Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste
Acties:

• Chocoball
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 20:42
Vandaag wordt om 14.00 Chinese tijd (7.00 NL tijd) de budgetlijn Redmi van Xiaomi als zelfstandig merk aangekondigd en mogelijk de Redmi Note 7.

De livestream is vanaf hier te volgen: https://s1.mi.com/m/ghd/live/index.html?

• sanmarco30
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 03-12 20:56
Chocoball schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 06:40:
Vandaag wordt om 14.00 Chinese tijd (7.00 NL tijd) de budgetlijn Redmi van Xiaomi als zelfstandig merk aangekondigd en mogelijk de Redmi Note 7.

[Afbeelding]

Specificaties zijn er goed uit!

Nu nog afwachten of deze ook richting Nederland komt.

https://www.apparata.nl/n...lar-echt-alles-goed-29626
Zo'n flink uitstekende camera is wel vervelend, hij zit ook nog eens niet in het midden.

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• Shuven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-10 23:27
De kans dat deze naar Nederland komt is groot.

Alleen, net zoals alle redmi telefoons: wacht een extra maandje en de pro versie is er met waarschijnlijk een sd 670 of beter.

Ziet eruit als een mooi apparaat. Zeker voor die lage prijs!

Ik zal me gedragen :(

• electropruts
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 12-12 19:13
Haha, lekker is dat, kreeg gister net mijn redmi note 6 pro binnen. Was eerst van plan te wachten maar mijn vorige toestel belde niet lekker meer, dus ik had haast.

Maar goed, mocht de note 7 inderdaad voor zo'n lage prijs beschikbaar worden (en beduidend beter blijken) kan ik mijn note 6 pro altijd nog verkopen.

Hmm, eens kijken hoe lang hij het nu blijft doen...

• Qon
  • Registratie: april 2012
  • Laatst online: 23:50
dutchgio schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 09:40:
Zo'n flink uitstekende camera is wel vervelend, hij zit ook nog eens niet in het midden.
Dat uitsteken van de camera ziet er vrij gelijkwaardig uit aan de iphones imo.
Inderdaad vervelend daar niet van... Maar als je daadwerkelijk goede foto's krijgt voor die 130 euro dure telefoon is het iets wat ik er graag bij neem.

• Dxue
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 12-12 13:46

Dxue

PSN:EvilDrunk

als je een hoesje om je telefoon doet, is die uitstekende camera ineens recht met het hoesje (over het algemeen dan toch wel) en dan is het voor de meesten ook geen probleem meer. Gebruik je het zonder hoesje, snap ik je irritatie

Het geheim van het handhaven van een succes berust vaak op het succes van het handhaven van een geheim.

• HMC
  • Registratie: juli 2001
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Chocoball schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 06:40:

[Afbeelding]

Wat bedoel je hiermee?
Voor zover ik weet gaan ze alleen achterop de phones "RedMi" neerpennen, in plaats van "Mi".
:?

Betaalde Kremlin-troll

• Shuven
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 06-10 23:27
HMC schreef op donderdag 10 januari 2019 @ 16:23:
[...]

Wat bedoel je hiermee?
Voor zover ik weet gaan ze alleen achterop de phones "RedMi" neerpennen, in plaats van "Mi".
:?
Redmi
Made by xiaomi (of designed by)

Staat achterop

Ik zal me gedragen :(

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Ja, dat zeg ik dus. :+
Het is niet dat Redmi een apart bedrijf wordt, of zo.
Althans, niet dat ik weet/gelezen heb.

Ben benieuwd waar @Chocoball die info vandaan heeft...

Edit: Oh. :F Een simpele wikipedia geeft het al aan.
Wow. Hier had ik echt geen idee van.
Sub-brand. Niet compleet onafhankelijk, maar zeker een verandering.

HMC wijzigde deze reactie 10-01-2019 17:02 (31%)

Betaalde Kremlin-troll

• Chocoball
  • Laatst online: 20:42
@HMC, lost in translation, moet submerk zijn zoals Huawei / Honor.

Chocoball wijzigde deze reactie 10-01-2019 17:41 (7%)

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Ja, maar @Chocoball je hebt wel degelijk gelijk. :S
Er is een verandering vanaf vandaag.

Edit:
Na wat meer zoekwerk.
https://www.gizmochina.co...-redmi-independent-brand/

HMC wijzigde deze reactie 10-01-2019 18:01 (40%)

Betaalde Kremlin-troll

• vuurtjih
  • Registratie: april 2015
  • Laatst online: 23:39

Bijna :9~ :9~

vuurtjih wijzigde deze reactie 21-01-2019 19:09 (85%)

Honor View 20 | Cubot Power / X18 Plus| Chuwi HI9 Air | PS4 Slim

• electropruts
Er gaat iets niet helemaal goed met je link...

• l3art
  • Registratie: januari 2004
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
Je zal de afbeelding even moeten uploaden bij postimage oid. Deze kan niet gelinkt worden.

Te koop: KZ AS06 in ears.

• vuurtjih
Oh, ik kan hem zelf wel zien :+

Dan maar de nieuwe :9~

vuurtjih wijzigde deze reactie 21-01-2019 19:09 (17%)

• l3art
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
vuurtjih schreef op maandag 21 januari 2019 @ 19:08:
Oh, ik kan hem zelf wel zien :+

[Afbeelding]

Dan maar de nieuwe :9~
Yep, omdat hij bij jou in je cache is opgeslagen.
Ik ben er nog niet zo uit wat ik van die view 20 vind. Zo'n gat links in de telefoon... Zou hem liever in het midden hebben. En Honor gooit de telefoon dicht zodat rooten niet mogelijk is (al is de noodzaak daartoe niet meer zo groot) en dan nog flink wat overbodige software...

