Het is hier geen Marktplaats.
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 03-03-2016 10:09 ]
[ Voor 74% gewijzigd door RoD op 03-03-2016 10:09 ]
http://reviews.gizmodo.co...is-fantastic-b-1718093797Momus schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:10:
[...]
Beter doet het merk je twijfelen, Elephone is C-keuze.
Ik zou dan eerder hiernaar kijken bijvoorbeeld.
http://www.kimovil.com/en...ze550ml-ww-2gb-16gb-1-8gh
Je zult consessies moeten doen, er zijn geen opties die aan al je wensen voldoen.427 SOHC schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 23:37:
[...]
http://reviews.gizmodo.co...is-fantastic-b-1718093797
"The only major hardware disappointment is the camera. On paper, the 13MP sensor with a dual-tone flash should be fine, but some combination of poor optics and bad image processing makes the end result pretty dire. The actual process of taking photos is fine—the Asus camera interface is actually pretty good, and autofocus is fairly quick and accurate—but every image I’ve taken has been utterly destroyed by noise."
klinkt niet als een deftige camera .
Heb ik al heel mijn leven de zoektocht naar de kip met het gouden eiMomus schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 07:28:
[...]
Je zult consessies moeten doen, er zijn geen opties die aan al je wensen voldoen.
Ik ken dat probleem, ik ben de laatste jaren vooral op zoek gegaan naar een telefoon die high end is en tevens handzaam. Gelukkig is Sony een fabrikant die me daarin (voorlopig) in kan voorzien. Sharp doet dat ook, maar helaas alleen voor de Japanse markt.427 SOHC schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:39:
[...]
Heb ik al heel mijn leven de zoektocht naar de kip met het gouden ei
Ik zou best wel een keer een Asus Zenfone willen testen, maar heb er dit jaar geen budget voor. Het merk staat wel op mijn verlanglijstje, samen met o.a. Meizu, Jiayu en Sharp.Maar wat is nu echt een site die die een faire reviews maakt over gms? Ik wil best paar euro meer betalen maar ik wil niet eindigen met een gsm van 500 euro omdat dit toch uiteindelijk de beste is :-)
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Overweeg sterk http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-meizu-mx4-pro-16gb maar die verdomde 800mhz band laat mij zo twijfelen, want denk echt veel phone voor weinig.Kiswum schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:03:
[...][...]
Ik zou best wel een keer een Asus Zenfone willen testen, maar heb er dit jaar geen budget voor. Het merk staat wel op mijn verlanglijstje, samen met o.a. Meizu, Jiayu en Sharp.
[ Voor 8% gewijzigd door 427 SOHC op 03-03-2016 09:45 ]
Als je daaraan twijfelt, dan kan ik niets anders zeggen dan: Niet doen. In dat geval zou je wellicht toch naar een telefoon moeten kijken op de Europese markt. Houd je van een gokje (want dat is importeren in principe ook al een beetje), dan kan het wellicht een leuke telefoon zijn.427 SOHC schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Overweeg sterk http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-meizu-mx4-pro-16gb maar die verdomde 800mhz band laat mij zo twijfelen, want denk echt veel phone voor weinig.
Hij komt uit België.Kiswum schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 09:46:
[...]
Als je daaraan twijfelt, dan kan ik niets anders zeggen dan: Niet doen. In dat geval zou je wellicht toch naar een telefoon moeten kijken op de Europese markt. Houd je van een gokje (want dat is importeren in principe ook al een beetje), dan kan het wellicht een leuke telefoon zijn.
Zie www.4gmasten.nl voor alle NL frequenties.
Oops, www.4gmasten.be dan
Maar dat is vooral 4G dan toch? Als ik het goed begrijpMomus schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 13:24:
[...]
4G heb je alleen met T-Mobile landelijke dekking aangezien hij de 800 band mist. Ook de 900 dus binnen in gebouwen zul je ook met T-Mobile een beperktere ontvangst hebben.
Ja, dat gaat over 4G ja. Als je dat niet hebt of niet gebruikt zijn er weinig problemen.LittleBrownie schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 11:42:
[...]
