die veel geld heeft geinvesteerd en een full if team heeft. Dit verziekt vaak finales van een toernooi waarvoor je hard gestreden hebt en dat je dan in de finale weerloos bent. Ik ben wel blij met het fixen van de verdediging want ik erger me bij fifa 15 erg aan de spelers die een voorhoedehebben
Met doumbia en ibarbo etc. Die gwn voor geen drol kunnen voetballen en blind op de steekBal spelen en spelers als mangala en kompany kunnen hun niet bijhouden en san verlies je onterecht.
Het bekende pace whoring :+ dus, heb mezelf ook regelmatig zoek laten spelen door BBVA varianten terwijl ikzelf als casual verschijnlijk het afgelopen jaar niet eens voldoende heb gespeeld om Bale te halen.

Het is ook erg frustrerend als Neymar steeds vanaf 30 meter hem boven in de hoek draaid of dat tackles tijdens een skillmoves vrijwel altijd een overtreding + kaart zijn :X

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Zojuist de standaard editie gekocht via Xbox.
Andere edities zijn niet voor mij geschikt, want ik zal hoogstwaarschijnlijk geen FUT spelen en dus hoef ik deze extra kaartjes niet.

Deze maand dus Mario maker en Fifa 16 en volgende maand ga ik Forza 6 aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 09-07 20:58
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er binnenkort nog een video uitkwam over de Carriere modus. Iemand hier nog iets van gehoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Viavia28 schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:06:
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er binnenkort nog een video uitkwam over de Carriere modus. Iemand hier nog iets van gehoord?
Dacht ik inderdaad ook, maar alleen wat screens. :(
Ach.. het zal allemaal wel weer hetzelfde zijn, maar met hopelijk een aantal bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
In deze video (1:57) wordt dat ook gezegd. Benieuwd wanneer de video daadwerkelijk komt. Ik verwacht eigenlijk niet dat daarin nog nieuwe aankondigingen zitten, ten opzichte wat we op de Gamescom over de carrière modus gehoord hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Wat ik bloed irritant vind is de manier waarop je jeugdspelers groeien wanneer ze nog in de youth academy zitten. Aan het einde van het seizoen krijgen ze altijd een hele opkikker, maar vaak komt het voor dat ze vlak daarvoor weg willen. Dan word je gedwongen een speler te selecteren die een rating heeft van 48 ofzo, terwijl, als hij een maand had kunnen wachten, hij een rating van rond de 70 zou hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
MyUtd4Life schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:18:
In deze video (1:57) wordt dat ook gezegd. Benieuwd wanneer de video daadwerkelijk komt. Ik verwacht eigenlijk niet dat daarin nog nieuwe aankondigingen zitten, ten opzichte wat we op de Gamescom over de carrière modus gehoord hebben.
Helaas is FUT het enige waar ze zich echt druk om maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ilhanko
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Heb het hier nog niet voorbij zien komen, maar de eerste ratings zijn bekend: Top 50 nr. 41-50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig speel ik eigenlijk alleen maar FUT (en af en toe Clubs) dus ik ben wel weer tevreden deze FIFA :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:23:
Gelukkig speel ik eigenlijk alleen maar FUT (en af en toe Clubs) dus ik ben wel weer tevreden deze FIFA :)
Het is ook logisch, grootste doelgroep en dus de cashcow.
Vind alleen jammer dat er nu totaal geen aandacht aan andere facetten geschonken wordt, een balans mag daar wel in worden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FUT is veranderd (toevoeging Draft), Career waren volgens mij ook toevoegingen.
Enkel niet met Pro Clubs, wat eigenlijk ook helemaal niet nodig is aangezien het prima werkt dit jaar.
Ik vermoed dat hier volgend jaar wat FUT elementen in worden gestopt.

Ieder jaar een nieuwe game neerzetten is gewoon lastig. Je kunt niet alle spelmodi aanpassen en uitbreiden, de gameplay aanpassen, bugs eruit halen, spelers aanpassen, etc, etc.

