Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16
DhoTjai schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 08:59:
https://www.reddit.com/r/...with_the_nubia_z60_ultra/

Weet niet of de post op reddit waar is, maar mensen met een Nubia z60 ultra moeten oppassen met brandgevaar.

Sinds een week geleden gaat de accu van mijn nubia z60 veel minder lang mee. Na een uur was die met 20% gezakt, terwijl ik niks mee had gedaan. Achterkant voelde ook warm aan.

Ik heb niks aan de instellingen aangepast van de apps/accu en ook geen nieuwe apps geïnstalleerd.
Okee, je hebt een probleem met je telefoon. Een serieus probleem. En dan gooi je 'm weg zonder foto's of filmpjes... :?
Zelf heb ik nergens last van. Alleen bij snel laden wordt de telefoon warm. Bij stress tests en games vind ik het wel meevallen. Bij normaal gebruik merk ik helemaal niets.

Wat betreft het batterijverbruik. Heb je updates van apps geinstalleerd? Op mijn vorige telefoon had ik een update waarna die app plots erg actief was. Een paar dagen later was dat met een nieuwe app-update verholpen.
Wellicht even bij de instellingen > accu kijken wat momenteel een grootverbruiker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:09
Één toestel dat stuk gaat leid ook niet direct tot brandgevaar bij alle toestellen van dat model.
Dergelijke voorbeelden kun je ook vinden bij Apple, Xiaomi, Samsung etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Scherm gebruikt veel (99%) en die staat op auto. Daarna komt bluetooth met 2% en de apps tussen de 0.1 en 0.02%. Sinds mijn vorige post had ik mobiel ook niet meer aangeraakt, accu was toen op 95% en nu op 82%. Na gebruik zet ik scherm altijd uit.

Updates doet die automatisch. Ik ga wel de apps verwijderen die ik zelden gebruik, en anders een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmy
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 09:16
DhoTjai schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 10:47:
Scherm gebruikt veel (99%) en die staat op auto. Daarna komt bluetooth met 2% en de apps tussen de 0.1 en 0.02%. Sinds mijn vorige post had ik mobiel ook niet meer aangeraakt, accu was toen op 95% en nu op 82%. Na gebruik zet ik scherm altijd uit.

Updates doet die automatisch. Ik ga wel de apps verwijderen die ik zelden gebruik, en anders een reset.
Dat is veel ja. Om je een idee te geven. Vanochtend om ~05:45 op 100%, en pakweg een uur Teams gesprekken gehad en nog wat andere apps bekeken. Momenteel staat de accu op 94%.

Ik neem aan dat je de telefoon al een keertje opnieuw hebt opgestart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Timmy schreef op vrijdag 23 februari 2024 @ 11:12:
[...]

Dat is veel ja. Om je een idee te geven. Vanochtend om ~05:45 op 100%, en pakweg een uur Teams gesprekken gehad en nog wat andere apps bekeken. Momenteel staat de accu op 94%.

Ik neem aan dat je de telefoon al een keertje opnieuw hebt opgestart...
Ja, al opnieuw opgestart. Ik moet hem om de paar dagen opnieuw starten, want ik krijg geen verificatiemeldingen meer op google pay/wallet. Na reboot werkt alles weer...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jotyjo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 10-08 21:51
Ik heb de iQOO 12 besteld bij TradingShenzen voor €550. Een erg goede deal voor wat voor telefoon je krijgt voor die prijs. Ik was eerst de Chinese versie van de OnePlus 12 aan het overwegen, maar deze is bijna net zo goed. Het scherm en de camera's zijn iets minder, maar ik ben blij dat de iQOO 12 geen curved scherm heeft. Ik was ook de iQOO Neo 9 Pro aan het overwegen, maar je krijgt toch voor €50 meer met de iQOO 12 (SD gen 3 ipv 9300, telephoto camera en ondersteuning voor de band B20)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jotyjo
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0qH7L6dAXl8X_LwZR0jk-ROQtg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sYsZ5I3x0wwCz6QmeP1ISGfN.jpg?f=fotoalbum_large

iQOO 12 is gisteren binnengekomen :D! Alles lijkt perfect te werken. Alleen krijg ik niet alle meldingen met AOD, maar dat lijkt je te kunnen fixen met ADB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 10:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Jotyjo schreef op zondag 17 maart 2024 @ 16:57:
[Afbeelding]

iQOO 12 is gisteren binnengekomen :D! Alles lijkt perfect te werken. Alleen krijg ik niet alle meldingen met AOD, maar dat lijkt je te kunnen fixen met ADB
Ik zou sowieso per app waarvan je notificaties wil ontvangen kijken naar de permissies, notificatie en batterij instellingen. De Iqoo 12 is, net zoals vele andere telefoons met chinese roms, erg aggresief met het sluiten van apps en je dus notificaties later krijgt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jotyjo
Gundogan schreef op zondag 17 maart 2024 @ 19:06:
[...]

