Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Oppo Find X!

Wat een ongelooflijk mooi toestel. Hierdoor wel een lastige keuze. De Nex heeft net wat kleinere bezels en geen curve, maar deze is bijna net zo.

[ Voor 178% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2018 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 11:30:
Oppo Find X!
[video]
Wat een ongelooflijk mooi toestel. Hierdoor wel een lastige keuze. De Nex heeft net wat kleinere bezels en geen curve, maar deze is bijna net zo.
Hmm.. Ik heb liever een vingerafdrukscanner en popup selfiecam boven een face unlock en compleet popup camera deel. Maar de Find X is wss kleiner in omvang en heeft VOOC wat super werkt. Heeft Vivo ook zoiets als dash/fast charge of Vooc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Het systeem lijkt wat minder fragiel dan het popup-cameraatje van de Vivo. al moet ook dit mechanisme maar heel blijven. alle bewegende onderdelen vormen een risico.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:51
Looking good de Find X. Bijzonder dat the verge al een video heeft geplaatst voor de aankondiging. Wacht alleen nog even de prijs af.

Qua pop up camera ziet het er wel een stuk steviger uit dan die van de Nex

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23:01
Grappig het systeem voor een sliding camera had ik eerder dit jaar gezien bij de Doogee Mix 4 gezien, zij het handmatig dan.

Afbeeldingslocatie: https://www.androidpolice.com/wp-content/uploads/2018/04/nexus2cee_doogee-mix-4-prototype-hero.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocoball schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 13:25:
Grappig het systeem voor een sliding camera had ik eerder dit jaar gezien bij de Doogee Mix 4 gezien, zij het handmatig dan.

[afbeelding]
Deze Doogee gaat er nooit komen. Is gewoon een stomme dummy welke niet eens werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:31
Ook niet echt hetzelfde, bij de Doogee schuift heel de achterkant en voorkant over elkaar, bij de Find X schuift enkel het bovenste stukje er van tussenuit. Ik vind het wel iets hebben, maar een mooie case er omheen is niet direct een optie dus je toestel blijft kwetsbaar. Benieuwd hoe duurzaam dat systeem is als hij een paar keer op de bovenhoek valt.

Geen vingerafdrukscanner is ook een no-go voor mij, geen enkele face unlock kan dit vervangen. Ze hadden gewoon een eenvoudige vingerafdrukscanner op de achterkant moeten plaatsen, gemiste kans imo.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Ik hoop dat de nex straks in prijs daalt, want ik heb liever de nex.

Toch vind ik het qua design een mooiere telefoon dan de nex. Maja, geen fingerprint is ook voor mij een no go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38
Oppo Find X!
[video]
Ik ben hem al even in de gaten aan het houden, maar dit vind ik echt wel heel gaaf hoor.
Ben benieuwd naar de prijs en beleid rondom custom roms enz.

Edit:
banananas schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:43:
Ik hoop dat de nex straks in prijs daalt, want ik heb liever de nex.

Toch vind ik het qua design een mooiere telefoon dan de nex. Maja, geen fingerprint is ook voor mij een no go.
Was dit al definitief? Dat het geen in-screen FPS wordt?

[ Voor 27% gewijzigd door yannickie111 op 19-06-2018 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
yannickie111 schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 14:47:
[...]

Ik ben hem al even in de gaten aan het houden, maar dit vind ik echt wel heel gaaf hoor.
Ben benieuwd naar de prijs en beleid rondom custom roms enz.

Edit:
[...]

Was dit al definitief? Dat het geen in-screen FPS wordt?
Letterlijk alle lekken en officiële fotos van oppo zelf spreken niet van een fp.

Waar bedrijven meestal speculaties het leven in roepen met een vongerafdruk-image in de renders, is dat bij de oppo nog niet geweest.

vivo deed het bij de x21 en de nex, xiaomi deed het bij de renders van de mi 8, ook lenovo deed het (maar dat werd een lenovootje).. Maar oppo heeft nooit zo een hint gegeven. Dus aangezien de front camera en sensors zo uitgebreid en goed zijn, zullen ze net als apple de fp skippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:38
banananas schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 15:21:
[...]

Letterlijk alle lekken en officiële fotos van oppo zelf spreken niet van een fp.

Waar bedrijven meestal speculaties het leven in roepen met een vongerafdruk-image in de renders, is dat bij de oppo nog niet geweest.

vivo deed het bij de x21 en de nex, xiaomi deed het bij de renders van de mi 8, ook lenovo deed het (maar dat werd een lenovootje).. Maar oppo heeft nooit zo een hint gegeven. Dus aangezien de front camera en sensors zo uitgebreid en goed zijn, zullen ze net als apple de fp skippen.
Dat zou (ook) voor mij een struikelblok zijn. Elke keer dat ding uitschuiven bij onlocken... Mwa...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Oppo Find X!
[video]
Krom scherm? :w
Geen FPS? :w
Elke keer frontcamera nodig? :w

Nee, geen vergelijk met de Nex.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Largamelion
Nou voor mij toch geen Honor meer. Ondanks de goede prijs/kwaliteit loopt de software veel te veel achter. M'n Honor 7 kreeg het eerste jaar 4 updates waarvan 1 nieuwe Android versie en daarna nog amper 2, heb 'm nu 2,5 jaar. Ik mis' n hele hoop nieuwe functies van Android 7 en 8 en ondanks dat Honor nog feature updates beloofde, bleek dat ook een leugen te zijn.

Misschien doen ze het beter met de nieuwe toestellen, maar bij mij hebben ze afgedaan. Als je niet om updates geeft zijn het zeker goeie toestellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

€999 euro voor de Oppo x. Haha, dag nu 150% zeker de Vivo Nex.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:51
Haha wauw. Hiermee slaan ze dus volledig de plank mis willen ze voeten aan de grond krijgen. 999, en het publiek gaat nog klappen ook.. 8)7

Ga toch maar de video van The Verge terugkijken ik weet haast zeker dat degene zij dat de prijs lager zou zijn dan de high-end samsung phones etc. EDIT: Ik wist het op 3:20

Toch maar kijken naar de Nex dan

[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 19-06-2018 21:47 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Unbox Therapy heeft 'm nu ook uitgebreid in beeld:

YouTube: This Smartphone Changes Everything...