Hoeft ook niet. Ik heb liever dat de dingen die ze veranderen ook in 1x goed zijn i.p.v. allemaal nieuwigheidjes die maar voor de helft werken omdat het niet goed is uitgedacht of niet goed is getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricloo86
Verwijderd schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:55:
FUT is veranderd (toevoeging Draft), Career waren volgens mij ook toevoegingen.
Enkel niet met Pro Clubs, wat eigenlijk ook helemaal niet nodig is aangezien het prima werkt dit jaar.
Ik vermoed dat hier volgend jaar wat FUT elementen in worden gestopt.

Ieder jaar een nieuwe game neerzetten is gewoon lastig. Je kunt niet alle spelmodi aanpassen en uitbreiden, de gameplay aanpassen, bugs eruit halen, spelers aanpassen, etc, etc.

Hoeft ook niet. Ik heb liever dat de dingen die ze veranderen ook in 1x goed zijn i.p.v. allemaal nieuwigheidjes die maar voor de helft werken omdat het niet goed is uitgedacht of niet goed is getest.
Gezien de grote van de leverende maatschappij en wat de opbrengsten zijn vind ik dat je dit wel mag verwachten.

Daarbij speel ik voornamelijk pro clubs en zijn er een hoop dingen te verbeteren in mijn ogen.
En je kan het door opties aantrekkelijker maken, dan is het aan de gebruiker of hij dit wilt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Hebben wij dezelfde fifa15 gespeeld? :?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
SinergyX schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 16:27:
[...]

Hebben wij dezelfde fifa15 gespeeld? :?
Dat vroeg ik me inderdaad ook af! Zijn genoeg punten die in ProClubs beter of anders kunnen. Dat ze niet eens de moeite hebben genomen om wat verdiensten aan te passen is best droevig! Maargoed, ik val in de herhaling :9

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Nog geen nieuws over fiwc?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Eh? Heb je het spel als eens goed gespeeld? De bugs zitten er bij elke release in, erger nog, ze worden bij elke release slechter (zoals de CM die toch echt buggy blijft: crashende/corrupte game).

Testen wordt er niet echt gedaan, zo zaten er bijvoorbeeld in FIFA 13(?) veel commentaar bugs: spelernamen die bijvoorbeeld verkeerd werden uitgesproken (lees gekoppeld) of zoals vorig jaar, totaal geen commentaar (tenzij je het spel in Engels installeerde).

Nee, FIFA blijft een buggy game. Maar bij gebrek aan beter blijven we toch maar FIFA fan. PES is nog steeds geen goed alternatief voorlopig, verwacht pas bij de 2017 dat PES op hetzelfde niveau kan zitten als FIFA. Zeker op het gebied van licenties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb echt geen klachten over clubs. Ik speel zelf al sinds FIFA12 clubs, in FIFA13 zelfs nog met een paar vrienden in de top5 van de wereld meegedraaid (oude punten systeem) en vind dat het de beste clubs is sinds FIFA12. Het is stabiel, zoeken naar tegenstanders werkt, filters werken, geen vertraging in de gameplay.

Tuurlijk zijn er genoeg zaken die je kunt veranderen, ben ik met je eens, maar ik ben van mening dat het prima speelbaar is.
Vorig jaar zeurde de community om aanpassingen met Career mode, die komen er nu.
Ik verwacht dus met FIFA17 aanpassingen in Clubs.

Ik praat over mijn ervaring op de Xbox360 en Xbox One.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2015 11:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
EvEs0r schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 22:49:
Maargoed, ik val in de herhaling :9
Maakt niet uit, doet EA ook elk jaar :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 02 september 2015 @ 11:59:
[...]

Maakt niet uit, doet EA ook elk jaar :P
toch verbaasd dat zoveel mensen dan toch de nieuwe versie kopen >:)
Als die dan negatief zijn, blijf dan lekker 15 of fifa 11 spelen ofzo :P Net als die proclubs gasten, blijf gewoon bij fifa15, problem solved :)

Ik heb wel zin in Fifa16, lekker weer gaan knallen :)

[ Voor 8% gewijzigd door Bean77 op 02-09-2015 13:33 ]

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Bean77 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:32:
[...]

Als die dan negatief zijn, blijf dan lekker 15 of fifa 11 spelen ofzo :P Net als die proclubs gasten, blijf gewoon bij fifa15, problem solved :)

Omdat je wel mee moet gaan met de 'makke schappen', of je zit online met ~100 mensen (fifa14).

