Ik vind de rode kleur teveel van het goede. Maar hij zal vast ook in vertrouwd zwart te bestellen zijn vast en zeker!Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:39:
[...]
Wat is er lelijk aan, gewoon een standaard achterkant. Volgens mij kijk je vooral naar het scherm als je je telefoon gebruikt. Zie alleen niet in wat jij er lelijk aan vindt.
[afbeelding]
Hier nog het verschil tussen rood glas (X21) en rood aluminium (R9s)
Wil je me/ons aub op de hoogte houden?
Ik kan niet kijken ivm werk, maar kan de site hier wel regelmatig checken
So far:
91.62% screen
4000 mah batterij
SD845
8GB
En nog wat blabla over optimalisaties met wat onbetrouwbare grafieken.
91.62% screen
4000 mah batterij
SD845
8GB

[ Voor 59% gewijzigd door floriz87 op 12-06-2018 14:41 ]
Super amoled voor beide versie, heb ik ook kunnen lezen tussen de Chinese tekstenfloriz87 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:22:
So far:
91.6% screen
4000 mah batterij
SD845
8GB
Verwijderd
Ik ben eruit, volgend toestel wordt de Vivo Nex. Zeer degelijke prijzen. €600 euro voor de Snapdragon 845 versie met fingerprintscanner in het scherm.
[ Voor 126% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 14:31 ]
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Allemaal een dikke 6.6 inch OLED scherm 

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 14:35 ]
Omgerekend dus (ruwweg):
3900 = $610 = € 520
4500 = $700 = € 600
5000 = $780 = € 660
Prijzen in China bij Vivo.
3900 = $610 = € 520
4500 = $700 = € 600
5000 = $780 = € 660
[ Voor 7% gewijzigd door floriz87 op 12-06-2018 14:38 ]
Verwijderd
Geen Samsung S10 voor mij. Deze kopen.floriz87 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:35:
Omgerekend dus:
4000 = $620 = € 540
4500 = $700 = € 600
5000 = $780 = € 660
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 14:39 ]
Verschil tussen topmodel en 1 daaronder is dus alleen de opslag (256 vs 128 gb). Prijs verschilt daardoor 60 euro.
Wauw, ik ben ook klaar in mijn zoektocht.. Shit zegVerwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:29:
Ik ben eruit, volgend toestel wordt de Vivo Nex. Zeer degelijke prijzen. €600 euro voor de Snapdragon 845 versie met fingerprintscanner in het scherm.
Ik wacht even tot hij een poosje op de markt is. Komt er een international version, hoe zit het met de software, wat gaat de custom ROM community doen, hoe goed zijn de camera's, hoe snel is de fingerprintsensor, etc. Ben wel heel benieuwd (en heb een Chinese collega waarvan familie op en neer reist tussen China en NLbanananas schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:39:
[...]
Wauw, ik ben ook klaar in mijn zoektocht.. Shit zeg

Verwijderd
Vivo brengt bijna nooit een global versie uit (dus zonder band 20). Je bent aangewezen op custom roms waar de Google play store al in zit.floriz87 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:44:
[...]
Ik wacht even tot hij een poosje op de markt is. Komt er een international version, hoe zit het met de software, wat gaat de custom ROM community doen, hoe goed zijn de camera's, hoe snel is de fingerprintsensor, etc. Ben wel heel benieuwd (en heb een Chinese collega waarvan familie op en neer reist tussen China en NL).
Dat is wel jammer...Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:47:
[...]
Vivo brengt bijna nooit een global versie uit (dus zonder band 20). Je bent aangewezen op custom roms waar de Google play store al in zit.
Wie weet komt er een Archos variant, al is daar nog niets van vernomen. /me Niet merken door elkaar gaan halen Bart....
Ik zou denken dat Vivo met dit toestel een flinke sprong kan maken in de Europese markt. Maar goed, dat zal wel niet zo eenvoudig zijn.
Met KPN zou ondersteuning voor band 20 toch wel erg fijn zijn. Maar helaas.
[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 12-06-2018 14:53 ]
Jup. En band 20 mis ik niet want ik zit bij Tmobile. Dus zolang band 3/7 er wel op zitten vind ik het goed. Dit vind ik toch meer indrukwekkend dan wat Oneplus weet klaar te spelen. Of Xiaomi, want zij proberen het wel maar Vivo tikt alles op het lijstje aan.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:29:
Verwijderd
Archos werkt samen met Nubia en niet Vivo. Overigens kun je prima 4G ontvangen in de steden zonder band 20 nodig te hebben bij KPN. En zeg nu zelf je bent volgens mij vaker op een WiFi verbinding dan dat je op straat uitgebreid filmpjes zit te kijkenl3art schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:49:
[...]
Dat is wel jammer...
Wie weet komt er een Archos variant, al is daar nog niets van vernomen.
Ik zou denken dat Vivo met dit toestel een flinke sprong kan maken in de Europese markt. Maar goed, dat zal wel niet zo eenvoudig zijn.
Haha, dat is waar ook, ik haal twee dingen door elkaar.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:52:
[...]
Archos werkt samen met Nubia en niet Vivo. Overigens kun je prima 4G ontvangen in de steden zonder band 20 bij KPN. En zeg nu zelf je bent volgens mij vaker op een WiFi verbinding dan dat je op straat uitgebreid filmpjes zit te kijken.

