Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Mees789 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 18:41:
Heb vandaag een Xiaomi Redmi Note 2 besteld bij GeekBuying. Hoop dat dit een goede aankoop is.
Heb als verzendoptie TNT Post geselecteerd, het kostte maar 0.92 cent extra... Moet ik onverwachtse extra kosten verwachten?
Ja. Express zending wordt een waarde van boven de 22 euro opgegeven door Geekbuying.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Momus schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:15:
[...]

Ja. Express zending wordt een waarde van boven de 22 euro opgegeven door Geekbuying.
Chocoball schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 19:13:
[...]

Dat ligt er aan welk artikel en welke waarde op het douanedocument worden opgegeven. Alles boven een waarde van 22 Euro is mogelijk onderhevig aan importheffingen en BTW.
Dankuwel beide!
Dat wordt 30 euro dokken denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straydog_50
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02 18:19
djcasl schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 17:33:
[...]

Dank voor de waarschuwing en de batterijtest. Die ziet er goed uit, maar dan bestel ik hem wel elders. Wacht nog even de officiele reviews af van de leagoo elite 5, dat blijft ook nog een goede kandidaat voor mijn volgende chinaphone.
heb je ook eens gekeken naar de Leagoo Elite 6 ? Die komt ook binnen kort uit. Ik ken het merk niet zo, maar de specs zien er wel goed uit. en ondersteuning op alle banden _/-\o_ . Heeft iemand anders dit merk ?. is het wat ? of is het weer een OEM fabrikant met een 1000 uit 1 telefoon ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 05-09 09:38
ASW1 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:24:
Vodafone en KPN gebruiken (voor 4G) 800mhz, T-mobile gebruikt in plaats daarvan 900 mhz.
Daarnaast worden er nog andere frequenties gebruikt.
T mobile gebruikt de 1800 mhz band en is bezig met de uitrol van een 2de 4g band om het bereik binnen gebouwen te verbeteren. Dat is de 900 mhz band, die je dus niet echt nodig hebt maar een iets verbeterde 4g ervaring geeft.

Mijn telefoon heeft alleen de 1800mhz band en heeft in de randstad bijna altijd 4g

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
straydog_50 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:24:
[...]

heb je ook eens gekeken naar de Leagoo Elite 6 ? Die komt ook binnen kort uit. Ik ken het merk niet zo, maar de specs zien er wel goed uit. en ondersteuning op alle banden _/-\o_ . Heeft iemand anders dit merk ?. is het wat ? of is het weer een OEM fabrikant met een 1000 uit 1 telefoon ?
Gebruik de zoekfunctie op dit merk eens in dit topic, zou ik zeggen.
Dan zie je dat het een aardig merk is. (Krissie is expert)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:05
Flaat schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:58:
[...]

T mobile gebruikt de 1800 mhz band en is bezig met de uitrol van een 2de 4g band om het bereik binnen gebouwen te verbeteren. Dat is de 900 mhz band, die je dus niet echt nodig hebt maar een iets verbeterde 4g ervaring geeft.

Mijn telefoon heeft alleen de 1800mhz band en heeft in de randstad bijna altijd 4g
Correct me if I'm wrong, maar als ik het goed heb gaat T-mobile op termijn steeds meer 900 uitrollen waarbij ook bestaande 1800 apparatuur omgeschakeld gaat worden naar 900. Of je dekking met 1800 over 1of 2 jaar nog zo geweldig is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:08
Hyp Hyper schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 12:05:
[...]

Gebruik de zoekfunctie op dit merk eens in dit topic, zou ik zeggen.
Dan zie je dat het een aardig merk is. (Krissie is expert)
;)
Ik ben zelf inmiddels ook weer aan het kijken naar een opvolger voor mijn Mlais M52. En ik neig idd nu weer naar een Leagoo door de goede ervaringen. Elephone begin ik niet meer aan en nu Leagoo wat mooie modellen aan het presenteren is ben ik erg geneigd naar de Elite 1. Ik denk dat dag hem wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
krissie100 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:47:
[...]

;)
Ik ben zelf inmiddels ook weer aan het kijken naar een opvolger voor mijn Mlais M52. En ik neig idd nu weer naar een Leagoo door de goede ervaringen. Elephone begin ik niet meer aan en nu Leagoo wat mooie modellen aan het presenteren is ben ik erg geneigd naar de Elite 1. Ik denk dat dag hem wordt.
Dit kan ik enkel mee ondersteunen, enkele vrienden die zo'n el cheapo getest hebben van Leagoo, 1gb ram modelletje met de oudere mtk socket, maar niks problemen mee tot hiertoe (is geen snel beestje maar doet het basiswerk)
Ook geen last van rommel gps enzo, dus bouwkwaliteit zit redelijk goed ineen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
ASW1 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:32:
[...]

Correct me if I'm wrong, maar als ik het goed heb gaat T-mobile op termijn steeds meer 900 uitrollen waarbij ook bestaande 1800 apparatuur omgeschakeld gaat worden naar 900. Of je dekking met 1800 over 1of 2 jaar nog zo geweldig is weet ik niet.
Nee ze halen de 2g 900mhz band ervoor weg zover ik weet, zou ook raar zijn om de 1800 band weg te halen die ze net hebben aangelegd en omdat er nog telefoons verkocht worden die niet de 900 band ondersteunen.

Weet het verder noet zeker maar zo had ik het gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Klopt wel, maar dat wordt langzaam aan uitgerold per mast.
Eerst 1800Mhz 4G erbij.
Daarna 900Mhz 3G erbij
Dan 900Mhz 4G erbij en 900Mhz 2G uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus klopt het niet. De 1800 band gaat echt niet weg, te belangrijk voor 4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-10 17:26
straydog_50 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 11:24:
[...]

6 inch en dan nog 1280-720 res hmmm verder inderdaad wel mooi ding. Elite 1 ziet er ook goed uit, FHD op 5 inch met alles erop en eran. Mist alleen wel 900 band, maar voor de rest...

There is no knowledge, that is not Power!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robinator
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-05 16:00
djcasl schreef op zondag 06 september 2015 @ 08:01:
[...]

6 inch en dan nog 1280-720 res hmmm verder inderdaad wel mooi ding. Elite 1 ziet er ook goed uit, FHD op 5 inch met alles erop en eran. Mist alleen wel 900 band, maar voor de rest...
hier in belgie merk je dit bijna niet, heb een phone met wel 900mhz band, en enige verschil is dat bij de phone met 900mhz band af en toe de 4G juist doorkomt als je binnen in een gebouw bent, de phone zonder heeft daar een stabiele H+ verbinding.