Er is in 1 community league al voorgesteld om Fifa15 te blijven en zij gaan mogelijk een dubbele divisie draaien voor 15 en 16.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
Bean77 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 13:32:
[...]

Ik vind het persoonlijk jammer dat Proclubs niet geinnoveerd is, dus ik voel me aangesproken door jouw 'proclubs gasten'. Ik wil echter wel de nieuwste teams, shirtjes, etc. Daarnaast verandert de gameplay eigenlijk wel elk jaar; alleen dat is voor mij al een reden om gewoon FIFA16 te kopen. Bij FIFA15 is dan gewoon geen optie; dan zou je dat eigenlijk met je hele club moeten besluiten en dat gaat gewoon niet gebeuren (en zou ik ook niet willen).

Daarnaast ben ik na een jaar de standaard bugs van die FIFA ook wel zat. Meestal valt het op dat bij een nieuwe FIFA die bugs weg zijn en er andere voor in de plaats komen, waar je weer even de tijd voor hebt voordat je je er echt aan gaat ergeren :9

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maussert
  • Laatst online: 20:49
Zag de careermode video net voorbijkomen op de Facebook pagina van EA. Voor de liefhebbers:

[ Voor 7% gewijzigd door maussert op 02-09-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
maussert schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:11:
Zag de careermode video net voorbijkomen op de Facebook pagina van EA. Voor de liefhebbers:

[video]
Thankyou _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert
Word er alleen nog niet heel veel wijzer van. Weet nog niet wat ik moet vinden van al die extra trainings mogelijkheden en wat de invloed is van het wel of niet doen van die trainingen. Wil gewoon af en toe een potje FIFA doen in careermode zonder al teveel gezeur. Als ik wil managen koop ik wel FM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Wel fijn dat je spelers kan contracteren die transfervrij zijn, buiten het transferseizoen. Ik heb altijd een kleine selectie in career mode en dan zit je soms in de problemen bij veel blessures.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
maussert schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:19:
Word er alleen nog niet heel veel wijzer van. Weet nog niet wat ik moet vinden van al die extra trainings mogelijkheden en wat de invloed is van het wel of niet doen van die trainingen. Wil gewoon af en toe een potje FIFA doen in careermode zonder al teveel gezeur. Als ik wil managen koop ik wel FM.
Denk dat de spelers beter worden als je ze traint en misschien daardoor ook sneller achteruit gaan.
Al-met-al toch een leuke toevoeging, dat echt pas bij een trainer.

Bij manager heb je nog veel meer, o.a. meer financiële-zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hotymoty
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12:22
Als ze nou is een keer de manier van spelen veranderen van de AI, het is allemaal zo scripted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:22
Weet iemand of je spelers op de transfermarkt weer op ratings kunt ordenen? Ik heb het nu over de career mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viavia28
Ongelooflijk. Je kan zoveel leuke dingen toevoegen aan de carriere mode om het een stuk leuker te maken en toch lijkt het elk jaar precies hetzelfde en komen ze met van die dingen waar niemand op zit te wachten...
Enige leuke is die trainingen, maar ik voorspel nu al dat dat vol met bugs gaat zitten en allemaal negatieve gevolgen gaat hebben (spelers groeien alleen als je ze traint etc.)

Begrijp ik het trouwens goed dat je die trainingen ook echt moet gaan uitvoeren? Kan je ze ook simuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Viavia28 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:10:
Ongelooflijk. Je kan zoveel leuke dingen toevoegen aan de carriere mode om het een stuk leuker te maken en toch lijkt het elk jaar precies hetzelfde en komen ze met van die dingen waar niemand op zit te wachten...
Enige leuke is die trainingen, maar ik voorspel nu al dat dat vol met bugs gaat zitten en allemaal negatieve gevolgen gaat hebben (spelers groeien alleen als je ze traint etc.)

Begrijp ik het trouwens goed dat je die trainingen ook echt moet gaan uitvoeren? Kan je ze ook simuleren?
Nou, ik zit eindelijk op die vernieuwingen te wachten die nu komen. :)
Het enige wat ik nog mis, is bijvoorbeeld het 'verbieden' dat uitgeleende spelers tegen de uitgeleende club kunnen spelen.

