Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
MRE-Inc schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:00:
Ah, een 48 uur Gold membership is blijkbaar geen Gold membership. Net voor 2,50 euro een 48u Gold membership gekocht en geredeemed. Tot zo ver gaat alles goed. Log ik in met mijn zoon's gamerprofile op de X360, krijg je bij het overzicht gewoon bij Membership: Free te zien ondanks dat ik net een 48u gold membership op zijn account heb ingesteld.....Blijkbaar moet je iets van een maand Gold membership kopen ofzo ?
2 dagen, 7 dagen en 14 dagen zijn trialdagen.
Je zult dus minimaal een maand moeten hebben, maar dat weet ik niet zeker.
Ikzelf heb gewoon een jaar gekocht voor 3 tientjes en dat werkt gewoon met alles.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Yaz schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:02:
[...]

Ik heb wel eens zoiets gelezen ja. Je kan nu wel online en party chat maar het is geen echt Gold (als in, de spellen krijg je er ook niet bij).
Mjah....als je even doordenkt ook wel te verwachten en logisch natuurlijk..... Je zou dan voor 2.50 euro games die met gold komen, kunnen kopen. Maar eens op zoek dan naar een Gold membership voor een jaartje al zou dat best zonde zijn van het geld aangezien de X360 nauwelijks meer aanstaat hier. Ik speel zelf nog wel eens Battlefield 3, maar zie mijn zoon alleen nog maar op de X1 en PS4 spelen..... Maar goed, hij speelt toch al vanaf 2007 op de Xbox 360 en heeft aardig wat save games. Sommige spellen kijkt hij niet meer naar om, maar het zou toch handig zijn om al die save games te hebben voor het BC programma....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:09:
[...]

Mjah....als je even doordenkt ook wel te verwachten en logisch natuurlijk..... Je zou dan voor 2.50 euro games die met gold komen, kunnen kopen. Maar eens op zoek dan naar een Gold membership voor een jaartje al zou dat best zonde zijn van het geld aangezien de X360 nauwelijks meer aanstaat hier. Ik speel zelf nog wel eens Battlefield 3, maar zie mijn zoon alleen nog maar op de X1 en PS4 spelen..... Maar goed, hij speelt toch al vanaf 2007 op de Xbox 360 en heeft aardig wat save games. Sommige spellen kijkt hij niet meer naar om, maar het zou toch handig zijn om al die save games te hebben voor het BC programma....
Xbox Gold geld voor de 360 en de One zolang het maar hetzelfde account is he ;). Daarom vond ik het al een heel stuk minder erg om het kopen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:10:
[...]

Xbox Gold geld voor de 360 en de One zolang het maar hetzelfde account is he ;). Daarom vond ik het al een heel stuk minder erg om het kopen :+.
Ja dat weet ik :) Heb zelf 7 jaar Gold op de 360 en dat is automatisch ook Gold op de One, maar op de One geldt Gold voor alle gezinsleden die op de One gamen, maar dat geldt niet voor de 360 accounts. Mijn zoon is dus Gold op de One, maar Silver op de 360.

En ik vind het wel jammer voor sommige 360 games. Hij heeft behoorlijk wat tijd zitten in Lego Batman, Lego Indiana Jones en nog meer van die Lego games. Die wil hij vast nog wel een keer spelen als die in het BC programma komen, maar zo als het nu is, moet hij helemaal opnieuw beginnen.....

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 18-11-2015 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 18 november 2015 @ 15:15:
[...]

Ja dat weet ik :) Heb zelf 7 jaar Gold op de 360 en dat is automatisch ook Gold op de One, maar op de One geldt Gold voor alle gezinsleden die op de One gamen, maar dat geldt niet voor de 360 accounts. Mijn zoon is dus Gold op de One, maar Silver op de 360.

En ik vind het wel jammer voor sommige 360 games. Hij heeft behoorlijk wat tijd zitten in Lego Batman, Lego Indiana Jones en nog meer van die Lego games. Die wil hij vast nog wel een keer spelen als die in het BC programma komen, maar zo als het nu is, moet hij helemaal opnieuw beginnen.....
Owh dat wist ik nog niet :o. Lekker gunstig voor mijn broertje dan :+.
Als het goed is kun je ze ook per USB stick overzetten maar dat zou je dan even moeten opzoeken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo 1 maand Gold voor 9,45 euro....Nu kan ik copy en move naar de cloud doen qua save games.....Ik denk dat een move niet aan te raden is omdat je ze dan niet meer kan wegschrijven nadat je van Gold naar Silver bent gegaan, lijkt mij....Wat ik zo her en der lees is dat je save games dan read-only zijn en alleen maar in de cloud staan. Of zie ik het verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:01:
Zo 1 maand Gold voor 9,45 euro....Nu kan ik copy en move naar de cloud doen qua save games.....Ik denk dat een move niet aan te raden is omdat je ze dan niet meer kan wegschrijven nadat je van Gold naar Silver bent gegaan, lijkt mij....Wat ik zo her en der lees is dat je save games dan read-only zijn en alleen maar in de cloud staan. Of zie ik het verkeerd ?
Voor zover ik het kan vinden zijn ze inderdaad alleen maar read-only als je weer teruggaat naar silver.