Dus je hebt meestal minder dekking binnen in gebouwen, aan u de keuze hoe belangrijk je dit vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
  • Laatst online: 22:25
Geen idee of dit het juiste topic is, maar ik vroeg me af of de volgende drivers/tools die ik nu gebruik voor het backuppen en flashen van MT65xx devices ook werken bij MT67xx devices (welke ik binnenkort zal ontvangen). En zo nee wat de alternatieven zijn.

Drivers
- MT65xx (MediaTek) USB VCOM drivers

Backup tool
- MTKDroidTools 2.5.3

Flash tools
- SP_Flash_Tool_v5.x

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 11:57
Die Apps permision kun je toch gewoon uitvinken? Da's niet zo ingewikkeld :) Hier was ie gelijk weg.
Beeldscherm met vertikale balken lijkt me niet best, klinkt als een hardware probleem.
Toevallig heb ik met mijn MXbase ook dat Whatsapp berichten soms wat later aankomen, beetje vreemd. Zie niks dat verbindingen wegvallen, Wifi op 2,4 en 5 GHz. werkt erg stabiel. 4G gaat ook prima, net terug uit Italy, daar een italiaans simmetje (Wind 3GB voor 10,-) in slot 2 gezet en lekker 4G daar overal.
Enige minpunt vind ik de camera, die is met genoeg licht nog net te doen, maar niet meer dan dat. Volgens de gegevens op de website een Sony219, maar als je de hardware gegevens opvraagt is ie van Alps.
Scherm en accu is wel een enorm pluspunt, 2 dagen haal ik makkelijk met redelijk gebruik.
80% accu 'sochtends bij vertrek uit Venetie, de hele vlucht scherm aan gehad met Igo Primo om via GPS te kijken waar we 'uithingen', na thuiskomst nog 65% over.
antimos schreef op donderdag 03 september 2015 @ 14:11:
[...]

Betreffende de Mlais phone, kom nog wel wat vreemde dingen tegen, af en toe begint het beeldscherm zomaar uit het niets te trillen, of erger, veranderd het beeld in een plaatje met allemaal verticale balken, is me een keer gebeurd tijdens navigeren.

Berichten (WhatsApp e.d.) worden niet altijd direct verstuurd, lijkt alsof de verbinding dan wegvalt en die irritante Apps permission management melding krijg ik niet weg. :(
Er zijn natuurlijk ook wel positieve dingen te melden, zoals het beeldscherm en de batterij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36
krissie100 schreef op zaterdag 05 september 2015 @ 13:47:
[...]

;)
Die Elite 1 net eens bekeken en die heeft idd alles wat ik zoek in een phone. Even wat reviews opzoeken/afwachten want specs zijn niet alles. Hoe zit het met de software bij Leagoo? Is die wat clean of zit er veel bloatware bij en wijkt ie veel af van stock Android?

Edit: Hmm net het eerste filmpje op Youtube gecheckt en wat een lelijke bezels heeft dat ding zeg, zeker met die dikke zwarte rand rondom het scherm die je pas ziet wanneer je hem aanzet. Op hun website staan weer lekker liegende plaatjes, zoals bij de meeste fabrikanten uit China. Weer zo'n bedrijf dat niet te vertrouwen is dus.

[ Voor 24% gewijzigd door Largamelion op 06-09-2015 13:15 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaati
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-07 23:19
http://www.banggood.com/U...-Smartphone-p-989972.html

De UMI Hammer S. Gezien de specs in de link ziet het eruit als een leuke telefoon voor de prijs. Heeft iemand ervaring met het merk UMI? Zit te twijfelen of ik er 1 zal aanschaffen, maar heb geen idee wat de algemene kwaliteit van UMI is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:24
Mijn Review van een paar dagen geleden ;)

Ben er tevreden mee :)

Vaati schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:07:

De UMI Hammer S. Gezien de specs in de link ziet het eruit als een leuke telefoon voor de prijs. Heeft iemand ervaring met het merk UMI? Zit te twijfelen of ik er 1 zal aanschaffen, maar heb geen idee wat de algemene kwaliteit van UMI is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
Largamelion schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:01:
[...]
Die Elite 1 net eens bekeken en die heeft idd alles wat ik zoek in een phone. Even wat reviews opzoeken/afwachten want specs zijn niet alles. Hoe zit het met de software bij Leagoo? Is die wat clean of zit er veel bloatware bij en wijkt ie veel af van stock Android?

Edit: Hmm net het eerste filmpje op Youtube gecheckt en wat een lelijke bezels heeft dat ding zeg, zeker met die dikke zwarte rand rondom het scherm die je pas ziet wanneer je hem aanzet. Op hun website staan weer lekker liegende plaatjes, zoals bij de meeste fabrikanten uit China. Weer zo'n bedrijf dat niet te vertrouwen is dus.
Idd, dat filmpje van die Fransman laat grote lelijke bezels zien + er lijkt al een witte vlek in het scherm te zitten.
Software van Leagoo is niet echt bloatware free. Maar zo te zien zit er in leagoo os 1.1 minder software dan dat ze hadden. Software zit wel goed bij Leagoo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitTiv
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:29
Vaati schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:07:

Alleen geen notificatie led..das jammer. Wel een dikke batterij, 3200 mAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:49
ff een vraagje

mijn moeder heeft momenteel een:

- Doogee Ibiza F2:
http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-doogee-ibiza-f2

en deze week of volgende week komt er een
- Lenovo S60 binnen.

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-lenovo-s60

Vinden jullie de lenovo wel upgrade waardig?
Ze zit er alleen maar mee te whatsappen en foto's filmpjes maken.
De doogee is volgens mij een 8mp camera naar 13mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raoulteeuwen
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-10 16:19
Nee, dat doen we dus niet

[ Voor 93% gewijzigd door PaT op 08-09-2015 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Dat is de Z9 Max, die is overal wel voor een deegelijke prijs te krijgen.