Wat dat betreft ben ik meer benieuwd naar de Vivo Nex/Apex 2019.

• vuurtjih
l3art schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:07:
[...]

Yep, omdat hij bij jou in je cache is opgeslagen.
Ik ben er nog niet zo uit wat ik van die view 20 vind. Zo'n gat links in de telefoon... Zou hem liever in het midden hebben. En Honor gooit de telefoon dicht zodat rooten niet mogelijk is (al is de noodzaak daartoe niet meer zo groot) en dan nog flink wat overbodige software...
Ah vandaar.

Ik vind het een stuk mooier als de grote notch en eigenlijk ook wel mooier als de waterdruppel notch. Het rooten doe ik toch allemaal niet, dus dat maakt mij niet uit.

Ben volgens mij ook de enige persoon die EMUI (Magic 2.0 nu dan) wél een fijn systeem vind :+

• Enzo Dizono
  • Registratie: november 2007
  • Laatst online: 22:27
vuurtjih schreef op maandag 21 januari 2019 @ 20:47:
[...]

Ah vandaar.

Ik vind het een stuk mooier als de grote notch en eigenlijk ook wel mooier als de waterdruppel notch. Het rooten doe ik toch allemaal niet, dus dat maakt mij niet uit.

Ben volgens mij ook de enige persoon die EMUI (Magic 2.0 nu dan) wél een fijn systeem vind :+
Nee hoor, ik ben over van Samsung naar Honor, nu EMUI 9 en heb er eigenlijk ook niks op aan te merken. Sterker nog, het doet alles wat ik er van verwacht.

www.jessekraal.nl

• Geraard
  • Registratie: januari 2019
  • Niet online
Zie ook deze discussie: Betrouwbare garantie op Xiaomi smartphone?

Kan je ons eens uitleggen wat dit bijdraagt aan de gevoerde discussie?

PaT wijzigde deze reactie 22-01-2019 18:39 (51%)

• vuurtjih
Ik zit dus naar de launch van de Honor View 20 te kijken. Best wel saai, de directeur van het modemerk Moschino komt zelfs nog even langs.

Tevens vergelijken ze de hele tijd met de Iphone Xs Max, lekker chinees weer :+

Oh en de presentator spreekt net zo goed Engels als de gemiddelde Nederlander.
Tevens begint hij steeds harder te praten als de mensen moeten gaan klappen _O-

/rant off

Nu wachten op de prijzen :9~

EDIT: Belsimpel weet al iets meer?:

Lijkt op de Honor Watch die erbij komt.

vuurtjih wijzigde deze reactie 22-01-2019 17:50 (25%)

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:26
vuurtjih schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 17:47:
Ik zit dus naar de launch van de Honor View 20 te kijken. Best wel saai, de directeur van het modemerk Moschino komt zelfs nog even langs.

Tevens vergelijken ze de hele tijd met de Iphone Xs Max, lekker chinees weer :+

Oh en de presentator spreekt net zo goed Engels als de gemiddelde Nederlander.
Tevens begint hij steeds harder te praten als de mensen moeten gaan klappen _O-

/rant off

Nu wachten op de prijzen :9~

EDIT: Belsimpel weet al iets meer?:
[Afbeelding]

Lijkt op de Honor Watch die erbij komt.
Klopt er staat ook: Pre-order nu de Honor View 20 en krijg je een Honor Watch Magic t.w.v. €179,- cadeau!

• vuurtjih
dutchnltweaker schreef op dinsdag 22 januari 2019 @ 18:15:
[...]

Klopt er staat ook: Pre-order nu de Honor View 20 en krijg je een Honor Watch Magic t.w.v. €179,- cadeau!
Ze waren (gelukkig) wat sneller dan de presentatie, scheelde weer wat kijken.

Ik ga de blauwe versie pre-orderen, ben zeer benieuwd _/-\o_

• B-Art
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 12-12 16:15

• -Willem-
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 07-02 11:34
Mooi toestel is het geworden.

• MeltedForest
  • Laatst online: 10-12 15:22
Wat een tof ding! Zal wel niet goedkoop zijn...

• l3art
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
MeltedForest schreef op vrijdag 25 januari 2019 @ 10:12:
Wat een tof ding! Zal wel niet goedkoop zijn...
Voorlopig een concept phone dus wordt niet uitgebracht. Maar goed we weten hoe het gelopen is met de vorige Apex die de Nex is geworden. Afwachten maar.

• Da_maniaC
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 11-12 08:48

Da_maniaC

a.k.a. The Sequenz Pounder

Ik snap iets niet goed aan dit toestel. Zou Qi charging nog wel mogelijk zijn wanneer er ook een scherm aan de achterzijde zit? (ik vermoed van niet).
Verder vind ik het een erg mooi toestel, maar gezien hij net wat groter is dan de S9 ben ik ook wel benieuwd hoe deze in de hand ligt.
Zou een Nederlandse winkel dit toestel ook ooit gaan kopen? Is 5G ondersteund?

Inventory | http://www.zdaemon.org ZDaemon! Client/Server port for DOOM!

• mohanski
  • Registratie: februari 2019
  • Laatst online: 03-02 13:41
Ik heb mijn vkworld S8 nu bijna een jaar. Mijn advies is: Niet kopen.
Het scherm laat ontzettend te wensen over en is een 720p scherm. Of te donker of te fel qua beeldaanpassing. Verder is de luidspreker ontzettend slecht en klinkt bij hard volume krakerig. De accu gaat na een jaar niet meer zolang mee en het duurt ook veel langer deze volledig op te laden. Ook haperen veel functies zoals toetsenbordselectie, widgets, touchscreen zelf die slecht of niet reageert.

Ondertussen is ook het bovenstukje van de simkaarthouder afgebroken en krijg ik deze er niet uit zonder het toestel open te wrikken....

Ik heb al eerder spullen uit China gekocht, allen met slechte ervaringen. Maar er zullen vast wel goeie producten tussen zitten. Laat je iig niet verleiden door een lage prijs met steropties. Dit kan achteraf erg tegenvallen en wordt goedkoop duurkoop.

• John Rambo
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11-12 11:40
mohanski schreef op zondag 3 februari 2019 @ 13:41:
Ik heb mijn vkworld S8 nu bijna een jaar. Mijn advies is: Niet kopen.
...
Ik heb al eerder spullen uit China gekocht, allen met slechte ervaringen. Maar er zullen vast wel goeie producten tussen zitten. Laat je iig niet verleiden door een lage prijs met steropties. Dit kan achteraf erg tegenvallen en wordt goedkoop duurkoop.
Je moet weten wat je wel en niet moet komen. Als je een goede telefoon zoekt neem dan een Xiaomi / Huawei / Oppo / Meizu enz. Andere merken lijken vaak leuk maar valt vaak tegen, matige cpu bijvoorbeeld.

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2 / Xiaomi Mi Box S / Xiaomi Mi 8 Lite / Xiaomi Mi A3

• Acemath
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 19:30
John Rambo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 10:22:
[...]

Je moet weten wat je wel en niet moet komen. Als je een goede telefoon zoekt neem dan een Xiaomi / Huawei / Oppo / Meizu enz. Andere merken lijken vaak leuk maar valt vaak tegen, matige cpu bijvoorbeeld.
Is gemakkelijker gezegd dan gedaan. 10 jaar geleden had je Nokia, Samsung en Apple( beetje kort door de bocht, maar je snapt mijn punt) Toen had je bijvoorbeeld de Samsung A. Dat was het.

Nu heb je de Samsung A5, A6, A7, S8 S9 S9+. en dan heb ik het nog maar enkel over Samsung. Als dan Huawei nog eens begint met Honor als sub-merk, Oppo met OnePlus, En Xaomi denkt van hé er zitten 26 letters in het alfabet, we gaan ze allemaal gebruiken, dan is het best wel eens mogelijk dat je als leek een beetje het noorden kwijt raakt.

Als ik met mijn voorkeuren naar die website surf ( ben de naam kwijt ff, begint met een K dacht ik ) dan kan ik kiezen uit 800 toestellen... 8)7 }:O

• John Rambo
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 11-12 11:40
Ben het met je eens dat er teveel toestellen zijn, maar dan nog. Je moet je er misschien een avondje in verdiepen maar als je in ieder geval weet welk merk of welke paar merken je wilt dan ben je al een heel eind. Dan nog je eisen invullen (prijsklasse, formaat) en er blijven een paar toestellen over.

De site die je bedoeld is Kimovil.

Xiaomi Redmi Note 4G / Xiaomi Redmi 2 / Xiaomi Mi Note / Xiaomi Redmi 3 / Mi Band 1S / Mi Scale / Xiaoyi dashcam / Xiaomi Mi WiFi Router 3 / Xiaomi Redmi 4X / Xiaomi Mi Note 2 / Xiaomi Mi Box S / Xiaomi Mi 8 Lite / Xiaomi Mi A3

• Acemath
  • Laatst online: 19:30
John Rambo schreef op maandag 4 februari 2019 @ 16:08:
Ben het met je eens dat er teveel toestellen zijn, maar dan nog. Je moet je er misschien een avondje in verdiepen maar als je in ieder geval weet welk merk of welke paar merken je wilt dan ben je al een heel eind. Dan nog je eisen invullen (prijsklasse, formaat) en er blijven een paar toestellen over.

De site die je bedoeld is Kimovil.
Zelfs met een avondje in verdiepen kom je er niet altijd onmiddellijk uit. Ik wilde vorig jaar de Oneplus 6 kopen, maar wegens andere prioriteiten is dat uitgesteld. Toen wilde ik de 6T. Ondertussen is er de Honor View 20; de Mi mix3, de OPPO RX17... Tegen de tijd dat er effectief de mogelijkheid is om me een nieuw toestel aan te schaffen, is de er OnePlus 7 en god weet wat nog allemaal...

• vuurtjih
Acemath schreef op maandag 4 februari 2019 @ 17:17:
[...]

Zelfs met een avondje in verdiepen kom je er niet altijd onmiddellijk uit. Ik wilde vorig jaar de Oneplus 6 kopen, maar wegens andere prioriteiten is dat uitgesteld. Toen wilde ik de 6T. Ondertussen is er de Honor View 20; de Mi mix3, de OPPO RX17... Tegen de tijd dat er effectief de mogelijkheid is om me een nieuw toestel aan te schaffen, is de er OnePlus 7 en god weet wat nog allemaal...
Zo blijf je bezig, als je nu de een telefoon koopt kan je de S9 kopen, maar als je een maand wacht de S10. Als je met de S10 een maand wacht, kan je de P30 kopen.

Er is altijd een nieuw toestel of een toestel dat er bijna is, op een gegeven moment moet je gewoon een keuze maken.

Daarnaast zijn er zoveel verschillen tussen de merken zelf, vooral in de skins die ze over Android gooien. Als je weet wat je wil, kan je de filters in de PW invullen en rollen er echt geen 200 keuzes uit.

• gas0line
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 23:16

gas0line

Joomla ❤

vuurtjih schreef op maandag 4 februari 2019 @ 18:57:
[...]

Zo blijf je bezig, als je nu de een telefoon koopt kan je de S9 kopen, maar als je een maand wacht de S10. Als je met de S10 een maand wacht, kan je de P30 kopen.

Er is altijd een nieuw toestel of een toestel dat er bijna is, op een gegeven moment moet je gewoon een keuze maken.

Daarnaast zijn er zoveel verschillen tussen de merken zelf, vooral in de skins die ze over Android gooien. Als je weet wat je wil, kan je de filters in de PW invullen en rollen er echt geen 200 keuzes uit.
Ik wil een Linux telefoon!

Wacht deze even af.

gas0line wijzigde deze reactie 06-02-2019 15:14 (9%)

Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say. E. Snowden

• Ludwig005
  • Registratie: juli 2017
  • Laatst online: 19:35
gas0line schreef op maandag 4 februari 2019 @ 19:01:
[...]

Ik wil een Linux telefoon!

Wacht deze even af.
als je een tablet wil YouTube: How I Made My Own Tablet Computer - in China
met rasperry pi als moederbord, een uitschuifcamera :O van 5 mega pixels bezelless ontwerp en zelf insteekbare opslag(je kunt kiezen tussen vanalles) ik kan niet geloven dat er een betere tablet dan dit zou bestaan.

Acties:
  • +1Henk 'm!

| Apple iPad 3rd generation 16GB | Synology DS112J | iOcean X7 | ZTE Nubia Z7 Mini | Xiaomi Redmi Note 3 | ZTE Axon 7 | XDA Recognized developer |

• nintendo69
  • Registratie: mei 2018
  • Laatst online: 10-11 14:33
Ik vind die lange smalle nieuwe phones niks?

18:9 , 19:9 , 20:9 , 21:9

Straks eindigt het met 28:9.

Het is geen ultra wide tv!

Welke fabrikant maakt anno 2019 nog 16:9 of 17:9 smartphones?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• electropruts
nintendo69 schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 15:05:
Ik vind die lange smalle nieuwe phones niks?

18:9 , 19:9 , 20:9 , 21:9

Straks eindigt het met 28:9.

Het is geen ultra wide tv!

Welke fabrikant maakt anno 2019 nog 16:9 of 17:9 smartphones?
Het zijn er niet veel, maar er zijn er wel wat, zie: https://www.kimovil.com/e...e.4,i_d+aspect_ratio.16~9

Gefilterd op leverbaar, introductie de afgelopen 12 maanden en aspect ratio van 16:9.

• B-Art
  • Laatst online: 12-12 16:15

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

Betaalde Kremlin-troll

• Intelligo
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 23:24

Woont in Helsinki

• HMC
  • Nu online

HMC

Pluviophile

We zullen het zien, @Intelligo >:)

Betaalde Kremlin-troll

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:09
Mijn vriendin heeft nu een Oneplus X die na 4 jaar een beetje op begint te raken.
Ze wil graag dezelfde afmetingen behouden en is niet veeleisend. Ik heb zelf een Xiaomi Mi A1 en voor haar zou de Mi A2 Lite een leuk toestel zijn. Maar ik kwam ook de Xiaomi Mi Play tegen, dit toestel draait op MIUI terwijl de Mi A2 Lite op Android One draait.
Nu lees ik dat de Mi Play geen ondersteuning heeft voor band B20. Op de site van Belsimpel staat wel 800MHz ondersteuning, betekent dat de telefoon die Belsimpel verkoopt wel 4G ondersteund? (Simpel als provider, is T-Mobile netwerk).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: oktober 2017
  • Laatst online: 12-12 15:44
Binnetie schreef op zondag 5 mei 2019 @ 10:42:
Mijn vriendin heeft nu een Oneplus X die na 4 jaar een beetje op begint te raken.
Ze wil graag dezelfde afmetingen behouden en is niet veeleisend. Ik heb zelf een Xiaomi Mi A1 en voor haar zou de Mi A2 Lite een leuk toestel zijn. Maar ik kwam ook de Xiaomi Mi Play tegen, dit toestel draait op MIUI terwijl de Mi A2 Lite op Android One draait.
Nu lees ik dat de Mi Play geen ondersteuning heeft voor band B20. Op de site van Belsimpel staat wel 800MHz ondersteuning, betekent dat de telefoon die Belsimpel verkoopt wel 4G ondersteund? (Simpel als provider, is T-Mobile netwerk).
Als dat er bij Belsimpel bij staat, dan heeft ie dat.
Overigens heb je daar niks aan met T-mobile, want die gebruiken hem niet. Daar heb je dus sowieso volledige 4G.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• slico
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 12-12 12:49
Er is inderdaad gewoon een Global Version van de Mi Play, die zal Belsimpel wel gewoon verkopen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
Oke, dat is mooi.
Nu vraag ik me af of zij als niet veeleisende gebruiker met MIUI overweg kan. Ik begreep dat er soms advertenties in kunnen zitten? Die waarschijnlijk te verwijderen zijn. maar zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten?
Ze maakt veel foto's van onze dochter, nu hoeft de camera niet top te zijn maar zal nog even kijken naar de kwaliteit tussen de Mi A2 lite en de Mi Play.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChinaGeek
Binnetie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 08:39:
Oke, dat is mooi.
Nu vraag ik me af of zij als niet veeleisende gebruiker met MIUI overweg kan. Ik begreep dat er soms advertenties in kunnen zitten? Die waarschijnlijk te verwijderen zijn. maar zijn er verder nog zaken waar ik op moet letten?
Ze maakt veel foto's van onze dochter, nu hoeft de camera niet top te zijn maar zal nog even kijken naar de kwaliteit tussen de Mi A2 lite en de Mi Play.
Advertenties kun je gewoon uitzetten.
MIUI werkt niet ineens heel anders overigens, hoogstens in de instellingen wat dingen die anders zijn.
Het verschil in camera tussen die 2 toestellen zal minimaal zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomas254
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 17-07 17:03
Mijn Xiaomi Mi 5 is inmiddels na 3 jaar op aan het raken, dus ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik vind de Xiaomi Mi 9 wel interessant, en zie dat Xiaomi inmiddels in NL wat beter verkrijgbaar is. Mijn Mi 5 had ik destijds bij IBuyGou besteld. Nu ga ik binnekort naar Vietnam via China. Kan het uit om deze telefoon in China op het vliegveld aan te schaffen, dan wel in Vietnam? Of is het verschil in prijs inmiddels de moeite niet meer, gezien de goede beschikbaarheid hier?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Thomas254 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:55:
Mijn Xiaomi Mi 5 is inmiddels na 3 jaar op aan het raken, dus ik ben op zoek naar iets nieuws. Ik vind de Xiaomi Mi 9 wel interessant, en zie dat Xiaomi inmiddels in NL wat beter verkrijgbaar is. Mijn Mi 5 had ik destijds bij IBuyGou besteld. Nu ga ik binnekort naar Vietnam via China. Kan het uit om deze telefoon in China op het vliegveld aan te schaffen, dan wel in Vietnam? Of is het verschil in prijs inmiddels de moeite niet meer, gezien de goede beschikbaarheid hier?
De verschillen in prijzen zijn niet meer zoals jaren geleden. Belsimpel levert in Nederland de Xiaomi devices en wat mij betreft doe je er goed aan om daar te bestellen, vooral als het misgaat en je beroep wilt doen op garantie is dat fijn.