Maar dat is vooral 4G dan toch? Als ik het goed begrijp
50% kans.patrickkok schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:16:
Ik heb een tijdje de Mi 5 gevolgd..
Het is wel een goed ding hoor specs zijn zeer goed alleen had ik toch een curved scherm verwacht en dan niet op de achterkant....
Laatst zag ik de nubia z11 die ziet er ook zeer goed uit maar ben toch mi fan geworden omdat ik nog nooit problemen met xiaomi heb gehad.
Enig eidee of de volgende mi een curved telefoon wordt?
Ik denk dat je als merk met de top wil mee doen, dat ze toch voor curved moeten gaan?
Aangezien ze de curved schermen van Samsung hebben gekocht, lijkt het me een logische volgende stap.patrickkok schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 12:19:
[...]
Ik denk dat je als merk met de top wil mee doen, dat ze toch voor curved moeten gaan?
Ulefone Power niks?Tuurlijk begrijp ik die concessies, het is de 800mhz band die mijn keuze beperkt!
Nou, de OnePlusX dan misschien, voor net even boven de 200 euries wel te vinden. De E1003 versie heeft ook de 800- en 900MHz band voor 4G. Camera is niet slecht, goeie middenmoter.427 SOHC schreef op donderdag 03 maart 2016 @ 08:39:
[...]
Tuurlijk begrijp ik die concessies, het is de 800mhz band die mijn keuze beperkt!
Verder neem ik genoegen met een medium camera maar een die ronduit slecht is daar kan ik niet mee leven. echter lees ik in reviews dat hij meevalt. Maar wat is nu echt een site die die een faire reviews maakt over gms? Ik wil best paar euro meer betalen maar ik wil niet eindigen met een gsm van 500 euro omdat dit toch uiteindelijk de beste is :-)
Vivo X-shot (wel ouder toestel maar camera is nog steeds super)MauriX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:29:
Dit topic al een tijdje aan het volgen, maar lees veel over slechte cameras in de chinese telefoons. Is er een model dat er echt uitspringt qua kwaliteit? Iets dat de kwaliteit van Sony, Samsung of de iPhone evenaart?
Zijn vaak ook camera's van Sony. Bij sommige apparaten is het een kwestie van de software. Bij de ulefone be touch 2 heb ik weleens een blauwe waas. Bij de Power nog geen last van gehad.MauriX schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:29:
Dit topic al een tijdje aan het volgen, maar lees veel over slechte cameras in de chinese telefoons. Is er een model dat er echt uitspringt qua kwaliteit? Iets dat de kwaliteit van Sony, Samsung of de iPhone evenaart?
[ Voor 6% gewijzigd door Gerard4 op 04-03-2016 09:30 ]
Het merk van de sensor zegt vrij weinig. Sommige Omnivision sensors zijn beter dan Sony's.Gerard4 schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:27:
[...]
Zijn vaak ook camera's van Sony. Bij sommige apparaten is het een kwestie van de software. Bij de ulefone be touch 2 heb ik weleens een blauwe waas. Bij de Power nog geen last van gehad.
Honor 6 is nog steeds een interessant toestel. Krijgt volgens mij ook nog een update naar Marshmallow. Enig idee welke versie je moet aanschaffen? Er zijn nogal wat varianten op. Voor mij is het belangrijk dat er dual sim ondersteuning is. 800Mhz band interesseert me niet zoveel.Kenzi schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 08:41:
[...]
Vivo X-shot (wel ouder toestel maar camera is nog steeds super)
Asus Zenfone Zoom (enorm goede camera maar wel dik)
Diverse Huawei / Honor modellen zoals de Honor 6 Plus of Huawei P8
Mi Mi5 waarschijnlijk ook wel aan de samples te zien.
Dit zijn wel de wat duurdere merken / modellen.
Probeer ik dat?Kenzi schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 09:43:
[...]
Je kan me niet wijsmaken dat jij de Uelefone Power wil vergelijken met de iPhone op camera gebied.
