Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
rednaz420 schreef op donderdag 12 juli 2018 @ 16:50:
[...]

Omdat een Redmi 4X geen Redmi note 4 is.
Er zijn nog ergens nekele zwarte redmi note 4 te verkrijgen maar aan dure prijzen.
Het is een Redmi Note 4x. Een model met een veel betere batterijoptimalisatie dan de 4.
Kortom, win/win als je per se een achterhaald modelletje wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 13:33
ChinaGeek schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 09:05:
[...]

Het is een Redmi Note 4x. Een model met een veel betere batterijoptimalisatie dan de 4.
Kortom, win/win als je per se een achterhaald modelletje wil.
Ik denk toch eerder dat de snapdragon voor de "veel betere" batterijoptimalisatie zorgt. En die is ook voor de note 4 te verkrijgen.
Achterhaald, oke. Een redmi note 5 is een pak duurder voor een een paar kleine verbeteringen. Ik kijk nog even verder.

[ Voor 4% gewijzigd door rednaz420 op 13-07-2018 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
rednaz420 schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:08:
[...]

Ik denk toch eerder dat de snapdragon voor de "veel betere" batterijoptimalisatie zorgt. En die is ook voor de note 4 te verkrijgen.
Achterhaald, oke. Een redmi note 5 is bijna dubbel zo duur voor een een paar kleine verbeteringen.
De Note 4x is er in het zwart, dat is wat je zoekt, wat houdt je tegen dan?

Bijna dubbel zo duur? Onzin. Misschien een tientje duurder.
https://www.kimovil.com/e...Price.200,i_b+slug.xiaomi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb iets vreemds. Ik bezit al een tijdje een Xiaomi mi Mix 1 en die draait bij mij altijd op 3G want de LTE banden die hij ondersteunt wijken af van de paar LTE banden van Vodafone.

Nu heb ik sinds een paar dagen een update gehad van Xiaomi maar Android O (8.0) en sindsdien heb ik ook 4G bij Vodafone.

Hoe kan dat? Heeft Vodafone haar banden uitgebreid of heeft Xiaomi een band “unlocked” met de update? Ik heb dus ruim een jaar alleen op 3G geleefd en sinds een paar dagen eindelijk 4G.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:37:
Ik heb iets vreemds. Ik bezit al een tijdje een Xiaomi mi Mix 1 en die draait bij mij altijd op 3G want de LTE banden die hij ondersteunt wijken af van de paar LTE banden van Vodafone.

Nu heb ik sinds een paar dagen een update gehad van Xiaomi maar Android O (8.0) en sindsdien heb ik ook 4G bij Vodafone.

Hoe kan dat? Heeft Vodafone haar banden uitgebreid of heeft Xiaomi een band “unlocked” met de update? Ik heb dus ruim een jaar alleen op 3G geleefd en sinds een paar dagen eindelijk 4G.
Ik denk eerder een opgeloste bug dan een feature update. Voor zover ik altijd begrepen heb, worden de ondersteunde banden niet softwarematig beperkt. Zelf heb ik met de eerste Mix zeker wel 4G op Vodafone gehad overigens. Alleen niet overal. Wellicht had ik een andere ROM.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:50:
[...]

Ik denk eerder een opgeloste bug dan een feature update. Voor zover ik altijd begrepen heb, worden de ondersteunde banden niet softwarematig beperkt. Zelf heb ik met de eerste Mix zeker wel 4G op Vodafone gehad overigens. Alleen niet overal. Wellicht had ik een andere ROM.
Ah, ik zie dat de phone alleen de B20 (800) LTE niet ondersteunt.
Het kan ook zijn dat Vodafone net een wijziging heeft doorgevoerd in mijn dorp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 11:37:

Paar updates terug stond er bij de changelog dat de een bug opgelost hadden waarbij het 4G-icoontje niet weergegeven werd. Iemand op het MIUI forum had getest maar bleek dat er in tijden van de bugged firmware wel gewoon een 4G-verbinding was. Het betrof dus een optische bug, je had wel 4G (waar je dat met Vodafone kan hebben dan) maar je zag het alleen niet.

Ik let er eigenlijk bijna nooit op dus misschien had ik het ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:38:
[...]

Paar updates terug stond er bij de changelog dat de een bug opgelost hadden waarbij het 4G-icoontje niet weergegeven werd. Iemand op het MIUI forum had getest maar bleek dat er in tijden van de bugged firmware wel gewoon een 4G-verbinding was. Het betrof dus een optische bug, je had wel 4G (waar je dat met Vodafone kan hebben dan) maar je zag het alleen niet.

Ik let er eigenlijk bijna nooit op dus misschien had ik het ook wel :)
Ook al zag ik altijd 3G en H en H+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Een band kan niet unlocked worden met software als deze uberhaupt niet ondersteund werd.

Heb jij toevallig b20 dat je weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
banananas schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:12:
Een band kan niet unlocked worden met software als deze uberhaupt niet ondersteund werd.

Heb jij toevallig b20 dat je weet?
Er staat dus dat de telefoon B20 niet ondersteunt. Een band die door Vodafone wel in gebruik is.
2 mogelijke oorzaken: of het pictogrammetje voor 4G/LTE werkte inderdaad niet, of er is een mast in zijn dorp in gebruik genomen door Vodafone die een andere band dan B20 pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
ChinaGeek schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 16:18:
[...]

Er staat dus dat de telefoon B20 niet ondersteunt. Een band die door Vodafone wel in gebruik is.
2 mogelijke oorzaken: of het pictogrammetje voor 4G/LTE werkte inderdaad niet, of er is een mast in zijn dorp in gebruik genomen door Vodafone die een andere band dan B20 pakt.
Ik vroeg het mij af omdat ik eenzelfde situatie straks heb met een xiaomi zonder b20. Hoopte dat het meeviel met de 4g. Aangezien hij ook bij vodafone zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 11:05
HMC schreef op zaterdag 7 juli 2018 @ 19:02:
Niets mis met Meizu. Komen er in reviews vaak goed uit.
Hardware-gewijs valt er doorgaans weinig op Meizu aan te merken, maar qua software en security updates is het een drama (lopen maanden achter) zeker nu de nieuwe toestellen ook Google gecertificeerd zijn. En dat is jammer, want Flyme is best wel een aangename schil.

