Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-07-2024
Ik denk dat het veel bluf is.. Die 4 tb bijv, is heel vaag, misschien is het wel een cloud dienst..? Volgens mij zeiden ze niks over echt fysiek geheugen, maar dat je gewoon 4tb opslag geheugen hebt (of dus krijgt).

Ik kan wel leven met een chin als de andere bezels maar nihil zijn. De selfie canera ben ik niet fan van, omdraaien lijkt me wel vervelend om even snel te doen.

En dan nog, lekken in de media zijn net zo betrouwbaar als lekken van ceo's. Het is pas betrouwbaar als het bevestigd is.

[ Voor 14% gewijzigd door banananas op 01-06-2018 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:41

13art

Moderator Mobile
45 uur standby is ook niet heel bijzonder toch? Dat kan bijna elke telefoon wel redden en langer. Het is alleen de vraag hoe dat berekend wordt. Met gewoon gebruik, data aan ed, of met data ed uit.... Chinesen kennende dat laatste. Alles om de specs op te kunnen pompen. Sorry, maar ik blijf nog wat pessimistisch tot het tegendeel bewezen is.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ik ook.. Maar elke notch vrije telefoon is het waard om op te wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:45
Mogelijke foto van de Vivo Nex (links) en Vivo Apex (rechts)
Afbeeldingslocatie: https://www.chinamobiles.org/attachments/1540853-jpg.119380/

Schijnen 2 versies van de NEX te komen, het top model heeft een Snapdragon 845, uitschuifbare front camera en vingerafdrukscanner onder de display. Van het andere model is alleen bekend dat deze een Snapdragon 710 zou krijgen.

[ Voor 44% gewijzigd door Chocoball op 01-06-2018 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ja en de dure fancy versie kost 1100 dollar ongeveer. De andere rond de 700-800 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Knoop doorgehakt. Vriendin neemt uit China twee keer Redmi Note 5 mee. Er komt zoveel moois uit, en zelfs een merk als Xiaomi maakt het moeilijk door hun vele modellen. Maar het moest maar eens afgelopen zijn met het getwijfel. :+

Zijn jullie tevreden met MIUI, of is de tendens toch om er meteen een andere ROM op te zetten?

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• elinx
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 25-09 13:43
HMC schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:23:
.......neemt uit China twee keer Redmi Note 5 mee.......
Dan hoop ik dat ze de Global versie met LTE FDD 800 MHz, B20, beschikbaar hebben, want met alleen TD banden heb je er hier niet zoveel aan. Opletten dus bij aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Ja, ik heb haar geattendeerd op het feit dat het Global versie moet zijn.
De banden zitten wel snor. Ik woon niet in NL en bovendien gebruik ik 3G/4G eigenlijk nooit.
Alles over Wifi en zolang ik kan bellen en SMS'en is het ok. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-09 15:34
HMC schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 09:23:
Zijn jullie tevreden met MIUI, of is de tendens toch om er meteen een andere ROM op te zetten?
Ik zou zeggen test het zelf eens. Er zijn er die vinden het super en andere vinden het niets.

Persoonlijk ben ik er geen fan van, heb het verschillende keren geprobeerd op verschillende telefoons maar blijf terug gaan naar Vanilla Android (met eventuele aanpassingen).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chocoball schreef op vrijdag 1 juni 2018 @ 20:03:
Mogelijke foto van de Vivo Nex (links) en Vivo Apex (rechts)
[afbeelding]

Schijnen 2 versies van de NEX te komen, het top model heeft een Snapdragon 845, uitschuifbare front camera en vingerafdrukscanner onder de display. Van het andere model is alleen bekend dat deze een Snapdragon 710 zou krijgen.
Vivo is een raar merk. Maken veel reclame in Europa voor haar telefoons maar bijna nooit te koop hier met de juiste banden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Armageddonx7
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-07 18:39
HMC schreef op woensdag 23 mei 2018 @ 12:07:
@Ossi

Dus daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van @Armageddonx7 :)
De Umidigi A1 pro bevalt prima.
Voormij was het wennen met de vingersensor in het midden van de achterkant. Met grote handen neem je de phone lager vast en gebruik je de wijsvinger voor ontgrendelen. Het ontgrendelen gaat perfect.
De powerknop zit rechts zo'n beetje op de helft, vol up/down zit daarboven. Dat is ook wennen weer. Bij landscape mode moet je niet de power onder houden want dan wil je weleens je scherm uitzetten. Simkaart gaat er bovenin, usb2.0 met usb-c vorm zit onder in het midden, rechts ervan speaker en links een 3.5mm gat. Er worden geen dopjes mee geleverd. Opladen gaat rap, ik gebruik een tafel usb 6x2,4A 10Amax/50W van Orico/Ali. Met zo'n usb A/V metertje heb ik nog geen 2A zien trekken. De Iphone en Ipad heb ik wel de max 2.4A zien trekken. De phone wordt voelbaar warm door de meegeleverde gummie case.
Het Nederlands op de smartphone is zeer goed.
De "terug/Home/alt tab" android knopjes zitten software matig in de onderkant van het scherm. Met gamen, power/vol wijzen naar boven, de android software knoppen blijven dan rechts en zo kan je per abuis die knoppen raken en de game vraagt dan of je echt wil stoppen.
Er zitten maar beperkte en lelijke widgets op. Met de kleinste icoontjes van apps, heb je er 5 breed en 5 hoog. Naar boven vegen zijn gelijk al je apps. Ik vind dat prettig en je hebt maar 1 of 2 homescreens. Die tot nu toe alleen naar rechts swipen. De standaard bel/sms/browser en nog iets bij mij whatsapp, kunnen niet met zijn 5'en op een rij. Ook nemen ze in de hoogte veel ruimte in beslag.
De enigste bug die ik merk, is het trillen bij typen staat uit maar in de chrome browser trilt ze dan toch.
Het websurfen op dit ding is minder, de adresbalk en nog een balk blijven in beeld met dus weinig scherm over voor de webpagina.

p.s. Er zal wel nog het nodige aan instellingen niet bekend zijn bij mij.