[ Voor 12% gewijzigd door Gerard4 op 04-03-2016 19:51 ]
Verwijderd
Model zegt me niet zoveel, maar het merk wel.427 SOHC schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:07:
Hier ervaringen en of bedenkingen bij dit merk?
Alleen nogal zwaar toestel en geen marshmallow update maar als dat het enige is, kan ik er wel mee leven.
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-leagoo-shark-1
http://www.xiaomitoday.com/leagoo-shark-1-review/
http://www.leagoo.com/mobile/Shark_Series/Shark_1.html
Kom op zeg, elk Chinees merk heeft de potentie gelijkwaardig te worden, maar Leagoo is niets meer dan Doogee of Ulefone. Geen softwaresupport en altijd afwachten wat je binnen krijgt.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 20:47:
[...]
Model zegt me niet zoveel, maar het merk wel.
Heb zelf een lead3s, meerdere keren gevallen(op laminaat, asfalt en beton). Ligt dan in 3 onderdelen op de grond:toestel, achterklep en batterij. Batterij er weer in, achterkantje er weer op en hij doet het weer.
Destijds gekocht voor 100 dollar (toen nog geen euro 70). Bij problemen (HAD problemen met on/off scakelaar) gaf de webshop (gearbest) niet thuis dus zelf contact gehad met leagoo en dat ging eigenlijk wel goed en vlot. Zit wel al 18 mnd te w88 op een update (die er vlgs mij niet echt is)leagoo als merk zijnde lijjkt mij meer dan oke en komt voor mij na huawei xiaomi 1+ en als ze zouden willen hebben ze wat mij betreft de potentie om gellijkwaardig te worden!
Ikzelf ben een xiaomi fan maar het ontbreken van de 800 mhz freq doet me nog steeds kijken naar de elite 1,
Denk zeker dat het positief kan uitpakken zolang je bedenkt dat je in china koopt en er weinig software matige ondersteuning is/komt.
Laat het even weten wat het geworden is ?
Je zegt het toch zelf al. 0 updates. Liegen over batterijcapaciteit. Matige camera.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:36:
En jij baseert dit op?
Verwijderd
Klopt, je hebt helemaal gelijk.Momus schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 22:49:
[...]
Je zegt het toch zelf al. 0 updates. Liegen over batterijcapaciteit. Matige camera.
Die Shark heeft bovendien een verouderde soc.
Ik zou het niet aanraden in ieder geval.
Nee, dat begrijp je niet goed. Ik zeg slechts dat je zelf al aangeeft dat er geen updates komen.Verwijderd schreef op vrijdag 04 maart 2016 @ 23:07:
[...]
Klopt, je hebt helemaal gelijk.
Als ik het goed begrijp vind jij dat omdat ik het heb geschreven, niet uit eigen ervaringen?
Het "gat" tussen de genoemde fabrikanten en leagoo is kleiner dan tussen leagoo en de doogee ulefone
Mijn phone heeft ook een verouderde soc, mijn auto is ook oud maar dat maakt het niet tot iets slechts toch
Ik hoef niet het nieuwste van het nieuwste en dat geld voor meer mensen.
Ik schreef ook de potentie hebben.
Maar dan moet er wel wat veranderen
Wat denk jij van de umi touch?soepblik schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:15:
wat denken jullie van de umi touch?
http://www.umidigi.com/page-umi_touch.html
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Leuk telefoontje voor dat geld.soepblik schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 20:15:
wat denken jullie van de umi touch?
http://www.umidigi.com/page-umi_touch.html
[ Voor 12% gewijzigd door jwdgk op 09-03-2016 14:20 ]
Dan kun je 98% van de chinaphones wel vergeten.jwdgk schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:19:
btw ik gebuik 4g van KPN en woon op het platteland in ZO- Brabant.
Nogal overdreven hoor. Heel veel hebben die band wel.ASW1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 14:26:
[...]
Dan kun je 98% van de chinaphones wel vergeten.
Je moet een toestel hebben dat de 800mhz band ondersteunt.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Goed onderbouwd ook. Ik heb er hier al veel voorbij zien komen mét en heb er zelf ook een paar gehad. (cubot zorro, Jiayu S3) Maar goed; ik heb geen zin een lijstje voor je te maken.
