Acties:
  • 0 Henk 'm!
RavonsDaro schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 18:09:
Ziggo installatiepakket binnen gehad maar ik merk dat ik toch voor een raadseltje staat. Nu heb ik een appartement in 't Haagse, prima verder.

Maar ik ben nu een beetje in dupio over wat nu de juiste aansluiting zit. Zo heb ik in mijn slaapkamer de traditionele TV / Radio aansluiting. Geen idee of dit de hoofdaansluiting is want de slaapkamer is niet aan een straatkan, want in de woonkamer heb ik ook zo'n aansluiting maar dan met ENKEL de 'Radio' aansluiting. Met een coax kabeltje er naast bengelend.

Geen idee of iemand hier ervaring mee heeft, anders bel ik maar, als ieteejer, zijnde even Ziggo morgen voor een monteur. :|

Beeldvorming, ik heb op 't moment alleen de rechter aansluiting. Kan zijn dat het kabeltje ernaast de linker aansluiting heeft volgens mij niet:

[afbeelding]
Heb je in het appartement een eigen meterkast ?
Is het mogelijk dat daar iets binnenkomt ?
Want de kabel vanuit de slaapkamer moet ergens vandaan komen ;)

Staat er verder nog een type aanduiding op die van de slaapkamer ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-09 14:11

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Niet echt. Maar volgens mij heb ik 't. Ik denk dat ik een MCP-03 splitter nodig heb, en die hebben ze (helaas en/of vreemdgenoeg) niet meegeleverd. :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik "denk" eerder dat je een andere AOP nodig hebt de MCP-03 leveren ze niet meer uit volgens mij.
Ik denk dus dat je op een monteur moet wachten.

Wellicht dat je nog een foto kunt plaatsen van de situatie en dat iemand hier nog iets zinnigs over kan zeggen :)

Edit: of is dat de foto hierboven ?

[ Voor 9% gewijzigd door MdO82 op 12-11-2016 21:16 ]

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe e.e.a. er uit ziet bij jou. Een contactdoos met één aansluiting en een kabeltje dat eruit steekt :?

[ Voor 4% gewijzigd door Jerrythafast op 12-11-2016 21:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RavonsDaro

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Ik zal morgen even langsgaan. Ik ben immers nog volop aan 't verhuizen. Maar ik vond 't ook heel gek. ;)

Voor de illustratie nogmaals:

In de muur zit dit:

Afbeeldingslocatie: https://smorenberg.com/media/catalog/product/cache/1/image/7bea4d346858c9830b738c19d51866df/a/a/aansluitdoos_20__5103e8b8d2bb5.jpg ZONDER de linker aansluiting.

Met dit kabeltje ernaast:

Afbeeldingslocatie: http://www.elektronica-shop.nl/contents/media/cx%20socket.jpg

[ Voor 62% gewijzigd door RavonsDaro op 12-11-2016 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MediaZoo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 14:55
Of hij kan deze bedoelen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/arl8kQocNNLiApu2vvkCVB3U/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 12:18

NoFearCreations

3DPrint the world!

Sinds afgelopen week de sleutel van me nieuwe huis, en heb gekozen voor Ziggo Start.
30 analoge kanalen, 4 HD en 40/4 internet. Omdat ik vrijwel geen TV kijk, vind ik het niet zo erg om analoog te hebben. Alleen heb ik dit pakket ook gekozen omdat ik dan Ziggo Sport kan kijken.

Hoe kan ik op mijn LG smart tv Ziggo Sport kijken, hij vind alleen 30 analoge kanalen, kabel zit ook direct in de TV geplugt.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:54
NoFearCreations schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:47:
Sinds afgelopen week de sleutel van me nieuwe huis, en heb gekozen voor Ziggo Start.
30 analoge kanalen, 4 HD en 40/4 internet. Omdat ik vrijwel geen TV kijk, vind ik het niet zo erg om analoog te hebben. Alleen heb ik dit pakket ook gekozen omdat ik dan Ziggo Sport kan kijken.

Hoe kan ik op mijn LG smart tv Ziggo Sport kijken, hij vind alleen 30 analoge kanalen, kabel zit ook direct in de TV geplugt.
Waarom plug je niet gewoon mediabox erin?
Ziggo sport is op kanaal 14 of via ziggo app of ziggo.tv.
Maar op zich had je dat zelf ook wel kunnen weten, staat immers nog speciaal bij het pakket vermeld op de site.

Float like a butterfly, sting like a bee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb geen media box, alleen een modem. Modem kan alleen kabel in vanaf de muur, die je dan met een splitter ook naar de TV doet. Het basis analoge pakket heeft geen mediabox.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:55

Nox

Noxiuz

NoFearCreations schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:58:
Ik heb geen media box, alleen een modem. Modem kan alleen kabel in vanaf de muur, die je dan met een splitter ook naar de TV doet. Het basis analoge pakket heeft geen mediabox.
Je hebt ook digitaal. Heb je een ci+ module voor of een mediabox. Koop er een en vraag een smartcard aan.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
NoxiuZ schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:01:
[...]

Je hebt ook digitaal. Heb je een ci+ module voor of een mediabox. Koop er een en vraag een smartcard aan.
Helaas. Alleen in voormalig Ziggo gebied… In voormalig UPC gebied kan je hardware gaan huren.
NoFearCreations schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:47:

Heb je de TV al ingesteld met behulp van de instellingen volgens de documentatie? Hier mee zou je de digitale basis kanalen wel moeten vinden.
En dat mag ook wel, daar betaal je EUR 18,75/maand van jouw maandelijkse tarief voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
NoFearCreations schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:58:
:? Dan heb je geen ziggo start?
Of zelf samengesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

Ik heb Connect Start en Kabel TV (incl. Replay TV).