En ja.. die bugs krijg je inderdaad cadeau. :9

• Viavia28
HollowGamer schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:20:
[...]

Nou, ik zit eindelijk op die vernieuwingen te wachten die nu komen. :)
Het enige wat ik nog mis, is bijvoorbeeld het 'verbieden' dat uitgeleende spelers tegen de uitgeleende club kunnen spelen.

En ja.. die bugs krijg je inderdaad cadeau. :9
- Als ik een speler wil uitlenen kan ik vaak geen club vinden. In het echt staan de clubs in de rij, zeker voor toptalenten.
- Als ik een transferaanbieding krijg moet ik vrij snel beslissen. Is in het echt ook heel anders.
- Als ik een wedstrijd simuleer wil ik wissels kunnen instellen
- Die praatjes voor de wedstrijden hebben geen diepte en nauwelijks invloed. Ook daar kan je veel meer mee doen. (bijv. dat je vragen krijgt over een speler die ontevreden is)
- Spelers die de club willen verlaten omdat ze heimwee hebben en vervolgens tekenen in een exotisch oord..
- Directe concurrenten die hun grootste talenten veel te makkelijk afstaan
- Ik zou ook willen dat er meer met budget kan worden gedaan. (denk aan: stadion uitbreiden, sponsordeals, trainingfaciliteiten)

Misschien zeggen mensen dan van waarom ga je geen FM spelen? Omdat ik ook gewoon het spelletje wil spelen. Maar ik zoek wat meer diepgang :)

• maussert
Viavia28 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:36:
[...]
- Als ik een speler wil uitlenen kan ik vaak geen club vinden. In het echt staan de clubs in de rij, zeker voor toptalenten.
Dit is inderdaad wel irritant. Ik probeer altijd veel jong talent te scouten. Maar om ervaring op te doen moeten ze toch ergens aan spelen toekomen. Komt bij dat áls je ze al kunt verhuren, ze vaak bij clubs komen waar ze ook op de bank zitten.

• EvEs0r
Viavia28 schreef op woensdag 02 september 2015 @ 22:10:

In het filmpje zie je dat je de trainingen ook kunt simuleren; er is een button ' Simulate all' en een button op een specifieke training (1 van de 5) te simuleren ;)

Nee, ik ben géén Belg!

• Viavia28
EvEs0r schreef op donderdag 03 september 2015 @ 08:54:
[...]

In het filmpje zie je dat je de trainingen ook kunt simuleren; er is een button ' Simulate all' en een button op een specifieke training (1 van de 5) te simuleren ;)
Ah top! Had ik niet opgemerkt :D

• maussert
Alleen jammer dat het dan weer beperkt is tot 5 spelers per keer trainen en dat je dan ook nog uit 30 mogelijke trainingen moet kiezen. Heb zo'n gevoel dat er dan zoveel tijd in gaat zitten. Het was mijnsinziens makkelijker geweest om spelers gewoon in groepen op te kunnen delen:

aanvallers bij elkaar -> laten trainen op bijv. afmaken, sprintsnelheid e.d.
middenvelders bij elkaar -> laten trainen op bijv. passing, uithouding e.d.
verdedigers bij elkaar -> laten trainen op bijv. tackling, fysiek e.d.

Maargoed, we zullen zien.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Viavia28 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 07:36:
[...]

- Als ik een transferaanbieding krijg moet ik vrij snel beslissen. Is in het echt ook heel anders.
- Als ik een wedstrijd simuleer wil ik wissels kunnen instellen
- Die praatjes voor de wedstrijden hebben geen diepte en nauwelijks invloed. Ook daar kan je veel meer mee doen. (bijv. dat je vragen krijgt over een speler die ontevreden is)
- Spelers die de club willen verlaten omdat ze heimwee hebben en vervolgens tekenen in een exotisch oord..
- Directe concurrenten die hun grootste talenten veel te makkelijk afstaan
- Ik zou ook willen dat er meer met budget kan worden gedaan. (denk aan: stadion uitbreiden, sponsordeals, trainingfaciliteiten)