Echter wat ik me nog steeds afvraag is. Of je met Backwards compatible ook samen met iemand anders op de xbox 360 kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:08:
[...]

Voor zover ik het kan vinden zijn ze inderdaad alleen maar read-only als je weer teruggaat naar silver.

Echter wat ik me nog steeds afvraag is. Of je met Backwards compatible ook samen met iemand anders op de xbox 360 kan spelen?
Bedoel je of multiplayer ook werkt op de Xbox One voor een game die BC is met iemand die op een Xbox 360 speelt ? Ja dat zou gewoon moeten werken als ik alles lees mbt BC.

Dus:
Jij speelt Battlefield 3 als BC game op je Xbox One
Vriend speelt BF3 op zijn Xbox 360.
Dan kunnen jullie gewoon samen een potje multiplayer doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:19:
[...]

Bedoel je of multiplayer ook werkt op de Xbox One voor een game die BC is met iemand die op een Xbox 360 speelt ? Ja dat zou gewoon moeten werken als ik alles lees mbt BC.

Dus:
Jij speelt Battlefield 3 als BC game op je Xbox One
Vriend speelt BF3 op zijn Xbox 360.
Dan kunnen jullie gewoon samen een potje multiplayer doen....
Dat bedoel ik inderdaad. Kon alleen nergens vinden of het ook zo was..
Maar als jij zegt dat zo is dan zal het wel zo zijn :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:26:

Dat bedoel ik inderdaad. Kon alleen nergens vinden of het ook zo was..
Maar als jij zegt dat zo is dan zal het wel zo zijn :9.
Nee, zo goed als geen enkele game is cross-platform, zo ook niet tussen 360 en XBO.

(zelfs niet hetzelfde profiel, zoals bv BF4 moet je op elk platform opnieuw beginnen).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:30:
[...]

Nee, zo goed als geen enkele game is cross-platform, zo ook niet tussen 360 en XBO.

(zelfs niet hetzelfde profiel, zoals bv BF4 moet je op elk platform opnieuw beginnen).
:'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Even had ik hoop. Gelukkig heb ik de xbox 360 ook nog gewoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Edit, verkeerd gelezen, verderop mijn post :)

[ Voor 90% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2015 16:47 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
SinergyX schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:30:
[...]

We hebben het nu over BF3 in Backward Comp. modus. Maw, dat dat is gewoon een 360 spel in een 360 emulator. Dit werkt dus over het "xbox 360" deel van xbox live. En ja, je kan als je dit doet WEL meespelen met andere die hetzelfde spel spelen open een echte xbox 360.

Dat zegt altans de faq.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Euh hij bedoelt toch dat een xbox 360 game die op de Xbox One gespeeld kan worden middels Backward Compatibility gewoon multiplayer kan doen ? Wat ik dus in mijn voorbeeld aangaf, zou toch moeten werken :

Dus:
Battlefield 3 op de Xbox One spelen middels BC
Battlefield 3 op de Xbox 360 spelen omdat het een native 360 game is.

Volgens mij kun je dan gewoon tegen elkaar spelen en heeft dit niks met multi/crossplatform te maken omdat Battlefield 3 niet op de Xbox One is uitgekomen.

Het klopt wel dat je niet in 1 multiplayer kan spelen met bijvoorbeeld Battlefield 4. Die game is dus voor zowel de X1 als de 360 uitgekomen. Je kan dus niet op de X1 tegen 360 spelers spelen in de multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:36:
[...]

We hebben het nu over BF3 in Backward Comp. modus. Maw, dat dat is gewoon een 360 spel in een 360 emulator. Dit werkt dus over het "xbox 360" deel van xbox live. En ja, je kan als je dit doet WEL meespelen met andere die hetzelfde spel spelen open een echte xbox 360.

Dat zegt altans de faq.
Ooooh wacht, ik las dus XBO game vs X360 game.

Excuus, dan heb je helemaal gelijk, BC games kan je gewoon spelen met 'echte' X360 spelers. Party, invites, chat, XBO heeft gewoon een complete virtuele X360 aan boord.

Het enige wat problemen lijkt te geven is party, met name party -> game chat, vanuit de XBO moet je namelijk naar gamechat (als je op XBO in party zit), dan kom je in X360, ga je daar naar gamechat, gaat de party van de XBO flippen. Inception 2.0 :P
(getest met Borderlands, zit zelf nog te wachten op de Battlefield series :P).

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 18-11-2015 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:51
Maar eigenlijk is het dus handiger om Xbox Live op de naam van mijn zoon te zetten, aangezien hij op zijn kamer een Xbox 360 heeft staan en we beide een account hebben op de Xbox One.