Toch wel indrukwekkend stukje hardware imo maar het ontbreken van de vingerafdrukscanner achteraan blijft jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:17
Leuk ding die Find X, maar hoe gaan we dat doen met hoesjes? Die Vivo Nex kan nog een cutout hebben maar deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft wel een belachelijk mooi ding om te zien. En het voordeel van Android toestellen is dat de prijzen vrij snel dalen. Dus met een beetje geluk zou je het wel voor €200 euro goedkoper moeten vinden.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 20-06-2018 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:51

13art

Moderator Mobile
Card Nox schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 23:06:
Leuk ding die Find X, maar hoe gaan we dat doen met hoesjes? Die Vivo Nex kan nog een cutout hebben maar deze...
Dat wordt een hoesje dat loopt tot het punt waar de camera omhoog komt (die gebogen lijn dus). Of, zoals ik zelf de laatste tijd doe, een skin. Maar ja lang niet iedereen is zo zuinig op zijn/haar telefoon dat ze zonder hoesje kunnen ivm vallen (m'n vrouw bijvoorbeeld 7(8)7)

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Van The Verge:

The Oppo Find X, the first smartphone from the Chinese electronics company to be sold in Europe and North America, will cost £999 (about $1,150 at current USD conversation rates).

Vergeet die 999€ dus maar, zal eerder 1150€ worden. Of als je geld teveel hebt kan je ook voor de Lamborghini editie gaan :*).

[ Voor 20% gewijzigd door Largamelion op 20-06-2018 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:24

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Voor de Oppo Find X heb ik een topic aangemaakt, dus vanaf nu kunnen we verder in [Oppo Find X] Ervaringen & Discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
Largamelion schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 16:55:
Nou voor mij toch geen Honor meer. Ondanks de goede prijs/kwaliteit loopt de software veel te veel achter. M'n Honor 7 kreeg het eerste jaar 4 updates waarvan 1 nieuwe Android versie en daarna nog amper 2, heb 'm nu 2,5 jaar. Ik mis' n hele hoop nieuwe functies van Android 7 en 8 en ondanks dat Honor nog feature updates beloofde, bleek dat ook een leugen te zijn.

Misschien doen ze het beter met de nieuwe toestellen, maar bij mij hebben ze afgedaan. Als je niet om updates geeft zijn het zeker goeie toestellen.
Ach, ik heb een HTC U11 en zij geven minder updates. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Kenzi schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 05:58:
[...]

Waarom? Oppo heeft zich nog nooit neergezet als "premium" merk. En hun huidige prijsbeleid is dik onder dat van Samsung.
Mwah, vind het wel meevallen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22:46
zetje01 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:43:
[...]

Oef!
Ik heb (een paar maanden nu al) een Cubot X18 Plus voor 105 euro en die heeft nog nooit gezeurd of vastgelopen of herstart. Okay, het is geen racemonster, maar hij gaat wel 3-4 dagen mee op een volle batterij.
Die 3-4 dagen haal ik er niet mee :o

Bevalt trouwens wel heerlijk, inmiddels ook gewend aan de grootte :+ Sinds de laatste update heb ik trouwens geen 'Galerij' meer, jij zeker ook niet?

Dat we überhaupt een update kregen, was al een beste verbazing.

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:15
vuurtjih schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 10:20:
[...]

Die 3-4 dagen haal ik er niet mee :o

Bevalt trouwens wel heerlijk, inmiddels ook gewend aan de grootte :+ Sinds de laatste update heb ik trouwens geen 'Galerij' meer, jij zeker ook niet?

Dat we überhaupt een update kregen, was al een beste verbazing.
Update? Ik heb geen update gedaan. (nou ja, behalve app-updates dan)
Heb je automatisch een update gehad, of heb je die van de site gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
zetje01 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:32:
[...]

Update? Ik heb geen update gedaan. (nou ja, behalve app-updates dan)
Heb je automatisch een update gehad, of heb je die van de site gedownload?
Ik draai nu 8021CV26 en nog een rits getallen. Via de app : Wireless-update kan je checken of je de nieuwste draait. Tevens kan het via de instellingen, dan kom je ook in die app terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zetje01
vuurtjih schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:41:
[...]

Ik draai nu 8021CV26 en nog een rits getallen. Via de app : Wireless-update kan je checken of je de nieuwste draait. Tevens kan het via de instellingen, dan kom je ook in die app terecht.
Ah, top! Die kan ik inderdaad downloaden. Ga ik effe doen.
Ik vind overigens unlocken en bankzaken doen met de vingerprintscanner wel erg geil :) (excusez le mot).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
zetje01 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 12:49:
[...]

Ah, top! Die kan ik inderdaad downloaden. Ga ik effe doen.
Ik vind overigens unlocken en bankzaken doen met de vingerprintscanner wel erg geil :) (excusez le mot).
Dat werkt prima idd. Af en toe dan werkt de FPS niet meer, dan moet ik hem even herstarten. Verder heb ik eigenlijk geen problemen nog gezien.

Hij is alleen soms een beetje een heethoofd, maar dat trekt meestal vrij snel weer weg als ik hem even niet gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
vuurtjih schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:30:
[...]

Dat werkt prima idd. Af en toe dan werkt de FPS niet meer, dan moet ik hem even herstarten. Verder heb ik eigenlijk geen problemen nog gezien.

Hij is alleen soms een beetje een heethoofd, maar dat trekt meestal vrij snel weer weg als ik hem even niet gebruik.
Dat de FPS niet werkt kan ik me niet herinneren. Hoewel... Een enkele keer moet ik unlocken met m'n PIN-code. Niet aan gedacht dat het aan de FPS was. Ik dacht dat het een soort beveiliging was.
Heethoofd: niet opgevallen, maar ik gebruik 'm voornamelijk voor mail/nieuws/chat/Bank en doe nog geen spelletjes.

Ik heb wel gemerkt dat als de accu onder de 15-20 komt, hij heeeeel snel leeg is, en uit gaat.
Ik heb de accu nog nooit op bv 5 of 9 of 12 procent zien staan; dan is de telefoon namelijk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
zetje01 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:37:
[...]

Dat de FPS niet werkt kan ik me niet herinneren. Hoewel... Een enkele keer moet ik unlocken met m'n PIN-code. Niet aan gedacht dat het aan de FPS was. Ik dacht dat het een soort beveiliging was.
Heethoofd: niet opgevallen, maar ik gebruik 'm voornamelijk voor mail/nieuws/chat/Bank en doe nog geen spelletjes.

