Acties:
  • 0 Henk 'm!

• douwe.nl
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-10 10:18
Thx, ik werd even verward door de onduidelijkheid die hier boven leek te ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10:57
Tele2 heeft inmiddels al ruim meer 4G 800 mhz locaties dan 2600 mhz.
T-mobile heeft de gehele randstad en stukken daarbuiten reeds voorzien van 4G 900, en het is een kwestie van tijd voordat dat overal zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10:34
Die 900 is alleen als extra naast 1800, dus dan heb je minder bereik, niet zozeer geen 4g als je 900 mist.
Sowieso doet bijna geen enkele Chinaphone 900mhz 4g, dus daar zou ik het niet van laten afhangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Als extra ernaast zou ik het niet omschrijven, de 800/900 is juist voor waar de 1800/2600 dekking het af laat weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Redmi 3 belooft overigens ook aardig wat te worden:
SD616, 2GB RAM, 13/5mp, 5 inch 720p, metaal design en maarliefst een batterij van 4100(!)mAh

Nieuwe technologie blijkbaar waardoor er meer capaciteit in een relatief kleinere telefoon past met een normale dikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Ik ben blij dat er nog voldoende 5" telefoons uitkomen. Het leek een tijdje naar 5,5" en groter te gaan neigen.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MIchiel_C
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-10 18:09
Vandaag heb ik de Bluboo X9 besteld, na ook de Kingzone K2 en Bluboo Xtouch te hebben overwogen. Ben benieuwd, is m'n eerste Chinaphone. Zodra ik het toestel heb, zal ik m'n ervaringen delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 02-10 22:31
Ik heb deze besteld http://ulefone.com/products/betouch3/features.html bij http://www.everbuying.net/product1113628.html op 29 december en 7 januari ontvangen.

Werkt prima, 4g t-mobile, dual sim, sd-kaart, redelijke foto, filmen lijkt een stuk beter? mooi display en zeer weinig "rotzooi" apps erop voelt lekker "vlot" aan degelijk gemaakt en dun... ofwel dik tevreden voor deze prijs. :)

Maar.. :( ik wil mijn werk mail er ook op kunnen lezen en dit vereist encryptie en dat werkt niet, Android logo verschijnt en verder niets. Google zegt mij dat het voor Ulefone niet vreemd is alleen een oplossing kan ik niet vinden, iemand ervaring mee?

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat komt hier wel vaker langs bij dergelijke merken...
Halfbakken firmware met functies die totaal niet getest zijn en dus niet werken.

Zolang er geen andere rom is of een update die het oplost, waarvan het de vraag is of een van beiden er ooit komt, kun je dan ook niets anders doen dan daarop hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar verluidt gaat de RedMi 3 met Snapdragon op 12 januari uitkomen. Ik ben benieuwd :)

Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
dutchgio schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:02:
Halfbakken firmware met functies die totaal niet getest zijn en dus niet werken.

Zolang er geen andere rom is of een update die het oplost, waarvan het de vraag is of een van beiden er ooit komt, kun je dan ook niets anders doen dan daarop hopen.
Ik ben bang dat je helemaal gelijk hebt, nog even wat gezocht.. jammer toestel is echt naar mijn zin alleen zonder encryptie kan ik er weinig mee.

Daar hebben we gewoon V&A voor, niet in een topic.

Weer op zoek naar wat anders.. volgende keer meer geluk hoop ik.

[ Voor 16% gewijzigd door janvanduschoten op 11-01-2016 09:39 ]

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-01-2022
dutchgio schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 22:02:

Net wat je wil. Prima telefoon hoor, alleen inderdaad hier en daar wat minder dan een telefoon van 600 euro.
Geluid en wifi zijn wat minder dan mn vorige samsung. Daarentegen nog geen enkele vastloper gehad, terwijl mijn Samsung vanaf dag 1 meerdere keren pweerk vastliep.
Super scherm, batterij meer dan genoeg bij normaal gebruik, altijd tussen 40 en 70 % over savonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ik zeg ook niet dat het helemaal niks is, maar bij zoiets kom je wel gauw tegen dat iets niet werkt en een oplossing op een ander toestel kopen na, is er eigenlijk niet door weinig tot geen support vanuit de fabrikant of community.