Marco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Verwijderd schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 14:51:
[...]

Vivo is een raar merk. Maken veel reclame in Europa voor haar telefoons maar bijna nooit te koop hier met de juiste banden.
Waar zie jij reclame van Vivo in Europe dan? Toevallig zijn ze nu officiële sponsor voor het WK voetbal in Rusland.

Vivo verkoopt in China en Azië maar niet in Europa. Ben het wel eens dat zowel Vivo als zusje Oppo prijzige telefoons maken (rond de 400 Euro) met midrange SOCs, geen volledige 4G ondersteuning en deels niet vertaalde systeem apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chocoball schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 18:27:
[...]

Waar zie jij reclame van Vivo in Europe dan? Toevallig zijn ze nu officiële sponsor voor het WK voetbal in Rusland.

Vivo verkoopt in China en Azië maar niet in Europa. Ben het wel eens dat zowel Vivo als zusje Oppo prijzige telefoons maken (rond de 400 Euro) met midrange SOCs, geen volledige 4G ondersteuning en deels niet vertaalde systeem apps.
Volgens mij kijk je geen voetbal, op borden tijdens wedstrijden waaronder in Engeland vaak reclame van Vivo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-09 12:50
Chocoball schreef op zaterdag 2 juni 2018 @ 18:27:
[...]
Vivo is ook in Rusland actief en de toestellen die het daar verkoopt hebben volledige 4G support (Band 20).

OPPO komt later dit jaar naar Nederland, met een eigen kantoor in Rotterdam.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:03
[b][message=55395543,noline]
Na jaren omgeveer stock Android op twijfelachtige Chinaphones te hebben gebruikt, heb ik dezelfde knop doorgehakt en ik ben nu al enige tijd een meer dan tevreden gebruiker van een Xiaomi Redmi 5+.
Deze is nagenoeg gelijk aan de note.

Ik vind MIUI zeer prettig werken. Zeker met de full screen gestures. Ik heb de Global Rom en vooralsnog geen behoefte om zelf een andere (Developer) te installeren. Update beleid is erg goed, en het schijnt dat in Q3 Oreo beschikbaar komt, maar dat blijft koffiedik kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
MIUI beviel mij ook wel prima. Desnoods kun je er nog een AOSP launcher opzetten als je graag een app drawer wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Lijkt er op dat Maze Mobile, maker van de bezelless Alpha en Alpha X failliet is, tenminste hun domein staat te koop dus dat lijkt geen goed voorteken.

http://www.mazemobile.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
In shock... Kijkt er iemand net als ik de aankondiging van de lenovo z5?

Snap niet dat een bedrijf zo kan liegen, wauw..
Tenzij ik het verkeerd begrijp en ik kijk naar een lite model, maar aan de comments te lezen niet.

[ Voor 28% gewijzigd door banananas op 05-06-2018 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel heel erg dat iemand zulke valse promo's kan maken.

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2018 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Het publiek is er ook klaar mee haha, niemand klapt of juicht nog..

Fingerprint op de achterkant, knap hoor, en maar vergelijken met de mi 8..pfff

Edit:maar zou dit niet de lite versie zijn? De stream duurt namelijk nog 40 min en is nognlang niet op de helft...

Edit: nvm.. Als laatste kondigde ze nog een waardeloze note versie uit.. Ok grootste teleurstelling dit jaar op telefoon gebied haha

[ Voor 48% gewijzigd door banananas op 05-06-2018 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Afbeeldingslocatie: http://img1.mydrivers.com/img/20180605/s_4a886c192ec34863b4f8e407fd06f867.jpg

Zou het een vlekje zijn, ach het is een notch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Chocoball schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:17:
[afbeelding]

Zou het een vlekje zijn, ach het is een notch ;)
Niet geheel onverwacht als je het mij vraagt. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Aan de andere kant, iets positief.. Het model met de meeste geheugen en opslag is maar 280 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Proest!
En het is niet eens een kleine notch. Ik blijf nog even blij met m'n 2S. ;)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:23:
Aan de andere kant, iets positief.. Het model met de meeste geheugen en opslag is maar 280 dollar.
Maar ja, volgens mij staat Lenovo niet zo goed bekend wat betreft bugs en updates dus dan laat ik hem zelfs voor die 280usd links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Jammer zeg.. De vivo apex wordt enorm duur, en dan is de laatste hoop nog de oppo find x 19 juni.

Naja, anders wordt het gewoon de mi 8 ee haha, geen ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij word het de Mi 8 SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 10:29:
Jammer zeg.. De vivo apex wordt enorm duur, en dan is de laatste hoop nog de oppo find x 19 juni.

Naja, anders wordt het gewoon de mi 8 ee haha, geen ramp
In die Find X zit ook een kleine notch en een redelijk smalle bezel aan de onderkant als ik uit moet gaan van de leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Vivo Nex zou een mooi toestel zijn om te nemen.

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2018 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Hier mensen, het design is volledig gelekt.. Wat een beauty! De specs zijn al eerder gelekt, net als de prijs.

https://www.gizchina.com/...-on-live-tv-specs-leaked/

De vivo apex/nex ,het model van 1000 dollar

[ Voor 12% gewijzigd door banananas op 05-06-2018 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Je weet dat die geen band 20 heeft?
https://www.gizchina.com/...-the-new-flagship-killer/
banananas schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 18:32:
Hier mensen, het design is volledig gelekt.. Wat een beauty! De specs zijn al eerder gelekt, net als de prijs.

https://www.gizchina.com/...-on-live-tv-specs-leaked/

De vivo apex/nex ,het model van 1000 dollar
Kleine chin onderin maar dat mag de pret niet drukken. Waar ik me wel wat 'zorgen' over maak is de kwaliteit van de camera. Als je die live beelden ziet dan zijn die niet heel best, van zowel de back als de front camera...

Sowieso is hij wat mij betreft veel te duur, maar hoe dan ook benieuwd naar de reviews.

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 05-06-2018 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt maar zal ook buiten China gereleased worden. Sowieso in India dus zal er ook eentje komen met de juiste banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
l3art schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 20:53:
[...]

