Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:30:
[...]

Denk je? Gezien de kijkcijfers kijken er erg veel mensen naar RTL en SBS, welke niet in HD in het basispakket zitten.
Dus die 90% is pure onzin. Meer dan dan helft van de gekijkte uren zullen NIET uit het basispakket komen.

* TFHfony heeft gelukkig 6 geactiveerde kaarten op zijn naam staan, dus kan nog wel ff vooruit...
En waarom zou je blij zijn met 6 kaarten? Heb je 6 TV's in huis? Zo ja dat is pas een beetje overkill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-09 17:21
Ik denk voor het geval er 1 defect raakt. Sommige mensen zitten nu met 2-3 gekochte juist voor dit geval waar ze nu niks meer aan hebben. Ook bij een defect krijg je hem volgens mij niet meer geactiveerd.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:03

TFHfony

Professional Weirdo

bvbal79 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:41:
[...]

En waarom zou je blij zijn met 6 kaarten? Heb je 6 TV's in huis? Zo ja dat is pas een beetje overkill
Nop... In principe slechts 3. Maar mocht Jim423 in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9" geijk hebben, dan heb ik nog even reserve ;-)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Videopac
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:12

Videopac

Rommelt wat aan.

TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:21:
[...]

Defecte smartcards worden gewoon vervangen en geactiveerd. Bovenstaande is alleen bedoeld om de 2e hands handel tegen te gaan, welke altijd al niet toegestaan was volgens de algemene voorwaarden. Niet dat er tegen werd opgetreden...

Kortom, eigenlijk valt het best mee...
Wat heeft Ziggo te zeggen over de handel in tweedehands spullen die niet van hun zijn? Helemaal niets!
Optieven met die onnodige beperkingen!

Asustor AS6704T (32GB, 4x16TB MG08), OpenWrt (3x GL.iNet Flint 2 MT6000), Lyrion Media Server, Odroid H2/N2+/C4/C2, DS918+ (4x8TB WD RED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Videopac schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:17:
[...]

Wat heeft Ziggo te zeggen over de handel in tweedehands spullen die niet van hun zijn? Helemaal niets!
Optieven met die onnodige beperkingen!
Tja.. Dat mag je vinden.
Maar als je een contract met Ziggo afsluit, staat er in de A/V dat de kaarten niet verhandelbaar zijn. Daar mag je het niet mee eens zijn, maar de A/V zijn wel rechtsgeldig. Jouw mening niet.

Begrijp me niet verkeerd: Ik zou ook veel liever het oude Ziggo systeem zien waarbij je zelf je eigen hardware kon kiezen en ze de handel in 2e hands kaarten gewoon oogluikend toestonden. Ik heb hier zelf gewoon 6 kaarten en alleen maar CI+ modules.
Maar wettelijk staat Ziggo gewoon in haar recht. En ons staat het vrij om het er niet mee eens te zijn en daar over uitgebreid te klagen op fora, te verhuizen naar een andere provider, geen TV abbo meer te nemen, etc...

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-09 18:03
H D R schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:50:
Ik vind 2 euro per maand voor een CI module met smartcard een koopje !
Bij Caiway betalen we daarvoor maar liefst €3.50 per maand voor de module huur en €2 euro per maand voor de huur van de smartcard, is totaal dus € 5,50 per maand. Bijna drie keer zo duur dus !

Jullie boffen maar bij Ziggo !
Canaal Digitaal (schotel) rekent gewoon 10 euro extra per maand per smartcard. Ziggo kan hier nog van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:58:
[...]

Nogal ver gezocht, maar bel/mail Ziggo eens met die vraag. Pffff... Over het zoeken naar problemen gesproken.
Vraag gelijk even wat er gebeurd als de hond hem opeet of je hem per ongeluk hebt doorgeknipt omdat je hem aanzag voor je verlopen creditcard...
Zo,n domme vraag is dit toch niet? Stel mijn tv met c+ module met smartcard wordt gestolen? Dus totaal niks vergezocht en reageer niet zo popie jopie achtig. Mijn vraag was dus... krijgen klanten gratis nieuwe smartcard van ziggo bij bv diefstal??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-09 16:14

Meneer iCy

swarma

TFHfony schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 19:30:
[...]

Denk je? Gezien de kijkcijfers kijken er erg veel mensen naar RTL en SBS, welke niet in HD in het basispakket zitten.
Dus die 90% is pure onzin. Meer dan dan helft van de gekijkte uren zullen NIET uit het basispakket komen.

* TFHfony heeft gelukkig 6 geactiveerde kaarten op zijn naam staan, dus kan nog wel ff vooruit...
Vergeet ze zo nu en dan niet in je decoder te stoppen dan. :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:51
Ik heb een andere splitter nodig, maar welke :?

Die ik hier heb (oude UPC tratec mcp-03) werkt niet in combinatie met de connectbox 300/30.

Als ik hier TV ga kijken (digitaal) en tegelijk internet Traffic genereer met bijvoorbeeld de speedtest app, dan gaat het beeld blokken vertonen en valt helemaal weg.

De splitter werkt dus niet met deze generatie modem.

Kan ik gewoon de klantenservice bellen voor een andere of de ziggo winkel hier in Eindhoven binnenlopen daarvoor? Of zelf ergens anders aanschaffen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Jerrythafast schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 21:40:
Ik ben blij dat we hier nog steeds op het abbo zitten dat we 4 jaar geleden hebben afgesloten.
Vergelijk je rekening dan even met die van mei/juni

Zie: DJMaze in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:39
toro schreef op woensdag 21 december 2016 @ 00:22:
Ik heb een andere splitter nodig, maar welke :?

Die ik hier heb (oude UPC tratec mcp-03) werkt niet in combinatie met de connectbox 300/30.

Als ik hier TV ga kijken (digitaal) en tegelijk internet Traffic genereer met bijvoorbeeld de speedtest app, dan gaat het beeld blokken vertonen en valt helemaal weg.

De splitter werkt dus niet met deze generatie modem.

Kan ik gewoon de klantenservice bellen voor een andere of de ziggo winkel hier in Eindhoven binnenlopen daarvoor? Of zelf ergens anders aanschaffen?
Ik had dit euvel ook met oude modem, bleek uiteindelijk de kabel zelf te zijn, niet goed gestript.
Ik zou ziggo vragen welke splitter ze adviseren.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 23:16:
[...]

Zo,n domme vraag is dit toch niet? Stel mijn tv met c+ module met smartcard wordt gestolen? Dus totaal niks vergezocht en reageer niet zo popie jopie achtig. Mijn vraag was dus... krijgen klanten gratis nieuwe smartcard van ziggo bij bv diefstal??
Het is wel een domme vraag, omdat je op je vingers kan natellen dan ik echt niet kan weten hoe Ziggo hier mee om zal gaan en je daarom dus Ziggo zal moeten bellen. Verder is de kans op een inbraak dusdanig klein hier in NL, dat je je beter druk kan maken om iets anders. Ook als ze je huis wel leeghalen, zou ik me drukker maken om andere zaken dan die 2 euro die je in de toekomst moet gaan betalen voor een CI+ met kaartje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
TFHfony schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:16:
[...]

Het is wel een domme vraag, omdat je op je vingers kan natellen dan ik echt niet kan weten hoe Ziggo hier mee om zal gaan en je daarom dus Ziggo zal moeten bellen. Verder is de kans op een inbraak dusdanig klein hier in NL, dat je je beter druk kan maken om iets anders. Ook als ze je huis wel leeghalen, zou ik me drukker maken om andere zaken dan die 2 euro die je in de toekomst moet gaan betalen voor een CI+ met kaartje.
Zul je altijd zien, pakken ze niet je TV maar je Horizon of Humax _O-

namen ze de Horizon box maar mee, dan kreeg ik wellicht de nieuwste versie :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 15:16

icecreamfarmer

en het is

Verwijderd schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:19:
Dit gaat ziggo nog meer extra klanten kosten. Zodra ik bij hun moet gaan huren ben ik na vele jaren weg bij ziggo. Glasvezel internet heb ik hier al dus dan ook maar tv via glasvezel provider. Ben al 30 jaar kabel afnemer maar nu ook hier glasvezel ligt en al werkt is overstap dan ook zo gemaakt. Waarom laat ziggo niet voor wat het was voor enkel bestaande klanten?? Nieuwe klanten kunnen hun keuze maken om naar ziggo te gaan maar bestaande klanten krijgen te maken met plots nieuwe regels waardoor ziggo nog meer klanten gaat verliezen. Dom bezig bij ziggo. Wat als 1 van mijn 5 geactiveerde smartcard kapot gaat of kwijtraak? Krijg ik dan een nieuwe of moet ik dan een gaan huren? Dan is het voor mij einde ziggo!!
Het zou mij al heel wat minder uitmaken als ze alle gratis zender gewoon ongecodeerd de kabel op knallen.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 07:14
icecreamfarmer schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:25:
[...]

