Mijn Xiaomi Mi4c met CM13 heeft ook een super GPS. Binnen luttele seconden een solide fix.djiedjee schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:33:
Mijn huidige telefoon (ZTE z9 mini) heeft echt een hele goede GPS. Daardoor overal en altijd te gebruiken voor navigatie (auto/motor/fiets/wandelen).
Ik zou wel willen overstappen naar een nieuwer model, maar ben ook een beetje huiverig dat de GPS slechter zou kunnen zijn...
Het schijnt dat de Pepsi P1s telefoon vol met "speciale" software zit.
Ik heb een Tweet naar Pepsi en Koobee gestuurd, ik ben benieuwd of ze met een nieuwe rom komen zonder de 6 gratis troyans. https://twitter.com/kiswum/status/765263245175390208
In de tussentijd probeer ik hem te rooten, zodat ik o.a. de launcher kan verwijderen en een nieuwe kan installeren (zonder steeds te moeten bevestigen dat ik die nieuwe launcher echt als standaard wil gebruiken).
Ik heb een Tweet naar Pepsi en Koobee gestuurd, ik ben benieuwd of ze met een nieuwe rom komen zonder de 6 gratis troyans. https://twitter.com/kiswum/status/765263245175390208
In de tussentijd probeer ik hem te rooten, zodat ik o.a. de launcher kan verwijderen en een nieuwe kan installeren (zonder steeds te moeten bevestigen dat ik die nieuwe launcher echt als standaard wil gebruiken).
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Deze ziet er goed uit. Snapdragon 652. http://www.gsmarena.com/l...mera_setup-news-19982.php
Mooi voorbeelden in de link in dat artikel:karakedi schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:36:
Deze ziet er goed uit. Snapdragon 652. http://www.gsmarena.com/l...mera_setup-news-19982.php
http://mobile.zol.com.cn/598/5989861_all.html
LeEco vind ik een mooi en goed OS. Gelukkig kun je de Chinese content tabbladen tegenwoordig uitschakelen en is het installeren van Google Play een fluitje van een cent (met de Google Installer). Ik zie een goede toekomst voor deze telefoon met de samensmelting van LeEco en CoolPad!
Verwijderd
Wat is eigenlijk, behalve De NL Taal, hey voordeel van de xiaomi.EU ROM tov stock?
(Redmi 3S Prime is binnen)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2016 20:26 ]
Gewoon even het topic bekijken waar de Xiaomi.eu roms worden aangeboden.Verwijderd schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:24:
Wat is eigenlijk, behalve De NL Taal, hey voordeel van de xiaomi.EU ROM tov stock?
Ps. Waarom niet in het Redmi 3 topic posten? Heb daar toevallig een dezer dagen dezelfde vraag beantwoord.
Mijn Chinees is niet meer wat het geweest isKiswum schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:42:
[...]
Mooi voorbeelden in de link in dat artikel:
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi
Je ben op 7 augustus door janvanduschoten gewaarschuwd dat alleen het plaatsen van plaatjes en wat specs weinig toevoegt aan dit topic. Nu doe je exact hetzelfde. Niet doen dus. Dit is je laatste waarschuwing. De volgende keer nemen we andere maatregelen
[ Voor 89% gewijzigd door PaT op 18-08-2016 19:27 ]
Set your goals high, and don't stop till you get there.
janvanduschoten schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:21:
[...]
[mbr]Wat is nu precies de bedoeling van deze post? Is het een goed toestel? Of juist een slecht toestel? En waarom juist goed/slecht/ (on) aantrekkelijk?
Het posten van enkel een plaatje/ video en een linkje voegt niets toe zonder argumentatie. [/]
Heb geprobeerd een Cool1 dual te bestellen maar was te laatKiswum schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:42:
[...]
Mooi voorbeelden in de link in dat artikel:
LeEco vind ik een mooi en goed OS. Gelukkig kun je de Chinese content tabbladen tegenwoordig uitschakelen en is het installeren van Google Play een fluitje van een cent (met de Google Installer). Ik zie een goede toekomst voor deze telefoon met de samensmelting van LeEco en CoolPad!

Maar eerlijk gezegd zie ik er weinig coolpad in terug. Coolpad was altijd zeer goedkoop en erg plastic (maar wel goede specs). LeTV / LeEco was toch wat hoogwaardigere techniek en de cool1 ziet er toch wat beter uit dan het spul dat coolpad maakt. vraag me af of de naam coolpad niet gewoon gaat verdwijnen op den duur.
de cool1 dual is wel een echte redmi pro killer. betere specs voor lagere prijs. En het gaat al zo goed met Xiaomi ( 38% minder verkopen
Die Cool1 zit er wel leuk uit maar een camera die uitsteekt achteraan, is toch echt niet meer van deze tijd.
Hoe zit het eigenlijk met support voor oudere toestellen bij LeEco?
knip
[ Voor 90% gewijzigd door PaT op 18-08-2016 19:26 ]
en nog eens knip
[ Voor 92% gewijzigd door PaT op 18-08-2016 19:26 ]
De LeTV 1(s) en LeMax worden nog steeds verkocht en krijgen ook nog steeds regelmatig updates (originele ROM danwel).Chindi schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:28:
Die Cool1 zit er wel leuk uit maar een camera die uitsteekt achteraan, is toch echt niet meer van deze tijd.
De nieuwe Honor 8 ziet er wel erg mooi uit.
Vooral de blauwe uitvoering spreekt me erg aan. Dat is eens een keer wat anders dan zwart of wit. Alleen jammer dat er een Kirin SOC in zit en rooten en custom ROM support dus zo goed als uitgesloten is
Het lijkt er op dat de Honor 8 vanaf 24 augustus ook in Europa leverbaar is. Op de homepage van Vmall staat er een teaser voor de lancering van een nieuwe Honor flagship smartphone op 24 augustus.
Vooral de blauwe uitvoering spreekt me erg aan. Dat is eens een keer wat anders dan zwart of wit. Alleen jammer dat er een Kirin SOC in zit en rooten en custom ROM support dus zo goed als uitgesloten is
Het lijkt er op dat de Honor 8 vanaf 24 augustus ook in Europa leverbaar is. Op de homepage van Vmall staat er een teaser voor de lancering van een nieuwe Honor flagship smartphone op 24 augustus.