Dat encryptie lijkt wel vaker een issue bij chinaphones.
Ik zou dan eerder naar een wat bekender toestel kijken, bijvoorbeeld de Jiayu's of Xiaomi's waarvan er ook topics zijn en daar eerst navragen of iemand kan testen of de encryptie werkt. Dan voorkom je hetzelfde als nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die ulefone Power is ook een interessante optie! Hoe zijn de ervaringen in het algemeen met ulefone qua kwaliteit? ulefone Power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:47:
Die ulefone Power is ook een interessante optie! Hoe zijn de ervaringen in het algemeen met ulefone qua kwaliteit? ulefone Power
Ben erg tevreden over mn ulefone be touch 2. Alleen wifi ontvangst is iets minder. Grootste minpunt voor mij is het geluid. Dat vind ik gewoon slecht. Verder fantastische telefoon, nog nooit zo'n stabiele telefoon gehad, batterij lijkt steeds beter te worden, snel en prima camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 15:02
mcb1 schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 21:42:
Ik heb deze besteld http://ulefone.com/products/betouch3/features.html bij http://www.everbuying.net/product1113628.html op 29 december en 7 januari ontvangen.

Werkt prima, 4g t-mobile, dual sim, sd-kaart, redelijke foto, filmen lijkt een stuk beter? mooi display en zeer weinig "rotzooi" apps erop voelt lekker "vlot" aan degelijk gemaakt en dun... ofwel dik tevreden voor deze prijs. :)

Maar.. :( ik wil mijn werk mail er ook op kunnen lezen en dit vereist encryptie en dat werkt niet, Android logo verschijnt en verder niets. Google zegt mij dat het voor Ulefone niet vreemd is alleen een oplossing kan ik niet vinden, iemand ervaring mee?
Je kunt ook encryptie handmatig forceren via een cmd prompt door:
vdc cryptfs enablecrypto inplace yourpassword.
Werkt meestal goed ook op mijn thl w100. Wel root nodig... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09:25
Mocht ik hier goed zitten voor een Huaweii mobiel, dan heb ik 'n vraagje. Ik bezit een Huaweii P8 Lite, maar ik zou graag een andere theme willen. Die kun je natuurlijk via de telefoon instellen, maar ik zoek een theme die in de richting van een stock Android telefoon gaat. Iemand enig idee of er goede sites zijn voor deze themes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Geen ervaring met Huawei en themes, maar wellicht iets voor het P8 (lite) topic.

En snelle Google levert op dat je ook reguliere P8 thema's kunt installeren.

Geen idee welke EMUI versie je zit, maar zoiets zou dan moeten werken:
http://www.huaweithemes.c...-material-design.html?m=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
intraxi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 01:00:
[...]

Rooten bespreken is dacht ik niet toegestaan.. maar daar kom ik denk ik wel uit.
Ga dit nog eens proberen.. encrypten en daarna unrooten mogelijk dat je weet want dan ben ik eruit? Root mag namelijk ook niet voor de werk mail.

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Rooten is niks mis mee hoor, dat kun je hier gewoon bespreken.
Dat zou dan inderdaad moeten werken, kwestie van uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
dutchgio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 14:07:
Rooten is niks mis mee hoor, dat kun je hier gewoon bespreken.
Dat zou dan inderdaad moeten werken, kwestie van uitproberen.
Maak wel eerst een goeie backup (cwm) voor het geval de encryptie misloopt. Decrypten gaat niet in android, maar is wel weer een andere truc voor... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcb1
intraxi schreef op zondag 10 januari 2016 @ 01:00:
[...]

De root heb ik voor elkaar, moest wel even zoeken en dit is het enige wat ik kon vinden.

http://www.needrom.com/download/be-touch-3-twrp/#
wel even account aanmaken anders kan je niets downloaden.

su vdc cryptfs enablecrypto inplace yourpassword

"Cryptfs not found" .. zit er denk ik niet op?

mcb1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-09 21:31
Nieuws van het front van Jiayu, maar niet het allerbeste nieuws. Op de facebookpagina van Jiayu Duitsland is een melding gezet dat de S4 langer op zich gaat laten wachten, maar dat ze wel bezig zijn met enkele andere telefoons.

https://www.facebook.com/JiayuDE/posts/908188405969076

Het hele merk Jiayu begint steeds harder te wankelen als ik dit soort berichten lees...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:05:
Naar verluidt gaat de RedMi 3 met Snapdragon op 12 januari uitkomen. Ik ben benieuwd :)

Linkje.
Xiaomi heeft de RedMi 3 inmiddels gepresenteerd. De eerdere berichten lijken goeddeels te kloppen. Een fraaie telefoon, zo op het eerste oog. Zeker de keuze voor een Snapdragon en een enorme accu bevallen me. Het patroontje achterop hadden ze wat mij betreft achterwege kunnen laten en ook de resolutie had hoger gemogen, maar je kunt niet alles hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:07

RobertowNL

For your gear!

Kroesss schreef op maandag 11 januari 2016 @ 09:42:
Nieuws van het front van Jiayu, maar niet het allerbeste nieuws. Op de facebookpagina van Jiayu Duitsland is een melding gezet dat de S4 langer op zich gaat laten wachten, maar dat ze wel bezig zijn met enkele andere telefoons.

https://www.facebook.com/JiayuDE/posts/908188405969076

Het hele merk Jiayu begint steeds harder te wankelen als ik dit soort berichten lees...
Het duurt altijd lang voordat Jiayu met een nieuw toestel komt, dat is als sinds de G2 zo ;).