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavonsDaro

RavonsDaro

Mens-erger-je-nietje

Ja, zoiets is 't. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:49
Je moet de TV naar digitale (kabel, DVB-C) zender laten zoeken, de frequentie en het netwerk dat je moet invullen kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is dat een oudje... maar als het goed is heb je deze wel in je box gekregen:
Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1193572-0/technetix-tratec-opsteek-tv-splitter-uitgang-2-x-iec-male.jpg
dat is tegenwoordig je splitter ;)

En heb je serieus kabels met dergelijke stekkers daar liggen?
Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/camo/8e67f82ed29ddce47319f8cf676ebc2667889918/?url=http%3A%2F%2Fwww.elektronica-shop.nl%2Fcontents%2Fmedia%2Fcx%2520socket.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Hey die heb ik ook. Ik weet dat ze voor digtale ontvangst niet goed zijn. Welke moet ik wel hebben en waar zijn ze te krijgen? bij een bouwmarkt? Tevens nog advies voor een goede kabel (als ik toch bezig ben...).?

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 13-11-2016 10:41 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

jeanj schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:40:
Hey die heb ik ook. Ik weet dat ze voor digtale ontvangst niet goed zijn. Welke moet ik wel hebben en waar zijn ze te krijgen? bij een bouwmarkt? Tevens nog advies voor een goede kabel (als ik toch bezig ben...).?
Check even de topicstart, staat een webwinkel in met enkele voorbeelden en merken die ziggo gecertificeerd zijn.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations

NoFearCreations

3DPrint the world!

hcQd schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:08:
Je moet de TV naar digitale (kabel, DVB-C) zender laten zoeken, de frequentie en het netwerk dat je moet invullen kun je hier vinden.
Dat was het, vind nu ineens een boel meer kanalen dan de 30 hier voor!

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jeanj schreef op zondag 13 november 2016 @ 10:40:
Connectors: Hirschmann KOSWI/KOKWI 4 of 5 (versie 4 is voldoende voor nu, maar 5 heeft nog betere afscherming en breder frequentiebereik).
Kabel: Hirschmann KOKA 9 TS.

Er zijn kant en klare kabels te koop in diversie lengtes:
KOKA 9 TS + KOSWI/KOKWI 4: deze kabel heet FEKAB 9
KOKA 9 TS + KOSWI/KOKWI 5: deze kabel heet FEKAB 5

Zijn te koop bij de meeste elektronicazaken. En wellicht ook bij de betere bouwmarkten :?

[ Voor 6% gewijzigd door Jerrythafast op 13-11-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:55

Nox

Noxiuz

ANdrode schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:20:
[...]

Helaas. Alleen in voormalig Ziggo gebied… In voormalig UPC gebied kan je hardware gaan huren.

[...]

Heb je de TV al ingesteld met behulp van de instellingen volgens de documentatie? Hier mee zou je de digitale basis kanalen wel moeten vinden.
En dat mag ook wel, daar betaal je EUR 18,75/maand van jouw maandelijkse tarief voor
Gewoon in de winkel te koop.

http://www.mediamarkt.nl/...txoC54Xw_wcB&gclsrc=aw.ds

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Gaat in voormalig UPC gebied niet werken. Daar kan je geen eigen apparatuur activeren. Dat kan alleen met irdeto wat in voormalig Ziggo gebied gebruikt werd.

Voor de SD zenders gaat die Humax waarschijnlijk wel werken, maar de ingebouwde DVB-C tuner doet die FTA zenders ook zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NoFearCreations schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:25:
Ik heb Connect Start en Kabel TV (incl. Replay TV).
De zenders die je nu analoog bekijkt kun je ook digitaal bekijken. NPO1-3 en Ziggo Sport (kanaal 14) ook in HD. Hiervoor moet je je TV naar Digitale zenders laten zoeken, niet naar analoog. Een settopbox (Humax o.i.d.), CI+ module en smartcard zijn hiervoor niet nodig.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerrythafast op 13-11-2016 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand ervaring met deze connectoren van Kopp ?

Afbeeldingslocatie: https://img.conrad.nl/medias/global/ce/2000_2999/2800/2870/2874/287490_RB_00_FB.EPS.jpg

Het is het enige merk wat ze hier verkopen en helaas geen hirschmann.
Ben dus even benieuwd naar de ervaringen :)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mrjraider
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Iemand een storing in omgeving Zutphen? Horizon geeft 2020 als fout code en de WiFi box geeft wel WiFi maar geen internet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundwork
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-10 21:19
ANdrode schreef op zondag 13 november 2016 @ 09:20:
[...]

Voor alle nieuwe contracten in zowel oud-UPC als oud-Ziggo gebied geldt volgens mij dat je altijd hardware moet gaan huren die met NagraVision codering werkt. Ze activeren geen Irdeto smartcards meer voor nieuwe kabelcontracten, ook niet in oud-Ziggo gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
jongetje schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:23:
[...]