[ Voor 29% gewijzigd door Tigerblood op 18-08-2016 23:41 ]
Met wat geluk gaat dat veranderen. Xda en honor hebben namelijk een overeenkomst gesloten, en volgens hun releasen ze de kernel sources 'in the near future'.Tigerblood schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:34:
[video]
http://www.xda-developers...nor-kick-off-partnership/
Yep, pracht van een telefoon.. O zo shiny, maar o zo tof.Tigerblood schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:34:
[video]
Ik vind het ook best een mooi toestel, benieuwd naar de prijs in Europa. Ik schat een 400€ gezien de Honor 7 en 7 Premium respectievelijk 320€ en 350€ kosten. Moet toegeven dat ik op m'n Honor 7 nog geen behoefte heb gehad aan een custom rom... en ik heb op mijn vorig toestel altijd CM gedraaid (was ook geroot). Als Honor zoals ze net bekend gemaakt hebben hun toestellen 2 jaar up to date houden en daarna nog voorzien van security patches, dan lijkt een custom rom voor mij persoonlijk overbodig. Zeker een pluspunt als ze gaan samenwerken met XDA. Eens de officiële ondersteuning stopt, worden custom roms altijd interessanter.Tigerblood schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 23:34:
[video]
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Fantastisch nieuws! Voor mij is de Honor 8 nu een serieuze contender samen met OnePlus 3 en de aankomende kleinere Nexus.hsst schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 09:29:
[...]
Met wat geluk gaat dat veranderen. Xda en honor hebben namelijk een overeenkomst gesloten, en volgens hun releasen ze de kernel sources 'in the near future'.
http://www.xda-developers...nor-kick-off-partnership/

Wat een soap... Umi super met zwart scherm na 1 dag, niets mee te beginnen. Na een week weer aangeslingerd en verrek hij deed weer... Batterij bleef alleen steken op 1% en even later weer dat zwarte scherm... Zal dan toch de software zijn dan?
Phone open gehad, niks gelukt... Teruggestuurd en knaken terug gekregen.
Nu Happy met mijn redmi note 3 pro
Phone open gehad, niks gelukt... Teruggestuurd en knaken terug gekregen.
Nu Happy met mijn redmi note 3 pro
[ Voor 18% gewijzigd door jernij op 15-09-2016 12:03 ]
Ik weet niet of ik het hier moet vragen.
Maar OEM parts als schermen en digitizers? Waar haal ik die????
dragon-tt.com heeft wel parts maar die ik zoek niet op voorraad.
Op aliexpress heel veel replacement parts maar qua feedback erg verschillend...
Maar OEM parts als schermen en digitizers? Waar haal ik die????
dragon-tt.com heeft wel parts maar die ik zoek niet op voorraad.
Op aliexpress heel veel replacement parts maar qua feedback erg verschillend...
Leeco komt eindelijk met een zwart exemplaar. Zijn de problemen met die lelijke zwarte randen ook weg.

En de voorkant van het witte model laat het 2.5D scherm goed zien. Marginale zwarte randen. Zou zeer mooi zijn in een zwarte uitvoering.

En de voorkant van het witte model laat het 2.5D scherm goed zien. Marginale zwarte randen. Zou zeer mooi zijn in een zwarte uitvoering.

[ Voor 47% gewijzigd door Koning-Admiraal op 20-08-2016 12:08 ]
je foto's doen het niet.Diederik-Jan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:14:
Leeco komt eindelijk met een zwart exemplaar. Zijn de problemen met die lelijke zwarte randen ook weg.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier wel.
Je bedoelt nú wel: Diederik-Jan wijzigde deze reactie 20-08-2016 12:08 (47%)
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Ik volg het nieuws omtrent de zuk z2 pro.
Komende van een elephone p8000 weet ik hoe vervelend het is om geen goede androidversie te hebben vol bugs. Nu tijd om de p8000 langzamerhand te vervangen. Wellicht de nieuwe nexus, afhankelijk van de prijs, maar de zuk z2 pro is ook een kanshebber, want ik wil weer <5,5 inch.
Nu las ik het volgende vandaag :

Komende van een elephone p8000 weet ik hoe vervelend het is om geen goede androidversie te hebben vol bugs. Nu tijd om de p8000 langzamerhand te vervangen. Wellicht de nieuwe nexus, afhankelijk van de prijs, maar de zuk z2 pro is ook een kanshebber, want ik wil weer <5,5 inch.

Hoi!
Wat zit je nou te zeuren. Het werkt toch, nou dan.Hyp Hyper schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:36:
[...]
Je bedoelt nú wel: Diederik-Jan wijzigde deze reactie 20-08-2016 12:08 (47%)
Gniffel.
OT: Voor wie nog een aardige kleinere (budget) telefoon wil: De 4,7" Redmi 2 is voor 85 dollar te krijgen bij Fastcardtech. (al rekenen ze 2 dollar nog wat verwerkingskosten daar bovenop) Mijn vrouw gebruikt nu ruim 2 jaar de Redmi 1s en hoewel die het nog prima doet, heb ik (zolang de voorraad nog strekt) alvast de 2 besteld dus. Hij is bij eenzelfde schermdiagonaal ook wat smaller, korter, platter en lichter.
Waarom Xiaomi: bewezen kwaliteit en community waarbij uiteraard Android 6 al verkrijgbaar is en het me niet zou verbazen als ze ook nog met 7 uitkomen.
OT: Voor wie nog een aardige kleinere (budget) telefoon wil: De 4,7" Redmi 2 is voor 85 dollar te krijgen bij Fastcardtech. (al rekenen ze 2 dollar nog wat verwerkingskosten daar bovenop) Mijn vrouw gebruikt nu ruim 2 jaar de Redmi 1s en hoewel die het nog prima doet, heb ik (zolang de voorraad nog strekt) alvast de 2 besteld dus. Hij is bij eenzelfde schermdiagonaal ook wat smaller, korter, platter en lichter.
Waarom Xiaomi: bewezen kwaliteit en community waarbij uiteraard Android 6 al verkrijgbaar is en het me niet zou verbazen als ze ook nog met 7 uitkomen.