Misschien zeggen mensen dan van waarom ga je geen FM spelen? Omdat ik ook gewoon het spelletje wil spelen. Maar ik zoek wat meer diepgang :)
- Uitlenen van spelers is inderdaad soms moeilijk, Echter hou ik van voetbal en net van transfers. Ik skip dit ook meestal. (Blij dat je in Fifa 15 de eerste transferperiode uit kan zetten)
- Transfer aanbiedingen blijven maar komen en na 3 dagen of 1 week hebben ze hun aanbieding al weer ingetrokken. Dit is inderdaad niet goed uitgewerkt in fifa 15.
- Nou sterker nog, je hebt vaak berichten dat iemand ontevreden is omdat hij niet in de selectie staat.
zelfs al laat je ze 1 wedstrijd spelen, dan nog zijn ze boos of ze worden opeens Zeer gelukkig na 1 wedstrijd.
- spelers die heimwee hebben naar hun oude club zet ik gelijk in de tribune ;) daar heb je volgend jaar toch niks aan.
- Van persie die bijvoorbeeld van Man. United naar Arsenal gaat ofzo, dat is toch gek :+
Tja zo kom je neymar tegen bij Man.City na de eerste transfer periode.
- Net als in FM, stadion uitbreiden. in de laatste FM die ik heb gespeeld kon je een nieuwe stadion "kopen" en dan speelde je in een grotere stadion en krijg je meer geld per thuiswedstrijd.

Carreer mode mag van mij persoonlijk een optie hebben hoe je het wilt spelen.

1. Low (Alleen maar wedstrijden spelen)
2. Mid (Zoals Fifa nu is)
3. High ( Zoals Fifa nu is + Training + Stadion en sponsordeal)

Los van het feit dat je daarna nog moet kunnen instellen hoe de carreer mode moet werken met GELD.
Ik zet hem zelf altijd op het laagst (+85%) zodat je er geen omkijken naar hebt.

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 16:59

Odieus

Onuitstaanbaar

Pykow schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:43:
[...]
- Nou sterker nog, je hebt vaak berichten dat iemand ontevreden is omdat hij niet in de selectie staat.
zelfs al laat je ze 1 wedstrijd spelen, dan nog zijn ze boos of ze worden opeens Zeer gelukkig na 1 wedstrijd.
Nog erger, wanneer je een speler koopt kun je aangeven welke rol voor hem is weggelegd in het team. Als je dan aangeeft dat hij voor in de breedte is gehaald en dus sporadisch mag meedoen met het 1e team raken ze na een tijdje nog ontevreden dat ze niet in de basis staan.

Ik haal soms jonge talentvolle spelers voor een seizoen later (omdat bijvoorbeeld hun contract afloopt bij hun huidige club), die laat ik dan af en toe meedoen zodat andere spelers rust krijgen of basisspelers geblesseerd zijn. Maar in de praktijk zitten zij lang op de bank, vandaar dat ik dan ook aangeef dat ik ze als toekomstige basisspeler haal. Heb het idee dat de rol die je selecteert er voor de sier in zit en dus niks doet.

PSN: LinQ-NL

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Odieus schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:05:
[...]

Nog erger, wanneer je een speler koopt kun je aangeven welke rol voor hem is weggelegd in het team. Als je dan aangeeft dat hij voor in de breedte is gehaald en dus sporadisch mag meedoen met het 1e team raken ze na een tijdje nog ontevreden dat ze niet in de basis staan.

Ik haal soms jonge talentvolle spelers voor een seizoen later (omdat bijvoorbeeld hun contract afloopt bij hun huidige club), die laat ik dan af en toe meedoen zodat andere spelers rust krijgen of basisspelers geblesseerd zijn. Maar in de praktijk zitten zij lang op de bank, vandaar dat ik dan ook aangeef dat ik ze als toekomstige basisspeler haal. Heb het idee dat de rol die je selecteert er voor de sier in zit en dus niks doet.
Ow er stond een speler met een vraag prijs van 1 miljoen en ik bood 1,1 miljoen en toen kwam hij niet over. Ik doe een bod van 1 euro meer en de deal was rond.