Tja, maar ook op de momenten dat ik niet op de wifi zit, wat nog best vaak is, dan is het ook wel prettig om snel internet te hebben. Ok we zijn hierin verwend, I know.
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 12-06-2018 14:55 ]
Op de specificatie pagina zijn bijna alle band aangegeven, zag ook in de presentatie WORLD staan:)l3art schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:49:
[...]
Dat is wel jammer...
Wie weet komt er een Archos variant, al is daar nog niets van vernomen.
2G GSM/GPRS/EDGE:850/900/1800/1900MHz ;
2G CDMA: BC0/BC1/BC10 ;
3G TD-SCDMA/TD-HSPA:B34/B39;
3G WCDMA/HSPA:B1/B2/B4/B5/B8;
4G TDD-LTE:B34/B38/B39/B40/B41;
4G FDD-LTE:B1/B2/B3/B4/B5/B7/B8/B12/B17/B18/B19/B20/B25/B26/B28A/B28B;
Ahh daar was ik nog naar op zoek. Dat zou top zijn.Hippowave schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:55:
[...]
Op de specificatie pagina zijn bijna alle band aangegeven, zag ook in de presentatie WORLD staan:)
Dan is het eerst nog reviews afwachten en dan maar eens kijken waar en wanneer aan te schaffen. Goede reden om een reisje China te boeken

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 12-06-2018 14:56 ]
Grote kans dat het LTE FDD band 1 t/m 5 en 8 wordt, haal nu iets van 60 Mbps op de Vivo X21 over 4G met KPN.
Specificaties laten inderdaad meer banden zien, ook band 20: https://shop.vivo.com.cn/product/10391
Specificaties laten inderdaad meer banden zien, ook band 20: https://shop.vivo.com.cn/product/10391
[ Voor 33% gewijzigd door Chocoball op 12-06-2018 15:07 ]
Iedereen is hier wel zeer enthousiast over dit toestel. Ik zou toch maar even afwachten hoe het zit met de belkwaliteit, camera's, software, etc... Het is idd een mooi toestel, maar het valt nog te zien of het weglaten van de notch en een vingerafdrukscanner onder het scherm niet te veel compromissen met zich meebrengt.
Benieuwd of er vandaag al hands-ons verschijnen op de verschillende tech kanalen.
Benieuwd of er vandaag al hands-ons verschijnen op de verschillende tech kanalen.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Verwijderd
WTF ook band 20 wauw VivoHippowave schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:55:
[...]
Op de specificatie pagina zijn bijna alle band aangegeven, zag ook in de presentatie WORLD staan:)
Agree. Zet ook net in een app met de mobile mods van hier, dat ik eerst maar eens reviews ga afwachten.Largamelion schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:57:
Iedereen is hier wel zeer enthousiast over dit toestel. Ik zou toch maar even afwachten hoe het zit met de belkwaliteit, camera's, software, etc... Het is idd een mooi toestel, maar het valt nog te zien of het weglaten van de notch en een vingerafdrukscanner onder het scherm niet te veel compromissen met zich meebrengt.
Verwijderd
Boeit mij echt niet. Vivo is al zo lang een grote speler met degelijke toestellen. Ik koop het puur voor het uiterlijk, zolang het oled-scherm goed is en je degelijk kunt bellen neem ik er een.Largamelion schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:57:
Waar is @rens-br met zijn degelijke OP's. Vivo needs one
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 15:03 ]
En deel je je ervaringen hier?Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:00:
[...]
Boeit mij echt niet. Vivo is al zo lang een grote speler met degelijke toestellen. Ik koop het puur voor het uiterlijk, zolang het oled-scherm goed is en je degelijk kunt bellen neem ik er een.
Waar is @rens-br met zijn degelijke OP's. Vivo needs one.

