Beste koffieminnende tweakers, ik heb jullie hulp nodig. Mijn vrouw en ik willen op vakantie graag fatsoenlijke koffie. Normaalgesproken nemen we een klein nespresso-apparaatje mee, maar dat vinden we eigenlijk niet goed genoeg. We zijn dus op zoek naar een upgrade. Voorheen namen we wel een onzes Jura E6 volautomaat mee, maar dat gaat niet passen samen met alle bagage en de kinderen. Ik heb nog voorgesteld een van de kinderen thuis te laten, maar na overleg met de vrouw hebben we toch maar besloten een nieuw compact koffieapparaat aan te schaffen
We willen graag een compacte pistonmachine met een losse molen aanschaffen. Nu heb ik voor compacte piston-machine de volgende machine gezien:
product: De’Longhi Dedica Style EC685
Echter zie ik door de bomen het bos niet meer bij de koffiemolens.
Welke (liefst compacte) koffiemolen past goed bij de Delonghi? We drinken graag espresso en koffie.
Qua budget, liefst zo min mogelijk, maar ik vind fatsoenlijke koffie belangrijk, dus zoveel als nodig
De benchmark is onze Jura E6. Als ik iets kan produceren wat in de buurt komt van wat we drinken ben ik helemaal blij
Alvast bedankt voor het meedenken!
We willen graag een compacte pistonmachine met een losse molen aanschaffen. Nu heb ik voor compacte piston-machine de volgende machine gezien:
product: De’Longhi Dedica Style EC685
Echter zie ik door de bomen het bos niet meer bij de koffiemolens.
Welke (liefst compacte) koffiemolen past goed bij de Delonghi? We drinken graag espresso en koffie.
Qua budget, liefst zo min mogelijk, maar ik vind fatsoenlijke koffie belangrijk, dus zoveel als nodig
De benchmark is onze Jura E6. Als ik iets kan produceren wat in de buurt komt van wat we drinken ben ik helemaal blij
Alvast bedankt voor het meedenken!
Steam/Discord: Flimovic