Overigens wat vinden jullie van de OPPO prijzen in NL?
https://androidworld.nl/nieuws/oppo-oppo-r15-pro-en-oppo-a3/

649 Euro voor de R15 Pro lijkt me toch wel heel erg prijzig.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
Fettel schreef op zaterdag 14 juli 2018 @ 06:22:
[...]

Hardware-gewijs valt er doorgaans weinig op Meizu aan te merken, maar qua software en security updates is het een drama (lopen maanden achter) zeker nu de nieuwe toestellen ook Google gecertificeerd zijn. En dat is jammer, want Flyme is best wel een aangename schil.

Overigens wat vinden jullie van de OPPO prijzen in NL?
https://androidworld.nl/nieuws/oppo-oppo-r15-pro-en-oppo-a3/

649 Euro voor de R15 Pro lijkt me toch wel heel erg prijzig.
:') :')
Wat een geld voor een midrange toestel. Oppo mag van mij gauw weer terug naar waar ze vandaan komen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 12:05:
[...]

Ah, ik zie dat de phone alleen de B20 (800) LTE niet ondersteunt.
Het kan ook zijn dat Vodafone net een wijziging heeft doorgevoerd in mijn dorp.
Je kan er eens een speedtest op los laten om te kijken of je 4G snelheden haalt.

https://play.google.com/s....zwanoo.android.speedtest

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Csfolmer
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 28-06 14:49

Csfolmer

csfolmer.nl & honorfan.nl

Het is niet de bedoeling om te linken naar eigen externe reviews, je kan de review wel op https://tweakers.net/reviews/ plaatsen

[ Voor 71% gewijzigd door Prulleman op 15-07-2018 12:08 ]

CSF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
banananas schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 17:01:
[...]

Ik vroeg het mij af omdat ik eenzelfde situatie straks heb met een xiaomi zonder b20. Hoopte dat het meeviel met de 4g. Aangezien hij ook bij vodafone zit.
Stedelijke gebieden zijn prima, daarbuiten heb je prima 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2018 @ 13:52:
[...]

Ook al zag ik altijd 3G en H en H+?
Ja, lijkt me mogelijk. Denk dat alleen de 4G icon niet werkte. Stond in de changelogs iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18:58
@zetje01 er is weer een update, 5 mei security patch. voor de rest vrij weinig veranderd volgens mij (althans, nog niet gevonden)

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:15
vuurtjih schreef op maandag 16 juli 2018 @ 11:26:
@zetje01 er is weer een update, 5 mei security patch. voor de rest vrij weinig veranderd volgens mij (althans, nog niet gevonden)
Een paar dagen geleden kreeg ik de melding dat er een update was, ja.
Maar even gedaan. Ging snel, en alles doet het nog :)
Laat ze dus maar regelmatig ermee komen, ik vind het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monsieurpinot
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-09 14:30
monsieurpinot schreef op woensdag 25 april 2018 @ 17:43:
Voordeel van de Note 5 is toch echt wel de batterij inderdaad, maar ik zou toch graag een rode willen (kwam er nu ook een note 5 in het rood?). En ik heb niets (meer) met micro usb sinds ik usb-c gewend ben op een aantal apparaten. Ben benieuwd wat de A2 brengt.
ik zie 'm op Gearbest nu ook in 't rood (Pre-sale gestart op 11-7) (Maar de rode Mi A2 is ook onderweg vermoed ik _/-\o_ )

[ Voor 5% gewijzigd door monsieurpinot op 17-07-2018 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
HMD heeft de Nokia X5 offocieel aangekondigd.

nieuws: HMD presenteert in China budgetsmartphone Nokia X5 met inkeping in sc...

Vooralsnog alleen beschikbaar op de Chinese markt, net zoals de X6.

March of the Eagles

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cumulus-1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:40
Armageddonx7 schreef op vrijdag 22 juni 2018 @ 18:12:
Update,
Ik heb mijn Umidigi A1 pro. Geupdate, onwikkelaars opties aangezet, de opties daar gebenchmarkt met Antutu 7.(nog iets, de huidige van vandaag). Op joehoe-tube een duidelijke lagere score.
Ik heb een score van 45241.
Cpu 21827, Gpu 3140, Ux 16210 en Mem 4064. Ohw het is versie Antutu 7.0.9.
Oreo is de laatste en via “wireless update” functie kwamen er twee updates binnen. Eerste zo’n 70MB tweede 30MB dacht ik. Bij booten bleef ie hangen, sim en sd verwijderd en toen booten ie wel door en werd alles geinstalleerd.
Heb de Umidigi A1 Pro een maand geleden gekocht via umidigi.com, waarop een bestellink stond naar het Duitse Amazon. Het toestel werd aangeboden voor omgerekend €100 (inclusief een korting van €20), plus €5 verzendkosten van Amazon, in totaal dus €105. Is binnen een week na bestelling bezorgd vanaf Amazon Zwolle. Niet de goedkoopste optie, maar heb ervoor gekozen omdat Amazon niet moeilijk doet over geld terug wanneer je het apparaat wilt retourneren, mocht het niet bevallen. (Intussen zie ik dat de A1 Pro niet meer naar Nederland wordt geleverd via Amazon.de)

