Een Ulefoon niet nee...
2 maanden in gebruik zegt dan toch ook genoeg?
Mwoah... vond ik niet. Ben van 5,5" weer teruggegaan naar 5" omdat ik 'm gewoonweg te groot vond. Enige voordeel was dat alles een beetje groter was en dus wat beter leesbaar. FHD blijft FHD, dus er past niet meer info op of zo....Christiaan.. schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 15:58:
Ik vind 5,5" ook erg groot, maar je gaat er zoveel op vooruit itt een 5" scherm. De mogelijkheden zijn gewoon groter.
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
grapjasdutchgio schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:09:
Een Ulefoon niet nee...
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
+1.Kiswum schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 21:09:
Meizu moet men eigenlijk ook gewoon (nog steeds) zien als de directe concurrent van Xiaomi, echter lijkt Xiaomi 3 jaar geleden de slag te hebben gewonnen en dat kwam denk ik mede door Miui.
Ik heb nog nooit een Meizu in handen gehad, maar de bouwkwaliteit schijnt wel in orde te zijn. Het is dus logisch dat het top-model van Xiaomi net zo is geprijsd als het top-model van Xiaomi: 1999 Yuan.
Het formaat van de telefoon bepaald w.m.b. niet de prijs, maar de specificaties. Als het toestel onder de 4,7" komt, dan is het moeilijker voor de designafdeling om dezelfde hoogwaardige specificaties te behouden, zolang het maar flagship waardig is (en niet zoals HTC, LG en Samsung presteerde met een belachelijke mini-varianten met low-end specs).
Nee, ik ben gewoon erg enthousiast over Ulefone. Ik heb er namenlijk twee, was al erg tevreden over de be touch 2, en nu ook over mijn Power.Momus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:01:
[...]
Werk jij op de PR afdeling van Ulefone ofzo?
[ Voor 5% gewijzigd door Gerard4 op 20-02-2016 06:48 ]
De Ulefone Paris, was niet echt het beste budget/mid-range model die ik handen heb gehad. Er is bewezen dat het scherm witte vlekken zou gaan vertonen nadat hij ongeveer een week in gebruik is. Verder zijn er veel problemen met Wifi, waardoor deze niet meer automatisch verbindt met het netwerk.Gerard4 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 06:42:
[...]
Waarom niet eens de positieve kanten benadrukken, of een oordeel vellen adv de laatste modellen. Waarom zo negatief doen?
Neem de moeite eens om wat onafhankelijk reviews te lezen van de Ulefone Power. Dat is gewoon een prima telefoon.
Klopt. Dat ontken ik ook niet. Wel is men van schermenfabrikant gewisseld. Check de reacties op het scherm van de Power. Evenals de wifiontvangst. Dan kan je niet ontkennen dat Ulefone progressie maakt.Kiswum schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:54:
[...]
De Ulefone Paris, was niet echt het beste budget/mid-range model die ik handen heb gehad. Er is bewezen dat het scherm witte vlekken zou gaan vertonen nadat hij ongeveer een week in gebruik is. Verder zijn er veel problemen met Wifi, waardoor deze niet meer automatisch verbindt met het netwerk.
Deze problemen vind je overigens niet alleen bij Ulefone, maar zie je bij meer budget telefoons voorbij komen.
Meer info, uit mijn onafhankelijke en volledige review: productreview: Ulefone Paris Grijs review door Kiswum
Hoe oud het bedrijf wat Ulefone bouwt is weet ik niet. Het gaat erom hoe je een merk neerzet. Ulefone is van 2014.Kiswum schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 08:54:
[...]
Oh ja, hoe oud moet een bedrijf zijn om niet meer nieuw te zijn?