Het zou mij al heel wat minder uitmaken als ze alle gratis zender gewoon ongecodeerd de kabel op knallen.
Dat doen ze al... en niet in HD, tja Ziggo wil ook geld verdienen.

Zelf ga je ook niet een uur extra per dag werken zonder hiervoor betaald te krijgen. Waarom zou een bedrijf dan wel extra's gaan aanbieden zonder hiervoor de kosten bij de klant neer te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:17

vr6-only

Blub Blub

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:37:
[...]

Zelf ga je ook niet een uur extra per dag werken zonder hiervoor betaald te krijgen. Waarom zou een bedrijf dan wel extra's gaan aanbieden zonder hiervoor de kosten bij de klant neer te leggen?
Je zin is denk ik correct als: Ziggo wil ook meer geld verdienen. De kosten voor doorgifte in SD of HD maakt in deze niets uit. Caiway doet het ook al.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-09 09:35
Nu we het toch over SD hebben. Ik heb mijn pakket gedowngrade/gewijzigd van Alles in 1 Plus naar Internet Compleet omdat ik telefoon en het grootste deel van het TV pakket niet nodig heb. Nu krijg je nog steeds een uitgekleed kabel tv pakketje maar daarvan doen de meeste zenders het niet. Bijv. BBC op 61/62 krijg ik een E16 melding. Zo'n beetje alles wat HD was behalve Ned 1,2,3, werkt nu niet terwijl dat volgens het abonnement wel zou moeten - in SD dus. Moet ik nog iets resetten?

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• peponline
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 28-09 14:43
cbr600f4i schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:15:
Nu we het toch over SD hebben. Ik heb mijn pakket gedowngrade/gewijzigd van Alles in 1 Plus naar Internet Compleet omdat ik telefoon en het grootste deel van het TV pakket niet nodig heb. Nu krijg je nog steeds een uitgekleed kabel tv pakketje maar daarvan doen de meeste zenders het niet. Bijv. BBC op 61/62 krijg ik een E16 melding. Zo'n beetje alles wat HD was behalve Ned 1,2,3, werkt nu niet terwijl dat volgens het abonnement wel zou moeten - in SD dus. Moet ik nog iets resetten?
Even opnieuw de zenders zoeken met netwerkcode 4444, dan krijg je het ongecodeerde aanbod van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
vr6-only schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:03:
[...]

Je zin is denk ik correct als: Ziggo wil ook meer geld verdienen. De kosten voor doorgifte in SD of HD maakt in deze niets uit. Caiway doet het ook al.
U werkt bij Ziggo en Caiway en heeft bij beide providers inzage in contractuele afspraken voor doorgifte van het signaal en kosten voor onderhoud van apparatuur en netwerk?

Het ligt in contracten vastgelegd dat bepaalde zaken wel en niet mogen met tv zenders. Deze contracten zijn uiteraard per aanbieder verschillend en/of vrij in te vullen. Ziggo kiest ervoor om dmv. een smartcard toegang tot zenders te verschaffen.

Huren/kopen? Elk heeft zijn eigen voor- en nadelen. Echter is voor de aanbieder het aantal voordelen van huren tegenover kopen zoveel groter dat ze alleen tot verhuur over zijn gegaan. Waarbij het grootste gedeelte van de klant het prima vind. De grootste groep wil een werkend product of dit nu huur/koop/bruikleen/gratis is wordt weinig naar gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:08

PauseBreak

derp!

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:41:
[...]

Huren/kopen? Elk heeft zijn eigen voor- en nadelen. Echter is voor de aanbieder het aantal voordelen van huren tegenover kopen zoveel groter dat ze alleen tot verhuur over zijn gegaan. Waarbij het grootste gedeelte van de klant het prima vind. De grootste groep wil een werkend product of dit nu huur/koop/bruikleen/gratis is wordt weinig naar gekeken.
De grootste groep wil een werkend product voor een zo laag mogelijk prijs per maand. Als die kosten per maand lager zijn als ze iets moeten huren dan vinden ze dat allang prima.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 09:37:
[...]

Wacht wat??

Welke extra kosten zijn er aan het ongecodeerd doorzetten van alle basis HD zenders?
Het lijkt mij dat gecodeerd doorgeven duurder is.

Ik heb het niet over de extra zenders he. Dit is gewoon een verkapte prijsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
peponline schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:19:
[...]

Even opnieuw de zenders zoeken met netwerkcode 4444, dan krijg je het ongecodeerde aanbod van Ziggo.
ga ik vanavond even proberen!

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
icecreamfarmer schreef op woensdag 21 december 2016 @ 10:50:
[...]

Wacht wat??

Welke extra kosten zijn er aan het ongecodeerd doorzetten van alle basis HD zenders?
Het lijkt mij dat gecodeerd doorgeven duurder is.

Ik heb het niet over de extra zenders he. Dit is gewoon een verkapte prijsverhoging.
Hoezo een verkapte prijs verhoging? Je krijgt al zenders zonder codering. Je wilt een uitbreiding hierop, tja dan is het logisch dat de aanbieder hier extra kosten voor vraagt.

Huismerk koffie of A merk koffie kosten evenveel in productie. Toch kost het huismerk stukken goedkoper dan het A merk. En zo kunnen er nog veel meer vergelijkingen getrokken worden.

Een commercieel bedrijf is opgericht om geld te verdienen. Dit doen ze door producten en abonnementen te verkopen. Hier zoekt het bedrijf een weg in vraag en aanbod om een voor hun zo goed mogelijk renderend product neer te zetten. Als meerdere bedrijven dit doen is er concurrentie. Zie KPN en dochters. In onze vrije markt economie ben je gelukkig vrij om te kiezen welk product je bij welke aanbieder je afneemt. Ziggo heeft hierin de keuze voor het huidige product portfolio gemaakt. Dit is voor de markt een wenselijk product gebleken. Een enkel individu is niet te voorzien in zijn of haar behoeften binnen zo'n grote organisatie. Klagen mag hierover. Heeft het zin? Nee, het heeft geen meerwaarde en er veranderd totaal niets aan het aanbod van Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZhvKuhB.png

Ik vraag me altijd af of die lage uitschieters, bugs zijn in fping/smokeping of dat de ping naar de gateway serieus even een stuk lager ligt :+
5,3ms~5,5ms is serieus laag voor coax namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:09:
[...]

Hoezo een verkapte prijs verhoging? Je krijgt al zenders zonder codering. Je wilt een uitbreiding hierop, tja dan is het logisch dat de aanbieder hier extra kosten voor vraagt.
Omdat je eerst niet verplicht werd om smartcards te huren. Huren doe je voor kapitaal intensieve goederen of zaken die je niet vaak gebruikt niet voor een smart card van twee tientjes.

En ik wil geen uitbreiding ik wil het zelfde behouden. Echter schrapt ziggo iets aan de ene kant dus zou het logisch zijn dat het aan de andere kant flexibeler wordt. Dat komt er niet ergo prijsverhoging.