Eerste ervaringen/bevindingen:
  • Kunststof behuizing (ik heb de blauwe), die om een of andere reden 'metalig' aanvoelt en een goede kwaliteitsindruk geeft. Minder vertrouwen heb ik in USB-C-aansluiting (puur op gevoel) en dat geldt nog sterker voor de oortelefoon-aansluiting. Na slechts een paar keer gebruik moet ik wurmen met de oortelefoonplug om volledig contact te maken. Kan deels aan de plug liggen, maar toch. Ook de aan/uit- en volume-knop voelen minder vertrouwenwekkend aan dan bij bijv. een Huawei.
  • Wordt standaard geleverd met een goede kwaliteit screencover op het scherm.
  • MT6739 processor (op de hoogwaardig aandoende verpakkingsdoos zat een Spaans stickertje waarop werd vermeld dat het een 1.5 GHz octacore zou zijn. Het is in werkelijkheid een quadcore. Dat staat verder wel correct in de niet-Nederlandstalige mini-handleiding.
  • Ruimte voor twee nanosims, die 2 x 4G standby tegelijkertijd mogelijk maken. Dit werkt. Met een sim van Simyo plus een van XS4ALL getest. Ik gebruik als sim1 trouwens Simyo op 3G voor telefoon/sms, en als sim2 XS4ALL Mobiel Instap voor 4G data.
  • De geluidskwaliteit bij bellen is goed (ook in vergelijking met mijn vroegere Nokia's) en ook de tegenpartij zegt dat mijn verstaanbaarheid goed is.
  • Een kale Android 8.1.0 Oreo is geïnstalleerd, zonder toegevoegde bloatware. Hoera. Wel draait er DuraSpeed op, dat niet via de UI kan worden verwijderd. Ik kan er weinig info over vinden, maar volgens een bericht heeft DuraSpeed frequent contact met IP-adressen in Shanghai, ook nadat je het hebt uitgeschakeld... Mocht t.z.t. duidelijk worden dat dit inderdaad spyware is, dan doe ik het apparaat van de hand.
  • Op een paar plaatsen in de submenu's is de vertaling naar het Nederlands zo slecht, dat het volkomen onbegrijpelijk is. Tijdelijk omschakelen naar Engels is dan nodig.
  • Ik doe geen spelletjes op het apparaat en gebruik voornamelijk de standaard-apps voor bellen en mailen. Daarnaast whatsapp, flight tracking, een beetje navigatie en kompas. Dit werkt soepel naast elkaar. De accu houdt het met dit gebruik ruim 24 uur vol.
  • De lader wordt heet, heter dan enige andere lader hier in huis. Dit bevalt me niet. Wanneer gaat ie 't begeven?
  • Met de standaard telefoon-app oproepen aannemen moet door een groene knop naar boven te schuiven/swipen. Met één hand lukt me dit negen van de tien keer niet. Ik zoek een andere telefoon answering app, maar heb die nog niet gevonden.
  • De meeste kompas-apps uit de Google Play Store werken niet op de A1 Pro, en ik heb er heel wat geprobeerd... Ook de flight tracking apps hebben hier last van. Eentje die wel werkt is Compass.
  • De A1 Pro heeft slimme antennetechnolgie, genaamd MediaTek TAS 2.0. Dit houdt o.a. in dat er in drie hoeken van het apparaat antennes zitten, waarbij alleen de onderste twee, ter hoogte van je kaak, worden gebruikt als zendantennes. Geclaimd wordt dat hiermee je hersenpan minder wordt bestraald en het zendsignaal zich vrijer kan verspreiden. Tijdens bellen valt inderdaad positief op hoe zelden het signaal wegvalt.
  • Hij heeft een opmerkelijk goede FM-radio met RDS. Ik heb nog nooit een mobiele radio (inclusief de vroegere Sony Walkmans) met zo'n goede gevoeligheid, selectiviteit en geluidskwaliteit op FM meegemaakt. Perfecte ontvangst, klasse!
[Hieronder een update op 24 nov. 2019]

Heb de A1 pro nog steeds dagelijks in gebruik. Dat is dus bijna anderhalf jaar. De telefoon werkt normaal en ik heb geen klachten.
  • Ik moet terugkomen op mijn aanvankelijke twijfel over de USB-C-bus en de oortelefoon-aansluiting. Na anderhalf jaar zijn er geen problemen ontstaan. De twijfel over de oortelefoonplug waren te wijten aan de plug en niet aan de bus in de telefoon. Andere oortelefoonplugs passen perfect. Er zijn ook geen problemen ontstaan met de USB-C-aansluiting.
  • De oplader wordt heet, maar is niet in rook opgegaan. Ben wel opgehouden met opladen tot 100%, doe dat nu tot max. ~80%. Dan wordt de lader ook iets minder heet. Accucapaciteit is nog niet merkbaar afgenomen.
  • De telefoon is een keer of vijf vanaf heuphoogte op beton gevallen. Dit heeft geen nadelig effect gehad. Er moet nu echt wel worden geconcludeerd dat dit een degelijke telefoon is!
  • De screencover heeft veel gebruikssporen (geen hoesje gebruikt). Die moet vervangen worden en dat zal waarschijnlijk alleen via Aliexpress lukken.
  • De telefoon wordt tegenwoordig ook gebruikt als ontvanger voor streaming audio in de auto. Met de telefoon op dasboard-hoogte en vrij zicht naar buiten, is er onderweg slechts zeer incidenteel uitval van de stream via 4G. Met de radio's en antennes in deze telefoon zit het dus wel snor. Ook bij bellen valt de goede ontvangst op.
  • De laatste firmware update was eind 2018 (V2.0_20181026). Daarna niks meer en ik vraag me af of er ooit nog wat komt...
  • Ben geen nieuwe alarmerende berichten over data mining / spying via Duraspeed tegengekomen. Wat natuurlijk niet betekent dat het niet gebeurt.
Groeten.

[ Voor 15% gewijzigd door Cumulus-1 op 24-11-2019 12:22 . Reden: Aanvullingen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Wat vinden jullie van de meizu 16? Hij lijkt volledig gelekt te zijn.

Prijzen:
www.gizchina.com/2018/07/...-teased-by-ceo-jack-wong/

Specs:
www.gizchina.com/2018/07/...aked-presentation-slides/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sprintkanon
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:27
Jammer van de 18:9 ratio. Vind nou net de 15 zo origineel, eindelijk ook een goede telefoon die nog in je broekzak past net 143mm hoogte. Begrijp sowieso niet dat daar meer aandacht voor is. Blijkbaar worden telefoons tegenwoordig alleen nog maar voor dames met mega-handtassen gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
De nieuwe Xiaomi Mi A2 en Mi A2 Lite zijn vanmorgen in Spanje aangekondigd.