Je weet dat die geen band 20 heeft?
https://www.gizchina.com/...-the-new-flagship-killer/

[...]

Kleine chin onderin maar dat mag de pret niet drukken. Waar ik me wel wat 'zorgen' over maak is de kwaliteit van de camera. Als je die live beelden ziet dan zijn die niet heel best, van zowel de back als de front camera...

Sowieso is hij wat mij betreft veel te duur, maar hoe dan ook benieuwd naar de reviews.
Voor mij persoonlijk is camera kwaliteit te relativeren.. Mijn s7 edge maakt prima fotos, deze camera van de 2 jaar oudere vivo is beter, dus waarom zou ik daar moeilijk over doen? Ik ben geen professionele fotograaf..

Als je zoiets revolutionairs ziet, een bedrojf dat out of the box denkt en iets mechanisch erin bouwt als creatieve oplossing voor de hedendaagse beperkingen.. Dan vind ik dat prachtig. De mi 8 is namelijk misschien wel beter dan de iphone x, maar nog altijd hetzelfde principe als alle andere notch phones. Weinig revolutionairs in het design, het blijft steken in iets lelijks vind ik qua design.

[ Voor 3% gewijzigd door banananas op 05-06-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is een mooi toestel maar veel te duur. En waarschijnlijk ook niet de juiste banden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is hem dan werkelijk:
Afbeeldingslocatie: https://img.cnmo-img.com.cn/1543_800x600/1542222.jpg

Volgende keer graag je vorige bericht aanpassen in plaats van meerdere berichten onder elkaar te plaatsen.

[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 06-06-2018 09:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
banananas schreef op dinsdag 5 juni 2018 @ 21:29:
[...]

Voor mij persoonlijk is camera kwaliteit te relativeren.. Mijn s7 edge maakt prima fotos, deze camera van de 2 jaar oudere vivo is beter, dus waarom zou ik daar moeilijk over doen? Ik ben geen professionele fotograaf..

Als je zoiets revolutionairs ziet, een bedrojf dat out of the box denkt en iets mechanisch erin bouwt als creatieve oplossing voor de hedendaagse beperkingen.. Dan vind ik dat prachtig. De mi 8 is namelijk misschien wel beter dan de iphone x, maar nog altijd hetzelfde principe als alle andere notch phones. Weinig revolutionairs in het design, het blijft steken in iets lelijks vind ik qua design.
Maar van waaruit concludeer jij dat deze 2 jaar nieuwere Vivo een betere camera heeft dan de S7?
Omdat een toestel nieuwer is wil absoluut niet zeggen dat de camera beter is natuurlijk. Dat is helemaal afhankelijk van welke camera ze er in gestopt hebben, hoe de camera software omgaat met het postprocessing, etc.

Overigens ben ik het wel met je eens dat een telefoon niet bedoeld is voor het professionele camera werk. Maar bij de ene telefoon is een foto in de schemer (om maar een voorbeeld te noemen) nog wel bruikbaar en zijn gezichten te onderscheiden, terwijl dit met een ander toestel niet meer het geval is.

Hoe dan ook, het blijft nu nog steeds gissen. Voor de prijs zou je verwachten dat alles high end is in het toestel, maar ik als gisteren ook ergens dat er een mid range processor in zit, niks high end. We'll see.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

China is wat design betreft Zuid-Korea en Japan voorbij gestreefd. Maken de ene na de andere indrukwekkende smartphones.

Nubia Z18
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumbnail/crop.php?src=http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/be163d66ly1fs1nvcp846j20go0m80tf.jpg&h=1000&w=750
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/thumbnail/crop.php?src=http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/be163d66ly1fs1nvc5u3fj20go0m83z7.jpg&h=1000&w=750

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Nubia.. Nooit van gehoord eigenlijk, maar ziet er wel mooi uit..

Ik zat eens te zoeken wat voor support de z17 kreeg, en in de tussentijd zag ik veel berichten over een sot van 10 uur.. Dat is echt onmogelijk met mijn galaxy s7, tenzij hij 10 uur vliegtuigmodus zonder iets te doen ligt te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Nubia ZTE Nubia maakt inderdaad mooie en kwalitatief goede telefoons. Wat alleen wel een nadeel kan zijn voor de tweaker is dat de bootloader volgens mij nooit wordt vrijgegeven wat rooten lastig tot onmogelijk maakt.

Edit:
Hmm ik twijfel nu, want zo te zien is er wel root voor de z17. Misschien ben ik dan in de war met een ander merk...

[ Voor 25% gewijzigd door 13art op 07-06-2018 06:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Kan best zijn dat het nubia was hoor.. Ik bedoel, ze zijn bij model 18? Kan in de tussentijd veel veranderen natuurlijk. Prijskaartje van de z17 is trouwens 160 euro. Dus dat beloofd ontzettend veel voor de z18 hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 23:53
l3art schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:03:

Nubia maakt inderdaad mooie en kwalitatief goede telefoons. Wat alleen wel een nadeel kan zijn voor de tweaker is dat de bootloader volgens mij nooit wordt vrijgegeven wat rooten lastig tot onmogelijk maakt.

Edit:
Hmm ik twijfel nu, want zo te zien is er wel root voor de z17. Misschien ben ik dan in de war met een ander merk...
@banananas bedoel ik... Sorry, l3art...

Je bent in de war met de lite variant of de mini variant. De z17 en de z17s zijn gewoon flagships. Maar als jij m ziet voor die prijs, stuur maar een linkje. Koop ik m direct.

Nubia is trouwens van ZTE. Net zoals Honor van Huawei is.

[ Voor 7% gewijzigd door Ossi op 06-06-2018 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Ossi schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:52:
Klopt, my mistake. Even een snelle fix gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
je hebt gelijk @Ossi ,ik keek te snel, gaat om de lite versie. Maar er is nog geen z17 te koop, want ik kan niks vinden?

Wat is de prijs normaalgesproken voor een zte vlaggenschip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:47
l3art schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:03:
Nubia ZTE maakt inderdaad mooie en kwalitatief goede telefoons. Wat alleen wel een nadeel kan zijn voor de tweaker is dat de bootloader volgens mij nooit wordt vrijgegeven wat rooten lastig tot onmogelijk maakt.

