Verwijderd

Dacht dat de eerste smartphones met een 820 Snapdragon pas in 2016 kwamen? Niet dus:

http://www.antelife.com/m...te-smartphone-silver.html

Lijkt me een zeer interessant model, aangezien hun S700 model al behoorlijk goed werd beoordeeld.

• VERNederlander
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 16:13
Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:15:
Dacht dat de eerste smartphones met een 820 Snapdragon pas in 2016 kwamen? Niet dus:

Lijkt me een zeer interessant model, aangezien hun S700 model al behoorlijk goed werd beoordeeld.
De telefoon wordt gepresenteerd in Oktober, maar dat zegt natuurlijk niets over het moment dat deze beschikbaar is voor verkoop. Qualcomm zegt zelf dat de chip pas volgend jaar komt en zij gaan in principe over de levering, dus ik zou niet weten hoe die chip dan voor het eind van het jaar in die telefoon komt. Daarbij zijn pagina's zoals je laat zien heel gebruikelijk bij chinese webshops en laten ze deze gerust meerdere maanden out of stock staan.

http://www.gizchina.com/2...o-be-unveiled-in-october/

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Ah. Mstar. Die liegen wel vaker over hun specs.

• Mees789
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-01-2024
Heb voor 151 euro de Xiaomi Redmi Note 2 bij Geekbuying.
Hoop dat het snel opgestuurd wordt want hij staat al bijna een week op ''Payment Confirmed''.

Verwijderd

Momus schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 18:42:
Ah. Mstar. Die liegen wel vaker over hun specs.
Vertel?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Momus
Vorige model logen ze over de PPI. Ook de batterij was kleiner dan beloofd.
Het is in ieder geval geen merk dat ik zou vertrouwen. Dat toestel komt er nooit.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:25
Net als de levering, dat kan ook nog wel een tijdje duren.
Nu als eerste aankondigen is leuk, maar ze zullen echt niet als eerste in de rij staan om de nieuwe soc te kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 11:40
Mees789 schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 19:15:
Heb voor 151 euro de Xiaomi Redmi Note 2 bij Geekbuying.
Hoop dat het snel opgestuurd wordt want hij staat al bijna een week op ''Payment Confirmed''.
Ow dat is niet veel duurder. Ik had hem bij 1949deal.com voor 147 euro. De dag erna kreeg ik al een T&T die vervolgens al 2 weken op "pre-advised" staat.

Ik heb lang zitten twijfelen tussen webshops maar koos toch voor de goedkoopste. Daarnaas was ook de Meizu M2 een optie maar ik vind dat MIUI wel erg prettig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Call of Duty schreef op zondag 13 september 2015 @ 15:53:
[...]

Ow dat is niet veel duurder. Ik had hem bij 1949deal.com voor 147 euro. De dag erna kreeg ik al een T&T die vervolgens al 2 weken op "pre-advised" staat.

Ik heb lang zitten twijfelen tussen webshops maar koos toch voor de goedkoopste. Daarnaas was ook de Meizu M2 een optie maar ik vind dat MIUI wel erg prettig :)
Ja ik ook! Ik had er via een andere site ook nog een screen protector en een hoesje bijgekocht voor 15 euro. Hopen dat Geekbuying hem snel gaat opsturen, mooie telefoon lijkt het me :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Verwijderd schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 14:15:

De S700 was een Mlais met minder geheugen. En die was nou niet echt super (de eerste week misschien daarna komen de problemen). Zal ook geen 2k scherm krijgen denk ik. Te duur voor zo'n merk (mstar maakt zelf geen smartphones)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
  • Laatst online: 05-09 09:38
ZTE V5 PRO ZTE N939ST ziet er wel behoorlijk interessant uit, 180 euro presell op aliexpress. Nubia ui en prima specs en looks. Nog geen filmpjes van gevonden helaas want we moeten uiteraard eerst even de eechte zwarte randen zien ipv de geshopte "bezelless" randen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:12

Kiswum

Gadget reviewer

@EWK en Roy1985, wat is jullie ervaring tot nu toe met de Elephone P8000?

Ik ben vooral benieuwd naar de hardware prestaties (van de MTK6735). Ik ben aan het bekijken of ik de Doogee F5 zal gaan testen, maar ik vroeg me af hoe de cpu presteert in vergelijking met bijvoorbeeld een Snapdragon 801 of de Helio X 10.
Als ik er meer over weet, dan bestel ik hem misschien wel voor mijn volgende product.

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Kiswum schreef op maandag 14 september 2015 @ 10:57:
@EWK en Roy1985, wat is jullie ervaring tot nu toe met de Elephone P8000?

Ik ben vooral benieuwd naar de hardware prestaties (van de MTK6735). Ik ben aan het bekijken of ik de Doogee F5 zal gaan testen, maar ik vroeg me af hoe de cpu presteert in vergelijking met bijvoorbeeld een Snapdragon 801 of de Helio X 10.
Als ik er meer over weet, dan bestel ik hem misschien wel voor mijn volgende product.
Review bij de buren was niet zo super, maar beter dan de P7000
http://frontpage.fok.nl/r...p8000-nu-wel-op-orde.html

Als het bij de Doogee F5 net zo gaat als bij de F3 moet je nog wel even wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Kenzi schreef op maandag 14 september 2015 @ 11:35:
[...]

Review bij de buren was niet zo super, maar beter dan de P7000
http://frontpage.fok.nl/r...p8000-nu-wel-op-orde.html

Als het bij de Doogee F5 net zo gaat als bij de F3 moet je nog wel even wachten :)
Bedankt voor het linkje bij de buren. Als ik het zo zie, dan is de kwaliteit van mijn reviews goed genoeg om door de redactie te laten plaatsen :D

Ik zie op diverse sites dat hij eind september wordt uitgeleverd. Op zich zou dat een mooi moment kunnen zijn voor mij, want ik ben nog bezig met andere projecten.
De prestaties van de processor vallen wat tegen, maar het materiaal van de F5 spreekt mij wel erg aan en andere gebruikers wellicht ook wel.

[ Voor 0% gewijzigd door Kiswum op 14-09-2015 11:49 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roontje
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10 12:10
Momus schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 21:27:
[...]

Vorige model logen ze over de PPI. Ook de batterij was kleiner dan beloofd.
Het is in ieder geval geen merk dat ik zou vertrouwen. Dat toestel komt er nooit.
zoals Kingzone N3 plus. De batterij was kleiner dan beloofd. Lollipop was beloofd en melden nu dat deze update door problemen met de fingerscan er niet gaat komen.... kom op zeg
Ondertussen wel een nieuw model op de markt brengen :?