Het ligt wat genuanceerder: http://www.totaaltv.nl/ni...n-gratis-naar-hbo-kijken/

Het is de eerste 3 maanden zonder extra kosten zodat je (hoopt Ziggo) aan gewend raakt en vervolgens de prijsverhoging (3 maanden later) slikt.
Wie weet hier hoe het nu echt zit? Ik krijg van de Ziggo klantenservice iedere keer andere antwoorden :?
Momenteel heb ik van oorsprong een oud Ziggo contract (Zesko-holding) met 1x CI+ 1.3 (interactief) en 2x CI+ 1.2 (alleen digitaal TV kijken). Met daarbij TV Plus van 9,95 Euro extra per maand (qua zenders en prijs gelijk aan TV Royaal) en het HBO pakket. Als ik per 1 januari TV Plus opzeg en het nieuwe Movies & Series XL abonnement neem, gaat Ziggo mijn contracten dan overhevelen naar Liberty Global huurcontracten waarbij mijn Irdeto CI+ modules komen te vervallen? Want als dat zo is, dan laat ik het HBO spul vallen en hou ik het "oude" TV Plus abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Mrjraider schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:27:
Iemand een storing in omgeving Zutphen? Horizon geeft 2020 als fout code en de WiFi box geeft wel WiFi maar geen internet.
Eindhoven ligt er ook uit.

Ik mag volgens de mede-tweakers hier niet klagen zonder eerst met ziggo klanten server te praten, maar hun storings checker herkent mijn postcode niet meer, en de contact formulier ligt ook uit :+

Storing checker:
"Helaas, je postcode is niet bij ons bekend. Check even of je een tikfout hebt gemaakt."

Contact formulier:

"Oeps, er is iets fout gegaan...
Wij hebben je bericht niet goed ontvangen. Ga terug en probeer opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neem contact op met onze Klantenservice."

Dan maar bellen -> Ik moet mijn postcode inspreken, herkent hij ook niet (hoe moet ik dan doorgeven dat mijn postcode niet werkt als ik niet langs de robot kom). Ik weet niet of dit door mijn engelse accent komt, of het is ook gekoppelde met hun storing checker en mijn postcode bestaat niet meer ik hun system..

Dus, ik geloof dat ik een twitter account moet aan-maken om mijn storing te melden...

[ Voor 44% gewijzigd door jerkitout op 13-11-2016 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jerkitout schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:47:
[...]

Ik mag volgens de mede-tweakers hier niet klagen zonder eerst met ziggo klanten server te praten, maar hun storings checker herkent mijn postcode niet meer, en de contact formulier ligt ook uit :+

Storing checker:
"Helaas, je postcode is niet bij ons bekend. Check even of je een tikfout hebt gemaakt."

Contact formulier:

Wij hebben je bericht niet goed ontvangen. Ga terug en probeer opnieuw. Als het probleem blijft bestaan, neem contact op met onze Klantenservice."

Dan maar bellen -> Ik moet mijn postcode inspreken, herkent hij ook niet (hoe moet ik dan doorgeven dat mijn postcode niet werkt als ik niet langs de robot kom). Ik weet niet of dit door mijn engelse accent komt, of het is ook gekoppelde met hun storing checker en mijn postcode bestaat niet meer ik hun system..

Dus, ik geloof dat ik een twitter account moet aan-maken om mijn storing te melden...
Dan krijg je na een week of 4 wel antwoord :+
Telefonisch hoef je de postcode niet in te spreken, gewoon een paar keer negeren en dan ga je wel door.
* MdO82 heeft een hekel aan die idiote dingen :$

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerkitout
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23-02-2024
Bedankt voor de tip, helaas waren ze te druk.

Maar er is nu een melding op hun site:

"Helaas zijn er problemen met de storingschecker. Sommige klanten krijgen een onterechte foutmelding krijgen als zijn hun postcode invullen."

Dus er wordt aan gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:50
(jarig!)
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:34:
[...]

Voor alle nieuwe contracten in zowel oud-UPC als oud-Ziggo gebied geldt volgens mij dat je altijd hardware moet gaan huren die met NagraVision codering werkt. Ze activeren geen Irdeto smartcards meer voor nieuwe kabelcontracten, ook niet in oud-Ziggo gebied.
Serieus? Want door een foutje heb ik een nieuw klantnummer gekregen. Op mijn huidige klantnummer staan 3 smartcards geregistreerd. Toen ik vroeg of ik die kon blijven gebruiken, zei de mevrouw van Ziggo dat ik ze gewoon opnieuw kan activeren op m'n nieuwe klantnummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:39:
[...]
Wie weet hier hoe het nu echt zit? Ik krijg van de Ziggo klantenservice iedere keer andere antwoorden :?
Momenteel heb ik van oorsprong een oud Ziggo contract (Zesko-holding) met 1x CI+ 1.3 (interactief) en 2x CI+ 1.2 (alleen digitaal TV kijken). Met daarbij TV Plus van 9,95 Euro extra per maand (qua zenders en prijs gelijk aan TV Royaal) en het HBO pakket. Als ik per 1 januari TV Plus opzeg en het nieuwe Movies & Series XL abonnement neem, gaat Ziggo mijn contracten dan overhevelen naar Liberty Global huurcontracten waarbij mijn Irdeto CI+ modules komen te vervallen? Want als dat zo is, dan laat ik het HBO spul vallen en hou ik het "oude" TV Plus abonnement.
Ik denk dat je een Horizon box wordt aangeboden bij het nieuwe abonnement maar dat het Irdeto spul gewoon geactiveerd blijft bij je abonnement en blijft werken. Je moet echter niet het oude op gaan zeggen maar overstappen naar het nieuwe abonnement.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:44
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:39:
[...]