87 dollar is zeker niet verkeerd voor die telefoon, maar doe er 15 euro bij en je hebt de redmi 3 die mij zeker die 15 euro extra waard is, in elk opzicht.Hyp Hyper schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 17:45:
Gniffel.
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-3
True, maar et ging hem vooral om het kleinere scherm als ik me niet vergis.Vlizzjeffrey schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 03:08:
[...]
87 dollar is zeker niet verkeerd voor die telefoon, maar doe er 15 euro bij en je hebt de redmi 3 die mij zeker die 15 euro extra waard is, in elk opzicht.
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-xiaomi-redmi-3
Inderdaad. Voor mijn vrouw is de Redmi 1s wel het max. voor wat formaat betreft. En aangezien ik wel vaker mensen zie rondstruinen hier en elders voor wat kleinere telefoons, vermeldde ik het maar even. Voor de niet zo zware gebruikers is het een toptelefoontje waar vrijwel zeker een goede support voor blijft de komende tijd.Pastapipo schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 06:32:
[...]
True, maar et ging hem vooral om het kleinere scherm als ik me niet vergis.
Zeer goed nieuws, bedankt voor de info! Ik ga waarschijnlijk voor deze of de ZTE Axon 7 want ik denk dat de nieuwe nexus qua prijs gaat tegenvallen.EWK schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:07:
Ik volg het nieuws omtrent de zuk z2 pro.
...
[afbeelding]
Van welke denken jullie dat er meer officiële en/of community support van zal zijn? De ZTE of de Zuk?
[ Voor 20% gewijzigd door SharpEdgeOne op 21-08-2016 15:58 ]
maar de redmi3 heeft nagenoeg zelfde afmetingen als de redmi 2 door kleinere bezels.Pastapipo schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 06:32:
[...]
True, maar et ging hem vooral om het kleinere scherm als ik me niet vergis.
waarom zou je een 4.7 inch scherm liever hebben dan een 5 inch scherm in nagenoeg even grote behuizing.
Ik heb hier de Redmi 2 Prime, Redmi 3 Pro en Mi4C. De eerste is 4.7" en de laatste twee 5.0" (waarbij de Mi4C net iets kleiner is) maar toch vind ik de 5.0" niet fijn met 1 hand te bedienen waar de RM2P nog perfect met 1 hand is te bedienen. Die paar milimeter maken voor mij een groot verschil. Ik snap het wel.Vlizzjeffrey schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:03:
[...]
maar de redmi3 heeft nagenoeg zelfde afmetingen als de redmi 2 door kleinere bezels.
waarom zou je een 4.7 inch scherm liever hebben dan een 5 inch scherm in nagenoeg even grote behuizing.
Nagenoeg dezelfde afmetingen = (voor mij) een verschil van 1-2mm. Bij de Redmi 2 en 3 is het verschil in hoogte een halve centimeter en in de breedte komt 2mm erbij. De Redmi 3 is dunner, maar dat maakt het niet fijner in gebruik met 1 hand.Vlizzjeffrey schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 17:03:
[...]
maar de redmi3 heeft nagenoeg zelfde afmetingen als de redmi 2 door kleinere bezels.
http://m.gsmarena.com/com...hone1=7862&idPhone2=7480&
De Redmi 1 en Mi4s lijken overigens ook bijna even groot, maar daarbij is ook duidelijk zien dat de bezels een stuk dunner zijn bij de high-end reeks en dat de productie in de tussentijd beter is geworden.
http://m.gsmarena.com/com...Phone1=7962&idPhone2=6373
Bedankt voor de info. Dan hoef ik niet meer te twijfelen.Card Nox schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 00:02:
[...]
Ik heb hier de Redmi 2 Prime, Redmi 3 Pro en Mi4C. De eerste is 4.7" en de laatste twee 5.0" (waarbij de Mi4C net iets kleiner is) maar toch vind ik de 5.0" niet fijn met 1 hand te bedienen waar de RM2P nog perfect met 1 hand is te bedienen. Die paar milimeter maken voor mij een groot verschil. Ik snap het wel.
Is de site http://eud.dx.com/ een site waar ze versturen vanuit een magazijn in Europa of gaat het toch vanuit een magazijn vanuit China?
Bij de FAQ op de site:Harribo schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:38:
Is de site http://eud.dx.com/ een site waar ze versturen vanuit een magazijn in Europa of gaat het toch vanuit een magazijn vanuit China?
Do you have warehouse in EU?
There is no EU Warehouse, we send EU DIRECT goods from world factory to EU, and have cooperation with Netherland's Post Company to make faster delivery.
Ok dank , dat had ik nog niet gelezen.
Dit maakt iets belangrijks voor mij nog niet duidelijk maar dat zal ik dan verder elders uitzoeken.
Staat ook bij de FAQ
Dit maakt iets belangrijks voor mij nog niet duidelijk maar dat zal ik dan verder elders uitzoeken.
Staat ook bij de FAQ
[ Voor 10% gewijzigd door Harribo op 22-08-2016 19:45 ]
Kent iemand hier of heeft er al ervaring mee met de Oukitel K6000 Pro , hier een link met specs
http://www.oukitel.com/products/k/k6000-pro-51.html.
In div testen komt deze er voor zn geld best goed uit .
Kan iemand zien of deze geschikt is voor 4G van T-mobile .
Verder is alle input welkom
Thx
Thx
[ Voor 7% gewijzigd door PaT op 23-08-2016 07:30 ]
Dat EU Direct slaat helemaal nergens op, je kunt net zo lang wachten als bij een "normale" verzending. Pakje gaat gewoon volgens de normale route (Chinese firma, overdracht in NL aan PostNL).Harribo schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 14:38:
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Verwijderd
Ik vond het ook een intressante telefoon, maar ben toch voor de Redmi 3S gegaan. Iets mindere maar nog steeds zeer goede accu, en 100x betere software (vermoed ik uit ervaring met andere oukitels en 99% negatieve verhalen op internet).ramrodwillem schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:14:
Kent iemand hier of heeft er al ervaring mee met de Oukitel K6000 Pro , hier een link met specs
Thx
Ik raad je aan hetzelfde te doen als je naar een telefoon met degelijke accuduur opzoek bent.
Zie topicwaarschuwing, laatste alinearamrodwillem schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 20:14:
Thx
Hoi!