Maar zoals gezegd, geef ik niks om transfer.
Of ik met Newcastle nu met Cissé in de spits sta of Armstrong. scoren lukt altijd wel ;)

En verdedigen is gewoon gescript.
Ik speelde tegen Man.city in de competitie en het was een simpele pot (won met 3 -0)
Vervolgens spelen we in een league (3 wedstrijden later) en toen had ik 3 hele kansen en zei 10 of meer kansen.
ik was alleen maar aan het verdedigen en als ik een speler koos, besloot hij om eerst de andere kant op te draaien. uiteindelijk gewoon 0 - 0 gebleven.

Man.City speelde snel, iedere steekpaas werdt onderschept en mijn spelers vielen maar steeds om (Ze waren alleemaal 100 fit, want daarvoor speelde ik een wedstrijd met het 2e B elftal)

Hopelijk zal dit in Fifa 16 veel minder zijn.
Leuke spanning, maar ik wil niet dat de PC opeens 10x beter gaat spelen. Het leek wel Wereldklass niveau terwijl ik eigenlijk altijd op Semi-pro speel. Vooral omdat dit soort wedstrijden er tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthewk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-04 12:39

matthewk

Ubernoob

Ik vind het supergrappig hoe fifa telkens weer features uit hun game laat om die dan enkele jaren later weer in te voeren, zoals player training. Ok, het is nu veel beter uitgewerkt, maar het slaat nergens op dat ze het hebben verwijderd in the first place.

Hopelijk verdwijnt FUT in fifa 17, of mengt de kansspel comissie zich met deze verdoken gok modus die kinderen verslaafd maakt en totaal geen waarde van geld aanleert.

Consultant - Autogek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

matthewk schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 09:51:
Ik vind het supergrappig hoe fifa telkens weer features uit hun game laat om die dan enkele jaren later weer in te voeren, zoals player training. Ok, het is nu veel beter uitgewerkt, maar het slaat nergens op dat ze het hebben verwijderd in the first place.

Hopelijk verdwijnt FUT in fifa 17, of mengt de kansspel comissie zich met deze verdoken gok modus die kinderen verslaafd maakt en totaal geen waarde van geld aanleert.
Tja veel ontwikkelaars doen dit.
Ze verwijderen content en paar jaar later kondigen ze het aan als een nieuwe feature.

Begrijpelijk dat EA geld wil verdienen met FUT. Ze doen niets anders dan Dota2, TF2, CS:GO, BF4.

Probleem is dat ze nog steeds 60 euro vragen om hun game, terwijl ze ook veel verdienen aan FUT.

CS:GO is maar 15 euro en TF2 zelfs gratis en toch verdienen ze heel veel geld aan deze games door kratjes te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online

Gaat niet gebeuren, als ik nadenk over hoe ze 'ons vroeger gek maakte' met bel en win spelletjes op FoxKids, etc. Ook al verdiende ze al genoeg 'televisie-inkomsten', dat extra geld is toch weer mooi meegenomen. ;)

Same met FUT en alle andere in-game aankopen.. kids moeten eerst toestemming vragen aan een ouder. Als dit niet is gebeurd, wordt de koop ongedaan gemaakt.
Alleen weet ik niet zeker of dit geld voor alle landen om ons heen (of dat die wet nog steeds bestaat). :|

Vond het ook nergens opslaan dat die contracten zo kort waren. Had je eindelijk je spelers bij elkaar.. :X
Moet wel zeggen dat ik zelfs met een slecht team nog kon winnen, omdat er veel spelen met een toetsenbord + muis. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 13:33

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

Wat vinden jullie van de player ratings? Zouden ze die vergelijken met echte statistieken? Sommige ratings zien er te hoog / te laag uit!

learning every day.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
SoulsOnFire schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:36:
Wat vinden jullie van de player ratings? Zouden ze die vergelijken met echte statistieken? Sommige ratings zien er te hoog / te laag uit!
Wat bedoel je met 'echte' statistieken?

Player ratings zijn niet objectief te meten en dus in de regel nooit 'goed'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
SoulsOnFire schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:36:
Same with potentie.. zo zouden volgens de FIFA-database nu al (talentvolle) spelers een wereldtopper moeten zijn. We weten allemaal wel beter. ;)

Coquelin (van Arsenal) zou nu ook een hogere rating moeten krijgen, maar dit zal waarschijnlijk (nog) niet zijn gebeurd.