Ik heb wel gemerkt dat als de accu onder de 15-20 komt, hij heeeeel snel leeg is, en uit gaat.
Ik heb de accu nog nooit op bv 5 of 9 of 12 procent zien staan; dan is de telefoon namelijk uit.
Bij een reboot moet je ook altijd pin/patroon invoeren. Ga maar eens een spelletje spelen als hij aan de lader hangt :+

Daar heb ik niet veel last van, meestal heb ik aan het eind van de dag nog iets van ~30% over en hang ik hem weer aan de lader. Heb 'm geloof ik 1x op 15% gehad, dan krijg je meteen de behoorlijk lelijke energiebesparing er over. (De boven- en onderrand wordt dan ineens rood :?, dus ik wil die eigenlijk niet gebruiken)

Ben wel benieuwd of we binnenkort de mei security patch gaan krijgen. Denk het niet, de vorige was volgens mij iets van Februari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
En het speculeren over het volgende fullscreen 3.0 model kan weer beginnen.

De nubia z18 is op een foto gespot. Er is geen notch en ook niet zoals eerder werd gesuggereerd alleen een selfie cam notch. Het heeft een mooi plat scherm en komt ool in 2 versies met een sd 845.

Deze zal toch wel scherper geprijsd worden dan de vivo en oppo?

Edit: link
https://www.gizchina.com/...nuine-full-screen-design/

[ Voor 14% gewijzigd door banananas op 20-06-2018 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
vuurtjih schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 13:46:
[...]

Bij een reboot moet je ook altijd pin/patroon invoeren. Ga maar eens een spelletje spelen als hij aan de lader hangt :+

Daar heb ik niet veel last van, meestal heb ik aan het eind van de dag nog iets van ~30% over en hang ik hem weer aan de lader. Heb 'm geloof ik 1x op 15% gehad, dan krijg je meteen de behoorlijk lelijke energiebesparing er over. (De boven- en onderrand wordt dan ineens rood :?, dus ik wil die eigenlijk niet gebruiken)

Ben wel benieuwd of we binnenkort de mei security patch gaan krijgen. Denk het niet, de vorige was volgens mij iets van Februari?
Aan het eind van de dag op 30% ? Bij mij staat hij aan het eind van drie dagen op 30%. je bent dus een grootgebruiker :) Ach, dan haal je de (relatief lage) kosten van het toestel er wel uit.

Op het forum van Cubot staat een ROM: http://forum.cubot.net/viewtopic.php?f=21&t=2279
1.Google Mobile Service (GMS) updated.
2.Android security patch level updated.
3.Add "Cubot Power Master" app, to help reduce un-wanted background process, save your battery life.
(please note you need enable it manually to let it start to work.
Wie weet zit daar de Mei-security patch in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
zetje01 schreef op woensdag 20 juni 2018 @ 19:40:
[...]

Aan het eind van de dag op 30% ? Bij mij staat hij aan het eind van drie dagen op 30%. je bent dus een grootgebruiker :) Ach, dan haal je de (relatief lage) kosten van het toestel er wel uit.

Op het forum van Cubot staat een ROM: http://forum.cubot.net/viewtopic.php?f=21&t=2279

[...]

Wie weet zit daar de Mei-security patch in?
Dan gebruik je hem wel een stuk minder inderdaad :+

Nope, dat is de update die jij vanmiddag hebt binnengehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddonx7
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 18:39
Update,
Ik heb mijn Umidigi A1 pro. Geupdate, onwikkelaars opties aangezet, de opties daar gebenchmarkt met Antutu 7.(nog iets, de huidige van vandaag). Op joehoe-tube een duidelijke lagere score.
Ik heb een score van 45241.
Cpu 21827, Gpu 3140, Ux 16210 en Mem 4064. Ohw het is versie Antutu 7.0.9.
Oreo is de laatste en via “wireless update” functie kwamen er twee updates binnen. Eerste zo’n 70MB tweede 30MB dacht ik. Bij booten bleef ie hangen, sim en sd verwijderd en toen booten ie wel door en werd alles geinstalleerd.
Voor de €85,- nog steeds blij mee.
De tweaks in ontwikkelaar opties, verbeterende de score amper/niet. Maar “rise of Berk”, loop duidelijk beter.
Het beeld slepen is sneller, de dragons vliegen vloeiender maar het blijft een klets-game maar ooit een knaak tegen aangegooit en nu zal ik ook blijven gamen >:)
Grtn.

[ Voor 19% gewijzigd door Armageddonx7 op 22-06-2018 18:35 . Reden: Iets vergeten. ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jonckers1
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 22-09 09:45
Heeft er nog iemand nieuws van de Elephone S8 ?
Updates zijn inderdaad een flop. Ik vraag me af of er ooit een "Oreo" update zal komen :?
Foto's nemen is ook een tegenvaller, maar dat wisten we al ;(
Via 4G data op Internet gaan gaat dikwijls de mist in, geen 4G verbinding, terug herstarten GSM dan wel verbinding, maar je bent wel een tijdje zoet eer hij is herstart :z
Kortom gezegd, hij was (is) niet duur en oogt mooi, maar voor mij geen Elephone en geen Mediatek meer hoor ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nubia Z18
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/eb708cd870119058121fe1a0434ee7066f32e536642a324498e4f0967562ce7c.jpg
Afbeeldingslocatie: https://www.lesmobiles.com/images/news_in/nubia-z18-leak.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2018 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ziet er ook goed uit. Ik heb ooit lopen spelen met een Nubia Z5 oid, iig een van de eerste. Was niet echt kapot van de skin die ze gebruikten. Maar geen idee hoe zich dat ontwikkeld heeft tot nu. De Find X is overpriced, de Nex prima als benchmark maar niet praktisch in gebruik. Dus wie weet waar Nubia mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik weet niet zo goed wat het is, ik had even moeite met google translate.. Maar bij die fotos zat ook nog eentje van de achterkant, met een analoge klok...?

https://m.xatakandroid.co...notch-para-camara-frontal

Op een andere website zie je diezelfde achterkant met klok, en daarnaast ook een afbeelding zonder.. Wat is happeninggggg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 18:08:
[...]