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Verwijderd schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:16:
[...]

Xiaomi heeft de RedMi 3 inmiddels gepresenteerd. De eerdere berichten lijken goeddeels te kloppen. Een fraaie telefoon, zo op het eerste oog. Zeker de keuze voor een Snapdragon en een enorme accu bevallen me. Het patroontje achterop hadden ze wat mij betreft achterwege kunnen laten en ook de resolutie had hoger gemogen, maar je kunt niet alles hebben.
Op 5 inch is 720p nog wel te doen. En de GPU van de Snapdragon zou niet heel geweldig zijn dus zou 1080p naast de batterijduur, waar ze nu heel erg op inzetten, ook de prestaties niet ten goede komen.
De keus voor een Snapdragon is om m ook in India uit te kunnen brengen vermoed ik.
Prima telefoon inderdaad, potentiële budgettopper.
Dat patroontje had van mij ook niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:57:
Op 5 inch is 720p nog wel te doen.
Het is niet verschrikkelijk, maar inmiddels zijn we toch alweer wat jaren verder en een stapje omhoog had wat mij betreft het verschil tussen net acceptabel en helemaal in orde gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Moet zeggen dat ik het zelf nog nooit gezien heb, maar voor een dergelijk budget toestel is het wel een minpunt, maar dat weegt niet op tegen de andere pluspunten.
Ze hebben toch ergens een consessie op moeten doen en dat is de schermresolutie geworden.
Qua batterij zit je perfect en ook de camera lijkt meer dan voldoende al moet dat nog wel blijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Mijn probleem met 720p op 5" is alleen dat ik FHD gewend ben geraakt en het verschil ben gaan zien. Anders zou ik er waarschijnlijk geen issue mee hebben; het is niet echt pixels tellen en als het scherm verder (contrast, kleur, helderheid, kijkhoek) goed is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op zondag 10 januari 2016 @ 12:00:
Geen ervaring met Huawei en themes, maar wellicht iets voor het P8 (lite) topic.

En snelle Google levert op dat je ook reguliere P8 thema's kunt installeren.

Geen idee welke EMUI versie je zit, maar zoiets zou dan moeten werken:
http://www.huaweithemes.c...-material-design.html?m=1
Kijk eens aan! Bedankt :)
Had ook al eventjes op Google gekeken, maar heb zelf geen ervaring met zulke sites. Ik heb geen behoefte om rotzooi te downloaden, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Mosin schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:35:
[...]

Kijk eens aan! Bedankt :)
Had ook al eventjes op Google gekeken, maar heb zelf geen ervaring met zulke sites. Ik heb geen behoefte om rotzooi te downloaden, haha.
Die site lijkt opsich wel prima. ;)
Je kunt ook Nova launcher downloaden als alternatief, die is sowieso wel te vertrouwen. :+
Daar vervang je dan alleen de launcher mee zodat die lijkt als stock Android en niet alles zoals het thema.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
RobertowNL schreef op maandag 11 januari 2016 @ 10:30:Het duurt altijd lang voordat Jiayu met een nieuw toestel komt, dat is als sinds de G2 zo ;).
Klopt, maar dit is volgens mij wel een toppunt, plus dat in december nog werd aangegeven dat hij toch echt nog in december zou uitkomen. Dan zit je dus zo kort op de verschijningsdatum dat ik deze mate van uitstel toch niet meer had verwacht...

Nu maar even afwachten welke 4g-banden door die nieuwe redmi 3 ondersteund worden. Alle specs die vandaag bekend zijn geworden zijn voor mij namelijk top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De reguliere beperkte 4g ondersteuning met alleen band 1,3,7, dus wel 1800 maar geen 800/900 ondersteuning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:40:
[...]

Je kunt ook Nova launcher downloaden als alternatief, die is sowieso wel te vertrouwen. :+
Daar vervang je dan alleen de launcher mee zodat die lijkt als stock Android en niet alles zoals het thema.
Die heb ik inderdaad al eens erop gehad. Het werkt erg fijn! Helaas wil ik om de 4 weken iets nieuws ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroesss
dutchgio schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:58:
De reguliere beperkte 4g ondersteuning met alleen band 1,3,7, dus wel 1800 maar geen 800/900 ondersteuning.
Ik vrees het ook, maar ik hoopte dat er misschien toch een positieve verassing in zou zitten.

Zonder de 800-band valt hij voor mij wel af. De zoektocht valt niet mee tegenwoordig. Ik vond bij deze vooral het formaat mooi. Die enorme telefoons hoef ik namelijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kelin
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-08 14:16
http://www.amazon.de/gp/a...d=0&seller=A1IIM2L65WQGFT

Iemand ervaring met deze reseller op amazon.de, U_group?

Prijzen zijn goed voor een Europees bedrijf (geen invoerrechten enz), of zie ik dat verkeerd? Ze leveren ook nog eens kosteloos in NL af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09 20:49

Alexo

groots met een zachte o

Kelin schreef op maandag 11 januari 2016 @ 15:32:
http://www.amazon.de/gp/a...d=0&seller=A1IIM2L65WQGFT

Iemand ervaring met deze reseller op amazon.de, U_group?

Prijzen zijn goed voor een Europees bedrijf (geen invoerrechten enz), of zie ik dat verkeerd? Ze leveren ook nog eens kosteloos in NL af.
0 reviews, adres:
1122-C19 11th Floor Jia Xi Ye Square Minzhi Street
Longhua New District
Shenzhen
Guangdong
518000
CN

;)

🖥️ i5 3550/GTX960/16GB 📱Xiaomi Mi Mix 2S 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
mcb1 schreef op zondag 10 januari 2016 @ 23:21:
[...]

De root heb ik voor elkaar, moest wel even zoeken en dit is het enige wat ik kon vinden.

http://www.needrom.com/download/be-touch-3-twrp/#
wel even account aanmaken anders kan je niets downloaden.

su vdc cryptfs enablecrypto inplace yourpassword

"Cryptfs not found" .. zit er denk ik niet op?
Het ziet ernaar uit, dat dit voor android 5.0 is veranderd...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jarune
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 21:42
Vandaag de Letv S1 X500 binnen als opvolger van de iets wat mislukte Mlais M7.

Er is genoeg te vinden over dit toestel dus zal geen review doen. Wel wat impressies :

-Design en build is top, 1 graad onder een iPhone Plus/Galaxy S6 build.
-Chinese apps zijn vrij aanwezig i.v.m. LeTV en het verkopen van content abo's in China.
-Andere launcher erop gezet en geen last meer van, alleen de settings blijven EUI welke redelijk goed vertaald (alleen Engels) is maar dus geen stock Android.
-Kreeg uit de box 007s ROM versie en 1GB update naar 009s en een aantal apps waren al naar engels vertaald.
-Gapps waren geen enkel probleem.
-Fingerprint werkt perfect, minstens zo goed als iPhone of Galaxy.
-Nog geen apps die problemen opleveren (ABN, NU, 9292, Gmail, Whatsapp, Connexxion, Sonos, Maps etc..)
-Genoeg ROMS (AOSP, CM12, ) te vinden maar ik wacht wel even tot er een ROM is welke echt tried and tested is. Development in de community lijkt op stoom te komen.
-EUI heeft best wat potentie, het is een mix van iOS en Android settings en heeft best wat slimme dingen.

Als er tips van andere gebruikers zijn of mensen die twijfelen of een app getest wil hebben, laat het weten.
Ik heb getwijfeld tussen de Redmi Note 3 en de LeTV S1 X500 maar toch gekozen voor de LeTV vanwege design en het momentum dat LeTv momenteel heeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01:07
Mijn review van de Homtom HT6 met 6.250mAh accu is eindelijk af.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Wzu1T2BX6I5cgG9DKjChmd3Y/medium.jpg

Wel een voordelig toestel met een grote accu en lange stand-by maar hij is nogal zwaar in gewicht en bij intensief gebruik (films, 3D games) gaat hij niet zoveel langer mee dan andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09:53
OPPO R7

De telefoon is nu 48 uur in de sale voor €249. De kortingscode: NEWYEARPACK2016 werkt nog steeds voor €50 korting. Volgens mij is het niet de bedoeling dat deze kortingscode nog werkt. De prijs wordt dan €199,- inclusief verzending. Verzending is vanuit Europa.

Als extra's krijg je nog:

1x Selfie Stick
1x BlueEasy Cover
1x Screen Protector

Link: https://europe.oppostyle.com/r7-new-year-pack

Review:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:13
Ik ga even deze maand rustig afwachten en wordt nu zoveel announced die voor mij intressant zijn:

Lenovo Lemon als tegenhanger Redmi3
Lenovo K4
Oppo F1

en zo zijn er nog een paar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Die K4 is toch al aangekondigd, alleen exclusief voor India?
Oppo is ook niet echt een zekerheidje, niet echt aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Hm, dat is dus de K5 geworden;
http://www.gizchina.com/2...e-vs-xiaomi-redmi-note-3/

Je kunt nu dus ook kiezen voor een versie van de Xiaomi Redmi Note 3 met een logo van Lenovo, kleinere batterij, iets mindere SoC maar wel uitbreidbare opslag. :+

Een optie voor de Redmi 3 is ook beschikbaar, nu mét Full-HD resolutie maar wel weer een kleinere batterij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
Harribo schreef op maandag 21 december 2015 @ 22:00:
Ik ben nu bezig om mijn Ecoo e04 zo in te stellen dat de batterij langer mee gaat.
De tutorial staat hier http://forum.xda-develope...?p=61763922&postcount=850

Een paar dingen lukt me niet. Zo heb ik LSpeed gedownload, uitgepakt naar de systeem partitie en probeer ik via terminal emulator LS (in hoofdletters, is LSpeed) te draaien. Krijg ik een foutmelding tmp-mksh : LS : not found.
Maar als ik gewoon ls (linux commando, kleine letters) intyp , zie ik wel degelijk dat LS er staat.
Ik snap er helemaal geen hout van en zoek me suf op het internet om het op te lossen. Heb ook Busybox geinstalleerd.
In dezelfde directory staat ook fstrim. Als ik die aanroep, zie ik wel iets. Namelijk Busybox en fstrim.
Heb uiteraard root. Iemand een idee?

En Amplify moet ik ook nog installeren maar die vereist de installatie van XPosed Framework. Zag al een versie voor Android 5.x maar ik ben er huiverig mee.

Vind die Apex Launcher wel heel fijn :)
Hier werkt niks op mn Be Touch 2. Supersu niet, superuser niet, Busybox niet, Uni-init+v1.0.apk ook niet.
Dus laat maar, ik heb weinig zin om maar wat willekeurige rootapps te downloaden om te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-10 09:02

psyy138

blackbulls.nl

Volgens mij is ie vaker voorbij gekomen maar wat vinden jullie hier van? http://ulefone.com/power-presale.html

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

psyy138 schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 07:57:
Volgens mij is ie vaker voorbij gekomen maar wat vinden jullie hier van? http://ulefone.com/power-presale.html
Ulefone ;( pre-sales ;(

de enige reden dat dit soort bedrijven nog geld verdiend is aan mensen die bestellen voordat de echte reviews uit zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Kenzi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Ulefone ;( pre-sales ;(

de enige reden dat dit soort bedrijven nog geld verdiend is aan mensen die bestellen voordat de echte reviews uit zijn.
Ik wacht denk ik even een maandje voordat mijn OPO vervangen wordt.
al die ontwikkelen met de SD 820 zijn zeker interessant

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Ok. Dit is veelbelovend! Xiaomi redmi Note 3 pro.

http://m.gsmarena.com/xia...d_in_china-news-16060.php

http://www.gizchina.com/2...ote-3-pro-specifications/

[ Voor 27% gewijzigd door Shoarma1998 op 14-01-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja handig, ben net overstag geven en deze week de Mediatek versie besteld, die ook al is verzonden.
Had natuurlijk liever die versie gehad. Misschien later nog maar eens upgraden. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
dutchgio schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 14:17:
Ja handig, ben net overstag geven en deze week de Mediatek versie besteld, die ook al is verzonden.
Had natuurlijk liever die versie gehad. Misschien later nog maar eens upgraden. :+
Zozo van je geloof gevallen? ;)
Heb al tijden een mediatek soc... Niks mis mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
intraxi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:47:
[...]

Zozo van je geloof gevallen? ;)
Ja. :o
De MediaTek versie doet het vast ook prima, maar wel jammer dat er dan nu een Snapdragon versie komt die ik liever had gehad.

Mogelijk ook een hybrid-sim, dus kun je wel een SD kaart gebruiken wat met de MedisTek versie niet kan. maar dan weer geen 2 simkaarten, net als de Redmi 3 dus.

[ Voor 19% gewijzigd door dutchgio op 14-01-2016 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
dutchgio schreef op maandag 11 januari 2016 @ 12:40:
[...]

Ik heb toch (alweer) gekozen voor de Nova Launcher. Het is de betaalde versie, omdat ik wel iets degelijks zocht en dat is het. Als ik hem via zo'n APK download zit je toch weer met wat zaken en voor die paar euro is het zeker geen slechte oplossing :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intraxi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 15:47:
Behalve de ROM-support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 14:32
Als ik het goed begrijp ik Xiaomi van plan om het developers onmogelijk te maken om roms te ontwikkelen voor hun apparaten.
Mocht dat werkelijk gaan gebeuren dan is de lol er voor mij vanaf.
Was erg benieuwd naar de Mi5 maar nu toch een stuk minder.....