[ Voor 19% gewijzigd door ASW1 op 09-03-2016 16:31 ]
Idd, Elephone, Ulefone en Oukitel, allemaal 800 mhzHyp Hyper schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:20:
[...]
Goed onderbouwd ook. Ik heb er hier al veel voorbij zien komen mét en heb er zelf ook een paar gehad. (cubot zorro, Jiayu S3) Maar goed; ik heb geen zin een lijstje voor je te maken.
Ja hoor. Ruim driekwart of zo wil ik best geloven, maar heus veel meer dan 2% ondersteunt wel het beroemde 4g-bandje.ASW1 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:29:
Of laat ik daar zelfs van maken "ruime meerderheid"; die stelling durf ik wel aan.
Zo goed?
[ Voor 70% gewijzigd door Hyp Hyper op 09-03-2016 19:21 ]
---RAWE CEEK!!!---
Mee eens, mijn laatste twee Chinaphones bevatten inderdaad 4G op 800Mhz. Zelfs het budget VKworld 6753 heeft ondersteuning vor 800MHz.Hyp Hyper schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:19:
Ik denk dat we telefoons bedoelen die we ook kunnen gebruiken hier.
[...]
Ja hoor. Ruim driekwart of zo wil ik best geloven, maar heus veel meer dan 2% ondersteunt wel het beroemde 4g-bandje.
[ Voor 41% gewijzigd door Kiswum op 10-03-2016 11:34 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Travee op 10-03-2016 14:49 ]
Verwijderd
Accu van de be touch 2 past er volgens mij ook in. Is wat groter.NoFearCreations schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:23:
Heb hier sinds een week de Ulefone Be Touch 3 in gebruik, en ben tevreden, accu had alleen wel wat langer mee mogen gaan. Heb ook 4G met Tele2.
[ Voor 92% gewijzigd door Dirrukje op 10-03-2016 18:19 ]
Nog een nadeel: de telefoon ondersteunt alleen: 1900/2300/2600MHz (4G)Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:36:
Nadelen:
-Software updates zijn nog in het chinees (de changelogs). Ik heb dus geen idee wat er verbeterd wordt in mijn update
-Ik heb gekozen voor de Beta updates. Hier heeft wel eens een slechte tussen gezeten (1x reboot per dag, vastloper). Maar dit was bij de update erna weer weg, en dat was slechts een dag of 4 later.
Onzin. De 1800/2100 en 2600 ondersteunt ie.Travee schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:29:
[...]
Nog een nadeel: de telefoon ondersteunt alleen: 1900/2300/2600MHz (4G)
Hier ben ik wel erg benieuwd naar.Verwijderd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:36:
-Camera: Uitstekend! Nog nooit zo'n duidelijke plaatjes uit een telefoon gehad.
Verwijderd
Ik zal na het weekend wat plaatjes uploaden, ben nu in Milaan dus er zit vast wat moois tussenTravee schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 12:33:
Ik zie het. Het staat niet goed op DX.
[...]
Hier ben ik wel erg benieuwd naar.
Kijk, die mini projector vind ik een interessant product! Die ga ik in de gaten houden.Chocoball schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 22:04:
P1 Smart Projector
De eerste mini projector P1 van Doogee die voorzien is van een Android OS. Werkt met Android en iOS.
[video]
Ik had al in een eerdere post gemeld dat de prijs $169.99 zou worden, even afwachten of dat zo blijft.Dirrukje schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:15:
F7 Pro interessante optie, alleen onscreen buttonsSowieso kan ik de prijs ook nog nergens vinden, die is nog niet bekend?
Het blijft toch best lastig om de vervanger van me 1+1 uit te kiezen..
Die toon van je is echt heel irritant! Je kan ook zeggen: 'Goh, die T7 heeft kleine bezels, maar bezelless is mij wat te gortig'.Momus schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:35:
Die T7 bezel less? Heb ik iets aan mijn ogen dan?