Nu hebben we wel samen Xbox Live op de Xbox One (op mijn account), maar geen Xbox Live op de 360 om online te spelen. Als ik Xbox Live activeer op zijn account kan hij op de 360 online spelen en hebben we nog steeds samen Xbox Live op de One..

Wordt tijd dat ze die gecombineerde mogelijkheid ook beschikbaar maken op de 360...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nogmaals, zijn er anderen die last hebben van XBL problemen? Lees op Reddit dat er op het moment meer mensen niet online kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:07
ThomasXIV schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:23:
Nogmaals, zijn er anderen die last hebben van XBL problemen? Lees op Reddit dat er op het moment meer mensen niet online kunnen komen.
Zie:
http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status

Huidige status:
Social en gamen: Beperkt

[ Voor 7% gewijzigd door rscheper op 18-11-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

M@cer schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:02:
Maar eigenlijk is het dus handiger om Xbox Live op de naam van mijn zoon te zetten, aangezien hij op zijn kamer een Xbox 360 heeft staan en we beide een account hebben op de Xbox One.

Nu hebben we wel samen Xbox Live op de Xbox One (op mijn account), maar geen Xbox Live op de 360 om online te spelen. Als ik Xbox Live activeer op zijn account kan hij op de 360 online spelen en hebben we nog steeds samen Xbox Live op de One..

Wordt tijd dat ze die gecombineerde mogelijkheid ook beschikbaar maken op de 360...
Klopt....er zullen alleen nog wel wat haken en ogen aan zitten denk ik.....Met aankopen ofzo.....Iets zegt me dat er met jouw account dan wat minder kan.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dat betreft de 360.

Overigens een fix gevonden die het voor nu in ieder geval doet, clear je MAC Adress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:02:

Alles wat je zegt klopt. Ik snap denk ik wel waarom ze gold sharing niet op de 360 aanbieden. Jouw zoon vindt nu de One steeds interessanter waardoor hij hem eerder zou willen. Of ze zijn niet zo berekenend en denken er niet handog over na. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikayu
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

ThomasXIV schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:34:
[...]

Dat betreft de 360.

Overigens een fix gevonden die het voor nu in ieder geval doet, clear je MAC Adress.
Daar staan toch echt 3 betrokken platformen
De core-services draaien gewoon nog, dit betreft enkel Notifications

En wat houd je MAC adress clearen in? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mikayu schreef op woensdag 18 november 2015 @ 17:44:
[...]

Daar staan toch echt 3 betrokken platformen
De core-services draaien gewoon nog, dit betreft enkel Notifications

En wat houd je MAC adress clearen in? :P
Zie dat er in NL inderdaad alle platformen staat, op de US site stond er (tenminste, toen ik het checkte) enkel X360.

Je kan het clearen in je netwerk settings. Geen flauw idee wat het precies is, maar nadat je je Xbox daarna (verplicht) herstart, doet hij het hopelijk weer, mocht je ook problemen ondervinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Laatst online: 01-10 06:11
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 08:16:
[...]

Nope. Je kunt allerlei headsets probleemloos gebruiken. Werkt een andere set dopjes of een andere headset wel ok?
Drie verschillende setjes geprobeerd. Alle drie hetzelfde

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is BF4 een brak spel zeg. Vorige week voor het eerst in tijden gespeeld. Campaign progress weg. Gisteren afgesloten bij chapter 5. Vandaag weer alles weg. Ook heb ik bepaalde achievements voor levels uitspelen niet gekregen. Op Battlelog staat mijn progress netjes op een rij.

Spel is ook pas een jaar of twee uit. Logisch dat dit soort dingen kunnen.

@robo Klinkt als een defecte controller. Zou naar de winkel gaan of support inschakelen.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 18:42:
Wat is BF4 een brak spel zeg. Vorige week voor het eerst in tijden gespeeld. Campaign progress weg. Gisteren afgesloten bij chapter 5. Vandaag weer alles weg. Ook heb ik bepaalde achievements voor levels uitspelen niet gekregen. Op Battlelog staat mijn progress netjes op een rij.

Spel is ook pas een jaar of twee uit. Logisch dat dit soort dingen kunnen.

@robo Klinkt als een defecte controller. Zou naar de winkel gaan of support inschakelen.
Jouw BF4 issues klinken als "nieuwe features" extragratis van DICE :P
Sowieso hadden veel updates meer kwaad gedaan dan goed bij die game. Dus ik sta er niet van te kijken. Hardline heeft ook nog steeds 1 grote bug wat me weerhoudt om die MP op te pakken (dat je dus 90% crash-garantie hebt bij joinen van game).
Battlefront doet het overigens wel goed, dus ik gok dat er gewoon wat BF4/H programmeurs zijn die ze er eindelijk uit hebben getrapt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op woensdag 18 november 2015 @ 16:34:
Edit, verkeerd gelezen, verderop mijn post :)
Yay scheelt toch weer :).