Het gaat om dé Nubia Z9, het high-end model van 500+ euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
Lenovo S60 is een prima telefoontje, erg licht, zit goed degelijk in elkaar.
Accu gaat vrij lang mee, camera is niet slecht. Erg mooi scherm.
Let erop dat de goedkopere S60-W die je waarschijnlijk krijgt niet de LTE 800MHz. band heeft, alleen de S60-A heeft dat er (hardwarematig) in. De 1800MHz zit er wel in, hier in het durp werkt ie prima met 4G.
Aggressor schreef op zondag 06 september 2015 @ 15:21:
ff een vraagje

en deze week of volgende week komt er een
- Lenovo S60 binnen.

http://www.kimovil.com/en/where-to-buy-lenovo-s60

Vinden jullie de lenovo wel upgrade waardig?
Ze zit er alleen maar mee te whatsappen en foto's filmpjes maken.
De doogee is volgens mij een 8mp camera naar 13mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
3meter schreef op zondag 06 september 2015 @ 16:54:
Lenovo S60 is een prima telefoontje, erg licht, zit goed degelijk in elkaar.
Accu gaat vrij lang mee, camera is niet slecht. Erg mooi scherm.
Let erop dat de goedkopere S60-W die je waarschijnlijk krijgt niet de LTE 800MHz. band heeft, alleen de S60-A heeft dat er (hardwarematig) in. De 1800MHz zit er wel in, hier in het durp werkt ie prima met 4G.

[...]
Hallo bedankt voor je uitleg.
Deze heeft zowel de 800 als 1800 band. (Net gekeken)
90 euro.. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
Ja, op de website van de verkoper staat keurig 4G: FDD-LTE:800/1800/2100/2600MHz
maar ik heb in China geen A-versie gezien, voor 90,- krijg je de chinese versie, en die mist LTE B7-800 and B20-2600. Tenminste, zo was dat met die van mij het geval, hier gekocht:
http://www.aliexpress.com...ml?orderId=68124551973819
Lees op het Lenovo forum dat een hoop mensen hetzelfde probleem hebben.
Als je bij T-Mobile zit maakt het niet uit.
Aggressor schreef op zondag 06 september 2015 @ 17:24:
[...]

Hallo bedankt voor je uitleg.
Deze heeft zowel de 800 als 1800 band. (Net gekeken)
90 euro.. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Het was met een flash sale.
Normale prijs was 130/140.

Ik wacht het af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:07
3meter schreef op zondag 06 september 2015 @ 12:46:
Die Apps permision kun je toch gewoon uitvinken? Da's niet zo ingewikkeld :) Hier was ie gelijk weg.
Beeldscherm met vertikale balken lijkt me niet best, klinkt als een hardware probleem.

[...]
Klopt, je kunt hem uitzetten maar dan krijgen de Apps permissie zonder je toestemming.
Ik wil gewoon dat slotje en die melding zodra je het scherm naar beneden veegt niet zien maar wel de apps toestemming of geen toestemming kunnen geven als ze daarom vragen.
Moet toch niet zo moeilijk zijn om die instelling in de settings te zetten zonder dat je het icoontje en melding continue blijft zien :-(

Vertikale balken heb ik in het forum op XDA ook een melding over gelezen, hoop dat het een softwarematig probleem is...

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pseudoc
  • Laatst online: 25-09 05:03
Review van de m2 mini in Duits. http://www.chinamobiles.o...-flyme-android-5-1.46406/
Weet niet hoe betrouwbaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Pseudoc op 06-09-2015 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siem123
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:47
Heeft iemand ervaring met de Lenovo A3600?

Het is een ouder model, dat weet ik, maar ben nu in China en wil graag een goedkope kleine telefoon kopen.

Weet iemand of er playstore op zit en/of er op te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Goede review. Alles wat ik belangrijk vind in een review wordt besproken. Heb zelf de Jiayu S3. Onlangs de Meizu m2 Note besteld voor mijn moeder. Denk dat ik zelf voor deze meizu m2 mini ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

vingibson schreef op maandag 07 september 2015 @ 10:41:
[...]

Goede review. Alles wat ik belangrijk vind in een review wordt besproken. Heb zelf de Jiayu S3. Onlangs de Meizu m2 Note besteld voor mijn moeder. Denk dat ik zelf voor deze meizu m2 mini ga!
wat doet jouw moeder met al die toestellen? Mlais MX Base, Kingzone N5, nu de Meizu m2 Note. :o :o

Ben wel benieuwd naar de m2 mini, nog ff wachten op echte reviews nu.
siem123 schreef op maandag 07 september 2015 @ 03:26:
Heeft iemand ervaring met de Lenovo A3600?

Het is een ouder model, dat weet ik, maar ben nu in China en wil graag een goedkope kleine telefoon kopen.

Weet iemand of er playstore op zit en/of er op te krijgen is?
Playstore zit er niet op, kan je er wel op krijgen. Let wel op dat er verschillende modellen zijn. (Chinese netwerken).

[ Voor 3% gewijzigd door Kenzi op 07-09-2015 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay99
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 04-10 08:53
Dennis
Kijk / vraag het even in het ulefone be touch 2 deel forum..

[Ulefone Be Touch 2] Ervaringen en Discussie

Misschien dat in het xda forum mensen daar ervaring mee hebben.

Ik waag mij nog niet aan encryptie. Het is een keer misgegaan ooit. Toen moest ik de procedure ook onderbreken.

Op de batterij na een erg leuke phone!-)
Dekay99

[q2uote]Dennis schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:49:
Iemand die de Ulefone Be Touch Pro 2 heeft en problemen met het encrypten van z'n device? Wat ik ook doe, hij wil mijn geheugen maar niet encrypten. De langste tijd die ik gewacht heb is 4 uur, maar daarna heb ik de batterij eruit en weer erin gedaan. Het hielp niet.

Voor mij is het essentieel dat ik mijn device kan encrypten, dus hoop dat iemand nog kan helpen :).
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Oke, heb de knoop doorgehakt en neem de Ulefone Be Touch 2. Wat is een goede shop om te bestellen? Ik keek bij coolicool en zag shipping insurance wat 19$ kosten alleen mijn vraag is wat voegt dit toe?

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pukson schreef op maandag 07 september 2015 @ 18:08:
Oke, heb de knoop doorgehakt en neem de Ulefone Be Touch 2. Wat is een goede shop om te bestellen? Ik keek bij coolicool en zag shipping insurance wat 19$ kosten alleen mijn vraag is wat voegt dit toe?
Daar krijg je spijt van...

}:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:16
Van de ulefone? Of import insurance? Graag onderbouw het dan.