Zo en zo voor 1 januari tv royaal nemen ipv tv plus. je betaald dan namelijk tot 1-04-2017 nog 9,95 voor het movie en serie XL pakket. ipv 11,95
Daarnaast is het zo dat je niet over hoeft naar het nieuwe abonnement het is een wijziging in een zender pakket geen wijziging in je abonnement.
Mocht je wel over willen naar nieuw abonnement dan krijg je afhankelijk van je pakket een ci+/hd ontvanger of horizon box er extra in bruikleen bij. je kan maximaal 5 apparaten actief hebben op je account
je bestaande smartcards blijven werken zolang je maar niet in totaal boven de 5 uitkomt.

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MdO82 schreef op zondag 13 november 2016 @ 11:52:
Heeft iemand ervaring met deze connectoren van Kopp ?
Die heb ik overal, geen problemen mee. Er zijn wel betere kabels trouwens, maar als je deze goed aandraait is het prima hoor. Heb ook over langere afstanden (20+ meter) geen verlies met deze connectoren.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
'Let op:
Het is weer upgrade-tijd. Maar we hoeven echt geen tientallen meldingen te ontvangen waarin het succes of juist het ontbreken van succes wordt gemeld.'

Volgens mij is het helemaal geen upgrade-tijd? Voor welk abonnement zou dit zo moeten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _RRM_
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:06
Iets hogerop in Heesch is de snelheid ook dramatisch slecht.
Kan weinig officiele meldingen of storingen vinden.
jerkitout schreef op zondag 13 november 2016 @ 12:47:
[...]

Storing checker:

Contact formulier:

Gasloos 26-05-2020; SHW112YAA + ERSC-VM2C, SWW 400L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeecht
  • Laatst online: 18:54
Storing checker:

Vorige keer ook al toen half Nederland eruit lag, het westen tenminste.
Ziggo doet maar wat op dat gebied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
neeecht schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:48:
Storing checker:

Vorige keer ook al toen half Nederland eruit lag, het westen tenminste.
Ziggo doet maar wat op dat gebied.
Er staat iets boven die checker... O-)
Helaas zijn er problemen met de storingschecker. Sommige klanten krijgen een onterechte foutmelding krijgen als zijn hun postcode invullen.
Ik krijg overigens gewoon:
Geen bekende storing gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:07:
[...]

Die heb ik overal, geen problemen mee. Er zijn wel betere kabels trouwens, maar als je deze goed aandraait is het prima hoor. Heb ook over langere afstanden (20+ meter) geen verlies met deze connectoren.
Bij de oma van mijn vrouw problemen gehad met BBC First (4G instraling).
Dacht dat de kabel te dun was om het op te lossen, maar ik had toch iets van zal andere connectoren halen.
En zo'n duidelijk beeld heeft ze nog niet gehad in de slaapkamer ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stuffer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 15:40

stuffer

Ondertietel

Mag toch wel even gezegd worden dat de nieuwe Win10 ZiggoGo app het goed doet.

Zeker na mijn vorige posts toen er nog middels silverlight gekeken moest worden en het alleen maar blokkerig en bufferend was.

Schaamteloze verkoop van:
http://tweakers.net/aanbod/user/311422/
*** NIKS ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilovali
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-10 12:33
Pistolebob schreef op zondag 13 november 2016 @ 14:11:
'Let op:
Het is weer upgrade-tijd. Maar we hoeven echt geen tientallen meldingen te ontvangen waarin het succes of juist het ontbreken van succes wordt gemeld.'

Volgens mij is het helemaal geen upgrade-tijd? Voor welk abonnement zou dit zo moeten zijn dan?
In het begin van het jaar was er een upgrade-tijd. Dit is al een ruimte tijd voor bij. Geen idee waarom dat er nog steeds staat :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
stuffer schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:25:

Zeker na mijn vorige posts toen er nog middels silverlight gekeken moest worden en het alleen maar blokkerig en bufferend was.
Het enige waar ik even rekening mee moet houden is dat ik hem niet moet minimaliseren als ik tegelijk wat anders wil doen ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
hardware-lover schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:37:
[...]

Ik denk dat je een Horizon box wordt aangeboden bij het nieuwe abonnement maar dat het Irdeto spul gewoon geactiveerd blijft bij je abonnement en blijft werken. Je moet echter niet het oude op gaan zeggen maar overstappen naar het nieuwe abonnement.
Nee, ik wil de Horizon box absoluut niet hebben, dus ik moet eigenlijk mijn TV Plus laten wijzigen naar TV Royaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:47:
[...]

Nee, ik wil de Horizon box absoluut niet hebben, dus ik moet eigenlijk mijn TV Plus laten wijzigen naar TV Royaal.
Weet niet of je twitter hebt, zo ja vraag het welvarend even specifiek voor jou. Heeft mij ook erg geholpen in deze kwestie :) omdat ik play max heb, hou ik het nieuwe "tv royaal" voor dezelfde prijs, ook na 3 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:30
stuffer schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:25:

Bedankt voor de tip! Zal hem straks meteen even installeren.

Als Ziggo nu ook nog eens de problemen met de chromecast weet op te lossen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je kan hem eventueel overzetten zonder Horizonbox

- Je kan Connect Complete nemen (150/15)
- Play Start met een Humax zonder opname mogelijkheid (kan je in de doos laten)
En je neemt apart TV Royaal erbij dan heb je geen Horizon box.
Maar je kan de boel ook zo laten natuurlijk ;)

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
martinusz schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:52:
[...]