Recent las ik dat de Pocophone F2 ergens in juni uit zou moeten komen. Ik weet niet wanneer je daar bent, maar mogelijk is dat nog het kijken waard. Ik wacht daar i.i.g. op, voordat ik de Xiaomi Mi 9 bestel.

Bron: https://pocof2.com/launch-date-june-2019/
Al heb ik geen flauw idee hoe betrouwbaar deze website is.

edit: bron toegevoegd.

mobstaa wijzigde deze reactie 06-05-2019 15:48 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
Ik heb het eens nagevraagd bij Belsimpel of de Mi Play ondersteuning heeft voor 4G. Op de site bij specificaties staat 3G.
Bedankt voor je e-mail aan Belsimpel.

Uit je e-mail begrijp ik dat je wilt weten of de Xiaomi Mi Play, 4g ondersteuning heeft. Wat op de website staat is meestal ook correct, de Xiaomi Mi Play ondersteunt dus helaas geen 4g. Het klopt inderdaad wel dat Simpel een 4g netwerk heeft, maar die kan alleen gebruikt worden op telefoons die 4g ondersteunen.

Ik zie wel dat de Xiaomi Mi A2 4g ondersteunt. Deze telefoon is vergelijkbaar met de Mi Play, alleen is wel iets duurder. De Xiaomi Mi A2 is op dit moment €179 voor de variant met 64gb opslagruimte, dit is €8 duurder dan de Xiaomi Mi Play, die op dit moment €171 is.

Wat wel goed is om te weten is dat wij bij Belsimpel dagprijzen hanteren, dus dat de prijzen die ik hierboven heb genoemd per dag kunnen verschillen.
Vreemd had verwacht dat hij wel 4G ondersteund.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Binnetie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:26:
Ik heb het eens nagevraagd bij Belsimpel of de Mi Play ondersteuning heeft voor 4G. Op de site bij specificaties staat 3G.

[...]

Hij heeft ook wel 4g, maar niet op 800mhz (band 20) wat sommige providers gebruiken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Binnetie
@dutchgio, Simpel (T-Mobile) gebruikt deze band niet. Dan zou 4G gewoon moeten werken. Grappig dat ze met de Mi A2 kwamen. Helaas is dit toestel te groot voor haar 15cm hoogte is toch wel het maximum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 23:47
Thomas254 schreef op maandag 6 mei 2019 @ 12:55:
Heb dit toevallig onlangs uitgezocht toen ik in China was. Verschil was toen 35 euro. Moet je zeker weten dat je de Global versie krijgt. Daarnaast dien je officieel aan te geven bij de douane dat je de telefoon hebt. Kortom: niet waard.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ChinaGeek
Binnetie schreef op maandag 6 mei 2019 @ 18:26:

[...]

Wat een beunhazen. Natuurlijk ondersteunt hij 4G. Hij mist hoogstens 1 band. Bij T-mobile heb je daar dus geen last van. Bij andere providers heb je geen dekking in buitengebied. Echt heel slecht van belsimpel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jeroentje93
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 25-11 11:05
Mijn ogen zijn gevallen op de ZTE Axon 10 pro (non-5g). Heeft iemand ervaring met de software van ZTE (MiFavor 9.1)?
Hoe is is het gebruik van MiFavor tegenover bijv. MIUI (Xiaomi) of Android One?

Is het update beleid goed en voornamelijk security patches?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 12-12 18:16

De Realme 3 Pro komt volgende maand naar Europa (officiële aankondiging op 24 mei in Parijs).

Yaha!

• Armageddonx7
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 15-09 16:09
Tweakers,
Ik ben nog steeds blij met mijn Umidigi A1 pro. Sinds kort zit er een 256GB microSd in. Deze kan wel gebruikt worden als externe opslag en heeft na formateren FAT32 in de phone 256GB aan vrij ruimte. Capiciteit op win en mac is zo’n 268GB. De kaart kan niet in mijn phone gebruikt worden als uitbreiding van phone geheugen. Kaartje van Ali €22,- wit kaartje met rode opdruk “FFFAS” extreme A1 HC I. Kaartje werkt niet met formfactor adapter maar wel in een microsd naar usb adapter.
Gr Marco

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 01:42

Gutteguttegut

CEO of TFD

Armageddonx7 schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 00:00:
Tweakers,
Ik ben nog steeds blij met mijn Umidigi A1 pro. Sinds kort zit er een 256GB microSd in. Deze kan wel gebruikt worden als externe opslag en heeft na formateren FAT32 in de phone 256GB aan vrij ruimte. Capiciteit op win en mac is zo’n 268GB. De kaart kan niet in mijn phone gebruikt worden als uitbreiding van phone geheugen. Kaartje van Ali €22,- wit kaartje met rode opdruk “FFFAS” extreme A1 HC I. Kaartje werkt niet met formfactor adapter maar wel in een microsd naar usb adapter.
Gr Marco
Heb je het kaartje getest met H2testw?