Pricing is bekend... Nu maar hopen dat er bij het Europese model band 20 wordt ondersteund.Largamelion schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 12:04:
[...]
Ik vind het ook best een mooi toestel, benieuwd naar de prijs in Europa. Ik schat een 400€ gezien de Honor 7 en 7 Premium respectievelijk 320€ en 350€ kosten. Moet toegeven dat ik op m'n Honor 7 nog geen behoefte heb gehad aan een custom rom... en ik heb op mijn vorig toestel altijd CM gedraaid (was ook geroot). Als Honor zoals ze net bekend gemaakt hebben hun toestellen 2 jaar up to date houden en daarna nog voorzien van security patches, dan lijkt een custom rom voor mij persoonlijk overbodig. Zeker een pluspunt als ze gaan samenwerken met XDA. Eens de officiële ondersteuning stopt, worden custom roms altijd interessanter.
http://m.gsmarena.com/hua...m__euro399-news-20123.php
http://www.gizmochina.com...-x20-4100mah-battery-135/
Goede specs iig... En bij xiaomi meestal wel kloppend...
[ Voor 12% gewijzigd door Shoarma1998 op 25-08-2016 08:36 ]
Wel eeuwig zonde dat ze niet meteen met een Snapdragon variant komen. Die zal dan wel over een maandje of 2-3 komen ofzo.Shoarma1998 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:34:
http://www.gizmochina.com...-x20-4100mah-battery-135/
Jammer, anders was het bijna een instant-buy geweest.
Aan de mensen die hier in het topic aan het overwegen zijn om een Zuk te kopen, ik raad dit merk ten zeerste af.
Op zich is er niets mis met het merk, maar het maakt waardelose beloftes met Cyanogen OS.
Ik heb zelf een Zuk Z1, die sinds dit weekend het compleet aan het begeven is, hij is ook niet geupdate naar Cyanogen OS 13 door de fabrikant, terwijl alle andere COS toestellen wel deze update ontvangen hebben.
Zuk Z2 is uitgekomen en het oude model word niets meer aan gedaan.
Cos was orgineel zelfs een ramp, en de comunity builds zijn niet stabiel genoeg naar mijn mening for daily usage.
De Zuk heeft plotseling gele strepen in het beeld langs de rand (is begonnen met een vlek dit weekend, nu is het een streep) de USB poort is al defect en laad niet meer goed, en de batterij is echt brak na nog geen half jaar.
Ik heb dit toestel indertijd 300eurootjes betaald inclusief shipping, en heb er waardeloze ervaringen mee, ook met dual sim functionaliteit en ontvangst was dit een ramp toestel.
Heb me dus maar een Redmi note 3 besteld, aangezien mijn Redmi 1 (mediatek) nog steeds werkt, op de kapotte speaker na, ben voor de internationale versie gegaan op geekbuying, deze heeft ook de correcte banden voor 4g in BE, vind het enkel straf dat deze nergens anders aangeboden word???
Op zich is er niets mis met het merk, maar het maakt waardelose beloftes met Cyanogen OS.
Ik heb zelf een Zuk Z1, die sinds dit weekend het compleet aan het begeven is, hij is ook niet geupdate naar Cyanogen OS 13 door de fabrikant, terwijl alle andere COS toestellen wel deze update ontvangen hebben.
Cos was orgineel zelfs een ramp, en de comunity builds zijn niet stabiel genoeg naar mijn mening for daily usage.
De Zuk heeft plotseling gele strepen in het beeld langs de rand (is begonnen met een vlek dit weekend, nu is het een streep) de USB poort is al defect en laad niet meer goed, en de batterij is echt brak na nog geen half jaar.
Ik heb dit toestel indertijd 300eurootjes betaald inclusief shipping, en heb er waardeloze ervaringen mee, ook met dual sim functionaliteit en ontvangst was dit een ramp toestel.
Heb me dus maar een Redmi note 3 besteld, aangezien mijn Redmi 1 (mediatek) nog steeds werkt, op de kapotte speaker na, ben voor de internationale versie gegaan op geekbuying, deze heeft ook de correcte banden voor 4g in BE, vind het enkel straf dat deze nergens anders aangeboden word???
Het heeft even geduurd maar dan toch maar een Xiaomi?robin-sips2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:22:
Ik zie op Gearbest ook een "overseas" edition. Zijn dit niet gewoon aangepaste roms die erop gezet worden door de webshops?
Wat vind men hier van dit nieuwe toestel:
http://www.umidigi.com/page-umi_max_overview.html
Ik wilde in eerste instantie voor de Redmi 3S gaan, maar dit toestel bied toch wel heel veel voor een geringe prijs. Een aantal voordelen van de Umi Max t.o.v. de redmi 3S:
- 5 Ghz WIFI
- 800 band 4G
- USB type-c
Nadeel: 5,5 ipv 5 inch
Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met de software voor dit toestel? Er lijkt stock android 6 op te zitten, maar hoe gaat dit met updates? Komen deze dan rechtstreeks van Google? En heb je dan standaard root rechten?
Ik wilde in eerste instantie voor de Redmi 3S gaan, maar dit toestel bied toch wel heel veel voor een geringe prijs. Een aantal voordelen van de Umi Max t.o.v. de redmi 3S:
- 5 Ghz WIFI
- 800 band 4G
- USB type-c
Kan iemand mij vertellen hoe het precies zit met de software voor dit toestel? Er lijkt stock android 6 op te zitten, maar hoe gaat dit met updates? Komen deze dan rechtstreeks van Google? En heb je dan standaard root rechten?
Dan had ik goed gegoktShoarma1998 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:26:
[...]
Pricing is bekend... Nu maar hopen dat er bij het Europese model band 20 wordt ondersteund.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
De Lenovo Zuk Z2 heeft niks meer te maken met de Zuk Z1.robin-sips2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:22:
Aan de mensen die hier in het topic aan het overwegen zijn om een Zuk te kopen, ik raad dit merk ten zeerste af.
