Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
als je een 6050mAh accu in je telefoon stopt en dan maar 7 uur SOT haalt, dan doe je iets niet goed. Of je batterij is geen 6050mAh (wat niet de eerste keer zou zijn dat de batterij specs niet kloppen) of je software is slecht geoptimaliseerd.
Hoe kom je aan die 7 uur?

Zie hier wat anders;

https://www.youtube.com/watch?v=Bm8Y9kKPYqM

En nog wel behaald met allerlei zware toepassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
Gerard4 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:56:
[...]

Zie hier wat anders;

Dat stond in die review van Gizchina

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Gerard4 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 18:56:
[...]

Zie hier wat anders;

Zou eerder wachten op een echte review ipv een winkel die zijn waren aanprijst. Die test is sowieso een beetje vaag. De telefoon met stopwatch verbruikt even veel als die de apps draait. ;) (en zonder simkaart testen is altijd een langere batterijduur)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eli3l
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 03:09
Toch maar voor de Xiaomi Redmi Note 3 32GB gegaan. Was maar 30 euro meer dan de Note 2 Prime. Wel raar dat HK dus 60 euro goedkoper was dan China warehouse... Ben benieuwd. Exdpedited shipping naar Australië was slechts 26 AUD, dus als het goed is moet ik 'm binnen twee weken hebben. Gekocht bij Dealsmachine trouwens voor 190 USD.

Net gelezen trouwens dat ze op XDA bezig zijn om de baseband te unlocken van de Helio X10. De note 3 Pro komt over een maand uit met de Snapdragon 650, dat beloofd ook veel goeds voor de LTE banden. Helaas is dat nog te ver weg voor mij om op te wachten. Wellicht later een upgrade uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:40
Ik had tot voor kort alleen 3G van vodafone, en vaak geen of slecht 3G signaal in grotere gebouwen.
Kwam toevallig tegen dat vodafone alleen op de 2100 band 3G heeft, daar zal het mee te maken hebben.
Heb nu 4G erbij en daar heeft vodafone wel een lage frequentie erbij (800mhz) en heb nu veel betere binnendekking.

Ik kan niet anders dan tot de conclusie komen dat 4G toestellen zonder 800 (of bij tmobile 900) mhz waarschijnlijk toch wel een handicap hebben. Dat was me al duidelijk maar ik zie het nu in de praktijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerard4
Ulefone Power binnen. Geluid helaas nog steeds niet zo bijzonder, tevens het enige minpunt tot nu toe. Wifi ontvangst enorm. In tegenstelling tot mn be touch2, zelfs behoorlijk beter dan mijn oude galaxy's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 05-10 08:34

..Christiaan..

..zwll..

Is er een overzicht van telefoons die 800mhz ondersteunen? Ik kan bij veel sites criteria invoeren, maar de frequentie niet....

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• radavl
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19-11-2023
..Christiaan.. schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 08:16:
Is er een overzicht van telefoons die 800mhz ondersteunen? Ik kan bij veel sites criteria invoeren, maar de frequentie niet....
Kimovil.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-09 11:33
Gerard4 schreef op donderdag 04 februari 2016 @ 22:29:
Ulefone Power binnen. Geluid helaas nog steeds niet zo bijzonder, tevens het enige minpunt tot nu toe. Wifi ontvangst enorm. In tegenstelling tot mn be touch2, zelfs behoorlijk beter dan mijn oude galaxy's.
Ben je van plan een review te schrijven? Ik ben zeer benieuwd naar dit toestel, m'n Nubia Z7 begint steeds meer kuren te vertonen en dit lijkt mij wel een goeie vervanger :)

"Find what you love and let it kill you"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
M-Opensource schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 10:01:
[...]

Ben je van plan een review te schrijven? Ik ben zeer benieuwd naar dit toestel, m'n Nubia Z7 begint steeds meer kuren te vertonen en dit lijkt mij wel een goeie vervanger :)
Telefoon staat niet op tweakers. Mocht die verschijnen doe ik dat zeker. Ook voor de be touch 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:15
Kun je zelf toevoegen hoor, sterker nog: dat moet aangrzien Tweakers m niet zelf gaat reviewen natuurlijk.
http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 06-02-2016 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
dutchgio schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:08:
Kun je zelf toevoegen hoor, sterker nog: dat moet aangrzien Tweakers m niet zelf gaat reviewen natuurlijk.
http://tweakers.net/pricewatch/addproduct/
Waarom 'natuurlijk niet'?

[ Voor 8% gewijzigd door Gerard4 op 06-02-2016 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat lijkt me toch duidelijk? Niet te koop hier en verder ook niet zo bijzonder interessant waardoor Tweakers deze niet gaat reviewen op volledig eigen initatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
dutchgio schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 19:55:
Dat lijkt me toch duidelijk? Niet te koop hier en verder ook niet zo bijzonder interessant waardoor Tweakers deze niet gaat reviewen op volledig eigen initatief.
Oke, was voor mij niet duidelijk hoor. Wist niet eens dat er verschil was tussen gebruikers en tweakers reviews.
Zo zie je maar, er zijn ook mensen die niet gelijk alles weten zodra ze op tweakers.net komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-10 22:07
Arjantje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:48:
Ik heb er ook last van bij mijn Ecoo E04. Ik vermoed dat het ligt aan een combinatie van geen gorilla glas en het dragen van de telefoon in je broekzak. Door de druk op het scherm ontstaan er dan vlekken, het is mij opgevallen dat ik er geen last van had bij mijn nexus 5 (heeft gorilla glas) maar zowel mijn Alcatel en Ecoo (zonder glasplaat) er allebei last van hebben.

Ik denk dat een glazen screenprotector een hoop scheelt maar voor mij is het al te laat. :/
Zojuist geprobeerd een universele maar op maat gemaakte tempered glass screencover te plaatsen. Volledig mislukt. Er waren geen kleine luchtbellen maar twee een hele grote aan de zijkanten op het scherm. Niet weg te krijgen. Na een paar keer proberen zelfde resultaat. Het is alsof het scherm of de cover niet 100% plat is maar iets gebogen. Nu is de screencover ook bevuilt met stofdeeltjes die ik ook niet meer wegkrijg

Iemand tips om deze of een nieuwe harde glass cover zonder lucht te plaatsen?

Het wordt een nieuwe zojuist de protector doorgebroken..... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:10
FJP84 schreef op zaterdag 06 februari 2016 @ 22:43:
[...]

Zojuist geprobeerd een universele maar op maat gemaakte tempered glass screencover te plaatsen. Volledig mislukt. Er waren geen kleine luchtbellen maar twee een hele grote aan de zijkanten op het scherm. Niet weg te krijgen. Na een paar keer proberen zelfde resultaat. Het is alsof het scherm of de cover niet 100% plat is maar iets gebogen. Nu is de screencover ook bevuilt met stofdeeltjes die ik ook niet meer wegkrijg

Iemand tips om deze of een nieuwe harde glass cover zonder lucht te plaatsen?

Het wordt een nieuwe zojuist de protector doorgebroken..... 8)7
  • Zorg voor schone hand handen hebt en dat je alles bij de hand hebt
  • Plaats de protector in een zoveel mogelijk stofvrije ruimte zoals een badkamer. Laat een hete douche lopen totdat er stoom ontstaat en wacht tot de stoom gaat zakken.
  • Zorg dat het oppervlak schoon is en gebruikt eventueel de sticker en in ieder geval het alocoholdoekje.
  • Pak de protector voorzichtig aan bij de 4 hoeken (niet te hard knijpen anders komt er vieze vingers aan de onderkant) en hou deze boven het display. Voor het plaatsen kijk nog 1 keer op het oppervlakte schoon is.
  • Plaats de protector en duw vanuit het midden naar buiten.
  • Verwijder de folie van de protector
Voor de liefhebbers van budget toestellen mijn review van de Doogee X6 is af en hier te lezen op Tweakers productreview: Doogee X6 Zwart review door Chocoball

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik kan de zte blade s6 op de kop tikken in China. Ondersteund de 800mhz band, maar ik lees veel verschillende verhalen over de gps kwaliteit. De review op tweakers geeft aan dat de gps prima werkt, maar het is ongeveer de enige.... :).
Is er een alternatief voor €150,- die een goede gps heeft? Of moet ik me voor dat bedrag schikken en een aparte gps ontvanger via bluetooth aanschaffen? Ik gebruik Runkeeper best vaak (niet voor hardlopen, dat doe ik met een tomtom horloge) maar voor woon-werkverkeer; wandelingen enz.

Ulephone Power of Be Touch zien er ook goed uit, hoewel het 5,5 inch scherm wat aan de grote kant is. Wil eigenlijk niet groter dan 5 inch. Dus als er een vergelijkbaar toestel met 5 inch scherm is.... Ook hierover ben ik benieuwd naar de gps ervaringen.

[ Voor 19% gewijzigd door ..Christiaan.. op 07-02-2016 20:49 ]

Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd; 2x Era100 | PS5 | DS218+ | DIRIGERA | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon Audio TT4SE | Streetfishing |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
..Christiaan.. schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:25:
Ik kan de zte blade s6 op de kop tikken in China. Ondersteund de 800mhz band, maar ik lees veel verschillende verhalen over de gps kwaliteit. De review op tweakers geeft aan dat de gps prima werkt, maar het is ongeveer de enige.... :).
Is er een alternatief voor €150,- die een goede gps heeft? Of moet ik me voor dat bedrag schikken en een aparte gps ontvanger via bluetooth aanschaffen? Ik gebruik Runkeeper best vaak (niet voor hardlopen, dat doe ik met een tomtom horloge) maar voor woon-werkverkeer; wandelingen enz.

Ulephone Power of Be Touch zien er ook goed uit, hoewel het 5,5 inch scherm wat aan de grote kant is. Wil eigenlijk niet groter dan 5 inch. Dus als er een vergelijkbaar toestel met 5 inch scherm is.... Ook hierover ben ik benieuwd naar de gps ervaringen.
Hoe belangrijk is die 800mhz band voor je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik lees dat de 800 mhz band hier zorgt voor een betere 4g ontvangst. Ik vaar daar dus een beetje op. En op die gps :). Maar als je een alternatief hebt zonder die 800mhz band dan lees ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Redmi 3? Geen 800mhz maar verder wel in alles 2 stappen beter lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
..Christiaan.. schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:07:
Ik lees dat de 800 mhz band hier zorgt voor een betere 4g ontvangst. Ik vaar daar dus een beetje op. En op die gps :). Maar als je een alternatief hebt zonder die 800mhz band dan lees ik dat graag.
Op 5" eigenlijk niet veel alternatief, of je moet voor een minder bekend merk gaan. Je kunt hier in NL kijken voor een Sony M4 aqua, een Wiley Fox Swift of een Motorola Moto G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
..Christiaan.. schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:07:
Ik zou wegblijven van de ulefones, elephones en wat meer.

Wat dutchgio zegt, ga voor de redmi 3. Of eventueel voor de meizu m2 mini. Of de budget modellen in NL zoals de huawei p8 lite, moto g, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Thanx voor de adviezen. De redmi 3 is er gelukkig ook binnen mijn budget bij Gearbest (de 16gb versie dan hè :). Ik zal eens kijken naar reviews over met name de gps functie. Geen 800 mHz band, maar 4g werkt dat toch wel hier?

[ Voor 13% gewijzigd door ..Christiaan.. op 07-02-2016 21:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John Rambo
..Christiaan.. schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:49:
Thanx voor de adviezen. De redmi 3 is er gelukkig ook binnen mijn budget bij Gearbest (de 16gb versie dan hè :). Ik zal eens kijken naar reviews over met name de gps functie. Geen 800 mHz band, maar 4g werkt dat toch wel hier?
Ligt er aan welke provider je hebt. Verschillende providers, verschillende frequenties.

https://www.google.com/ma...zO0DHqLdKkdI.kHd6s6iKM7FQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Laatst online: 14-01-2019
John Rambo schreef op zondag 07 februari 2016 @ 21:55:
[...]

Ligt er aan welke provider je hebt. Verschillende providers, verschillende frequenties.

https://www.google.com/ma...zO0DHqLdKkdI.kHd6s6iKM7FQ
Elke provider kan feitelijk zonder de 800Mhz, afhankelijk van waar je woont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit zo een beetje rond te zoeken naar een telefoon en kom uit bij deze 3
Huawei p8 lite
Ulefone Paris
XIAOMI MI4I

Al is die eerste de duurste de 3 zijn kwa specs toch bijna het zelfde als de 2de die kost toch weer de helft minder.
Maar wat is jullie mening om te kopen.
Alle 3 kunnen mijn t-mobile 4g aan als ik goed gekeken heb.
Welke zouden jullie kiezen als je alleen naar de specs kijkt.
Zelfs op youtube compare's gezien en daar zeggen de benchmarks dat zelfs de 2de in de rij beter er uit komt

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Er kan er maar eentje 4G op 900mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:57:
Er kan er maar eentje 4G op 900mhz.
Klopt maar zit nu ook alleen op de 1800 en 2600mhz lijn woon in \eindhoven en overal zelfs binnen gewoon goed bereik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Tmobile heeft geen 2600 (meer), maar als je denkt dat je het niet mist....
Ulefone zou ik sowieso niet aan beginnen, haal dan liever een gebruikte p8 lite als het weinig mag kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 00:11:
Tmobile heeft geen 2600 (meer), maar als je denkt dat je het niet mist....
Ulefone zou ik sowieso niet aan beginnen, haal dan liever een gebruikte p8 lite als het weinig mag kosten.
Waarom niet ulefone heb nu een Mlais note 3 en beviel goed tot die stuk ging van het scherm kan me alleen indenken dat ze inderdaad niet de 900mhz aankunnen helaas |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

ZTE Blade S6 :). Momenteel bij Geekbuying in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op zondag 07 februari 2016 @ 23:33:
Huawei p8 lite
Ulefone Paris
XIAOMI MI4I

Al is die eerste de duurste de 3 zijn kwa specs toch bijna het zelfde als de 2de die kost toch weer de helft minder.
Alle 3 kunnen mijn t-mobile 4g aan als ik goed gekeken heb.
Welke zouden jullie kiezen als je alleen naar de specs kijkt.
Zelfs op youtube compare's gezien en daar zeggen de benchmarks dat zelfs de 2de in de rij beter er uit komt
Ik snap je lijstje niet zo goed. Waarom geen Xiaomi Redmi Note 2 of 3, of de gewone Redmi 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
Momus schreef op maandag 08 februari 2016 @ 06:55:
[...]

Ik snap je lijstje niet zo goed. Waarom geen Xiaomi Redmi Note 2 of 3, of de gewone Redmi 3?
Waarschijnlijk omdat hij maximaal 5 inch wil.
Huawei p8 lite
Ulefone Paris
XIAOMI MI4I
Ulefone niet aan beginnen. De Mi4i heeft ook geen beste reputatie ivm oververhitting van de Snap 615.
Als je voor goede specs gaat kijk dan voor een Xiaomi Mi4C (iets duurder), Redmi 3 (goedkoop) of de gewone Mi4 of desnoods een Mi3, alhoewel die qua prijs bijna gelijk is aan de Mi4.

Hier in Nederland kan je kijken voor een P8 Lite, Moto G, Wileyfox swift enz.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
..Christiaan.. schreef op zondag 07 februari 2016 @ 20:25:

Ik heb de Blade S6 gehad toen hij net uit kwam. Zeer mooi toestel maar belangrijkste mankement was de GPS. Viel niet mee te navigeren, heb hem daarom ook terug gebracht. Wel zonde, want voor de rest een prima toestel. Ben nu aan het kijken naar de Redmi 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik kies ook voor de Redmi 3. In de presale is ie prima te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-r
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-10 19:50
vingibson schreef op maandag 08 februari 2016 @ 08:56:
[...]

Ik heb de Blade S6 gehad toen hij net uit kwam. Zeer mooi toestel maar belangrijkste mankement was de GPS. Viel niet mee te navigeren, heb hem daarom ook terug gebracht. Wel zonde, want voor de rest een prima toestel. Ben nu aan het kijken naar de Redmi 3.
Ik heb m ook gehad rond die tijd. Slechte batterij duur en zeer matige software. Ik had dagelijks random reboots.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerard4
Ik begrijp niet waarom er zo negatief gedaan wordt over Ulefone. Ik vind nergens dat er problemen zijn, behalve de witte vlekken op het scherm waar ongeveer alle Aziatische telefoons last van hadden. Ulefone is van schermfabrikant veranderd, de Power heeft een prima scherm.
Natuurlijk, het is allemaal een tandje minder dan een telefoon van 600 euro. Geluid is wat minder, scherm misschien wat minder dan een Oled, wifi adapter van de be touch is ook niet zo best. Met de bouwkwaliteit is sowieso niks mis. Het zijn superstrakke telefoons.
Check de ulefone site, hun blog, facebook pagina ect. Als ik een mail stuur heb ik de volgende dag antwoord. Dat kan je van heel wat merken niet zeggen.
Waarom zoveel negativiteit? Ik heb bij 2 Ulefones nog nooit een vastloper gehad, terwijl mijn galaxy wekelijks tot dagelijks vastlopers had. Is het omdat er ooit een frontcam toch niet van Sony bleek te zijn? Omdat de batterijen veel minder sterkt zouden zijn dan aangegeven? Bull shit. De power zou maar 7 uur SOT hebben. Ik heb vd week de hele dag met google maps aan rondgereden, en na acht uur was de accu nog boven de 50 percent. Ik zie elders een review over asphalt wat niet te spelen zou zijn. Ik heb nergens last van, vloeiend misschien nog net niet, echter zeker wel op de be touch2.
Met de Power heb je enorm veel telefoon voor maar 151 euro bij igogo.es. Scherm is beter dan de be touch, wifi adapter is echt top tegenover een matige wifi in de be touch , gps werkt prima, en ook de camera geeft top resultaat. Het is dezelfde cam als de be touch camera, echter met nog betere pics. Hoe dat kan weet ik ook niet.
Binnenkort Marsmallow, wat moet je nog meer voor dat geld? Dan kan je je telefoon nog eens laten vallen of kwijt raken. Voelt heel wat lekkerder dan een telefoon van 600 euro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Probleem is meer dat jij nu 'geluk' hebt, maar als ik nu een Ulefone koop is helemaal niet zeker of die net zo presteert.
Misschien wel ineens wifi problemen, vlekken op het scherm, -wat helemaal niet bij elke Aziatsche telefoon voorkomt-, dat Asphalt niet lekker draait of de batterijduur wel erg kort is in verhouding met aantal mAhs.
Marshmallow moet ook nog maar blijken of dat stabiel draait.
Zoals ik het nu lees is die Be Touch dan weer een slecht toestel, zo wisselen ze het ook wat af. Ben je uiteindelijk nog duur uit omdat je er 2 moet kopen voor het goed is....

Dan is het alsnog af te raden en kun je toch beter wat meer op safe spelen.
Je moet het ook niet vergelijken met een Galaxy, maar met een Xiaomi...

[ Voor 5% gewijzigd door dutchgio op 08-02-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerard4 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:09:
Ik begrijp niet waarom er zo negatief gedaan wordt over Ulefone. Ik vind nergens dat er problemen zijn, behalve de witte vlekken op het scherm waar ongeveer alle Aziatische telefoons last van hadden. Ulefone is van schermfabrikant veranderd, de Power heeft een prima scherm.
Natuurlijk, het is allemaal een tandje minder dan een telefoon van 600 euro. Geluid is wat minder, scherm misschien wat minder dan een Oled, wifi adapter van de be touch is ook niet zo best. Met de bouwkwaliteit is sowieso niks mis. Het zijn superstrakke telefoons.
Check de ulefone site, hun blog, facebook pagina ect. Als ik een mail stuur heb ik de volgende dag antwoord. Dat kan je van heel wat merken niet zeggen.
Waarom zoveel negativiteit? Ik heb bij 2 Ulefones nog nooit een vastloper gehad, terwijl mijn galaxy wekelijks tot dagelijks vastlopers had. Is het omdat er ooit een frontcam toch niet van Sony bleek te zijn? Omdat de batterijen veel minder sterkt zouden zijn dan aangegeven? Bull shit. De power zou maar 7 uur SOT hebben. Ik heb vd week de hele dag met google maps aan rondgereden, en na acht uur was de accu nog boven de 50 percent. Ik zie elders een review over asphalt wat niet te spelen zou zijn. Ik heb nergens last van, vloeiend misschien nog net niet, echter zeker wel op de be touch2.
Met de Power heb je enorm veel telefoon voor maar 151 euro bij igogo.es. Scherm is beter dan de be touch, wifi adapter is echt top tegenover een matige wifi in de be touch , gps werkt prima, en ook de camera geeft top resultaat. Het is dezelfde cam als de be touch camera, echter met nog betere pics. Hoe dat kan weet ik ook niet.
Binnenkort Marsmallow, wat moet je nog meer voor dat geld? Dan kan je je telefoon nog eens laten vallen of kwijt raken. Voelt heel wat lekkerder dan een telefoon van 600 euro toch?
Binnenkort Marshmallow. Dat belooft iedere fabrikant, maar bijna geen enkele maakt het waar. Camera is bijna altijd matig bij dat soort telefoons, vooral omdat die softwarematig gewoon niet best in elkaar zitten.
En liegen over specs is gewoon not done. Als je zegt dat er 5000 mAh in de batterij zit, zorg dan ook dat dat erin zit, wat de prestaties verder ook zijn. Zelfde geldt voor de cam. Als je zegt dat je er een Sony in stopt, stop er dan ook een Sony in!
De ervaring met dat soort merken is inmiddels reuze en altijd gaat het hetzelfde. Je merkt het nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Kijk eerst maar eens of je het een jaar volhoudt met een telefoon zonder problemen en zonder je te ergeren aan tekortkomingen.

Heb vooralsnog mijn beste ervaring met het meer gevestigde merk Lenovo. De Jiayu S3 viel ook niet tegen.
Het hier populaire ZTE is overigens ook niet alles, zoals je een stukje hierboven ziet. Mijn ervaringen daarmee (V5) waren ook niet wow. (hoewel wel aardig goede camera)

Een telefoon die hier 600 euro kost, kost in China, als je dezelfde specs neemt, niet meteen de helft. Zeker wel goedkoper, maar je mist wel de garantie en bescherming die je in Nederland geniet. Qua budget zijn hier ook wel aardige telefoons rond de 150 euro te krijgen btw. Zelfde verhaal. Het is voor mij een beetje een hobby toestellen uit China te halen; het is niet per definitie een koopje. (één ruk-toestel ertussen en daar gaat een deel van je winst al)

[ Voor 36% gewijzigd door Hyp Hyper op 09-02-2016 08:18 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Gerard4 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 22:09:
Ik begrijp niet waarom er zo negatief gedaan wordt over Ulefone. ...
Ik heb met de Ulefone echt vet veel problemen gehad. Ik heb 2x een Be Touch 2 gehad en beide waren echt niet mee te werken. De hardware en prijs waren goed en ook de fingerprint scanner was ik erg blij mee maar de software was heel erg instabiel. En na natuurlijk; na enige tijd gebruik kreeg ik ook witte vlekjes op mijn display.

Ulefone zelf bleef aangeven alles met updates te zullen oplossen maar elke update (3 stuks) gaf geen enkel merkbaar verschil. Op XDA was er zelfs iemand die opmerkte dat er per update heel weinig code werd aangepast en dus ontstond de theorie dat Ulefone "updates" uitbracht om iedereen gerust te stellen maar eigenlijk her-installeerde je eigenlijk alleen de bestaande rom }:O Als het waar is natuurlijk.

Ik was actief op hun forum en Facebook maar werd op beide gebanned omdat ik een overzichtelijke lijst van problemen had gemaakt en die had vergeleken met de Ulefone Be Touch 1. Deze bijna dezelfde toestellen hadden ook bijna dezelfde problemen en ik wilde de discussie starten over dat Chinese tech companies zich teveel richten op het uitbrengen van nieuwe hardware en te weinig focus leggen op de software die die prachtige hardware functioneel moet maken.
Dat geeft natuurlijk geen lekker gevoel, laat staan motivatie om een volgende keer weer een Ulefone te kopen.

Dit is natuurlijk een persoonlijke ervaring, het kan zo maar zijn dat als ik een Power koop dat ik een gelukkig persoon ben maar ik hou het even bij de wat meer beproefde Xiaomi's ;) (met elke week een software-update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insomniac
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 05-10 16:11
ik heb een blackview ultra, en een probleem ermee. ;)

Het was een leuke telefoon, totdat er opeens overal reclame naar voren sprong. Factory reset gedaan, even geen reclame en toen spontaan weer, alleen whatsapp erop gezet uit de google store. Heb toen maar de rom geflashed met de nieuwste van de officiële site van blackview. Dit ging gewoon goed. Telefoon starte op, en kom hem normaal gebruiken.
Echter zag ik dat de batterij nog al snel leeg ging, aan de lader gehangen. Maar ook dan ging de batterij leeg.

Nu heb ik dus een blackview ultra met 0% accu, die dus niet meer wil opstarten.
Laders zijn goed.
Wat kan ik doen om de telefoon weer te laten leven?

::. PVOutput: Zuid 4875Wp :: Noord 5406Wp :: Totaal 10281Wp .::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:22
Huawei p8 lite
Ulefone Paris
XIAOMI MI4I

Ik heb de Paris een paar maanden geleden gekocht voor m'n dochter. Eigenlijk nog steeds heel tevreden, 118 euro voor betaald in de pre sale. Wel een vlek op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-10 18:34
Ik heb een problem met mijn Ulefone Paris icm Hollands Nieuwe.
Ik krijg geen mobiel internet op 3G snelheid, nu komt er steeds een G te staan wat bij speedtest een Ping van 400 oplevert en een snelheid van 4-5kb/s

SIM in Galaxy S3 mini gedaan en meteen 3G snelheden.
Zet ik mijn zakelijk Telfort SIM in de Ulefone krijg ik ook 3G met goede snelheid.

Dus zou het aan de 3G banden kunnen liggen?
Mijn inziens geven de specs van Ulefone gewoon aan dat ik met Hollands Nieuwe (Vodafone) zou moeten kunnen gebruiken, 900 en 1800 band.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn, of beter nog iemand met een zelfde combinatie Ulefone > Hollands Nieuwe (Vodafone)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 18:57
Atomic-NI schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 16:45:
Ik heb een problem met mijn Ulefone Paris icm Hollands Nieuwe.
Ik krijg geen mobiel internet op 3G snelheid, nu komt er steeds een G te staan wat bij speedtest een Ping van 400 oplevert en een snelheid van 4-5kb/s

SIM in Galaxy S3 mini gedaan en meteen 3G snelheden.
Zet ik mijn zakelijk Telfort SIM in de Ulefone krijg ik ook 3G met goede snelheid.

Dus zou het aan de 3G banden kunnen liggen?
Mijn inziens geven de specs van Ulefone gewoon aan dat ik met Hollands Nieuwe (Vodafone) zou moeten kunnen gebruiken, 900 en 1800 band.

Iemand een idee wat het zou kunnen zijn, of beter nog iemand met een zelfde combinatie Ulefone > Hollands Nieuwe (Vodafone)?
Volgens mij moet je je APN aanpassen en ik kan me herinneren dat eerder iemand aangaf dat de instellingen bij Hollandse Nieuwe niet helemaal goed zijn of onduidelijk zijn.
ff googelen naar APN hollandse nieuwe denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Smobbo schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:05:
[...]

Volgens mij moet je je APN aanpassen en ik kan me herinneren dat eerder iemand aangaf dat de instellingen bij Hollandse Nieuwe niet helemaal goed zijn of onduidelijk zijn.
ff googelen naar APN hollandse nieuwe denk ik :)
Heb alle instellingen al geprobeerd.
Heb een SIM wisseling gehad omdat HN overstapt naar Vodafone qua mobiel internet, ook dat heeft niets opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Atomic-NI schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 17:20:
[...]

Heb alle instellingen al geprobeerd.
Heb een SIM wisseling gehad omdat HN overstapt naar Vodafone qua mobiel internet, ook dat heeft niets opgelost.
De HN sim doet het goed in je zakelijke telefoon? En de apn-gegevens die je dan ziet heb je ook in de Ulefone ingevoerd? G houdt gprs in en hoewel hij dan dus wel iets doet (normaliter krijg je niks bij een foutief APN) houdt dat qua snelheid niks in, want 2G (2e generatie) als het ware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
Hyp Hyper schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:01:
[...]

De HN sim doet het goed in je zakelijke telefoon? En de apn-gegevens die je dan ziet heb je ook in de Ulefone ingevoerd? G houdt gprs in en hoewel hij dan dus wel iets doet (normaliter krijg je niks bij een foutief APN) houdt dat qua snelheid niks in, want 2G (2e generatie) als het ware.
In de zakelijke telefoon meteen #g met HN, speedtest geeft dan 5Mb/sec aan.
Instellingen zijn ook in die telefoon hetzelfde als in de Ulefone.

Lijkt wel of het een band probleem is waarmee de Ulefone niet overweg kan, maar volgens de specs zou alles moeten werken.
Enige wat ik kan doen is iemand vinden met Vodafone, liefst nog HN, en dan zijn SIM in de Ulefone en kijken of de problemen dan ook ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
misschien geen 3g 900mhz dan, ondanks dat het wel vermeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
dutchgio schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:12:
misschien geen 3g 900mhz dan, ondanks dat het wel vermeld wordt.
We hebben toch de 2100 mhz ook voor 3G?
En Telfort (KPN) heb ik er ook in getest en die gebruikt dezelfde frequenties als HN (Vodafone).

[ Voor 18% gewijzigd door Atomic-NI op 09-02-2016 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Tmob en kpn hebben beiden 3G op 900 en 2100mhz.
Vodafone zit alleen op de 2100mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomic-NI
ASW1 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 21:18:
Tmob en kpn hebben beiden 3G op 900 en 2100mhz.
Vodafone zit alleen op de 2100mhz.
Dus het zit hem in de 2100mhz, want KPN werkt wel op 3G in de Ulefone.

Zat er niet ergens een menu in Android dat je de banden kunt zien welke aan staan op de telefoon, weet niet of er root voor nodig was en een bepaalde app om het uit te kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
Momus schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:05:
[...]

Binnenkort Marshmallow. Dat belooft iedere fabrikant, maar bijna geen enkele maakt het waar. Camera is bijna altijd matig bij dat soort telefoons, vooral omdat die softwarematig gewoon niet best in elkaar zitten.
En liegen over specs is gewoon not done. Als je zegt dat er 5000 mAh in de batterij zit, zorg dan ook dat dat erin zit, wat de prestaties verder ook zijn. Zelfde geldt voor de cam. Als je zegt dat je er een Sony in stopt, stop er dan ook een Sony in!
De ervaring met dat soort merken is inmiddels reuze en altijd gaat het hetzelfde. Je merkt het nog wel.
Marsmallow komt echt wel hoor, ook voor de Paris. Mediatek heeft gelogen, die hebben meer beloofd dat ze waargemaakt hebben. Ulefone heeft nooit beloofd dat de be touch Marsmallow zou krijgen.

Of ze gelogen hebben over de frontcam weet ik niet. Ze hebben direct toegegeven en de info aangepast. De maincam was een Sony, de frontcam niet. Dat hadden ze er bij moeten zetten, daardoor leken het beide Sony's. Ik kan maar niet geloven dat ze deze fout expres gemaakt hebben om iedereen even op een verkeerd spoor te kunnen zetten. Dat is toch snel genoeg bekend? Dat zou wel heel stupid zijn...

De beruchte batterijtest die op XDA staat blijkt niet te kloppen en wordt in hetzelfde topic weerleg.
De schermen hebben ze nu van een andere fabrikant.

Ik heb gepost dat het allemaal een tandje minder is, daar kies ik voor, (en bij de Power is dat alleen nog maar de speaker). Dat weten we allemaal, en die Sony camera's worden in alle dure merken ook gebruikt.

Daarbij moeten we allemaal geluk hebben, want geen merk garandeerd een probleemloze telefoon. Van de duurste modellen lees je topics vol gedoe. Ook mijn Ulefones kunnen morgen kapot gaat. Dat besef ik echt wel, zolang het prima werkt is het makkelijk praten.

Het gaat er mij om dat een hardwerkende company te kampen heeft met mensen die elkaar maar wat napraten zonder zelf een exemplaar in handen gehad te hebben.

Als je 4 keer goedkoper uit ben moet je niet te hard zeiken over een vlekje of een waasje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Atomic-NI schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:21:
[...]

Zat er niet ergens een menu in Android dat je de banden kunt zien welke aan staan op de telefoon, weet niet of er root voor nodig was en een bepaalde app om het uit te kunnen lezen.
8x ofzo op je build no. tikken zodat developer options aanstaan,
dan binnen developer options kijk je of je een MTK / engineer mode ziet, daarin heb je bandmode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerard4 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Marsmallow komt echt wel hoor, ook voor de Paris. Mediatek heeft gelogen, die hebben meer beloofd dat ze waargemaakt hebben. Ulefone heeft nooit beloofd dat de be touch Marsmallow zou krijgen.

Of ze gelogen hebben over de frontcam weet ik niet. Ze hebben direct toegegeven en de info aangepast. De maincam was een Sony, de frontcam niet. Dat hadden ze er bij moeten zetten, daardoor leken het beide Sony's. Ik kan maar niet geloven dat ze deze fout expres gemaakt hebben om iedereen even op een verkeerd spoor te kunnen zetten. Dat is toch snel genoeg bekend? Dat zou wel heel stupid zijn...

De beruchte batterijtest die op XDA staat blijkt niet te kloppen en wordt in hetzelfde topic weerleg.
De schermen hebben ze nu van een andere fabrikant.

Ik heb gepost dat het allemaal een tandje minder is, daar kies ik voor, (en bij de Power is dat alleen nog maar de speaker). Dat weten we allemaal, en die Sony camera's worden in alle dure merken ook gebruikt.

Daarbij moeten we allemaal geluk hebben, want geen merk garandeerd een probleemloze telefoon. Van de duurste modellen lees je topics vol gedoe. Ook mijn Ulefones kunnen morgen kapot gaat. Dat besef ik echt wel, zolang het prima werkt is het makkelijk praten.

Het gaat er mij om dat een hardwerkende company te kampen heeft met mensen die elkaar maar wat napraten zonder zelf een exemplaar in handen gehad te hebben.

Als je 4 keer goedkoper uit ben moet je niet te hard zeiken over een vlekje of een waasje.
'
Okay, je moet dus eigenlijk gewoon op de koop toenemen dat ze hun praatjes niet waar kunnen maken? Sorry, maar dat vind ik echt idioterie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Een interessant toestel dat vandaag in India uitkomt is de Lenovo k4 note.
Lijkt qua specs veel op de jiayu S3 (ook MTK6753, NFC en 4G 800mhz!) maar met een nog royalere accu (3300mah), stereoluidsprekers en een vingerafdrukscanner.
Hopelijk ook een betere camera.
Consumentenprijs in India omgerekend €156,-
http://www.amazon.in/leno...b?ie=UTF8&node=8988826031

[ Voor 8% gewijzigd door ASW1 op 10-02-2016 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
ASW1 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 23:02:
Een interessant toestel dat vandaag in India uitkomt is de Lenovo k4 note.
Lijkt qua specs veel op de jiayu S3 (ook MTK6753, NFC en 4G 800mhz!) maar met een nog royalere accu (3300mah), stereoluidsprekers en een vingerafdrukscanner.
Hopelijk ook een betere camera.
Consumentenprijs in India omgerekend €156,-
http://www.amazon.in/leno...b?ie=UTF8&node=8988826031
Hmm die ziet er wel leuk uit. Dat is eindelijk een toestel die ik als waardige upgrade zie voor mn Nubia Z7 mini. Ik durf niet meer aan Elephone of Ulefone te beginnen, ze hebben mooie specs voor de P9000 en de Power maar het B-merk gehalte van vorige toestellen die ik van die merken had was toch iets te hoog...

Even de reviews van die K4 afwachten :)
De prijs is overigens belachelijk voor zulke specs, belachelijk laag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adipose
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14-03-2021
Dit is hier niet de bedoeling.

[ Voor 99% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC M10
Afbeeldingslocatie: http://i-cdn.phonearena.com/images/articles/227236-thumb/header.png

Ulefone met een bezelless smartphone. Is ook een YouTube filmpje van.

Afbeeldingslocatie: http://www.meizuinsider.com/wp-content/uploads/2016/01/Ulefone-Future-02.jpeg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-02-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Gerard4 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 22:23:
[...]

Welke qua specs gelijkwaardige telefoons vergelijk je dan met elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13:10
Verwijderd schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 13:08:
HTC M10
[afbeelding]

Ulefone met een bezelless smartphone. Is ook een YouTube filmpje van.

[afbeelding]
Bedoel je misschien deze video?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=5fsDozsUnOE]
Volgens mij halen ze het oude Chinese trucje uit met 2.5D glas waardoor het lijkt alsof bezel less is maar je ziet toch een zwart randje van een paar mm volgens mij.op 0:49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterX334
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 05-12-2021
Dit is hier offtopic.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 12:06 ]

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

de main cam was ook geen Sony maar een Omnivision. En ze hebben het pas aangepast nadat mensen gingen klagen.
Daarbij zijn ze al meerdere malen betrapt op foute batterij specs (maar welke budget Chinese fabrikant is dat niet).

En voor zover het een hardwerkende company is, het is een brand dat OEM modellen inkoopt bij fabrikanten en er hun naam op zet. Verder zitten er een paar mensen ROM's in elkaar te knutselen.
Bij dit soort merken moet je echt niet veel voorstellen van hoe het er nou aan toe gaat.

marketing voor deze merken wordt trouwens uitbesteed, en soms aan dezelfde marketingburo's die voor verschillende fabrikanten werken.

diezelfde marketingburo's hebben ook mensen die hier posten en / of telefoons uitdelen aan mensen die hier posten. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerard4
Kenzi schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 02:39:
[...]
diezelfde marketingburo's hebben ook mensen die hier posten en / of telefoons uitdelen aan mensen die hier posten. ;)
Heb er onderhand wel 1 verdiend ja O-)

Maw, maak dat de kat maar wijs. Dat noem ik achterdocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-10 08:00
Lees aub de topicwaarschuwing. GoT is geen helpdesk.

[ Voor 82% gewijzigd door RoD op 14-02-2016 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Budgettopper:

http://enm.jd.com/ware/detail/874978

Oud toestel, maar nog altijd goed ondersteund en nu wel erg goedkoop:

Snapdragon 801
2gb ram
5.5 inch full-hd
3000mah
4g, met zonder band 20..

Koste ooit ~250 euro, nu voor 80 te koop. Een koopje dus.
Op XDA is te lezen dat Android 5.1 er goed op draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op maandag 15 februari 2016 @ 11:48:
Budgettopper:

http://enm.jd.com/ware/detail/87497

Oud toestel, maar nog altijd goed ondersteund en nu wel erg goedkoop:

Snapdragon 801
2gb ram
5.5 inch full-hd
3000mah
4g, met zonder band 20..

Koste ooit ~250 euro, nu voor 80 te koop. Een koopje dus.
Op XDA is te lezen dat Android 5.1 er goed op draait.
Vast een foutje. Krijg een witte pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Momus schreef op maandag 15 februari 2016 @ 12:25:
[...]

Vast een foutje. Krijg een witte pagina.
Linkje klopte niet helemaal, er moest nog een 8 achter. Nu doet ie het wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij ook een budgettoppertje, zij het in een iets ruimer maar nog steeds zeer acceptabel budget,

de Meizu MX4 Pro met 2K scherm en Exynos octacore, 3GB. Ik heb hem zojuist binnen gekregen, was 170euro kwijt en tot nu toe heel erg tevreden. Fingerprintsensor werkt uitstekend, super scherm, en fenomenaal geluid. Aanrader voor de mensen die graag goede oortjes gebruiken en niet altijd een dedicated muziekspeler mee willen dragen.

Die ZTE is trouwens ook een echte no-brainer als je in de markt bent voor dat geld. :9~

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2016 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Een aantal reacties over winkels zijn verwijderd. Deze zijn sowieso niet de bedoeling en sommigen lijken verdacht veel op spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Verwijderd schreef op maandag 15 februari 2016 @ 13:35:
Volgens mij ook een budgettoppertje, zij het in een iets ruimer maar nog steeds zeer acceptabel budget,

de Meizu MX4 Pro met 2K scherm en Exynos octacore, 3GB. Ik heb hem zojuist binnen gekregen, was 170euro kwijt en tot nu toe heel erg tevreden. Fingerprintsensor werkt uitstekend, super scherm, en fenomenaal geluid. Aanrader voor de mensen die graag goede oortjes gebruiken en niet altijd een dedicated muziekspeler mee willen dragen.

Die ZTE is trouwens ook een echte no-brainer als je in de markt bent voor dat geld. :9~
Waar heb je deze voor die prijs vandaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 15:59

Kiswum

Gadget reviewer

Kingzone K2 feitjes:
Er zit geen MediaTek 6753 processor in, maar "slechts" een MediaTek 6735. Waarschijnlijk is het toch wel een MT6753.
Er zit geen Wifi A/B/G/N Wifi module in, maar een BGN module, dit is te merken aan het feit dat 5GHz niet wordt ondersteund. Dat is namelijk wel het geval als er een A/B/G/N module in zou zitten. Wifi A = 5GHz, bij de hogere snelheden is dat 2,4GHz geworden en bij Wifi N/AC is het 5GHz er weer bij gekomen.

Er zou een waterproof scherm in moeten zitten. Ik twijfel hieraan, maar ik geef ze wel het voordeel van de twijfel.
Ik heb de Kingzone K2 inmiddels aangemeld als nieuw product en hoop mijn review volgende week afgerond te hebben :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kiswum op 16-02-2016 22:49 . Reden: CPU statement aangepast ]

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Kingzone leert er ook niets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Ja helaas :(

Ik heb het getest met GFXBench en Quick System Info, daarin stond dat het om een MT6735 ging.
Geekbench laat echter wel zien dat er een MT6753 in zou zitten.
Ik moet mijn resultaten nog in een grafiek zetten, maar als het goed is kan ik daarin goed zien hoe snel de hardware is in vergelijking met andere telefoons.

Edit:
Op het moment dat ik dit bericht plaatste had ik ook direct: Wacht eens, dat moet ik nu direct even bekijken.
Ik gebruik tijdens mijn test een hoop verschillende benchmarks. Deze benchmarks zijn het er niet overeens of er nu een MT6735 of MT6753 in zou moeten zitten.

Als ik de resultaten van de Kingzone K2 bekijk, dan liggen ze net boven de resultaten van de Ulefone Paris. Die telefoon heeft naar mijn idee zulke hoge scores, dat dat wel een MT6753 moet zijn, net als deze Kingzone K2.

Ik was denk ik te voorbarig met mijn oordeel en ik ga er vanuit dat de specificaties van de CPU wel kloppen op basis van de benchmarks.

[ Voor 52% gewijzigd door Kiswum op 16-02-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FJP84 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:24:
[...]

Waar heb je deze voor die prijs vandaan :)
Geekbuying.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tokko1
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:20
Heb eens een wat meer premium Chinees telefoon merk aan de tand gevoelt op m'n reviewblog, namelijk Meizu. En wat mij betreft echt top merk, alleen de prijs is en blijft toch wel aan de hoge kant in vergelijking met china phones.. al zijn de specs/features/afwerking ook wel echt top :9~ .

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2suKPUm.png

Reviewblog: [Review] Meizu MX4 Pro - 5.5" 2K+, 20,7MP, Dual-4G smartphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-Opensource
tokko1 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:08:
Heb eens een wat meer premium Chinees telefoon merk aan de tand gevoelt op m'n reviewblog, namelijk Meizu. En wat mij betreft echt top merk, alleen de prijs is en blijft toch wel aan de hoge kant in vergelijking met china phones.. al zijn de specs/features/afwerking ook wel echt top :9~ .

[afbeelding]

Fijne review, ik was niet op de hoogte van dit toestel, thanks! Eigenlijk zat ik te wachten op de Xiaomi Mi5, maar de specs van deze zijn op veel fronten op hetzelfde niveau...!

Lastig, even wachten op de Mi5 of toch hiervoor gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tokko1 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 08:08:

[afbeelding]

170 euro... dat valt toch mee. Er zijn meer websites dan gearbest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 14:32
Toestel ziet er prima uit, behalve de karige opslag, ik wacht wel!
Of op de xiaomi redmi note 3 pro, of op de xiaomi mi5.
M-Opensource schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 11:41:
[...]

Fijne review, ik was niet op de hoogte van dit toestel, thanks! Eigenlijk zat ik te wachten op de Xiaomi Mi5, maar de specs van deze zijn op veel fronten op hetzelfde niveau...!

Lastig, even wachten op de Mi5 of toch hiervoor gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
De note3 pro is al te verkrijgen via aliexpress... Maar dan met alleen Chinees Engelse software.

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fvandenreek schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:45:
De note3 pro is al te verkrijgen via aliexpress... Maar dan met alleen Chinees Engelse software.
Klopt.

Toch vreemd dat die soms al te verkrijgen is en bij anderen de presale eindigt op 19 feb, anderen 29 feb en nog anderen 10 maart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
Ik denk dat ze op een prijsdaling gokken waardoor ze de lagere prijzen kunnen aanbieden. ( of middels valuta markt)

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
fvandenreek schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:50:
Ik denk dat ze op een prijsdaling gokken waardoor ze de lagere prijzen kunnen aanbieden. ( of middels valuta markt)
Welnee heeft gewoon met beschikbare batches te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elephone S3 edge to edge.

[YouTube: https://youtu.be/iBkSJOaIYE0]
Afbeeldingslocatie: http://i2.wp.com/www.gizchina.com/wp-content/uploads/images/2016/02/3-Elephone-S3_result.jpg?resize=1024%2C536

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pband
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-06-2024
Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 17-02-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Jeetje. Die lijkt ook helemaal niet op de Ulephone ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
*knip* zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
*knip* zie boven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

pband schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 16:30:

Wat raden jullie aan? (ps budget 100-140€)
Ik raad aan om de topicwarning te lezen voor dit aankoopadvies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 15:59
Ik heb de oukitel k6000 besteld.
heeft iemand hier ervaring met het merk en de k6000 en 10000 in speciaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 07:23

RobertowNL

For your gear!

rayhvh schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 22:56:
Ik heb de oukitel k6000 besteld.
heeft iemand hier ervaring met het merk en de k6000 en 10000 in speciaal?
Heb hier momenteel de k4000 pro liggen sinds een paar dagen. Lijkt best een prima toestel, kom later nog een keer met een review.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/pSSibxV.jpg
Wel een gewichtig telefoontje

[ Voor 5% gewijzigd door RobertowNL op 17-02-2016 23:13 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

• jgvonk1984
  • Laatst online: 16-08 00:47
Ik heb vandaag de Umi Touch besteld via de officiële Umi store op Aliexpress. (presale)

http://www.umidigi.com/page-UMITouch_design.html

Vooral besteld om de vele rom mogelijkheden (rootjoy) welke door Umi ondersteund worden.

Zodra het toestel binnen is volgt een review (verwacht toestel eind Maart).

[ Voor 17% gewijzigd door jgvonk1984 op 18-02-2016 16:53 ]

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot//news/16/02/oneplus-3-video/inline/-728/gsmarena_002.jpg
http://www.gsmarena.com/l..._oneplus_3-news-16702.php

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Meizu Pro 5 mini... Fijn formaat, prima specs...

http://www.ubergizmo.com/...o-5-mini-details-spotted/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Alleen die prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Voor een merk zoals Meizu (en dus geen Doogee / Elephone etc) is RMB 1999 een redelijke prijs voor een Pro model. Het is de top of the range, maar dan in kleiner formaat.
De Pro 5 kost RMB 2799, dus RMB 1999 voor zijn "kleinere broertje" is helemaal niet zo gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
jgvonk1984 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:53:
Ik heb vandaag de Umi Touch besteld via de officiële Umi store op Aliexpress. (presale)

http://www.umidigi.com/page-UMITouch_design.html

Vooral besteld om de vele rom mogelijkheden (rootjoy) welke door Umi ondersteund worden.

Zodra het toestel binnen is volgt een review (verwacht toestel eind Maart).
Ben benieuwd naar je ervaringen als je hem binnen hebt. Ik heb nu de Umi Emax Mini en ben daar wel tevreden over. Maar ik denk dat ik toch ook ooit wel een keer 5.5 inch uitproberen. Ik vind deze Umi Touch wel het overwegen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ..Christiaan..

..Christiaan..

..zwll..

Ik vind 5,5" ook erg groot, maar je gaat er zoveel op vooruit itt een 5" scherm. De mogelijkheden zijn gewoon groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat valt wel mee hoor, van 5 naar 5,5 scheelt eigenlijk maar een klein beetje.
Geen wereld van verschil een je kunt er ook niet ineens veel meer mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Mijn Ulefoon be touch 3 2 maanden gehad.. gaan we nu verkopen ivm aanschaf iphone.... Jammer dat de chinese smartphones niet echt in trek zijn tweede hands:(
Pagina: 1 ... 36 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html