Behalve de ROM-support :)
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ja zie dus dit:
http://xiaomi.eu/community/threads/6-1-14.29462/

Geen idee wat het precies inhoud, maar dat klinkt allesbehalve goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

Hier kan je de Redmi note 3 al halen, iemand ervaring met deze site?
Lijkt mij toch een interresante telefoon voor deze prijs ondanks the miui skin.
+ 24 maanden LOKALE garantie staat erbij.

http://www.valuebasket.nl...MiBuf7OqsoCFUeVGwodAFwFVQ

de reviews over valuebasket zijn niet al te goed; https://nl.trustpilot.com/review/valuebasket.com
EDIT; gaat dan wel over .com maar is volgens mij hetzelfde bedrijf

[ Voor 18% gewijzigd door psyy138 op 15-01-2016 10:38 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Drie maanden geleden mijn Doogee Valencia Pro 2 Y100 gekocht bij Gearbest.com

Sinds gisteren weigert hij op te starten, zelfs als ik er een andere batterij in stop (en opgeladen heb). Zelfs bij het opladen is ie "dood". Ik heb geen flauw idee wat er mee aan de hand is, en heb bij Gearbest.com geklaagd. Nog geen reactie gehad. Iemand dezelfde ervaring met dit toestel? Wat is een degelijke chinese 5 inch telefoon? Iemand een suggestie? Ik ben voorlopig weer even terug bij mijn oude Jiayu G2S in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is de 'oude' mediatek variant, die is al even beschikbaar, niet de nieuwe versie met Quallcomm.
Zou sowieso niet bestellen bij zo'n nederlandse website, dat is ook maar een tussenkanaal en alleen maar duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dutchgio schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 10:39:
Dat is de 'oude' mediatek variant, die is al even beschikbaar, niet de nieuwe versie met Quallcomm.
Zou sowieso niet bestellen bij zo'n nederlandse website, dat is ook maar een tussenkanaal en alleen maar duurder.
Was mij niet eens is opgevallen, thanks.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
De levering van de "nieuwe" 3 start ergens tussen 18 jan en 25 feb...

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raq
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 05-10 23:01

raq

Iemand de update voor de oukitel u10 al durfen toepassen?

De tijd leert of het tij keert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
Kenzi schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 08:47:
[...]

Ulefone ;( pre-sales ;(

..dit soort bedrijven... :? Je hebt helemaal door hoe men daar geld verdiend? :/
Een frontcameraatje die niet van Sony is, waar hebben we het over..
Fijn dat jij iig altijd de waarheid hebt gesproken O-) Toch nog iemand... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast123
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-04 20:27
Hallo,
Heeft iemand ervaring met de LENOVO K80M ?
Deze telefoon ziet er na mijn mening goed uit
5.5-inch 1920 x 1080p display, an Intel Moorefield Z3560 quad-core 1.8GHz processor, 4GB RAM, 64GB ROM
http://www.gizchina.com/2...s-cheapest-4gb-ram-phone/
http://www.geekbuying.com...G-LTE-Smartphone-4GB-RAM-

Is nu in de aanbieding voor €174.42 bij geekbuying.com en andere webshops
http://www.geekbuying.com...z-NFC---White-362428.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Ja prima telefoon qua specs, al is 4gb RAM wel overkill natuurlijk.

En een Intel soc en Android is toch een geval apart, dus dan krijg je hoogstwaarschijnlijk het probleem dat er apps zijn (geen idee welke) die niet compitabel zijn, die kun je dan ook niet buiten Google Play om installeren omdat de soc gewoon niet ondersteunt wordt, dus de app installeerd niet, crasht direct bij opstarten etc.

Mede daarom is ie ook goedkoop natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hyp Hyper
dutchgio schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:17:
En een Intel soc en Android is toch een geval apart, dus dan krijg je hoogstwaarschijnlijk het probleem dat er apps zijn (geen idee welke) die niet compitabel zijn, die kun je dan ook niet buiten Google Play om installeren omdat de soc gewoon niet ondersteunt wordt, dus de app installeerd niet, crasht direct bij opstarten etc.
Heb je voorbeelden van dergelijke apps? Wil ik wel eens testen op m'n intel-tablet. Heb er vooralsnog alles werkend op gekregen, dus ben benieuwd wat voor iets niet werkt. Games wellicht?

Mooi toestel idd. Vraag me wel af of er al Lollipop voor is, want zie op GB staan dat ie met Kitkat geleverd wordt.
Als ie 5" was geweest, had ik hem wel overwogen vanwege de nfc die ik nu niet heb.

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-01-2016 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Hyp Hyper schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:46:
[...]

Heb je voorbeelden van dergelijke apps? Wil ik wel eens testen op m'n intel-tablet. Heb er vooralsnog alles werkend op gekregen, dus ben benieuwd wat voor iets niet werkt. Games wellicht?

Mooi toestel idd. Vraag me wel af of er al Lollipop voor is, want zie op GB staan dat ie met Kitkat geleverd wordt.
Als ie 5" was geweest, had ik hem wel overwogen vanwege de nfc die ik nu niet heb.
Nee, geen ervaringen over kunnen vinden maar zover ik weet was dat altijd wel een issue. Misschien speelt dat nu niet meer.
Dus misschien was mijn conclusie wat voorbarig en valt dat mee.
Nu nog op KitKat is wel een nadeel, kan ook niks vinden over Lollipop dus een update zal er wel niet voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebeast123
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 11-04 20:27
Bedankt voor jullie informatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• f.v.b
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-10 07:48
dutchgio schreef op zaterdag 16 januari 2016 @ 13:58:
[...]

Nee, geen ervaringen over kunnen vinden maar zover ik weet was dat altijd wel een issue. Misschien speelt dat nu niet meer.
zijn.
Een paar jaar geleden waren er weinig apps uit de Play store voor Intel processoren.

Maar tegenwoordig kan ik op mijn Atom tablet alles installeren wat ik ook op mijn Nexus 5 heb draaien. Rooten was geen probleem en Xposed lukte ook nog met wat slimme trucs. YMMV want ik heb geen games draaien.

Don't erase all files?
       [Yes]   [No]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwoerdkop
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-12-2022
Kijk eens naar een Redmi Note 2 of een Meizu M2 Note.
Dus: kijk eens naar telefoons zonder 800 MHz LTE. Dat noem je een 'nuladvies', een advies met een 'easter egg' die je zelf mag vinden, bij voorkeur vóórdat je hem bestelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
zwoerdkop schreef op zondag 17 januari 2016 @ 08:40:
[...]

Dus: kijk eens naar telefoons zonder 800 MHz LTE. Dat noem je een 'nuladvies', een advies met een 'easter egg' die je zelf mag vinden, bij voorkeur vóórdat je hem bestelt.
Want die 800 band is voor iedereen noodzakelijk, of wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15
Momus schreef op zondag 17 januari 2016 @ 09:17:
[...]

Want die 800 band is voor iedereen noodzakelijk, of wat?
Mocht je bij een provider zitten met 4g op de 800 band (kpn, tele2), is dit zeker heel erg aan te bevelen! Waar ik in een gebouw geen bereik heb om te bellen, heb ik wel nog razendsnel internet, super fijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veldman2
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-10 18:44
[...]
Ik vind dat een prima advies. Ik heb op de meeste plaatsen prima 4G ontvangst (40...80 Mb/s). Daar waar ik geen 4G heb, haal ik meestal 5...20 Mb/s op 3G. En dat alles met een Xiaomi zonder 800 Mhz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 91% gewijzigd door RoD op 17-01-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
[...]

Dan wordt je meteen heel erg beperkt qua keuze, KPN heeft ook steeds meer 1800 masten dus ik zou die 800mhz misschien eerder even laten voor wat het is als je zonder een mooier en beter toestel kunt kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
maurits82 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 10:51:
[...]

Mocht je bij een provider zitten met 4g op de 800 band (kpn, tele2), is dit zeker heel erg aan te bevelen! Waar ik in een gebouw geen bereik heb om te bellen, heb ik wel nog razendsnel internet, super fijn!
Ik vind 4G überhaupt overbodig en ik gok zo dat ik niet de enige ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:15
Momus schreef op zondag 17 januari 2016 @ 12:00:
[...]

Ik vind 4G überhaupt overbodig en ik gok zo dat ik niet de enige ben...
Moet zeggen dat ik er ook weinig van merk, behalve op m'n werk in de betonnen bunker.
Werk je niet in een bunker, heb je het niet nodig idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Gerard4 schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 19:18:
[...]

..dit soort bedrijven... :? Je hebt helemaal door hoe men daar geld verdiend? :/
Een frontcameraatje die niet van Sony is, waar hebben we het over..
Fijn dat jij iig altijd de waarheid hebt gesproken O-) Toch nog iemand... 8)7
Als jij reclame maakt met een camera van Sony en er vervolgens geen Sony camera instopt, dat vind jij wel ok? 8)7 8)7 Dat heet gewoon bedrog in het Nederlands.

En ja, ik weet hoe men daar geld verdient aangezien dat mijn business is.

Ontopic, vrijdag bij de press event van Elephone de P9000 mogen proberen. En tegen de verwachting in is het best een goed toestel. Rap, licht, leuke features zoals die sidebutton en snelle fingerprint sensor. Erg kleine bezel eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
Kenzi schreef op zondag 17 januari 2016 @ 14:59:
[...]

Als jij reclame maakt met een camera van Sony en er vervolgens geen Sony camera instopt, dat vind jij wel ok? 8)7 8)7 Dat heet gewoon bedrog in het Nederlands.