Is Ulefone nieuw of oud? Opgericht in 2005 = 11 jaar oud
Is Xiaomi nieuw of oud? Opgericht in 2010 = 6 jaar jong
Meizu opgericht in 2003
Oppo opgericht in 2001
Ulefone heeft veel ervaring met het produceren van telefoons, dat ze nu een telefoon onder hun eigen merk uitgeven, is natuurlijk geen reden om te zeggen dat ze "nieuw" zijn.Ulefone Mobile is in 2005 opgericht als OEM fabrikant van mobiele telefoons. In die tijd werden de mobiele telefoons gemaakt voor andere fabrikanten en winkels. In 2014 is Ulefone Mobile gestart met het produceren van telefoons onder hun eigen naam "Ulefone".
Kijk, jij klinkt als iemand die weet waar hij het over heeftdutchgio schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 19:09:
Een Ulefoon niet nee...
Dit is nou het fenomeen 'fanboy'.Momus schreef op vrijdag 19 februari 2016 @ 22:01:
[...]
Werk jij op de PR afdeling van Ulefone ofzo?
Verwijderd
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 21-02-2016 10:59 ]
Over fanboys gesprokenkrissie100 schreef op zaterdag 20 februari 2016 @ 12:06:
Inmiddels heb ik de Bluboo Xfire 2 en de UMI Rome X al een week in bezit, en ik moet zeggen, bouwkwaliteit is van beide fantastisch, beide een mooi scherm met goede kleuren, fingerprint die op de Bluboo 10/10 werkt. Software van de Umi is behoorlijk vloeiend, helaas heeft de Bluboo wel wat lags.
Al met al, beide toestellen voor 50-60 euro en dan krijg je toch erg veel voor het geld. HD scherm, quad core 1,3ghz(geen 4G/64BIT), een keurige 1GB/8GB.
Ik zal later wel iets uitgebreidere dingen neerzetten, en dan met alle vier de toestellen van 50-70 euro.
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 21-02-2016 10:59 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Lol, dan geloof je het maar niet. Ik heb ze allemaal zelf gekocht en wifi viel me juist in positieve zin op. En ja, de softwate is echt zeer vloeiend. Oh ja, de batterij haalt ook 5 uur screen on time over twee dagen verdeeld. Weinog mis mee dus.Kenzi schreef op zondag 21 februari 2016 @ 02:30:
[...]
Over fanboys gesproken![]()
Umi en vloeiende software in 1 zin. Je hoeft hun FB of forum er maar op na te slaan en je vind enorm veel klachten over hun software. Updates die ze beloven en nooit komen, WiFi problemen op zowat al hun toestellen.
Amoled scherm beloven en niet leveren.![]()
En maar gratis toestellen uitdelen om goede reviews te krijgen
[ Voor 7% gewijzigd door krissie100 op 21-02-2016 11:31 ]
het gaat niet om je te geloven (ik weet zelf wel naar wie UMI / elephone / IBG etc die telefoons versturen, die hele marketing bs is gaar, blij dat ik daar niks meer mee te maken heb) maar als je de fanboys / gekochte reviews buiten beschouwing laat regent het klachten over de batterijduur, wifi en software van UMI. Neem daarbij dat jij zo ongeveer elke 2 maanden weer een nieuw toestel hebt dan lijkt me het duidelijk wie we meer moeten gelovenkrissie100 schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:28:
[...]
Lol, dan geloof je het maar niet. Ik heb ze allemaal zelf gekocht en wifi viel me juist in positieve zin op. En ja, de softwate is echt zeer vloeiend. Oh ja, de batterij haalt ook 5 uur screen on time over twee dagen verdeeld. Weinog mis mee dus.