Weet niet of je twitter hebt, zo ja vraag het welvarend even specifiek voor jou. Heeft mij ook erg geholpen in deze kwestie :) omdat ik play max heb, hou ik het nieuwe "tv royaal" voor dezelfde prijs, ook na 3 maanden.
Nee, ik gebruik geen Twitter. Dank voor je reactie in ieder geval. Ik neem alleen digitale TV bij Ziggo af, geen internet, dus Alles-in-1 pakketten zijn voor mij niet interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
MdO82 schreef op zondag 13 november 2016 @ 16:56:
En je kan hem eventueel overzetten zonder Horizonbox

- Je kan Connect Complete nemen (150/15)
- Play Start met een Humax zonder opname mogelijkheid (kan je in de doos laten)
En je neemt apart TV Royaal erbij dan heb je geen Horizon box.
Maar je kan de boel ook zo laten natuurlijk ;)
Ik neem alleen (digitale) TV af bij Ziggo. Dus ik heb niets aan alles-in-1 pakketten. Daar komt bij dat ik geen Humax en geen Samsung Horizon box wil hebben. Uiteindelijk zal Liberty Global dit verplicht gaan stellen voor alle klanten, maar ik stel het zo lang mogelijk uit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Formule 1 maar weer via een illegale stream (die ALTIJD werkt), Ziggo stream en app voor Android werken niet. Wat een amateurs, echt te erg voor woorden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-09 21:30
Ongelooflijk, Windows Ziggo Go app werkt, niet, horizon.tv werkt niet..
Wat een bagger weer!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundwork
Megapaul schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:47:
[...]

Zo en zo voor 1 januari tv royaal nemen ipv tv plus. je betaald dan namelijk tot 1-04-2017 nog 9,95 voor het movie en serie XL pakket. ipv 11,95
Daarnaast is het zo dat je niet over hoeft naar het nieuwe abonnement het is een wijziging in een zender pakket geen wijziging in je abonnement.
Mocht je wel over willen naar nieuw abonnement dan krijg je afhankelijk van je pakket een ci+/hd ontvanger of horizon box er extra in bruikleen bij. je kan maximaal 5 apparaten actief hebben op je account
je bestaande smartcards blijven werken zolang je maar niet in totaal boven de 5 uitkomt.
Zojuist per e-mail binnengekomen vanuit Ziggo klantenservice:
Je TV Plus wordt 1 januari automatisch omgezet naar het nieuw Movies & Series XL. Let op bestel nu geen TV Royaal, TV Royaal is qua inhoud gelijk aan TV Plus, echter krijgen klanten welke na 1 november TV Royaal activeren krijgen geen 3 maanden korting. Ik wil je aanraden daarom veranderingen aan te brengen in je pakket
De laatste zin, daar moet natuurlijk "geen veranderingen" staan. Typefoutje van klantenservice medewerker. In ieder geval moeten TV Plus klanten na 1 november dus absoluut geen TV Royaal aanvragen. Ik maak er alleen niet echt uit op dat TV Plus klanten die ook HBO pakket afnemen ook echt de 3 maanden de 2 Euro korting gaan krijgen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Tmaster schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:18:
Ongelooflijk, Windows Ziggo Go app werkt, niet, horizon.tv werkt niet..
Wat een bagger weer!
De Ziggo stream werkt hier weer, loopt overigens 20 seconden achter op de illegale stream. Je hebt niet veel gemist, de eerste 7 ronden zijn achter de safetycar gereden.

EDIT 17:36: Aaaaaand... it's gone... again.

[ Voor 18% gewijzigd door Megalodon_67 op 13-11-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
tiguan schreef op zondag 13 november 2016 @ 13:37:
[...]

Serieus? Want door een foutje heb ik een nieuw klantnummer gekregen. Op mijn huidige klantnummer staan 3 smartcards geregistreerd. Toen ik vroeg of ik die kon blijven gebruiken, zei de mevrouw van Ziggo dat ik ze gewoon opnieuw kan activeren op m'n nieuwe klantnummer.
Ik ben heel benieuwd of dit nog zal gaan......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
(jarig!)
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:27:
[...]

Ik ben heel benieuwd of dit nog zal gaan......
Ik zit er nu serieus over te denken om die nieuwe aanvraag stop te zetten en dan alsnog mijn huidige abonnement te upgraden. Want als die smartcards niet meer werken heb ik echt een probleem. Een smartcard word door m'n oma gebruikt. Als die geen tv meer kan kijken via CI+ dan moet ze ook zo'n kastje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:27:
EDIT 17:36: Aaaaaand... it's gone... again.
Dit komt gewoon omdat het aantal streams wat ze leveren niet toereikend is voor het aantal klanten wat nu wil kijken.......... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim1928
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 24-09-2024
ziggo stream doet het weer niet weer geen F1 te zien ...klote zooi

[ Voor 14% gewijzigd door wim1928 op 13-11-2016 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
tiguan schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:34:
[...]

Ik zit er nu serieus over te denken om die nieuwe aanvraag stop te zetten en dan alsnog mijn huidige abonnement te upgraden. Want als die smartcards niet meer werken heb ik echt een probleem. Een smartcard word door m'n oma gebruikt. Als die geen tv meer kan kijken via CI+ dan moet ze ook zo'n kastje nemen.
Dat hoeft niet. Bij de Liberty Global huurcontracten mag je ook een CI+ module huren voor 2 Euro per maand bovenop je andere abonnementskosten. Bij de oude Ziggo (Zesko-holding) contracten zijn de CI+ modules en mediaboxen jouw eigendom en betaal je geen (huur)kosten voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646
  • Laatst online: 14-06 00:02

zipper646

...shit happens

Jammer, bijna hele weekend kunnen genieten van Ziggo go op Windows 10, sinds 2 uurtjes een service not available melding.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-09 22:42
De frontpage werkt bij mij, maar ik kan niet inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
zipper646 schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:51:
Jammer, bijna hele weekend kunnen genieten van Ziggo go op Windows 10, sinds 2 uurtjes een service not available melding.
Die krijg ik niet met de Windows 10 app. Hij timed-out, en krijg een inlogscherm te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
(jarig!)
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:50:
[...]