Overigens betaal ik al voor die zenders maar ziggo gaat het nu expres moeilijker maken om ze te bekijken.
Huismerk koffie of A merk koffie kosten evenveel in productie. Toch kost het huismerk stukken goedkoper dan het A merk. En zo kunnen er nog veel meer vergelijkingen getrokken worden.
Klopt je kunt nog tientallen kromme vergelijkingen uit de kast trekken. Dat maakt je argument er niet beter op.
Een commercieel bedrijf is opgericht om geld te verdienen. Dit doen ze door producten en abonnementen te verkopen. Hier zoekt het bedrijf een weg in vraag en aanbod om een voor hun zo goed mogelijk renderend product neer te zetten. Als meerdere bedrijven dit doen is er concurrentie. Zie KPN en dochters. In onze vrije markt economie ben je gelukkig vrij om te kiezen welk product je bij welke aanbieder je afneemt. Ziggo heeft hierin de keuze voor het huidige product portfolio gemaakt. Dit is voor de markt een wenselijk product gebleken. Een enkel individu is niet te voorzien in zijn of haar behoeften binnen zo'n grote organisatie. Klagen mag hierover. Heeft het zin? Nee, het heeft geen meerwaarde en er veranderd totaal niets aan het aanbod van Ziggo.
Totdat er genoeg klachten komen en het kabelnetwerk opengesteld moet worden. En er iets veranderd aan het oligopolie.

[ Voor 3% gewijzigd door icecreamfarmer op 21-12-2016 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
icecreamfarmer schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:14:
[...]

Omdat je eerst niet verplicht werd om smartcards te huren. Huren doe je voor kapitaal intensieve goederen of zaken die je niet vaak gebruikt niet voor een smart card van twee tientjes.
Je moest ze eerst kopen en nu huren. Kortom je moe(s)t een smartcard in huis halen. De eenmalige kosten zijn vervangen voor een maandelijkse termijn.
En ik wil geen uitbreiding ik wil het zelfde behouden. Echter schrapt ziggo iets aan de ene kant dus zou het logisch zijn dat het aan de andere kant flexibeler wordt. Dat komt er niet ergo prijsverhoging.
Wat schrapt Ziggo voor de bestaande klant met bestaande producten? De smartcards in eigendom van de klant blijven dat. Hier veranderd niets aan. Ook hoeft de klant niet te betalen voor de smartcards die hij al heeft onder de oude voorwaarden. Wil een klant een nieuwe smartcard. Tja dan veranderd een en ander. Maar dat heeft ieder product dat vernieuwd wordt en opnieuw aangeschaft wordt.
Overigens betaal ik al voor die zenders maar ziggo gaat het nu expres moeilijker maken om ze te bekijken.

[...]

Klopt je kunt nog tientallen kromme vergelijkingen uit de kast trekken. Dat maakt je argument er niet beter op.

[...]
Je betaald nog niet voor die zenders als je geen smartcard hebt. Dat is het idee achter de smartcard dat je er voor gaat betalen. Dat je zenders in SD kan bekijken betekend niet dat ze gelijk zijn aan zenders in HD. Het zijn 2 verschillende producten. En welke vergelijking er ook gemaakt wordt. Je wilt niet inzien dat een SD kanaal geen HD kanaal is en dat dat 2 verschillende producten zijn.
Totdat er genoeg klachten komen en het kabelnetwerk opengesteld moet worden. En er iets veranderd aan het oligopolie.
Het is slecht een beperkte klantengroep die klaagt tegenover een groot deel die het prima vind functioneren. Daarbij kabel "openstellen"? De infra is op één aanbieder berekend. Een tweede is technisch erg ingewikkeld zo niet onmogelijk. Anders kom je op het Wholesale principe. Dat provider B slechts een facturatie firma wordt. De diensten blijven immers technisch en inhoudelijk exact het zelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
icecreamfarmer schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:14:
[...]

zeven tientjes, je vergeet de cam module :+

*knip*
Wat gaat het opleveren dan? :> ik weet nog goed dat het adsl netwerk werd opgegooid... wat een hell was dat, telefoonlijnen die werden geblokkeerd, afgesloten, storingen en niemand wist wie die moest oplossen en uiteindelijk was toch iedereen afhankelijk van KPN of BBnet 8)7
Een opgesteld kabelnetwerk /wordt/ nog moeilijker te managen... is een oligopolie goed? nee, maar het is in dit geval beter dan het alternatief.
(extra alternatief: je kan het hele coax netwerk weer terugnemen onder de overheid... :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:32:
[...]

Je moest ze eerst kopen en nu huren. Kortom je moe(s)t een smartcard in huis halen. De eenmalige kosten zijn vervangen voor een maandelijkse termijn.
Nee, je had voorheen de keuze. Je kon een smartcard kopen óf huren. Nu kan je ze alleen nog huren. Daarbij kom je uiteindelijk hoe dan ook uit boven het bedrag van het kopen van een smartcard en dus is het een verkapte prijsverhoging (voor nieuwe klanten of mensen die hun contracten oversluiten).

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:37:
[...]

Nee, je had voorheen de keuze. Je kon een smartcard kopen óf huren. Nu kan je ze alleen nog huren. Daarbij kom je uiteindelijk hoe dan ook uit boven het bedrag van het kopen van een smartcard en dus is het een verkapte prijsverhoging (voor nieuwe klanten of mensen die hun contracten oversluiten).
Nieuwe klanten kunnen geen prijsverhoging hebben. Die zijn immers geen klant en kennen de prijs niet.

Voor bestaande klanten leg je het goed uit. Die gaan een nieuw contract aan voor een ander product met nieuwe voorwaarden = andere prijs. Ga je geen nieuw contract aan wijzigt je product niet is er niets loos.

En er worden geen losse smartcards meer verhuurd. Ziggo levert je de middelen in bruikleen om zenders te kunnen bekijken op de eerste televisie. Van huur is bij de eerste televisie geen sprake, omdat deze niet gespecificeerd wordt op de factuur. Voor extra televisies huur je inderdaad extra apparatuur bij maar bij huur spelen andere randvoorwaarden dan bij koop die in veel gevallen beter uitpakken voor de klant. Iets met aanschaf, afschrijving, garantie, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:48:
[...]

Nieuwe klanten kunnen geen prijsverhoging hebben. Die zijn immers geen klant en kennen de prijs niet.
Dit is wel heel naïef. Als het bedrijf de prijs verkapt verhoogt (zoals nu is gebeurd), dan is de prijs omhoog gegaan. Of je dan klant bent of niet maakt daarvoor niet uit. Bovendien zijn toekomstige klanten tegenwoordig echt wel op de hoogte van dit soort zaken.

De rest van je post heeft last van dezelfde vreemde gedachtekronkel. Dat iets niet gespecificeerd is op de factuur, wil niet zeggen dat je het niet betaalt. Dergelijke zaken worden ook gewoon afgeschreven en die afschrijving neemt een commercieel bedrijf echt niet op haar eigen schouders hoor :D

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:54:
[...]

Dit is wel heel naïef. Als het bedrijf de prijs verkapt verhoogt (zoals nu is gebeurd), dan is de prijs omhoog gegaan. Of je dan klant bent of niet maakt daarvoor niet uit. Bovendien zijn toekomstige klanten tegenwoordig echt wel op de hoogte van dit soort zaken.

De rest van je post heeft last van dezelfde vreemde gedachtekronkel. Dat iets niet gespecificeerd is op de factuur, wil niet zeggen dat je het niet betaalt. Dergelijke zaken worden ook gewoon afgeschreven en die afschrijving neemt een commercieel bedrijf echt niet op haar eigen schouders hoor :D
Hij moet zich idd in allerlei bochten wringen om te proberen logisch over te komen.

De mooiste is wel dat als je pas voor zenders gaat betalen wanneer je een smartcard hebt. Als dat zo is vraag ik mij af wat dan die andere abbo kosten zijn.

Huren van dit soort goedkope en simpele zaken heeft vrijwel geen enkel voordeel voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Een hoop TV's die niet over het/de juiste HDCP protocol/implementatie beschikken werken niet met de Horizon box, daarnaast zijn er ook een hoop TV's die niet werken met CI+ (veelal elders in de EU goedkoper aangeschaft)

Als je dus geen extra kastje wil en je een mooie niet NL TV hebt dan is de kans groot dat je met het nieuwe systeem geen eens extra zenders kan kijken, dit werkte met het oude systeem prima.

Als je een TV hebt die wel CI+ voor ziggo ondersteund dan kun je niet alle functionaliteiten van de TV gebruiken aangezien deze geblokkeerd worden door Ziggo(CI+)

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 18:20
Ik lees zojuist dat Ziggo van plan is om over te stappen naar MPEG-4 in plaats van MPEG-2, misschien voor 4k omdat er dan minder bandbreedte nodig is?