[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 21-02-2016 11:44 ]
Verwijderd
Ik heb mijn Mlais M52 nu al weer een jaar btw maja, heb er gewoon 4 gekocht om de beste te houden en de andere gaan dan weg. Maar nogmaals, ik vind dat de software, wifi en accuduur tot nu toe erg goed is. Ander leuk feitje is trouwens dat mijn moeder de Doogee DG500 nu al 2 jaar en 3 maanden zonder problemen in bezit heeft.Kenzi schreef op zondag 21 februari 2016 @ 11:43:
[...]
het gaat niet om je te geloven (ik weet zelf wel naar wie UMI / elephone / IBG etc die telefoons versturen, die hele marketing bs is gaar, blij dat ik daar niks meer mee te maken heb) maar als je de fanboys / gekochte reviews buiten beschouwing laat regent het klachten over de batterijduur, wifi en software van UMI. Neem daarbij dat jij zo ongeveer elke 2 maanden weer een nieuw toestel hebt dan lijkt me het duidelijk wie we meer moeten geloven![]()
succes met het doorverkopen in ieder geval
[ Voor 8% gewijzigd door krissie100 op 21-02-2016 11:57 ]
[ Voor 99% gewijzigd door krissie100 op 21-02-2016 11:56 ]
[ Voor 6% gewijzigd door fvandenreek op 21-02-2016 11:58 ]
Verwijderd
Tja, slechte modellen zijn er helaas altijd bij de budtgetmerken, het vreemde is wel dat ik exact dezelfde Umi heb als jij, ik heb alleen de Umi Rome X, het goedkopere broertje dus met zelfde behuizing.Hier geen last van de door jou genoemde problemen. Maar erg vervelend is het wel natuurlijk. Dat Rootjoy is inderdaad wat overdreven shit denk ik.Orangeno schreef op maandag 22 februari 2016 @ 19:25:
Ik lees jullie berichten over de UMI smartphones en dan ook dat de software vloeiend loopt. Tja, dat kan ik noch bekrachtigen noch ontkrachten.
Heb sinds vier dagen een UMI Rome (hiervoor Oppo Find 7 1,5 jaar daarvoor Xiaomi MI2 1 jaar).
Ben nog niet eerder teleurgesteld geweest in een merk. Maar dit spant toch wel de kroon, oké het toestel is dan "slechts" €100,- Maar dan nog, een beetje degelijkheid mag toch wel verwacht worden althans dat alles werkt zoals het hoort, buiten de esthetiek van het toestel om.
Het begint met het scherm het meest vervelende is dat dit toestel erg veel last heeft van ghosting. Niet lekker om een whatsapp te typen. (het UMI forum staat er vol mee)
Dan is er nog het probleem dat het scherm zomaar uitvalt als je de auto brightness gebruikt. Gewoon slecht te noemen. (ook een bekend probleem en wordt vermeld op het forum)
Mijn camera glas vertoond nu al krassen! Dat is niet meer gebeurd sinds mijn eerste smartphone. Hoe de **** kan dit? Slechte materiaal keuze?
Dan is er de belofte dat er ROMs zijn voor dit toestel naast hun eigen ROM. Ze noemen dit ROOTJOY. Dat klinkt leuk en zou het ook zijn, mits het zou werken. Voor de Rome mooi niet dus. Geen ROM beschikbaar. (beloofde ROMs door UMI: WP8 | Cyanogen | MIUI | VIBE | EMUI | LEWA)
Al met al een slechte ervaring met dit type UMI telefoon. Dan geef ik toch liever een kleine 300 euro uit aan een knappe ChinaPhone zoals xiaomi of Oppo.
Als je googled op Xplay 5 zie je geregeld dit voorbij komen:NoReseth schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:55:
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken om eventueel een chinese smartphone aan te schaffen, in plaats van een nieuw High End toestel van de bekende merken.
Gisteren zag ik een nieuws artikel over de "Vivio Xplay 5" link
Wat mij wel opvalt is dat als ik ga zoeken op dit toestel dat ik al artikelen uit 2014 tegen kom, maar blijkbaar is hij nooit uitgebracht ? link
Blijkbaar heeft deze nogal vertraging opgelopen, eerst aangekondigd met snapdragon 810 en inmiddels met 820.Vivo Xplay 5 to Launch March 1
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Klopt, ik ben daarom erg benieuwd naar dit toestel. Zeker omdat hier ook een snapdragon 820 in zou zitten.John Rambo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:59:
[...]