En ja, ik weet hoe men daar geld verdient aangezien dat mijn business is.
Men heeft direct toegegeven, excuus gemaakt en gewijzigd.
Ik geloof dat het een fout was, jij ziet er bedrog in.
Mi geen reden om een merk op zo'n manier weg te zetten. Als je je een beetje in het bedrijf verdiept, en hoe ze zich presenteren, kunnen heel wat andere merken daar nog wat van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Ach dat is niet de eerste keer dat ze zoiets overkomt natuurlijk, werkt die marketing machine wel heel goed als ze er zo makkelijk weer mee weg komen.

Gevalletje kies maar wat het is nu weer is: batterij, androidversie, camera, bezelless design, levering etc. Wat vooraf heel goed blijkt maar achteraf niet klopt of mee gesjoemeld is, dst met die camera was echt geen eenmalig incident.

[ Voor 44% gewijzigd door dutchgio op 17-01-2016 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Gerard4 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 17:06:
[...]

Men heeft direct toegegeven, excuus gemaakt en gewijzigd.
Ik geloof dat het een fout was, jij ziet er bedrog in.
Mi geen reden om een merk op zo'n manier weg te zetten. Als je je een beetje in het bedrijf verdiept, en hoe ze zich presenteren, kunnen heel wat andere merken daar nog wat van leren.
Het is niet de eerste keer dat ze niet de juiste specs hebben vermeld. En zal ook niet de laatste keer zijn.
Dat krijg je als je je fabricage en marketing laat uitbesteden.

Heb je ooit wel eens de ulefone facebook bekeken en gezien hoeveel klachten er zijn over de be touch 2 bijv?
had jij zelf ook niet problemen dat het laden zo langzaam ging?

en presentatie? die persoon die vandaag de marketing doet voor ulefone werkt morgen voor bluboo, en de week er na voor doogee. die wisselen zo vaak van baan dat het voor mij niet meer bij te houden is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard4
Wanneer zijn dan nog meer niet de juiste specs vermeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gerard4 schreef op zondag 17 januari 2016 @ 19:43:
Wanneer zijn dan nog meer niet de juiste specs vermeld?
Ik zou de batterij eens nameten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
Ik ben wel zeer benieuwd naar de eerste revieuws van de Redmi 3, denk dat ik, samen met vele anderen, deze niet kunnen laten liggen voor de prijs van rond de 120-140 euro die eerder genoemd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 26-08 16:20
Komende tijd wil ik toch wel eens mijn OPO vervangen denk ik. Geil altijd wel op de beste specs. Ben ook wel bereid er wat voor uit te geven. Specifiek niet echt bepaalde wensen. Wat raden jullie aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vin87
  • Laatst online: 01-10 11:19
Ik ben van een OPO overgestapt op een Xiaomi Red Note 3 en echt heel tevreden. Al vind ik de nieuwe Elephone p9000 erg interessant, hele dunne bezels en 800mhz 4G!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Loekkiee schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:48:
Komende tijd wil ik toch wel eens mijn OPO vervangen denk ik. Geil altijd wel op de beste specs. Ben ook wel bereid er wat voor uit te geven. Specifiek niet echt bepaalde wensen. Wat raden jullie aan?
Mobile Aankoopadviesforum

Ontopic, die p9000 heeft nog steeds wel bezels, maar stuk dunner dan voorheen.
Van de p9000 edge hadden ze nog geen prototype op de press event.

de elephone s3 was ook wel leuk met die fingerprint sensor aan de zijkant ipv achterop of voorop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-09 18:59
Loekkiee schreef op maandag 18 januari 2016 @ 08:48:
Afbeeldingslocatie: http://www.jasarat.org/wp-content/uploads/2015/11/Z11.jpg
ZTE Nubia Z11 ziet er wel aardig uit...

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Pff die is wel erg mooi! En wordt dus ook nog vandaag gepresenteerd :) Ben benieuwd! Al iets bekend van hoelaat ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kom de Ulefone Power tegen en lijkt me een goede vervanger voor de Mlais note 3 die ik nu heb ?

Ga ik hiermee vooruit of juist achteruit ?
En is er al een protector bij want mijn mlais is gebroken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hopiconjo
Vond deze in eerste instantie ook wat maar 380$ beetje ver buiten budget.

http://www.gizchina.com/2...splay-and-snapdragon-615/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Wauw dat vind ik wil een erg hoge prijs zeg.. Had ik niet verwacht. Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-09 09:24
`ja en dan ook nog die 2200 mah batterij, jammer dat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ASW1
Die naam ook weer. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekkiee
Zie je het al voor je?

"Wauw coole telefoon! Welke is het?"
- "Ja het is een My Prague S..."

;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Een 615 ooknog eens, als de 810 dat niet is, de slechtste soc van vorig jaar.
Dit lag nog ergens oid, niet echt een bijzonder goed toestel. Bijzonder duur zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sawtomyer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 06-10 23:24
Lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 89% gewijzigd door RoD op 19-01-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door RoD op 19-01-2016 11:03 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Pagina: 1 ... 34 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html