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • +3Henk 'm!
Grote kans op fake bij een no-name van Ali. Als er 2 verschillende groottes worden aangegeven voorspeld dat ook niet veel goeds. Zou er geen belangrijke data mee opslaan.

• Armageddonx7
Gutteguttegut schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:56:
[...]
Test aangezet, goede tip thx.
Er staat al muziek op, nu schrijftest 214157MB of 255936MB loopt.
Schrijfsnelheid aan usb 2.0 en usb adaptertje 16,7MB/s

Armageddonx7 wijzigde deze reactie 09-05-2019 15:59 (9%)
Reden: Schrijfsnelheid

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Armageddonx7
Gutteguttegut schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 11:56:
[...]
Ondertussen is het kaartje getest, het duurde een eeuwigheid op een oud atom netbookje via usb2.0 en crappie adapter(s).

copy uit h2testw,
Warning: Only 255901 of 255998 MByte tested.
The media is likely to be defective.
31.0 GByte OK (65075031 sectors)
218.8 GByte DATA LOST (459010217 sectors)
Details:0 KByte overwritten (0 sectors)
0 KByte slightly changed (< 8 bit/sector, 0 sectors)
218.8 GByte corrupted (459010217 sectors)
0 KByte aliased memory (0 sectors)
First error at offset: 0x00000007b5b74e00
Expected: 0x00000007b5b74e00
Found: 0x45439ac6bd3c7a8b
H2testw version 1.3
Reading speed: 10.1 MByte/s
H2testw v1.4
Alle gebruikte adapters zijn NO-Brand, crappy Ali adapters helaas.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Gutteguttegut
  • Laatst online: 01:42

Gutteguttegut

CEO of TFD

Armageddonx7 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:25:
[...]

Ondertussen is het kaartje getest, het duurde een eeuwigheid op een oud atom netbookje via usb2.0 en crappie adapter(s).

copy uit h2testw,
H2testw version 1.3
H2testw v1.4
Lijkt mij duidelijk 😉

The birds turned into The Flying Dutchmen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Intelligo
Armageddonx7 schreef op zondag 12 mei 2019 @ 12:25:
[...]

copy uit h2testw,
H2testw version 1.3
H2testw v1.4
Dat is dus gewoon een heel duur en onbruikbaar 32gb kaartje :)

Screenshotje van de resultaten met een Dispute naar Ali sturen, dan krijg je in ieder geval je geld terug, en ALTIJD maar dan ook ALTIJD degelijke SD-kaartjes kopen. Want als je foto's weg zijn, ben je inneens heel teleurgesteld dat je een paar euro bespaart hebt.

Woont in Helsinki

Acties:
  • +1Henk 'm!
Voor telefoons is het interessant maar voor opslag ben je beter uit om die gewoon hier te halen. Qua prijs is het een minimaal verschil en zeker bij no-names op Ali is de kwaliteit niet goed.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armageddonx7
Intelligo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 10:41:
[...]

Dat is dus gewoon een heel duur en onbruikbaar 32gb kaartje :)

Screenshotje van de resultaten met een Dispute naar Ali sturen, dan krijg je in ieder geval je geld terug, en ALTIJD maar dan ook ALTIJD degelijke SD-kaartjes kopen. Want als je foto's weg zijn, ben je inneens heel teleurgesteld dat je een paar euro bespaart hebt.
Humm toch heb ik er >50GB aan muziek op weggeschreven. De microsd zit in mijn secundaire phone aka BT muziek bieb. Sommige games zijn goedkoper voor Android dan iOS met dingen “rushen”. Gelinkt met feesthoek, switch ik naar een andere OS omdat het voordeliger is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ChinaGeek
Armageddonx7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:40:
[...]

Humm toch heb ik er >50GB aan muziek op weggeschreven. De microsd zit in mijn secundaire phone aka BT muziek bieb. Sommige games zijn goedkoper voor Android dan iOS met dingen “rushen”. Gelinkt met feesthoek, switch ik naar een andere OS omdat het voordeliger is.
Waar heb je het allemaal over? 8)7

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Intelligo
Armageddonx7 schreef op maandag 13 mei 2019 @ 13:40:
[...]

Dat kan best dat jij er 50GB aan muziek op hebt weggeschreven, maar ik kan je garanderen dat je daar maar 31GB van terug kan lezen :+

Ik denk dat je je eigen testresultaten niet helemaal begrijpt.

Je kaartje heeft 31GB ruimte, maar doet alsof 'ie 256 heeft. Zodra de 31e GB vol is, begint hij gewoon weer aan het begin met overschrijven van je eerdere data.

Woont in Helsinki

• l3art
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
Die k20 (pro) lijkt een erg interessant toestel te worden. De 28ste is de presentatie. Erg benieuwd naar wat de prijs gaat worden en of band 20 ondersteund gaat worden.