Ik weet niet zo goed wat het is, ik had even moeite met google translate.. Maar bij die fotos zat ook nog eentje van de achterkant, met een analoge klok...?

https://m.xatakandroid.co...notch-para-camara-frontal

Op een andere website zie je diezelfde achterkant met klok, en daarnaast ook een afbeelding zonder.. Wat is happeninggggg?
Hier een wat brakke Google translate vertaling. Ze hebben het daar over een speciale editie met een tweede scherm op de achterkant....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:05:
[...]

Hier een wat brakke Google translate vertaling. Ze hebben het daar over een speciale editie met een tweede scherm op de achterkant....
Maar.. Het is nubia.. Het is geen xiaomi.

Trouwens, de prijzen van nubia zijn ook niet misselijk hoor, dus dit zal ook wel weer tegen de 650 aantrekken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 19:22:
[...]

Maar.. Het is nubia.. Het is geen xiaomi.

Trouwens, de prijzen van nubia zijn ook niet misselijk hoor, dus dit zal ook wel weer tegen de 650 aantrekken denk ik
Wat bedoel je precies met "het is geen xiaomi" dat ontgaat me even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 20:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

Helaas is mijn Leagoo Kicaa Mix vandaag gevallen, en is mijn scherm kapot. Telefoon werkt nog wel, maar weet natuurlijk niet hoe lang nog.

Nou vind ik het design van de Kiicaa Mix erg mooi, en kan ik weinig vergelijkbaars voor een leuk prijsje vinden.

De Umidigi Crystal is ook erg mooi, maar de goedkope versie heeft een quadcore met 2gb/16gb. De duurdere is 4gb/32gb, maar die is gelijk €150+. Zit eraan te denken om gewoon weer een Kiicaa mix terug te kopen, is nu in de aanbieden voor €72.

Zie verder weinig "goedkope" "bezelles" telefoons.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
l3art schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:18:
[...]

Dat ie een Xiaomi wil waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op donderdag 28 juni 2018 @ 20:18:
[...]

Ik bedoelde dat ik zulke features niet had verwacht bij een nubia, met alle respect. Het is niet zo dat het merk zo groot en bekend is als xiaomi.

Ik verbaasde me er gewoon over haha meer niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
banananas schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 08:50:
[...]

Ik bedoelde dat ik zulke features niet had verwacht bij een nubia, met alle respect. Het is niet zo dat het merk zo groot en bekend is als xiaomi.

Ik verbaasde me er gewoon over haha meer niet
Het is een, inmiddels zelfstandige, dochter van ZTE, en dat is groter en bekender dan Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blijkbaar krijgen ze in China ook een 128GB versie dat $750 dollar kost. Waarom krijgen wij enkel de 256GB exemplaar.
Afbeeldingslocatie: http://upload1.techweb.com.cn/s/500/2018/0629/1530259798596.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:06:
Blijkbaar krijgen ze in China ook een 128GB versie dat $750 dollar kost. Waarom krijgen wij enkel de 256GB exemplaar.
[afbeelding]
Voor zover ik weet, is er nog helemaal niet bekend gemaakt welke versies er hier uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Voor zover ik weet, is er nog helemaal niet bekend gemaakt welke versies er hier uitkomen.
Jawel, tijdens de presentatie. En dit is enkel de 256GB versie voor €999. Als er ook andere modellen uit zouden komen hadden ze dat echt wel met een prijsaanduiding aangegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:02:
[...]

Jawel, tijdens de presentatie. En dit is enkel de 256GB versie voor €999. Als er ook andere modellen uit zouden komen hadden ze dat echt wel met een prijsaanduiding aangegeven.
Ze hebben de 256GB versie gepresenteerd. Er is niet aangegeven of er ook andere modellen beschikbaar komen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op vrijdag 29 juni 2018 @ 15:04:
[...]

Ze hebben de 256GB versie gepresenteerd. Er is niet aangegeven of er ook andere modellen beschikbaar komen hier.
Ze hebben de 256gb versie en het Lamborghini model gepresenteerd. Waarom zouden ze iets achterwegen laten terwijl het vrij gebruikelijk is dat je tijdens de presentatie de modellen laat zien die binnen Europa beschikbaar komen. Zo is het ook bekend dat naast Nederland, Frankrijk en Italië de pilot zullen vormen voor Oppo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
https://www.gizchina.com/...a-dual-screen-smartphone/

Grappig concept.. Geen selfie camera, maat een 2e scherm op de achterkant zodatt de achter camera een selfie camera kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:51
banananas schreef op zondag 1 juli 2018 @ 09:23:
https://www.gizchina.com/...a-dual-screen-smartphone/

Grappig concept.. Geen selfie camera, maat een 2e scherm op de achterkant zodatt de achter camera een selfie camera kan zijn.
Inderdaad een leuk concept, de meizu pro 7 oid heeft geloof ik ook zoiets (zij het met een kleiner schermpje achterop), edit: en de yotaphone natuurlijk, al is dat geloof ik een eink scherm en mogelijk niet bruikbaar voor selfies. Lijkt me leuk om te hebben, maar ik denk dat ik het in de praktijk weinig zou gebruiken...

Ik vraag me af hoe je instelt wat je op je tweede scherm kunt zien, is dat iets wat Android en Android apps standaard ondersteunen of werkt het alleen met apps die specifiek voor deze telefoon gemaakt zijn?

[ Voor 6% gewijzigd door electropruts op 01-07-2018 09:33 ]

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik vraag me ook af of de telefoon niet erg dik gaat zijn door 2 schermen..

Ook leuk.. De geruchten voor de mi mix 3 komen op gang. Dit is waarschijnlijk een gefotografeerde mi mix 3..

https://mobilizujeme.cz/c...-se-ukazuje-na-fotografii

Ik hoop het. Prachtig namelijk.

Edit: shit.. Sorry mods, ik had niet gezien dat ik het laatste bericht al had! Kun je dit misschien samen mergen?
Done :)

[ Voor 71% gewijzigd door 13art op 01-07-2018 21:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tacoos
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:02

Tacoos

i am i

Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:47:
[...]

Dat hebben we idd gedaan; een screenshot van wat de phone via zijn instellingen beweert en wat AIDA64 teruggeeft.
FF afwachten wat er gebeurt
En netjes ons geld teruggekregen!
Toestel hoefden we niet in te leveren.
Overigens was dit bij Wish.

Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:49
Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:04:
Mijn vrouw heeft (zonder met mij te overleggen... :P ) een S9 kloon gekocht.
Deze zeker? Filmpje: YouTube: Unboxing The Samsung Galaxy S9 Clone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:33

auto660

1991 240 GL Brick

Ik zoek al een tijdje voor een vervanger voor mijn Samsung Galaxy S6. Deze telefoon heb ik nu 2.5 jaar en het was eigenlijk de bedoeling dat ik hem 3 jaar zou gaan gebruiken zoals ik met mijn iPhone 4S kon doen. Helaas zijn zelfs de dure telefoons daar niet meer voor gemaakt. Ik erger mij namelijk dood aan de versleten knoppen en de meer dan beroerde accu van dit apparaat. Ook de Samsung bloatware begint hem nu sluggish te maken. Wel zonde omdat het van zichzelf niet eens zo'n slechte telefoon is.

Dus ik heb besloten om nu maar toestellen van rond de €200 te kopen welke ik dan elk jaar vervang. Het liefst heb ik een accu welke meerdere dagen meegaat zonder dat hij opgeladen hoeft te worden. Ook moet het toestel NFC hebben om mijn bloedglucosemeter uit te kunnen lezen.

Zelf ben ik op de Doogee BL9000 uitgekomen welke nu voor €170 en een beetje op Banggood staat. Een dikke telefoon vind ik zelf niet erg, ik heb namelijk ook een rugged hoesje om mijn S6 heen. Ik vraag mij alleen af of dat 6"18:9 scherm met de toch wel redelijk grote randen er om heen nog wel redelijk in je broekzak past.

Hebben hier meer mensen ervaring met deze big screen/battery smartphones?

EDIT:
Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor internetten, facebook, email, glucose meten, whatsapp, navigatie en muziek luisteren via bluetooth. Dat zijn toch geen zware taken voor een telefoon meer tegenwoordig?

[ Voor 8% gewijzigd door auto660 op 05-07-2018 13:25 ]

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
auto660 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:10:
Ik zoek al een tijdje voor een vervanger voor mijn Samsung Galaxy S6. Deze telefoon heb ik nu 2.5 jaar en het was eigenlijk de bedoeling dat ik hem 3 jaar zou gaan gebruiken zoals ik met mijn iPhone 4S kon doen. Helaas zijn zelfs de dure telefoons daar niet meer voor gemaakt. Ik erger mij namelijk dood aan de versleten knoppen en de meer dan beroerde accu van dit apparaat. Ook de Samsung bloatware begint hem nu sluggish te maken. Wel zonde omdat het van zichzelf niet eens zo'n slechte telefoon is.

Dus ik heb besloten om nu maar toestellen van rond de €200 te kopen welke ik dan elk jaar vervang. Het liefst heb ik een accu welke meerdere dagen meegaat zonder dat hij opgeladen hoeft te worden. Ook moet het toestel NFC hebben om mijn bloedglucosemeter uit te kunnen lezen.

Zelf ben ik op de Doogee BL9000 uitgekomen welke nu voor €170 en een beetje op Banggood staat. Een dikke telefoon vind ik zelf niet erg, ik heb namelijk ook een rugged hoesje om mijn S6 heen. Ik vraag mij alleen af of dat 6"18:9 scherm met de toch wel redelijk grote randen er om heen nog wel redelijk in je broekzak past.

Hebben hier meer mensen ervaring met deze big screen/battery smartphones?

EDIT:
Ik gebruik mijn telefoon voornamelijk voor internetten, facebook, email, glucose meten, whatsapp, navigatie en muziek luisteren via bluetooth. Dat zijn toch geen zware taken voor een telefoon meer tegenwoordig?
Ik zou Doogee lekker links laten liggen. Dat is behoorlijke troep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

ChinaGeek schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 13:55:
[...]

Ik zou Doogee lekker links laten liggen. Dat is behoorlijke troep.
Ik zag inderdaad dat er erg slechte toestellen tussen zitten. Maar deze leek bij de testen er wel goed uit te komen. Zou ik dan beter alsnog maar voor een doorsnee telefoon gaan zoals een Nokia 6?

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
auto660 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Ik zag inderdaad dat er erg slechte toestellen tussen zitten. Maar deze leek bij de testen er wel goed uit te komen. Zou ik dan beter alsnog maar voor een doorsnee telefoon gaan zoals een Nokia 6?
Kijk eens naar Xiaomi, die zijn echt meer dan prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Inderdaad. Voor budget vooral de Xiaomi Redmi modelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bad-karma
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-06-2024
Dag allemaal,

ik zoek een chinese smartphone voor iemand, de enige eisen zijn ;moet in het Nederlands zijn en het liefst een groot scherm voor onder de 200 euro. Wat zijn de beste mogelijkheden op dit moment?

Groet Niels :)

[ Voor 5% gewijzigd door bad-karma op 05-07-2018 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Wacht een weekje en koop de redmi 6 pro.

Als het goed is word die morgen gelanceerd in china, en dan zou de global rom nog enkele dagen duren.

Prijs is 180 euro ongeveer.
Ik ga deze voor mijn vriendin bestellen namelijk en had al contact met een leverancier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
auto660 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 14:54:
[...]

Zelf ook doogee bezitter geweest (inmiddels alweer een jaar of 3 geleden), had toen de Doogee Dagger (ik schat dat ik er zo'n 130 euro voor heb betaald). Nadelen waren vooral dat wifi vaak weg viel en dat de telefoon eens in de paar dagen spontaan herstartte.Geen idee hoe ze nu zijn, zou opzich best nog weleens een Doogee willen proberen, maar zou er niet meer dan 100 euro oid voor over hebben.

Xiaomi is inderdaad een goed alternatief. Heb zelf nu een LeEco Cool1, prima toestel maar alweer aardig verouderd (nu verkrijgbaar voor 100 euro). Verder staat er in de topicstart nog een lijstje met populaire merken in China (lijstje is wel een paar jaar oud geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

banananas schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:03:

Als het goed is word die morgen gelanceerd in china, en dan zou de global rom nog enkele dagen duren.