Als je googled op Xplay 5 zie je geregeld dit voorbij komen:
[...]
Blijkbaar heeft deze nogal vertraging opgelopen, eerst aangekondigd met snapdragon 810 en inmiddels met 820.
ViVo is nooit zo heel snel met hun top modellen. Voor de Xshot (nog steeds een van de beste camera phones) is ook nog steeds geen opvolger.NoReseth schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 08:55:
Ik ben al een tijdje aan het rondkijken om eventueel een chinese smartphone aan te schaffen, in plaats van een nieuw High End toestel van de bekende merken.
Gisteren zag ik een nieuws artikel over de "Vivio Xplay 5" link
Wat mij wel opvalt is dat als ik ga zoeken op dit toestel dat ik al artikelen uit 2014 tegen kom, maar blijkbaar is hij nooit uitgebracht ? link
Verwijderd
Kleine correctie, het event is op de 24eVerwijderd schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 09:13:
Voor mensen/liefhebbers die even niets te doen hebben op de 26e en interesse hebben in de live feed van de mi5:
https://ibuygou.com/xiaomi-mi5-live-broadcast-2016/#review
(En kans willen maken om de mi5 met 50% korting willen kopen)
Die kans is groot ja, maar de Xiaomi toestellen zijn ook niet gericht op de Europese markt. Ligt er ook maar net aan welke provider je hebt en wat je nodig hebt.ASW1 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 12:20:
Ben bang dat het het zoveelste Mihuppeldepup model wordt zonder volledige Europese 4G banden.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Er zijn wel bezels, maar door die dikke glasplaat lijkt het van niet: http://i0.wp.com/www.gizc...ture12.jpg?fit=1280%2C719Largamelion schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 17:31:
Ulefone Future hands-on: YouTube: MWC 2016: Bezel-less Ulefone Future hands on video
Best wel mooie telefoon op de kleur na en deze keer ook wel echt bezel-less lijkt het.
Verwijderd
Yep je hebt helemaal gelijk. Krijg je als je druk bent en te weinig tijd hebt.John Rambo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 11:13:
[...]
Kleine correctie, het event is op de 24e
Las ergens 6 inchDirrukje schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:20:
Schermdiagonaal van de Xplay 5 ook al bekend. Dat lees ik namelijk zo 123 nergens terug
Je mist altijd de 800 of de 900mhz op 4G, daar is geen ontkomen aan.John Rambo schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 15:04:
[...]
Ligt er ook maar net aan welke provider je hebt en wat je nodig hebt.
[ Voor 53% gewijzigd door diquan2001 op 24-02-2016 07:54 ]
Verwijderd
Tenzij je in randstad woont waar 1800mhz op 4G ondersteund wordt. Uitrol wordt steeds groter (tenminste bij kpn)ASW1 schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 22:29:
[...]
Je mist altijd de 800 of de 900mhz op 4G, daar is geen ontkomen aan.
Maar dan kun je hopelijk terugvallen op 3G. De kans op goed signaal wordt er natuurlijk altijd minder door.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-02-2016 13:27 ]
De Mi4S wellicht, dat is de Mi4c maar dan met metalen behuizing, fingerprint, dualsim/sd slot en iets grotere batterij:Chindi schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 17:41:
Vivo maakt inderdaad prachtige telefoons maar ze zijn zo moeilijk te krijgen en meestal rekenen die resellers ook ferm door voor zo'n Vivo.
Ik denk er ook aan om tegen deze zomer mijn 1+1 te vervangen indien ik een deftig toestel vind tegen een aanvaardbare prijs. De Mi5 Pro lijkt me wel wat maar te duur en wss niet alle 4G banden. Niet dat ik die echt mis op mijn 1+1, maar het zou toch leuk zijn om op wat meer plaatsen van 4G te kunnen genieten.