Edit:
Dat gaat dan ook weer om Honor en Huawei. ;)

nieuws: Huawei stopt met het uitdelen van codes om bootloader vrij te geven

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 06-06-2018 23:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Ossi schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 21:52:
[...]

Sinds 2015 is Nubia een zelfstandig bedrijf en geen onderdeel meer van ZTE ;)
ZTE had tot 2017 nog wel een meerderheid van de aandelen maar dat is inmiddels ook niet meer.
Nubia valt bijvoorbeeld ook niet onder de restricties van de US tegen ZTE en draait gewoon nog verder.

honor daarintegen is een sub-brand van Huawei. Niet eens een ander bedrijf maar gewoon een 2de merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Haha, dat is nog een vrij recent bericht (wat ik overigens gemist heb) maar dat was niet wat ik bedoelde. Toch jammer dat bedrijven zulke besluiten nemen.
Kenzi schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 05:08:
[...]

Haha, ok, dat wist ik ook nog niet. Nu al een leerzame dag vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
banananas schreef op woensdag 6 juni 2018 @ 22:45:
je hebt gelijk @Ossi ,ik keek te snel, gaat om de lite versie. Maar er is nog geen z17 te koop, want ik kan niks vinden?

Wat is de prijs normaalgesproken voor een zte vlaggenschip?
Z17: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1159333.html

Z17s: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1212435.html

1 van beide wordt ook door het Franse Archos verkocht als de Archos Diamond Omega :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesmancer
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 29-12-2024
Ik heb zelf op aanraden van een collega een LeEco Le S3 X626 gekocht en ik was in het begin best tevreden met het heldere scherm en de bouwkwaliteit, voor de prijs best goed al begon ik nattigheid te voelen bij het hangen na een restart (vastlopen gebeurde ook regelmatig) en de ietwat laag uitvallende Antutu benchmark score. was de grootste ergernis het regemaltig uitvallen van de verbinding. Gelukkig heb ik dit keer beter mijn huiswerk gedaan en is de OnePlus 6 inmiddels onderweg. Kortom ja de LeEco is qua prijs gunstig, maar zeker niet goedkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ossi schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 07:14:
[...]

Z17: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1159333.html

Z17s: https://www.banggood.com/...Smartphone-p-1212435.html

1 van beide wordt ook door het Franse Archos verkocht als de Archos Diamond Omega :)
Op AliExpress kost een Nubia Z17 300 euro. Banggood is dus veel te duur. Nu maar hopen dat Archos weer bij Nubia gaat inkopen voor de Nubia Z18.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2018 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Mesmancer schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 08:50:
Ik heb zelf op aanraden van een collega een LeEco Le S3 X626 gekocht en ik was in het begin best tevreden met het heldere scherm en de bouwkwaliteit, voor de prijs best goed al begon ik nattigheid te voelen bij het hangen na een restart (vastlopen gebeurde ook regelmatig) en de ietwat laag uitvallende Antutu benchmark score. was de grootste ergernis het regemaltig uitvallen van de verbinding. Gelukkig heb ik dit keer beter mijn huiswerk gedaan en is de OnePlus 6 inmiddels onderweg. Kortom ja de LeEco is qua prijs gunstig, maar zeker niet goedkoop.
Dat geldt helaas voor veel van de Chinaphones met mooie specs voor een erg gunstige prijs. In eerste instantie ben je er erg blij mee, maar ze houden het niet altijd lang vol. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk; ik heb eens een toestel van Doogee gehad dat het vrij lang volhield voor zijn prijsje.
Nu houd ik het bij de wat beter bekend staande merken als Xiaomi en Nubia.
(nu geen reacties van mensen die hun cheap chinaphone al 3 jaar in gebruik hebben hè; dat kán! :+ )

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 07-06-2018 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Verwijderd schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 10:54:
[...]

Op AliExpress kost een Nubia Z17 300 euro. Banggood is dus veel te duur. Nu maar hopen dat Archos weer bij Nubia gaat inkopen voor de Nubia Z18.
300 is wat optimistisch, onder de 350 niet te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChinaGeek schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 11:45:
[...]

300 is wat optimistisch, onder de 350 niet te vinden.
Dan kijk je niet goed. Zelfs €254 euro.
https://m.aliexpress.com/...IUbiqB&aff_platform=msite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ok, maar, even voor mijn beeldvorming:

Je zou xiaomi kinnen vergelijken met htc, als in zijnde van grootte merk/bedrijf?

En nubia met?

Ik bedoel, ik heb geen ervaring met die bedrijven en wil de sprong wagen. Maar hoe betrouwbaar is een bedrijf als nubia en xiaomi? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
banananas schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:12:
Ok, maar, even voor mijn beeldvorming:

Je zou xiaomi kinnen vergelijken met htc, als in zijnde van grootte merk/bedrijf?

En nubia met?

Ik bedoel, ik heb geen ervaring met die bedrijven en wil de sprong wagen. Maar hoe betrouwbaar is een bedrijf als nubia en xiaomi? :)
De softwareondersteuning van Xiaomi is vele malen beter. Meer updates, betere ondersteuning ook voor het Nederlands.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• elinx
banananas schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 12:12:
...even voor mijn beeldvorming:
.......... hoe betrouwbaar is een bedrijf als nubia en xiaomi? :)
Nubia was een merk van ZTE, één van de grootste spelers in netwerkapparatuur, die in het verleden bijna altijd (nu nog veel) als OEM onder andere namen werd aangeboden. ZTE levert met de Nubia topkwaliteit maar blijft helaas wat achter met zijn update beleid. (zie bv de Nubia M2 met super amoled scherm, maar nog steeds Android 6)
Door de (nu opgeheven) handelsblokkade van US zal ZTE waarschijnlijk een toontje lager gaan presenteren, maar of dit ook van invloed is op de Nubia weet ik niet.

tekst iets aangepast nav toelichting van Kenzi

De opmars van Xiaomi kan je het beste vergelijken met die van Huawei, maar waar de laatste al wat langer wereldwijd te koop is, gaf Xiaomi meer prioriteit aan de lokale en Aziatische markt, vandaar de onbekendheid in Europa, waar langzaam verandering in komt.
Xiaomi heeft prima prijs/kwaliteit verhouding en een uitstekend update beleid mbt MiUI en igv Qualcomm cpu tevens een uitstekende communityondersteuning.