Niet te vertrouwen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
Ben nog steeds zeer tevreden over mijn Jiayu S3. Alles werkt en is goed... Behalve het formaat. Vind 5.5 inch gewoon echt te groot. Maar een vergelijkbaar 5 inch formaat is er volgens mij niet?

En als ik antutu test doe, dan geeft hij aan dat Android 4.4.4 gewoon 32 bit is. Betekent dit dat ik helemaal geen voordeel haal uit de 64 bit processor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nee, vanaf Lollipop is er pas ondersteuning voor 64bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

En dan mag je ook nog de 64 bit versie van AnTuTu downloaden, dat wordt netjes aangegeven als je een bechmark uitvoert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag tweakers

Weet er iemand of de iOcean Rock nog in chinese shops te verkrijgen is voor +- 160$? Heb op Geekbuying jammer genoeg een reuze actie gemist (iOcean Rock voor $128). Sindsdien is hij op veel plekken uit stock...

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:13
Zijn er al meer gegevens bekend over de Xiaomi mi5 telefoon? Lees dat hij ergens in november dit jaar uitkomt, maar echte afbeelding en specs ben ik niet tegengekomen. (Niet meer dan geruchten geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Mocht er nog iemand een Xiaomi Redmi Note achtige telefoon nodig hebben voor zijn vrouw/vriendin/dochter. Ik zie net dat Smartisan met de U1 een bepaalde markt lijkt te bedienen. Die kekke kleurtjes zijn denk ik wel interessant en de specs zijn volgens mij wel prima voor die prijs.
http://www.gearbest.com/u1-_gear/

Het enige probleem is de huidige Android versie (4.4), ik weet niet hoe goed Smartisan omgaat met de software updates (het gebruikt net als Xiaomi en Meizu een geforkte eigen Android OS.)
Hier nog de product pagina: http://www.smartisan.com/jianguo/#/spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Heb Geekbuying gemaild met de vraag waar mijn Xiaomi Redmi Note 2 bleef, bleek dat het pre-sell was en dus zijn ze pas 21 september beschikbaar...

Zal ik mijn geld terugvragen en hem via Oppomart of een andere site kopen, of zal dat nog langer gaan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diquan2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-10 22:24
Wel leuk die kleurtjes.

Maar denk toch dat ik dan liever de redmi note 2 zou kiezen voor het vrouwtje.

http://m.gearbest.com/cell-phones/pp_229217.html

Smartisan zegt mij als merk niet zoveel eigenlijk.
Kiswum schreef op maandag 14 september 2015 @ 17:26:
Mocht er nog iemand een Xiaomi Redmi Note achtige telefoon nodig hebben voor zijn vrouw/vriendin/dochter. Ik zie net dat Smartisan met de U1 een bepaalde markt lijkt te bedienen. Die kekke kleurtjes zijn denk ik wel interessant en de specs zijn volgens mij wel prima voor die prijs.
http://www.gearbest.com/u1-_gear/

Het enige probleem is de huidige Android versie (4.4), ik weet niet hoe goed Smartisan omgaat met de software updates (het gebruikt net als Xiaomi en Meizu een geforkte eigen Android OS.)
Hier nog de product pagina: http://www.smartisan.com/jianguo/#/spec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hkuit
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 21:15
Hkuit schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 12:51:
Ik heb woensdag de Siswoo C55 Longbow besteld. Heb gekozen voor Siswoo omdat die wordt verzonden vanuit Spanje, dus geen extra doaunekosten en omdat ze mooie garantie bieden (24 maanden), vaak toch een lastig punt bij China-phones. En natuurlijk omdat het een prachtig apparaat is voor het geld; 5,5 inch IPS scherm, 1280x720 pixels (en daarmee wellicht zuiniger dan een full HD toestel), flinke accu van 3300 mAh. Ik hoop dat ze hem snel gaan opsturen, want dat was óók een reden tot kopen; er stond
"SHIPPING
24/48h shipping to European countries"
En goed nieuws; de Siswoo is vanmiddag bezorgd. Woensdag besteld, maandag aangekomen; niet helemaal 48 uur, maar wel snel.
Eerste indruk is zeer positief: behalve dat 'ie erg groot is (dat heb je met 5,5 inch...) ziet 'ie er goed uit, strak afgewerkt e.d. De software werkt ook soepel, ben nu de gebruiksaanwijzing aan het downloaden om te kijken of er nog verborgen trucjes inzitten (zoals Knock to Wake, draw C for Camera en meer van dat soort handigheden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-10 00:34

Daytona

Autoracen is voor watjes

Mees789 schreef op maandag 14 september 2015 @ 18:13:
Heb Geekbuying gemaild met de vraag waar mijn Xiaomi Redmi Note 2 bleef, bleek dat het pre-sell was en dus zijn ze pas 21 september beschikbaar...

Zal ik mijn geld terugvragen en hem via Oppomart of een andere site kopen, of zal dat nog langer gaan duren?
Volgens mij zijn alle Redmi's, behalve de witte, pre-orders bij Geekbuying. En zelfs de 'full in stock' witte hebben ze niet op voorraad. Heb er zelf begin vorige week een witte prime besteld, en die moeten ze ook nog binnen krijgen.

Ik zou heel goed navragen of ie ergens anders wel op voorraad is, voor je gaat annuleren. Zeker als je iets anders als wit zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intraxi
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 15:02
Hkuit schreef op maandag 14 september 2015 @ 20:48:
[...]

En goed nieuws; de Siswoo is vanmiddag bezorgd. Woensdag besteld, maandag aangekomen; niet helemaal 48 uur, maar wel snel.
Eerste indruk is zeer positief: behalve dat 'ie erg groot is (dat heb je met 5,5 inch...) ziet 'ie er goed uit, strak afgewerkt e.d. De software werkt ook soepel, ben nu de gebruiksaanwijzing aan het downloaden om te kijken of er nog verborgen trucjes inzitten (zoals Knock to Wake, draw C for Camera en meer van dat soort handigheden).
Ik heb er ook naar gekeken, maar vind hem te groot. De c50 lijkt mij beter (5inch), maar heeft weer te lage specs. Komt er een upgrade? Dealbreaker is ook, dat ze bij siswoo in deze serie geen notification led hebben ingebouwd. Das toch wel erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera, dankzij de glorie van de community zijn er inmiddels twee ROM's voor mijn telefoon die niet gevoelig voor Stagefright zijn/lijken *O* Eén ROM valt ronduit briljant te noemen, maar ik merkte gisteren dat hardwarematige video daarvan niet werkt. Eens kijken of een reflash iets helpt, aan MD5-hashes doen die jongens niet echt.