Zoals al bekend; zijn het simpelweg de huidige Mi 6X en de Redmi 6 Pro maar dan met Android One.

https://www.mi.com/en/mi-a2/
https://www.mi.com/en/mi-a2-lite/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Di3VyLtW4AYEL7Q.jpg

Wel humor:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/45cOgiT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Dus helaas geen normale koptelefoonaansluiting :(

Zoveel keus aan telefoons en het is het gewoon allemaal net niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-09 20:26
Piet91 schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:26:
Zoals al bekend; zijn het simpelweg de huidige Redmi 6X en de Redmi 6 Pro maar dan met Android One.
Mi 6x. Redmi 6x is er (nog) niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ossi schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:43:
Dus helaas geen normale koptelefoonaansluiting :(

Zoveel keus aan telefoons en het is het gewoon allemaal net niet.
Inderdaad. Wat dat betreft (samen met de kleinere accu) een verslechtering van t.o.v. de A1.
Natuurlijk wel flink betere SoC en camera.

Had het de headphone jack en grote accu (4000mAh) dan baalde ik nu van mijn Note 5.
Maar nu ben ik des te blijer met de Note. :P
LoeWn schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 16:01:
Mi 6x. Redmi 6x is er (nog) niet ;)
Helemaal gelijk. Verbeterd.

[ Voor 3% gewijzigd door Piet91 op 24-07-2018 16:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Voor wat betreft Xiaomi, lijkt mij de komende tijd de Redmi Note 5 (met de 636) gewoon een winner.
De nieuwere modellen zijn of te duur (mooie high end modellen, mooi spul, maar te duur voor mij) of slechts een teruggang (Redmi 6)

Vreemde gang van zaken.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Mogelijk dat de Xiaomi Mi Max 3 (pro) nog leuk gaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 18:23

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

Voor de liefhebbers van xiaomi die een laag budget hebben redmi 6A
https://m.aliexpress.com/...e=storeDetail2msiteDetail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het kan interessant zijn, een goedkope Find X/ Nex clone. Een nieuwe Elephone toestel dat er zo uitkomt te zien.
knip

Ik had ook geen zin, maar heb het toch maar even verwijderd. Volgende keer werkende foto's plaatsen, of gewoon geen foto's.

[ Voor 59% gewijzigd door janvanduschoten op 27-07-2018 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:57

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:51:
Het kan interessant zijn, een goedkope Find X/ Nex clone. Een nieuwe Elephone toestel dat er zo uitkomt te zien.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je zal de afbeeldingen even elders moeten uploaden. Doorlinken werkt niet.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 14:14:
[...]

Je zal de afbeeldingen even elders moeten uploaden. Doorlinken werkt niet.
Geen zin in. Je kunt het hier bekijken.
https://www.cnbeta.com/articles/tech/751269.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:25
YdieresiS schreef op dinsdag 2 augustus 2016 @ 10:24:
Zelf mis ik de 800 mhz band niet. In stedelijke gebieden heb ik de 4G band wel en daar is het internet wel iets sneller. Maar het 3G netwerk van KPN is in mijn omgeving voor mijn doen snel genoeg. Het is ook maar net wat je verwacht van je verbinding.
Vanaf 2022 stopt KPN met 3G: nieuws: KPN stopt in 2022 met 3g-netwerk
Dan is het toch wijzer om vanaf nu alleen nog maar 4G smartphones uit China te laten komen, maar dan wel met de juiste frequentiebanden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Fijn is dat.
Pas dan in ieder geval je post aan, want het heeft ook niet veel zin om tegen een lange lege post aan te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:51:
Die zou ik lekker links laten liggen. Elephone staat niet bekend om de geweldige bouwkwaliteit, en als ze er dan ook nog eens zoiets kwetsbaars als een pop-up cam op gaan zetten, weet je waar je al snel aan toe bent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

knip
ChinaGeek schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:43:
[...]

Die zou ik lekker links laten liggen. Elephone staat niet bekend om de geweldige bouwkwaliteit, en als ze er dan ook nog eens zoiets kwetsbaars als een pop-up cam op gaan zetten, weet je waar je al snel aan toe bent...
Het hangt er meer vanaf voor hoeveel ze het willen gaan verkopen. Mocht het een scherpe prijs hebben dan kan het best interessant zijn voor de mensen die zo'n design mooi vinden.

[ Voor 67% gewijzigd door janvanduschoten op 27-07-2018 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 27-07-2018 16:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15:18
Volgende keer gewoon even een topic report maken en verder niet meer reageren, dan gaat het alleen maar verder off-topic.

Nu graag weer ontopic :)

[ Voor 85% gewijzigd door janvanduschoten op 27-07-2018 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi heeft zelf de Mi Mix 3 in haar software gelekt (nu alweer verwijderd) maar je kunt er vanuit gaan dat de Mi Mix 3 een pop-up camera zal hebben en hele kleine bezels.
Afbeeldingslocatie: http://playfuldroid.com/wp-content/uploads/2018/07/MI-MIX-3-Design-in-MIUI-10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://playfuldroid.com/wp-content/uploads/2018/07/MI-MIX-3-Design-in-MIUI-10_.jpg
Afbeeldingslocatie: http://playfuldroid.com/wp-content/uploads/2018/07/MI-MIX-3-Design-in-MIUI-10__.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 15:59:
[mbr] knip [/]

[...]

Het hangt er meer vanaf voor hoeveel ze het willen gaan verkopen. Mocht het een scherpe prijs hebben dan kan het best interessant zijn voor de mensen die zo'n design mooi vinden.
Je koopt een telefoon toch niet alleen voor het design?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

ChinaGeek schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 09:37:
[...]