Hier zijn al wat afbeeldingen... Ik denk dat de kleur blauw mijn voorkeur heeft. Al had het van mij iets minder hectisch mogen zijn die achterkant.
https://www.gizchina.com/...he-first-official-images/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13-10 15:14
De K20 Pro is zojuist aangekondigd!
Bang for buck, waarmee ze qua prijs kwaliteit verhouding de OnePlus gaan verslaan.

https://www.google.com/am...dmi_k20_pro-ampp-9708.php

Acties:
  • 0Henk 'm!
JackL89 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 09:59:
De K20 Pro is zojuist aangekondigd!
Bang for buck, waarmee ze qua prijs kwaliteit verhouding de OnePlus gaan verslaan.

https://www.google.com/am...dmi_k20_pro-ampp-9708.php
the Redmi K20 Pro 6GB+64GB version was released for 2499 yuan ($362), 6GB+128GB version for 2599 yuan ($376), 8GB+128GB for 2799 yuan ($405), and the 8GB+256GB version comes with a 2999 yuan ($434) price tag. There is also a limited edition gift box for the K20 Pro but the company said that this limited edition is not for sale.

Ik ben benieuwd!

Kinguin (Goedkope Games) / H1Z1 Kinguin

Acties:
  • 0Henk 'm!
Iemand nog interesse in een Poco? :+
Xiaomi is goed bezig, dit ziet er veelbelovend uit. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: september 2007
  • Niet online
Ik vond de Nubia al nice, maar misschien die maar annuleren en de K20 pro scoren.
Heeft Xiaomi al een Europese webshop gelijk aan Oneplus en Nubia?

Acties:
  • 0Henk 'm!
Joosie200 schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 10:22:
Ik vond de Nubia al nice, maar misschien die maar annuleren en de K20 pro scoren.
Heeft Xiaomi al een Europese webshop gelijk aan Oneplus en Nubia?
De Nederlandse Mi site is er, maar voor het kopen van producten wordt je doorgestuurd naar Nederlandse bekende kanalen (Bol, KPN, Coolblue etc.) waar het aanbod verschilt.
https://www.mi.com/nl/index.html

Ik neem aan dat er op den duur wel een eigen webshop komt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
Het lijkt er op dat de K20 geen band 20 ondersteund....
https://i.postimg.cc/Js5B0NRY/Screenshot-20190528-144413.jpg

Hopelijk een eventuele global versie wel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vuurtjih
Kan hem alleen niet helemaal plaatsen tov de Poco? :?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• l3art
  • Nu online

l3art

Moderator Mobile
vuurtjih schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:48:
Kan hem alleen niet helemaal plaatsen tov de Poco? :?
Hoe bedoel je dit?

Acties:
  • +3Henk 'm!
l3art schreef op dinsdag 28 mei 2019 @ 14:46:
Het lijkt er op dat de K20 geen band 20 ondersteund....
[Afbeelding]

Hopelijk een eventuele global versie wel.
Dat was bij de Mi9 launch ook zo. Een week later was er een global variant.
Dit sluit mooi aan denk ik:
https://www.androidauthor...-pro-pocophone-f2-991372/
Ik las ook al dat ie misschien in Europa 'Mi9T' gaat heten.
Wat dat betreft is het inderdaad weer typisch Xiaomi met een reeks toestellen die elkaar in de weg zitten. En nu nog onder andere submerknamen ook.

Nog geen nieuws vanuit T.net. En geen K20 topic...

dutchgio wijzigde deze reactie 28-05-2019 18:25 (44%)

• patrickkok
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 03-10 19:42
In wat voor segment kan de k20 geplaatst worden?
Budget phone zoals de redmi serie?
Of de flagship versie zoals de mi9
Exclusie telefoon zoals de mix serie?
Of een budget flagship telefoon zoals de poco?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hopiconjo
  • Laatst online: 12-12 14:40
Wacht geduldig af op Mi A3. Specs nog beetje onduidelijk maar ieder gval android one en band 20. YouTube: Xiaomi Mi A3 - OFFICIAL TEASER

hopiconjo wijzigde deze reactie 29-05-2019 12:18 (88%)

• ChinaGeek
hopiconjo schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:10:
Wacht geduldig af op Mi A3. Specs nog beetje onduidelijk maar ieder gval android one en band 20. hier mooie video YouTube: Xiaomi Mi A3-with snapdragon 730 processor,triple camera and premium...
Wat heb je aan zo'n video met alleen maar fake renders?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hopiconjo
ChinaGeek schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 12:14:
[...]

Wat heb je aan zo'n video met alleen maar fake renders?
klopt, had de verkeerde link; bedoelde de teaser. link is aangepast
patrickkok schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:13:
Een stapje hoger dan de Poco en vergelijkbaar aan de Mi9.

• Koeitje
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 00:14

Koeitje

Back-up tiems now?

patrickkok schreef op woensdag 29 mei 2019 @ 10:13:
Bang-for-buck flagship. Geen extra features zoals extra hoge resolutie, hogere refreshrates etc. De Mi9 is in dat opzicht ook geen echte flagship. De Mi serie gaat waarschijnlijk nog wel duurder worden en meer high-end in de toekomst (hebben ze al aangegeven).

Koeitje wijzigde deze reactie 29-05-2019 22:07 (10%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 13-10 15:14
De K20 Pro gaat in Europa de Mi9T heten, goed nieuws! Als het toestel ook alle 4G banden ondersteunt, dan ben ik overtuigd.
nieuws: Xiaomi hint op komst opvolger Mi 9 met pop-upcamera - update

• hopiconjo
JackL89 schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 17:35:
De K20 Pro gaat in Europa de Mi9T heten, goed nieuws! Als het toestel ook alle 4G banden ondersteunt, dan ben ik overtuigd.
nieuws: Xiaomi hint op komst opvolger Mi 9 met pop-upcamera - update
Volgens Kimovil wordt band 20 ondersteund. verder hier unboxing filmpje YouTube: Xiaomi Mi 9T First Full Unboxing!

• Armageddonx7
ChinaGeek schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:04:
[...]

