Verwijderd schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 18:58:
Inmiddels ook een chromecast gekocht maar wat ik al wist.. ziggo wil niet dat we movies xl en replay kunnen gaan kijken via chromecast. Ik vindt dit kinderachtige manier van marketing. Tja, anders hoeft niemand meer een horizon meuk decoder he. Vindt het belachelijk want ik betaal toch abbonements geld en dan laat mensen dan zelf uitmaken op welke manier wij movies xl of replay tv kunnen gaan kijken. Beste is gewoon enkel tv basis nemen en geld wat je daarmee bespaard kun je netflix nemen die wel chromecast accepteerd.
Nja oké dan heeft de vrouw GTST gemist, dan zeg je van: ej start maar Netflix.
De vrouw heeft wie is de mol gemist 4 dagen geleden, dan zeg je: ej start maar Netflix.
De vrouw is 10 minuten te laat voor een bepaald programma, dan zeg je: zet maar op vanaf het begin met Netflix.
Replay TV en Netflix is iets totaal verschillends.
Enige ''antwoord'' van Ziggo op Netflix is MyPrime (komt lang niet op het niveau, maar dat is nog een vergelijking waard).
Waarom heb je eigenlijk niet eerst nagekeken of het überhaupt zou werken? Ipv eerst kopen en dan klagen op Ziggo dat jij een ''miskoop'' gedaan hebt?
Het was namelijk al sinds dag 1 van Replay TV duidelijk dat het ondersteund zou worden op de Horizon, ik heb nooit gelezen dat de Chromecast zou moeten werken met Replay TV. Dit is ook niet gek, Ziggo betaald voor de rechten om dit mogelijk te maken, daar zitten zware eisen aan vast. Als men die service/rechten gaat misbruiken door het via omwegen te bekijken en eventueel op te nemen en illegaal te verspreiden, is Ziggo zwaar de klos en mogen ze al deze diensten in 1 klap stopzetten.
Maar goed, iedereen is verschillend natuurlijk daar is niks mis mee.
Echter als ik een chromecast koop met de gedachten eventueel Replay TV te willen gebruiken (hoe? Ik zou echt niet weten hoe.. maar goed), dan zou ik eerst even nakijken of dat überhaupt wel mogelijk is.
Nee sorry, ik ben het niet altijd met Ziggo eens maar hier ben jij toch echt de gene die een ''foutje'' gemaakt heeft en niet Ziggo
Edit: en tot mijn verbazing zeg je tegen een andere tweaker (die het wel snapt vanuit Ziggo) dat hij beter effe moet nadenken?
Ej jij koopt iets zonder eerst het 1 en ander uit te zoeken, en gaat vervolgens klagen dat het niet werkt.. Iets met pot verwijt de ketel?
[
Voor 12% gewijzigd door
LopendeVogel op 08-02-2017 19:33
]