Goh, die T7 heeft kleine bezels, maar bezelless is mij wat te gortig.Smobbo schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Die toon van je is echt heel irritant! Je kan ook zeggen: 'Goh, die T7 heeft kleine bezels, maar bezelless is mij wat te gortig'.
Hier ben je al honderd keer op aangesproken, maar bij deze dus de honderd en eerste keer...
Ontopic: weer een reeks interessante toestellen, ze blijven ook aparte modellen uitbrengen! De projector maakt mij ook nieuwsgierig!
Keurig plaatje!Verwijderd schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 10:22:
Even een snel plaatje op auto settings genonen met de mx4 pro
[afbeelding]
Iemand die dat kan bevestigen, dan koop ik er een accu bij.Gerard4 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:33:
[...]
Accu van de be touch 2 past er volgens mij ook in. Is wat groter.
---RAWE CEEK!!!---
Je kan gewoon mailtje sturen naar ulefone, heb je de volgende dag antwoord.NoFearCreations schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 16:19:
[...]
Iemand die dat kan bevestigen, dan koop ik er een accu bij.
[ Voor 94% gewijzigd door The Wizard op 12-03-2016 19:35 ]
Ben het met je eens want vaak gebruiken de Chinezen 2.5D glas om de illusie te wekken dat het toestel bezel less is. Hoewel het een render is, zie je in dit geval een duidelijke rand om het display. Ze beloven bezel less dus even wachten op de echte foto's van het toestel.Momus schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:58:
[...]
Goh, die T7 heeft kleine bezels, maar bezelless is mij wat te gortig.
PVoutput 3250 WP
Hij heeft toch gewoon gelijk? De term bezelless slaat nergens op, er zijn op de foto overduidelijk bezels te zien en die zijn niet eens echt smal. Het is gewoon weer eens zinloze Doogee marketinggelul, zoals zo vaak.Smobbo schreef op zaterdag 12 maart 2016 @ 09:42:
[...]
Die toon van je is echt heel irritant! Je kan ook zeggen: 'Goh, die T7 heeft kleine bezels, maar bezelless is mij wat te gortig'.
Hier ben je al honderd keer op aangesproken, maar bij deze dus de honderd en eerste keer...
Ontopic: weer een reeks interessante toestellen, ze blijven ook aparte modellen uitbrengen! De projector maakt mij ook nieuwsgierig!
Ik zou het iig niet in MBK halen tenzij je een nepperd wil, gewoon in een reguliere phoneshop (geen standje) in CentralWorld of iets dergelijks. Veel keuze, dual sim, maar goedkoop is het niet. Mocht je een stopover hebben in Kuala Lumpur dan kan je daar beter een telefoon halen. Xiaomi zag ik niet, OPPO, Meizu, LG, Samsung zijn daar wel goed te verkrijgen.DesertRose schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:59:
Mijn Inew V3 heeft het min of meer begeven, de display hing al langer enkel nog maar aan de display- en digitizer kabel maar nu de laatste half los is geraakt werkt het touchscreen niet meer.
Nu ga ik volgende week naar Bangkok. Iemand ervaring met het kopen van een smartphone daar? Xiaomi of Meizu zie ik wel zitten, maar is relatief weinig te vinden over shops daar. Iemand in MKB geweest?
[ Voor 4% gewijzigd door Nitai op 14-03-2016 08:45 ]
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Niet.Dirrukje schreef op maandag 14 maart 2016 @ 11:22:
http://www.gizchina.com/2...nt-sandalwood-themed-one/
Iemand enig idee waar deze via een betrouwbare webshop te halen is voor die prijs?
Thanks! Kom helaas niet langs kuala lumpur, en denk dat ze in Burma ook nog niet echt een boemende smartphone commercie hebben. Ik zal ter zijner tijd nog even reageren wat en waar ik smartphones heb kunnen vinden.Nitai schreef op maandag 14 maart 2016 @ 08:44:
[...]
Ik zou het iig niet in MBK halen tenzij je een nepperd wil, gewoon in een reguliere phoneshop (geen standje) in CentralWorld of iets dergelijks. Veel keuze, dual sim, maar goedkoop is het niet. Mocht je een stopover hebben in Kuala Lumpur dan kan je daar beter een telefoon halen. Xiaomi zag ik niet, OPPO, Meizu, LG, Samsung zijn daar wel goed te verkrijgen.