[ Voor 36% gewijzigd door NotSoSteady op 21-12-2016 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey87
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22:36
NotSoSteady schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:09:
Ik lees zojuist dat Ziggo van plan is om over te stappen naar MPEG-4 in plaats van MPEG-2, misschien voor 4k omdat er dan minder bandbreedte nodig is?
Waar haal je dat vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

icecreamfarmer schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:24:
[...]
Hij moet zich idd in allerlei bochten wringen om te proberen logisch over te komen.
Klopt. En dat ben ik eigenlijk niet echt van hem gewend.
Vroeger had je eenmalige aanschaf voor een kaartje. Nu ga je er elke maand voor betalen en gezien de levensduur, ga je een veelvoud voor de kaartjes betalen. Een flink extra inkomstenbron voor Ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

MdO82 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:42:
We zullen afwachten hoeveel bonussen er uitgedeeld gaan worden :+
LOL... Ach ja... Zolang het gros van de klanten het slikt zullen ze er mee doorgaan ;-) Ik kan gelukkig nog even vooruit mijn mijn kaartjes ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik weet het ben er heel sceptisch over.
Nu zal men hier wel denken dan stap je toch over, maar er is hier geen alternatief dan ADSL en dat is gewoon niet snel.

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
Het gros van de klanten heeft volgens mij weinig keuze. Ik kreeg een leuk aanbod van KPN, KPN Compleet of zoiets. Totdat ze zagen dat ze het niet eens konden aanbieden want de snelheid komt niet hoger dan 1,8 Mb/s. (in een nieuwbouwwijk) Overgeleverd aan Ziggo dus, ben over het product wel tevreden maar de prijzen.. Nu HD tv en telefoon uit mijn pakket zijn gehaald betaal ik wel 7 euro minder op 57 Euro. Beetje uit verhouding lijkt mij en die tv hoef ik niet eens maar je krijgt het toch.

De komende jaren komt er ook geen glas in mijn gemeente.

[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 21-12-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer

icecreamfarmer

en het is

TFHfony schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:34:
[...]

Klopt. En dat ben ik eigenlijk niet echt van hem gewend.
Vroeger had je eenmalige aanschaf voor een kaartje. Nu ga je er elke maand voor betalen en gezien de levensduur, ga je een veelvoud voor de kaartjes betalen. Een flink extra inkomstenbron voor Ziggo.
Ik eigenlijk wel wanneer het op het verhuur model aan komt.
Waarom is mij vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MdO82 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:55:
Ik weet het ben er heel sceptisch over.
Nu zal men hier wel denken dan stap je toch over, maar er is hier geen alternatief dan ADSL en dat is gewoon niet snel.
Het zou mooi zijn wanneer de uitrol van glasvezel, of zelfs VDSL(2) wat sneller zou gaan. Dan komt er vanzelf meer concurrentie. Op mijn oude woning (nieuwbouw 2011) lag ook alleen ADSL2 en coax. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. Hier ligt in ieder geval al VDSL2, en omdat er glasvezel gepland staat (Q2 17) wacht ik even tot dat is opgeleverd en dan stap ik over.
Maar goed, het is niet voor iedereen even makkelijk om te verhuizen :+

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
TFHfony schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:34:
[...]
[knip]

Nog meer vroeger betaalde je bij Ziggo (@home) ook per kaartje per maand en per pakket wat je op dat kaartje wilde hebben. Dus had je een extra pakket alla Film1 (hoe heette dat ook alweer destijds?), en je wilde het op je extra kaartje(s) ook hebben, dan was het extra aftikken per pakket. In 2008 hadden ze besloten om dat te gaan veranderen naar de vorm die we tot voor kort kende (toen voor maximaal 3 kaartjes).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony

TFHfony

Professional Weirdo

PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:26:
[...]

Het zou mooi zijn wanneer de uitrol van glasvezel, of zelfs VDSL(2) wat sneller zou gaan. Dan komt er vanzelf meer concurrentie. Op mijn oude woning (nieuwbouw 2011) lag ook alleen ADSL2 en coax. Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk. Hier ligt in ieder geval al VDSL2, en omdat er glasvezel gepland staat (Q2 17) wacht ik even tot dat is opgeleverd en dan stap ik over.
Maar goed, het is niet voor iedereen even makkelijk om te verhuizen :+
Geluksvogel ;-)
Hier alleen coax en ADSL. Max 8mbit... Huis uit 2006. En niets in de planning qua VDSL of glas, dus.... getrouwd met Ziggo.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Martinusz
Toch blijft het wel interessant om te zien hoe de mensheid redeneert:

Ze willen:
- meer upload snelheid
- meer download snelheid
- meer HD zenders
- meer aanbod
- gratis decoders/kaartjes/etc.
- meer zus en zo...

Ze willen niet:
- meer betalen (eigenlijk altijd minder en minder betalen)

Ergens loopt dit spaak natuurlijk aangezien Ziggo gewoon een commercieel bedrijf is :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

martinusz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:50:
Toch blijft het wel interessant om te zien hoe de mensheid redeneert:

Ze willen:
- meer upload snelheid
- meer download snelheid
- meer HD zenders
- meer aanbod
- gratis decoders/kaartjes/etc.
- meer zus en zo...

Ze willen niet:
- meer betalen (eigenlijk altijd minder en minder betalen)

Ergens loopt dit spaak natuurlijk aangezien Ziggo gewoon een commercieel bedrijf is :P :+
Nah, het is veel simpeler:

Mensen willen een redelijk bedrag betalen voor een fatsoenlijke dienst. Ik vind de €57,45 die ik nu betaal voor de dienst die Ziggo nu levert teveel, maar de eerste stap naar beneden is onvoldoende en dus geen optie. Dan moet je dus hopen dat je kunt overstappen naar de concurrent.
Nu is het zo dat je vaak geen keuze hebt doordat er verouderde infrastructuur in je wijk ligt. Hier ligt gelukkig al VDSL2, waar KPN en subaanbieders 100/30 over kunnen leveren. Dat is voor mij voldoende en het scheelt €14,- per maand t.o.v. Ziggo. De enige reden dat ik blijf zitten is dat er glasvezel is aangekondigd en ik geen administratief gezeur wil tzt.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-09 13:28
Dat dus, het verschil tussen het middelste en laagste abbo bij Ziggo is gewoon te groot. Daarnaast met diensten als Netflix heb ik telkens minder de neiging om nog geld over te hebben om normale tv te kijken en zeker niet de prijs die Ziggo er voor vraagt, ondanks al die Myprime sh*t. Ik heb het nu genomen omdat ze een leuke korting gaven, maar ik heb 't tot nog toe niet gebruikt :P Over een jaar ga ik zeker even bij de VDSL providers shoppen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MediaZoo
PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:54:
[...]

Een nieuwe klant kan dan nog steeds geen prijsverhoging ervaren voor zijn/haar producten. Zonder afname heb je geen verleden en dus daarbij ook niet het verlies van een eerder goedkoper abonnement.

Natuurlijk betaal je ervoor als je voor dat product kiest. Kies je er niet voor dan betaal je ook er ook niet voor. Ziggo dwingt het je niet te nemen. Die afschrijvingen zitten in het abonnementsgeld inbegrepen. Maar er is op Ziggo op veel meer vlakken winst te behalen door uniforme producten te leveren dan alleen de financiële winst.
icecreamfarmer schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:24:
[...]

De mooiste is wel dat als je pas voor zenders gaat betalen wanneer je een smartcard hebt. Als dat zo is vraag ik mij af wat dan die andere abbo kosten zijn.

Huren van dit soort goedkope en simpele zaken heeft vrijwel geen enkel voordeel voor de consument.
Ik hoef me niet in allerlei bochten te wringen. Ik vind het prima zoals het gaat en ga het ook niet voor Ziggo verdedigen. Ik snap ook heel goed waarom Ziggo dit systeem wil.

1: Meer inkomsten, dat is het doel van een commercieel bedrijf.
2: Uniforme apparatuur: Beter te onderhouden, service op te geven richting klant, toekomst bestendiger en Ziggo hoeft niet 1001-apparaten te kennen voor de diensten.
3: Markt conform handelen: Bij iedere provider huur je tegenwoordig, dus ook bij Ziggo.