Ik (en mijn familieleden) heb al jaren ZTE of Xiaomi toestellen naar volle tevredenheid gebruikt, waarbij mijn voorkeur tegenwoordig naar Xiaomi uitgaat, omdat die mi de allerbeste prijs/prestatieverhouding heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door elinx op 08-06-2018 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
elinx schreef op donderdag 7 juni 2018 @ 18:08:
[...]
Nubia is een merk van ZTE, één van de grootste spelers in netwerkapparatuur, die in het verleden bijna altijd (nu nog veel) als OEM onder andere namen werd aangeboden. ZTE levert met de Nubia topkwaliteit maar blijft helaas wat achter met zijn update beleid. (zie bv de Nubia M2 met super amoled scherm, maar nog steeds Android 6)
Door de (nu opgeheven) handelsblokkade van US zal ZTE waarschijnlijk een toontje lager gaan presenteren, maar of dit ook van invloed is op de Nubia weet ik niet.

De opmars van Xiaomi kan je het beste vergelijken met die van Huawei, maar waar de laatste al wat langer wereldwijd te koop is, gaf Xiaomi meer prioriteit aan de lokale en Aziatische markt, vandaar de onbekendheid in Europa, waar langzaam verandering in komt.
Xiaomi heeft prima prijs/kwaliteit verhouding en een uitstekend update beleid mbt MiUI en igv Qualcomm cpu tevens een uitstekende communityondersteuning.

Ik (en mijn familieleden) heb al jaren ZTE of Xiaomi toestellen naar volle tevredenheid gebruikt, waarbij mijn voorkeur tegenwoordig naar Xiaomi uitgaat, omdat die mi de allerbeste prijs/prestatieverhouding heeft.
Dankje, dit is wat ik wilde weten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 01:41
Misschien niet de juiste topic maar weet iemand een adresje voor originele xiaomi onderdelen? Ik kan het maar niet vinden. Heb al een ali express lcd geplaatst op mijn mi max 2 maar kwaliteit valt tegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
[...]
Nubia is een merk van ZTE, één van de grootste spelers in netwerkapparatuur, die in het verleden bijna altijd (nu nog veel) als OEM onder andere namen werd aangeboden. ZTE levert met de Nubia topkwaliteit maar blijft helaas wat achter met zijn update beleid. (zie bv de Nubia M2 met super amoled scherm, maar nog steeds Android 6)
ZTE had tot 2017 nog wel een meerderheid van de aandelen maar dat is inmiddels ook niet meer.
Nubia valt bijvoorbeeld ook niet onder de restricties van de US tegen ZTE en draait gewoon nog verder.

honor daarintegen is een sub-brand van Huawei. Niet eens een ander bedrijf maar gewoon een 2de merk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

[...]
Nubia is een merk van ZTE
Nubia was onderdeel van ZTE maar al sinds 2015 op eigen voeten en sinds 2017 is ZTE ook geen grootaandeelhouder meer. De relatie nu is meer hetzelfde als Oppo & Oneplus.
Zie bijv.
http://www.scmp.com/tech/...and-gain-traction-red-hot

Nubia is ook gewoon doorgegaan met activiteiten gedurende de shutdown van ZTE.
Die hele handelsblokkade zooi wordt trouwens ook schromelijk overdreven. ZTE heeft genoeg backing van de Chinese overheid om hier met weinig schade uit te komen. Zolang ze op goede voet met de CCP blijven is er niks aan de hand voor ze.

Het enige wat Trump voor elkaar heeft gekregen met de ZTE / Huawei perikelen is dat China nu vol inzet op domestic chip ontwikkeling. Het zou me ook niet verbazen als er in een aantal jaar een eigen chip is ontwikkeld die gaat concurreren met Qualcomm. China heeft al een grote voorsprong op het gebied van AI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elinx
Kenzi schreef op vrijdag 8 juni 2018 @ 08:43:
.....
Nubia was onderdeel van ZTE maar al sinds 2015 op eigen voeten en sinds 2017 is ZTE ook geen grootaandeelhouder meer. ..............
Dank voor de toelichting.
@Hyp Hyper De correctie is welkom, ik heb duidelijk een belangrijk deel van het nieuws mbt ZTE/Nubia gemist. Ik ben tegenwoordig waarschijnlijk meer op Xiaomi gericht.

[ Voor 12% gewijzigd door elinx op 08-06-2018 18:00 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Een vriendin van mij (Chinees) is naar huis op vakantie. Haar gevraagd de RedMi Note 5 mee te nemen voor me. Aanbieding daar. :D 3GB-versie 999 Yuan Renmimbi. 131 Euro. Niet te geloven! :D *O*

Discount op een bestseller. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
HMC schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:07:
Een vriendin van mij (Chinees) is naar huis op vakantie. Haar gevraagd de RedMi Note 5 mee te nemen voor me. Aanbieding daar. :D 3GB-versie 999 Yuan Renmimbi. 131 Euro. Niet te geloven! :D *O*

Discount op een bestseller. 8)7
We zien de review graag tegemoet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Dat wordt de Chinese versie dan, zonder band 20?
Ik heb nu ook een note 5 besteld, mag best na ruim 3 jaar Jiayu S3 toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

€502 euro voor de Snapdragon 710 variant.
€595 euro voor de Snapdragon 845 variant. Doe daar nog €50-70 euro bovenop en je hebt de third party import prijzen. Denk dat ik voor de Snapdragon 845 versie ga.