Dat hoeft niet. Bij de Liberty Global huurcontracten mag je ook een CI+ module huren voor 2 Euro per maand bovenop je andere abonnementskosten. Bij de oude Ziggo (Zesko-holding) contracten zijn de CI+ modules en mediaboxen jouw eigendom en betaal je geen (huur)kosten voor.
Ja dat snap ik, maar dat is toch ook weer zonde, want ze heeft al een gekochte CI+ module. En volgens mij kan je niet meer het meest basic pakket bij Ziggo afnemen met een CI+ module.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 13-11-2016 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646

zipper646

...shit happens

Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:52:
[...]

Die krijg ik niet met de Windows 10 app. Hij timed-out, en krijg een inlogscherm te zien.
De timed out krijg ik sinds een half uurtje te zien, daarvoor melding over een niet werkende service.

Apple iMac 2013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
tiguan schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:53:
[...]

Ja dat snap ik, maar dat is toch ook weer zonde, want ze heeft al een gekochte CI+ module. En volgens mij kan je niet meer het meest basic pakket bij Ziggo afnemen met een CI+ module.
Klopt is ook zonde, daarom probeer ik zelf ook alles op alles te zetten mijn oude contract en kaarten te behouden. Overigens, de huursmartcard en huur CI+ module zijn anders dan hetgeen wat je nu hebt. De oud Ziggo (Zesko) is Irdeto, de Liberty Global huurmeuk is NagraVision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
zipper646 schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:55:
[...]

De timed out krijg ik sinds een half uurtje te zien, daarvoor melding over een niet werkende service.
Het wordt nog vervelender, ik krijg na inloggen op de Ziggo app nu te zien dat ik niet geabonneerd ben. Geef dan een foutmelding (service unavailable) maar niet dat ik geen abonnement heb, want die heb ik en heb ik ook gewoon betaald deze maand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
(jarig!)
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:55:
[...]

Klopt is ook zonde, daarom probeer ik zelf ook alles op alles te zetten mijn oude contract en kaarten te behouden. Overigens, de huursmartcard en huur CI+ module zijn anders dan hetgeen wat je nu hebt. De oud Ziggo (Zesko) is Irdeto, de Liberty Global huurmeuk is NagraVision.
Weet je dat zeker? Ik heb namelijk een CI+ module uit oud Ziggo gebied aan haar gegeven en mijn oma zit in oud UPC gebied. Toch werkt dezelfde module bij haar prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zipper646

zipper646

...shit happens

Wat een armoede, nu tv maar aanzetten om voetbal te kijken.

Apple iMac 2013

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soundwork
tiguan schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:57:
[...]

Weet je dat zeker? Ik heb namelijk een CI+ module uit oud Ziggo gebied aan haar gegeven en mijn oma zit in oud UPC gebied. Toch werkt dezelfde module bij haar prima.
Ja, dat weet ik zeker. Het klopt overigens wel wat je schrijft, de Irdeto smartcards werken ook in oud UPC gebied, dit komt omdat het totale gebied nu gebruik maakt van dezelfde digitale TV head-end. Hier zitten zowel Irdeto als NagraVision codering op de digitale kanalen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 17:43:
[...]

Dit komt gewoon omdat het aantal streams wat ze leveren niet toereikend is voor het aantal klanten wat nu wil kijken.......... :'(
Een illegale stream kan wel leveren, de betaalde stream van Ziggo is al vanaf het begin van dit jaar (sinds ik F1 volg) onbetrouwbaar.

En zojuist kreeg ik deze melding: 'U kunt maximaal 3 streams tegelijkertijd bekijken met uw account. Stop een van de streams en probeer het opnieuw.'

Ik bekeek maar 1 stream en niemand heeft mijn inlogcode. Ziggo is een miljoenenbedrijf maar levert de kwaliteit van een start-up met kinderziektes. Het wordt hoog tijd dat er wat koppen gaan rollen binnen die toko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:05:
[...]

Een illegale stream kan wel leveren, de betaalde stream van Ziggo is al vanaf het begin van dit jaar (sinds ik F1 volg) onbetrouwbaar.

En zojuist kreeg ik deze melding: 'U kunt maximaal 3 streams tegelijkertijd bekijken met uw account. Stop een van de streams en probeer het opnieuw.'

Ik bekeek maar 1 stream en niemand heeft mijn inlogcode. Ziggo is een miljoenenbedrijf maar levert de kwaliteit van een start-up met kinderziektes. Het wordt hoog tijd dat er wat koppen gaan rollen binnen die toko.
Klopt. Ze zouden onderhand moeten weten dat er zoveel kijkers zijn. Ze lijken daar echt in een ivoren torentje te leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:05:
[...]

Gaat niet gebeuren, Liberty Global is een te machtig bedrijf en het mag allemaal niets kosten voor de klanten, maar maximale winst voor de bobo's :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Ok, ik kan nu inlogggen, maar ik krijg "no channels available".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:00
je mist niets, weer red flag na 8 ronden achter de SC, niet vanwege crashes, puur het weer.