De rest ook bedankt voor de verdere uitgebreide uitleg :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben nog meer mensen een elite controller besteld bij yourgamezone.nl?
Eerst stond de releasedatum op 17-11, toen ging hij naar 20-11 en werd hij ook gelijk 15 euries duurder.
Nu kan je hem niet meer bestellen.
Ik hoop dat ie op de 20e binnenkomt, maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Nope, ben aan het wachten tot de master chief controller goedkoper word :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 10:24
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:00:
Eerst stond de releasedatum op 17-11, toen ging hij naar 20-11 en werd hij ook gelijk 15 euries duurder.
Ik hoop dat ie op de 20e binnenkomt, maar iets zegt me dat dat niet gaat gebeuren....
Coolblue zou eind deze week gaan leveren. Wel vreemd dat de controller nu opeens duurder wordt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:02:
[...]

Coolblue zou eind deze week gaan leveren. Wel vreemd dat de controller nu opeens duurder wordt.
Ja, vaag, of niet? Toen ik hem bestelde was hij 135 en later was hij 149.
Als ze hem bij coolblue eind van de week leveren dan zou het kunnen dat ze hem bij ygz ook leveren als de release datum op de 20e stond. Ik hoop het.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:05:
[...]

Ja, vaag, of niet? Toen ik hem bestelde was hij 135 en later was hij 149.
Als ze hem bij coolblue eind van de week leveren dan zou het kunnen dat ze hem bij ygz ook leveren als de release datum op de 20e stond. Ik hoop het.
Standaard is die ook 149.
Kan hem nu helemaal niet meer vinden daar overigens.
Toen ik vanmiddag keek zag ik hem toevallig nog wel staan voor 135 inderdaad.

Je kan hem altijd nog bij bol.com bestellen voor 289 euro :+ :+ :+.

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 18-11-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:00:
Ikke! Heb er ook weinig vertrouwen in. Vooral omdat yourgamezone meerdere malen bij mij te laat geleverd heeft. Anderzijds hebben nedgame en gamemania het er allebei over dat ze vrijdag nieuwe voorraad verwachten. Dus wie weet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Dragunov schreef op dinsdag 17 november 2015 @ 23:17:
Bericht gekregen dat de USB-stick binnen is om de controller draadloos aan te sluiten op de PC
Net effen draadloze controller op PC met die USB stick geprobeerd in Batman Arkham Knight, werkt voortreffelijk _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Dragunov op 18-11-2015 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:23
Jammer dat Battlefront zo'n tegenvaller is. Qua releases valt het dit najaar tegen.

Ik mis echte couch co-op games. Halo heb ik om die reden geskipped, BO3 heeft het maar slecht geïmplementeerd, split screen racegames zijn er ook niet meer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Phusebox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 21:09:
Jammer dat Battlefront zo'n tegenvaller is. Qua releases valt het dit najaar tegen.

Ik mis echte couch co-op games. Halo heb ik om die reden geskipped, BO3 heeft het maar slecht geïmplementeerd, split screen racegames zijn er ook niet meer.
Dit?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Niet alleen is dat een crap spel (helaas voor pc gekocht) maar sinds wanneer is het op de XBO uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 01-10 10:24
Net een begin gemaakt met Dungeon Keeper 3. Apart gezicht om het XBox 360 logo vol in beeld te zien met delen van de 360 GUI.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Phusebox schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:26:
[...]

Niet alleen is dat een crap spel (helaas voor pc gekocht) maar sinds wanneer is het op de XBO uitgekomen?
Grid Autosport sowieso want die is uit 2014, Grid 2 niet, misschien via backwards compability soon?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Koning Willy schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:31:
[...]

Grid Autosport sowieso want die is uit 2014, Grid 2 niet, misschien via backwards compability soon?
Ja 2014, maar niet op ps4 of XBO uitgekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Verwijderd schreef op woensdag 18 november 2015 @ 20:16:
[...]

Ikke! Heb er ook weinig vertrouwen in. Vooral omdat yourgamezone meerdere malen bij mij te laat geleverd heeft. Anderzijds hebben nedgame en gamemania het er allebei over dat ze vrijdag nieuwe voorraad verwachten. Dus wie weet!
Ik heb contact gehad met yourgamezone en deze mailen terug dat microsoft de leveringsdatum op 25 november heeft gezet. Zie mail hieronder. Dus ik wacht dan nog maar even.

"Microsoft heeft de datum weer opgeschoven naar 25-11, dus we hebben nu besloten hem even van de site te halen voor nieuwe pre-orders tot er eens een duidelijke leverdatum komt vanuit Microsoft.
Uw order zal wel gewoon worden uitgeleverd zodra de markt zal worden bevoorraad uiteraard, echter de exacte datum is nog onzeker."

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning Willy schreef op woensdag 18 november 2015 @ 22:31:
[...]

Die is alleen op PC, X360 en PS3 uitgekomen. Heeft hier dus niet echt veel nut. Pak dan Forza 6, die heeft wel local splitscreen multiplayer. Maar van wat ik uit mijn vriendengroep weet is dat dingen als Fifa toch vaker gespeeld worden (ook de non-gamers kennen dat nog wel).

En het is jammer dat Rocket League nog niet uit is voor X1, dat is ook een leuke (offline en online) partygame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Couch co-op
1. Diablo 3 : Reaper of Souls Ultimate Evil Edition
2. Gears of War : Ultimate Edition
3. Guns and Canolli

Dat gezegd hebbende, diegene die nog op de Elite Controller wachten, Sterkte !!
Zou nooit meer terug willen naar de standaard controller, zo fijn !! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

justifire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:34:
[...]

Couch co-op
3. Guns and Canolli

Houd daar eens mee op..
Straks "moet" ik hem nog halen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Famous schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:52:
[...]

Houd daar eens mee op..
Straks "moet" ik hem nog halen.
Haha.

Kreeg trouwens een bericht van xbox live dat er een speciale avatar klaar staat als dank voor het testen van de nxoe.

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zojuist de Xbox One Elite controller bij bol.com besteld morgen in huis, ik ben erg benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door Origins op 19-11-2015 08:35 ]

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
Origins schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:34:
Zojuist de Xbox One Elite controller bij bol.com besteld morgen in huis, ik ben erg benieuwd!
Wut...? Voor €289? 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Hij is weer op voorraad voor 150 ;)

• timmie271
Dacht ik eerst ook even, maar dat is van een externe verkoper die verkoopt via Bol.com
Hij is nu ook te koop voor 150 bij Bol.com :9.

• Ninjetsu NL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-09 18:14
Bearclaw schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:12:
[...]

Ah mooi, dan maar eens even kijken of ik mijn kerstpakket niet om kan gooien naar een bon voor bol.com :+

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Haha nee dat nooit gewoon voor de normale prijs :)

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:40
justifire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:32:
[...]

Haha.

Kreeg trouwens een bericht van xbox live dat er een speciale avatar klaar staat als dank voor het testen van de nxoe.
Op zich wel geinig maar het stelt natuurlijk niet zoveel voor. Een kat als companion waar je avatar mee gaat gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:35
Origins schreef op donderdag 19 november 2015 @ 08:34:
Ik heb hem al in mijn hand mogen houden en hij ligt erg fijn in de hand.
Daarom zojuist ook bij bol.com besteld en hij is morgen in huis.
Bedankt voor de info!

[ Voor 14% gewijzigd door LordFather op 19-11-2015 11:19 ]

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:04
Rainbow Six Siege Open Beta.

Open Beta van 25 Nov tot 29 Nov en die aan de Closed Beta hebben meegedaan kunnen 24 Nov al beginnen aan de Open Beta.
maurieske72 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:21:
Rainbow Six Siege Open Beta.

Open Beta van 25 Nov tot 29 Nov en die aan de Closed Beta hebben meegedaan kunnen 24 Nov al beginnen aan de Open Beta.
Hopelijk wat meer modi's voor het pve/coop segment, enige wat ik leuk vond aan de game.

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14:04
SinergyX schreef op donderdag 19 november 2015 @ 11:23:
[...]

Hopelijk wat meer modi's voor het pve/coop segment, enige wat ik leuk vond aan de game.
Dit stond erbij:

Including a new map, new operators, and a new Terrorist Hunt mode.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 07:32:
[...]

Haha.

Haha ik ook. Een of ander kinderachtig katje wat met je avatar komt xboxen zittend in de kleermakerszit. Nou super bedankt Microsoft 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-09 02:00

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Bearclaw schreef op donderdag 19 november 2015 @ 10:12:
[...]

BAAS... d:)b
Snel besteld met CC en aangegeven dat het bij Appie geleverd wordt vandaag om 17:00.
Voor die 1.99 ga ik niet een hele dag langer wachten *O* :P

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13:56
justifire schreef op woensdag 18 november 2015 @ 23:34:
[...]

Couch co-op
3. Guns and Canolli

Ik begrijp dat Borderlands the Handsome Collection ook nog een couch co-op heeft al heb ik 'm zelf nog niet gespeeld. Heeft iemand anders nog goede suggesties? Ik speelde alle Halo's vaak co-op maar daar komt kennelijk geen nieuwe content meer van...

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
ErikT738 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:55:
[...]

Ik begrijp dat Borderlands the Handsome Collection ook nog een couch co-op heeft al heb ik 'm zelf nog niet gespeeld. Heeft iemand anders nog goede suggesties? Ik speelde alle Halo's vaak co-op maar daar komt kennelijk geen nieuwe content meer van...
Idd borderlands 2 en 1.5, ook Halo masterchief collection volledig couch co-op. daarnaast komen alle halo's ook in BC :) Reach en wars.

Worms is denk ik couch co-op, niet zeker.

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Iemand hier ervaring met de Turtle Beach DSS of DSS 2 ?

Ik heb ze nu beide... Ik vind de Turtle Beach DSS beter geluid hebben, maar ik krijg het niet voor elkaar om mn Xbox One via optische kabel aan te sluiten en mn PC via analog in zodat ik muziek kan luisteren terwijl ik game.

Iemand enig idee hoe ik dit werkende krijg?

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 16:25

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

ErikT738 schreef op donderdag 19 november 2015 @ 12:55:
[...]

Verder heb je nog:
-Resident Evil Revelations 2 (ep1 is nu gratis)
-Lara Croft and the Temple of Osiris

Verder zie ook: http://www.co-optimus.com/system/24/xbox-one.html

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-10 21:09
Heb het uit de folder van GameMania, weekend van 29 nov zijn The Witcher 3 en Halo 5 te koop voor 30 euro per stuk bij GameMania !

Was niet van plan halo al te halen, maar nu wel. The Witcher ook :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Lol, vanmorgen een Xbox One Elite Controller via Bol besteld, nu al niet meer op voorraad.... Roofgoed ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

• timmie271
Lol 330 euro nu via een externe verkoper bij Bol.com :+.

Gelukkig is de controller die ik wil overal nog te koop (master chief controller) :9.
Wacht alleen nog even een mooie aanbieding af als die uberhaupt nog komt..

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:07
Voor de mensen die de elite controller willen
http://www.microsoftstore...oller/productID.326828700
Ik heb er ook 1 besteld en ze zijn nu nog op voorraad
lachen, de voorraad wordt bij Bol blijkbaar sneller opgeboekt dan bij MS zelf, begin van de middag had MS ze zelf nog niet op voorraad...

Cogitationis poenam nemo patitur

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inmiddels weer problemen met Xbox Live die niet zelf te fixen zijn... Resultaat, ik kan alleen offline gamen :( .
Zijn die Elite controllers al ergens in de winkels geweest of zijn ze vooral alleen via internet beschikbaar? Haal hem liever gewoon af bij Mediamarkt ofzo.
ThomasXIV schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:32:
Inmiddels weer problemen met Xbox Live die niet zelf te fixen zijn... Resultaat, ik kan alleen offline gamen :( .
Hmm, lijkt hier goed te zijn? http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Of bedoel je dat gedoe met die savegames? Heb er sinds de laatste insider-update ook last van.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Save games ja. Niks lijkt te werken.

• Mikayu
  • Laatst online: 27-09 12:11

Mikayu

.srt

Martinspire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:34:
Zijn die Elite controllers al ergens in de winkels geweest of zijn ze vooral alleen via internet beschikbaar? Haal hem liever gewoon af bij Mediamarkt ofzo.

[...]

Hmm, lijkt hier goed te zijn? http://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Of bedoel je dat gedoe met die savegames? Heb er sinds de laatste insider-update ook last van.
In het gehucht hier hebben ze best lang in de GM gelegen. Zal me niks verbazen als ze hem nog steeds hebben :P

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Weet iemand of je BLOPS3 ook 'split screen' met dual monitor support op je X1 kan spelen - of is dat alleen voor PC gamers?

Zou ideaal zijn als je een tweede scherm neer kon gooien als een maat op visite komt, en dat je op die manier samen online kan in een lobby met allebei een eigen scherm, ipv een rampzalige split screen waarop je niets ziet.

edit: heb de game nog niet

[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 19-11-2015 17:21 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Verwijderd

Ik heb ook nog maar een elite controller besteld bij microsoft. Van yourgamezone.nl kreeg ik een mail terug dat ze niet weten wanneer ze ze krijgen, maar ze verwachten binnen 1 a 2 weken alle bestellingen geleverd te hebben. Waar ze die verwachting op bazeren weet ik niet. Ze hebben de leverdatum al 3 keer veranderd.

Verwijderd

Larry Hryb

Xbox App on Windows 10 update rolling out now adds Facebook Friend Finder & other features:

http://majornelson.com/20...le-today/?linkId=18885275

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CUL7R6AWIAE_Zpr.jpg
Verwijderd schreef op donderdag 19 november 2015 @ 17:59:
Larry Hryb

Xbox App on Windows 10 update rolling out now adds Facebook Friend Finder & other features:

http://majornelson.com/20...le-today/?linkId=18885275

[afbeelding]
Grote wijziging is ook de Store eindelijk in de app, inclusief redeemen van codes (als alternatief voor site en console zelf). Daarnaast kun je ook addons browsen. Dus grote kans dat je nu ook vanuit de app nieuwe DLC kunt aanschaffen en downloaden. Oftewel: nice :)

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 10:40
Sinds gisteren doet mijn XB1 een beetje raar. Hij geeft op de console altijd aan dat er 17 mensen online zijn, terwijl ik in de app zie dat het er minder zijn. Als ik een spel laad krijg ik een melding dat mijn data niet geladen kan worden. Als ik dan klik op offline spelen dan lijkt er niets aan de hand en laadt hij alle gegevens gewoon.

• Flamingo BB
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-08 20:06
Even een vraagje tussendoor... Ik heb eigenlijk vanaf het begin af aan al allemachtige kleinte lettertjes op mijn tv met de games. Het is ook gewoon niet te lezen. Is dat ook ergens in te stellen? Heb nu net Battlefront er in zitten maar het is gewoon geen doen zo en kan het nergens in de instellingen vinden.

Edit: En jah ik heb al lenzen/bril...

[ Voor 6% gewijzigd door Flamingo BB op 19-11-2015 18:29 ]

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-10 21:59
Zijn er goeie "God of War" like games voor de XONE?

Edit: Darksiders II Deathinitive Edition :P

[ Voor 58% gewijzigd door Pedr0 op 19-11-2015 20:39 ]

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Verwijderd

Heb ik ook van die kleine ... letters, op me Samsung Es b.v bij Tomb Raider

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Als ik nu voor mijn zoontje voor sinterklaas zo'n Skylander starter pack koop, dan komt die natuurlijk met een disc. Dat zuigt, ik wil geen discs meer :) Is het mogelijk om een disc om te zetten naar een download? Zal wel niet denk ik, maar ja... :|
UltraSub schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:30:
Als ik nu voor mijn zoontje voor sinterklaas zo'n Skylander starter pack koop, dan komt die natuurlijk met een disc. Dat zuigt, ik wil geen discs meer :) Is het mogelijk om een disc om te zetten naar een download? Zal wel niet denk ik, maar ja... :|
Nope en gezien je de dock nodig hebt, zal je hem ook niet echt kunnen doorverkopen. Misschien dat de digitale game nog eens in de aanbieding is?

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12:47
Iemand de Rainbow Six Open Beta al gevonden in de store? Volgens de nieuwsbrief moet die er al zijn maar ik kan hem nergens vinden..

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
Boinkie schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:37:
Iemand de Rainbow Six Open Beta al gevonden in de store? Volgens de nieuwsbrief moet die er al zijn maar ik kan hem nergens vinden..
http://gamer.nl/articles/...eta-start-op-25-november/

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:50
Iemand enig idee wat dit betekend:

"je laatst opgeslagen gegevens zijn niet beschikbaar" "probeer het nogmaals, of gebruik deze game offline"

Ik krijg dit bij ieder spel dat ik wil starten.

Xbox Live Gold is actief
Netwerk en Multiplayer test zijn succesvol
Console al een keer gereboot

Probleem blijft bestaan :-(

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
smoken schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:25:
Iemand enig idee wat dit betekend:

"je laatst opgeslagen gegevens zijn niet beschikbaar" "probeer het nogmaals, of gebruik deze game offline"

Ik krijg dit bij ieder spel dat ik wil starten.

Xbox Live Gold is actief
Netwerk en Multiplayer test zijn succesvol
Console al een keer gereboot

Probleem blijft bestaan :-(
heb je dat sinds kort of altijd gehad? ik heb dat een poos geleden gehad, toen wilde m'n xbox niet meer connecten/synchen met de server. Heb dat opgelost door google dns te gebruiken.

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• smoken
Nog nooit eerder gehad, had de Google
DNS al ingesteld, eens kijken of daar iets aangepast is

Edit: Google DNS staat er nog in, dus dat zou het niet moeten zijn.

Wel is het zondag Xbox live verloopt...wellicht ligt het daar aan.
Morgen maar eens vernieuwen dan.

Edit 2: Guitar Hero gestart in offline mode. Ga precies verder waar ik gebleven ben qua punten en zo ... Blijkbaar maakt het niet uit dan?

[ Voor 68% gewijzigd door smoken op 19-11-2015 22:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Krijg zojuist de codes voor Gears of War 1 en 2 binnen (behorend bij de Ultimate Edition)
Kijken wanneer de codes voor 3 en Judgement binnen komen.
Niet echt van belang overigens, 3 had ik al en Judgement kan me gestolen worden...

• baviaan
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

baviaan

Hehe. Aap!

smoken schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:31:
Nog nooit eerder gehad, had de Google
DNS al ingesteld, eens kijken of daar iets aangepast is

Edit: Google DNS staat er nog in, dus dat zou het niet moeten zijn.

Wel is het zondag Xbox live verloopt...wellicht ligt het daar aan.
Morgen maar eens vernieuwen dan.
Ik heb er ook last van vandaag, als ik kies voor offline verder gaan gaat hij gewoon verder. Zal wel weer ergens storing zijn.

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:44
ThomasXIV schreef op donderdag 19 november 2015 @ 16:32:
Ik heb hetzelfde probleem gehad en contact gehad met Microsoft. Zij kwamen met de volgende oplossing:

Settings>Network>Advanced settings>Alternate MAC address>select Clear>Select Restart

Dit was voor mij de oplossing.

Andere suggestie van hen is:

Have you already try this steps? Select Settings>Disc & Blu-ray>Persistent storage>Select Clear persistent storage.

Laat even weten of dit voor jou ook werkt.

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Iemand die weet wanneer de lijst van black friday deals beschikbaar komt. Straks al of ergens in de middag (morgen) Dan hoef ik mijn f5 niet zoveel te misbruiken ;)

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
justifire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:46:
Krijg zojuist de codes voor Gears of War 1 en 2 binnen (behorend bij de Ultimate Edition)
Niet echt van belang overigens, 3 had ik al en Judgement kan me gestolen worden...
Ik heb niks gehad ;-(

Hoe krijg je die dan? Via de mail of via Xbox message?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

rwarmink schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:06:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem gehad en contact gehad met Microsoft. Zij kwamen met de volgende oplossing:

Settings>Network>Advanced settings>Alternate MAC address>select Clear>Select Restart

Dit was voor mij de oplossing.

Andere suggestie van hen is:

Have you already try this steps? Select Settings>Disc & Blu-ray>Persistent storage>Select Clear persistent storage.

Laat even weten of dit voor jou ook werkt.
1 keer werkte dat ja, gisteren. Ook het weghalen van m'n profiel, opnieuw inloggen en de xdoos een hard restart geven werkte. Vandaag een andere tip geprobeerd, in netwerk settings offline gaan, een hard restart, daarna weer online, en alles werkt weer. Toch een bijzonder irritant probleem, maar goed.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-10 22:42
justifire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 22:46:
Ik net ook via een bericht op de console zelf. Ook alleen 1 & 2, 3 had ik ook al net als judgement.

Waarom kan judgement je gestolen worden, ik vond hem eigenlijk wel vrij goed. Qua duur wat kortjes, maar zeker wel een vermakelijke titel

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Martinspire schreef op donderdag 19 november 2015 @ 20:37:
[...]
Nope en gezien je de dock nodig hebt, zal je hem ook niet echt kunnen doorverkopen. Misschien dat de digitale game nog eens in de aanbieding is?
Dat dacht ik al. Balen. Zouden ze iets aan moeten doen, gewoon code ipv disc in een bundel :P

• smoken
Het wissen van het Mac adres heeft niet geholpen, maar heb net Titanfall gespeeld, dus live werkt wel gewoon.

Morgen weer eens proberen, nu snurken ;-)

Dank voor de reacties!!

[ Voor 8% gewijzigd door smoken op 19-11-2015 23:40 ]

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
TheNostra schreef op donderdag 19 november 2015 @ 23:09:
Iemand die weet wanneer de lijst van black friday deals beschikbaar komt. Straks al of ergens in de middag (morgen) Dan hoef ik mijn f5 niet zoveel te misbruiken ;)
Wordt daar echt wat van verwacht dan? Dat viel de afgelopen jaren toch juist enorm tegen?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Ik verwacht er dit jaar wel meer van dan als andere jaren. BC games zal ik zeker overwegen om aan te schaffen al heb ik het merendeel al op disc. Moet de prijs wel leuk zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik zit te twijfelen tussen de Microsoft XBONE elite controller of een Scuf custom XBONE controller. Kan iemand mij adviseren welke ik het beste kan kiezen?

Het voordeel van een MS Elite Controller is dat ik deze gewoon bij bijv. MediaMarkt kan kopen wat bij Scuf niet kan. Wel lees ik veel goede verhalen over Scuf en is de Scuf controller vele malen meer aan te passen (qua uiterlijk etc.) als de MS Elite Controller. Ook heb ik het idee dat Scuf beter is omdat deze controllers echt worden gemaakt door een bedrijf dat zich al jaren alleen op controllers richt en omdat een groot percentage van professionele gamers (Faze, Optic etc.) hier altijd mee spelen. Wel is de MS Elite Controller aardig wat goedkoper als de Scuf controller die ik zelf samen gesteld heb.

Voor mij telt wel zwaar mee dat de controller lang mee gaat en dat hij comfortabel in de hand ligt. Dus niet dat ik na een uurtje gamen hem al weer moet weg leggen..
Pagina: 1 ... 80 ... 119 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je toegevoegd worden aan het previewprogramma: XBox One Preview Programma invite topic.

[XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen (ook voor games, giftcard etc!)
[XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
Lijst met Xbox One gamers van Tweakers --> Sta je er niet bij, voeg jezelf toe!
De vorige lijst met gamers
Xbox One vs Playstation 4 posts zijn hier niet toegestaan,

Games kopen uit een buitenlandse marketplace? Met dank aan TheVMaster hebben we daar prachtige handleidingen voor: US Marketplace / Russische & Braziliaanse Marketplace