Ondanks 5.1.1 is het wel nog steeds een ARMv7 kernel, maar dat mag de pret nauwelijks drukken. Je moet niet alles tegelijk willen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mees789
Daytona schreef op maandag 14 september 2015 @ 21:47:
[...]

Volgens mij zijn alle Redmi's, behalve de witte, pre-orders bij Geekbuying. En zelfs de 'full in stock' witte hebben ze niet op voorraad. Heb er zelf begin vorige week een witte prime besteld, en die moeten ze ook nog binnen krijgen.

Ik zou heel goed navragen of ie ergens anders wel op voorraad is, voor je gaat annuleren. Zeker als je iets anders als wit zoekt.
Hij is inderdaad bijna nergens op voorraad, dus ik ga hem niet annuleren. Ik wil graag de zwarte versie dus dat wordt geduld hebben :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
Mees789 schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 18:24:
[...]

Hij is inderdaad bijna nergens op voorraad, dus ik ga hem niet annuleren. Ik wil graag de zwarte versie dus dat wordt geduld hebben :p
wow er is iets heel geks aan de hand, ik kan hem ook niet meer listed vinden op aliexpress

http://www.aliexpress.com...80230,200003089,200003189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Flaat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:43:
[...]

wow er is iets heel geks aan de hand, ik kan hem ook niet meer listed vinden op aliexpress

http://www.aliexpress.com...80230,200003089,200003189
strange, ik heb de mijne gelukkig te pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Flaat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:43:
Wellicht is de batch op, spaart Xiaomi het spul op voor de release in een bepaald land, of moeten ze wachten op leveranciers. Niets dat we niet eerder gezien hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaat
Verwijderd schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:51:
[...]

Wellicht is de batch op, spaart Xiaomi het spul op voor de release in een bepaald land, of moeten ze wachten op leveranciers. Niets dat we niet eerder gezien hebben.
ja maar meestal laten ze hun listing lekker staan, en vermelden ze ergens in een klein hoekje onderaan de pagina dat weer presell zijn en pas over een week(lees maand) weer op vooraad zijn

• Momus
Flaat schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 22:57:
[...]

ja maar meestal laten ze hun listing lekker staan, en vermelden ze ergens in een klein hoekje onderaan de pagina dat weer presell zijn en pas over een week(lees maand) weer op vooraad zijn
Staat er nog gewoon op hoor.
http://www.aliexpress.com...&CatId=5090301&isrefine=y

• Flaat
Ik zie maar 1 listing staan voor 240 tot 260 dollar. De rest zijn hoesjes

• Momus
Flaat schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:56:
[...]

Ik zie maar 1 listing staan voor 240 tot 260 dollar. De rest zijn hoesjes
Waar heb je het over? Ik zie 22 mobile phones.

• Flaat
Momus schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:57:
[...]

Waar heb je het over? Ik zie 22 mobile phones.
Heel raar, ik mag ze blijkbaar niet zien vanaf de browser. Voor de zekerheid maar de aliexpress app geinstalleerd en daar vind ik ze wel.

Sorry voor de verwarring

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel_hc
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:12
Vanmorgen de meizu m2 (mini) binnen gekregen. Eerste indruk: mooi snel toestel. Voor mijn doen wel aan de grote kant. En helaas werkt de standaard root methode bij mij niet waardoor ik opgezadeld zit met een heleboel rotzooi apps (uitschakelen via het app menu is niet mogelijk).

• vingibson
Ik zit ook sterk te twijfelen om hem te halen. Maar ben bang dat ik teveel moet inleveren op mijn huidige Jiayu S3. Ben benieuw naar je ervaringen met de Meizu M2. Misschien een review? :):)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03:24
Gisteren de Doogee F3 Pro in wit/bamboe binnengekregen. Met 170 gram best wel zwaar maar de rand is van metaal en de toetsen ook. Bamboe achterkant is niet afneembaar en lijkt van echt bamboe en niet van kunststof. De rest volgt nog in een review.

• FJP84
  • Laatst online: 22:25
Chocoball schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:34:
Gisteren de Doogee F3 Pro in wit/bamboe binnengekregen. Met 170 gram best wel zwaar maar de rand is van metaal en de toetsen ook. Bamboe achterkant is niet afneembaar en lijkt van echt bamboe en niet van kunststof. De rest volgt nog in een review.
Waar had je hem besteld? Ik wacht nog op de Zwart/Ebben variant. Ben zeer benieuwd naar je review!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel_hc
vingibson schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:25:
Ik zit ook sterk te twijfelen om hem te halen. Maar ben bang dat ik teveel moet inleveren op mijn huidige Jiayu S3. Ben benieuw naar je ervaringen met de Meizu M2. Misschien een review? :):)
Ik ga zeker een review schrijven. Alleen wil ik minstens een week gebruik hebben gemaakt van de telefoon. Maar vragen mag je me altijd stellen. ;)

• Chocoball
FJP84 schreef op woensdag 16 september 2015 @ 22:14:
[...]

Waar had je hem besteld? Ik wacht nog op de Zwart/Ebben variant. Ben zeer benieuwd naar je review!
Ik had opeens een pakketje aan de deur, bleek dat DealeXtreme iets gestuurd had zonder mijn weten :)

• Momus
vingibson schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:25:
Je enige probleem met de S3 was de grootte, dus opteer je voor een hardwarematig minder toestel met dezelfde grootte.
Leg het mij maar uit...

:?

• vingibson
Het gaat hier om de Meizu M2 (mini) en niet de Meizu M2 Note als ik me niet vergis. Vandaar dat ik geïnteresseerd ben in de mini variant.

• Pseudoc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 05:03
michiel_hc schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:48:
Vanmorgen de meizu m2 (mini) binnen gekregen. Eerste indruk: mooi snel toestel. Voor mijn doen wel aan de grote kant. En helaas werkt de standaard root methode bij mij niet waardoor ik opgezadeld zit met een heleboel rotzooi apps (uitschakelen via het app menu is niet mogelijk).
Ook zeer geïnteresseerd in de review!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
michiel_hc schreef op woensdag 16 september 2015 @ 18:48:
Heb deze week ook een Meizu M2 mini besteld, deze is nu net verzonden vanuit China. Ben benieuwd.
Ik zag op de site van Meizu nog geen rom's staan helaas.

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

• Shoarma1998
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-08 15:58
Chocoball schreef op woensdag 16 september 2015 @ 21:34:
Erg benieuwd! Heb em ook besteld. Hoe is de bouwkwaliteit? Draait de processor op 1.3 of 1.5 ghz?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
Shoarma1998 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 08:50:
[...]