Die zullen ongetwijfeld gaan verschijnen. Specswise ben ik enthousiast. Deze staat nu wel bovenaan de lijst. Maar ik heb voorlopig geen enkele haast nu ik de LG V30 heb naar tevredenheid.Largamelion schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:57:
Iedereen is hier wel zeer enthousiast over dit toestel. Ik zou toch maar even afwachten.
offtopic:
Rens is onderweg
As we speak zoekt hij zijn weg naar dit topic.
Rens is onderweg
As we speak zoekt hij zijn weg naar dit topic.
[ Voor 76% gewijzigd door 13art op 12-06-2018 15:09 ]
Wil je ook aub je ervaringen en alles delen mbt het aanschaffen en het in gebruik nemen van..?
Ik heb er geen ervaring mee. Zowel niet met een chinese telefoon alsnmet het importeren van dure elektronica. Ik zou echt graag willen weten straks waar je het kocht, hoe duur het in totaal is en hoe lang het duurde voor je hem ontvangen had. Ik wil namelijk heel graag deze telefoon aanschaffen straks.
Verwijderd
Het beste kun je AliExpress in de gaten houden. Heb je ook nog eens kopersbescherming.banananas schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:11:
[...]
Wil je ook aub je ervaringen en alles delen mbt het aanschaffen en het in gebruik nemen van..?
Ik heb er geen ervaring mee. Zowel niet met een chinese telefoon alsnmet het importeren van dure elektronica. Ik zou echt graag willen weten straks waar je het kocht, hoe duur het in totaal is en hoe lang het duurde voor je hem ontvangen had. Ik wil namelijk heel graag deze telefoon aanschaffen straks.
Dat is snel
Verwijderd
Super dit wordt mijn nieuwe telefoon! De Mi Mix lijn ook altijd al mooi gevonden, maar helaas geen AMOLED waar ik niet meer mee zonder wil.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:34:
Allemaal een dikke 6.6 inch OLED scherm
[afbeelding]
Wel jammer dat er geen global versie komt of misschien veel later. Iemand al een website gevonden waar je al kunt bestellen?
De achterkant is vet, met die regenboog reflectie.
https://www.androidcentral.com/vivo-nex-specifications
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2018 15:18 ]
Read again: Hippowave in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3"Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:14:
[...]
Wel jammer dat er geen global versie komt of misschien veel later. Iemand al een website gevonden waar je al kunt bestellen?
[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 12-06-2018 15:19 ]
Hier ook de hands on van Android Authority:
Verwijderd
Was natuurlijk te verwachten de eerste AliExpress afzetter vraagt €803 euro voor de Snapdragon 701 variant. Gewoon een maand of drie wachten en dan het kaf van het koren scheiden.
Gewoon in Malysia bestellen heb zelf de Vivo V9 en correct geen band 20 maar wel standaard Playstore.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 14:47:
[...]
Vivo brengt bijna nooit een global versie uit (dus zonder band 20). Je bent aangewezen op custom roms waar de Google play store al in zit.
Qua updates niets te klagen elke 2-3 weken updates / fixes doen ze verdomd goed.
Verwijderd
Ken je een shop dan?Pinky-H9 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 16:12:
[...]
Gewoon in Malysia bestellen heb zelf de Vivo V9 en correct geen band 20 maar wel standaard Playstore.
Qua updates niets te klagen elke 2-3 weken updates / fixes doen ze verdomd goed.
Even naar Low Yat gaan
Overigens heel erg fijne telefoon (V9) en zie de nieuwe ook wel zitten
Mooi toestel zeg! Begint bij mij toch ook erg te kriebelen. Ik had gehoopt dat dit de OnePlus 6 was geweest, maar wellicht dat OnePlus bij de 6T nog met zoiets op de proppen komt.Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 15:00:
Waar is @rens-br met zijn degelijke OP's. Vivo needs one.
Kuch:
[Vivo Nex] Levertijden & Prijzen
[Vivo Nex] Ervaringen & Discussie
[ Voor 36% gewijzigd door rens-br op 12-06-2018 16:59 ]
Een ander toestel wat redelijk gehyped wordt: De Oppo Find X.
Er is een officiele render verschenen: https://www.gizmochina.co...days-ahead-of-its-launch/
Gezien ze de bovenkant nog donker houden vermoed ik dat daar een notch zit. Ze lijken zich met name op de onderkant van het toestel te richten waar ook een notificatie strip/led zit.
Een beetje zoals bij de Oppo find 7

De Find X wordt naar verwachting ook in Nederland uitgebracht.
Er is een officiele render verschenen: https://www.gizmochina.co...days-ahead-of-its-launch/
Gezien ze de bovenkant nog donker houden vermoed ik dat daar een notch zit. Ze lijken zich met name op de onderkant van het toestel te richten waar ook een notificatie strip/led zit.