Ik ga deze voor mijn vriendin bestellen namelijk en had al contact met een leverancier.
Geintje zeker? Weer terug naar de SD625. Echt een totaal vage phone.
Redmi Note 5, als de grootte je niet tegenstaat.
En anders even snuffelen in de andere merken.
Xiaomi heeft inderdaad voor elk wat wils, maar 6 Pro is een faal.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Wat mij alleen opvalt is dat de meest doorgaande modellen natuurlijk dun moeten zijn. Dan krijg je een accu met tussen de 3000 en 4000mAh en ik zou eigenlijk wel meer capaciteit willen hebben. Dat de telefoon daarvan 10mm dik wordt vind ik niet erg. Ook bij de Xiaomi modellen vind ik niet echt telefoons met grote accu's, tenzij het echt een phablet wordt en zelfs dan heb je nog niet zo'n bijzonder grote accu. Ik zoek eigenlijk een telefoon die een welvaartsbuikje heeft voor zijn grotere accu in plaats van dat het oppervlak van de telefoon groter wordt.

Oukitel (K6) is zeker ook niks? En is er nog een reden om bijvoorbeeld voor een Snapdragon SoC te gaan ipv een Mediatek P20/23/25? (behalve custom roms dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
HMC schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:35:
[...]

Geintje zeker? Weer terug naar de SD625. Echt een totaal vage phone.
Redmi Note 5, als de grootte je niet tegenstaat.
En anders even snuffelen in de andere merken.
Xiaomi heeft inderdaad voor elk wat wils, maar 6 Pro is een faal.
Zoals ik al zei.. Voor mijn vriendin. Je denkt zeker dat zij uberhaupt een idee heeft van wat een sd625 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
banananas schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:03:

IMHO is er geen reden om de Redmi 6 Pro te verkiezen boven de Note 5.
Zie - voorlopige - review van Techtablets: https://techtablets.com/2...iew-hands-on-user-review/

De Note 5 is nauwelijks groter, heeft betere camera (4K support), betere autofocus, niet de problemen qua notificaties vanwege de notch, snellere Soc, B20/800MHz support, Global Edition is al verkrijgbaar en de prijs is gelijk. (de 4/64GB versie kun je voor minder dan die €180 krijgen)
Zelfs als je de Snapdragon 635 vs 636 niet interessant vind, is de rest al genoeg reden om niet de Redmi 6 Pro te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
auto660 schreef op donderdag 5 juli 2018 @ 18:50:
Wat mij alleen opvalt is dat de meest doorgaande modellen natuurlijk dun moeten zijn. Dan krijg je een accu met tussen de 3000 en 4000mAh en ik zou eigenlijk wel meer capaciteit willen hebben. Dat de telefoon daarvan 10mm dik wordt vind ik niet erg. Ook bij de Xiaomi modellen vind ik niet echt telefoons met grote accu's, tenzij het echt een phablet wordt en zelfs dan heb je nog niet zo'n bijzonder grote accu. Ik zoek eigenlijk een telefoon die een welvaartsbuikje heeft voor zijn grotere accu in plaats van dat het oppervlak van de telefoon groter wordt.

Oukitel (K6) is zeker ook niks? En is er nog een reden om bijvoorbeeld voor een Snapdragon SoC te gaan ipv een Mediatek P20/23/25? (behalve custom roms dan)
Die "grote" batterijen zullen het amper langer uithouden dan die van de redmi's. Die zijn namelijk bijzonder goed softwarematig geoptimaliseerd en ze halen indrukwekkende batterijresultaten.
Ik zou me zeker niet blindstaren op het aantal aangegeven mAh, zeker niet bij die Chinese C-merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
@auto660 Is deze deal niet wat voor je?
https://nl.pepper.com/aan...-simyo-1-maand-abbo-71336

pricewatch: Nokia 6 (2018) 3GB ram, 32GB opslag Zwart
Voor €160 of €200 voor de 64GB versie.

Want let wel; de meeste Xiaomi telefoons hebben geen NFC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Die xiaomi note 5 lijkt me de beste telefoon onder de 200 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw de Xiaomi Mi Mix 3 ziet er veel belovend uit.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumbnail/crop.php?src=http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/img_20180706_112247_583.jpg&h=937&w=750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ibothead
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 22:13
Ik heb een xiaomi redmi note 4 pro
En hangt aan een T-Mobile abonnement
Het volgende geval is een beetje vaag hoe ik het uitschakel!
Dat ik Wisselgesprekken krijg.
Soms ben ik net een telefoon centrale en da's erg irritant.

Iemand een idee hoe ik dat uit schakel want ook met Google kom ik er niet uit!

Binnenkort maar eens de redmi note 5 of 6 gaan bestellen voor 3 mensen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 09:42:
Wauw de Xiaomi Mi Mix 3 ziet er veel belovend uit.
[afbeelding]
Ik vraag me alleen af wat het prijskaartje gaat zeggen..

De vivo viel ook nog best tegen vond ik. Nu staat xiaomi bekend om fijne prijzen, maar de mi 8 is ook gewoon vrij prijzig. Ik hoop dat deze in de range van 500 tot 600 komt.. Maar met al die nieuwe technologieën denk ik eerder aan 800. Ik hoop dat er binnenkort ook een prijs lek komt haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:41
banananas schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 10:27:
[...]

Ik vraag me alleen af wat het prijskaartje gaat zeggen..

De vivo viel ook nog best tegen vond ik. Nu staat xiaomi bekend om fijne prijzen, maar de mi 8 is ook gewoon vrij prijzig. Ik hoop dat deze in de range van 500 tot 600 komt.. Maar met al die nieuwe technologieën denk ik eerder aan 800. Ik hoop dat er binnenkort ook een prijs lek komt haha
https://www.gizchina.com/...-mi-mix-3-pricing-leaked/
Zoiets? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Mijn dank is zeer groot! Haha nog zelfs van de website die ik elke dag 4x check.. :D

Edit: oh wauw, het is een nieuw bericht... Dus als ik ergens om vraag is het een uur later een nieuwe lek..? Hmm interessant haha

[ Voor 18% gewijzigd door banananas op 07-07-2018 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Piet91 schreef op vrijdag 6 juli 2018 @ 13:18:
@auto660 Is deze deal niet wat voor je?
https://nl.pepper.com/aan...-simyo-1-maand-abbo-71336

pricewatch: Nokia 6 (2018) 3GB ram, 32GB opslag Zwart
Voor €160 of €200 voor de 64GB versie.