Je koopt een telefoon toch niet alleen voor het design?
Wait what? Kan je er nog meer mee doen dan alleen het design bewonderen? 7(8)7

Zonder gekheid, als je het design niet mooi vind, dan kunnen de specs nog zo goed zijn, de kans dat je het gaat kopen wordt dan een stuk kleiner in mijn geval. Ik ga toch niet rondlopen met een mobiel waarvan ik het design niet kam waarderen, om dan uren naar dat design te kijken? Daarentegen ga ik ook geen mobiel kopen waarvan ik het design geweldig vindt, maar de specs zijn om van te huilen.

Maar dat zijn mijn gedachtes

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Dxue schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:56:
[...]

Zonder gekheid, als je het design niet mooi vind, dan kunnen de specs nog zo goed zijn, de kans dat je het gaat kopen wordt dan een stuk kleiner in mijn geval. Ik ga toch niet rondlopen met een mobiel waarvan ik het design niet kam waarderen, om dan uren naar dat design te kijken? Daarentegen ga ik ook geen mobiel kopen waarvan ik het design geweldig vindt, maar de specs zijn om van te huilen.

Aan de andere kant, hoeveel mensen gooien er uiteindelijk toch weer een lelijk hoesje omheen om hem te beschermen tegen vallen ed. Vaak wordt het uiterlijk daardoor toch weer teniet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 08:59:
Xiaomi heeft zelf de Mi Mix 3 in haar software gelekt (nu alweer verwijderd) maar je kunt er vanuit gaan dat de Mi Mix 3 een pop-up camera zal hebben en hele kleine bezels.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Net zo'n "lek" als de Lenovo Z5 zeker? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:14:
[...]

Net zo'n "lek" als de Lenovo Z5 zeker? :P
Xiaomi en Lenovo zijn niet met elkaar te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:46:
[...]

Xiaomi en Lenovo zijn niet met elkaar te vergelijken.
Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Dxue schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:56:
[...]

Specs en design zijn leuk, wanneer de bouwkwalitieit en software support zeer te wensen overlaten, vraag ik me af of je nog steeds blij bent met de specs en het design.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dxue
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08-09 08:47

Dxue

PSN:EvilDrunk

ChinaGeek schreef op maandag 30 juli 2018 @ 09:08:
[...]

Specs en design zijn leuk, wanneer de bouwkwalitieit en software support zeer te wensen overlaten, vraag ik me af of je nog steeds blij bent met de specs en het design.
Zeer zeker waar, gelukkig hebben we daar dit forum voor om ervaringen te delen 😁, zodat de meesten een goede keuze kunnen maken. Alhoewel ik wel wisselende ervaringen heb met dezelfde merk (xiaomi) en dat hier ook weer terug lees.

Je kan niet alles hebben en zelfs super dure telefoons zoals apple en samsung hebben niet altijd goede service en bouwkwaliteit. Je zal maar net tot dat kleine pech groepje behoren nadat je 2x het geld (of meer) voor een toestel hebt betaald.

Ik heb zelf nu een xz2 compact, wegens voornamelijk formaat, maar liever een chinaphone gekocht en mezelf 200 euro bespaart, maar kon de headphone wel waarderen die ik erbij kreeg en me over de streep heeft getrokken (naast de high end specs vergelijkbaar met een high end xiaomi)

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Dxue schreef op maandag 30 juli 2018 @ 12:30:
[...]

Zeer zeker waar, gelukkig hebben we daar dit forum voor om ervaringen te delen 😁, zodat de meesten een goede keuze kunnen maken. Alhoewel ik wel wisselende ervaringen heb met dezelfde merk (xiaomi) en dat hier ook weer terug lees.

Je kan niet alles hebben en zelfs super dure telefoons zoals apple en samsung hebben niet altijd goede service en bouwkwaliteit. Je zal maar net tot dat kleine pech groepje behoren nadat je 2x het geld (of meer) voor een toestel hebt betaald.

Ik heb zelf nu een xz2 compact, wegens voornamelijk formaat, maar liever een chinaphone gekocht en mezelf 200 euro bespaart, maar kon de headphone wel waarderen die ik erbij kreeg en me over de streep heeft getrokken (naast de high end specs vergelijkbaar met een high end xiaomi)
Het ging over een Elephone. Niet over een Xiaomi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-09 16:57
Xiaomi mi8 se lijkt me wel interessant voor 250 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-07 11:56

Alexo

groots met een zachte o

Vlizzjeffrey schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 05:55:
Xiaomi mi8 se lijkt me wel interessant voor 250 euro.
Alleen jammer van de notch en het missen van de B20/800MHz-band, anders was 'ie de mijne. Mi Max 3 is te groot, Mi Mix 2(s) heeft die rare selfie cam-kin.. Ze hebben allemaal wel wat. :O

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:41
Die verdomde B20 altijd de dealbreaker >:)

Is een andere provider geen optie?

Ik gebruik zelf al jaren Tmobile nooit problemen mee gehad. Woon wel in regio bollenstreek.

Betaal nu 22.50€ voor unlimited internet (dat is 5Gb per dag) , onbeperkt bellen en nog eens 10GB in Europa.
:)
Alexo schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:28:
[...]

Alleen jammer van de notch en het missen van de B20/800MHz-band, anders was 'ie de mijne. Mi Max 3 is te groot, Mi Mix 2(s) heeft die rare selfie cam-kin.. Ze hebben allemaal wel wat. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:01
Gisteren is de Honor Note 10 gepresenteerd met de al wat oudere Kirin 970 SOC, een 6,95 inch AMOLED display, dual speakers en 5000mAh accu. Prijzen vanaf 2799 RMB (350 Euro). Helaas zijn de juiste 4G banden weer dun gezaaid anders had ik hem wel overwogen.

Afbeeldingslocatie: https://res.vmallres.com/pimages//product/6901443253982/428_428_1533022927725mp.jpg

https://news.mydrivers.com/1/588/588761.htm
https://www.vmall.com/pro...84772.html#10086843636857

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
diquan2001 schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 08:58:
Die verdomde B20 altijd de dealbreaker >:)

Is een andere provider geen optie?