Waar heb je het allemaal over? 8)7
Ik heb twee smartphones, een android en een ios. Als een spel gelinkt is aan facebook, voor backup en om je data te rippen.
Als ik het speel op mijn ios/ipad/iphone zijn gems/tijdswinsten of andere crap duurder. Ook minder ad-video om gratis voordeel te krijgen aka “no (ads) video avaible). Switch ik de zelfde minuut naar android/tab a6/umidigi A1 pro..... dan zijn die ads er wel, gems en andere crap goedkoper.

:9

• Armageddonx7
Intelligo schreef op maandag 13 mei 2019 @ 14:24:
[...]

Dat kan best dat jij er 50GB aan muziek op hebt weggeschreven, maar ik kan je garanderen dat je daar maar 31GB van terug kan lezen :+

Ik denk dat je je eigen testresultaten niet helemaal begrijpt.

Je kaartje heeft 31GB ruimte, maar doet alsof 'ie 256 heeft. Zodra de 31e GB vol is, begint hij gewoon weer aan het begin met overschrijven van je eerdere data.
Keej, bedankt voor de uitleg. Ik begreep de test resultaten idd niet, ik dacht onbetrouwbaar maar toch 256GB met wat storingen.
Weer wat geleerd. Verder nog niks met het kaartje gedaan, is voor de heb en crap.
:P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:47
De geruchten over de nieuwe Xiaomi Mi A3 volgen de laatste dagen elkaar rap op.
Opvallend is de Snapdragon 665; feitelijk een downgrade van de huidige 660 in de Mi A2.

Lijkt aangekondigd te worden op 25 juli in Warschau.

• Piet91
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 00:47
De Xiaomi Mi A3 is vandaag in Spanje bekend gemaakt.
Toestel is t.o.v. de A2 een stap terug qua SoC en scherm.

EDIT: nieuws: Xiaomi brengt Mi A3-smartphone met drie camera's uit voor 249 en 279 ...

Piet91 wijzigde deze reactie 17-07-2019 16:02 (48%)

• techninja
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 11-12 21:29
Ik was aan het zoeken naar een nieuwe telefoon en kwam bij de lenovo z6 lite uit, jammer genoeg vond buiten de specificaties maar weinig informatie. Heeft iemand hier meer ervaring met deze specifieke telefoon of lenovo in het algemeen? Ik ben namelijk niet bekend met ZUI 11 wat volgens verschillende sites wordt gebruikt op deze telefoon. Ook op XDA kon ik alleen informatie over de z5 en z6 (pro) vinden. Is het de bedoeling bijvoorbeeld dat deze telefoon ook naar de Nederlandse markt komt? Het is misschien geen onbekend chinees merk maar kon er toch niet veel over vinden vandaar dat ik hier even vraag.

z6 lite

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 06:41

rens-br

Moderator Mobile & IN
De Mi A3 heeft inmiddels een eigen topic, dus graag daar verder: [Xiaomi Mi A3] Ervaringen & Discussie.

• ibothead
  • Laatst online: 10-12 19:21
Heb nog een oude redmi note 4 en daarvan doet sinds kort de gps niet meer van er is ook geen update gekomen. Hij krijgt hem wel gevonden kwa locatie maar navigatie blijft die hangen op begin punt.
Meer mensen last van of weten een oplossing

ibothead wijzigde deze reactie 28-07-2019 10:04 (23%)

• Manke
  • Registratie: januari 2003
  • Niet online
Een kleine (max 4.7") maar goede (china) smartphone, iemand een suggestie? :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 00:49
Manke schreef op zaterdag 27 juli 2019 @ 17:29:
Een kleine (max 4.7") maar goede (china) smartphone, iemand een suggestie? :)
Mijn suggestie is om even de tekst in de roze kader onderaan de pagina te lezen 😉.

• gjjvandenberg
  • Registratie: januari 2015
  • Laatst online: 05-12 16:10
Ik heb nu de sinds een paar dagen de Realme 3 pro, uit duitsland via ebay voor 176 euro, en ik ben er enorm tevreden over.
Mooi beeldscherm en een goede accuduur, camera moet ik wat uitgebreider testen, kreeg vrijwel direct de beveiligings update van 5 september binnen even afwachten hoe het update beleid is.
Als je op zoek bent naar een smartphone onder de 200 euro dan zou ik zeker deze Realme willen aanraden.

• ibothead
  • Laatst online: 10-12 19:21
Ik heb nu de redmi note 7 van Xiaomi sinds een paar uur en moet zeggen toch wel erg anders dan de note 4.

Moet nog denk ik wennen maar we gaan het zien of deze versie met 128gb een blijvertje is

• gjjvandenberg
Realme 3 pro is vanaf vandaag officieel te bestellen op de eigen website voor verzending naar NL, hoogstwaarschijnlijk de 5 pro ook en wellicht zelfs de XT/pro.

• tuppes
  • Registratie: augustus 2013
  • Laatst online: 03-12 10:05
gjjvandenberg schreef op dinsdag 15 oktober 2019 @ 19:31:
Realme 3 pro is vanaf vandaag officieel te bestellen op de eigen website voor verzending naar NL, hoogstwaarschijnlijk de 5 pro ook en wellicht zelfs de XT/pro.
Als je besteld op hun eigen website is verzending naar NL gratis maar ook zonder btw en invoer tax?

• gjjvandenberg
tuppes schreef op maandag 11 november 2019 @ 20:42:
[...]

Als je besteld op hun eigen website is verzending naar NL gratis maar ook zonder btw en invoer tax?
Excuus voor de late reactie, voor zover ik weet wel, zou ze anders voor de zekerheid mailen.
Pagina: 1 ... 75 76 77 Laatste

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Politiek en recht

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True