Het is de kleine groep die het er niet mee eens is die allerlei argumenten verzint om het er niet mee eens te kunnen zijn waarbij sommige kant noch wal raken en al helemaal niet van invloed zijn op de huidige situatie van de gebruikers. Pas bij wijzigingen ontstaat er een andere situatie.
fast-server schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:44:
Een hoop TV's die niet over het/de juiste HDCP protocol/implementatie beschikken werken niet met de Horizon box, daarnaast zijn er ook een hoop TV's die niet werken met CI+ (veelal elders in de EU goedkoper aangeschaft)

Als je dus geen extra kastje wil en je een mooie niet NL TV hebt dan is de kans groot dat je met het nieuwe systeem geen eens extra zenders kan kijken, dit werkte met het oude systeem prima.

Als je een TV hebt die wel CI+ voor ziggo ondersteund dan kun je niet alle functionaliteiten van de TV gebruiken aangezien deze geblokkeerd worden door Ziggo(CI+)
En daarmee sla je juist de spijker op zijn kop. Teveel systemen, teveel mitsen en maren, teveel om rekening mee te houden. Je hebt simpel de keuze uit een Horizon, Humax of Pace (afhankelijk fZiggo of fUPC gebied), een CI+ module of geen van allen en dan basis tv. De gemiddelde klant verwacht immers maar dat de provider even fixt dat alles werkt. Ziggo zegt dit bieden wij en ondersteunen wij. Alle andere fratsen is op eigen risico maar daar doen wij niet aan mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:18:
[...]

Een nieuwe klant kan dan nog steeds geen prijsverhoging ervaren voor zijn/haar producten. Zonder afname heb je geen verleden en dus daarbij ook niet het verlies van een eerder goedkoper abonnement.
Sorry, maar dit slaat echt als een tang op een varken. Natuurlijk kan je die prijsverhoging wel ervaren, ook als nieuwe klant. Het aanbod is immers gewijzigd en duurder geworden ten opzichte van het eerdere aanbod. Als je dat niet wilt of kunt begrijpen dan heeft het bijzonder weinig zin om er überhaupt over te ouwehoeren.

Nee, merp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MediaZoo
PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:59:
[...]

Nah, het is veel simpeler:

Mensen willen een redelijk bedrag betalen voor een fatsoenlijke dienst. Ik vind de €57,45 die ik nu betaal voor de dienst die Ziggo nu levert teveel, maar de eerste stap naar beneden is onvoldoende en dus geen optie. Dan moet je dus hopen dat je kunt overstappen naar de concurrent.
Nu is het zo dat je vaak geen keuze hebt doordat er verouderde infrastructuur in je wijk ligt. Hier ligt gelukkig al VDSL2, waar KPN en subaanbieders 100/30 over kunnen leveren. Dat is voor mij voldoende en het scheelt €14,- per maand t.o.v. Ziggo. De enige reden dat ik blijf zitten is dat er glasvezel is aangekondigd en ik geen administratief gezeur wil tzt.
Waarom denk je dat je bij Ziggo het tarief betaald dat je betaald. Niet om de infra te laten verouderen in ieder geval. Ook dat moet ergens van betaald worden en dat is wat mening persoon over het hoofd ziet. Ziggo investeert enorm veel in het netwerk. Upgrades, modernisering en uitbreiding naar nieuwe locaties. Dat moet betaald worden en dat is niet gratis. Je kunt inderdaad (nog) minder vragen van de klant maar dan krijg je de situatie dat de infra slechts op lokaal niveau kan worden aangepakt en dat de ene regio wel van nieuwere en uitgebreidere diensten kan genieten terwijl de andere regio er maar niet op vooruit gaat.

Maar je geeft zelf toch het alternatief aan. xDSL en in de toekomst glasvezel. Ik zeg have fun met de overstap.

Kleine sidenote over glasvezel mijner zijde: Je kunt er net zoveel zo niet nog meer ellende mee hebben dan de kabel en daar spreek ik helaas uit persoonlijke ervaring op de huidige aansluiting. Ook glasvezel is in deze zeker niet heilig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:21:
[...]

Sorry, maar dit slaat echt als een tang op een varken. Natuurlijk kan je die prijsverhoging wel ervaren, ook als nieuwe klant. Het aanbod is immers gewijzigd en duurder geworden ten opzichte van het eerdere aanbod. Als je dat niet wilt of kunt begrijpen dan heeft het bijzonder weinig zin om er überhaupt over te ouwehoeren.
Ik kan dat inderdaad niet begrijpen. Als ik als niet klant geen ervaring met Ziggo heb. Hun diensten en tarieven niet ken. Heb ik toch ook geen flauw idee van de veranderingen. In tegenstelling tot jou is een normale klant niet 24/7 een halfjaar lang vooraf aan het F5'en op de Ziggo pagina om te kijken of er iets is veranderd. Een gebruikelijke klant wil de overstap maken of omdat de huidige aanbieder niet voldoet of de nieuwe aanbieder een beter aanbod heeft wat bij de wens van de klant aansluit. De afweging wordt op de moment gedaan en een klant zal dan niet eens kunnen ervaren dat diensten slechter of goedkoper waren. Omdat de klant het niet af nam en niet in de weken ervoor constant checkt of Ziggo zijn diensten nog goed aanbied.

Daarbij is er tot mijn weten nog geen inhoudelijke wijziging van pakketten geweest waarbij Ziggo primair verantwoordelijk kan worden gehouden en de bestaande klant er de dupe van is. Voor we HBO en Ziggo roepen. HBO stopt zelf met uitzenden in Nederland en Ziggo past zijn producten er op aan. Verder heb ik gedurende de geschiedenis niet gezien dat producten werden uitgekleed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:23:
[...]

Waarom denk je dat je bij Ziggo het tarief betaald dat je betaald.
Omdat ze winst willen maken en de leningen die LG heeft genomen om de overname rond te kunnen krijgen af te betalen. Dat is de bottom line. Het is en blijft een commercieel bedrijf (net als alle andere aanbieders in Nederland dat zijn).

Wat je andere post betreft: Je leeft nog in een analoge wereld. Dit soort veranderingen is tegenwoordig heel makkelijk te vinden (zelfs op internetprijsvergelijkers), dus ik vind het zeer naïef van je dat je het afdoet als onbegrijpelijk, maar laten we het erop houden dat we het hierover echt niet eens zullen gaan worden. Dat lijkt mij beter voor het topic.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
PauseBreak schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:38:
[...]

Omdat ze winst willen maken en de leningen die LG heeft genomen om de overname rond te kunnen krijgen af te betalen. Dat is de bottom line. Het is en blijft een commercieel bedrijf (net als alle andere aanbieders in Nederland dat zijn).

Wat je andere post betreft: Je leeft nog in een analoge wereld. Dit soort veranderingen is tegenwoordig heel makkelijk te vinden (zelfs op internetprijsvergelijkers), dus ik vind het zeer naïef van je dat je het afdoet als onbegrijpelijk, maar laten we het erop houden dat we het hierover echt niet eens zullen gaan worden. Dat lijkt mij beter voor het topic.
Graag links naar websites met prijsvergelijkingen voor nieuwe klanten om te beoordelen hoeveel meer ze gaan betalen als nieuwe klant dan voorheen voor een eerdere prijsverhoging.

En inderdaad Ziggo wil geld verdienen, daarom andere vorm van dienstverlening, voor bestaande klanten veranderd er totaal niets tot opzegging of aanpassing van abonnement waarbij nieuwe ontvangers/smartcards nodig zijn. Welke in de nieuwe realiteit hij is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom blijf ik op oude abbo. Ik betaal 42 euro per maand voor tv met tv royaal pakket met myprime, replay tv, 25 mbit down en 6 up internet, vaste telefoon (wat ik enkel gebruik voor bellen naar ziggo en buitenland) 5 smartcards, ziggo hotspots en heb eigen hd decoders/recorders en c+ plus module. Zou ik mij als nieuwe klant aanmelden ben ik bijna 30 euro duurder uit enkel zou ik iets hogere snelheid hebben. Kun je nagaan hoe duurder ziggo is geworden voor nieuwe klanten. Daarom wil ik ook geen horizon meuk huren. Je betaald er echt voor. Ook al staat dat niet op je factuur. Ik zit wel ff goed zo ook al ligt hier glasvezel waar ik overgens ook 100 mbit lijntje van heb.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2016 17:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Martinusz
MdO82 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:45:
Begin toch steeds meer het idee te krijgen dat hier oude medewerkers zitten die alles heel goed vinden bij Ziggo
Waarom? Omdat ze niet dezelfde mening hebben? Aparte manier van redenatie.