Ten tijde van de Z1 was Zuk een losstaand bedrijf met banden met Cyanogen. Na mismanagement en gezeik met Cyanogen heeft Lenovo Zuk ingelijfd en nu is het gewoon een onderdeel van Lenovo. En Lenovo heeft verder geen banden met Cyanogen, dus dat die updates niet meer komen is logisch.
mijn z1 werkt overigens nog steeds probleemloos. En Cyanogen OS heeft altijd gewoon goed gewerkt op die van mij (draait nu zui) dus misschien ligt het aan jouw toestel of apps.
Software is van UMI, dus zeker geen rechtstreekse updates van Google. En die van UMI krijg je als ze zin hebben. En dan mag je duimen dat daarna alles nog werkt. Xiaomi vs UMI is een A vs een B merk. Ik zou altijd voor een Xiaomi gaan, maar goed, dat is verder jouw keuze. Xiaomi heb je goede software en bouwkwaliteit, dat is meer waard dan de specs.kooimens schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:31:
- 5 Ghz WIFI
- 800 band 4G
- USB type-c
Linkje naar die versie dan?John Rambo schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:02:
[...]
Het heeft even geduurd maar dan toch maar een Xiaomi?![]()
Ik zie op Gearbest ook een "overseas" edition. Zijn dit niet gewoon aangepaste roms die erop gezet worden door de webshops?
Ik zie nu dat deze de extra 4G banden mist.
Ik ben er even een tijdje tussenuit geweest voor wat betreft de chinaphones (gelukkig getrouwd met m'n Mi Note).
Als ik het dus goed begrijp is er naast de Redmi Note 3 Pro (Kenzo) nu ook een "Special edition" luisterend naar de naam Kate die eigenlijk bedoeld is voor de Taiwanese markt. Deze heeft dus een hele rits extra 4G banden (800/900mHz). Dat is dus wel een killer
Edit: zie nu ook dat er een apart topic voor is: [Xiaomi Redmi Note 3/Special Edition] Ervaringen & Discussie
[ Voor 10% gewijzigd door John Rambo op 26-08-2016 08:32 ]
Zuk sucks dus.robin-sips2 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:22:
Dat soort onbekende merken zijn altijd een gokje. Ook al noemen ze Lenovo erbij.
Bij Dacia roepen ze 'Renault', maar die is ook niet bepaald vergelijkbaar bijvoorbeeld.
Wellicht had je je even aan kunnen melden voor internationale support op het on-officiele zuk forum voor de laatste (internationale) updates.
http://zukfans.eu/
http://zukfans.eu/
De huidige Zuk is gewoon een merknaam van Lenovo net zoals ze Vibe gebruiken voor een andere serie. Het heeft niks meer te maken met de 'oude' Zuk.Hyp Hyper schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:33:
[...]
Zuk sucks dus.
Dat soort onbekende merken zijn altijd een gokje. Ook al noemen ze Lenovo erbij.
Bij Dacia roepen ze 'Renault', maar die is ook niet bepaald vergelijkbaar bijvoorbeeld.
De meeste Dacia's zijn overigens goed te vergelijken met Renault hoor. De Duster wordt mede gefabriceerd door Renault en ook verkocht als Renault of Nissan. Ze maken gebruik van het B0-platform waarop op bijv de Clio staat.
Helder! Uiteindelijk dan toch de Redmi 3S 3gb versie besteld bij Top One. Gevraagd om een volledig gesealde versie, aangezien de ROM's van die verkopers toch bijna altijd zooi bevatten. Ben benieuwd of het toestel ook echt geseald geleverd gaat worden.Momus schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 06:13:
[...]
Software is van UMI, dus zeker geen rechtstreekse updates van Google. En die van UMI krijg je als ze zin hebben. En dan mag je duimen dat daarna alles nog werkt. Xiaomi vs UMI is een A vs een B merk. Ik zou altijd voor een Xiaomi gaan, maar goed, dat is verder jouw keuze. Xiaomi heb je goede software en bouwkwaliteit, dat is meer waard dan de specs.
Ook direct unlock rechten aangevraagd op miui.com, sms kwam binnen 10 seconden binnen dus dat proces is in gang gezet.
Huawei is wel ok, maar qua comunity is dit echt niets, Zuk is dan geen van de 2, is een van men grootste miskopen geweest qua prijs, Xiaomi was ik altijd tevreden van op gebied van hardware en software, elk merk heeft wel iets, maar denk dat zij toch het beste bezig zijn van alle grotere merkenJohn Rambo schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:02:
[...]
Het heeft even geduurd maar dan toch maar een Xiaomi?![]()
Lenovo is ook niet meer wat het 2 jaar terug was hoor, is er niet vooruit op gegaan qua kwaliteit en softwareKenzi schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:56:
[...]
De huidige Zuk is gewoon een merknaam van Lenovo net zoals ze Vibe gebruiken voor een andere serie. Het heeft niks meer te maken met de 'oude' Zuk.
De meeste Dacia's zijn overigens goed te vergelijken met Renault hoor. De Duster wordt mede gefabriceerd door Renault en ook verkocht als Renault of Nissan. Ze maken gebruik van het B0-platform waarop op bijv de Clio staat.
Los daarvan ben ik geen merkgebonden fanaat, heb een Umi Emax mini als backup (eigenlijk een TCL/Alcatel rebrand) en dat ding werkt beter met CM12 dan men ZUK Z1 terwijl het qua specs pakken minder is.
Ofwel Pech met al men Lenovo's gehad, behalve dan men S750, die was onverwoestbaar
[ Voor 44% gewijzigd door Robinator op 26-08-2016 20:45 ]
Ik ben benieuwd naar de Xiaomi Redmi pro mini. Al een tijdje niks gehoord, maar volgens mij prima specs voor dat geld.
Aangezien het slechts geruchten zijn, lijkt me je conclusie wat voorbarig.nichan schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:17:
Ik ben benieuwd naar de Xiaomi Redmi pro mini. Al een tijdje niks gehoord, maar volgens mij prima specs voor dat geld.
Hoogst onwaarschijnlijk dat dat toestel er ooit gaat komen. Simpelweg omdat het niet past binnen het modellengamma zoals Xiaomi dat op dit moment voor ogen lijkt te hebben.nichan schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 21:17:
Een Xiaomi Redmi pro mini zou vrijwel hetzelfde toestel worden als een Xiaomi Redmi 4 met een stevigere processor. Je zou dan eerder een naam krijgen in de trant van Redmi 4s of Redmi 4 pro. Bovendien zou zo'n toestel ook wel erg dicht in de buurt komen van de Mi4s.