[ Voor 5% gewijzigd door 13art op 15-06-2018 12:11 ]
Weinig info van gezocht, maar is er iets gelekt over de fp scanner? En richtprijs?l3art schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:10:
[afbeelding]
[ Voor 10% gewijzigd door banananas op 15-06-2018 12:58 ]
Misschien even kijken hoe je op een juiste manier quotebanananas schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:57:
[...]
Weinig info van gezocht, maar is er iets gelekt over de fp scanner? En richtprijs?
Zal het even fixen voor je zodat het wat duidelijker is. Heb je net zelf al gedaan zie ik
Het gerucht is dat de vingerafdruk scanner onder het scherm zit weg gewerkt.
Over prijzen is volgens mij nog niks bekend.
[ Voor 30% gewijzigd door 13art op 15-06-2018 13:01 ]
Zo te zien zit er een notch, al is hij behoorlijk klein. Als je met je muis over de afbeelding op de site gaat veranderd de belichting iets waardoor het duidelijk wordt.l3art schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 12:10:
[afbeelding]

[ Voor 4% gewijzigd door tomdg op 15-06-2018 13:16 ]
Over de prijs is juist wel bekend dat het kneiter duur wordt.. Afgaande op de hardware onderdelen zal het richting de prijs van een nieuwe samsung galaxy phone gaan.
Het scherm komt mogelijk ook van samsung (de curved displays die per stuk boven de 100 euro al kost). Maar goed, dat is speculatie.
Ik vind alleen de dikte wel echt huge hoor.. Boven de 9 is in deze tijd echt dik haha
Het scherm komt mogelijk ook van samsung (de curved displays die per stuk boven de 100 euro al kost). Maar goed, dat is speculatie.
Ik vind alleen de dikte wel echt huge hoor.. Boven de 9 is in deze tijd echt dik haha
Heb het nog iets duidelijker gemaakt:tomdg schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:01:
[...]
Zo te zien zit er een notch, al is hij behoorlijk klein. Als je met je muis over de afbeelding op de site gaat veranderd de belichting iets waardoor het duidelijk wordt.
[afbeelding]

Ahh ok, ik was afgegaan op deze website: http://www.trustedreviews...nd-x-release-date-3486882 die 19 uur geleden geupdate is. De prijzen in India komen omgerekend uit op zo'n 500 euro. Dat vind ik dan wel weer meevallen.banananas schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:05:
Over de prijs is juist wel bekend dat het kneiter duur wordt.. Afgaande op de hardware onderdelen zal het richting de prijs van een nieuwe samsung galaxy phone gaan.
[ Voor 6% gewijzigd door 13art op 15-06-2018 13:09 ]
Zo valt het helemaal goed op!l3art schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
[...]
Heb het nog iets duidelijker gemaakt:
[afbeelding]
Ja jou lek is recenter dan mijn info bron.. 500 euro is een goede prijs, anders zou je nooit kunnen concurreren als 'nieuwe' brand in europa bijv. (ik las dat ze ook in eu wilden verkopen)l3art schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
[...]
[afbeelding]
[...]
Ahh ok, ik was afgegaan op deze website: http://www.trustedreviews...nd-x-release-date-3486882 die 19 uur geleden geupdate is. De prijzen in India komen omgerekend uit op zo'n 500 euro. Dat vind ik dan wel weer meevallen.
Als ik op die link klik gebeuren er rare dingen ....l3art schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 13:07:
[...]
[afbeelding]
[...]

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Apart, heb zelf die melding nooit gehad met eset.MrMarcie schreef op vrijdag 15 juni 2018 @ 18:20:
[...]
Als ik op die link klik gebeuren er rare dingen ....
[afbeelding]
Is puur een afbeelding die linkt naar een afbeelding gehost op postimage.org
Iemand de commercial van de oppo find x gezien?
het belooft wat, fullscreen als de vivo nex.. I like it!
Zal even de link kopieren, even geduld
Edit:
https://www.gizchina.com/...ivo-nex-like-full-screen/
Even het hele stuk gelezen.. Onduidelijk is dus of dit echt de oppo find x is. Gedacht wordt van wel.
het belooft wat, fullscreen als de vivo nex.. I like it!
Zal even de link kopieren, even geduld
Edit:
https://www.gizchina.com/...ivo-nex-like-full-screen/
Even het hele stuk gelezen.. Onduidelijk is dus of dit echt de oppo find x is. Gedacht wordt van wel.
[ Voor 42% gewijzigd door banananas op 16-06-2018 00:18 ]
Vriendin in China heeft m'n Redmi Note 5 binnen. 899 RMB = 120 Euro. Helemaal te gek. 
Geen idee nog waarom er NOG eens 100 RMB afgegaan is, maar dit is gewoon niet normaal meer.