Want let wel; de meeste Xiaomi telefoons hebben geen NFC.
Het viel mij inderdaad ook op dat Xiaomi en veel andere Chinese fabrikanten geen NFC inbouwen in hun midrange segment. Waarschijnlijk zou de Nokia 6 inderdaad de beste keuze zijn geweest. Mijn broer heeft er een gekocht omdat zijn iPhone 6 voor de zoveelste keer (dit maal buiten garantie) kapot is gegaan en is er vooral voor het geld erg te spreken over.

Maar ik wilde toch eens iets exotisch proberen met een grote accu, daar kijk ik nu een tijdje naar en ik kwam uit op de Oukitel K10. Deze heeft een redelijke Mediatek SoC (P23) welke redelijk energie zuinig is. Er zit ook een bijna stock rom op en hij heeft NFC. Dit allemaal met een 11000mAh accu waar je volgens verschillende reviews en tests wel een week mee kan werken voordat je hem weer moet opladen. De camera's en het speaker geluid voor muziek is dan niet zo goed maar dat gebruik ik toch bijna nooit. Volgende week moet dit ideale toestel/deze frustrerende baksteen op de deurmat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Lol, ik hou zo van xiaomi.. Als ze lekken, lekken ze veel en goed altijd haha

https://www.gizchina.com/...x-3-white-variant-leaked/

De witte variant.. Heel mooi, alleen erg benieuwd naar de achterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Hmm om de één of andere reden vind ik die mi mix 3 niet bijzonder mooi. Al snap ik van mezelf nog niet goed waarom...
Het is veel scherm, maar misschien wat te eenvoudig vierkant of misschien net iets teveel bezel vergeleken met de onlangs uitgekomen telefoons (even daar gelaten dat sommige telefoons wel een dikkere kin hebben). Ik weet het nog niet goed waarom deze telefoon op de afbeeldingen me nog niet echt weet te raken, zoals de Vivo en de Oppo dat wel deden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 16:27:
Hmm om de één of andere reden vind ik die mi mix 3 niet bijzonder mooi. Al snap ik van mezelf nog niet goed waarom...
Het is veel scherm, maar misschien wat te eenvoudig vierkant of misschien net iets teveel bezel vergeleken met de onlangs uitgekomen telefoons (even daar gelaten dat sommige telefoons wel een dikkere kin hebben). Ik weet het nog niet goed waarom deze telefoon op de afbeeldingen me nog niet echt weet te raken, zoals de Vivo en de Oppo dat wel deden.
Vivo en oppo waren de eerste.. Misschien daarom? Dat is namelijk voor mij de reden dat ik de vivo met name altijd een schitterend iets zal vinden, ondanks dat ik het verder qua prijs (ook al gaat ie nog dalen hoop ik) en qua software niet aantrekkelijk vind.

Ik vind deze telefoon, ook de witte variant juist wel mooi ogen. Vooral het 'unibody' model wekt heel erg mijn interesse aangezien dit een ceramic phone blijkt te zijn, en de andere variant van glas. Ik ga ervan uit dat die unibody een beetje op de smartisan r1 lijkt, dat is ook een unibody. Daarnaast vind ik de gelekte prijzen erg mooi haha, 540 euro voor de 8gb 128gb versie.. Prima joh!

Edit: wat vinden jullie van de meizu 16 eigenlijk, of is meizu geen goed merk?

https://www.gizchina.com/...wireless-charging-in-tow/

[ Voor 7% gewijzigd door banananas op 07-07-2018 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Niets mis met Meizu. Komen er in reviews vaak goed uit.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat de Meizu E3 beter is dan de Redmi Note 5.
Kost ook wel wat meer, maar gewoon goed spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:26

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

er bestaat dus geen variant van dit topic voor dumbphones maar ik ben deze niet van echt te onderscheiden nokia 8110 4G kloon tegengekomen.

Zoals in de topicwaarschuwing te lezen is, is het prima om over kloontelefoons te praten, maar waar ze te kopen gaan we niet verkondigen hier.

[ Voor 148% gewijzigd door 13art op 07-07-2018 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 17:33:
[...]

Edit: wat vinden jullie van de meizu 16 eigenlijk, of is meizu geen goed merk?

https://www.gizchina.com/...wireless-charging-in-tow/
Kijk die Meizu 16 vind ik dan wel weer een erg mooie telefoon om te zien. Neem nou deze foto:
Afbeeldingslocatie: https://s33.postimg.cc/9ywdt3uxn/Meizu-16-leaked-iamge.jpg

Die ontzettend dunne zijkanten met de rondingen aan de bovenkant. Dat vind ik mooier dan die mi mix 3, ondanks dat de boven en onderkant dikkere bezels hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:48:
[...]

Kijk die Meizu 16 vind ik dan wel weer een erg mooie telefoon om te zien. Neem nou deze foto:
[afbeelding]

Die ontzettend dunne zijkanten met de rondingen aan de bovenkant. Dat vind ik mooier dan die mi mix 3, ondanks dat de boven en onderkant dikkere bezels hebben.
Dus dat is de meizu 15.. Dan blijven ze wel aan hun design vasthouden zeg. Heel mooi design overigens haha

De baas van meizu zei dat de 16 onder de 600 zou kosten.. Nu weet ik niet dollar of euro, maar ik denk dollar, voor het instap model dan neem ik aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 21:58:
[...]

Dus dat is de meizu 15.. Dan blijven ze wel aan hun design vasthouden zeg. Heel mooi design overigens haha

De baas van meizu zei dat de 16 onder de 600 zou kosten.. Nu weet ik niet dollar of euro, maar ik denk dollar, voor het instap model dan neem ik aan
Haha vroeg me al af waarom er meizu 15 stond dacht dat die foto wellicht met de 15 gemaakt zou zijn aangezien toen ik de 15 opzocht die er toch anders uit zag dan deze foto.

Edit:
De 15 ziet er toch echt anders uit volgens Google afbeeldingen dan die afbeelding die ik net postte. Vreemd.