Ik kan je verzekeren dat ik geen oud medewerker van Ziggo ben of enig aandeel erin heb.

Ik ben echter van mening dat veel reacties hier ongefundeerd zijn (gras is groener bij ander, maar ze gaan er niet naar overstappen....), of veroorzaakt worden door eigen onkunde of absurde wensen voor diegene zijn eigen specifieke situatie (waarbij men vergeet dat er 4 miljoen mensen tevreden gehouden moeten worden).

Als Ziggo zo verschrikkelijk slecht is of te duur, ga dan lekker naar de concurrent. (Ja maar die biedt niet hetzelfde, juist daarom betaal je wellicht iets meer bij ziggo)

Overigens vind ook ik dat de service sinds samenhang met UPC ver achteruit is gegaan en er soms gerommeld wordt, dat was bij oud Ziggo stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
martinusz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:16:
Overigens vind ook ik dat de service sinds samenhang met UPC ver achteruit is gegaan en er soms gerommeld wordt, dat was bij oud Ziggo stukken beter.
Jij hebt als fZiggo de service van UPC niet meegemaakt. Wij hebben juist weer het gevoel dat na het samengaan met Ziggo, het serviceniveau naar beneden is gegaan. Misschien is het bij beide takken wel naar beneden gegaan... :) De rest regel ik wel via webcare, dat werkt goed. Met zelfs een fles Glühwein via de post...

[ Voor 3% gewijzigd door CreativeS op 21-12-2016 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:25
Ik heb helemaal niet het gevoel dat sinds het samengaan met Ziggo het serviceniveau naar beneden is gegaan. 3,5 jaar UPC en nu 1 jaar ziggo gok ik?

Ik weet niet hoe vaak jullie per maand met jullie internet provider aan de lijn hangen, maar ik hoogstens 1 keer per jaar, als ik wil upgraden of iets wil aanpassen. Ik heb wel eens een storing gehad maar wat wil je in de 4,5 jaar dat ik hier nu woon.

Ik ben er wel mee eens dat de prijs wel aan de hoge kant is "voor wat je krijgt". Maar een alternatief met dezelfde opties is er gewoon niet. Dus ik kan hoog of laag springen, goedkoper gaat het toch niet worden.

[ Voor 3% gewijzigd door Senaxx op 21-12-2016 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Senaxx schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:07:
Ik heb helemaal niet het gevoel dat sinds het samengaan met Ziggo het serviceniveau naar beneden is gegaan. 3,5 jaar UPC en nu 1 jaar ziggo gok ik?
Als je al UPC gewend was 8)

Service is wel minder. bv een paar jaar terug had je via bv twitter best snel antwoord, dat kun je nu meestal wel vergeten.

Maar ook hier geen alternatief en uiteindelijk komt het tot nu toe allemaal wel goed en zijn ze best soepel om dingen aan te passen en dat heb ik het afgelopen jaar meermalen gedaan :+
(van allesin1+ naar zakelijk, terug naar connect max en daarna omgezet naar connect start. Iedere verandering was met een reden en daar gingen ze in mee)

[ Voor 4% gewijzigd door hjs op 21-12-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeS
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Senaxx schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:07:
Ik weet niet hoe vaak jullie per maand met jullie internet provider aan de lijn hangen, maar ik hoogstens 1 keer per jaar, als ik wil upgraden of iets wil aanpassen. Ik heb wel eens een storing gehad maar wat wil je in de 4,5 jaar dat ik hier nu woon.
Oh, over de prijs klaag ik niet... en ik heb het ook niet echt over storingen of kapotte apparatuur. Dat werd altijd snel geregeld. Horizonbox of oudere Cisco HD kapot? Met een beetje geluk kon een nieuwe box nog dezelfde avond verstuurd worden en werd die de volgende dag geleverd. In het testtraject ook, vrij vlot nieuwe apparatuur.

Maar velen kennen wel die momenten dat je nog een beetje tussen twee banen zit en dan was men bij UPC wel eens wat coulanter. Het 'nieuwe' Ziggo was vrij vlot met herinneringskosten en belerende onzin van een dame die mijn dochter had kunnen zijn. Alsof je dat er nog bij kan gebruiken als het eens eventjes wat minder makkelijk gaat. Misschien peanuts, maar kan best wel impact hebben.

Maar wees gerust, na wat omzwervingen eindelijk op mijn plek met contract ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJMaze schreef op woensdag 21 december 2016 @ 02:07:
[...]

Vergelijk je rekening dan even met die van mei/juni

Zie: DJMaze in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 9"
Voor de zekerheid even gedaan (you never know...) maar de prijs en het pakket zijn gelukkig nog hetzelfde als destijds.

Het is bij telecombedrijven in Nederland blijkbaar vrij gebruikelijk dat je beter kunt blijven zitten op een oud abonnement dan over te stappen op een nieuwe. Elke nieuwe abonnementsvorm is telkens duurder dan de oude. Dat is nu zo bij Ziggo, maar voordat we naar Ziggo overstapten zaten we al jaren bij Online op een oud abonnement dat je ook niet meer kon afsluiten. We betaalden al jaren bijna 30% minder dan het goedkoopste abonnement dat Online had toen we overstapten naar Ziggo. En in mijn mobiele telefoon zit ook al een aantal jaar een Telfoort simkaart met een abonnement dat voordeliger is dan het goedkoopste dat ze nu bieden. Krijg wel nog af en toe zo'n mailtje met een 'voordelig verlengaanbod' maar de zijn steevast duurder én met minder MB's tegelijkertijd.
martinusz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 08:57:
[...]

Zul je altijd zien, pakken ze niet je TV maar je Horizon of Humax _O-

namen ze de Horizon box maar mee, dan kreeg ik wellicht de nieuwste versie :9
Slaat wel een gat in je elektriciteitsrekening als ze je Horizon stelen >:)
TFHfony schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:47:
[...]

Geluksvogel ;-)
Hier alleen coax en ADSL. Max 8mbit... Huis uit 2006. En niets in de planning qua VDSL of glas, dus.... getrouwd met Ziggo.
Uitgehuwelijkt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:44
Ik heb een Horizon box en de app op mijn iPad, daar kun je makkelijk zoeken welke films ed je om demand wilt bekijken. Maar dan moet je alles op je iPad kijken, is het mogelijk je kieze te streamen cq te sturen naar de Horizonbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Wie heeft er ervaringen met Ziggo en nieuwbouw. Ik ga over 3 maanden naar mijn nieuwbouwwoning. Alles kan al bijna afgesloten worden, behalve je raad het al...Ziggo. De groene kabel ligt er al, maar Ziggo weet nog van niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Laatst online: 28-09 17:21
Gewoon afwachten denk ik, ik weet dat het opleveren en het betrekken van de woningen vrij nauw samenvalt. (Soms te nauw :P). Als je een week vantevoren nog geen signaal hebt zou ik een monteur laten komen.

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Jezus wat is de Ziggo GO app waardeloos in Windows 10. Hij hapert en stottert en stopt meer dan dat hij beeld/geluid laat zien. Zijn er meerdere die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Max Verstappen was op TV vanavond :+ Ik denk dat het daarmee te maken heeft ;) Is een sterke correlatie mee geweest de afgelopen maanden. Max Verstappen op TV ⇒ Ziggo Go overbelast.