Ik zou sowieso per app waarvan je notificaties wil ontvangen kijken naar de permissies, notificatie en batterij instellingen. De Iqoo 12 is, net zoals vele andere telefoons met chinese roms, erg aggresief met het sluiten van apps en je dus notificaties later krijgt.
Bedankt voor de tip! Ik heb het voor een aantal apps aangepast, want ik kreeg inderdaad in het begin geen notificaties

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Nubia z60 ultra kan nu unlocked en geroot worden.. dat is een leuke vooruitgang. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
banananas schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 15:08:
Nubia z60 ultra kan nu unlocked en geroot worden.. dat is een leuke vooruitgang. 😁
Het lijkt momenteel nogal vaag en onduidelijk of het wel goed werkt: https://xdaforums.com/t/t...d-rootable.4667343/page-2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
RepareerDroid schreef op vrijdag 19 april 2024 @ 18:32:
[...]
Het lijkt momenteel nogal vaag en onduidelijk of het wel goed werkt: https://xdaforums.com/t/t...d-rootable.4667343/page-2
Het is vrij simpel als je de stappen gewoon volgt.

De meeste mensen die er interesse in hebben zijn al unlocked, inclusief ik. Al zou het mis gaan, dan kun je met dezelfde tool unbricken. Goede stap dit 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs67
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 12:35
Ik ben aan het kijken naar een fold telefoon. De Samsung valt af vanwege het formaat in gesloten toestand.
De One Plus Open heeft volgens mij geen draadloos opladen, dus die valt ook af. Degene die ik nu op het oog heb zijn de Google Pixel 9 Pro Fold, de Honor Magic V3 en de Vivo x Fold 3 Pro. Nu neig ik naar de Vivo, maar deze is in Nederland / Europa niet verkrijgbaar. De Honor wel. Dat geeft een zekerder gevoel.
Zijn er nog andere fold telefoons aan te bevelen die ik over het hoofd zie?
En is mijn voorkeur voor de Vivo het waard om deze van buiten Europa te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RepareerDroid
  • Registratie: September 2022
  • Niet online
tijs67 schreef op vrijdag 20 september 2024 @ 11:56:
Ik ben aan het kijken naar een fold telefoon. De Samsung valt af vanwege het formaat in gesloten toestand.
De One Plus Open heeft volgens mij geen draadloos opladen, dus die valt ook af. Degene die ik nu op het oog heb zijn de Google Pixel 9 Pro Fold, de Honor Magic V3 en de Vivo x Fold 3 Pro. Nu neig ik naar de Vivo, maar deze is in Nederland / Europa niet verkrijgbaar. De Honor wel. Dat geeft een zekerder gevoel.
Zijn er nog andere fold telefoons aan te bevelen die ik over het hoofd zie?
En is mijn voorkeur voor de Vivo het waard om deze van buiten Europa te halen?
Vouwbare toestellen zijn kwetsbaarder en daardoor is er een serieuze kans dat je ooit een reparatie nodig hebt. Via TradingShenzhen heb je nog de beste opties ( https://tradingshenzhen.c...vo-x-fold-3-pro-16gb512gb ), met reparaties in Europa. Maar voor de beste garantie en reparatie mogelijkheden is een lokaal model inderdaad een veiligere keuze.
Er is ook nog de nieuwe Xiaomi Mix Fold 4, maar die is voorlopig net als de Vivo enkel te importeren. De Xiaomi Mix Flip lijkt wel een globale release te krijgen. Een globale release van de Fold 4 zou mogelijk overwogen worden, maar concrete berichten daarover zijn nog niet naar buiten gekomen.
Als je de camera's het belangrijkst vindt dan is de Vivo het misschien waard, maar de Magic V3 heeft ook zeer goede camera's. Bovendien krijgt de Magic V3 naast garantie ook 5 jaar beveiligingsupdates tegenover 4 voor de Fold3 Pro.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• C00P
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-08 01:42
Ik heb een honor V2 fold gekocht.