Ik verwacht eerder dat het model wat jij zoekt straks vanzelf ontstaat als er een opvolger van de Mi5 komt in de vorm van de Mi5s. De Mi5 zal dan zakken in prijs, waardoor je vanzelf een toestel met goede specs krijgt voor een lagere prijs, zoals ook met de Mi4 is gebeurd toen er een opvolger kwam in de vorm van de Mi4c/s/i.
Jammer. De modellen die ze nu hebben vind ik meestal net niet (qua specs of price).Hoppa! schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 09:37:
[...]
Hoogst onwaarschijnlijk dat dat toestel er ooit gaat komen. Simpelweg omdat het niet past binnen het modellengamma zoals Xiaomi dat op dit moment voor ogen lijkt te hebben.
Een Xiaomi Redmi pro mini zou vrijwel hetzelfde toestel worden als een Xiaomi Redmi 4 met een stevigere processor. Je zou dan eerder een naam krijgen in de trant van Redmi 4s of Redmi 4 pro. Bovendien zou zo'n toestel ook wel erg dicht in de buurt komen van de Mi4s.
Ik verwacht eerder dat het model wat jij zoekt straks vanzelf ontstaat als er een opvolger van de Mi5 komt in de vorm van de Mi5s. De Mi5 zal dan zakken in prijs, waardoor je vanzelf een toestel met goede specs krijgt voor een lagere prijs, zoals ook met de Mi4 is gebeurd toen er een opvolger kwam in de vorm van de Mi4c/s/i.
Want wat sprak je dan, concreet, zo aan aan dat toestel? En wat zou die volgens jou gaan kosten?nichan schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 23:10:
[...]
Jammer. De modellen die ze nu hebben vind ik meestal net niet (qua specs of price).
Ik heb zelf nog de Umi Emax, hun top toestel van ruim een jaar geleden.kooimens schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 23:31:
- 5 Ghz WIFI
- 800 band 4G
- USB type-c
Ze gaven toen de belofte dat er een update naar Android 5.1 zou komen, maar die is er dus nooit gekomen, hij draait nu nog op 4.4.
Verder is het een goed toestel, afgezien dus van de verouderde Android en de ontbrekende 800 mhz 4G band.
Umi brengt om de paar maanden een nieuw toestel uit, maar van updates moet je niet veel verwachten.
https://inara.cz/elite/cmdr/425104/
Niet enorm groot (5.2 inch), 4gb 32gb/, 250€ bij de resellers ongeveer en een snapdragon processor. Batterij van 4000 mah is ook prima.Hoppa! schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 07:37:
[...]
Want wat sprak je dan, concreet, zo aan aan dat toestel? En wat zou die volgens jou gaan kosten?
En waarom voldoet de Redmi 3 Pro dan niet bijvoorbeeld?nichan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:40:
[...]
Niet enorm groot (5.2 inch), 4gb 32gb/, 250€ bij de resellers ongeveer en een snapdragon processor. Batterij van 4000 mah is ook prima.
Of, zoals ik al aangaf, de Mi5 over een paar maanden. Toegegeven, een kleinere accu, maar verder in alles beter dan de geruchten over die pro mini riepen.Momus schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:04:
[...]
En waarom voldoet de Redmi 3 Pro dan niet bijvoorbeeld?
Die heeft geen fast charging.Momus schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 10:04:
[...]
En waarom voldoet de Redmi 3 Pro dan niet bijvoorbeeld?
Die mi5 kan ik nog eens naar kijken, voorlopig doe ik het nog maar met mijn mi2s
Ik heb een beetje een hekel gekregen aan toestellen die mini heten terwijl ze een schermdiagonaal van 5" of meer hebben. Telkens weer een teleurstelling. (hoop op een <5" toestel met FHD scherm)nichan schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 09:40:
[...]
Niet enorm groot (5.2 inch), 4gb 32gb/, 250€ bij de resellers ongeveer en een snapdragon processor. Batterij van 4000 mah is ook prima.
Iemand ervaring met blackview?
Ik zie een goedkope telefoon vor mijn dochter, de blackview a8 max leek me wel wat?
Ik zie een goedkope telefoon vor mijn dochter, de blackview a8 max leek me wel wat?
Ik heb liever ook wat kleiner dan 5 inch. Mini vond ik ook al een aparte benaming voor 5.2 inch maar ja, wat vroeger gigantisch was wordt nu mini.Hyp Hyper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:30:
[...]
Ik heb een beetje een hekel gekregen aan toestellen die mini heten terwijl ze een schermdiagonaal van 5" of meer hebben. Telkens weer een teleurstelling. (hoop op een <5" toestel met FHD scherm)
Ik zou voor enkele tientjes meer voor een Redmi 3 kijken...sander817 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:31:
De 'echte' mini is inderdaad niet meer, toch opmerkelijk gezien er echt wel vraag naar is. Je zou toch verwachten dat er dan wel een fabrikant op inspeelt door echt gewoon een high-end toestel maar dan kleiner uit te brengen, maar als ze al een kleiner toestel uitbrengen is dat vaak ook een downgrade van het origineel.Hyp Hyper schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:30:
[...]
Ik heb een beetje een hekel gekregen aan toestellen die mini heten terwijl ze een schermdiagonaal van 5" of meer hebben. Telkens weer een teleurstelling. (hoop op een <5" toestel met FHD scherm)
Die is twee keer zo duur. (misschien ook wel 2 keer zo goed, maar laten we het daar ff niet over hebben; voor hem valt ie daardoor niet meer onder goedkoop, denk ik)Momus schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 12:48:
[...]
Ik zou voor enkele tientjes meer voor een Redmi 3 kijken...
edit: ik vergat de 'max'. Die is weer 50% duurder, dus het verschi in prijsl is minder gigantisch.
[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-08-2016 19:35 ]
Alleen met de BV2000 en dat is een prima telefoon voor het geld wat je ervoor betaalt, iets van $60,-.sander817 schreef op zondag 28 augustus 2016 @ 11:31:
Doet alle frequenties op 4g in NL (4G: FDD-LTE 800/900/1800/2100/2600 MHz), mooi duidelijk TFT scherm, zit stevig in elkaar, best wel aardige camera en van de 3 die ik voor kennissen heb gescoort heb ik nog niets terug gezien :-) Volgens mij wel het beste low-budget telefoontje uit China.
Ik heb even contact gezocht met Vmall. Daar geeft men aan dat band 20 wel wordt ondersteund op het Europese model van de Honor 8!Shoarma1998 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 08:26:
[...]
Pricing is bekend... Nu maar hopen dat er bij het Europese model band 20 wordt ondersteund.
Ik denk dat ik hem maar eens ga bestellen.
Unlock aanvraag afgelopen vrijdag ingediend en zie dat deze nu al is toegekend. Voor iedereen die het unlocken als probleem ervaart. Ik heb het volgende gedaan:kooimens schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 12:30:
[...]
Helder! Uiteindelijk dan toch de Redmi 3S 3gb versie besteld bij Top One. Gevraagd om een volledig gesealde versie, aangezien de ROM's van die verkopers toch bijna altijd zooi bevatten. Ben benieuwd of het toestel ook echt geseald geleverd gaat worden.
Ook direct unlock rechten aangevraagd op miui.com, sms kwam binnen 10 seconden binnen dus dat proces is in gang gezet.
1. Unlock permissie gevraagd via de gebruikelijke manier. Mijn eigen mobiele nummer gebruikt (Vodafone). Als reden opgegeven (in het Engels, niet in het Chinees): mijn kennis van de Engelse taal is ontoereikend om het toestel probleemloos te kunnen gebruiken. Ik heb dus een custom xiaomi.eu rom nodig om mijn native taal te gebruiken.
2. Wacht NIET op een vervolg sms-je (waarin de definitieve toekenning van de unlock rechten zou worden toegewezen). Die heb ik namelijk niet gekregen. Als je de Mi-unlock tool download en NIET de melding krijgt dat je device nog niet over unlock rechten beschikt heb je de rechten toegekend gekregen. Hiervoor hoeft de device nog niet connected te zijn. (Kwam dit ergens in een ander draadje tegen dus niet mijn uitvinding, credit naar hen uiteraard. Kon deze posts niet terughalen helasas)
Nu nog wachten totdat het toestel binnen is
Fijn Toestel.
Ik heb het nu ca. een jaar in bezit. Een van de weinige nadelen is dat de antenne niet zo goed werkt als die van bv. de Samsung. Berichten komen iets trager binnen, maar ook als er maar weinig signaal is, laat de Bluboo het eerder afweten.
Ook is het scherm iets aan de grijs/blauwe kant.
Wil je een goed vergelijk, dan zou je eens kunnen kijken op de vergelijkingssite van http://www.kimovil.com/
Ik heb het nu ca. een jaar in bezit. Een van de weinige nadelen is dat de antenne niet zo goed werkt als die van bv. de Samsung. Berichten komen iets trager binnen, maar ook als er maar weinig signaal is, laat de Bluboo het eerder afweten.
Ook is het scherm iets aan de grijs/blauwe kant.
Wil je een goed vergelijk, dan zou je eens kunnen kijken op de vergelijkingssite van http://www.kimovil.com/
Er komen steeds meer smartphones uit met edge to edge schermen. Dit keer gaat Xiaomi er ook een leveren. Dit is de nieuwe Xiaomi mi Note 2.

Hier wat meer specs en uitvoeringen en prijzen:Diederik-Jan schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 10:54:
Er komen steeds meer smartphones uit met edge to edge schermen. Dit keer gaat Xiaomi er ook een leveren. Dit is de nieuwe Xiaomi mi Note 2.
http://www.xiaomidevice.com/mi-note-2.html
Het ziet er leuk uit zo'n scherm maar mij persoonlijk lijkt het niets, ik zie tenminste niet hoe je dat met een hoesje kunt combineren.
En aangezien ik mijn toestel minimaal 1x per week op de grond laat kletteren.....
En aangezien ik mijn toestel minimaal 1x per week op de grond laat kletteren.....
Nubia Z11 vanaf september te koop in:
Bij de volgende retailers:

Voor het volgende bedrag:

Met band 20 voor Europa. Dus grijze import is niet nodig en werkt op alle Nederlandse banden.
http://www.nubia.com/en/phones/Z11/Specs.html

Bij de volgende retailers:

Voor het volgende bedrag:

Met band 20 voor Europa. Dus grijze import is niet nodig en werkt op alle Nederlandse banden.
http://www.nubia.com/en/phones/Z11/Specs.html
[ Voor 11% gewijzigd door Koning-Admiraal op 07-09-2016 14:54 ]
Ligt het nu aan mij of komen er momenteel veel Aziatische telefoons uit met band 20?
Ik zag dat er op Kimovil een hoop toestellen waren toegevoegd van een meerk die ik niet kende.
De Gigaset ME Pro lijkt eigenlijk best aardige specs te hebben. Alleen is de SD810 iets verouderd en de Android 5.0 is ook jammer, maar verder is hij wel van staal, heef een sd slot, 3gb ram, OIS, USB type-C, fast-charging en 4000mah, en band 20 LTE.
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-gigaset-me-pro
De Gigaset ME Pro lijkt eigenlijk best aardige specs te hebben. Alleen is de SD810 iets verouderd en de Android 5.0 is ook jammer, maar verder is hij wel van staal, heef een sd slot, 3gb ram, OIS, USB type-C, fast-charging en 4000mah, en band 20 LTE.
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-gigaset-me-pro
Het is alleen niet Chinees, maar Duits geloof ik. 
SD810 is niet alleen verouderd, ook redelijk problematisch.
SD810 is niet alleen verouderd, ook redelijk problematisch.
http://www.techradar.com/.../nubia-z11-1327414/review
Denk toch even te wachten op een full review...
Hier een review van de Europese variant. Die van mij staat al in bestelling (zwart 4gb, 64gb opslag) voor €449,-.Shoarma1998 schreef op zondag 04 september 2016 @ 09:34:
http://www.techradar.com/.../nubia-z11-1327414/review
http://www.devicespecifications.com/en/editor-review/b81d1a
[ Voor 17% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-09-2016 10:33 ]
Ik vertrek binnen 2 maanden naar Thailand, hopelijk kan ik hem daar redelijk goedkoop op de kop tikken 
(en met band 20)
Hopelijk klopt deze prijs: http://www.mobilewithpric...2635-in-thailand-5031.php
Zo te zien wel zonder band 20
(en met band 20)
Hopelijk klopt deze prijs: http://www.mobilewithpric...2635-in-thailand-5031.php
Zo te zien wel zonder band 20
[ Voor 35% gewijzigd door Chindi op 04-09-2016 14:43 ]
Je hebt een Chinese versie en een voor de westerse markten. Alleen die laatste heeft band 20 en Playstore preinstalled.
[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-09-2016 16:52 ]
Even off topic... Maarre... Beetje overkill wellicht? http://www.gizmochina.com...ragon-830-chips-12gb-ram/
Zwart met goud was toch alleen voor de 6gb ram optie? Waar heb je de telefoon besteld btw? En betreft het de Europese variant? Ik kan nergens iets nuttigs over de camera vinden... Qua low light omstandigheden. Jullie wel?
Diederik-Jan schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:22:
[...]
Hier een review van de Europese variant. Die van mij staat al in bestelling (zwart 4gb, 64gb opslag) voor €449,-.
Je had deze nubia toch al?Diederik-Jan schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:22:
[...]
Hier een review van de Europese variant. Die van mij staat al in bestelling (zwart 4gb, 64gb opslag) voor €449,-.
Gaat om de zwart, grijze versie.Shoarma1998 schreef op zondag 04 september 2016 @ 20:51:
Zwart met goud was toch alleen voor de 6gb ram optie? Waar heb je de telefoon besteld btw? En betreft het de Europese variant? Ik kan nergens iets nuttigs over de camera vinden... Qua low light omstandigheden. Jullie wel?
[...]
Chinese versie wordt teruggestuurd.
[ Voor 51% gewijzigd door Koning-Admiraal op 04-09-2016 21:24 ]
Er is al een keer aangegeven dat ZTE niet bijzonder veel doet aan software updates. Hoe zijn jullie ervaringen bij de Nubia lijn? En zijn ze bijvoorbeeld wel eens gegaan van Lollipop naar Marshmellow? Doen ze aan security updates? Een beetje als teken voor de Z11, of deze naar Nougat zal worden gebracht?
In de bovenstaande review zie je dat de persoon die deze telefoon in zijn handen heeft, al direct problemen heeft met de kleine bezels... het scherm gaat al heen en weer door de muis van zijn hand... Ik ben heel erg benieuwd of dit een probleem gaat worden. heeft iemand al fatsoenlijke night shots gezien?
In de bovenstaande review zie je dat de persoon die deze telefoon in zijn handen heeft, al direct problemen heeft met de kleine bezels... het scherm gaat al heen en weer door de muis van zijn hand... Ik ben heel erg benieuwd of dit een probleem gaat worden. heeft iemand al fatsoenlijke night shots gezien?
[ Voor 33% gewijzigd door Shoarma1998 op 05-09-2016 15:21 ]
Met de Z7 Mini was het wel goed, eerst met 4.4 geleverd en uiteindelijk updates naar 5.0 en 5.1 gehad. Status van 6.0 weet ik niet, mijne is helaas kapot gegaan...
Echt maandelijkse security updates waren er toen nog niet.
Nubia UI moet je wel liggen. Is ook alleen EN/CN qua taal. Onofficieel wel multi-language maar dat is niet zo groots als de xiaomi.eu en ook minder goed beschikbaar.
In other news:
Xiaomi kondigd eigen betaaldienst aan. Nou is dat niet zo interessant, aangezien het alleen voor Chinezen is, ware het niet dat het via NFC verloopt. Wellicht dus standaard NFC in nieuwe Xiaomi's...
http://www.gizchina.com/2016/09/05/xiaomi-mi-pay/
Echt maandelijkse security updates waren er toen nog niet.
Nubia UI moet je wel liggen. Is ook alleen EN/CN qua taal. Onofficieel wel multi-language maar dat is niet zo groots als de xiaomi.eu en ook minder goed beschikbaar.
In other news:
Xiaomi kondigd eigen betaaldienst aan. Nou is dat niet zo interessant, aangezien het alleen voor Chinezen is, ware het niet dat het via NFC verloopt. Wellicht dus standaard NFC in nieuwe Xiaomi's...
http://www.gizchina.com/2016/09/05/xiaomi-mi-pay/
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 05-09-2016 22:30 ]
Gebruik de ZTE Axon Elite nu al een tijdje maar helaas zijn er echt niet veel updates ervoor gekomen .
Toen ik de eerste keer het toestel aan deed kwam er iets binnen en daarna nog een update van april .
Denk niet dat er verder iets aan gedaan zal worden door ZTE.
Ik zelf zou geen ZTE meer kopen .
Mijn ervaring is dat Xiaomi toch wel constant is met updates uitbrengen van de chinese merken.
Toen ik de eerste keer het toestel aan deed kwam er iets binnen en daarna nog een update van april .
Denk niet dat er verder iets aan gedaan zal worden door ZTE.
Ik zelf zou geen ZTE meer kopen .
Mijn ervaring is dat Xiaomi toch wel constant is met updates uitbrengen van de chinese merken.
Shoarma1998 schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:41:
Er is al een keer aangegeven dat ZTE niet bijzonder veel doet aan software updates. Hoe zijn jullie ervaringen bij de Nubia lijn? En zijn ze bijvoorbeeld wel eens gegaan van Lollipop naar Marshmellow? Doen ze aan security updates? Een beetje als teken voor de Z11, of deze naar Nougat zal worden gebracht?
prijs van 52,- vanuit Duitsland
Leagoo Z5
MTK6580M Quad Core
5.0" Screen (geen HD-ready)
1G RAM
8G ROM Android 6.0
3G WCDMA Mobile Phone
Qua software hoe is de ondersteuning hiervoor op needrom.com kan ik niet veel vinden...
Leagoo Z5
MTK6580M Quad Core
5.0" Screen (geen HD-ready)
1G RAM
8G ROM Android 6.0
3G WCDMA Mobile Phone
Qua software hoe is de ondersteuning hiervoor op needrom.com kan ik niet veel vinden...
Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!
Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.
Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum
Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.
Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html