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Pukson schreef op maandag 07 september 2015 @ 19:34:
Van de ulefone? Of import insurance? Graag onderbouw het dan.
Van dat toestel. Ik lees op de FB site van Ulefone al een hoop klachten over witte vlekken in het scherm, over de batterij, over de fingerprintsensor, over de software. En dat zijn dan gebruikers die hem pas kort in gebruik hebben. De bouwkwaliteit van dergelijke toestellen zal ook op termijn tegen gaan vallen.
Meizu en Xiaomi zijn echt veel veiliger keuzes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Kenzi schreef op maandag 07 september 2015 @ 11:09:
[...]

wat doet jouw moeder met al die toestellen? Mlais MX Base, Kingzone N5, nu de Meizu m2 Note. :o :o

Ben wel benieuwd naar de m2 mini, nog ff wachten op echte reviews nu.
Haha, I know, verwarrende berichtgeving! Oorspronkelijk kingzone besteld, die was niet leverbaar. Vervolgens mlais, ook niet leverbaar. Hele order geschrapt en nu wachten op de Meizu m2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
vingibson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 01:21:
[...]

Haha, I know, verwarrende berichtgeving! Oorspronkelijk kingzone besteld, die was niet leverbaar. Vervolgens mlais, ook niet leverbaar. Hele order geschrapt en nu wachten op de Meizu m2 :)
Haar Engels is goed genoeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

blik op de nieuwe ecoo e05
E05 MT6753 octa-core,3GB of RAM
5-inch 1080P display, fingerprint sensor
13MP rear camera, 5MP front camera

als de prijs beetje rond de $100 zit wel leuk toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
Momus schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 06:36:
[...]

Haar Engels is goed genoeg?
Haar Engels is goed genoeg. Maar ik begrijp je vraag niet helemaal? Vanwege de ontbrekende multilanguage ROMs? Volgens mij is dat geen probleem toch? De meeste apps passen zich aan aan je locatie en regio dacht ik. Dus dan is alleen Android zelf in het Engels (tenminste Chinees Engels). Dat moet wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 11:32
Stiekem toch een ik ook post, maar net gezwicht voor de Xiaomi Redmi Note 2 Prime. Dankzij een code (MFVJATAK) was ie bij Geekbuying 177 USD. Eigenlijk een impulsaankoop...

Heb nu een iOcean M6752, maar is een stiekem OEM toestel. Ben benieuwd wat ik van een degelijkere telefoon vind (en MIUI 7).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
vingibson schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:53:
[...]

Haar Engels is goed genoeg. Maar ik begrijp je vraag niet helemaal? Vanwege de ontbrekende multilanguage ROMs? Volgens mij is dat geen probleem toch? De meeste apps passen zich aan aan je locatie en regio dacht ik. Dus dan is alleen Android zelf in het Engels (tenminste Chinees Engels). Dat moet wel lukken.
Nee, apps passen zich aan aan de systeemtaal.
Je kunt wel MoreLocal2 installeren, dan kun je apps wel Nederlands krijgen inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Kenzi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 11:49:
[video]

blik op de nieuwe ecoo e05
E05 MT6753 octa-core,3GB of RAM
5-inch 1080P display, fingerprint sensor
13MP rear camera, 5MP front camera

als de prijs beetje rond de $100 zit wel leuk toestel
Voor $100?
Klink wel leek dan voor die prijs, maar kwaliteit is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 22:12
Na mijn debacel van de Elephone P7000 (I know, I know), ben ik rustig aan het rondkijken. Zelf ben ik altijd gecharmeerd geweest van Cyanogenmod, maar helaas betreffen dit vaak een port ipv. een daadwerkelijke ROM.

Nu is Cyanogen zelf ook bezig met een eigen OS, maar de huidige toestellen die geleverd worden zijn low-end en gericht op India. De ZUK Z1 ziet er wel interessant uit, maar gaat waarschijnlijk Band 20 niet ondersteunen. Weten jullie toevallig of er nog andere meer medium-high end toestellen met directe support van Cyanogen OS aan komen?

edit: overigens zie ik dat ZUK en Elephone ook gaan samenwerken, dus daar gaan mijn alarmbellen wel rinkelen :F

[ Voor 16% gewijzigd door mailis op 08-09-2015 13:39 . Reden: typo + partnership ZUK & Elephone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Momus schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 12:06:
[...]

Nee, apps passen zich aan aan de systeemtaal.
Je kunt wel MoreLocal2 installeren, dan kun je apps wel Nederlands krijgen inderdaad.
Kleine moeite, groot plezier.
Moest bij mijn telefoon wel met adb wat vrijgeven voordat het werkte; moet sinds kitkat of lollipop, meen ik.

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Oukitel U10 is binnen. Eerste indrukken na een klein half uur spelen: Wat opvalt is de bouwkwaliteit, materialen en het scherm... echt haarscherp. Verder niets vreemds tegengekomen: speelt feilloos alle videos af, en tot nu toe nergens vertraging. Wat niet heel lekker werkt is de fingerprint. Deze heeft wel een behoorlijke foutmarge ( 7/10 )

More to come... tot nu iig erg tevreden over deze tel. voor 150 euro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

mailis schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 13:35:
Na mijn debacel van de Elephone P7000 (I know, I know), ben ik rustig aan het rondkijken. Zelf ben ik altijd gecharmeerd geweest van Cyanogenmod, maar helaas betreffen dit vaak een port ipv. een daadwerkelijke ROM.

Nu is Cyanogen zelf ook bezig met een eigen OS, maar de huidige toestellen die geleverd worden zijn low-end en gericht op India. De ZUK Z1 ziet er wel interessant uit, maar gaat waarschijnlijk Band 20 niet ondersteunen. Weten jullie toevallig of er nog andere meer medium-high end toestellen met directe support van Cyanogen OS aan komen?

edit: overigens zie ik dat ZUK en Elephone ook gaan samenwerken, dus daar gaan mijn alarmbellen wel rinkelen :F
ZUK is de enige partner van Cyanogen, en zal dat voorlopig ook blijven (alsdus vp van Cyanogen die ik tijdje terug gesproken heb). Ook gaat Cyanogen zelf geen hardware leveren.

Die samenwerking met Elephone is trouwens alleen dat ze het marketing team van Elephone gebruiken.
Verder geen samenwerking, garantie & distributie gaan via Lenovo, productie ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mailis
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 02-10 22:12
Kenzi schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 14:50:
[...]

ZUK is de enige partner van Cyanogen, en zal dat voorlopig ook blijven (alsdus vp van Cyanogen die ik tijdje terug gesproken heb).
Thanks, handig om het direct vanuit de VP zelf te horen! Op de site van Cyanogen staat overigens nog wel een samenwerking met Wileyfox genoemd, maar dat zijn nog niet echt high-end toestellen. Op de TW-frontpage heeft daar onlangs nog een artikel over gestaan, blijkbaar enkel voor Europa bedoelt.

Heeft die beste VP ook iets los gelaten over de termijn van support ofzo? Bij de OPO was dat ineens vrij snel voorbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• konijnenvla
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 19-02-2024
Die bouwkwaliteit van Xiaomi blijft me verbazen.

Hoe vaak ik mijn Redmi 1 in het algemeen al heb laten vallen is gewoon niet normaal. Het scherm is echter nog geheel heel. Alleen het glas voor de lens van mijn achtercamera is kapot. Het beste is dat ik nog wel gewoon foto's kan maken zonder een vervelende kras of streep in mijn beeld. Nu werd ik vanochtend wakker en zag ik dat het plastic in de hoek weg was. Ik kan dus nu gewoon kijken naar de dikte van het glasplaatje.

Je kan veel zeggen over Xiaomi, maar de sterkte van het scherm is niet overtrefbaar.

Aangezien ik mijn redmi nu echt wel kuren begint te vertonen. Zoals het niet meer op willen laden etc. Ben ik wel aan het kijken voor een nieuwe telefoon. Die Zuk Z1 ziet er erg veelbelovend uit. Iemand enig idee waneer deze internationaal te koop is. Of kan ik toch beter voor de OPT gaan. Twijfelss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 12:10
die ZUK Z1 ziet er inderdaad veel belovend uit, zeker die grote accu, daar word ik echt blij van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Maar geen band 20. ;)
Gemiste kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
chips.... was net heel blij aan het worden... nou dan zoeken we maar weer verder... balen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• straydog_50
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-02 18:19
Same here. Het kon echt mijn daily phone worden, heeft bijna alles wat je in een phone wil maar dan net niet die band. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:29
rkonings schreef op dinsdag 08 september 2015 @ 22:04:
die ZUK Z1 ziet er inderdaad veel belovend uit, zeker die grote accu, daar word ik echt blij van!
Ik vraag me af of die Utouch gestures ook ondersteund gaan worden in COS. Dat zou wel echt een toevoeging zijn!

Ik heb nu een OPO en mis die Band 20 niet zo erg. Maar dual SIM, fingerprint, grotere accu, snelladen en USB-C zijn natuurlijk wel erg welkom! Jammer dat ook hier de NFC uit blijft.

[ Voor 5% gewijzigd door pimsaint op 09-09-2015 06:37 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
die ZUK Z1 heeft toch ook een internationale versie, heeft die misschien wel band 20?
ik heb die gisteren ergens op een site voorbij zien komen als pre-sale nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
rkonings schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:13:
die ZUK Z1 heeft toch ook een internationale versie, heeft die misschien wel band 20?
ik heb die gisteren ergens op een site voorbij zien komen als pre-sale nl.
Neen. Ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
nou dan blijft er niet veel meer over... de Zopo Speed7, kleinere accu
of een Meizu MX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
rkonings schreef op woensdag 09 september 2015 @ 09:55:
nou dan blijft er niet veel meer over... de Zopo Speed7, kleinere accu
of een Meizu MX
Welke Meizu MX? Over het algemeen heeft Meizu ook geen band 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rkonings
Er komt een nieuwe MX5 Pro uit geloof ik
moet ook nog effe checken of die band 20 heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
rkonings schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:42:
Er komt een nieuwe MX5 Pro uit geloof ik
moet ook nog effe checken of die band 20 heeft.
De MX5 heeft deze niet, dus dat zal de pro ook wel niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
Iemand ervaringen met kleinere (4.5") telefoons? Zoek voor m'n broer een 130x65mm telefoon maar jammer genoeg zijn alle mooie telefoons van de betrouwbare merken 5"+
De Siswoo A4+ lijkt me wel interessant maar daar is amper iets over te vinden (geen reviews).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flappiewappie
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-10 10:35

Flappiewappie

Hier nog meer

Momus schreef op woensdag 09 september 2015 @ 10:51:
[...]

De MX5 heeft deze niet, dus dat zal de pro ook wel niet hebben.
Is er ergens een overzicht met telefoons die alle nodige bands accepteren voor het NL netwerk? Is een beetje een puzzel zo met die bands per land, netwerk en per telefoon etc.

En aangezien dit voor velen een deal breaker is....

Hier staat wat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Flappiewappie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:10:
[...]
Is er ergens een overzicht met telefoons die alle nodige bands accepteren voor het NL netwerk?
Nederlandse 4G frequenties: 800, 900, 1800 en 2600.
De 900 is een buitenbeentje en heb je alleen eventueel voor t-mobile nodig, het is tevens een band die je vrijwel nooit op Chinese telefoons vind. (maar ze zijn er wel, b.v. de ZTE Blade S6 heeft alle frequenties)

De band die daarnaast meestal op Chinese toestellen ontbreekt maar wel belangrijk is is de 800 mhz.
Ook voor evt. roaming in andere Europese landen is die band belangrijk.

Algemeen gesteld kun je dus zeggen dat je 800, 1800 en 2600 wilt en dat veel Chinese toestellen slechts 1800 en 2600 ondersteunen.
De 800 kun je missen wanneer je op het netwerk van T-mobile zit en niet meer bij ze weggaat zolang je je toestel houdt. Wel mis je dan nog de 900 maar dat schijnt in de praktijk niet onoverkomelijk te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door ASW1 op 09-09-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelt
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-10 11:32
Mijn iocean m6752 heeft om onduidelijke reden dus wel band 20. Best raar aangezien het een vrij cheape OEM telefoon is.

Ik ga echter naar t-mobile omdat ik amper bel, maar veel data gebruik en zij de enige zijn die dat aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

pimsaint schreef op woensdag 09 september 2015 @ 06:35:
[...]

Ik vraag me af of die Utouch gestures ook ondersteund gaan worden in COS. Dat zou wel echt een toevoeging zijn!

Ik heb nu een OPO en mis die Band 20 niet zo erg. Maar dual SIM, fingerprint, grotere accu, snelladen en USB-C zijn natuurlijk wel erg welkom! Jammer dat ook hier de NFC uit blijft.
3 van de 5 gestures / touch bewegingen hebben ze al werkend gekregen onder CyanogenOS. De andere twee worden later toegevoegd.
Voor NFC zou er een cover uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
Flappiewappie schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:10:
Is er ergens een overzicht met telefoons die alle nodige bands accepteren voor het NL netwerk? Is een beetje een puzzel zo met die bands per land, netwerk en per telefoon etc.

En aangezien dit voor velen een deal breaker is....
Op Kimovil.com kan je filteren op frequentie en op een heleboel andere zaken, dan zie je direct wat er overblijft om uit te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:02
Dennis schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:49:
Iemand die de Ulefone Be Touch Pro 2 heeft en problemen met het encrypten van z'n device? Wat ik ook doe, hij wil mijn geheugen maar niet encrypten. De langste tijd die ik gewacht heb is 4 uur, maar daarna heb ik de batterij eruit en weer erin gedaan. Het hielp niet.

Voor mij is het essentieel dat ik mijn device kan encrypten, dus hoop dat iemand nog kan helpen :).
Iemand nog ideeën om mij verder te helpen? Mijn telefoon blijft dus hangen na het drukken op de knop nu encrypten met het groene Android logo. Het encryptieproces start nooit.

Ik heb het gevoel dat ik door mijn mogelijkheden heen ben. Ik heb een factory reset gedaan, naar de nieuwste ROM geüpdate en ik heb voorafgaand handmatig alle 120 openstaande apps een voor een afgesloten. Desondanks lukt het niet.

:-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-10 13:22

bloasfist

Slot-A Crew

Thmz159 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:06:
Iemand ervaringen met kleinere (4.5") telefoons? Zoek voor m'n broer een 130x65mm telefoon maar jammer genoeg zijn alle mooie telefoons van de betrouwbare merken 5"+
De Siswoo A4+ lijkt me wel interessant maar daar is amper iets over te vinden (geen reviews).
Ik zou 'm niet aanraden, met name om z'n 540*960 scherm. Op 4.5 inch is 720p toch wel lekker hoor.
Daarnaast is ie ongeveer even groot als een Jiayu G4 (volgens mij de chinaphone met de beste body to screen ratio onder de 5 inch), terwijl ie een 4.5 inch ipv 4.7 inch scherm heeft en is z'n accu met 1800mAh ook niet echt om naar huis te schrijven.

[ Voor 4% gewijzigd door bloasfist op 09-09-2015 17:35 ]

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Is een 4.7 niks? Redmi 2s

[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 09-09-2015 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-09 23:58
bloasfist schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:34:
[...]

Ik zou 'm niet aanraden, met name om z'n 540*960 scherm. Op 4.5 inch is 720p toch wel lekker hoor.
Daarnaast is ie ongeveer even groot als een Jiayu G4 (volgens mij de chinaphone met de beste body to screen ratio onder de 5 inch), terwijl ie een 4.5 inch ipv 4.7 inch scherm heeft en is z'n accu met 1800mAh ook niet echt om naar huis te schrijven.
Jiayu G4 had ik een tijdje geleden al van m'n lijstje gehaald wegens brakke GPS (en m'n broer vond m wat dik, en de dunnere 2000 mAh versie is nergens te vinden)
Maar inderdaad qua grootte is die echt wel veruit de beste. Erg jammer dat er nooit een opvolger is gekomen. Had nog wat hoop met de geruchten van de Jiayu S4 maar dat was dus niets.

Een tweedehands Mi2A/S is ook nog een optie, maar ook weer niet zo'n fantastische screen-to-body ratio. Een Redmi 2 is dan al weer bijna even groot als 5" met kleine bezels. Voordeel van die Xiaomis zijn de updates/ROMs.

Anders een Moto G/X 1st Gen.

Zelf heb ik een Nubia Z7 mini van ~140x69x8 maar die vond hij dus een maatje te groot

[ Voor 3% gewijzigd door Thmz159 op 09-09-2015 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 15:02
Dennis schreef op woensdag 09 september 2015 @ 14:14:
[...]

Iemand nog ideeën om mij verder te helpen? Mijn telefoon blijft dus hangen na het drukken op de knop nu encrypten met het groene Android logo. Het encryptieproces start nooit.

Ik heb het gevoel dat ik door mijn mogelijkheden heen ben. Ik heb een factory reset gedaan, naar de nieuwste ROM geüpdate en ik heb voorafgaand handmatig alle 120 openstaande apps een voor een afgesloten. Desondanks lukt het niet.

:-(.
Je kunt het encryptieproces ook starten met een cmd prompt via: /system/bin/vdc cryptfs enablecrypto inplace PASSWD. Werkte goed op mijn thl-w100. Wel root nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

ASW1 schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:24:
Vodafone en KPN gebruiken (voor 4G) 800mhz, T-mobile gebruikt in plaats daarvan 900 mhz.
Daarnaast worden er nog andere frequenties gebruikt.
T-Mobile zit voor 4G (hoofdzakelijk) op de 1800 MHz frequentie. Ik ben kort geleden overgegaan van T-Mobile naar KPN (had niks met het netwerk te maken,maar puur om de kosten) en ik ben nu op zoek naar een andere China phone; en ik moet zeggen, KPN's 800 MHz netwerk (B20 band) beperkt de keuze hierin aanzienlijk..

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

• ASW1
RRRobert schreef op woensdag 09 september 2015 @ 23:03:
[...]

T-Mobile zit voor 4G (hoofdzakelijk) op de 1800 MHz frequentie.
Ja, maar ook op de 900. Waarom streep je die dan door?

• dutchgio
Omdat dat vooralsnog niet de landelijke frequentie is waar KPN en Vodafone daar wel 800Mhz voor gebruiken.
Dus dat "in plaats van" 800Mhz gebruikt T-Mobile de 900Mhz klopt niet, dat moet juist die 1800Mhz zijn.
Ze gebruiken wel 900Mhz, maar (nog) niet landelijk zoals KPN en Vodafone dat wel hebben met 800Mhz.