Ik gebruik zelf al jaren Tmobile nooit problemen mee gehad. Woon wel in regio bollenstreek.

Betaal nu 22.50€ voor unlimited internet (dat is 5Gb per dag) , onbeperkt bellen en nog eens 10GB in Europa.
:)

[...]
Wat een raar abonnement. Normaal gesproken heb je namelijk unlimited internet voor heel Europa.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Chocoball schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 09:11:
Gisteren is de Honor Note 10 gepresenteerd met de al wat oudere Kirin 970 SOC, een 9,65 inch AMOLED display, dual speakers en 5000mAh accu. Prijzen vanaf 2799 RMB (350 Euro). Helaas zijn de juiste 4G banden weer dun gezaaid anders had ik hem wel overwogen.

[afbeelding]

https://news.mydrivers.com/1/588/588761.htm
https://www.vmall.com/pro...84772.html#10086843636857
Zullen we maar zeggen dat er een 6,95" scherm in zit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
l3art schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 11:55:
[...]

Zullen we maar zeggen dat er een 6,95" scherm in zit?
Goed plan, schijnbaar had ik de 6 en de 9 omgedraaid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Chocoball schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:01:
[...]

Goed plan, schijnbaar had ik de 6 en de 9 omgedraaid.
Had al een vermoeden dat het geen tablet zou zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Iemand hier die een Honor 10 of een Honor view 10 heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:02
ja, een Honor View 10

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vuurtjih
En, hoe bevalt hij?

Ik kan er eigenlijk geen minpunten over vinden :+

Blijkbaar een prijsvraag van Cubot gewonnen m.b.t. het WK. Als ik de mevrouw van de cubot mail mag geloven gaat deze mijn kant op komen:
https://www.cubot.net/smartphones/p20/

Ben zéér benieuwd of hij echt komt :+

[ Voor 35% gewijzigd door vuurtjih op 06-08-2018 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

vuurtjih schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:13:
[...]
Blijkbaar een prijsvraag van Cubot gewonnen m.b.t. het WK. Als ik de mevrouw van de cubot mail mag geloven gaat deze mijn kant op komen:

Leuke budgetphone met aardige looks (al ben ik geen fan van notches O-) ) ! Op de B38-band (T-Mobile) na heeft ie alle frequenties. Wel een MT6750T-cpu maarja, gegeven paard etc. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:31
vuurtjih schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

En, hoe bevalt hij?

Wel weer lekker bedrieglijke renders op die site, de werkelijkheid ziet er helaas wat anders uit :X :

P20

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wahaha daar wil je toch niet mee gezien worden. Wat een afzichtelijk ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
[quote]vuurtjih schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

En, hoe bevalt hij?

De Honor View10 bevalt mij erg goed. Voor mij belangrijk voordeel is de goede camera. Het toestel heeft EIS (beeldstabilisatie) gekregen bij een van de laatste updates. Verder is het lekker vlot. Ik game niet, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar prijs/prestatie is voor mij ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 22-09 14:26
l3art schreef op woensdag 1 augustus 2018 @ 12:32:
[...]

Had al een vermoeden dat het geen tablet zou zijn ;)
Daar verschillen de meningen over met een 6.95 inch. :P

Ik hoop nog op een max. 5 inch met:

Vingerafdruksensor.
Draadloos laden.
Always on display.
Stof en spatwaterdicht (ip67).

Ik heb nu een galaxy S7 met een barst in het scherm na een ongelukkige val van 3m op een betonvloer. :X
Ben al wel wat aan het rondkijken geweest maar tot nu toe geen vervanger gevonden dus als iemand nog een tip heeft dan hou ik me aanbevolen en anders komt er gewoon weer een S7. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
Alexo schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:14:
[...]

Leuke budgetphone met aardige looks (al ben ik geen fan van notches O-) ) ! Op de B38-band (T-Mobile) na heeft ie alle frequenties. Wel een MT6750T-cpu maarja, gegeven paard etc. }:O
Ik heb nu de X18 Plus van Cubot, wat volgens mij precies dezelfde telefoon is, maar dan zonder de notch :+
Largamelion schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 16:19:
[...]
Wel weer lekker bedrieglijke renders op die site, de werkelijkheid ziet er helaas wat anders uit :X :

[afbeelding]
Een beste bezel aan de onderkant zeg :X
roko14 schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 19:52:
[quote]vuurtjih schreef op maandag 6 augustus 2018 @ 15:13:
[...]

En, hoe bevalt hij?

De Honor View10 bevalt mij erg goed. Voor mij belangrijk voordeel is de goede camera. Het toestel heeft EIS (beeldstabilisatie) gekregen bij een van de laatste updates. Verder is het lekker vlot. Ik game niet, dus daar kan ik niks over zeggen. Maar prijs/prestatie is voor mij ok.
Ah, was ook idd benieuwd naar de camera. Hoe doet hij het qua batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roko14
[/quote]

Batterij is goed. Ben best wel een forse gebruiker, maar haal makkelijk de dag. Soms gebruik ik hem wat minder dan haal ik net twee dagen.
Denk er wel om dat Huawei geen unlock bootloader codes meer uitgeeft. Je kunt er geen custom rom meer opzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Ik heb een ZTE Nubia m2, niet geroot.

Nu wilde ik iets van en usb stick aflezen en deed dat met een otg usb c kabeltje.
Maar mijn telefoon wil dat ding niet lezen.
Heb ES File explorer app opgestart etc maar hij laat nergens een usb stick/device zien.

Waarom werkt zoiets niet gewoon op een chinese telefoon? Tips?

Heb onder developer options usb configuratie gezet van Opladen naar MTP Media Transfer Protocol maar dat mocht ook niet baten.

[ Voor 27% gewijzigd door Harribo op 07-08-2018 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Harribo schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 12:33:
Ik heb een ZTE Nubia m2, niet geroot.