Weinig kans dat dat lonend gaat zijn. Paar tientjes voor het scherm, als dat al te krijgen is, paar tientjes voor erin zetten, als ze dat al doen.subwaysurfer schreef op maandag 14 maart 2016 @ 18:57:
Het scherm van de Ulefone Paris van m'n dochter is gebarsten, laten vallen. Het toestel werkt nog wel helemaal. Heeft iemand ervaring met het zelf vervangen danwel laten vervangen van het scherm van zo'n Chinees toestel?
Ik vraag me af of ik zelf een schermpje moet bestellen in China en het dan bij een GSM shop laten doen. Aan welke kosten moet ik denken? Ik heb 118 euro betaald voor het toestel...
mmm, thanks. Hij werkt nog wel, misschien moet ze het maar uitzitten. Ik zal eens kijken naar die tempered protectors, wist niet dat die tegen zoiets konden beschermenMomus schreef op maandag 14 maart 2016 @ 19:42:
[...]
Weinig kans dat dat lonend gaat zijn. Paar tientjes voor het scherm, als dat al te krijgen is, paar tientjes voor erin zetten, als ze dat al doen.
Denk dat je de inboedelverzekering moet raadplegen en een tempered glass screen protector moet overwegen de volgende keer.
In MBK liggen vooral de usual suspects in de vitrines: Samsung, Sony, en iPhones. Heb er wel een leuke kleine 4inch Asus op de kop getikt als 'hardlooptelefoon'. Naar Chinaphones moet je echt doorvragen en dan komt een vriend van een vriend aangehold met wat krakkemikkige iPhone nepperds . Althans dat is mijn ervaring. Ik kan me er in ieder geval zeker een halve dag vermaken.DesertRose schreef op zondag 13 maart 2016 @ 16:59:
Mijn Inew V3 heeft het min of meer begeven, de display hing al langer enkel nog maar aan de display- en digitizer kabel maar nu de laatste half los is geraakt werkt het touchscreen niet meer.
Nu ga ik volgende week naar Bangkok. Iemand ervaring met het kopen van een smartphone daar? Xiaomi of Meizu zie ik wel zitten, maar is relatief weinig te vinden over shops daar. Iemand in MKB geweest?
Je kan ook een adaptertje halen waar je nano simkaart in kan en je het als microsimkaart kan gebruiken.iamjustin schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:00:
Ik ben door de bomen even het bos kwijt vandaar dat ik het hier wil vragen.
Ik wil graag, als backup telefoon, een telefoon uit china bestellen waar een nano-simcard in kan. Ik heb al rond gekeken en ik zag op verscheidene websites de XiaoMi Redmi 2 voorbij komen maar andere sites spreken weer over een microsim card.
Heeft iemand hier wat tips voor telefoon die niet te duur zijn (liefst 100 - 150 euro, wil wel eventueel uitwijken naar 200) waar ik een nano simcard kan gebruiken?
Dat lijkt me ook een betere oplossing ja.Momus schreef op woensdag 16 maart 2016 @ 10:02:
[...]
Je kan ook een adaptertje halen waar je nano simkaart in kan en je het als microsimkaart kan gebruiken.
[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 20-03-2016 17:03 ]
Klinkt alsof een Moto E voldoet.Chindi schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:03:
Hebben jullie nog tips?
[ Voor 17% gewijzigd door Card Nox op 19-03-2016 17:20 ]
Verwijderd
ja moet je ook mee oppassen, tenzij je zelf gaat knoeien met roms,lenovo dreigt te stoppen met ondersteuning na android 6, binnenkort komt 6.1 en in het najaar al android 7 uit, als je in 1x goed wilt zitten en ook de maandelijkse security patches wilt ontvangen kom je toch al snel bij nexus 5 of 6 uit, daar mag je nog wel 2 of 3 jaar support op verwachten.Card Nox schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:19:
[...]
Klinkt alsof een Moto E voldoet.
Geen gedoe, degelijke build, degelijke accuduur, lange ondersteuning.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2016 17:47 ]
Dat niet alleen, zelf lange tijd moto e en moto G gehad, moto e heeft veel sound issues met de speaker, voornamelijk volume problemen, daarnaast ook beetje traag voor de laatste updates, met een android 4 draait ie stukken sneller dan een 5.1.1Verwijderd schreef op zaterdag 19 maart 2016 @ 17:46:
[...]
ja moet je ook mee oppassen, tenzij je zelf gaat knoeien met roms,lenovo dreigt te stoppen met ondersteuning na android 6, binnenkort komt 6.1 en in het najaar al android 7 uit, als je in 1x goed wilt zitten en ook de maandelijkse security patches wilt ontvangen kom je toch al snel bij nexus 5 of 6 uit, daar mag je nog wel 2 of 3 jaar support op verwachten.
Sowieso even wachten totdat er echte reviews komenShoarma1998 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 08:36:
Iemand toevallig een idee hoe de geluidskwaliteit bij de xiaomi mi5 is? In alle reviews die ik heb gelezen komt daar niets over terug...
Hoi!
Redelijk, niet uitzonderlijk goed niet uitzonderlijk slechtShoarma1998 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 08:36:
Iemand toevallig een idee hoe de geluidskwaliteit bij de xiaomi mi5 is? In alle reviews die ik heb gelezen komt daar niets over terug...
[ Voor 5% gewijzigd door tokko1 op 20-03-2016 10:14 ]
Mag ik vragen waar je hem besteld hebt en voor welke prijs?_root schreef op zondag 13 maart 2016 @ 12:26:
Zelf na lang wikken en wegen toch voor de Letv x500 1s 32G gegaan.
Afgelopen woensdag lag die in de bus en nu na enkele dagen spelen ben ik meer dan tevreden over dit toestel.
Mensen die ik dit toestel laat zien hebben altijd 2 reacties 1: mooi toestel, 2: zo, wat een mooi scherm.
De kwaliteit vingerscanner, scherm, geluidskwaliteit, oplaadsnelheid en snelheid van het toestel zijn geweldig.
Ik hoop dat het toestel nog lang bij mij mag zijn(laat ze helaas wel eens vallen)
Dank voor de snelle reactie. Moet bekennen dat de luidspreker me niet zo heel erg interesseert... maar met name geinteresseerd ben in geluid door de koptelefoon... Dus als je daar wat mee kan spelen en je bevindingen kan poste, gaarne!!!tokko1 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 10:13:
[...]
Redelijk, niet uitzonderlijk goed niet uitzonderlijk slecht![]()
Zit een speaker aan de onderkant (twee plekken met gaatjes, maar schijn bedriegt).
Volume kan toch redelijk hard, al merk je dat het geluid dan net iets scheller klinkt, as usual bij smarphones eigenlijk.
Heb geen meet apparatuur dat ik exact kan zeggen hoe/wat dus puur uit ervaring met de verschillende chinese telefoons die ik heb gehad.
Als ik 'm hier naast de Xiaomi Redmi 3 leg en de Xiaomi MI4c dan merk je wel dat de speaker beter is qua bas/midtones range.. net iets meer detail lijkt het.
(ohja, ik heb 'm dus zelf hier liggen, en al weekje of twee in gebruik)
[ Voor 3% gewijzigd door Shoarma1998 op 20-03-2016 13:06 ]
Laten we dit even verder trekken in het Mi5 centrale topicShoarma1998 schreef op zondag 20 maart 2016 @ 13:05:
[...]
Dank voor de snelle reactie. Moet bekennen dat de luidspreker me niet zo heel erg interesseert... maar met name geinteresseerd ben in geluid door de koptelefoon... Dus als je daar wat mee kan spelen en je bevindingen kan poste, gaarne!!!
Ik heb momenteel een doogee f3 pro... Vreselijk geluid door mijn denon headset, terwijl deze normaliter op bijvoorbeeld een OP1 het prima doen.
Welke kleur heb je trouwens en welke variant? Ik lees overigens niet zo'n goede verhalen over de foto kwaliteit...
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq