*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 19-01-2016 11:03 ]
[ Voor 96% gewijzigd door RoD op 19-01-2016 11:03 ]
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
De prijs van de telefoon ligt rond de $169 / €160,-Loekkiee schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 13:59:
Wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag? Zet de specs natuurlijk wat beter in perspectief
1800MHz wordt netjes ondersteunt en wordt door NL providers sinds Q4-2015 massaal uitgerold. Als je T-Mobile hebt, dan kun je al langer gebruik maken van 4G in Nederland. Wellicht kun je de overstap maken naar dat netwerk als je de Mi4C (of nog beter, de Mi4i) wilt aanschaffen.eL_Jay schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:05:
Jammer dat die mi 4c niet fatsoenlijk 4g ondersteunt.
Een goede high-end smartphone die kleiner is dan 140mm lijkt er dus niet te zijn
(QC 808, 3GB, FHD, goede support en bouwkwaliteit, Europese banden)
4i heeft een te zwakke GPU voor mijn wensen. En ik blijf tele2 steunen voor het open trekken van de markt en helaas hebben die geen 1800mhz. Jammer, dan misschien toch nog maar een paar maanden met een gebarsten scherm werken en dan over stappen naar de next-gen. (zijn de SoC's ook een stuk beter aangezien deze QC generatie nogal matig is (zachtuitgedrukt))Kiswum schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 15:09:
[...]
1800MHz wordt netjes ondersteunt en wordt door NL providers sinds Q4-2015 massaal uitgerold. Als je T-Mobile hebt, dan kun je al langer gebruik maken van 4G in Nederland. Wellicht kun je de overstap maken naar dat netwerk als je de Mi4C (of nog beter, de Mi4i) wilt aanschaffen.
[ Voor 16% gewijzigd door eL_Jay op 19-01-2016 15:32 ]
Ben benieuwd! Ik was zelf aan het twijfelen tussen Kingzone k2, Bluboo Xtouch and Bluboo X9 (5 inch is m'n max) . Ik heb zelf uiteindelijk gekozen voor de X9, maar die heeft Hong Kong nog niet verlaten.Kiswum schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:32:
Het is weer zover, nieuwe ronde nieuwe kansen. Het nieuwe jaar was net begonnen en werd het weer tijd voor een nieuwe telefoon om te testen. De telefoon die ik binnenkort ga reviewen is de Kingzone K2.
Heb gisteren een Ulefone Power besteld. Zit protector en transparante bumper bij. In-ear dopjes en OTG kabel. Lekker compleet.Verwijderd schreef op maandag 18 januari 2016 @ 12:31:
ik kom de Ulefone Power tegen en lijkt me een goede vervanger voor de Mlais note 3 die ik nu heb ?
Ga ik hiermee vooruit of juist achteruit ?
En is er al een protector bij want mijn mlais is gebroken
[ Voor 95% gewijzigd door RoD op 21-01-2016 09:10 ]
houdt ons hier ook op de hoogte als je wil, graag ook controleren of de specs overheen komen me JOUW toestel. Er is namelijk hier eerder over gepraat dat de kans zeer groot is dat de specs niet 100% kloppen.Gerard4 schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 11:28:
[...]
Heb gisteren een Ulefone Power besteld. Zit protector en transparante bumper bij. In-ear dopjes en OTG kabel. Lekker compleet.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Jij hebt de witte gehad. Ik heb de grijze en vind het wel meevallen met de gladheid. Heb ook een witte en grijze Redmi Pro gehad en vond qua gevoel wel dat de witte gladder was. Misschien dat de materialen net een iets andere samenstelling hebben.Kiswum schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 16:49:
Persoonlijk vond ik de Redmi Note 2 Prime te glad om lekker vast te houden. Dit heeft te maken met het formaat/breedte en de gladde backplate. Ik vermoed/hoop dat het met het metalen design een stuk stroever is, zodat de kans op vallen wat kleiner is.
De stap van 5" naar 5,5" is niet zo groot, maar dat komt met name, doordat je ze beide niet geheel met 1 hand kan bedienen.
De stap van 4,5" naar 5" is over het algemeen een stuk groter, dat is van 1 hand bedienen naar "vaak" 2 handen bedienen.
Mijn formaat hand? Maat 10/XL
[ Voor 4% gewijzigd door TVL op 21-01-2016 09:09 ]
[ Voor 103% gewijzigd door RoD op 22-01-2016 09:03 ]
Verwijderd
Met Chrome de pagina vertalen is geen optie?Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:22:
Sinds kort ben ik in het bezit van een Bluboo X550. Na 1 week deden de home-, back- en menuknop het niet meer. Ik ben al weken bezig met Gearbest, waar ik hem gekocht heb. Op dit moment heb ik een rar-bestand toegestuurd gekregen met een verwijzing naar deze site: http://bbs.shoujifans.com/share-5202-1-1.html
Bijna alles in het Chinees. Daar moet ik het mee doen. Kan iemand mij op weg helpen met wat ik moet doen?
Verwijderd
Momus schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:27:
[...]
Met Chrome de pagina vertalen is geen optie?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2016 15:33 ]
Pareltje ditVerwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:33:
Dank je wel voor je reactie. Ik ben al bezig geweest met google translate, maar wanneer ik als eerste regel de volgende tekst krijg
"Bluboo X550 officiële Brush zelfstudie les steenfabriek staalborstel om het vervoer uit te redden"
word ik niet blij.
[...]
De plaatjes zijn best begrijpelijk toch? Ze vragen je om mbv SPFT opnieuw een (official) ROM te installeren.Verwijderd schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:22:
Sinds kort ben ik in het bezit van een Bluboo X550. Na 1 week deden de home-, back- en menuknop het niet meer. Ik ben al weken bezig met Gearbest, waar ik hem gekocht heb. Op dit moment heb ik een rar-bestand toegestuurd gekregen met een verwijzing naar deze site: http://bbs.shoujifans.com/share-5202-1-1.html
Bijna alles in het Chinees. Daar moet ik het mee doen. Kan iemand mij op weg helpen met wat ik moet doen?
🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB
Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)
Het kan natuurlijk softwarematig zijn, denk dat ze dat eerst willen uitsluiten.Hyp Hyper schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:07:
Al lijkt me dat geen oplossing voor niet meer functionerende buttons.
Niet alles geloven, mn eerste ulefone is ook prima toestel, specs kloppen allemaal.[b]Er is namelijk hier eerder over gepraat dat de kans zeer groot is dat de specs niet 100% kloppen.
thanks
YouTube: ULEFONE BE X UNBOXING - MTK6592 Octa-core, 1GB Ram, 8GB RomQHD 4.5 inch multi-point capacitive touch screen with 960×540 pixels resolution
MTK6592M Cortex A7 Octa core CPU, 1.4GHz, better quality high performence
Android 4.4 operating system, RAM 1GB ROM 8GB
Dual camera: 2.0MP front camera and 8.0MP rear camera
Dual SIM Card, One Standard+one micro, dual standby
Supports Wi-Fi, Bluetooth, GPS ,FM radio and gesutre wake
2G:GSM850/900/1800/1900MHz; 3G:WCDMA850/2100MHz
[ Voor 4% gewijzigd door delacer op 23-01-2016 12:32 ]
[ Voor 6% gewijzigd door fvandenreek op 24-01-2016 19:18 ]
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Ik gebruik zo'n Xtouch, heb 'm nu een week of 6.vingibson schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:56:
Heb een aantal reviews bekeken over de Bluboo Xtouch 500. Die zijn redelijk positief. Een ding is me niet duidelijk en ik zie wisselende berichten. Is het mogelijk om 2 simkaarten en een microSD kaart te gebruiken? Sommige reviews zeggen dat het om een 3 in 1 simtray gaat, andere reviews zeggen dat het dual sim is of 1 sim en een micro sd kaart?
Mochten mensen het toestel in hun bezit hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaringen..
Met merken zoals Bluboo is het altijd een beetje afwachten. Vaak zijn de specs wel leuk maar valt het in de praktijk tegen. Je hebt de Bluboo gevonden vanwege de 800mHz band? Zo ja dan kan je beter kijken voor een Jiayu S3(+). Mocht de 800mHz je niet uitmaken dan zijn er veel betere keuzes beschikbaar.vingibson schreef op maandag 25 januari 2016 @ 11:56:
Heb een aantal reviews bekeken over de Bluboo Xtouch 500. Die zijn redelijk positief. Een ding is me niet duidelijk en ik zie wisselende berichten. Is het mogelijk om 2 simkaarten en een microSD kaart te gebruiken? Sommige reviews zeggen dat het om een 3 in 1 simtray gaat, andere reviews zeggen dat het dual sim is of 1 sim en een micro sd kaart?
Mochten mensen het toestel in hun bezit hebben? Ben benieuwd naar jullie ervaringen..
“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)
Mocht je het geld kunnen missen kan je het beste gaan voor een oneplus xvingibson schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 15:09:
Thanks voor jullie info. Dan haak ik toch af voor de Xtouch. Ik heb momenteel de Jiayu S3Veel te groot. Wil niet groter dan 5 inch. Maar ik kan geen geschikte 5 inch phone vinden
[ Voor 3% gewijzigd door John Rambo op 26-01-2016 17:42 ]
[ Voor 41% gewijzigd door Gerard4 op 26-01-2016 20:12 ]
Verwijderd
Zat er iets van bescherming bij want lijkt mijn ook een leuke telefoon alleen mijn 5 inch was snel stuk door geen protectorThatsHollywood schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:36:
Gisteren de Ulephone Be Touch 3 binnen gehad ( >5 dagen EU expres) Na mijn ervaring met de Oukitel U10, waar ik redelijk tevreden over was is dit toch wel net iets meer kwaliteit. Met name de camera en de bel kwaliteit van de Be touch zijn vele malen beter. Ook de ontvangst ( Wifi en cellular) zijn beter.
De fingerprint reader is ook een prima dingetje wat lekker werkt.
Al met al een prima tel voor 159 shipped. ( wel weer een joekel van een tel met 5.5 inch)
Nee, heb niet per se de 800MHz nodig. Wel dual sim EN micro sd slot.John Rambo schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:38:
[...]
Mocht je het geld kunnen missen kan je het beste gaan voor een oneplus x
Heb je echt 800 mhz nodig?
VreemdThatsHollywood schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 19:36:
Gisteren de Ulephone Be Touch 3 binnen gehad ( >5 dagen EU expres) Na mijn ervaring met de Oukitel U10, waar ik redelijk tevreden over was is dit toch wel net iets meer kwaliteit. Met name de camera en de bel kwaliteit van de Be touch zijn vele malen beter. Ook de ontvangst ( Wifi en cellular) zijn beter.
De fingerprint reader is ook een prima dingetje wat lekker werkt.
Al met al een prima tel voor 159 shipped. ( wel weer een joekel van een tel met 5.5 inch)
Jawel, maar de update problematiek, slechte verbindingen en belkwaliteit maakten dat ik er minder voorzichtig mee omging ( ohja: er zit zeker geen gorrilla glas opGerard4 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 20:12:
Oukitel u10 niet oke? Lijkt veel op de be touch 3..
Ja: twee screenprotectors waarvan een al aangebracht is... hoesjes kosten max 10 euro....Verwijderd schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:10:
[...]
Zat er iets van bescherming bij want lijkt mijn ook een leuke telefoon alleen mijn 5 inch was snel stuk door geen protector
Bouwkwaliteit van de Ouki was ongekend hoog moet ik toegeven..Kenzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 02:28:
[...]
VreemdOuki is een van de grootste oem leveranciers in China, met eigen fabricage voor tig andere merken.
Geen last van vlekken in het scherm van je be touch? Toch een veel terugkomend probleem van Ulefone. (dat en het feit dat ze support voor toestellen droppen zodra er een nieuw model is).
[ Voor 28% gewijzigd door ThatsHollywood op 27-01-2016 06:10 ]
In principe is alles vanaf 2 februari een week of 2 dicht.intraxi schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 23:34:
Chinese nieuw jaar komt er weer aan (8 feb.). Wil je nog iets uit china bestellen doe het dan deze of volgende week, want vanaf begin februari gaan de chinese shops plat. Het is maar dat je het weet...
officiele vakantie is van 6 t/m 10 februari. De meeste webshops blijven gewoon open, echter met een beperkte bezetting. Zelfde geldt voor de post / koeriers bedrijven.Momus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:49:
[...]
In principe is alles vanaf 2 februari een week of 2 dicht.
Heb je toevallig nog voor Chinees nieuwjaar de tijd om een reactie te geven op mijn pb, omtrent de kapotte telefoon?Kenzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:05:
[...]
officiele vakantie is van 6 t/m 10 februari. De meeste webshops blijven gewoon open, echter met een beperkte bezetting. Zelfde geldt voor de post / koeriers bedrijven.
De meeste bedrijven waar ik zaken mee doe, doen het zoals ik zei.Kenzi schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:05:
[...]
officiele vakantie is van 6 t/m 10 februari. De meeste webshops blijven gewoon open, echter met een beperkte bezetting. Zelfde geldt voor de post / koeriers bedrijven.
Vrijwel alle bedrijven georienteerd op de Westerse markt zoals webshops hebben een skeleton crew die gewoon aan het werk blijft. (krijgen wel 3x uitbetaald).Momus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 07:31:
[...]
De meeste bedrijven waar ik zaken mee doe, doen het zoals ik zei.
Dat maakt het dan wel weer tegelijk makkelijker en lastiger. Je zou een Redmi 2 Pro kunnen nemen van 4,7inch, volgens mij moet je daar 2 simkaarten en een SD kaartje tegelijk in kunnen doen.vingibson schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 01:47:
[...]
Nee, heb niet per se de 800MHz nodig. Wel dual sim EN micro sd slot.
[ Voor 46% gewijzigd door PaT op 27-01-2016 11:01 ]
Verwijderd
Nou ik krijg ze alleen van de be touch 2 gevonden of passen die ook op de 3ThatsHollywood schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 06:08:
[...]
Ja: twee screenprotectors waarvan een al aangebracht is... hoesjes kosten max 10 euro....
[ Voor 83% gewijzigd door Wasabi! op 28-01-2016 22:34 ]
http://community.oppo.com...oppo_viewthread&tid=41966Wasabi! schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:12:
Even een vraag over de Oppo R7 Plus, ik heb de Europese versie gekocht via het officiële kanaal. Nu scan ik (ik heb hem niet geroot, maar out of the box) met MalwareBytes, deze geeft 38 pup bestanden aan zoals voor SMS, camera, etc. Avira geeft geen hits op malware/virussen.
[ Voor 11% gewijzigd door bottom line op 28-01-2016 22:39 ]
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door 13art op 02-02-2016 08:56 ]
Heb je al op Aliexpress gekeken? Meeste zijn voor de Note 2 maar er zijn er ook voor de Note 1 te vinden.John Rambo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 05:14:
Heeft er iemand toevallig nog een achterkantje liggen voor een xiaomi redmi note 1?
Er valt haast niet meer aan te komen via webwinkels en mijn power button is een beetje gammel.
Ja had ik al gedaan. Ik heb van deze al eerder een exemplaar besteld maar deze sloot net niet helemaal goed aan. Het zijn ook geen originele. Ik heb er nog eentje besteld in de hoop dat deze beter aansluit en nog een andere "metalen" besteld met een andere vorm.TVL schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:45:
[...]
Heb je al op Aliexpress gekeken? Meeste zijn voor de Note 2 maar er zijn er ook voor de Note 1 te vinden.
http://nl.aliexpress.com/...de-4629-b20d-f64fa27bb89b
Beetje vreemd lijstje. De LeTV 1S is al aardige tijd op de markt, de Mi5 moet nog komenYsWDesign schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:28:
Ik ga binnenkort weer een telefoon reviewen, maar zou graag feedback van jullie krijgen, welke telefoon ik zou moeten gaan reviewen. Willen jullie voor mij mijn zeer korte vragenlijst invullen?
Ja klopt, maar het zijn toestellen die volgens Ibuygou op dit moment populair zijn. Om me daar niet op te beperken heb ik ook een 'anders keuze' bijgevoegd.Kenzi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:36:
[...]
Beetje vreemd lijstje. De LeTV 1S is al aardige tijd op de markt, de Mi5 moet nog komen
[ Voor 11% gewijzigd door Adipose op 29-01-2016 10:39 ]
in feite dus welke zij willen opsturen voor een reviewYsWDesign schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:38:
[...]
Ja klopt, maar het zijn toestellen die volgens Ibuygou op dit moment populair zijn. Om me daar niet op te beperken heb ik ook een 'anders keuze' bijgevoegd.
Hier een redelijk uitgebreid review van de Power;Eli3l schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:27:
Daarom vraag ik ook of iemand ervaring met de Ulefone Power heeft![]()
Ik las dat een paar tweakers 'm bested hadden, dus hoopte eigenlijk dat ze 'm al binnen hadden
Nou ja, zij komen met een advies welke op dit moment populair zijn, maar ik moet alsnog zelf betalen en kan daarom ook gewoon aangeven een andere telefoon te gaan reviewen dan zij willen.Kenzi schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:55:
[...]
in feite dus welke zij willen opsturen voor een review![]()
zou leuker zijn om een toestel te reviewen welke niet zo bekend is. Gionee, Meizu, Asus, zat merken die weinig aan bod komen en waar reviews zeker van pas komen.
Check mijn foto: http://i64.tinypic.com/195aa1.jpgJohn Rambo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 05:14:
Heeft er iemand toevallig nog een achterkantje liggen voor een xiaomi redmi note 1?
Er valt haast niet meer aan te komen via webwinkels en mijn power button is een beetje gammel.
Bedankt maar ik zoek echt battery covers te vervanging van de oude battery coverCall of Duty schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 02:32:
[...]
Check mijn foto: http://i64.tinypic.com/195aa1.jpg
Die rechter twee heb ik nog liggen, mag je zo hebben. Zijn beide hetzelfde en allebei voor Redmi Note 1. Zijn geen battery covers maar hoesjes om je mobiel in te klikken.
Ah. Daar is ie weer.krissie100 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 18:45:
Ik laat mij ook maar weer eens horen hier ;p
Ik heb gister 4 telefoons gekocht voor 200 euro met vergelijkbare specs, Ik ga die proberen te vergelijken en welke er dan ongeveer het beste uitkomt per gebied.
Ik heb er wel goede hoop in dat er wat goede foontjes tussen zitten.
Cubot Note S
Umi Rome X
HomTom HT3
Bluboo Xfire 2
Ja, waarom niet he, ik ben benieuwd hoe ze ten opzichte van elkaar presteren. Allemaal dezelfde soc. Ik denk dat de cubot note s het beste is ;pHyp Hyper schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:02:
[...]
Ah. Daar is ie weer.
Je dacht.. laat ik m'n 13e maand maar eens goed besteden?
[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 01-02-2016 08:25 ]
[ Voor 98% gewijzigd door RoD op 01-02-2016 08:26 ]
Origineel bij Ibuygou https://ibuygou.com/p-xia...olors-available-6244.htmlJohn Rambo schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 05:14:
ThxChocoball schreef op maandag 01 februari 2016 @ 09:51:
[...]
Origineel bij Ibuygou https://ibuygou.com/p-xia...olors-available-6244.html
Niet origineel bij Banggood http://www.banggood.com/C...-Redmi-NOTE-p-940500.html
ibuygou is mijn eerste adresje voor originele Xiaomi achterkantjes. Nu hopen dat ze op voorraad zijn en vergeet niet dat deze week verminderde activiteit (chunyun) in China is vanwege Chinees Nieuwjaar op 8 februari.John Rambo schreef op maandag 01 februari 2016 @ 11:42:
[...]
ThxDie Ibuygou had ik nog niet gevonden!
Die andere wel, maar dat zijn de neppers, die soms niet goed passen.
[ Voor 8% gewijzigd door MisterX334 op 01-02-2016 14:10 ]
Volgens mij betaal je sowieso in dollars.MisterX334 schreef op maandag 01 februari 2016 @ 14:08:
Ik sta op het punt een smartphone te bestellen van gearbest. Op de site is het mogelijk om zelf te kiezen in welke munteenheid het aankoopbedrag wordt uitgedrukt. Nu is het zo dat de omgerekende prijs in euro vanuit chinese yuan bijna 20 euro lager is dan als ik rechtstreeks kies voor euro als munteenheid. Is het dan voordeliger om uit te checken in chinese yuan als munteenheid gegeven dat ik niet weet welke wisselkoers de bank of paypal juist gebruikt? Ik ben van plan te betalen met Paypal.
Een Xiaomi MI4C van gearbest, nu nog hopen dat de verzending losloopt ;D.
Mijn bestelling van 27 januari is vandaag verzonden. De Bluboo Xfire 2dutchgio schreef op maandag 01 februari 2016 @ 17:46:
Niet dus, Gearbest is al niet snel en dan ook nog voor/tijdens(?) Chinees nieuw jaar...
Hier nog een reviewEli3l schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:22:
Iemand al ervaring met de Ulefone Power? Ik twijfel tussen de Ulefone Power, Xiaomi Note 2 Prime en de Xiaomi Note 3. Heb gezocht naar reviews van de Ulefone, maar geode reviews zijn niet te vinden
Ben benieuwd!smashmaster schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:19:
[...]
Heb m zelf ook besteld. Hoop het eind volgende week binnen te krijgen, zal dan mijn bevindingen plaatsen.
smashmaster schreef op dinsdag 02 februari 2016 @ 14:19:
[...]
Hier nog een review
http://www.gizchina.com/2016/02/01/ulefone-power-review/
Heb m zelf ook besteld. Hoop het eind volgende week binnen te krijgen, zal dan mijn bevindingen plaatsen.
Unlike other brands which simply buy in OEM products and slap their names on them, Ulefone design their phones from the ground up.
Dat was ook mijn gedachte na het lezen van de review. Ik haal met een 3000mah accu bijna hetzelfde.Kenzi schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 01:56:
[...]
als je een 6050mAh accu in je telefoon stopt en dan maar 7 uur SOT haalt, dan doe je iets niet goed. Of je batterij is geen 6050mAh (wat niet de eerste keer zou zijn dat de batterij specs niet kloppen) of je software is slecht geoptimaliseerd.
[ Voor 25% gewijzigd door dutchgio op 03-02-2016 11:02 ]
Nog nooit gehad bij al m'n chinaphones. Waarschijnlijk gewoon pech. Als je googled zie je het bij veel merken.FJP84 schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 09:09:
Bij deze heb ik een vraag over een kleine irritatie die ik haast bij al mijn Chinafoons na verloop van tijd krijg. Namelijk van die witte/lichte vlekjes op het scherm. Voornamelijk zichtbaar op witte achtergrond.
Ik vraag me af of dit iets is wat voornamelijk bij China phones voorkomt en of binnen die categorie specifieke merken hier gevoeliger voor zijn. Of hebben de Samsungs, Sony's, HTC's en Apples hier ook wel eens last van.
Mijn huidige Umi Emax Mini (die mij erg goed bevalt BTW) had hier lange tijd geen last van, maar vorige week had ik de eerste spot ontdekt en vanochtend de 2e. Ze klein, maar niet fijn.
Hoewel ik er wel weer aan gewend zal raken ben ik toch benieuwd welke tips er zijn om dit (verder) te voorkomen. Ik heb nog een 2.5D Glass screen protector liggen, en een lederen cover staat op de planning. Zouden deze maatregelen al een positief effect hebben?
Krissie had het bij een Elephone meen ik me te herinneren en ik heb het bij een Cubot gehad. Met Dogee, Jiayu en nu Lenovo geen problemen gehad.John Rambo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:03:
[...]
Nog nooit gehad bij al m'n chinaphones. Waarschijnlijk gewoon pech. Als je googled zie je het bij veel merken.
[ Voor 10% gewijzigd door Arjantje op 03-02-2016 11:56 ]
Verwijderd
Ik heb er ook last van met mijn oude MLais note 4dutchgio schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 10:27:
Ligt denk ik gewoon aan de kwaliteit van het scherm, heb je toevallig net elke keer de verkeerde fabrikant die bij je telefoon gebruikt wordt, kan ook aan het merk liggen als Umi etc. Die voor goedkope opties kiest.
Ik vraag me überhaupt af of je Chinaphones wel Gorilla Glass hebben.Arjantje schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:48:
Ik heb er ook last van bij mijn Ecoo E04. Ik vermoed dat het ligt aan een combinatie van geen gorilla glas en het dragen van de telefoon in je broekzak. Door de druk op het scherm ontstaan er dan vlekken, het is mij opgevallen dat ik er geen last van had bij mijn nexus 5 (heeft gorilla glas) maar zowel mijn Alcatel en Ecoo (zonder glasplaat) er allebei last van hebben.
Ik denk dat een glazen screenprotector een hoop scheelt maar voor mij is het al te laat.
Ja, bij Elephone, maar ook bij mijn Mlais, de de Doogee's die ik had hebben er geen last vanHyp Hyper schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 11:43:
[...]
Krissie had het bij een Elephone meen ik me te herinneren en ik heb het bij een Cubot gehad. Met Dogee, Jiayu en nu Lenovo geen problemen gehad.
Ja, dat las ik later ook dat 7 uur SOT niet zo speciaal is met 6000. Alsnog meer dan dat ik krijg met mn LG G3.John Rambo schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 07:14:
[...]
Dat was ook mijn gedachte na het lezen van de review. Ik haal met een 3000mah accu bijna hetzelfde.
Verdeeld mis ik nog een stukje software review.
Volgens mij ook nietMomus schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:07:
[...]
Ik vraag me überhaupt af of je Chinaphones wel Gorilla Glass hebben.
Ik had gisteren nog 6 uur met mijn Xiaomi Mi Note. Is wel afhankelijk soms van de rom versie, wil nog weleens verschillen na een update.smashmaster schreef op woensdag 03 februari 2016 @ 13:47:
[...]
Ja, dat las ik later ook dat 7 uur SOT niet zo speciaal is met 6000. Alsnog meer dan dat ik krijg met mn LG G3.
Met welke telefoon krijg je SOT 7u met een 3000mah accu?
Las wel dat de oukitel bijv betere SOT heeft met 6000, maar scherm is kleiner dan ik wil en maar 720 P.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq