Lang verhaal, donderdagavond kwam er een medewerker van Ziggo zakelijk langs want er stond een KVK nummer op dit adres geregistreerd (vraag me niet hoe en waarom want dat nummer is niet van mij... maar van 2 eigenaren terug).
Ik zou korting krijgen omdat er een KVK nummer op het adres stond (was niet naamsgebonden), dus ik wat dingen ingevuld en handtekening gezet (geen bankrek. nr etc...) en zou tijdelijk overgaan op Connect ZZP, prima. Zou ter bevestiging meteen een mail krijgen en 1 dag later gebeld worden door Ziggo Zakelijk... helemaal niks dus he
1 dag gewacht en vandaag toch maar gebeld... want werd toch beetje nerveus.
Dus bel de normale klantenservice op vandaag en kreeg een nieuwe (denk ik) medewerkster aan de lijn en ze sprak ook niet echt geweldig Nederlands, dus ik denk ojee, en ja; 20 minuten later nog geen zak opgeschoten, ze snapte er niks van en moest steeds naar een collega

, meestal ben ik redelijk geduldig maar dit was echt drama want ik werd ook steeds nerveuzer... ben ik nou opgelicht of niet?
M'n werk telefoon gepakt, nog een keer gebeld, kreeg ik een Nederlander aan de lijn en was het binnen 3 minuten opgelost

Die kerel was idd een legit Ziggo verkoper en de deal was gecanceld omdat ik 2 weken geleden was overgestapt op 300/30Mbit, 3 maal excuus omdat er geen tegenbericht was gegeven... maar geen extra korting dus
Maar goed, ben wel wat wijzer geworden van de Ziggo plannen in het najaar;
-Het zakelijke 500/40 abonnement gaat naar 500/60Mbit
-Het particuliere 300/30 abonnement gaat naar 300/40Mbit.
-Abonnementskosten gaan waarschijnlijk weer omlaag.
pin me er niet op vast