Ik durf het overigens haast niet te vragen, maar heeft het ziggo signaal via andere providers een lagere kwaliteit?

https://spinnerm.home.xs4...s/ziggosportvsziggoGo.jpg

Linker scherm : Ziggo sport via XS4ALL webtv
Rechter scherm : Horizon/ZiggoGo 'app'

Beide schermen voor het vergelijk op dezelfde 1680*1050 resolutie gezet.
Bezie de kwaliteit, goed te zien in de 'classification' tekst

Waarom is dit, doet Ziggo dat met opzet of is XS4ALL het die het signaal verziekt ?
Andere kanalen via XS4ALL webtv zijn wel van strakke kwaliteit, wat mij doet denken als dat Ziggo de concurrent van een klote signaal voorziet.

Uw gedachten ?

[ Voor 95% gewijzigd door Spinner op 13-11-2016 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Spinner schreef op zondag 13 november 2016 @ 18:41:
je mist niets, weer red flag na 8 ronden achter de SC, niet vanwege crashes, puur het weer.

Ik durf het overigens haast niet te vragen, maar heeft het ziggo signaal via andere providers een lagere kwaliteit?
...

Uw gedachten ?
Niet teveel nadenken, het is gewoon een grote puinhoop nu bij Ziggo. Kreeg ik daar straks nog de melding dat er geen stream was omdat ik 3 streams open zou hebben staan, zojuist viel de stream in de Windows 10 app weer weg met een copyrightmelding. Er zitten bij Ziggo een paar aan de drugs heb ik het idee. Ik kijk maar verder via de illegale SkySports stream om m'n humeur niet verder te verpesten vanavond.

[ Voor 4% gewijzigd door Megalodon_67 op 13-11-2016 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
MdO82 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:15:
Weet iemand hoe je sky kunt kijken zodat ik darts kan volgen :+
Effe Googelen, hint: cricfree (aan te raden om Adblock Plus te gebruiken).

[ Voor 8% gewijzigd door Megalodon_67 op 13-11-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:07:
[...]

Niet teveel nadenken, het is gewoon een grote puinhoop nu bij Ziggo. Kreeg ik daar straks nog de melding dat er geen stream was omdat ik 3 streams open zou hebben staan, zojuist viel de stream in de Windows 10 app weer weg met een copyrightmelding. Er zitten bij Ziggo een paar aan de drugs heb ik het idee. Ik kijk maar verder via de illegale SkySports stream om m'n humeur niet verder te verpesten vanavond.
Even 1 ding en detail niet vergeten: Ziggo is de enige aanbieder die het toestaat de app te gebruiken buiten je eigen Wi-Fi of Ziggo internet verbinding. Ik moet nog maar zien hoe KPN en consorten, T-Mobile(voorheen Vodafone) zouden boeren met toegang door heel Nederland met de apps als iedereen de F1 gaat kijken......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
[...]

Even 1 ding en detail niet vergeten: Ziggo is de enige aanbieder die het toestaat de app te gebruiken buiten je eigen Wi-Fi of Ziggo internet verbinding. Ik moet nog maar zien hoe KPN en consorten, T-Mobile(voorheen Vodafone) zouden boeren met toegang door heel Nederland met de apps als iedereen de F1 gaat kijken......
Dan moeten ze het maar terugschroeven dat alleen op een Ziggo IP-adres ingelogd kan worden, want dit is héél erg slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:35:
[...]

Dan moeten ze het maar terugschroeven dat alleen op een Ziggo IP-adres ingelogd kan worden, want dit is héél erg slecht.
Precies! Het werkt niet eens fatsoenlijk voor Ziggo klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-B
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Denk dat de servers gewoon overbelast zijn. Er is formule 1 en WK kwalificatie. Dat praat het niet goed maar voordat deze wedstrijden begonnen werkte alles prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
[...]

Inderdaad, dat zal het probleem ook grotendeels zijn..... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Op de Windows 10 app nu de melding dat ik een abonnement dien te hebben om te kijken, dat maakt toch al 3 verschillende foutmeldingen in een uur tijd, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Niet online
Heeft ziggo weer iets om aan te werken...

Krijg trouwens die melding dat je meer streams tegelijk dan mogelijk met je account probeert te bekijken wel vaker. Al maanden lang af en toe. Ziggo helpdesk kon me er niet echt mee helpen. Heb mijn accountgegevens met niemand gedeeld en ik kijk op 1 device. Lijkt dus een technisch probleem.

Dit soort dingen maakt het nog wel wat wankel. Heb geen tv kabel meer naar de bovenverdieping getrokken toen we verhuisden, maar het blijkt maar weer dat alles over internet ook niet alles is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
[...]

Er zijn ook klanten die bewust geen internet willen afnemen van Ziggo. Dan sluit je die uit. Je kan met alleen analoge tv al inloggen op Horizon.tv, wat vaak nog betere kwaliteit is ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:31:
[...]

KPN staat het ook toe, alleen op mobiel/tablet. Zelfs met die gigantische tv storing die ze hebben gehad werkte het systeem nog. Veel kpn klanten keken toen wel op de app/website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:59:
[...]

KPN staat het ook toe, alleen op mobiel/tablet. Zelfs met die gigantische tv storing die ze hebben gehad werkte het systeem nog. Veel kpn klanten keken toen wel op de app/website.
Even dat er geen misverstanden ontstaan: bij KPN abonnementen via DSL of glasvezel mag je de apps gebruiken buiten je eigen KPN internetverbinding, dus je mag dan ook via 3G/4G van andere telecomproviders de app gebruiken om live TV te streamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megalodon_67
  • Niet online
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:51:
Op de Windows 10 app nu de melding dat ik een abonnement dien te hebben om te kijken, dat maakt toch al 3 verschillende foutmeldingen in een uur tijd, lol.
De vierde luidt: 'No channels available. You can modify your channel line-up in the My channels page under the Settings menu.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:11:
[...]

Even dat er geen misverstanden ontstaan: bij KPN abonnementen via DSL of glasvezel mag je de apps gebruiken buiten je eigen KPN internetverbinding, dus je mag dan ook via 3G/4G van andere telecomproviders de app gebruiken om live TV te streamen?
Yes.

Ik kan via een ziggo internetverbinding ook de app van KPN gebruiken en tv kijken. Je dient dan wel in te loggen, zelfde als bij ziggo.

Alleen staat kpn het nog niet toe om op een laptop buiten je eigen netwerk tv te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:57:
[...]

Er zijn ook klanten die bewust geen internet willen afnemen van Ziggo. Dan sluit je die uit. Je kan met alleen analoge tv al inloggen op Horizon.tv, wat vaak nog betere kwaliteit is ook.
Je kunt niet alleen maar analoge TV afnemen van Ziggo ;) Via Horizon.tv ZiggoGo.tv zijn de SD-kanalen volgens mij gelijkwaardig van beeldkwaliteit als op de kabel.

Neemt niet weg dat het wel mooi is dat je zonder internet van Ziggo alsnog online TV kunt kijken via hun platform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23:47

PauseBreak

derp!

Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:20:
[...]

De vierde luidt: 'No channels available. You can modify your channel line-up in the My channels page under the Settings menu.'
Hier nu ook die foutmelding gekregen. En uiteraard geen enkel kanaal zichtbaar om toe te voegen :') :D Echt, wat ze daar aan het doen zijn..... 8)7

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:34:
[...]

Yes.

Ik kan via een ziggo internetverbinding ook de app van KPN gebruiken en tv kijken. Je dient dan wel in te loggen, zelfde als bij ziggo.

Alleen staat kpn het nog niet toe om op een laptop buiten je eigen netwerk tv te kijken.
Je hebt dan niet over Play van KPN? Maar echt het account wat je hebt bij KPN met je internet en IPTV dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
Megalodon_67 schreef op zondag 13 november 2016 @ 20:20:
[...]

Ik krijg nu via Windows 10 app en de Android app op mijn telefoon "u heeft geen abonnement" :? :?
Terwijl de race nu al gereden is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spinner
  • Laatst online: 11-09 10:00
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 19:57:
[...]

Ik draai inderdaad XS4ALL webtv voor de 'pitlane / cockpit' beelden en draai horizon voor de hoofdstream op een guest account, aangezien deze laatste een veel betere kwaliteit heeft. Op het moment dat Horizon er uit valt met errors, ben ik blij dat ik webtv dan nog heb, hoewel dat regelmatig een bagger kwaliteit heeft.

ZO is het ook al eens geweest, dan loop je huilend weg.
https://spinnerm.home.xs4...s/ZiggoViaWebtvXs4all.bmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Soundwork schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:22:
[...]

Je hebt dan niet over Play van KPN? Maar echt het account wat je hebt bij KPN met je internet en IPTV dienst?
Nee, ik heb het niet over KPN Play.

Je kan op de ITV app voor Android en ios inloggen met je abonneenr en pincode. Daarna kun je met je tablet/smartPhone overal tv kijken, dus ook op netwerken van andere providers en 3/4G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soundwork
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:30:
[...]

Je kan op de ITV app voor Android en ios inloggen met je abonneenr en pincode. Daarna kun je met je tablet/smartPhone overal tv kijken, dus ook op netwerken van andere providers en 3/4G.
Aha, ok. d:)b
Ligt deze dienst ook wel eens plat als veel mensen kijken, zoals bij Ziggo nu afgelopen avond tijdens de F1 race?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
Jerrythafast schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:20:
[...]

Je kunt niet alleen maar analoge TV afnemen van Ziggo ;) Via Horizon.tv ZiggoGo.tv zijn de SD-kanalen volgens mij gelijkwaardig van beeldkwaliteit als op de kabel.

Neemt niet weg dat het wel mooi is dat je zonder internet van Ziggo alsnog online TV kunt kijken via hun platform.
Das het vreemde. Ik heb bij iemand ziggo aangesloten met de bekende tientjesactie. Ze betaald dus 28,70 voor alles. Maar dat is zonder digitale tv. De zenders op Ziggo.go zijn gewoon HD :)

Ik kan toch zeker wel alleen televisie van Ziggo afnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:30:
[...]

Niet gelimmiteerd tot 1 device per keer ?

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:33:
[...]

Das het vreemde. Ik heb bij iemand ziggo aangesloten met de bekende tientjesactie. Ze betaald dus 28,70 voor alles. Maar dat is zonder digitale tv. De zenders op Ziggo.go zijn gewoon HD :)

Probeer bij haar op de TV eens in het 'Zenders Zoeken' menu op 'Digitaal' te drukken ;) Het minimale wat je van Ziggo kunt krijgen is Kabel TV en dat is analoog en digitaal (maar alleen NPO1-3 en Ziggo Sport zijn Full HD).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:35
HvanderT schreef op zondag 13 november 2016 @ 21:33:
[...]

Alleen televisie kan wel, maar niet alleen analoog. Je krijgt toegang tot analoge EN digitale zenders.

EDIT: te laat :+
Pagina: 1 ... 132 ... 160 Laatste

Dit topic is gesloten.