Weet het eigenlijk wel zeker. Geen een android smartphone gaat qua design hierbij in de buurt komen. En ik vind het mooier dan de iPhone X.
Afbeeldingslocatie: http://www.slashleaks.com/wp-content/uploads/pricenex.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.hk01.com/di/media/images/1462164/org/c0f01d95d8bba9e4f6814089f5d50eae.jpg/xJCjpi9Z4sJB2hliEL0nSvb6VV--i0MwVqJ_j1aif48?v=w1120
Afbeeldingslocatie: https://cdn.hk01.com/di/media/images/1462169/org/4ecb6ce310a26b2c02691c79f3e34411.jpg/CFjJGDZh5C_yDJHDKXZzkHWNthlsP6YgI3KfKiNynyo?v=w1120

@Chocoball Vanuit welke webshop had jij de X21 gehaald?

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 03:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
@Verwijderd de X21 is direct bij Vivo aangeschaft en met een bekende uit China meegekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 03:04:
€502 euro voor de Snapdragon 710 variant.
€595 euro voor de Snapdragon 845 variant. Doe daar nog €50-70 euro bovenop en je hebt de third party import prijzen. Denk dat ik voor de Snapdragon 845 versie ga.

Weet het eigenlijk wel zeker. Geen een android smartphone gaat qua design hierbij in de buurt komen. En ik vind het mooier dan de iPhone X.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

@Chocoball Vanuit welke webshop had jij de X21 gehaald?
Ja, ik denk hetzelfde qua design.. En ik zou hem ook heel graag willen..

Ik had volgens mij alleen ergens gelezen dat deze telefoon niet de b20 band zou hebben.. De specificaties van het hele dure model waren namelijk gelekt, en alleen de b7 band zat erbij. Dus ik vrees dat deze middel versie ze ook niet heeft, ik hoor heeeeel graag als het wel het geval is.

Edit:
https://m.gsmarena.com/vi...and_photos-news-31510.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 06:33:
[...]

Ja, ik denk hetzelfde qua design.. En ik zou hem ook heel graag willen..

Ik had volgens mij alleen ergens gelezen dat deze telefoon niet de b20 band zou hebben.. De specificaties van het hele dure model waren namelijk gelekt, en alleen de b7 band zat erbij. Dus ik vrees dat deze middel versie ze ook niet heeft, ik hoor heeeeel graag als het wel het geval is.

Edit:
https://m.gsmarena.com/vi...and_photos-news-31510.php
Nee geen band 20. Maar dat neem ik voor lief. Met Tele 2 en T-Mobile zal het volledig op 4G moeten werken. Daarnaast zit ik toch veel meer op wifi dan 4G.

Wil het gewoon hebben.
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/articles/324382-image/Trendy-Techz-Vivo-NEX-SD-710-Hands-on-3.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/articles/324381-image/Trendy-Techz-Vivo-NEX-SD-710-Hands-on-2-.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i-cdn.phonearena.com/images/articles/324380-image/Trendy-Techz-Vivo-NEX-SD-710-Hands-on-.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Dus dat 600 euro model heeft fingerprint op de achterkant... Sjonge wat een tegenvaller...

Edit: b38 zit er trouwens ook bij. Dus voor tele2 en tmobile zal er idd geen probleem zijn. Daar ben ik heel blij mee haha

[ Voor 41% gewijzigd door banananas op 11-06-2018 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Volgens de Chinese instantie TEENA, zijn er 3 NEX modellen: de NEX, NEX A en NEX S.

Denk dat Vivo dezelfde strategie volgt als bij de X20 en X21 met 1 model die een vinderafdrukscanner op de achterkant heeft en 1 in het display.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Chocoball schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:46:
Volgens de Chinese instantie TEENA, zijn er 3 NEX modellen: de NEX, NEX A en NEX S.

Denk dat Vivo dezelfde strategie volgt als bij de X20 en X21 met 1 model die een vinderafdrukscanner op de achterkant heeft en 1 in het display.
Dus... Ze kondigen 3 telefoons aan, en maar 2 hebben een fingeprint? :P

Ik hoopte dat de nex a (budget model) de achterkant zou gebruiken, de nex net als de mi 8 ee een kleine plek in het scherm, en dat de nex s het halve scherm gebruikt zoals bij de apex..

Dat zou ik een ideale verdeling vinden.. Maar 2 van de 3 modellen een fp op de achterkant geven en 1 het halve scherm voor 1100 euro.. Dat vind ik geen slimme strategie. Maar goed.. Nog een dagje wachten, dan is alles zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:51:
[...]

Dus... Ze kondigen 3 telefoons aan, en maar 2 hebben een fingeprint? :P

Ik hoopte dat de nex a (budget model) de achterkant zou gebruiken, de nex net als de mi 8 ee een kleine plek in het scherm, en dat de nex s het halve scherm gebruikt zoals bij de apex..

Dat zou ik een ideale verdeling vinden.. Maar 2 van de 3 modellen een fp op de achterkant geven en 1 het halve scherm voor 1100 euro.. Dat vind ik geen slimme strategie. Maar goed.. Nog een dagje wachten, dan is alles zeker.
1100 euro zal het sowieso niet kosten. Max 800 euro voor een telefoon met een Snapdragon 845 en een fingerprintscanner in het scherm. Geloof me de Samsung S10 van volgend jaar zal veel duurder zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
bij banggood 2 exemplaren Xiaomi Redmi note 5 global besteld €400,- via PDM hopelijk hoef ik niks extra's te betalen in duitsland hier.

rare is dat het pre-order is, normal zou je toch verwachten is in stock.. maar er staat 16.06 expected. om te verzenden of wordt het geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:01:
[...]

1100 euro zal het sowieso niet kosten. Max 800 euro voor een telefoon met een Snapdragon 845 en een fingerprintscanner in het scherm. Geloof me de Samsung S10 van volgend jaar zal veel duurder zijn.
tot nu toe kloppen de lekken met elkaar.

De eerste lek waar ik het over had, ging over het model waarbij het halve scherm een fingerprint is en alle beste features heeft. Dit model zou 1000 euro kosten. In die lek werd gespeculeerd over 2 andere modellen, eentje rond de 450 euro en de ander rond de 600 euro.

Jou lek is van gisteren of eergisteren en gaat over het 450 en 600 euro model..

Ik heb dus net zoveel reden om te geloven dat die 1100 dollar (ja ik bedoelde dus dollar, niet euro, maar nog steeds, over priced) lek waar is, als dat jou lek waar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:01:
[...]

Zeg dat niet te hard. De Huawei Mate RS Porsche Design met een Kirin 970 van een jaar oud kost een lieve 1695 Euro en de eerste batch is gewoon uitverkocht in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:25:
[...]

tot nu toe kloppen de lekken met elkaar.

De eerste lek waar ik het over had, ging over het model waarbij het halve scherm een fingerprint is en alle beste features heeft. Dit model zou 1000 euro kosten. In die lek werd gespeculeerd over 2 andere modellen, eentje rond de 450 euro en de ander rond de 600 euro.

Jou lek is van gisteren of eergisteren en gaat over het 450 en 600 euro model..

Ik heb dus net zoveel reden om te geloven dat die 1100 dollar (ja ik bedoelde dus dollar, niet euro, maar nog steeds, over priced) lek waar is, als dat jou lek waar is. :)
Morgen is de release en dan weten we het zeker. Als de Snapdragon 845 versie te duur is dan neem ik net zo goed de variant met de vingerprintscanner op de achterkant (want koop het puur voor het uiterlijk). Mits het onder de €700 euro blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Chocoball schreef op maandag 11 juni 2018 @ 12:33:
[...]

Zeg dat niet te hard. De Huawei Mate RS Porsche Design met een Kirin 970 van een jaar oud kost een lieve 1695 Euro en de eerste batch is gewoon uitverkocht in China.
De reden dat die zo duur is komt door het porsche merk. Niks speciaals aan verder volgens mij.

Ik ben benieuwd naar morgen. Ik hoop dat de middelvariant goed geprijsd is, want ik ben bereid mijn fp droom op te geven voor dit design. Vind dat vivo als enige echt innoveerd. Ik zou de x21 ud ook zo kopen als de prijs verlaagd wordt door de nex.

Edit: weet iemand toevallig of de vivo x21 ud te koop is ergens? Kan hem niet vinden op gearbest en ali, en ook google levert me niks.. Ik dacht dat deze al een tijd op de markt was?

[ Voor 13% gewijzigd door banananas op 11-06-2018 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:13:
[...]

De reden dat die zo duur is komt door het porsche merk. Niks speciaals aan verder volgens mij.

Ik ben benieuwd naar morgen. Ik hoop dat de middelvariant goed geprijsd is, want ik ben bereid mijn fp droom op te geven voor dit design. Vind dat vivo als enige echt innoveerd. Ik zou de x21 ud ook zo kopen als de prijs verlaagd wordt door de nex.

Edit: weet iemand toevallig of de vivo x21 ud te koop is ergens? Kan hem niet vinden op gearbest en ali, en ook google levert me niks.. Ik dacht dat deze al een tijd op de markt was?
https://www.gearbest.com/...wid=1349303&lkid=12607150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Thnx! Blijkbaar werkt het niet meer ud erachter. Deze zocht ik, die van ali is het verkeerde model met fp op de achterkant zag ik op de foto's.

Oh nee.. Ook bij Ali is de toevoeging ud niet goed. Thnx nogmaals, want ik vind dit ook een hele mooie, de notch is hier niet zo reusachtig.

[ Voor 17% gewijzigd door banananas op 11-06-2018 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GS88
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 19:58

GS88

π raat

Heeft er iemand ervaring met de Nubia Z18 mini?
Is de kwaliteit van dit merk nog goed? Enige ervaring die ik had was met de ZTE Nubia Z5s (Snapdragon 800) en daar was ik best tevreden over, maar geen idee hoe het er nu voor staat zo'n 5 jaar later.. :)

Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChinaGeek
GS88 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:03:
Heeft er iemand ervaring met de Nubia Z18 mini?
Is de kwaliteit van dit merk nog goed? Enige ervaring die ik had was met de ZTE Nubia Z5s (Snapdragon 800) en daar was ik best tevreden over, maar geen idee hoe het er nu voor staat zo'n 5 jaar later.. :)
Je hoeft echt maar een klein stukje terug te kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 14:38:
[...]

Thnx! Blijkbaar werkt het niet meer ud erachter. Deze zocht ik, die van ali is het verkeerde model met fp op de achterkant zag ik op de foto's.

Oh nee.. Ook bij Ali is de toevoeging ud niet goed. Thnx nogmaals, want ik vind dit ook een hele mooie, de notch is hier niet zo reusachtig.
UD is alleen de benaming bij de X20, bij de X21 is het Fingerprint geworden. Liefhebbers van een notificatie LED hebben pech want deze ontbreekt op de X21, mogelijk dat daarom de notch kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:35
Chocoball schreef op maandag 11 juni 2018 @ 15:42:
[...]

UD is alleen de benaming bij de X20, bij de X21 is het Fingerprint geworden. Liefhebbers van een notificatie LED hebben pech want deze ontbreekt op de X21, mogelijk dat daarom de notch kleiner is.
Je zou 'n app als NoLED kunnen gebruiken gezien hij een OLED scherm heeft, al verbruikt dat blijkbaar wel wat meer batterij.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

theduke1989 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 11:12:
bij banggood 2 exemplaren Xiaomi Redmi note 5 global besteld €400,- via PDM hopelijk hoef ik niks extra's te betalen in duitsland hier.

rare is dat het pre-order is, normal zou je toch verwachten is in stock.. maar er staat 16.06 expected. om te verzenden of wordt het geleverd?
Net prijsje hoor. (Al krijg ik ze voor 131 euro de stuk. >:) )

Misschien dat ze het zekere voor het onzekere hebben genomen, en een wat conservatieve datum hebben neergezet?
Misschien krijg je ze wel eerder. :D

Ik moet nog 4 weken wachten, want vriendin uit China komt dan pas van vakantie terug. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schumi_wk
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20:43
Largamelion schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:03:
[...]
Je zou 'n app als NoLED kunnen gebruiken gezien hij een OLED scherm heeft, al verbruikt dat blijkbaar wel wat meer batterij.
Enige Jammere aan NoLed is dat het al 5 jaar niet meer bijgewerkt is.
banananas schreef op maandag 11 juni 2018 @ 13:13:
[...]

en https://www.kimovil.com/e...artphones/name.vivo%20x21 geeft de prijzen ook weer als je op jou telefoon klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
HMC schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:15:
[...]

Net prijsje hoor. (Al krijg ik ze voor 131 euro de stuk. >:) )

Misschien dat ze het zekere voor het onzekere hebben genomen, en een wat conservatieve datum hebben neergezet?
Misschien krijg je ze wel eerder. :D

Ik moet nog 4 weken wachten, want vriendin uit China komt dan pas van vakantie terug. -O-
Welke versie is dat ? Ik kan me herinneren dat de adviesprijs van Xiaomi voor de 3GB 161,- was en de 4GB was 186,- Denk niet dat het zo snel gedaald is en opeens de 3GB onder de €100,- zou zitten. Of je hebt een ander model gekocht de Redmi 5 global?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

@theduke1989
HMC in "Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3"

3GB/32GB, met discount. :D

Ooooh, Wel 2x he, dus 262.

Redmi Note 5 Global. :Y
Alhoewel ik daar niet zo heel veel om geef.
Gebruik eigenlijk alleen maar Wifi.

Ook wel een tip voor noobs:
Kijk uit dat je niet Note 5A bestelt. Heel ander ding.

[ Voor 45% gewijzigd door HMC op 11-06-2018 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
Ok, op een facebookpagina vond ik meer fotos en details over de vivo nex ( s ).

https://m.facebook.com/st...39400&id=1040734549372157

Dit schijnt een budget model te zijm z3gt het, maar te zien is een pop up camera, een fp in het scherm en een sd 710.. Als dit echt 600 euro is, dan wauw en take my money! Nog even geduld, kon alleen geen tijd voor het event vinden op google.. Iemand anders wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
19.30 Chinese tijd dus 13:30 Nederlandse tijd.

https://shopact.vivo.com.cn/page/20180601

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat Vivo voor een keer een global versie maakt. Hekel aan webshops gekregen die nog eens extra €50-100 euro vragen terwijl je daarna ook nog importkosten moet betalen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-09 08:55
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 10:17:
[...]
Nee geen band 20. Maar dat neem ik voor lief. Met Tele 2 en T-Mobile zal het volledig op 4G moeten werken. Daarnaast zit ik toch veel meer op wifi dan 4G.

Wil het gewoon hebben.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die achterkant is wel onnoemelijk lelijk. Doet me denken aan de eerste generatie Samsung galaxy 's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• banananas
De oppo find x word trouwens echt een killer phone.. Die specs met super vooc en lossless zoom.. Oh en 5g compatible (ben daar alleen geen fan van). Bedrijf had bevestigd dat de telefoon die specs kreeg begreep ik omdat eerder gesuggereerd werd dat het een gevalletje z5 werd.

Dat prijs kaartje gaat echt sky high worden haha kan niet anders!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriz87 schreef op maandag 11 juni 2018 @ 22:32:
[...]

Die achterkant is wel onnoemelijk lelijk. Doet me denken aan de eerste generatie Samsung galaxy 's.
Wat is er lelijk aan, gewoon een standaard achterkant. Volgens mij kijk je vooral naar het scherm als je je telefoon gebruikt. Zie alleen niet in wat jij er lelijk aan vindt.
Afbeeldingslocatie: https://www.themobileindian.com/resizer.php?src=/public/uploads/news/2018/06/22557/vivo-nex-nex-s.jpg&w=735&h=425&q=100

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2018 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fettel
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-09 12:50
[...]
Nubia smartphones worden in Europa ook onder de merknaam van Archos op de markt gebracht.

De Archos Diamond Omega is een rebadge van de Nubia Z17.

Yaha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Verwijderd schreef op maandag 11 juni 2018 @ 23:39:
[...]

Wat is er lelijk aan, gewoon een standaard achterkant. Volgens mij kijk je vooral naar het scherm als je je telefoon gebruikt. Zie alleen niet in wat jij er lelijk aan vindt.
[afbeelding]
Ach ja, zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel smaken. Ik vind het plastic heel goedkoop ogen. Glossy en heel rond, ik houd daar niet van. Vind de achterkant van mijn huidige telefoon (OPO sandstone) nog steeds erg mooi, vanwege de textuur. Verder heb ik liever een strakke achterkant, zonder bollingen of rondingen. Maar de specs en die voorkant zijn wel :9~ .

Edit: dit alles overigens naar aanleiding van deze afbeelding

[ Voor 9% gewijzigd door floriz87 op 12-06-2018 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Als ie echt zo bol is/wordt, ben ik er ook niet wild van. Voorkant is wel nice natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
De achterkant lijkt op die van de Vivo X21 en die is van glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Launch van de Vivo Nex is vanmiddag om half 2, als ik het goed begrijp. Eind van de middag weten we vast meer :) .

Hier nog wat meer beelden: YouTube: Vivo Nex Launch, Features & Specification | Nex S & Nex A ? .

[ Voor 39% gewijzigd door floriz87 op 12-06-2018 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

floriz87 schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 09:28:
[...]

Ach ja, zoveel mensen, zoveel meningen, zoveel smaken. Ik vind het plastic heel goedkoop ogen. Glossy en heel rond, ik houd daar niet van. Vind de achterkant van mijn huidige telefoon (OPO sandstone) nog steeds erg mooi, vanwege de textuur. Verder heb ik liever een strakke achterkant, zonder bollingen of rondingen. Maar de specs en die voorkant zijn wel :9~ .

Edit: dit alles overigens naar aanleiding van deze afbeelding
Het is een glazen achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• floriz87
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 11:19:
[...]

Het is een glazen achterkant.
OK, ben benieuwd. In dit filmpje lijkt de achterkant er prima uit te zien, dat plaatje hierboven geeft denk ik een vertekend beeld.

Launch stream: YouTube: Vivo Nex Phone Launch Event Live

[ Voor 30% gewijzigd door floriz87 op 12-06-2018 13:54 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html