Geen idee nog waarom er NOG eens 100 RMB afgegaan is, maar dit is gewoon niet normaal meer.
offtopic:
Sorry, moest dit ei ergens kwijt.
Sorry, moest dit ei ergens kwijt.
Eat the bugs, live in a pod
Ik hoop de nieuwe Vivo Nex. En dat zou helemaal niet gek zijn gezien hun gedeelde achtergrond via BKK. Dat in combi met nieuws: Gerucht: OnePlus' zusterbedrijf Oppo gaat smartphones uitbrengen in N... en ik zou dan de Oppo eerder overwegen als je die gemakkelijker kunt kopen.l3art schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:35:
Wordt de Oppo Find X de nieuwe Lenovo Z5, of wordt de telefoon echt 'notchless'?
[afbeelding]
Bron
93.8l3art schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 15:35:
Wordt de Oppo Find X de nieuwe Lenovo Z5, of wordt de telefoon echt 'notchless'?
[afbeelding]
Bron
Edit: vivo nex 91.xx
Verwijderd
Dit komt van Oppo zelf

Eerlijk gezegd zou het best kunnen en zie ik Oppo geen Lenovo doen aangezien de techniek er al is en Vivo en Oppo onderdeel uitmaken van het grote bedrijf erachter. Ze lenen dus elkaar patenten, kans zit er dus in dat ze op elkaar lijken.

Eerlijk gezegd zou het best kunnen en zie ik Oppo geen Lenovo doen aangezien de techniek er al is en Vivo en Oppo onderdeel uitmaken van het grote bedrijf erachter. Ze lenen dus elkaar patenten, kans zit er dus in dat ze op elkaar lijken.
[ Voor 140% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2018 21:54 ]
Als we het dan nog verder door trekken... Wie weet wat de OnePlus 6T dan nog voor moois gaat brengen.
Verwijderd
Deze komt overigens in Nederland uit.l3art schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:53:
Als we het dan nog verder door trekken... Wie weet wat de OnePlus 6T dan nog voor moois gaat brengen.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2018 21:55 ]
Dat maakt voor mij niet echt verschil. Op heeft de zaken goed voor elkaar. Dat die niet in NL zitten maakt voor mij niets uit.Verwijderd schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:55:
[...]
Deze komt overigens in Nederland uit dus op Oneplus wachten is dan niet nodig.
Ik denk namelijk dat ik de skin die oppo toepast niet echt wat ga vinden, om maar wat te noemen.
Overigens denk ik bij nader inzien niet dat de op6t de kant op zal gaan van de find X aangezien de find X zelf ook al high end specs heeft.. Dan krijg je twee, zo goed als dezelfde toestellen. Lijkt me markt technisch gezien niet een handige zet.
Verwijderd
De kans dat de T een grote uiterlijke aanpassing krijgt lijkt mij ook bijna niet mogelijk. En wat betreft de skin dat heeft mij eigenlijk nooit geboeid. De Nova launcher gaat er toch meteen op.l3art schreef op zaterdag 16 juni 2018 @ 21:59:
[...]
Dat maakt voor mij niet echt verschil. Op heeft de zaken goed voor elkaar. Dat die niet in NL zitten maakt voor mij niets uit.
Ik denk namelijk dat ik de skin die oppo toepast niet echt wat ga vinden, om maar wat te noemen.
Overigens denk ik bij nader inzien niet dat de op6t de kant op zal gaan van de find X aangezien de find X zelf ook al high end specs heeft.. Dan krijg je twee, zo goed als dezelfde toestellen. Lijkt me markt technisch gezien niet een handige zet.
Verwijderd
Dit is de Oppo find X, moet zeggen ziet er heel mooi uit mocht dit waar zijn. Of te wel een slide open mechanisme aan de achterkant waardoor de camera te zien wordt.

Deze reclame werd uitgezonden op de staatsomroep van China.