Wat wel opvallend is: bij FUT kloppen de ratings meestal wel (worden steeds bijgewerkt), terwijl in game dit meestal niet klopt. Ze gebruiken nog steeds twee verschillende databases/worden (vrijwel) niet met elkaar gesync.

Maar discussie is ook een beetje zinloos.. we weten het pas een beetje over 4 dagen(!) als de demo uitkomt (en de servers niet plat gaan :P). ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 03 september 2015 @ 11:43:
[...]

Carreer mode mag van mij persoonlijk een optie hebben hoe je het wilt spelen.

1. Low (Alleen maar wedstrijden spelen)
2. Mid (Zoals Fifa nu is)
3. High ( Zoals Fifa nu is + Training + Stadion en sponsordeal)

Los van het feit dat je daarna nog moet kunnen instellen hoe de carreer mode moet werken met GELD.
Ik zet hem zelf altijd op het laagst (+85%) zodat je er geen omkijken naar hebt.
Presets zouden niet moeten bestaan, moet je dan elke keer weer opnieuw beginnen als je iets meer wilt doen? Beter is gewoon aan/uit systeem. ;)
Nu zou je verwachten dat ze toch meer functies naar CM zouden brengen nu FIFA Manager niet (echt) meer bestaat. :S

De reden dat ik (ook) de CM zo leuk vind, is dat het allemaal vrij eenvoudig is van opzet, af-en-toe game spelen of een sim., wat scouten, etc.
Ik lees inderdaad een requests voor functies die er nu niet meer inzitten, maar veel extra's sloegen echt nergens op. Je kon het stadion dacht ik uitbreiden, maar je zag het bijvoorbeeld niet terug in de game. Er waren ook gezichten die aangaven hoe de squad was (happy, fitness, etc.), maar ook dit was niet echt realistisch.

Ze zouden juist iets meer 'verassing' in de game moeten stoppen, lange blessures (ook tijdens het spelen), opeens een aanbieding, etc. Dat gescripte moet er echt uit.. Spaanse speler met heimwee, gaat vervolgens van Engeland naar Engeland. :X

Edit: excuses voor de dubbele post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
En de tien beste spelers van FIFA 16 (Ultimate Team) zijn inmiddels bekend. Ik kan me goed vinden in de lijst en denk dat Messi op basis van vorig seizoen ook een betere rating dan Ronaldo heeft verdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
MyUtd4Life schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:31:
En de tien beste spelers van FIFA 16 (Ultimate Team) zijn inmiddels bekend. Ik kan me goed vinden in de lijst en denk dat Messi op basis van vorig seizoen ook een betere rating dan Ronaldo heeft verdiend.
Ik snap alleen nog steeds niet dat sommige spelers geen 5 sterren skills hebben. Zoals Hazard bijvoorbeeld. Die schud al die trucjes normaal gesproken zou uit z'n mouw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

ik ga dit seizoen beginnen met Bayern muchen.
Nieuwe interface in de duitse competitie er is een nieuwe stadion toegevoegd en ik heb nog nooit in de duitse competitie gespeeld.

Met welke team gaan jullie beginnen in CM ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veldkampj
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-04-2022
Fifa 15 lijkt me ook aardig te moeten hebben op het moment.. 9(!) blessures, allemaal opgelopen in de laatste wedstrijden. Afgelopen wedstrijd zelfs 2 gevallen.. Fijn die impact engine of hoe ze het ook noemen maar mag hopen dat ie in 16 verbeterd is. Soms vallen spelers op de vreemdste manieren na contact en liggen er vervolgens 3 maanden uit met weet ik het wat voor blessure :(

Edit:
Pykow schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:30:
Altijd Ajax en van daaruit verder. Of niet, afhankelijk van hoe het bevalt :P
In 13 vrijwel mn gehele carriere bij Ajax gezeten met op een gegeven moment een basis van 85+ met enkel jeugdspelers

[ Voor 32% gewijzigd door veldkampj op 04-09-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

veldkampj schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:43:
Fifa 15 lijkt me ook aardig te moeten hebben op het moment.. 9(!) blessures, allemaal opgelopen in de laatste wedstrijden. Afgelopen wedstrijd zelfs 2 gevallen.. Fijn die impact engine of hoe ze het ook noemen maar mag hopen dat ie in 16 verbeterd is. Soms vallen spelers op de vreemdste manieren na contact en liggen er vervolgens 3 maanden uit met weet ik het wat voor blessure :(
Dat zijn uitdagingen haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maussert

De Graafschap! :) Mooi dat m'n favoriete clubje er weer bijzit. Al vind ik de sfeer van de Nederlandse competitie vele malen minder dan bijvoorbeeld de Engelse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSV-EHV
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-08 17:44
Dat systeem toen was echt waardeloos en totaal niet realistisch, dus ik was blij dat ze die meteen verwijderd hebben. Ik verwacht nu eigenlijk dat de spelers nog wel groeien, maar dat de training bedoeld is om bepaalde spelers op bepaalde gebieden beter te maken, wat veel beter is dan het oude systeem waar je zelf de groei mocht 'besteden'.
ik ga dit seizoen beginnen met Bayern muchen.
Nieuwe interface in de duitse competitie er is een nieuwe stadion toegevoegd en ik heb nog nooit in de duitse competitie gespeeld.

Ik begin met PSV zoals altijd, die dit jaar een heerlijke selectie hebben. Maar daarna lijken Monchengladbach, Portsmouth, Bournemouth en Marseille :)
CFC-Mathijs schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:42:
[...]

Ik snap alleen nog steeds niet dat sommige spelers geen 5 sterren skills hebben. Zoals Hazard bijvoorbeeld. Die schud al die trucjes normaal gesproken zou uit z'n mouw
Waarschijnlijk zouden meeste professionele voetballers wel 5 sterren kunnen hebben, maar dat zou wel de balans uit het spel halen. Ik denk dat de spelers die 5 sterren krijgen geselecteerd worden op hoe vaak ze trucjes tijdens de wedstrijd gebruiken, aangezien dat het moeilijkste is als voetballer (op de training kan de keeper ze ook allemaal volgens mij)

Google Pixel 7 Pro | Xbox Series X | FIFA | FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit jaar is de keuze tussen FIFA 16 en PES 2016 zeer lastig. De demo van PES is zeer goed dit jaar en het ziet er ook nog eens redelijk goed uit qua graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 22:08:
Dit jaar is de keuze tussen FIFA 16 en PES 2016 zeer lastig. De demo van PES is zeer goed dit jaar en het ziet er ook nog eens redelijk goed uit qua graphics.
Als pes meer licenties krijgt. Kunnen ze het winnen van fifa.

Op dit moment heeft pes niets beters te bieden dan fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22-08 16:03

kevinn

PSN; southation

Op facebook is er een groep gestart om te kijken of er een leuke groep samen te krijgen is waar je tegen allerlei mensen FIFA16 kunt spelen. Dit geldt voor alle spelmodi en platforms. Ben je opzoek naar een pro club, een partner voor 2 tegen 2 of heb je gewoon zin in een potje 1 tegen 1? Post een bericht in de groep en zie wie jou volgende tegenstander of partner wordt.

Op termijn is het de bedoeling om toernooien gaan organiseren als hier genoeg animo voor is. Op dit moment word er vooral gezocht naar leden en wij verwachten dat de interesse richting de release groter gaat worden.

https://facebook.com/groups/1615288538722485?ref=bookmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
Lijst met achievements van FIFA 16 is inmiddels ook bekend. Ben erg blij dat hier niet een trophy inzit zoals extra effort in FIFA 15. Ik heb daar zo ontiegelijk lang over gedaan om die te halen, maar uiteindelijk toch in samenwerking met een maat allebei gelukt. In FIFA 14 en FIFA 15 allebei de platinum trophy behaald, en met deze lijst denk ik dat het niet heel lang zou moeten duren of dit ook in FIFA 16 het geval is.

Vanaf vandaag mogen enkele YouTubers, waaronder Kazooie94 en Hjerpseth, beelden vrij gaan geven van de volledige versie van FIFA 16, welke zij ruim een week in Vancouver mogen testen. Ik zal deze video's gaan bijhouden in een artikel en via Twitter. Ben zelf erg benieuwd hoe de gameplay is getweaked naar aanleiding van de feedback die EA ontvangen heeft van de beta en Gamescom.

Pagina: 1 ... 6 ... 22 Laatste