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:24
Lijkt wel of het hier een frequentie topic word

• Flaat
dutchgio schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:09:
Omdat dat vooralsnog niet de landelijke frequentie is waar KPN en Vodafone daar wel 800Mhz voor gebruiken.
Dus dat "in plaats van" 800Mhz gebruikt T-Mobile de 900Mhz klopt niet, dat moet juist die 1800Mhz zijn.
Ze gebruiken wel 900Mhz, maar (nog) niet landelijk zoals KPN en Vodafone dat wel hebben met 800Mhz.
Het belangrijkste is gewoon dat je de 900 band niet nodig hebt om 4g te hebben bij t mobile als je 1800 hebt. Je hebt hebt de 900 band alleen nodig om beter 4g te hebben.

• ASW1
Dat staat er ook.
ASW1 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 11:37:
[...]
De 800 kun je missen wanneer je op het netwerk van T-mobile zit en niet meer bij ze weggaat zolang je je toestel houdt. Wel mis je dan nog de 900 maar dat schijnt in de praktijk niet onoverkomelijk te zijn.
Maar 900mhz is een T-mobile 4G frequentie, en zorgt voor een goede binnendekking die 1800 niet kan geven.
Naast het feit dat 1800 op dit moment de hoofdfrequentie van T-mobile is suggeren sommigen hier dat 900 helemaal niet nodig is, terwijl het wel degelijk een functionaliteit toevoegt.

Je kunt zonder ja, maar doe niet alsof er helemaal geen issue is.

• ASW1
diquan2001 schreef op donderdag 10 september 2015 @ 10:15:
Lijkt wel of het hier een frequentie topic word
Compatibiliteit van Chinese toestellen met het Nederlandse netwerk, niet onbelangrijk. 8)
Zo lang veel Chinese toestellen niet standaard minimaal 4G 800mhz ondersteunen zal het een terugkerend thema in dit topic blijven.

Verwijderd

Iemand ervaringen me LeTV smartphones? Ik ben erg benieuwd naar de pro en max...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• dutchgio
Iemand bekend met de zoekfunctie op Tweakers? Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen daarmee..

• FJP84
Mijn geduld wordt weer wat verder op de proef gesteld. Shipment date van mijn pre-ordered Doogee F3 Pro (Wooden cover) is wederom met 10 dagen uitgesteld naar 20 september. Je zou je bijna afvragen of deze telefoon wel echt bestaat :).

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 12:49

The Wizard

Moderator Mobile
Voor frequentievragen, in de topic waarschuwing zijn 2 links opgenomen voor meer informatie, zodat het hier niet besproken hoeft te worden

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:10
Even een cross-post, maar hier een goede deal.
En dat willen we dus niet hebben

Knip, geen referral links.

[ Voor 118% gewijzigd door The Wizard op 10-09-2015 16:42 ]

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:04:
Iemand bekend met de zoekfunctie op Tweakers? Ik ben wel benieuwd naar de ervaringen daarmee..
Ik vind het erg jammerlijk dat je zo cynisch reageert. Je kan ook iemand via een pb helpen in plaats van hem openlijk op zijn plek willen neerzetten.

• krissie100
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 15:51:
[...]

Ik vind het erg jammerlijk dat je zo cynisch reageert. Je kan ook iemand via een pb helpen in plaats van hem openlijk op zijn plek willen neerzetten.
Helemaal met je eens, sommigen zijn in dit topic helaas erg cynisch (vrij frequent(ie))

• dutchgio
_O-
Los van de inhoud daarvoor, maar deze kan ik dan wel weer waarderen.

Volgens mij is die exacte vraag al wel eens eerder gesteld, en ook beantwoord.
Die eraring met LeTV, dat is hier echt wel voorbij gekomen.
Eigen inzet wordt verwacht, dat was inmiddels wel duidelijk lijkt me.

• krissie100
dutchgio schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:05:
[...]

_O-
Los van de inhoud daarvoor, maar deze kan ik dan wel weer waarderen.

Volgens mij is die exacte vraag al wel eens eerder gesteld, en ook beantwoord.
Die eraring met LeTV, dat is hier echt wel voorbij gekomen.
Eigen inzet wordt verwacht, dat was inmiddels wel duidelijk lijkt me.
Dat ben ik ook met je eens, alleen dat cynische staat mij niet zo aan en kan denk ik op een veel socialere manier ;)
Bedankt voor het compliment van de geweldige woordspeling xD

Verwijderd

Beste man,

Je kan wel op een veroordelende manier reageren, maar ik heb in dit topic al een flink aantal pagina's bekeken en daar zag ik het onderwerp LeTv niet voorbij komen. Mijn eerste gedachte daarna was: misschien hebben er wel mensen ervaring met deze modellen, maar wordt er nog niet over gesproken (lijkt me een reële gedachte). Verder heb ik zojuist (met inzet, jawel) de zoekfunctie gebruikt en daar zie ik geen forumonderwerpen over dit toestel.

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 12:49

The Wizard

Moderator Mobile
Modbreak:En nu weer on-topic aub

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op donderdag 10 september 2015 @ 16:37:
Beste man,

Je kan wel op een veroordelende manier reageren, maar ik heb in dit topic al een flink aantal pagina's bekeken en daar zag ik het onderwerp LeTv niet voorbij komen. Mijn eerste gedachte daarna was: misschien hebben er wel mensen ervaring met deze modellen, maar wordt er nog niet over gesproken (lijkt me een reële gedachte). Verder heb ik zojuist (met inzet, jawel) de zoekfunctie gebruikt en daar zie ik geen forumonderwerpen over dit toestel.
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02:29
Typisch dat frequentie hier vaak onderwerp van gesprek is, terwijl dat in de toekomst binnen Nederland steeds minder van belang is (alle providers zijn bezig om hun netwerk aan te vullen met Chinese LTE-banden). Daarentegen lees je hier minder klachten over het ontbreken van NFC is steeds meer toestellen, terwijl daar door andere partijen juist steeds meer op wordt ingezet. Vandaag op de frontpage weer een mooi voorbeeld: [Nieuws] ING rekent 50 cent per maand voor mobiel betalen via nfc. Ik twijfel er niet aan dat NFC straks, net zoals nu hier in Korea, gebruikt kan gaan worden voor het snel betalen aan de slagboom, OV-poortje of als authenticatie op universiteiten en bibliotheken. Die portemonnee kan straks lekker ver weggestopt blijven in tas, kantoor of zelfs thuis.
Kenzi schreef op woensdag 09 september 2015 @ 12:02:
[...]
3 van de 5 gestures / touch bewegingen hebben ze al werkend gekregen onder CyanogenOS. De andere twee worden later toegevoegd.
Voor NFC zou er een cover uitkomen.
Hey dat eerste klinkt veelbelovend. Heb je toevallig een linkje naar de source of draadje? Dat vind ik wel interessant om te volgen!
En die NFC cover is natuurlijk een grote grap. Dat riepen ze in het begin ook bij OnePlus om de heisa rondom het ontbreken van NFC in de two wat in te dammen. Maar hebben we ooit een cover gezien die het ontbreken van NFC volledig oplost? Ik vind het oprecht jammer dat alle telefoons in dit topic die mijn trokken bij nader onderzoek geen NFC chip blijken hebben.