Eerst dacht ik van, hardware is echt geweldig,maar ik ben er niet zo productief mee, ik dacht er aan om hem te verkopen, toch maar even doorgebeten en het heeft geloond!

Echt wat een heerlijke ervaring is het, ben net zo enthousiast als mijn eerste Samsung note, wat zeg ik, dit is nog ingrijpender!
16 gb ram 512 gb SSD, Snapdragon 8 gen 2.

800 euro, 2 maandjes oud,totale nieuwstaat.

Waarom geen nieuwe chinese Vivo voor 150 euro meer ?
Awel nu heb ik 2 jaar garantie in Nederland, deze heeft 16gb ram en internationale rom.

Echt een top toestel, ik heb de fold met nepleer,en dat voelt echt geweldig in de hand.

Magic OS is eigenlijk een heel fijn os,het is even wat anders allemaal,maar zet jezelf daar overheen en je gaat er blij mee zijn.

Op het werk ben ik alle Apple mannen gaan opzoeken,dan vraag ik of Apple heeft liggen slapen, hoe bedoel je zeggen ze dan,dan kwak ik mijn telefoon voor hun neus op tafel en mijn V2 is platter dan hun iPhone,en hun ogen als ik die dan nog eens open klap en dat geweldige scherm oplicht,heerlijk 😈

1 vraagje,misschien dat hier iemand het weet.
Als ik een WhatsApp krijg en ik wil deze open doen, gaat deze altijd open in een venster,ik wil graag dat die open gaat op volledig scherm, alles afgezocht,waar kan ik dat ergens instellen?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SlBWgtnMRzR7FVT8POrI50Z6V3s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D1L7dQ4hVaBdcTeWGCBb9JDY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door C00P op 25-09-2024 20:18 ]

AMD XP2200+ ASUS A7V8X 2X256 RAM@333MHz Geforce4ti600

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 27-08 18:54
C00P schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:11:
Ik heb een honor V2 fold gekocht.

Op het werk ben ik alle Apple mannen gaan opzoeken,dan vraag ik of Apple heeft liggen slapen, hoe bedoel je zeggen ze dan,dan kwak ik mijn telefoon voor hun neus op tafel en mijn V2 is platter dan hun iPhone,en hun ogen als ik die dan nog eens open klap en dat geweldige scherm oplicht,heerlijk 😈
Met welke iPhone vergelijk je dan?
De iPhone 16 is 7.8mm
De iPhone 16 pro is 8.3mm
De honor magic v2 is 9.9mm (dichtgeklapt)

De dikte voor de iPhone 15 (pro) zijn hetzelfde als de 16. Als je telefoons vergelijkt. Doe het dan wel met dezelfde generatie.

• C00P
SamSid schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:21:
[...]

Met welke iPhone vergelijk je dan?
De iPhone 16 is 7.8mm
De iPhone 16 pro is 8.3mm
De honor magic v2 is 9.9mm (dichtgeklapt)

De dikte voor de iPhone 15 (pro) zijn hetzelfde als de 16. Als je telefoons vergelijkt. Doe het dan wel met dezelfde generatie.
Hun iphone zat in een case,ok niet hélemaal eerlijk maar I don't care...

• SamSid
C00P schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:26:
[...]

Hun iphone zat in een case,ok niet hélemaal eerlijk maar I don't care...
Om op je vraag terug te komen. Zet in je instellingen "App Split View" uit. Dan wordt Whatsapp niet in een window gezien.

• C00P
SamSid schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:37:
[...]

Om op je vraag terug te komen. Zet in je instellingen "App Split View" uit. Dan wordt Whatsapp niet in een window gezien.
Nee helaas,kan die opties zelfs niet vinden app split view.

• SamSid
C00P schreef op woensdag 25 september 2024 @ 20:44:
[...]

Nee helaas,kan die opties zelfs niet vinden app split view.
@C00P Oh wacht dat app Split View zit in One Ui van Samsung. Maar dat moet toch ook in dat MagicOs van Honor zitten?

Dan denk ik dat dit de instelling is:
Settings -> Foldable Phones -> App Scaling -> Switch apps to Full screen.

Settings -> Display & brightness -> more display settings -> display cutout

[ Voor 24% gewijzigd door SamSid op 27-09-2024 11:32 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jotyjo
Vandaag de OriginOS 5 update ontvangen op m'n iQOO 12! Gelukkig wordt Android Auto nu wel ondersteund sinds deze Android 15 update
Pagina: 1 ... 78 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html