Nu wilde ik iets van en usb stick aflezen en deed dat met een otg usb c kabeltje.
Maar mijn telefoon wil dat ding niet lezen.
Heb ES File explorer app opgestart etc maar hij laat nergens een usb stick/device zien.

Waarom werkt zoiets niet gewoon op een chinese telefoon? Tips?

Heb onder developer options usb configuratie gezet van Opladen naar MTP Media Transfer Protocol maar dat mocht ook niet baten.
Andere USB stick geprobeerd met andere bestandsindeling? exFAT oid herkend android niet volgens mij. Fat32 en NTFS volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
l3art schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:11:
[...]

Andere USB stick geprobeerd met andere bestandsindeling? exFAT oid herkend android niet volgens mij. Fat32 en NTFS volgens mij wel.
Android herkent geen NTFS, exFAT en Fat32 wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
ChinaGeek schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:50:
[...]

Ahhh ok, dan was het dus net even anders d:)b

Ben er nog even iets verder ingedoken en vond een interessant artikel waarin naar voren kwam dat exFAT ook niet altijd goed ondersteund wordt.
Wrap-up
So what does all this mean? Basically it seems that support for exFAT is the stumbling block for some devices. For a device to officially support large SDXC cards it must be capable of reading and writing to exFAT formatted media. During my tests I found several devices that don’t support exFAT and so don’t officially support SDXC cards over 32GB. However in every case where a device couldn’t access the 128GB card with exFAT, I was able to reformat the card as FAT32 and it worked, even in phones that were 2 years old and running Android 4.4 KitKat.

Bottom line, if you have a microSD card slot in your phone it will probably work with large (>32GB) SDXC cards and if it doesn’t then a quick reformat of the card to FAT32 will likely solve your problems. As for 2TB cards, when they do eventually come out, your phone should support those as well!
Bron

[ Voor 72% gewijzigd door 13art op 07-08-2018 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
l3art schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 16:07:
[...]

Ahhh ok, dan was het dus net even anders d:)b

Ben er nog even iets verder ingedoken en vond een interessant artikel waarin naar voren kwam dat exFAT ook niet altijd goed ondersteund wordt.

[...]

Bron
Ietwat gedateerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
roko14 schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 10:03:
[/quote]

Batterij is goed. Ben best wel een forse gebruiker, maar haal makkelijk de dag. Soms gebruik ik hem wat minder dan haal ik net twee dagen.
Denk er wel om dat Huawei geen unlock bootloader codes meer uitgeeft. Je kunt er geen custom rom meer opzetten!
Aha,klinkt goed dus! Thanks voor de info :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ruim 2 jaartjes valt mee. Er zijn genoeg mensen die een telefoon hebben van 2 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
ChinaGeek schreef op dinsdag 7 augustus 2018 @ 15:50:
[...]

Dank, volgens mij is het ook fat32 maar zal ff checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
De stick is FAT32 dus das het probleem niet

Ok...das dus balen.
Nu schijnt er een app te zijn die dat voor je kan fixen

Maar die app heeft root nodig en dat heb ik niet op mijn Nubia m2.

En als ik mijn Nubia wil rooten, moet ik eerst de bootloader unlocken en dat kan niet met de global rom die er nu op staat. Dan zal ik eerst terug moeten flashen naar een ouder chinese rom.
En dan de rest nog...
En dan nog maar de vraag of die app werkt of dat het misschien aan iets anders ligt

Daar wordt je toch wat wappie van als gebruiker? zucht...

Iemand nog een betere tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Andere USB stick geprobeerd?
Ander kabeltje/plug om de USB aan te sluiten geprobeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
Harribo schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 13:43:
De stick is FAT32 dus das het probleem niet

Ok...das dus balen.
Nu schijnt er een app te zijn die dat voor je kan fixen

Maar die app heeft root nodig en dat heb ik niet op mijn Nubia m2.

En als ik mijn Nubia wil rooten, moet ik eerst de bootloader unlocken en dat kan niet met de global rom die er nu op staat. Dan zal ik eerst terug moeten flashen naar een ouder chinese rom.
En dan de rest nog...
En dan nog maar de vraag of die app werkt of dat het misschien aan iets anders ligt

Daar wordt je toch wat wappie van als gebruiker? zucht...

Iemand nog een betere tip?
Ik zou inderdaad eerst maar eens uitsluiten dat het aan je USB stick/OTG kabel ligt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Meizu 16 is officieel. Zeer mooie prijzen vooral de gewone 6GB versie.
https://m.gsmarena.com/me...int_reader-news-32655.php

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:29:
Meizu 16 is officieel. Zeer mooie prijzen vooral de gewone 6GB versie.
https://m.gsmarena.com/me...int_reader-news-32655.php
[video]
Erg interessant aangezien hij ook band 20 zou ondersteunen... Flyme os blijft wel een nadeel maar wellicht als het toestel goed opgepikt wordt dat er nog wat custom roms komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harribo
ChinaGeek schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 15:14:
[...]

Ik zou inderdaad eerst maar eens uitsluiten dat het aan je USB stick/OTG kabel ligt.
Nou inderdaad! Dat was hem dus!
Had een connector van Ali en heb vanmiddag er 1 van de action gehaald.
Die van de action deed het wel!

Verschil? De aansluiting van die van de action is tiendes van millimeter langer. Tja...
Ben blij dat ie nu werkt!
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2018 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09 00:03
l3art schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:30:
[...]

Erg interessant aangezien hij ook band 20 zou ondersteunen... Flyme os blijft wel een nadeel maar wellicht als het toestel goed opgepikt wordt dat er nog wat custom roms komen.
Waar had jij gezien dat ook band 20 ondersteund zou worden? Heb t zelf nog niet gezien namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op woensdag 8 augustus 2018 @ 16:30:
[...]

Bij de aankondiging is niets gezegd over een global versie, en ook niet aangekondigd door de veelbelovende en graag pratende ceo. Ik weet dat het bij de meizu 15 ook tergend lang geduurd heeft voor de global versie er kwam. De huidige versie die uitgekomen is, ondersteund geen b20 helaas.