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

• Candymirror
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-10 11:54
krijg net een SMS-je van "DHL" met een link ( https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl ) om mijn inklaringskosten voor mijn bestelling (mlais m52) te betalen. Is dit een beetje betrouwbaar/is dit zuiver koffie? de site ziet er betrouwbaar uit. Probleem wat ik er echter mee heb:
- volgens track en trace van DHL is het pakketje nog in Singapore. Dus is het pakketje nog niet langs de NL douane geweest. Dus hoe weet men hoeveel er betaald dient te worden?
- ten tweede het bedrag aan BTW is 34,02 Euro, dat zou betekenen dat de waarde van mń pakketje op 162 Euro is geschat. Waarom betaal ik dan niet voor invoerrechten? (162 is meer dan 150)
Als het wel correct en van DHL is, dan lijkt het erop dat zij hem op voorhand aanmelden bij de douane in NL? Maar de vraag is dan of ze dit bedrag ook daadwerkelijk gaan afdragen. Bovendien lijkt mij de kans dan groot dat ik alsnog invoerrechten moet gaan betalen.....

Verwijderd

Candymirror schreef op donderdag 10 september 2015 @ 20:45:
krijg net een SMS-je van "DHL" met een link ( https://dhl-ar.accountis.net/gpp/nl ) om mijn inklaringskosten voor mijn bestelling (mlais m52) te betalen. Is dit een beetje betrouwbaar/is dit zuiver koffie? de site ziet er betrouwbaar uit. Probleem wat ik er echter mee heb:
- volgens track en trace van DHL is het pakketje nog in Singapore. Dus is het pakketje nog niet langs de NL douane geweest. Dus hoe weet men hoeveel er betaald dient te worden?
- ten tweede het bedrag aan BTW is 34,02 Euro, dat zou betekenen dat de waarde van mń pakketje op 162 Euro is geschat. Waarom betaal ik dan niet voor invoerrechten? (162 is meer dan 150)
Als het wel correct en van DHL is, dan lijkt het erop dat zij hem op voorhand aanmelden bij de douane in NL? Maar de vraag is dan of ze dit bedrag ook daadwerkelijk gaan afdragen. Bovendien lijkt mij de kans dan groot dat ik alsnog invoerrechten moet gaan betalen.....
Dit is idd correct van DHL.

Je betaalt geen invoerrechten over telefoons, enkel BTW.

DHL Singapore heeft dit administratief aan DHL hier doorgegeven en DHL handelt het voor de douane af.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2015 21:09 ]

• dutchgio
Heb ik een paar dagen terug ook gehad, eerste gedachte bij mij was ook dat niet echt is en dat het om physhing zou gaan.
Maar het is echt van DHL zelf, dus dit is blijkbaar de nieuwe manier om de extra douanekosten te innen.
Een goede manier wel, want dit scheelt gedoe aan de deur waarbij je ineens contant een tot voor dan onbekend bedrag moet betalen voordat je je paklet in handen krijgt.

Je krijgt dat bericht inderdaad al voordat het pakket in Nederland is, hoe ze dat doen weet ik ook niet, maar het werkt wel, en zo gaat het ook extra snel.

Bij mij was het bedrag ook aan de hoge kant. DHL doet zelf en betaald de inkaringskosten zelf al om het pakket niet onnodig bij de douane te laten liggen, maar rekent daar vervolgens wel extra kosten voor.

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 22:21
Helaas, dan hoef ik ook niet meer naar deze telefoon (Zuk Z1) te kijken, als ze Band 20 buiten beschouwing laten. Daar laten ze toch wel een kans liggen.

[ Voor 9% gewijzigd door StephanO1990 op 10-09-2015 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FJP84
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een alternatief voor mijn presale Doogee F3 Pro. Ik ben er toch wel over aan het denken om te switchen naar een telefoon die wel direct leverbaar is. Nu kwam ik de Ubro M1 tegen. Kent iemand deze telefoon.

De review op GizChina is behoorlijk positief: http://www.gizmochina.com/2015/08/02/ubro-m1-review/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Largamelion
FJP84 schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 14:49:
Ik ben een beetje aan het rondkijken naar een alternatief voor mijn presale Doogee F3 Pro. Ik ben er toch wel over aan het denken om te switchen naar een telefoon die wel direct leverbaar is. Nu kwam ik de Ubro M1 tegen. Kent iemand deze telefoon.

De review op GizChina is behoorlijk positief: http://www.gizmochina.com/2015/08/02/ubro-m1-review/
Even verder lezen in de comments ... de helft van de specs blijken gelogen. Niet te vertrouwen dat merk lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
ik denk dat de Doogee F3 wel een mooie telefoon wordt voor prijs.
Mijn moeder heeft altijd doogee gehad en nog nooit problemen.

Momenteel heeft ze de doogee ibiza f2.. ook een top toestel voor haar.
Goeie bouwkwaliteit en het werkt gewoon lekker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 21:15
Ik heb woensdag de Siswoo C55 Longbow besteld. Heb gekozen voor Siswoo omdat die wordt verzonden vanuit Spanje, dus geen extra doaunekosten en omdat ze mooie garantie bieden (24 maanden), vaak toch een lastig punt bij China-phones. En natuurlijk omdat het een prachtig apparaat is voor het geld; 5,5 inch IPS scherm, 1280x720 pixels (en daarmee wellicht zuiniger dan een full HD toestel), flinke accu van 3300 mAh. Ik hoop dat ze hem snel gaan opsturen, want dat was óók een reden tot kopen; er stond
"SHIPPING
24/48h shipping to European countries"
Pagina: 1 ... 20 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html