Erg benieuwd! Heb em ook besteld. Hoe is de bouwkwaliteit? Draait de processor op 1.3 of 1.5 ghz?
Het bamboe zit er goed op, voor- en achterkant sluiten goed op de metalen rand aan. Hij zal ook niet zo snel doorbuigen als de Elephone P7000 denk ik. Minder is dat de metalen rand wat onafgewerkt lijkt met lichte en donkere plekkenop de bovenste rand. Het is lastig te zien op foto's maar je ziet dit effect alleen eigenlijk als je hem tegen het licht in houdt.

SOC draait op 1.3 GHz.

[ Voor 2% gewijzigd door Chocoball op 17-09-2015 11:48 . Reden: SOC update ]

• michiel_hc
Gisteravond het toestel alsnog geroot via kingroot en de apps (29 stuks) te zien in de screenshots uitgeschakeld. Scheelt een hele berg met meldingen en mis nog geen functionaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/9faphq5p9/S50917_182705.jpg Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/tdqkk3qe5/S50917_182710.jpg Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/pin6hj78d/S50917_182716.jpg Afbeeldingslocatie: http://s22.postimg.org/vm9cf6mvx/S50917_182720.jpg

Over de accuduur kan ik nog niks met zekerheid zeggen doordat ik vandaag de eerste dat heb dat die het met de lading moet doen. Maar mijn eerste indruk is niet positief, vanmorgen na een uur in de trein, muziek via spotify (met offline muziek) en internetten via firefox kostte mij bijna de halve accu lading. Sindsdien heb ik de hele dag het toestel aan de laptop gehad (traag laden via usb 2.0). Op de terugweg in de trein ook weer 30% van de accu of iets dergelijks met eenzelfde gebruik weggesnoept. Maar ik heb nog niet voldoende ervaring om er verder uitspraken over te doen.

Heb nu nog wel dat naar een minuut of 10 luisteren met spotify de muziek stopt. Volgens mij heeft dit te maken met een te fanatieke taakbeheer die het proces killed. Verder is de telefoon lekker snel. Het multitask menu laat nog wel te wensen over. Doet mij een beetje denken aan het multitask menu van android 2.3 en dergelijke.

Oja de telefoon is een een echte samsung 5c heeft veel weg van een samsung met een iphone 5c achterkant.

• Shoarma1998
Chocoball schreef op donderdag 17 september 2015 @ 09:13:
[...]

Het bamboe zit er goed op, voor- en achterkant sluiten goed op de metalen rand aan. Hij zal ook niet zo snel doorbuigen als de Elephone P7000 denk ik. Minder is dat de metalen rand wat onafgewerkt lijkt met lichte en donkere plekkenop de bovenste rand. Het is lastig te zien op foto's maar je ziet dit effect alleen eigenlijk als je hem tegen het licht in houdt.

SOC draait op 1.3 GHz.
Als je dat vervelend vindt, kan je het wellicht weg polijsten... Het blijft een metalen (al gepolijst) frame.

Draait die SOC een beetje soepel? Ook qua multitasken?

Ben superbenieuwd naar je review.

• vingibson
arnoudwokke schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 12:07:
Goed nieuws!

Om een traditie in ere te houden hebben we op de redactie besloten dat ik deze zomer weer een roundup van Chinese toestellen ga doen. Het is alweer de derde keer!

Wat ik van jullie wil weten, is welke toestellen we echt hierin mee moeten nemen. Daarbij gaat het niet alleen om populariteit, maar ook om diversiteit: de toestellen nemen het niet tegen elkaar op, het moet een soort beginpunt worden voor mensen om te kijken wat Chinese toestellen allemaal bieden.

Inmiddels zijn we al bezig met een paar toestellen:
1. Lenovo K3 Note
2. Jiayu S3

Maar welke moeten er nog meer bij?

Een paar dingen om rekening mee te houden"

- we hebben de telefoons een paar weken nodig deze zomer. We hebben ze het liefst in elk geval enig moment allemaal bij elkaar, om groepsfoto's te maken en eventueel video
- Xiaomi hoef je niet aan te dragen. De komende tijd hebben we reviews op de planning staan van in elk geval de Mi4i en hopelijk de Mi Note Pro.
- mensen die hun toestel uitlenen krijgen prominent een bedankje op de eerste pagina, en eeuwige roem natuurlijk ;)

Ik hoor graag van jullie welke toestellen erin zouden moeten zitten en natuurlijk of iemand bereid is om zijn toestel uit te lenen :) De roundup staat gepland voor juli of augustus, beetje afhankelijk van wanneer de toestellen hier kunnen zijn. Zie er weer enorm naar uit om die bijzondere telefoons te mogen reviewen!
Zit nog steeds met smart te wachten op de Roundup :) Enig idee wanneer die uit komt?

• Chocoball
Shoarma1998 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:36:
[...]

Als je dat vervelend vindt, kan je het wellicht weg polijsten... Het blijft een metalen (al gepolijst) frame.

Draait die SOC een beetje soepel? Ook qua multitasken?

Ben superbenieuwd naar je review.
Het scrollen door de app drawer of door de Settings menu gaat snel en vloeiend. Ook even een spelletje Shadow Fight 2 gedaan, dat ging ook vloeiend. Van de 3GB zijn er ongeveer 2 vrij. Antutu komt uit op 32000+ maar kan alleen testen in 32-bit.

Moest tijdens het spelen wel wennen dat de structuur van het bamboe toch anders aamvoelt dan een kunststof achterkant. Je voelt elke oneffenheid

Review zal nog even duren omdat ik smartphones meestal langer dan een week test. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.

• dutchgio
vingibson schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:25:
[...]

Zit nog steeds met smart te wachten op de Roundup :) Enig idee wanneer die uit komt?
Die is er al even. oOo _O-
Net als mij vorig jaar overkwam, de round-up volledig gemist. ;)

Helaas geen videoreview, dat is wel een echt gemis maar de laatste tijd doet Tweakers dat wat minder lijkt het.

reviews: Chinaphones: onbekende telefoons van 120 tot 240 euro

• MNTN
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-07 19:00
Chocoball schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:42:
[...]
Review zal nog even duren omdat ik smartphones meestal langer dan een week test. Mocht je nog vragen hebben stel ze gerust.
Kan je al iets zeggen over de accu en de kwaliteit van de camera?

• vingibson
dutchgio schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:46:
[...]

