Momus schreef op maandag 08 februari 2016 @ 23:05:
[...]
Binnenkort Marshmallow. Dat belooft iedere fabrikant, maar bijna geen enkele maakt het waar. Camera is bijna altijd matig bij dat soort telefoons, vooral omdat die softwarematig gewoon niet best in elkaar zitten.
En liegen over specs is gewoon not done. Als je zegt dat er 5000 mAh in de batterij zit, zorg dan ook dat dat erin zit, wat de prestaties verder ook zijn. Zelfde geldt voor de cam. Als je zegt dat je er een Sony in stopt, stop er dan ook een Sony in!
De ervaring met dat soort merken is inmiddels reuze en altijd gaat het hetzelfde. Je merkt het nog wel.
Marsmallow komt echt wel hoor, ook voor de Paris. Mediatek heeft gelogen, die hebben meer beloofd dat ze waargemaakt hebben. Ulefone heeft nooit beloofd dat de be touch Marsmallow zou krijgen.
Of ze gelogen hebben over de frontcam weet ik niet. Ze hebben direct toegegeven en de info aangepast. De maincam was een Sony, de frontcam niet. Dat hadden ze er bij moeten zetten, daardoor leken het beide Sony's. Ik kan maar niet geloven dat ze deze fout expres gemaakt hebben om iedereen even op een verkeerd spoor te kunnen zetten. Dat is toch snel genoeg bekend? Dat zou wel heel stupid zijn...
De beruchte batterijtest die op XDA staat blijkt niet te kloppen en wordt in hetzelfde topic weerleg.
De schermen hebben ze nu van een andere fabrikant.
Ik heb gepost dat het allemaal een tandje minder is, daar kies ik voor, (en bij de Power is dat alleen nog maar de speaker). Dat weten we allemaal, en die Sony camera's worden in alle dure merken ook gebruikt.
Daarbij moeten we allemaal geluk hebben, want geen merk garandeerd een probleemloze telefoon. Van de duurste modellen lees je topics vol gedoe. Ook mijn Ulefones kunnen morgen kapot gaat. Dat besef ik echt wel, zolang het prima werkt is het makkelijk praten.
Het gaat er mij om dat een hardwerkende company te kampen heeft met mensen die elkaar maar wat napraten zonder zelf een exemplaar in handen gehad te hebben.
Als je 4 keer goedkoper uit ben moet je niet te hard zeiken over een vlekje of een waasje.