[ Voor 41% gewijzigd door Jerrythafast op 21-12-2016 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 07:52
bvbal79 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:34:
Wie heeft er ervaringen met Ziggo en nieuwbouw. Ik ga over 3 maanden naar mijn nieuwbouwwoning. Alles kan al bijna afgesloten worden, behalve je raad het al...Ziggo. De groene kabel ligt er al, maar Ziggo weet nog van niks....
Verse nieuwbouwsituatie hier: heeft hier wel wat moeite gekost om alles voor elkaar te krijgen, maar dat is uiteraard maar 1 ervaring. Zorg er iig voor dat je aansluiting afgemonteerd is en dat er vanuit Ziggo bevestigd wordt dat er ook daadwerkelijk geleverd kan gaan worden. Hier lag de groene draad al een maand opgerold in meterkast, maar de infra aannemer (Baas B.V) had nog geen opdracht van Ziggo gehad om de aansluiting af te monteren en te activeren . Uiteindelijk er zelf achteraan gegaan dat ze dit wel konden doen. Moraal, jongens van Ziggo zelf achter de broek aan zitten als je binnen een korte tijd van je aansluiting gebruik wilt maken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik_ben_Mark3 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:47:
Jezus wat is de Ziggo GO app waardeloos in Windows 10. Hij hapert en stottert en stopt meer dan dat hij beeld/geluid laat zien. Zijn er meerdere die hier last van hebben?
Het valt mij altijd wel op dat het laden zo ie zo met de W10 app veel langer duurt.
Als ik ziggo go via IE open dan heb ik veel sneller beeld.
Het laden via de app kan hier soms minuten duren

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
MdO82 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:45:
Begin toch steeds meer het idee te krijgen dat hier oude medewerkers zitten die alles heel goed vinden bij Ziggo
Jup oud medewerker en nope kan t op veel fronten nog steeds niet vinden met Ziggo.

Er zijn zaken die goed gaan bij Ziggo maar ook zaken waar ze in mijn ogen de plank volledig misslaan. Het Twente verhaal, maar ook op andere netwerken waar ze toegang kunnen krijgen (en het ook technisch mogelijk is) het verdommen om diensten te gaan leveren.

Klantenservice die regelmatig de plank misslaat en monteurs voor jan lul laat komen, omdat de migratie van fZiggo naar LG systemen verkeerd gaat.

Monteurs die niet snappen wat ze doen waardoor de klant niet geholpen wordt bij de meest eenvoudige storingen.

Leveringen van apparatuur wat niet altijd even soepel verloopt. Levertijden worden niet nagekomen, omdat ze de vraag niet aan zeggen te kunnen.

Ik ben lang niet altijd positief over Ziggo.

Al ben ik wel tevreden over de inhoud van de diensten en mogelijkheden die geboden worden richting de klant. Hier kunnen andere aanbieders in mijn ogen dan wel een voorbeeld aannemen. Onder aan de streep als het werkt en administratief is er niets aan de hand is het een prima provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• genesisfm
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 24-09 21:43
Afgelopen week naar het goedkoopste abonnement van Ziggo gegaan 40/4 mb/s internet only.
Het heeft mij wel geteld langer dan een uur gekost om over te stappen (3x 15 minuten + 20 minuten discussie) en iedere medewerker vertelde weer een ander verhaal.
De reden voor overstappen is eigenlijk vrij simpel:
- Ik vind bijna 60 euro te veel per maand
- Vroeger was ik al tevreden met 50mb/s download en ik denk dat die 40mb/s ook wel went
Nu wilde ik naar ADSL overstappen maar daar wacht ik nog even mee omdat ik het vertrouwen er nog niet in heb. Daarnaast heeft Ziggo mij als klant gehouden omdat het internet vrijwel altijd goed werkt, anders was ik allang overgestap.
Kortom goed dat ze kwaliteit van hun dienst niet verklooien, jammer dat ze niet de helpdesk onder controle hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Nee totaal geen last van vreemd...
MdO82 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:03:
[...]

Het valt mij altijd wel op dat het laden zo ie zo met de W10 app veel langer duurt.
Bij mij is het precies andersom. Ik had af en toe problemen in IE en Silverlight. De windows 10 app start letterlijk in krap 4 seconden op. Het laden van de stream in 1,9 seconden. Totaal in minder dan 6 seconden ben ik tv aan het kijken. Ik kan me dan ook helemaal niet vinden in die minuten die je aangeeft. Heb je het al eens op een ander systeem geprobeerd? Voor mij is die app juist een enorme verbetering in vergelijking met de webplayer en silverlight 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Jay-B op 21-12-2016 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online
Jay-B schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:23:
[...]

Nee totaal geen last van vreemd...

[...]

Bij mij is het precies andersom. Ik had af en toe problemen in IE en Silverlight. De windows 10 app start letterlijk in krap 4 seconden op. Het laden van de stream in 1,9 seconden. Totaal in minder dan 6 seconden ben ik tv aan het kijken. Ik kan me dan ook helemaal niet vinden in die minuten die je aangeeft. Heb je het al eens op een ander systeem geprobeerd? Voor mij is die app juist een enorme verbetering in vergelijking met de webplayer en silverlight 8)
Idem hier...

Testing, one, two ...

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
MediaZoo schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:18:
Monteurs die niet snappen wat ze doen waardoor de klant niet geholpen wordt bij de meest eenvoudige storingen.
Dat is bij andere providers niet anders. Mijn vader is over op glas en het werkte niet, bleek "monteur" wat instellingen en stekkers vergeten te zijn.
Was de man een tweede keer daar, ik aan de telefoon uitleggen wat hij moest doen, bleek dat hij nog nooit een modem had geconfigureerd |:(

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Echt? Tijdens de breaks @ rtl7 ff naar de Ziggo app geswitched op m'n laptop ipv voor de tv zitten en had echt nergens last van.
Je moet er wel op letten waar je op klikt heb ik gemerkt, als je de app minimaliseert in het programma zelf stopt hij met spelen :') als je de app minimaliseert door op de desktop knop te drukken (of een ander programma) speelt hij wel door.

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

bvbal79 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:34:
Je aannemer moet de coax-aansluiting vrijgeven, anders mag Ziggo er niks mee doen. Dus even je aannemer achter de broek aan zitten dat ze dat regelen. En terwijl je dat doet, controleer ook even of de gemeente de zaken op orde heeft voor wat betreft de nieuwe adressen in het gemeentelijk kadaster anders loop je daar tegenaan als je gaat verhuizen.

Nee, merp!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 26-09 12:05
ivo-nl schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:19:
Ik heb een Horizon box en de app op mijn iPad, daar kun je makkelijk zoeken welke films ed je om demand wilt bekijken. Maar dan moet je alles op je iPad kijken, is het mogelijk je kieze te streamen cq te sturen naar de Horizonbox?
De zoekfunctie op je box al geprobeerd? Deze werkt prima.
Rechtstreeks van je iPad (of andere tablet) naar de Horizonbox wil niet volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BasZer
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 14:00
Beste mede-tweakers,

wij hebben thuis al 6, bijna 7, weken geen internet. Het probleem zou zijn dat onze router nog niet is gekoppeld aan ons abonnement. De zogenaamde derde lijn van Ziggo óf de Ziggo afdeling in India moet dit instellen. Maar zij krijgen het niet voor elkaar.

Ik heb de afgelopen weken iedere dag gebeld met de klantenservice. Zij beloven mij iedere keer beterschap, en hebben dit probleem al meerdere keren 'ge-escaleerd'. Helaas wordt het probleem niet verholpen, al is het ons al vaak beloofd dat het binnen 24 uur zou moeten werken.

Wat ik erg jammer vind is dat er niemand verantwoordelijk is bij Ziggo. De klantenservice kan niemand direct te spreken krijgen bij de derde lijn, die het zou moeten kunnen oplossen. Dit kan alleen via een mailtje. De derde lijn beantwoord de klantenservice op hun beurt ook weer met een mailtje. Mailtjes tussen de derde lijn en de klantenservice worden met grote tussenpozen beantwoord, en oplossingen worden niet gevonden. Ondertussen blijven wij maar wachten op internet.

Uiteraard probeer ik wel dezelfde mensen te spreken te krijgen, zodat ik niet iedere keer het probleem moet uitleggen, maar doorverbinden naar een bepaalde persoon schijnt ook moeilijk te zijn.
Mijn vraag dus aan jullie: ben jij, of ken jij iemand van de zogenaamde derde lijn van Ziggo en zou jij mij wel willen helpen aan internet voor de kerst, wil je dan een DM sturen zodat we het samen kunnen oplossen! Alvast bedankt!

na 6 weken zonder internet weet ik het ook niet meer...

Groeten,
Bas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PauseBreak

PauseBreak

derp!

1200 bellen en menukeuze 'opzeggingen' kiezen. Geef ook aan dat je de reeds gemaakte kosten zult gaan storneren (mits nog mogelijk) omdat de diensten niet worden geleverd.

Nee, merp!

• TVL
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 13:20

TVL

Ligt de hele site van Ziggo er uit?

• Martinusz
TVL schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:46:
Hier in ieder geval niet :) Edit: site doet het dus wel bedoel ik ;)

Facturen nakijken, gaat nog steeds niet lekker door de storing die er is geweest waardoor volop bellen was uitgeschakeld.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinusz op 22-12-2016 15:52 ]

TVL schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:46:
Hier werkt de site ook niet idd.

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:47

IkWilbert

Het is mij!

Hier ook niet... Maar wel vaag, volgens onderstaande is de site up.

http://downforeveryoneorjustme.com/ziggo.nl

I intend to live forever. So far, so good.

Heb een paar keer op F5 gedrukt en toen opende hij hem wel opeens.

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
www.consuwijzer.nl je rechten nalezen en die opeisen.

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
MdO82 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:03:
[...]

Opstarten van de app gaat hier gewoon prima het laden van video duurt idd stuk langer dan de website versie, maar ag daarin tegen werkt de app altijd ookal is verstappen op tv :P
devil-strike schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:22:
[...]

Opstarten van de app gaat hier gewoon prima het laden van video duurt idd stuk langer dan de website versie, maar ag daarin tegen werkt de app altijd ookal is verstappen op tv :P
Het opstarten van de app is inderdaad vlot, maar voordat je eindelijk beeld hebt dan ben je met IE al aan het kijken ;)

2250 WP Zuid PVoutput

MdO82 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:31:
[...]

Het opstarten van de app is inderdaad vlot, maar voordat je eindelijk beeld hebt dan ben je met IE al aan het kijken ;)
Misschien moet je je pc ff nakijken dan :P maar ik denk dat je wel enigszins gelijk hebt, als je op play drukt springt de hdd/ssd buffer naar 70~100MB/s, denk wel dat die buffer meespeelt in de snelheid dat hij afspeelt.

App opstarten, zender aanklikken en beeld krijgen duurt hier echt maar een paar seconden en 1 a 2 sec later springt ie al over naar HD. (2x ssd in raid0).

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Heb geen raid opstelling maar wel een 840 PRO ssd. Misschien dat dat ermee te maken heeft. Maar de app zelf werkt prima. Daar ligt het niet aan.
ArcticWolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 16:38:
[...]

Misschien moet je je pc ff nakijken dan :P maar ik denk dat je wel enigszins gelijk hebt, als je op play drukt springt de hdd/ssd buffer naar 70~100MB/s, denk wel dat die buffer meespeelt in de snelheid dat hij afspeelt.
}:| we gaan geen oudjes beledigen :| ;( ;)
Maar het kan inderdaad aan wat factoren liggen, zal er eens induiken

2250 WP Zuid PVoutput

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:54
Nou, m'n eerste ervaring terug bij Ziggo is niet al te positief :(

Aangezien ik 24 november de opleverdatum van ons nieuwbouwhuis door kreeg, heb ik 25 november meteen een Ziggo abonnement afgesloten via de website. Omdat ik nog een aantal extra vragen had heb ik een chat gestart, en deze persoon heeft meteen de bestelling opgenomen.
Omdat het huis 20 december opgeleverd zou worden, had ik besloten dat het abonnement ook op 20 december in mocht gaan, en ik had het verzoek om het pakket dan ook de 20e te laten leveren.
Dat was volgens de persoon in kwestie geen enkel probleem; "20 december staat de postbode voor de deur".
Mooi zo, dat is alvast ruim op tijd geregeld dacht ik.

Maar geen pakketje dinsdag, en gister ook niet, en vandaag ook niet. Status bij Ziggo stond nog "op levering", dus ik bellen naar de klantenservice. Dit omdat we er komend weekend in gaan, maar niet minder belangrijk: dinsdag 27 december wordt Toon geïnstalleerd en dan moet internet werkend zijn. En deze afspraak was al eens verzet.
Blijkt er een of andere storing te zijn geweest ofzo (zou het echt?) waardoor de pakketten niet op tijd klaar stonden, waarschijnlijk wordt het nu pas volgende week. Toen ik de situatie rondom Toon uitlegde had dat geen invloed; ze konden niks voor me doen.

Laat ik voorop stellen dat ik in mijn voorgaande 2 huizen jarenlang tevreden klant ben geweest (nu 7 maanden weg geweest ivm huurhuis), maar hier heb ik toch een nare smaak van, zeker omdat ik ruim op tijd was met bestellen.

Join het GoT Pulse-Team!

• CasperNL
Als het goed is kan je ook een pakket direct afhalen in een Ziggo winkel. Steeds meer mediamarkten hebben ook een Ziggo-puntwaar je direct een pakket kan meenemen. (en zijn tot lekker laat open)

Wellicht een optie?

• Denman
CasperNL schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:12:
[...]

Als het goed is kan je ook een pakket direct afhalen in een Ziggo winkel. Steeds meer mediamarkten hebben ook een Ziggo-puntwaar je direct een pakket kan meenemen. (en zijn tot lekker laat open)

Wellicht een optie?
Hmmm da's wel een goeie. In de plaatselijke MM vestiging hebben ze idd ook zo'n punt.
Maar goed, ik heb het pakket dus al besteld (inclusief wat extra's). Krijg ik het straks dan niet dubbel?

Join het GoT Pulse-Team!

Beter dubbel dan helemaal niet toch? :Y) Je zult niet de eerste zijn met twee modems en drie settopboxen in de long-term storage op zolder.

[ Voor 55% gewijzigd door Jerrythafast op 22-12-2016 21:16 ]

• CasperNL
Dat dus, als de mediamarkt in de buurt is zou ik het als ik jou was zeker proberen. Laat ze daar maar uitzoeken wat ze allemaal wel en niet versturen :P Ze hebben het zo te horen zelf een beetje verpest :)

[ Voor 6% gewijzigd door CasperNL op 22-12-2016 21:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
Mja, daar hebben jullie een punt. Zou wel eens een goede optie kunnen zijn, morgenavond hobbel ik hier even langs de MM. Dank :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denman schreef op donderdag 22 december 2016 @ 21:51:
Mja, daar hebben jullie een punt. Zou wel eens een goede optie kunnen zijn, morgenavond hobbel ik hier even langs de MM. Dank :)
Ik zie hier toch wat Ziggo boxen voorbij komen :+

YouTube: Van magazijn tot voordeur: zo komt een pakketje naar je toe

(1:47 en even naar rechtsdraaien :9 )

• Denman
ArcticWolf schreef op donderdag 22 december 2016 @ 22:24:
[...]

Ik zie hier toch wat Ziggo boxen voorbij komen :+

YouTube: Van magazijn tot voordeur: zo komt een pakketje naar je toe

(1:47 en even naar rechtsdraaien :9 )
Haha inderdaad, scherp! :D
Helaas heb ik nog geen T&T code dus de mijne zal er niet tussen zitten ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Verwijderd

Ik heb drie maanden bij de DPD gewerkt en dit komt nog niet eens dichtbij de werkelijkheid, al geloof ik wel dat Coolblue voorzichtig met de pakketten omgaat.Je mocht kerstwensen dat men zo voorzichtig met je pakket omgaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dobbytc
  • Laatst online: 28-09 16:39
Voor zover ik kon zien is het hier nog niet eerder vermeld maar de Windows 10 uwp app werkt ondertussen ook op mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok ik heb een Ziggo abonnement aangevraagd heb de doos binnen maar er zit geen TV setup box bij alleen internet modem. in de E-mail staat:

Wat zit er in uw pakket?
Dit is het, handig om te weten. 39,95

Kabel TV
Internet Start
Internetbeveiliging Basis

Extra abonnement
Horizon Go incl. Replay TV 0,00

mis ik iets of heeft Ziggo een fout gemaakt?
Pagina: 1 ... 140 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.