Die is er al even. oOo _O-
Net als mij vorig jaar overkwam, de round-up volledig gemist. ;)

Helaas geen videoreview, dat is wel een echt gemis maar de laatste tijd doet Tweakers dat wat minder lijkt het.

reviews: Chinaphones: onbekende telefoons van 120 tot 240 euro
Haha, Thanks! Volledig langs me heen gegaan inderdaad. En dat terwijl ik bijna iedere dag Tweakers check. Ga het direct bekijken. :)

• VERNederlander
michiel_hc schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:36:
Heb nu nog wel dat naar een minuut of 10 luisteren met spotify de muziek stopt. Volgens mij heeft dit te maken met een te fanatieke taakbeheer die het proces killed. Verder is de telefoon lekker snel. Het multitask menu laat nog wel te wensen over. Doet mij een beetje denken aan het multitask menu van android 2.3 en dergelijke.

Oja de telefoon is een een echte samsung 5c heeft veel weg van een samsung met een iphone 5c achterkant.
Apps worden inderdaad snel gestopt, om te voorkomen dat dit gebeurd kun je in het multitask menu de app locken. Dit doe je door de app even vast te houden en er verschijnt dan een lock erbij. Dan zal ie het gewoon blijven doen.

Accuduur, verwacht er niet teveel verbetering van. De firmwares van Meizu hebben een grote energiehonger en dit is bij een hele reeks modellen niet veranderd. Ik weet niet of er al een 4.5.5 firmware beschikbaar is voor de M2, die is qua batterijverbruik wel wat beter, maar nog steeds niet je van het.

En kijk uit met het verwijderen van apps, heeft meerdere mensen op later moment problemen opgelevert waardoor ze weer konden reflashen en weer terug bij af waren. Meldingen kun je ook blokkeren in de security app.

• Shoarma1998
[...]

Het scrollen door de app drawer of door de Settings menu gaat snel en vloeiend. Ook even een spelletje Shadow Fight 2 gedaan, dat ging ook vloeiend. Van de 3GB zijn er ongeveer 2 vrij. Antutu komt uit op 32000+ maar kan alleen testen in 32-bit.

Moest tijdens het spelen wel wennen dat de structuur van het bamboe toch anders aamvoelt dan een kunststof achterkant. Je voelt elke oneffenheid

Idd. Ik heb de oneplus one met bamboe achterkant... best grappig... het is een keer wat nat geworden en je krijgt gelijk een andere structuur. Blijft hout...

• FJP84
[...]

Ik vroeg me af of er een 32bit of 64bit Android 5.1 Lollipop op zit en of je na een paar dagen al wat kan vertellen over de accuduur. Verder ben ik natuurlijk of de andere specs echt overeenkomen met wat Doogee beweert :) .

• Chocoball
MNTN schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:01:
[...]

Kan je al iets zeggen over de accu en de kwaliteit van de camera?
FJP84 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:08:
[...]

Ik vroeg me af of er een 32bit of 64bit Android 5.1 Lollipop op zit en of je na een paar dagen al wat kan vertellen over de accuduur. Verder ben ik natuurlijk of de andere specs echt overeenkomen met wat Doogee beweert :)
Batterijduur weet ik pas na het weekeinde denk ik. Gisteren is de F3 Pro aan de lader geweest maar de 2200mAh gaat volgens de eerste indicatie 2,5 dag mee.

De camera heb ik nog niet getest.

[ Voor 0% gewijzigd door RobIII op 21-05-2020 01:40 . Reden: Naam op verzoek verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
Iemand enig idee wanneer de 5.0 android update nu eens uitkomt voor de meizu mx4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
VERNederlander schreef op donderdag 17 september 2015 @ 21:26:
[...]

Apps worden inderdaad snel gestopt, om te voorkomen dat dit gebeurd kun je in het multitask menu de app locken. Dit doe je door de app even vast te houden en er verschijnt dan een lock erbij. Dan zal ie het gewoon blijven doen.

Accuduur, verwacht er niet teveel verbetering van. De firmwares van Meizu hebben een grote energiehonger en dit is bij een hele reeks modellen niet veranderd. Ik weet niet of er al een 4.5.5 firmware beschikbaar is voor de M2, die is qua batterijverbruik wel wat beter, maar nog steeds niet je van het.

En kijk uit met het verwijderen van apps, heeft meerdere mensen op later moment problemen opgelevert waardoor ze weer konden reflashen en weer terug bij af waren. Meldingen kun je ook blokkeren in de security app.
Aha had niet nog door dat je apps zo kan locken.
Jammer dat de accu duur zo matig is bij de meizus ik snap niet dat ze hun toestellen dan niet uitrusten met een grotere accu.
Wat betreft het verwijderen van apps, ik heb ze nog niet definitief verwijderd ze zijn alleen nog maar bevroren. Ik heb een beetje een allergie voor nutteloze apps dus ik gok het er op :9 maar in elk geval bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Rambo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 20:50
Slammed_a4 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:46:
Iemand enig idee wanneer de 5.0 android update nu eens uitkomt voor de meizu mx4?
Flyme 5 komt uit op 23 september volgens mij, wellicht dan. Anders zou ik even rondneuzen op de facebook van Meizu of daar even posten om te vragen.

Edit: Ik zie dat voor de MX4 Flyme 4.5.5 uit is, deze is volgens mij op Android 5.1 basis. Kan je gewoon downloaden van de flyme site

[ Voor 16% gewijzigd door John Rambo op 18-09-2015 10:27 ]

“You’re Not Hunting Him. He’s Hunting You.” Trautman - First Blood (1982)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Slammed_a4 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:46:
Volgens mij is die er al.
http://www.flyme.cn/en/firmwarelist?modelId=14&type=1

Bovenste download is een Android 5.0 flyme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
hm,ok bedankt jongens,en ik maar op update drukken denkende dat deze gewoon via wifi binnen te halen was :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
michiel_hc schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 09:55:
[...]

Jammer dat de accu duur zo matig is bij de meizus ik snap niet dat ze hun toestellen dan niet uitrusten met een grotere accu.
Als je kijkt naar de accugrootte, dan valt deze netjes in het rijtje met andere telefoons. Ze zouden het beter kunnen oplossen door de energiehonger van de firmware/hardware combinatie te reduceren.

FlyMe 5 komt inderdaad 23 september uit, maar de ervaring leert dat deze alleen direct verkrijgbaar is voor de telefoon die dan gepresenteerd wordt. Met een beetje geluk is deze dan binnen een week ook verkrijgbaar voor de MX5 en wellicht M2 en M2 Note (ik heb er een hard hoofd in). De rest volgt pas een maand of meer later is de ervaring. Natuurlijk zou het kunnen dat ze wat veranderd hebben in hun opstelling, maar daar lijkt het vooralsnog niet op.

En wat betreft vragen op Facebook, verwacht niet al te geweldige antwoorden. Meestal blijven ze in het vage.
Slammed_a4 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 10:38:
hm,ok bedankt jongens,en ik maar op update drukken denkende dat deze gewoon via wifi binnen te halen was :p
Als je up to date wilt blijven, dan zul je het inderdaad via deze weg moeten doen. Grote firmware updates kunnen vaak niet via de OTA gedaan worden. Waarom geen idee, maar dit was ook het geval toen ik van FlyMe 3 naar Flyme 4 en FlyMe 4.5 ging.

[ Voor 20% gewijzigd door VERNederlander op 18-09-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michiel_hc
Ik heb met een firmware update mijn play store vermoord. Ik had geen upgrade app in de standaard rom dus geupdate via update.zip met nieuwste firmware. Installatie ging perfect maar de playstore wou niet meer werken. Dus cache geleegd en dergelijke maar geen verbetering, toen mijn google account verwijderd. Resultaat, bij het toevoegen van mijn google account blijft het toestel hangen bij het een laad scherm van het inloggen. Maarja ik ga eerst maar kermis vieren zie kan dan wel weer verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eleni
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 14:32
Na de kermis misschien Google Play apk downloaden?
michiel_hc schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:47:
Ik heb met een firmware update mijn play store vermoord. Ik had geen upgrade app in de standaard rom dus geupdate via update.zip met nieuwste firmware. Installatie ging perfect maar de playstore wou niet meer werken. Dus cache geleegd en dergelijke maar geen verbetering, toen mijn google account verwijderd. Resultaat, bij het toevoegen van mijn google account blijft het toestel hangen bij het een laad scherm van het inloggen. Maarja ik ga eerst maar kermis vieren zie kan dan wel weer verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERNederlander
michiel_hc schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 12:47:
Direct de .apk installeren werkt niet bij Meizu! In the Meizu App center kun je Google Installer downloaden. Via deze app kun je dan vervolgens de Play Store installeren.

Daarbij, bij grote sprongen in firmware moet je clear data aan hebben staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michiel_hc
VERNederlander schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 16:57:
[...]

Direct de .apk installeren werkt niet bij Meizu! In the Meizu App center kun je Google Installer downloaden. Via deze app kun je dan vervolgens de Play Store installeren.

Daarbij, bij grote sprongen in firmware moet je clear data aan hebben staan.
Avondje kermis zit er op op :'(
Maar t was ook een minor update denk ik.

Mijn fout was om via de meizu app store de google play store te downloaden ipv de google installer, Sinds ik de google installer heb gebruikt zijn de problemen opgelost. Toch wel raar dat een update mijn play store kapot maakte.
Maar in elk geval een goede avond kermis gehad, morgen verder prutsen tussen mijn huiswerk en een competitie wedstrijd volleybal door :) en daarna verder kermis houden. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-09 14:37
Vermits mijn One Plus One helaas gestolen werd op de vlieghaven te Brussel, diende ik een nieuwe smartphone aan te schaffen. Ik had echt geen zin om nog eens de lange invite lijn aan te schuiven voor de two en kocht ik me na lange research de OUKITEL U10. Na nu een paar dagen gebruik moet ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben van dit toestelletje. Haarscherp beeld, solide bouw en supersnel. Voor 150 euro is dit zeker geen slechte koop. Zelfs zo tevreden dat de vrouw hier ook eentje besteld heeft.....
Het enige minpunt en dat is reeds aangehaald is de fingerprint optie, die laat het nogal veel afweten door foute metingen.....Maar dat is dan ook meteen het enigste minpunt.

• Roncom
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 15:28
Ik heb een vraagje over de wifi van de Jiayu G4S. Mijn vriendin heeft bij haar moeder thuis (Telfort) wifi bereik tot op zolder, maar hier bij mij (gelijkvloers) heeft ze nauwelijks wifi bereik (Tele2). Op andere plaatsen heeft ze ook beter wifi bereik.Terwijl ik met mijn Samsung S4 geen enkel wifi probleem heb. Wat zou de oorzaak hiervan kunnen zijn?

• dicksterk
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-02-2024
Heeft iemand hier ervaring met de Blackview Arrow, of met het merk Blackview in het algemeen? Op dx wordt de arrow aangeboden voor 109 euro, maar ik vind full hd scherm octacore en 18mp camera nogal onwaarschijnlijk voor die prijs. Iemadn toevallig ervaring met dit merk of model? Zo ja, zit er echt in wat beloofd wordt?

• FJP84
dicksterk schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:54:
Heeft iemand hier ervaring met de Blackview Arrow, of met het merk Blackview in het algemeen? Op dx wordt de arrow aangeboden voor 109 euro, maar ik vind full hd scherm octacore en 18mp camera nogal onwaarschijnlijk voor die prijs. Iemadn toevallig ervaring met dit merk of model? Zo ja, zit er echt in wat beloofd wordt?
Laatst een Blackview Breeze besteld voor mijn vriendin. Prima telefoontje, met Android 5.0 ipv de aangegeven Android 4.4. Werkte onverwachts ook perfect met Carkit. Gps moet ik nog testen. Bij deze telefoon is alles dus vooralsnog boven verwachting! Met de Arrow geen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:59
Ben erg benieuwd naar een review of wat meer bevindingen van deze phone ;)
Waar heb je hem besteld? Ik bij everbuying.net op aanraden van Oukitel op Facebook, maar de verzending heb mail gekregen dat het ongeveer nog 17 dagen duurt eer ze hem versturen :(
MrMorePhun schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:42:
Vermits mijn One Plus One helaas gestolen werd op de vlieghaven te Brussel, diende ik een nieuwe smartphone aan te schaffen. Ik had echt geen zin om nog eens de lange invite lijn aan te schuiven voor de two en kocht ik me na lange research de OUKITEL U10. Na nu een paar dagen gebruik moet ik zeggen dat ik meer dan tevreden ben van dit toestelletje. Haarscherp beeld, solide bouw en supersnel. Voor 150 euro is dit zeker geen slechte koop. Zelfs zo tevreden dat de vrouw hier ook eentje besteld heeft.....
Het enige minpunt en dat is reeds aangehaald is de fingerprint optie, die laat het nogal veel afweten door foute metingen.....Maar dat is dan ook meteen het enigste minpunt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
MrMorePhun schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 23:42:
Het is inderdaad en supertoestel.. na 2 weken de volgende nadelen kunnen vinden:

- 4G ontvangst soms wat minder (signaal)
- Belkwaliteit is echt wel minder.. Goed te doen, maar blikkerig
- luidspreker is iets minder

Maar voor 150 euro zijn deze punten serieus te verwaarlozen, omdat ik ze afzet tegen een toestel van 600 euro (iphone)

En daarbij de pluspunten:

- Inderdaad het scherm is waanzinnig: haarscherp en kleurecht
- Lekker snel!
- Bouwkwaliteit van een high end toestel
- Lekker redelijk kale versie van android 5.1
- Laad snel op 8)7 2 uur en hij is vol
- Accuduur, Houd makkelijk een dag vol bij intensief gebruik, waarbij ik 30 % overhoud :)

Edit: Ow ja en dan nog de camera: die is echt fantastisch! De kwaliteit van de foto's is bijzonder goed _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door ThatsHollywood op 20-09-2015 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralphkeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:59
Erg goed om te horen, kan niet wachten totdat de mijne er is :9~ maar mag momenteel met mijn Xiaomi Note ook niet klagen, alleen geen 4G en retezwaar en dik!
ThatsHollywood schreef op zondag 20 september 2015 @ 08:27:
[...]

Het is inderdaad en supertoestel.. na 2 weken de volgende nadelen kunnen vinden:

Maar voor 150 euro zijn deze punten serieus te verwaarlozen, omdat ik ze afzet tegen een toestel van 600 euro (iphone)

En daarbij de pluspunten:

- Inderdaad het scherm is waanzinnig: haarscherp en kleurecht
- Lekker snel!
- Bouwkwaliteit van een high end toestel
- Lekker redelijk kale versie van android 5.1
- Laad snel op 8)7 2 uur en hij is vol
- Accuduur, Houd makkelijk een dag vol bij intensief gebruik, waarbij ik 30 % overhoud :)

Edit: Ow ja en dan nog de camera: die is echt fantastisch! De kwaliteit van de foto's is bijzonder goed _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 02:29
ThatsHollywood schreef op zondag 20 september 2015 @ 08:27:
[...]
...
Normaal gesproken zou ik mezelf voor gek verklaren als ik een telefoon kocht met slecht (4G) ontvangst, zonder NFC chip en een belkwaliteit die je doet huilen. Maar op één of andere manier maakt die lage prijs van 150 euri hem toch het proberen waard.

Heb je wellicht wat camera samples?

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
zit sterk te twijfelen tussen een redmi 2 pro of deze ubergeile Ulefone: http://ulefone.com/products/paris/features.html

Ze zijn allebei even duur, die ulefone heeft veel betere specs natuurlijk maar de redmi heeft zich al bewezen als een goede koop. wat jullie?? :P

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Bornin schreef op zondag 20 september 2015 @ 15:27:
zit sterk te twijfelen tussen een redmi 2 pro of deze ubergeile Ulefone: http://ulefone.com/products/paris/features.html

Ze zijn allebei even duur, die ulefone heeft veel betere specs natuurlijk maar de redmi heeft zich al bewezen als een goede koop. wat jullie?? :P
De Redmi. Dat Ulefone ding gaat hoe dan ook tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum

Kiswum

Gadget reviewer

Voor de mensen die willen weten hoe goed een telefoon ongeveer presteert, hier zijn al mijn benchmarks:

Ter info, de accutesten zijn toegevoegd om vooral aan te geven hoe goed de accu is, zonder dat de software dit kan verbeteren. Het is vooral de echte kracht van de accu. De meeste zullen wel weten weten de Z3c bij velen gewoon 2 dagen mee gaat, terwijl de Letv Le1, bij mij maar net 1 dag haalt.

(klik voor het volledige plaatje)
benchmarks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Laatst online: 02:29
Largamelion schreef op zondag 06 september 2015 @ 13:01:
[...]
Edit: Hmm net het eerste filmpje op Youtube gecheckt en wat een lelijke bezels heeft dat ding zeg, zeker met die dikke zwarte rand rondom het scherm die je pas ziet wanneer je hem aanzet. Op hun website staan weer lekker liegende plaatjes, zoals bij de meeste fabrikanten uit China. Weer zo'n bedrijf dat niet te vertrouwen is dus.
Dat liegen over die bezels doen ze helaas allemaal, maar in sommige mock-ups zie je de bezels dan weer wel:

Afbeeldingslocatie: http://image3.geekbuying.com/content_pic/201508/20150821152406140.jpg

Overigens jammer dat ik niets anders kan vinden dan dat ene filmpje van die fransman. De naam maakt het er ook niet veel makkelijker op; er blijkt al een ouder model Elite 1 te zijn. Van die nieuwe helaas nog geen ervaringen met camera of accuduur. 2400mAh op een 5" FHD houdt niet niet echt bepaald over vrees ik. Jammer, want op NFC na heeft die telefoon echt alles wat ik in een telefoon zoek (dual sim, fingerprint, NL 4G). En de komende 5 dagen nog voor 160 euri in de pre-sale.

edit:
Laat maar, na het lezen van deze review en commentaren schrap ik ook deze van mijn lijstje :+

[ Voor 7% gewijzigd door pimsaint op 20-09-2015 19:39 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijn huisgenoot en ik kwam deze Ulefone Paris tegen. Zeker een mooie telefoon :) . Iemand ervaring met Ulefone? Lijkt mij een goede deal voor 1080p + 2GB RAM + Android 5.1 + Nederlandse 4G ondersteuning.

130 dollar bij Gearbest, maar ze hebben ook een deal (Even naar bendenden scrollen) inclusief Flip Cover, Tempered Glass screen protector en 2 jaar garrantie. Als je bij het bestellen de code ParisGB invult kost die bundel maar 150 dollar.

Ik weet echter niet hoe de 2 jaar garantie in zijn werk gaat?

[ Voor 198% gewijzigd door jooncheez op 09-10-2015 10:06 ]

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
jooncheez schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:08:
[...]

Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijn huisgenoot en ik kwam ook deze Ulefone Paris tegen. Zeker een mooie telefoon :) . Iemand ervaring met Ulefone? Lijkt mij een goede deal voor 1080p + 2GB RAM + Android 5.1 + Nederlandse 4G ondersteuning.

130 dollar bij Gearbest, maar ze hebben ook een deal (Even naar bendenden scrollen) inclusief Flip Cover, Tempered Glass screen protector en 2 jaar garrantie. Als je bij het bestellen de code ParisGB invult kost die bundel maar 150 dollar.