[ Voor 20% gewijzigd door 13art op 07-07-2018 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is de Meizu 16 en wat ik zo mooi aan de Xiaomi vind is dat er eindelijk (op de dure Oppo na) een android smartphone is zonder een grote kin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ja dat vind ik ook mooi.. Zeg maar het idee van de vivo apex (het prototype van de nex)

Zonder kin, erg mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20:26

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Ludwig005 schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:47:
er bestaat dus geen variant van dit topic voor dumbphones maar ik ben deze niet van echt te onderscheiden nokia 8110 4G kloon tegengekomen.
Nokia 8110 vs I kall (ik bel) K36
Zoek de verschillen
http://www.techtoyreviews...2/Nokia-8110-4G-price.jpg
En die nepper
https://rukminim1.flixcar...maf6ufydpgr7aan.jpeg?q=80
Die laaste heeft een prijs van 939 rupees oftewel 11,61€ spotgoedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• electropruts
Kwam nog een (inmiddels twee maanden oud) gerucht tegen over de Meizu Pro 8. Vind het er leuk uitzien, heel subtiel tweede scherm op de achterkant. Kan er alleen niet veel over vinden, dus of er iets waar van is moet nog maar blijken... En natuurlijk of ie er net zo gelikt uitziet in het plaatje, de specs een beetje ok zijn... etc

https://www.meizumatters....th-a-small-second-screen/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21:25
Als ex Mi Max 2 gebruiker begint het nu toch wel weer te kriebelen nu de Mi Max 3 gespot is .

Groot scherm mega accu en hopelijk weer redelijk geprijst :)

3GB/SD636 of 6GB/SD710 ;)

Ziet er weer aantrekkelijk uit :-)

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/ibxsph.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/xc0vv7.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door diquan2001 op 09-07-2018 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
diquan2001 schreef op maandag 9 juli 2018 @ 07:36:
Als ex Mi Max 2 gebruiker begint het nu toch wel weer te kriebelen nu de Mi Max 3 gespot is .

Groot scherm mega accu en hopelijk weer redelijk geprijst :)

3GB/SD636 of 6GB/SD710 ;)

Ziet er weer aantrekkelijk uit :-)

[afbeelding]

[afbeelding]

[video]
Ja ik hou deze ook in de gaten :9 Nadeel is alleen dat ie mijn Mi pad 3 mogelijk overbodig maakt...
Zolang hij maar USB type-c heeft, dat heeft mij tot nu toe weerhouden om een Redmi note 5 te halen. De Mi Max 2 was er niet in een versie met band 20, hopelijk deze keer wel, anders valt ie direct af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Wat een schitterende lek van de mi mix 3 weer.

http://www.fredzone.org/x...x-3-les-prix-en-fuite-887

Is in het frans maar de strekking is duidelijk:

Hele goede prijzen, ook voor de keramische
De glazen telefoon heeft een popup selfie
De keramische een under display selfie cam!!
All screen en in display finherprint

Ik ben echt zo benieuwd naar deze, want de software is natuurlijk veel gebruikersvriendelijker dan die van vivo, en ik wilde heel graag de nex. Maar ben blij dat ik toch besooot te wachten op deze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
HMC schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:02:
Niets mis met Meizu. Komen er in reviews vaak goed uit.
Je zou zelfs kunnen zeggen dat de Meizu E3 beter is dan de Redmi Note 5.
Kost ook wel wat meer, maar gewoon goed spul.
voor 398USD heb je een Mi 8 weer die dan weer tig keer beter is dan de E3.

Zelfs de Mi 8 SE is een stuk beter dan en die is nog eens €100,- goedkoper!

Zitten langen na niet in dezelfde prijs sector. Waar de RMN5 180,- kost met bijna dezelfde specs op de camera misschien na, en de E3 dus bijna het dubbele kost???

[ Voor 6% gewijzigd door theduke1989 op 10-07-2018 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ik verdedig de E3 niet zozeer hoor, en wil hem ook niet als een topper neerzetten.
Wilde slechts aangeven dat Meizu op zichzelf echt geen slecht merk is, waar de vraag om ging, geloof ik. :)

Ik heb zelf net de RMN5 sinds zondag. Prachtig ding. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
banananas schreef op dinsdag 10 juli 2018 @ 10:43:
Wat een schitterende lek van de mi mix 3 weer.

http://www.fredzone.org/x...x-3-les-prix-en-fuite-887

Is in het frans maar de strekking is duidelijk:

Hele goede prijzen, ook voor de keramische
De glazen telefoon heeft een popup selfie
De keramische een under display selfie cam!!
All screen en in display finherprint

Ik ben echt zo benieuwd naar deze, want de software is natuurlijk veel gebruikersvriendelijker dan die van vivo, en ik wilde heel graag de nex. Maar ben blij dat ik toch besooot te wachten op deze.
Speciaal wel zo'n camera onder het display. Benieuwd of het klopt en wat voor effect dit zal hebben op de kwaliteit. Bij de Mi Mix 2 hebben we ook heel wat verkeerde info zien passeren (zoals een front cam in de rechterhoek) dus maar even afwachten. Ik zou persoonlijk sowieso het 2e design kiezen (Vivo Nex systeem) aangezien ik de front cam toch niet veel nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Wacht inderdaad maar met juichend rondjes rennen tot er een officiële presentatie is geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Haha dat snap ik wel hoor, maar de mix serie is de serie waarbij ze nieuwe dingen proberen. Het patent van onder het scherm hebben ze all heel lang.

Ik ga er niet van uit dat het komt, maar ik ben blijer met deze lekken, dan lekken die ik vond bij de oppo find x. Ook al is het speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-09 13:33
Ik heb zelf de redmi note 4 en wil deze voor mijn broer kopen, kan deze enkel nergens meer vidnen in het zwart. Zijn er al alternatieven met een even dikke batterij van een degelijk merk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
rednaz420 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 11:31:
Ik heb zelf de redmi note 4 en wil deze voor mijn broer kopen, kan deze enkel nergens meer vidnen in het zwart. Zijn er al alternatieven met een even dikke batterij van een degelijk merk?
Waarom niet?
https://nl.aliexpress.com...f0da003&priceBeautifyAB=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 23-09 13:33
Omdat een Redmi 4X geen Redmi note 4 is.
Er zijn nog ergens nekele zwarte redmi note 4 te verkrijgen maar aan dure prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Waarom dan niet gewoon meteen voor de Note 5 gaan? Niet zoveel duurder, en betere hardware.

Pagina: 1 ... 69 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html