Okee, je hebt een probleem met je telefoon. Een serieus probleem. En dan gooi je 'm weg zonder foto's of filmpjes...DhoTjai schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:59:
https://www.reddit.com/r/...with_the_nubia_z60_ultra/
Weet niet of de post op reddit waar is, maar mensen met een Nubia z60 ultra moeten oppassen met brandgevaar.
Sinds een week geleden gaat de accu van mijn nubia z60 veel minder lang mee. Na een uur was die met 20% gezakt, terwijl ik niks mee had gedaan. Achterkant voelde ook warm aan.
Ik heb niks aan de instellingen aangepast van de apps/accu en ook geen nieuwe apps geïnstalleerd.
Zelf heb ik nergens last van. Alleen bij snel laden wordt de telefoon warm. Bij stress tests en games vind ik het wel meevallen. Bij normaal gebruik merk ik helemaal niets.
Wat betreft het batterijverbruik. Heb je updates van apps geinstalleerd? Op mijn vorige telefoon had ik een update waarna die app plots erg actief was. Een paar dagen later was dat met een nieuwe app-update verholpen.
Wellicht even bij de instellingen > accu kijken wat momenteel een grootverbruiker is?