Op eigen kosten terug naar de webshop in China sturen en daarna hard bidden dat je hem na 3 maanden een keer terugkrijgt waarschijnlijk.
Mooie specs, maar het merk Ulefone is geen probleemloos merk, zoals je ook in de topic van de Be Pro kunt lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Iemand al ervaringen met de Doogee X5 pro? 2/16GB, Android 5.1, 720p op 5 inch voor zo'n 75 euro!
Zou een aardige vervanger kunnen zijn voor mijn Jiayu G2F die soms wat software kuren vertoont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
De kans dat je er qua software op vooruit gaat bij Doogee, acht ik bijzonder klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hars73 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:11:
Iemand al ervaringen met de Doogee X5 pro? 2/16GB, Android 5.1, 720p op 5 inch voor zo'n 75 euro!
Zou een aardige vervanger kunnen zijn voor mijn Jiayu G2F die soms wat software kuren vertoont.
Wat je mist met dit toestel is 4G functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Verwijderd schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:20:
[...]
Wat je mist met dit toestel is 4G functionaliteit.
Nee dat mis ik niet met mijn 200mb bundeltje van Simyo. ;)

Ik zal de komende tijd eens de reviews in de gaten houden, voor zover die er gaan komen.

[ Voor 16% gewijzigd door hars73 op 21-09-2015 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3meter
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04-10 11:57
De Pro versie heeft zo te zien alle 4G frequenties (4G:FDD-LTE:800/1800/2100/2600MHz ). De niet-pro versie mist dat.
hars73 schreef op maandag 21 september 2015 @ 15:21:
[...]

Nee dat mis ik niet met mijn 200mb bundeltje van Simyo. ;)

Ik zal de komende tijd eens de reviews in de gaten houden, voor zover die er gaan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma1998
jooncheez schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:08:
[...]

Ik was op zoek naar een nieuwe telefoon voor mijn huisgenoot en ik kwam ook deze Ulefone Paris tegen. Zeker een mooie telefoon :) . Iemand ervaring met Ulefone? Lijkt mij een goede deal voor 1080p + 2GB RAM + Android 5.1 + Nederlandse 4G ondersteuning.

volgens Ulefone zelf geen Full HD... maar HD... http://ulefone.com/products/paris/features.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooncheez
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-09 10:23
Ah mea culpa, zelf verkeerd gekeken.

[XBO/PSN: BroedersKolk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Volgens Elephone gaat de P9000 Android 6.0 krijgen. Ben benieuwd. specs zijn wel goed (2K randloos scherm voor duurste versie, Helio P10 voor alle modellen)

Random
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/hsuEnXHwZWA14gi58jJV51BT/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/8se3iS3AFRpquRAZUxgPSeeh/thumb.pngAfbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YcntYwF5qYve3p3dSQwWXhtA/thumb.png

vlrn P9000 (top model) P9000 Lite, P9000C (budget model met FHD scherm en 13MP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36
Kenzi schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 06:10:
Volgens Elephone gaat de P9000 Android 6.0 krijgen. Ben benieuwd. specs zijn wel goed (2K randloos scherm voor duurste versie, Helio P10 voor alle modellen)
Randloos scherm zou ik met een korreltje zout nemen, zeker bij Elephone.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-10 12:25
Xiaomi mi 4c is zojuist gepresenteerd. Specs zijn als volgt: 5 inch full hd scherm, Snapdragon 808, 2 of 3GB RAM, 16GB of 32GB ROM geheugen, 13MP camera met PDAF van Sony of Samsung, 5MP camera aan de voorkant, 3080 mah batterij, type-c aansluitng, infrarood scanner om bv. je TV te bedienen.

Prijs geruchten kloppen ook. ongeveer 200 US Dollar ongeveer voor de 2GB/16GB combo en ongeveer 240 US Dollar voor de 3GB/32GB ROM combo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Lokale prijzen, dus zal wel zo rond de 250 en 300 euro komen te liggen.
Maar wel mooie specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
dutchgio schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:08:
Lokale prijzen, dus zal wel zo rond de 250 en 300 euro komen te liggen.
Maar wel mooie specs.
Klopt, prijzen in China, tel 40-50 US Dollar erbij op en je hebt de reseller prijzen. Vanaf morgen te pre-orderen en het wordt dan meteen uitgeleverd. Advertenties van Chinese webshops zullen dus wel snel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:05
Gsus86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:04:
Xiaomi mi 4c is zojuist gepresenteerd. Specs zijn als volgt: 5 inch full hd scherm, Snapdragon 808, 2 of 3GB RAM, 16GB of 32GB ROM geheugen, 13MP camera met PDAF van Sony of Samsung, 5MP camera aan de voorkant, 3080 mah batterij, type-c aansluitng, infrarood scanner om bv. je TV te bedienen.
Nice!
Maar geen NFC neem ik aan..
Is ie wel dual-sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
heb zelf niet direct een ander toestel nodig, maar anders wist ik het wel. ;)
Alleen MIUI is een nadeel voor mij, maar er komt vast wel CM voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
ASW1 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:27:
[...]

Nice!
Maar geen NFC neem ik aan..
Is ie wel dual-sim?
Er werd in de presentatie niets over NFC verteld. Er is inderdaad ook dual sim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:05
Gsus86 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:30:
[...]
Er is inderdaad ook dual sim.
Hoezo "ook"?
Is er ook een variant met single sim?

Lijkt er trouwens op dat ook Xiaomi het concept van uitbreidbaar intern geheugen compleet verlaten heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
ASW1 schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 10:32:
[...]

Hoezo "ook"?
Is er ook een variant met single sim?

Lijkt er trouwens op dat ook Xiaomi het concept van uitbreidbaar intern geheugen compleet verlaten heeft.
Nee, er is alleen maar dual sim. Met "ook" bedoel ik naast de specs die ik eerder genoemd heb. Xiaomi heeft in zijn Mi smartphone series helaas geen mogelijkheid voor uitbreidbaar geheugen.
Pagina: 1 ... 21 ... 79 Laatste

Let op:
HET IS HIER NIET TOEGESTAAN OM TE BESPREKEN HOE IMPORTKOSTEN TE OMZEILEN!

Voor prijzen, winkels en levertijden: \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen.

Aankoopadvies en vragen daarover horen thuis in : Mobile Aankoopadviesforum

Discussies over namaak/kloon telefoons mag, echter vragen hoe je er aan komt is hier niet toegestaan! Feedback over de regels in dit topic? Maak gebruik van ons Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

Wil je weten welke provider welke frequentieband gebruikt? Kijk dan hier: http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties of hier http://www.robertwebbe.nl...gebruiken-de-mobiele.html