Deze reclame werd uitgezonden op de staatsomroep van China.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2018 08:55 ]
Dat zou wel een verklaring zijn voor waarom de telefoon zo 'dik' is.Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 08:48:
Dit is de Oppo find X, moet zeggen ziet er heel mooi uit mocht dit waar zijn. Of te wel een slide open mechanisme aan de achterkant waardoor de camera te zien wordt.
Verwijderd
Is die 'dik' dan? Heb je de afmetingen ervan gevonden?l3art schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:23:
[...]
Dat zou wel een verklaring zijn voor waarom de telefoon zo 'dik' is.
Ja die gaan al een tijdje de ronde:Verwijderd schreef op maandag 18 juni 2018 @ 09:26:
[...]
Is die 'dik' dan? Heb je de afmetingen ervan gevonden?
156.7 x 74.2 x 9.6 mm
Hier ben ik dan wel benieuwd naar. Twijfel momenteel tussen de Oppo Find X en de Oneplus 6.banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:51:
De oppo find x word trouwens echt een killer phone.. Die specs met super vooc en lossless zoom.. Oh en 5g compatible (ben daar alleen geen fan van). Bedrijf had bevestigd dat de telefoon die specs kreeg begreep ik omdat eerder gesuggereerd werd dat het een gevalletje z5 werd.
Dat prijs kaartje gaat echt sky high worden haha kan niet anders!
Kan echter nergens een indicatie vinden van de prijs van de Oppo in Europa na wat snelle Google zoekopdrachten en dit topic. Enkel een verwachte prijs in Indiaanse rupees.
Iemand die hier meer over kan zeggen?
[ Voor 9% gewijzigd door Panini op 18-06-2018 09:51 ]
Als de rest van die ruimte onderaan dan benut wordt met een dikke batterij, is dat op zich nog niet zo slecht. Mijn Honor 7 is met hoesje ook 11mm dik.
Opmerkelijk wel dat in dat filmpje de camera achteraan ook standaard verborgen lijkt te zijn.
Opmerkelijk wel dat in dat filmpje de camera achteraan ook standaard verborgen lijkt te zijn.
Hmm doe dan maar de Find X. Net wat korter en minder breed. Vooc Charging is dash/Fast charge van Oneplus en sinds ik dat gewend ben voelt al het andere traag. Nog een dag geduld dus. En dan kan het vergelijken van de Nex met de Find beginnen!
Verwijderd
Als het exact er zo uitgaat zien en even mooi wordt als de Nex, dan ga ik ook voor de Find X. Puur omdat het importeren extra kosten met zich meebrengt en ik eigenlijk resellers geen dikke winst erop gun.Joosie200 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 10:00:
Hmm doe dan maar de Find X. Net wat korter en minder breed. Vooc Charging is dash/Fast charge van Oneplus en sinds ik dat gewend ben voelt al het andere traag. Nog een dag geduld dus. En dan kan het vergelijken van de Nex met de Find beginnen!
Mocht het toch wat minder mooi zijn dan blijft het voor mij bij de Nex. Het mooie hiervan is is dat er al een telefoon uitkomt die dus al aan mijn verwachtingen voldoet
Hiervoor is dit topic niet bedoeld, maar daarvoor hebben we het Mobile Aankoop Advies (MAA) gedeelte, zoals ook in de topic waarschuwing te lezen is. Je mag je vraag daar posten.
[ Voor 88% gewijzigd door 13art op 18-06-2018 10:47 ]
Verwijderd
Volledige commercial.
[YouTube: https://youtu.be/s7fY4xRdBTc]
Is er trouwens een link waarop je het event van morgen kunt volgen?
[YouTube: https://youtu.be/s7fY4xRdBTc]
Is er trouwens een link waarop je het event van morgen kunt volgen?
Design wise vind ik dit echt een prachtig iets als het zo eruit komt te zien. Mocht de prijs goed zijn dan zie ik die 9.6mm graag over het hoofd.
Ik ben alleen bang voor het prijs kaartje, want het heeft schijnbaar een samsung scherm wat de prijs flink omhoog brengt. Nog niet gesproken over super vooc, inscreen fingerprint en de lossless camera.
Ik ben alleen bang voor het prijs kaartje, want het heeft schijnbaar een samsung scherm wat de prijs flink omhoog brengt. Nog niet gesproken over super vooc, inscreen fingerprint en de lossless camera.
[ Voor 41% gewijzigd door banananas op 18-06-2018 11:37 ]
Mijn vrouw heeft (zonder met mij te overleggen...
) een S9 kloon gekocht.
Ding ziet er prima uit, maar mekkert konstant over te weinig vrij geheugen. Bruikbaarheid lijkt me daarom nihil en ondanks belachelijke lage prijs weggegooid geld...
Nou zou dat ding 2 Gb moeten hebben en wordt er vlgs de settings pagina /opslag nog maar 0.9 Gb gebruikt, dus ik vermoed dat die 2 Gb gelogen danwek overdreven is.
Puur uit nieuwsgierigheid: Is er een mogelijkheid om onafhankelijk van wat de telefoon software me probeert wijs te maken, te achterhalen wat voor soc er in zo'n phone zit en hoeveel ram er nou echt in zit?
Zonder em meteen te slopen?
Ding ziet er prima uit, maar mekkert konstant over te weinig vrij geheugen. Bruikbaarheid lijkt me daarom nihil en ondanks belachelijke lage prijs weggegooid geld...
Nou zou dat ding 2 Gb moeten hebben en wordt er vlgs de settings pagina /opslag nog maar 0.9 Gb gebruikt, dus ik vermoed dat die 2 Gb gelogen danwek overdreven is.
Puur uit nieuwsgierigheid: Is er een mogelijkheid om onafhankelijk van wat de telefoon software me probeert wijs te maken, te achterhalen wat voor soc er in zo'n phone zit en hoeveel ram er nou echt in zit?
[ Voor 12% gewijzigd door Tacoos op 18-06-2018 15:06 ]
Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg...
@Tacoos, AIDA64
Wat kost dat nou?Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:04:
Mijn vrouw heeft (zonder met mij te overleggen...) een S9 kloon gekocht.
Waarschijnlijk was ze beter af met elke Umidigee, Doogee etc.
Oef!Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:04:
Ik heb (een paar maanden nu al) een Cubot X18 Plus voor 105 euro en die heeft nog nooit gezeurd of vastgelopen of herstart. Okay, het is geen racemonster, maar hij gaat wel 3-4 dagen mee op een volle batterij.
Volgens mij haal je wat dingen door elkaar. Opslag en RAM bijvoorbeeld...Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:04:
De oppo find x gaat bijna zeker in nederland uitkomen!
Oppo heeft sinds gisteren een nederlandstalig youtube kanaal toegevoegd en een nederlandstalige andere site. Nu maar hopen dat het niet tegen valt!
Oppo heeft sinds gisteren een nederlandstalig youtube kanaal toegevoegd en een nederlandstalige andere site. Nu maar hopen dat het niet tegen valt!
Als je op een strakke prijs zit te wachten, give it up.banananas schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:33:
De oppo find x gaat bijna zeker in nederland uitkomen!
Oppo gaat Samungachtige prijzen hanteren.
I know, dat heb ik al eerder aangehaald hier. Toch kan ik me niet voorstellen dat het samsung prijzen worden, aangezien ze nieuw op de markt in de benelux gaan zijn bijv, en dan kun je geen prijs hebben waarmee je mensen afschrikt.ChinaGeek schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:43:
[...]
Als je op een strakke prijs zit te wachten, give it up.
Ik verwacht dat ze Oneplus prijzen gaan hanteren. No way dat ze LG of HTC achterna gaan met idiote prijzen. Als je voet aan land wil krijgen volg je Oneplus hun pad. Goedkoop beginnen voor marktaandeel en bekendheid te verkrijgen en dan stapje voor stapje duurder
Verwijderd
Ik zie het morgen wel, maakt mij vrij weinig uit. Als het net zo mooi is als de Nex en het is sterk geprijsd dan wordt het Oppo in alle andere gevallen de Nex. Hoe dan ook komt er één van de twee als opvolger van wat ik nu heb.
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2018 19:49 ]
Precies dit dus.Joosie200 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 17:00:
Ik verwacht dat ze Oneplus prijzen gaan hanteren. No way dat ze LG of HTC achterna gaan met idiote prijzen. Als je voet aan land wil krijgen volg je Oneplus hun pad. Goedkoop beginnen voor marktaandeel en bekendheid te verkrijgen en dan stapje voor stapje duurder
Thanks!
AIDA vindt een mediatek 6580 Soc en 1 Gb RAM.
Dat bevestigt mijn vermoeden, terwijl het toestel stug volhoudt dat er 2 Gb inzit.
Rond de 72 euro, maar da's wat mij betreft nu nog steeds teveel met zo weinig RAMOssi schreef op maandag 18 juni 2018 @ 15:36:
[...]
Wat kost dat nou?
Waarschijnlijk was ze beter af met elke Umidigee, Doogee etc.
Dit weekend zijn er weer wat geruchten/beelden van de Xiaomi A2 bekend geworden.
(onderstaande foto is een screenshot van een inmiddels verwijderde Youtube video)

Een Zwitsere retailer heeft 'm online staan.
Vrij prijzig vooralsnog: 4/32GB voor €289, 4/64GB voor €329 en 6/128GB voor €369.
(onderstaande foto is een screenshot van een inmiddels verwijderde Youtube video)

Een Zwitsere retailer heeft 'm online staan.
Vrij prijzig vooralsnog: 4/32GB voor €289, 4/64GB voor €329 en 6/128GB voor €369.
[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 18-06-2018 20:29 ]
Je zou een screenshot kunnen maken en dit opsturen naar de verkoper en anders eventueel een geschil starten oid.Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 19:35:
[...]
Thanks!
AIDA vindt een mediatek 6580 Soc en 1 Gb RAM.
Dat bevestigt mijn vermoeden, terwijl het toestel stug volhoudt dat er 2 Gb inzit.
[...]
Rond de 72 euro, maar da's wat mij betreft nu nog steeds teveel met zo weinig RAM
Dat hebben we idd gedaan; een screenshot van wat de phone via zijn instellingen beweert en wat AIDA64 teruggeeft.l3art schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:43:
[...]
Je zou een screenshot kunnen maken en dit opsturen naar de verkoper en anders eventueel een geschil starten oid.
FF afwachten wat er gebeurt
Haal je ram en rom niet door elkaar? Dat idee krijg ik nav je eerdere post (en zoals een andere user ook aangaf).Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:47:
[...]
Dat hebben we idd gedaan; een screenshot van wat de phone via zijn instellingen beweert en wat AIDA64 teruggeeft.
FF afwachten wat er gebeurt
floriz87 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 20:56:
[...]
Haal je ram en rom niet door elkaar? Dat idee krijg ik nav je eerdere post (en zoals een andere user ook aangaf).

kan ik in deze post t plaatje draaien aangezien tiny pic em op zijn kant legt?
[ Voor 12% gewijzigd door Tacoos op 18-06-2018 21:08 ]
Het punt is wat mij betreft duidelijk, bizar zeg. Wist uberhaupt niet dat dat te foppen was. Absurd, ze gaan wel heel ver.Tacoos schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:07:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
kan ik in deze post t plaatje draaien aangezien tiny pic em op zijn kant legt?
Het is vast niet zo moeilijk om in software in te stellen dat weer te geven RAM = aanwezige RAM + 1 Gbfloriz87 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Het punt is wat mij betreft duidelijk, bizar zeg. Wist uberhaupt niet dat dat te foppen was. Absurd, ze gaan wel heel ver.
Ik geef t nog een klein kansje dat het om een defect gaat waardoor slechts de helft van de aanwezige RAM werkt....
Waarom? Oppo heeft zich nog nooit neergezet als "premium" merk. En hun huidige prijsbeleid is dik onder dat van Samsung.ChinaGeek schreef op maandag 18 juni 2018 @ 16:43:
[...]
Als je op een strakke prijs zit te wachten, give it up.
Eerste prijs lekken zijn binnen. Beginnend op 700 dollar.
Prima met een abonnement dus als het toch in Nederland uit komt!
Prima met een abonnement dus als het toch in Nederland uit komt!
De prijzen van de OPPO flagships in China waren anders zeker niet mals. Tel er wat Westerse welvaart bij op en je zit nagenoeg op de prijs van een Samsung.Kenzi schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 05:58:
[...]
Waarom? Oppo heeft zich nog nooit neergezet als "premium" merk. En hun huidige prijsbeleid is dik onder dat van Samsung.
Dit gebeurt echt al jaaaaaren.floriz87 schreef op maandag 18 juni 2018 @ 21:22:
[...]
Het punt is wat mij betreft duidelijk, bizar zeg. Wist uberhaupt niet dat dat te foppen was. Absurd, ze gaan wel heel ver.
En nee, het zal geen defect zijn...
De duurste R15s is RMB 3499. (6GB+128GB model)ChinaGeek schreef op dinsdag 19 juni 2018 @ 09:40:
[...]
De prijzen van de OPPO flagships in China waren anders zeker niet mals. Tel er wat Westerse welvaart bij op en je zit nagenoeg op de prijs van een Samsung.
De Samsung S9 begint pas bij RMB 6099. Dat is bijna 2x zo duur.
Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html