Nu nog even een maandje wachten op de mi mix 3 en dan kijken welke van de 2 eerder met zijn global versie komt. :)

Edit: ik wilde de banden kopieren, maar ik zie dat de telefoons van aliexpress met product info verwijderd zijn daar. Ze waren daar al te koop namelijk voor 530 euro ongeveer (plus versie met 8gb ram en 128gb)

[ Voor 13% gewijzigd door banananas op 09-08-2018 06:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Omer schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 06:19:
[...]

Waar had jij gezien dat ook band 20 ondersteund zou worden? Heb t zelf nog niet gezien namelijk.
Las het ergens als reactie onder een artikel. Niet de meest betrouwbare bron. https://www.gizmochina.co...5-in-display-fingerprint/

Een ander iemand zegt dat Meizu Polen zou bevestigd hebben de Meizu 16 te gaan releasen... Maar goed het blijft allemaal nog wat voorzichtig omdat niet alle Meizu toestellen in Polen band 20 hebben. Daarom ook m'n voorzichtige uitspraak 'zou ondersteunen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
De Chinese versie in ieder geval niet:
GSM:B2/B3/B5/B8 
WCDMA:B1/B2/B5/B8 
TD-SCDMA:B34/B39 
CDMA:BC0 
TD-LTE:B34/B38/B39/B40/B41
FDD-LTE:B1/B3/B4/B5/B8
https://www.meizu.com/16/spec/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik hoop gewoon dat de global versie niet zo lang op zich laat wschten als bij de meizu 15. Als de mi mix 3 namelijk tegenvalt of qua prijs niet in verhouding staat, dan is de meizu 16 de telefoon die ik wil :)

Grappig was wel dat de aankondiging om half 1 nederlandse tijd was.. Maar dat de chinese meizu website het product al rond 5 uur in de ochtend nederlandse tijd er op had staan, tot in detail met prijs, uitvoeringen en info haha. Op de engelse meizu site was het dan weer niet te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik twijfel zo erg, de Oppo Find X China model voor €670 kopen of nog even wachten op de Europese versie maar die gaat €999 kosten :(. De China versie heeft wel alle banden.
Afbeeldingslocatie: https://www.nylon.com.sg/wp-content/uploads/2018/07/oppo-find-x.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Waarom twijfel je dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat het restricties heeft wat betreft het gebruik van third party launchers. Maar is dat die extra €300 euro dan waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40
Modbreak:Discussie is prima, discussie over wanneer je custom ROMs kan flashen is offtopic, maar de toon hier moet echt anders, zo gaan we niet met elkaar om.
(Posts verwijderd)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:
Omdat het restricties heeft wat betreft het gebruik van third party launchers. Maar is dat die extra €300 euro dan waard.
Oh, wat softwarematige onhandigheden. Dan zou ik gewoon die Chinese versie kopen en wanneer het mogelijk is de global rom erop knallen. Ben je ook af van die restricties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op donderdag 9 augustus 2018 @ 19:55:
Om nog even wat meer twijfel te zaaien bij je ;)...
Hoe lang denk je dat die prijs van 999 stand blijft houden? Ik gok niet zo lang als het toestel überhaupt al voor die prijs in de schappen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 10:39:
[...]

Om nog even wat meer twijfel te zaaien bij je ;)...
Hoe lang denk je dat die prijs van 999 stand blijft houden? Ik gok niet zo lang als het toestel überhaupt al voor die prijs in de schappen komt.
Hangt er vanaf hoeveel het aanschaffen :p. Maar denk wel dat het snel in waarde daalt want €999 euro is gewoon veel te veel geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Verwijderd schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 12:33:
[...]

Hangt er vanaf hoeveel het aanschaffen :p. Maar denk wel dat het snel in waarde daalt want €999 euro is gewoon veel te veel geld.
Dat denk ik ook. Daarbij is garantie afhandeling makkelijker wanneer je het toestel in NL of Europa koopt dan als je het in China koopt. Ik verwacht niet dat oppo wereldwijde garantie biedt. Maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

l3art schreef op vrijdag 10 augustus 2018 @ 13:21:
[...]

Dat denk ik ook. Daarbij is garantie afhandeling makkelijker wanneer je het toestel in NL of Europa koopt dan als je het in China koopt. Ik verwacht niet dat oppo wereldwijde garantie biedt. Maar dat weet ik niet zeker.
Gaat mij niet eens daarom, maar vooral de vrijheid in launcherkeuze (want waarom zou je anders Android nemen als je niet kunt customizen) vind ik belangrijk.

_/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2018 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

De orange dive 73 is de opvolger van de dive 72 ik vraag me af of dit een goed toestel is en geen rebadge
https://corporate.orange....e-73-voor-een-innovatieve
140 euro voor 1 exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo

Alexo

groots met een zachte o

Ludwig005 schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 10:47:
De orange dive 73 is de opvolger van de dive 72 ik vraag me af of dit een goed toestel is en geen rebadge
https://corporate.orange....e-73-voor-een-innovatieve
140 euro voor 1 exemplaar.
Dit is een rebranded Alcatel 3, als ik me niet vergis. Kan je m.i. voor 3 tientjes meer beter de Xiaomi Mi A1 halen (dubbele RAM en ROM, Full HD-scherm, kale Android 8).

[ Voor 10% gewijzigd door Alexo op 11-08-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005

Ludwig005

Alexo schreef op zaterdag 11 augustus 2018 @ 12:15:
[...]

Dit is een rebranded Alcatel 3, als ik me niet vergis. Kan je m.i. voor 3 tientjes meer beter de Xiaomi Mi A1 halen (dubbele RAM en ROM, Full HD-scherm, kale Android 8).
De alacatel 3 is in ons land te koop wat is dan het voordeel van deze rebadge?
Voor minder geld(120 euro) heb je ook een nokia 3 minder krachtige cpu en kleiner scherm wel beter updatebeleid
Pagina: 1 ... 70 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html