MrMorePhun schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:42:
Vermits mijn One Plus One helaas gestolen werd op de vlieghaven te Brussel, diende ik een nieuwe smartphone aan te schaffen. Ik had echt geen zin om nog eens de lange invite lijn aan te schuiven voor de two en kocht ik me na lange research de OUKITEL U10. Na nu een paar dagen gebruik moet ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben van dit toestelletje. Haarscherp beeld, solide bouw en supersnel. Voor 150 euro is dit zeker geen slechte koop. Zelfs zo tevreden dat de vrouw hier ook eentje besteld heeft.....
Het enige minpunt en dat is reeds aangehaald is de fingerprint optie, die laat het nogal veel afweten door foute metingen.....Maar dat is dan ook meteen het enigste minpunt.
Het is inderdaad en supertoestel.. na 2 weken de volgende nadelen kunnen vinden:
- 4G ontvangst soms wat minder (signaal)
- Belkwaliteit is echt wel minder.. Goed te doen, maar blikkerig
- luidspreker is iets minder
Maar voor 150 euro zijn deze punten serieus te verwaarlozen, omdat ik ze afzet tegen een toestel van 600 euro (iphone)
En daarbij de pluspunten:
- Inderdaad het scherm is waanzinnig: haarscherp en kleurecht
- Lekker snel!
- Bouwkwaliteit van een high end toestel
- Lekker redelijk kale versie van android 5.1
- Laad snel op

2 uur en hij is vol
- Accuduur, Houd makkelijk een dag vol bij intensief gebruik, waarbij ik 30 % overhoud
Edit: Ow ja en dan nog de camera: die is echt fantastisch! De kwaliteit van de foto's is bijzonder goed
[
Voor 3% gewijzigd door
ThatsHollywood op 20-09-2015 10:05
]