Zijn er leuke toestellen op komst tussen de 200-300€ en liefst ook met een deftig updatebeleid?
wat is er zo indrukwekkend aan hoe hij er uit ziet? het is een reference oem design. exact hetzelfde design vind je terug bij tig andere chinese merken. (best kans dat deze bij ouki vandaan komt)Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:16:
De Ulefone ziet er zeer indrukwekkend uit. Was de achterkant eerst nog van plastic is het nu van aluminium. Ik hoop echt dat er een helio 20 CPU erin zit.
Verwijderd
Je kan zeggen wat je wil, maar op de Nubia na zijn er nog geen andere merken te vinden met een edge to edge display. Het enige wat je voorbij ziet komen zijn van die dikke zwarte bezels. En dan is dit een verademing. Met smartphones ben je uberhaupt gebonden aan dezelfde vormen. Het is of vierkant of rond. Veel variatie is er niet. Ik zie het de fabrikant waarvoor jij werkt het overigens nog niet na doen.Kenzi schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 04:47:
[...]
wat is er zo indrukwekkend aan hoe hij er uit ziet? het is een reference oem design. exact hetzelfde design vind je terug bij tig andere chinese merken. (best kans dat deze bij ouki vandaan komt)
die helio x20 kan wel leuk zijn maar eerst nog zien hoeveel ze waar maken.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2016 05:42 ]
heb je de telefoon al in je handen gehad? al deze fabrikanten beloven "bezelless" maar tot nu toe is er nog geen 1 geweest die het daadwerkelijk gemaakt heeft. Renders galore maar als het toestel uitkomt hebben ze alsnog bezels. Of er worden trucjes toegepast met dikker glas waardoor het bezelless lijkt.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 05:38:
[...]
Je kan zeggen wat je wil, maar op de Nubia na zijn er nog geen andere merken te vinden met een edge to edge display. Het enige wat je voorbij ziet komen zijn van die dikke zwarte bezels. En dan is dit een verademing. Met smartphones ben je uberhaupt gebonden aan dezelfde vormen. Het is of vierkant of rond. Veel variatie is er niet. Ik zie het de fabrikant waarvoor jij werkt het overigens nog niet na doen.
[ Voor 4% gewijzigd door Kenzi op 25-02-2016 06:37 ]
Recent ging het verhaal dat verschillende fabrikanten Helio X20 hebben laten vallen vanwege problemen met de chip. Warmte?Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:16:
De Ulefone ziet er zeer indrukwekkend uit. Was de achterkant eerst nog van plastic is het nu van aluminium. Ik hoop echt dat er een helio 20 CPU erin zit.
De eerste presell prijzen op kimovill varieeren van 280/450 euro, voor een toestel met minder specs als een xiaomi redmi note 3 pro!dutchgio schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 22:37:
[...]
De Mi4S wellicht, dat is de Mi4c maar dan met metalen behuizing, fingerprint, dualsim/sd slot en iets grotere batterij:
http://www.gizchina.com/2...rprint-and-new-low-price/
Verwijderd
Je kan ook heel kieskeurig zijn en onrealistische verwachtingen hebben. De bezels op de Nubia Z9, Ulefone, en de Elephone S3 zijn gewoon marginaal. Tevens wordt er niet geadverteerd met het bezelless zijn, maar eerder met het hebben van een edge to edge scherm. Wat feitelijk gewoon klopt. Je kan dit preferen:Kenzi schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 06:12:
[...]
heb je de telefoon al in je handen gehad? al deze fabrikanten beloven "bezelless" maar tot nu toe is er nog geen 1 geweest die het daadwerkelijk gemaakt heeft. Renders galore maar als het toestel uitkomt hebben ze alsnog bezels. Of er worden trucjes toegepast met dikker glas waardoor het bezelless lijkt.
de ulefone future heeft ook nog steeds een bezel, die je door het 2,5d glas minder ziet.
En variatie is er zeker wel, dit is gewoon een oem design. pak een willekeurige oukitel en je hebt vrijwel hetzelfde design
ps, hoe kom je er bij dat ik voor een fabrikant zou werken?
Verwijderd
Volgens mij zit er een Helio 10 in. Wat snel genoeg is om alles soepel te laten draaien.John Rambo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 08:34:
[...]
Recent ging het verhaal dat verschillende fabrikanten Helio X20 hebben laten vallen vanwege problemen met de chip. Warmte?
Dat ziet er zeker goed uit. Wat mij betreft mogen ze hem snel op de markt brengen.Verwijderd schreef op woensdag 24 februari 2016 @ 13:25:
De Vivo Xplay 5 gaat trouwens ook een beest worden. Edge to edge met geweldige specs.
[afbeelding]
Qua uiterlijk misschien wel, maar puur op het uiterlijk af gaan is misschien ook niet altijd verstandig. Voor mij staat of valt een telefoon met of hij technisch goed in elkaar zit en of het goed zit met de support / updates.Verwijderd schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 12:28:
[...]
Voor mij is de keuze qua uiterlijk vrij makkelijk.
Bij de pricewatch de optie kiezen om een product toe te voegen en daar de HT3 toevoegen, dan kan het wel.TweakSmout schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 18:47:
Hallo,
ik heb een review geschreven over de HomTom HT3. productreview: HomTom HT5 Apricot Zwart review door TweakSmout
Maarrrrr.... Er staat geen HT3 in de pricewatch, dus wist ik niet beter dan 'm maar te posten onder de HT5. Weet iemand hoe ik dat beter kan oplossen?
dutchgio schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:20:
[...]
Bij de pricewatch de optie kiezen om een product toe te voegen en daar de HT3 toevoegen, dan kan het wel.
Verwijderd
De discussie ging dan ook niet om de specs, maar hoe het eruit ziet.John Rambo schreef op donderdag 25 februari 2016 @ 21:18:
[...]
Qua uiterlijk misschien wel, maar puur op het uiterlijk af gaan is misschien ook niet altijd verstandig. Voor mij staat of valt een telefoon met of hij technisch goed in elkaar zit en of het goed zit met de support / updates.
maar dit is niet hoe hij er daadwerkelijk uit gaat zien. dit is een prototype.Verwijderd schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 00:04:
[...]
De discussie ging dan ook niet om de specs, maar hoe het eruit ziet.
BronNo more Meizu Pro 5 Mini due to Taiwan earthquake
February 25, 2016
If you were waiting for news of when the Meizu Pro 5 mini will be arriving in the market, then you finally have your answer now: probably never. Officials from the Chinese OEM have confirmed through popular local social media Weibo that they will no longer be able to continue with production of their flagship’s mini version as a recent earthquake in Taiwan has caused much damage to their resources, to the point that production has to be halted.
Chocoball schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 21:27:
Hoewel de Huawei P8 algemeen bekend is heb ik zijn minder bekende broer, de P8 Max getest productreview: Huawei P8max 64GB Goud review door Chocoball
Leuke exoot met mooie metalen behuizing en goede afwerking maar de meesten zullen deze smartphone te groot vinden.
[afbeelding]
[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 29-02-2016 12:52 ]
[ Voor 25% gewijzigd door fvandenreek op 27-02-2016 09:50 ]
[ Voor 13% gewijzigd door ASW1 op 27-02-2016 11:24 ]
Wat je zegt. Ik snap er geen biet van.ASW1 schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 11:22:
Hoezo is het "namaak", het is niet verboden om onderdelen te produceren voor merkartikelen.
Zolang het onderdeel niet voorzien is van een samsung logo/naam is er niets aan de hand lijkt me.
Kun je een link naar het betreffende ebayartikel plaatsen?
Verwijderd
Ik ben geen advocaat, maar er staat niets in de advertentie over dat het een origineel zou zijn. Het enige dat nog zou kunnen is dat het wel op het scherm zelf staat. Dat valt echter lastig te bediscussiëren zonder juist dat scherm zelf. Wel zie ik op de foto in de advertentie is een klein logootje dat op dat van Samsung lijkt, maar het is niet erg duidelijk of dat op het nieuwe onderdeel staat of als placeholder voor de rest van de telefoon gebruikt is. Ik zou het niet uit de advertentie durven afleiden.Aloysxda schreef op zaterdag 27 februari 2016 @ 17:34:
Wat je zegt. Ik snap er geen biet van.
Deze heb ik gekocht : http://www.ebay.com/itm/1...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
(even naar onderaan de site scrollen )
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-02-2016 18:00 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik vind het scherm aan de karige kant (720p) voor de prijs. Zeker op dat formaat zou ik minimaal 1080p willen hebben.Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:41:
Ik was aan het zoeken naar een goedkoop toestel dat ook de befaamde band 20 (800 mHz) ondersteunde en zag dit toestel op Kimovil staan: http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-thl-t7
Ik heb nooit van het merk gehoord, maar de specificaties zien er behoorlijk goed uit voor de prijs die je ervoor betaalt. Heeft iemand ervaring met dit merk?
Ik zou zonder meer gaan voor een jiayu S3 of S3+.Verwijderd schreef op maandag 29 februari 2016 @ 08:41:
Ik was aan het zoeken naar een goedkoop toestel dat ook de befaamde band 20 (800 mHz) ondersteund
Verwijderd
Dat ziet er voor het geld inderdaad uit als een zeer degelijk alternatief, 1080P, Octacore(iets langzamer, dat wel). grootste "min" is de mindere batterij. Maar ik zou hem direct over de THL kiezen.ASW1 schreef op maandag 29 februari 2016 @ 10:36:
[...]
Ik zou zonder meer gaan voor een jiayu S3 of S3+.
Een van de weinige chinese toestellen waarvoor fatsoenlijke roms worden ontwikkeld.
[ Voor 19% gewijzigd door fvandenreek op 29-02-2016 18:26 ]
Doe es?fvandenreek schreef op maandag 29 februari 2016 @ 18:24:
Met een s3 bij gemiddeld verbruik haal je wel een dag, maar goed ontwikkelde rom
![]()
Ik hebben er hier 2 liggen, dus ik kan daar denk ik wel iets over zeggen.
[ Voor 5% gewijzigd door fvandenreek op 29-02-2016 19:52 ]
Door: NU.nl'Chinese smartphones krijgen gebogen scherm van Samsung''
Een aantal grote Chinese smartphonemakers gaan hun smartphones uitrusten met een gebogen scherm. Het Koreaanse Samsung verkoopt de schermen die vooralsnog alleen zijn gebruikt in de eigen Edge-smartphones.
De Chinese fabrikanten willen het aanbod vergroten en meer klanten aanspreken, schrijft de Koreaanse site ETNews maandag. Vivo, Huawei en Xiaomi komen met smartphones met een gebogen scherm.
De drie Chinese fabrikanten hebben een contract afgesloten voor de levering van de speciale schermen. De XPlay5 van Vivo heeft waarschijnlijk zo'n scherm.
Vorige week dook een afbeelding op van de XPlay5 met een scherm dat aan beide kanten gebogen is. De smartphone wordt gezien als tegenhanger van de Samsung Galaxy S7 Edge.
De XPlay5 is de eerste smartphone met 6GB werkgeheugen. Ook heeft het apparaat een Qualcomm Snapdragon 820-processor, net als de S7 Edge in sommige markten.
Samsung is de enige fabrikant die gebogen schermen voor smartphones op grote schaal maakt. Vorig jaar sloot Samsung al een contract met Blackberry voor de levering van de schermen.
Een reden voor Samsung om de schermen te verkopen is dat de verkoop van de eigen smartphones stagneert, terwijl de Chinese smartphonemakers snel groeien.
Dit soort nieuws staat toch ook op de FP van Tweakers?
[ Voor 94% gewijzigd door dutchgio op 29-02-2016 20:28 ]
Er zit een zoekfunctie bovenaan, hè.vingibson schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:34:
Iemand ervaring met de Kingzone K2?
Mijn review komt waarschijnlijk aan het einde van deze week online.vingibson schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 12:34:
Iemand ervaring met de Kingzone K2?
[ Voor 8% gewijzigd door LittleBrownie op 02-03-2016 12:14 ]
Ik heb hem in bestelling staan om te reviewen, maar is is volgens Ibuygou nog in pre-order bij Xiaomi zelf. Krijg eind deze week wel de Mi4S binnen om te reviewen, zal waarschijnlijk binnenkort de MI5 ook in handen hebben.LittleBrownie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:13:
Iemand toevallig een Meizu Pro 5. Android Authority heeft een review erover geschreven. http://www.androidauthority.com/meizu-pro-5-review-661441/
Ik was benieuwd hoe het zit met 4G in Nederland en of de software nou echt zo matig lijkt.
Ik heb t niet over Xiaomi Mi5YsWDesign schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:52:
[...]
Ik heb hem in bestelling staan om te reviewen, maar is is volgens Ibuygou nog in pre-order bij Xiaomi zelf. Krijg eind deze week wel de Mi4S binnen om te reviewen, zal waarschijnlijk binnenkort de MI5 ook in handen hebben.
4G heb je alleen met T-Mobile landelijke dekking aangezien hij de 800 band mist. Ook de 900 dus binnen in gebouwen zul je ook met T-Mobile een beperktere ontvangst hebben.LittleBrownie schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 12:13:
Iemand toevallig een Meizu Pro 5. Android Authority heeft een review erover geschreven. http://www.androidauthority.com/meizu-pro-5-review-661441/
Ik was benieuwd hoe het zit met 4G in Nederland en of de software nou echt zo matig lijkt.
Oh lol, sorry verkeerd gelezen. Van de Meizu Pro 5 heb ik een review geschreven: productreview: Meizu Pro 5 Zwart review door Adipose
[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 02-03-2016 17:58 ]
Beter doet het merk je twijfelen, Elephone is C-keuze.427 SOHC schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:01:
Pff laatste dagen mij al rot gezocht naar de perfecte china-phone voor mij.
Momenteel een 640xl windows-phone ( wou ik eens proberen maar mijn ding niet, wil terug naar android)
Daarvoor one plus gehad maar kapot en niet de moeite om te laten herstellen.
Ook ben ik tot het besluit gekomen dat een gsm iets functioneel is, en ik kan het niet aan mezelf verantwoorden om er meer dan 200 euro voor neer te tellen.
Dus mijn vraag is wat volgens jullie de beste china-phone is met volgende eisen:
Minimum android 5.0 (stabiele software), full-hd, 5.5 inch, deftige camera en deftige batterij tijd en als laatste en moeilijkste voorwaarde 800mhz lte band ( Belgie, dus geen provider die hier geen gebruik van maakt) en liefst een verwijderbare achterzijde en en het bestaan van een passende flipcover.
Dacht eerst aan de elephone p9000 maar camera doet me twijfelen.
[ Voor 6% gewijzigd door Momus op 02-03-2016 15:16 ]
Zie topicstart, duidelijker kan denk ik niet:427 SOHC schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 15:01:
Dus mijn vraag is wat volgens jullie de beste china-phone is met volgende eisen:
[ Voor 13% gewijzigd door 13art op 02-03-2016 17:59 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq